20000113.





2000年1月13日文章




2000年1月13日文章(20000113)



本日文章總數::79.

文章編碼: (20000113_01-79)




以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文










45282-1


Article 1:


回應:

[00]





Re: 收到風下個月開261


ASV540/3ASV3 (bhywong@one.net.au) at Thu Jan 13 13:12:43 CST 2000 said:
> S3BL272 (stephen.tai@alumni.cityu.edu.hk) said:


> 我 從 一 個 讀 嶺 南o既 網 友 話 二 月 一 日 會 開 屯 門 市 中 心 至 上 水,收$12.00


> ,但 唔 知 係 咪 行 晒 元 公.有 冇 版 友 知 道 呢 個 消 息?


>


> S3BL272


> 屯 門 碼 頭 統 戰 部(巴 士 分 部)部 長





261R終 於 宣 佈 走 全 日 ﹐ 恭 喜 恭 喜 各 位 屯 門 區 巴 迷





ASV540/3ASV3






45271-1


Article 2:



回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09|10]






Re: 巴士奇想


888 (royascot@netvigator.com) at Thu Jan 13 10:45:55 CST 2000 said:
> 獎 門 人 (cr903@home.com) said:


> 如 果 香 港 行 駛 既 巴 士 可 以 好 似'青 馬 大 橋'或 前 啟 德


> 機 場 Neoplan 甘 既 設 計 , 會 唔 會 方 便 到 巴 士 乘 客 ?


> 在 市 區 營 運 當 中 有 甚 麼 利 處 或 弊 處 呢 ?


> 例 如 : 一 部B10LE, 駕 駛 室 放 係 中 間 , 兩 邊 均 設 上 落 車 門 , 座 位


> 編 排 好 似 ( 香 港 ) 地 鐵 模 式 , 等 。


>


> 獎 門 人 上





It likes a mixture of bus and LRT.





888



Article 2: (Request 1)

> 錦 英 苑87D (m3060502@netvigator.com) said:


>


> 咁 樣 咪 要 好 多 門 掣?


> :P





其 實 我 既 想 像 係 每 邊 都 有3個 上 落 車 門 。


就 好 似 前 啟 德 入 面 既Neoplan縮 細 版 一 樣


, 只 係 唔 設 頭 覆 車 門 而 已 。





獎 門 人



Article 2: (Request 2)

> ASV540/3ASV3 (bhywong@one.net.au) said:


>


> 10個 囉(5道 門 ﹐ 開 關 各 一 個)


開 關 掣 不 是 只 是 一 個 的 嗎? 如 果 把 車 外 的 太 平 門 掣 也 計 算 在 內 便 有 兩 個 。


那... 十 個 也 是 對 的 。


>


> 都 唔 係 太 多o者 ﹐ML2﹑3N都 六 個 啦 。


3N 是 五 個 才 對 ! 聽 在 九 巴 工 作 的 親 戚 說 ,3N 車 長 位 置 只 有 兩 個 車 門 開 關 : 前 門 及 後 兩 門 。





所 以 , 如 果 從 車 外 的 開 關 掣 弄 到 後A門 開 了 , 後B門 關 了 。 車 長 在 使 用 後 門 開 關 掣 時 , 會 令 後A門 關 了 , 後B門 反 而 開 了 。





--怪 物



Article 2: (Request 3)

唔 係 呀 嘛 ﹐ 我 搭 親o的 新 車(可 能 你 講o個o的 係 舊 車)


都 係 一 開 一 關(一 綠 色 一 紅 色)﹐ 好 似 城 巴SLF DART


就 係 好 例 子 ﹐ 我 見 個 司 機 係 按 綠 色 開 門 ﹐ 紅 色 關 門 。





ASV540/3ASV3



Article 2: (Request 4)

> Pepsi 544 (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


>


> 邊 度 有 巴 士 好 似 條 橋 咁 架???


> 又 有 冇 巴 士 好 似 機 場 個 塔,機 場 個 客 運 大 樓 咁 高 架????


>


> 板 規:


> 不 得 張 貼 灌 水 文 章 。 灌 水 文 章 包 括 , 但


> 不 限 於 以 下 類 別 :


> b) 實 現 機 會 偏 低 或 開 玩 笑 式 之 路 線 或 其


> 他 建 議 ;





1. He never said 巴 士 好 似 條 橋 or


巴 士 好 似 機 場 個 塔,機 場 個 客 運 大 樓 咁 高 .


2. Please press 45271-1 see again, he just said


香 港 行 駛 既 巴 士 可 以 好 似'青 馬 大 橋'或


前 啟 德 機 場 Neoplan 甘 既 設 計.........
.


3. I think it is convenience and easy to access in some district like Nathan Road.





888



Article 2: (Request 5)

> 將 軍 澳 新 巴 , 上 ! 怪 物 (ywc98125@ywc.hkcampus.net) said:


>


> 根 據 陳 自 瑜 的 《 丹 尼 士 全 集 》 所 說 , 九 巴 亦 曾 經 嘗 試 引 入 類 似 的 大 型 單 層 巴 士 , 希 望 能 以 快 上 快 落 的 型 式 接 載 乘 客 。 但 因 為 九 巴 發 展 去 向 的 關 係 , 最 終 都 不 向 單 層 巴 士 發 展 。 九 巴 便 沒 有 再 購 入 該 類 單 層 巴 士 了 。


>


> 那 些 巴 士 便 是 Dennis Lance 了 。


>


> --怪 物





LANCE o係 英 國 都 唔 係 好 好 賣 ﹐ 何 況 香 港 呢 ﹖


九 巴 除 非 真 係 逼 不 得 已 ﹐ 如 果 唔 係 我 諗 都 唔 會


再 有 新 單 層 巴 士 加 入 九 巴 車 隊 ﹐ 因 為QUOTA有 限 。





ASV540/3ASV3



Article 2: (Request 6)

> JubiLanXe~ ATS ~269M (jubilant@netteens.net) said:


>


> 駛 乜 買 呀!掉 番 龍 運lance過 去 咪 得 囉


>


> JubiLanXe


> Page Of 269M


> icq no 35436717





我 好 似 無 講 過 話 要 九 巴 買LANCE﹐ 我 祗 係 話


LANCE唔 好 賣....



Article 2: (Request 7)

我 冇kenf咁 好 功 力,


整 到 個 討 論 區 出 來!!


我 都 想 做 板 主 呀!





咁 獎 門 人 係 講 得 唔 清 楚 呀,


係 咪 先?





> TTC 1001 SLF (checking@netcom.ca) said:


>


> 要 搞 事 , 要 玩o野 唔 該 番 你 個 乜 乜 討 論 區 算 啦!


> 那 裏 你 是 板 主 , 你 可 以 點 都 得 , 但 是 既 然 你 唔


> 鍾 意 在 那 裏 , 要 在 這 裏 的 話 , 就 請 唔 好 歪 曲


> 別 人 的 說 話 , 又 或 者 惹 事 生 非 。


>


> 回 番 正 題 , 以 香 港 的 路 面 的 講 , 一 點 都


> 唔 適 合 行 這 些 車 , 因 為 在 窄 位 時 個 司 機


> 睇 位 就 好 大 獲 了 。


>


> TTC 1001 SLF



Article 2: (Request 8)

> Pepsi 544 (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


> 我 冇kenf咁 好 功 力,


> 整 到 個 討 論 區 出 來!!


> 我 都 想 做 板 主 呀!


>


> 咁 獎 門 人 係 講 得 唔 清 楚 呀,


> 係 咪 先?





唔 明 係 你 的 事 , 你 識 唔 識 什 麼 叫 禮 貌??


如 果 你 唔 事 先 問 下 人 的 話 , 就 唔 會 被 人 串 啦...





唔 認 得 佢 地 的 分 身 的 Amtrak Maple Leaf


敬 上



Article 2: (Request 9)

> ML50 (pwdckwan@lynx.bc.ca) said:


>


> 我 相 信 獎 門 人 兄 的 意 思 係 前 啟 德 及


> 青 馬 的 雙 頭Neoplan。


>


> 我 相 信 這 是 一 個 幾 好 的idea, 但 奈


> 何 香 港 的 道 路 環 境 不 大 適 合 。 但 將


> 來 在 迪 士 尼 的 科 幻 世 界 中 設 一 部 作


> 穿 梭 用 , 又 幾 有 新 鮮 感 。


如 果 係Disney個 一 邊 搞 的 話 , 最 好 就 係 搞 得


好 好 睇 睇 。 因 為 如 果 雙 頭 巴 士 要 掉 頭 的 話 , 都


好 大 件 事 下 , 要 用 好 大 個 位 架 嗎 。


>


> ML50 立 少


> 漫 天 風 雪 中





你 屋 企 有 電 同 埋 天 然 氣 供 應 啊 嗎 ?


有 都 可 以 生 存 啊 。 我 試 過ice storm,


成 個 月 係 架 車 入 面 過 , 成 間 屋 都 冇heat啊 。



Article 2: (Request 10)

> 何 解? 雙 頭 巴 士 都 要 調 頭?


如 果 有 多 過 兩 架 車 的 時 候 , 就 會 麻 煩 架 啦 。


> 其 實 除 了Neoplan外 , 還 有 其 他 廠 商 供 應


> 雙 頭 巴 士?


應 該 冇 啦 。


> 不 怕 中CO毒? >.<


空 礦 停 車 場 啊 嗎 , 冇 事 喎 。 夜 晚 試 過 要 渣 成


三 百 幾 公 里 先 有 暖 氣 的motel渣 。


>


> ML50


> 越 來 越 討 厭 落 雪...





大 家 都 係 咁 話 , 都 唔 明 會 有 人 鐘 意 雪 。






45283-1


Article 3:


回應:

[00]




城巴 485 & 902 行乜路線?


D1007 (wwt51087@wwt.hkcampus.net) at Thu Jan 13 13:40:56 CST 2000 said:
城 巴 485 & 902 行 乜 路 線?


thanks






45278-1


Article 4:


回應:

[01|02]





再見了!296X!


GW5017 (chukayu@ctimail.com) at Thu Jan 13 12:16:13 CST 2000 said:
大 家 都 在 討 論296X是 否 在 二 月 一 日 取 消 的 時 候..


但 答 案 係...冇 錯.


今 日 小 弟 到 尚 德 唐 德 街 影296X,司 機 都 說 會 取 消,他 們 將 會 各 散 東 西.





還 記 得 去 年296X開 辦 得 好 突 然,仲 要 全 線 用 利 蘭.好 似 同 尚 德 的 金 巴 搞 對 抗.K廠 的 後 備 利 蘭 聚 首 一 堂,感 到 十 分 特 別.(始 終 在 一 個 新 區 來 說)





在 她 要 離 我 們 而 去 的 時 候,亦 希 望 新 巴 把796X做 得 更 好!





P.S九 巴296X可 用 八 達 通 了!





歡 迎 發 表 對296X的 意 見





296X字 軌 表 負 責 人


GW5017



Article 4: (Request 1)

> 今 日 小 弟 到 尚 德 唐 德 街 影296X,司 機 都 說 會 取 消,他 們


> 將 會 各 散 東 西.





冇 記 錯 的 話 296X o既 司 機 之 前 係 渣 開 6C o既 K 廠


司 機 , 而 佢 地 調 過 黎 296X 係 因 為 原 本 個 位 俾 左 荔 廠


300 號 司 機 頂 上 。





我 最 記 得 坐 過 一 次 296X 由 靚 靚 新 手 師 姐 渣 AL。:D


我 一 上 車 佢 就 話: 「 開 車 架 喇 , 搵 個 位 坐 坐 先 啦 。 」



Article 4: (Request 2)

新 消 息 是 話 要 改 實 施 日 期 , 並 不 是 二 月 一 日 了






45275-1


Article 5:


回應:

[01|02]




【問題】有邊間廠出雙頭巴士


ASV540/3ASV3 (bhywong@one.net.au) at Thu Jan 13 11:06:16 CST 2000 said:
除NEOPLAN﹐ 仲 有 無 ﹖





印 象 中 美 國 貨 好 似 有 ﹐ 我 記 得 首 都 華 盛 頓 機 場


有 幾 部 雙 頭 巴 穿 梭 往 返TERMINAL﹐ 而 且 幾 個 車


輪 仲 鬼o甘 大 個 ﹐ 成 部 水 陸 兩 棲 車o甘 。





ASV540/3ASV3



Article 5: (Request 1)

個 幾 部 都 係Neoplan做 架 , 不 過 就 唔 係 德 國 貨 ,


係 美 國 貨 。 係 由Neoplan USA, Philadelphia


plant出 品 的 。



Article 5: (Request 2)

除NEOPLAN﹐ 仲 有 無 ﹖





印 象 中 美 國 貨 好 似 有 ﹐ 我 記 得 首 都 華 盛 頓 機 場


有 幾 部 雙 頭 巴 穿 梭 往 返TERMINAL﹐ 而 且 幾 個 車


輪 仲 鬼o甘 大 個 ﹐ 成 部 水 陸 兩 棲 車o甘 。





ASV540/3ASV3






45281-1


Article 6:


回應:

[00]





九龍區熱狗有感......


屎撈雞坐熱狗 (cotquean@netvigator.com) at Thu Jan 13 12:47:00 CST 2000 said:
昨 晚 坐 九 記 8 5 熱 狗(無 尾 龍)由 九 龍 城 去 浸 會 ,


好 耐 都 未 試 過 這 麼 爽 !


打 開 窗 口 , 疾 風 飛 馳 , 這 樣 才 真 正 感 受 到 巴 士 的


優 越 性 能 和 速 度 感 !





令 我 想  童 年 時 坐 中 巴 1 O 號 ; A V 、 X F 的 日 子...


希 望 九 龍 區 板 友 珍 借 熱 狗 仍 然 在 生 的 日 子 。





亦 唔 該 巴 士 公 司 將 冷 馬 分 配 得 好 少 少 ,


唔 好 掛 住  新 仔 , 而 放 太 多 車 去 將 軍 澳 。


都 要 顧 及 下 那 些 無 乜 冷 馬 的 地 區 !


希 望 漸 時 每 個 區 的 重 要 路  都 要 用 冷 馬 服 務 !(起 碼


佔 字 軌 的 一 半 啦)






45280-1


Article 7:


回應:

[00]





我個friend---benz o吾記得個密碼


惡魔 (ywc98231@ywc.hkcampus.net) at Thu Jan 13 12:44:45 CST 2000 said:
佢o吾 記 得password.但 電 郵 地 址 不 乎,why?






45279-1


Article 8:


回應:

[00]





問ATS出沒路線及時間


GW5017 (chukayu@ctimail.com) at Thu Jan 13 12:20:42 CST 2000 said:
小 弟 由 於 今 天 同 明 天 放 假,所 以 希 望 去 影ATS





希 望 板 友 能 提 供 她 們 出 沒 的 路 線


THX!!





GW5017






45277-1


Article 9:


回應:

[00]






【好疑惑】HONDA有出巴士咩﹖


ASV540/3ASV3 (bhywong@one.net.au) at Thu Jan 13 11:28:58 CST 2000 said:
剛 剛 去 觀 察3ASV3投 票 站


九 巴 應 該 向 邊 間 巴 士 製 造 商 訂 多o的 巴 士 ﹖


一 欄 ﹐ 發 覺 有 投 票 者 投HONDA﹐


恕 我 無 知 ﹐HONDA有 出 過 巴 士 嗎 ﹖





ASV540/3ASV3






45276-1


Article 10:


回應:

[00]






【報告】悉尼遲o的會有水陸兩棲巴士服務


ASV540/3ASV3 (bhywong@one.net.au) at Thu Jan 13 11:12:04 CST 2000 said:
其 實 呢 個 新 聞 都 好 過 時 ﹐ 應 該 叫 舊 聞 先o岩 。





不 過 水 陸 兩 棲 巴 好 勁 ﹐ 將 會 做 旅 客 生 意 ﹐


會 穿 梭 市 區 遊 覽 後 落 水 ﹐ 唔 駛 轉 船 出 海 ﹐


呢 部 水 陸 兩 棲 巴 好 似 係 澳 洲 貨 ﹐ 昆 士 蘭


都 好 似 有 ﹐ 不 過 係 旅 行 團 而 設 。





悉 尼 呢 部 係 好 似 係 屬 於 公 共 服 務 ﹐


唔 知 有 無 香 港/本 地 板 友 想 來 試 坐 呢 ﹖





ASV540/3ASV3






45274-1


Article 11:


回應:

[00]





[今日特別所見] 新巴又一'偉大傑作',2012同3310L行720...


細佬~郵差叔叔 (ausaiho@netvigator.com) at Thu Jan 13 10:39:53 CST 2000 said:
[今 日 特 別 所 見]





新 巴 又 一'偉 大 傑 作',2012同3310L行720...


係 繼 2 , 8 , 8P , 25 後 又 一'傑 作'...






45273-1


Article 12:


回應:

[00]





新巴1017換上了新廣告


N.W.F.B.VA14 (adwel272@hkstar.com) at Thu Jan 13 10:22:39 CST 2000 said:
小 弟 昨 天 在 灣 仔 見 到 部1017已 經 換 上 了 全 車 廣 告,由 以 前 的 關 鍵 旅 遊


廣 告 轉 變 為 中 國 航 天 科 技 廣 告,請 各 位 注 意,這 部 車 昨 天 行 駛 路 線:111






45272-1


Article 13:


回應:

[00]





【今日投票】龍運A系線服務質素


3ASV3投票站 (bhywong@one.net.au) at Thu Jan 13 10:10:06 CST 2000 said:
今 日 投 票


龍 運A系 線 服 務 質 素(例 如 派 車 ﹑ 班 次)





進 行 中o既 投 票


城 巴 應 唔 應 該 開 辦 開 篷 專 利 路 線 ﹖


香 港 應 否 引 入 兩 軸 雙 層 空 調 巴 士 ﹖


九 巴 應 該 向 邊 間 巴 士 製 造 商 訂 多o的 巴 士 ﹖








公 佈 結 果


香 港 應 唔 應 該 實 施EURO3(歐 盟 三 型)﹖





應 該 Yes 30票 (88.2%)


唔 應 該 No 2票 (5.8%)


無 意 見 No comment 2票 (5.8%)





結 果 在 此 如 欲 自 己 睇











多 謝 各 位 擁 躍 支 持 ﹗





ASV540/3ASV3


3ASV3投 票 站






45270-1


Article 14:


回應:

[00]





九巴87D安裝八仔進度一則


TL (awongtl@ctimail3.com) at Thu Jan 13 03:05:11 CST 2000 said:
就 本 人 最 近 呢 幾 日 所 見,87D的 掛 牌 車(冷 馬 及 熱 狗)


都 已 經 裝 晒 八 仔 托,只 係 未 裝 部 主 機,好 似81C都 差 不 多,


睇 黎 呢 兩 條 線 用 得 八 仔 既 時 間 都 不 遠 喇,消 息 報 告 完 畢.






45284-1


Article 15:


回應:

[00]





NFS3巴士大陷阱


m69 (lsming@ctimail.com) at Thu Jan 13 14:04:13 CST 2000 said:
NFS3巴 士 大 陷 阱, 睇 下D圖




















圖 中 的 全 是 電 腦 駕 的TRAFFIC


我 把 我 駕 的leyland 泊 在 一 旁,眼 見 架 架 車 經 過 都 反 曬!





m69






45285-1


Article 16:


回應:

[00]





[板務問題]板友資料內的超連結


Daniel (yip-chunkau@i-cable.com) at Thu Jan 13 14:15:39 CST 2000 said:
為 甚 麼 板 友 資 料 內 左 邊 行 野 無 超 連 結?






45288-1


Article 17:


回應:

[00]





KCR Bus字體一問


George Chan(S3N171) (chan1669@netteens.net) at Thu Jan 13 15:39:35 CST 2000 said:
請 問 九 廣 巴 士  字 體 可 以  邊 度Download,如 有 請 回 覆,Thanks






45287-1


Article 18:


回應:

[00]





新巴會否遲早開辦過境路線?


VA-61 (johnva61@ismart.net) at Thu Jan 13 15:38:05 CST 2000 said:
近 年 來,新 世 界 集 團 近 年 積 極 地 投 資 各 類 交 通 工 具,例 如:巴 士,渡 輪 等;





你 們 認 為 旗 下 的 新 巴,將 來 會 否 開 辦 過 境 路 線 呢?





如 果'係'我 建 議 佢 開 辦 去 佛 山,番 禺,祈 福/碧 桂 園,廣 州,惠 州,雅 居 樂


等 路 線,同 旅 遊 巴 公 司 競 爭.





蛇 緊 王 的VA-61






45286-1


Article 19:


回應:

[00]





[特別新聞]'小金'大舉入侵馬鞍山!


馬鞍山居民~Ken (k6538121@netvigator.com) at Thu Jan 13 15:39:56 CST 2000 said:
[特 別 新 聞]


今 日,九 巴 派 出 極 多 全 新 的10.6m ATS投 進 馬 鞍 山 服


務 及 操 車,全 以 新 牌 出 現,包 括~JJ 4775 (ATS7),JJ 5???


(ATS8),JJ ???? (ATS9)........除 了ATS9 外,全 部 新 車 的 轆


已 沒 有 裝 上'DENNIS'的 餅 蓋.





有4部 走87D,3部 走81C (包 括ATS1,2),1部 意 外 地 走681.而


ATS1,2本 人 所 見 下 層 車 廂 後 排 並 不 是 傳 聞 所 話


裝 上 橙 色 椅.





*詳 情 請 看 今 日 特 別 所 見






45290-1


Article 20:


回應:

[01]





[問題] 潛望鏡的歷史


ML50 (pwdckwan@lynx.bc.ca) at Thu Jan 13 15:57:51 CST 2000 said:
據 我 爸 爸 話 , 第 一 部 有 潛 望 鏡 的 巴 士 為


中 巴 的RLX1 (SF 1), 並 在 新 聞 會 上 介 紹


云 云 。 但 其 後 的Metsec LF, 甚 至MB及MC,


卻 沒 有 這 裝 置 , 而 需 要 其 後 加 上 。(不 妨


在 下 次 坐MB/MC時 留 意 一 下 , 其 上 層 車 頭


是 加 了 一 舊 銀 色 的 平 台 , 而 且 是 沒 有 防


火 板 的) 究 竟 何 解 不 原 裝 加 上?


另 外 , 九 巴 方 面 又 是 在 何 時 引 進?





仲 有 仲 有 , 那 「 百 勝 旅 遊 」 的 前Capital


Citybus 開 頂Leyland Olympian, 是 否


仍 用 電 子 潛 望 鏡(i.e.閉 路 電 視)? 我 好


懷 疑 這 套 系 統 被 日 曬 雨 淋 後 , 會 否 依 然


可 靠?





p.s. MC/MB原 廠 冇 潛 望 鏡 係 我 爸 爸 講 的 ,


有 冇 失 症 記 錯 就 真 係 唔 知 , 到 我 識 乜 野


係MB時 , 那 平 台 已 出 現 。





ML50


邊 個 話 鐘 意 落 雪?!



Article 20: (Request 1)

> 在 下 次 坐MB/MC時 留 意 一 下 , 其 上 層 車 頭


> 是 加 了 一 舊 銀 色 的 平 台 , 而 且 是 沒 有 防





仲 有 得 坐MB/MC!? :O






45289-1


Article 21:


回應:

[00]





Any one bought NWFB1008 model from 80N?


AV455 (ht3415@ctimail3.com) at Thu Jan 13 15:43:51 CST 2000 said:
I have booked the model but until now,


I still cannot take it.


Anyone here booked or bought from 80N


and you have the model now?


(ans. in chinese OK)


Thank you very much.






45295-1


Article 22:


回應:

[00]






[廣告]SoSo與52x的屋企入伙啦


DennisDragon正 (philipsoso@ctimail3.com) at Thu Jan 13 16:46:32 CST 2000 said:
我o既 第 一 個homepage--SoSo與 的 屋 企 開 張 啦


得 閒 就 入 去 睇o下 啦~~


http://i.am/soso52x





DennisDragon正






45296-1


Article 23:


回應:

[00]





從693看691 (重貼)


荔景南 45M (mlchui@netvigator.com) at Thu Jan 13 17:02:18 CST 2000 said:
先 前 貼 文 失 敗 , 對 不 起 !





小 弟 曾在 此


請 教 各 位 如 何 由 灣 仔 去 將 軍 澳 新 寶 城 , 幸 得 各 方 提 供 ,


小 弟 在 此 謝 過 。 ( 甘 老 土 既 ? )





小 弟 用 過 三 個 方 法 :





1.搭 天 星 過 海 轉98D; ( 最 平 )


2.坐641去 藍 田 轉691; ( 超 快 )


3.坐693去 尚 德 , 行15分 鐘 。








小 弟 想 帶 出 的 問 題 係 : 同 是 去 將 軍 澳 ,691收$15.3,


但693只 收$12.8! 翻 查 行 車 里 數 ,691為21公 里 ; 而


693為17.2公 里 , 相 差3.8公 里 , 但 收 費 竟 相 差$2.5!


(68X同69X行 車 里 數 相 差2.2公 里 , 但 收 費 只 相 差


$0.5! )





另 外 ,693返 到 將 軍 澳 只 有 一 個 站 , 並 無 兜 路 ; 但691


卻 要 左 兜 右 兜 , 行 完 大 運 先 返 坑 口 , 當 中 兜 遠 多 少 路 ?


若691能 直 入 坑 口 , 相 信 收 費 應 可 減 至 同693看 齊 。





當 然 , 小 弟 並 非 鼓 吹691不 經 新 都 城 一 帶 ,但 坑 口 區 居 民


己 付 出 了 兜 路 的 代 價 : 浪 費 時 間 , 但 換 來 的 卻 是 「 高 人


一 等 」 的 收 費 , 請 問 是 否 公 平 ?






希 望 有 關 方 面 能 調 低691收 費 及


起 條 行 人 路 連 接 尚 德 及 坑 口








為 新 巴 進 軍 將 軍 澳 而 歡 喜 ,


但 也 為296X告 終 而 傷 心 !


( 話 哂296X也 捱 過 了 冇 客 的 日 子 ,


今 天 羽 翼 剛 長 就.........)








一 陣 去 影296X既


( 雖 然 小 弟 從 不 影 非 荔 景 、 洪 水 橋 巴 士 )


荔 景 南 45M






45292-1


Article 24:


回應:

[00]





板務: 不能使用webcomm.com... 進入本板+ 連結


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Thu Jan 13 16:16:42 CST 2000 said:
小 弟 自 昨 日 下 午 便 不 能 使 用webcomm.com 的address 進 入 本 板,


要 使 用202.85.159.96 進 入, 不 過 問 題 就 是 當 我 用 這 個address時


只 能 進 入 特 別 所 見, 壞 車 報 告 及 車 牌 報 料, 字 軌 表 等 皆 不 能 進 入,


令 小 弟 不 能 更 新 字 軌 表. 另 一 位 板 友 亦 有 相 同 情 況.





究 竟 是 我 的ISP 問 題, 還 是 本 板 有 問 題 呢?


多 謝 解 答!





P.S. 會 員 申 請/服 務 一 欄 中 的 更 改 電 郵 服 務 系 統 尚 未 能 回 復 正 常






45291-1


Article 25:


回應:

[00]





[歷史問題] First Class 頭等座位


ML50 (pwdckwan@lynx.bc.ca) at Thu Jan 13 16:08:57 CST 2000 said:
中 巴 是 在 何 時 取 消 頭 等 、 二 等 的 座 位


劃 分? 而 在 取 消 後 , 有 否 將 頭 等 座 椅


換 回 二 等 座 椅? 座 位 的 款 式 又 是 否 和


現 存HK104的 一 樣? 那 些 車 款 曾 經 設


有 頭 等 座 位?





請 多 多 指 教!


thanks!





ML50


漫 天 風 雪 中






45298-1


Article 26:


回應:

[00]





【應有公民意識】一個ID應該用一個專用名字


Stanley Yung (n281@hkstar.com) at Thu Jan 13 17:05:36 CST 2000 said:
近 來 本 板 板 友 亂 改 名 的 情 況 非 常 普 遍 ,


甚 至 已 達 到 恐 佈 程 度 ,


例 如 :屎 撈 X X X X X X


又 或 者 一 些 長 得 令 人 煩 厭 的 名 字 : .


     覺 得kxn特 ㊣ 的gakxi(舉 例).








上 述 名 字 似 乎 令 本 板 欠 缺 了 一 種 和 諧 氣 氛 ,


( 比 起 板 面 改 左 還 重 要 )








我 估 板 主 遲 早 都 要 立 法 控 制 此 情 況 ,


不 過 立 法 一 定 會 遭 反 對 .








與 其 要 控 制 , 不 如 由 板 友 自 行 守 【 公 民 意 識 】 .


【 自 己 的ID應 該 用 一 個 自 己 的 永 久 專 用 名 字 】 .


可 使 大 家 睇 得 較 舒 服 , 亦 可 使 板 面 較 美 觀 ,


最 重 要 可 增 強 板 友 或 大 家 的 歸 屬 感 .








大 家 想 下 , 如 果 你 貼 文 想 人 睇 ,


用 一 個 如屎 撈 X X X X X X的 名 字 ,


你 會 否 入 去 睇 ?








我 估 板 主 寫 得 呢 個 討 論 區 ,


都 想 大 家 自 由 討 論 ,


唔 想 大 家 你 罵 我 , 我 罵 你 ,


要 立 法 就 是 問 題 嚴 重 , 要 重 整 ,


等 於 日 前 要 重 發PASSWORD的 道 理 ,


唔 好 唔 記 得 , 板 主 寫 個 板 是 義 務 的 ,


大 家 不 應 該 給 與 板 主 不 必 要 的 負 責 ,


你 想 立 法 , 定 係 自 己 自 律 ,


〔 板 友 應 懂 應 有 的 公 民 意 識 }








唔 好 唔 記 得 , 呢 度 係 有 好 多 傳 媒 工 作 者 或


公 司 高 層 上 黎 睇 野 ,


會 直 接 影 響 自 己 ﹑ 甚 至 巴 士 迷 一 族 的 形 象 .











贊 成 上 述 意 見 者 請 回 文 或 自 律 作 支 持 ,


有 意 見 或 反 對 者 請 提 出 意 見 .












始 終 覺 得 板 規 多 未 必 是 好 事 ,


會 遭 人 反 對 ,


最 終 都 要 大 家 自 律 及 大 教 細 ﹑ 舊 教 新 ,


否 則 就 越 來 越 差 .








一 位 希 望 本 板 回 復 昔 日 和 諧 氣 氛 者






45297-1


Article 27:


回應:

[00]





問四巴訂新車車單


前中巴8號線太守VA51 (parnell_va51@infinity.hkhost.com) at Thu Jan 13 17:04:09 CST 2000 said:
請 問 四 巴 將 會 有 甚 麼 新 車 出?另 問 城 巴 新MAN共20架 同 舊 既 有 何 分 別?






45301-1


Article 28:


回應:

[00]





訓練車一問


白尾神龍 (lmc02103@lmc.hkcampus.net) at Thu Jan 13 17:19:04 CST 2000 said:
今 天 見 到 一 架 車 牌 是CU 5437的 訓 練 車 , 想 問 各 位 知 否 那 車 之 前


的 車 款 , 編 號 和 是 否 字 軌 車 。THANK YOU!






45300-1


Article 29:


回應:

[00]





[問] 製造巴士網頁數問


細佬~郵差叔叔 (ausaiho@netvigator.com) at Thu Jan 13 17:17:37 CST 2000 said:
[問] 製 造 巴 士 網 頁 數 問


我 想 問 下 有 一 些 巴 士 網 頁 是 不 能 按 IE5.0 右 上 角 的'編 輯'掣, 或 者 按 MOUSE 既 右 掣 來 查 閱/查 看/複 製 其 網 頁 內 的 資 料, 保 護 自 己 網 頁, 以 免 遭 人 抄 襲 或 複 製, 我 想 問 大 家 是 如 何 做 到 這 個 效 果 的??? 可 否 教 一 教 我??? 公 諸 同 好 嘛???






45299-1


Article 30:


回應:

[00]





徵紙巴士


Harry (DC18) (feanshek@ctimail3.com) at Thu Jan 13 17:11:52 CST 2000 said:
A628,AF,AN,DL2,Alibon Cocah





感 激5萬 分!






45304-1


Article 31:


回應:

[00]





[致269B字軌表負責人]


天水圍居民Ivan (lungkm@ctimail.com) at Thu Jan 13 17:34:52 CST 2000 said:
3AV253(HE 6813)已 成 為 了269B字 軌 車 。





Ivan






45303-1


Article 32:


回應:

[00]





282通告一則加ATS今日又操去秦石


攝車王AD25-GM6242 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) at Thu Jan 13 17:31:26 CST 2000 said:
由17-1-2000(星 期 一)起 ,282將 調 整 班 次


沙 田 市 中 心


平 日.6.30AM---12.00AM 每 隔7-10分 鐘


假 日.7.00AM---12.00AM 每 隔7-10分 鐘


整 體 班 次 冇 改 , 故 應 該 係 執 時 間





另 外 , 今 日 有 架 冇 轆 鈴 既ATS操 去 秦 石 , 之 後 走 左 又 再 返 黎 沙 田 頭


路 , 然 後 又 再 落 大 圍 , 之 後 返 廠 , 莫 非81K將 於 短 期 加ATS





原 來ATS係 入 黎 沙 廠 , 唔 係K廠






45302-1


Article 33:


回應:

[00]





(Ad) ABH anniversary updates


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Thu Jan 13 17:21:54 CST 2000 said:
Anthony's Bus Homeapge - Updates





Please scroll down after viewing the picture.











Anthony's Bus Homepage, First Year, A grade Bus pHotos.





To celebrate the page's first anniversary, a total of 108 pictures have been added, including, inter alia,





Dennis Dart SLF


Dennis Trident 10.3m


Volvo B6LE





For more details, please refer to 'Updates' page.





Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






45305-1


Article 34:


回應:

[01]





Re: [討論] 今日九巴在報紙賣的一幅半版廣告...


Stanley Yung (n281@hkstar.com) at Thu Jan 13 18:04:50 CST 2000 said:
> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> [討 論]


> 今 日 九 巴 在 報 紙 賣 的 一 幅 半 版 廣 告...


>


> 該 廣 告 是 張 將 軍 澳 地 圖(部 份), 地 圖 中 間 被'界'開 了, 而'界'開 部 份 係 一 架 三 軸 巴 士 既 形 狀, 而 被'界'開 的 中 間 部 份, 空 白 一 片, 中 間 並 寫 著~'有 了 全 新 超 時 代 巴 士, 將 軍 澳 才 完 整', 而 最 低 那 行 則 寫 著~'由 零 開 始, 九 巴 一 直 與 將 軍 澳 發 展; 今 天 引 入 全 新 超 時 代 巴 士 車 隊, 讓 將 車 澳 居 民, 生 活 更 趨 圓 滿. (KMB)'


>


前 幾 日 已 經 每 日 有 刊 在



Article 34: (Request 1)

始 乎 九 巴 已 作 好 準 備,接 受 新 巴 的 迎 戰.






45306-1


Article 35:


回應:

[01|02|03]





Re: 九巴今日有丹尼士巨龍行88K, 87, 86S, 超奇怪!


ME仔 (owen124@hk.super.net) at Thu Jan 13 22:32:13 CST 2000 said:
> LA22 (lauivy@hkabc.net) said:


> 九 巴 今 日 有 丹 尼 士 巨 龍 行88K, 87, 86S, 超 奇 怪!


> 平 時 呢D唁 線 都 無 用 丹 尼 士 巨 龍 行!


>


> LA22


> 中 巴 冷 虎 廿 二 之 頁


丹 尼 士 巨 龍 行88K,87已 經 行 了 成 年



Article 35: (Request 1)

阿 哥 ,88K冇 巨 龍 行 , 咁 架AD26同AD138係 乜 野 黎 架


仲 有 ,87係 有 架S3N12做 掛 牌 架



Article 35: (Request 2)

> 目 擊3部87D炒 埋 一 碟o既 錦 英 苑87D (m3060502@netvigator.com) said:


>


> 86k都 有!





咁86有 無 出 丹 尼 士 巨 龍 呀?


另 外,86S今 日 有 架 配 老 虎 頭 引 擎o既 「 舊 版 」S3BL!


87D乞 日 有 派AL同S3M行!





LA22


中 巴 冷 虎 廿 二 之 頁



Article 35: (Request 3)

早 響 上 星 期 六(1月8日),87D除 派S3M外


更 派 一 部AD行





而88K, 冷 氣 巴 用AD做 掛 牌


以 往 更 加 有S3N行 過88K, 所 以88K有 行 過 龍 。





至 於87,S1車 好 似 有S3N做 掛 牌(S3N12)。





P.S:其 實87D行AL都 唔 錯 , 可 能 行 高 速 公 路 會 快 好 多 。





~~~Tony(S3M61)~~~






45315-1


Article 36:


回應:

[01|02|03]





Re: 回45518-3


888 (royascot@netvigator.com) at Thu Jan 13 19:18:59 CST 2000 said:
> 海 TEJO 富 (clpleung@ctimail3.com) said:


> 回 應


> 原 來 回 應


> 事 發 文 章


>


> 原 來 做 錯o左 大 事 只 須 「 喊 住 」 講 一 聲 「 對 唔 住 」 就 可 以


> 「 過 骨 」... 咁 好 易 被 其 他 人 仿 效, 而 且 之 前 定 下 之 板 規 則


> 蕩 然 無 存.


>


> 做 錯 事 要 勇 於 承 擔 責 任, 白 紙 黑 字 定 出o既 遊 戲 規 則 就 必 須


> 執 行, 唔 係 「lur地 」 就 可 以.


>


> -______________________________________-


>


> --


> TEJO 208P





It is because:


1. Here is China Hong Kong.


2. ICAC is very busy and does not have any time to investigate them.





888



Article 36: (Request 1)

我 們 當 然 知 道 這 個 問 題, 第 一 次 犯 錯 是 可 以 放 寬 處 理,


但 再 犯 就 不 行 了. 問 題 就 是, 'lur'地 只 可 以 通 行 一 次,


如 果 是 嚴 重 的 更 加 是 沒 有 機 會. 另 外 我 們 亦 有 提 過,


誠 意 亦 是 一 個 因 素,我 們 看 得 出 才 會 有 如 此 決 定 的.





我 們 管 理 本 板 並 不 是 死 板 的, 我 們 也 想 所 有 板 友 開 心.





HKBDB Admin



Article 36: (Request 2)

> 888 (royascot@netvigator.com) said:


> It is because:


> 1. Here is China Hong Kong.


> 2. ICAC is very busy and does not have any time to investigate them.





閣 下 文 章 沒 有 意 義 及 建 設 性, 屬 於 '灌 水' 文 章,


* 請 即 自 己 刪 除 *





HKBDB Admin



Article 36: (Request 3)

The HKBDB asked all boardmates not to reply for that wow!






45311-1


Article 37:


回應:

[01|02|03]





Re: 經驗之談 : 一架冷氣雙層巴士裡......


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Thu Jan 13 19:09:18 CST 2000 said:
> 前 中 巴8號 線 太 守VA51 (parnell_va51@infinity.hkhost.com) said:


> ......假 設 冷 氣 開 到 恆......


>


> 1)邊(幾)個 位 最 暖?(唔 計 人 地 坐 完)





The last row on the lower deck with the engine behind you lor!


(for a double decker bus)





> 2)上 層 邊 個 座 位 永 遠 係 全 上 層 最 乾 淨?





I usually sit ahead of the staircase and seats there


are relatively clean.





> 3)上 層 邊 一 邊 座 位 比 較 乾 淨?(左 邊 或 者 右 邊?)





Don't know, no comment.


>


> 看 到D師 奶 八 婆 帶 住d化 骨 龍 上 車,猛 咁 叫 班 野 唔 好 嘈 唔 係 煩 住 人.跟


> 住 自 己 一 個 人 搭 車 時 又 唔 係 霸 晒D位 就 係 專 登 逼 住 人(即 係 要 人 坐 半


> 個 位,佢 坐 個 半 位,但 係 又 唔 係 肥 播~)甚 至 用 個 膝 頭 頂 住 前 面 個


> 位......食 瓷 飯 食 粥 既 又 有......哎.


>


> 真 係 好 想 當 場 話 俾 班 化 骨 龍 聽,佢 地 個 娘 親 原 來 也 不 遑 多 讓?


>


> 本 期 大 相:VA 59行691!





If this happens on the Hong Kong side, I would use


the bus rules (15 for NWFB and 21 for CTB) as 'do


not disturb others' and ask them to be quiet.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 37: (Request 1)

> The last row on the lower deck with the engine behind you lor!


> (for a double decker bus)





還 有......上 層 車 頭 果 排 位.





>


>


> I usually sit ahead of the staircase and seats there


> are relatively clean.





通 常staircase前 面 一 排 位 都 最 乾 淨 的





>


>


> Don't know, no comment.





通 常 都 係 司 機 位 果 邊(右 邊)乾 淨D.點 解?大 家 估 下?



Article 37: (Request 2)

> 還 有......上 層 車 頭 果 排 位.





這 又 未 必, 這 視 乎 是 哪 一 款 巴 士 吧. 如 果 是 城 記 豪, 冷


氣 槽 不 到 第 一 排 位, 情 況 就 會 比 較 差 一 點. 否 則 VA, DA,


AD, AV.... 等 都 有 足 夠 的 冷 氣.





給 你 一 個 貼 士: 搭 城 記 豪 車 頭 位, 不 用 頭 上 的 風 口, 而


用 另 一 邊 座 位 頭 上 的 風 口 吹 風 過 來 會 比 較 好, 雖 則 冷


凍 仍 未 令 人 滿 意, 但 聊 勝 於 無.





VA52



Article 37: (Request 3)

For early AL's, AV's and 3AV's, additional adjustable


air vents have been added for the first row seat passengers.


100/911R/M1/300/917 Wong






45331-1


Article 38:


回應:

[01|02]





Re: 今日我見到一些令人鄙視的事


GX 7271 (dicksony@netteens.net) at Thu Jan 13 20:36:36 CST 2000 said:
> 西 毒GK2671(S3V3) (s361457@hkg.com) said:


> 今 日 我 搭87D老 虎 頭 回 家,本 來 很 多 人 都 無 任 何 特 別 的 動 作 和 眼 光,


> 但 此 車 駛 到 沙 田 第 一 城 的 交 通 燈 位 時,我 想 很 多 人 的 注 意 力 都 一 致 地


> 望 住 一 部 披 上 西 田 百 貨 廣 告 的HM3835的 車 尾 上.我 們 見 到83K富 豪 的


> 車 尾 裏 面 有 三 位 中 學 生 居 然 用 原 子 筆 和 塗 改 液 寫 粗 口 同 鹹 濕 字 句,


> 最 抵 死 的 是 當 我 們 望 住 他 們 時,他 們 停 手 唔 寫,但 當 他 們 部 車 開 走 時,


> 他 們 又 繼 續 開 工 了.你 們 話 呢0的 人 係 唔 係 賤 格 呢?而 你 們 又 點 看 呢?





which school ?


in 83K,many buses were drawn



Article 38: (Request 1)

> GX 7271 (dicksony@netteens.net) said:


>


> which school ?


> in 83K,many buses were drawn


Also 85K


Today I see around five student (a school


besides Yuen Wo Rd.) use the correction pen


to write something on EW 1306 !!!!!





I want to complaint with the principle in their


school !





David123



Article 38: (Request 2)

如 果 香 港D巴 士 迷 黎 到 澳 洲 , 見 到D巴 士 一 定


會 心 痛 。


部 部Sydney Buses既 巴 士 都 俾 人


畫 個 曬 , 座 位 又 整 欄 埋 。


連 一 部 投 入 服 務 唔 夠 一 個 禮 拜 既O405NH


都 比 人 畫 都 花 裡 綠 呀 ! !





唔 知 道 系 唔 系 政 府 野 先 之 俾 人 搞 , 連


火 車 既 座 位 都 有 人 既 大 便 大 同 小 便 。 。


座 氈 都 比 人 掉 左 出 火 車 軌 ! !








好 才Sydney Buses無 買 城 巴 撻 訂 個 兩 部


MAN 24.310/Volgren CR223LD 渣 ! !





G542






45309-1


Article 39:


回應:

[01|02]





Re: SF9特別所見


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Thu Jan 13 19:12:39 CST 2000 said:
> S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) said:


> 尋 日 因 工 事 要 由 灣 仔 去[魚 則]魚 涌.原 本 想 坐722,


> 但 可 惜 當 我 到 達 巴 士 站 時 架722已 經 離 站,唯 有 等


> 其 他 路 線 啦(因 我 趕 時 間)!後 來 到 站 是SF9行88,


> 一 於 照 上.上 車 後,當 我 上 到 去 樓 上,竟 然 車 頂 貼 上


> 一 張 通 告,內 容 大 至 上 說'樓 上 客 鐘 壞,如 想 落 車


> 請 到 樓 下 打 鐘,不 便 之 處,敬 請 原 諒'.


>


> 有 時 我 覺 得 壞 了 落 車 鐘,為 何 不 把 它 修 理 呢?


> 雖 然 此 車 行 多 數 個 月 就 退 役,但 始 終 對 乘 客


> 極 之 不 便.


>


> S3N353





I'm curious, was the message written in Chinese only?





Once I boarded on a single deck bus of CTB and there


was a sign read 'broken bell' in Chinese only.





So, did the bus company assumed all passengers on


the bus can read Chinese? Also, particularly in


the case of that single deck bus, would passenger


have to 'yell' for the next stop? (I didn't know


because I took the bus from Central and the next stop


was the terminus at Admiralty!)





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 39: (Request 1)

無 錯,這 張 通 告 是 用 中 文 寫 的.


但 我 覺 得 應 該 用 中 英 寫 比 較 好.因 為SF會 行88外,


15非 空 調 巴 士 路 線 是 唯 一 合 式 車 種,很 多 遊 客 經 常


坐 此 車 上 落 山 項.希 望 能 夠 修 理 好 個 鐘 啦!





S3N353



Article 39: (Request 2)

話 說 小 弟 五 年 前 坐 一 架 坡 柴 行5B, 編 號 忘 記 了


車 門 和 樓 上 車 頭 貼 著'落 車 請 揚 聲'!


我 要 在 鵝 頸 橋 下 車, 去 到 天 樂 里 便'揚 聲'了, 當 時 我 問 車 長 為 何 車 鐘 壞 了?


他 說'你 禁 下 個 鐘 啦, 睇 下 開 車 果 陣 會 點'


我 便 按 了, 車 鐘 的 確 亮 起 了


不 過 開 車 踏 油 門 的 一 剎 那..落 車 燈 熄 滅 了


神 奇 麼?






45333-1


Article 40:


回應:

[01]





Re: 新巴小問題兩則


3302L (refchan@netteens.net) at Thu Jan 13 21:41:04 CST 2000 said:
> 文 (daraman@netvigator.com) said:


> 新 巴 小 問 題 兩 則 :


>


> 尋 日 行 天 橋 過 馬 路 , 橋 下 剛 有 部 新 巴 行111的


> 亞 記 躉 經 過 , 車 身 新 上 全 身 廣 告 , 係 有 位 小


> 妹 妹 , 淺 藍 色 底 色 , 淨 係 見 有 祝 千 禧 新 年 字


> 句 , 究 竟 係 賣 乜 廣 告 ? 但 最 特 別 之 處 , 係 車


> 底 仲 有 「 魚 峰 牌 水 泥 」 五 個 大 字 , 乜 車 頂 廣


> 告 位 都 有 市 場 , 定 唔 記 得 甩 油 ?


>


> 得 啖 笑 , 哈 哈 !


>


> 文





0個 部 係1009, 掛 「 廣 告 代 理 慶 千 禧 」 廣 告



Article 40: (Request 1)

> 乜 車 頂 廣 咭 位 都 有 市 場 , 定 唔 記 得 甩 油 ?





車 頂 廣 告 每 月 每 個 廣 告 $2250-$5,000 ...





> 另 今 日 睇 生 果 報 , 其 中 一 小 段 話 新 巴 有 新 模 型 賣 ,


> 係 叫 「 新 紀 元 新 巴 」(1008), 「 新 紀 元 」 ? 乜 唔 係


> 九 記 官 方 為ATR1做 宣 傳 的 叫 法 ? 做 乜 新 巴 要 用 呢 個 名 ?


> 認 同 對 手 的 宣 傳 策 略 ? 第 日Neoplan來 到 , 會 唔 會 叫


> 「 超 時 代 新 巴 」 ?





'新 紀 元' = New Millennium 嘛.





--


罷 回 無 聊 文 章 . 回 復 昔 日 安 寧


車 匙!






45329-1


Article 41:


回應:

[01]





Re: BB龍與10。6米奧黏


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Thu Jan 13 20:23:20 CST 2000 said:
> G542 (taiwing@ihug.com.au) said:


>


> 想 問o下 九 巴 當 年 只 引 入9。9米 的BB龍 而 沒 有 引 入


> 10.6米 的 利 蘭 或 富 豪 奧 林 比 安 呢 ? ?


>


>


> G542





據 悉 因 為 短 陣Olympian只 可 以 作 單 門 上 落


而Dragon 就 可 以 雙 門



Article 41: (Request 1)

而 長 度 亦 是 重 要 因 素 。





由 於 九 巴 不 少 巴 士 線 只 能 用 雞 鴨 行 走 ,


雞 鴨 退 役 時 九 巴 只 好 用 一 些 短 於 10 米


的 巴 士 行 走 , 故 Dragon 短 車 是 9.9 米 。





P.S.


現 在 短 車 嚴 重 不 足 , 許 多 客 量 較 少 的 路 線


均 可 改 則 改 地 使 用 11 米 巴 士 行 走 。 現 在


連 36 也 改 為 全 線 11 米 巴 士 , 看 來 除 了


加 冷 , 細 車 線 也 沒 有 甚 麼 別 的 出 路 。






45326-1


Article 42:


回應:

[01]





Re: 入東隧巴士,點解會咁行??


888 (royascot@netvigator.com) at Thu Jan 13 20:03:49 CST 2000 said:
> 日 日 搭373P返 學 的Route6X (tommy373@netteens.net) said:


> 小 弟 每 日 都 搭373P去 灣 仔 , 但 呢 個 多 月 '?發 現 由 觀 塘 繞 道 落 東 隧  巴 士 , 落  觀 塘 繞 道 後 , 竟 跟601、619、641… 咁 上 鯉 魚 門 道 迴 旋 處 , 經 藍 田 救 護 站 落 東 隧 。


>


> 點 解 佢 '] 唔 直 接 經6號 幹 線 落 東 隧 呢 ?


>


> 城 巴88R都 直 接 落 東 隧 , 點 解 九 巴 唔 係 ?


>


> 我 初 時 以 為  度 有 道 路 工 程 , 所 以 要 上 迴 轉 處 。 而 家 個 工 程 都 完 成 ,


> 點 解 … … ?





1. The bus can go to the bus stop before東 隧 is nore easily.


2. 直 接 經6號 幹 線 落 東 隧 should cut many lane in a short distance to go to bus stop, too dangerous.





888



Article 42: (Request 1)

Yes, 如 果 直 接 經6號 幹 線 落 東 隧,唔 只cut many lane in a short distance to go to bus stop,更 重 要 的 是cut影 線(扣 五 分 呀)








得 罪 了 別 人 的Metrobus A/C DP1932






45324-1


Article 43:


回應:

[01]





Re: 板務建議:關於車牌報料中心


S3N247/ES6310 (phoenix_lau@ctimail3.com) at Thu Jan 13 20:28:01 CST 2000 said:
> 280 (99278341d@polyu.edu.hk) said:


> 可 否 在 車 牌 報 料 中 心 加 入


> '廠 別'一 欄


>


> 即 開 一 欄 俾 報 料 者 打 埋 他 們 目 擊 該 車 之 屬 廠?


>


> 我 明 白 這 個 主 要 是 為 九 巴/城 巴 車 而 設 因 大 家 有 時 很 難 分 辨 新 巴 車 泊 邊 個 廠.


>


> 但 巴 士 既 屬 廠 也 有 一 定 既 參 考 價 值 故


貼 文 提 議.





其 實 多 數 板 友 已 將 屬 廠 資 料 打 在 車 牌 旁 邊



Article 43: (Request 1)

本 人 不 大 贊 成 , 恐 怕 如 果 有 人 報 導 九 巴


新 車 歸 K 廠 , 我 的 子 民 又 會 大 鼓 大 噪 。






45321-1


Article 44:


回應:

[01]





Re: 建議路線改動:41A, 44, 44P.


野比大雄‧荃灣德武帝 (busstop@netvigator.com) at Thu Jan 13 20:24:43 CST 2000 said:
> 280 (99278341d@polyu.edu.hk) said:


> 始 終 覺 得 青 衣 搭41A出 尖 咀 慢 左 所 以 有 以 下 意 見:


>


> 1. 41A往 青 衣 到 彌 敦 道 轉 入 亞 皆 老 街, 有 點 像A21, 不 過 就 轉 入 西 九 龍 走 廊 到 美 孚 返 回 原 有 路 線.(即 停 旺 角 及 美 孚 不 經 長 沙 灣 道)


>


> 回 程 大 致 相 同.


>


> 2. 配 合 改 動, 44同44P合 併.


> 44 青 衣 碼 頭-旺 角 火 車 站


>


> 太 子 及 深 水'土 步'段 改 行 彌 敦 道.


> 必 要 時 再 加 車.


>


> 如 果 新44仍 未 能 覆 蓋 原 本41A乘 客, 更 可 將 改 往 美 景 花 園 連 南 橋 附 近 客 都 做 埋.


>


>


> 本 人 不 在 青 衣 居 住, 但 也 不 只 一 次 要 從 青 衣 返POLY.


> 次 次 都 要 諗:搭 唔 搭41A好??


>


> 如 果 大 家 覺 得 乘 客 量, 坑 位 不 能 支 持 這 建 議, 請 指 出.





41A 應 該 冇 乜 問 題 , 但 可 能 有 機 會 搶 42A 客 。





不 過 長 沙 灣 道 返 長 安 就 真 係......


本 人 認 為 如 依 閣 下 建 議 , 44 應 加 密 至 繁 時


4, 5 分 鐘 一 班 , 咁 至 唔 會 載 唔 完 人......



Article 44: (Request 1)

保 留44P


早 上 長 安 至 旺 角 開:7:00a.m.-9:00a.m. 7/8/10分 一 班


下 午 繁 時 深 水'土 步'開 大 約5:00p.m.-8:00p.m. 大 概10分 一 班.





我 就 覺 得 這 樣 會 好 過 要 油 尖 區 人'捱'長 沙 灣 道. 請 繼 續 討 論.






45320-1


Article 45:


回應:

[01]





Re: sem. break首日牛河之二:2301行171!!


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Thu Jan 13 19:30:17 CST 2000 said:
> 280 (99278341d@polyu.edu.hk) said:


> 搭 完ME38後 事 情 仍 未 完 結!!


>


> 想 從 青 衣 返POLY ON-LINE, 搭41A, AL5.


>


> 到 深 水'土 步', 對 面 線2301行171入 長 沙 灣!!


> 又 不 作 他 想 落 左 車. 到4:10p.m.左 右, 在 麗 閣 附 近 上 到 車.


>


> 原 本 只 想 搭 到 紅 磡, 結 果 搭 到 海 怡...





聽 日, 後 日 都 會 行171


星 期 日 行681



Article 45: (Request 1)

thx for your information.


周 日 抽 到 時 間 好 可 能 會 搭.






45313-1


Article 46:


回應:

[01]





Re: 問新巴33xxL資料


3302L (refchan@netteens.net) at Thu Jan 13 21:43:52 CST 2000 said:
> 3AV50 (kmb3av50@ctimail3.com) said:


> 小 弟 想 知 新 巴33xxL系 列 既 資 料:


> 1.總 載 客 量(包 括 上,下 層 座 位 及 企 位)





U45+L27+S33


> 2.引 擎





Cummins M305E21


> 3.汽 缸 總 容 量





11000c.c.


> 4.波 箱





Voith 863.3


> 5.馬 力





Max. 305匹


> 6.空 調 機





Nippon Denso


> 煩 請 高 人 指 點 為 津!


> 唔 該!


>


> 香 港 巴 士 雜 誌


> 3AV50





香 港 仔 巴 士 總 站站 長


新 巴3302L/1626



Article 46: (Request 1)

> 2.引 擎


Cummins M305E Turbo-charged & inter-cooler


> 3.汽 缸 總 容 量


10,800cc


> 4.波 箱


Voith D863.3


> 5.馬 力


Max. 305hp (224kW) @ 1,900rpm


> 6.空 調 機


日 本 電 裝





> 唔 該!


>


不 用 謝! :)





N357






45334-1


Article 47:


回應:

[00]





Re: 一件事,新巴小危機


叻﹗ (letchan@netvigator.com) at Thu Jan 13 21:55:23 CST 2000 said:
> 3302L (refchan@netteens.net) said:


> 港 島 綠 小56號 現 已 接 受 「 八 達 通 」 付 款


> 可 能 令23,23B客 量 下 降 不 少





敢 問56綠 小 和23/23B的 重 疊 服 務 地 區 在 哪 裏 呢 ﹖





衛 城 道 以 後 的 堅 道 東 行 , 金 鐘 , 北 角......還 有 呢 ﹖


哪 裏 有 爭 客 呢 ﹖






45325-1


Article 48:


回應:

[01]





九巴38號字軌表負責人一問和S3BL99和S3M192以前行什麼線


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Thu Jan 13 19:55:49 CST 2000 said:
你 可 不 可 以 張 九 巴37M,38號 字 軌 表 負 責 人 給 我 做 嗎?





S3BL99,S3M192是 以 前 行 什 麼 線 和 什 麼 廠 嗎?



Article 48: (Request 1)

S3M192/EG5247以 前 是K廠,行27K;


95年 被 調 往U廠 , 行69M;


99年 中 曾 短 暫 回K廠 , 可 惜 不 久 又 轉 去 屯 門 廠 。






45319-1


Article 49:


回應:

[00]





Re: Download NFS3巴士一問


巴士佬 (ml27da12@netteens.net) at Thu Jan 13 19:31:48 CST 2000 said:
> LA24(TTTY) (la24@netvigator.com) said:


> 各 板 友 們:


> 可 唔 可 以 俾Download NFS3巴 士o既 網 址 我 呀?


>


> CMB


> LA24,FJ1017


http://home4u.hongkong.com/technology/internet/matchmanweb/index.htmO既 下 載 區 可 以 搵 到






45318-1


Article 50:


回應:

[01]





今早坪石27的混亂事件???


Rhyme (rhyme@netteens.net) at Thu Jan 13 19:11:17 CST 2000 said:
事 件 不 知 道 詳 情


但 略 知 的 是---早 上7:45pm,當 時27 到 達 坪 石 站,但15 min 依 然 不 開 出,之 後 站 長 叫 所 有 人 下 車,之 後 便 開 往 旺 角 方 向,照 計 不 是 壞 車


使 當 時 坪 石 迫 滿 了 人,搭 客 十 分 鼓 譟


有 冇 人 知 道 詳 情???



Article 50: (Request 1)

請 問 是 7.45am 或 7.45pm 呢? :)





N357 :)






45307-1


Article 51:


回應:

[00]





Re: 新巴 1008 Bus Model


3AV50 (kmb3av50@ctimail3.com) at Thu Jan 13 19:01:01 CST 2000 said:
> 愛 上903˙ 巴 (elliec@ctimail3.com) said:


> 各 位 有 冇  80N 訂 新 巴 1008 Bus Model ar???


> If 有, 你 ']   未???





唔 該 唔 好 用 造 字!


如 果 你 係 訂 左 車 應 該 有 得 取!


不 過 最 好 打 個 電 話 先!





3AV50






45308-1


Article 52:


回應:

[00]





Re: benz in 63m


S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) at Thu Jan 13 18:37:13 CST 2000 said:



> 珊 翠 蘭 娜 (centroliner@i-cable.com) said:


> yeah~~benz back to 63m again! 2 yesterday and 1 today!!!


> but i'm waiting for me1 to run 63m





今 日 呢 架 係ME38(DG6239)行63M





今 日 放 工 在 荃 灣 見 到 的


S3N353.






45338-1


Article 53:


回應:

[00]





九巴49X是舊掛牌一問+尋車+S3BL一問+S3M11(DL4596)一問


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Thu Jan 13 22:40:30 CST 2000 said:
當 年 行 走49X的 康 明 斯 引 擎 的S3BL和 康 明 斯S3N的 引 擎 的 車 輛





有 沒 有 調 廠 和 行 什 麼 線 嗎?





S3BL221(DT6115)前59X掛 牌,S3BL393(DJ2843)前52M掛 牌.現 在 行 什 麼 廠 和 行 什 麼 線 嗎?





L廠 現 時 有 多 少 輛 裝 有 康 明 斯 的S3BL,如 果 有 行 什 麼 線 嗎?





先 前 該 車 發 生 兩 次 事 固,請 問 該 車 車 長 是 不 是 何 車 長 是 不 是 帶 眼 鏡 和 中 等 身 材 嗎?






45337-1


Article 54:


回應:

[00]





Re: 九巴AN1一問


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Thu Jan 13 22:51:30 CST 2000 said:
> 喜 歡BL85沙 仔 迷 (wong01@netteens.net) said:


> 現 時 還 有 多 少 輛,單 車AN在 九 巴 車 隊 中,在 什 麼 廠 行 什 麼 線





請 問 你 是 否 指 單 門AN呢 ?(唔 明 單 車AN既 意 思......)


好 似 只 有AN11及AN16


其 他 過 檔 去 龍 運





~~~Tony(S3M61)~~~






45336-1


Article 55:


回應:

[00]





陳年往事: 巨龍現身薄扶林花園


VA52 (va52@hkguy.com) at Thu Jan 13 22:16:58 CST 2000 said:
小 弟 以 前 有 一 段 時 間 住 在 薄 扶 林 花 園, 那 時 候 我 常 常


都 站 在 窗 前 看 樓 下 的 22 號 綠 小 總 站 的 日 常 運 作. 在 冬


天 一 個 學 校 假 期 的 早 上, 我 正 在 看 著 繁 忙 時 候 過 後 的


特 車 逐 架 '回 籠'. 突 然 間, 我 聽 到 一 陣 巨 龍 / 禿 鷹 獨 有


尖 叫 的 剎 車 聲, 我 在 想: 不 是 吧? 那 架 車 在 薄 扶 林 道


剎 車 這 麼 大 聲? 但 是, 剎 車 聲 越 來 越 近, 突 然 間, 一 個


龐 然 大 物 忽 然 展 現 在 眼 前---原 來 是 城 巴 的 一 部 短 龍!


它 當 時 正 行 走 7 號, 並 滿 載 著 乘 客, 車 上 還 有 一 名 狀


似 稽 查 的 人. 這 部 城 巴 的 出 現 即 時 令 在 場 的 22 號 員 工


大 為 震 驚, 各 司 機 隨 即 登 上 他 們 的 字 軌 車 (他 們 也 有 字


軌 的) 並 開 走 為 城 巴 讓 路. 當 城 巴 駛 至 第 四 座 時, 司 機


打 算 在 迴 旋 處 掉 頭, 但 不 幸 地, 巴 士 車 身 大 闊 大 長, 繞


不 過 迴 旋 處......





這 時 候, 22 號 早 更 站 長 昌 哥 即 時 趕 至, 並 為 城 巴 睇 位,


最 後 城 巴 亦 得 以 脫 險, 並 慢 慢 駛 離 薄 扶 林 花 園. 當 昌 哥


和 一 眾 22 號 司 機 看 著 城 巴 的 車 尾 漸 漸 縮 小 的 時 候, 亦


埋 怨 道: 死 巴 士 佬, 開 車 盲 鐘 鐘, 阻 x 住 晒 我 地 做 生 意


......





事 後, 22 號 管 理 層 亦 一 度 擔 憂 城 巴 還 會 有 一 系 列 試 驗


計 劃, 並 最 終 將 7 號 繞 入 薄 扶 林 花 園. 但 最 後 事 件 亦


不 了 了 之. 究 竟 那 一 架 城 巴 為 甚 麼 會 闖 進 了 薄 扶 林 花


園, 至 今 還 未 有 人 知 道, 但 至 少 為 我 帶 來 了 一 個 特 別


的 回 憶. 大 家 對 這 次 事 件 又 有 甚 麼 看 法 呢?





VA52






45335-1


Article 56:


回應:

[00]





Octopus with Octopus on 1A + question.


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Thu Jan 13 21:55:29 CST 2000 said:
Please consider part of the content as a joke and have a good laugh!


:)





As both from my own observation, most buses on route 1A (being


A/C or not) are already equipped with Octopus machine. (at


least the 'rack'!)





Though when I thought about it a bit more, it seemed like


an Octopus would be needed to drive a bus on 1A with Octopus,


particularly those ATR's with busstop announcement system.





Why?





1 arm (or leg if you want) to control the brake and accelerator.


1 arm to steer the steering wheel, operate the doors, the handbrakes.


1 arm to push the sectional fares change for the Octopus machine.


1 arm to push the sectional fares changes for the electronic fare display.


1 arm to push the button for bus announcement system.





And one sure can imagine what to do with the rest!





Yes, I understand routes like 104, 112 and 170 also have Octopus


machines and announcement systems. Though 1A would be more


complicated with more sectional fares and busstops!





Though one question also came up. Can some controls/switches/buttons


be changed to be operated by the (left) foot, since the left


foot of bus drivers with automatic transmission pretty much


do nothing?





How about using the left foot to control the bus announcement


system?





I know urban buses in US (with automatic transmission) would


have the drivers use the left foot to step on two pedals, one


to control the turn left signal and the other to control the


turn right signal.





100/911R/M1/300/917 Wong


who took an ATR on 1A and the driver almost forgot to press the


busstop announcement for 'Sik Wai Sin'....






45332-1


Article 57:


回應:

[00]





中大校巴通告-校巴車費五元


3AD46 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) at Thu Jan 13 21:14:46 CST 2000 said:
由 二 零 零 零 年 二 月 起 , 校 內 師 生 在 星 期 日 、 公


眾 假 期 及 暑 假 六 月 至 八 月
乘 搭 校 園 穿 梭 校 巴 ,


需 使 用 乘 車 券 , 每 券 一 元 。 由 二 零 零 零 年 一 月


中 旬 起 在 四 書 院 學 生 輔 導 處 、 新 研 究 院 宿 舍 辦


事 處 、 交 通 組 及 保 安 組 購 買 。 由 二 零 零 零 年 二


月 起 , 在 上 述 日 期 乘 搭 校 巴 而 非 使 用 乘 車 券 者


, 需 繳 付 車 費 每 位 五 元 正 , 敬 請 留 意 。





二 零 零 零 年 一 月 十 一 日             交 通 組 啟











請 各 位 中 大 學 生 或 會 光 臨 中 大 的 公 眾 人 士 注 意






45330-1


Article 58:


回應:

[00]





九巴 28A 改動詳細資料


N357 (clarina@vol.net) at Thu Jan 13 22:09:38 CST 2000 said:
先 向 各 位 抱 歉 , 28A 調 整 班 次 的 日 期 為 一 月


十 三 日 ( 星 期 四 ) , 而 非 先 前 提 及 的 一 月 二 十


日 ( 星 期 四 )
, 本 人 再 向 各 位 說 聲 對 不 起 。





是 次 調 整 班 次 , 詳 情 如 下:


樂 華 開:


0630-0700 (15)


0700-0916 (8)


0916-0935 (9/10)


------


1555-1615 (10)


1615-2000 (9)


2000-2015 (15)


(資 料 紙 上 尾 車 2010 是 錯 的)





觀 塘 碼 頭 開:


0645-0652 (7)


0652-0940 (8)


0940-0950 (10)


------


1615-1915 (9)


1915-1945 (10)


1945-2030 (15)





N357






45328-1


Article 59:


回應:

[00]





尋新巴LM1,LV20,22,27,32,33


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Thu Jan 13 20:20:20 CST 2000 said:
LM1是 不 是 唔 行81,是 不 是 行 第 二 條 路 線





LV20,22,32是 不 是 行9號





LV27,33是 不 是 行95






45327-1


Article 60:


回應:

[00]





S3N33(DM9365)該巴士是不是兩味車


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Thu Jan 13 20:16:14 CST 2000 said:
S3N33(DM9365)該 車 巴 士 是 不 是 兩 味 車





兩 味 車S3N48(DM9418) S3N34(DM9878)





S3N34是 因 為 上 年190 24日 加 強 繁 忙 時 間 班 次,而 加 一 部 兩 味 車,該 車


如S1上 午 繁 忙 時 間 走47X一 轉






45322-1


Article 61:


回應:

[00]





成個牌箱側哂


103長期顧客 (jefferson001@ctimail3.com) at Thu Jan 13 19:43:28 CST 2000 said:
今 日 見 到 城 記1016行103, 成 個 牌 箱 側 哂 , 都 唔 知 點 解 ?






45323-1


Article 62:


回應:

[00]





(廣告)九巴'臨區局'廣告奧黏及都普鴨巴士相


奧黏P人 (hwc718@netvigator.com) at Thu Jan 13 19:49:50 CST 2000 said:
'本 週 精 選'新 增 九 巴'臨 區 局'廣 告 奧 黏S3BL404


及 都 普 鴨N234巴 士 相


另 外,由 於 本 網 位 於hongkong.com的 網 站 發 生 故


障,其 更 新 服 務 將 會 暫 停,直 至 另 行 通 告.





歡 迎 參 觀


'西 隧 快 線:960巴 士 總 站'網 主 奧 黏P人


本 週 精 選






45317-1


Article 63:


回應:

[00]





sem. break首日牛河: ME38行63M!!


280 (99278341d@polyu.edu.hk) at Thu Jan 13 20:13:07 CST 2000 said:
有D板 友 應 該 都 知 我 一 直 都 想 再 搭 行 屯 公 既ME(平 治)今 日 終 於 得 啦!!好 高 興!!





尋 日 特 別 所 見 話 部 行63M, 今 朝 不 作 他 想 收fax匆 匆 研 究 時 間 表.


要 研 究, 話 難 唔 難 但 青 衣 開9:54a.m.-12:14p.m.每11/12分 一 班 又 真 係 幾 難 入 手, 好 在12:14p.m.-5:13p.m.每13分, 易d.





去 到 睇 盤, 一 句:青 衣 開 空 調6:40a.m.-11:51a.m.每8-30分.


而11:51a.m.-12:27p.m.每36分. 即12:02p.m.(或12:03p.m.)及12:14p.m.有 兩 架 熱.


果 時 係10:28a.m., 有 兩 部S3N. 鄒 眉 頭:整 體 班 次11/12分, 而 空 調 最


疏30分, 應 是1冷1熱. 出 現2部S3N, 可 能 有 事 發 生.





等 左 一 陣 聽 到ME聲, 滿 懷 希 望, 點 知 好 奈 都 唔 見, 可 能 多 拖 頭D聲 似 卦??S3N同AD就 有.


有 點 沮 喪, 入 青 衣 城 食 野, 都 仲 冇, 再 搭249M一 轉.





返 到 去11:50分, 之 後12點 鬆d 係 荔 廠S3M. 意 料 之 內. 因63M青 衣 頭 車6:20a.m.非 空 調, 而 元 朗 開5:30a.m.空 調. 再 講, 全 程76分, 50分 鐘 點 夠??





最 後 希 望:12:14p.m.


又 聽 到ME聲, 冇 感 覺, 因 唔 想 再 上 當. 點 知 真 係 來ME38!!!


好 興 奮!!!


搭 入 元 朗 之 後1點 幾 又 搭 返 出 青 衣.


架 車 好 正!!





回 想 以 前 要 搭ME去 元 朗 之ma, 去 彌 敦 道 等68X law!!


估 唔 到 依 家 要 去 青 衣 搭 仲 要 研 究 時 間 表 計 餐 飽.





不 過, 有ME搭 已 經 非 常 滿 足.





美 中 不 足 是 繁 時 青 衣 開5:13p.m.-6:37p.m.每8/9分 鐘, 又 係 搞 佢 唔 掂. 計 唔 到 佢 之 後 既 開 出 時 間.





如 果 夜 晚 食 飯 時 間 字 軌 次 序 冇 調 亂, 今 日 架ME38應 是 荔 廠S3M後 面 第 一 架 非 冷.唔 知 幫 唔 幫 到 大 家??





而 據 觀 察, 今 日 正 車 應 只 得ME38行63M, S字 軌 就 唔 清 楚.






45316-1


Article 64:


回應:

[00]





沒有3架LM的81


豐巴 (simong@netvigator.com) at Thu Jan 13 19:10:17 CST 2000 said:
新 巴81號 線 其 中 三 架 字 軌LM(LM2,3,5)


行 車 証 先 後 到 期.最 初 我 估 新 巴 會 用 冷 馬 取 代,


但 現 在 的 結 果 就 是81回 到 從 前.


即 係 用LV來 填 補.





昨 天 送 別 了LM3後,今 天 我 特 意 在 同 樣 時 間 等 車,


睇 下 新 巴 會 用 咩 車 行,結 果 黎 了 架LV15.


上 左 車,發 現 乘 客 也 無 因 為 改 用 了LV而 特 別 少,


而 架 車 亦 寶 刀 未 老,仲 幾 有 速 度.


(當 然 上 長 命 斜 就 差D,但 至 少 好 過ML)





儘 管 如 此,小 弟 始 終 希 望LM能 續 牌 並 繼 續 行 走81.


(由 始 至 終,我 都 係 覺 得81線 是 最 能 令LM


盡 顯 所 長 的 路 線)


我 等 待 著 你 們!





豐 巴






45314-1


Article 65:


回應:

[00]





模型出售!


o07 (alan66@hkstar.com) at Thu Jan 13 18:55:43 CST 2000 said:
模 型 出 售:


Corgi 九 記 金 車 Route 300 $200(有 盒 , 証 書)


CSM 中 記 雞 LV18 $100(有 盒 , 証 書)


有 意 者 請 聯 絡 我ICQ!


ICQ# 26395401


o07






45312-1


Article 66:


回應:

[00]





有關所謂Red-Dots九巴消息一則


ATR3&3AD52 (m0823@netfront.net) at Thu Jan 13 18:45:26 CST 2000 said:
依 今 日 小 弟 所 見,6號 上 某 輛 所 謂 掃 上Red-Dots廣 告3N及 一 輛


亦 是 所 謂 掃 上Red-Dots廣 告 的S3N的 右 面 車 身


均 除 下 了Red-Dots Banner,取 而 代 之 是 各 板 友 日 前 提 及 的


胸 圍Banner......





報 告 完 畢....





45310-1



Article 67:


回應:

[00]





KMB ATS


AV292 (otisdatr@netvigator.com) at Thu Jan 13 18:34:59 CST 2000 said:
I would like to ask for the registration no. and the depot allocated


from ATS7 up to the latest registrated one.


Thanks a lot





AV292


ICQ 49236349






45339-1


Article 68:


回應:

[00]





雪梨巴士新聞-啟德Neoplan同寶寶


G542 (taiwing@ihug.com.au) at Thu Jan 13 22:54:47 CST 2000 said:
1-前 啟 德 機 場 既Neoplan雙 頭 巴 士 , 已 經 無 左 輪 蓋 !


2-資 料 來 源-Buses 2000年 一 月 號 :


Ensign除 了 從 香 港 的 新 巴 購 買25部ML外 , 更


從Arriva southend( 前Southend Transport) 巴 士 公 司


購 入 兩 部33英 尺 長 配NC車 身 的 利 蘭Fleetline巴 士 ,


前 車 隊 編 號 :5325及5330 (XTE 225/30V)


據 講 , 呢 兩 部 車 系 雪 梨 的 , 而 唔 系 堪 培 拉 或 亞 德 雷 得 。





報 告 完 畢!!





G542





PS:由 於 本 人 有 要 事 返 港 , 雪 梨 巴 士 新 聞 將 會 暫 停 一 個


月.






45340-1


Article 69:


回應:

[00]





Re: 3AD的鐘


將軍澳新巴,上!怪物 (ywc98125@ywc.hkcampus.net) at Thu Jan 13 23:18:32 CST 2000 said:
> JubiLanXe~ ATS ~269M (jubilant@netteens.net) said:


> 為 何 有 時 按3AD的 鐘 時 有 聲 冇 燈


> 再 禁 多 次 又 有 聲 有 燈


> 個 鐘 有 乜 問 題


>


> JubiLanXe


> Page Of 269M


> icq no 35436717





Volvo Olympian 的 也 有 時 會 這 樣...






45341-1


Article 70:


回應:

[01|02|03]





巴士模型之我見.


模型之友 (wailap@netvigator.com) at Thu Jan 13 23:34:08 CST 2000 said:
今 日 去 了80n, 人 頭 湧 湧. 因 為CXM 出 的690 已 經 有 售.





總 體 都 有80分.因 為 得 意 在 車 尾 引 擎 蓋 係 好 似1008 噤,可 以 開 得,


不 過 今 次 唔 駛 鎖 匙.





今 回 可 算CXM 有 創 意,因 為 今 回 是 同 款 模 型 的 第 一 款(不 包 括 膠 製)








家 中 已 有 七 十 部 巴 士 模 型 的'模 型 之 友' 報 導.



Article 70: (Request 1)

> G542 (taiwing@ihug.com.au) said:


>


>


> 甘 正 ,80N賣 曬 未 呀 ? ? ?


>


> G542


>


> William兄 , 見 字 請 即 上ICQ





我 今 日 去, 未.



Article 70: (Request 2)

甘 我 下 個 星 期 去 買 啦 ! !


畏 。 。 。 我 星 期 一 返 到 香 港 呀 。 。 。


星 期 二 晚 打 電 話 俾 我 呀 ! ! !





G542



Article 70: (Request 3)

架 車 又 平,$280 喳!!!


窗 又 靚 過 Corgi Volvo~








好 好 !!!





kikiant, icq: 35033777






45344-1


Article 71:


回應:

[00]





Re: 請問九巴既269M係唔係競技番黎架?


荔景南 45M (mlchui@netvigator.com) at Fri Jan 14 00:10:27 CST 2000 said:
> 角10棒 (jacky_kwan@ctimail.com) said:


>


> SORRY! 係 競 投 至 對!!!!





Of course NOT.





I had heard the news of 269M before the


tendering of 6 TSW routes.





Also I knew KMB would operate 269M


before the release of tender result!





However, I don't know 269M will merge


with the new TSW route (terminate at


Cho Yiu) or not.








荔 景 南 45M






45342-1


Article 72:


回應:

[01]





Re: 熄引擎落斜.......???


LF 13 (bg1222@angelfire.com) at Fri Jan 14 00:00:11 CST 2000 said:
> 角10棒 (jacky_kwan@ctimail.com) said:


> 剛 剛 搭 完 城 巴969番 歸,發 現 個 司 機 開 得 好'狼','西'來'西'去,


> 當 車 出 大 欖 隧 道 轉 車 站 上 完 斜 後,發 覺 架 車 好 靜,無 左 引 擎 聲,


> 原 來 司 機 熄 左 引 擎 落 斜,雖 然 係 真 係 快d, 無 車 速 限 制, 但 係 的


> 確 係 幾 危 險. 你 地 有 無 試 過 同 樣 經 歷 呢?





很 多 年 前 搭 中 巴 80 既 亞 記 寶


0的 寶 係 通 常 如 果 轉 波 時 引 擎 轉 數 太 低 係 會 熄 火 的


個 次 仲 要 係 柴 灣 道 落 梗 長 命 斜


個 司 機 貪 快 由 2 波 去 3 波 唔 夠 一 秒 跳 去 4 波


結 果 死 火..


空 波 落 長 命 斜, 最 危 險 都 係 個 次0羅


個 司 機 都 唔 得 閒 撻 番 個 引 擎 呀..


係 咁 用 迫 力dup停 架 車 先..








LF 13



Article 72: (Request 1)

會 否 只 是 入 空 波?





N357






45345-1


Article 73:


回應:

[00]





鎖車幾問


日山十一郎 (hongbus@ismart.net) at Fri Jan 14 00:04:53 CST 2000 said:
請 問 是 否 所 有 型 號 巴 士 都lock到 只 行70?





不 是 的 話,有 哪 些 型 號 沒 有 鎖 車?





究 竟 是 怎 樣 鎖 車?巴 士 公 司 是 從 哪 類 入 手?





請 指 教!






45343-1


Article 74:


回應:

[00]





ASV?S3ASV?3ASV?


珊翠蘭娜 (centroliner@i-cable.com) at Thu Jan 13 23:49:24 CST 2000 said:
will kmb purchase 10.6m,11m super olympian? coz kmb is lacking of short buses






45346-1


Article 75:


回應:

[01]





入黃碼時,見到一架ATS


亞視新聞,深入明快 (kfm@pacific.net.hk) at Fri Jan 14 00:22:23 CST 2000 said:
今 日 入 黃 石 碼 頭 , 搭94, 入 去 時 搭DM, 出 來 時 搭AM。


係 入 黃 碼 時 , 見 到 一 架ATS(JJ ????)迎 面 而 來 , 當 時 車 頭 路 線 牌 及 尾 牌 係681, 唔 知 係 咪 操 車 呢 ?





亞 洲 電 視 記 者 深 入 明 快 報 道



Article 75: (Request 1)

> N357 (clarina@vol.net) said:


> 是 否 上 午 大 約 十 點 時?


>


> N357





架94係 西 貢 開 上 午 十 一 點 。





亞 洲 電 視 記 者 深 入 明 快 報 道






45347-1


Article 76:


回應:

[01|02]





問問大家


Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) at Fri Jan 14 00:29:47 CST 2000 said:
以 下 各 提 均 指 新 車:





1, 九 記 第 一 架 用 光 管 照 明o既 巴 士.


2, 九 記 最 後 一 架 用 燈 膽 照 明o既 巴 士.





3, 中 記 第 一 架 用 光 管 照 明o既 巴 士.


4, 中 記 最 後 一 架 用 燈 膽 照 明o既 巴 士.





5, 九 記 第 一 架 車 廂 內 用 啡 色 塗 裝o既 巴 士.





6, N5-213有 什 麼 東 西 是 新 車 苟 地 時 有, 而 後 來 移 走/改 變 了 的?





7, N214-363有 什 麼 東 西 是 新 車 苟 地 時 有, 而 後 來 移 走/改 變 了 的?





8, S3BL421-470有 什 麼 東 西 是 新 車 苟 地 時 有, 而 後 來 移 走/改 變 了 的?








請 盡 量 發 揮!



Article 76: (Request 1)

> 5, 九 記 第 一 架 車 廂 內 用 啡 色 塗 裝o既 巴 士.


係M1定 係BL1-3呀?





> 8, S3BL421-470有 什 麼 東 西 是 新 車 苟 地 時 有, 而 後 來 移 走/改 變 了 的?





1.灰 白 色 的 座 椅 改 變 為 標 準 啡 色...


2.牌 箱...一 幅 過'牌 布'轉 膠 牌...


3.車 頭 車 牌 位 置 由 近 前 門 移 至 車 頭 中 間....


4.部 份 車 轆 蓋??



Article 76: (Request 2)

> 8, S3BL421-470有 什 麼 東 西 是 新 車 苟 地 時 有, 而 後 來 移 走/改 變 了 的?





灰 椅 墊 變 啡 椅 墊.


搞 牌 變 膠 牌





S3BL272


屯 門 碼 頭 統 戰 部(巴 士 分 部)部 長






45350-1


Article 77:


回應:

[00]





架中巴 DA 模型有 D 怪


VA 1 (nakata-chih-ping@i-cable.com) at Fri Jan 14 00:56:25 CST 2000 said:
架 中 巴 DA 模 型 造 得 都 幾 真, 但 點 解 車 尾 有 4 組 燈?






45349-1


Article 78:


回應:

[00]





man in gold


珊翠蘭娜 (centroliner@i-cable.com) at Fri Jan 14 00:34:38 CST 2000 said:
will kmb purchase man? i 'm looking forward. in fact kmb should buy more kinds of bus from other manufacturer like benz,optare,scania.......





ps.if kmb buys man, what's that fleet no? am?aa?an?ama?amn?






45348-1


Article 79:


回應:

[00]





巴士的轉數


安迪安 (h9703053@hkusua.hku.hk) at Fri Jan 14 00:34:01 CST 2000 said:
唔 知 大 家 坐 巴 士 見 過 最 高o既 轉 數 係 幾 多 呢 ?





我 早 幾 日 坐930, 部46x 大 富 豪(2+2位), 竟 然 開 到2500轉 , 轉


數 表 支 指 針 差 唔 多 去 到 紅 色 … …