20000607.



2000年6月7日文章(20000607)



本日文章總數::112!!!!!!!!!!!!!!

文章編碼: (20000607_01-112)




以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第85篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文 第89篇文 第90篇文

第91篇文 第92篇文 第93篇文 第94篇文 第95篇文 第96篇文 第97篇文 第98篇文 第99篇文 第100篇文

第101篇文 第102篇文 第103篇文 第104篇文 第105篇文 第106篇文 第107篇文 第108篇文 第109篇文 第110篇文

第111篇文 第112篇文











58381-1


Article 1:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09]





Re: [注意] 嚴格執行標題字數限制


100/911R/M1/300/917 (jerrywong@netron.com.hk) at Wed Jun 7 17:47:40 CST 2000 said:
> HKBDB Admin (-) said:


> 標 題 字 數 過 長, 會 引 致 主 頁 板 面 移 位, 引 致


> 內 文 回 文 標 題 移 位, 為 板 友 帶 來 極 大 的 不 便.


> 所 以 有 關 板 規 訂 明 標 題 字 數 不 得 多 於 二 十 個


> 中 文 字, 或 其 同 等 長 度. 但 一 直 以 來, 很 多


> 板 友 對 有 關 板 規 視 若 無 睹. 有 見 於 此, 我 們


> 將 嚴 格 執 行 有 關 板 規, 凡 被 我 們 發 現 標 題 字


> 數 多 於 規 定, 一 經 警 告 後 再 犯, 將 被 停 板 不


> 少 於 三 十 天.


>


> 另 請 勿 把 標 題 寫 在 名 字 空 格 上 以 求 突 破 有 關


> 規 定. 只 要 我 們 發 現 名 字 欄 上 出 現 的 東 西,


> 其 內 容 本 質 是 標 題 者, 會 視 作 標 題 處 理, 敬


> 請 留 意.


>


> HKBDB Admin





I have also found many boardmates disobey board


rules by adding a '>' sign in the statement


they reply, which makes other viewers quite


confused.





Can the board admin do something about this


rather serious problem as well?





Thank you very much.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 1: (Request 1)

> Neoplan Zentroliner (fatfishz@netvigator.com) said:


> Would English titles be limited to 20 words


> or 20 characters? Or 40 characters as one


> Chinese character = 2 English characters.


>


> Also is spacing between each Chinese characters


> allowed?


>


> Regrads.





我 們 採 用 20 個 中 文 字 等 如 40 個 半 形 英


文 字 母 計 算, 任 何 空 格 都 會 計 算 在 內.





HKBDB Admin



Article 1: (Request 2)

但 板 主 呀 , 標 題 字 數 太 長 所 引 致 的 問 題 不 大 , 是 否 真 的 須 要 停 板 咁 大 件 事 呢 ?


另 就 此 問 題 作 一 建 議 : 在 標 題 欄 限 死 字 數 設 定 , 多 過 廿 個 字 元 便 不 在 輸 入 文 字 , 減 少 板 友 犯 規 而 受 刑 。



Article 1: (Request 3)

> HKBDB Admin (-) said:


>


> 程 式 對 NET$CAPE 用 戶 是 可 以 限 制 的,


> 但 對 IE 的 用 戶 卻 不 能 限 制.


>


> HKBDB Admin





板 主 先 生 呀 :


寫 個 咁 o野 落 個 script 度 咪 得 囉.......





if (length($FORM{$s}) > 40) {


&warning;


}



Article 1: (Request 4)

> 前 新 巴88線 常 客2001 (kintak@netteens.net) said:


> 板 主 呀 , 我 都 係 用 微 軟 探 險 家 瀏 覽 器5.0版 本 , 咁 我 地 用 此 牌 子 的 板 友 咪 好 易 犯 規 ?


> 請 板 主 調 整 一 下 , 謝 謝 你 !





只 要 選 擇 一 個 短 的 標 題, 貼 文 前 先 數 一 數


標 題 字 數, 我 看 不 出 這 兩 點 要 做 起 來 有 什


麼 困 難. 你 讀 中 文 書 時 有 冇 見 過 有 課 書 的


文 章 標 題 有 二 十 字 那 麼 長 嗎? 一 篇 一 千 幾


百 字 的 文 章 尚 且 可 以 用 一 個 精 簡 的 標 題,


我 真 看 不 出 一 篇 幾 十 字 的 討 論 文 章, 二 十


字 的 標 題 都 表 達 不 到 文 章 的 主 旨.





HKBDB Admin



Article 1: (Request 5)

可 否 將 這 段 訊 息 放 上 板 主 專 用 區? 因 為 這 篇 告 示 恐 怕 過


兩 三 日 就 會 從 第 一 頁 主 頁 消 失.





--


輝 仔



Article 1: (Request 6)

> HKBDB Admin (-) said:


>


> 只 要 選 擇 一 個 短 的 標 題, 貼 文 前 先 數 一 數


> 標 題 字 數, 我 看 不 出 這 兩 點 要 做 起 來 有 什


> 麼 困 難. 你 讀 中 文 書 時 有 冇 見 過 有 課 書 的


> 文 章 標 題 有 二 十 字 那 麼 長 嗎? 一 篇 一 千 幾


> 百 字 的 文 章 尚 且 可 以 用 一 個 精 簡 的 標 題,


> 我 真 看 不 出 一 篇 幾 十 字 的 討 論 文 章, 二 十


> 字 的 標 題 都 表 達 不 到 文 章 的 主 旨.


>


> HKBDB Admin


冇 錯 , 中 文 書 確 實 唔 會 有 廿 個 字 的 標 題 。


但 有 時 我 打 網 頁 廣 告 , 連 埋 「 網 頁 廣 告 」 四 字 都ar了 唔 少 字 元 , 加 埋 一 些 描 述 都 用 了 共 廿 多 個 字 。 改 做 廿 五 字 行 嗎 ?





但 , 我 盡 量 都 會 同 板 主 、 板 助 合 作 的 !



Article 1: (Request 7)

> BSTC (tommy@mollyyeung.com) said:


> Gakei!,Gakei!,if when the first passage is 20 words .So the Reply passages will become 23 words!


> Will it cause to forbid our membership?








這 個 不 算 犯 規. 但 我 們 仍 鼓 勵 你 把 它 縮 短 至 20 字 之 內.





HKBDB Admin



Article 1: (Request 8)

> 284 (sheeron@hknet.com) said:


>


> 那 麼 你 不 用IE也 成.


唔 知 點 解 我 部 機 唔 識 用NETSCAPE!!



Article 1: (Request 9)

> 但 有 時 我 打 網 頁 廣 告 , 連 埋 「 網 頁 廣 告 」 四 字 都ar了 唔 少 字 元 , 加 埋 一 些 描 述 都 用 了 共 廿 多 個 字 。








只 用 [Ad.] 也 可 以, 而 我 們


亦 接 受 把 這 字 放 在 [名 字] 空 格 上.





> 但 , 我 盡 量 都 會 同 板 主 、 板 助 合 作 的 !








多 謝 你 的 合 作.





HKBDB Admin






58355-1


Article 2:



回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09|10]

[11|12]






Re: 以人下邊D總站影到相?


Centroliner (jliemail@netvigator.com) at Wed Jun 7 22:22:53 CST 2000 said:
> LF278(Stven) (pandafan@i-cable.com) said:


> 龍 門 居,stanly 廣 場,澤 安,白 田,天 平.華 明,祥 華,富 亨,穗 和 苑,瀝 源,禾 輋,黃 泥 頭,廣 源,沙 田 圍,新 田 圍,新 翠,顯 徑,耀 安,恆 安,錦 英 苑,泥 沖(99總 站),康 盛,sai kung,


> wong shek,山 景,葵 盛,石 籬,安 蔭,麗 瑤,長 亨,長 康


>


> 可 唔 可 以 講 埋 係 單 坑 定 雙 坑


>


> thx


富 亨:


大 量 龍 記271任 影, 該 線 除 站 頭 單 坑 外, 另71A站 頭 左 面 有 孖 坑, 多 數 泊271車, 連 站 頭 合 共 三 坑.





建 議 影 相 位 置: 站 長 室 前.



Article 2: (Request 1)

澤 安:2D,104(0740am,0805am)同203(0730am,0800am)泊 係 路 邊,影 右 車 身 一 流,但 天 晴 日 子 小 心D,因 為 上 面 有 條 行 人 穚,有 陰 影,不 過10-12點 食lunch時 間,2D會 泊 前D,點 影 都 得.





但 我 從 未 見 過 有 巴 迷 去 澤 安 影 車wor(我 係 澤 安 居 民,有 冇 巴 迷 係ar?)



Article 2: (Request 2)

唔 好 話 我 串 你,呢d站 全 部 都 可 以 影 相


爭 在 你 影 得 好 唔 好,要 影 得 好,以 下 全 部 都 得





華 明,祥 華,富 亨,穗 和 苑,瀝 源,禾 輋,顯 徑,耀 安,恆 安,錦 英 苑,泥 沖,康 盛,sai kung,wong shek,山 景,葵 盛,石 籬,安 蔭,麗 瑤





Hong Kong Bus Arcade



Article 2: (Request 3)

穗 禾 苑: 80M係 單 坑,81K係 孖 坑,影280P要 在 早 上,


因 為 站 細,好 難 影 到 巴 士 全 則 面,若 要 影 則 面,要 待 巴 士 轉 出 站 一 刻 捕 捉!





黃 泥 頭:可 以 影83K,83X,86及89D,83X要 上 下 午 繁 時 影,


個 站 都 几 空 曠,大 多 可 以 企 係 小 巴 站 影 巴 士 右 側!





沙 田 圍: 可 以 影86A的ATS及89B的 新IVE廣 告,


任 你 影 位,最 正 係 下 午 一 定 可 以 影 到 「 訓 練 巴 」 如3N,3M,AA,N等!





耀 安: 可 以 影43X,81C,A41P,而681P要 早 上,有 好 多 車 可 以 影,


但 要 小 心 車 輛 出 入!





恆 安:可 以 影85K,86C,89C,285! 尤 其285的AA3,不 妨 一 捕!





錦 英 苑: 可 以 影86K,85M,87D及 易 搭AA,但 各 線 巴 士 站 分 散,


要 四 處 捕 車,小 心 安 全!





Leon ^_^希 望 幫 到 你~



Article 2: (Request 4)

祥 華 :


露 天 車 站


得 一 條 孖 坑 同 一 條 單 坑 , 單 坑 讓 的 士 出 入 , 孖 坑 係77K總


站 , 最 多 可 停 六 部 十 米 以 下 巴 士 。


影 相 應 該 沒 大 問 題 , 但 要 注 意 出 入 之 的 士 及 行 人 太 多 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 2: (Request 5)

> 做 隻 出 位 的 馬 仔(EL7295) (lin.wong@ismart.net) said:


> 康 盛690,95,95M雙 坑,296就 單 坑


> 西 貢 就 一 定 影 到,因94,99條 坑 好 闊


> 92,299 就 單 坑











Article 2: (Request 6)

泥 涌:二 條 單 坑,不 難 影 相,之 不 過 有 時 會 有d小 巴 及 私 家 車 泊 左 係 度.





Johnny



Article 2: (Request 7)

石 籬--this is the indoor terminal, not enough light. It need to bring tripod for better photo.


安 蔭--a outdoor terminal, but the terminla is very small, not easily to take a good photo......





235M



Article 2: (Request 8)

康 盛,Rt.690 is very easy to take there.





長 康, very dark in fact, and the site is too narrow, not easy and not a good place to take photos.





>


> thx


welcome



Article 2: (Request 9)

龍 門 居 -- 站 內 影 就 可 能 要 閃 光 燈,站 外 影 就 可 在 迴 旋 處 或 支 路 影,都 常 都 係 慢 車 或 者 等 燈,所 以ok卦





山 景 -- 露 天 架,影 到 架,不 過 在 山 邊



Article 2: (Request 10)

> AMN5/JM2535 (97484228@plink.cityu.edu.hk) said:


>


> 龍 門 居 -- 站 內 影 就 可 能 要 閃 光 燈,站 外 影 就 可 在 迴 旋 處 或 支 路 影,都 常 都 係 慢 車 或 者 等 燈,所 以ok卦





如 果 夜 晚,o的 燈 好 夠 光,我 試 過 連 閃 光 燈 都 唔 駛 都 影 得 好


清 楚...





S3BL272


屯 門 碼 頭 統 戰 部(巴 士 分 部)部 長



Article 2: (Request 11)

禾 輋 嚮 露 天 位 置........


而 且 有 時0的 車 泊 上 行 人 路


影 相 應 無 問 題....








SiuLam



Article 2: (Request 12)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 上 水 天 平 總 站 一 半 在 室 內, 261 在 外 坑, 270 在 內 坑.


> 影 出 來 的 效 果 可 參 考 --- 部 分 261 相 片就 是 在 天 平 影 的.


>


> 華 明,祥 華 及 麗 瑤 應 該 無 問 題.


> 富 亨 d 車 要 泊 出 來 先 影 到, 否 則 會 有 巴 士 站 蓋 遮 住.


> 其 餘 則 不 肯 定, 有 待 其 他 板 友 接 力.


>


> GZ5818/Tonio Tse


>


新 田 圍 總 站 最 好 影 係87B條 坑


其 他 要 睇 情 況


仲 有 就 係 富 圍 樓 下87B個 站 都 幾 好






58354-1


Article 3:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07]




Re: 考考你:九巴車牌問題


K.W.YUEN (osyuen@netvigator.com) at Wed Jun 7 19:23:38 CST 2000 said:
> 金 魚 (n960@netvigator.com) said:


> 問 題1.九 巴 車 隊 中,有 那 一 個 字 母 的 車 牌 係 最 多,共 有 幾 多 個?


> 問 題2.九 巴 車 隊 中,有 那 一 個 字 母 的 車 牌 係 最 少,共 有 幾 多 個?


>


> 金 魚 字





對 於Q1,經 初 步 點 算,結 果 如 下:(不 計 龍 運)





最 多 是HT,有91個


AV-88, 3AD-3





其 次 是DL及DP,有89個


DL:


S3BL-50, S3M-39


DP:


S3BL-19, S3M-21, S3N-49





然 後 是DN,有85個:


S3N-7, S3BL-44, S3N-34





DM也 很 多,有78個:


S3N-52, S3BL-21, S3M-5





另 外,HC只 個75個:


AD-43, 3AV-15, AV-11, AA-6





其 他 沒 有 點 算,但 估 計 也 不 會 多 於 以 上 那 些



Article 3: (Request 1)

> 問 題1.九 巴 車 隊 中,有 那 一 個 字 母 的 車 牌 係 最 多,共 有 幾 多 個?





May be is HT (From AV423-510) 共88架


若 果 連 龍 運 就 有88+85=173架





> 問 題2.九 巴 車 隊 中,有 那 一 個 字 母 的 車 牌 係 最 少,共 有 幾 多 個?





JL ,just AMN1 JL1989 one only.



Article 3: (Request 2)

> 丹 尼 士 三 叉 戟 (poonkaho@netteens.net) said:


>


> 問 題2:AI,AO,AQ,BI,BO,BQ,CI,CO,CQ..........


> 至 於DU , 不 肯 定 , 可 能 在 公 程 車 隊 裏 已 有.


>


> 問 題1:我 相 信 那 位 考 人 的 板 友 也 不 識 答 呢!





你 問 題 二 既 答 案 , 其 實 你 搵 哂 全 港 所 有 車 都 唔 會 有 你 所 講


既 車 牌 英 文 字 母 存 在 。


這 個 是 法 例 規 定 的 。 車 牌 第 一 個 英 文 字 母 唔 可 以 係I,O,Q


, 因 與1同0近 似 。 第 二 個 英 文 字 母 也 不 可 以 係I,O,Q, 原


因 一 樣 。 所 以HZ出 完 之 後 就 變o左JA, 而 唔 係IA



Article 3: (Request 3)

總 之 車 牌 的 兩 個 字 母 唔 可 以 係I,O,Q


同 埋 兩 個 英 文 字 母 的 組 合 唔 會 有 特 別 意 思


eg. HKXXXX


3AD46/HJ8388 (s986380@dont.csc.cuhk.edu.hk) at Wed Jun 7 23:49:50 CST 2000 said:
> 輝 仔 (cscfng@comp.polyu.edu.hk) said:


>


> 好 似 有DU牌AT.





AT 車 牌 的 資 料 在 此http://202.85.159.96/hkbdb/best/43568-003.html


沒 有 DU 牌 的



Article 3: (Request 4)

最 多 應 該 係HT牌(無 數 咁 多 部)


最 小 應 該 係JL牌(應 該 得AMN1)





GW5017



Article 3: (Request 5)

好 多3AD都 係HN,HS



Article 3: (Request 6)

我 估GP或 者HT to Q1



Article 3: (Request 7)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 會 唔 會 係 HC?


>


>


> DU 牌 , 一 個 都 無.


>


> GZ5818/Tonio Tse





Q1 AD或HT牌


Q2 DU無,JL得 一 架---->AMN 1






58429-1


Article 4:


回應:

[01|02|03|04|05|06]





Re: 將軍澳幾時有電子躉?


NWFB 740/740A (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) at Wed Jun 7 22:41:15 CST 2000 said:
> 丹 尼 士 三 叉 戟 (poonkaho@netteens.net) said:


> 到 目 前 為 止,九 巴 在 將 軍 澳 線 還 沒 有 派 電 子 躉 出 沒,亦 無 增 派 其 他 任 何 新 車.


> 以 將 軍 澳 的 收 費 那 麼 高,應 該 派 多 些 新 車 來 行 走 才 是!





將 軍 澳 獨 大 左 咁 耐,


仲 要 金 車 做 乜?!


係 時 候 比 荔 廠 啦!!!



Article 4: (Request 1)

您 想 荔 廠 要 都 俾 唔 到 您 ( 唔 係 九 巴 問 題 )


您 應 該 再 睇 睇 下 列 網 址 :


特 區 新 聞 -2000年6月2日





不 過 而 家 話 有5部ATR落L廠





另 今 日111用 的ATR209至 到 未 出 的ATR218如 無 意 外 都 係K廠


,116可 能 在 一 星 期 至 兩 月 內 轉 金 車 。





超 豪 檸 少 .5048


ICQ:53261307



Article 4: (Request 2)

梗 係 要 啦!


296,296A,296D,98A,297,95,11X,14C,14S,3S等 緊 金 車o架!~~





K廠 晨 童



Article 4: (Request 3)

> 3AD124 (joelty@ismart.net) said:


>


> 如 果 收 費 貴 就 要 有 新 車,


> 咁 屯 門/元 朗/天 水 圍 一 定 要 最 多 新 車,


> 點 解?


> 因 為 元 朗.天 水 圍 的 巴 士 線 都 成$10!





現 在 屯 門 有MAN60X,元 朗 有 電 子 躉68X,天 水 圍 有 超 豪269D及NEOPLAN269C.


SO,將 軍 澳 應 派 超 豪 行98C[$9],派 電 子 躉 行690,691[$15.3],還 有,尚 德 村 應 該 全 低 地 台 化![因 該 村 並 沒 有 熱 狗,全 冷 馬!]



Article 4: (Request 4)

丹 尼 士 三 叉 戟 (poonkaho@netteens.net) said:


> 現 在 屯 門 有MAN60X,元 朗 有 電 子 躉68X,天 水 圍


> 有 超 豪269D及NEOPLAN269C. SO,將 軍 澳 應 派 超 豪


> 行98C[$9],派 電 子 躉 行690,691[$15.3],還 有,尚 德


> 村 應 該 全 低 地 台 化![因 該 村 並 沒 有 熱 狗,


> 全 冷 馬!]





就 算 九 巴 用 晒 四 大 金 車 行 98C , 但 係 班 次 疏 到 嘔 ,


都 係 冇 用 。 反 而 佢 班 次 夠 密 的 話 , 白 車 金 車 都 冇


問 題 。690 , 691 有 左 躉 好 耐 啦 , 有 冇 個 電 子 牌


好 大 分 別 o既 咩?



Article 4: (Request 5)

> 做 隻 出 位 的 馬 仔(EL7295) (lin.wong@ismart.net) said:


>


> 其 實,將 軍 澳 有 冇 電 子 躉 都 吾 緊 要,至 緊 要 係 服 務 好 就 得,





如 果o的 人 會 咁 諗


呢 度 就 唔 會 大 戰 連 場


唔 會 有o的 唔 關 事 的 人 叫 人 擺 坐 九 巴



Article 4: (Request 6)

> Nickel Jaguar (jubilant@netteens.net) said:


>


> 即 係71B要 用M1?


> 869豈 不 是 要 新NEOPLAN?


>


> Hong Kong Bus Arcade





根 據 某o的 人 的 言 論 就 係






58394-1


Article 5:


回應:

[01|02|03|04|05|06]




Re: 九巴有沒有新的端午節巴士廣告?


GX 7271 (dicksony@netteens.net) at Wed Jun 7 18:22:11 CST 2000 said:
> 丹 尼 士 三 叉 戟 (poonkaho@netteens.net) said:


> 另 外,九 巴 的 那 輛 端 午 巴 士 現 身 在 何 處?


兩 輛 端 午 巴 士 :


HR 1918 (AV 405) 89X掛 牌


FB 5764 (S3BL414) 81C S6



Article 5: (Request 1)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 請 問 這 車 在 這 一 年 內 有 沒 有 落 過 個 龍 舟 色?


> 如 果 沒 有, 那 又 有 沒 有 徹 底 地 翻 油 過 呢?


>


> --


> 車 匙!








除 了 將[我 識 得 縮 小.....]個 句 除 下 外.全 年


都 保 持 原 狀



Article 5: (Request 2)

> NEOPLAN (neoplan969@free.ismart.net) said:


>


> 應 該 沒 有 啊!九 巴 真 慳 啊!留 翻 下 年 端 午 節 再 用 來 代 表 吧!





或 者 係 用 黎 推 廣 今 年 再 賣 既 模 型 呢?


ps:個 模 型 都 係AV405!





3AV50



Article 5: (Request 3)

> KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) said:


>


>


> 同 上 年 一 樣?





尋 日 份 生 果 報 紙 係 咁 寫:(大 意)


九 巴 係89X上 其 中 一 部 巴 士 油 上 龍 舟 色 彩.


而 同 時 推 出 其 模 型,售288,





咁 樣 仲 唔 係 賣 倉 底 貨?





3AV50



Article 5: (Request 4)

> KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) said:


> 係 都 唔 奇,上 年 我 開 檔 賣230,成 日 先 賣 一 架.





講 起 黎 都 幾 好 笑, 如 果 端 午 節 模 型 賣 唔 晒 就 keep 住 架


真 車 同 廣 告, 等 下 年 可 以 再 當 新 廣 告 又 賣 過. 咁 如 果 係


龍 年 巴 士 模 型 賣 唔 晒, 咁 係 咪 應 該 將 架 車 個 廣 告 keep


12 年 後 再 當 新 廣 告 出 呢..... :P



Article 5: (Request 5)

當 然 唔 得 啦 ! 十 二 年 後 的 農 曆 歲 次 不 同 嘛 !



Article 5: (Request 6)

Or 60 years.... :)





N357






58413-1


Article 6:


回應:

[01|02|03|04|05]





Re: ATS離264M而去?


ATS32-JK5844 (ucc81012@ucc.hkcampus.net) at Wed Jun 7 22:27:41 CST 2000 said:
> ATR63~HX9590 (cjackyhk@ismart.net) said:


> 小 弟 今 日 五 點 幾 係 元 朗 大 馬 路 見 到 三 架 非


> ATS行264M


> ADS:GS 6216,GU 9067


> AD:GR 7216


> 難 道ATS離264M而 去 ?





可 能 是 有 一d 車 做ORder to 269C or我 的 代 表 車


ATS32 入 廠 有 關!!





代 表 車 入 廠 的 香 港 超 級 巴 士 迷 討 論 區 板 助


:ATS32-JK5844


請 多 多 支 持!!


網 址:W3.to/hkbdf



Article 6: (Request 1)

> 小 弟 今 日 五 點 幾 係 元 朗 大 馬 路 見 到 三 架 非


> ATS行264M


> ADS:GS 6216,GU 9067





GU9067行264M絕 對 正 常


GS6216係U廠spare





> AD:GR 7216





行 左 幾 日 咯





Hong Kong Bus Arcade



Article 6: (Request 2)

> 九 巴 超 豪68X (ip28@netvigator.com) said:


>


> 有 時 攝 車 , 有 時264M有 架JD2522攝


> 車 , 而 且 我 曾 經 見 過 一 架EM車


> 牌O既AD行264M, 而 且 冇 八 達 通 添.....


>


> 九 巴 超 豪68X





Is it really a AD with EM registration number? As i


know, the registration number of AD1 is EL and the retired


AD2 is EU. There is no AD has EM as registration number.





S3M224



Article 6: (Request 3)

> sky (sky7221@ismart.net) said:


>


> 相 信 係 小 修 。


> 269D 今 日 都 用 上 唔 少 68X 的 焦 豪 。


> 架 3ASV44 下 晝 先 整 完 返 去 天 水 圍 開 工 。





269D還 有 白 馬



Article 6: (Request 4)

話 時 話 ,269C都 有 架 超 豪 喎


係JE 牌 呀


果 陣 時 太 約 係4:57分


之 前 果 班269C係AP



Article 6: (Request 5)

> 叻 ﹗ (letchan@netvigator.com) said:


>


> 呢 條 係 九 記 投 返 來 的 線 , 乜 可 以 用 高 地 台 車 咩 ﹖





I saw 2 ATS showing 264M parked in YL (East) in this evening


at about 19:00.





SiuLam






58436-1


Article 7:


回應:

[01|02|03|04|05]





Re: 將軍澳廠係吾係吾夠車呀!


NWFB 740/740A (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) at Wed Jun 7 22:43:12 CST 2000 said:
> 做 隻 出 位 的 馬 仔(EL7295) (lin.wong@ismart.net) said:


> 將 軍 澳 廠 係 吾 係 吾 夠 車 呀!


> 點 解 好 似 成 日 有 其 他 線 的 掛 牌 車 入 將 軍 澳?


> 好 似 今 日ATR1行98C





點 會 呀,將 軍 澳 廠 係 獨 大 廠 之 一 喎,


點 會 唔 夠 車 呀!


況 且ATR1最 近 已 經 唔 係 食 住1A啦!



Article 7: (Request 1)

用 新 車 和 有 沒 有 足 夠 的 車 好 像 是 兩 碼 子 的 事.


所 以 你 的 論 據 不 一 定 成 立.





請 不 要 又 借 機 重 提 你 千 篇 一 律 的 論 點.





被 你 煩 透 了 的





Darren


BL35



Article 7: (Request 2)

> 碌 (luk2000@netvigator.com) said:


>


> 係la~ 係la~ 我 日 日 唔 係 金 車 就4波MCW, 有D搭 到 悶tim~


> 呵 欠~~~~





我 都 係 呀!今 日 又 坐ATR3,又 坐S3M238,ATR2,有D搭 到 悶tim~





*碌 兄,請 問 你 有 沒 有icq或 其 他 聯 絡 方 法








see him again..^_^


將 軍 澳 居 民


K廠 晨 童



Article 7: (Request 3)

唔 知 部ATR1 走98C 頂 閘 上 寶 琳 路 有 冇 跪tim...



Article 7: (Request 4)

其 實 將 軍 澳 有4波MCW已 經 很 好 了,起 碼 夠 快,你 當 坐 以 前 的51囉!



Article 7: (Request 5)

我 估 計 不 是 唔 夠 車,因 我 經 常 見 到 寶 林 廠 泊 了 很 多 車!






58428-1


Article 8:


回應:

[01|02|03|04|05|06]





Re: 問中巴DM/LM曾行走路線?


小丸子新巴84M常客 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Wed Jun 7 23:58:13 CST 2000 said:
> BusPort.com (alhlamhk@ctimail3.com) said:


> 問 中 巴DM/LM曾 行 走 路 線[包 括 攝 車]








DM 行 過rt.388,347!





84M 上!



Article 8: (Request 1)

本 人 見 過 既 有


DM:


8,2A,4,18,20,23,38,42,43X,80,82,91,101,102,104,


105,106,110,111,112,114,116,119,121,122,182,601,


606,619,641,680,690,720,722,780,788,904,905,914


LM:


2,2A,8,10,23,38,42,82,94X,101,102,104,105,


106,111,112,116,601,606,619,680,690,780,788,914



Article 8: (Request 2)

DM:2A,4(短 暫),8,18,20,23,38,38A,43X,80,82,


101,102,104,106,111,112,116,182,601,606,619


,680,690,780,788.





LM:8,18,23,38,64,101,102,104,106,111,112,113


504,601,641,680,780,788,914.



Article 8: (Request 3)

DM:


20, 23, 27, 38, 70, ...



Article 8: (Request 4)

LM:4,8,18,20,94X,101,102,680


其 餘 則 不 肯 定, 有 待 其 他 板 友 接 力.



Article 8: (Request 5)

> 叻 ﹗ (letchan@netvigator.com) said:


>


> 8,23等


> 606(LM)





94X(DM,LM),110(LM),4(DM),91,94,93,43....





LV33



Article 8: (Request 6)

> 94X(DM,LM),110(LM),4(DM),91,94,93,43....





我 最 記 得LM3曾 經 係106字 軌 頭 車 , 仲 有 個 司 機drive得 好 快 架 。





網 上 情 緣 的FD1232






58384-1


Article 9:


回應:

[01|02|03|04|05]






一個問過好多次的問題


LV123 (wkywong@net.polyu.edu.hk) at Wed Jun 7 17:21:59 CST 2000 said:
> 如 題.巴 士 迷 向 來 都 是 男 仔 的 嗜 好,但 我 想 知 道 有 沒 有 女 仔 迷 上 巴 士?





是 有 的 . 起 碼 本 板 有 數 名 女 板 友 ,


我 認 識 的 就 有 一 位 .





這 個 問 題 其 實 已 問 過 很 多 次 了 ,


我 覺 得 好 奇 怪 : 有 無 女 巴 士 迷 究 竟


有 什 麼 關 係 呢 ?





覺 得 好 奇 怪 的LV123



Article 9: (Request 1)

> LV123 (wkywong@net.polyu.edu.hk) said:


>


> 是 有 的 . 起 碼 本 板 有 數 名 女 板 友 ,


> 我 認 識 的 就 有 一 位 .


>


> 這 個 問 題 其 實 已 問 過 很 多 次 了 ,


> 我 覺 得 好 奇 怪 : 有 無 女 巴 士 迷 究 竟


> 有 什 麼 關 係 呢 ?


>


> 覺 得 好 奇 怪 的LV123





佢 可 能 想 有 個 巴 迷 女 友.



Article 9: (Request 2)

> Princess Mercuria (cj5581@netteens.net) said:


> 我 開 始 覺 得 呢 個 問 題 好 攪 笑 , 係 真 係 笑 得 出o個 種 ! ^.^


>





呢 類 問 題 每 過 一 輪 就 會 出 一 出 。


有 乜 咁 攪 笑 呢 ﹖



Article 9: (Request 3)

我 所 知 或 者 所 識 最 少 有 三 個,


我 諗 呢 條 問 題 都 就 快 入 得 資 料 庫,


因 為 真 係 問 過 好 多 次! ^_^





不 過 我 覺 得 o的 女 仔 就 算 鍾 意 巴 士,


都 未 必 敢 講 出 黎 或 者 太 揚, 始 終 社


會 觀 念 問 題, 女 仔 鍾 意 巴 士, 人 地


會 覺 得 佢 怪, 甚 至 可 能 會 誤 會 佢 係


比 較 男 性 化 或 者 比 較 粗 魯



Article 9: (Request 4)

就 係'每 過 一 輪 就 會 出 一 出'先 搞 笑.


點 解 總 會 有 不 同 板 友 問 這 個 問 題 呢?





你 可 以 話'物'以 罕 為 貴


你 可 以 話 巴 士 多 為 男 人 所 迷


你 可 以 話 因 為 自 己 是 男 人/孩 才 這 樣 子 多 次 喂 喂 喂......





總 之,這 是 眾 人 易 明 的 心 理



Article 9: (Request 5)

sure have la!!





A41P






58422-1


Article 10:


回應:

[01|02]






Re: 討論...


叻﹗ (letchan@netvigator.com) at Wed Jun 7 20:49:48 CST 2000 said:
> ML33/LV116/HX9676 (terencechan@ctimail3.com) said:


> 有 什 麼 線 是 由 地 鐵 站 往 地 鐵 站


> 的 呢 ?


>


> 我 想 到M21。 歡 迎 討 論 !





11 九 龍 地 鐵 站 <-> 鑽 石 山 地 鐵 站



Article 10: (Request 1)

> 84:杏 花 村 到 杏 花 村





I dont think route 84 is really plying between 'Heng Fa Chuen' and 'Heng Fa Chuen' but 'Heng Fa Chuen' to 'Yiu Tung' (Circular instead.





N357



Article 10: (Request 2)

93M,藍 田 地 鐵--寶 林


不 個 寶 林 地 鐵 站 未 開






58417-1


Article 11:


回應:

[01|02|03]





Re: [尋車] 九巴 Northern Counties 的 Dart 仔


3AD163 (gardner@ismart.net) at Wed Jun 7 21:51:26 CST 2000 said:
> 荔 枝 角 上59A的 巨 龍 . 巴 (h9829631@hkusua.hku.hk) said:


> 現 在 下 落 如 何?





在224x



Article 11: (Request 1)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 九 龍 灣 廠 車, 常 在 224x.


吾 係224x掛 牌bor


好 似 係spare車


個 乳 豬 盤 上 冇 資 料,同 埋 比 人 貼 左 張 嚴 禁 吸 煙 的 貼 子,


而 經 常 行 的 路 線 有:224x,296,298E





影 左AA48在298E的 做 隻 出 位 的 馬 仔(EL7295)


ICQ:69596904



Article 11: (Request 2)

You can find AA48 practically every morning around


0800 hour at Nathan Road.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 11: (Request 3}

Thx!






58401-1


Article 12:


回應:

[01|02|03]





Re: 問:中/城巴260用過什麼車種行?


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Wed Jun 7 20:37:13 CST 2000 said:
> 豐 巴 (simong@netvigator.com) said:


> 請 問 中 巴/城 巴260號 線 用 過 邊 種 巴 士 行?





CMB: MC, TC, FC, XF, LF


CTB: 2XX, 7XX, 9XX/10XX, 13XX, 14XX, 2700



Article 12: (Request 1)

> 皇 太 子 1353 (il2239@netvigator.com) said:


> 中 巴:


> TC1, MC, DC, CX.





仲 有VA, BR, FC同XF


我 見 過CM行262, 唔 知 行 過260未 。



Article 12: (Request 2)

CMB:MC,FC,CM,DC,DA


CTB:2XX,7XX,ALL 13,14xx,2700



Article 12: (Request 3}

> CMB:MC,FC,CM,DC,DA





TC1,BR





Hong Kong Bus Arcade






58387-1


Article 13:


回應:

[01|02]





Re: 我見到LM............


AV292 (otisdatr@netvigator.com) at Wed Jun 7 17:03:20 CST 2000 said:
> 3339L,無 樹 擋 之 矮 躉!! (rickycklee@ctimail3.com) said:


> 下 午3:58一 架LM在 柴 灣 道 長 命 斜 上 飛 馳 (飛 馳??)


> 車 牌 是FW 2045


> 另 問,這 是LM幾





FW2045:LM4



Article 13: (Request 1)

> 輝 仔 (cscfng@comp.polyu.edu.hk) said:


>


> 車 身 係 乜o野 色? 改 裝 了 沒 有?


>


> --


> 輝 仔`





紅 黃 色, only單 門



Article 13: (Request 2)

> KK (dckk@netteens.net) said:


>


> 改 裝 晒 都 唔 除 個 車 牌....


> 裝 左 門 未?





掛 住 影 睇 唔 倒....







58369-1


Article 14:


回應:

[01|02|03]





Re: 分辨三菱MK117J,217J,218


查篤撐‧查小欣 (cityflyer@i-cable.com) at Wed Jun 7 12:05:47 CST 2000 said:
首 先,更 改 各 下 的 錯 誤,編 號MK117與217


的 尾 是 有 「J」 字 。





分 辨 方 法:


MK117J-AM1至AM168全 屬 此 系,它 們 的 車


        箱 蒸 發 器 是 安 裝 在 車 頭 頂 部;沒


        記 錯 的 話,車 頭 燈 是 圓 形 。 另 外,


        九 鐵 的 十 一 輛 三 菱 亦 是 此 系 。


MK217J-AM169至AM183均 屬 此 系,它 們 的


        車 箱 蒸 發 器 是 安 裝 在 車 尾 頂 部;


        車 頭 燈 是 較 方,亦 比 較 「 順 眼 」 。


MK218 - 樣 版 車AM184便 是 此 系,它 的 車 箱


        蒸 發 器 與 車 頭 燈 與MK217J系 沒 分


        別;唯 一 有 別 的 地 方 是 在 側 牌 箱,


        一 般AM的 側 牌 箱 是 在 左 面 第 一 塊


        車 窗 的 左 上 角,而AM184的 側 牌 箱


        是 在 車 門 的 左 方 一 個 獨 立 的 小 窗



Article 14: (Request 1)

> Johnny (johnnywc@netteens.net) said:


>


>


> 如 果 再 要 細 分MK117J,可 以 從 以 下 途 徑:


> AM1-40的 一 批MK,車 頭 是 設 有 一 個 拖 車 鉤,在AM41-168以 內 是 找 不 到 的,取 而 代 之 的 是 二 個 設 在 擋 風 玻 璃 下 面 的 扶 手.


> 大 部 分 的MK117J都 設 有 粉 紅 色 的 座 位,而 當 中 只 有 較 後 期 版 本 的117J才 配 用 灰 色 花 紋 的 座 椅(F字 頭 車 牌 那 一 批)





想 問 呢, 較 早 期 果 批o的 粉 紅 色 位 係 咪 後 來 換 過 既 呢, 印 象 中


以 前o的 AM 位 係 比 依 家 既 薄, 仲 要 唔 係 粉 紅 色 既





不 過 可 能 我 記 錯 啦 :)



Article 14: (Request 2)

第 一 代 原 裝 是 否 灰/啡 格 仔  及 用 圓 形 按 鐘 ? 以 我 記 憶


94年 搭208時 好 像 是 如 此 。





還 有 , 不 是 所 有117的 輪 框 是 方 形 ,218是 圓 形 嗎 ? 我 一


向 都 是 這 樣 認 的 。





好 似 來 來 去 去 都 只 搭 過117的


波 子



Article 14: (Request 3}

還 有 一 點, 就 是 車 尾 的 指 揮 燈 是 裝


在 車 尾 泵 把 上.





Kenrick DG3001





香 港 巴 士 資 料 中 心


請 多 多 支 持








58361-1


Article 15:


回應:

[01|02|03]





Re: 問:新巴SF近日行甚麼路線.


ML33/LV116/HX9676 (terencechan@ctimail3.com) at Wed Jun 7 16:36:54 CST 2000 said:
> AD63 FD1755 (wilson@isicmail.com) said:


> 如 題,請 問SF近 日 行 甚 麼 路 線?


>


> 唔 該 各 位 板 友 幫 忙!


>


> AD63~~





SF10: 84;


SF9: Disappeared?



Article 15: (Request 1)

> 皇 太 子 1353 (il2239@netvigator.com) said:


> 43X (Normal day)








SF9,10 in 84



Article 15: (Request 2)

SF9 has 'disappeared' from 84!



Article 15: (Request 3}

尋 日 見SF6同 另 一 架SF行91A,


SF13行91,


睇 怕 今 日o係 西 村 都 仲 有.不 妨 試 試.





PTC






58353-1


Article 16:


回應:

[01|02|03]





Re: 點解14c o甘少人搭.....


做隻出位的馬仔(EL7295) (lin.wong@ismart.net) at Wed Jun 7 14:59:52 CST 2000 said:
> LF278(Steven) (pandafan@i-cable.com) said:


> 九 巴 都 用 大 車 如S3BL,S3N.o甘14C以 前 又 用 過 咩 車?


仲 有S3V,S3M,N,BL,M,DM,



Article 16: (Request 1)

Rt.14C少 客 原 因:





1. 有 紅 色 小 巴 兢 爭


2. 油 塘 工 業 區 大 部 份 是 貨 倉, 上 班 人 流 不 多


3. 油 塘 村 公 屋 重 建 尚 未 完 成, 人 口 不 多.


4. 班 次 疏 落, 嚇 走 乘 客(但 間 中 有 遊 客 自 行 往 鯉 魚 門


遊 覽, 但 數 量 不 多)





Rt.14C過 往 用 車 有Abion Viking, Daimler F, 二 手DMS,


Jubilant, MCW, Dominator等



Article 16: (Request 2)

> 荔 枝 角 上59A的 巨 龍 . 巴 (h9829631@hkusua.hku.hk) said:


> 最 致 命 傷 是 綠 小24M,以3-5分 鐘 一 班 攻 勢,又 收$2.90


> 14C梗 死!


不 如 立 即 摺14C好 過!


14B來 回 程 改 經 油 塘 中 心!





欣 盛 的Eric



Article 16: (Request 3}

BL, D, N? DM?





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






58441-1


Article 17:


回應:

[01|02]





相---269C 的電子躉


AD262--GR5386 (bad.guys.go.to.hell@i-cable.com) at Wed Jun 7 22:56:48 CST 2000 said:


















Special!







請 評 分!





AD262--GR5386


ICQ#51715169



Article 17: (Request 1)

> 不 知 為 何 這 批 Hanover 電 子 牌 的 269C 顯 示 還 未 改 成 現


> 在 超 時 代 的 模 樣 , 總 覺 得 怪 怪 的 。





架 躉 尾 牌 果 個 「269C」 同 AP 一 開 始 服 務 時 o既 一 樣 ,


往 天 水 圍 市 中 心 就 用 粗 字 , 往 觀 塘 就 用 幼 字 , 但 AP


後 來 兩 程 都 用 番 粗 字 。 但 點 解 今 次 架 躉 個 尾 牌 又


出 番 幼 字 呢?



Article 17: (Request 2)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>

Not Found




> The requested URL /ad262/kmb/photos/ats27_01.jpg was not found on this server.




>





>
Apache/1.3.11 Server at homepage5.renren.com Port 80






Sorry,it's fixed now.





AD262--GR5386


ICQ#51715169






58425-1


Article 18:


回應:

[01|02]





Re: 返對將軍澳巴士收費過高!


叻﹗ (letchan@netvigator.com) at Wed Jun 7 21:08:06 CST 2000 said:
> 丹 尼 士 三 叉 戟 (poonkaho@netteens.net) said:


> 將 軍 澳 的 巴 士 收 費 實 在 過 高,尤 其 是 長 途 線 或 過 海 線,都 貴 過 市 區 線.


> 我 覺 得 不 同 區 域 的 巴 士 收 標 準 應 該 是 一 樣 的!


> 如 果 你 們 都 是 將 軍 澳 的 居 民,就 請 支 持 一O下.





九 記 獨 市 嘛 ﹗796系 都 係 起 唔 到 咩 作 用 ﹗


到 地 鐵 通 車 佢 就 會 凍 車 費 , 凍 到 可 以 同 地 鐵


死 過 你 就 會 覺 得 佢 平 架 啦 ﹗



Article 18: (Request 1)

> 德 褔5D (97089033d@polyu.edu.hk) said:


> 可 憐 的 796系 係 跟 九 巴 的 收 費 的 標 準 , 所 以 收 費 要 陪


> 九 巴 的 一 樣 高 o左 少 少 , 可 憐 的 796x, 個 分 段 $5.9


> 咁 高 , 我 在 馬 頭 涌 道 如 果 唔 係 趕 時 間 都 唔 搭 796x, 不


> 過 搭 796x 去 黃 埔 又 真 係 快 好 多 , 十 分 鐘 就 到 。





果 個 係 政 府 對 將 軍 澳 區 巴 士 的 收 費 標 準,


不 是 九 巴 的 收 費 標 準, 果 陣 班 將 軍 澳 居


民 抗 議 車 費 高, 九 巴 回 應 稱 那 是 政 府 標


準 冇 得 減.





--


車 匙!


Eddie Lam (bustop@glink.net.hk) at Wed Jun 7 23:58:01 CST 2000 said:
德 褔5D (97089033d@polyu.edu.hk) said:


796X 一 向 都 冇 分 段 架 喎 , 邊 度 上 車 都 係 盛 惠 六 塊 八!



Article 18: (Request 2)

> 丹 尼 士 三 叉 戟 (poonkaho@netteens.net) said:


>


> 796系 當 然 起 不 到 作 用,因 我 住 在 寶 林 的!





坐 住 熱 狗 先 啦 ﹗ 平0的 嘛 ﹗


到 時 你 家 門 外 有 地 龍 , 咁 九 龍 想 唔 做 下0野 都 唔 得 啦 ﹗






58412-1


Article 19:


回應:

[01|02|03]





有請新巴高層來駕駛路線914


914巴 (chanmw11@hk.super.net) at Wed Jun 7 22:06:46 CST 2000 said:
> 荔 枝 角 上59A的 巨 龍 . 巴 (h9829631@hkusua.hku.hk) said:


> 今 天 風 波 裡 的 茶 杯,關 則 輝 話 現 在 駕84M!


> 板 友 對 此 有 何 意 見?





有 請 關 先 生 在 平 日 上 下 班 時 間 去 駕914, 等 新 巴D高 層 知 道





9 1 4 客 量 並 非 如 佢 地 想 像 中 咁 差 .








對 新 記 服 務 9 1 4 非 常 嚴 重 極 度 不 滿 的 '914巴'



Article 19: (Request 1)

> 叻 ﹗ (letchan@netvigator.com) said:


> 聽 聞 呀 爺 都 成 日 落 場 架 喎


> 有 乜 咁 出 奇 呢 ﹖





多 年 前 某 晚 坐171返 海 怡 , 上 了 部 城 巴 大 富 豪 ,


竟 是 一 位 外 籍 人 士 駕 車 , 我 上 車 也 感 到 奇 怪 ,


後 尾 返 到 總 站 , 聽 D 師 傳 講 係 某 部 門 經 理 。








Article 19: (Request 2)

Has this ever happen to the bus company with mostly


Chinese people as management? Have these people


ever try to drive a non-A/C bus in such hot weather?





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 19: (Request 3)

職 業 是 無 分 貴 賤 的!






58403-1


Article 20:


回應:

[01|02|03]





Re: 九巴訂車建議


Iceman (kon@ismart.net) at Wed Jun 7 19:45:15 CST 2000 said:
> 富 豪 巴 士 大 帝 (bhywong@one.net.au) said:


> 始 終 有 一 日 會 到AM退 役 ﹐


> 我 就 覺 得 有 些 線 就 應 該 維 持


> 單 層 巴 服 務 ﹐ 但 係 九 巴 主 力


> 單 層 巴 就 係AM﹐o甘 用 乜 車 代


> 替 好 呢?


>


> 我 就 覺 得 ﹕


> 100 - Mercedes Benz 天 然 氣 巴 士 配 澳 洲Custom 車 身


> 50 - Volvo B10BLE 配 澳 洲Volgren 車 身


> 50 - Dennis Dart 10.1M 配 PLAXTON II型


> 30 - MAN NL263 配 MAN 車 身


> 40 - Toyota Coaster (石 油 氣) 配 豐 田 車 身


>


> 唔 知 各 位 有 何 意 見 呢? 歡 迎 發 表!








不 如 買20架 Dennis Arrow 或 Volvo [配Plaxton Pedsident車 身] 行94/96R , 64K , 53 ,75K 等 郊 區 路 線.





如 果 照 以 上 人 兄 買270架 車,


120架Dennis Dart SLF 9.9米 [配Pointer 2車 身]


30架 MAN 13.220[配Volgren車 身,即 機 鐵shuttle 果D]


120架Dennis Trident 10.6米 [配DM非 矮 車 身,即ATS]





因 為 雙 層 車 三 軸SLF不 能 短 過10.3米,故120架Dart仔 夠 行,而 好 似203,208 D線 可 以 行ATS,點 解 唔 行 呀!!



Article 20: (Request 1)

> LF278(Steven) (pandafan@i-cable.com) said:


>


> 又 一 村 有 一 段 路 唔 比 用 雙 層 車





Though the driving instructor of certain bus


company once told me even with a (10m?) training


Dart can get into Yau Yat Chuen.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 20: (Request 2)

據 悉 , Dennis Arrow 已 停 產 。





N357



Article 20: (Request 3)

有 邊D線 仲 用AM好 ? 可 否 俾D例 子 ?


>


> 我 就 覺 得 ﹕


> 100 - Mercedes Benz 天 然 氣 巴 士 配 澳 洲Custom 車 身


> 30 - MAN NL263 配 MAN 車 身


其 實 全 數 用Benz或MAN, 或 兩 隻 各 半 會 好D


> 50 - Volvo B10BLE 配 澳 洲Volgren 車 身


唔 係 太 好


> 50 - Dennis Dart 10.1M 配 PLAXTON II型


更 加 唔 得 , 三 個 理 由 :


1)  其 他 巴 士 公 司 有 間 已 經 退 左Dart, 有 間 話 要 退Dart,


所 以 證 明Dart載 客 及 其 他 各 方 也 稍 為 強 差 人 意 , 技 遜 一 籌





2)  私 人 理 由 ( 唔 明 請 用ICQ問 我 )


3)  用Dart行 路 線 如276, 78K, 79K比 用AM表 現 應 該 會 差


。 其 實 情 況 許 可 ,276冇 理 由 用AM, 而 應 該 用AV。


> 40 - Toyota Coaster (石 油 氣) 配 豐 田 車 身


Coaster? 載 客 量 太 低 嘛 , 九 巴 以 前 有AT而 家 又 唔 再 入 過


囉 。


>


> 唔 知 各 位 有 何 意 見 呢? 歡 迎 發 表!





建 議 買Benz( 天 然 氣 ) 、MAN NL262/3, 再 加 購10.6米 躉


及 超 豪 。





超 豪 檸 少 .5048


ICQ:53261307






58400-1


Article 21:


回應:

[01|02|03]





Re: 小心,不要去廣田影相?


WingKit (dennis_wong@attmysite.com) at Wed Jun 7 21:19:15 CST 2000 said:
廣 田 有 個 好 位 置, 就 係 從 總 站 轉 出 來 的 那 個


路 口 位, 那 些Rt.16, 215X和216M會 在 路 口


停 車 望 清 楚 才 轉 出, 你 可 站 在 對 面 馬 路 影 左


前 位, 到 時 才 慢 慢 對 焦 也 不 遲. ^_^





> 傑B仔 愛 上ATR1 (atr1.ryan@i-cable.com) said:


> 今 日 本 人 去 廣 田 影 相,suddenly,一 位


> 小 巴 站 長 罵 我 影 相 未 得 批 准,問 我 取


> 申 請 信,我 不 理 會 他,他 不 斷 用foul


> language罵 我.所 以 不 要 去 廣 田 巴 士


> 站 影 相.


> p.s今 日ATR201去 了 廣 田 操 車



Article 21: (Request 1)

多 謝 閣 下 提 供 個 人 經 歷


小 弟 打 算 考 完 試 後 去 康 柏 苑 廣 田 村 影 巴 士 相


Sigh,又 唔 可 以 全 部 怪 晒 小 巴 站 長geah


或 者 人 家 心 情 唔 好 云 云


不 要 因 小 事 而 影 晌 心 情,別 想 那 小 巴 站 長 吧?





PS 搭 單 一 問:請 問 康 柏 苑 廣 田 村 有 乜 小 巴 線?





聽 說 係KMB 16加trident



Article 21: (Request 2)

無 錯.呢d人 咁 無 理 取 鬧 真 係 唔 使 理 佢...


一 係 就 一 路 聽MD一 路 影 相..費 事 影 響 心 情...



Article 21: (Request 3)

我 覺 得 唔 須 要 「 斬 腳 趾 避 沙 虫 」 !


照 影 可 也 !


假 設 你 到 街 上 影 生 活 照 , 哪 用 申 請 呀 ?






58396-1


Article 22:


回應:

[01|02|03|04|05]






Re: 龍運LANCE,九巴DART SLF


Leon (laichunman@ctimail3.com) at Wed Jun 7 23:56:09 CST 2000 said:
> KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) said:


>


> 龍 運 因 為S線 客 量 低 所 以[購 入]


> 10架 九 巴 的 單 門LANCE.但 這 不


> 符 合 當 年 投 標 原 則-以 低 地 台 巴


> 士 行 走.


>


> 於 是 我 想 到 不 如 將 九 巴 手 上 十


> 架DART SLF (AA51-60)同 佢 交 換


> 十 架LANCE仲 好.


> 1.S線 客 量 低,用DART更 適 合.


> 2.DART乃 低 地 台,更 符 含 標 準.


> 3.九 巴 手 上 用DART之 線 本 身 需 求


> 較 大.例:86k,224x,283.


> 此 批Lance可 派 往 以 上 路 線.


>


> KIT,AL65(641)


>





86K用Dart 係 因 為 要 「 易 搭 巴 士 」,並 非Lance所 代 替!





Leon ^_^~



Article 22: (Request 1)

I suggest that 86K change to use trident


to instead the dart.everyone know that


there a lot of people to travel in 86K.



Article 22: (Request 2)

> 叻 ﹗ (letchan@netvigator.com) said:


>


> 咁 就 要 睇 下 老 運 對 低 地 台 的 定 義 係 點 啦 。


> 如 果 要 識 跪 先 叫 低 地 台 , 咁 龍 運 就 好 有 問 題 。


> 其 實 嶼 巴 咪 仲 過 份 , 低 地 台 換 來 超 高 地 台 。 仲 高 過


> 失 敗 二 型....真 失 敗


>


> 但 係 如 果 唔 係 的 話 。 咁 其 實lance都 己 經 乎 合


> 要 求 。





If you can find any other SLF bus which can cope


with the harsh condition of A35, please suggest


so.





At least that bus company has tried, rather some


other bus companies, one of which still carries


lots of people, haven't offered any SLF bus at all.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 22: (Request 3)

> 3AD46/HJ8388 (s986380@dont.csc.cuhk.edu.hk) said:


>


> 城 巴 2202-2301 連 斜 板 都 無, 算 唔 算 SLF ?





Does SLF = access ramp?





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 22: (Request 4)

講 沒 有 斜 板 , 不 知 九 巴 的 Man 是 否 因 無 斜 板 而 沒 有 被 貼


上 藍 色 的 「 輪 椅 」 標 貼?





N357



Article 22: (Request 5)

單 門 版lance本 來 已 係 豪 華 版,


已 有 機 場 巴 士 應 有 的 設 備~


但dart冇,


so買 長 矛 係 合 式di~





如 果224X用 長 矛,


應 用 雙 門 市 區 版~






58395-1


Article 23:


回應:

[01|02]





Re: 非常急問!!


81~GE6351 (kkt@start3.com) at Wed Jun 7 18:13:25 CST 2000 said:
> GK 2508 (lmc02103@lmc.hkcampus.net) said:


> 癸 芳 站 有 什 麼 車 返 回 沙 田 ?


> THX~~~


>


> GK 2508





46X 同 埋 47X都 得....


之 後 可 以o係 城 隧 轉 車 又 得...





81~GE6351



Article 23: (Request 1)

46x下 晝 四 點 半 開 始 唔 入 葵 芳 !



Article 23: (Request 2)

> GX 7271 (dicksony@netteens.net) said:


>


> 癸 芳 地 鐵 站 >>>沙 田 ,46X ,47X


> 乘46X,47X在 城 隧 可 轉 乘40X,43X(補$0.7)往 馬 鞍 山


> 免 費 轉48X,49X 往 沙 田 各 區





仲 有46P






58360-1


Article 24:


回應:

[01|02]





Re: 給九巴8號的建議 :


AD63 FD1755 (wilson@isicmail.com) at Wed Jun 7 08:59:36 CST 2000 said:
> LF278(Steven) (pandafan@i-cable.com) said:


> 九 巴 八 號 是 由 九 龍 地 鐵 站 往 返 尖 沙 咀 碼 頭 , 個 客 在 九 龍 地 鐵 站 搭 東 涌 線 後 想 轉 巴 士 去 尖 沙 咀 , 點 知 會 兜 去 油 麻 地 、 何 文 田 、 紅 磡;先 到 尖 沙 咀 , 可 能 令 一 些 乘 客 以 為 個 車 長 行 錯 路 線 。


> 九 巴 可 在 路 線 牌 上 加 上 經 何 文 田,令 九 龍 地 鐵 站 往 返 尖 沙 咀 碼 頭 的 乘 客 不 會 上 錯 車





我 都 試 過 搭 錯~~由 尖 碼 去 九 龍 中 央 圖 書 館,





應 搭7號,我 卻 記 錯,搭 了8號,結 果 在 紅 磡 塞 車,





塞 了45分 鐘.





AD63~



Article 24: (Request 1)

> 3AD46/HJ8388 (s986380@dont.csc.cuhk.edu.hk) said:


>


> 宣 傳 下 叫 乘 客 搭 機 鐵 接 駁 巴 士 仲 好 啦, 這 可 以 吸 引 更 多 人 選 用 地 鐵 的 服 務





AEL K2 is almost reaching its capacity (of 20


passengers) in each bus, in which sometimes MAN


13.220 (with 45 seats) is needed.





In order to satisfy such, MTR probably will need


to purchase another MAN 13.220.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 24: (Request 2)

> 丹 尼 士 三 叉 戟 (poonkaho@netteens.net) said:


>


> 8號 都 可 以 去 到 九 龍 中 央 圖 書 館,不 過 貴$0.2,即$3.2.


> 8號 何 時 加ATS呀?就 算 冇ATS,都 希 望 有ADS!





但 是8號 經 紅 磡, 何 文 田, 所 耗 用 的 時 間 非 常 久, 所 以 應 掛 上'經 紅 磡, 何 文 田'的 牌.






58439-1


Article 25:


回應:

[01]





Re: 如果一個男巴士迷和一個女巴士迷...


丹尼士三叉戟 (poonkaho@netteens.net) at Wed Jun 7 22:56:22 CST 2000 said:
> S3N220 (home2811@ctimail3.com) said:


> 你 話 如 果 一 個 男 巴 士 迷 和 一 個 女 巴 士 迷 相 約 一 面 影 巴 士 一 面 談 情,so浪 漫!





得 過 想 字 啊!要 真 正 識 到 一 個 男 巴 士 迷 都 好 難,何 況 是 女 的!



Article 25: (Request 1)

> Pan (nobody.wai@i-cable.com) said:


>


> Just a dream.





請 不 要 張 貼 篇 幅 短 少 之 灌 水 文 章.





HKBDB Admin






58411-1


Article 26:


回應:

[01|02]





Re: [有趣討論] 邊條路線係最多女司機?


Centroliner (jliemail@netvigator.com) at Wed Jun 7 22:12:40 CST 2000 said:
> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> [有 趣 討 論] 邊 條 巴 士 路 線 係 最 多 女 司 機'楂'? 不 如 大 家 試 下 三 大 巴 士 公 司 中 各 選 一 條 丫?





kmb : 211



Article 26: (Request 1)

九 巴 大 部 份 單 層 線





2,234X



Article 26: (Request 2)

KMB:269M





GL1489


ICQ:56527837






58409-1


Article 27:


回應:

[01|02]





究竟邊個廠賺得多D?


71B (kyc51313@kyc.hkcampus.net) at Wed Jun 7 19:42:48 CST 2000 said:
以 我 感 覺 應 該 係:


U > K > S > L


而 金 車 都 好 似  係 一 樣,


原 因 係U廠 有 好 多 收 十 幾 二 十 蚊,


如960,961,968,269B,269c,等,


金 車 的 比 例 是 否 依 照 賺 得 多 少 而 定,


這 只 是 我 的 個 人 意 見,


請 指 點



Article 27: (Request 1)

> 叻 ﹗ (letchan@netvigator.com) said:


>


> 賺 幾 多 好 似 係 要 睇 呢 個depreciation。


> 而 咁 計 係 咪 食 最 多 柴 的 廠 會 賺 得 最 多 呢 ﹖





我 個 人 認 為 是K>U>S>L


丹 尼 士 三 叉 戟



Article 27: (Request 2)

U廠 線 都 係 大 長 途,要 行 公 路,但 好 多K廠 線 都 係 短 途






58389-1


Article 28:


回應:

[01]





Re: 翻裝過車身的巴士


輝仔 (cscfng@comp.polyu.edu.hk) at Wed Jun 7 17:08:29 CST 2000 said:
> AV292 (otisdatr@netvigator.com) said:


> 原 來 翻 裝 過 車 身 的3N13(DA7194)已 經 隨 同DA車 牌 的 巴 士 退 役 。 其 實 中 巴 翻 裝 過 車 身 的 巴 士 往 往 能 服 務 多 一 段 長 時 間,例 如 佳 牌,珍 寶 巴 士,剛 翻 裝 起 時 簡 直 有 如 新 車 一 樣 。 為 什 麼 九 巴 翻 裝 過 的 巴 士 不 可 以 服 務 久 一 些 呢?





這 是 公 司 政 策 問 題. 九 巴 是 嚴 格 地 以 底 盤 製 造 年 份 計 算


車 齡 以 決 定 退 役 安 排. 而 中 巴 則 視 乎 車 子 的 性 能 表 現.





個 人 意 見:當 然 九 中 維 修 技 術 差 距 也 影 響 車 子 的 壽 命 吧?





>


> 那 麼,S3N92會 否 隨 同DP牌 巴 士,S3BL174隨 同DR牌 巴 士S3BL364隨 同ED牌 巴 士 而 退 役 呢?





很 大 機 會. 之 前 很 多 前 背 也 是: e.g. D931(?), D1007





>


> Thanks


> 603's speedy bus AV292





--


輝 仔



Article 28: (Request 1)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


> 這 是 年 代 不 同 所 致. 以 前 社 會 冇 咁 發 達, 巴 士


> 公 司 冇 家 陣 咁 有 錢, 十 年 八 載 的 車 都 話 要 退,


> 當 在 經 常 買 二 手 車 的 年 代, o的 舊 車 改 得 就 改,


> 用 得 就 用. 曾 幾 何 時 九 巴 長 牛 短 牛 大 水 牛 改 裝


> 樓 梯 用 多 十 年 八 載 亦 都 是 一 個 空 前 絕 後 的 大 工


> 程, 跟 中 巴 翻 裝 一 次 甚 至 兩 次 車 身 相 比 亦 不 遑


> 多 讓.


>


> 家 陣 係 巴 士 公 司 將 十 年 八 年 的 車 退 役 的 年 代,


> 係 英 國 反 要 接 收 香 港 二 手 車 的 年 代, 跟 當 年


> 根 本 不 能 同 日 而 語.


>


> --


> 車 匙!


>





依 家 個 個 區 都 話 要 新 車,否 則 就 係 食 柴


巴 士 公 司 用 多 兩 架 舊 車 就 被 人 話 無 誠 意...





點 做 到 用 得 就 用?






58382-1


Article 29:


回應:

[01]





Re: [Route Suggestion] 623 順利-藍灣半島


3AD46/HJ8388 (s986380@dont.csc.cuhk.edu.hk) at Wed Jun 7 18:31:20 CST 2000 said:
> PARANOiA Rebirth (levi118@netteens.net) said:


> 順 利 開 :0600-2300


> 藍 灣 半 島 開:0612-2324


> 班 次:12-15


>


> 順 利 開 經


> 順 利,順 天,秀 茂 坪 道,連 德 道,碧 雲 道,康 柏 苑,


> 高 超 道(高 怡 村),鯉 魚 門 道,東 隧,東 廊,民 康 街,英 皇 道


> 康 山 道,筲 箕 灣 道,柴 灣 道(長 命 斜),柴 灣 道(柴 灣 鬧 市),


> 小 西 灣


>


> 藍 灣 半 島 開 經


> 小 西 灣,柴 灣 道(柴 灣 鬧 市),環 翠 道,柴 灣 道(長 命 斜),


> 筲 箕 灣 道,康 山 道,英 皇 道,健 康 西 街,電 照 街,東 廊,東 隧,


> 鯉 魚 門 道,高 超 道(高 怡 村),碧 雲 道,康 柏 苑,連 德 道,


> 秀 茂 坪 道
,順 天,順 利


>


> 全 程 收 費:$9.40


> 碧 雲 道 往 藍 灣 半 島:$8.90


> 過 東 隧 後:$5.40





建 議 不 錯, 但 順 利 村 已 爆, 建 議 由 順 天 開


順 天 開 經 順 安 道, 利 安 道, 新 利 街, 順 清 街, 順 利 村 道, 秀 茂 坪 道


往 順 天 方 向 在 往 順 利 村 後 經 新 利 街, 順 清 街, 順 景 街, 利 安 道, 順 安 道 返 順 天



Article 29: (Request 1)

> PARANOiA Rebirth (levi118@netteens.net) said:


>


> 順 天 開 經 順 利 再 經 回 順 天,除 了 解 決 順 利 唔 夠 車 坑 問 題 外 仲 可 以 一 程 車double serve 順 天 乘 客


> 高 見 也





此 並 非 double serve, 只 不 過 順 利 村 三 條 坑 已 被 42, 619, 29M 霸 了


而 順 天 村 有 五 條 坑, 但 只 泊 了 26, 27






58378-1


Article 30:


回應:

[01|02]





Re: {專題檢討}關於乘客把不良刊物扔在站頂的問題


做隻出位的馬仔(EL7295) (lin.wong@ismart.net) at Wed Jun 7 15:18:25 CST 2000 said:
> 注 意! (lky96038@lky.hkcampus.net ) said:


> > 這 次 是 本 人 第 一 次 所 設 的 專 題 討 論,請 多 多 指 教!


> > 這 次 的 主 題 是 「 關 於 巴 士 乘 客 把 不 良 刊 物(鹹 書)扔 在 巴 士 站 頂 的 問 題 」,我 們 巴 士 迷,甚 至 一 般 巴 士 乘 客 都 會 偶 然 在 巴 士 站 頂 發 現 到 一 些 不 良 刊 物,書 中 那 些 人 十 分'核 突',尤 其 是 那 些'核 突' 0野 被 風 一 頁 一 頁 地 吹 起 果 陣 時,簡 直 令 人 惡 心!究 竟 那 些 人 有 乜 0野 原 因 要 咁 做 呢?係 咪 那 些 巴 士 乘 客enjoy 0係 巴 士 上 面  那 些 不 良 刊 物,enjoy完 之 後 又 0吾 好 意 思 放 入 街 上 的 垃 圾 箱,所 以 等 架 車 埋 站 時 把 那 些'東 西'扔 在 巴 士 站 頂 呢? 0吾 佢 0地 想 給 其 他 乘 客 娛 樂 一 番,又 或 是 公 諸 同 好......


> > 歡 迎 各 位 板 友 對 此 題 目 發 表 意 見(請 勿 離 題!)


> > 多 謝 合 作!


> > 0係 度 我 又 想 唱 番 首 歌:


> (Ah....Ha....)來 吧 愛 就 愛 (Ah....Ha....)來 把 快 活 難 奈


> 咀 不 可 以 喝 采 相 識 可 變 相 愛


> 巴 不 得 以 所 有 換 來 熱 愛


> 愛 上 我 吧 Ah....Ah 愛 不 分 高 下


> 愛 上 我 吧 愛 上 我 風 光 美 如 畫


> 和 Oah...Yeah..


> 愛 上 我 吧 Ah....Ah 愛 不 分 高 下


> 愛 上 我 吧 世 界 好 風 光 帶 回 家


> 903...


> 係 咁 先 0拉! 拜 拜 你 條 尾! ~_~


> TitanTC1


> 07/06/2000





我 見 過 聯 合 廣 場 外 的 巴 士 站 上 有 呢d野


不 過 我 覺 得 電 車 站 比 巴 士 站 多 好 多



Article 30: (Request 1)

東 頭 村 巴 士 站 都 有



Article 30: (Request 2)

標 題 字 數 不 得 多 於 20 個 中 文 字 之 長 度.


如 有 再 犯, 會 受 處 分.





HKBDB Admin






58366-1


Article 31:


回應:

[01]





Re: Where is LV22.LV29.LV32.LV33.LV12?


ML33/LV116/HX9676 (terencechan@ctimail3.com) at Wed Jun 7 16:20:33 CST 2000 said:
> Bryan (neoplan969@free.ismart.net) said:


> Thank a lot


> Bryan





LV33: 84



Article 31: (Request 1)

> PTC (king@ust.hk) said:


> 尋 日 見LV32,30,29行95,


> LV11,LV20行94A.


>


> 今 日 就 唔 知lu.


>


> PTC





今 日LV33@84


今 日 坐 完...






58352-1


Article 32:


回應:

[01]





Re: 如果有一日,AM退曬役


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Wed Jun 7 07:15:03 CST 2000 said:
> LF278(Steven) (pandafan@i-cable.com) said:


> 有D咩 車 可 以 取 代 佢 地,o甘 又 有 邊D地 方 用 唔 到dart?


14S





Mini Pointer Dart?


Optare Solo


MAN 10.160


AA2


where larger buses can serve:


Lance


B10BLE


double deckers





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 32: (Request 1)

> Johnny (johnnywc@netteens.net) said:


>


> 肯 定 大 混 亂,相 信 九 巴 也 不 會 再 放 大 多 資 源 買 低 地 台 單 層 巴 士,除 非 該 批 車 的 售 價 比 較 低.





咁 就 大 獲 啦 ﹗ 因 為 唔 知 用 乜 車 好


當 年coster瓜 柴 時0的 路 線 有 乜 攪 作 呢 ﹖





B1換 三AM,90..290就 順 勢 摺 埋........






58442-1


Article 33:


回應:

[01]





Re: Where can i buy the model of 12m Dragon?


Mic (blankness@ismart.net) at Wed Jun 7 23:05:57 CST 2000 said:
> HH6167+271 (ccwcsm@netteens.net) said:


> Where can i buy the model of 12m Dragon?


> Thanks for answering my question!





Which 12M dragon model? KMB or CMB?


I can sell mine to you.





Mic



Article 33: (Request 1)

Have this model ma?


3N/DL???


how much?






58424-1


Article 34:


回應:

[01]





Re: 金MAN殺入58M!!??


S3M224 (96486236@alumni.cityu.edu.hk) at Wed Jun 7 22:08:42 CST 2000 said:
> DennisDragon正 (philipsoso@ctimail3.com) said:


> 頭 先 行 番 屆 企 果 陣o係 屯 門 公 路 見 到 金 行58M喎,唔 知 佢 係 臨 記 定 係 正 選 呢?


>


> DennisDragon正





One 60X special scheduled a/c bus would be ordered


to 58M in the afternoon every weekdays. Thus, it is


not a supreise to see a AMN run in 58M.





S3M224



Article 34: (Request 1)

攝 車 咋 下 馬 ﹖






58423-1


Article 35:


回應:

[01]





Re: 為什麼141總站叫仁愛圍?


BR4474 (c6091596@comp.polyu.edu.hk) at Wed Jun 7 22:58:21 CST 2000 said:
> BusPort.com (alhlamhk@ctimail3.com) said:


> 為 什 麼141總 站 叫 仁 愛 圍?


> 不 叫 裕 民 坊?





其 實 係 其 他 巴 士 路 線 總 站 名 有 錯 就 真!


九 巴 都 有 其 他 巴 士 路 線 總 站 名 係 有 問 題,


例 如 官 塘 雅 麗 道



Article 35: (Request 1)

因 為 現 時 的 「 裕 民 坊 」 總 站 根 本 就 是 叫 「 仁 愛 圍 」 而


不 是 「 裕 民 坊 」


「 裕 民 坊 」 是 「 仁 愛 圍 」 總 站 對 落 的 地 方






58421-1


Article 36:


回應:

[01]





Re: [小報告] 九巴 GR550 (RT.101)上了新廣告


SiuLam (suilam@netteens.net) at Wed Jun 7 22:56:31 CST 2000 said:
> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> [小 報 告] 九 巴 GR550 (RT.101)上 了 新 廣 告, 係 一 個 基 金 投 資 廣 告, 我 只 見 到 呢 個 廣 告 既 WEBSITE ~ 'WWW.EFXTRADE.COM', 未 留 意 到 個 公 司 名...


> 大 家 今 次 又 可 以 去 捕 呢 架 車 啦...





Whole Body???





SiuLAm



Article 36: (Request 1)

冇 錯, 係 全 車 廣 告






58408-1


Article 37:


回應:

[01]





Re: 新巴LV11,22,32多數行乜線?


新巴LV32 (lv110_jobroom@sinatown.com) at Wed Jun 7 19:38:36 CST 2000 said:
> 85M掛 牌 之 王-->HN7282 (lkymos@netvigator.com) said:


> 小 弟 想 聽 日 去 影 以 下 果 三 架 車(LV11,LV22,LV32), 請 問


> 各 位 知 唔 知 呢 三 架 車 多 數 行 乜 線 ?


>


> THX A LOT… … … …


>


> 85M掛 牌 之 王-->HN7282,上 !





LV32可 能 行 95,95A


LV11可 能 行 81,84



Article 37: (Request 1)

LV11大 多 數 行81,不 是84號





LV11是 不 是 調 去 黃 廠






58420-1


Article 38:


回應:

[01|02]





Re: o甘有冇黃家駒親筆簽名巴士相


LF278(Steven) (pandafan@i-cable.com) at Wed Jun 7 22:29:29 CST 2000 said:
> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


> 柏 芝 留 在 巴 士 相 上 的 簽 名 , 可 謂 別 具 心 思 ﹕


>


>


>


>


>


> 在 此 鳴 謝 張 柏 芝 提 供 簽 名 , 同 時 希 望 大 家 會 喜


> 歡 這 兩 張 相 片 。


>


> 至 於 我 的 下 一 個 目 標 會 是 誰 ﹖ 大 家 不 妨 猜 猜 ﹗


> ^_^





o甘 有 冇 黃 家 駒 親 筆 簽 名 巴 士 相



Article 38: (Request 1)

> LF278(Steven) (pandafan@i-cable.com) said:


>


> o甘 有 冇 黃 家 駒 親 筆 簽 名 巴 士 相





家 駒 當 年 意 外 離 世 時 , 既 未 有 香 港 寬 頻 , 而


banner廣 告 又 未 流 行 。 故 此 你 可 能 要 退 而 求


其 次 — 找 張 電 腦 合 成 相 了 。



Article 38: (Request 2)

咁 呀~~我 估 真 係 無 何 能law!!


不 如 睇o下Kelly會 唔 會....





橙 色 一 個 巴






58397-1


Article 39:


回應:

[01]





新巴82號用車陰謀論


PARANOiA Rebirth (levi118@netteens.net) at Wed Jun 7 18:48:43 CST 2000 said:
新 巴 近 日 落 好 多LA,VA,DA on route 82


話 響 應 環 保wor......Sigh!!!!


唔 知 道82仲 有 幾 多trident?





坐82搭 前 中 巴 冷 馬 真 係 唔 好 受,車 廂 又 細


但 當 你 等 到 架trident,你 就 會 覺 得 非 常 珍 貴





但 這 些 完 全 係 假 象.待 柴 灣 居 民 習 慣 了 坐VA,LA,DA的82


只 要 第 時82號 再 全 線TRIDENT,


柴 灣 居 民 又 再 感 到 新 巴 皇 恩 浩 蕩,服 務 大 躍 進


新 巴 好 玩 唔 玩 玩 心 理 戰,問 你 服 未?



Article 39: (Request 1)

> 東 區 人 (cechan318@aol.com) said:


>


> 我 覺 得 用 中 巴 車 仲 好,日 日trident好 悶!因 為 新 巴D新 車 真 係........





我 都like DA,VA,LA係rt.82,可 懷 舊 一 番!但 我 不 太like


trident係rt.82!!








84M 上!






58390-1


Article 40:


回應:

[01]





Re: About new McDonald's adv. bus...


VA64 (kc09936@kc.hkcampus.net) at Wed Jun 7 18:29:09 CST 2000 said:
> GW8272 (k16111984@hknet.com) said:


> Where can i see the new McDonald's adv buses photoes ??


> I need it very much thx





這 裡有 , 希 望 可 以 幫 到 你 喇 。



Article 40: (Request 1)

呢 到 有d,希 望 幫 到 你 啦!


或 者 呢 到 都 得


*分 別 在 於 搜 尋 相 片 方 法!!


^.^





香 港 巴 士 廣 告 網請 多 多 支 持!






58385-1


Article 41:


回應:

[01]





空調版的3N134-DK810?!


丹尼士三叉戟 (poonkaho@netteens.net) at Wed Jun 7 16:38:30 CST 2000 said:

以 下 圖 片 取 自ELEMENTARY ECONOMIC FOR HONG KONG 1



導 師 出 版 社 有 限 公 司,請 指 教:













這 是AD1?! 留 意 它 的 車 牌 是DK810!







為 何 會 這 樣?如 果 你 們 有 現 在 的DK810-3N134







相 片 的 話,請 貼 出 來 對 比 一 下.







[註]小 弟 並 沒 有 將 這 幅 圖 片 作 任 何 改 裝.




Article 41: (Request 1)

> 輝 仔 (cscfng@comp.polyu.edu.hk) said:


>


> 這 個topic很 多 人 已 問 過 了, 可 能 閣 下 係 新 板 友.


>


> 這 幅 相 係 九 巴 唔 知 點 解 換DK810個 車 牌 上AD1度


> 影 張 相 做 某 年 年 報 插 圖. 之 後 就 流 傳 開 來, 到


> 了 你 這 本 教 科 書.


>


> 我 建 議 板 主 盡 快 將 很 多FAQ放 入 資 料 庫. 就 算 板


> 友 未 必 入 去 睇, 我o地 放 資 料 庫 條link出 來 就 可


> 以 很 快provide呢D問 題 的Standard ans. 唔 駛


> 次 次 打.


>


> 例 如: 點 解 九 記 有 部JJ牌 熱 狗?


> 點 解AL27/AL118/S3BL364個 車 身 新 過 其 他 同 期?


> ...


>


> --


> 輝 仔





Plus 'Are there any female bus enthusiasts?'






58370-1


Article 42:


回應:

[01]





Re: 琴日特見:巴士迷有心留難車長-88重現港島


丹尼士三叉戟 (poonkaho@netteens.net) at Wed Jun 7 15:24:58 CST 2000 said:
> 矮 躉,3308L行82 (3308lon82@hktt.corp2net.com) said:


> 琴 日 經 過 柴 灣 , 抬 頭 一 望 , 見 到81號 線 有 一 輛DA車 尾


> 牌 俾 人 搞 成88! 相 信 除 非 巴 士 迷 外 , 司 機 本 人 不 會 做


> 出 此 等 行 為 吧 !


> 大 家 要 知 如 果 一 被 公 司 發 現 , 司 機 是 十 分 大 鑊 的 。


> 唔 通 巴 士 迷 有 心 要 整 死 司 機 ?


> (為 保 障 司 機 利 益 , 本 人 不 便 透 露 巴 士 編 號)





我 認 為 這 樣 會 影 響 公 眾 人 仕 對 巴 士 迷 的 形 象!!!



Article 42: (Request 1)

根 據 新 巴 車 長 手 冊 … …


[ 車 輛 執 勤 時 的 注 意 事 項 ]




倘 有 欠 缺 須 即 向 負 責 人 , 或 要 求 站 長 協 助 辦 妥 。



如 果 有 乘 客 不 知 道88已 取 消 , 看 見 該 輛'搞'88的 巴 士 , 上


左 車 , 怎 知 原 來 他 是 前 往 杏 花 村 的 , 結 果 到 達 不 到 目 的 地 ,


向 公 司 投 訴 , 誰 會 吃 虧 ?


結 果 : 個 司 機 係 咁 先 … …;(





暗 西~DL13






58362-1


Article 43:


回應:

[01]





Re: 問九巴16號公民教育廣告?


Chik Wing Him (whchik@i-cable.com) at Wed Jun 7 18:19:50 CST 2000 said:
> LF278(St)even (pandafan@i-cable.com) said:


> 佢 幾 點 返 到 廣 田?邊 度 影 佢 好?





個 架 是 特 別 車, 你 在 上 下 午 去 捕 會 比 較 好.



Article 43: (Request 1)

對, 果 部 車 仲 會 在 夜 晚 做 廠 車, 貪 佢 個 樣 易 認?






58358-1


Article 44:


回應:

[01]





Re: 邊到有新的二手新巴影?


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Wed Jun 7 08:15:35 CST 2000 said:
> LF278 我 係 二 手 新 巴,上!! (pandafan@i-cable.com) said:


> 邊 到 有 新 的 二 手 新 巴 影?(DA93-96)(VA65,66)


>


>


> 每 架 舊 巴,都 夢 想 成 為 一 架 二 手'新 巴'


> 舊 巴 即 將 引 退,讓 二 手 新 巴 繼 續 上 路


>


> '上!二 千 年 二 手 新 巴 志 氣 昂 揚'





果 批 DA 應 該 會 行 104,


VA 則 行 112.





有 錯 請 指 正.





GZ5818/Tonio Tse



Article 44: (Request 1)

近 排 該 批 車 十 分 不 固 定 , 但 分 別 在104及112的 機 會 較 大


另 外 可 能 性 較 高 的 是M21及18






58357-1


Article 45:


回應:

[01]





每架舊巴,都夢想成為一架新巴'Banner


前新巴88線常客2001 (kintak@netteens.net) at Wed Jun 7 18:20:42 CST 2000 said:
> LF278(Steven) (pandafan@i-cable.com) said:


> 任 何 型 號 都 好,thx


如 果 你 唔 嫌 煩 , 到80M找 找 !


亦 可 到 港 島 東 某 「 大 」 巴 士 模 型 店 用 佢 地 的 「 相 片 全 集 選 購 表 」 填 寫 !$5一 張 !



Article 45: (Request 1)

標 題 字 數 不 得 多 於 20 個 全 形 字 之 長 度,


如 有 再 犯, 會 被 處 分.





HKBDB Admin






58356-1


Article 46:


回應:

[01|02]





點解電躉個電子顯示版咁弱……?


超豪配電子顯示版 (pc71021@schoolteam.net) at Wed Jun 7 07:48:36 CST 2000 said:




嘩 ﹗


我 前 日 放 學 搭 巴 士 返 屋 企 ,


o係 獅 子 山 隧 道 公 路 見 到 架 電 躉 ,


雖 然 睇 唔 到 佢 個 車 牌number,


但 係 睇 到 佢 個 電 子 顯 示 版 完 全 係 廢o左 ,


成 個 牌 變o左 一 大 堆 雪 花 ,


司 機 要 擺 個 膠 牌o係 擋 風 玻 璃 度 ,


到 果 日 我 先 知 ,


原 來 電 子 顯 示 版 係 咁 廢 ﹗





Article 46: (Request 1)

車 ! 好 奇 咩 !


九 ∕ 城 ∕ 新 個 D 車 個 電 子 顯 示 版


成 日 都 有 呢 D ' 小 毛 病 '' 假 啦 '





見 怪 不 怪 的---


M 2 3 _ 聰 仔



Article 46: (Request 2)

如 果 我 寫:





'某 車 路 線 牌 布 斷0左.....到 果 日 我 先 知,


原 來 牌 布 係 咁 廢 ﹗'





又 或 者...





'某 車 路 線 膠 牌 裂0左.....到 果 日 我 先 知,


原 來 膠 牌 係 咁 廢 ﹗'





閣 下 有 何 意 見?





凡 事 只 看 一 兩 個case就 下 定 論,批 評 別 人,


實 不 客 觀.0矣~~~





半 隱 形 的


HC9921






58351-1


Article 47:


回應:

[01]





Re: 新田圍巴士總站一問


輕之鐵人 (chungtm@netteens.net) at Wed Jun 7 03:47:27 CST 2000 said:
> BL24 (dickp@ismart.net) said:


> 在 入 新 田 圍 時,部 巴 士,道 閘 就 自 動 升 起,


> 車 頭 得 張 過 隧 道D咭,司 機 又 冇 按 鈕 拿 飛,有


> 冇 板 友 知 道 點 解?


>


> 多 謝!!


>


> BL24





停 車 場 公 司 透 過 閉 路 電 視 知 道 有 巴 士 要 入 閘


用 人 手 按 制 開 閘



Article 47: (Request 1)

又 或 者 係 管 理 員 去 開 閘






58447-1


Article 48:


回應:

[01]





那條巴士線人流最雜及質數最差?


丹尼士三叉戟 (poonkaho@netteens.net) at Wed Jun 7 23:55:30 CST 2000 said:
在 日 頭,我 認 為 九 巴1A,2,6,7,8是 最 雜 的.


在 晚 上,98A的 是 人 流 質 數 最 差 的 路 線,間 中 會 有 人 在 觀 塘 巴 士 總 站 裏 等 目 標,問 一 些 弱 小[獨 自 乘 車 的 兒 童]借 錢,如 果 不 借,便 出 言 恐 嚇,想 打 人 的 樣 子!





MY ICQ:19068271



Article 48: (Request 1)

> 969 (kbt@inet.hkg.com) said:


> 68x,269c the Yuen Long passengers was very dirty&noisy





69X 果D客 仲 得 人 怕,6.00PM WEEKDAY 由 天 瑞 出 九 龍 的 部 份 乘 客





成 身 污 穢 不 堪,仲 一 大 除 臭 汗 味








914巴






58443-1


Article 49:


回應:

[00]





Re: 尋LV


Bryan (neoplan969@free.ismart.net) at Wed Jun 7 23:09:07 CST 2000 said:
> 紅 磡 巴 士 網 絡 (wong01@netteens.net) said:


> LV11是 不 是 去 了 行95號





NO.Today is running 81


Bryan






58440-1


Article 50:


回應:

[00]





Re: 徵香港寬頻黃家駒的巴士photo


橙色一個巴 (orangebus@i-cable.com) at Wed Jun 7 23:00:50 CST 2000 said:
> LF278~~Beyond迷 (pandafan@i-cable.com) said:


> 不 論 九 巴 定 係 城 巴,要 左 邊banner.,thx





呢 個 一 定 要 去 一 去


追 星 站





橙 色 一 個 巴






58438-1


Article 51:


回應:

[00]





Re: 1010個千嬅俾人「斫頭」呀!


橙色一個巴 (orangebus@i-cable.com) at Wed Jun 7 22:36:34 CST 2000 said:
> GiGi Fans -- Chicken (ywc94120@ywc.hkcampus.net) said:


> 今 日 見 倒 佢 額 頭 貼 左 「 今 日 巴 士 更 環 保 」,但 係 右 邊 既 千 嬅 於 車 窗 的 位 置 被 人 撕 下 。 可 憐 可 憐 ! !


> 慢 左 一 步 影 添 ! 唉...





被 人'斫 頭'好 耐la!!連3008都 係 咁 樣....


運 吉 呢 次 都 係....如 果 俾 千 嬅 知 你 估 會 點 呢??





橙 色 一 個 巴






58435-1


Article 52:


回應:

[01]





[新聞]今日再有兩部石油氣小巴投入服務


Ambrose (ambrosey@netvigator.com) at Wed Jun 7 22:19:36 CST 2000 said:
源 : 商 業 電 台 即 時 新 聞





今 日 再 有 兩 部 石 油 氣 小 巴 投 入 服 務,經 營 者 表 示,石 油 氣 小


巴 耗 用 量 比 柴 油 車 多,令 到 經 營 成 本 比 柴 油 車 貴 一 成 兩 成


,希 望 政 府 長 期 給 予 石 油 氣 免 稅 優 惠.



Article 52: (Request 1)

源 :i-cable





新 一 批 試 用 的 石 油 氣 專 線 小 巴 , 在 西 貢 至 彩 虹 線 一 段 行


駛 。 有 業 內 人 士 認 為 , 石 油 氣 小 巴 與 柴 油 小 巴 在 馬 力 上


並 沒 有 分 別 。 不 過 他 們 認 為 , 要 廣 泛 使 用 石 油 氣 小 巴 ,


便 需 要 增 加 加 氣 站 , 以 及 維 修 這 類 型 小 巴 的 車 行 。






58433-1


Article 53:


回應:

[01]





世界環境日,斤巴一早就唔環保 就


LF278(Steven) (pandafan@i-cable.com) at Wed Jun 7 22:08:12 CST 2000 said:
世 界 環 境 日 , 斤 巴 一 早 就 唔 環 保


斤 巴 派 車 簡 真 是 有 問 題 , 例 如 我 試 過 見 到


一 分 鐘 之 內 有 連 續 三 架8P及 三 分 鐘 之 內


有 連 續 四 架106,四 分 鐘 之 內 有 連 續 五 架112,


(當 時 是 非 繁 忙 時 間), 除 了 最 頭 那 架 車 有 多 些 乘 客 之 外 , 打 後 那 些 都 只 得 兩 三 人 計 埋 名 司 機,簡 真 是 浪 費 資 源 。





斤 巴 淨 識 士 整 靚D新 車,D舊 車 殘 曬 布 又 唔 理.


D車 上 左 廣 告 唔 夠 一 周 就 退 役,佢 又 唔 知 用D咩 油,


又 唔 好 好 保 養D車 狡 到 所 謂 環 保 斤 巴 噴 黑 煙


仲 勁 過D中 巴 時 代 的LV,DM,DA,DL.


淨 係 識 買EURO2,架 車 點 噴 黑 煙 都 唔 理..


所 以 話:





服 務 陰 質,掠 水 第 一


老 細 陰 濕,伙 計 乘 客 受 糟 質





唔 出 聲 都 唔 得 的LF278



Article 53: (Request 1)

好 心 新 巴 調 走 呢d車 比Rt682,等Rt682可 以 行 全 日






58431-1


Article 54:


回應:

[00]





Re: 點解九巴之友申請那麼久?


巴士文 (daraman@netvigator.com) at Wed Jun 7 21:45:24 CST 2000 said:
> 丹 尼 士 三 叉 戟 (poonkaho@netteens.net) said:


> 我 想 請 問 申 請 成 為 九 巴 之 友 會 員 大 約 要 多 久?


> 我 已 申 請 了 五 個 月 還 未 成 功!





去 年 秋 天 才 招 收 新 一 批 會 員 , 如 現 在 仍 未 回 音 ,


恐 怕 可 能 未 入 選 , 因 九 巴 之 友 是 公 民 教 育 的 組


織 , 並 非 巴 士 迷 組 織 , 所 以 在 遴 選 會 員 時 , 會


相 當 小 心 。





九 巴 之 友 成 員 巴 士 文






58416-1


Article 55:


回應:

[00]





Re: 今日新巴81,95號一問


Bryan (neoplan969@free.ismart.net) at Wed Jun 7 23:12:11 CST 2000 said:
> 紅 磡 巴 士 網 絡 (wong01@netteens.net) said:


> 今 日 新 巴81,95派 什 麼 編 號LV





Today 81 run LV11.16.19.20.DC11.12


Bryan






58415-1


Article 56:


回應:

[00]





Re: 269A?


叻﹗ (letchan@netvigator.com) at Wed Jun 7 20:01:50 CST 2000 said:
> ATR63~HX9590 (cjackyhk@ismart.net) said:


> 小 弟 對 天 水 圍 巴 士 線 歷 史 認 識 不 深


> 在 此 想 向 各 位 請 教 , 係 九 巴 天 水 圍


> 發 展 計 劃 中 , 究 竟 有 無 計 劃 過269A


> 呢 條 線 ? 何 以 會 以 有269B,269C,269D


> 而 沒 有269A?





呢 個 係 一 個 幾 有 趣 的 問 題 , 因 為 成 個 新 界 西 北


都 好 似 係 冇2xxA的 路 線......


234A就 有....






58414-1


Article 57:


回應:

[00]





Re: 點解110的長茅是K廠?


KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) at Wed Jun 7 23:17:40 CST 2000 said:
> NEOPLAN (neoplan969@free.ismart.net) said:


> 例 如:AN11-FP6762便 是 一 個 例 子.





我 見AN12上 週 入K廠.唔 知AN11係 咪 替 佢.


另AN11,16均 是K廠 車






58406-1


Article 58:


回應:

[00]





Re: [小報告] 今週日將有九巴贊助的龍舟競賽...


文 (daraman@netvigator.com) at Wed Jun 7 21:54:55 CST 2000 said:
> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> [小 報 告]


> 今 個 週 日 將 有 九 巴 贊 助 的 龍 舟 競 賽,


> 這 個 消 息 是 我 在 某 週 刊 的 節 目 表 內


> 見 到 的, 呢 個 龍 舟 競 賽/節 目 名 為'九 巴


> 香 港 國 際 龍 舟 邀 請 賽', 在 週 日 下 午


> 1 點 左 右 開 始, 請 大 家 到 時 留 意 一 下


> 喔...





上 週 日 在 新 城 市 廣 場 噴 水 池 , 已 舉 行 有 關 典 禮 ,


各 場 刊 及 展 板 已 有 大 大 個 九 巴 標 誌 。





星 期 日 會 入 場 影 相 的


一 城 居 民 : 文






58405-1


Article 59:


回應:

[00]





Re: 停板一問


HKBDB Admin (-) at Wed Jun 7 20:07:25 CST 2000 said:
> KMB員 工 家 屬 (herbert@wingli.com) said:


> 若 果 不 幸 被 停 板 的 話,是 自 己 不 可 貼 文,


> 還 是 系 統 自 動 會 停 止 被 停 板 的 人 的 戶 口 呢?





後 者.





HKBDB Admin






58404-1


Article 60:


回應:

[01]





88(NWFB) is it used MC to run?


Bryan (neoplan969@free.ismart.net) at Wed Jun 7 19:17:33 CST 2000 said:
If yes,is it only one day?


Thank you


Bryan



Article 60: (Request 1)

有 用 過 , 但 都 唔 只 用 一 日 !






58402-1


Article 61:


回應:

[00]





Re: Where is 3040.LA16(NWFB)?


S3BL103 (syleung@glink.net.hk) at Wed Jun 7 19:28:57 CST 2000 said:
> Bryan (neoplan969@free.ismart.net) said:


> Thank you


> Bryan





尋 日LA16行113





九 巴 之 迷






58398-1


Article 62:


回應:

[00]





Re: [路線建議] 九鐵 K1X, K2X & A73 互轉


3AD124 (joelty@ismart.net) at Wed Jun 7 22:01:30 CST 2000 said:
> Kingcute 59M (kingcute@hkiworld.com) said:


> 本 人 建 議 九 鐵 K1X, K2X & A73 應 在 屯 門 康 福 村


> 設 立 轉 車 站 互 轉, 以 方 便 搭 客 往 返 屯 門, 元 朗


> 和 天 水 圍, 行 車 時 間 相 信 只 會 增 加 五 分 鐘,


> 建 議 如 何?


>


> 巴 士 喬 59M


> S3BL266





半 小 時 車 程 的 車,加 多5分 鐘 算 好 耐 啦


不 過 點 解 辰 攪 轉 車 先?


咩 理 由 ?






58393-1


Article 63:


回應:

[00]





Re: 九巴各種長度非空調巴士數目


丹尼士三叉戟 (poonkaho@netteens.net) at Wed Jun 7 18:13:45 CST 2000 said:
> 富 豪 巴 士 大 帝 (bhywong@one.net.au) said:


> 我 想 知 道 九 巴 各 種 長 度 非 空 調 巴 士 數 目 ﹐


> 另 外 是 否11米 的 最 多 呢?


>


> 唔 該 唔 該





DM-40


S3N-370


3N-191


N-364


BL-123


3BL-163


S3BL-470


ME-41


M-87


S3M-254


3M-3


S3V-30


G-544


數 字 代 表 車 輛 的 數 目.





並 不 是 十 一 米 最 多.






58392-1


Article 64:


回應:

[00]





Re: 讚揚巴士迷:筲總影相記


LF278(Steven) (pandafan@i-cable.com) at Wed Jun 7 20:13:08 CST 2000 said:
> 前 新 巴88線 常 客2001 (kintak@netteens.net) said:


> 本 人 昨 天 黃 昏 約5時 許 在 筲 總 影 相 , 見 有 一 部 麥 記 新 巴3040, 本 人 欲 上 前 影 相 , 惟 見 三 名 巴 士 迷 在 準 備 影 此 巴 士 , 我 望 望 他 們 , 向 他 們 示 意 我 將 會 影 相 , 未 知 會 否 阻 礙 他 們 影 , 而 他 們 禮 貌 地 說 : 「 你 影 先 ! 」 而 我 亦 微 笑 以 謝 !


> 很 少 見 有 咁 好 禮 貌 的 巴 士 迷 了 , 未 知 他 們 是 否 本 板 板 友 , 本 人 特 在 此 讚 揚 他 們 !





3040唔 係 行8p咩?






58391-1


Article 65:


回應:

[01]





新聞評論:世界環境日地鐵乘客量是否創新高?


亞視新聞,深入明快 (975100@hksyc.edu.hk) at Wed Jun 7 17:22:48 CST 2000 said:
地 鐵 乘 客 量 在 周 一 「 世 界 環 境 日 」 增 加 了15萬 人 次 , 載 客 人 數 超 過245萬 人 , 創 出 今 年 新 高 。





地 鐵 公 司 車 務 總 監 祁 輝 表 示 ,15萬 乘 客 捨 棄 路 面 交 通 工 具 、 轉 搭 地 鐵 , 道 路 車 輛 使 用 量 減 省 最 少5萬 行 車 次 數 , 大 大 減 低 空 氣 污 染 的 程 度 。





但 我 認 為 坐 路 面 交 通 工 具 如 巴 士 的 乘 客 並 沒 有 實 際 減 少 , 只 是 當 天 是 地 鐵 換 「 比 卡 超 」 的 第 一 天 , 多 了 些 人 入 閘 出 閘 罷 了 , 真 正 的 載 客 人 數 不 會 增 加 太 多 。



Article 65: (Request 1)

好 似 星 期 日 才 是 第 一 日 。





P.S.昨 日 般 咸 道 與 西 邊 街 又 爆 水 管 ,23變 了 循 環 線 。





今 日 巴 士 更 環 保 !1409 Trident, 上 !






58367-1


Article 66:


回應:

[00]





Re: 4.4 Vs 4.9


u.best (china@ismart.net) at Wed Jun 7 17:51:23 CST 2000 said:
> Jason Lee (waiman98@ctimail.com) said:


> 以 下 是 新 巴 新 聞 稿:


>


> 新 巴 泳 季 路 線374 優 惠 票 價$4.9


>


> Jason Lee


> ICQ:43362028





Why don't charge $4.4,as same as the sectional


fare of CTB 73?





374 already follow the sectional fare $2.7 lah,


i think it is the cheapest price to take NWFB


a/c bus





58380-1



Article 67:


回應:

[01]





城記180近況點?


小丸子新巴84M常客 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Wed Jun 7 15:18:05 CST 2000 said:
城 記180上 次 係 廣 深 公 路 大 車 鑊 後,而 家 近 況 點?


能 否 重 出 江 湖 呢?





84M 上!



Article 67: (Request 1)

現 時 在 火 炭1廠 大 修 當 中






58377-1


Article 68:


回應:

[00]





Re: [Find] CTB Volvo #635


VA48,2102 (mirage13@netvigator.com) at Wed Jun 7 20:47:23 CST 2000 said:
> CTB 635 (rithskc@ctimail3.com) said:


> as title. thx!


try to find it at 171,90,72......





VA48,2102






58368-1


Article 69:


回應:

[00]





Re: SF 電池位置一問


前中巴8號線太守VA51 (parnell_va51@infinity.hkhost.com) at Wed Jun 7 12:21:01 CST 2000 said:
> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


> 有 冇 人 知 一 架 SF 的 電 池 是 放 在 哪 一 個 地 方?


> 是 不 是 有 兩 個 電 池, 而 是 放 在 一 起 的 呢?


>


> 先 謝.


>


> --


> 車 匙!





印 象 中 好 似 都 係 系 司 機 位 後 面






58371-1


Article 70:


回應:

[00]





Re: 小弟發現三菱MP618的影蹤:


3AD124 (joelty@ismart.net) at Wed Jun 7 12:55:52 CST 2000 said:
> LF278(Steven) (pandafan@i-cable.com) said:


> 天 水 圍 百 佳 穿 梭 巴 士,其 中 一 架 係 三 菱MP618.





I have seen it few week before






58364-1


Article 71:


回應:

[00]





Re: 問九巴40號漢寶廣告:


S3BL103 (syleung@glink.net.hk) at Wed Jun 7 19:21:20 CST 2000 said:
> LF278(Steven) (pandafan@i-cable.com) said:


> 佢 幾 點 返 到 麗 港 城?邊 度 影 佢 好?





美 孚





九 巴 之 迷






58363-1


Article 72:


回應:

[00]





81 should use DC


Neoplan Zentroliner (fatfishz@netvigator.com) at Wed Jun 7 13:40:19 CST 2000 said:
> Bryan (neoplan969@free.ismart.net) said:


> I think use 206X-209X is the best.


> How about you


> Think you


> Bryan





I agree that 81 to use DCs.


It is not because DCs are suitable for 81, it is


because if 81 don't use DC, where should those DCs


go? To scrap yard?






58359-1


Article 73:


回應:

[00]





Re: 九鐵巴士 95R 昨日用三菱


3AD124 (joelty@ismart.net) at Wed Jun 7 22:50:44 CST 2000 said:
> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


> 九 鐵 巴 士 95R (上 水 火 車 站 往 來 朗 屏)平 時 一 向


>


> 用 紅 綠 富 豪 ,但 昨 日 五 時 五 十 五 分 , 我 竟 然 在


>


> 上 水 見 到 95R 用 三 菱 , 仲 好 似 要 企 人 企 到 頂 閘.


>


> 呢 條 線 假 期 甚 少 人 搭, 但 昨 天 竟 有 這 麼 多 人 搭.


>


> 請 問 有 無 板 友 知 昨 天 點 解 會 有 三 菱 行 95R?


>


> 是 否 因 為 脫 班 才 這 麼 多 人 搭 95R ?


>


> 謝 謝.


>


> GZ5818/Tonio Tse





昨 天 又 無K2X, 有 乜 理 由 會 唔 夠Olympian?





但 昨 天 有 架Olympian行K1X






58350-1


Article 74:


回應:

[00]





Re: [Board Issue] Can't view a thread


HKBDB Admin (-) at Wed Jun 7 10:43:47 CST 2000 said:
> LF2 (BE 8749) (huil@genrad.com) said:


> Is this thread screw up? Please investigate. Thank


> you very much.


>


> This Thread





應 該 係 加 img 時, 個 URL 開 左 ' 但 唔 記 得 關 ' 咪 會


噉 樣 囉, 板 友 自 己 負 責 囉.





HKBDB Admin






58448-1


Article 75:


回應:

[00]





[香港郵政消息] 為九巴提供郵局提貨服務


細佬~郵差叔叔 (ausaiho@netvigator.com) at Wed Jun 7 23:45:35 CST 2000 said:
(以 下 為'香 港 郵 政 週 刊'部 份 內 容:)





為 九 巴 提 供 郵 局 提 貨 服 務-





'九 巴 將 會 在 網 上 發 售 廣 受 歡 迎 的 巴 士 模 型.


為 支 持 推 廣 電 子 商 貿, 香 港 郵 政 與 九 巴 達 成


協 議, 利 用 郵 局 的 網 絡 為 購 買 巴 士 模 型 的 人


士 提 供 櫃 位 提 貨 服 務. 由 30/5/2000 起,


已 購 買 巴 士 模 型 的 人 士 可 選 擇 前 往 任 何 一 間


郵 局(離 島 及 流 動 郵 局 例 外)提 貨 及 付 款.'





如 有 任 何 消 息, 我 會 再 通 知 大 家!






58446-1


Article 76:


回應:

[00]





問板主: 為何Sunday.com唔可以在此申請戶口


why? (h9829631@hkusua.hku.hk) at Wed Jun 7 23:14:43 CST 2000 said:
我 朋 友 用 開sunday手 機,


仲 有sunday開 了ISP戶 口,


每 個 月 都 要 俾 月 費, Pnets.


為 何 不 能 在 此 申 請 戶 口?






58445-1


Article 77:


回應:

[00]





LV1


eric ching (bching@hk.super.net) at Wed Jun 7 23:12:48 CST 2000 said:
請 問LV1現 在 身 在 何 處?






58444-1


Article 78:


回應:

[00]





冷熱龍舟巴多問


尚德九尾熊 (syhung@i-cable.com) at Wed Jun 7 23:10:18 CST 2000 said:
小 弟 想 影 齊 兩 款 龍 舟 巴, 希 望 大 家 幫 忙.





1. 冷 龍 舟 係 唔 係 行89X? 幾 點 出 沒?





2. 0係 邊 度 影 冷 龍 舟 最 好?





3. 熱 龍 舟(S3BL414)係 唔 係81C蛇 車? 幾 多 點 到 達 耀 安 及 紅 磡?





4. 熱 龍 舟 朝 早 行 完 之 後 去 邊?





5. 除 左 太 空 館, 仲 有 邊 度 影81C靚?





多 謝!








由 於 本 網 將 會 增 設 '網 頁 連 線' 一 分 頁, 急 需 大 家 巴 士 網 頁 的 資 料, 如 果 大 家 有 興 趣 的 話,


不 妨 將 網 址 及 網 頁 名 稱 email 到 kmbear@usa.net,


在 下 不 勝 感 激.





差 唔 多 完 成 新 攪 牌 機 的


. 尚 德 九 尾 熊 .


kmbear.hk.st






58437-1


Article 79:


回應:

[00]





110 單門AN好多問


LF278(Steven) (pandafan@i-cable.com) at Wed Jun 7 22:22:49 CST 2000 said:
110有 幾 多 部 單 門AN,佢 地 幾 點 開 出.


O甘D雙 門AN去 左 邊?






58434-1


Article 80:


回應:

[00]





九記第二批 AP 已經到港


華人 (ypy@hk.super.net) at Wed Jun 7 21:59:57 CST 2000 said:
小 弟 今 日 前 往 屯 廠,見 到 有 部 第 二 批 AP 正 在 加 工.


眼 見 同 第 一 批 最 唔 同 就 係 上 層 前 坐 已 經 有 冷 氣 出 風 口,


值 得 一 讚!!











58432-1


Article 81:


回應:

[01]





一起論論: 香港不妨入日本低地台巴士.


皇 太 子 1353 (il2239@netvigator.com) at Wed Jun 7 21:43:29 CST 2000 said:
我 昨 天 看 了 一 本 日 本 鐵 路 雜 誌,


在 尾 段 他 介 紹 了 一 些 日 本 新 型 號 的 巴 士,


大 部 份 都 係7-8米,


他 們 外 形 有 異,


但 他 們 都 有 低 地 台.


他 們 的 地 台 不 能 降 低,


但 他 們 的 上 落 口 沒 有 梯 級.


他 們 有 一 塊 斜 板, 及 雙 闊 門.





我 想 信 呢di車 在 香 港 亦 很 有 用 處,


例 如54, 74k等 的 老 年 人 專 乘 路 線,


既 小 型 又 有 低 地 台, 就 最 好 不 過~





又 例 如314, 冇 乜 人 坐,


可 以 用 他 來 行,


而 剩 餘 的 巴 士 可 以 行 其 他 路 線~





大 家 不 妨 論 論 一 下^.-


如 想 要 看 他 們 的 圖 片,


可 以e-mail/icq通 知 我.





From 小 捷 聯 B6 的 兄 弟, 皇 太 子 1353


icq: 35033777



Article 81: (Request 1)

陳 丹 尼 的 《 香 港 巴 士 年 鑑 2000 》 有 介 紹 日 本


低 地 台 巴 士 的 專 欄.





說 回 頭, 日 本 製 的 低 地 台 巴 士 會 否 較 歐 洲 車 便


宜 呢?






58430-1


Article 82:


回應:

[00]





[廣告]又upload新文了


前中巴8號線太守VA51 (parnell_va51@infinity.hkhost.com) at Wed Jun 7 21:19:07 CST 2000 said:






網 址: http://infinity.hkhost.com/cmb08.htm





更 新 內 容 : 8號 小 說<最 後 的 狩 獵 遊 戲>第6章 經 已 上 載.





歡 迎 參 詳 參 詳. =)






58427-1


Article 83:


回應:

[01]





Re: 問中巴9號!


小丸子新巴84M常客 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Thu Jun 8 00:00:36 CST 2000 said:
> BusPort.com (alhlamhk@ctimail3.com) said:


> 當 年 中 巴 有 冇 派 過 以 下 車 種 行 號?[包 括 攝 車]


> LF, XF, SF, FC, HA, LA (舊), XA, BR, DD, SD


> MC, AV, DA, VA, LA, CX, CM, PD, PD5XX





中/新DA有 攝 過rt.9,而 中 記rt.309亦 攝 過LA25!





84M 上!



Article 83: (Request 1)

Wow???中 記rt.9真 的 有 用 過XF行???何 時 何 年 呢??








84M 上!






58426-1


Article 84:


回應:

[00]





TTDX一問


DennisDragon正 (philipsoso@ctimail3.com) at Wed Jun 7 21:00:19 CST 2000 said:
ttdx有 限 車o既 數 目(80架),各 位 知 唔 知how to破 解 呢?





DennisDragon正






58419-1


Article 85:


回應:

[00]





261有忠實Fans!


荔枝角上59A的巨龍.巴 (h9829631@hkusua.hku.hk) at Wed Jun 7 20:05:04 CST 2000 said:
今 天 於 屯 門 市 中 心 等66往 大 興,我 看 見 有3位 非 巴 士 迷 堅 持 守 候261!是 好 的 開 始,為 這 些 乘 客 歡 呼!






58418-1


Article 86:


回應:

[00]





九巴還有些車在下層都可以聽收音機


NEOPLAN (neoplan969@free.ismart.net) at Wed Jun 7 20:04:22 CST 2000 said:
eg:AS20-GW 5017


如 果 各 位 有 其 他 發 現,請 回 應.






58410-1


Article 87:


回應:

[00]





[徵相]:3BL 1


DY4043 (stephenbutt@aol.com) at Wed Jun 7 19:45:05 CST 2000 said:
As Title


thx





DY4043





#ICQ No:56830721






58407-1


Article 88:


回應:

[00]





[廣告]三號幹線68X加入最新明報新界專線


九巴超豪68X (ip28@netvigator.com) at Wed Jun 7 19:31:50 CST 2000 said:
三 號 幹 線68X已 加 入 新 一 批 新 界 專 線 ︰





大 埔 下 坑 村 居 民 投 訴 巴 士 未 顧 需 要


元 朗32錄 巴 傍 晚 班 次 疏


讀 者 盼 九 巴N281繞 經 顯 徑 街











九 巴 超 豪68X






58399-1


Article 89:


回應:

[00]





Where is SF9(NWFB)?


Bryan (neoplan969@free.ismart.net) at Wed Jun 7 19:09:55 CST 2000 said:
Thank you


Bryan






58388-1


Article 90:


回應:

[00]





[Discussion]Do you think .......


DA49 (rtam138@netvigator.com) at Wed Jun 7 20:37:16 CST 2000 said:
Do you think KMB should buy Mitsubishi SLF buses ?????






58386-1


Article 91:


回應:

[00]





[網頁廣告]可變身的NFS AA2


AD156 (ad156@hkicable.com) at Wed Jun 7 16:52:25 CST 2000 said:
網 頁 廣 告:


AD156網 上 版加NFS AA2及DC,其 中NFS HS版AA2可


變 身 成 原 裝 路 線 牌 或 改 裝 後 的 路 線 牌


http://homepage.renren.com/ad156






58383-1


Article 92:


回應:

[00]





K廠暫時有幾多架電子躉?


NEOPLAN (neoplan969@free.ismart.net) at Wed Jun 7 16:01:31 CST 2000 said:
如 題.知 道 的 話 請 說 明 車 牌 及 路 線.


THANK YOU.






58379-1


Article 93:


回應:

[00]





網頁推介: UITP Melbourne online


澳洲巴士大王 (ausbus@optushome.com.au) at Wed Jun 7 15:15:57 CST 2000 said:
UITP Melbourne 2000 'Modern Cities on the Move'


is now online:





http://www.uitpmelbourne2000.vic.gov.au





Why would it carry a government domain anyway??








澳 洲 巴 士 大 王


SuperBus Australia






58376-1


Article 94:


回應:

[00]





KMB rt.7M Schedule Update Report


S3N171 & ATS18 (s3n171@ismart.net) at Wed Jun 7 14:41:31 CST 2000 said:
九 記 路 線7M最 新 字 軌 消 息


S3BL82:右 邊 廣 告 橫 額 已 於6月5日 由Bossini改 為Orange,請 各 板 友 留 意





S3N171啟


http://kmb7m.uhome.net(7M)


http://ats18.heha.net(84M)


ICQ#51458813






58375-1


Article 95:


回應:

[00]





[Ask]Setting schedule of Bus Interchange


Iron (h9919473@hkusua.hku.hk) at Wed Jun 7 19:30:24 CST 2000 said:
1.When will the following interchanges be set up? (In april,TD scheduled in later 2000)





Causeway Bay


Wan Chai


Admiralty


Tin Shui Wai


Western Harbour Crossing


Eastern Harbour Crossing





2.What's the exact starting day of the following routes?





65M,265M: Tin Shui Wai(North)<--> Cho Yiu (Scheduled later 2000 and 2001 respectively)


276A: Tin Shui Wai(North)<--> Sheung Shui (Scheduled later 2001)





Thanks





Iron






58374-1


Article 96:


回應:

[00]





請問現在有甚麼退役BUS在柴灣和元朗 ?


ES2559 (henry.lau@dgj.com.hk) at Wed Jun 7 13:11:38 CST 2000 said:
AS TITLE, THANKS !






58373-1


Article 97:


回應:

[00]





CSM 有網頁嗎 ?


愛的逃兵 (carlocwm@hkstar.com) at Wed Jun 7 12:21:32 CST 2000 said:
如 題






58365-1


Article 98:


回應:

[00]





Can anyone can help me


Bryan (neoplan969@free.ismart.net) at Wed Jun 7 09:58:40 CST 2000 said:
Yesterday,(NWFB)4 ran DM,LV.Can anyone can post this photo


Thank a lot


Bryan






58450-1


Article 99:


回應:

[01|02]





Re: 相片推介﹕分秒之差,天淵之別—純美一刻版


914巴 (chanmw11@hk.super.net) at Thu Jun 8 00:37:27 CST 2000 said:
> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


> 要 捕 捉 純 美 一 刻 , 如 果 有 分 秒 之 差 , 效 果 的 確


> 可 能 會 有 天 淵 之 別 ﹕


>


>


>


> 在 此 鳴 謝 橙 色 一 個 巴 提 供 相 片 。^_^


>


> ------------------------------


>


> 大 家 起 來 , 做 件 大 事 ﹗


> 誠 邀 您 前 往祖 兒 谷


> (距 離 大 日 子 尚 有 八 日 。)





想 向 大 家 請 問 城 巴 有 無 '祖 兒 法 國 婚 紗 廣 告 巴' , 因 為





我 到 現 在 仲 未 見 過 一 架 城 巴 有 此 廣 告 , 如 果 真 係 無 ,





下 次 我 係 街 時 就 唔 洗 睇 '黃 巴 士' 啦 .








914巴



Article 99 (Request 1)

> CV7946 (anthonycm@ctimail.com) said:


>


> 九,新,城 巴 都 有 此 廣 告,而 本 人 留 意 到 如 此 廣 告 是 於 九,新


> 巴 上 的,車 窗 就 沒 有 貼 上 廣 告,但 如 於 城 巴 上 此 廣 告,車 窗


> 則 被 一 張 純 白 色 的 貼 紙 貼 於 車 上.為 何 有 此 分 別,是 否 因 廣


> 告 公 司 不 同,還 是 上 廣 告 的 人 貼 少 了???





個 人 估 計 , 這 可 能 是 由 於 廣 告 公 司 不 同 之 故 。


(情 形 就 跟 千 嬅 的 強 積 金 廣 告 的 例 子 相 似 。)



Article 99 (Request 2)

> CV7946 (anthonycm@ctimail.com) said:


>


> 此 廣 告 於 各 巴 士 公 司 的 車 上 有 何 分 別??





係 九 記 同 新 記o的 色 無 乜o野 呀,


但 係 城 記 版 本,呀 千 嬅 搞 到


成 隻 鬼--青 白 的 面....


而 且o個 公 司logo係 城 記 會 細o的,


因 為 城 記 要 貼fleet no.





橙 色 一 個 巴






58452-1


Article 100:


回應:

[01]






Re: 請問由觀塘往金鐘坐邊一條隧巴線最快?


100/911R/M1/300/917 (jerrywong@netron.com.hk) at Thu Jun 8 00:31:31 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 由 觀 塘 往 金 鐘 坐 邊 一 條 隧 巴 線 最 快?





641 whenever it's available.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 100 (Request 1)

> 914巴 (chanmw11@hk.super.net) said:


>


> 641 , BUT NOT FULL DAY SERVICE , SO YOU NEED


>


> CHECK THE TIME TABLE , 好 似 係 咁 :


>


> 7.00AM - 8.22AM


>


> 4.45PM - 8.10PM


>


>


> 914巴 (914唔 可 以 由 觀 塘 去 金 鐘)








619 also,but slowly than 641.






58451-1


Article 101:


無回應:

[00]





Re: 有冇邊架巴士從未上過廣告


CV7946 (anthonycm@ctimail.com) at Thu Jun 8 00:26:49 CST 2000 said:
> KMB員 工 家 屬 (herbert@wingli.com) said:


> 我 意 思 是 包 括 全 車 廣 告,banner及


> 車 頭 車 尾 的 貼 紙.





FV2298,FT9910(60X)


FZ7937(61X)





CV7946






58454-1


Article 102:

無回應:

[00]





搜尋前68A字軌


68A (sing1817@netteens.net) at Thu Jun 8 00:37:58 CST 2000 said:
非 空 調





S3N before 3 route


MCW after 3 routes


I hope you can help me ^_^


Thank you^_^





68A






58453-1


Article 103:


無回應:

[00]





網頁廣告:追星集Wallpaper


Leslie Chan (neoplan@ismart.net) at Thu Jun 8 00:36:07 CST 2000 said:
追 星 集 加 了 容 祖 兒 同 小 雪 簽 名Wallpaper,歡 迎 參 觀.


http://i.am/hksbp





Leslie Chan






58449-1


Article 104:


無回應:

[00]





請問你們認為九巴31路線可否轉用AM行走?


LEMON (i-ray@i-cable.com) at Thu Jun 8 00:10:25 CST 2000 said:
請 問 你 們 認 為 九 巴31路 線 可 否 轉 用AM行 走?






58455-1


Article 105:


無回應:

[00]





HAVE ANY MAN IN K DEPOT ?


NEOPLAN (neoplan969@free.ismart.net) at Thu Jun 8 00:39:21 CST 2000 said:
WHERE ARE THEY ? IN WHICH ROUTE ?






58456-1


Article 106:


無回應:

[00]





問新市鎮巴士站坑位?


BusPort.com (alhlamhk@ctimail3.com) at Thu Jun 8 00:42:20 CST 2000 said:
問 各 新 市 鎮 巴 士 站 仲 有 坑 位 可 供 放 新 線


1> 荃 灣


2> 葵 涌


3> 青 衣


4> 沙 田 大 圍


5> 馬 鞍 山


6> 北 區


7> 大 埔


8> 天 水 圍


9> 屯 門


10>元 朗


11>東 涌






58458-1


Article 107:


無回應:

[00]





60轉31M,係何處轉車最方便?


914巴 (chanmw11@hk.super.net) at Thu Jun 8 00:52:02 CST 2000 said:
IF I TAKE 60 FROM YAU OI , AND THEN CHANGE 31M





TO SHEK LEE , 我 應 該 在 何 處 轉 車 係 最 方 便 ?











914巴






58457-1


Article 108:


無回應:

[00]





係又開燈,唔係又開燈......


sky (sky7221@ismart.net) at Thu Jun 8 00:48:48 CST 2000 said:
今 朝 坐 架68x的 超 豪 替 車 去 沙 田 。


架 車 比 起 批 掛 牌 超 豪 無 咁 「 焦 」 。





早 幾 日 係 世 界 環 保 日 , 大 家 都 講 話 環 保 。


但 係 都 係 得 個 講 字 。


事 關 架 架 巴 士 ﹐ 成 日 開 住 燈 , 係 又 開 唔 係 又


開 。 今 朝 都 「 殘 」 眼 到 我 訓 唔 著 , 咁 仲 開 燈


黎 做 乜 鬼 ?


四 條 連 貫 燈 箱 都 要 成 幾 百 「 獲 」 電 。 以 前 用


十 六 盞 都 要 一 百 九 十 二 火 , 咁 搞 法 , 年 中 唔


知 有 幾 多 升 油 會 燒 左 去 開 燈 度 囉......>_<






58458-1


Article 109:


無回應:

[00]





68x電子躉開出時間急問?


金躉迷 (army@netteens.net) at Thu Jun 8 01:13:11 CST 2000 said:
請 問68x電 子 躉 明 日 下 午(1pm後)大 概 幾 時 會 由 元 朗 東 開 出 ?






58460-1


Article 110:


回應:

[01|02]





求影九巴170及其他問題(0730前覆)


奧黏P人 (hwc718@netvigator.com) at Thu Jun 8 01:34:18 CST 2000 said:
以 下 問 題 希 望 在 今 晨 七 時 半 前 覆:


Q1) 影 九 巴170線 之 最 佳 地 點,時 間


Q2) 麥 記 巨 無 霸 及 薯 條 廣 告 巴 出 現 之 路 線


Q3) 影 九 巴 261線 之 最 佳 地 點(屯 門 區)





唔 該


奧 黏P人


西 隧 快 線:960巴 士 總 站



Article 110 (Request 1)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 華 富 村 呢 個 位 置 (下 晝 影) 唔 錯 o架.


>


>


>


> --


> 車 匙!





上 圖 是 否 在 華 景 街 拍 攝?(因 我 不 太 熟 悉 南 區)





奧 黏P人



Article 110 (Request 2)

我 唔 知 果 度 叫 乜 名, 好 似 係 往 華 富 方 向, 入 o左 華 富 村


範 圍 後 的 第 二 個 站, 好 近 4 號 個 華 富 總 站 的.





--


車 匙!






58461-1


Article 111:


回應:

[00]





對城巴網頁的意見(希望有關人士留意)


前中巴8號線太守VA51 (parnell_va51@infinity.hkhost.com) at Thu Jun 8 02:02:03 CST 2000 said:
剛 又 去 了 城 巴 網 頁 一 看.發 現 其 設 計,實 用 性 等 極 好.但 車


隊 資 訊 方 面 明 顯 近 一 年 無 更 新,而 且 內 容 也 很 簡 單,不 足


以 介 紹 車 隊 的 歷 史,希 望 可 以 跟 進 下 啦~ =)






58462-1


Article 112:


回應:

[00]





九巴招標


亞視新聞,深入明快 (975100@hksyc.edu.hk) at Thu Jun 8 02:33:11 CST 2000 said:
今 次 招 標 中 , 有 以 下 巴 士 供 投 標 者 競 投 :











數 量 :1 輛


首 次 登 記 日 期 :1983


售 賣 條 款 : 以 現 況 出 售 , 如 保 留 買 家 需 負 責 所 有 風 險








亞 視 新 聞 , 深 入 明 快