19990830




Articles on 30th August, 1999.

Today's Articles: 88.


Articles' Numbers: (19990530_01-88)


Please press the following links to the articles immediately:

以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第85篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文






Article 1:

Re: 278K 快將開辦


3ASV (ranger@hknet.com) at Sun Aug 29 22:00, 1999 said:


> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


> 今 日 下 午 跟 車 長 去 上 水 九 巴 茶 水 站 ,


>


> 聽 其 中 一 車 長 話 278K 九 月 開 , 由 粉 嶺 綠 悠 軒 來 往 粉 嶺 火 車 站.


> 而 另 一 女 車 長 話 273 2 車 要 做 工 程 車.


>


> 綠 悠 軒 入 伙 後 ,榮 福 站 明 顯 多 了 人 搭 70X.


>


> GZ5818/Tonio Tse





是 不 是 輴 環 線 由Luk Yau Hin到 火 車 站 再 返Luk Yau Hin


Article 1: (Request 1)

> Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) said:


>


> 什 麼 是 '273 2 車 要 做 工 程 車' ?





即 273 (字 軌 2) 要 在 收 車 後 做 工 程 車 載 九 巴 員 工 入 聯 和 墟.





GZ5818/Tonio Tse


Article 1: (Request 2)

> 3ASV (ranger@hknet.com) said:


>


> 是 不 是 輴 環 線 由Luk Yau Hin到 火 車 站 再 返Luk Yau Hin





應 該 係 循 環 線 喇


但 我 諗 粉 嶺 火 車 站 冇 位,所 以 可 能 係 綠 悠 軒 至 粉 嶺 火 車 站 循 環 線





開278K後,270P應 該 會 取 消








~~~Tony(S3M61)~~~


Article 1: (Request 3)

呢 個 問 題......遲 早 一 定 要 去 証 實 下 先


關 於278K, 始 終 都 有 唔 好 處 。 原 因 係 : 而 家 榮 褔 一 帶 都 有 綠 小


52A/54A/56A去 粉 嶺 火 車 站 , 收$2.40。 如 果278K開 辨 , 收 費 又


貴 過 綠 小 , 會 唔 會 令 到278K會 冇 客 呢 ?


不 過 當 綠 悠 軒 陸 續 入 伙 後 , 而 對 面 個 新 盤XX軒(前 稱 麗 晶 豪 園)


發 售 同 入 伙 後 , 相 信278K會 有 客 , 因 為 可 能 有 乘 客 唔 想 行 咁 遠


去 到 海 聯 廣 場 搭 綠 小 去 粉 嶺 火 車 站 。


我 成 日 搭 巴 士 路 過 榮 褔 中 心 , 都 見 到 有 好 多 人 搭70X或70,73。


另 外 榮 褔 中 心 外 巴 士 站 上 蓋 剛 起 好 , 排 隊 既 人 唔 駛 日 曬 雨 淋





~~~Tony(S3M61)~~~



Article 2:

Re: 末世紀暑假無聊文章--巴士A至Z


3047 JB5486 (chanmw11@hk.super.net) at Sun Aug 29 23:57, 1999 said:


> LX253 (kcchan@speednet.net) said:


> 今 日 度 度 下 時 間 表 拎 起 張 廢 紙 寫 草 稿 , 突 然


> 心 血 來 潮 , 諗 到 以 下 廿 六 件 同 巴 士 有 關o既 事 … …


>


> A for Albion 亞 比 安 , 九 巴 曾 經 常 用 的 車 款


> B for Bus 當 然 係 巴 士 啦 !


> C for Cummins 康 明 斯 引 擎 , 都 好 出 名o者 !


> D for Dennis 唔 駛 多 講 … …


> E for Eagle 一 款 廣 州 穗 景 的 巴 士 , 冠 忠 有 一 部 響 香 港


> F for Franchise 專 利 權 … …


> G for Guy 佳 牌


> H for Hong Kong Buses Discussion Board ^_^


> I for Image 巴 士 公 司 現 在 最 注 意 的 事 , 比 服 務 質 素 還 重 要 。


> J for Jubilant 『 喜 悅 』


> K for KMB 九 巴 都 算 係 好 出 名o既 巴 士 公 司o卦 !


> L for Leyland 又 唔 駛 多 講


> M for Metset 一 間 車 身 廠 , 而 家 都 仲 有 車 身 … …


> N for Neoplan 德 國 巴 士 , 十 五 米 長 定 聲 操 拉 拿 都 咁 引 人 注 目 。


> O for Olympian 奧 林 比 安 , 全 港 近 代 最 經 典 的 車 款 … …


> P for Plaxton 城 巴 的 奧 林 比 安 用 這 款 車 身 時 , 都 幾 大 迴 響 。


> Q for Queue 好 多 香 港 人 都 未 知 呢 個 字 點 解 … … 可 悲 … …


> R for Radio 巴 士 裝 收 音 機 , 大 勢 所 趨 … …


> S for Seddon 塞 頓 , 好 耐 冇 響 香 港 見 過 咯 … …


> T for Toyota 現 時 最 受 歡 迎 的 小 巴 車 款 , 周 街 係 。


> U for unreliable 以 前 指 巴 士 服 務 , 而 家 指 公 司 承 諾 。


> V for Victory 勝 利 ! ( 異 形 ? ! )


> W for Walter Alexander 華 特 亞 歷 山 大 , 又 一 個 經 典 。


> X for Xenophobia 『 對 外 恐 懼 』 : 新 巴 同 城 巴 都 有 外 資 … …^_^


> Y for Yield 讓 路 與 巴 士 , 幾 時 香 港 至 會 實 行 ?


> Z for ZF 波 箱 名


>


> 哈 哈 , 其 中 幾 個 都 好 牽 強 , 不 過 頂 住 檔 先 啦~~~~


>


> 就 快 放 完 暑 假 , 好 掛 住 班 舊 同 學 的


> LX253





哈 哈 , 不 如 C for Centrolliner , 係 新 車 , 見 到 架296C都 有d沖 動 想 搭 番 兩 轉.





3047 JB5486 行914 (老 陳)


Article 2: (Request 1)

> F for Franchise 專 利 權 … …


Falcon 現 役 專 利 巴 士 群 中 最 老 的(單 層)泠 馬[老 馬?]


> Y for Yield 讓 路 與 巴 士 , 幾 時 香 港 至 會 實 行 ?


YRQ(Beford) 九 巴 早 期 引 入 的 一 款 單 層 巴 士,


也 是 九 巴 歷 史 上 唯 一 一 款 中 置 引 擎 單 層 巴 士


(有 錯 請 指 正)


又 話 做 左 受 薪 階 級o既?


煩 惱 著 搵 工 的


井 底 蛙


ps.不 知 可 還 記 得 我 呢?(尋 相)


Article 2: (Request 2)

> D for Dennis 唔 駛 多 講 … …





咁Daimler都 名 噪 一 時 喎 ! 重 有Duple。





> E for Eagle 一 款 廣 州 穗 景 的 巴 士 , 冠 忠 有 一 部 響 香 港


> F for Franchise 專 利 權 … …


> G for Guy 佳 牌





Gardner、 九 巴 雞 車 又 如 何 ?





> H for Hong Kong Buses Discussion Board ^_^


> I for Image 巴 士 公 司 現 在 最 注 意 的 事 , 比 服 務 質 素 還 重 要 。


> J for Jubilant 『 喜 悅 』





似 乎 個N字 更 令 人 覺 得 係Jubilant的 代 名 詞 。





> K for KMB 九 巴 都 算 係 好 出 名o既 巴 士 公 司o卦 !


> L for Leyland 又 唔 駛 多 講


> M for Metset 一 間 車 身 廠 , 而 家 都 仲 有 車 身 … …


> N for Neoplan 德 國 巴 士 , 十 五 米 長 定 聲 操 拉 拿 都 咁 引 人 注 目 。


> O for Olympian 奧 林 比 安 , 全 港 近 代 最 經 典 的 車 款 … …


> P for Plaxton 城 巴 的 奧 林 比 安 用 這 款 車 身 時 , 都 幾 大 迴 響 。


> Q for Queue 好 多 香 港 人 都 未 知 呢 個 字 點 解 … … 可 悲 … …


> R for Radio 巴 士 裝 收 音 機 , 大 勢 所 趨 … …


> S for Seddon 塞 頓 , 好 耐 冇 響 香 港 見 過 咯 … …


> T for Toyota 現 時 最 受 歡 迎 的 小 巴 車 款 , 周 街 係 。





Trident o係 巴 士 界 更 具 代 表 性 。





> U for unreliable 以 前 指 巴 士 服 務 , 而 家 指 公 司 承 諾 。


> V for Victory 勝 利 ! ( 異 形 ? ! )





Voith 波 箱 ?


Christopher



Article 3:

Re: 你最喜歡坐的車種?


古競豪 (fatku@school.net.hk) at Mon Aug 30 09:12, 1999 said:


> LV1 - CA6169 (sfx83306@sfx.hkcampus.net) said:


> KMB: Daimler Fleetline (D666-1115), Leyland Victory MKII


> CTB: I hate all a/c buses.


> NWFB: Daimler Fleetline (LF/SF), Leyland Victory MKII and Metro Cammell Weymann Super Metrobus 12m





珍 寶,雞 車, MC, ME,紅 番 頭, AL (Ailsa Volvo), DL, ML1,2, 丹 尼 斯 喜 悅 型, DC/CX, DM......


Article 3: (Request 1)

KMB Volvo Olympian 11M(Non-Air)[S3V] and Leyland Olympian 11M(Tiger head)!!!


Article 3: (Request 2)

My choices would be:





CTB: 116-203, 301-340, 861-880, 1266-1275, 1312-1331, 1422-1436,


1501-1560, 2001-2005, 2100-2161, 2202-2301, 2500, 2700


NWFB: VA51-61/63, DA82-92, 1001-1190, 1401-14xx, 1601-16xx


3001-3062, 3201-32xx, 5001-5040


KMB: ATR, AP, (3ASV), all 3AV which served on 100 before,


AA48-60, AS1-22


AEL: MAN 13.220 & 10.160


Tai Fung: Volvo B7R


Space Bus: Scania (only went inside for photo, sure love the


interior)


plus some other A/C buses...





100/911R/M1/300/917 Wong


Article 3: (Request 3)

首 先 , 肯 定 不 是 躉 。 坐 「 單 丁 」 橫 椅 除 外 。





另 外 所 有 有 橫 位 的 巴 士 也 喜 歡 坐 。





還 有 所 有 單 層(的 車 尾)





最 喜 歡 的 , 和 最 討 厭 的 一 樣 ─ ─ AN.


Article 3: (Request 4)

九 記:ATR,AV,3AV,3AD,AD,ADS





城 記:5XX,6XX,8XX,15XX,21XX,22XX,2500





新 記:1XXX,3XXX,5XXX,DA,VA51-64,LM


Article 3: (Request 5)

KMB: AD, 3AD


CMB: DA, DC, CX


CTB: 8XX, 21XX, 1312-21


NWFB: 50XX, 30XX, 20XX





From Anthony 3AD15, icq: 43554832


Article 3: (Request 6)

KMB:daimler c/f,metsec fleetline,metsec jubilant


3n/s3n222--270/M11ADS/AD1--130


ZF(GARDNER)S3BL/AL2--135


S3M214---253(DIWA864)


AS/AM/AA48


METSEC TRIDENT


CTB:7XX/8XX/2001-2005/2XX/2201-2261


NWFB:VA30--VA50/DA83--92/3043--3062/SF/DM/LM/DL/MB


CMB:LX/XF


KCR:225-239/B10M/DART


NLB:LD/OLD BODY ISUZU/DODGE


Article 3: (Request 7)

客 車 :泰 豐 的B7R , 在 歐 洲 連 續 坐 了 十 天 的 平 治 O.350


Coach ,


巴 士: NWFB Dennis Trident 12M , Volvo Olympian


Article 3: (Request 8)

> S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) said:


>


>


> 我 就 喜 歡 所 有 丹 尼 士 型 巴 士,因 為 外 型 特 別,仲 大 多 數


> 上 斜 勁!還 有 雞 車(勝 利 二 型),特 別 是 引 擎 發 出 的 聲 音,


> 令 人 歡 喜.


>


> S3N353





絕 對 支 持! DENNIS d車 架 架 引 擎 聲 獨 特, 有 性 格......


不 過 上 斜 勁 就 唔 覺 得, 尤 其3AD, 根 本 唔 可 以 上 山 既! 成 鬼 日 俾 人 甩 過......加 速 又 屎......





我 最 喜 歡 坐 的 巴 士:


KMB: 3N, S3N


NWFB: 早 期 最 最 好 力 既DA, 1xxx,2xxx,3xxx


CTB: 830-880, 所 有 都 普trident


Article 3: (Request 9)

> Raymond (gl450@netteens.net) said:


>


> 新 巴:SF,LF,DS,DL,LA,Trident及50xx


> 九 巴:S3N,AV,ATR,AP,龍 運Trident


> 城 巴:2xx,5xx,6xx,9xx,10xx,21xx,22xx





新 巴 非 空 調 巴 士


Article 3: (Request 10)

KMB:AP,ATR,AL,G,N,BL,S3BL





Alan


Article 3: (Request 11)

熱 愛 所 有 雞 車 ! ! !



Article 4:

Re: 每間公司都會有條'87'


Coca Cola 364 (lucasiu@hkiworld.com) at Mon Aug 30 11:31, 1999 said:


> BCDFE1 (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


> 九 巴87,又 疏 又 冇 客,係 廢 線 人 人 都 知


> 雖 然 每 間 公 司 都 會 有87型 路 線,但 原 來 九 巴 真 係 最 多87型 路 線 的:


> 新 巴 有43,88





Also 2, 2M, 91A, 338!!





> 城 巴 有76,515





76 is not a type of 87, but 29R is.





> 隧 巴 有606,





No comment.





> 九 巴 卻 有2C,2D,14C,30,32B,36A,53,72A,73,73A,87...!





Also 5D, 31, 82K!!





> 在 比 例 上 來 說,九 巴 廢 線 全 港 第 一!!





Totally agree!





So total rearrangement needed!





Coca Cola 364


Article 4: (Request 1)

> MAN (mangp@netteens.net) said:


>


> 我 唔 覺 佢 少 客 喎(我 搭 左 三 次 都 係 坐 滿)


>


>


> 2C、2D、14C、53、87、99就 真 係 幾 廢...


At least 20 passengers in the morning and afternoon


take 53!


Of course you can take RMB,but it is quite expensive!


($13 VS $6.7,$5.3 or even $3!)





> 30、32B、36A架 車 都 有 三 十 幾 四 十 人 啦 ,


> 返 放 學 時 間 就 更 加...


>


> 72A: 你 睇 左 班 大 圍 頭 班 車 同5點 幾 大 埔 開 既 車


> 你 就 知 點 解 呢 條 線 係 唔 使 摺 喇(傳 聞 呢 條 線 冇 賺 冇 蝕)


>


> 73、73A: 我 懷 疑 你 係 冇 坐 過 呢 兩 條 線...


>


>


> 咁 你 睇 下 九 巴 開 左 幾 多 條 線 先 啦 !


> 新 城 兩 巴 都 各 只 有 百 幾 條 線(或 者 係 少 於 一 百 都 唔 定


> 九 巴 有 成 差 唔 多 四 百 條 線...


>


> MAN


Article 4: (Request 2)

> 我 唔 覺 佢 少 客 喎(我 搭 左 三 次 都 係 坐 滿)





可 能 我 未 試 過 繁 忙 時 間 坐 吧!


>


>


> 2C、2D、14C、53、87、99就 真 係 幾 廢...


> 30、32B、36A架 車 都 有 三 十 幾 四 十 人 啦 ,


> 返 放 學 時 間 就 更 加...





30連 繁 時 開17分 一 班 都 頂 唔 到 閘,有 時 仲 會 去 到45分 一 班,


非 繁 忙 時 間 更 是 小 貓 三 四 隻,仲 唔 係 廢 線?





32B只 在 上 午 返 放 學 時 間 可 以 坐 滿,其 他 時 間,唉...


(冇 法 啦,俾 綠 小 搶 哂d客 嘛!)





36A呢,我 坐 親 見 親 都 唔 過 三 十 人,


都 唔 知 點 解 九 巴 會 用 埋d S3BL甚 至3N,3BL行


>


> 72A: 你 睇 左 班 大 圍 頭 班 車 同5點 幾 大 埔 開 既 車


> 你 就 知 點 解 呢 條 線 係 唔 使 摺 喇(傳 聞 呢 條 線 冇 賺 冇 蝕)





我 曾 經 有 段 時 間 個 個 星 期 都 坐 一 次72A,


每 次 都 係 得 十 幾 廿 人 坐


有 次 仲 包 哂 成 個 下 層!


>


> 73、73A: 我 懷 疑 你 係 冇 坐 過 呢 兩 條 線...





冇 錯,繁 忙 時 間 架 車 可 以 坐 滿,但 都 唔 會 頂 閘,


而 非 繁 忙 時 間 呢?我 見 親 坐 親 都 不 過 二 十 人!


而 且 要20-35分 一 班 至 可 以 有 如 此 客 量!


Article 4: (Request 3)

> BCDFE1 (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


> 冇 錯,繁 忙 時 間 架 車 可 以 坐 滿,但 都 唔 會 頂 閘,


> 而 非 繁 忙 時 間 呢?我 見 親 坐 親 都 不 過 二 十 人!


> 而 且 要20-35分 一 班 至 可 以 有 如 此 客 量!





不 過73主 要 服 務 大 窩 西 支 路 之 村 民 , 無 錯73響 彩 園 開 車 時 , 一 個 客


都 冇 。 但 深 入D既 話 , 通 常 天 平 、 圍 頭 、 祥 華 、 榮 暉 中 心 等 地 都 會 有


好 多 人 等73。


若 果 回 程 時 , 響 寶 鄉 橋 會 集 中 有 好 多 客 等73,73A,70三 線 返 上 水 ,


所 以73係 有 得 做 既 , 未 必 少 客 。 至 於73A, 呢 條 線 真 係 比 較 少 客 ,


不 過 有 幾 次 響 大 埔 搭73A, 架73A已 經 係 好 多 人 搭 。


另 外73班 次 好 多 時 都 失 準 , 成 日 要 等 大 半 個 鐘 以 上 先 有 架 車 埋 站 。


有 次 朝 早 九 點 三 響 祥 華 等73去 大 埔 , 等 成 七 個 字 先 有 架73埋 站 , 而


平 時 班 次 係15-30分 鐘 一 班 。





~~~Tony(S3M61)~~~


Article 4: (Request 4)

> BCDFE1 (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


>


> 可 能 我 未 試 過 繁 忙 時 間 坐 吧!


>


> 30連 繁 時 開17分 一 班 都 頂 唔 到 閘,有 時 仲 會 去 到45分 一 班,


> 非 繁 忙 時 間 更 是 小 貓 三 四 隻,仲 唔 係 廢 線?





30 自 己 玩 自 己 學234A, 234B 玩 三 菱 咪 夠 客


玩 十 分 鐘 一 班 都 得





>


> 32B只 在 上 午 返 放 學 時 間 可 以 坐 滿,其 他 時 間,唉...


> (冇 法 啦,俾 綠 小 搶 哂d客 嘛!)


>


> 36A呢,我 坐 親 見 親 都 唔 過 三 十 人,


> 都 唔 知 點 解 九 巴 會 用 埋d S3BL甚 至3N,3BL行


>





無 法 梨 木 樹 重 建 中


點 同 當 年 比


還 有 現 在D 10米 車 很 搶 手


S3BL甚 至3N,3BL大 把


比 你 編 都 比S3BL甚 至3N,3BL 佢


Article 4: (Request 5)

> 73、73A: 我 懷 疑 你 係 冇 坐 過 呢 兩 條 線...


>


> 606係 少 人 坐 , 但 很 多 時 每 車 人 數 都over30, 繁 忙 時 間 更 人 山 人 海!


Article 4: (Request 6)

> Sopp (sopp@parsonsmusic.com) said:


>


> 講 真 九 巴 專 營 權 有 咁 上 下 大


> 所 以 廢 線 的 比 例 起 碼 有 番 咁 上 下





但 九 巴 卻 冇 認 真 處 理 呢d廢 線,


唔 似 新 巴 咁,取 消 左20再 合 併94x/94,將13,19起 死 回 生


亦 不 似 城 巴,將5B,3B,41A,47A由 冇 客 變 有 客,由 蝕 錢 線 變 成 賺 錢 線


Article 4: (Request 7)

九 巴 有 好 多 廢 線 都 是 由 於 舊 區 重 建 而 形 成


當 舊 區 重 建 後 九 巴 才 會 路 線 重 組


例 子 : 35A, 35 -> 235, 31B



Article 5:

Why not ...


y k shum (ykshum@mit.edu) at Mon Aug 30 08:02, 1999 said:


> Pirro Cheung HR8273 (y931204@netvigator.com) said:


> 收 到 消 息,新 巴 會 在 下 個 月 出 一 個 糖 果 盒,外 形 是 新 巴Trident,加 送 紙


> 袋 一 個


>


> 老 板 友 但 好 少 貼 文 的 半 個 嶼 巴 迷


> Pirro Cheung


> HR8273





Maybe KMB can produce a similar one for Chinese new year.


Everybody likes some gold in new year.


Article 5: (Request 1)

> LF293 (lui94955@lui.hkcampus.net) said:


>


> 請 問 邊 度 有 得 賣 定 係 非 賣 品?


> LF293





N80有 得 賣,About $40





老 板 友 但 好 少 貼 文 的 半 個 嶼 巴 迷


Pirro Cheung


HR8273



Article 6:

Re: 【相片兩張】攝於英國的 LV36


HT6540 (sam_lam@ctimail.com) at Mon Aug 30 04:09, 1999 said:


> Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) said:


>


>


>


>


> 地 點: Scottish Bus Museum


> 新 車 牌: ESF 647W


>


> Special thanks to Campbell H Morrison for providing the photos.


>


> --


> 車 匙!


小 弟 有 幾 條 問 題 想 問 問Gakei兄,


1.估 唔 到 甘 快 出 w 牌,但 點 解 個 'w' 會 放 在 車 牌 的 尾??


2.原 本 架 車 唔 係 話 贈 送 去Ireland嗎??為 何 會 到 了Scottland呢??


3.請 問Scottish Bus Museum 點 去 呢??小 弟 真 係 好 想 去!!





希 望 各 板 友 能 回 答.........


今 日 睇 完'催 眠'想 嘔 & 就 要 回6540的 祖 家 的HT6540


Article 6: (Request 1)

> HT6540 (sam_lam@ctimail.com) said:


> 小 弟 有 幾 條 問 題 想 問 問Gakei兄,


> 1.估 唔 到 甘 快 出 w 牌,但 點 解 個 'w' 會 放 在 車 牌 的 尾??





I'll try to answer this one.


The current British registration numbers date from August 1983,


beginning with A as a prefix in the style of A123 ABC. The letters


were changed every August until 1998, when letters were changed


every 6 months, ie. Aug 98- S, Mar 99- T, Aug 99- V, Mar 2000- W,


so on. (note U is skipped)


The system before started from 1963, in the style of ABC 123A.


Thus, the 'W' of ESF 647W indicates that this bus was from 1980-81.


The British registration system will register a vehicle based on its


year of first registration, so even if a vehicle is imported used into


the UK, it'll still receive an appropriate reg. no. based on its age.


If I have anything wrong, please correct me! I don't live in the UK!





Herman


Article 6: (Request 2)

咁 得 意~!


點 解 會 同 時 有 中 巴&新 巴 的logo~!^_^





新 巴25


Article 6: (Request 3)

> HJ245 (t237824@ctimail.com) said:


> 為 什 麼 他 會 在 英 國 出 現 ?





因 為 新 巴 捐 o左 架 車 畀 那 間 博 物 館 囉.


Article 6: (Request 4)

點 解 架 車 可 以 係 英 國 出 到 牌 呢?


Article 6: (Request 5)

咁 又 會 有 中 巴 個Logo同 埋 個 舊 車 牌O既?



Article 7:

Re: 九巴 AV 播 RTHK2 !


屯兵 (chungtm@netteens.net) at Mon Aug 30 10:47, 1999 said:


> Joseph (ksliu6@ie.cuhk.edu.hk) said:


> 我 尋 日 搭 架 251M o既 AV, 車 上 面 唔 係 播 緊 903, 而 係 播 緊 RTHK


> Radio 2 呀!!! (播 緊 清 談 一 點 鐘, 由 曾 志 華 主 持)


>


> 乜 九 巴 上o既 收 音 機 (三 菱 除 外) 唔 係 set 死 只 可 以 播 903 架 咩?


> 乜 重 可 以 播 其 他 台o既?





我 搭 過 有 架 961 係 播 雷 霆 881





岩 岩 係 泰 國 返 到 的


屯 兵


Article 7: (Request 1)

> NWFB 1032 (ccheung8@asiaonline.net) said:


> 嘩! 贊 成 播 港2台! 肯 定 好 聽 過903 or 997. :P


>


> NWFB 1032





係 啦, 聽 板 友 話d車set死 左903架? 唔 通 呢 度 又 有 人 放 流 料? 會 唔 會


有 架 前100 o既3AV去 左o個 條 線 呀? 如 果 播 涼 亦 輪 我 寧 願 佢 唔 播 好 過.





好 少 聽 收 音 機 的


SLK


Article 7: (Request 2)

> Joseph (ksliu6@ie.cuhk.edu.hk) said:


> 各 位 版 友 可 以 試 下 搭 呢 架 AV280 (應 該 係 251M 掛 牌), 睇 下


> 係 咪 播 港 台 啦!


註: 收 音 機 係 聽, 唔 係 睇! :P





NWFB 1032


Article 7: (Request 3)

據 知 九 巴 的 收 音 機 唔 係set死 左903, 上 次 係 新 城 市 廣 場 巴 士 站 亭 到 見 到 九 巴 內 部 通 告 , 規 定 凡 裝 有 收 音 機o既 車 一 定 要 調 校 到903, 車 長 不 得 隨 便 轉 台 。



Article 8:

Re: [討論]嶼巴偏高的假日收費算不算'掠水'行為?


Bruce Li (bruceli@vcn.bc.ca) at Mon Aug 30 13:26, 1999 said:


> DM2575 (ywc98426@ywc.hkcampus.net) said:


> 如 題 。 我  意 見 就 絕 對 係 ! 另 問 嶼 巴 平 日 收 費 咁 平 係 咪 受 區 議 會 同 運 豬 局  壓 力 。 歡 迎 討 論+謝 謝 作 答


>


> DM2575





不 過 如 果 你 看 嶼 巴 平 日,客 量 實 在 不 多,但 又 要 保 持 服 務,真 是 會 蝕 錢


呀! 所 以 假 日 貴 一 點, 都 是 想 平 衡 一 下 收 入, 也 不 算 太 過 份. 你 看,


上 年 嶼 巴 只 賺 幾 百 萬 咋!


Bruce


Article 8: (Request 1)

如 題. 姜 太 公 釣 魚 , 願 者 上 釣 ‧


嶼 巴 多 年 前 確 曾 因 上 寶 連 寺 的 巴 士 採 用 校 車 接 載 而 被 運 輸 署 作 小 懲 大 戒.


Article 8: (Request 2)

> Lai Tak Man (98687183j@polyu.edu.hk) said:


>


> The fare of weekday is not cheap.


>


> I feel that nowadays, people always blame TD and District Board, I give some example;


>


> 1. First Bus doesn't operate new routes, people blame TD;


> 2. First Bus doesn't reduce fare, people blame TD;


> 3. First Bus doesn't extend routes, people blame TD and District Board;


> 4. Citybus operates new routes, people blame TD;


> 5. Citybus doesn't have new buses these few months, people blame TD;


>


> I guess when the result of TSW and TKO announce, TD will be blamed again.





因 為 混 吉 真 係 抵 打 。


知 道 佢0的0野 的 人 無 不 痛 恨 。


事 實 上 , 混 吉 的 確 唔 比 開 線 , 唔 比 減 價 。


城 巴 的 新 線 都 不 過 係 豬 頭 骨 線....M5.....


佢 話 唔 比 開 經 中 環 線 都 情 有 可 原 。 不 過.......佢 現 在 著 手cut線


就 真 係 不 知 所 謂 ﹗





你 話 佢 抵 唔 抵 打 。


Article 8: (Request 3)

> 不 過.......佢 現 在 著 手cut線





I don't understand.





Actually, people not only blame M5, but also 8X, 118, 171, 529, 81P...





They said the routing idea was not originally come from Citybus.



Article 9:

Re: 44S 線一問


屯兵 (chungtm@netteens.net) at Mon Aug 30 14:42, 1999 said:


> VA 1 (nakata-chih-ping@i-cable.com) said:


> 請 問 九 巴 開 辦44S 的 作 用 是 甚 麼,好 似 同N241有 少 少 重 疊,客 量 又 如 何?THX





44S,59S 呢 兩 條 線 性 質 一 樣


我 用 59S 講 講


聽 人 講 59S 係 「 風 雨 不 改,日 日 咁 開 」,就 算 八 號 風 球 都 會 照 開


原 因 是 用 作 為 員 工 工 程 車


Article 9: (Request 1)

> VA 1 (nakata-chih-ping@i-cable.com) said:


> 客 量 又 如 何?THX


About 30-40 passengers every day





DL


Article 9: (Request 2)

> HB 610 (sammi59@netvigator.com) said:


>


> 九 巴 當 年 開 辦 44S 時 ,241S ( 即 現 時 N241 ) 仲 未 開 辦 的 .


>


> 至 於 點 解 要 開 , 同 N241 有 少 少 重 疊 又 不 取 消 , 客 量 又 是 如 何 ?


> 抱 歉 , 小 弟 也 不 清 楚 啊 !


>


> HB 610





44s係44抽 車 出 來 長 青 開 早 上5.20到 旺 火 後 做 番44開 早 上6.00(係44頭 車)


Article 9: (Request 3)

> 野 比 大 雄 ‧ 荃 灣 德 武 帝 (busstop@netvigator.com) said:


>


> 作 用 呢 ?


>


> 不 如 44 頭 班 提 早 至 5:20 , 在 5:20 和 6:00 之 間 是 40


> 分 鐘 一 班 車 , 砍 了 44S , 如 何 ?





有 一 樣 好 緊 要 的 , 就 係 價 錢 問 題 。44S幾 錢 同 埋44收 幾 錢 ?


我 係 九 巴 都 唔 會 咁 做 啊 , 既 然 又 有 生 意 。



Article 10:

Re: 生果巴又出埋Banner


ATR3&3AD52 (m0823@netfront.net) at Mon Aug 30 00:15, 1999 said:


> 城 市 烏 蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) said:


> 今 日 下 晝 我 見 到 有 一 架 十 二 米 躉,右 面 車 身 貼O左 個 新 巴 一 周 年 生 果Banner,個Banner寫 住 「 車 箱 潔 淨 整 理,人 都 開 心D」,又 有 「 上,樂 新 巴 」 等 字 ‧ 究 竟 仲 幾 多 架 車 貼O左 生 果Banner?





111的1008亦 貼 上 這 類Banner


不 過 它 是 說 新 巴 購 入 新 車....第 一 年 內 做 到 了 等 意 思


Article 10: (Request 1)

> ER7054 (clement@netteens.net) said:


>


> 環 保 新 巴 , 第 一 年 , 上 到 了





I see one Drft Bus route 25 in Wan Chai is Fruit Bus


about 5.00pm





3047 JB5486


Article 10: (Request 2)

> SLK (97017130j@polyu.edu.hk) said:


>


> what is Drft bus?


>


> SLK





唔 止12米TRIDENT先 至 有,我 今 日 見 到 架DA77兩 邊 都 係 新 巴 一 周 年 生 果BANNER


而 大 家 知 不 知 每 個BANNER上 不 同 的 生 果 也 包 含 了 不 同 的 意 思


例 如 :1008個 架 係 橙BANNER,並 在 橙 旁 寫 出 新 巴 在 一 年 內 購 買 多 部 新 車 的 願 望 實 現 了


小 弟 暫 時 見 到 四 種 生 果BANNER:西 瓜,檸 檬,橙,提 子





LF293



Article 11:

Re: 各位搭過Albion (亞比安)未呀?


ATR (wolfteam@netvigator.com) at Mon Aug 30 13:25, 1999 said:


> 古 競 豪 (fatku@school.net.hk) said:


> 好 遺 憾,我 未 搭 過!


當 然 搭 過,不 上 斜 真 是 很 嘈


還 記 得64k 有 水 塘 亞 比 安,


同 埋 有 一 架 亞 比 安 在 錦 田 撞 在 油 站


引 致 火 災, 有 錯 請 指 正.


Article 11: (Request 1)

Ok, I have taken Albions:





I was too young to know the difference between VT17 and


VT23.





VT 17 or VT23 & EVK41 on 76 and 77.


EVK55CL coach on 206, 250.





VT17 or VT23 on 44.





What bus is next?


Article 11: (Request 2)

> BCDFE1 (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


>


> 不 過,如 果51真 係 行 返 亞 比 安,各 位 非 必 要 請 勿 上 車,


> 據 我 的 長 輩 講,


> 亞 比 安 的 司 机 嘈 到 要 戴 耳 塞,


> 如 果 上 左 架 亞 比 安 的 話,


> 係 荃 錦 踩 盡 去 真 係 嘈 到 亞 媽 都 唔 認 得!





我 坐 過 亞 比 安2次(其 中1次 坐51), 架 車 上 荃 錦 時 成90分 貝 ,


又 慢 , 又 冇 乜 力 。





DL



Article 12:

Re: 城巴2500


獎門人 (cr903@home.com) at Mon Aug 30 06:25, 1999 said:


> 9807 (autobus@globility.com) said:


> 呢 一 個 可 能 係 一 個 水 晶 球 問 題 , 但 都 希 望 有 板 友 答 啦 。


>


> 2500係 城 巴 入 面 唯 一 一 部 雙 層 男 人 , 而 據 本 板 其 他 板 友 話 ,


> 佢 唔 會 再 入 貨 。 咁 樣 , 問 題 就 黎 啦 。 如 果 一 個 車 種 得 一 部 車


> 的 話 , 佢 個 保 養 成 本 會 係 好 貴 的 , 乜 野 零 件 又 話 要 存 貨 , 一


> 係 就 要 麻 麻 煩 煩 咁 去 買 。 你 地 話 , 城 巴 會 唔 會 賣 左 架2500呢 ?


> 雖 然 小 弟 都 唔 希 望 呢 件 事 發 生 , 但 從 經 濟 上 看 , 好 似 又 唔 值 得


> 喎 。





應 該 唔 會 。





> 仲 有 ,NL262R同 埋24.350其 實 有 冇 係 底 盤 方 面 有 相 似 的 地 方 呢 ?





兩 者 都 係 無 大 樑 結 構 。 機 械 配 搭 上 有 出 入 。 如24.350係 雙 層 巴 士


同 咪 副 偈 都 唔 同 。





> 見 過 一 次Man的 底 盤 , 但 都 唔 知 係 乜 車 的9807





閣 下 見 到 個 底 盤 係 旅 遊 巴 士 。 類 似 香 港 用 緊 個 款 。 型 號 係 乜 就 唔 清 楚 。


Article 12: (Request 1)

> '澳 洲 巴 士 大 王 (ausbus@rivernet.com.au) said:


>


> I still don't believe they are of monoque design.


>


> From my knowledge, only those chassis that have alphabetical


> prefixes are of monoque desing, say SL202, SD202, NL262 etc.


>


> However, for 24.350, as for all those 18.310, 16.240, 11.220,


> 24.420, or 10.160, should be of LADDER TYPE frame, just like


> Dragon or Olympian.


>


> And don't tell me why would MAN have ladder type frames when


> Mercedes doesn't because Mercedes builds LADDER TYPE frame


> as well!!


>


> Mercedes 1421, 1418, 1630, 1617 and all those numbered similarly


> are ALL LADDER TYPE frames, only those that has an 'O' stuck at


> the front are of monoque design.


>


> '澳 洲 巴 士 大 王


> SuperBus Australia





原 來 係 甘 , 但 係98年 巴 士 年 鑑 度 話2500係 無 大 樑 結 構 ?


其 實 除 左 城 巴 同 埋 冠 忠 之 外 , 有 無 其 他 巴 士 公 司 使 用 同 款 巴 士 ?





獎 門 人


Article 12: (Request 2)

I was shocked when I saw that staement as well, but well, may be


we have to ask MAN Australia what sort of chassis that is.





At this stage, I don't think anyone has got one used as a


urban/route/city bus, but there is a coach running for Stagecoach Oxford.





The two at Volgren will be owned Sydney Buses if the rumour is


correct.





澳 洲 巴 士 大 王


SuperBus Australia,


Undergoing major facelift.



Article 13:

點解屯門有人理?


DL (ss78k@netteens.net) at Mon Aug 30 10:21, 1999 said:


> 伍 拾 玖 (sou02356@sou.hkcampus.net) said:


> 開 放 屯 門 至 藍 田 / 沙 田 / 尖 沙 咀 的 (全 日)巴 士 線


> 包 括62X 25*B 25*C 25*D 新 線 往 沙 田


> 請 發 表 意 見!





你 已 觸 犯 板 規 , 一 切 責 罰 由 板 主 和 板 助 負 責 !


另 外 , 巴 士 線 並 非 如 閣 下 所 願 , 想 開 放 就 開 放 。 不 如 由 閣 下


辦 巴 士 線 啦 ! 這 樣 便 如 閣 下 所 願 。





DL


Article 13: (Request 1)

> BCDFE1 (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


>


> 請 問 為 何 觸 犯 板 規?請 提 出 理 由





答 案 在 :


http://www.webcomm.com.hk/cgi-bin/hkbdb/read.cgi?t=34641-1





自 己 估 估 !








DL



Article 14:

Re: 新巴廣告部係咪偏愛「新巴」賣商業廣告?


CMB VA52 (HN6509) (va52@hkguy.com) at Sun Aug 29 22:53, 1999 said:


> 城 市 烏 蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) said:


> 我 有 呢 個 諗 法,係 因 為 冇 一 架 新 車 幫 政 府 賣 廣 告,或 者 贊 助 公 共 團 體 賣 廣 告,全 部 呢 一 類O既 廣 告 都 俾 熱 狗 擔 當;反 而 新 車 就 大 把 呢O的 商 業 廣 告,舊 冷 馬 都 冇 咁 多 全 車 商 業 廣 告,有O的Banner仲 淨 係 得 新 車 至 有 添 ‧ 除O左DM同 埋 幾 架ML之 外,係 依 家 先 至 有 架LV4賣 「 陽 光 海 灘 」O既Banner,究 竟 新 巴 廣 告 部 係 咪 偏 愛 「 新 巴 」 賣 商 業 廣 告?





冷 馬 與 熱 狗 的 廣 告 價 錢 不 同, 兩 軸 車 與 三 軸 車 不 同, 過 海 車 與 港 島 車


又 有 不 同. 在 什 麼 車 種 賣 廣 告 是 由 客 戶 來 選 擇 的.





VA52


Article 14: (Request 1)

> Agent Mulder (ngkaho@netteens.net) said:


>


> I think it is only applicable to KMB!!!


>


> The buses of NWFB and CTB will be placed randomly ga bor!!


> CTB Dragons will always run 118 or 8X on different days ga la!!


> So are the advertisers need to pay different fee???





新 巴 派 車 雖 然 亂, 但 亂 得 黎 有 個 譜, 有 唔 少 車 都 算 有 字 軌.





至 於 城 巴 雖 則 玩 跳 飛 機, 但 全 身 廣 告 車 行 走 路 線 都 幾 穩 定, 好 似 102 幾


架 廣 告 車 咁, 又 好 似 10 號 兩 架 魚 峰 牌 咁, 又 好 似 40/40M 果 架 #904 咁......





所 以 我 認 為 你 所 講 既 因 素 唔 影 響 到 新 城 過 海 廣 告 車 既 收 費.





以 上 純 屬 個 人 意 見, 有 錯 請 指 正.





VA52



Article 15:

Re: 有冇留意JE牌九記山寨躉的轆LING有些沒有蓋?


Chicken (chickywc@netteens.net) at Mon Aug 30 10:05, 1999 said:


> 雍 正 格 格 (n281@i-cable.com) said:


> 點 解 會 這 樣?METSEC躉 沒 這 情 況 出 現 。





Some have but some do not. Don't be sad.


Article 15: (Request 1)

> 城 市 烏 蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) said:


> 新 巴 都 係 咁,大 部 份 新 車(JC牌 以 後)都 冇 蓋,特 別 係 亞 記 殼O既 車,O的 舊 車 翻 新 後 仲 唔 見 晒O的 蓋 ‧


> 而 城 巴O的 都 躉 都 係 一 樣!


> 唉!哀 哉 哀 哉...





冇 蓋 咪 好 囉 ﹗



Article 16:

Re: 點解新巴18號現時淨係肯延長至堅尼地城?


Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) at Sun Aug 29 23:40, 1999 said:


> 城 市 烏 蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) said:


> 現 時18號 淨 係 肯 延 長 西 行 至 堅 尼 地 城,點 解 新 巴 唔 肯 延 長 東 行 至 西 灣 河,甚 至 筲 箕 灣 呢?幾 時 先 肯 延 長 呀?





不 是 新 巴 不 肯 , 而 是 要 等 待 運 輸 署 的 批 准 。


Article 16: (Request 1)

> NWFB 1032 (ccheung8@asiaonline.net) said:


> 小 弟 覺 得 唔 延 長 重 好, 因 為:


>


> 1/ 條 線 會 變 得 好 長, 班 次 好 易 失 準;


> 2/ 18是 由10A合 併 來 的, 是 北 角 往 中 西 區 的 特 快 線, 如 果 真 的 延 長 去 東D,


> 對 北 角 居 民 會 唔 公 平;


> 3/ 北 角 有 一 定 的 客 量 坐18往 北 角 百 福 道 一 帶 (孕 婦, BB往 健 康 院 首 選)


> 但112太 貴 了!


>


> 所 以 小 弟 不 贊 成18再 延 長!


>


> NWFB 1032.





Strongly agree!


If 18 extend to Tai Koo or even Sai Wan Ho,just become


another 88(Too slow!)


I perfer extend 722 to Kenndy Town is more perfect!



Article 17:

Re: AV裝不到報站器?


AV102 GL3694 (agnescsf@asiaonline.net) at Sun Aug 29 22:54, 1999 said:


> 顯 徑 友(HA9566) (ericlfy@netteens.net) said:


> 而 家 行 走 九 記88K共 有5部 冷 馬 , 其 中 三 部AD已 裝 上 報 站 器 , 而 其 餘 兩 部AV到 現 在 還 未 裝 上 報 站 器 , 唔 通AV裝 不 到 報 站 器?


> 而 奇 怪 的 是 , 個 兩 部AV就 裝 上 左 收 音 機 , 有903聽 , 而AD就 未 有 , 唔 通AD裝 不 到 收 音 機?





FU,GU 牌 的ADS 都 裝 到 收 音 機, AD應 該 都 得 啦.


Article 17: (Request 1)

報 站 器 :


-   6 0 M 批AL都 裝 到 , 所 以AV應 該 冇 問 題 .





收 音 機 :


-   8 0 M 批 ADS 同 8 5 C 批 3AD 都 裝 到 , 冇 理 由 AD 裝 唔 到 丫 , 係 咪 ?





東 邪


GK 9112


Article 17: (Request 2)

我 搭 過2代AD有903(Rt.58M)!!!


AD can have radio!


2154



Article 18:

Re: 大批市民投訴73x, 75x, 271 改站


Dennis ManAP1愛上九零三巴 (ctb26614@netteens.net) at Mon Aug 30 11:56, 1999 said:


> Gary&Carol (garycarol@ctimail.com) said:


> 小 弟 於 大 埔 某 政 黨 辦 公 室 工 作


>


> 短 短 兩 小 時 間, 已 收 到 三 十 多 宗


> 反 對 以 上 三 線 改 站, 對 舊 墟, 太 湖, 太 和 等 居 民 不 便


> 尤 以 晚 間 時 分, 大 埔 中 心 商 場 己 鎖


> 於 深 夜 要 步 行 回 太 和 等 地 方, 是 又 黑, 又 危 險 的


> 而 致 電 九 巴, 郤 得 到 極 惡 劣 的 態 度 回 覆


> 謂 : 「 取 消 一 個 站, 而 家 咪 比 返 兩 個 你 囉 」


>


> 我 心 諗 : 「 下? 唔 係 下 話? 吉 之 島 同 百 佳 對 出, 關 太 和 乜 事?


> 越 行 越 遠 , 而 且 轉 乘71B 及 275 是 極 不 便 的 」


>


> 我 們 現 正 籌 備 簽 名 運 動 , 要 求 該 三 線 繞 經 八 號 花 園 一 帶,


> 並 要 求275 於 南 運 路,百 佳 對 出 設 站 以 作 配 合





八 號 花 園 不 可 有 大 多 巴 士 停


因 果 間 小 學 投 訴 嘈 音


Article 18: (Request 1)

呢 個 我 當 然 知


我 意 思 是 指 停 在K12 巴 士 站


或 者 汀 角 路, 省 躬 草 堂 對 面





P.S. 不 過 那 間 小 學 好 似 已 經 做 完 隔 音 工 程


那 個 林XX 的 校 長 (亦 是 大 埔 區 議 員) 實 太 過 份



Article 19:

Re: 上!樂!新巴係乜意思


愛上680 .巴 (新巴680司機) (trident@hkabc.net) at Mon Aug 30 12:22, 1999 said:


> 啊Dick (dvchan@netvigator.com) said:


> 各 位 板 友 可 否 解 解'上!樂!新 巴'這 口 號 點 解 呢?


快 樂 地Get on and Get off 新 巴.


[更 正]不 是'上!樂!新 巴',是'上,樂.新 巴'.


Article 19: (Request 1)

我 估 係'乘 客 想 上 車 去 極 樂 世 界(↓ ↓), 就 搭 新 巴 啦 !'這 個 意 思 。





DL



Article 20:

Re: 相片推介﹕鬼巴士


ER7054 (clement@netteens.net) at Mon Aug 30 07:01, 1999 said:


> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


> 如 果 大 家 有 看 過 這 套 電 影 的 話 , 相 信 應 該 不 會 對 這 部 車 感 到 陌 生 ﹕


>


>


>


> 這 部 車 的 前 身 , 是 九 巴 的D868(BL6228)。 當 年 是12號 線 的 掛 牌 車 。





點 解 叫 鬼 巴 士?


Article 20: (Request 1)

有 套 戲 叫''鬼 巴 士'',o個 部97巴 士 咪 就 係 呢 部 巴 士 囉





新 巴25



Article 21:

Re: 尋大富豪?!


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Mon Aug 30 07:29, 1999 said:


> G388 (wingchi@netvigator.com) said:


> 知 唔 知 龍 運 VOLVO OLYMPIAN 12M去  邊 ?


> 呢 排 唔 多 覺  度  !





已 經 變o左 做 九 巴3AV339-3AV348好 耐 咯 !





Christopher


Article 21: (Request 1)

在 296D





PS: 請 勿 使 用 造 字, 多 謝 合 作.





--


車 匙!



Article 22:

Re: BL3


阿恆(3AV328) (ryhchan@ctimail.com) at Mon Aug 30 11:52, 1999 said:


> eric (bching@hk.super.net) said:


> 請 問BL3肢 解 未??





架 車 仍 然o係 天 池 廠, 車 身 則 牌 仍 然 搞 住36號.





今 日 要 做 兄 弟 車 的


阿 恆(3AV328)


Article 22: (Request 1)

應 該 未 !



Article 23:

Re: 九巴10號一共派幾多輛車和10號的新掛牌


古競豪 (fatku@school.net.hk) at Mon Aug 30 08:59, 1999 said:


> bus (wong01@netteens.net) said:


> 我 們 想 知10一 共 派 幾 多 車 嗎?


> 我 們 寫 左BL87 BL24 M2 M7 N332 N316 N319 N345,還 有 其 的 掛 牌 嗎?





CN5009?


Article 23: (Request 1)

M70.BL73,.........


BL24在 周 六 行 上2F!!



Article 24:

Re: 九巴693真係行熱狗


我是九巴車長..... (bching@hk.super.net) at Sun Aug 29 23:54, 1999 said:


> bus (wong01@netteens.net) said:


> 有 個 朋 友 說693用3bl你 信 唔 信 嗎?





是 否690拉 車??


Article 24: (Request 1)

-   6 9 3 原 本 已 經 係 冷 氣 線 , 有 乜 理 由 轉 全 日 之 後 行 熱 狗 ?





東 邪


GK 9112



Article 25:

Re: 我認為九巴車身上的『去尼斯,搭A41P!』有問題!


Jason Hei (leoahchau@ctimail.com) at Sun Aug 29 23:20, 1999 said:


> LA22 (lauivy@hkabc.net) said:


> 我 認 為 九 巴 車 身 上 的 『 去 尼 斯,搭A41P!』 有 問 題!


> (1)不 美 觀


You mean all the Axx banners are ugly la, wight?


> (2)那 巴 士 是 不 會 送 您 去 尼 斯 的,只 送 您 去 機 場!


Have you ever seen a big advertisement in Hong Kong MTR station which wrote that 'new airport in Central', do you think that the new airport really in Central?





> 大 家 點 睇?


>


> LA22


I know LA22 will be F.2C next year, Jason Hei


Article 25: (Request 1)

-   第 一 , 美 觀 與 不 美 觀 , 見 仁 見 智 ; 第 二 , 這 是 宣 傳 手 法


的 一 種 , 小 弟 覺 得 個 廣 告 幾 有 創 意 , 有 甚 麼 問 題 ?





東 邪


GK 9112



Article 26:

Re: 九記10.6米都躉之落地日期及車隊編號


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Sun Aug 29 22:54, 1999 said:


> AV531 (trueplan@netvigator.com) said:


> 小 弟 想 問 一 下 各 位 大 佬 , 究 竟 九 記10.6米 都 躉 會  幾 時 落 地 ,


> 以 及 其 車 隊 編 號 是 叫ATRS或ATS?及 會 否 用 快 餐 椅?


> 任 何 板 友 若 見 過 九 記10.6米 都 躉 的 話 請 隨 便 報 料


>


> 謝 謝


>


> AV531/HW225





批 車 好 似 重 未 嵌 喎 !





Christopher


Article 26: (Request 1)

底 盤 算 唔 算?屯 廠 天 台 已 有 短 躉 底 盤 , 可 能 砌 完 超 奧 就 到 佢



Article 27:

Re: 九巴究竟有無限制司機調較903台的音量?


北越急行681系,九巴S3BL400 (sjs85230@sjs.hkcampus.net) at Sun Aug 29 22:26, 1999 said:


> 顯 徑 友(HA9566) (ericlfy@netteens.net) said:


> 今 日 坐88K AV冷 馬 出 沙 田 , 一 上 車 就 能 聽 到903


>台 , 感 到 有 些 刺 耳 。 而 下 午 出 屯 門 坐67X AV, 一 >上 車 就 隱 約 聽 到903台 , 當 架67X行 駛 時 ,903已 被


>汽 車 的 引 擎 聲 浪 蓋 住 , 很 難 聽 見 ! 九 巴 究 竟


>有 無 限 制 司 機 調 較903台 的 音 量 ?





咁 奇 怪?我 上 次 搭251M時 要 係 擴 音 機 隔 離 先 聽 剄wor~








荃 灣 任 縱 橫.愛 上39A吧





北 越 急 行681系,九 巴S3BL400,新 巴MC7


Article 27: (Request 1)

講 真,我 有 時 塔67X(AV)返 屯 門.實 在 什 麼 都 聲 不 到,


只 聲 到 引 擎 聲,冷 氣 機 聲...


據 知 九 記 是 無 限 制 的,但 多 數 司 機 調 較 最 細.





S3N353



Article 28:

Re: ADSD


雍正格格 (n281@i-cable.com) at Mon Aug 30 00:46, 1999 said:


> reic (bching@hk.super.net) said:


> ADS是 否 己 出 晒?





上 月 已 出 晒 。



Article 29:

Re: 唔知大家有冇見過....呢?


新巴680司機 (HU8370) (trident@hkabc.net) at Mon Aug 30 13:37, 1999 said:


> 新 巴25 (julianna@netvigator.com) said:


> 唔 知 大 家 有 冇 見 過 呢 個 新 巴 電 子 攪 牌:


>


> 新 巴 新 一 年


> 載 您 拍 住 上


>


> 好 似 唔 知2A定116~!


> 唔 知 你 地 見 過 未 呢~!?





新 巴680都 有 啦.



Article 30:

Re: 有冇網頁可以提供愉景灣巴士之路線資料?


MAN (mangp@netteens.net) at Mon Aug 30 13:40, 1999 said:


> 新 巴25 (julianna@netvigator.com) said:


> 有 冇 巴 士 網 頁 可 以 提 供 愉 景 灣 巴 士 之 路 線 資 料,又 或 者 有 冇 板 友 可 以 提 供 路 線 簡 介 呢??





可 以 去 愉 景 灣 網 址


http://www.discoverybay.com.hk





> 請 回 答~~


> Thanks A Lot





唔 駛





MAN



Article 31:

Re: [尋車] 新巴 DA32, VA32, 1632


DA21 (tomica@hkstar.com) at Mon Aug 30 12:16, 1999 said:





> NWFB 1032 (ccheung8@asiaonline.net) said:


> As title. What rt. are they on?


> Thx!


>


> NWFB 1032





DA32 are always run on 101.





DA21



Article 32:

Re: 急問今日S3BL174 (GP 7528)行那條線?


東邪 (GK 9112) (mingyin@hkstar.com) at Mon Aug 30 11:43, 1999 said:


> Ken Chau (k6538121@netvigator.com) said:


> 急 問 今 日S3BL174 (GP 7528)行 那 條 線?





-   呢 部 車 留 左 廠 好 耐 啦 喎 , 睇 怕 今 日 都 唔 會 出 黎 行 .





東 邪


GK 9112



Article 33:

Re: 新巴顧客服務中心?


NWFB 1032 (ccheung8@asiaonline.net) at Mon Aug 30 11:40, 1999 said:


> 3AV99(GP7100) (kyd71633@kyd.hkcampus.net) said:


> 請 問 新 巴 係 唔 係 有 個 顧 客 服 務 中 心 係 金 鐘 ?


對! 不 過 唔 知 開o左 未?!


u can phone 21368888 to ask. ^_^





NWFB 1032



Article 34:

Re: Where can I buy cheaper KCR #201 model?


新巴#2001 (kintak@netteens.net) at Mon Aug 30 11:13, 1999 said:


> iBus (cityman@netteens.net) said:


> As the title.(Not more than $300)


康 怡4樓$220



Article 35:

Re: 這位車長不太懶!


eric (bching@hk.super.net) at Mon Aug 30 00:30, 1999 said:


> Ambrose (ambrosey@netvigator.com) said:


> 今 天 早 上 大 約 十 時 三 十 分 在 等 待 巴 士 時 剛 好


> 一 新 巴694到 站 , 一 老 婆 婆 可 能 年 老 問 題 使


> 登 上 低 地 台 巴 士 也 出 現 問 題 , 這 時 車 長 先 生


> 不 但 沒 有 不 友 善 態 度 反 而 立 即 下 車 幫 助 老


> 婆 婆 登 車 , 這 實 在 是 我 多 年 來 看 到 最 友 善


> 車 長 !


>


> Ambrose





不 如 向 新 表 揚 這 位 車 長.....



Article 36:

Re: 亞視現正播...


新巴25 (julianna@netvigator.com) at Mon Aug 30 00:36, 1999 said:


> Allen Lee (terrykkl@hkstar.com) said:


> ...鬼 巴 士


>


> Allen Lee





睇o左 咁 耐,點 解 好 似 同 巴 士 無 關~~


終 於 有 部 九 巴97非 空 調 巴 士(有 鬼)~~~!!





新 巴25



Article 37:

Re: 不對


948 (tycc1406@netteens.net) at Mon Aug 30 10:22, 1999 said:


> eric ching (bching@hk.super.net) said:


> 本 人 覺 得 新 巴 只 在 冷 狗 弄 上 車 長 姓 名 牌


> 是 不 對 的


> 為 何 不 在 熱 狗 也 搞??








可 能 新 巴 唸 住 年 底all 熱dog會tong,無 謂 攪 今 多 新 事 物 上 車,連 八 仔 都 唔 裝 已 是 很 好 證 明.



Article 38:

佢地無指明道性, 好難告得佢地入


2500 (irawan@ctimail.com) at Mon Aug 30 11:00, 1999 said:


> 巴 士 狂 人 (aa916411@netvigator.com) said:


> 今 日 到 某 店 買 巴 士 模 型,得 知 前 幾 天 有 版 友 在 本 版 貼 出 對 一 間 巴 士 模


> 型 店 東 主 的 評 論,而 經 調 查 過 後 發 現 大 部 份 都 並 非 事 實.評 論 中 更 有


> 中 傷 成 份,令 人 十 分 反 感.該 東 主 念 在 發 言 者 是 被 人 利 用,暫 且 不 追 究,


> 但 仍 保 留 此 權 利.(因 此 乃 法 律 責 任)


> 請 各 位 於 貼 文 前(尤 其 評 論 文 章), 應 查 清 有 關 之 文 章 是 否 屬 實,以 免


> 負 上 任 何 法 律 責 任 ,或 是 對 任 何 人 士 做 成 不 必 要 的 傷 害.


> (註: 此 等 行 為 有 可 能 是 犯 法 的,須 要 負 上(法 律 責 任)!)





我 明 白 你 對 其 他 板 友 的 善 意 忠 告


但 佢 地 無 指 明 道 性, 好 難 告 得 佢 地 入


仲 有, 那 老 闆 咁 好 人, 有 人 在 佢 店 中 偷 了5 部 模 型


佢 都 唔 報 警. 我 勸 了 佢 好 多 次 報 警 拉 佢. 佢 都 唔 忍 心.....


唉.....



Article 39:

Re: 98C vs. 296C.


雍正格格 (n281@i-cable.com) at Mon Aug 30 00:34, 1999 said:


> 100/911R/M1/300/917 (invespac@netvigator.com) said:


> Last week I took an AP on 296C and took 296 to Hang Hau for


> 98C.


>


> When I arrived at the busstop, I looked into the 'BBQ pork plate'


> for fare information. I was shocked to find the fare being


> $9, as oppose to $7.2 for 296C.


>


> Yes, I do expect replies such as 'the fare scale is based on


> the distance'. If so, is Mei Foo really that far away from


> Tonkin Street to justify such 'premium'?


>


> I also expect replies such as '98C via Tsui Lam and Hong Shing,


> hence making the journey longer'. Though for those who board


> at Hau Tak, King Lam and other places before TKO tunnel, they


> sure don't really depend such bus to go to Hong Shing at all.


> If so, all they want would be a faster service via tunnel with


> lower fares.


>


> Could there be another route from Hong Shing to some place


> near Mongkok or something? How about make it via Mongkok to


> Tsim Sha Tsui, since it's being the only 'blind spot' in TKO


> without service to Tsim Sha Tsui wor!


>


> 100/911R/M1/300/917 Wong





可 唔 可 以 將95延 長?總 站 不 變,但 走 法 跟 未 去 尖 東 前 的98D。 但 我 又 見 好 多 人 寧 願 在 寶 豐 路 轉 綠 小 。


而95是 冇 可 能 快 過98c的,除 非95不 經 彩 虹 道 。


總 之,我 覺 得 九 巴 早 已 把 資 源 集 中 在 尚 德 , 將 軍 澳 其 他 地 區 , 特 別 是 寶 林 翠 林 康 盛 , 已 經 愛 理 不 理 了........



Article 40:

Re: 今晚有戲做


eric (bching@hk.super.net) at Mon Aug 30 00:34, 1999 said:


> AV522 (krispmk@netvigator.com) said:


> 今 晚 亞 視 本 港 台12:10有'鬼 巴 士'做


> 有 珍 寶,正 戲 一 套!


>


> AV522


> ICQ#19007998





is it D868?



Article 41:

Re: 問九巴M2,城巴37


100/911R/M1/300/917 (invespac@netvigator.com) at Sun Aug 29 23:44, 1999 said:


> NWFB1010 (bonopun@chevalier.net) said:


> 這 兩 條 線 的 歷 史 是 如 何 呢??





M2 was opened along with CLK airport last year, about 6 July 1998.


It folded up sometime in October the same year.





CTB 37 came from CMB 37, and it was cancelled with 37M with


37A/B now.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 42:

Re: 948線九巴字軌一問


HB 610 (sammi59@netvigator.com) at Mon Aug 30 10:39, 1999 said:


> VA 1 (nakata-chih-ping@i-cable.com) said:


> 請 問948線 九 巴 上 下 午 及 星 期 六 下 午 的


> 字 軌 係 邊 幾 架 車 ,THX





0730 -- 235M 掛 牌 S3 車 HJ6716 ( 固 定 字 軌 )


0740 -- 948 掛 牌 2 車 FD1146 ( 做 完 948 好 似 要 攝 105A/104 )


0750 -- 960 掛 牌 S7 車 GR7513 ( 固 定 字 軌 )


0800 -- 948 掛 牌 1 車 GR8375 ( 做 完 948 攝 243M )


翠 怡 0810 -- 948 掛 牌 3 車 GR4428 ( 做 完 948 攝 243M, 下 段


全 攝 243M, 但 只 做 荃 灣 往 美 景 單 向 )





銅 鑼 灣 :


1730 -- 948 掛 牌 1 車 GR8375


1800 -- 948 掛 牌 2 車 FD1146


星 期 六 1250 -- 948 掛 牌 3 車 GR4428





以 上 三 輛 車 做 完 948 後 攝 243M.





HB 610



Article 43:

Re: [廣告]每週大相: 九巴愛上903 巴廣告 #AV232 + 轉網址


Chicken (chickywc@netteens.net) at Mon Aug 30 10:09, 1999 said:


> Eric Chan (eric780z@netvigator.com) said:


> 香 港 巴 士 相 片 網 每 週 大 相 為 九 巴 愛 上903 巴 廣 告 #AV232


> 另 本 網 網 址 已 轉 為 http://home4u.hongkong.com/arts/photography/ericbus


> 歡 迎 參 觀





Why all '愛 上903 巴' buses are U depot?



Article 44:

Re: 請問以前中巴8A去邊?


F-stpehen (c462a198@netvigator.com) at Sun Aug 29 21:50, 1999 said:


> 城 市 烏 蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) said:


> 我 淨 係 知8A其 中 一 個 總 站 係 柴 灣(新 廈 街),同 埋 曾 經 用 過 專 白 水 箱 行 走,其 它 乜 都 唔 知,可 唔 可 以 幫 我 解 答?





參 考 智 叔 的 「 巴 士 隨 想 站 」 啦!





網 址 係:


http://members.hknet.com/~wang5/cbs/



Article 45:

[再貼]歷史回顧之一:專業人士的意見


martin (lck1000@hkstar.com) at Mon Aug 30 12:11, 1999 said:


輯 錄 車 主 雜 誌 第221期(1/4/1998)


撰 文 : 陳 自 瑜 先 生


[]是 小 弟 自 己 意 見


標 題 : 誰 令 你 改 變


政 府 決 定 終 止 中 華 巴 士 的 專 營 權,俗 語 有 話:” 冰 封 三 尺,非 一 日 之 寒 ”,究 竟 中 巴 的 衰 落 是 因 為 顏 氏 家 族 的 經 營 不 力,還 是 政 府 的 監 管 出 問 題,造 成 今 天 的 局 面 呢?巴 士 迷 有 話 說.


這 本 來 就 是 一 個 跟 紅 頂 白 的 世 界,從 中 華 巴 士 公 司 被 終 止 專 營 權 這 事 件,更 加 引 證 了 這 個 說 法.


1998年2月17日,獲 悉 政 府 決 定 終 止 中 華 巴 士 公 司 專 營 權.相 關 的 解 決 辦 法,是 把 中 巴80多 條 路 線 公 開 競 投,交 由 一 家 公 司 營 辦;另 有10多 條 路 線,將 不 經 任 何 競 投 的 程 序,而 讓 城 巴 接 手 去 派 車 行 走;只 有 一 條 中 巴 過 海 線,交 予 九 巴 單 獨 營 運 下 去.


如 此 一 來,無 疑 是 讓 中 巴 從 此 告 別 專 利 巴 士 服 務 行 列.自1933年 開 始,服 務 香 港 市 民 半 個 世 紀 的 中 華 巴 士 公 司,今 後 將 無 復 昔 日 的 光 輝.


誰 人 把 中 巴 趕 進 這 個 窮 途 末 路?與 其 說 是 顏 氏 家 族 無 心 戀 戰,不 如 說 是 政 府 監 管 無 方.


中 華 巴 士 公 司 的 積 弱,雖 云 ” 冰 封 三 尺,非 一 日 之 寒 ”,但 有 識 之 士 普 遍 都 存 有 一 個 希 望,而 這 個 希 望 如 今 已 經 落 空,就 是 當1993年9月 政 府 把26條 中 巴 路 線 公 開 競 投,並 且 讓 城 巴 接 手 之 後,政 府 好 應 該 努 力 協 助 中 巴 重 建 其 服 務 承 諾,好 讓 公 眾 人 士 對 中 巴 恢 復 信 心.可 惜 得 很,自1993年9月 之 後,政 府 竟 把 削 減 路 線 作 為 令 中 巴 就 範 的 辦 法,一 而 再 地 以 此 威 脅 中 巴 改 善 服 務.而 另 一 方 面,政 府 又 積 極 地 催 生 城 巴 的 成 長.面 對 城 巴 被 引 為 詬 病 的 ’ 跳 飛 機 ’ 制 度,聘 請 大 量 兼 職 司 機,投 訴 率 上 升 及 意 外 增 加 等,政 府 從 來 都 以 十 分 低 調 的 手 法 處 理.在 這 個 令 人 啼 笑 皆 非 的 政 府 政 策 之 下.1995年9月,在 沒 有 任 何 透 明 度 的 情 況 下,政 府 再 從 中 巴 手 上 奪 回14條 路 線,拱 手 讓 城 巴 去 派 車 行 走.


局 勢 發 展 至 這 裏,本 來 已 經 令 港 島 區 的 巴 士 服 務 網 絡 平 分 春 色,中 巴 及 城 巴 各 取 其 半,但 是,中 巴 手 上 的 眾 多 過 海 隧 道 巴 士 路 線,卻 是 別 家 公 司 垂 涎 已 久 的 黃 金 線,如 何 瓜 分 這 中 巴 手 上 的 ’ 肥 豬 肉 ’,不 少 官 員 早 已 開 動 了 腦 筋,務 求 有 朝 一 日 令 中 巴 無 法 染 指 這 些 歷 史 遺 留 下 來 的 路 線.


自1995年9月 之 後,中 巴 的 服 務 是 否 就 如 某 些 人 所 言,是 一 沉 未 起 呢?答 案 不 是 一 面 倒 的.至 少,中 巴 在 過 去 兩 三 年 來,已 添 置 逾 百 部 冷 氣 巴 士,這 些 新 車 被 投 放 到 過 海 隧 道 線 上 面,已 明 顯 地 緊 跟 九 巴 的 步 伐,提 升 隧 道 線 的 服 務 水 平.另 外,港 島 東 區 新 發 展 的 住 宅 區,如 小 西 灣 及 耀 東 村,中 巴 都 派 出 大 型 巴 士 服 務.


如 果 純 粹 從 購 置 冷 氣 巴 士 的 進 度 作 比 較,中 巴 顯 然 不 及 城 巴,因 為 後 者 的 車 隊 急 速 成 長,從 無 到 有.而 中 巴 早 已 擁 有 完 整 車 隊,添 置 冷 氣 巴 士,不 外 是 緊 隨 淘 汰 舊 巴 士 而 進 行,這 是 符 合 做 生 意 的 大 原 則.


另 外,中 巴 舊 車 多,這 是 一 個 事 實.中 巴 保 護 舊 車,確 有 一 手,人 家 九 龍 巴 士 公 司 已 全 面 淘 汰 的 丹 拿 珍 寶 巴 士,及 即 將 退 役 的 勝 利2型 巴 士[當 時 未 全 面 退 役],中 巴 仍 舊 將 之 派 出 服 務,而 且 尚 算 健 康[厲 害].還 有 一 個 要 知 道 的 事 實,是 這 些 中 巴 老 爺 巴 士 的 意 外 率 極 低,亦 鮮 見 其 在 道 路 上 面 等 候 救 援 的 鏡 頭.巴 士 車 隊 車 齡 高,引 申 出 中 巴 在 賬 面 上 的 資 產 值 較 低,相 對 而 言,中 巴 需 要 加 價 的 壓 力,自 然 較 其 他 的 巴 士 公 司 為 低.


從1995年 到1998年,政 府 向 外 界 提 出 對 中 巴 的 指 控,離 不 開 巴 士 車 齡 高 及 服 務 欠 佳,這 些 都 是 似 是 而 非 的 道 理.乘 客 對 巴 士 車 齡 高,埋 怨 者 並 不 普 遍.乘 客 需 要 一 個 可 靠 而 高 效 率 的 服 務,車 齡 的 高 低 不 是 主 要 因 素.倫 敦 街 頭 的 古 老 前 置 引 擎 巴 士,行 走 了30多 年,難 道 就 需 要 讓 別 家 公 司 去 接 手 營 辦?[道 出 很 多 中 巴 迷 心 聲]


過 去 多 年 來,政 府 官 員 為 市 民 做 過 甚 麼 功 夫?為 中 巴 提 出 過 甚 麼 改 善 方 案?每 逢 中 巴 加 價,政 府 又 有 沒 有 趁 機 去 替 中 巴 提 議 改 善 營 運 的 方 案?


1998年2月18日 上 午,運 輸 署 長 在 香 港 電 台 ’ 九 十 年 代 ’ 節 目 中,解 釋 政 府 的 決 定 之 始 末.作 者 曾 經 掛 電 話 往 這 個 節 目,質 詢 政 府 雖 然 強 調 以 保 證 人 們 得 益 為 前 提,但 卻 製 造 了 新 的 壟 斷 性 經 營,如 城 巴 接 手10號 線,便 包 辦 了 堅 尼 地 城 的 巴 士 網 絡.


運 輸 署 長 的 回 應,是 認 為 兩 區 居 民 仍 可 選 擇 使 用 小 巴,電 車 以 及 其 他 交 通 工 具,不 承 認 製 造 一 個 新 的 壟 斷.對 於 有 指 政 府 刻 意 扶 植 城 巴 成 長,運 輸 署 長 未 有 作 正 面 的 評 論.[唉!有 眼 都 見 到 啦]


如 今,一 切 已 塵 埃 落 定,官 員 們 的 包 袱 已 經 卸 下.城 巴 能 否 如 願 開 創 更 佳 的 服 務 層 次,相 信 正 如 它 的 掌 舵 人 所 言,只 有 上 帝 知 道[城 巴 現 在 都 做 得 唔 錯].至 於 誰 個 財 團 去 接 辦88條 路 線,已 經 變 得 不 大 重 要.因 為,在 這 樣 短 促 的 時 間 下,誰 人 要 在1998年9月1日 維 持 一 如 既 往 的 中 巴 服 務 水 平,只 能 依 賴 原 有 的 中 巴 車 隊,中 巴 員 工 及 中 巴 的 站 頭.這 個 情 況,就 會 跟 香 港 回 歸 中 國 一 樣,旗 幟 更 換,老 闆 換 人,而 人 事 依 舊 而 已.


如 果 人 們 仍 然 對1998年9月1日 存 有 幻 想,那 不 出 奇.因 為,就 在1993年9月1日,亦 即 城 巴 接 手26條 新 線 時,城 巴 需 遠 道 向 大 嶼 山 巴 士 公 司,九 廣 鐵 路 公 司 及 雅 高 巴 士 公 司 借 用 車 輛 應 急,人 們 從 黃 竹 坑 新 村 登 上 單 層 巴 士 往 銅 鑼 灣,還 以 為 是 時 光 倒 流,而 政 府 官 員 們 竟 對 傳 媒 說,一 切 ” 非 常 理 想 ”,畢 竟 ” 好 過 中 華 巴 士 ” 芸 芸.[哈 哈]


././.martin



Article 46:

[再貼]歷史回顧之二:中巴被終止專營權後路線發展


martin (lck1000@hkstar.com) at Mon Aug 30 12:13, 1999 said:


在1998年9月1日 中 巴 被 終 止 專 營 權,其 經 營 的 路 線 文 由 新 巴,城 巴.九 巴 接 手,詳 情 如 下:


交 由 新 巴 經 營 的 路 線:


2,2A,2M,3A,4,8,N8,9,13,14,15,15B,15C,18,19,20,21(由M21取 代),23,23A,23B,25,26,27,38,42,43,43X,63,64,65,66,78,81,81A,


82,83,84,84M,88,91,91A,93,93A,94,94X,95,95A,95B,309,338,374,


399,590,595,720,722,781,970





交 由 城 巴 經 營 的 路 線:


10,11A(由25A及25C取 代),25M(由25A及25C取 代),537(由37X取 代),


780,788





交 由 九 巴 經 營 的 路 線:


300,336





交 由 新 巴 及 九 巴 經 營 的 路 線:


101,101R,102R,104,105A,106,109,110,111,112,113,115,115P,116,


N121,N122,262,301,302,303(由681P取 代),305,601,641,680,N680,


691,N691,802,811,904,905,914,948





交 由 城 巴 及 九 巴 經 營 的 路 線:


102,307,606,619,690





由 九 月 一 日 起 取 消 的 路 線:


中 巴-北 角 碼 頭-->中 環(機 利 文 街)


中 巴11A-灣 仔 碼 頭<--勵 德 村 (由 城 巴25A及25C取 代)


中 巴21-中 環(交 易 廣 場)至 太 古 城[循 環 線] (由 新 巴M21取 代)


中 巴25M-灣 仔(會 議 展 覽 中 心)至 寶 馬 山[循 環 線] (由 城 巴25A及25C取 代)


中 巴38A-銅 鑼 灣(天 后)<-->置 富 花 園


中 巴79-香 港 仔 至 華 貴[循 環 線]


中 巴80-小 西 灣<-->中 環(永 和 街)


隧 巴303-耀 安-->上 環 (由 隧 巴681P及 取 代)


隧 巴337-葵 盛(東)-->上 環


中 巴504-華 富(南)<-->灣 仔 碼 頭


中 巴537-置 富 花 園<-->金 鐘 地 鐵 站/灣 仔 碼 頭 (由 城 巴37X取 代)


中 巴721-中 環(交 易 廣 場)<-->太 古 城





小 弟 最 可 惜 係 新 巴cut o左80,21同 其 後o既20,雖 然21由M21取 代,不 過 感 覺 硬 係 唔 同 以 前,而 以 上 三 條 就 只 能 在 我 回 憶 裏.


....martin



Article 47:

歷史回顧三之:中巴’第一’


martin (lck1000@hkstar.com) at Mon Aug 30 12:15, 1999 said:


歷 史 回 顧 三 之 中 巴 ’ 第 一 ’:


在 中 巴 的 六 十 五 年 裏,它 有 著 多 個 第 一,現 在 我 們 一 一 回 顧.


第 一 部 後 置 引 擎 巴 士:


1972年,中 巴 率 先 引 入 後 置 引 擎 的Daimler Fleetline `珍 寶 ’,載 客 量123達 人,之 前o既 車 身 編 號 由 原 本RXL1改 為SF1,1972年2月9日 投 入 服 務,至1993年11月30日 退 役.


三 格 式 路 線 牌:


LF106是 首 度 引 入 ” 三 格 式 ” 路 線 牌,以 方 便 日 常 車 務 調 動,由 於 中 巴 所 用 的Metal Section車 身 同 九 巴 同 期 極 相 似,故 此 造 了 大 量 纖 維 組 件 的LF106,可 惜 這 輛 獨 一 無 二 的Fleetline,已 在1997年 中 退 役.


囊 括 全 球 同 一 型 號 巴 士:


全 球 僅 得40部,都 城 嘉 慕Metrobus 11米 雙 層 巴 士(MB).


全 球 僅 有2部 前 置 引 擎 三 軸 巴 士:


Ailsa Volvo(AL1~2) 除o左 係 全 港 第 一 部 配 前 置 引 擎o既 三 軸 巴 士 之 外,亦 係 僅 此 兩 部,現 已 退 役


全 港 第 一 部12米 三 軸 巴 士


車 隊 編 號ML1,雖 然 佢 同 九 巴3M1一 起 到 港,但 佢 落 船 先,又 係 佢 登 記 先.


三 道 門:


ML2係 全 港 第 一 部 配 有3道 門o既 雙 層 巴 士.


最 長 車 身:


擁 有 全 港 最 長 車 身 的Super Metrobus (ML1)十 二 米 三 軸 巴 士,載 客 量 高 達168人.


全 港 第 一 間 專 利 巴 士 公 司 重 修 古 典 巴 士:


車 身 原 本 溶 溶 爛 爛o既 ’ 白 水 箱 ’Tilling Stevens,放 在 灣 仔 碼 頭 做 茶 水 站,但 被 當 時 中 巴 交 通 部 經 理 李 日 新 先 生 購 回,重 修 一 直 保 留 至 今.


中 巴 第 一 機 場 巴 士 線,亦 係 唯 一 一 條:


經 過 同 政 府 一 年 多 周 旋,由 中 巴 獨 營 之 機 場A20,終 能 在95年9月17日 啟 行.


第 一 部 一 人 控 制 巴 士:


以 前o既 巴 士 要3個 人,一 個 賣 票,一 個 閂 閘,但 中 巴 就 作 大 膽 嘗 試, 一 人 控 制.但 試 行o個 陣 就 用o左3-4個 鐘,由 筲 箕 灣 至 中 環 咋!


全 港 第 一 間 巴 士 公 司 將 單 層 巴 士 改 裝 成 雙 層 巴 士:


將 六 十 年 代 開 始 服 役o既 單 層 巴 士cut短 車 架,再 成 個 外 殼 換 過,將 雙 層 巴 士 車 身 套 上,沿 用 至97年


/./.martin



Article 48:

歷史回顧四:首尾


martin (lck1000@hkstar.com) at Mon Aug 30 12:17, 1999 said:


歷 史 回 顧 四 之 首 尾


新 巴 官 方 首 班 車 是 一 部1001由 小 西 灣 總 站 開 往 灣 仔 碼 頭 的N8,在1998年9月1日0:15開 出,全 車 爆 滿,連 當 時 運 輸 署 署 長 羅 范 椒 芬 女 士 亦 要 被 迫 落 車 讓 座.


新 巴 真 正 首 班 車 是 一 部2023由 小 西 灣 總 站 開 往 柴 灣 地 鐵 站 的84M, 在1998年9月1日0:05開 出,車 上 只 得 二 十 餘 人,大 部 份 是 巴 士 迷.


新 巴 首 宗 意 外 是 一 部 行 走23號 路 線 的2006空 車,司 機 擬 進 入 柴 灣 車 廠 加 油,在 創 富 路 錯 誤 走 進 一 條 凹 凸 不 平 的 無 名 路,司 機 企 圖 將 軍 倒 駛 而 出,其 右 邊 車 身 卻 與 一 輛 停 泊 路 旁 的 運 油 車 左 車 身 碰 撞,幸 無 人 受 傷.


中 巴 尾 車 就 鬧 雙 胞 喇


中 巴 尾 車 之 一:1998年8月31日11:55在 柴 灣 地 鐵 站 的84M,竟 然 沒 有 乘 客 在 總 站 等 候.


中 巴 尾 車 之 二:在 筲 箕 灣 總 站 開 出 的2號,車 上 有 十 多 名 乘 客.


/./.martin



Article 49:

歷史回顧五之車長新舊面貌及待遇


martin (lck1000@hkstar.com) at Mon Aug 30 12:20, 1999 said:


歷 史 回 顧 五 之 車 長 新 舊 面 貌 及 待 遇


外 貌:


在 舊 時,中 巴 車 長 的 制 服 沒 有 劃 一 規 定,上 身 只 須 穿 著 印 上C.M.B字 樣 的T-shirt ,下 身 本 是 深 藍 色 短 褲,但 司 機 為 求 舒 服,多 自 購`私 家 褲 ’,而 鞋 方 面,司 機 會 因 應 喜 好 而 自 備 不 同 的 鞋,整 套 制 服 成 本 低 於$100.


而 現 時,新 巴 車 長 的 制 服 就 有 規 定,上 身 需 穿 上 淺 藍 色 恤 衫 配 上 橙 色 價o太,空 調 巴 士 司 機 會 有 小 背 心,下 身 所 有 司 機 一 律 穿 深 紫 長 褲 及 布 腰 帶, 而 鞋 方 面,劃 一 為 黑 色 皮 鞋,新 巴 配 給, 整 套 制 服 成 本 超 過$200


車 長 待 遇:


中 巴 工 資 制 度 是 日 薪 制,每 月 最 高 收 入 連 加 班 約$18000,工 作 時 間 每 天12小 時,醫 療 褔 利 方 面 有3名 港 島 區 公 司 醫 生.


新 巴 工 資 制 度 是 月 薪 制,每 月 最 高 收 入 連 加 班 約$15000,為 確 保 行 車 安 全,每 天 工 作 時 間 上 限 為10小 時,醫 療 褔 利 方 面 有150名 分 布 全 港 各 區 公 司 醫 生.


另 外 根 據 某 期X週 刊 訪 問 了 一 名 加 入 中 巴 廿 四 年 的 昌 叔,他 必 定 補 水 兩 個 鐘,工 資 由 一 萬 增 至 萬 五.但 過 檔 新 巴 後, 昌 叔 的 工 資 將 回 復 舊 觀.人 工 縮 水 之 外,和 妻 子 住 了 近 廿 年 中 巴 宿 舍 的 優 惠,亦 將 失 去,他 倆 必 須 要 在 當 年 的 八 月 底 前 搬 走.” 這 個 單 位 得 來 不 易,係 我 日 日 等 顏 生 放 工 求 佢,去o左 足 足 一 個 星 期,佢 先 批 准.” ” 顏 生 好 好 人,成 日 借 一 二 百 蚊 薪 水 俾D司 機,雖 然 要 扣 糧 還 債,但 利 息 全 免.” 顏 成 坤 先 生 也 從 來 不 炒 人,這 更 被 昌 叔 視 為 德 政.” 就 算 司 機 撞 車 撞 到 爛 晒,顏 生 都 唔 會 炒 佢,仲 會 安 慰 佢,叫 佢 第 日 小 心D.”


不 過 一 切 與 顏 家 的 恩 義 在 九 月 一 日 之 後 都 成 為 過 去,今 年 六 十 三 歲 的 昌 叔,加 入 新 巴 後 一 切 將 要 從 頭 來 過.





今 晚 會 再 貼 其 他 文 章,請 多 多 指 教.


/./.martin



Article 50:

NWFB start to decrease the fare?


DC (tam2000@ctimail3.com) at Mon Aug 30 14:14, 1999 said:


I took 94 from West Point to Central today and the fare card


just show $2.4!I just pay $2.4 and the driver still keep on driving but i remember that the fare should be $2.9,


are NWFB start to decrease the fare of 94?



Article 51:

Re: 我好想知道九巴究竟訂左o的乜野新車????


Kai_Chung (wongking@ctimail.com) at Mon Aug 30 14:31, 1999 said:


> KMB3ASV3 (bhywong@one.net.au) said:


> 有 無 訂11.3米SUPER OLYMPIAN?


> 有 無 訂11.3米TRIDENT?


>


> 晤 好 改 我 篇 文 章 ﹗ ﹗ ﹗ ﹗ ﹗ ﹗





有 訂 10.6m Trident.(Quantity:50, Body:Duple Metsec)


Super Olympian? Unknown



Article 52:

[網頁廣告]43M 巴士雜誌 第六期出版了


David (cnc96009@cnc.hkcampus.net) at Mon Aug 30 14:02, 1999 said:


43M 巴 士 雜 誌 出 版 了


新 增 超 奧 相


還 有 九 月 分 巴 士 月 曆


專 題 報 導 展 出 低 地 台 巴 士 廣 告





香 港 巴 士 總 站 !





● 相 片 集 ●


  增 設 一 頁 分 頁 --


    ‧新 巴 宣 傳 廣 告 , 共 十 八 張 .


     http://www.hkid.com/people/hkbt/photo/nwfb/nwfb-ad.html





包 括:


‧ 第 一 百 輛 新 巴 - 3001 (DA82 提 供)


‧ 第 二 百 輛 新 巴 - 1100


‧ 第 三 百 輛 新 巴 - 1402


‧ 第 三 百 五 十 輛 新 巴 - 5001


‧ 首 輛 在 港 裝 嵌 的 新 巴 - 1141


‧ 十 點 六 點 三 叉 戟 - 1601


‧ 聖 誕 節 新 巴 - 2042


‧ 兔 年 願 望 新 巴 - 1088





 另 外, 第 二 百 輛 新 巴 / 第 三 百 五 十 輛 新 巴 / 財 神 巴 士 分 頁 經 已 取 消.








● 每 週 大 相 推 介 ●


 1999/08/28 - 中 巴 LV1 行 走 10A








.....


泛 起 了 , 停 不 了 , K.K. 十 六 年



Article 62:

(轉載自新聞組)九巴醜聞之巴士老心聲


MAN (mangp@netteens.net) at Mon Aug 30 11:40, 1999 said:


以 下(唔 知 係 唔 係)投 訴 轉 載 自hk.general 新 聞 組


(原 文 已 被kill, 本 人 是 從 其 他 人 之 回 應 上quote出 原 文)





quote:


Harry wrote in message:


********************致 全 港 巴 士 公 司*******************


巴 士 公 司 醜 聞 之 颱 風 :


自 從 香 港 多 了 兩 間 巴 士 公 司 後 , 競 爭 比 以 往 雖 然 大 好 多 ,


對 乘 客 也 帶 來 很 多 的 優 質 選 擇 , 反 之 同 時 也 帶 來 很 多 對 巴 士 車


長 不 公 平 和 無 理 的 壓 力 。





事 原 一 : 自 從 由 城 巴 加 入 的 第 一 年 開 始 , 剛 遇 著 颱 風 當 時


正 懸 掛 8 號 風 球 , 而 城 巴 為 了 討 好 公 眾 , 便 不 惜 車 長 及 員 工 的


安 全 , 強 行 在 掛 8 號 風 球 時 要 所 有 路 線 巴 士 正 常 開 出 服 務 , 而


令 到 其 它 巴 士 公 司 為 了 競 爭 也 照 版 主 碗 , 卻 忽 視 車 長 及 員 工 的


安 全 要 他 們 在 「 強 風 暴 雨 」 下 繼 續 工 作 。 但 所 有 巴 士 公 司 卻 忘


記 現 時 的 巴 士 都 已 改 了 用 密 封 式 的 空 調 巴 士 , 在 「 強 風 暴 雨 」


下 駕 駛 時 , 車 長 是 難 以 控 制 的 。 而 分 別 在 幾 間 巴 士 公 司 除 了 (


九 巴 ) 外 都 會 發 給 車 長 一 些 颱 風 「 津 貼 」 以 作 鼓 勵 , 但 九 巴 呢


? ? ? 不 但 沒 有 任 何 鼓 勵 車 長 的 動 作 , 還 處 處 給 車 長 無 理 的 壓


力 令 車 長 進 退 兩 難 !





事 原 二 : ( 投 訴 九 巴 外 勤 稽  無 禮 及 濫 用 職 權 欺 壓 車 長 )


在 今 年 近 兩 次 颱 風 中 , 多 在 中 午 時 掛 上 或 除 下 8 號 風 球 , 可 能


公 司 為 了 疏 導 乘 客 上 班 或 下 班 , 那 些 九 巴 外 勤 稽  強 行 要 一 些


做 特 別 更 的 車 長 在 中 午 收 工 、 午 膳 及 休 息 的 時 間 要 他 們 繼 續 工


作 ( 特 別 更 通 常 是 在 早 上 六 時 左 右 工 作 至 中 午 十 二 時 左 右 後 收


工 , 回 廠 用 膳 及 休 息 至 下 午 三 時 左 右 再 出 廠 工 作 至 晚 上 九 時 左


右 才 正 式 收 工 回 家 ) 一 般 做 特 別 更 的 車 長 已 習 慣 在 中 午 時 收 工


後 用 膳 及 爭 取 小 小 時 間 休 息 來 應 付 下 午 的 工 作 , 而 在 該 段 時 間


那 些 九 巴 外 勤 稽  不 但 沒 有 體 諒 車 長 的 苦 況 , 並 強 行 及 無 禮 地


要 他 們 繼 續 工 作 , 更 以 上 司 職 權 威 迫 站 長 一 定 要 車 長 服 從 否 則


以 記 律 處 分 , 還 在 站 長 面 前 說 出 一 些 侮 辱 性 的 說 話 : 「 要 做 都


係  車 長 做  , 洗 乜 × 你 站 長 噤 × 緊 張 , 做 × 死  車 長 都 吳 ×


關 你 事 , 總 之 這 個 波 我 已 交 × 左 比 你 , 你 就 一 定 要  車 長 執 行


, 否 則 我 就 鋤 × 死 你 ! ! ! 」 過 往 九 巴 在 需 要 車 長 加 班 工 作 時


, 通 常 都 會 徵 求 車 長 的 同 意 , 才 進 行 工 作 , 及 後 更 會 名 令 嘉 許


, 但 在 這 次 事 件 中 , 不 但 沒 有 徵 求 車 長 的 同 意 , 還 以 恐 嚇 的 語


氣 , 強 迫 車 長 服 從 , 還 想 名 令 嘉 許 ? 簡 直 是 痴 心 妄 想 !


近 年 香 港 經 濟 低 微 , 是 否 九 巴 已 如 虎 添 翼 , 便 可 借 疏 導 乘 客 為


理 由 , 妄 故 車 長 及 乘 客 安 全 , 強 行 要 車 長 服 從 。 這 樣 就 真 是 經


濟 低 微 , 老 細 大 曬 囉 !





事 原 三 : ( 車 長 與 乘 客 的 安 全 )


九 巴 外 勤 稽  強 行 要 所 有 特 別 更 車 長 在 午 膳 及 休 息 時 繼 續 工 作


, 而 他 們 有 否 考 慮 到 車 長 要 在 饑 餓 、 疲 累 及 強 風 暴 雨 的 環 境 下


工 作 , 可 能 會 導 致 不 必 要 的 交 通 意 外 , 而 導 致 無 辜 的 乘 客 和 車


長 受 傷 , 這 責 任 又 誰 人 可 擔 當 呢 ? 繼 而 嚴 重 影 響 公 司 的 聲 譽 ,


這 樣 值 得 嗎 ?





事 原 四 : ( 投 訴 )


香 港 是 個 自 由 、 法 治 、 公 平 的 社 會 嗎 ? 投 訴 車 長 話 禁 易 , 上 至


特 首 、 下 至 丐 乞 , 都 可 投 訴 , 只 要 打 通 電 話 ,UP得 就UP, 車 長


便 當 殃 了 ! 反 之 車 長 有 苦 何 處 申 ! 唉 ! 公 平 、 公 平 、 好 公 平 呀








唉 ! 九 巴 、 九 巴 莫 非 這 樣 就 可 以 取 得 國 際 認 可 的 I S O 函
<
頭 嗎 ? 又 或 者 只 是 這 班 九 巴 外 勤 稽  濫 用 職 權 來 討 好 老 細 吧 !





*****************有 苦 吐 不 完 的 九 巴 車 長****************


quote end





MAN



Article 63:

請問新巴有幾多條Banner係關於一周年的?


新巴#2001 (kintak@netteens.net) at Mon Aug 30 11:20, 1999 said:


請 問 新 巴 有 幾 多 條Banner係 關 於 一 周 年 的 ?


例 如 : 逆 市 增 聘 車 長.............



Article 64:

〔廣告〕File 37 更新


koala (terrypan@hkg.com) at Mon Aug 30 10:20, 1999 said:


加 入 了 十 張 廣 告 照 片 , 包 括Firestone Super-Back. 圖 片 都 改 成 了1024*768 pixels, 有 空 的 話 給 我 一 些 意 見 呢 .





http://koala.simplenet.com/file37





koala


File 37: Bus ADverywhere



Article 65:

Bus model exchange or sell !


國光號 (carlocwm@hkstar.com) at Mon Aug 30 09:33, 1999 said:


My friends have one more CMB LV 18 , to sell in the original price $380 which buy from Wan Chai or exchange the other model like plane , train ....


If u are interest in that item , please contact


dannywct@hotmail.com



Article 66:

網頁速遞: 新巴《新一篇》八月號


James 3007 (kwokcj@hknet.com) at Mon Aug 30 02:16, 1999 said:


《 新 一 篇 》 八 月 號 目 錄





其 中 請 留 意 以 下 內 容, 並 歡 迎 討 論:





第 三 頁 ‧ 新 頭 條 - 新 巴 首 屆 『 優 秀 車 長 選 舉 』


第 五 頁 ‧ 新 聞 速 遞 - 乘 客 來 信


第 六 頁 ‧ 新 聞 速 遞 - 更 份 編 配 程 序


第 八 頁 ‧ 新 聞 速 遞 - 新 巴 , 新 城 ~ 新 新 不 息 ﹗


第 九 頁 ‧ 新 聞 速 遞 - 支 持 環 保 , 新 巴 做 得 到 ﹗


第 十 一 頁 ‧ 新 巴 『 講 牆 』- 一 點 建 議



Article 67:

[廣告]LM8熊貓巴士樂園


LM8 熊貓仔 (chan2468@netvigator.com) at Mon Aug 30 01:55, 1999 said:


LM8熊 貓 巴 士 樂 園 每 月 一 相 及 其 他 部 份 更 新


每 月 一 相 為:


上 了 新 廣 告 的LM8及614安 安 佳 佳 透 視 廣 告


歡 迎 進 入LM8熊 貓 巴 士 樂 園





永 不 忘 在LM8上


LM8 熊 貓 仔



Article 68:

MAN of Discovery Bay


100/911R/M1/300/917 (invespac@netvigator.com) at Sun Aug 29 23:47, 1999 said:


Could boardmates be kind enough to provide information of


Discovery Bay's MAN buses information such as chassis model


designation, length, body make, etc...?





Thank you very much!





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 69:

叮巴加新野!


LA22 (lauivy@hkabc.net) at Sun Aug 29 23:02, 1999 said:


叮 噹 的 巴 士 世 界(叮 巴)


(1)加 『 九 龍 巴 士 地 圖 』,供 大 家 查 閱 巴 士 路 線!


(2)加 了 新 款 的 紙 製 巴 士 模 型!


(3)加 了 『 新 巴 報 料 中 心 』,供 網 友 互 相 報 料!


(4)CHAT ROOM可 供HKBDB板 友BOOK場!


叮 巴 網 址:http://hello.to/dorabus


LA22



Article 70:

[廣告]香港巴士資料中心更新


Kenrick DG3001 (h9808241@hkusua.hku.hk) at Sun Aug 29 23:04, 1999 said:


今 週 大 相 是ML57. 另 外 有 其 他 相 片(車 隊 資 料 內)及 其 他 更 新.


如 有 任 何 錯 漏 或 意 見, 可 以e-mail或icq給 小 第.thx.





香 港 巴 士 資 料 中 心


Kenrick DG3001


icq: 22690703



Article 71:

[廣告]本週大相-新巴生果色廣告Dennis-Treident(1168)


A.C (tinaau@cyberec.com) at Sun Aug 29 22:45, 1999 said:


[廣 告]本 週 大 相-新 巴 生 果 色 廣 告Dennis-Treident(1168)





攝680,星 期5!





另 外,本 網 頭 板 大 相 也 加 入 單 層 生 果 色 廣 告Dennis-Dart(2028)


及 加 入 本 網 加 入 機 場 禁 區 巴 士!





歡 迎 參 觀





極 速 快 線Speedline








Article 72:

大家發唔發覺...


72x‧愛上72X.巴 (tckmail@hknet.com) at Sun Aug 29 22:36, 1999 said:


大 家 發 唔 發 覺 一 電 通 車 身 廣 告 好 似 同 珍 豉 油 電 視 廣 告 ?





72x‧ 愛 上72X.巴



Article 73:

[致板主:投訴]948線字軌表


VA 1 (nakata-chih-ping@i-cable.com) at Sun Aug 29 22:16, 1999 said:


板 主 大 人:


948線 字 軌 表 至 今 已 超 過 半 年 未 更 新 過,大 部 分 所 寫 的 車 已 冇 行 此 線 好 耐,希 望 板 主 可 將 此 線 放 出 供 其 他 板 友 接 手,提 供 更 新 的 資 料, THX



Article 74:

914資料一問!


Lyndon Rees-2154 (ken8505@pacific.net.hk) at Sun Aug 29 22:14, 1999 said:


有 冇 新 記914天 后 及 深 水 保trident詳 細 開 出 時 間?


另 外 什 麼 叫1車,2車,3車......?是 否 字 軌number?


Thx!


Lyndon Rees - 2154



Article 75:

不如龍運用實際 D 的廣告


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sun Aug 29 21:43, 1999 said:


不 如 龍 運 用 實 際 D 的 廣 告 ,





A31 去 荃 灣


A41 去 沙 田


A41P 去 馬 鞍 山


A43 去 上 水





大 家 有 何 意 見?





GZ5818/Tonio Tse



Article 76:

[香港巴士投票區]你認為英皇道巴士重組是否有助解決擠塞問題?


豐巴 (simong@netvigator.com) at Sun Aug 29 21:35, 1999 said:


上 次 投 票:


Trident, Centroliner和Super Olympian,邊 款 最 好?


Trident最 好---15人(40.5%)


Super Olympian最 好---10人(27.0%)


Centroliner最 好---4人(10.8%)


全 部 都 好---6人(16.2%)


全 部 都 差---2人(5.4%)


投 票 人 次:37人





本 週 投 票:


你 認 為 英 皇 道 巴 士 重 組 是 否 有 助 解 決 擠 塞 問 題?


請 在 此 投 票





[在 巴 士 上]投 票:你 贊 成 巴 士 公 司 在 巴 士 上 播 放 電 台 節 目 嗎?


請 在 此 投 票





豐 巴



Article 77:

Re: 九新城三巴邊巴最好???


AD156 (ad156@hkicable.com) at Mon Aug 30 15:08, 1999 said:


> KMB3ASV3 (bhywong@one.net.au) said:


> 我 本 人 覺 得 九 巴 ﹐ 新 巴 最 好


>


> 九 巴 夠 多 車


> 新 巴 夠 親 切


> 城 巴 前 幾 排 話 抄 人 ﹐ 城 巴 晤 團 結 ﹗ ﹗





但 新 巴 經 常 講 左 吾 算 數, 都 係 九 巴 好d, 起 碼 有 經 驗 嘛!



Article 78:

Re: 急問: 41A定42快?


Oh Yeah!! (b1010101@netvigator.com) at Mon Aug 30 15:01, 1999 said:


> 新 記 1128 (ztic99@hkicable.com) said:


> 兩 日 前 我 得 到 了 兩 張 華 富 酒 樓600元 現 金 券(兩 張, 即 係 千 二 元), 小 弟


> 母 親 話 決 定 陪 同 親 戚 今 晚 去 食 。


>


> 問 題 就 係 四 個 親 戚, 一 個 在 太 古 城 上 班, 三 個 在 黃 大 仙 。 由 於 除 了 我


> 外,


> 他 們 均 不 知 華 富 的 位 置, 所 以 我 話 在 北 角 碼 頭 集 合 。


> 誰 知 母 親 昨 晚 揭 開 地 圖, 仲 晌 今 朝 問 我:


> 「 喂, 阿 仔, 兩 條 線 呀, 點 解 釋 呀?」


>


> 結 果 搞 到 要 上 板 問, 如 有 任 何 不 便, sorry呀!


>


> P.S. 請 問 華 富 酒 樓 的 位 置 及 七 個 人 食 到 千 二 元 的 方 法


>


> 新 記 1128





Of course 42 la


it's via Aberdeen Tunnel ar


more faster



Article 79:

Re: 81S,529P資料


KMB3ASV3 (bhywong@one.net.au) at Mon Aug 30 14:55, 1999 said:


> DL (ss78k@netteens.net) said:


> Since 1st,September,1999,CTB will intorduce new rt.529P and


> NWFB will intorduce rt.81S to replace rt.81P


>


> The timetable of rt.81S will be 6:55a.m from Harmony Garden


> and the timetable of rt.529P will be 7:05a.m from Siu Sai


> Wan (North)


>


> Fare of these two routes are $5.50 and no sectional fares


>


> DL





如 果 開 這 兩 條 線 ﹐ 我 擔 保 兩 巴 一 定 後 悔



Article 80:

路線名稱解說及......


新巴網公共關係小組 (carsonw@netvigator.com) at Mon Aug 30 14:40, 1999 said:


路 線 名 稱 解 說 , 以 及 多 條 路 線 詳 細 資 料 .


http://home4u.hongkong.com/lifestyle/travel/firstbusweb/





如 路 線 名 稱 解 說 有 任 何 錯 處, 請 指 正 錯 處, Thx! ^_^



Article 81:

Re: 去北京搭A41P


280 (99278341d@polyu.edu.hk) at Mon Aug 30 15:52, 1999 said:


> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


> 頭 先 響 沙 田,見 到 一 架3BL(行49X)有 九 記 航 空banner, 係 賣A41P廣 告


> 但 居 然 唔 係 話 「 去 尼 斯 搭A41P」,而 係 「 去 北 京 搭A41P」 。


> 點 解 咁 怪 既.....?!


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~


> 在 沙 田 圖 書 館 中





宣 傳 龍 記 D線 卦 !!


80M S1車 DE3824都 有 A41P Banner, 貪 佢 行 源 禾 路 卦 !!



Article 82:

新巴巴士冒煙


98D (50152415@plink.cityu.edu.hk) at Mon Aug 30 16:17, 1999 said:


4:00PM聽 電 台 新 聞 , 一 輛109新 巴 往 中 環 方 向 途 中 駛 至 康 莊 道 近 理 大 時


巴 士 機 件 冒 煙 , 車 上 乘 客 全 部 安 全 離 開 。


請 提 供 該 車 型 號 和 車 身 編 號 。



Article 83:

問車牌


Kenrick DG3001 (h9808241@hkusua.hku.hk) at Mon Aug 30 16:15, 1999 said:


小 弟 想 知 道 以 下 的 巴 士 車 牌, thx.





1)九 記Trident ATR160及 之 後


2)九 記AP14


3)新 記5033,5037,5039,5040,1640,1416-1419





Thank you


香 港 巴 士 資 料 中 心


Kenrick DG3001


icq: 22690703



Article 84:

新巴快一週年,請問會有什麼記念活動?


98D (50152415@plink.cityu.edu.hk) at Mon Aug 30 16:04, 1999 said:


後 曰 ,1-9-99"?新 巴 提 供 巴 士 服 務 一 週 年 。 請 問 新 巴 會 不 會 舉 行 一 些 官 方 記 念 活 動 ?


如 有 , 請 提 供 時 間 和 地 點 。





另 問 ,21/8日 本 人 錯 過 新 巴 在 筲 箕 灣 派 發 八 達 通 卡 套 , 請 問 在 那 裏 現 在 還 可 拿 到 ?





後 日 便 "?九 月 一 曰 開 學 曰 , 本 人 謹 此 恭 祝 各 位 是 學 生 的 板 友 們 「 學 業 進 步 , 勇 創 佳 績 」


恭 喜 ! 恭 喜 !



Article 85:

運吉係咪要負責任?


3AV50 (yscwong@hkstar.com) at Mon Aug 30 15:57, 1999 said:


運 吉 限 制 巴 士 數 量,咁 城 記 已 撻 訂(係 咪 呢?)既 新 車


所 損 失,運 吉 是 否 要 負 責 賠 償?


另 外,其 實 城 記 可 以 將 個d Man 俾 左 非 專 利 部,


換 走 批 圓 角 窗 利 蘭+105做 好!(橫 掂 個d車 最 細 都10歲),


而 且 將 個d海 狗 公 園 廣 告 換 上d Man到,我 諗 效 果 仲 好d添!


你 地 點 睇 呀?





香 港 巴 士 雜 誌


巴 士 廣 告 集


至 憎 運 吉 署 既


3AV50



Article 86:

NWFB DA1


M21 (wlyuengt@netvigator.com) at Mon Aug 30 15:19, 1999 said:


今 日 見 到 DA1 行 2 號, 下 層 已 更 換 座 椅, 扶 手, 光 管





但 上 層 還 未 動 手, 一 部 巴 士 居 然 有 兩 款 座 椅 (上 層 中 記, 下 層 新 記), 猶 如 時 光 倒 流, 分 頭 等 和 二 等 座 位





現 時 DA1 的 法 定 載 客 量: U66/L41/S33 (下 層 多 了 一 個 企 位)



Article 87:

Re: Centroliner in HK ... one year la!


AD156 (ad156@hkicable.com) at Mon Aug 30 16:54, 1999 said:


> Leslie Chan (neoplan@ismart.net) said:


>


> Do anyone remember the first Neoplan Centroliner (AP1) arrived HK on which day? (I'll post the answer here tonight).


>


> AP1...one year...still not in service....so sad


> Leslie Chan





是 否 九 月 十 日?



Article 88:

你們錯了!!!


NWFB 1032 (ccheung8@asiaonline.net) at Mon Aug 30 16:39, 1999 said:


> LA22 (lauivy@hkabc.net) said:


> 梗 係42啦!有 我 的 代 表 車LA22行 走 該 路 線,好 快 的!


> LA22


你 們 錯 了!!! 睇o下 咩 時 間 ga ja!


我 試 過 在 香 港 仔 大 道 等 車, 41A(Dragon)及42(DA)一 齊 埋 站, 我 上41A, 結 果 在 炮 台 山 道 右 轉 英 皇 道 時, 架42