19981125







Articles on 25th November, 1998.

Today's Articles: 55.



Articles' Numbers: (19981125_01-55)








Article 1:


Re: 香港巴士迷會係咪摺左?



1010,1357 (schneide@netvigator.com) from hhtun022176.netvigator.com at Tue Nov 24 23:30, 1998 said:



> S3M94 (matt4127@netteens.net) said:




> 如題.佢已經有兩個月冇寄會員通訊(10,11月)俾我,架2200模型又唔知點算....




> 有冇板友有上述相同情況?有冇板友知巴士迷會究竟在攪甚麼?




> 架2200模型幾時先至有得囉?~~









0米派左Law....好似.




B7R遊河0果朝派'麻'.









1010,1357



Article 1: (Request 1)


我好驚呀!!!




近幾年A會的週年大會話個會有好多錢剩




(話有六位數字喎!!!)









死囉!!! A會幹事走老潻!!!



Article 1: (Request 2)


> 1010,1357 (schneide@netvigator.com) said:




> 係0米真0架?




> 如果係0甘0米比某人無端端發達?




> 會員又應否報警???




>




> HD199(Busman)兄可否透露此事件多D??




>




> 死啦,而下入會都要謹重考慮...









唔駛驚,講笑咋!




A會一年收會費都有五或六位數字啦!









用呢個E-MAIL開ACCOUNT,有時署名Bus Master




有時叫HD199....等,隨自己喜歡啦!




不要誤會我係板友'巴士文',我也是'巴士文'的朋友




Article 1: (Request 3)


> DA54 (da54@netteens.net) said:




>




> 請勿在未經証實下發出令人誤會的意見!




> 以免妖人惑眾......









人地講笑吧,你唔好咁驚呀?




不過講真A會做事慢人幾拍.



Article 1: (Request 4)


人地唔係發出令人誤會的意見,人地驚....









金魚字



Article 1: (Request 5)


> GRASSHOPPER (pollymfy@netvigator.com) said:




>




> 我都係呀, 都唔知佢做乜鬼????????




> 我架2200都唔知去左邊??????




> 我好鬼心急架???????




> 快些話俾我聽啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




I alreday take 2200 model from HK Transport Society on 20/9




and they send the newsletter to you before,also on that day




they have Tai Fung B7R Tour









People who take 2200 model from HKTS already 2 months^_^




Pirro Cheung




574---HD9422




(PS:Sorry for no time to type chinese)



Article 1: (Request 6)


> 比人叫去墳場住既板友 (bebeto@vtech.net) said:




> 唔係卦? :p




>




> 咁咪即係 71A,71B,71S,73,74K,75K,76K,77K 呢D 都會全空調?




>




>









個勢好似囉.你睇68x,68m,51........




all air conditioned!



Article 1: (Request 7)


沙廠咪重快?




大老山線都好多條喎, 仲有區內線(28x), 299, 289R,




還有可能既城門隧道線...









---




龍神丸



Article 2:


Re: 5M/7R/K16的正確答案



Stanley Yung (n281@hkstar.com) from mp1135.hknet.com at Wed Nov 25 00:36, 1998 said:



> PTC (bc_cly@stu.ust.hk) said:




> 家陣入緊路線database, 發覺有條線叫5M




> 5M 尖沙咀木(循環線)




> 去邊O架?




>




> 同年(1984)有條線7R 紅磡火車站-尖沙咀碼頭,




> 同5M 係咪有大量重疊?




> 7R同今日K16有乜唔同?




>




> PTC




> PS: 1985年紅磡火車站 改稱九龍車站, 同年已經有車去竹園屯β,




> 但係106總站仲係叫竹園, 唔驚撈亂咩?









竹園總站由31/5/1985起改名為黃大仙




荔枝角(橋底)總站由31/5/1985起改名為美孚









九巴曾經在紅磡體育館(八十年代初)




開闢7R




在散場時間(不停站)單往尖碼




不過很快取消了









八二年地鐵買巴士開5M/11M/40M 及 港島23M/24M




地鐵買了幾十部巴士




遭政府反對




最後由九巴及中巴開辦




不過五條線其中三條一年內客量少




取消了




港島23M變成16




九龍11M及29合併為29M









5M取消原因是有專線小巴1及1M搶客




當年我搭5M通常是包車




城巴受半島中心的妙麗百貨租車




免費穿梭巴士往北京道




(城巴就是買了地鐵的巴士行駛)




免費穿梭巴士車車滿









最後妙麗百貨/穿梭巴士/5M齊齊摺




1及1M服務至今









K16是90年初九鐵自辦的









K16之前,九巴及地鐵在89年合辦M5




早上繁時由紅火往尖沙咀









由於上述資料已放進巴士資料館,正式取消及開辦日期不在手中




請稍等一段日子或未來到巴士資料館找尋









STANLEY YUNG



Article 2: (Request 1)


> Stanley Yung (n281@hkstar.com) said:




> 九龍11M及29合併為29M









11M在八十年代中都好似仍有辦,鑽鐵--新蒲崗(循環線),用亞比安維京




40M往來荃灣地鐵站至柴灣角工業區(柴灣角街循環線),八三年八月開




辦,同期有5M,11M,我記得當年我第一次入屯門新居時曾經見過,泊在




現今238M的位置(當年指示牌還是寫上去的),由於客少,




它在11月減一毫,不久後取消了!









資料來自香港年鑑









F-stephen




p.s.容兄所說的巴士資料館是否上次說那個找工廈放資料的地方呢?



Article 2: (Request 2)


> GF1912 (yanho@netvigator.com) said:




>




> 尖沙咀地鐵站 -- 尖沙咀東









補充:




5M係用亞比安Viking(豪華巴士)行走









另外想問5M取消係唔係同綠小1M線有關?




因為1M路線同5M差唔多









Tony(S3M61)




(九巴)70討論區



Article 2: (Request 3)


> PTC (bc_cly@stu.ust.hk) said:




>




> O個個時代唔係有條免費城巴線去尖沙咀中心咩? 會唔會俾城巴搶哂D客?




>




> PTC









咪最終弄到收檔...









尖東1號小巴最近易主繼續服務




F-stephen



Article 2: (Request 4)


咁又唔係喎。









係有尖東個時,個頭0的商戶,為左引客,便叫城巴開左條免費線,




來往尖沙咀中間道同尖東,唔係只得新世界有站架,仲係日航酒店




附近都有。亦有中途站。個條線都有字軌車架,就係V10同D3。




之但係,個合約完左後,咁就冇車由尖沙咀去尖東的獨立線,咁樣




,九巴先開5M架,時間係城巴摺線之後,何來有競爭呢?




而綠小1M,應該係佢的接班人,但小弟唔太清楚。




當時5M收好貴架,個個都搭五號就算,所以係繁時都可以包車坐。




情況應同M2一樣。









而7R,係假日線。當時,因為平日好少柴油火車出市區,但假日又多




一批,而當時又開始電器化,令九巴覺得開條線有作為,但結果係點




,大家看到現在,都知道啦。



Article 3:


Re: 邊一條九記路線最多廠行?



GZ5818 (kytse1@netvigator.com) from hhtak009136.netvigator.com at Tue Nov 24 18:50, 1998 said:



> S3BL400 (tangeric@netvigator.com) said:




> 你知唔知邊一條九記路線最多廠行?




> 我就話39M,佢K,L,U,S 四個廠D車都行過.




>




> 你認為係邊一條o丫?




>




> 今日又搭到K廠車行39M的..




> S3BL400




> EK867









其實 39M 只用 L 廠車 , 只是 K , U , S 廠車轉 L 廠後




未轉廠徵 , 反而 39A 用過 U 廠 Turbo M (51 拉伕).









GZ5818



Article 3: (Request 1)


115中巴o果part未俾新巴前, 每日有四部柴廠字軌, 加早上一部黃




廠打仗, (另DA10 order, 唔知係柴廠定堅廠), 而九記就不嬲九廠




掛牌, 加上早上有荔廠十二米打仗, 所以最少每日都有四間廠的車




行呢條線(唔知有冇其他隧線有類似情況?



Article 3: (Request 2)


如果係咁,60X便是了




U廠掛牌新老虎頭,巨龍,富豪冷馬




L廠掛牌舊老虎頭




K廠柯打車富豪熱狗



Article 3: (Request 3)


> RONALD(AV1) (ryoron@hknet.com) said:




> 2A,2E,6C,6D,6F,38,40,40X,41,42,42C,46X,47X,48X,49X,60X,61X,62X,




> 63M,63X,66,67M,68X,69X,70,70X,72,72X,73X,74X,75X,80,80X,83X,86,




> 86A,86B,86C,89,89B,89C,89D,95




>




> 請接力




>




> FW5572




70S如何? 好似四廠都有喎.



Article 3: (Request 4)


> S3BL400 (tangeric@netvigator.com) said:




>




> 其實39M真係用過U廠車喎...上年十二月用過59M字軌車行




> (當然係U廠車).









68M仲用緊平治o個陣都試過係咁意黐張39M紙仔就話去荃威花園,




牌箱仲插住68M大膠牌, 連地點紙牌都冇!









PTC



Article 4:


Re: 十二米巴士行溥扶林道解決方法



1010,1357 (schneide@netvigator.com) from hhtun022146.netvigator.com at Tue Nov 24 17:49, 1998 said:



> 港島西人 (kwan113@netteens.net) said:




> 解決方法:




> 聖安多尼小學後行第三街(即聖類斯),在廣豐台設一站,後轉水街,




> 即原本路線.




> 改行路線:3A,970,及將來機場路線




> 改行原因:




> 3A)3A是一條學校線,這樣可以方便聖類斯學生




> 970及將來機場路線)方便日後十二米巴士行970及將來機場路線




>




> 唔知得唔O尼?




低地台行會不會'High'下巴呢?









1010,1357



Article 4: (Request 1)


這段第三街好似是1:7(or 1:5)的斜路, 而且有一個90度的右急灣,




就算我駕私家車行這段, 也要十分小心.









同時路牌也有表明,5.5噸以下的車才改路. 因此此段路應該是不適合




行走雙層巴士的.









Alex Chan.



Article 4: (Request 2)


> TomChen (tomchen@hknet.com) said:




>




> 不會.









聖類斯出面個彎位有可能會'浪'車底o架。









南區機場線我估都會行土美菲路啦,做埋西環客嗎!



Article 4: (Request 3)


> Colin Chang (kalim@netvigator.com) said:




>




> 聖類斯出面個彎位有可能會'浪'車底o架。









你指那個學校門口對正的右轉彎位?




那個彎沒大問題吧?DMS都行得咁快...




轉落水街就真係唔敢包.



Article 4: (Request 4)


> DA54 (da54@netteens.net) said:




>




> 但係斜路 + 急彎, 連雙層都唔o岩行......









同意,過得一度過唔到第二度,




單是第三街轉落水街那段傾側得太厲害.



Article 5:


Re: 八 達 通 再 通 屯 門



Wes (mabelho@netvigator.com) from olktnt01070.netvigator.com at Tue Nov 24 22:55, 1998 said:



> Hanvas 漢 華 (hanvas@netvigator.com) said:




> 八 達 通 再 通 屯 門 :




>   剛 剛 嚮 大 窩 口 轉 車 返 歸 , 見 到 有 九 巴 通 告 , 話 :




>   九 巴 有 三 線 路 線 增 設 八 達 通 收 費 器 , 包 括 52M, 58M, 67M.




>   唔 知 仲 有 邊 條 線 有 呢 ?




>




> 唔 記 得 打 :




>   由 十 一 月 廿 六 日 才 開 始 接 受 使 用 八 達 通 .....




Except Tuen Mun, 43M and 36M also accept octopus at 26/11/98.



Article 5: (Request 1)


> Jacky,S3M80 (jackyyng@hkschool.net) said:




> So fast with 36M? I can just see the machine stand on the buses of 36M.




> And......Once again, 31M and 32M have started to use Octopus at 27-10-1998.




> Not many ads about that.




> And not all the cars of 31M and 32M can use Octopus as these days




> there are many temporary buses are on these two routes.




> Jacky,S3M80




I don't know, but when I take 43M to TCTY, I found a notice




at the bus stop




It's 內部通告,but I don't know why they posted all in bus stop.



Article 5: (Request 2)


仲有60M



Article 5: (Request 3)


52M?唔 係 一 早 有 咩 ?




返 生 板 友 MAN 字




即 刻 又 死 返




但 係 隨 時 返 生



Article 5: (Request 4)


好似59M都有.









飛機竺



Article 6:


Re: 千嬅隻碟 .. ..



1010,1357 (schneide@netvigator.com) from hhtun022176.netvigator.com at Tue Nov 24 23:02, 1998 said:



> 蔥角 (chunkwok@hkstar.com) said:




> 入面竟然有張咁o既相喎...呵呵




>




>




> 蔥角









明顯是造馬相(赤桂73牌).




張相乃是今年的'巴鼠大集會影'的.




留意下層擋風玻璃的白色紙....




大家還記得紙上寫什麼呢?









PS,隔離部車是白水箱....




1010.1357



Article 6: (Request 1)


> Raymond (a1212122@netvigator.com) said:




>




> 點解73同赤柱個牌布咁怪?又無英文?









點解73係中記唔係城記O既?




其實搵張攪牌相都唔係咁難O既,一係租中記車,




一係搵張舊相有赤柱相O既落去, 再唔係整個MB電子牌仲攪O野!









牌布迷PTC



Article 6: (Request 2)


> 蔥角 (chunkwok@hkstar.com) said:




> 入面竟然有張咁o既相喎...呵呵









係呢, 邊位人兄做千嬅隻碟o既封套呢?




都好熟巴士o既事喎!









綠川光



Article 6: (Request 3)


個場0甘熟0既,好似係粉嶺PTU總部喎,又好似是今年3月8日




A會大集會的車黎喎,邊個巴士迷+歌迷比左張相人呢??









不過一定唔係我,我係BEYOND歌迷./









金魚字



Article 6: (Request 4)


嘩!點解佢會用一架中巴同寫上'赤柱'同'73'的巴士牌有的,唔通千嬅




住在o個區? -P









我雖然係千嬅歌迷,但我從來沒有參加任何巴士迷會,亦唔知道相片來




源.









惟一可以解釋是中巴在1924年成立(可能係9月後),直至1998年8月31




日專利權滿後為止.負責唱片封套的不是巴士迷,不知道中巴有辦非專




利的港運城至北角巴士線.









=================================================




請各位版友小心可能會收到多封以'全港BM98《《《(Beat Mania




98又稱HipPopMania)捽碟機》》》迷注意:'的POST,佢今日騷擾我




E-MAIL至少三次.佢有可能在hkbdb收集電郵然後多次寄出e-mail




騷擾你地.



Article 7:


Re: 【版務】慎防有人向你send垃圾電郵



Jacky,S3M80 (jackyyng@hkschool.net) from aquila.hkschool.net at Tue Nov 24 22:50, 1998 said:



> 大腦電波 (leungtam@hknet.com) said:




> 我今日在我的電郵收到至少三個e-mail,標題為:「全港BM98《《《




> (Beat Mania 98又稱HipPopMania)捽碟機》》》迷注意:」的電郵




> ,該三封電郵使我本人及多位朋友遭殃.而且據新聞組版友話,佢搵




> 專人自行搜集e-mail,然後不停send該封垃圾電郵.而佢地有可能在




> HKBDB收集其版友的郵箱並寄同樣的E-MAIL,我已經向寄件人




> 的供應商投訴.請各版友留意




>




> 註:該人未必是HKBDB版友,但有可能在HKBDB收集E-MAIL.









我都有收到呀!仲有幾封添!




ps:其實我地個電郵貼左出黎,可能有人幫我地貼上一D電郵的




Contact list上面俾人玩.我連一D兜售某級相的電郵廣告都收




過啦!Bomb都有.所以板主可以隱藏我地個電郵嗎?




Jacky,S3M80



Article 7: (Request 1)


> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:




> 我都有收過呢類既E-mail,成三封之多。不過我唸佢想賣廣告




> 並非存心想炸人E-mail,而且內容又唔係似講巴士。




>









Me too!!




I've two.









AV102



Article 7: (Request 2)


ICQ就可以找Request Authority截住




但EMail無嘛




一Send個EMail Bomb埋來, ISP問你追數就和味









可不可以登記就用一個, 刊出就第二個? (我指免費電郵,因被人炸不會被追收Additional Storage錢)



Article 7: (Request 3)


ME TOO, I have got 4 ar



Article 8:


估下新巴動向



Jacky,S3M80 (jackyyng@hkschool.net) from aquila.hkschool.net at Tue Nov 24 22:41, 1998 said:



> Edward Hong (edhong@netvigator.com) said:




>




>




> 請 問 是 幾 時 換 牌 的 ? 又 幾 時 到 期 ?




>




> Edward Hong




連雞車都換牌?!我真係想知每架舊巴,都夢想成為一架點兌現?




咁...會唔會有HY牌的DL同ML?!




Jacky,S3M80



Article 8: (Request 1)


對架車o黎講,架舊巴士換o左新車牌仲唔係變o左架新巴!?









PTC



Article 8: (Request 2)


> Kwan (SFAC3A09@NETVIGATOR.COM) said:




>




> 好心就用那$560套在新冷馬上啦!




> 等佢似新車.









講過啦,新巴見架車有個正NUMBER,所以先換左佢,




LV112原本係CP339.









DA82,HB8095.



Article 9:


問以前九巴豪華巴士202



DC10 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) from uranus.csc.cuhk.edu.hk at Tue Nov 24 23:30, 1998 said:



請問202詳情:包括收費, 亞比安的各樣, 202路線等









http://hello.to/transport/ 線網縱橫網址




新增新大嶼路線行車里數




mailto:kowloonpeak@hotmail.com



Article 9: (Request 1)


> DC10 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) said:




> 請問202詳情:包括收費, 亞比安的各樣, 202路線等









一九七五年收費 : 一元正




一九八一年收費 : 二元五毫









一九七五年路線:









202 尖沙咀碼頭 <-> 又一村









經: 梳士巴利道, 彌敦道, (-> 運動場道, 砵蘭街), (<- 太子道,




花園道), 界限街, 大坑東道, 達之路, (-> 牡丹路) 及 海棠路









資料來源: 香港年鑑









用車詳見

  • 網上蘇屋巴士總站









    智叔




    亙聯字軌/掛牌網



    Article 9: (Request 2)


    > Colin Chang (kalim@netvigator.com) said:




    >




    > 咦?亞比安?我記得以前細個時坐過一條線,係由中港碼頭經佐碼去




    > 天星碼頭o既循環線,用豐田行,好似又係叫202,唔知有無記錯呢?









    你絕無記錯。(因為當年我都有坐過。)




    當時這條線有兩部裝有行李架的掛牌車,分別是EA5269和EA6127。後來當此線被取




    消後,這兩部車就先後被調到A4和A7線行走,直至退役。



    Article 9: (Request 3)


    > Stanley Yung (n281@hkstar.com) said:




    >




    > 邊條202呀




    > 七十年代: 尖沙咀<->又一村




    > 九十年代: 中港碼頭 經佐碼 去尖沙咀地鐵









    The one uses Albion, OK? I have not stated clearly enough?



    Article 10:


    Re: 雞車性能



    Jacky,S3M80 (jackyyng@hkschool.net) from aquila.hkschool.net at Tue Nov 24 22:21, 1998 said:



    > 古競豪 (fatku@school.net.hk) said:




    > 請問雞上斜性能如何?極速幾多?




    上斜性能,可以半滿的情況下用二波上青山道(葵涌段)




    極速見過去到八十幾(落柴灣道的飛雞)




    PS:阿豪哥,可以send個ICQ Mess比我嗎?




    Jacky,S3M80



    Article 10: (Request 1)


    > 新仔 (sl23x@netvigator.com) said:




    >




    > 性能就幾好啦,不過車尾就唔係咁好坐!記我追我以前




    > 0個 個女朋友 0個 陣,成日同佢坐 81,基本上 0係




    > 大埔道可以行到 3 波,咁梗係半滿 0既 情況啦。




    >




    > 極速,好難講喎,架架車唔同,有 D 可以行快 5~10




    > KM/h。




    >




    > 新仔




    For CMB LVs




    let's take Rt.27 as example,




    when it is very very fully loaded,




    it can climb up the Fortress Hill Road at a speed of 0-10(MILES / hr)



    Article 11:


    Re: 有問題?



    KEN (me_ktk@stu.ust.hk) from hhtam028125.netvigator.com at Tue Nov 24 19:54, 1998 said:



    > BB (jacob@hknet.com) said:




    > 點解680的尾車的一批咁特別?




    > 即是由中環開是新記




    > 由利安開是九記,




    > 咁咪要空車過番海o羅?




    > 我見過680新記由馬鞍山空車番香港?




    你見的新記正空車返柴廠,那位司機




    正是小弟老豆,他每晚11:20(唔SURE)




    由中環開半轉,然後收工.



    Article 11: (Request 1)


    > MAN (manning@netvigator.com) said:




    >




    > 有D行 N680 o麻




    >




    > 俾Citybus 10/291激返生的




    > MAN




    > In my school




    >




    > PS:我想板主就快要發出




    > 黑色板友停板+紅色停板警告+永久停板戒備訊號lu









    只有極少部份會留低行N680




    多數的... 真是就這樣私牌回廠的... ^_^'









    對於那''小朋友'' 的傑作... 心淡了









    留言一則



    Article 12:


    Re: (歷史回億)早期ICAC電視劇中巴片段一問



    2007 (newflyer@sympatico.ca) from d23-hn101h1-htmn-pdi.attcanada.net at Tue Nov 24 23:39, 1998 said:



    > 學徒 (ranger@hknet.com) said:




    > 當年(廉正先鋒)有一個單元片名字好似叫[巴士錢],我想問下片中有




    > 什麼巴士係上過[金竟],以小弟回億好似XF及TC等巴士,同埋故事大




    > 剛係點[木羊],片長多少?同埋我想問下係圖書館視聽室可吾可以搵到?




    > 吾該




    >




    > 學徒




    > PS(小小題外話)以前ICAC劇係吾係由香港電台拍呢?









    如果係舊的,咁就係港台架啦,可以去各大圖書館的視聽室收




    看架。個時成日都去圖書館睇,但停左兩年了,由好耐以前要比




    一蚊套,到免費。



    Article 12: (Request 1)


    唔係港台,係ICAC自己拍o既,叫「巴士銀」。



    Article 13:


    Another new Ads



    Citybus 291 (eg_slk@stu.ust.hk) from ustsu18-nc2.ust.hk at Wed Nov 25 10:33, 1998 said:



    > Citybus 291 (eg_slk@stu.ust.hk) said:




    > Today I saw a Citybus 11m Volvo (904) is newly painted a full body Ad of British Financial Times Newspaper. It is the fisrt & only 9xx painted with full body Ad.




    >




    There's another new Ads on Citybus, one is Canon calculator (Quality as Always!), and another one is for 'Xian Jik Ngan' Taiwanese Tea House.









    > Citybus 291



    Article 13: (Request 1)


    對不起﹗想借你條thread來貼一篇通告。









    由於本板的index file發生故障,目前大家如果要看最新貼上的文章的話,請到本板




    的第三頁,多謝合作。









    P.S. 板主可以在修復本板之後把此文刪除。(又要拜託你了﹗)



    Article 14:


    Re: 多餘一問 : 以下車的下落



    HB 916 (tin@school.net.hk) from 202.67.216.154 at Tue Nov 24 23:17, 1998 said:



    > Jacky,S3M80 (jackyyng@hkschool.net) said:




    > 計有:




    > 鴨車




    > CK3869,CK3870,CM1413,CN371,CP3074,CP3161,CS2890




    CM 1413 L廠 86A掛牌.




    > 奧黏




    > GB2444,GL2418,GP7528,GK8843




    GB 2444 -- K廠98A掛牌




    GL 2418 -- U廠後備




    GP 7528 -- S廠87B(P),85K,47X 四線均不是掛牌




    GK 8843 -- L廠大後備




    > 暫時想知以上車行的路線.









    暫時只能幫到閣下這麼多...




    HB 916



    Article 14: (Request 1)


    我想知以前行108的BL去左邊到




    好似見極都見唔到



    Article 15:


    Re: 今日西九龍交通大亂...



    Jess (c5013830@hkbu.edu.hk) from 203.80.100.137 at Wed Nov 25 02:50, 1998 said:



    > N340/CT5138 (gw7112li@netvigator.com) said:




    > 今朝長沙灣道興華街和昌華街口連環爆鹹淡水喉, 直至現在, 長沙灣




    > 道出旺角全線封閉. 電視預報封路至明早.




    >




    > 今天整個西九龍交通大混亂, 巴士幾乎是有路就行, 根本無編定路線!




    >




    > 走長沙灣道所有巴士線要左轉入大南西街, 右轉青山道, 右轉東京




    > 街, 左轉長沙灣道原線出旺角.




    >




    > 但是青山道根本不能負荷近五十條巴士線, 不少巴士由蝴蝶谷道口




    > 轉荔枝角道直落旺角 (車上有客), 有的提早由通州西街轉入青山道,




    > 又有的沿青山道直去欽州街才轉落長沙灣道... 上午所見, 葵涌道出




    > 九龍慢線全部擺滿巴士, 一直排到荔景附近!




    >




    > 青山道由興華街至東京街之間, 三條橫街的過路燈位全部關掉. 但




    > 是東京街口中線掘路剩兩線, 這是塞車的罪魁禍首!




    >




    > 小弟下午5:40在美孚上6C, 6:40才能過東京街, 但已比那些本來走




    > 長沙灣道的68X/234X/238X/...快.




    >




    > 另見城記居然用單層#1351和#1352加走E21! 每車仍載不逾廿人.




    >




    > 可能是70最後一件掛牌都普鴨的N340




    仲亂的例子都有, 一輛城171見情況不對, 走出荔枝角道.




    一輛城記E21(2235)由青山道硬轉入興華街.




    一輛九記冷豪Cut不切線, 被迫元洲街及昌華街回青山道.




    其實發覺最塞應是近元洲街一段由三線變單線.




    不過最過份是有輛2XXB(我聽朋友講, 未經證實)無落到美孚, 直出西




    九龍走廊.




    我坐的60X亦出現一問題, 有乘客欲於長沙灣村落, 司機竟叫他在北




    河街站落, 步行回到他想到的地方! 豈有此理.




    傻Jess



    Article 15: (Request 1)


    我都唔知幾想見到荔枝角道有多D車行,齋得32,42或32,2A行都唔知




    幾悶!




    晨早行哂荔枝角道32路線(出大角咀方向)咪冇咁大劑囉!




    回程又應該晨早行哂荔枝角道啦!




    即係架車上不過廿人,定係架車載到不逾廿人?




    搭32搭到多不勝數到只係講32的




    Jacky,S3M80




    Article 16:


    Re: 都普躉在112



    HU6455 (makhome@netteens.net) from imsp039.netvigator.com at Tue Nov 24 19:38, 1998 said:








    > CMB337 (cmb337@netvigator.com) said:




    > 話說今日出去做0野個陣,去到近天后地鐵站時,




    > 突然見到一部九記都普躉行緊112,乜九記都普躉




    > 出西牌喇?




    出了很久了.




    有:




    ATR2---HU4752




    ATR3---HU5155




    ATR45--HX6880




    ATR48--HX7455









    HU6455



    Article 16: (Request 1)


    > ATR3---HU5155




    呢架係HU5515至岩.



    Article 17:


    Re: 問巴士大集會資料



    肯德基家鄉鴨 (n170@netvigator.com) from mp1707.hknet.com at Tue Nov 24 21:04, 1998 said:



    > 港島西人 (kwan113@netteens.net) said:




    > 如何參加巴士大集會?




    > 巴士大集會是那祖識活動?









    巴士大集會是A會一年一度的活動,佢地會擺哂D巴士係粉嶺




    任影,任搞牌,任搞掣??









    不過今年好似有人因為搞車而撞凹左部HACTL部5仔.









    肯德基家鄉鴨



    Article 17: (Request 1)


    君如此說會否不符事實?









    417



    Article 18:


    問題:新記舊車



    藍田站長 (jackie01@hknet.com) from 147.8.67.82 at Tue Nov 24 15:45, 1998 said:



    我想知呢o的車係唔係新記最舊o既熱狗?!









    LF -- LF13




    LV -- LV2




    DL -- DL1




    DS -- DS1




    MB -- MB1




    MC -- MC2




    ML -- ML1




    DM -- DM1




    LM -- LM1









    Thanks a lot! ^_^









    o岩o岩o係HKU個利x希Library見到有人上板o既藍田站長(前GB2444,FX8032
    )



    Article 18: (Request 1)


    > LV -- LV2









    LV1仍在服役中.









    > MB -- MB1










    MB1行車証已經過期, 等死中.



    Article 18: (Request 2)


    何只等死, 直情連骨都拆埋, 成架爛車...









    同埋還有 SF3 呢!









    智叔



    Article 19:


    新巴二號終於有行新躉!



    LF291 (wang5@hknet.com) from 202.67.216.13 at Tue Nov 24 23:43, 1998 said:



    小弟今日如常搭 106 放學, 於五點幾在北角見到一部不斷閃「中環」




    「港澳碼頭」的新躉, 初時以為是 680 (事實上今日 1062 行 680)




    但再看清楚, 原來係 1031 行二號!









    新躉冷馬終於出現在新巴二號喇!









    智叔




    新巴非空調巴士行車証



    Article 20:


    Re: Did N30 start the service?



    Jess (c5013830@hkbu.edu.hk) from 203.80.107.5 at Wed Nov 25 10:21, 1998 said:



    > 3AV300 (kelvin@mindspring.com) said:




    > As subject!!




    > 3AV300 ^-^




    絕對開左, 昨晚所見全車十人, 半數為車長, 不過竟然有人在友愛




    等上車入天水圍/元朗, 似乎佢做新界西北區內線都唔差.




    Jess



    Article 21:


    Re: Hong Kong ! I like 山寨~!



    LF2 (BE 8749) (huil@genrad.com) from detdhcp153.genrad.com at Wed Nov 25 04:50, 1998 said:



    > 前中巴8號線太守VA51 (parnell@cyberec.com) said:




    > 當你走到街上,見到10架擦身而過的巴士入面有8架係配山寨車身的時侯......




    > 不!應該說,當你每次討論巴士時,問親巴士果陣獲獲都離唔開ALX-500或者Duple




    > 這兩個名詞時,你只得無奈地講句 :『好悶 ! 』




    >




    > Tri躉又係,Super奧黏都係,香港巴士迷們真係意興闌珊啊~




    >




    > 或者,終有一日,香港巴士迷們會拿唔起相機,因為實在太悶.




    >




    > 不過都好既,等我地可以溫下書,橫惦我都要會考囉~~




    >




    > 終於肯剔起心肝溫書的




    > 前中巴8號線太守VA51









    I think the buses had more variety in the old days than




    they are nowadays. I like the old days, so many different type




    of buses. But now, Trident and Super Olympian and other




    type just flood the bus market. As the old buses retire,




    all the buses in HK will be very similar.









    LF2 (BE 8749)



    Article 22:


    Re: 本年最佳巴士車身廣告選舉



    1010,1357 (schneide@netvigator.com) from hhtun022176.netvigator.com at Wed Nov 25 01:13, 1998 said:



    > 卿姐EV 4019 (abswksp@school.net.hk) said:




    > 1998 年 將 過 , 一 年 來 有 不 少 優 質 巴 士 車 身 廣 告,




    > 不 如 提 名 之 後 再 用 投 票 站 選 出 最 正 的 十 個




    >




    > 提 名:




    > 1. Monday 之 o米 郁 系 列, 廣 告 十 分 有 氣 勢, 而 且 幾 搞 笑




    > 2. 新 巴 banner 系 列




    我提名




    1.九巴新的'加德屎'銀色廣告.




    2.中巴DA57'興'回歸的舊廣告.




    3.某C字牌子相機全車廣告.









    > 歡 迎 繼 續 提 名




    >




    1010,1357



    Article 23:


    Re: 如果你去歐洲旅行會唔會影巴士呢 ?



    Gary70x (f97044@uow.edu.au) from tsunami.zip.com.au at Tue Nov 24 22:59, 1998 said:



    > VA-61【HP 8961】 (kyy690@netvigator.com) said:




    > 如果,你有機會到歐洲旅行,你會否順道影埋當地的巴士照呢 ?




    >




    > 請問如果去到LONDON影巴士,邊D巴士係要直得影呢?




    > 邊到位置係會影得最呢?




    >




    > 喜歡歐洲,討厭日本的




    > VA-61~~~~~~HP 8961









    *******************************************************




    希詩路機場巴士呀....無論由9mDart至11M空調富豪都一樣咁正,




    EXCEPT LONDON OXFORD, NOTTINGHAM, MANCHEASER, LEEDS 都有




    好多正車...架









    GARY 70x




    icq 4096283 welcome to met anyone !



    Article 24:


    Re: 特別推介﹕英國Magic Bus相片



    學徒 (ranger@hknet.com) from 202.67.235.124 at Tue Nov 24 22:36, 1998 said:



    > Dennis Law (ctb2500@upnaway.com) said:




    > 剛剛收到某位在英國升學的朋友寄來的電郵,裡面有兩張英國Magic Bus相片。現應




    > 他的要求把相片貼在本版跟大家分享,希望大家喜歡。




    >




    >




    >




    >









    呢D車如果係比我做,小弟一[木羊]做到,其實呢D車同而家香港用DM11(M)龍無嘜分別,




    維修方法又係一[木羊]









    電器佬




    學徒








    Article 24: (Request 1)


    IS THIS A DRAGON/CONDOR?




    點解會有?




    有乜用?




    用乜引擎,波箱?



    Article 25:


    Re: Cheung Sha Wan special arrangement.



    Jacky,S3M80 (jackyyng@hkschool.net) from aquila.hkschool.net at Tue Nov 24 22:36, 1998 said:



    > 100/911R/M1 Wong (wongjsy@sfsu.edu) said:




    > I just returned from Tin Shui by 69X, and it took me 1-1/2




    > hour to do so. (what a great sleep!)




    >




    > The station master at Tin Shui 'advertises' 69X would via




    > Lai Chi Kok Road, though I think he lied the whole day as




    > news reported and I actually experienced 69X temporary via




    > Castle Peak Road.




    As I've said, just rt.32 on Laichikok rd. is very boring. And bcoz of




    very few rts. on Lai rd., it is more flavour to go through Lai rd. as




    to reduce the force produced by buses onto Castle Peak Rd.









    > I think beside those M routes, many probably chose 269B instead,




    > since it uses Route 3 and thus avoided the trouble area. With




    > the trouble area, one may take 269B and then take route 6 or




    > MTR back to Mongkok, which maybe faster.




    Does rt.269B pass through Ting Kau Bridge and Kwai Chung Bridge?




    >




    > If there is enough demand for 269B, I also think there should




    > be sufficient demand for 260X and 247X (the latter actually




    > proposed by KMB, only being rejected for not cancelling existing




    > routes in Tsing Yi) via Route 3 and Mongkok (like A21).




    >




    > 100/911R/M1 Wong




    Jacky,S3M80



    Article 26:


    Turbo M風采不再



    輝仔 (c5124176@comp.polyu.edu.hk) from ip58_132.asiaonline.net at Tue Nov 24 20:37, 1998 said:



    之前有板友話Turbo M離開51大隊後已被九巴廢o左武功. 今日一




    坐先知呢句話珍珠都冇咁珍. 話說今朝小弟唔駛上堂, 來過冇乜




    特別o既新界大環遊, 其中一程係o係元朗大馬路上部M54 64K去




    大埔. 一路都冇乜特別. 係去到林錦公路睇睇真功夫, 果然令人




    失望. 一段大斜路只能一波同就斷氣o既二波chok來chok去, 車速




    只能在10km/h上下, 和以前板友說在荃錦三波上斜過私家車比較




    ......









    很遺憾在Turbo M廢了武功之後才第一次坐佢的輝仔



    Article 26: (Request 1)


    但M29 都仲幾好, 可用二波上哂條林錦公路(往元朗方向).




    都幾快!!




    但其他的TURBO M 就嘛嘛.









    AV102



    Article 27:


    Re: FC1



    Colin Chang (kalim@netvigator.com) from metro.ucc.su.oz.au at Tue Nov 24 20:22, 1998 said:



    > 蔥角 (chunkwok@hkstar.com) said:




    > 有冇人記得FC1 原本係XF 幾多??




    > 有冇人記得佢O既歷史.....









    XF206,最「新」o果部(營業o既)XF



    Article 28:


    Re: 香港版與英國版模型有乜分別?



    MCW (leeootsse@ctimail.com) from 203.80.114.170 at Wed Nov 25 10:38, 1998 said:



    > ATR22 (cityman@netteens.net) said:




    > 如題









    英國版出數量少,好DD!我本人多數訂英國版!




    不過冇新巴訂?




    CORGI會員‧



    Article 29:


    Re: AM 幾時先退役?



    2700 (sylai@cuhk.edu.hk) from dialup1-035.csc.cuhk.edu.hk at Tue Nov 24 19:25, 1998 said:



    > GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:




    > 請問 AM 幾時會退役?




    > 部分 AM 很殘舊 , 泵把及車身(亦以轉角位)亦生 .




    > (聽講日本車快 D 玩完.)




    >




    > GZ5818




    已經有AM入左訓練學校。幾時退役就唔知。









    Citybus




    2700



    Article 30:


    金躉車牌



    金魚 (n960@hkabc.net) from mp1711.hknet.com at Tue Nov 24 19:12, 1998 said:



    各位板友:




    係咪等九巴車牌等到頸都長呢?




    好啦,車牌如下:




    ATR44 HX6756 SFD111BR1WGT10594 ALX500車身




    ATR45 HX6880 SFD111AR1WGT20334 DUPLE 車身




    ATR46 HX7241 SFD111BR1WGT10608 ALX500車身




    ATR47 HX7427 SFD111BR1WGT10612 ALX500車身




    ATR48 HX7455 SFD111AR1WGT20312 DUPLE 車身




    ATR49 HX8024 SFD111BR1WGT10620 ALX500車身




    ATR50 HX8152 SFD111BR1WGT10625 ALX500車身









    出牌日期:公元1998年11月18日




    全部屯門廠









    金魚字




    金魚服務,有好過冇



    Article 30: (Request 1)


    DUPLE 車身的底盤編號是




    SFD111AR1WGT2xxxx




    ALX500車身的底盤編號是




    SFD111BR1WGT1xxxx




    為什麼一個是AR,一個是BR




    DUPLE 車身的底盤是否新過ALX500車身的底盤?



    Article 31:


    問特別所見( AN 行 270?)



    GZ5818 (kytse1@netvigator.com) from hhtak009136.netvigator.com at Tue Nov 24 18:47, 1998 said:



    請問 (AN 行 270?) 是否屬實?




    大家知不知 270 的存在?




    (270 好似好'冷門' , 很少人提)









    GZ5818



    Article 31: (Request 1)


    270——天平至翠麗花園(上水)









    2700



    Article 32:


    Re: AA10 會否行上水?



    Kwan (SFAC3A09@NETVIGATOR.COM) from imscache01a.netvigator.com at Tue Nov 24 20:39, 1998 said:



    > GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:




    > 最近 , 有板友見到 AA10 在上水廠 ,




    > 請問 AA 10 是否 Training Bus?




    > 若非 , AA10 會否行上水?




    > (最好行 270)




    >









    唔係,仲有廣告




    這層真係冇人知了.



    Article 33:


    盲人、傷健人仕乘巴士應否免費或半價?



    2007 (newflyer@sympatico.ca) from d17-xa99-toro-pdi.attcanada.net at Wed Nov 25 09:22, 1998 said:



    小弟都搭過世界各地其他的公共交通,發覺到一樣,就係所有北美




    的公共交通服務,都提供盲人免費公車服務,而傷健人仕,就會有




    半價優惠(只限某些美國城市),那麼,香港的巴士公司又應否實




    行呢?









    小弟首先就覺得係回報社會的一種舉動。









    請討論。



    Article 34:


    有關AL1



    Chik Wing Him (whchik@netvigator.com) from hhtak020251.netvigator.com at Wed Nov 25 08:54, 1998 said:



    有無人知道AL1於24/11/98係邊條線呢?



    Article 35:


    資訊巴士訪校



    2007 (newflyer@sympatico.ca) from d17-xa99-toro-pdi.attcanada.net at Wed Nov 25 08:35, 1998 said:



    今日明報



    Article 36:


    問新巴訓練車及工程車



    BR4474 (c6091596@comp.polyu.edu.hk) from ip233.epro.com.hk at Wed Nov 25 07:56, 1998 said:



    請問新巴訓練車是否用 DL7, DL9, DL10, MC2, MC6 呢?




    另外, 新巴有否用前中巴之工程車呢?



    Article 37:


    112幾問



    炎邪火月 (hsbt@netvigator.com) from hhtck008159.netvigator.com at Wed Nov 25 01:35, 1998 said:



    真失敗,住蘇屋總站這麼近,竟要問板友們112的事,羞死啦!^_^









    1)近期經常在112蒲頭的都普金躉係第幾車?









    2)架都普躉係咪掛112牌?









    3)新記112字軌係咪已轉全冷?









    4)接上題,如是,何解今日有架ML同DM行112?(架ML重行足全日。)









    返工無乜私人時間的




    炎邪火月









    p.s.1.各位仍在求學的板友,有書就好讀多點,不要太沈迷巴士。




    唔係學我這樣朝9點幾出門口返工,成11點幾先返到屋企你先知讀書好就太遲啦!









    p.s.2.離奇的一天,連放工係鵝頸橋轉112返家都坐正架ML,真係無話可說。



    Article 38:


    離奇見聞+好多61



    炎邪火月 (hsbt@netvigator.com) from hhtck008159.netvigator.com at Wed Nov 25 01:16, 1998 said:



    離奇的一天開始:









    朝早係窗口換衫返工,心血來潮望下蘇屋總站,唔望由自可,一望。









    無波浪紋的新記山寨躉入112坑!(後來証實為1091)









    係金鍾等車,見有架哈哈笑黎,稔住入$6.6,點知。









    架哈哈笑1317係行-----61!









    落場去銅鑼灣,係天后見DS20行63,唔知奇唔奇。









    行返去鵝頸橋坐綠小返淺水灣開工,見DC3行38,唔知點形容。









    行行下忽然回頭一望,嘩!









    DL3行.....行38呀!:O









    另:









    點解今日這麼多61?(講的係淺水灣<-->中環的61)









    今日有1317同兩架短龍行,平時好日都唔見,今日木瓜發乜神經?









    朝早返工坐61,落場出銅鑼灣又見61,返入淺水灣又見,搞乜?









    覺得今日好鬼離奇的




    炎邪火月









    p.s.坐哈哈笑踩上司徒拔道好爽,好過蛋撻多多聲!(只限木瓜車)



    Article 39:


    緊急通告﹕本板再有事故,請暫停貼文



    Dennis Law (ctb2500@upnaway.com) from romulan.upnaway.com at Wed Nov 25 02:05, 1998 said:



    由於本板已被修復,故原文已被刪除。敬請留意。



    Article 40:


    巴士上的行為....



    1010.1357 (schneide@netvigator.com) from hhtun022176.netvigator.com at Wed Nov 25 00:49, 1998 said:



    巴士上層實是情侶'談心'的好地方...




    尤其是晚上,情況更為失控...









    我見個好多對做出D'過火位'動作的情侶,




    他們的一與一動簡直令人....唉.









    晚上坐新記4號上層就可見此情況出現...









    麥建倫成為3屆世界拉力賽(WRC)冠軍好開心的




    1010,1357









    PS-為何早前篇文唔見了?



    Article 41:


    巴士內的行為...



    1010,1357 (schneide@netvigator.com) from hhtun022176.netvigator.com at Wed Nov 25 00:25, 1998 said:



    巴士上層實是情侶'談心'的好地方...




    尤其是晚上,情況更為失控...









    我見個好多對做出D'過火位'動作的情侶,




    他們的一與一動簡直令人....唉.









    晚上坐新記4號上層就可見此情況出現...









    培X中學的學生真是十分像西方人般勇敢!!









    麥建倫成為3屆世界拉力賽(WRC)冠軍好開心的




    1010,1357



    Article 42:


    [Ad] 26M 巴士總站加相



    Volvo (S3BL1) (volvo@school.net.hk) from hksn4.school.net.hk at Tue Nov 24 23:41, 1998 said:



    26M 巴士總站內的路線消息 (11 月) 已更新, 而相片簿亦加左




    卅多幅相, 分別係佐碼廣告特輯, 及北嶼 TRIDENT 大集合,




    相當精彩.




    請到一遊.









    VOLVO.








    Article 43:


    K.Y.Chung少年事件簿之兩件奇怪所見



    巴士大師(俗名K.Y.Chung) (w3d080r@school.net.hk) from hksn7.school.net.hk at Tue Nov 24 23:36, 1998 said:



    (如果大家唔係住港島東區的話可能唔知我講乜.)




    1.小弟家住則魚涌街,每日返學都要行出英皇道坐巴士返學.就係我經




    過則魚涌市政大廈時,就俾我見到門口泊左兩部......城記富豪B10M!




    之但係呢條街絕少有巴士出沒,最近一次見到已經係1987年的事(個




    時見到汽水廠(即而家的康蕙花園)泊左部雅高倫敦寶.),而且因為係




    一條掘頭路,係市政大廈未起好前巴士係差唔多調唔到頭,所以我就推




    斷佢係入市政大廈卸貨區度調頭.




    2.小弟一心唸住莫講話全冷,新記係今年都唔會派冷馬落2號,但係就




    俾我係今日放學見到有部新記躉行......2號,仲係animated俾布(中




    環-港澳碼頭.),呢些就叫唔聲唔聲,嚇你一驚!



    Article 44:


    【成報─投訴站】兩則有關 城巴 10 號 投訴



    德褔5D (97089033d@polyu.edu.hk) from hkpu15.polyu.edu.hk at Tue Nov 24 23:12, 1998 said:



    以下文章摘錄自 成報 D2 大眾廣場投訴站









    投訴一




     攜小手推車搭巴士遭罵




      乘客不滿車長無理取鬧 










      讀者關先生於十月十一日晚上十左右,在禮頓道保良局對面巴士分站




    ,登上一站往北角方向的十號城巴巴士,當時他一家四口上車並攜帶著一




    站載有少量物品的小型手推車,下層車廂乘客不足十人,但他為免手推車




    構成阻礙,一家前往接近車尾的座位坐下,手推車剛放於後面通道。




      關先生說,巴士開行至第二分站時,司機停車並往下層車尾,態度惡




    劣地指罵他:「若手推車弄傷人怎辦?我賣身都唔掂!」同時指令他將車




    仔放在取後一行座椅處,他也即時照辦,惟那司機仍持續的罵說數分鐘。




    他對此感到不服氣,若說其手推車構成阻礙,相信亦只影響當時坐於最後




    一行座椅的一位乘客,加上平日繁忙時段,他也曾看見一些家庭主婦或菲




    傭帶著同類購物手推車上巴士,尚不見司機干涉,故有關司機對他的態度




    有點無理取鬧。




      回應:城巴企業傳訊經理劉小姐回覆說,根據公共巴士服務條例,




    乘客最多只可攜帶一件不超過五公斤或零點一立方米之物件上車,各車長




    均清楚明白此限制。而所述的司機當時只是執行職務,為了其他乘客安全




    著想而勸諭關先生將手推車正確擺放。雖然如此,該公司亦提醒的待客態




    度。









    投訴二




     10 號車近月班次疏




      每須苦候乘客埋怨










      讀者廖先生投訴城巴十號班次太疏。




      廖先生稱,他每日早上六時半至七時十五分,均會於北角英皇道地鐵




    炮台山站口前的巴士站,等候十號城巴前往堅尼地城。以往由中巴開辦該




    路線時,廖先生覺得班次較頻密,但現在卻往往要苦候十九至二十二分鐘




    。廖先生指十號班次轉疏的情況,以最近數月尤為顯著,致令乘客鼓譟,




    甚至罵車長。廖先生曾經向車長查詢該路線正常為多少分鐘一班?車長說




    是十分鐘一班。再問為何常要等二十分鐘?車長只答與他無關。




      回應:由於讀者沒有提供具體資料,故不能針對所述事件作出跟進




    。但是,他們已翻查十月初有關十號路線往堅尼地城方向之車務紀錄,顯




    示該路線之班次於早上六時半至七時十五分期間,均依照編定之時間表開




    出,班次分別為 6:30, 6:40, 6:50, 6:58, 7:06, 7:13, 7:20 & 7:27,即




    維持在十分鐘以內有一班車開出。不過該公司表示將會繼續留意及監察該




    路線之運作情況。









    --------------------------------









    5D 德褔花園 往 紅磡 (循環線)



    Article 45:


    咁都得??



    Kwan (SFAC3A09@NETVIGATOR.COM) from imscache01a.netvigator.com at Tue Nov 24 21:03, 1998 said:



    繼上次'我大獲'一文出後,我又中招:









    今日又同某巴士迷講開,原來佢好等閒.點得閒?




    1.佢打電話叫九記將273改用茅行,唔用AM




    2.打電話問新巴有幾多都普躉行緊街.









    我又肯定佢打過N次電話給新巴.




    又一個paul少!




    咁無聊的問題和建議真係佢先講得出!!









    死喇!我中招了!



    Article 46:


    徵求九記巴士資料



    奧黏P人 (hwc718@netvigator.com) from inktomi.netvigator.com at Tue Nov 24 19:14, 1998 said:



    請問閣下有冇九記o的Olympian(AV300-AV5XX); 12M Dragon(A/C)(3AD53-3AD17X); Trident(ATR2-ATRXX)o既車牌No.、底盤編號、首次登記、車身(只限Trident)、載客量(只限11M Volvo Olympian)?因為本人所搜集o既資料實在太零碎了!









    Thanks:)



    Article 47:


    就快有白金屬前中巴DA/DM啦???



    AD4541 (LEEOO@IBM.NET) from pc132.ctn.com.hk at Wed Nov 25 12:23, 1998 said:



    收到消息話出年出白金屬DA/DM模型,可能會有Dragon.唔知有冇人知???



    Article 48:


    【問一問】LF35在那裏???



    AD4541 (LEEOO@IBM.NET) from pc132.ctn.com.hk at Wed Nov 25 12:15, 1998 said:



    我想在這裏問一問有冇板友見過長寶『LF35』,它在那裏,死在耶兒???



    Article 49:


    新記都普躉及問手掣問題



    DR4834 (h9810424@hkusua.hku.hk) from hkusud.hku.hk at Wed Nov 25 11:56, 1998 said:



    我見新記都普trident行691




    問手掣問題




    司機一拉手掣 有'池'一聲 我知是巴士用風氣brake 所以有池一聲




    但是我想問




    '池'是放氣定入氣 入/放係邊...




    其實我想知一些較detail/technical的資料 例如氣有咩用..brake系統的運作之類




    (我以前問過類似問題 板友話氣brake 我知 但我想知一些深入少少的)









    唔該各位板友幫手









    ps:究竟本板板主是邊位?




    '躉'字倉頡碼點打?



    Article 50:


    (離題)浸會大學穿梭巴士



    Jess (c5013830@hkbu.edu.hk) from 203.80.100.14 at Wed Nov 25 13:03, 1998 said:



    **********************************************************




    Provision of Shuttle Bus Service starting on Nov. 25, 1998




    **********************************************************









    Time & duration of service :




    Monday to Saturday morning from 08:00 to 10:00









    Frequency:




    4 times each morning with every half-hour interval




    08:00-08:30




    08:30-09:00




    09:00-09:30




    09:30-10:00









    Routing:




    Kowloon Tong




    KCR Entrance




    (opposite to Oen Hall Bldg. Lam Woo Int'l




    NTT 25M minibus) AC Hall roundabout Conf. roundabout NTT




    08:00 08:10 08:20 08:25 08:30




    08:30 08:40 08:50 08:55 09:00




    09:00 09:10 09:20 09:25 09:30




    09:30 09:40 09:50 09:55 10:00









    Charges: HK$4 per trip









    以上係quote from 學校的cc-mail,




    今日開始學校有接駁巴士來往九龍塘地鐵-舊校-新校-新校附翼(近李




    惠利), 但收費竟要四元, 比中大的爬山校巴仲貴, 請各位來評評理.









    不過, 我覺得學校多錢, 想洗無地方駛, 唯有先建天橋(每小時唔知




    有無十人用?因為下面有紅綠燈), 後造這些無人幫襯的垃圾路線.




    再搞一單迫令學生會委員辭職(詳見12/11-21/11明報), 不如炒左過




    學生事務長...... 真愧為浸大學生的傻Jess



    Article 51:


    The fastest cancelled routes



    A12 (tsuifamy@speednet.net) from usr1-15.hk.super.net at Wed Nov 25 13:38, 1998 said:



    The fastest cancelled route is before the Tai Lam Tunnel




    open's 269B(Tin Shui>Tsim Sha Tsui Ferry)It serviced people




    for 185 days bacause 69X,but M1 had subtitue its place,




    bacause it serviced people for 47 days only,M2 serviced




    people for 68 days,but 3 months later,the place will




    subtitued by NLB rt.N11



    Article 51: (Request 1)


    計唔計特別路線?




    最短可能是中巴95X




    由香港仔總站開往漁市場




    俾人搭接駁小輪去海怡半島(因為鴨洲橋道出事)




    只開了幾個小時



    Article 52:


    城記咩線可以用八仔付款?



    DR4834 (h9810424@hkusua.hku.hk) from hkusud.hku.hk at Wed Nov 25 15:15, 1998 said:



    內容如題



    Article 53:


    九巴297用車一問??



    AV102 GL3694 (agnescsf@asiaonline.net) from 202.85.94.16 at Wed Nov 25 14:23, 1998 said:



    請問297 用幾多架車, 用什麼車, 是否全部字軌車??









    Thanks!!




    AV102



    Article 54:


    屯門八仔機消息



    金魚 (n960@hkabc.net) from mp1725.hknet.com at Wed Nov 25 13:56, 1998 said:



    接良景及屯中站長得悉:




    由1998年11月26日起




    58M 良景--葵芳地鐵站




    60M 屯門市中心--荃灣地鐵站




    可用八仔機付款









    敬各位有關板友留意









    屯門居民金魚字



    Article 55:


    【網頁廣告】昔日中巴加新,相約100張...



    CMB DA82 (da82@netvigator.com) from ntproxy2.polyu.edu.hk at Wed Nov 25 13:16, 1998 said:



    加入新相片專題--




    中巴路線大全集,共有123條中巴路線相片,各線一張,新加約100張,




    歡迎參觀









    昔日中巴網主,




    DA82,HB8095.(W.T.Ho)









    整左成兩三日,終於整好...有幾多張相我都唔清楚呢~~ :p