19971208




Articles' on 8th December, 1997.

Today's Articles: 14.


Articles' Numbers: (19971208_01-14)





Article 1:

Model Bus


Bus (yuen0123@netvigator.com) at Sun Dec 7 15:05, 1997 said:


I want to make a model bus,but I don't know how to make wheels(I don't want to buy wheels from lorries),If you can help me,tell me la?!?!Thanks!!


Artricle 2:

消息數則!


511 (wckit@netvigator.com) at Sun Dec 7 21:11, 1997 said:


香港航空貨運站返0左2架新12m Plaxton殼富豪,3+2位,依家係協調


道香港飛機工程公司汽車維修中心內。


============================================================


城巴返多2架ALX500殼Trident,中門比現時0個架向後移,現在停放


在東涌城巴車廠。


============================================================


城巴AEC(1號)已翻油標準城巴色,現在停放在火炭車廠。


另城巴45號改裝做拖車已接近完成。





資料提供:特別工作坊 -- 人之鳥


Article 3:

Re: <專題討論>如果無殖民統治


Bruce Li (bruceli@vcn.bc.ca) at Mon Dec 8 11:23, 1997 said:


獎門人 (xyz@ipoline.com) said:


> 一九九七年,香港回歸祖國。如果一百年前,香港無俾大英帝國統治果,香


> 港會否好似祖國甘,用左呔車。而香港既巴士,又會否用國產貨?


> 到時候香港可能好似之前有版友所港,巴士公司就變成聯營公司?





Bruce said:


肯定會係!


我想如果一百年前,香港無俾大英帝國統治過,我估香港的巴士就會好似大陸其他


大城市(如廣州或堔圳)一樣呢!所以我地呢班香港巴士迷應該都要多謝一下港英


政府所賜給我們,那比國內更完善和舒適的巴士服務。


Article 4:

龍運 TRIDENT 的安全帶


Gakei! (95261675d@polyu.edu.hk) at Mon Dec 8 08:40, 1997 said:


雖然好似有些夾硬將那些安全帶加在傳統的 LAZZERINI 枕頭凳上,


但係呢款安全帶又真係幾高質素, 係那些私家車用的設計, 即由左


上角斜拉至右下角, 而且當有突來的衝擊會即時鎖死.





不過我覺得巴士裝安全帶好似有點亞茂整餅, 如果唔係法例規定一定


要裝, 就根本冇咩用, 因為都好少乘客因為冇安全帶而發生意外. 整


多樣野, 只不過俾多一樣野那些賊仔偷去而已.





唔知幾時巴士椅背會裝遇意外會爆出來焗死細路的安全氣囊呢 ^_^!





--


DX 2437!


Article 5:

[廣告] HKBEC: 龍運三叉戟


Gakei! (95261675d@polyu.edu.hk) at Mon Dec 8 00:59, 1997 said:


香港巴士展覽中心加入龍運三叉戟 HM 6894 相片七張,


包括車廂內相片, 歡迎參觀.





由於網主家陣極之眼睏, 該頁仍在建築中, 沒有文字介紹,


與其他分頁聯繫和正式版面設計, 一切留待訓醒覺至搞, 預


算廿四小時內可以完成, 屆時不會有另行通知.





--


DX 2437!


HKBEC


Article 6:

香港汽車網絡快線加三叉戟相


Hanvas 漢 華 (hanvas@netvigator.com) at Sun Dec 7 23:56, 1997 said:


呢 兩 日 影 在 D 三 叉 戟 相 ,


包 括 九 巴 的 一 部 和 龍 運 的 兩 部 三 叉 戟 ,


現 香 港 汽 車 網 絡 快 線 已 加 入 三 叉 戟 相 十 幾 張 ,


在 三 叉 戟 分 頁 度 ,


由 於 趕 住 要 今 日 整 好 ,


所 以 主 頁 未 有 Link ,


現 俾 住 臨 時 Link 先 :


http://www.geocities.com/MotorCity/Speedway/6845/index.html


Article 6: (Request 1)

【 香 港 汽 車 網 絡 快 線 】 加 相 通 告 :


本 網 頁 已 加 入 三 叉 戟 巴 士 相 片 十 幾 張 ,


包 括 一 部 九 巴 和 兩 部 龍 運 三 叉 戟 ,


D 三 叉 戟 相 多 數 係 呢 兩 日 影 既 ,


各 位 可 到 三 叉 戟 分 頁 觀 賞 ,


雖 然 因 為 趕 住 要 昨 日 七 號 整 好 而 搞 到 有 D 亂 ,


但 係 都 好 正 ... 好 正 ... 好 正 ...... z.. 好 zz...


歡 迎 參 觀 !








下 週 將 會 加 入 九 巴 G5 專 頁 . 請 密 切 留 意 , 萬 勿 錯 過 .


Article 7:

61X 加站 及 286M 站


Rayman Lai (raymansc@asiaonline.net) at Sun Dec 7 23:46, 1997 said:


由12月7日起,61X往九龍城方向荷里活廣場對面龍蟠苑加站.





今日我才發現286M在鑽石山總站內的巴士站是停在和82P,82X,84M同站


(不是和74X,75X同坑)


想問何時改.(總站內的泊線圖是在74X,75X同一條線.)


Article 7: (Request 1)

Is it an addition or just relocation of bus stop


from the one in Fung Tak Road?





ANDY C.K.NG


Article 8:

[網頁通告]IBX更改網址


Colin Chang (kalim@netvigator.com) at Sun Dec 7 22:50, 1997 said:


由即日起,港島巴士網頁的網址將更改為:


http://home.netvigator.com/~kalim/ibx/





而原有網址http://home.netvigator.com/~kailm/將於不久將


來更改用途,敬請各網友及網主留意。


Article 9:

Re: 傑出車長遊記


Spike Wu.(2001) (abspike@school.net.hk) at Sun Dec 7 22:41, 1997 said:


卿姐Billy Ho (abswksp@school.net.hk) said:


> 今日去傑出車長選舉,我同Spike Wu一齊去到沙田,果陣係九點半咁上下


> 結果走o左去圖書館借書,之後走番去站頭,之後比D相人睇,之後搞一輪


> 誤打誤撞,有個人問:'係唔係Broad友?'原來佢係Broad友Pirro,有佢帶


> 協之下,解決o左排隊問題,之後係十點鍾,係170站頭唔見什麼'Broad友'


> 既物體,但係o係站頭稽查指示排隊之後,天開始落雨,眾人以為今日又好


> 似七月六號,淋到濕晒...


>


> 穿越巴士就在此時陸續到達,頭四架係大富豪之後有3AD,大部份係新車,


> 之後頭車大富豪就停在身邊,天色開始陰暗,仲好大風,有雨,


>


> 就在此時,有人大喊:'天文台現已懸掛十號風球,各位市民請留在安全地


> 方...',跟住又有人話ME1[當刀]左,吹水吹到唔認得!車只係移前小小,但


> o係我之前D'人'(因為唔配叫巴士迷)又起哄喇,我同Pirro兄都冇眼睇...


>


> 車門一開,D人就衝上車,我同Pirro等人坐同企在樓下車門位置,見到有老


> 人上車,我就借D'2'比o左個位佢坐,我就企在車門位置


>


> 車上,我見到車外面有人打交,冇眼睇.


>


> 終於開車,仲以為可以靜一陣,點知架車又行甚慢,加上過燈皆紅(係巴士都


> 咁)車上D害群之馬又起哄,吹水吹到飛起,又話'龍等'o係街道行...不能盡


> 錄


>


> 車入o左車廠,在洗車機之前停o左,車上D人又噪,


> 之後我比個位坐果個阿伯落車,向車廠深處行去,車上人已經超噪,又為阿伯


> 默OI三十秒......我同Pirro兄都好想落車,但係唔可以落車...


> 車上個師傅,從後鏡睇過去,佢表情係一面無奈!


>


> 開番車,由廠樓下開出既3AD過左我車頭,車上媽聲四起,我地又冇聲出,唉!


> 車上到樓上,師傅玩番我地一次,過o左已經落緊客的3AD!


>


> 我為o左自身安全理由,結果我要跑落車,仲幾乎撞低幾個由3AD落車既人!


>


> 我運用全身力量,跑啊跑,由第二十幾跑到第一個到會場(如果你比一個著黃


> 色Prama外套的人撞到,Sorry.)


>


> 一到會場,我就將預先扲出來的入場券放入全空的收集相,好似過Autopay咁


> '龍dent'呀,我第一個擺位影相,跟住我身邊就有好多人影相,好壯觀.


>


> 跟住展開一天既活動,之後兩點幾鍾出沙田食Lunch,就見到家祺等人,之後我


> 同Pirro兄,Citybus 12M,等人食飯,但係Citybus 12M 就在此消失了...


>


> 之後番廠,抽中o左件龍運T-Shirt,XXL碼的,仲係mm好m身...


>


> 日落西山,D欄開始拆去,到'龍dent'拆欄,眾人又影相,閃光燈係咁斬,入黑,又


> 影齋等曝光版,搭3AD出沙田.之後搭86K Dart番歸.





等左咁耐都比你等到龍dent'拆欄,我就冇咁氣!走仙!


呵Pirro毛la la唔見左.奇怪!!





Spike Wu.(2001)


Article 9: (Request 1)

請問各位'HK'巴士迷會o既版友有冇去佢o既攤位'羅'野呢?


我去到先每個知會員可得有城記蛋撻筆袋乙個,


我同Thomas(BUSPA)都'羅'o左一個返屋企.





而我對今次o既車長選舉有D微言,點解年年都將D鐵欄杆圍著


D車,搞到都唔知點影好.下年不如將D欄圍開D,大家就唔駛影


得咁辛苦嘛.


Article 9: (Request 2)

不如比住一張龍運Trident相比大家睇先啦!!














Thomas from BUSPA


Article 9: (Request 3)

我就覺得呢, 應該嚮架車前面大約三至五尺擺圍欄, 仲要 set 番個影相黃格,


其他人不得進入黃格, 要繞路行, 咁就唔駛俾 D 霸道或者自以為好惡


o既巴士迷用粗口叫其他參觀人士借過....


Article 9: (Request 4)

搞錯呀!明明話十點半,點知去到人影都冇!放我飛机?


我今日坐86去火車站,係青山道塞左幾個字,1025到市中心,


己經以9秒9跑100米飛上170站頭,只見幾個人等170!唯有去排隊,


希望係。個度搵到你地,唉!人海茫茫,只係搵到個Volvo(S3BL1)!


(你見唔見到有個啡衫,牛仔褲,手執黑風縷,紫黑色袋的人,


係十點七度由龍頭位行左落去龍尾?呢個傻佬正是本人!)


我又係呀!好似話有架旅遊車阻住晒,個司機仲叫食蕉搵人開走佢!


(不個架車只係塞左一條坑,成棚車死都要行中間條坑,唔塞就假!)


乜係你。黎呀?我係車上見到有個人一落車就飛奔上去,


我以為佢好急,要去廁所。忝;P


我去到時己經有勁多人影!再加埋其他人唔理你影緊相,


掂行掂過,等左幾耐先影到呀!


我都係兩點度坐車返沙田,不過唔係醫肚,係要去ETC,


因為今朝趕時間,冇去[手禁]機買書!要返沙田提款!





買完書三點幾,去左第一城見到#105,稔住影相,點知去到站...


Fee一聲!走左!後來。黎架#315,好個冇啦,影!





之後等86返歸,。黎架DB牌BL,坐巴士迷專用位!


見到錶板好殘,又稔返起Trident個錶板,唉!幾時先坐到2100呢?





晨早就比板友放飛機的


AS3 Kazuki 火月


Article 9: (Request 5)

我又係呀! 十點半去到條坑竟然一個人都冇!


一日都係九記!


我 09:40 0係啟業等 89 / 89X 竟然等0左 25 分鐘先至有架 89X 冷馬!





等穿梭巴士0既時候, 都唔知係咪0的人'識貨', 個個都揀 3AD 坐,


搞到0的 AV 冇乜客, 3AD 就爆哂棚!





Timmons


Article 9: (Request 6)

其實我同Billy,Spike Wu係170坑等了很耐,以為其他板友'甩字軋',於是走去坐


巴士到沙廠.





2:30--我跟嘉祺,Ivor等人返廠,四時才出沙田.





全日只影了2架Trident,冇太多相影.


Article 10:

廣州遊記!


Dickson2 (dickson2@macau.ctm.net) at Sun Dec 7 21:13, 1997 said:


今天一早, 小弟往廣州, 原本見到外面咁大霧有點兒失望, 但行程沒


有變動.


今早六時四十分走去新馬路搭 10 (Hino)去關閘, 個司機在賽車看台


直路開到 80KM/H. 到達後等候拱北關口開關 (7:30) 之後這選乘了


岐關 8:00 往廣州班車. 上車時送了一支水. 在珠海未入國道前的


海賓路過了'拱運'(拱北國營機構)他是用現代, 但是型號和岐關不同.


架車一直保持在 90KM/H 或以上, 由於此路並非是高速公路, 所以速


度有限. 到了逸仙公路(廣珠公路中山段)的收費亭見到架'廣東深港


富豪直通巴士公司'的平治直通車, 原來這架車亦是在 8:00 在拱北


開出. 之後沿途岐關都追往架深港來行, 但不幸的是一個紅綠燈使岐


關停下來, 架深港越走越遠. 當架岐關到達番遇之時, 又追番架深港,


結果過了頭. 但架岐關在離廣州 3KM 的油站停下來, 師傳話: [五分


鐘休息] 過了洛溪大已經是廣州市了,還需要休息?





架車到達中國大酒店之時(10:50), 走去對面的錦漢車站看看, 點知


架深港已經一早到達,(因為深港到廣州後經廣州大道和北環路, 而


岐關經過中山大學, 海印橋, 解放路). 在錦漢車站內瘋狂地拍攝


[瑞典之寶], 富豪 B10M.........





另一個目的地是火車站, 主要是拍攝廣州的巴士, 包括寶寶, 辛苦你,


冠忠, MAN..... 後來乘機場巴士往機場路拍飛機.





下午三時正步行往機場路巴士總站拍攝冇軌電車和辛苦你, 後來上了


架冇軌電車往錦漢車站乘 16:00 班的深港返珠海.





今天所見, 辛苦你竟然用熱狗車行冷馬線(廣州), 而且廣州除了冠忠


之外, 其他冷馬都沒有開冷氣, 不過廣州電車公司的冷馬電車在供開


冷氣之下收熱狗的費用. 火車站至員村的(鷹)巴士用 SUTRAK 冷氣.





現代 AERO600 的行車穩定性比平治更好, 由其是被震放面, 在逸仙


公路已經十分明顯, 因為這條公路十分差, 使到平治在高速時擺來擺


去, 但現代沒有這種感覺.





PS: 在回程時由錦漢車站至拱北關口只需 1h30m 時間.





Dickson2


Article 11:

龍 運 的 兩 部 三 叉 戟


Hanvas 漢 華 (hanvas@netvigator.com) at Sun Dec 7 20:02, 1997 said:


龍 運 的 三 叉 戟 原 來 已 有 兩 部 到 港 並 出 牌 ,


其 中 一 部 昨 日 試 行 E31 :

















而 另 一 部 今 日 就 亮 相 於 傑 出 車 長 .


相 片 將 於 一 至 兩 小 時 內 刊 登 .








所 有 龍 運 三 叉 戟 相 片 將 於 今 晚 在 網 絡 穿 梭 專 頁 內 刊 登 .


Article 12:

Re: 收穫豐富的一天


BX2540 (plaxton@chevalier.net) at Sun Dec 7 22:08, 1997 said:


Joseph Ho (kchojbl@school.net.hk) said:


> 琴日我專登帶埋相機,諗住去影2100,我下晝十二點鐘出門口去摩頓


> 台,去到之後問o下站長姐姐2100幾時返,點知佢話Trident入o左廠


> (心諗:唉!真係黑仔。),我就抱住好失望咁走o左。另外我o係站長


> 室門口見到張X11於十二月十?日號停駛(永久)的通告。


>


> 之後我臨時改地點去大嶼山。我搭2號去金鐘轉930,o係荃灣碼頭落


> 車,當我行到出o黎大會堂干時,依,圓車尾燈?龍運Trident呀!我


> 即刻衝埋去擰架相機出o黎諗住影個夠本,點知架車突然打燈,心知


> 不妙,o係我影o左兩張車尾相之後架車就開走啦(心諗:唉!錯失o左


> 大好機會。)。


>


> 之後我就搭E31入o左東涌,架車爆棚,個司機叫我讓個位比一個抱住


> 細路o既媽媽,算啦,司機開到聲,讓就讓啦。途中見到架Trident依


> E31o既路線咁行,諗住佢入東涌,個心就諗叫個司機開快o的。之後


> 幾分鐘,架Trident好似又唔係入東涌,心諗冇所謂啦,下次先影過


> 佢啦。跟住架好冇力o既大富豪就慢慢咁行入東涌。


>


> 去到東涌,影o左一張城記Leyland同Plaxton S1之後就搭o左391(E21)


> 返九龍啦,當經過東涌碼頭干時,見到城記東涌廠入面有兩架ALX500


> Trident,冇fleet no.同未出牌。架車去到東涌迴旋處,依!對面架


> 車o禁熟口面o既,哎呀!龍運Trident呀,又一次錯失良機。


>


> 我地架391o係北大嶼山公路上以90km/h o既速度衝去青衣。我o係青


> 衣西路落o左車,走上天橋諗住捕架Trident返荃灣,我等o左半個鐘


> 之後,佢終於出現啦,我影o左佢兩張相,之後就走返落去巴士站等


> E31返碼頭再捕佢影佢。


>


> 我o係沙咀道落車行埋去碼頭,等o左五分鐘,Trident返到o黎啦,當


> 時已經有另外三個巴士迷o係度,影呀,影呀,影呀,我地四個人都


> o係到影,我影o左起碼半筒菲林,最後兩張係有個師姐好人,比我上


> 車係咁依影兩張(真係得兩張,淨係我咋!)。


>


> 之後我搭234X出尖沙咀同家人匯合,.........,我自己一個人七點


> 鐘去o左黃埔行,七點半o係巴士總站等8A返尖沙咀o既時候,有架雙


> 層車返,我擰轉頭睇o下,家祺(AL1/DX2437)呀!我又即刻走過去30X


> o個行,八蚊就八蚊啦(冇散紙)。行o左一段路,覺得呀「家祺」都幾


> 勁呀,係個brake差o的o者。


>


> 我o係美孚落o左車,行過去總站轉6號再返尖沙咀,我見到有架電子


> 牌o既AV行6C,九龍城碼頭o個幾粒字醜樣到呀!.........





部電子牌一定係AV180


>


> 依家o係北角 Internet Cafe o既


>


>


> Joseph


> GV6348 (VA36)


> GX9848 (DA60)


> GY572 (DA61)


Article 13:

免費試坐2100!


BX2540 (plaxton@chevalier.net) at Sun Dec 7 16:43, 1997 said:


你地又話係170站頭等,我10:15到左,排隊先,10:35去睇已經人影都無隻(可能落雨),


我坐第二班免費巴士去九巴個show.....


12:15走頭,諗住去天水圍映tong雞.12:30上火車,13:25上77k,來部m??,cz2???,





14:35到天水圍,見到2100就勁映.個司機話仲有5分鐘(開),我地叫佢開中門俾我地映,


佢又好人,即刻開俾我地,有個276p司機更走上去食煙(千其吾好學),


司機仲神奇,開中門俾人上車,我就上車試0下d椅,個頭枕好軟,好舒服,坐到吾記得落車


結果部車兜0左個圈,我就享番上車地點落車(天水圍市中心,不過好僻靜).^_^





坐輕鐵新車,發達通未增埴,增值後又不記得入站(因為見到新輕鐵,梗係上車坐啦),


出站時部野話我未入站先知我搭0左霸王車.





跟住就坐沙廠dart SLF AA54行60M,返屋企.


Article 13: (Request 1)

又落雨呀! 上次嘉年華又是, 沙廠有沒有水浸? 除了龍運三叉之外,


還有什麼巴士展出?





今天上了廣州的 Dickson2


Article 13: (Request 2)

我同Ronald等4人等到1032都走左去排隊,見唔到你,真可惜!


我想知其他板友去左邊?!


另我今日下午400等到2100到銅鑼灣(等左15mins),仲成功請求師傅


上車影相!


仲有3位備有高質素相機的巴士迷,未知是否板友?





覺得今日好多收穫的Humphrey


Article 14:

高速公路許可證一問


BX2540 (plaxton@chevalier.net) at Sun Dec 7 17:09, 1997 said:


今日見部大自然巴士,車頭貼左張'如題',這車可以行屯公,元公,荃灣路,


東區走廊.......


九珍寶退役前一個月咪又係行30x(D1029),又係荃灣路,但吾使許可證,何解?





今日見到車頭無入水口的新訓練雞的BX2540


0-0


(^)