19971229




Articles on 29th December, 1997.

Today's Articles: 15.


Articles' Numbers: (19971229_01-15)





Article 1:

九記Trident遊(憤怒編! 2)


Kevin Wong (wphg19@netvigator.com) at Mon Dec 29 00:09, 1997 said:


今日13:45左右係尖碼想坐車去牛頭角, 0係1A條坑度見到部Trident,


前面仲有一部冷馬, 我就梗係等Trident啦, 架冷馬開13:48, 跟住架


Trident即刻上客, 0係我之前有兩個十幾歲0既'所謂巴士迷'係度等


Trident, 佢地坐左係樓上車頭0既左邊, 我就坐右邊. 架Trident去


到旺角道追到之前個架冷馬, 有0的客冇上前面架冷馬, 當架Trident


埋站上客個陣......個兩條友係度話





'前面架冷馬冇位你坐咩, 做乜要坐呢架車呀!'








我0係跟住個幾個站仲聽到佢地講以下0既說話:





'你地唔好上呢架車呀, 費事踩壞個地台呀!'


'死老野, 係都要上呢架新車wor'









有幾個乘客上車之後發覺架Trident係新車而議論紛紛之際, 佢地又


話:





'你地0的人點知呢架車有咩唔同0丫, 係我地0的巴士迷先知家0麻'








我當時真係慶度發火呀!! 呢0的咁自私0既人渣己經唔配做一個'巴士迷'!!











好慶0既Kevin Wong


Article 1: (Request 1)

其實點解咁多有問題的巴士迷


不知道是否大部分case的響呢


度睇到, 如果唔係, 咁多有問


題的巴士迷, 會令到乘客討厭





我呀! 都好想整番個Trident


Volvo Leyland 水牌番屋企啦


但點解咁多不法的巴士迷呢?


不如建議下巴士公司將D 唔要


的東西拍買啦!





至於今次的, 唉! 唔駛理佢地


, 佢地正一井底之蛙, 呢家好


多人都知邊架係Victory II,


邊架係Volvo 呀, 唔好睇少人


地呀....(除左D人話VA係冇冷


氣改裝, 黃老太係新車~~~~)


Article 1: (Request 2)

「有問題的巴士迷」蒲晒出街,


「正常的巴士迷」很多都怕左佢地,


整到很多「正常的巴士迷」都收山





不過我都係一個「有問題的巴士迷」


因為我經常都拿著罐BEER上冷馬飲


有時整到d巴士很污穢





STANLEY YUNG


Article 1: (Request 3)

Stanley Yung (n281@hkstar.com) said:


「有問題的巴士迷」蒲曝出街,


「正常的巴士迷」很多都怕左佢地,


整到很多「正常的巴士迷」都收山






Gakei:


除非影巴士, 在搭巴士o既過程我都唔會俾人知道我係巴士迷o既.





--


DX 2437!


Article 1: (Request 4)

有人問到你會解答?


我只會話我愛好巴士...





唔想無那那俾人鬧丫嘛?





個d 人兄(我不會稱佢地為巴士迷, 因為連保障巴士行車安全都做唔到: < )


(好在我遇見的都是十分nice 既, 仲見到城記司機係trident 影相留念, 又玩升降台)





龍神丸


Article 1: (Request 5)

本來做巴士迷,是堂堂正正的,可惜現在不知守法,不知規矩的所謂巴


士愛好者太多了,不是偷巴士上的物品,便是自以為是.....





結果正當巴士迷人人自危,師傅無日安寧,聞迷色變.





天啊!這是甚麼世界......





嚴格來說只做了半年巴士迷的





Alex Chan


Article 1: (Request 6)

我都係, 巴士迷身份好少會俾人知道, 更不會當街話自己


巴士迷啦。唔係話巴士迷唔見得人 (雖然有時覺得有些


巴士迷真係好失禮), 只是覺得無謂炫耀, 又唔係叻過人!


自己班同學都係睇過我homepage先知呢!





不過有時唔係咁易掩飾; 有次手上拿著本簿搭巴士都被人


問係唔係抄車牌?! 甚至一上車坐車頭都會被人問!





不過如果好似Gakei!咁多人識, 企響度都知係巴士迷啦!





Ricky Chan


Article 1: (Request 7)

Walter Kwong (walter@school.net.hk) said:





I have a crazy proposal.


We must set up a Bus Fans Licensed System. If anyone want to be


a fans, they must pass a Licensed procedure.


Article 1: (Request 8)

絕對同意Kevin兄o既意見!唉!身為巴士迷竟然做出一o的咁


不知所謂o既行為!真係影衰晒其他巴士迷!人o地有俾錢搭車


o架!唔通搵o架自己想坐o既車都唔得呀?而且架車擺得落街


行就係要o黎俾人坐o架啦!唔通只係用o黎遊街示眾呀?做show


咩?持住自己有o的巴士知識就話人點樣分到架車同其他巴士


有咩唔同,唔通人o地真係唔知咩!一望到金色車身就已經


覺得特別啦!咁就足以令o的客覺得好奇啦!我o地平時見到


新車都會咁啦!大家都係人之嘛!得巴士迷先識咩?


另一方面,作為一個巴士迷,我o地應該盡量幫助其他乘客,


使佢o地能夠順利到達所需地方!o個班人唔幫唔在講,仲要話


o的客上車會搞壞個地台!佢自己夠有上架車啦!咁佢唔會搞


壞個地台o既?講真o丫!o的人唔拆牌已經好喇!仲話人o地會


搞壞個地台!不知所謂!盼望班友會自我反省啦!


Article 1: (Request 9)

唉! 唔係呀! 見到金色哈哈笑車頭的人都知道新車啦! 有新車! 什麼


人都想去坐坐, 看看有什麼特別.





點解會採壞個地台, 我都 R 晒頭!





日本Hino 在澳門行 30 時企到門口我都不知幾開心, 雖然我看不到


儀表在新大橋上斜的速度, 最重要的是坐到架車.





我十分欣賞澳巴(吳褔)老版的話:[為乘客服務!] 因為他每年付出不


少金錢在巴士公司內, 而該公司年年無錢賺!





CS-MAB


Article 2:

本週巴士論壇


969 (kbt@inet.hkg.com) at Mon Dec 29 13:20, 1997 said:


巴士論壇會於1月16日起,逢星期五,3:50pm-6:00pm,


假座本版舉行,請到時勇躍發言.


今天主持人[本人(969)]會推出試驗版!





今週的主題:Trident(ATR1,ATR2,2100,2101,2200-2202,LongWin),Man(2500)的缺點.








請勇躍發言!


截文時間是4:30pm,


主持人會於4:45pm作出總結.


Article 3:

中巴ML已開始退役?


Spike Wu.(2001) (abspike@school.net.hk) at Mon Dec 29 12:47, 1997 said:


如題.本人日前於小西灣近海邊車場見到有最少兩架ML已被拆掉引擎,


而且其中一架之車身鐵皮大部分已被拆下.(隱約見到係賣中巴,熱線廣告)





但係,於暑假時見到MC11又擺左係果個埸,仲擺埋O向廢車果堆度,又掛埋


拖車牌,以為佢又死得,點知呢排又見到佢出番黎行13號.


唔知果兩部ML會唔會好似部MC11咁,遲D又出番黎行呢?





Spike Wu.(2001)


Article 4:

Paper bus models


Thomas Kwong (twlkwong@netvigator.com) at Mon Dec 29 11:27, 1997 said:


I would just like to know which other web sites contain paperbuses other than Stephen Mak's page. Thanks


Article 5:

致各新舊板友(睇完要記住)


Cambie/No.4 Rd.站長 (chankt@lynx.bc.ca) at Mon Dec 29 11:19, 1997 said:


又係站長發翕風時間。年尾流流,慨嘆咁又一年。換言之乜乜(仲有


物物)又大一歲,此致生日快樂!





就係年尾流流,大家都知呢度發生過乜事(指最近呢排),我都冇乜


話想回應,費事被人鬧埋。但係......





請各位得間去FAQ睇睇啦,尤其是3.4條,睇清楚D呀,拜託。





中文版


Eng. ver.





簽名:CambieNo.4 Rd.


Article 6:

廣告--網頁更新


Marshall Leung (plaxton@chevalier.net) at Mon Dec 29 11:05, 1997 said:


30x巴士網頁現已更新,而由星期六開始,30x巴士網頁英文名改為


30x BUS GENERATION,


中文名維持不變.


30x巴士網頁已completely更新,更請了兩名網頁管理員,24小時輪流


管理我的網頁.防止偷竊事件發生.





30x Bus Generation





Marshall Leung


Article 7:

《 容 許 我 講 幾 句 說 話 吧 》


Hanvas 漢 華 (hanvas@netvigator.com) at Mon Dec 29 10:22, 1997 said:


容 許 我 講 幾 句 說 話 吧 :


有 時 D 野 , 唔 發 生 都 發 生 左 咯 , 何 必 到 了 今 日 如 斯 田 地 仍


要 那 麼 執 著 誰 是 誰 非 呢 ! 做 錯 野 既 最 多 咪 俾 人 罵 一 句 半 句


; 而 受 害 者 眼 見 別 人 網 頁 係 抄 襲 自 己 網 頁 既 話 , 或 者 可 能


會 感 到 自 己 的 網 頁 有 番 咁 上 下 才 會 被 人 抄 襲 而 感 到 一 時 開


心 , 但 想 深 一 層 , 此 類 事 件 都 唔 係 第 一 次 發 生 , 人 們 根 本


唔 知 道 抄 襲 別 人 既 東 西 可 能 會 引 致 嚴 重 既 後 果 , 若 受 害 者


不 表 態 , 或 發 出 嚴 正 聲 明 , 該 人 或 只 會 一 錯 再 錯 . 其 實 你


自 己 諗 下 , 有 時 做 錯 野 唔 係 唔 駛 負 責 任 , 或 者 講 句 「 對 唔


住 」 就 算 , 網 上 面 一 樣 有 規 有 矩 既 , 冇 人 想 將 此 等 事 情 升


級 上 法 律 層 面 , 但 係 都 想 各 位 知 道 , 做 錯 左 少 少 野 係 足 以


要 你 負 上 法 律 責 任 , 千 祈 唔 好 當 網 上 面 係 一 個 「 放 肆 天 堂


」 , 板 主 都 曾 經 講 過 啦 : 「 若 有 版 友 在 外 面 以 巴 士 迷 身 份


搞 事 , 或 做 出 法 理 難 容 既 事 件 時 , 板 主 有 權 對 該 人 仕 採 取


一 個 相 應 既 行 動 , 並 不 排 除 會 吊 銷 貼 文 權 一 段 時 間 或 永 久


吊 銷 會 藉 . 」





過 左 今 次 之 後 , 希 望 大 家 再 唔 好 為 這 事 而 操 心 , 過 去 的 就


讓 佢 過 去 啦 , 大 家 大 可 對 近 排 相 關 文 章 採 取 「 看 完 就 算 」


既 態 度 , 唔 好 「 無 風 起 浪 」 就 算 啦 .


Article 8:

炒魷?


JeFF the LAd (jeffng@graduate.hku.hk) at Mon Dec 29 10:20, 1997 said:


星期六晚上八點半左右,我剛剛學完車


在香港仔隧道口等車,咁好彩架2100行97來到


我當然即刻上車啦!呢次係我第一次搭2100


真係好正!





去到黃竹坑,有個 警察上車,跟住佢同師傅有以下對白:





'新車喎!'


'係呀!'


'個電視咁得意既! 睇到D人落車'


'好煩架! 呢架車未關好門就乜都鎖死哂,想行都行唔到'


'咁都係為安全之嘛'


'但係手查呢架車好大壓力架,上頭睇得好實,如果唔小心整花,炒魷都有份呀!'











JeFF the LAd


Article 9:

285真係用AF


東邪 .... (GK9112) (mingyin@hkstar.com) at Mon Dec 29 09:07, 1997 said:


'' 如題 '' .


Article 10:

Opinions on some people on their opinion


Stephen Kwan (hhkwan@sympatico.ca) at Mon Dec 29 08:43, 1997 said:


人生在世,點解有人要做咁多公開信來對付某些人呢?


老實說,小弟對某人的所謂嚴正聲明頗為不滿,而某些


人郤像學校的prefect般,說三道四,小弟唔係話呢0的


人不對,但那些所謂讀乜乜大學和做事的那兩位,反省


自己吧!


那位做事的,已經比版主停過版啦,仲就去搞風搞雨,


唔該該位版友想想自己的所謂法例引用,是否洽當,


小弟在此希望各位反省自己的所言所語!





仲有,小弟覺得所有事件都要由版主決定,並非某些版


友做糾察!





致版主:小弟唔係想引起罵戰,但某些人真的太過份了,


唔可以唔出聲,如果版主覺得小弟有什麼不是,小弟可


以會藉來交換!


Article 10: (Request 1)

我都覺得那兩位人兄有D過火。而家唔係文革,唔洗「紅衛兵」同


其他人係大家面前說某某人的不是。


我覺得應該用email私下解決,無效先睬用「輿論壓力」;唔係下下


都要搞到氣氛緊張、公眾不安。





你既然係0甘恨抄襲、盜版,0甘我又想問下,你而家用緊部電腦有


幾多games、幾多software係翻版?你自己有無抄過game俾人?


我就唔係好信你無。(嘿!我報警拉你!):P


(PS﹕以上既「你」唔係針對某人,亦都唔係話抄人地野係0岩,


只係作個比喻,低掉D處理。)





希望呢件事唔好再繼續落去。大家happy!


Article 11:

回應九龍公司 Trident 憤怒遊!


Terry (su073@netvigator.com) at Mon Dec 29 08:04, 1997 said:


各位,我本人認為果「兩件」根本唔係巴士迷,係人渣之中 0既 人渣!唔好以為俾果幾蚊上車,就大晒咁!好多時呢 D「人渣」都係初初出道 0既 巴士迷﹝當然唔係全部,我指部分個別例子!﹞。你上車有冇入錢我唔知,但係人地上車有入錢,點解唔可以揀 Trident 坐!你唔好忘記你自己都係 0係 車上面,你既然講得出人地會踩壞個地台,點解唔話下自己!


你唔好以為自己對巴士有少少認識就扮晒野!你知唔知宜家好多人都對巴士有認識。唉,唔講咁多喇,勞氣死我喇!總之一句啦:「真正 0既 巴士迷識隱藏身份!」


Article 12:

【 網 絡 穿 梭 】 巴 士 網 頁 更 新


Hanvas 漢 華 (hanvas@netvigator.com) at Mon Dec 29 01:05, 1997 said:


    【 網 絡 穿 梭 】 今 日 《 十 二 月 廿 九 日 》 剛 好 半 歲 喇 , 多


謝 大 家 既 支 持 , 因 為 有 左 大 家 既 支 持 , 小 弟 既 網 頁 剛 剛 顯


示 在 這 半 年 有 三 千 人 次 到 來 參 觀 , 讓 我 再 一 次 多 謝 大 家 .


    為 興 祝 【 網 絡 穿 梭 】 半 歲 生 日 和 有 三 千 人 次 到 訪 ,


網 絡 穿 梭 】
已 於 十 二 時 正 更 新 完 畢 , 個 版 面 都 有 頗 大 既 改


動 , 而 且 內 容 更 加 入 左 好 多 新 野 , 包 括 : 相 片 推 介全 新


專 題 介 紹
等 等 , 務 求 令 大 家 有 一 個 睇 正 相 既 落 腳 點 .


    以 後 【 網 絡 穿 梭 】 將 會 不 時 ( 不 定 期 ) 更 新 , 而 在 往


後 既 日 子 , 我 將 會 推 出 我 手 頭 上 所 有 既 正 相 , 與 大 家 一 齊


分 享 .








歡 迎 參 觀


Article 13:

雞雞鴨鴨


Felix Tse (gtabus@geocities.com) at Mon Dec 29 06:31, 1997 said:


Wing (kwyeung@school.net.hk) said:


> I want to know why 'Chicken' call 'Chicken'


> and 'Duck' call 'Duck'





「雞」的底盤設計原先係由「佳牌」GUY設計。GUY被Leyland


收購後,把底盤設計修改,由原來的Victory J(G1-G4)改為


Victory II。底盤的全名實是Leyland (Guy) Victory Mk2 Series 2,


Series 2是雙層的意思。





Guy Guy,叫叫0下咪變左「雞」0羅。





之於「鴨」(Dennis Jubilant),可能係由於所配的Alexander車身


與「雞車」相同,所以就叫「鴨」。





(如有出入,請各位指正)


---


Felix Tse


Article 14:

Re: Free bus exchange on rt.3


馬文浚John Ma (n7136579@netvigator.com) at Mon Dec 29 11:16, 1997 said:


ykshum (ykshum@mit.edu) said:


> Singtao has the detailed official planing


> for the Free bus exchange on rt.3:


>


> http://www.singtao.com/news/news1.html





詳情請到12.九巴八線乘客可免費轉車





但各位唔好想到那麼好,其實大部份其它的巴士線是要收轉車費的.





P.S.本人對自己在本板內不斷灌水的行為深表遺憾,並向各板友道歉.


Article 15:

[廣告]中巴路線25號網頁更新


C.K. Chow 傑仔 (chowack@netvigator.com) at Mon Dec 29 00:31, 1997 said:


除o左更新了路線指南外, 紙巴士工場亦正式開幕!


歡迎各位參觀.





(由於本人未有 scanner, '巴士大相簿'將於新年後才開幕.)





中巴路線25號網頁


紙巴士工場








C.K. Chow 傑仔


Article 15: (Request 1)

原來 AD1 紙模型果度, 238X 個地點牌整錯左呀!


應該係「海濱花園 Riviera Garden」, 唔係「灣景花園 Bayview Garden」.