19991226.




Articles on 26th December, 1999.

Today's Articles: 83.


Articles' Numbers: (19991226_01-83)


Please press the following links to the articles immediately:

以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文






Article 1:

Re: 點解九巴遲遲唔肯將其下所有巴士轉用電子牌?


新巴88線董事 (michaeltm@ses.hkcampus.net) at Mon Dec 27 01:03, 1999 said:


> 新 巴88線 總 監 (kintak@netteens.net) said:


> 如 題.......


> 對 岸 新 巴 和 城 巴 已 開 始 轉 用 了, 為 何 九 巴 唔 肯 轉 用 呢?





咁 幾 時 終 止? 新 巴 有 話 連 DA / VA / DC 轉 電 子 牌 咩? 呀, 唔 係 喎,


新 巴 好 似 冇 任 何 車 係 由 攪 牌 做 電 子 牌 喎.


Article 1: (Request 1)

> ES6310 (n281@i-cable.com) said:


>


>


> 點 解 係 要 九 巴 學 新 城 ? 現 在 膠 牌 不 是 很 清 楚 嗎 ?


> 你 估 九 巴 冇 錢 冇 能 力 整 嗎 ?


> 非 不 能 也 , 實 不 為 也 !


>


> 對 新 巴 隧 道 車 不 再 用 紅 牌 感 到 失 望 的ES6310





其 實 在 某 些 情 況 下,膠 牌 也 不 算 得 上 清 楚...


例 如:循 環 線 膠 牌





另 外,九 巴 可 以 在 某 一 批 車(例 如:ATS)內,


選 擇 一 半 或 以 下 的 車 作 電 子 牌 試 驗---


Article 1: (Request 2)

> ATR3&3AD52 (m0823@netfront.net) said:


>


> 其 實 在 某 些 情 況 下,膠 牌 也 不 算 得 上 清 楚...


> 例 如:循 環 線 膠 牌





其 實 可 以 跟251M一 樣,只 顯 示 青 衣 機 鐵 站(總 站)及


錦 田 八 鄉(目 的 地)去 解 決 字 體 太 小 的 問 題.








S3N370,GD605


Article 1: (Request 3)

其 實 九 巴 循 環 線 的 電 子 牌 比 膠 牌 來 得 更 差 , 以 296A 為 例 , 是 分 三 頁


顯 示 的 :





尚 德


SHEUNG TAK 296A











觀 塘 裕 民 坊


KWUN TONG 296A


YUE MAN SQUARE











循 環 線


CIRCULAR 296A





(不 要 懷 疑 上 面 的 資 料 , Centroliner 的 296A 仍 是 顯 示 裕 民 坊)





而 上 面 的 資 料 每 4 秒 轉 換 一 次 。





N357


Article 1: (Request 4)

> 死 死 團 團 長 (frank817@pacific.net.hk) said:


>


> 根 本 就 係 佢cheap, 冇 打 算 轉 用 ,


> 你 睇 新 買 既 超 奧 都 冇 就 知 ! ! !


> 比 起 裝 八 仔 機 更 冇 意 更 失 敗 ! ! !


>


> 所 以 我 常 說 , 中 記 被 鏟 後 , 九 記 已 成 最cheap巴 士 公 司 ! !





CHEAP????


你o的 係 乜 理 論 呢 架?


睇 得 清 楚 就 得 啦...


咁 仲 未 夠 好????


咁 點 解 你 又 唔 問 點 解 新 巴,....


點 解 唔 將o的 中 巴 舊 冷 馬 換 電 子 牌?????????


Article 1: (Request 5)

報 告 團 長


依 小 人 次 見 , 而 家 九 記 用 既 膠 牌 係 好 過 用 電 子 牌


因 為 膠 牌 清 晰 易 睇 , 而 且 電 子 牌 會 於 行 走 時 發 生 故 障 , 造 成 不 便


Article 1: (Request 6)

> JubiLanXe (jubilant@netteens.net) said:


>


> 唔 用 電 子 牌 就cheap??


> 係 乜 理 論???


>


電 子 路 線 牌 給 人 較 現 代 化 的 感 覺 ,


我 話 九 記cheap, 有 好 多 因 素 ,


電 子 路 線 牌 只 係 佔 整 體 因 素 既 好 少 部 份 。











> 另 問:ap是 否 只 可 用 電 子 牌





十 成 係 啦 ! ! 唔 係 佢 會 用 ?


(我 曾 經 問 過 點 解AP用 電 子 牌 , 超 奧 就 唔 用 ,


有 板 友 都 話AP係 「 被 迫 」 用 電 子 牌)


Article 1: (Request 7)

只 要 係 方 便 到 乘 客,不 論 是 高,'低'科 技 的 產 品,都 是 好 的 產 品.





小 弟 就 覺 得 電 子 牌 跟 膠 牌 都 各 有 好 處:電 子 牌 可 以 間 歇 顯 示


路 線 的 資 料,如 途 經 地 點,票 價 等;而 膠 牌 的 字 體 則 比 較 清 晰.





乳 豬 紙 也 是 一 個 好 例 子:它 不 是 什 麼 高 科 技 的 產 物,但 它 能 向


乘 客 提 供 路 線 的 資 料.同 樣 方 便 到 乘 客.





甚 至 巴 士 上 的 大 部 份 部 件,例 如 車 身,引 擎,冷 機 等 都 不 是


高 科 技 的 產 物,只 是 現 代 的 科 技 令 這 些 東 西 更 細,更 輕,


更 有 效 率,更 耐 用.








S3N370,GD605


Article 1: (Request 8)

strongly agree!!


就 算 係 用 白 紙 黑 字 貼 上,總 之 方 便 到 乘 客 就 得





JubiLanXe


Article 1: (Request 9)

> 咁 仲 有 乜 呀???


> 唔 好 比 我 估 仲....


> 你 咪 又 係 講 埋 果o的 九 記 唔 全 冷...


> 果o的 咁 不 負 責 任 既 說 話...





隨 便 講 樣 : 安 八 仔 機 效 率 奇 差


在 大 富 豪 起 水 塘 兼 用 硬 骨 骨 既 快 餐 椅





>


>


> 係 咁 又 點?


> 坐 電 子 牌 既 巴 士 會 開 心o的 架 咩???? 會 肥 多 兩 膀????


> 講 電 子 牌 九 記 'N' 世 之 前 已 經 用 過 啦...


> 你 知 唔 知 呀??? 3BL呀... (果 時 你 出 左 世 未 呀 你?)


> 你 又 唔 好 拎 出 黎 講... 多 餘...!!!





咁 又 唔o岩 ? 喱 度 大 把 人 鐘 意 金 巴 ,


唔 通 坐 金 巴 又 會 開 心D、 會 肥 多 兩 磅 ? ?


你 講 既3BL, 我 當 然 見 過 ,


但 點 解 後 來 又 唔 用 ? ?


Article 1: (Request 10)

> 死 死 團 團 長 (frank817@pacific.net.hk) said:


>


> 隨 便 講 樣 : 安 八 仔 機 效 率 奇 差





以 九 巴 龐 大 的 車 隊 數 目,根 本 不 能 一 夜 之 間 全 數 安 裝 八 達 通.





況 且 還 要 有 多 方 面 的 配 合,例 如 有 板 友 提 過 聯 俊 達 公 司 的 電 腦


容 量 未 能 配 合(現 正 逐 步 改 善);九 巴 讓 出 配 額 予 新 巴 等...


都 影 響 到 九 巴 安 裝 八 達 通 的 進 程.





況 且 現 時 還 未 到 九 巴 承 諾 的 期 限,假 若 到 時 九 巴 車 隊 仍 未 能


全 數 安 裝 八 達 通 的 話,再 去 投 訴 都 未 遲.








> 在 大 富 豪 起 水 塘





有 何 問 題?





非 繁 時 很 多 路 線 都 坐 唔 滿,少 幾 個 座 椅 又 有 什 麼 影 響?





繁 時 乘 客 首 要 的 要 求 係 盡 快 抵 達 目 的 地,此 舉 可 以 多 載 幾


個 乘 客,增 強 繁 時 疏 導 乘 客 的 能 力.








> 兼 用 硬 骨 骨 既 快 餐 椅





當 時 九 巴 只 是 試 用 新 座 椅,希 望 可 以 提 升 服 務 質 素.





自 試 驗 結 果 未 如 理 想 後,君 不 見 九 巴 用 回 原 有 的 座 椅 嗎?





不 過 我 就 不 見 九 巴 有 什 麼 合 理 的 原 因 在 上 層 改 用 窄 椅.








> 咁 又 唔o岩 ? 喱 度 大 把 人 鐘 意 金 巴 ,


> 唔 通 坐 金 巴 又 會 開 心D、 會 肥 多 兩 磅 ? ?


> 你 講 既3BL, 我 當 然 見 過 ,


> 但 點 解 後 來 又 唔 用 ? ?





因 為 當 時 的 電 子 牌 甚 不 可 靠,經 常 損 壞.而 且 那 些 電 子 牌 的


字 體 甚 不 清 晰.








S3N370,GD605


Article 1: (Request 11)

> GK4457 (97235785d@polyu.edu.hk) said:


>


> 較 現 代 化 就 等 如 好???????


>


>


> 咁 仲 有 乜 呀???


> 唔 好 比 我 估 仲....


> 你 咪 又 係 講 埋 果o的 九 記 唔 全 冷...


> 果o的 咁 不 負 責 任 既 說 話...


>


>


> 係 咁 又 點?


> 坐 電 子 牌 既 巴 士 會 開 心o的 架 咩???? 會 肥 多 兩 膀????


> 講 電 子 牌 九 記 'N' 世 之 前 已 經 用 過 啦...


> 你 知 唔 知 呀??? 3BL呀... (果 時 你 出 左 世 未 呀 你?)


> 你 又 唔 好 拎 出 黎 講... 多 餘...!!!





對 ! 係 八 四 年 , 批 車 行5號 。 仲 有VMD1!


算 吧 。 我 極 相 信 某 些 人 就 算 在 十 年 後 同 樣 會0甘 無 知 、0甘 不 負 責 任...


Article 1: (Request 12)

因 為 九 巴 每 一 款 車 個 車 頭 路 線 牌 大 小 不 一


例 如 以M仔 為 例


M1-M30用 細 路 線 牌


M31-M88用 較 大 路 線 牌





就 係 因 為 每 一 款 車 路 線 牌 箱 唔 同 , 所 以 有 某 些 車 款 較 難 裝


電 子 牌 , 像M1-M30呢 類 路 線 牌 較 細 既 巴 士 就 好 難 裝 到 電 子


牌 喇 。





~~~Tony(S3M61)~~~



Article 2:

Re: 新巴81同781是否蝕到七彩?


LF242(BT5155) (ifabel@netvigator.com) at Mon Dec 27 00:11, 1999 said:


> 新 巴88線 總 監 (kintak@netteens.net) said:


> 如 題......


> 新 巴81同781是 否 蝕 錢 路 線?????


781o吾 知,81一 定 不 是!


請 你 在 平 日(指1至5)的 上 課 日 子,下 午4時 後 由 勵 德 開o既81,全 車 坐 位8成full晒(真X女 子 中 學+某 成 人 中 學+兩 三 個 阿 婆/阿 伯),仲 算 蝕 錢?


仲 有,81有 時 平 日 有SLFDart行!好 運o既 仲 有16XX坐!


有 日 放 學 坐LM5,比 成 車81真X笑+串o既LF242 :(


Article 2: (Request 1)

你 試 過 大 約 早 上 七 時 十 五 分 嗎?很 多 人 搭,上 層 坐 滿.


祝 新 年 快 樂!


Article 2: (Request 2)

> Kaki`ant (il2239@netvigator.com) said:


>


> 781 is not ~


> it have many passengers during peak hour


咁 即 係81是 蝕 本 路 線 啦!


Article 2: (Request 3)

人 地 淨 係 話 781 多 人 搭 咋 喎, 幾 時 有 話 81 冇 人 搭?


Article 2: (Request 4)

咁 放 哂D LM係 咪 即 係 救 亡 ﹖





好 想LM快D出 到 興 華/勵 德o既PTC


Article 2: (Request 5)

> 新 巴88線 總 監 (kintak@netteens.net) said:


> 我 不 認 同 。


> 新 巴 不 願 意 將81空 調 化, 因 此 將 爬 山 力 好 的LM行 走 。





咁 我 同 意 呢 點, 不 過 一 月 中 過 後 又 唔 知 會 換 批 乜 車 落 去.


Article 2: (Request 6)

> kikiant (il2239@netvigator.com) said:


>


> 81 現 在 有 DA 啦!!!


唔 好 一 次 過 出 咁 多 次 同 一 篇 的 文 章


Article 2: (Request 7)

> kikiant (il2239@netvigator.com) said:


>


> 對 唔 住 , 隻 手 壓 住 個 Keyboard,


>


> sorry for that ^_~


唔 係 鬧 你!


如 果 唔 係 板 務 就 會 話 你 架 喇


Article 2: (Request 8)

> 新 巴88線 總 監 (kintak@netteens.net) said:


> 我 知 道, 只 在 星 期 日 及 公 眾 假 期 嘛!


> 平 日 冇 呢!





781 架 攝 車 唔 係 冷 氣 車? 唔 通 781 行 熱 狗?



Article 3:

Re: 新巴搞咩鬼野呀?


新巴88線董事 (michaeltm@ses.hkcampus.net) at Mon Dec 27 00:51, 1999 said:


> 新 巴88線 總 監 (kintak@netteens.net) said:


> 今 日 新 巴88跟 往 日 不 同, 沒 有 用16XX行, 反 用VA及DA


> 新 巴 搞 咩 鬼? 是 否 意 味 新 巴 冇 心 經 營88, 用 最 差 的 車 種 投 放 在88呢?





係, 新 巴 係 絕 對 冇 心 做 呢 條 線, 不 過 請 閣 下 唔 好 將 ' 最 差 巴 士 ' 呢 個


名 配 落 DA / VA 度!!





如 果 係 想 做, 平 日 就 唔 會 30 分 鐘 一 班, 壞 車 唔 會 tup o左 架 車 算


數, 上 課 日 朝 早 唔 會 拉 o左 架 車 去 25 而 令 班 次 變 為 40 分 鐘. 不


過 條 線 都 總 算 有 得 執 o下, 如 果 唔 係 朝 早 40 分 鐘 之 後 o既 三 班 車


唔 會 做 到 10 分 鐘 一 班.





如 果 照 你 套 評 論 方 法, 咁 下 一 條 執 笠 路 線 到 8 號 都 未 到 43X.





記 住, 假 日 88 班 次 係 密 過 平 日 o既!! 不 過 佢 用 躉 o既 話 我 實 唔 坐.


新 巴 肯 出 DA / VA 真 係 柯 呢 吉 蒂, 新 巴 萬 歲!


Article 3: (Request 1)

88都 叫 差?我 不 知 幾 羨 慕 呀!


95差 過88多 多 聲 啦,想 搵 架 冷 馬 都 冇 呀!


不 如88用 躉/95用DA,VA(or vice versa)咪 大 家 都 好 囉!


Article 3: (Request 2)

> 錦 才 將 軍 長 駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) said:


>


> 嘩...差?


> 比 起 九 龍 新 界, 香 港 島 的 巴 士 服 務 己'高 人 一 等'了


> 起 碼 新 城 冷 馬 的 比 率 較 九 巴 多 幾 倍!


> 用 新VA/DA H牌 都 叫 差, 城 記5 系 又 如 何? 用FR/FS 牌 蘭, 只 有10 號 用22XX


> 難 道 我 又 要 大 罵 城 巴 麼


> 請 不 要'潑 婦 罵 街'.多 謝 合 作





today,i see DA 81 runs on 88,it was realy a good bus(with re-newed internal!)


i think it is more practical to use DA,VA runs on RT .88....


Article 3: (Request 3)

> Kaki`ant (il2239@netvigator.com) said:


>


> 新 DA 叫 差 ???


咁 相 比 起16XX, DA好D定16XX好D呀?


一 個 有 低 地 台, 一 個 冇!!!


Article 3: (Request 4)

嘩 !DA上 斜 不 之 幾 正 !


好 過94啦 , 連 冷 氣 價 都 冇 !


都 唔 知94幾 時 先 有 冷 馬 。(LM加DA/VA就 最 正)





CTB537;NWFB5037


Article 3: (Request 5)

咁3D D S3M仲 要 頂 閘又 點 呀!


有 冷 馬 就 唔 好 嘈 啦


不 要 回 文免 得 罵 戰!


不 要 罵 戰3AV188/ADS212 ICQ.48585575


Article 3: (Request 6)

咁 如 果 有 傷 殘 乘 客 坐88, 16XX好 定DA好 呀?


16XX新D定DA新D呀?


Article 3: (Request 7)

你 開 頭 係 咁 講o既:





今 日 新 巴88跟 往 日 不 同, 沒 有 用16XX行, 反 用VA及DA


新 巴 搞 咩 鬼? 是 否 意 味 新 巴 冇 心 經 營88, 用 最 差


的 車 種 投 放 在88呢?






你 將今 日新 巴 冇 用16XX系o既 短 躉 行 走 路 線88主 觀 地視 為


冇 心 經 營 該 線, 並 將VA同DA形 容 為''最 差o既 車 種''. 武 斷 之 餘 又 冇


提 出 解 釋 去 支 持 你o既 講 法. 旁 人 只 會 覺 得 莫 名 其 妙.





跟 住 你 就 補 飛:





咁 如 果 有 傷 殘 乘 客 坐88, 16XX好 定DA好 呀?


16XX新D定DA新D呀?






係 囉, 開 頭 你 又 唔 講 清 楚o既?





再 講, 咁 呢 個 唔 淨 係 新 巴88號 路 線o既 問 題o丫. 大 把 線 冇 超 低 地 台 車


行 啦? 照 你 咁o既 邏 輯, 木 瓜 咪 全 港 最 冇 心 經 營o既 專 利 巴 士 公 司?





我 諗 你 要 明 白, 冷 氣 化 同 轉 用 超 低 地 台 巴 士 係 一 個 承 諾, 而 巴 士 公 司


並 冇 講 過 某 線 一 轉 冷 就 會同 時轉 用 超 低 地 台 巴 士.





郁D就 話 人 冇 心 經 營, 你 真 係 風 趣o既o者 哈 哈 哈.





我 覺 得 你 真 係 威 喎! fO.o...





冷 靜 少 少 唔 該. 辛 苦 晒.








Mike NG(CMB-LF126)


(BL50 - DC2270)


Article 3: (Request 8)

> kikiant (il2239@netvigator.com) said:


>


> 唔 係 車 既 問 題 ,


> 咁 66 夠 有 DA 啦 ,


> 722夠 有 DA 啦 ,


> 720夠 有 LA 啦 ,


>


> 難 度 新 巴 拋 棄 他 們 MA???


最 好 啦!


Article 3: (Request 9)

何 解 ???



Article 4:

Re: [遲來的消息]60M Dart會全掛224x!


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Sun Dec 26 09:57, 1999 said:


> NFS3 (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


> 據 一 位 車 長 透 露:


>


> 據 傳 聞, 前60M的Dart將 會 於 星 期 一 開 始 掛 落224x,


> 將 以 車 換 車 的 方 法 加 落224x


>


> 如 果 係 真 的 話,唉!


> 估 唔 到 連 呢d低 地 台 巴 士 都 要 俾k廠 食,


> 要 知 道,273A,34,呢d路 線 都 好 需 要 低 地 台 巴 士 架!


> (方 便 老 人 家)


> 況 且,那 批dart原 屬U廠 架,


> 一 甩 牌 就 連 自 己 都 冇 得 用,要 進 貢 俾K廠!





邊 個 話 呢 批 車 原 本 係 屬U廠o架 ?Dart SLF最 初 全 部 都 係S廠 啦 ! 就 算


係U廠 唔 通 就 唔 俾 轉 呀 ? 批 車 去224X就 最 好 , 係 九 巴 見 有o的 人 成 日 單


單 打 打 , 就 專 登 唔 再 落 正 車 去 荃 葵 , 反 正 落 又 俾 人 鬧 , 唔 落 又 俾 人 鬧


, 俾 我 係 九 巴 , 我 都 費 事 派 新 車 落 去 , 派o左 盞o徙 氣 。





Christopher


Article 4: (Request 1)

最 後 那 些 蛋 撻 的 報 站 機 命 運 會 點 ?


會 否 過 番 去 1A 新 字 軌 躉 度 ?


Article 4: (Request 2)

> CF4180 (kayip@netteens.net) said:


> 九 巴 早 在 兩 三 年 前 已 計 劃 加 設 低 地 台 巴 士 行224X,當 時 觀 塘 星 報


> 亦 有 報 導.(當 時 九 巴 亦 建 議26加 低 地 台 巴 士 行),所 以 根 本 已 經


> 是 一 早 計 劃 好.


>


> 啟 業 麗 晶 有 不 少 傷 殘 人 士 住 所 以 我 覺 得非 常 適 合,而 且


> 遲 些224X可 能 繞 經 九 龍 灣 健 康 中 心,所 以 九 巴 的 決 定


> 絕 對 是 正 確 的!!


>


> CF4180





他 們 大 把 低 地 台 坐 啦!


1A,296C...





我 地 荃 葵 邊 度 有?


北 區 又 有 冇?


北 區 醫 院 唔 多 老 人 家 出 入 咩?





你 地k廠 咁 幸 福,


好 心 就 放d低 地 台 巴 士 出 來 啦!


Article 4: (Request 3)

> 獎 門 人 (cr903@home.com) said:


>


> 閣 下 之 言 有 存 在 岐 視 該 屬 區 居 民 使 用 低 地 台 巴


> 士 服 務 之 嫌 。 全 香 港 每 一 個 角 落 都 等 候 有 低 地


> 台 巴 士 服 務 之 日 , 但 係 都 唔 會 講 出 呢 類 說 話 吧


> ?


> 我 好 明 白 閣 下 所 講 之 區 域 需 要 低 地 台 服 務 ,


> 但 屬K廠 路 線 之 居 民 唔 需 要 嗎 ?


>


> 獎 門 人 上





K廠 有 咁 多 金 巴 路 線,


差 唔 多 條 條 路 都 有 金 巴 坐,


仲 唔 夠 咩?


Article 4: (Request 4)

> 獎 門 人 (cr903@home.com) said:


>


> 但 唔 代 表 人 地 無 需 要 嘛 ?


>


> 獎 門 人 上





冇 錯,每 區 人 都 有 需 要,


但 佢 地 的 需 要 想 必 滿 足 了 吧,


未 夠,也 滿 足 了 一 半 吧!





荃 葵 區,何 文 田 區,北 區,卻 一 架 都 冇,


這 些 區 域 有 需 要 的 人,何 時 才 可 享 用 低 地 台 服 務?


Article 4: (Request 5)

你 都 識 講 何 文 田 區 無 低 地 台 巴 士O羅 ﹗


咁 荃 葵 區 都 仲 有 條60M啦 ﹗





K廠 多 低 地 台 巴 士 係 因 為Dennis有 維 修 部 響 九 龍 灣 廠 ﹐ 所 以 九 巴 為 左


方 便 起 見 ﹐ 將 大 部 份 的 躉 同 撻 放 響 九 龍 灣 ﹗





所 以 九 廠 線 就 比 第 二 個 廠D線 多 低 地 台 巴 士 ﹗


Article 4: (Request 6)

> Christopher (chris_ng@hk.super.net) said:


>


> 邊 個 話 呢 批 車 原 本 係 屬U廠o架 ?Dart SLF最 初 全 部 都 係S廠 啦 ! 就 算


> 係U廠 唔 通 就 唔 俾 轉 呀 ? 批 車 去224X就 最 好 , 係 九 巴 見 有o的 人 成 日 單


> 單 打 打 , 就 專 登 唔 再 落 正 車 去 荃 葵 , 反 正 落 又 俾 人 鬧 , 唔 落 又 俾 人 鬧


> , 俾 我 係 九 巴 , 我 都 費 事 派 新 車 落 去 , 派o左 盞o徙 氣 。





呀,咁 你 即 係 話K廠 係 小 霸 王,





這 情 況 也 像 美 國 見 到 埃 塞 俄 比 亞 居 民 挨 餓,


都 話:'佢 地 冇 文 化 架,比 食 物 佢 又 係 養 懶 人,不 如 唔 好 救 濟 佢 地 咯!'





美 國 都 冇 咁 衰,


難 道K廠 會 衰 過 佢?





而 家 有 乜 多 餘 低 地 台 巴 士,


好 多 都 去 左k廠,


AA如 是,300字 軌 如 是,唉!


Article 4: (Request 7)

算 啦 , 無 謂 係 聖 誕 佳 節 同 某D人 嘈 啦 , 開 開 心 心 甘 慶 祝 啦 。


講 真 , 人 地 巴 士 公 司 派 乜 野 車 咪 坐 乜 野 車 囉 , 無 正 車 唔 通


乘 客 會 死 咩 ? 好 似 呢 幾 日 既 搭 車 狀 況 就 知 道 大 部 份 香 港 人


都 唔 係 好 似 某D激 進 份 子 所 講 既 個 會 事 !





PS:請 問 成 日 公 開 巴 士 公 司 職 員 所 講 既 傳 聞 或 消 息 , 算 唔 算


係 公 開 人 家 公 司 秘 密 ?


獎 門 人 上


Article 4: (Request 8)

> JubiLanXe~ ATS ~269M (jubilant@netteens.net) said:


>


> the other AA & AA48 will go to which route??


>


> JubiLanXe





There are 10 buses running on 224X and 60M only used 4 SLF


Darts (which went to 224X for at least 2 weeks already), so


other AA48 is still around, some AA may go to some place else,


as I've seen some AA training on 212.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 5:

Re: 31M 歷史問題


AD4563 (s946880@alumni.cuhk.edu.hk) at Sun Dec 26 22:53, 1999 said:


> LF 106 (makplc@hknet.com) said:


> 請 問:


> Q1. 31M 幾 時 出 現? 31M 是 否 一 開 始 便 用 都 城 嘉 慕9.7米?


> Q2. 若 果 不 是 一 開 始 便 用 都 城 嘉 慕9.7米, 請 問 有 冇 人 知 道 31M 用 車 歷 史 呢?


> Q3. 除 了 勝 利2型, 祖 比 倫 和 都 城 嘉 慕9.7米, 31M 還 用 過 什 麼 車 呢?


> Thank You!








以 我 所 記 得, 31M 應 是 1982 年 5 月 地 鐵 荃 灣 線 開 線 後 的 Feeder Bus Services. 以 前 的 地 鐵 線 是 36M (梨 木 樹 - 石 硤 尾 地 鐵 站).





31M 以 前 用 過 DMS, 圓 寶, 平 頂 寶, 雞, M, DM, BL, 鴨(後 期) & 11M (S3N, S3BL) (作 特 車 用). 用 寶 時 期 更 有 '火 箭' (Albion 41) 攝 車.


用 M 仔 時 之 掛 牌 車 是: M8, M35, M36, M44, M50, M51 (期 後 除 了 31M 牌), M52 (期 後 去 了 別 廠), M53 (期 後 去 了 51), M56 & M57.


至 於 Kent 廣 告, 我 的 印 象 不 深; M50 則 是 Mild Seven 的 長 期 全 車 身 廣 告 車.


Article 5: (Request 1)

咪 住 先 , 轉 冷 前 的 短 都 巴 掛 牌 係 呢 幾 架 喎 ︰


M8, M35, M36, M44, M50, M51, M56, M57


呢 八 架 車 係 我 第 一 次 做 字 軌 表 抄 低 的 , 仲 記 憶 尤 新 。


Article 5: (Request 2)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 我 1981 年 出 世 , 由 出 世 至 8 歲 一 直 有 搭 31M.


> 31M 用 DF 牌 都 城 嘉 慕 9.7 米 前 , 曾 用 圓 頂 寶 ,亦 有 平 頂 寶,


> (好 似 有 用 倫 敦 寶) , 亦 有 攝 雞 車 .


> 屋 企 人 話 31M 用 過 單 層 添.





其 中 一 部 係G252(CK2622), 九 零 年 八 月 尾 某 日 有 行 過31M, 我 亦


曾 經 在 當 日 搭 過G252去 葵 芳 地 鐵 站 。


後 來(數 年 後)G252成 為 前70掛 牌 車 。





值 得 一 提 既 係 :31M在 果 時(90年)已 全 部 都 係 以M仔 為 掛 牌 , 因 為


十 居 其 九 都 見 到 全M行31M。








> (PS : 31M 果 時 未 去 到 梨 貝 街)


九 零 年 起31M已 經 響 梨 貝 街 做 總 站 喇 。


另 外 已 有 綠 小 都 已 經 響 梨 貝 街 做 總 站 。


(綠 小 同31M都 係 響 同 一 總 站 內 , 即 梨 貝 街)





題 外 話 : 想 請 問 以 前 有 冇 一 部M34(DE8287)是 否 曾 經 係31M掛 牌 ?


因 為 以 前 都 響31M搭 過 此 車 。


另 外 印 象 中 見 過 有 一 架 「 健 牌 」 廣 告 既M仔 行31M(可 能 係 掛 牌),


請 問 係 邊 一 部 呢 ?





~~~Tony(S3M61)~~~


Article 5: (Request 3)

此 車 在 九 一 年 之 前 是15A掛 牌 。


Article 5: (Request 4)

個 廣 告 好 似 是 慢 事 發 啦,那 時 在 葵 芳 地 鐵 等 車 時 常 見 到


Article 5: (Request 5)

響 我 做31M熱 狗 掛 牌 表 時 已 唔 見 有 此 等 車 出 現 。


Article 5: (Request 6)

> Q3. 除 了 勝 利2型, 祖 比 倫 和 都 城 嘉 慕9.7米, 31M 還 用 過 什 麼 車 呢?


還 用 過 荔 廠 怪 利 蘭BL119, 及 多 明 尼 達 等 車 款 。


而 家 就 用 短 龍 。



Article 6:

Re: 83K/S 12月28日轉全冷


3AD170 (busy@netvigator.com) at Sun Dec 26 21:33, 1999 said:


> 攝 車 王AD225-GM6242 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) said:


> 如 題


> 資 料 來 源-沙 田 市 中 心 巴 士 總 站


> P.S兩 線 站 頭 既 乳 豬 盤 已 經 換 左 紙 , 但 係 就 唔 見 有 通 告


請 問 知 不 知 道 全 程 收 費 有 沒 有 降 低 ?


Article 6: (Request 1)

> 攝 車 王AD225-GM6242 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) said:


>


> 恕 小 弟 無 能 , 唔 知





係 咪 落AV行?


Article 6: (Request 2)

> 攝 車 王AD225-GM6242 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) said:


>


> 依 個 人 之 見 , 可 能88K個3部 前 冷 馬 字 軌 會 落83K





落 佐85個 部 煤 氣 爐AD應 該 唔 會 囉 , 因 為 夜 晚 要 攝680


Article 6: (Request 3)

> HB 916 (samctc@netvigator.com) said:


>


> 請 問 閣 下 是 否 肯 定 HA9566 AD287 做 左85掛 牌 車?


> 如 果 是 的 話, 可 否 告 訴 小 弟 那 架85 AV/AD 甩 左85?


> 小 弟 很 想 知 呀! 謝 謝!


>


> 很 希 望HA9566 行 番88K 既 HB 916





會 唔 會 係AV229呀 ? 呢 個 禮 拜 見 佐 部AD287行680幾 次 喎



Article 7:

Re: R:91A.94A(NWFB)?


3AD46 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) at Sun Dec 26 22:01, 1999 said:


> Bryan (andy56k@ctimail.com) said:


> Where can take best photo for them?


> Thank you


> Bryan





呢 個 係 鴨 利 洲 徑 同 埋 鴨 利 洲 橋 道 個 路 口











請 到 我 個 homepage (http://www.geocities.com/Area51/Chamber/8644 睇 下 啦!


Article 7: (Request 1)

> DA90 (refchan@netteens.net) said:


>


> 華 富 南 巴 士 總 站





DA90:


Thank you for your help


Bryan


Article 7: (Request 2)

> DA90 (refchan@netteens.net) said:


>


> Do u have ICQ?


> I can tell u another place to take photoes of 91A and 94A





Sorry.I haven't


Bryan


Article 7: (Request 3)

> DA90 (refchan@netteens.net) said:


>


> Then tell u here


> u may take photoes on the Lei Tung Estate Drive


> (before 94A turning into Lei Tung)





DA90:


Thank you for your help


Bryan



Article 8:

Re: BL 有水塘位


Albert (ktbilly@netvigator.com) at Sun Dec 26 17:44, 1999 said:


> AV 111 (chclb683@netteens.net) said:


> 小 弟 今 日 坐2F(DB 7311), 發 現 近 下 車 門 附 近 有 企 位 , 十 足 十AV的 水 塘 位 , 兩 邊 空 曬 。 究 竟 有 幾 多 架BL改 裝?


> 另 問M,BL,DM,可 以 過2000年?





M,BL,DM是 可 以 過2000年.





不 過BL1-3(ECW)就 全 部 退 役(1981-1999),而BL4-123(ALEXANDER)只 有 少 部 份 車 隊 提 早 退 役.


M也 是 只 有 少 部 份 車 隊 提 早 退 役.


至 於DM現 時 這 款 車 仍 未 退 役.





BL4-123,M,DM都 是 於1983年 服 役,這 三 款 車 預 計 於2001-2003已 全 部 退 役.


Article 8: (Request 1)

> LF 106 (makplc@hknet.com) said:


>


> 如 果 M 於2001-2003已 全 部 退 役, 那 麼 31 用 乜 野 車 行 呢? ADS?





其 實 有 可 能 的


因 為 有ATS 嘛


還 有 行 開10米 的36轉 用11米


所 以31有 可 能 轉 用11米





sopp


Article 8: (Request 2)

> Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) said:


> 只 有 兩 架BL是 改 裝 為 水 塘 型 的, 它 們 是BL25及BL41, 改 裝 的 目 的 是 為 行 走 短 途 的71B.





而 且 座 位 也 是 2 + 2 的.





有 錯 請 指 正.





ATR2


Article 8: (Request 3)

我 以 前 坐 了 特 別 派 車 BL41行58M,但 係 未 行 到 屯 門 公 路 之 前,上 下 層 車 廂 已 經 全 部 爆 到 滿 座,坐 車 迫 得 好 辛 苦.


Article 8: (Request 4)

except 2 BLs


2 Gs(G98-99) had been retrofit as that!!


2+2 seats


and no seats in front of the 2nd axle!!





JubiLanXe



Article 9:

Low Height


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Sun Dec 26 18:59, 1999 said:


> 巴 士 港 (alhlamhk@netvigator.com) said:


>


>


> L= Low Bridge





係Low Height, 不 是Low Bridge, 兩 者 是 有 分 別 的 。10.3米Trident


的 上 層 座 位 是 分 開 左 右 兩 邊 的 。





Christopher


Article 9: (Request 1)

加'L'只 是 方 便 新 巴 前 線 工 作 人 員 辨 別 車 種.


其 實 可 否 加'L'於 前 面 呢?我 相 信 會 好 些.





S3N353


Article 9: (Request 2)

> 3AD170 (busy@netvigator.com) said:


> 甚 麼 是 Low Bridge?





全 部 坐 位 放 係 一 邊 , 即 係 四 個 位 放 晒 係 右 邊 ( 右 軑 車 )


或 者 全 部 位 放 係 左 邊 ( 左 軑 車 ) , 但 方 向 上 唔 知 有 冇 錯 啦 。





有 錯 請 指 正 , 不 過Christopher兄 就 應 該 最 清 楚 啦 。


Article 9: (Request 3)

那 麼 出 入 座 位 便 很 麻 煩 , 又 會 有 這 樣 的 設 計 ?



Article 10:

Re: 城巴機場快線電子顯示版


Alex Chan (肥歷) (alexki@netvigator.com) at Mon Dec 27 00:17, 1999 said:


> 將 軍 澳 新 巴 , 上 ! 怪 物 (ywc98125@ywc.hkcampus.net) said:


> 首 先 :


>




>


>


>
機 場 /|\
Airport A21






很 抱 歉 , 真 實 的 牌 絕 對 比 你 畫 的 好.....至 少 不 是 一 個/|\, 是 一 個 飛


機 的logo....





> 然 後 :


>


>


>


>
聖 誕 快 樂
Merry Chirstmas
Airport A21






是 聖 誕 快 樂 , 不 過 真 實 的 牌 是 有 一 些 類 似 雪 花 的 圖 案 。





> 跟 著 :


>


>


>


>
城 巴 與 您 邁 向 新 紀 元
Airport A21






真 實 的 牌 , 寫 的 是 「 城 巴 與 你 , 邁 向 千 禧 」 , 同 時 在 「 邁 」 字 之 前 ,


是 有 一 個 「 食 鬼 」logo。





> 最 後 :


>


>


>


>
Citybus take you in the new centry
Airport A21






這 個 牌 應 該 是 「CITYBUS taking you into the MILLINNIUM」 , 在


CITYBUS之 前 , 又 是 一 個 城 巴logo。





總 的 來 說 , 這 幾 個 牌 的 內 容 , 早 在 巴 士 大 集 會 那 天 , 那 有 城 巴 的 人 顯


示 過 出 來 供 大 家 影 相 的 。





今 天 去 過 機 場 的....





Alex Chan.


( 肥 歷 )


Article 10: (Request 1)

> Allen Lee (terry-kkl@ismart.net) said:


>


>


> 重 有 年 幾 先 到 21世 紀/第 三 個 千 禧 年 ,


> 乜 城 巴 咁 早 邁 向 新 紀 元


>


> Allen Lee





sorry


but u r wrong


2000 is the first year of 21 century!


Article 10: (Request 2)

你 錯 了 。Allen Lee 兄 講 得 無 錯 ,2001年 才 是21世 紀 的 開 始 ,2000年 是20世 紀 的 結 束 。 詳 情 請 看 參 考 下 列 網 址 :


廿 一 世 紀 之 始 ?





不 知 道 點 解 那 麼 多 人 以 為2000年 是21世 紀 的 開 始 的3AD170


Article 10: (Request 3}

> 錦 才 將 軍 長 駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) said:


>


>


> 係Century 唔 係centry





對 不 起 ! 串 錯 了 !



Article 11:

Re: 陪你倒數


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Dec 26 21:41, 1999 said:


> ED4333 (pyporpwk@netvigator.com) said:


> 仲 有 五 日 , D 黑 金 剛 就 會 起 九 巴 現 役 車 隊 退 下 來 , 這 些 陪 伴 我 們 成 長 的 車 輛 , 都 會 永 遠 留 在 我 腦 海 中 ,


> 永 遠 記 住 。





不 是 有 一 輛N 能 渡 過 二 千 年 麼?! (8/1/2000)


Article 11: (Request 1)

但 我 估 多 數 會 留 廠 。


願 九 巴 能 學 當 年 留 長 牛 一 樣 , 保 留 數 輛 ,


就 算 是 那 幾 架 學 堂 黑 金 剛 都 好!





因 為 黑 金 剛 之 退 役 , 不 獨 是 舊 車 退 那 麼 簡 單 , 還 有 :





一)前 置 引 擎 巴 士 退 出 九 巴 營 業 車 隊 。


二)九 巴 不 須 再 用 油 漆 髹 巴 士 內 籠(補 油 不 計)。


三)葉 片 彈 簧 雙 層 巴 士 正 式 在 九 巴 消 失 。


四)紅 色 轆LING正 式 消 失 。





還 有 別 的 意 義 嗎 ? 請 接 力 。





珍 惜 她 們 最 後 的 日 子 吧..........


Article 11: (Request 2)

> 3AD170 (busy@netvigator.com) said:


> 那 架N的 編 號 是 甚 麼 ?





N343-CT5288,7月 前87B掛 牌 車


Article 11: (Request 3}

重 有N341-CT5190,K廠 後 備 車,行 不 同K廠 路 線.


即 是 有2輛 過 渡2000年 啦.



Article 12:

Re: 你認為邊條係城巴線王


SUNDAY (ray77whm@netvigator.com) at Mon Dec 27 00:43, 1999 said:


> u.best (china@ismart.net) said:


> 新 巴 應 是8P


> How about CTB?





城 巴 線 王 應 該 係962P路 線,969路 線.


Article 12: (Request 1)

CTB rt.70,788!








3301L JH6164


Article 12: (Request 2)

> 2154 (cktken@i-cable.com) said:


>


> CTB:5B(past)


> 969


> 962-series


> E23(lot of passengers)


> 10


>


> 2154





I Think :


hk island rt:5&5B


cross harbour rt:969


Article 12: (Request 3}

It should be 962P.



Article 13:

Re: 3BL1[CV184]小回憶


Beyond, WMW (chan-chan@i-cable.com) at Sun Dec 26 17:57, 1999 said:


> 錦 英 苑87D (m3060502@netvigator.com) said:


> 當 錦 英 苑o岩o岩 開o既 時 候,通 常86K只 出 寶 寶,連 雞 都 見 唔 到,當 時 我 好 想86K好 似80K咁,出O的 大 車(3BL.3N)......


> 但 係 一 星 期 之 後,在 寶 寶 群 中 竟 然 攝O左 兩 部 大 車:一 部3BL1 & 3N?[亞 歷 山 大 車 身] (1/2/3).


> 當 看 到 司 機掣 開 落 車 門 上 車 時 令 我 耳 目 一 新(因 為 寶 寶 都 係 擰 的)上 車 後,坐 在 樓 上 車 頭,與 寶 寶 簡 直 是 判 若 兩 車,唔 蹬,靜,快o的 添......短 短o既30分 鐘 車 程,已 經 使 我 覺 得3BL的 好 處.


> 之 後 我 小 學 二 年 級,日 日 都 搭 佢 番 屋 企......


> 三 年 級 時,3BL1歸 回80K了


> ****很 懷 念3BL1的 錦 英 苑87D****


> 其 他 板 友 對3BL1又 有 什 麼 感 覺?








我 第 一 次 坐3BL1是 在89A, 這 次 亦 是 我 最 後 一 次 坐 它........


Article 13: (Request 1)

我 也 只 搭 過 一 次3BL1, 是94年 在89X由 觀 塘 入 沙 田. (一 條3BL1不 常 行 走 的 路 線!)





當 時 我 坐 在 它 的 上 層 車 頭, 途 經 觀 塘 道 近 牛 鐵 一 個 燈 位, 隔 鄰 有 一 架11B的N仔, 當 時 立 即 覺 得 自 己 倭 了 一 截!





請 問 有 沒 有 板 友 可 以 記 起3BL1的 上 層 座 位 編 排? 謝 謝!





Simon_28A :)


Article 13: (Request 2)

小 弟 最 後 一 次 搭3BL1是 約 中 四 時,有 日 部 車'失 驚 無 神'調0左 去 行85K,


當 時85K仲 未 改 行 頌 安 果 邊,小 弟 仲'尊 登'等 部3BL1坐,影0左 一 張 相(可 惜 小 弟 無 網 址,如 果 有 實SCAN張 相 同 大 家 分 享),感 覺 頗 為 有 趣!


之 後 買0左 陳 生 本 九 巴 書(金TRI封 面 果 本)睇,先 知3BL1已 退 役!





小 弟 永 遠 懷 念3BL1個 目 的 地 牌 攪 黑 色,仲 要 突 出'WO CHE'呢 兩 個 英


文 字!





永 遠 懷 念3BL1的 馬 鞍 山 之 友


HN7282,見 到 佢,記 得上!


Article 13: (Request 3}

對 於 我 來 說, 我 已 經 坐o左80K呢 條 線 起 碼 十 年,


而80K中 我 最 深 刻 的 車 種 就 是 大 水 牛, 方 頂 寶 和3BL1.


大 水 牛 最 特 別 就 是 那 些 綠 色 纖 維 座 椅, 又 硬 又 唔 好 坐..


而 方 頂 寶 的 上 層 我 很 怕 坐, 因 為 上 層 的 窗 十 分 高,


我 當 時 還 很 細 小, 所 以 不 能 看 到 窗 外 的 風 景(太 高ma!!)


而 我 第 一 次 看 見3BL1, 已 經 知 到 它 是 一 架 樣 板 車,


我 對 它 的 感 覺 就 是 覺 得 它 扁 扁 的, 十 分 攪 笑!





C&Y


Article 13: (Request 4}

我 覺 得3BL1係BL1,2,3o既 長 陣 版,個 樣 好 奇 怪!!


我 好 似 坐 過 佢!!





舊 時 成 日 坐BL1,2,3行72Ao既CZ6686字



Article 14:

[破天荒!!]九巴送左份聖誕大禮俾荃葵居民!


NFS3 (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) at Sun Dec 26 09:32, 1999 said:


今 日 係36M加 冷 的 大 日 子 呀!


梨 木 樹 終 於 可 以 有 條 全 日 冷 馬 線 啦!!





希 望 荃 葵 區 可 以 在 不 久 的 將 來 有 金 巴 坐,


並 希 望 城 隧 快 些 全 冷!


Article 14: (Request 1)

> WingKit (tslmis@hkstar.com) said:


> 想 當 年 九 記15X取 消, 第 二 日 開215X就 全 用 當 年 最 新 的GJ冷 龍, 份 禮


> 咪 仲 大?





冇 辦 法 喎,


K廠 眼 中 的 小 禮 物,


在L廠 眼 中 已 是 大 禮 咯!





鬼 叫[一 廠 獨 大,一 廠 食 柴]咩!


Article 14: (Request 2)

> R Lai (raymansc@ismart.net) said:


> NFS3兄, 請 你 收 下 語 氣, 知 你 出 現 一 個 月 內, 期 期 攪 起 罵 戰





何 只 一 個 月 內 ? 至 少 嘈 左 四 五 個 月 !


我 大 大 話 話 都 還 拖 十 數 次 !





> 次 次 都 要 鬧 九 巴 某 廠 乜 乜 物 物(今 個 月 起 碼 聽 你 鬧 六 七 次)


> 你 上 次 鬧 同 一 件 事, 我 都 貼 文 叫 你 收 聲.


> 你 仲 要 死 性 不 改, 好 煩.


> 人 地 係 到 改 善 服 務, 去 唔 到 你 就 鬧, 現 在 去 到 都 鬧.


> 希 望 由admin 處 理.


>


> 唔 想 再 見 呢 類 的R Lai


>


> (我 住 觀 塘, 你 可 以 搬 過 來 試 下)





我 覺 得 這 種 人 比 〝 八 月 風 暴 〞 被 停 版 諸 君 更 值 得ADMIN處 理 !



Article 15:

Re: 問城巴千禧巴士503


SF31 (w9269@hkstar.com) at Sun Dec 26 23:44, 1999 said:


> walter (walterch@school.net.hk) said:


> Want to ask where can I find 城 巴 千 禧 巴 士503 ?





今 自 我 係 金 鐘(西)見 到 佢 停 左 一 陣!通 常 在 金 鐘 灣 仔 行!個 師 父 拿 住 對 講 機 渣 車!


Article 15: (Request 1)

pass through Macau Ferry at 3:30-4:30pm(i've forgot the exact time) but no stop...





JubiLanXe


Article 15: (Request 2)

I saw 503 in Sham Shui Po tonight about 7:35pm!


Article 15: (Request 3}

明 天 卦? 因 為 明 早 我 會 去 愛 秩 序 灣 車 廠 見 個 兩 部 車.



Article 16:

Re: [ADV]TWISK PAGE 加入千禧城巴, 新巴, 健康資訊巴士相片


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Dec 26 22:36, 1999 said:


> Gary Tang (purity2@hkstar.com) said:


> TWISK PAGE 加 入 千 禧 城 巴, 新 巴, 健 康 資 訊 巴 士 相 片


> 歡 迎 參 觀


>


> TWISK PAGE


有 野 問:


請 問TWISK 長 寫 是 什 麼


同TWSK 有 何 分 別?


Article 16: (Request 1)

> ATR2 (wschiu@hknet.com) said:


>


> Route Twisk 是 荃 錦 公 路 的 意 思, 而 Gary 兄 寫 的 也 主 要 是 荃 錦 公 路


> (51 號) 的 資 料, 所 以 叫 Twisk Page.


>


> 有 錯 請 指 正


>


> ATR2





都 答 中 左 一 大 半.........





ROUTE TWISK(荃 錦 公 路), 英 文 名 本 來 是 Route TWSK.


後 來 改 為 Route TW/SK. 意 思 是 一 條 連 接TW (Tsuen Wan)


及SK (Shek Kong)的 道 路.


後 來 荃 錦 公 路 英 文 名 改 為 Route TWISK. 相 信 個'i'字 有 連 接 的 意 思.





98年10月, 行 經 荃 錦 公 路 的 九 巴51號 巴 士 改 為 全 冷 氣 服 務,


mcw 行 51駛 上 大 帽 山 的 影 景 不 再, 十 分 可 惜.


我 決 定 將 手 頭 上mcw 行 51 的 相 片 放 在 自 己 初 建 成 的homepage上,


公 諸 同 好, 取 名 TWISK PAGE.


Article 16: (Request 2)

if u see Twisk Page


there is a newspaper cutting


said that 'Route TWSK'(Tsuen Wan - Shek Kong)


wt's the different between TWSK and Twisk??





離 左 題,望 板 主 見 諒





JubiLanXe



Article 17:

Re: 中巴可以發圍一選擇!!!(黃巴士)


Rick (chopchoi@hknet.com) at Sun Dec 26 22:55, 1999 said:


> 中 巴LF77 (cmblf77@i-cable.com) said:


> 聽 講 中 巴 每 日 都 係 在 車 廠 頂 渡 過,無$$$既.....


> 我 有 個 建 議,都 有$$$搵 架,就 係 黃 巴 士(黃 崗-落 馬 州)


>


> 呢 條 線 假 日 好 多 人 搭,而 且 路 程 也 短,用 少 油 行 多 轉!


> 如 果 中 巴 同 九 巴 合 辦 仲 好 啦!藝 東 都 話 唔 夠 車......


> 得 十 部dart,不 如 中 巴 拿 晒 全 個 車 隊 出 來 幫 手!


> 不 計 免 費 線 三 部,都 有5部dart,2部 豪 啦!夠 卦!


> 遲D加 到$10,都 有 得 諗 架,好 過d車 留 下 來'嘔'!


>


> 各 位 兄 台 認 為 這 建 議 怎 樣???


>


> 中 巴LF77





黃 巴 士 唔 夠 車 又 唔 加 車 , 應 該 不 是 藝 東 的 問 題 。


運 輸 署 、 中 港 雙 方 限 制 了 巴 士 數 目 ,


藝 東 才 不 能 隨 便 加 車 。





睇 見 批Dart 攪 到 唔 似 車 型 都 心 酸 的Rick


巴 士 資 訊 網


Article 17: (Request 1)

Not related to policy.. but related to the capacity of the


hardware~ like the custom, immgration office, etc....





Don't you know, at rush hour... long distance coachs need


to queue up to few hrs for entering to HK from China?


Article 17: (Request 2)

> walter (walterch@school.net.hk) said:


> 是 政 策 僵 化 的 問 題(官 僚)





僵 化? 乜 唔 係 因 為 九 鐵 將 會 起 條 支 線 由 上 水 去 落 馬 州 咩?



Article 18:

Re: 3AV42的相


81c On The Net (ngchongc@netteens.net) at Sun Dec 26 22:24, 1999 said:


> 祝 你 新 年 進 步 的ML29 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) said:


> 3AV41,3AV42是 九 巴 唯 一 兩 部 車 頭 有VOLVO標 誌 的3AV,曾 一 度 是112的 字 軌 車,後 來112加 躉,3AV41,42就 被 調 離112,3AV42被 調 到102,車 頭 的VOLVO標 誌 現 在 仍 然 存 在,借 問3AV41現 在 哪 條 路 線 行 走?車 頭 的VOLVO標 誌 仍 在 嗎?再 問 為 何 九 巴 要 選 擇 在3AV41,42加VOLVO標 誌(連3AV1都 無)?


> 祝 新 年 進 步!





VOLVO 標 誌 仍 然 存 在 不 過 就.....








81c On The Net


Article 18: (Request 1)

> Matthew Ho (95468048@cpccux1.cityu.edu.hk) said:


>


> 3AV41係243M掛 牌, 但 我 冇 留 意 到 車 頭 有 冇VOLVO標 誌, 唔 好 意 思!


係 無o左~


3AV41行243M早 期 好 似 有 的~但 現 在......





3AV41 (GC 6720)


43BusStop


Article 18: (Request 2)

好 似 真 係 得 番3AV42有 斜VOLVO標 誌 喎(油 佐 咁 多 次 廣 告 , 個 水 牌 依 然 健 在)



Article 19:

Re: 點解九巴當年繼續買Dart都唔買Lance?


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Mon Dec 27 01:37, 1999 said:


> ME16 (leyland@ismart.net) said:


> 點 解 九 巴 當 年 繼 續 買Dart都 唔 買Lance?


> Dart和Lance有 什 麼 不 同?


>


> 我 認 為Lance好 過Dart, 載 客 量 高





但Lance車 體 龐 大 , 用 佢 不 如 用ADS, 短 龍 比 長 矛 更 短 更 靈 活 , 但 載 客


量 較 高 ; 但Dart則 由 於 車 身 較 雙 層 車 窄 , 行 窄 路 則 會 靈 活 些 。





Christopher


Article 19: (Request 1)

> 新 巴88線 總 監 (kintak@netteens.net) said:


> 好 簡 單 "?


> 飛 鏢 有 低 地 台, 長 茅 冇





長 茅 後 其 有 低 地 台 版 本 ~





From kikiant *35033777


Article 19: (Request 2)

但 以 前 的 飛 鏢 沒 有 低 地 台


Article 19: (Request 3)

These are very different buses to serve different purposes!





Lances are 12m buses while Darts are mostly 10m.





Can a 12m Lance serve on routes like 211/299? (routes served


by Dart before)





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 20:

Re: 在時代倒數後,你會搭巴士嗎?


叻﹗ (letchan@netvigator.com) at Sun Dec 26 14:52, 1999 said:


> u.best (china@ismart.net) said:


> 當 晚11:45p.m後, 軒 尼 詩 道 差 不 多 全 封,


> 想 搭 巴 士,請 行 去 灣 碼/永 興 街!


> 唔 想 行 就 坐 政 府 指 定 千 禧 交 通 工 具-------地 鐵 啦!


>


> 所 以 在 時 代 倒 數 後,你 會 搭 巴 士 嗎?





我 想 坐 一0的 容 易 出 意 外 的 巴 士 。


在 末 世 紀 來 前 結 束 自 己 生 命 。........小 弟 個 人 心 願 , 並 非 亡 命 呼 籲





正 走 在 人 生 最 低 潮 的 人


叻 霸 佳


Article 20: (Request 1)

巴 士 嘛 ......... 的 確 可 以 避 免 電 腦 故 障 。


但 係 我 估 計 ﹐ 當 晚 由 灣 仔 撘 101 去 紅 磡 都


要 3 個 鐘 (塞 車 呀 老 友 ﹗)





>_<





> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 咁 樣 既 意 思 即 係 想 去 間 接 「 自 殺 」 去 了 斷 生 命 啦......


> 本 人 並 不 鼓 勵 叻 兄 咁 做 , 因 為 了 斷 自 已 既 生 命 係 一 種 很 傻 既 行


> 為 。


>


> 其 實 最 好 都 係 搭 巴 士 喇 , 反 而 搭 地 鐵 有 兩 大 隱 憂 :


> 第 一 : 擔 心Y2K問 題 而 影 響 地 鐵 運 作


> 第 二 : 據 我 所 知 , 當 日 同 一 時 間 會 有 多 個 大 型 活 動 於 銅 鑼 灣 區


> 舉 行 , 可 能 同 一 時 間 有 幾 十 萬 人 。 而 銅 鑼 灣 同 天 后 兩 站 都 係 月


> 台 較 窄 既 車 站 , 擔 心 同 一 時 間 有 數 以 百 計 市 民 搭 地 鐵 離 開 , 會


> 容 易 有 意 外 。


>


> 畢 竟 巴 士 都 係 一 個 好 選 擇 , 但 係 搭 巴 士 既 話 , 又 要 行 去


> 灣 仔 碼 頭 、 會 展 同 永 興 街 度 乘 搭 , 可 能 會 行 到 好 累 。


> 雖 然 都 唔 多 好 , 但 係 都 冇 辦 法 。


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~


Article 20: (Request 2)

如 果 我 去 倒 數 的 話,我 會 搭 巴 士!


但 係 我 多 數 都 唔 會 去!



Article 21:

Re: 壹些事壹些情﹕九巴千禧年曆卡


馬鞍山之友HN7282 (t263524@ctimail.com) at Sun Dec 26 17:07, 1999 said:


> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


> 今 日 是Boxing Day, 也 是 時 候 整 理 我 今 年 所 收 到 的 聖 誕 禮 物 了 。


>


> 其 中 一 份 較 為 特 別 的 聖 誕 禮 物 , 是 一 張 印 有 九 巴AP18作 為 封 面 的 可 摺


> 式 年 曆 卡 。 巴 士 的 電 子 牌 顯 示 著 ‘ 超 時 代 巴 士 ’ 的 字 樣 , 而 裡 面 除 了


> 印 有 九 巴 網 頁 的 網 址 之 外 , 還 有 ‘ 每 一 天 , 都 由 九 巴 開 始 ’ 的 字 句 。


>


> 不 知 大 家 又 有 否 見 過 這 款 年 曆 卡 呢 ﹖ 而 它 又 到 底 是 供 公 眾 人 士 索 取 ,


> 還 是 只 作 員 工 贈 品 用 途 的 呢 ﹖





小 弟 都 有 呢 張 卡,由 於 我 係'九 巴 之 友',張 卡 係 跟 隨 十 二 月 寄 俾 小 弟0既'今 日 九 巴'附 送!張 卡 都 頗 有 心 思 啦!





準 備 出 門 口 的 馬 鞍 山 之 友


HN7282,見 到 佢,記 得上!


Article 21: (Request 1)

我 都 有 喎!


我 個 妹 由 學 校 拎 比 我!


Article 21: (Request 2)

我 個 張 係 夾 係 今 日 九 巴 度 寄 黎,


真 係 好 靚,正 過 以 前 個 隻!





好 似 張 年 曆 海 報 都 有 個 句


[每 一 天,都 由 九 巴 開 始],


可 惜 張 海 報 冇 左 陽 光 同 大 連,


如 果 唔 係 實 買 了.


108-ADS9



Article 22:

Re: 九鐵 K1X, K2X, 95R 會派 Trident 嗎 ?


JubiLanXe (jubilant@netteens.net) at Mon Dec 27 01:01, 1999 said:


> 巴 士 喬 59M (briankiu@netvigator.com) said:


> 九 鐵 已 落 單 買 22 部 11.3 米 Trident, 明 年 九 月 交 貨,


> 雖 然 九 鐵 已 表 明 這 批 新 車 會 先 行 天 水 圍 預 留 區,


> 但 九 鐵 會 否 把 部 份 Trident 放 落 K1X, K2X, 95R 呢?


>


> (如 果 會, K1X 在 五 年 內 先 後 用 過 '大 碌 竹', MK 117,


> MP 618, Volvo B10M, Dart, Volvo Olympian, 夾 埋


> Trident 7款 車, 真 勁 !)


>


> 巴 士 喬 59M





wt is '大 碌 竹'??MCW??


K1X never use MCW to run on!!!





If the tridents really run on K2X,K1X and 95R then it's gd!!


i can take many photos of them!!!


and how about A70,A71??





JubiLanXe


Article 22: (Request 1)

> raymond19 (whleer_@ctimail.com) said:


>


> ps.今 日 到 屯 門 一 遊,見 到501(Dart)在 輕 鐵 車 廠,502


> 同503行K1X.


>


> raymond19


> (S3BL264)





梗 係 啦! 因 501 已 成 了 九 鐵 的 大 後 備 !


差 點 就 要 放 棄 !



Article 23:

Re: 新巴33xxL上層左邊前方的鐵枝有何作用?


SK--DR5312 (jackyyng@netteens.net) at Sun Dec 26 23:46, 1999 said:


> 大 腦 電 波 (leungweb@cyber-x.org) said:


> 我 早 幾 天 在 金 鐘 太 古 廣 場 等 九 巴961回 家,見 到 一 架 行 新 巴15線 的


> 3302L經 過.我 見 到3302L上 層 左 邊 前 方 有 一 個'['型 的 鐵 枝,請 問 該


> 鐵 技 有 何 作 用 呢 ?





車 頂 泵 把 , 防 撞 用 的 。


Article 23: (Request 1)

> Eric (ericnet1@netvigator.com) said:


> 是 用 作 防 止 山 邊 的 樹 枝 撞 擊 車 身 的.


>


> Eric





除 此 之 外 , 這 枝 鐵 枝 還 可 以 卸 力 , 今 日 我 搭 了 部3322L, 部 車 經 過4米 高 條 橋 時 , 撞 倒 橋 底 , 好 在 有 枝 鐵 卸 了 道 力 , 如 果 唔 係 一 定 會 爆 玻 璃 。



Article 24:

Re: 哪裡有攪牌機及報站機玩?


KMBear (syhung@netvigator.com) at Sun Dec 26 21:21, 1999 said:


> 祝 你 新 年 進 步 的ML29 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) said:


> 借 問 有 哪 些 網 首 有 攪 牌 機(電 子 或 牌 布)或 報 站 機 玩?


> 祝 新 年 進 步!





你 可 到尚 德 九 尾 熊試 試.


有 九 巴 及 中 巴VA55攪 牌 機





KMBear


Article 24: (Request 1)

and here:


htp://fly.to/a11


Article 24: (Request 2)

Here:


http://taipobus.uhome.net/tblind.html



Article 25:

Re: Why NWFB need to 33XXL run on the rt.9?


Super Olympian 968 (jevonwu@ctimail3.com) at Sun Dec 26 17:45, 1999 said:


> Maruko NWFB3301L (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> As title:


>


> Why NWFB need to 33XXL run on the rt.9,but why none of them 16XX are serving on rt.9?


>


> thx!


>


>


> 3301L JH6164





記 得 當 時 新 巴 用 10.6 米 試 行 9 號 , 但 未 如 理 想 ( 如 樹 枝 擊 到 車 身 , 及 灣 多 路 窄 ) , 所 以 當 時 仍 用 車 身 較 矮 的 雞 車 。


Article 25: (Request 1)

車 身 較 矮 的 雞 車 ? 此 話 何 解 ? 雞 車 高4.45M, 比 任 何 一 種 躉 都 高 喎 !





Christopher


Article 25: (Request 2)

咁 請 問 宜 家 有 冇L車 行 過9號 呢 ﹖





PTC



Article 26:

Re: N347 行 5C?


3AV188/ADS212 (shanshou@polyu.hkc.net) at Sun Dec 26 17:50, 1999 said:


> LF 106 (makplc@hknet.com) said:


> 請 問:


> 大 家 有 冇 見 到 N347 在24/12行 5C?


> 同 埋 呢 幾 日 仲 有 冇 N 車 會 出 動 呢?


> Thanks!


平 安 夜N338遊 記


有!25/12有N338出!


3AV188/ADS212ICQ.48585575


Article 26: (Request 1)

> Albert (ktbilly@netvigator.com) said:


>


> 有,果 日 下 午5時 正 左 右  紅 磡 車 站 見 倒N347行5C.


> 呢 幾 日 重 有N車 出 動,K廠 鴨 只 行K廠 不 同 掛 牌 車 同 特 別 派 車  路 線,


> 反 而 特 別 係L廠 鴨 行53,S廠 鴨 行87D!!!





Yep! So I toke many photo with N347!


當 時 佢 正 在 加 連 威 老 道 臨 時 總 站 右 轉 入 科 學 館 道.



Article 27:

Re: 講是講非﹕城巴如何迎千禧﹖


獎門人 (cr903@home.com) at Sun Dec 26 16:14, 1999 said:


> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


> 對 於 城 巴 來 講 , 今 年 的 運 程 可 謂 不 太 如 意 。 上 半 年 曾 經 發 生 過 裁 員 ,


> 以 及 北 區 司 機 慢 駛 事 件 。 下 半 年 在 競 投 天 水 圍 路 線 時 , 又 敗 於 九 巴 之


> 下 。 加 上 受 到 運 輸 署 的 車 隊 配 額 所 影 響 , 城 巴 更 被 迫 要 放 棄 一 批 已 訂


> 購 的 新 車 , 以 及 將 一 批 車 齡 只 得 數 年 的 單 層 巴 士 運 回 英 國 。 城 巴 在 業


> 務 上 的 發 展 , 可 謂 遇 到 不 少 局 限 。


>


> 如 果 有 人 話 城 巴 無 心 戀 戰 , 就 似 乎 太 誇 張 了 。 因 為 城 巴 今 年 除 了 對 推


> 行 無 軌 電 車 計 劃 進 行 過 深 入 的 研 究 之 外 , 還 成 功 在 所 有 專 利 路 線 全 面


> 推 行 八 達 通 。 下 半 年 更 許 下 了 ‘ 八 達 通 乘 客 信 心 承 諾 ’ 。 對 於 維 持 專


> 利 路 線 在 市 場 上 的 競 爭 力 , 城 巴 其 實 是 落 了 不 少 功 夫 的 。


>


> 不 過 非 專 利 網 絡 的 情 況 , 相 對 於 專 利 網 絡 而 言 , 就 似 乎 不 太 理 想 了 。


> 年 內 城 巴 先 後 失 去 了 沙 田 馬 場 員 工 路 線 , 以 及 山 頂 纜 車 接 駁 路 線 的 合


> 約 。 前 者 由 陽 光 巴 士 接 手 , 後 者 則 會 由 明 年 元 旦 起 , 由 新 巴 的 專 利 線


> 取 代 。 部 份 屋 村 路 線 也 要 以 優 惠 票 價 來 吸 引 乘 客 。 種 種 因 素 都 為 城 巴


> 非 專 利 部 的 營 業 額 , 帶 來 負 面 的 影 響 。 加 上 城 巴 非 專 利 部 各 方 面 的 營


> 運 開 支 , 都 比 其 他 非 專 利 巴 士 公 司 高 。 而 如 果 在 薪 金 方 面 作 出 下 調 ,


> 又 會 引 起 員 工 的 激 烈 反 應 。 相 信 城 巴 若 是 要 維 持 非 專 利 網 絡 在 市 場 上


> 的 佔 有 率 , 而 又 想 以 減 低 成 本 來 保 持 競 爭 力 的 話 , 就 先 要 解 決 一 大 堆


> 的 問 題 。


>


> 面 對 新 一 年 的 來 臨 , 大 家 認 為 城 巴 應 該 以 什 麼 策 略 來 面 對 新 一 年 的 挑


> 戰 呢 ﹖ 除 了 在 八 達 通 方 面 著 手 之 外 , 還 有 什 麼 辦 法 能 夠 吸 引 到 更 多 乘


> 客 乘 搭 專 利 線 呢 ﹖ 而 非 專 利 網 絡 的 前 景 , 又 何 去 何 從 呢 ﹖ 如 果 把 非 專


> 利 網 絡 轉 為 專 利 , 在 實 際 情 況 下 , 又 會 否 遇 到 一 些 問 題 呢 ﹖


>


> 對 於 上 述 的 一 番 問 題 , 歡 迎 大 家 踴 躍 發 表 意 見 。^_^





香 港 整 個 巴 士 路 線 網 絡 都 仲 未 飽 和 , 尤 其 新 市 鎮 路 線 仍 然


大 有 可 為 。 相 信 政 府 仲 會 有 巴 士 路 線 招 標 兢 投 , 如 迪 士 尼


樂 園 等 。 城 巴 要 發 展 機 會 都 仲 係 好 大 。 其 中 機 場 巴 士 路 線


發 展 得 唔 錯 , 相 信 比 起 龍 運 都 仲 有 機 會 發 揮 。 而 城 巴 所 經


營 既 海 洋 公 園 巴 士 接 駁 路 線 一 向 都 有 良 好 既 評 價 , 相 信 迪


士 尼 樂 園 巴 士 路 線 都 有 可 能 經 營 。 只 要 香 港 巴 士 路 線 仲 未


有 飽 和 跡 像 , 不 論 城 巴 , 每 一 間 巴 士 公 司 都 有 機 會 。





獎 門 人


Article 27: (Request 1)

城 巴 在 多 方 面 己 作 出 努 力 改 善 , 如 八 達 通 己 可 以 全 部 專 利 路 線 使 用 , 包 括 赤 柱 全 部 路 線 , 另 外 東 涌 新 市 鎮 即 將 入 伙 , 對 城 巴 專 利 貳 部 之 乘 客 增 長 帶 來 可 觀 數 字 , 同 時 天 水 圍 人 口 繼 續 增 加 , 對90?R及969系 列 路 線 有 一 定 乘 客 增 長 , 同 時 城 巴 正 在 改 善 舊 巴 士 內 之 環 境 , 如 改2+2座 位 , 換 上 新 四 格 電 子 牌 和 改 善 車 廂 照 明 等 等 , 相 信12M利 蘭 及12M大 富 豪(Ft.396-426)完 成 改 裝 後 , 便 會 到(Ft.801-810,812-829)進 行 改 善 工 程 。


希 望 城 巴 在 千 禧2000年 帶 來 新 動 力 , 繼 續 努 力 改 善 服 務 ! ! !


深 信 明 天 會 更 好-*韋 基 利*


Article 27: (Request 2)

For franchised service, it may co-operate with other modes of


transportation like its recent case with Star Ferry.





For non-franchised service, I believe there are lots of space


for further expansion, as shown by the other two franchised


bus companies decided to get into non-franchised service with


Kwoon Chung shares and Sun Bus.





I believe if the yellow bus company is dedicated to expand


its non-franchised service, I think it can win some contracts


for residential service. (which is ever expanding nowadays)


Though it may need to purchase some smaller buses to lower


the operating cost, hence offering attractive rates to the


customers.





100/911R/M1/300/917 Wong


Article 27: (Request 3)

其 實 城 巴 今 年 都 做  好 多o野gar!首 先,機 場route方 面,


引 入 來 回 半 價 優 "z,來 回 車 票 等......而 的 傕,城 巴 機 場route的 客 量,


  市 民 對AEL的 服 務 的 信 心 下 跌(因 為 經 常 故 障)而 不 斷 上 升!


市 區route方 面,城 巴 將Rt.10全 ,改 善 服 務!


車 隊 方 面,迅 速 把 舊 利 籣 大 翻 新(比NWFB翻 新DA快),又 把 全 線Rt.11使 用 新 一 代GPS系 統 的 巴 士!


而 近 排 又 開 了2條 新N線,擴 闊 服 務 範 圍!


這 年 來,城 巴 可 謂 相 當 努 力,只 是 受 大 量 外 來 因 素 影 響 罷 了!


在 此 本 人 希 望 城 巴 下 年 會 有 更 好 的 發 展 機 會


 此 祝 各 位 新 年 進 步





CityFlyer2154留 此 一 文



Article 28:

關於新巴車隊翻新.......


LF260 (cotquean@netvigator.com) at Sun Dec 26 15:14, 1999 said:


請 問 那 些 翻 新 了 的 新 巴 巴 士 座 椅(DA82,DA57那 種), 是 否 由 外 地 進 口 ; 抑 或 只 是 本 地 、 中  製 造 ?


現 在 還 有 哪 些DA,VA正 進 行 翻 新 ?


另 外 , 我 要 向 各 位 道 歉 , 由 於 我 是 新 板 友 , 不 太 熟 識 輸 入 操 作 及 詳 細 規 則 , 才 出 現 造 字 、 空 文 、 全


大 階 的 情 怳 、 希 望 各 位 原 諒 。


Article 28: (Request 1)

> 軟 硬 天 師 (monifung@sprint.ca) said:


> 該 款 座 椅 是 由 歐 洲 的Tread-Tex提 供 , 也 就 是DA83-92,VA51-64的 那 一 種 。





閣 下 錯 了 , 該 款 座 椅 是 Lazzrini 的(唔 知 有 冇 串 錯).


至 於 是 原 廠 定 「 翻 版 」 貨 , 我 就 不 得 而 知 了 。


Article 28: (Request 2)

翻 新 BUS is use 'Lazzerini' seat



Article 29:

Re: Why NWFB 33XXLdon't serve on 15B?


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Dec 26 13:31, 1999 said:


> Maruko NWFB3301L (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> As title:


>


> NWFB 33XXL have been serving on 15,but why none of them are serving on rt.15B?


>


現 時 只 有 三 架33xxL 投 入 服 務, 若15B有33XXL, 15 號 又 怎 麼 辦 呢?


>


> PS:Has NWFB rt.15B fully-A/C?


Not Yet


>


> thanks!


>


>


> 3301L JH6164


Article 29: (Request 1)

> JubiLanXe (jubilant@netteens.net) said:


>


> sorry


> there is at least 4 33XXL in service


> 3301L,3302L,3303L,3322L


>


> JubiLanXe


sorry, 3301L hasn't entered service yet!



Article 30:

Re: 問某型號的掛牌線


raymond19 (whleer_@ctimail.com) at Mon Dec 27 01:04, 1999 said:


> JubiLanXe (jubilant@netteens.net) said:


> 問 以 下 型 號 的 多 於 哪 條 線 掛 牌:


> NWFB:~


> DM


> SF


15


> LV


9


> DL


> LM


81,110


> 3XXX


8P


> 16XX


42


> 14XX


23


> 5XXX


2X,694


>


> CTB:~


> 13XX


41A


> 14XX


> 15XX


5X,M5,25A,25C,85


> 2500


8X


> 27XX


260


> 23XX


2300,2301---10


>


> JubiLanXe





raymond19


(S3BL264)


Article 30: (Request 1)

> AF


203E, 285


> AN


S1, S63, S64, 203E, 110


> N


11C, 11X (但 已 甩 牌)


> DM


8, 14C, 15A, 18, 28A, 30...


> ME


70, 72, 72A, 73A, 74A, 75K, 76K...


> AV1


6F


> AS1,2


荔 廠 Spare , FU482 近 來 常 在 40 出 現


> AL1


荔 廠 Spare


>


N357


Article 30: (Request 2)

問 以 下 型 號 的 多 於 哪 條 線 掛 牌:


KMB:~


AF 285,203E


AN 273A,110,203E


N 11X,11C,#53,#10


DM 8,15A,18...


ME 70,73,73A,74A...


AV1 6F


AS1,2 L廠 後 備


AL1 L廠 後 備





NWFB:~


DM 95...


SF 15,88...


LV 88,9,95...


DL


LM 81


30XX 115... 33XX 15


16XX 65,63,81...


14XX 23


5XXX 2X,720,722





CTB:~


13XX,14XX 117,260,314


15XX 85,12M...


2500


2700 260


2200 10,70,90





有#為 特 別 車



Article 31:

問屬廠及相


巴士佬 (ml27da12@netteens.net) at Mon Dec 27 00:03, 1999 said:


請 問 新 巴 點 分 廠?


and 有 冇 今 日VA55行23B相?


Article 31: (Request 1)

> 容 祖 兒 的Fans-->LM佬 (Jcool68@aol.com) said:


>


> 小 弟 今 天 見 VA 55 {Go Ahead} 今 天 行 38, Time: 4:00 p.m, Place:香 港 仔 巴 士 總 站.


>


> 另 外,VA 點 行'衛 成 道'???


>


> 容 祖 兒 的Fans-->LM佬





咁 可 能 係 特 別 所 見o既 板 友 寫 錯o勒



Article 32:

Re: 祖比倫應該保留!!!


JubiLanXe (jubilant@netteens.net) at Mon Dec 27 00:12, 1999 said:


> LF 106 (makplc@hknet.com) said:


> 最 大 原 因 是 因 為 佢 係 九 巴 最 後 一 架 退 役 既 前 置 引 擎 巴 士.


> 所 以 希 望 九 巴 保 留N343(8-1-2000).


> 各 位 巴 士 迷, 大 家 團 結 一 致! 要 求 九 巴 最 少 保 留 一 架 與 我 們 一 起 成 長 既 祖 比 倫 吧!





Yes!!!


agree!!!


let the people in the future know the history about bus of HK!!


build a bus museum!!!!





JubiLanXe


Article 32: (Request 1)

Thank you very much!


I also agree the topic at following!


http://www.webcomm.com.hk/cgi-bin/hkbdb/read.cgi?t=43831-4



Article 33:

Re: [今日屯裝所見]嘩!細頭枕加窄凳


JubiLanXe (jubilant@netteens.net) at Mon Dec 27 00:17, 1999 said:


> Edward Hong (edhong@netvigator.com) said:


> 今 日 星 期 日 , 不 知 是 否 太 多 車 要 砌 , 屯 裝 竟 然 照 常 工 作 ,


> 街 外 面 泊 滿 十 米 躉 , 而S3N92就 唔 見 佐





i went to tuen mun depot on 24/12


but i couldn't find S3N92


those i could find were ATSs, and HH1412(ex-Long Win Olym.)





> 初 頭 其 實 不 發 現 佢 係 用 窄 凳 , 因 為 以 前 窄 凳 頭 枕 和 坐 背 一 樣


> 闊 , 後 尾 和 隔 離 部 完 成 品 比 較 , 點 解 個 頭 枕 細 咁 多 ? 莫 非 …


> 再 望 望 後 面 部3AV, 嘩 ! 果 然 係 窄 凳 ! 仲 以 為 新 一 批 車 用 番 闊


> 凳 , 點 知 仲 衰 , 窄 凳 之 外 仲 是 縮 細 頭 枕 「 扮 」 闊 凳...





唔 係 卦,咁 都 得


請 問ATS1,2係 咪 咁





JubiLanXe


Article 33: (Request 1)

> JubiLanXe (jubilant@netteens.net) said:


>


> i went to tuen mun depot on 24/12


> but i couldn't find S3N92


> those i could find were ATSs, and HH1412(ex-Long Win Olym.)


>


>


> 唔 係 卦,咁 都 得


> 請 問ATS1,2係 咪 咁


>


> JubiLanXe





IT was realy realy really a BAD NEWS for me!



Article 34:

Re: Can NWFB 33XXL serve on rt.13


DenniS DA54 (da54@netteens.net) at Mon Dec 27 00:38, 1999 said:


> 錦 才 將 軍 長 駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) said:


> 無 話 唔 可 以 既


> 以 前 都 係LX, MC 主 力, 不 過 新 巴 話 明33XXL 係 俾 山 頂 同 石 澳 線





乜 新 巴 承 諾 過 33xx 一 定 會 行 死 山 頂 、 石 澳 線 咩 ?



Article 35:

Re: 你們認為邊一條巴士線由全日改為繁忙時間服務?


顯徑友~~HA9566 (ericlfy@netteens.net) at Sun Dec 26 22:27, 1999 said:


> RPG (ray77whm@netvigator.com) said:


> 我 就 認 為 九 巴 的296X路 線.


九 記72A


因 為 平 日 只 得 小 貓 三 、 四 隻


Article 35: (Request 1)

It think NWFB RT. 43X


CTB RT. 8X



Article 36:

Re: 尋車: 3N155, 3N156 及 3N157


Albert (ktbilly@netvigator.com) at Mon Dec 27 00:49, 1999 said:


> Albert (ktbilly@netvigator.com) said:


>


> 3N156: 98D


> 3N157: 23





3N155: K廠 後 備 車.



Article 37:

Re: I hope NWFB rt.13....


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Dec 26 21:37, 1999 said:


> Maruko NWFB3301L (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> I wish NWFB can allocate 33XXL on route 13 during rush


> hours


> Because there're many passengers taking NWFB rt.13 at


> that time.


>


>


> 3301L JH6164





咁 就 要 睇 下40 架 入 面 有 無 餘 下 來o既33xxL 啦


Article 37: (Request 1)

冇 錯!


13號 好 多 人 坐!


尤 其 星 期 日 及 公 眾 假 期, 好 多 賓 妹 坐 架!



Article 38:

Re: 東京巴士案內


鬼馬牛肉飯﹗ (hello_turtle@hkguy.com) at Sun Dec 26 17:03, 1999 said:


我 有 DC﹐ 亦 好 得 閒 ﹐ 但 係 都 冇 買


原 因 ﹕





1。 斷 貨


2。$580 一 隻 ﹐ 自 問 比 唔 起





但 聽 返 黎 話 呢 隻 GAME 真 係 幾 好 玩 。





> Hanley (hanley@netteens.net) said:


> DC 剛 推 出 了 一 個 模 擬 駕 駛 遊 戲, 看 過game書 介 紹, 裏 面 的 操 作 難


> 度 比 電 車go!還 要 難, 又 要 打 燈, 開 車 前 又 要 開 廣 播, 開 緊 車 又 唔


> 可 以 亂cut線, 又 唔 可 以 飛 站......不 過 聽 落 又 好 似 幾 好 玩, 因 為


> 可 以 體 驗 到 做 巴 士 車 長 的 感 覺, 在 馬 路 上 駕 車 載 客. 唔 知 道 有 無


> 板 友 已 經 買  這 隻game玩 緊 呢? 由 於 本 人 並 沒 有DC, 我 想 知 道 這


> 隻game係 咪 真 係 咁 好 玩, 如 果 為  這 個game而 買DC 咁 又 值 唔 值 呢?


Article 38: (Request 1)

隻 Game 係 出 個 日 (21/12) 係 好 景 '肥 妹' 度 買 只 需 $430, 因 為 一 早 在 新 聞 組 得 知 此 遊 戲 來 貨 不 多, 所 以 一 早 入 貨...


無 錯, 此 遊 戲 的 確 十 分 唔 錯, 要 打 燈, 報 站 機 (點 解 唔 係 自 動 o既?), 燈 位, 飛 站....... :p





有 幾 位 版 友 係 我 度 玩 到 唔 捨 得 走 ^^;;



Article 39:

Re: 城記N29係咪已經投入服務?


軟硬天師 (monifung@sprint.ca) at Sun Dec 26 14:56, 1999 said:


> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


> 如 題!





N29已 經 在 上 星 期 投 入 服 務 了 。


Article 39: (Request 1)

已 經 行 左 一 個 星 期 。





----


http://www.glink.net.hk/~bustop/night/atc-n29.shtml



Article 40:

Re: 蓮花地巴士廣告


Edward Hong (edhong@netvigator.com) at Mon Dec 27 01:14, 1999 said:


> LF 106 (makplc@hknet.com) said:


> 請 問:


> Q1. '家 家 樂'黃 色 廣 告 是 N 幾?





N352(7B掛 牌)





> Q2. '運 動 服 日'白 色 廣 告 是 LF 幾?





LF254





> Q3. 另 外 兩 部 橙 色 和 白 色 廣 告 既 是 G 幾?





根 據 你 所 提 供 資 料:


G209(黑 社 會 廣 告/81掛 牌)


G216(偉 易 達 字 典/82K掛 牌)





> Thank you!



Article 41:

Re: About the ex-HACTL Dargon,Volvo Olympian


raymond19 (whleer_@ctimail.com) at Mon Dec 27 01:11, 1999 said:


> LF260 (cotquean@netvigator.com) said:


> Is there any news about the NWFB DA93-95,VA 63,64?


> they have been placed on the deport for a long time!


> will they be re-newed their internal? i will be sad if they


> using there oid chairs and handlebar to runs on the routes!





咪 話 翻 新 車 廂,批 車 行 唔 行 到 都 成 問 題.DA93,94泊


在 柴 廠 已 有 一 段 時 間,其 中 一 輛 還 上 了 廣 告.前 排 有


架 豪(唔 知VA63定64)又 泊 在 柴 廠,但 兩 日 後 就 唔 見 了,


可 能 泊 在 裏 面.每 日 睇 住DA93,94擺 度 又 唔 行,同 天 台


的 中 巴 沒 有 分 別.





raymond19


(S3BL264)



Article 42:

Re: 問路: 錦繡花園


JubiLanXe (jubilant@netteens.net) at Mon Dec 27 00:58, 1999 said:


> Chicken (h9719507@hkusua.hku.hk) said:


> 請 問 除76K外,可 乘 什 麼 車 到 錦 繡 花 園?


> 聽 問 元 朗 大 馬 路 好 似 有 村 巴 去,但 係 非 居 民 可 唔 可 以 搭?


> 如 可 以,請 問 收 費 多 少? 上 車 位 置 在 哪?


> 勞 煩 解 答... thanx...


>


> Chicken





$6


元 朗 以 前 信 義 中 學 附 近


於 元 朗 西 總 站,行 去 公 廁o個 邊


再 過 條 馬 路 就 到


全 世 界 都 搭 得





JubiLanXe



Article 43:

Re: 回應比亞九九板友「九巴玩/換色?」一文


Edward Hong (edhong@netvigator.com) at Mon Dec 27 01:27, 1999 said:


> James 3006 (kwokcj@hknet.com) said:


> 原 文 在 此


>


> 其 實 早 個 多 月 之 前, 已 經 有 不 少 原 來 披 上 九 巴 仔 全 車 廣 告 的 「 九 巴


> 仔 線 」 (即 1, 2, 6, 6A, 9) 開 始 披 上 三 層 色 彩, 包 括 車 頂 淺 色, 中 間 白


> 色, 下 層 較 深 色. 大 家 有 否 留 意 到:


>


> 1. 這 些 色 彩 全 都 是 彩 虹 七 色 的 呢?





佢 本 書 亂 寫 ! 得 藍 、 綠 、 紫 三 色 , 何 來 七 色





> 2. 這 些 披 上 彩 虹 色 的 熱 狗, 全 都 是 九 巴 仔 線?





除3N155(K廠 後 備 , 前9掛 牌)





> 3. 全 部 的 右 邊 車 身 上 了 「Red-dot」banner, 左 面 是 空 白 或 有 九 巴 標 誌?





得 三 部 右 邊 有 九 巴 標 誌 , 全L廠:S3N194(B),3N116(G),3N187(P)


S3BL10條 右 邊Banner只 係 貼 錯





> 在 陳 x 瑜 最 新 出 版 的 「 香 港 廣 告 巴 士 手 冊 」 中, 曾 指 出 有 10 輛 熱 狗


> 披 上 彩 虹 色 彩, 代 表 九 巴 甚 麼 甚 麼 云 云.... 但 照 本 人 所 見, 肯 定 不 止


> 10 輛 車.





10 輛 車:3N116,3N143,3N152,3N155,3N171,3N187


S3BL10,S3BL312,S3N170,S3N194





> 歡 迎 討 論


Article 43: (Request 1)

> 3. 全 部 的 右 邊 車 身 上 了 「Red-dot」banner, 左 面 是 空 白 或 有 九 巴 標 誌?





非 也!!走1號 的S3BL10左 邊 上 了Nikko廣 告banner好 耐 呀!!



Article 44:

Re: something abour rt.15


LF 106 (makplc@hknet.com) at Mon Dec 27 00:42, 1999 said:


> SF31 (w9269@hkstar.com) said:


> 我 想 知rt.15現 在 是 否 只 有3架 矮 躉 行?另 外 想 知 點 解2080今 日 走 左 去23B notrt.15?嘜 佢 唔 係rt.15既 字 軌?係ar!架 紫 色 廣 告 寶 係 唔 係SF31


> lei ga?SF31頁 係 命 苦la!知 唔 知 佢 既 下 場 係 唔 係  硬?





Yes, SF31 係 紫 色, SF8 係 綠 色, SF4 係 天 賦 人 權 黃 色, SF6 係 清 潔 香 港 黃 色, SF5, 7-10, 13, 16, 19 新 巴 色 彩.


還 有, SF21, 25 中 巴 色, 可 能 於 本 月 退 役!


from一 個 每 天 座SF回 家 既 人.



Article 45:

Re: 今日一見


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Dec 26 22:06, 1999 said:


> nettony (blueaa@ismart.net) said:


> 今 日 見 到HT9176行75X時,他 上 落 門 這 邊 的 引 擎 室,像3ASV61多 左 個 網


> ,內 裏 有 一 大 風 扇,引 擎 室 蓋 的 把 手 也 十 分 特 別.


>


> 祝 千 禧 快 樂


>


> NETTONY


From BDB 某 thread(忘 記 了no.)





Article 46:

Re: 問車


Albert (ktbilly@netvigator.com) at Mon Dec 27 01:16, 1999 said:


> JF 1181 (slng@school.net.hk) said:


> 詢 問 以 下 車 的 資 料:


> 3AD169,3AD170行 咩 線,何 時 在 總 站 開 出?


> JC 3655去 左 邊 道?


> 請 大 家 幫 幫 忙 。


> Thank you!


>


> bus_ng


> http://w3.to/bus_ng/





3AD169: S廠 後 備 車.


3AD170: 80 美 林 ← → 觀 塘 碼 頭


Article 46: (Request 1)

> 3AD169,3AD170行 咩 線,何 時 在 總 站 開 出?





HU7803 (3AD169) 沙 田 廠 Spare


HU8420 (3AD170) 沙 田 廠 80 線 蛇 車





> JC 3655去 左 邊 道?





好 像 是 11C





N357



Article 47:

Re: 尋車:3050,5025


Philips (ykfong@vtech.net) at Mon Dec 27 00:25, 1999 said:


> 祝 你 新 年 快 樂 的ML29 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) said:


> 借 問 新 巴3050,5025去 了 哪 裡?


> MERRY BOXING DAY!(誰 收 到 巴 士 模 型?)


3050好 似 係 行82號,5025行8號.



Article 48:

Re: CLP Leyland 12M Paperbus


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Dec 26 22:16, 1999 said:


> SiuLam (suilam@netteens.net) said:


> CLP Leyland 12M Paperbus


>


>


> SiuLam's Home


> SiuLam


請 問 現 時 還 有 無 中 電 色Olympian呢?


有 的 話, 可 以 在 那 兒 找 到 它 們?



Article 49:

Re: 沙田D15道路(連接樂景街与大埔公路)


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sun Dec 26 19:55, 1999 said:


> 呼 喚 勝 利 的 籃 底 金 剛 (hkandylau@ctimail.com) said:


> 若 將 來D15道 路 通 車,九 巴 唔 知 會 唔 會 將70,72,72A,73A,74A改 經 樂 景 街,若 果 能 實 現 的 話,銀 禧 花 園 与 駿 景 園 的 居 民 有 福 囉!!!


> 到 時 我 想73A會 經 火 炭 半 山 落 山 尾 街





相 信 機 會 不 大


因 為 : 以 前 曾 經 有 火 炭 一 些 村 落 居 民 反 對 建D15路 , 擔 心 噪 音


問 題 ; 再 者 就 算 起 好o左D15路 , 可 能 重 型 車 唔 可 以 行 到 。





既 然 巴 士 都 算 係 重 型 車 輛 , 相 信 改 行D15路 既 機 會 不 大 。





而 家 駿 景 園 居 民 搭70、72、72A、73A、74A去 上 水 及 大 埔 方 向


可 以 行 去 駿 景 園 北 面 前 迴 旋 處(大 埔 公 路), 果 度 有 分 站 。 不


過 去 九 龍 方 向 則 比 較 痳 煩 一 點(因 為 附 近 冇 站)。





~~~Tony(S3M61)~~~



Article 50:

Re: 新巴流動客戶中心有等於冇 ?


100/911R/M1/300/917 (invespac@netvigator.com) at Sun Dec 26 18:34, 1999 said:


> 235Fans (c4004006@hkstar.com) said:


> 小 弟 上 星 期 幸 運 地 坐2080(新 巴 流 動 客 戶 中 心)從 山 頂 落


> 中 環(Rt.15).上 車 才 發 現 原 來2080跟 其 他 普 通Dart SLF


> 一 模 一 樣,並 沒 有 作 任 何 特 別 改 裝,只 是 外 貌 不 同 罷 了.


> 而 且 小 弟 又 很 少 見 它 外 出 收 集 意 見,那 麼 新 巴 流 動 客 戶


> 中 心 便 是 有 等 於 冇?


>


I agree with you, as 2080 seldom goes out to collect passengrs


comments.





Though even AA1 is useless to people like me, as operating


hours has always been between 1000-1300, I couldn't even make


it during lunch break! Am I suppose to take a day off from


work to reflect my comments? (that's the first complaint!


Operating hours of AA1)





> 為 何 新 巴 不 把2080改 裝 得 像AA1那 般 有 規 模?





If so, that means one less A/C bus would be running on the


streets serving passengers. Though I sure don't mind conversion


of any non-A/C bus into A/C and serve such purpose.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 51:

有感而發


藍田站長 (jackie01@hknet.com) at Mon Dec 27 00:13, 1999 said:


> 路 人 甲 .NFS3 (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


> 友 板 有 位 被 停 板 的 仁 兄(佢 好 似 已 被cut左hkbdb account),


> 也 是 非 常 憎K廠 的 人,


> 佢send左 個url俾 我,


> 英 雄 所 見 略 同,


> 我 就 貼 出 來 俾 大 家 分 享:


>


> http://freeweb.digiweb.com/people/ldepot/index.html





其 實AP都 唔 係 咁 好 坐o乍,當 你 試 過 坐 頂 閘o既AP行 將 軍 澳 道,


你 就 會 想 坐 番 舊AVo架 啦...







而 家 都 想 舊AV行 番16號o既藍 田 站 長(GB2444,FX8032)



Article 52:

Re: [每週牆紙]DM37


亞歷山大非官方發言人 (borisyan@hk.super.net) at Sun Dec 26 18:06, 1999 said:


> SillyBus (mck@netteens.net) said:


> Bus Square每 週 大 相: DM37





奧 !15A的 甩 牌 車











Bory23, FC6037


藍 田(北)助 理 站 長



Article 53:

Re:[兩張相]城記各位可否城記豪12米的正+背面相


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Sun Dec 26 15:00, 1999 said:


> 火 柴 人 ~柴 柴~ (m.kwok@ismart.net) said:


>


>


>


> 火 柴 人 ~柴 柴~








點 解 我download唔 到?



Article 54:

Re: Today NWFB rt.15 of terror scenery!!


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Dec 26 13:33, 1999 said:


> Maruko NWFB3301L (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> Today!I take NWFB rt.15 3303L to return Wan Chai,


> the 3303L on Mount Kellett Road Bridge under with


> SF?? rt.15 to The Peak direction.I saw the SF?? rt.15


> is because a dodge the 3303L rt.15 to Central direction


> ,So that!the rt.15 SF?? carelessly a collide Mount Kellett


> Road Bridge top in upstairs at the back.but this slight


> a collide,but very dangerous already!!


>


>


>


> 3301L JH6164





我 想 問, 你 究 竟 想 說 什 麼?


SF 批 頂?



Article 55:

今日(26/12)36M的派車情況


HT8086 (nwfbva63@netvigator.com) at Sun Dec 26 11:12, 1999 said:


今 天 小 弟 在 梨 木 樹 總 站 觀 察 過,36M共 派 出 五 部 車 行 走.


其 中 三 部 為 空 調 車,餘 下 的 是 非 空 調 車,現 述 如 下:





空 調 巴 士 :


1.3AV(HE8107)--取 代S3BL(DK8798)





2.3AV(HF2861)--取 代S3BL(DK9467)





3.AL(FP5469)---取 代S3BL(DK8785)





非 空 調 巴 士 :


1.S3BL(FY8369,老 虎 頭)--代 替S3BL(DL1899)





2.S3BL(DL431)





備 註 : 當 中 兩 部3AV車 內 已 有36M路 線 資 料,而 部HE8107左 邊 車 身 並 無 貼Banner.





小 弟 於 明 天 及 後 天 會 再 觀 察 一 番,如 有 改 變 會 在'特 別 所 見'內 貼 出.


如 有 板 友 有 最 新 資 料,歡 迎 跟 進.





報 告 完 畢 !


HT8086


Article 55: (Request 1)

36M客 量 有 冇 增 加?


108-ADS9



Article 56:

別了,DL!+尋找Hello Kitty N車的故事


Leslie Chan (neoplan@ismart.net) at Mon Dec 27 00:38, 1999 said:


今 天,終 要 和DL說 告 別 了...





今 日 本 來 想 去 影Hello Kitty Jubilant,但 中 午 收 到 消 息,知 道DL45去 了 行94A,終 於,和 兩 名 版 友 去 坐 了 一 轉!


這 一 程,真 使 我 懷 念...回 想 起 坐DL過 海,落 雨d人 唔 開 窗,好 焗 的 感 覺,今 天 以 後,便'今 生 不 再'...





友 人 看 看 她 的 行 車 証,原 來 今 年12月27日 是 好 在 港10歲'生 日'(首 次 登 記 於1989年12月27日),而1999年12月26日 就 是 她 的 死 亡 日 期...





之 後,我 和 友 人 上 了rt.42 (DA55) 去 北 碼,之 後 去 左 搭rt.606(9XX)去 彩 雲 看 看Hello Kitty Jubilant 有 無 行10 或 92,問 了rt.10站 長,有Jubilant,但 不 是 我 搵 那 部...





另 之 後 坐26M去 官 塘,看 看 之 前 看 見 的N行14C,都 不 是,而rt.17今 天 沒 有N,之 後 坐269C(嗚 嗚,今 日 好 多AP,包 括AP1行269C,但 坐 唔 到!)入 了 天 水 圍BBQ,點 知...





rt.53有N行!!!





My God!





之 後,行 左 一 陣 新 北 江,竟 然 搵 到 兩 件 同 巴 士 無 關 的'正0野'


1)十 蚊 三 底 好 正 的 雞 蛋 仔


2)大 型 Software 及 VCD '老 翻' 檔!





最 後,我 幫 襯 了1).





回 程 坐269C見 到AP1的


Leslie Chan



Article 57:

NFS:HS:[Go ahead廣告]新巴Super Olympian


莫探員 (trident@2themax.com) at Sun Dec 26 23:08, 1999 said:





如 果 想 要 就ICQ我


ICQ:15380052



Article 58:

Re Mike Wong: 101寶現身堅城的相片


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Dec 26 22:11, 1999 said:


Dear Mike Wong,


根 據 此 文


以 及 這 相 片


請 問 當 時101 派 車 如 何? 有 無 冷 馬?


我 雖 然 是 西 環 人, 但 當 時 還 小


另 外, 有 無 車 頭 相?


可 否 說 說 你 當 時 的 反 應 呢?


P.S. 為 何91 年 堅 城 總 站 還 有 海 景 呢, 影 這 張 相 的 位 置 大 約 是 現 時 那 處?


多 謝 解 答!



Article 59:

AP一問


Mak (speed86@ismart.net) at Sun Dec 26 21:24, 1999 said:


點 解CENTROLINER的 頭 軸 和 尾 軸 用 兩 條 不 同 的 車 軑 呢 ?














多 謝 解 答 小 弟 的 問 題!



Article 60:

[廣告]HKPT Weekly Special CMB LF33/DS4


HKPT Webmaster (webmaster@hkpt.com) at Sun Dec 26 20:24, 1999 said:


HKPT Weekly Special 已 經 更 新 ! 本 周 巴 士 照 片 為 前 中 巴LF33及DS4!


歡 迎 參 觀 !





前 中 巴LF33及DS4





HKPT Webmaster


HKPT



Article 61:

[巴士德新巴88網頁] 大相更新─新巴將軍及翻髹的LA9


新巴88線總監 (kintak@netteens.net) at Sun Dec 26 20:14, 1999 said:


如 題...........


請 瀏 覽 並 簽 署 留 言 冊


謝 謝!


巴 士 德 新 巴 88 網 頁



Article 62:

今日山頂遊記+問題三個


Metrobus A/C DP1932 (kinghoem@netteens.net) at Sun Dec 26 20:06, 1999 said:


今 日 和 一 位 不 是 巴 士 迷 的 同 學 去 山 頂,我 們 先 在 中 環 搭7號(901)去 香 港 仔,


Q1)901的 冷 氣 出 風 口 是 否 更 改 過?


之 後......行 路 上 山 頂{經 貝 璐 道,港 島 徑 第 二 段,港 島 徑 第 一 段[部 份],薄 扶 林 水 塘 道}


午 飯+睇 風 景 後,搭 新 記15號(3303L),一 上 車,發 覺 部 車 勁 矮,差 不 多 到 頭 頂(下 層),上 層 就 撞 頭 撞 到 唔 清 唔 楚,上 到 上 層,我 的 同 學 對 我 說 部 車 有 一 陣 怪 味,其 實 我 都 好 覺,不 過 冇 出 聲.


Q2)那 陣 怪 味 到 底 是 甚 麼 來 的?因 為 我 次 次 坐 新 記 的 新 車 都 聞 到.


開 車 後,經 常 聽 到 一 股 令 人 害 怕 的 聲 音.


Q3)那 些 聲 音 的 來 源 是 怎 樣 的?


之 後,去 到 中 環 後 便 回 家 了,我 搭 了 新 記680,


部 車 勁 快,個 司 機'手 查'得 好'很',由 於 觀 塘 繞 道 整 路,部 車 行 了 觀 塘 道,但 都 好 快......





連 續 兩 日 搭'68?'系 列 行 觀 塘 道 的Metrobus A/C DP1932



Article 63:

Need For Speed:HS Bus 5037


莫探員 (trident@2themax.com) at Sun Dec 26 20:00, 1999 said:


改 自Bus Design兄 的5037








評 一 評 分 吧!



Article 64:

【大相廣告】新巴「含硫特低環保燃油」廣告


香港汽車網絡快線 (hanvas@netvigator.com) at Sun Dec 26 19:08, 1999 said:


【 每 週 大 相 】 「 含 硫 特 低 環 保 燃 油 」 的 「 富 豪 奧 林 比 安 」( VA54 )





  《 香 港 汽 車 網 絡 快 線 》 【 每 週 大 相 】 分 頁 更 新 ,


  加 入 本 網 第 1 2 7 張 大 相 .


  新 加 入 之 大 相 為 :


    新 巴 推 廣 「 含 硫 特 低 環 保 燃 油 」 巴 士 的 「 富 豪 奧 林 比 安 」( VA54 )


  網 址 : http://home.netvigator.com/~hanvas/hkvne/w991226a.html





歡 迎 參 觀 .



Article 65:

36M加冷就出師不利


SK--DR5312 (jackyyng@netteens.net) at Sun Dec 26 18:44, 1999 said:


今 日 見 到 有 架36M的3AV俾 架 工 程 車 拖 住 返 廠 。


真 係 估 唔 到36M加 冷 , 批 掛 牌 車 就 出 師 不 利......



Article 66:

請問 ATR1 上午會在幾點到秀茂坪?


D931 (wwt51087@wwt.hkcampus.net) at Sun Dec 26 18:40, 1999 said:


請 問 ATR1 上 午 會 在 幾 點 到 秀 茂 坪?



Article 67:

When NWFB 3333L will finish and service


NWFB 3333L (kc09986@kc.hkcampus.net) at Sun Dec 26 18:20, 1999 said:


As the title



Article 68:

Stagecoach (捷 達) NFS MAN NL262 S.Edition


kikiant (il2239@netvigator.com) at Sun Dec 26 18:18, 1999 said:


Stagecoach (捷 達) MAN NL262 NFS BUS





Highest Speed: 160 km/h





If you want it,


call me (by e-mail or icq: 35033777)





And I wish all of the boardmates have a happy Millennium ^.-



Article 69:

圓頂寶出現在


LF 106 (makplc@hknet.com) at Sun Dec 26 17:28, 1999 said:


剛 剛 在 亞 視 收 看 電 影<<公 僕2>>, 見 到 有 九 巴 圓 頂 寶 出 現 在 銅 鑼 灣 高 士 威 道!


但 是 這 時 已 是 九 十 年 代 中 後 期, 九 巴 還 有 用 珍 寶 作 過 海 車 嗎?



Article 70:

訪問:前幾日60X-FW1321司機


金魚 (n960@netvigator.com) at Sun Dec 26 16:43, 1999 said:


昨 天,我 見 到 前 幾 日 四 車 相 撞 的FW1321司 機,佢 昨 天 有 開 工


駕 駛 的 係DW7841





我 問 佢 當 時 情 況,佢 話 佢 已 經 完 全 停 下,但 係 後 面 部 貨 櫃 車


剎 不 及,撞 落FW1321,FW1321便 撞 向 城 巴





巴 士 上 乘 客 都 覺 得FW1321司 機 唔 抵,部 車 完 全 停 定,D乘 客 放 手


但 係 部 車 比 後 面 車 撞





希 望FW1321司 機 可 以 打 甩 單 案 啦





在60X打 躉7年 多,已 有 兩 位 認 識 的 車 長 先 後 撞 車,同 樣 都 係


撞 城 巴 的 金 魚 字



Article 71:

新界專線小巴44,44A通告


金魚 (n960@netvigator.com) at Sun Dec 26 16:35, 1999 said:


在1999年12月31日 晚,新 界 專 線 小 巴


44 上 水 火 車 站--屯 門 碼 頭


44A 上 水 火 車 站--屯 門 新 墟





將 提 供 通 宵 服 務





44A常 客


金 魚 字



Article 72:

[網頁廣告]火柴人 ~柴柴~ 巴士網又加o左Man 24.310 同 689


火柴人 ~柴柴~ (m.kwok@ismart.net) at Sun Dec 26 16:10, 1999 said:


As title.





火 柴 人 ~柴 柴~ 巴 士 網





火 柴 人 ~柴 柴~



Article 73:

N293翠林特車一問..


GW5017 (chukayu@ctimail.com) at Mon Dec 27 00:32, 1999 said:


小 弟 於 今 早 大 約2:30am外 出,見 到AA48搞N293在 翠 林 巴 士 總 站 等 客.


並 大 約 於2:43am開 出.


本 人 與HT6540板 友 已 經 不 是 第 一 次 見 到 這 情 況(平 日 都 見 到),請 問N293係 唔 係 有 班 特 車 系 翠 林 開??





希 望 如Eddie Lam等 板 友 解 答..





GW5017



Article 74:

請問九巴trident10.6米是否用電子潛望鏡?????


HC 1524 (ks95155@ks.hkcampus.net) at Sun Dec 26 10:53, 1999 said:


請 問 九 巴trident10.6米 是 否 用 電 子 潛 望 鏡?????



Article 75:

【每日一票】邊間專利巴士公司最需要減價呢


ASV540/3ASV3 (bhywong@one.net.au) at Sun Dec 26 10:21, 1999 said:


今 日 投 票


邊 間 專 利 巴 士 公 司 最 需 要 減 價 呢





進 行 中o既 投 票


新 巴 應 唔 應 該 買 新 車 做 將 軍 澳 新 線 ﹖


九 巴 應 唔 應 該 買 新 車 行 天 水 圍 新 線 ﹖


城 巴 專 利 部 服 務 質 素 如 何 ﹖


邊 間 巴 士 公 司 最 守 信 用 ﹖


你 最 喜 歡o既 專 利 巴 士 公 司(香 港)





多 謝 各 位 擁 躍 支 持 ﹗








ASV540/3ASV3



Article 76:

(廣告)1998最佳車身廣告選舉結果


Jess (jess66@ctimail.com) at Sun Dec 26 10:04, 1999 said:


Jess 66 Page 舉 辦 的1998年 最 佳 車 身 廣 告 選 舉 雖 已 結 束 多 時,


但 結 果 仍 未 公 佈, 現 公 佈 如 下:-





1. 16% 新 巴15路 線-紫 色/橙 色


2. 13% 三 號 幹 線 郊 野 公 園 段


3. 10% Sunday(咪 郁/咪 走/注 意)


4. 8% 虎 年 巴 士


5. 4% 慈 雲 山 中 心


6. 3% 富 東 商 場


7. 3% 錦 囊IXUS相 機


8. 3% 香 港 世 界 宣 明 會-助 養 兒 童


9. 3% 綠 色 和 平


10. 3% 牽 晴 間


10. 3% 新 都 城 第 二 期(紫 色)


10. 3% 好 彩 海 鮮 酒 家(黃 色)





其 他 多 於 一 人 投 票 的 廣 告:-


AC Delco(98年 版),國 泰-直 航,交 通 安 全98三 款,廉 政 公 署(打 繫 貪 污),


煤 氣 智 多 寶,Skymart,,新 寶 城,西 門 子98,快 譯 通(The Power to relate),


鷹 牌 鹿 精,通 成 廣 告,長 榮 航 空I,青 衣 城,國 泰-航 運 中 心,鹽 業 銀 行(紫),


又 一 城,Marlboro Classics,永 好 牌 插 頭





新 一 年 的 投 票 又 開 始, 今 年 每 人 可 投 票 數 增 至 三 票, 敬 請 踴 躍 投 票.


一 九 九 九 年 香 港 巴 士 全 車 身 廣 告 選 舉 投 票, 請 按 此





另 彩 色 相 對 論 預 告:


1999年 十 二 月 大 相 專 題:巴 士 大 集 會


2000年 一 月 大 相 專 題:煙 沒 了 的 兩 局





Jess



Article 77:

[網頁廣告] 兔年巴大相 及 攪牌機更新


尚德九尾熊 (syhung@netvigator.com) at Sun Dec 26 09:00, 1999 said:


26-12-99 尚 德 九 尾 熊 之 更 新 項 目:




  • 每 週 一 相:


    今 次 是99年 最 後 一 次 更 新, 本 週 大 相 當 然 是


    髹 上 兔 年 巴 廣 告 的 富 豪 奧 林 比 安 ~ #AV101.



  • 巴 士 攪 牌:


    已 取 消 路 線 加 入89A及63.









立 即 進 入





想 改 翻 自 己 版 內 的e-mail但 不 成 功 的


KMBear



Article 78:

[廣告]每週大相: 巴士大集會中的新巴 SF10 與 3301L 合照


Eric Chan (ericbus@ctimail3.com) at Sun Dec 26 08:39, 1999 said:


香 港 巴 士 相 片 網 每 週 大 相 為 巴 士 大 集 會 中 的 新 巴 SF10 與 3301L 合 照


另 加 相 新 巴 Dennis Trident 10.3m #3301L


歡 迎 參 觀



Article 79:

城巴N29一問


vole (voletsy@ismart.net) at Mon Dec 27 01:50, 1999 said:


點 解 城 巴N29只 得 兩 班 車(每 邊)?


城 巴 為 什 麼 會 揀 這 兩 個 時 間 為 開 車 時 間 ?



Article 80:

693


Albert (ktbilly@netvigator.com) at Mon Dec 27 01:33, 1999 said:


現 時 九 巴 由 港 島 至 將 軍 澳 的 過 海 隧 道 線,只 有690及691有 金 車 行 走.


但693到 現 時 為 止,仲 未 有 金 車,何 時 加 派 雙 層 低 地 台 巴 士 殺 入 將 軍 澳 尚 德 呢?


Article 80: (Request 1)

以 尚 德 作 總 站 的 296C 不 是 已 使 用 金 車 作 掛 牌 嗎?





N357



Article 81:

NFS:HS 巴士 Download


莫探員 (trident@2themax.com) at Mon Dec 27 01:34, 1999 said:


Click here for your bus



Article 82:

Re: 城門水塘一問?


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Mon Dec 27 03:07, 1999 said:


> Grass (m0130928@netvigator.com) said:


> 以 前 九 巴 曾 有 路 線 上 城 門 水 塘


> 有 無 人 記 得 係 幾 多 號(好 似 係3XX)


> 仲 用 亞 比 安 行





條 線 係32R。





Christopher



Article 83:

[遊戲六問]–DC機的「東京巴士案內」


大埔人 (kfa79@hkstar.com) at Mon Dec 27 03:22, 1999 said:


各 位 板 友 您 好,小 弟 希 望 知 道 有 冇 板 友 玩 過DC機 的 「 東 京 巴 士 案 內 」,


(封 面 是 有 三 部 巴 士 的)


1.這 隻 遊 戲 是 玩 「 渣 」 巴 士,還 是 管 理 巴 士 公 司 呢?


2.若 果 這 隻 遊 戲 是 玩 「 渣 」 巴 士 的,有 冇 專 用 手 掣(巴 士 呔 盤)呢?


3.遊 戲 模 式 又 是 點 呢?


4.難 唔 難 玩?


5.有 冇 攻 略?


6.這 隻 遊 戲 售 價 多 少?





搭 單 一 問:


DC有 冇 出 電 車GO(連 手 掣)?


售 價 多 少?





多 謝 各 位 板 友 幫 忙!!!!!





可 能 為 了 玩 「 東 京 巴 士 案 內 」 同 「 電 車GO」 而 買DC的


大 埔 人


^.^