19990809




Articles on 9th August, 1999.

Today's Articles: 113 {No Article 85}.


Articles' Numbers: (19990809_01-114)


Please press the following links to the articles immediately:

以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文 第89篇文 第90篇文

第91篇文 第92篇文 第93篇文 第94篇文 第95篇文 第96篇文 第97篇文 第98篇文 第99篇文 第100篇文
第101篇文 第102篇文 第103篇文 第104篇文 第105篇文 第106篇文 第107篇文 第108篇文 第109篇文 第110篇文

第111篇文 第112篇文 第113篇文 第114篇文






Article 1:

Re: [大相廣告]日本成田空港之Neoplan大型低地台巴士


SLK (97017130j@polyu.edu.hk) at Mon Aug 9 00:17, 1999 said:


> IOTW網 主 (m0823@netfront.net) said:


> 良 久 沒 有 作 出 更 新,抱 歉 非 常~


>


> Introduction of the Week現 為 大 家 獻 上 最 新 一 次 更 新


>


> 今 次 主 要 是 推 介 網 主 外 遊 日 本 時 拍 下 之 巴 士


>


> 而 大 相 儲 存 庫 亦 作 出 最 新 一 系 列,更 新 的 大 相 包 括 有:


> 1)成 田Neoplan


> 2)成 田 三 菱Coach


> 3)三 菱 市 區 巴 士


> 4)Neoplan Coach


>


> 再 一 次 多 謝 大 家 瀏 灠Introduction of the Week





張 相o個 係 咪 禁 區 外? 咁 架 車 會 唔 會 駛 入 禁 區?





SLK



Article 2:

原因


李尋歡 (peterwko@netvigator.com) at Sun Aug 8 22:57, 1999 said:


> N340/CT5138 (gw7112li@netvigator.com) said:


> 昨 日 在 東 京 街 見 到JD牌 的AP11行296C, 簡 直 嚇 一 跳.


>


> 在296C落 字 軌 前 兩 天 才 有 人 說 在 長 青 隧 道 見 過 一 批AP新 車, 這 麼 快 便 出 牌 了!


>


> 究 竟 這 批AP有 多 少 架 ?


>


> 小 弟 下 午 經 過 觀 塘 繞 道, 遠 望K廠 天 台, 一 長 列 香 檳 金 車 頂, 最 少 有 五 六 輛AP, 和 「 無 盡 」 多 的 金 躉, 最 少 有 二 三 十 架!


>


> 又 可 以 猜 猜 那 條 線 短 期 再 加 躉 或 「 超 」 時 代 巴 士 了...


>


> N340





請 各 位 唔 好 胡 亂 猜 測 個 批 車 一 定 係 九 廠 既, 九 廠 天 台 經 常 有 驗 收 左 但 未 出 牌 同 分 廠 既 新 車 擺 係 度, 前 排 批ADS未 出 牌 前 亦 係 擺 晒 係 九 廠 天 台.





咁 多 未 出 牌 新 車 係 個 度 係 表 示 舊 車 退 唔'切', 新 車 唔 出 得 牌! (因 運 吉 限 制 車 隊 數 目)


Article 2: (Request 1)

第 一 批 總 共 係20部, 即 係AP1至AP20.


Article 2: (Request 2)

> T.N.T. (hcy96074@hcy.hkcampus.net) said:


>


> 有 冇 搞 錯 呀?!


> 又 係K廠!


> 好 心 狗 記 啦,


> 顧 下USL廠 啦,


> K廠 加trident都 加 到 厭 哂,


> 荃 灣,屯 門 仲 係 一 架 金 色 巴 士 都 冇!


老 友!請 稍 安 無 躁,放 在k廠 應 該 只 是 等 做 傾 斜 測 試,未 必 一 定 落K廠!


(有 錯 請 指 正)


Article 2: (Request 3)

> T.N.T. (hcy96074@hcy.hkcampus.net) said:


>


> 好 似 係 同 型 號 的 頭 一 部 車 至 要 做 測 試 喎





下,咁 其 他 車 有 事 咪.......(例 如 有 輕 微 出 錯)


Article 2: (Request 4)

所 以 咪 會 有 咁 多 雞 車 反 囉!


Article 2: (Request 5)

> Celebus (matt4127@netteens.net) said:


>


> 係 啦,今 年30x加 冷,我 以 為 加 金 車,點 知 來 一 些 前U廠 同S廠 的AD,AV,仲 試 過 有K廠AV14X,死 未!





d廢 豪 好 似 係 由69M/68M調 過 來 的


Article 2: (Request 6)

> Celebus (matt4127@netteens.net) said:


>


> 唔 係!批AV122至127(連 續 共6架)係S廠,行30X頭 幾 日 仲 有 廠 徽,FC321就 肯 定 係U車,因 為 我 坐 過 佢 行68M。





可 能 轉 左 廠 我 唔 知 啦...


不 過AV126,127就 真 係 行 過69M





而AV400 就 真 係u廠 車 調 過 來


Article 2: (Request 7)

> Celebus (matt4127@netteens.net) said:


>


> AV400其 實 應 該 係 用 熱 車 既,唔 知 點 解 偷 龍 轉 鳳.......





30X一 路 都 係 換d舊 冷 馬,仲 越 換 越 少 車,


其 實30X應 該 加 車 至 真,


因 為 繁 時 去 到 旺 角 已 頂 閘,


假 日 更 不 在 話 下


Article 2: (Request 8)

> Celebus (matt4127@netteens.net) said:


> 好 似 係 越 換 越 多 車 喎,依 家 非 繁 忙 時 間 有 冷 車12架,熱 車 兩 架,繁 時 最 多18架,(早 上 三 冷 一 熱,晚 上2冷2熱)





不 過 好 似 係s車 來


非 繁 忙 時 間 一 樣 十 世 都 冇 架 車 來





> 應 該 換 晒 批AL,AV,轉 用ATR,AP1。 有 乜 理 由98c都 有 得 換ATR?





2A有Scania換,


296C有AP,


98C路 線 同 佢 相 近,


咪 有ATR囉


Article 2: (Request 9)

s車?14架 都 唔 係s車!!



Article 3:

Re: 係咪有條例要荔廠【硬食】K廠舊車?


T.N.T. (hcy96074@hcy.hkcampus.net) at Sun Aug 8 21:28, 1999 said:


> Celebus (matt4127@netteens.net) said:


> 如 題 。 然 後K廠 就 大 把 新 車 。





以 前,U廠 其 實 仲 食 得 多 過L廠!


輕 鐵 通 車 以 前,U廠 食 左 好 多 丹 拿 同 阿 比 安 行 屯 門 線,


屯 門 對 外 線 仲 係 全 雞(68除 外)


當 時 九 龍 巿 區 都 不 知 有 幾 多3N,3BL!





上 水 廠 仲 慘,


到 了 九 十 年 代,70,70x仍 然 用 雞 鴨,區 內 線 更 加 不 用 說 了.





不 過,就 真 係 好 多 新 車 都 入 左k廠 先


1949年,4961第 一 日 行1號(有 錯 請 指 正)


1963年,AEC好 似 都 係 派 落1A先(有 錯 請 指 正)


1976年,第 一 架 雞 行40


1977年,第 一 架 鴨 行13D


1972-79年,狗 記 入 左 好 多 二 手 殘 車 去 行30,50同70


1997年,ATR1行1A


1999年,AP行296C





比 起 上 來,USL廠 的 新 車 就 少 得 多 喇,


只 係1982年112勁 多 樣 板 車,


同 九 十 年 代 的300


Article 3: (Request 1)

以 前,U廠 其 實 仲 食 得 多 過L廠!


輕 鐵 通 車 以 前,U廠 食 左 好 多 丹 拿 同 阿 比 安 行 屯 門 線,


屯 門 對 外 線 仲 係 全 雞(68除 外)


當 時 九 龍 巿 區 都 不 知 有 幾 多3N,3BL!





上 水 廠 仲 慘,


到 了 九 十 年 代,70,70x仍 然 用 雞 鴨,區 內 線 更 加 不 用 說 了.





不 過,就 真 係 好 多 新 車 都 入 左k廠 先


1949年,4961第 一 日 行1號(有 錯 請 指 正)


1963年,AEC好 似 都 係 派 落1A先(有 錯 請 指 正)


1976年,第 一 架 雞 行40


1977年,第 一 架 鴨 行13D


1972-79年,狗 記 入 左 好 多 二 手 殘 車 去 行30,50同70


1997年,ATR1行1A


1999年,AP行296C





比 起 上 來,USL廠 的 新 車 就 少 得 多 喇,


只 係1982年112勁 多 樣 板 車,


同 九 十 年 代 的300


Article 3: (Request 2)

> 那80--96年 的 情 況 何 如?讓 我 告 訴 你!


> 80--83,LU二 廠 勁 落 你 們 趨 之 若 鶩 的 勝 利 二 型,而K廠 正 是 用 你 們 鬧 足18年 的JUBILANT


82年,3MI,2,3;3BL1;BL1,2,3;3N1,2,;難 道 行98D嗎?????


83,85年,105,68是 否 行 長 牛?41架BENZ運 輸 途 中 在 印 度 洋 沉 沒?


84年,最 新DOMINATOR,K廠 分 到 幾 架?DM10,13,14,16,17,27,40七 架!


86年,11M落 地,藍 玻 璃 的 新 車K廠 分 到 幾 多?除 頭 尾 幾 架 外....你 們 定 又 話CUMMINS俾K廠 霸 晒 的 了!


87,88年,到 茶 色 玻 璃 窗,無 論S3N,S3BL,S3M,K廠 都 是 最 少 的,四 前 時 速?發 夢!!!!!!!!珍 寶 算 嗎?噢,我 忘 了AL1....


89-91年,除CUMMINS的MCW因 寶 琳 道 的 實 際 需 要 及3D的 牛 收 山 而 俾K廠 外,S3BL---378,379,387,398,402,403,407,417


S3N----93K二 架;98A七 架;AD1都 係,不 過 是 五 年 後 的 事


AM---14S開 左 未?


91年 尾 還 有 件 大 事---362架N車 百 鳥 歸 廠


92,93年,大 批AL,AD出 世,FA,FD,FE,FF的AL;FH的AD,K廠 是 有 一 點 點 的,但 珍 寶,N車,K廠 的 陣 容 是 壓 倒 性 的!!!AS1,AS2是 否 行111?


93,94年,老 虎 頭,密 開 龍,K廠 合 共 有 冇20架?總 數 是150。


95年,S3V,K廠 有4架,多L廠 兩 架!!但 當 年N車 只 退 了 三 架 。


K廠 在96年 開 始 重 振 雄 風,但 一 切 都 具 客 觀 因 素 的 。 請 別 區 巴 士 迷 不 要 再 搞 三 廠 聯 合 陣 線 了 。 我 亦 深 信,在k廠 範 圍 居 住 的 巴 士 迷 是 不 會 如 此 執 著 新 車 的,反 正n車 都 用 了18年,我 是 十 分 捨 不 得n車 退 役 的,亦 從 不 會 呼 喚<鴨>這 個 以 雞,usl廠 為 本 位 的 何 其 不 知 所 謂 的 臭 名!!!!!!!!


Article 3: (Request 3)

> AM---14S開 左 未?


219M 幾 多 年 通 車 o既 呢?


> 91年 尾 還 有 件 大 事---362架N車 百 鳥 歸 廠


連 荔 廠 D 大 泵 把 都 加 盟...


> K廠 在96年 開 始 重 振 雄 風,但 一 切 都 具 客 觀 因 素 的 。 請 別 區 巴 士 迷 不 要 再 搞 三 廠 聯 合 陣 線 了 。 我 亦 深 信,在k廠 範 圍 居 住 的 巴 士 迷 是 不 會 如 此 執 著 新 車 的,反 正n車 都 用 了18年,我 是 十 分 捨 不 得n車 退 役 的,亦 從 不 會 呼 喚<鴨>這 個 以 雞,usl廠 為 本 位 的 何 其 不 知 所 謂 的 臭 名!!!!!!!!


我 都 係 咁 話 , 一 路 以 來 , 荔 廠 D 車 都 係 最 新 最 正 o既 , 眼 見 人 地 D


雞 都 冇 哂 , 但 觀 塘 居 民 仍 對 Jubilant 不 捨 不 棄 , 從 來 不 會 眼 紅 其 他


廠 o既 新 車 。





N357


九 龍 巴 士 相 片 站


請 多 指 教!!


Article 3: (Request 4)

> Celebus (matt4127@netteens.net) said:


> 全 部 俾 晒U廠 囉,荔 廠 依 家 得 個 吉


>


> 5年 後?即91年?6D,13X全S3N喎


>


> 咁 荔 廠 分 到 既 老 虎 頭,兩 隻 手 手 指 數 得 晒 喇 掛?S3BL401-420,荔 廠 好 似 一 架 都 分 唔 到 。


> 可 惜 雞 車 退 剩 約300架





五 年 後 是94,95左 右,AD1行 過98D>6C>14 (有 錯 請 指 正)


雞 是 退 剩 三 百 多 架,但 卻 是USL三 廠 的 總 數!


Article 3: (Request 5)

> Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) said:


>


> 約 於93年, Rt.14的DX牌S3N186-200幾 乎 全 部 被L廠'笠'走 晒 入 葵 青,


> 換 來o既 係DP牌 的 舊S3N91, 97, 100, 101, 104, 111, 112, 126, 129...


> (手 高)到14班 師 傅 極 之 不 老 黎, 咁 又 點 計 數?


>


>


> 問 題 係 在 乎S3BL421-470同S3V1-30去  邊,


> 佢 地 係 咪 去 D沒 有 需 要 而 不 合 理o既 路 線?


> 荔 廠 範 圍o既 路 線 大 半 係 平 行 路, 只 有 部 份 葵 青 區 路 線 例 外,


> 但 由 於 有 關 之 廢 柴 政 黨 反 對 用 冷 馬, 那 些 路 線 根 本 用 不 著 冷 氣 新 車, 咁 可 唔 可 以 怪 罪K廠 呢?


>


> 個 人 同 一 班 同 道 中 人 討 論 過 呢 個 問 題, 大 家 都 認 為 係L廠 好 大 喜 功,


> MUD都 要 認 第 一, 所 以 任 何 系 列 車 輛 的 第 一 架 必 定 首 先 在L廠 服 役,


> 唔 信o既 可 以 數 一 數:


>


> 3M1-3


> 3N1-3





3N3又 唔 關L廠 事 , 新 車 係K廠 。





> 3BL1 --- 被L廠 玩 殘 後'質'入S廠


> BL1-3


> DM1


> M1





M1都 係K廠 , 行113





> S3M1


> S3N1





S3N1都 係K廠 , 當 年 行6F





> AL1


> AD1 --- 被L廠 玩 殘 後 轉 到K廠 執 番 正.


> AS1


> AV1





重 有3AD1原 本o係K廠 好 地 地 , 都 無 端 端 會 調 去L廠 行 。


>


> 難 道 你 年 年 用 新 車 就 得, 我 們K廠 乘 客 今 天 有ATR1就 犯 法? 這 是 什 麼 道 理?


> 我 們K廠 的 乘 客 忍 了 這 麼 多 年 一 句 聲 也 未 出 過, 你 們 還 想 要 什 麼? 是 否 全 部3800架 車 都 要 給 予 你 們?


>


> Simon_28A --- 從70年 代 搭 長 牛 及 亞 比 安 至 今 的 巴 士 迷.





我 亦 十 分 同 意L廠 好 大 喜 功 , 但 我 又 覺 得L廠o的 車 又 唔 及 人 地 乾 淨 ,


o個o的S3BL新 落 地 後 後 快 就 見o的 蟑 螂 從 車 內 的 夾 板 走 出 走 入 , 令 本


人 十 分 憤 怒 , 反 觀K廠 一o的 舊 車 都 仍 然 十 分 企 理 , 都 可 見K廠 打 理 巴


士 比 其 他 廠 強 。 大 家 亦 不 要 忘 記 , 九 龍 灣 廠 是 九 巴 第 一 間 考 到ISO證


書 的 車 廠 , 都 證 明 到 九 廠 的 功 夫 亦 做 得 比 其 他 車 廠 好 一 些 。





另 外 ,ME調 晒 入U廠 都 多 關K廠 事 , 只 係 當 年 隧 巴 線 再 用 不 著ME, 以 及


68主 要 由U廠 派 車 , 那 就 不 如 全 數 調 入U廠 , 便 於 管 理 。





Christopher


Article 3: (Request 6)

唔 晒 數 喇, 荔 廠 係'天 子 門 生', 同 總 寫 字 樓 係 同 一 度 辦 公, 呢 樣 野 係 佔 先 好 多 既.


Article 3: (Request 7)

三 百 多 部N車 退 役 ﹐ 又 要 開 將 軍 澳 區 的 新 線 。O甘K廠 接 收 近 期 大 部 份 的


新 車 是 很 正 常 的 結 果 啊 。 同 時 我 都 想 知 道K廠 近 期 有 什 麼 舊 車 過 了 其 他


廠 ﹖ 好 多 咩 ﹖o吾 覺 得 ﹗


Article 3: (Request 8)

我 都 住 觀 塘, 都 唔 想 多 出 聲, 只 知 道 等 到 今 年 年 底 才 可 以 將 見 到 十 幾 年 的 鴨 仔 退 役.


現 在, K廠 夾 雜 住 最 多 的 新 車 及 舊 車 集 中 地.


最 多 鴨!


L廠 己 經 好 少 線 用 鴨 了.


我 單 單 看10, 21, 隨 時 要 望 到 年 尾 才bye bye .


可 能K廠 有 將 軍 澳, 路 線 發 展 潛 力 好 大, 新 線 可 以 用 全 冷, 舊 線 又 較 易 加 冷.


而 且, K廠 是 擁 有 四 廠 之 中 最 大, 唯 一 一 間 廠 又 不 要 負 擔 龍 運 車.





不 過, 我 都 覺 得 近 期K廠 的 躉 係 多 好 多.


多 都 可 以 唔 知 擺 邊, 近 期 落 躉 線 永 遠 有 貼 士 都 估 錯!!


U廠 用 躉 線:271, 968.


S廠 用 躉 線:81C, 87D, 680, 681.


L廠 用 躉 線:2, 112 (連300躉 都 過 埋K廠)


美 孚 總 站 在L廠 隔 離, 總 於 有 躉 出 現, 點 知 係K廠 派 過 去 的98C!


K廠 用 躉 線:1A, 26, 98C, 98D, 107, 641, 690, 691.


107同641批 躉 出 來 前 行 過1A, 98C, 己 經 發 現 裝O左 八 仔, 點 都 估 唔 到 行 佢


641是 否 比 較 浪 費.


Article 3: (Request 9)

不 過UL廠76年 食 左 最 後 一 批 亞 比 安 新 車 喎


L廠 情 況 差 唔 多


如 果 唔 係93年 要 還AH,批 雙 門AN都 唔 會 全 數12架 新 車 過 俾 荔 廠!


AS1,2囉


仲 有88年AL1行6(仲 係L廠)


90年AD1行6(不 過 之 後 都 俾 埋K廠)



Article 4:

Re: 大家有冇試過搭巴士時架巴士行到半路突然壞車呢?


DA21 (tomica@hkstar.com) at Mon Aug 9 01:51, 1999 said:








> 小 丸 子 新 巴5020 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> As title:


>


> 我 和mother曾 試 過 係92年 搭 中 記rt.101 ML9過 紅 磡,行


> 到 灣 仔(軒 尼 詩 道)突 然 跪 低!要 全 體 落 車 等 下 架rt.101!


> 之 後97年5月,我 牛 河 完 中 記rt.905後 搭 中 記rt.80 LV97


> 返 屋 企,架LV97行 到 軒 尼 詩 道 因 避 開 後 面 扒 頭 的 車 而 急 停


> 後 隨 即''冇 波''而 跪 低,更 令 我 識 得LV97 rt.80字 軌car佬!


> 更 有 一 次 我 地 一 家 人 去 大 陸 遊 山 玩 水,搭 城 記rt.118 8??


> 轉KCRC,架8?? rt.118行 到 筲 官 突 然 埋 站 後 跪 低,弄 得 幾 狼


> 狽 地 烈 日 當 空 等 下 一 架rt.118!(當 期 時 架rt.118 8??果 車


> 廂 內 好 焗,冇what冷 氣 得 濟).自 此 我 便 討 厭 城 記8XX!


>


>


> what about you?


>


>


> 5020 JD2911





壞 車 就 未 試 過, 撞 車 反 而 試 過 一 次. 有 次 搭 89 由 瀝 源 返 淘 大, 架 車 去 到 荷 李 活 廣 場, 未 埋 站 之 前, 有 架 車 停0係 兩 條 行 車 線 中 間 唔'郁', 又 冇 打 死 火 燈, 於 是 師 傅 就 響'安', 但 架 車 冇 反 應, 師 傅 於 是 踩 行BRAKE, 但 因 為 天 雨 路 滑, 停 唔 切 撞0左 埋 去, 條 路 仲 塞 住, 搞 到 要 轉 地 龍!





DA21


Article 4: (Request 1)

坐 巴 士 遇 上 壞 車 要 過 車 的 經 驗 有 很 多 , 但 較 難 忘 是 兩 年 多 前 的 一 次 :





話 說 那 晚 我 的 其 中 一 位 外 甥 滿 月 , 放 工 後 便 約 當 時 女 友(現 老 婆)


在 金 鐘 坐590返 海 怡 吃 飯 , 上 了 部VA1, 不 幸 冇 位 坐 要 企 , 巴 士


從 香 隧 「 跑 出 」 , 衝 過 收 費 亭 後 , 突 然 一 聲 大 響 , 巴 士 左 搖 右 擺 ,


好 在 師 傅 臨 危 不 亂 , 把 巴 士 拖 慢 停 下 來 , 原 來 有 車 呔 爆 了 , 落 車


等 候 過 車 期 間 , 我 八 卦 看 看 , 原 來 右 面 尾 軸 兩 條 呔 一 齊 爆 了 , 連


轆 軨 也 差 點 貼 地 , 成 部 車 側 向 一 面 , 不 少 乘 客 也 抹 一 把 汗 , 最


得 意 是 不 少 城 巴 自 動 埋 站 幫 手 , 計 有 兩 部592, 一 部90、 一 部671,


一 班 中 巴590(VA2), 由 於 乘 客 太 多 , 要 好 幾 班 車 才 能 完 全 疏 導 ,


而 我 就 是 最 後 一 批 乘 客 過 城 巴90返 鴨 利 洲 的 , 最 特 別 是 那 位VA1


的 師 傅 跟 幾 位 城 巴 師 傅 相 當 友 好 , 我 本 想 去 信 表 揚 , 但 又 怕 城 巴


會 因 幾 位 師 傅 的 「 義 載 」 行 為 而 秋 後 算 賬 。


坐 中 巴 遇 壞 車 而 過 車 去 城 巴 , 在 我 來 說 只 此 一 次 。





巴 士 文


Article 4: (Request 2)

> 小 弟 亦 試 過 撘 城 記118中 途 跪 低 左 。 話 說 九 六 年 的 平 安 夜 , 小 弟 一 家 人 睇 完 燈 飾 到 紅 隧 口 撘118回 家 。 架 車 一 路'的 的'禁 響 , 終 於 去 到 彌 敦 道 近 周x生 金 行 跪 低 , 個 次 仲 係 第 一 次 坐 十 二 米 冷 氣 巴 添 。


Article 4: (Request 3)

一 次 夜 晚 搭 城 巴 康 偈 廢 豪 番 屋 企, 去 到 去 堅 拿 道 西 個 站, 因 為 落


雨, 架 車 個 水 撥 壞 左, 就 被 迫 全 體 過 車. 我 仲 要 等 兩 架 車 先 過 到!!


另 一 邊 望 住 四 五 架 中 巴 112 上 紅 隧, 真 係 有 個 衝 動 想 去 搭 112


Article 4: (Request 4)

93年6月 搭G28(30X)出 旺 角,過 左 旺 角 警 署 之 後 架 車 只 能 用 一 檔[滑 行]。


Article 4: (Request 5)

中 學 時[f4, =5年 前], 中 巴10 號 有 架LF25 做 字 軌,


我 上 學 天99% 坐 佢, 有 次 一 連 兩 天, 同 一 架 車, 同 一 司 機, 在 同 一 地 點 差 不 多 時 間, 壞 車:P; 車 上 之 學 生 大 多 是 該 班LF25 之 熟 客, 架 車 第2日 再 在 同 一 地 點[合 和 東 行 站]死 火 時, 個 個 學 生 也 云'好 邪A'








2500MK


Article 4: (Request 6)

有, 好 多 添





CMB


8x年 LS27, LS56, M40, M42 行 14 係 大 潭 道 水 滾


8x年 LF206 行 80 上 柴 灣 道 爆 胎


8x年 LFxxx 行 20 係 興 發 街 同 貨 車 發 生 輕 微 碰 撞


86年 LF126 行 23 係 花 園 道 頂 爆 胎


86年 LFxxx 行 23 係 怡 和 街 爆 胎





CTB


96年 461 行 40 係 薄 扶 林 道 撞 車


97年 924 行 40 係 般 含 道 因 車 頭 嚴 重 漏 風 而 跪 車





KMB


約95年 ADxx 行 68X 係 屯 公 爆 大 銀 幕





NWFB


99年 VA15 行 23 係 軒 尼 斯 道 撞 車





NLB


8x年 一 架 車 係 嶼 南 路 行 行 下 冇 油





VA52


Article 4: (Request 7)

經 常 都 有 坐 中 途 壞 車 的 巴 士,上 年3次,今 年2次





對 上 一 次 在1999年7月,我 坐234X(JC4352)因 在 彌 敦 道 近 亞 皆 老 街 交 界 閃 避 一 私 家 車 而


掏 骰 仔,傷 一 人,之 後 我 同 其 他 乘 客 過 車,其 他 人 過35A,而 我 過2號 仔(因 為 我 要 去 尖 碼,便 自 己


逮 手 截 部2號 仔





經 歷 無 數 次 擺 街,撞 車 的 金 魚 字


Article 4: (Request 8)

Yes, I've take E11 last year from Chek Lap Kok to Central.


Using 5xx VOLVO. It is 跪 低 at the mid road of Lantau Link.


(near Siu Ho Wan on the highway) Many passanger stop behind


the bus. The driver stop A11 and the passangers transfer


to the A11.


Article 4: (Request 9)

我 記 得 在 一 年 多 前,同 班FRIEND搭271出 九 龍,


好 記 得 果 架 係'大 廢 豪'12M車,


行 到'馬 場KCR站'對 開,架 車D登 暗 左 並 突 然'轟 轟'響 了 兩 聲,


之 後 就 停 了 下 來,約 十 分 鐘 後 有 架271'吉 車'來 到,


我 們 又 再 上 路.


大 埔 人^.^



Article 5:

Re: 九巴邊隻熱狗最勁揪?


72x (tckmail@hknet.com) at Mon Aug 9 01:03, 1999 said:


> S3BL423 (ckcling@netvigator.com) said:


> 你 去 坐 下60X咪 知 囉...


>





ME...


Article 5: (Request 1)

> 城 市 烏 蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) said:


> 請 你 詳 細 解 釋 「 勁 揪 」 一 詞 ‧





揪 頭 過 線,幾 乎 快 過 私 家 車,連 師 奶 車 長  驚 ! !


Article 5: (Request 2)

其 實 可 以 分 做 高 速 公 路 同 埋 山 路 架. (哈 哈...你 或 者 估 到 我 想


講 乜 野 車 啦!)...... 冇 錯! 我 當 然 首 推 Turbo M 啦!!!!!


當 年 上 大 帽 山, 真 係 可 以 快 過 好 多 私 家 車 架!!!!!





Turbo M 可 以 用 3 波 上 1:10, 時 速 估 計 都 有 50km/h.


Article 5: (Request 3)

搭 中 巴14號 果 陣O的LX同 雞 車 產 上 電 車 站 揪 頭 過 線 就 試 得 多,九 巴 就 唔 知 喇!!!


Article 5: (Request 4)

> ψ 碌 碌 ψ (luklook@hknet.com) said:


>


> 尼 個 同 師 傅 本 身ge技 術 都 有 關 係 播~~~


> 你 講 野 上 斜 起 步 定 係 極 速ar?!





兩 樣 都 係 ! !



Article 6:

Re: 未搭過的巴士


100/911R/M1/300 Wong (invespac@netvigator.com) at Sun Aug 8 23:17, 1999 said:


> 朱 達 斌 (chun98@hknet.com) said:


> 唔 知 大 家 有 冇 未 搭 過 的 現 役 巴 士 型 號 呢?


> 我 仲 未 搭 過 九 巴AF,新 巴14xx,16xx,中 巴cx





For me...





1)CTB 1803 (might be dead already!) 1276/77, and its non-A/C


buses which are still serving on the streets. (do want to


try these open top buses though, should be fun!)


2)Scania Space Bus, Scania of Hotelink, Scania of Sun Bus.


3)Mecedes Benz of NLB.


4)KCR LRT's all single deck buses.


5)SLF Darts and MAN of Discovery Bay


6)All non-A/C bus after EP license prefix. (and definitely


NOT planning to take any of them!)





100/911R/M1/300 Wong


Article 6: (Request 1)

九 巴AD1,3N2.城 巴200x,19,133x,中 巴CX


Article 6: (Request 2)

我 就 未 塔 過 九 記AF.不 過,下 星 期 我 有 機 會 塔 到 佢.





S3N353


Article 6: (Request 3)

> 井 底 蛙 (l131847@hknet.com) said:


> 吾 好 講 笑, 中/新 記MC我 真 系 未 搭 過, 現 在 還 可 否 搭 到 呢?


>


> 荃 葵 人


> 井 底 蛙





可 以,不 過 只 有 新 記MC7.而 且 今 個 月 行 車 證 到 期,


未 塔 過 快 手...





塔 過MC7一 次 的


S3N353


Article 6: (Request 4)

> 井 底 蛙 (l131847@hknet.com) said:


>


> 不 知 哪 路 線 出 現 多 呢?


>


> 井 底 蛙





我 見 過 佢 行rt2,rt110


而 今 日 下 午 佢 停 在 柴 灣(東)巴 士 總 站 入 面,無 出 街...





S3N353


Article 6: (Request 5)

MC7亦 曾 在2M和84線 出 現,


行 車 證8月18日 到 期.





豐 巴



Article 7:

Re: 你地鐘唔鐘意影九記AM?


Joseph (ksliu6@ie.cuhk.edu.hk) at Sun Aug 8 23:40, 1999 said:


> Celebus (matt4127@netteens.net) said:


> 如 題 。 我 自 己 就 唔 鐘 意,因 為 我 唔 鐘 意 日 本 製 造 的 巴 士 。





其 實 我 都 唔 明 點 解 好 多 巴 士 迷 都 唔 鍾 意 日 本 巴 士!!! 你 地 話


日 本 巴 士 高 地 台, 但 係 家 陣 日 本 都 有 出 低 地 台 巴 士 啦, 不 過 香 港


冇 之 嘛!





不 如 你 地 又 講 下 你 地 點 解 唔 鍾 意 日 本 巴 士 啦!


Article 7: (Request 1)

There are many Japanese buses in Hong Kong already! As shown


by the popularity of Coasters and Rosa over MAN and Iveco...


I haven't been on too many 'large' Japanese buses. Though


I did have a chance to compare the 'AP' back then with


Dennis Lance, in which I found the corridor on AP being much


narrower than that of Lance. Same is also true for AM with


Dart/B6LE.





100/911R/M1/300 Wong


Article 7: (Request 2)

> 豐 田 英 二 (carlyle@hknet.com) said:


>


> 其 實 會 不 會 香 港 巴 士 迷 忘 不 了[日 本 侵 華]的 暴 行 呢?8-)


> 算 吧!已 成 過 去,只 要 讓 歷 史 不 要 重 現 便 可!


>


> 豐 田 英 二


>


> icq no.8238165





我 覺 得 不 會,君 不 見 日 本 漫 畫,日 劇,日 本 明 星 氾 濫 乎?香 港 青 少 年 是 祟 日 的!


Article 7: (Request 3)

都 唔 可 以 咁 講, 你 睇 下 而 家 D 旅 遊 巴, 五 十 鈴 或 者 三 菱,


同 MAN, Volvo 都 係 一 樣 用 捷 聯 車 身, 其 實 如 果 真 係 想 比 較


日 本 車 同 歐 洲 車, 我 覺 得 應 該 用 性 能 黎 作 比 較!


Article 7: (Request 4)

> 100/911R/M1/300 Wong (invespac@netvigator.com) said:


>


> Like many buses, it 'used' to be a good bus since it brought


> A/C service to many routes.


>


> Unfortunately, when other chioces become available, these


> super high floor buses don't seem to please most passengers


> these days! (those of 8A should know how they were being


> squeezed!)


>


> 100/911R/M1/300 Wong


i think AM has good bus,on some rotue (likes country side rotue--73k,78k etc,some the Double decker not use rotue--211)


has availble to use on above rotues!!in fact ,i like AM la,bec i always take rotue 211 la,


so i take AM bus has about 9 years


of course la,like 8A ,8p these rotue has not goo use AM la,i think it can use ADS ma!!



Article 8:

Re: [討論]為Centroliner平反


Celebus (matt4127@netteens.net) at Sun Aug 8 21:31, 1999 said:


> Leslie Chan/DD4571/F (neoplan@ismart.net) said:


> 早 一 陣 子,本 版 有 版 友 說 對Centroliner的 表 現 十 分 失 望(水 滾,轉 向 時 傾 側...)


> 經 小 弟 向 有 關 人 仕 查 証 後,原 來 只 是 一 場 誤 會.


>


> 1)水 滾:是 因 為Centroliner採 用 二 波 段 風 扇,是Sensor出 了 問 題,不 是 真 的 水 滾.現 已set了 單 波 段.


其 實 司 機 已 經 知 呢 個 問 題 。


> 2)轉 向 時 傾 側:是 特 別 設 計,巴 士 會 漸 漸 回 復90度 的





上 次AP2個 司 機 讚 呢 樣 野,令 呢 部12米 車 轉 到 一D十 一 米 都 未 必 轉 到 的 彎 。


>


> Leslie Chan/DD4571/FN7381


Article 8: (Request 1)

> Celebus (matt4127@netteens.net) said:


> 其 實 司 機 已 經 知 呢 個 問 題 。


>


> 上 次AP2個 司 機 讚 呢 樣 野,令 呢 部12米 車 轉 到 一D十 一 米 都 未 必 轉 到 的 彎 。





Does that mean they can be allocated to routes like 28, 234X,


5C, etc...?





100/911R/M1/300 Wong


Article 8: (Request 2)

> 2200 (dldennis@chevalier.net) said:


>


>


> 但 是, 在 下 仍 對 該 車 表 現 有 些 少 失 望, 因 為 其 四 輪 轉 向 的 功 能 令 該


> 車 在 轉 彎 時 車 尾 擺 動 覆 度 大 增. 在 下 曾 經 和 一 位 朋 友 乘 坐 該 車, 本


> 來 在 下 的 朋 友 並 不 是 容 易 暈 浪 的 人, 但 是 在 那 次 在 下 和 朋 友 坐 在


> 車 尾 受 到 那 擺 動 的 影 晌 而 暈 浪!


>


> 另 外, 在 下 曾 經 聽 到 在 師 傅 們 之 間 的 對 話 中 亦 發 覺 到 部 份 師 傅 對


> 該 四 輪 轉 向 功 能 有 所 不 滿, 由 於 在 駕 駛 時 是 可 以 感 覺 到 車 尾 是''發''


> 入 彎 的, 令 到 師 傅 們 不 敢 在 彎 中 加 速; 更 甚 者 是 有 位 師 傅 向 其 同 事


> 說 在 首 日 行 車 時 在 轉 其 中 一 個 彎 時 該 車 車 尾 幾 乎 撞 向 路 邊 欄 杆, 可


> 見 師 傅 們 起 碼 在 此 時 此 刻 亦 然 未 能 完 全 識 應 該 車 了.


>


> 綠 川 光





我 記 得Centroliner其 中 一 個 特 點 係 你 可 以 開 啟/關 閉 四 輪 轉 向


的 功 能, 如 果 師 傅 不 習 慣, 應 該 可 以 關 閉 這 個 功 能...





有 錯 請 指 正:p





---


龍 神 丸


Article 8: (Request 3)

> 2200 (dldennis@chevalier.net) said:


>


>


> 那 麼, 最 好 就 關 閉 這 個 功 能 了, 免 得 在 下 暈 浪 ^_^


>


> 綠 川 光





我 記 得 佢 會 在48Km/h以 上 及 入 後 波 時 自 動 關 閉.





飛 機 竺


Article 8: (Request 4)

> 2)轉 向 時 傾 側:是 特 別 設 計,巴 士 會 漸 漸 回 復90度 的








請 問 這 特 別 設 計 的 作 用



Article 9:

Re: Top speed?


Joseph (ksliu6@ie.cuhk.edu.hk) at Mon Aug 9 01:43, 1999 said:


> HUMAN! (xz917396@netvigator.com) said:


> Today I sit on a 59X(GH418),It can go to 83km/h.


> Did anyone sit on bus faster than this or over 80km/h.


> Please list the model!





我 試 過 搭 N269 (三 菱)返 元 朗, 當 架 車 出 佐 大 欖 隧 道 後 落 斜o個 段,


架 車 去 到 90km/h. 不 過 如 果 唔 係 落 斜, 架 三 菱 應 該 去 唔 到 咁 快.


Article 9: (Request 1)

我 搭 過 試 過 去 到 95km/h


Article 9: (Request 2)

> HUMAN! (xz917396@netvigator.com) said:


> Today I sit on a 59X(GH418),It can go to 83km/h.


> Did anyone sit on bus faster than this or over 80km/h.


> Please list the model!





59X(GH418) is Olypian ? Trident ? Dragon ?


Article 9: (Request 3)

全 九 巴 最 勁 揪  熱 狗...100km/h


Article 9: (Request 4)

What is this?


Is 老 虎 頭?



Article 10:

Re: 心水相機推介


巴士文 (daraman@netvigator.com) at Mon Aug 9 02:30, 1999 said:


> 豐 田 英 二 (carlyle@hknet.com) said:


> 條 件 如 下:


> 1.$2000


> 2.要 輕 快 準


> 3.傻 瓜 單 鏡 無 所 謂





個 人 推 介 : 慢 能 撻V化140傻 瓜 機 , 因 近 款 尾 價 格 一 直 下 跌 ,


但 一 千 六 百 八 , 用 非 球 面 玻 璃 鏡 片 組 合 , 包 遙 控 , 色 彩 還 原 高 ,


抵 玩 !





離 題 了 , 見 諒 !





巴 士 文


Article 10: (Request 1)

> Kwan (sfac3a09@netvigator.com) said:


> 有 兩 個 選 擇:


> 1. 去 旺 角'相 機'中 心 買 部canon eos88的kit, 裏 面 有


> 腳 架 , 背 袋 同 攝 影 指 南 。 買<$2000





旺 角 有 很 多 相 機 店 舖 好 鐘 意 用 水 貨 機 當 行 貨 賣 , 連 保 養 証 都


有 得 偽 做 , 去 先 達 側 , 去 官 塘 小 巴 站 門 口 那 間 就 較 實 惠 , 較 有


信 譽 , 係 拍 友 都 識 。





> 2. 去 尖 沙 咀 香 賓 大 廈 買 部 二 手body+二 手 鏡 <$2000,


> 不 過 一 定 要 講 價





初 入 門 者 唔 好 隨 便 買 二 手 機 , 我 玩 相 咁 多 年 都 不 敢 在 香 檳 買 賣


器 材 , 明 白 嗎 ?





> 3. 去 中 環 士 丹 利 街 行 過 圈 , 那 處 會 有 你 想 要 的 東 西 。





中 環 士 丹 利 街 較 的 貨 比 旺 角 略 貴 少 少 , 但 較 多 專 業 器 材 , 去 旺 角


較 合 初 學 者 。





> 經 常 在 三 地 出 現 的 Kwan





其 實 得 閒 不 妨 去 幾 間 大 牌 子 的 代 理 陳 列 室 逛 逛 , 取 些 介 紹 書 看 ,


先 作 比 較 , 衡 量 本 身 財 力 方 下 判 斷 較 佳 。





離 題 了 , 見 諒 !





影 相 佬 巴 士 文


Article 10: (Request 2)

> Ambrose (ambrosey@netvigator.com) said:


>


> 以 我 個 人 意 見 只 影 巴 士 照 片 傻 瓜 已 經 足 夠(有ZOOM的)! 但 是 有 一 點 你


> 需 要 留 意 ! 如 果 你 認 為 對 攝 影 很 有 興 趣 , 我 建 議 你 唯 一 選 擇 是 買SLR


> 入 門 機(像EOS或F50套 餐 等 等 价 格 和 一 些 傻 瓜 差 別 不 多), 原 因 是 你 可


> 以 慢 慢 在 鏡 頭 上 升 級 而BODY也 可 以 留 用 但 是 傻 瓜 在 升 級 上 將 有 很 大 限


> 制 ! 我 自 己 經 驗 也 是 從 傻 瓜 到 現 在 用SLR!


>


> 如 果 你 有 需 要 去 一 些 攝 影 新 聞 組 看 看 或EMAIL我 吧 ! 很 多 攝 影 板 友 愿


> 意 幫 助 你 !


>


>


> 謝 謝 !


> Ambrose


> HKPT


> Ambrose Photo Gallery 看 看 吧 !


我 想 問 問$$$?





豐 田 英 二





icq no.8238165


Article 10: (Request 3}

入 門 套 餐 應 該 會over budget小 小 ! 你 去 下 面URL看 看 吧 ! 特 別 是


這 自 由 講 場 攝 影 板 很 多 板 友 樂 意 幫 助 你 ! 最 後 你 決 定 買 任 何 照 相


機 也 好 , 記 得fully utilise 和 不 要 玩 物 喪 智 ! 再 見 !








NPC





講 了 很 多 不 關 巴 士 問 題 請 見 諒 !


Ambrose



Article 11:

Re: 假如你來辦新記... (買車篇)


100/911R/M1/300 Wong (invespac@netvigator.com) at Mon Aug 9 00:27, 1999 said:


> 鬼 龍870 (ekwong@i-cable.com) said:


> 本 人 忽 發 奇 想,想 問 各 位 一 條 問 題:


>


> 假 如 鄭 許 二 人 俾 你 攪 新 記,叫 你 負 責 買 車,你 會 入 邊 間 車 廠o既 咩 車 呢?點 解 呢 又?


>


> 有 兩 點 要 注 意 、 一,唔 使 理 運 吉,因 為 有 名 你 叫 、 二,唔 好 發 白 日 夢!假 設 咋!!


>


> 鬼 龍870





MAN NL262 for 110 and 914!





100/911R/M1/300 Wong


Article 11: (Request 1)

唔 理 運 吉 ? 第 一 就 去 買 非 低 地 台 巴 士 囉


找 o的 Dart 仔 走 去 行 半 山 或 山 頂 線 , 根 本 係 夾 硬 o黎


應 該 去 買 o的 適 合 行 山 的 車 e.g. Mitsuxxxxx, Iszzz


Article 11: (Request 2)

> Ross Geller (98701932j@polyu.edu.hk) said:


>


>


> 唔 好 發 白 日 夢?


> 你 個 命 題 就 是 發 白 日 夢.





小 弟 意 思 係 千 祈 唔 好 當 真,發 白 日 夢 發 到'short'o左,走o左 去 新 記 返 工 、





Shorto左o既 鬼 龍



Article 12:

Re: 彌敦道熱狗任穿梭,遊客大嗌好熱呀!!!


Celebus (matt4127@netteens.net) at Sun Aug 8 21:48, 1999 said:


> 城 市 烏 蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) said:


> 你 話 彌 敦 道 應 路 線 唔 應 該 冷 馬 化?


唔 應 該


> 頭 先(8/8 9a.m.~10a.m.)O係 「 彌 敦 道 熱 狗 任 穿 梭 總 部 」--星 星 碼 頭 見 到 有 一 家 四 口O既 外 藉 遊 客 搭1A,點 知 佢O地 見 到 係 熱 狗3N(仲 有 九 巴 仔 廣 告)就 話 唔 好,仲 大 聲 嗌:「 好 熱 呀!!!(中 文 譯O左)」 仲 用 鬼 文 鬧 站 長 同 車 長 添!最 後 重 要 星 星 碼 頭 間 旅 協 派 職 員 叫 九 巴 『 特 登 』 派 架 躉 俾 佢O地!!!


咁 串?趕 佢 地 搭 地 鐵 囉


> 你 話,世 事 無 奇 不 有 ‧ 雖 我 鍾 意 熱 狗,但 「 佢O地 」 鍾 意 冷 馬 係 事 在 必 行,免 損 香 港 車 長 冇 得 講 句 「Thank You」,成 龍 都 救 唔 到 「 我O地 」!!!


整 逝3N俾 佢 咪 好 囉,遲 兩 三 年 想 搭 都 冇 呀


> 好 少 過 海O既 城 市 烏 蠅Cityflyer


Article 12: (Request 1)

How can the tourist 'sightsee' and eventually 'shop' using


MTR, vs. that of how 'Captain KMB' promotes Nathan Road routes?


I'm pretty sure that particular tourist cares less when they


will no longer be available, and most likely the sooner the


better!





Good news for those who like to travel on non-A/C buses.


According to an unofficial rule of that bus company, no route


with terminus starting from Tsim Sha Tsui Star Ferry can


receive full A/C service, so there shall be plenty of non-A/C


buses around to keep those tourists unhappy...





100/911R/M1/300 Wong


Article 12: (Request 2)

> 城 市 烏 蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) said:


> 果 架 躉 算 唔 算 係 「 柯 打 車 」?





I doubt so, it was probably the bus that was 'scheduled' behind


the 3N, as beside rush hours, no two non-A/C bus would come


together on 1A.





100/911R/M1/300 Wong



Article 13:

原子巴士簡史


F-stephen (c462a198@netvigator.com) at Sun Aug 8 22:39, 1999 said:


> Joseph (ksliu6@ie.cuhk.edu.hk) said:


> 聽 阿 叔 講 波, 有 時 都 提 及 過 呢 隊 波, o係 幾 廿 年 前 好 似 曾 經 係 甲 組.


> 唔 知 當 時 D 球 員 係 都 係 巴 士 師 機 黎 架 呢? 而 家 重 有 冇 呢 隊 球 隊 呀?


>


> 其 實 點 解 而 家 九 巴 唔 重 整 隊 球 隊 打 甲 組, 一 來 可 以 做 宣 傳, 二 來


> 實 會 有 唔 少 Fans 架! 幾 廿 年 前o個 D fans 可 能 重 會 更 加 開 心 添!


>


> 作 為 一 個 巴 士 迷, 你 地 又 會 唔 會 捧 下 呢 隊 九 巴 呢?





這 個 問 題 好 似 半 年 前 問 題,問 法 又 好 似 一 樣...真 奇 怪!





九 龍 巴 士 足 球 隊 始 於 何 年 則 無 考 究 過,但 它 在 五 十 年 代 曾 光 輝 一 時,


號 稱 「 原 子 巴 士 」,與 南 華,傑 志 及 星 島 同 稱 華 人 球 隊 中 的 四 強 霸 主,


當 年 由 九 巴 董 事 雷 瑞 熊 及 雷 瑞 德 帶 領 的 球 隊,陣 中 大 部 份 是 九 巴 員 工,


因 為 當 年 人 浮 於 事,所 以 他 們 愛 用 加 入 九 巴 工 作 吸 引 好 波 人 仕 加 入


球 隊,因 此 南 巴 大 戰 成 為 六,七 十 歲 阿 伯 念 念 不 忘 的 話 題


雷 瑞 德 更 成 為 足 總 主 席,為 香 港 球 圈 立 不 少 功 勞





九 龍 巴 士 足 球 隊 在 五 三 至 五 四 年 及 六 六 至 六 七 年 都 奪 甲 組 聯 賽 冠 軍,


五 次 奪 聯 賽 亞 軍.但 在 七 十 年 代 以 後,因 為 雷 氏 後 人 不 再 搞 波,將 球 會


交 給 他 人 管 理,成 積 迅 速 下 跌,由 甲 組 降 至 丙 組,一 九 八 一 年 九 月 宣 告


退 出 足 球 圈





現 在 想 搞 隊 巴 士 隊,相 信 好 難 矣!因 為:


1. 後 人 不 想 搞 波,因 為 冇 興 趣 及 蝕 錢


2. 職 業 化 後 不 可 再 用 全 盛 期 的 一 套 招 攬 好 球 員


3. 連 香 港 足 球Fans都 不 多,莫 非 巴 士Fans會 入 場 睇 波?





F-stephen


Article 13: (Request 1)

九 巴 足 球 隊 其 實 係 一 支 業 餘 足 球 隊,冇 可 能 係 甲 組 出 現


頂 多 係 乙 組 踢 。


等 我 問 下 人 先,遲 D 再 post 上 黎


Article 13: (Request 2)

> 井 底 蛙 (l131847@hknet.com) said:


> 不 知 件 波 衫 會 是 什 麼 樣 呢?


>


> 如 果 現 在 成 記 又 有 支 足 球 隊, 件 波 衫 一 定 很sharp,


> 幻 想o下:黃 色 白 間 波 衫 加 成 記logo


> 紅 藍 白 間 波 褲


> 龍 門 衫 便 想 像 不 到 了


> 10架 巴 士 落 場 打 波, 多 麼 壯 觀


>


> 如 真 的 有, 我 一 定 買 番 件(發 夢~)


>


> 不 是 足 球 迷 的


> 井 底 蛙





曾 大 屋 班 九 記 巴 士 佬,著 黃 色 波 衫 架..


佢 地 如 果o岩 岩 落 更,會 著 埋 制 服 去,拎D 波 衫 去 換...


仲 邊 踢 邊 等 人,又 會 撩 人 鬥 波 架...



Article 14:

Re: Reborn of 100?


Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) at Mon Aug 9 01:13, 1999 said:


> 100/911R/M1/300 Wong (invespac@netvigator.com) said:


> When 100 was cancelled, TD asked me to take 914 to Causeway


> Bay from Tsim Sha Tsui instead...


>


> When 914 moved to Charming Garden, TD asked me to take 917


> instead. (and please don't go to Causeway Bay on Sundays


> and Public Holidays.)


>


> 917 will not be around pretty soon, what should I take then?


>


> I used to take 917 and transfer to other routes for destinations


> on Hong Kong island, and vice versa.


>


> I always transferred to 100 to get home as well!


>


> So, can I request the reopening of 100? Would you support


> so? (even though it might take some more ATR's! Though they


> shall belong to L depot instead of K depot this time!)


>


> 100/911R/M1/300 Wong





I absolutely agree to reopen 100. And. if so, I will try to use this service often.





Simon_28A :)


Article 14: (Request 1)

> 雍 正 格 格 (n281@i-cable.com) said:


>


> 我 一 定 支 持,只 是 價 錢 方 面...能 低 過$8.90嗎?





First of all, thanks for your support!





According to history, the 'promotional' fare should be lower


than that of $8.9.





Or else, the maximum would be $8.9 anyway!





If so, it might even be lower than that of 301's $8.1, as


when 100 was $6, 301 was $7.6.





100/911R/M1/300 Wong



Article 15:

Re: 城巴用雙門巴士行 260 的問題


風間火月 (hsbt@netvigator.com) at Mon Aug 9 00:28, 1999 said:


你 唔 知 , 我 知 。^_^





假 如260用 雙 門 車 ( 如 雙 門 蛋 撻 ,Plaxton殼 雙 門/土 炮B6及11米 豪 ) ,


往 赤 柱 方 向 全 部 要 前 門 落 車 唔 駛 講 野 。 司 機 會 以 迅 雷 不 及 掩 耳 的 速 度


快 速 開 及 關 中 門 , 唔 係 下 個 站 有 人 落 車 打 鍾 度 聽 唔 到 。





風 間 火 月 到 此 一 遊


100/911R/M1/300 Wong (invespac@netvigator.com) at Mon Aug 9 00:28, 1999 said:


> Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) said:


> 尋 日 見 城 巴 用 土 炮 B6 行 260. 雙 門 巴 士 對 於 有 效 實 施 八 達 通 雙


> 向 分 段 會 有 困 難. 不 知 是 否 中 門 不 用, 乘 客 依 舊 要 在 前 門 下 車?


>


> --


> 車 匙!





From my understanding, whenever a dual door bus serves on


260, only the front entrance would be opened as exit.





100/911R/M1/300 Wong


Article 15: (Request 1)

> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


>


> 以 目 前 城 巴 所 用 那 套 系 統 來 說 , 乘 客 應 該 是 要 在 前 門 下 車 的 。


> (但 實 際 情 況 如 何 , 就 要 煩 請 各 位 板 友 報 告 了 。^_^)





If 260 use two doors, it cannot.Because it has different fare & Octopus Machine will put to exit door but it may be broken down & if it have any error, bus driver won't know.



Article 16:

Re: 尋九巴14, 15(Tomy)負責人


Bory23 (borisyan@hk.super.net) at Sun Aug 8 23:08, 1999 said:


> 亞 歷 山 大 非 官 方 發 言 人 (borisyan@hk.super.net) said:


> 有 要 事 相 告!!


> 但 閣 下EMAIL又 失 靈 , 請 與 我 聯 絡!!!





囉 左 條 線 又 唔update, 整 係 識 霸 住 , 好 心 就 放 啦!


你 對 得 住 有 心 想 做 的 板 友 嗎(包 括 我)?


唔 該 你 啦!!朋 友!!





順 便 提 醒 其 他 不 負 責 任 的 負 責 人!!











Bory


Article 16: (Request 1)

係 啦, 那 些 無 心 機 做 的 人 唔 該 放 線 啦


To: 版 主 : 我 又 找 到 有 o的 線 超 過 兩 個 月 未 更 新 了 (e.g. 2B)


Article 16: (Request 2)

-   佢 仲 囉 左 N21 同 N31,o的 資 料 真 係 唔 知 似 乜 囉 .





東 邪


GK 9112



Article 17:

Re: 城記rt.98可轉用15XX?


LM3 (angela05@netvigator.com) at Sun Aug 8 21:05, 1999 said:


> 小 丸 子 新 巴5020 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> As title:


>


> 如 果 可 行 希 望 可 把 行rt.98的7XX轉 行rt.85!


可 以.試 過0拉...不 過 轉 入 洛 陽 街 和 由 利 東 村 巴 士 總 站 轉 出 來 會 比 較 困 難!


>


> thx!


>


> 5020 JD2911


Article 17: (Request 1)

其 實 單 層MAN早 已 行 過98, 有 相 為 證 :











不 過 , 每 年 只 會 有 幾 天 會 有 M A N 行 9 8 的 , 因 為 這 些 均 是 特 車 , 來


疏 導 前 往 香 港 仔 掃 墓 的 人 群.....而 且 , 這 些 M A N 也 不 會 入 香 港 仔


中 心 的 , 只 會 如 7 0 號 般 入 香 港 仔 總 站 。





其 實 9 8 是 不 太 適 合 用 M A N 的 , 主 要 是 因 為 M A N 的 載 客 量 不 足 以


應 付 需 求 , 事 實 上 9 8 的 客 量 比 5 9 5 好 得 多 , 雖 然 以 每 5 - 1 0 分


鐘 的 班 次 來 行 走 , 但 往 往 是 能 坐 滿 一 架 1 0 米 雙 層 巴 士 的 。





但 你 可 能 會 問 , 為 何 不 改 用 1 1 米 車 呢 ? 其 實 原 因 是 不 易 了 解 的 ,


9 8 在 香 港 仔 以 成 都 道 為 總 站 , 但 巴 士 站 的 長 度 , 僅 足 夠 兩 架 1 0 米


巴 士 停 車 , 如 果 巴 士 再 長 一 點 , 便 很 可 能 不 夠 位 擺 兩 架 車 , 也 許 這 便


是 不 轉 更 大 巴 士 的 原 因 。





住 在 香 港 仔 1 6 年 的.....





Alex Chan.


( 肥 歷 )


Article 17: (Request 2)

> LM3 (angela05@netvigator.com) said:


> 可 以.試 過0拉...不 過 轉 入 洛 陽 街 和 由 利 東 村 巴 士 總 站 轉 出 來 會 比 較 困 難!





Also, the pedistrians walking 'across' the busy streets in


Aberdeen also pose threats for the use of longer buses, such


as those near Wellington Street in Central for 40M.





100/911R/M1/300 Wong



Article 18:

Re: <投訴>字軌在接手前遭倒亂!!


亞歷山大非官方發言人 (borisyan@hk.super.net) at Sun Aug 8 22:58, 1999 said:


> Taiposon (ws151036@ws1.hkcampus.net) said:


> 何 解 本 人 接 手 前 的 E 4 1 字 軌 有


> LV104, LF264, AD259, 3AD48???


> 梗 係 倒 亂 完 先 讓 俾 人 啦 !





仲 有N21, E32添 呀!


離 譜!!TC1??











Bory23, FC6037


亞 歷 山 大 非 官 方 發 言 人


Article 18: (Request 1)

有 冇 人 知E32 E41 S64之 前 的 負 責 人 是 誰?



Article 19:

Re: 有冇人知Scania's Space Bus Infomation ?


Yot (saturn@vol.net) at Mon Aug 9 01:15, 1999 said:


> 100/911R/M1/300 Wong (invespac@netvigator.com) said:


>


> What kind of information do you want? Mechanical? Specification?


> etc..


>


> You can often find at least one of the twins at Kai Tak tour


> bus parking lot.


>


> 100/911R/M1/300 Wong


> who had been inside of the bus and took photos of it...when


> it was parked at Tsim Sha Tsui East (quite often too!)





Engine type, gearbox, weight, etc...



Article 20:

Re: 你見過司機大佬左腳踩油未?我見過喎!


東邪 (GK 9112) (mingyin@hkstar.com) at Mon Aug 9 00:37, 1999 said:


> G388 (wingchi@netvigator.com) said:


> 今 曰 坐 九 巴296a,個 司 機 大 佬 突 然 之 間 將 左 腳 攝 落 油 門,右 腳 放  左 腳 上 面 咁 踩 住 油 入 隧 道,你 話 神 奇 唔 神 奇 ?





-   係 唔 係 個 司 機 突 然 右 腳 腳 痺 ? 哈 ! 不 過 小 弟 就 見 過 九 巴 司 機


渣 Trident 入 站 時 想 快 , 一 隻 手 拉 手 掣 同 一 時 間 另 一 隻 手 開 門 掣 .





東 邪


GK 9112


Article 20: (Request 1)

係  ! 不 過  道 係 大 直 路 !



Article 21:

有什麼巴士術語,可不可以全部list出來及解釋為何有這個術語?


豐田英二 (carlyle@hknet.com) at Sun Aug 8 23:01, 1999 said:


如 題!





牛 什 車?


牛[廢]????


肥 貓???





是 什 麼 來 的???





豐 田 英 二





icqno.8238165


Article 21: (Request 1)

以 前 聽 人 講 過 叫 3AD 做 牛 肺 龍, 原 因 係 話 3AD 副 偈 好 嘈, 但 係 又 冇 乜 力.





VA52



Article 22:

Re: Where is Kam Tin 車場?


奧黏P人 (hwc718@netvigator.com) at Sun Aug 8 22:51, 1999 said:


> FA 8930 (rav0013@netvigator.com) said:


> I want to take photo with 退 役 LF,MC,LV,DS,etc...But I don't kwon where is this place, who can tell me how to go there ,thank you





響 錦 上 路 蓮 花 地.乘64K,51(由 錦 田 回 程 時 途 經)可 達.





奧 黏P人 字


西 隧 快 線:960巴 士 總 站


Article 22: (Request 1)

檸 檬 少 年


ICQ:15306525



Article 23:

Re: 珍寶LF大集會----錦田


芒果少年 (ssg94103@ssg.hkcampus.net) at Sun Aug 8 18:58, 1999 said:


> VA63 (kc10392@kc.hkcampus.net) said:


> 今 日 同 幾 位 板 友 去 錦 田,至 少20架LF等 死....唉


> 有LF107(仲 以 為 新 巴 會 保 留),LF13,LF105,LF254,LF113,LF114,


> LF252,LF119,LF304,LF248,LF26,LFXX(x格 斯 廣 告)......


> 有 幾 位 印 度 藉 人 士 用 了30分 鐘,架LF119已 被 湯'靜'個 底 盤.


>


> 臨 走 見MC10,MC11,MC12泊 在 另 一 邊,但 奇 怪 冇 九 巴 車!


>


> PS.DS6行81,


> DL8,MC7泊 在 柴 灣 東,MC7被 人 攪 至260!


>


> VA63


咁 個5架 珍 寶 係 邊 呀D815,D931,D1007,LF34,LF149???





~~~~愛 食 芒 果 之 少 年~~~~^_^


Article 23: (Request 1)

他 們 不 在 場,他 們 的 泊 位 已 被MC10,MC11,MC12,LF105霸 佔,


相 信 已 經..........



Article 24:

醫院線


FatfishZ (fatfishz@netvigator.com) at Sun Aug 8 17:36, 1999 said:


本 人 近 日 貼 了 一 篇 名 為[24H 灣 仔 會 展 - 律 敦 治 醫 院]的 提 議 ,


當 中 有 不 少 人 級 我 零 分 , 亦 有 人 給 我 一 百 分 , 但 當 中 我 看 到


有 些 人 對 這 方 面 的 巴 士 路 線 不 太 熟 識 , 所 以 在 此 對 醫 院 線 加 以


說 明 。





----- Reply 1-----


> 評 分: 0


> 嘩!你 講 笑 係 嘛.


> 由 合 和 去 灣 仔(北)都 唔 駛15min,你 條 線 塞 車 好 可 能 仲...


如 由 灣 仔 地 鐵 站 起 , 沿24H的 路 線 到 律 敦 治 醫 院 是 唔 會 塞 車 的 。


回 程 亦 只 會 在 繁 忙 時 間 在 麼 利 臣 山 道 有 少 少 塞 車 。





> 客 量0分 你 話 的 乘 客 對 象 直 情 無 聊,


> 律 敦 治 醫 院 病 人 或 家 屬 接 駁 地 鐵:


> 唔 通 日 日 都 有100-200人 去Hospital, 有 可 能


律 敦 治 醫 院 我 不 太 清 楚 , 但 如 果 你 的Hospital是 指 全 港 所 有


醫 院 的 話 , 我 肯 定 有 一 間 在 柴 灣 的 醫 院 叫 東 區 醫 院 的 , 日 日 都 有


超 過5000人 來 上 班 同 探 病 。





> 但 係 人 地 行 路 都 唔 搭 你 條 線,緊 急 的 叫 白 車 啦!


緊 急 病 人 去 醫 院 只 會 坐 白 車 同 的 士 , 而 坐 巴 士 的 主 要 是 家 屬 或


復 紾 的 病 人 , 去 律 敦 治 醫 院 是 要 上 斜 路 的 , 行 這 段 路 對 很 多 人 來 說


是 好 辛 苦 的 , 以 東 區 醫 院 做 例 , 東 區 醫 院 同 柴 灣 道 都 有 一 段 小 斜 坡 ,


而 柴 灣 道 有 很 多 巴 士 路 線 行 經 , 但 行 駛65號 路 線 的GMB(北 角--耀 東


--東 區 醫 院), 收 費 是$5, 比 空 調8及84貴 , 現 時 開5分 鐘 一 班 車 都


班 班 爆 , 當 中 超 過 一 半 人 在 筲 箕 灣 落 車 , 可 見 香 港 人 是 比 大 家


想 像 中 懶 得 多 。





> 來 往 灣 仔 北 及 合 和 大 廈 的 上 班 一 族 同 合 和 大 廈 的 上 班 一 族 往 灣 仔 東 或 銅 鑼 灣 天 樂 里:


> 有 幾 多 人 會 咁 樣 呢?


> 天 星 小 輪 接 駁 服 務 同 灣 仔 北 及 合 和 大 廈 接 駁 地 鐵 的[知 音 人]:


> 天 星 小 輪 接 駁?我 唔 好 搭 小 巴 又 平 又 密


本 人 接 受 這 段 分 析 。 不 過 灣 仔 北 是 無 小 巴 搭 的 。





> 去 地 鐵 行 去 仲 快


都 係o個 句 , 本 線 服 務 懶 人 , 但 香 港 有 很 多 很 多 懶 人 , 多 到


五 分 鐘 坐 爆 一 架Coaster.





----Reply 2----


>0 (by julianna@netvigator.com)


> 你 玩 呀!邊 有 人 辦 醫 院 線?


以 下 是 香 港 的 醫 院 線:


4C 香 港 仔 -- 銅 鑼 灣 (經 郭 亮 洪 醫 院)


48M Chai Wan MTR -- 東 區 醫 院


55 Central -- Queen Mary Hospital


63 South Horizons -- Queen Mary Hospital


65 North Point -- 東 區 醫 院





17M Prince Edward MTR -- 九 龍 醫 院


57M Jordan MTR -- 伊 利 沙 百 醫 院


50 官 塘 裕 民 坊 -- 聯 合 醫 院


...... (請 接 力)





以 上 條 條 線 賺 到 笑 , 唔 係 講 玩o架 。





----Reply 3----


>評 分: 0


> MAD......


> y call it 24H?





可 能 你 見 到 個H字 , 以 為 臨 近 會 考 放 榜 , 我 用 這 個number來 閏 大 家 。


如 果 你 噤 稔 , 唔 好 意 思 , 你 錯 喇 。 因 為 會 考 在 很 久 之 前 已 無G同H


這 兩 個Grade, 拿 不 到F, 就 拿U。 何 況 香 港 無 人 會 考24科 會 考 噤 多 。





H這 個 字 , 是 指Hosipital的H, 不 是 我 發 明 的 , 而 是KMB在N年 前 已


開 了 一 條 叫45H 荔 枝 角 橋 -- Prince Margaret Hosipital, 如 不


知 道 , 請 看Hong Kong Buses Volume Two P.278 (by Mike Davis).





本 人 發 覺 以 上 的 回 應 , 都 不 是 指 著 我 提 議 的24H來 作 的 , 而 是 對


所 有 醫 院 線 的 誤 解 , 所 以 在 此 來 一 次 醫 院 線 平 反 , 希 望 大 家


不 要 醫 院 線 無 專 利 巴 士 服 務 就 歧 視 醫 院 線 , 因 為 事 實 已 証 明


醫 院 線 可 以 好 好 賺 , 以 往 失 敗 的 原 因 只 是 營 運 不 當 而 已 。





至 於 其 他 針 對 路 線24H的 設 計 而 作 的 批 評 , 我 完 全 接 受 , 亦 不 在 這 裡 說 明 。





另 外 亦 希 望 大 家 在 說 人 亂 作 路 線 建 議 時 , 想 想 自 己 又 有 無 亂 俾 分 。


Article 24: (Request 1)

不 過 時 間 就 非 常 之 唔 穩 定 , 我 前 排 去 東 區 醫 院 探 病 亦 經 常 搭 65 , 不 過


該 線 有 時 會 滿 座 , 有 時 就 拍 烏 蠅 , 係 不 同 日 期 同 一 時 間 所 見 , 而 且 全


日 都 會 有 呢 個 情 況 。


之 但 係 又 有 幾 多 人 經 常 性 要 由 灣 仔 北 去 探 病 ?


哈 哈 , 你 自 己 講 到 中 哂 Points , 條 條 都 只 係 小 巴 線 。


Article 24: (Request 2)

那 醫 院 是 有 後 門 到 灣 仔 道, 只 需 行 相 等 於


兩 層 樓 的 樓 梯.


5 分 鐘?


冇 咁 密 喎.....





--


不 贊 成 板 友 亂 給 0 分 的 DenniS DA54



Article 25:

Re: 撞車/意外???


芒果少年 (ssg94103@ssg.hkcampus.net) at Sun Aug 8 19:05, 1999 said:


> DX2437 (lamkw@netteens.net) said:


> o係 大 家 心 目 中 , 邊 種 巴 士 最 易 撞/最 多 意 外 ?


VA51-VA64,呢 批 豪 差 不 多 架 架 都 發 生 過 意 外.





~~個 樣 成 個 芒 果 的 芒 果 少 年~~


Article 25: (Request 1)

在 20 年 間 , 雞 車 / 勝 利 二 型 (尤 其 是 九 巴) 可 能 是 全 港 最 多 意 外


的 車 數 之 一 , 雞 車 設 計 多 漏 洞 , 重 心 高 但 避 震 軟 , 軸 距 太 短 , 都 簡 接


或 直 接 製 造 交 通 意 外 。 而 前 置 引 擎 及 後 置 式 前 車 軸 的 設 計 引 致 車 頭 所


承 受 的 壓 力 非 常 大 , 翻 車 由 此 而 起 。





而 城 巴 的 利 蘭 Altantean AN68 在 港 服 務 的 6 年 間 , 意 外 也 很 多 ,


相 信 各 板 友 也 知 部 份 原 因 , 遂 不 多 談 。





N357


九 龍 巴 士 相 片 站


請 多 指 教!!



Article 26:

Re: 請問大家有冇聽過一D巴士鬼故呢?


April (ht13yue@ctimail.com) at Sun Aug 8 23:45, 1999 said:





> NWFB4001 (oxball@netteens.net) said:


> 相 信 大 家 都 聽 過 一D同 巴 士 有 關 既 鬼 故, 唔 知 可 否 打 出 來 分 響 一 下 呢?





有 次 在 電 台 聽 到 一 則 , 是 喳 N 線 的 司 機 和 佢 個 friend 一 起 遇 上 , 話 起 初 喳 喳 下 有 個 人 突 然 走 出 來 , 兩 個 人 都 目 睹 個 人 被 架 巴 士


撞 倒 , 還 感 到 車 過 了 「 他 」 。 他 們 馬 上 下 車 , 但 找 不 到 「 他 」 , 然 而 泵 把 面 罩 也 凹 了 。 兩 人 不 寒 而 慄 的 馬 上 上 車 走 , 但 還 是 要


走 完 條 線 , 不 久 他 們 接 左 個 客 上 車 。 個 friend 話 條 友 好 似 先 前


被 撞 的 那 個 , 司 機 不 信 。 架 車 之 後 冇 再 埋 站 , 一 路 到 總 站 後 ,


居 然 冇 人 下 車 , 找 勻 成 架 車 , 個 「 客 」 「 人 」 影 都 唔 見 !





以 上 的 當 故 仔 聽 下 就 算 啦 。 若 信 以 為 真 , 自 己 嚇 自 己 不 要 怪


我 呀 !



Article 27:

Re: 一輛巴士由車陣到載客,又到退役


y k shum (ykshum@mit.edu) at Mon Aug 9 03:28, 1999 said:


> Agassi (flk76018@flk.hkcampus.net) said:


> 想 整 個 網 頁 關 於 巴 士 點 製 造,又 點 退 役.想 請 教 你 地...


>


> 巴 士 製 造:車 陣,裝 車 身,噴 油,測 試,驗 車,載 客


> 巴 士 退 役:1.油 去 名 稱,落 車 身,賣 廢 鐵 2.賣 到 國 內 服 役


>


>


> 我 講 的 步 驟 有 冇 錯?你 地 有 乜 補 充,請 指 出!thx.





You can also add some more info. on its service life:


COR, COF, new ad. livery, etc.


other modification on seats, engine ....



Article 28:

Re: 電子牌?


Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) at Mon Aug 9 02:19, 1999 said:


> HUMAN! (xz917396@netvigator.com) said:


> Did KMB has a hotdog with 電 子 牌?


> If had!


> Please give me detail!


> If hadn't what is the first bus use 電 子 牌?





當 年 九 巴 的3BL42-61和VMD1在 落 地 時 , 都 是 用 電 子 號 碼 牌 的 。


但 據 悉 全 港 第 一 部 用 電 子 號 碼 牌 的 巴 士 , 應 是 中 巴 的LF217。


(有 錯 請 指 正 。)



Article 29:

Re: 您們以前見/影過電子牌AV112行邊條線呀?


FP8167 (z0127629@ismart.net) at Mon Aug 9 01:49, 1999 said:


> 霧 澤 風 子 (nwfbva63@netvigator.com) said:


> 我 在 前 年 影 過 它 行6A和336,又 見 過 它 試 驗 性 的 行619.


> 您 們 又 見/影 過 它 行 走 邊 條 線 呢?





30X,58X,59X,60X,61X,601,960,263R



Article 30:

Re: 巴士意外賠償問題


李尋歡 (peterwko@netvigator.com) at Sun Aug 8 23:03, 1999 said:


> 奧 黏P人 (hwc718@netvigator.com) said:


> 假 若 有 乘 客 違 反 巴 士 乘 車 守 則,例 如 響 巴 士 樓 上 企 位.而 巴 士 在 路 途 中


> 發 生 意 外,令 有 關 違 規 乘 客 受 傷.巴 士 公 司 有 冇 權 不 賠 償 給 違 規 乘 客


> 呢?





如 果 乘 客(或 保 險 公 司)經 法 庭 追 討 賠 償, 當 然 會 由 法 官 根 據 証 據 判 定 受 害 者 是 否 需 負 上 部 份 責 任, 如 果 法 官 裁 定 受 害 者 需 負 部 份 責 任, 則 在 判 巴 士 公 司 賠 償 時 按 比 例 遞 減.



Article 31:

Re: 遇見過最有形的車長!


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sun Aug 8 22:48, 1999 said:


> Ambrose (ambrosey@netvigator.com) said:


> 大 家 有 無 遇 見 過 最 有 形 的 車 長 呢 ? 記 得 有 一 年 聖 誕 節


> 坐118時 那 年 輕 的 車 長 遇 工 作 於 娛 樂 , 駕 駛 時 穿 戴 上


> 一 頂 維 京 人 有 角 海 盜 帽 加 美 麗 的 微 笑 , 這 時 每 一 乘 客


> 上 車 也 說 車 長 你 很 有 形 呀(特 別 是 一 些 小 姐 們)!


>


> Ambrose





70X 有 個 渣 熱 狗 的 司 機 新 年 會 帶 bow tie 添.





GZ5818/Tonio Tse



Article 32:

Re: ((廣告))九巴超時代巴士 AP 4 在天水圍展覽


FP8329 (tky808@hkschool.net) at Sun Aug 8 23:58, 1999 said:


> 華 人 (ypy@hk.super.net) said:


> 較 早 前 AP 4 在 天 耀 村 出 現,有 興 趣 的 朋 友,可 前 往此 處觀 看.


>


>


>





可 否 描 述 一 下 當 日AP4在 天 耀 的 現 場 情 況?





FP8329



Article 33:

Re: 請問點更改E-mail address


3AD46/HJ8388 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) at Sun Aug 8 20:21, 1999 said:


> Oscar餓 靚 之 巴 (ywangtam@netvigator.com) said:


> 如 題,唔 該 曬!


> Oscar餓 靚 之 巴





Send E-mail to Ken Fung loh!



Article 34:

Re: 1620會行幾條線


VA63 (kc10392@kc.hkcampus.net) at Sun Aug 8 18:18, 1999 said:


> A.C (tinaau@cyberec.com) said:


> Thank!





今 日 行82.


VA63



Article 35:

九巴冇柴師傅?


Eddie Lam (bustop@glink.net.hk) at Mon Aug 9 02:08, 1999 said:


呢 幾 日 搭 車 都 見 到 三 幾 位 九 巴 師 傅 制 服 上 連 一 條 柴 都 冇 ,


白 雪 雪 咁 , 請 問 佢 地 係 咪 工 程 部 賣 血 師 傅?





唔 係 的 話 , 工 程 部 師 傅 賣 血 係 著 咩 衫 呢?



Article 36:

[網頁廣告]小林屋企正式重開..


SiuLam (suilam@netteens.net) at Mon Aug 9 01:47, 1999 said:


經 過 三 個 多 月 既 努 力 小 林 屋 企 終 於 在1999年8月8日 正 式 重 開,


0向 這 三 個 小 林 屋 企 加 入





-- 元 朗 巴 士 資 訊 中 心


-- 相 片 集 及


-- 連 網





而 紙 巴 士 方 面, 在 各 方 好 友 幫 助 下, 有 近 十 多 架 上0左banner既


紙 巴 士





歡 迎 參 觀





另 外 小 林 屋 企 已 經 更 改URL,


新 址 為http://w3.to/Siulam, 敬 請 留 意





P.S .如 有broken link 請 各 位Email網 主 報 告





SiuLam, 小 林



Article 37:

又係俾分的時候


S3BL423 (ckcling@netvigator.com) at Mon Aug 9 01:26, 1999 said:


朋 友 部 新 相 機.......


俾 分 啦~~





Article 38:

[網頁廣告]最新消息 及 八月份更新項目


<香港巴士模型>網頁 (hkbm@hktrade.com) at Mon Aug 9 01:08, 1999 said:


<香 港 巴 士 模 型>網 頁


最 新 消 息 ︰





今 天(8月9日)將 推 出Collector's Model第 二 款 - LV17 (中 巴 色,行14號 線)


價 格 定 在 三 百 元 以 下 。


(網 主 估 計 約 二 百 八 十 五 元)





另 外,如 果 閣 下 沒 有 參 觀 西 港 城 的 巴 士 模 型 展 覽 的 話,可 到 本 網 頁 觀 看:


(1)新 巴 雙 門 飛 鏢


(2)九 巴 之 友 富 豪


(3)Corgi推 出 之 勝 利 二 型 原 模





還 有Corgi Classic被 收 購 的 內 容 全 文 (SCMP - 30/7)





歡 迎 各 位 參 觀 指 導,交 流 心 得,提 供 資 料.....多 謝 光 臨!





<香 港 巴 士 模 型>


http://w3.to/hkbm





---





有 賴 各 位 支 持!


<香 港 巴 士 模 型>網 頁 在 七 月 份 錄 得 三 萬 二 千 人 次.(截 至7月29日)



Article 39:

致版主及各位:兩個月未更新的字軌


3AD46/HJ8388 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) at Mon Aug 9 00:12, 1999 said:


KMB 2B, 3B, 11X, 31B, 36B, 41A, 41S, 42M, 43M, 46, 85C, 86, 89, 89B, 98A, 234B, 248M, 274P


NWFB 4X


KCR 50R


TUNNEL 115, 115P, 934, 948, 960, 961, N121


還 有 馬 場 線 869, 885, 886, 888, 891 (不 過 現 在 都 無 得 行 , 算 啦)



Article 40:

About 57M Terminus?


PSD (h9522270@hkusua.hku.hk) at Sun Aug 8 23:37, 1999 said:


When did the route 57M's terminus at Lai King South moved to Lai King North?


and why?


BTW, is there any possible alternatives to change the route so that the bus can via the Lai King MTR


station, for example, can the terminus be moved to the bus stop at Cho Yiu Chuen shopping center?


or ... can the route be changed so that the bus proceed to MTR station first and return via King Cho Rd


then back to the original terminus (return route is similar)?


Thank in advanced. and pls comment!



Article 41:

【熱狗之城】第十二回經已上網+少少板務


檸檬少年 (nichlas@netvigator.com) at Sun Aug 8 22:43, 1999 said:


又 等 了 兩 晚 , 不 過 呢 個 短 回 係 有Tony (S3M61)同 金 魚 出 現


賣 點 係 呢 度 啦





希 望 大 家 喜 歡 , 第 十 三 回 在 星 期 三 晚 出 來 !


特 區 交 通





另 : 本 板 個 時 鐘 越 來 越 慢 , 好 似 有 六 分 鐘 時 差 啦 !





檸 檬 少 年


ICQ:15306525



Article 42:

邊個網頁有voith automatic車身貼紙廣告相?


Celebus (matt4127@netteens.net) at Sun Aug 8 22:38, 1999 said:


如 題 。 我 係 指 九 巴 在92-93年 間 在 車 身 兩 側 貼 果d。



Article 43:

[廣告]香港互動交通台給您多一個網上選擇!


香港互動交通台 (kfa79@hkstar.com) at Sun Aug 8 21:10, 1999 said:


'香 港 互 動 交 通 台'提 供 了 豐 富 的 文 章 及 相 片 資 訊;





以 及 很 多 免 費 網 上 服 務,以 供 各 網 友/版 友/站 友 們 多 一 個 網 站 選 擇,





歡 迎 參 觀'香 港 互 動 交 通 台'集 團 網 頁.





香 港 互 動 交 通1台(文 章 專 輯)[中 文 服 務/with English service]


香 港 互 動 交 通2台(相 片 專 集)[只 提 供 中 文 服 務]


iTRANSPORT WELCOME CHANNEL[English service only]


'香 港 互 動 交 通 台'易 記 網 址:http://dreamer.to/itransport



Article 44:

還記得97年7月中記LV120行rt.780車軸壓傷人事件?


小丸子新巴5020 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Sun Aug 8 20:29, 1999 said:


As title:








我 記 得97年7月 中 記LV120行rt.780時,行 到 康 樂 大  突 然


壓 傷 一 個 途 人,架LV120果 前 軸 滿 地 鮮 血 同 碎 骨,好 恐 佈~~~~~





thx!





5020 JD2911



Article 45:

九巴21又調整班次


R Lai (raymansc@netfront.net) at Sun Aug 8 19:08, 1999 said:


8月11日 起, 21又 調 整 班 次





sorry 我 無 抄 時 間 表, 但 看 到 同 之 前 差 不 多





自 從 佢 加 冷 馬 後, 己 經 第 二 次 調 整 了,


唔 知 是 否 同 行 車 時 間 有 關 呢, 因 為 佢 長 期 唔 夠 行 車 時 間.


兩 邊 總 站 都 長 時 間 無 車 泊.





今 晚 另 見 豪 華 躉 返 九 龍 灣 廠, 唔 知 做 什 麼lu.



Article 46:

[廣告]本週大相--九巴富豪--超級奧林匹克


A.C--Speedline (tinaau@cyberec.com) at Sun Aug 8 18:57, 1999 said:


九 巴 富 豪--超 級 奧 林 匹 克





攝 於 屯 廠,未 出 牌!~





極 速 快 線Speedline



Article 47:

九記巴士滿座時多唔多用'滿座'牌?


奧黏P人 (hwc718@netvigator.com) at Sun Aug 8 18:53, 1999 said:


如 題





奧 黏P人 字


西 隧 快 線:960巴 士 總 站



Article 48:

「新上水廠」所見


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sun Aug 8 18:36, 1999 said:


昨 日我Post文 話 上 水 廠 會 搬 一 事 ,


可 能 有 部 份 人 唔 清 楚 , 我 想 再 講 多 次:


後 日(8月10日)起 , 舊 上 水 廠 外 之 空 地 將 不 會 停 泊 巴 士 , 會 改 為 在 彩


順 街 一 處 空 地 停 泊 。 彩 順 街 位 於 彩 園 路 尾 , 深 港 中 心 對 面 , 大 家


可 以 搭 火 車 至 上 水 後 , 沿 彩 園 路 向 彩 蒲 苑 方 向 行 走 , 至 寶 石 湖 交


界 處 有 一 行 人 隧 道 , 穿 過 隧 道 後 直 行 到 路 尾 就 係 果 塊 空 地 。


(該 處 我 會 叫 做 「 新 上 水 廠 」)





今 日 我 去 過 該 處 視 察 , 四 點 幾 去 到 都 仲 好 曬 , 真 係 難 為 果 度 守 停 車


場 既 保 安 。 而 新 上 水 廠 內 有 幾 個 貨 櫃 式 辦 工 室 , 空 地 上 已 經 擺o左 十


數 架 巴 士 , 大 部 份 為AL,3AV,3AD,AV等 型 號 , 亦 有 一 架S3BL。 當 中


包 括AL61(EY6211)及AV164(GY8218)。


新 上 水 廠 面 積 比 起 舊 上 水 廠 外 空 地 為 大 , 相 信 果 度 剩 係 會 俾 巴 士 停


泊 之 用 , 因 為 新 廠 內 冇 維 修 設 備 。 不 過 廠 尾 有 一 處 係 擺 滿 晒 雜 物 。





~~~Tony(S3M61)~~~



Article 49:

點解老虎頭D煞車聲咁噪, 咁大


藤原拓海 (johnnywc@netteens.net) at Sun Aug 8 16:59, 1999 said:


如 題



Article 50:

[廣告] 香港巴士資料中心開幕


Kenrick DG3001 (h9808241@hkusua.hku.hk) at Sun Aug 8 16:47, 1999 said:


小 弟 力 盡 千 辛 萬 苦 , 終 於 完 成 了 '香 港 巴 士 資 料 中 心' 第 一 期 的 工 程. 內 有 MC7 大 相.


但 有 一 些 資 料 仍 然 缺 乏 , 例 如 各 種 型 號 上 下 層 及 企 位 數 量.


如 有 任 何 錯 漏 可 以 e-mail 給 小 弟 , 小 弟 會 盡 快 修 正.


如 有 任 可 意 見 亦 可 以 e-amil 給 小 弟.


另 外 如 果 你 們 想 我 link 去 你 們 的 Homepage, 亦 請 e-mail 給 小 弟.





香 港 巴 士 資 料 中 心



Article 51:

巴士網頁一個


Flying Chuk (chuk@netvigator.com) at Sun Aug 8 16:57, 1999 said:


在 這 網 頁 內 有 小 弟 一 篇 有 關 新 巴Super Olympian的 介 紹,小 弟 第 一 次 寫 這 類 文 章,希 望 名 位 多 多 指 教.


VCM的 巴 士 迷 專 欄





(PS:多 謝 狄sir同 小 松 俾 機 會 我)





飛 機 竺



Article 52:

九 優 生 乘 新 巴 免 費 一 年


HU6455 (makhome@netteens.net) at Sun Aug 8 16:21, 1999 said:


七 成 考 生 擔 心 學 位 無


九 優 生 乘 新 巴 免 費 一 年









From : 蘋 果 日 報



Article 53:

答你!


DL (ss78k@netteens.net) at Mon Aug 9 18:03, 1999 said:


> bus (wong01@netteens.net) said:


> LF得4部


>


> 問LF28 多 數 行 什 麼 路 線?


LF28:23A


> LF116多 數 行 什 麼 路 線?


LF116:88


> LF278多 數 行 什 麼 路 線?


不 知


> LF281多 數 行 什 麼 路 線?


LF281已 亡 矣 , 反 而LF126仍 健 在 !


>


> MB27


> 27/8/99


> MB40


> 14/8/99


> MB27 MB40多 數 行 什 麼 路 線?


MB多 數 行2、110。


>


> DS6


> 28/8/99


> DS6多 數 行 什 麼 路 線?


多 數 行81


>


> MC7


> 18/8/99


> MC7多 數 行 什 麼 路 線?


MC7已 提 早 退 役 !


>


> DL8


> 14/8/99


> DL8多 數 行 什 麼 路 線?


110


>


>


DL


Article 53: (Request 1)

> LF281多 數 行 什 麼 路 線?


如 果 要 找 他 們 , 可 以 去2、23A及88三 條 線 。 ( 不 過 都 好 難 啦......)>


> MB27 MB40多 數 行 什 麼 路 線?


2、110及914


> DS6多 數 行 什 麼 路 線?


81或88


> MC7多 數 行 什 麼 路 線?


2或84


> DL8多 數 行 什 麼 路 線?


110或914


我 想DL8行2A呀 , 因 為 係 佢 、DA同 躉 至 夠 力 上 耀 東 。


DL8上 耀 興 道 好 過 用ML同 超 豪 幾 百 萬 倍 !





檸 檬 少 年


ICQ:15306525


Article 53: (Request 2)

> bus (wong01@netteens.net) said:


>


> 甘 日MC7 DL8 MB27 MB40 LF28 LF116 LF278 DL8 什 麼 路





MB40 ->110





HKWP


Article 53: (Request 3)

> Philips (ykfong@vtech.net) said:


> LF28,LF116,LF278就 唔 係 太 清 楚.


> LF281早 己 退 役,無 出 黎 行!


> MB27,MB40多 數 會 行2,110,914.


> DS6多 數 行81號.


> MC7多 數 行2,84,110.


> DL8多 數 行2,2A,8,110.


> 而 甘 日 所 行 路 線,就 唔 係 太 清 楚!


> 如 果 要 影,請 快 手!


> 請 接 力!





想 問LF28行 什 麼 路 線 字 軌 嗎? 我 們 想 拍 照


Article 53: (Request 4)

我 在 兩 星 期 前 影 到LF28行2號.





AV381


Article 53: (Request 5)

> Raymond Kwok (kc10378@school.net.hk) said:


>


> 寶 寶 可 去88碰 碰 運 氣 , 因 為 我 尋 日 仲 見 雞 、 寶 行88


>


> Raymond Kwok





今 日LF116,LF278 行88


DS 6 就 唔 係 太 清 楚,不 過 行81成 數 都 幾 高





有 人 話 我 今 日 響84既


LV6(CF5483)





哎...聽 日 放 榜 喇


Article 53: (Request 6)

新 巴 真 係 畸 形 喎,留 短 寶 同 雞 都 唔 留 後 置 引 擎 車 同 長 車 。



Article 54:

Re: 請問邊架巴士率先使用2+2座位?


古競豪 (fatku@school.net.hk) at Mon Aug 9 12:39, 1999 said:


> 豐 巴 (simong@netvigator.com) said:


> 請 問 邊 架 巴 士 率 先 使 用2+2座 位?


>


> 謝 謝!


>


> 豐 巴


> 香 港 巴 士 投 票 區





九 巴 丹 拿A


Article 54: (Request 1)

> Leslie Chan/DD4571 (neoplan@ismart.net) said:


>


> 戰 前 的 巴 士.


> (中 華 巴 士)


>


> 專 利 空 調 雙 層:KMB N364 CF4180


九 巴 坡 柴 都 已 經 係 二 架 二 喎......


>


> (有 錯 請 更 正)


> Leslie Chan/DD4571/FN7831


Article 54: (Request 2)

> Jacky (jackyyng@hkschool.net) said:


> 九 巴 坡 柴 都 已 經 係 二 架 二 喎......





九 巴 的 Atlantean 不 是 坡 柴, 因 為 它 們 不 是 來 自 新 加 坡.


Article 54: (Request 3)

好 似 當 年 中 九 巴 到Fleetline開 始 用3+2排 位 , 所 以 之 前0既 都 係2+2



Article 55:

冇空調 Trident...


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Mon Aug 9 18:23, 1999 said:


我 睇 過 上 面 幾 幅 圖 喇


見 到 非 空 調 板Trident既 車 窗 有 好 多 都 係 密 封


但 係 就 算 個 窗 可 以 開 , 只 係 佔 個 窗 一 小 部 份 可 以 開 啟


唔 知 呢 款Trident有 冇 通 風 系 統 呢 ?


個 窗 咁 細 又 會 唔 會 焗 死 人 呢 ?





~~~Tony(S3M61)~~~


Article 55: (Request 1)

> 10M DAF Plaxton


Optare/DAF DB250LF low floor.








> 德 仔 (唔 記 得 佐 車 殼 個 名)


Plaxton Pointer





> 德 仔 (唔 記 得 佐 車 殼 個 名)


Marshall








> MAN 單 層, ALX200 (係 咪 以 為 係 德 仔 呢!)


MAN 18.220/ALX300





> Exeter 中 形 巴 士, 呢 架 係 IVECO


Iveco 49.12 or 59.12 minibus.





> Volvo 單 層, Plaxton


Volvo B10B/Plaxton Verde





> Volvo 單 層, Plaxton


Volvo B10B/Plaxton Verde








'澳 洲 巴 士 大 王


SuperBus Australia


Article 55: (Request 2)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 我 睇 過 上 面 幾 幅 圖 喇


> 見 到 非 空 調 板Trident既 車 窗 有 好 多 都 係 密 封


> 但 係 就 算 個 窗 可 以 開 , 只 係 佔 個 窗 一 小 部 份 可 以 開 啟


> 唔 知 呢 款Trident有 冇 通 風 系 統 呢 ?


> 個 窗 咁 細 又 會 唔 會 焗 死 人 呢 ?


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~





Tony,你 有 所 不 知..英 國 天 氣 多 數 冷 多 過 熱..所 以 連 車 窗 也 這 樣 設 計 來 方 便 乘 客~而 熱 天 就 因 為 濕 度 低(乾 燥)熱 天 不 致 太 熱


但 熱 天 時 車 箱 的 確 很 焗~仲 要 加 埋 絲'Yung'坐 位~ -_-





Introduction of the Week


Article 55: (Request 3)

> Joseph (ksliu6@ie.cuhk.edu.hk) said:


> 以 下 係 小 第 在 六 月 去 英 國 時 所 影o既: (有 些 相 個 日 期 係 打 錯 佐 上 年)


>


>


> 10M DAF Plaxton



>


>


> 德 仔 (唔 記 得 佐 車 殼 個 名)



Plaxton Pointer (non-low floor version)


>


>


> 德 仔 (ALX 200)



>


>


> 德 仔 (ALX 200)



>


>


> 德 仔 (唔 記 得 佐 車 殼 個 名)



Marshall


>


>


> MAN 單 層, ALX200 (係 咪 以 為 係 德 仔 呢!)



>


>


> Exeter 中 形 巴 士, 呢 架 係 IVECO



>


>


> Oxford Tube MAN 24.350 (聲 稱 第 一 款 低 地 台 coach)



>


>


> Oxford Tube MAN 24.350



>


>


> 10M 冇 空 調 Trident, ALX400



>


>


> 10M 冇 空 調 Trident, ALX400



>


>


> 10M 冇 空 調 Trident, ALX400 (後 面)



>


>


> 10M 冇 空 調 Trident, Plaxton



Very good!!! I hope this body be used in HK in the future.


>


>


> 10M 冇 空 調 Trident, East Lance



Very good!!! I hope this body be used in HK in the future too.


>


>


> Volvo 單 層, Plaxton



>


>


> Volvo 單 層, Plaxton



>


> 大 家 覺 得 Plaxton 殼 Trident 如 何 呢? 架 MAN 24.350 又 點 呢?



Article 56:

邊度影917 D 相正呢?


CK Cheung (lmc02126@lmc.hkcampus.net) at Mon Aug 9 11:53, 1999 said:


深 水(士 步) 就 一 定 唔 得, 跑 馬 地 又 比D 5A 遮 住,邊 度 至 正 呢?


PS: eddie lam 兄 話Jordan Ferry 出 面, 唔 知 傻 瓜 機(70mm zoom) o唔ok呀??


Article 56: (Request 1)

> DA74 (c3035083@hkstar.com) said:


> 皇 后 大 道 中 影917 D 相 正 不 正?





我 諗 金 鐘 道 也 是 一 個 好 選 擇.





在 天 橋 底 電 車 站 影 九 龍 方 向 的 917, 可 以 用 低 至 70mm 的 鏡 頭 影,


不 過 電 車 站 現 在 有 工 程 進 行, 小 心 過 路.





如 果 在 夏 愨 公 園 外 影 香 港 方 向 的 917, 需 要 135mm 以 上 的 鏡 頭,


尤 其 917 行 最 外 的 行 車 線, 巴 士 可 能 會 很 「 橫 」.





辦: 第 400 架 新 巴





--


車 匙!


Article 56: (Request 2)

> Eddie Lam (bustop@glink.net.hk) said:


> 70mm 應 該 冇 乜 問 題 , 最 緊 要 部 車 行 得 慢 就 得 , 快 的 話


> 用 傻 瓜 機 Pan 左 鏡 都 會 矇 。





唔 關 傻 瓜 唔 傻 瓜 機 的 問 題, 巴 士 得 快, 若 再 加 上 天 陰, 手 動 機 Pan 鏡 都 會 曚.



Article 57:

Re: 撞車一則


AV102 (agnescsf@asiaonline.net) at Mon Aug 9 18:57, 1999 said:


> 948 (tycc1406@netteens.net) said:


> 早 上 十 一 時 一 架261M(AD)同 兩 架 貨 車,貨 櫃 車 係 屯 公 相 撞.巴 士 上 下 層 玻 璃 損 毀.屯 公 嚴 重 塞 車,後 來 呢 架 巴 士 沿 青 雲 路 巴 士 車 廠 駛 去.


>


> 另 外 我 想 知62X藍 田 特 車,70X九 龍 灣 特 車 通 常 使 用 冷 定 熱??


>


> Thank You





70X 通 常 用 冷 (AD)


Article 57: (Request 1)

> 948 (tycc1406@netteens.net) said:


> 我 想 知62X藍 田 特 車 通 常 使 用 冷 定 熱??


> Thank You





62X用 藍 田 做 總 站 的 車 是 用 冷 氣 車 的.





CV7946



Article 58:

Re: 係咪有需要開辦中港通宵巴士線?


WAJE (lamkamon@netteens.net) at Mon Aug 9 18:11, 1999 said:


> 城 市 烏 蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) said:


> 依 家 狗 鐵 同 三 個 關 卡 都 唔 可 以 通 宵 服 務 市 民,當 狗 鐵 同 三 個 關 卡 收 檔 後,市 民 心 急 想 過 境 都 唔 知 點 算;就 算 落 馬 洲 鐵 路 落 成 都 唔 可 以 通 宵 服 務,因 為 佢 同 狗 鐵 一 樣 每 晚 都 需 要 做 檢 查 ‧ 你 話 係 咪 有 需 要 開 辦 中 港 通 宵 巴 士 線O勒?(如 有 需 要,應 由 邊 間 公 司 包 辦?開 邊 隻 車?)


我 也 認 為 有 需 要 這 樣 做,而 這 個 任 務 當 然 由 現 在 負 責 落 馬 州 至 皇 崗 的 巴 士 公 司 負 責!!


Article 58: (Request 1)

> Agassi (flk76018@flk.hkcampus.net) said:


>


> 係 冇 可 能 有 通 宵 過 境 的,以 前 新 聞 都 有 講 過,話 會 影 響 樓 價


邊 個 叫 你 買 北 區 樓?


>


> 你 都 話 三 個 關 卡 都 唔 可 以 通 宵 服 務,咁 有 通 宵 巴 士 又 點?


現 時 落 馬 州 至 皇 崗 已 有 通 宵 貨 運 服 務!!!



Article 59:

Re: 查數個車牌


3AD46/HJ8388 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) at Mon Aug 9 17:47, 1999 said:


> 檸 檬 少 年 (nichlas@netvigator.com) said:


> 包 括 :


> 九 巴 :


> ADS231-234( 最 好 寫 廠 號 及 路 線 字 軌 )


ADS231 JD3215


ADS232 JD3484 (我 做 緊 的 91 字 軌)


ADS233 JD3959 (我 做 緊 的 91 字 軌)


ADS234 JD4139 (我 做 緊 的 91 字 軌)





> AP8( 最 好 寫 廠 號 )


?





> AD56, 356


AD56 FC6469 (S 廠)


AD 邊 有 356 呀 ?





> ATR158, 159( 最 好 寫 廠 號 、 車 身 及 路 線 字 軌 )


> ATR161以 上 ( 最 好 寫 廠 號 、 車 身 及 路 線 字 軌 )


ATR158 JD2527 (641)


ATR159 JD2551 (641)


ATR160 JD3231 (641)


ATR161 JD3718 (641)


ATR162 JD4183 (641)





> 新 巴 :


> 1420-1423


> 1637, 1638


1420 JD8692


1421 JE465


1422 JD7500


1423 JD9337


1637 JE423


1638 JD7245





> 城 巴 :


> 2282, 2285, 2291, 2292( 最 好 寫 廠 號 )


> 謝 謝 !


> 檸 檬 少 年


> ICQ:15306525


2282 HZ9534


2285 HZ8789


2291 HZ8722


2292 HZ9308


Article 59: (Request 1)

咁 好o既 網 頁 都 唔 去 睇?


Model Bus Page - Database


Article 59: (Request 2)

> 3AD46/HJ8388 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) said:


>


> AD56 FC6469 (S 廠)


> AD 邊 有 356 呀 ?





唔 係o番 , 老 兄..........


~~AD 56 (FC 6469)-----荔 廠 士 啤 車 , 配Gardner LG1200偈


~~AD 356 (HC 2284)----沙 廠 士 啤 車





九 記 有 成359部Dennis Dragon 11m A/C(AD2退o左 役 ) , 點 會 無AD 356呀 !





阿 九



Article 60:

Re: 論西貢線


BR4474 (c6091596@comp.polyu.edu.hk) at Mon Aug 9 16:24, 1999 said:


> James 3007 (kwokcj@hknet.com) said:


> 尋 日 同 成 班 教 堂 教 友 去 西 貢 遊 船 河, 晏 晝 同 夜 晚 都 見 到 D 怪


> 現 象, o係 度 想 講 講.


>


> 星 期 日 o既 西 貢 就 最 旺 架 啦, D 人 會 出 海 或 再 入 去 北 潭 涌 呀


> 咁. 13:45 搭 旺 角 紅 小 入 到 西 貢 之 後, 巴 士 總 站 有 成 七 八 架


> 92 泊 o係 度 (包 括 吉 偈 S3N / S3BL, AV, 大 量 ADS), 仲 開 埋 292P


> 坑 俾 人 排 隊, 但 係 冇 乜 人 等 車, 94 / 96R 坑 就 有 成 幾 十 人 等 車


> 入 黃 石, 但 係 D 人 見 到96R o既 BL竟 然 唔 上 車, 仍 然 死 等 94,


> 怪 哉!


>


> 19:30 上 岸, 見 到 292P 坑 泊 晒 ADS 同 AV, 但 仍 然 唔 見 人 龍, 但


> 係 隔 離 個 小 巴 站 就 有 成 百 人 等 綠 小. 92 班 班 車 都 未 坐 滿 就 走,


> 入 西 貢 o既 92 班 班 車 坐 得 幾 個 人, 但 係 綠 小 源 源 不 絕 o黎.


>


> 尋 日 令 我 諗 番 起 幾 年 前 一 次 去 西 貢 釣 墨 魚, 上 岸 已 經 成 午 夜, 已


> 經 過 左 尾 車 時 間, 但 係 總 站 有 過 千 人 等 92, 九 巴 即 刻 拉 佚 大 量 BL


> 同 鴨 入 西 貢 載 人, 幾 年 前 o既 92 得 唔 知 一 部 等 兩 部 ADS 行 咋,


> 又 唔 用 十 一 米 車, 後 來 我 上 左 架 BL 走, 出 到 坪 石 o岩 o岩 趕 到 尾


> 班 地 鐵 番 屋 企.


>


>


> 就 尋 日 所 見, 92 客 好 多 都 俾 綠 小 食 晒, 92 客 量 少 左, 我 諗 原 因


> 有 幾 個:


>


> 1. 用 車 廢: 92 要 上 幾 個 長 命 斜 (新 清 水 灣 道 、 壁 屋 至 西 貢 公 路


> 口 、 蠔 涌 / 南 圍 至 西 貢 公 路 尾), 斜 度 仲 達 到 1:10, 但 係 都 只 係


> 用 上 斜 最 廢 o既 吉 偈 S3N / S3BL, 鴨 車 時 代, 92 上 斜 慢 人 所 共 知,


> 而 家 轉 左 BL / S3N 仍 然 係 咁. 另 外 熱 狗 可 能 又 係 一 個 問 題.


>


> 2. 有 車 冇 人 渣: 西 貢 總 站 泊 左 十 幾 架 92 又 唔 開, 5 分 一 班 都 唔


> 知 有 冇.


>


> 3. 綠 小 優 勢: 西 貢 / 坪 石 一 個 宣 傳 92 入 西 貢 o既 banner 都 冇,


> D 人 見 到 幾 架 綠 小 停 o係 度 即 刻 上 車, 20 分 鐘 車 程, 快 過 92


> 成 兩 個 字; 另 外 D 人 鐘 意 包 嫌 愛 小, 講 野 方 便 D 掛.


>


> 另 外 94: 假 日 一 個 鐘 一 班 實 在 難 頂, 雖 然 話 有 96R / 289R, 但


> 係 好 多 唔 識 路 o既 人 仍 然 係 搭 94, 而 且 96R 太 貴, 92 / 299 轉


> 94 相 對 平 D. 假 期 又 冇 冷 馬 (大 忌), 平 日 又 只 係 用 AM, 94 係


> 平 日 唯 一 入 到 北 潭 涌 / 黃 石 o既 選 擇, 其 實 94 每 日 做 半 個 鐘


> 一 班 都 不 乏 捧 場 客, 如 果 車 開 番 密 D, 94 實 有 得 做.


>


>


> 改 善 西 貢 線 客 量 方 法:


>


> 1. 換 車: 92 / 96R 應 該 用 適 合 行 長 命 斜 o既 車, 好 似 S3BL371-420,


> 老 虎 頭, 熱 狗 豪, 康 偈 龍, 密 龍, Turbo M / S3M, ME 等, 但 由 於 西


> 貢 公 路 仍 然 較 窄, 而 且 長 命 斜 達 1:10, 用 Turbo M / S3M / 康 偈 蘭


> 較 好. 另 外 就 係 將 ADS 換 做 3+2 AV, AD 等.


>


> 2. 做 宣 傳:


> A) 學 城 巴 6 系 咁, o係 西 貢 總 站 / 坪 石 / 鑽 石 山 整 番 幾 個 大


> banner, 宣 傳 92 $4.20 / $5.90 就 到 坪 石 (綠 小 要 $7.50, 92 冷 馬 $5.90);


> B) 坪 石 經 常 有 92 埋 站 (可 以 一 架 到 站 一 架 走), 製 造 密 車 假 象;


> C) 92 及 299 掛 牌 上 banner 宣 傳 自 己 $4.20 / $5.90 出 坪 石 / $9.00


> 出 沙 田;


> D) 好 似 九 巴 仔 咁, 整 個 「 西 貢 仔 92 / 299 任 穿 梭 」 等.


>


> 3. 裝 八 仔, 96R, 299 減 價; 摺 99, 299 做 雙 向 分 段; 94 加 班


>


> 4. 開 特 快 線: 好 似 城 巴 260 咁, 整 條 92X, 由 西 貢 出 鑽 石 山, 只 停


> 鑽 石 山 、 坪 石 、 西 貢 總 站, 務 求 用 少 過 半 個 鐘 出 到 坪 石; 另 外 整


> 條 292R 出 尖 沙 咀 / 旺 角 (特 快 線, 出 九 龍 唔 停 坪 石), 搶 部 份 旺 角


> 紅 小 客.


>


>


> 歡 迎 討 論, 請 勿 罵 戰.





雖 然 好 多 人 會 鍾 意 搭 小 巴 出 入 西 貢, 但 宜 家 個 個 星 期 日 夜 晚, 想 由


西 貢 出 返 九 龍 都 幾 煩, 因 為 太 多 人 撘 車, 尤 其 是 中 途 站 好 似 白 沙 灣


等, 根 本 冇 乜 可 能 上 到 小 巴, 所 以 92 同96R 就 食 晒 呢 班 中 途 客,


好 似 尋 晚 咁, 我 坐 o個 架 92 過 o左 白 沙 灣 之 後 直 頭 頂 閘, 而 我 前


面 o個 架96R 都 冇 位 坐.


Article 60: (Request 1)

> 1. 用 車 廢: 92 要 上 幾 個 長 命 斜 (新 清 水 灣 道 、 壁 屋 至 西 貢 公 路


> 口 、 蠔 涌 / 南 圍 至 西 貢 公 路 尾), 斜 度 仲 達 到 1:10, 但 係 都 只 係


> 用 上 斜 最 廢 o既 吉 偈 S3N / S3BL, 鴨 車 時 代, 92 上 斜 慢 人 所 共 知,


> 而 家 轉 左 BL / S3N 仍 然 係 咁. 另 外 熱 狗 可 能 又 係 一 個 問 題.





對 於 普 通 乘 客 黎 講 , 係 唔 係 冷 氣 車 , 多 唔 多 冷 氣 車 先 係 最 重 要 。


同 樣 兩 部 熱 狗 一 部 老 虎 頭 一 部 鴨 對 佢 地 黎 講 冇 乜 分 別 。





> 2. 有 車 冇 人 渣: 西 貢 總 站 泊 左 十 幾 架 92 又 唔 開, 5 分 一 班 都 唔


> 知 有 冇.





可 能 睇 o岩 多 人 時 段 先 開 呢? 冇 乜 客 都 開 晒 D 車 , 空 車


出 鑽 石 山 咩?





> 3. 綠 小 優 勢: 西 貢 / 坪 石 一 個 宣 傳 92 入 西 貢 o既 banner 都 冇,


> D 人 見 到 幾 架 綠 小 停 o係 度 即 刻 上 車, 20 分 鐘 車 程, 快 過 92


> 成 兩 個 字; 另 外 D 人 鐘 意 包 嫌 愛 小, 講 野 方 便 D 掛.





呢 個 我 睇 92 完 全 輸 晒 , 仲 係 冇 仇 報 果 隻 。 一 來 巴 士 大 架 ,


唔 夠 小 巴 快 , 二 來 巴 士 要 站 站 停 , 小 巴 一 上 滿 就 直 飛 西 貢 。


價 錢 合 理 , 車 又 多 , 又 涼 又 快 , 俾 我 都 揀 小 巴 啦 。





唔 好 以 為 小 巴 條 龍 好 長 , 夠 車 的 話 分 分 鐘 等 三 部 小 巴 都 未 有


一 架 巴 士 到 。





> 另 外 94: 假 日 一 個 鐘 一 班 實 在 難 頂, 雖 然 話 有 96R / 289R, 但


> 係 好 多 唔 識 路 o既 人 仍 然 係 搭 94, 而 且 96R 太 貴, 92 / 299 轉


> 94 相 對 平 D. 假 期 又 冇 冷 馬 (大 忌), 平 日 又 只 係 用 AM, 94 係


> 平 日 唯 一 入 到 北 潭 涌 / 黃 石 o既 選 擇, 其 實 94 每 日 做 半 個 鐘


> 一 班 都 不 乏 捧 場 客, 如 果 車 開 番 密 D, 94 實 有 得 做.





既 然 96R 開 到 ADS ,94 都 應 該 換 埋 做 ADS 啦 。 如 果 平 日


少 人 , 咪 假 日 先 換 車 囉 。 假 日 兩 BL 兩 ADS 半 小 時 一 班 應 該 唔 錯 。


但 咁 樣 又 要 重 新 遷 就 埋 99 時 間 表 , 都 要 諗 諗 。





> 2. 做 宣 傳:


> A) 學 城 巴 6 系 咁, o係 西 貢 總 站 / 坪 石 / 鑽 石 山 整 番 幾 個 大


> banner, 宣 傳 92 $4.20 / $5.90 就 到 坪 石 (綠 小 要 $7.50, 92 冷 馬 $5.90);





雖 然 個 總 站 搬 左 去 鑽 石 山 都 有 一 段 時 間 , 但 搭 車 o既 人 始 終


係 去 番 彩 虹 。 呢 個 習 慣 咁 多 年 都 冇 變 過 。





所 以 掛 Banner 不 妨 去 番 彩 虹 , 同 小 巴 明 撼 囉 。





> B) 坪 石 經 常 有 92 埋 站 (可 以 一 架 到 站 一 架 走), 製 造 密 車 假 象;





咁 盞 阻 塞 交 通 咋 喎 , 唔 好 唔 記 得 仲 有 91/91M 客 等 車 。





> C) 92 及 299 掛 牌 上 banner 宣 傳 自 己 $4.20 / $5.90 出 坪 石 / $9.00


> 出 沙 田;





髹 路 線 廣 告 嚮 車 身 度 啦 。 再 唔 係 學 新 巴 15 咁 畫 公 仔 仲 好 。





> D) 好 似 九 巴 仔 咁, 整 個 「 西 貢 仔 92 / 299 任 穿 梭 」 等.





又 得 喎 。





> 3. 裝 八 仔, 96R, 299 減 價; 摺 99, 299 做 雙 向 分 段; 94 加 班





太 多 人 坐 299 , 整 雙 向 分 段 好 煩 。





299 仲 減? 幾 年 冇 加 過 價 喎 。





> 4. 開 特 快 線: 好 似 城 巴 260 咁, 整 條 92X, 由 西 貢 出 鑽 石 山, 只 停


> 鑽 石 山 、 坪 石 、 西 貢 總 站, 務 求 用 少 過 半 個 鐘 出 到 坪 石; 另 外 整


> 條 292R 出 尖 沙 咀 / 旺 角 (特 快 線, 出 九 龍 唔 停 坪 石), 搶 部 份 旺 角


> 紅 小 客.





開 市 區 R 線 贊 成 , 開 特 快 出 鑽 石 山 唔 好 。





因 為 西 貢 出 市 區 行 死 一 條 路 , 唔 停 站 都 唔 代 表 佢 特 快 ,


反 正 92 由 井 欄 樹 開 始 都 唔 係 站 站 停 架 。





不 過 運 輸 署 實 唔 批 出 市 區 R 線 , 因 為 九 龍 城 / 旺 角 有 紅 Van,


不 宜 正 面 交 鋒 。





(以 前 咪 提 過 九 巴 計 劃 開 藍 田 地 鐵 站 ← → 西 貢 假 日 線 o既?)


Article 60: (Request 2)

星 期 日 有 一 大 批 外 籍 女 傭 會 搭92,


所 以 有 堆 車 放 係 度.另 外 遲 些92入


西 貢 客 量 可 能 增 加,因 綠 小 坪 石 總


站 將 會 搬 往 近 彩 雲 的 新 小 巴 站 中,


這 時,92便 會 食 晒 綠 小  客.



Article 61:

字軌& E41的問題


Taiposon (ws151036@ws1.hkcampus.net) at Mon Aug 9 13:38, 1999 said:


1.怎 樣 才 算 字 軌 ?


2.我 怎 知 那 不 是 字 軌 / 打 枚 車 ?


3.E41有 幾 多 架 巴 士 行 ?


4.有 乜 車 唔 係E41字 軌 ?


Article 61: (Request 1)

九 巴 派 更 部 有 出 字 軌 紙 , 即 各 線 各 字 軌


(正 常 情 況 下,無 壞/無 替 洗/驗 車) 用 的 車 ,稱 為 字 軌 車.


注:字 軌 車 也 未 必 常 行 番 原 線, 常 行 某 線 也 不 等 於 是 某 線 掛 牌 車.


通 常 只 有 掛 牌 車 車 內 才 有 該 線 路 線 資 料 (公 司 規 定,唔 係 掛 牌


則 可 唔 攝 路 線 資 料 )


若 你 認 識 車 長 , 就 可 問 佢 地(當 然 要 原 本 識 , 免 得 煩 倒 人)





GZ5818/Tonio Tse


Article 61: (Request 2)

記 得 板 友 SLK 話 過 九 巴 取 得 ISO 後 , 連 替 車 都 要 嚮 車 廂


乳 豬 盤 度 放 資 料 紙 o既? 究 竟 係 要 定 唔 要?





雖 然 我 見 親 都 係 替 車 冇 資 料 紙 。


Article 61: (Request 3)

太 煩 了 ! 都 係 放 棄 做 為 妙........



Article 62:

Re: 答3AD39,40的車牌.


阿恆(3AV28) (ryhchan@ctimail.com) at Mon Aug 9 11:00, 1999 said:


> 3AD138 (ckccheng@netvigator.com) said:


> 小 弟 急 需 3AD39,3AD40的 車 牌 號 碼 , 各 位 板 友 可 否 提 供?


> Thanks!!





3AD39 HJ7414 (S)


3AD40 HJ7459 (S)





阿 恆(3AV328)


Article 62: (Request 1)

Thank you!



Article 63:

Re: 有趣巴士


3AD46/HJ8388 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) at Mon Aug 9 11:22, 1999 said:


> 9807 (autobus@globility.com) said:


>


> 其 實 香 港 仔 水 塘 道 有 冇 需 要 用 上 呢 種 巴 士 呢 ?


> 成 日 聽 見0的 巴 士 水 滾 啊 之 類 , 除 左 雞 車 就 後 計 無 人 了 。


> 或 者 呢 種 車 可 以 勝 任 的 。


> 唔 好 睇 上 車 都 要 上 成 層 樓 咁 高 , 佢 車 高 四 點 四 米 , 十 一 米 長 ,


> 車 尾 設 有 斜 板 供 傷 殘 人 仕 登 車 之 用 ,


> 可 用 成 登 上 一 比 一 點 五 斜 度 之 用 。


>


> 唔 知 有 冇 板 友 坐 過 呢 ?





唔 知 塊 斜 板 有 幾 長 ?


Article 63: (Request 1)

架 車 有 無 可 能 冷 氣? 唔 係o既 話, 架 車 可 能 會 比 人 燒.


最 好 架 野 可 以 降 地 台 到 與 行 人 路 平 行...


因 為 好 似 話 有 人 係 跛 腳, 架 車 高 少 少 都 上 唔 到.


Article 63: (Request 2)

成 米 幾 兩 米 長 啊 , 但 係 佢 塊 斜 板 係 電 動 架 , 即 係 好 似


半 山 個 條 登 山 電 梯 咁 囉 。



Article 64:

Re: 強烈反對巴士上播收音機


Celebus (matt4127@netteens.net) at Mon Aug 9 19:04, 1999 said:


> Wisdom (wisdom125@ismart.net) said:


> 本 人 強 烈 反 對 在 巴 士 上 播 收 音 機, 其 發 出 之 噪 音 之 大


> 連 普 通 說 話 的 聲 音 也 聰 不 到!!!


> 請 問 各 板 友 有 何 意 見 呢????


>


> Wisdom





我 今 日 坐 架HD牌3AV,架 車 部 收 音 機 蚊 滋 咁 細 聲,仲 細 聲 過AM播 第 七 台


Article 64: (Request 1)

但 沒 有 了 收 音 機 聲,還 有 引 擎 聲,司 機 爆 粗 聲....


倒 不 如 聽 聽 電 台 節 目(不 過 要 細 聲d),可 以 聽 新 聞,聽 交 通 消 息.





CV7946



Article 65:

問題兩則???


948 (tycc1406@netteens.net) at Mon Aug 9 18:29, 1999 said:


1)點 解N叫 鴨,G叫 雞?有 無 其 他 特 別 巴 士 名?





2)58M,58X建 生 特 車,59M,59X新 屯 中 特 車,59M悅 湖 特 車,59X龍 門 特 車


通 常 用 冷 定 熱?


Article 65: (Request 1)

> 1)點 解N叫 「 鴨 」,G叫 「 雞 」?有 無 其 他 特 別 巴 士 名?





咁 就 要 由 「 雞 」 講 起 啦...


雞 , 其 實 係 勝 利 二 型 , 至 於 點 解 叫 「 雞 」 , 就 有 幾 個 說 法 :


1.其 英 文 名 為'Leyland Victory Guy Mk.ii


因Guy音 與 雞 音 相 近 , 所 以 就 叫 「 雞 」 啦





2.因 為 佢 個 避 震 實 在 太..., 好 似 雞 啄 野 咁


所 以 就 叫 「 雞 」 啦





N(祖 比 倫)叫 「 鴨 」 既 原 因 只 係 因 為 佢 同 雞 相 近


所 以 就 咁 叫 鴨 啦





MAN


Article 65: (Request 2)

> 1)點 解N叫 鴨,G叫 雞?有 無 其 他 特 別 巴 士 名?


雞: (G)uy Victory Mk II


鴨: De(n)nis Jubliant





我 是 機 神, 上!


機 神 支 持 環 保, 上!


少 用 廠 機, 多 用 黃 金 嘜, 上!



Article 66:

Re: ML55己獲續牌+MC7、ML4、ML25提早退役


Celebus (matt4127@netteens.net) at Mon Aug 9 18:16, 1999 said:


> DL (ss78k@netteens.net) said:


> 1.ML55己 獲 續 牌 至6/8/2000


Great!


> 2.由 於MC7、ML4、ML25三 輛 之 行 車 証 被 盜 , 故 相 信 會 提 早 退 役 !


邊 個 偷 野,仲 偷MC7,知 唔 知 幾 多 巴 士 迷 未 搭 過?!!!!!!!!


呢D偷 野 既 巴 士 迷 應 該 打 把!


Article 66: (Request 1)

咪 係 囉,本 來 我 想 塔 多 一 次MC7,現 在 無 機 會 呀...唉!





塔 過 一 次MC7的


S3N353



Article 67:

Re: 巴士迷 - 論 -會考


Kwan (sfac3a09@netvigator.com) at Mon Aug 9 15:12, 1999 said:


> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


> 會 考 明 天 放 榜 , 本 人 亦 考 過 會 考,有 感 而 發 想 與 各 位 分 享 經 驗.


>


> 外 界 人 可 能 會 覺 得 巴 士 迷 比 較 沉 迷 巴 士,忽 視 學 業,會 考 成 績 較 差,


> 我 倒 認 同, 有 時 真 難 以 同 時 兼 顧 兩 者 , 要 靠 自 制 能 力, 我 認 識


> 的 不 少 巴 士 迷 學 業 成 績 都 較 差.





你 說 得 對 , 因 為 我 都 知 唔 少 巴 士 迷 的 成 績 是 比 較 差 的 ‧


而 主 要 原 因 是 他 們 放 太 多 時 間 在 搭 巴 士 上 放 棄 了 很 多


讀 書 的 時 間 。





或 者 我 講 兩 件 事:





1. 某 巴 士 迷 唔 考 會 考 影 剛 落 地 的 中 巴CX


2. 有 人 走 堂 影2700, 仲 在 別 人 面 前 話 自 己 好 犀 利





類 似 的 故 事 真 係 唔 少 , 我 在 此 講 些 而 已 。


這 些 真 是 名 副 其 實 的 巴 士 痴 了 。





有2


>


> 或 者 , 我 是 幸 運 的 少 數 , 我 上 年 考 會 考 , 取 得 3A3B2C 的 成 績,


> 現 在 有 幸 原 校 升 中 六. 老 實 說 , 我 真 要 感 謝 神 , 自 問 未 嘗 盡 力.


> 記 得 考 A.Maths 前 夕 , 沙 廠 首 次 派 老 虎 頭 行 73A (FW1440) ,


> 我 走 左 去 搭 一 轉. 又 記 得 考 中 文 前 夕 , K 廠 首 次 派 AS 行 70X ,


> 我 又 走 去 搭 一 轉 , 用 了 不 少 時 間.





小 弟 少 你 三 數 分 , 當 時 小 弟CUT了 上 網 的ACCOUNT之 餘 也 不 會


專 登 搭 巴 士 遊 河 。 因 為 這 花 了 小 弟 不 少 時 光 。





有 時 我 覺 得 有 人 用 很 多 時 間 研 究 字 軌 , 派 車 , 完 全 唔 明 白 他


們 有 什 麼 意 義 , 直 至 今 日 我 仍 未 分 得 出 邊 隻 車 打 邊 隻 車 的 原


因 是 這 樣 。





> 但 願 各 位 快 將 收 到 成 績 通 知 單 的 板 友 取 得 優 良 成 績 ,


> 祝 前 程 似 錦!





祝 大 家 好 運 。





Kwan


HR8473


Article 67: (Request 1)

Some of my classmates in university, also bus fans, get3As for their A-Level.So I think it's really upto the person itself to allocate his time probably. Nothing particular doing with interest on buses!



Article 68:

Re: 請問以下新巴二手巴士幾時到期?


豐巴 (simong@netvigator.com) at Mon Aug 9 12:47, 1999 said:


> BR4474 (c6091596@comp.polyu.edu.hk) said:


> 請 問 以 下 新 巴 二 手 巴 士 幾 時 到 期?


>


> LV83, LV98, ML62, SF3, SF7, SF10





ML62到 期 日 期 為4/8/2000(最 長 壽 的ML)





豐 巴


Article 68: (Request 1)

SF10:26/7/1999,現 在 在CHAI WAN EPOT, 可 能 年 驗 。



Article 69:

Re: 冇獎遊戲--請問呢幅相有乜唔妥?


taiposon (ws151036@ws1.hkcampus.net) at Mon Aug 9 10:44, 1999 said:


> 水 晶 東 京 小 公 主 (tangeric@netvigator.com) said:


> sorry, 應 是:呢 個 站 牌 有 乜 唔 妥?


>


934用 了 黑 底


Article 69: (Request 1)

如 果 你 去 見 個 真 站,其 實 係 深 綠 底



Article 70:

Re: T.D!Take care of Queen Rd(E) passenger!


Sunba (akyl@rubens.its.unimelb.edu.au) at Mon Aug 9 10:06, 1999 said:


> u.best (china@ismart.net) said:


> If 917 change to 117 again,if you want to take a bus


> from Queen Road East to Kowloon(West),which route should i choose?


> A lot of passenger take 917 at Queen Road East so i


> suggest keep 117 and 917 both of routes!


>


> u.best





Substantiate your claim that 917 has a high demand in QRE.


What are those empty buses we see in Central about?





Sunba


Article 70: (Request 1)

其 實, 邊 有 得 話 為 晒 所 有 人 架...


巴 士 公 司 都 係 做 生 意, 如 果 真 係 有 咁 多 人 坐917, 就 唔 駛 轉 返 做117啦



Article 71:

Re: Where is Kam Tin 車場?


o07 (o07@netteens.net) at Mon Aug 9 11:50, 1999 said:


> FA 8930 (rav0013@netvigator.com) said:


> I want to take photo with 退 役 LF,MC,LV,DS,etc...But I don't kwon where is this place, who can tell me how to go there ,thank you


好 似 在 蓮 花 地!


o07


Article 71: (Request 1)

u can take R.251M, R.64K, and R.51 to there.


順 便 問 問,河 上 鄉o個 個 車 場 又 點 去?



Article 72:

Re: [News Item] Scania sold to Volvo


100/911R/M1/300 Wong (invespac@netvigator.com) at Mon Aug 9 08:53, 1999 said:


> STA Renault 3304 (dccheng@acs.itd.uts.edu.au) said:


> Volvo has acquired some 49% of Scania recently, making it the


> second largest truck and bus builder in the world, while


> the world's larest is the Daimler Chrysler Group.


>


> The total value of shares cost US$7.4 billion, which is about


> HK$50 billion ($50,000,000,000).


>


> It has been flowing in the industry that Volvo is trying to


> buy another builder ever since it has sold it's car division


> to Ford earlier on.


>


> It would be interesting to see what will happen to the range


> of buses currently Scania and Volvo offer.


>


> My speculation is, the coaches of the new group would be of


> Scania origin while the buses will be Volvos.


>


> Visit


> SuperBus Australia





Thanks for the news, which is extremely interesting...





Your point for having Scania as coach division and Volvo as


bus division is also interesting. Though I thought Scania


does make many SLF 'city' buses, on top of its 'coach' range.





Meanwhile, Volvo does make some good coaches like B12.





Of course, 'merger' is the big word in this era, and I guess


the merger will make the new Volvo/Scania group more competitive


to those of Mercedes/MAN/Neoplan in Germany.





100/911R/M1/300 Wong



Article 73:

ATR1情況


阿九 (hh2803@ctimail.com) at Mon Aug 9 19:02, 1999 said:


> WAJE (lamkamon@netteens.net) said:


> 我 想 知 道 九 記 的ATR 1之 現 況.到 底 何 時 出 來 服 務





現 時ATR1 (HJ 2127)停 泊 於 九 龍 灣 廠 二 樓 的 一 角 ,


整 個 頭 幅 、 車 尾 引 擎 襟 、 冷 氣 機 組 都 被 拆 掉 , 下 層 及 上 層 車 尾 的 凳 亦 被 拆 除 , 看 來 暫 時 也 復 出 無 期 。





阿 九



Article 74:

Re: 有無非華人做本港巴士車長?


Celebus (matt4127@netteens.net) at Mon Aug 9 18:06, 1999 said:


> 3AD46/HJ8388 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) said:


> 有 無 非 華 人 做 本 港 巴 士 車 長 ?





城 記6A現 時 有 個 亞 差 渣 短 龍



Article 75:

Re: 點解九記D熱狗車尾窗要改做梗窗?


CV7946 (anthonycm@ctimail.com) at Mon Aug 9 17:47, 1999 said:


> DM2575 (ywc98426@ywc.hkcampus.net) said:


> 如 題,是 不 是 怕 D廢 氣or驚 車 內D紙 張 垃 圾 亂 飛.謝 謝 作 答





因 如 車 尾 開 窗,街 上 的 沙 會 吹 到 車 廂 內,所 以 先 改 梗 窗.(之 後 那 期 的


'今 日 九 巴'都 話 效 果 良 好).





CV7946



Article 76:

Re: why don't Ps call......


3AD46/HJ8388 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) at Mon Aug 9 18:04, 1999 said:


> taiposon (ws151036@ws1.hkcampus.net) said:


> 大 家 唔 覺 得


> 九 巴8P應 改 為8B/8X??


> 276P應 改 為276X?


> 同 新 巴8P應 改 為80X??


> P字 不 應 放 在 全 日 線 !


> like 2P→2X


> and 278P→278X





你 又 漏 了 88P 啦 !



Article 77:

新巴1620巴士照曝光


我不是環保新巴,上! (dc8@school.net.hk) at Mon Aug 9 14:59, 1999 said:




















尚 有 更 多 照 片 在新 巴27巴 士 網 頁....多 謝!


Article 77: (Request 1)

All the photo were not so clear woo...Even the reg.no of 1620 also not clear. Can you explain why?


3AV120


Article 77: (Request 2)

老 實 說 , 你 的 相 片 有 以 下 問 題:





1.有 部 分 相 片 偏 紅


2.有 部 分 相 片 偏 綠


3.有 部 分 相 片out focus


4.有 部 分 相 片 有 障 礙 物 阻 住


5.影 到 玻 璃 反 光





全 部 是 影 相 大 忌 , 所 以scan相 時 要 用 較 色 , 會 沒 有1,2情 況 。


大 部 分 相 機 都 有 一 個 特 點 , 按 半 下focus, 按 一 下 才 影 相 ,


情 況3便 沒 有 了 。 最 後 , 選 擇 一 個 較 好 的 拍 攝 位 置 會 沒 有


4和5的 情 況 。





而 適 當 的 裁 剪 是 一 張 好 相 的 關 鍵 。



Article 78:

Re: Hanover 字牌經常出錯?!


5B大少 (ronaldsamuel@ctimail.com) at Mon Aug 9 15:27, 1999 said:


> 我 不 是 環 保 新 巴 , 上! (dc8@school.net.hk) said:


>




>




>




>




>


> 新 巴1625的Hanover字 牌 由63變 號 又 變 再 變 乜 都 冇 , 之 後 變 回63.公 乘 客 不 知 所 措....(對 巴 士 迷 來 說 是 一 大 笑 話...)請 有 關 當 局 進 行 適 當 維 修....多 謝!





What are you saying?


The bus in the first 2 pictures is different from the last 2!( PAY ATTENTION TO THE REGISTRATION NUMBER )


How come Trident run 27? 2 appeared at North Point Terminal?!


Please don't post such useless thread


thank you



Article 79:

Re: HOW MANY BUS IN KMB?


Philips (ykfong@vtech.net) at Mon Aug 9 14:32, 1999 said:


> HJ245 (t237824@ctimail.com) said:


> HOW MANY BUS IN KMB?


> BL? 3BL? S3BL? S3V?


> N? 3N? S3N? DM?


> M? 3M? S3M? ME?


> AF? AM? AA? AN? AL? AD? ADS? 3AD? AS? AV? 3AV? ATR? AP?


> THANK YOU


總 共 有4200部 巴 士,其 中 有2300部 空 調 巴 士.


熱 狗 車:


BL有123部,好 似BL3己 退 役.


3BL有163部,有 多 部 己 改 作 訓 練 車.


S3BL有470部,其 中 有 兩 部 己 因 發 生 意 外 而 換 車 牌,佢 地 係S3BL174(GP7529)


同S3BL364(GL2418).


S3V有30部.





N就 唔 清 楚 有 幾 多,但N1-213就 一 定 已 退 役.好 似 仲 有D改 作 訓 練 車.


3N有191部,但 有 一 部 已 改 作 巴 士 資 訊 車,仲 有 多 部 係 已 改 作 訓 練 車.


S3N有370部,DM有40部.





S3M有254部,M有80部,但 有6部 已 退 役,編 號 唔 係 好 清 楚.


3M既3部 全 已 改 作 訓 練 車. ME有41部,但 唔 知 有 無 退 役.





冷 馬 車:


AF有19部,AM有184部,AA有60部,但AA1已 改 作 巴 士 資 訊 車.


AN有24部,有D係 過o在 龍 運.


AL有150部,AD有360部,ADS有235部,3AD有170部.


AS有22部,AV有531部,3AV有348部,其 中3AV339-3AV348係 由 龍 運 過 擋 九 巴.


ATR好 似 出 到164部,而AP係 已 出o在7部.


以 上 資 料 唔 知 有 無 錯,請 接 力!



Article 80:

Re: 大家在坐870時, 有冇feel到怪異之事發生?


Jacky (jackyyng@hkschool.net) at Mon Aug 9 15:54, 1999 said:


> ON3R49C18Z4-20595 (tky808@hkschool.net) said:


> 大 家 在 坐870時, 有 冇feel到 怪 異 之 事 發 生?





見 到 都 已 經 feel 到 啦 , 坐 上 去 咪 更 架......


ps:咁 快 又 一 年 囉......



Article 81:

Re: [急問] 3AD的車牌?


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Mon Aug 9 10:49, 1999 said:


> 3AD138 (ckccheng@netvigator.com) said:


> 小 弟 急 需 3AD39,3AD40的 車 牌 號 碼 , 各 位 板 友 可 否 提 供?


> Thanks!!





3AD39 - HJ7414


3AD40 - HJ7459





GZ5818/Tonio Tse



Article 82:

Re: 昨天(8/8/1999)AP小意外


S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) at Mon Aug 9 11:30, 1999 said:





> Bruce Li (bruceli@vcn.bc.ca) said:


> 昨 日12:15am, 小 弟 到 了 東 京 街 總 站 影AP, 之 後 便 上 了


> 一 架AP(對 不 起,上 車 太 快,忙 記 了 看 編 號), 仲 係 有 女 車


> 長 駕 駛 呢! 一 路 上 都 好 平 安, 也 有 多 位 巴 士 迷 坐 在 車 上,


> 點 知 去 到 將 軍 奧 隊 道 口 的 收 費 亭, 那 部AP的 左 側 鏡 碰


> 到 收 費 亭.....碎 了! 唉! 那 麼 女 車 長 便 將 車 停 在 隧 道 口,


> 叫 我 們 轉 車 了.... 車 上 有 人 話, '係 女 司 機'..... 因 此,昨 天


> 下 午 應 是 少 了 一 架AP行296C....不 知 我 所 見 在 那 架AP上


> 的 巴 士 迷 是 不 是 版 友 呢?


>


> Bruce





哈!我 當 時 都 係 現 場.講 真,架AP5過 收 費 停 時 車 速 唔 算 快,


撞 倒 左 側 鏡 真 是 有 點 意 外,因 小 弟 第 一 次 塔AP遊 河,十 分 難 忘!


回 程 時,架 車 不 見 約13:30,真 快 手!





唔 知Bruce兄 當 時 座 什 麼 位 呢?


我 坐 上 層 右 邊 中 間 位 附 近!





昨 天 終 於 影 到 自 己 愛 車 的


S3N353



Article 83:

新記rt.84今日打回原形!


小丸子新巴5020 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Mon Aug 9 19:24, 1999 said:


琴 日 新 記rt.84用DA,VA行 走 好 地 地,今 日 又 變 回 全 雞 陣


容!會 否 同rt.82事 件 一 樣?





另 外:既 然rt.84用 得DA,VA,不 如 熱 狗 車 改 用DM,LM好 過.....!





5020 JD2911



Article 84:

城記rt.930用車一問?


小丸子新巴5020 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Mon Aug 9 18:59, 1999 said:


城 記rt.930用 車 係 米 有 部 份 係''城 記 火 炭 車 廠''內


抽 出 來?而 且 我 見 到 有d 6XX高 背 坐 椅Volvo 12m係 駕


駛 室 擋 風 玻 璃 冇E,S車 廠 地 方 標 誌,係 米 有 部 份 城 記6XX


係 城 記 火 炭 車 廠 出 車 呢?








thx!








今 日 搭 城 記rt.930返 香 港 係 西 隧 口


巴 士 站 見 到 本 板 友DA82同 一 班 巴 士


迷 影 巴 士,我 和 他 揮 手 但 見 不 到 我 的...


5020 JD2911



Article 86:

[廣告]尚德巴士互聯網已更新


LF1 (rhs53254@rhs.hkcampus.net) at Mon Aug 9 18:43, 1999 said:


尚 德 巴 士 互 聯 網已 更 新 , 歡 迎 參 觀 。


網 址:http://w3.to/sheungtak



Article 87:

[廣告]每週大相:九巴 Neoplan Centroliner #AP6


Eric Chan (eric780z@netvigator.com) at Mon Aug 9 18:29, 1999 said:


香 港 巴 士 相 片 網 每 週 大 相 為 九 巴 Neoplan Centroliner #AP6


歡 迎 參 觀



Article 88:

尋 人


WAJE (lamkamon@netteens.net) at Mon Aug 9 18:25, 1999 said:


現 在 我 想 找 在1999年8月5日 下 午5時 左 右 由 東 京 街 坐AP3同 成 日 玩 落 車 鐘 而 坐 在 上 層 車 頭 的 中 國 籍 男 子 一 名.如 有 回 應 請 Send E-Mail 至: Lamkamon1@hongkong.com



Article 89:

87A/88K搭車轉乘計劃過渡二千年


MAN (mangp@netteens.net) at Mon Aug 9 19:05, 1999 said:


今 日 落 下 面 抄 字 軌 , 去 到 下 面 巴 士 站 ,


睇 到 以 下 單 張(冇 通 告 咁 奇 怪o既 ? ? ?)





(打 直/左/略 低)路 線88k← →(打 圈)路 線87A


八 達 通 卡 轉 車 試 驗 計 劃





(打 橫/頂/紅 框/大 字)試 驗 期 延 長 至


2000年2月29日





其 他 的 野 同 舊 單 張 一 樣(慳 皮 ?)





本 人 估 計 延 長 原 因 : 未 如 理 想......





好 野 ! 各 位 仲 有 大 把 時 間 影/搭87,


不 過 下 年3月 大 家 應 該 無87搭 啦





補 充 : 大 圍 巴 士 總 站 及 新 翠 巴 士 站 有 中 量 單 張 可 供 索 取 ,


大 圍 街 市 的 已 被 剪 單 張 黨 剪 走 哂 啦...唉





昨 日 剛 由 日 本 空 運 到 港 的


MAN



Article 90:

**DS19**


Dennis Yum (dennis88@netteens.net) at Mon Aug 9 17:33, 1999 said:


Where can buy the model(DS19)??THINKYOU!!



Article 91:

88K87A


CK Cheung (lmc02126@lmc.hkcampus.net) at Mon Aug 9 17:12, 1999 said:


Just received the call of my son, he said that he was in Lek Yuen Estate, you found a notice said that the 87A<->88K scheme, the deadline is now 29/2/2000


Over!:)


CK Cheung in office



Article 92:

乜野係COR,COF?


Agassi (flk76018@flk.hkcampus.net) at Mon Aug 9 17:09, 1999 said:


如 題..



Article 93:

Some questions about buses


DAEMON's (il2239@netvigator.com) at Mon Aug 9 17:02, 1999 said:


I want to ask these questions:


Question 1:When will all the Ns be scrapped?


Question 2:When will the 9.5 and 12m non A/C buses of KMB completely withdrawn?


Question 3:Will KMB buy 11m Trident and buy more 10m Darts?


Question 4:May any boardmate tell me about the information of KMB rt.5C,11C,43M,44M,92,96R (e.g the no. of passenger is much or not,history of these routes, etc.....)?


Question 5:When will KMB start to withdrawn the S3M,S3N,S3BL,S3V?


Question 6:Will 680 and 690 turn to full A/C service within these 1-2 years?


Thanks a lot^o^



Article 94:

巴士模型


新巴25 (julianna@netvigator.com) at Mon Aug 9 16:41, 1999 said:


今 日,我 打 過 電 話 去 一 間 在 西 灣 河 的 巴 士 模 型 店(巴X世 界),佢 話 起 碼 要 在 月 尾 才 會 有 新 巴 雙 門Dart賣,唔 知 係 唔 係 呢?





新 巴25





*(有 錯 請 指 正)



Article 95:

各位板友,請問...


城市烏蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) at Mon Aug 9 15:59, 1999 said:


當 年 中 巴 車 長(car佬)所 講O既 「 砵 頭 」 係 咪 即 係 指 「 紅 番 頭 」--LX呢?



Article 96:

[廣告]巴士廣告 Banner 相片


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Mon Aug 9 15:57, 1999 said:


70X 網 頁最 新 加 入


巴 士 廣 告 Banner 相 片 , 包 括:


德 國 風 油 精,法 國 蜂 巢 大 三 星,中 華 英 雄,盜 墓 迷 城,Dreyer 's


漫 畫 節 .





歡 迎 參 觀





GZ5818/Tonio Tse



Article 97:

歲月留影﹕百無禁忌﹖﹗^_^


Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) at Mon Aug 9 14:58, 1999 said:


當 年 城 巴 出 車 真 係 出 得 好 趕 ﹕











今 時 今 日 又 點 呢 ﹖



Article 98:

Where is kmb 3AV339-348


HJ245 (t237824@ctimail.com) at Mon Aug 9 14:51, 1999 said:


Where is kmb 3AV339-348 on what route?


Thank you



Article 99:

11m have back to 54 today


SiuLam (suilam@netteens.net) at Mon Aug 9 14:27, 1999 said:


They are S3N336 and a S3Bl -- DW????














Is it the new design of KMB's bus stop display???





By SiuLam



Article 100:

文匯報經濟版-Stagecoach入股冠忠機會大


李尋歡 (peterwko@netvigator.com) at Mon Aug 9 13:21, 1999 said:


以 下 係 摘 錄 自 今 天 的 文 匯 報 經 濟 版:





Stagecoach入 股 冠 忠 機 會 大



Article 101:

尋車數架


阿恆(3AV328) (ryhchan@ctimail.com) at Mon Aug 9 12:19, 1999 said:


小 弟 想 尋 找 以 下 車 輛, 在 哪 個 廠, 在 哪 條 線 掛 牌 呢?


ATR94 HZ1910


ATR139 JB7251


ATR142 JB9332 是 不 是 在 元 朗 廠 行968呢? 因 為968個 字 軌 表 好 耐


都 冇 改 過, 資 料 不 正 確.


ATR147 JC1343





謝 謝 各 位!





阿 恆(3AV328)



Article 102:

找資料:曾撞死人的巴士,事發時間地點......


ON3R49C18Z4-20595 (tky808@hkschool.net) at Mon Aug 9 12:11, 1999 said:








找 資 料:


1 曾 撞 死 人 的 巴 士:車 牌 及 編 號


2.事 發 時 間, 日 期, 地 點 和 經 過


3.當 時 行 什 麼 路 線


4.在 那 車 行 什 麼 線





多 謝 各 位 幫 忙!



Article 103:

問AP8-20車牌


Leslie Chan/DD4571 (neoplan@ismart.net) at Mon Aug 9 10:33, 1999 said:


想 問 問 有 無 版 友 有AP8-20車 牌?Thank you!





尋 日 坐 唔 到AP的


Leslie Chan/DD4571/FN7831



Article 104:

道歉!!


3AD138 (ckccheng@netvigator.com) at Mon Aug 9 10:25, 1999 said:


小 弟 貼 了3篇 相 同 內 容 的 文 章 , 在 此 致 歉 。



Article 105:

NWFB change the homepage's bus stop!


u.best (china@ismart.net) at Mon Aug 9 10:06, 1999 said:


Last month i said that the 'bus stop' at NWFB homepage


is non-reasonable but when i visit the site today,


the bus stop change from Central to Landmark and


no mistake can be find there.





NWFB's staff like to visit HKBDB?



Article 106:

請問你地怎樣撐握1620行車路線


A.C (tinaau@cyberec.com) at Mon Aug 9 20:17, 1999 said:


請 問 你 地 怎 樣 撐 握1620行 車 路 線





thank!!



Article 107:

各位板友,究竟新巴值唔值得『慶足』一週年?


城市烏蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) at Mon Aug 9 20:16, 1999 said:


第 四 百 架 新 巴 已 經 名 歸 有 主,準 備 慶 祝 一 週 年 ‧ 但 同 時 又 帶 來 唔 少 「 驚 喜 」,好 似 佢 新 張 第 一 日 凌 晨 四 點 都 唔 夠 就O係 杏 花 村 撼Dart;O的 舊 車 過 檔 後 成 日 跪;服 務 質 素 唔 覺 好 轉;仲 有 最 近O的 躉 成 日 撞...


你 覺 得 新 巴 值 唔 值 得 『 慶 足 』 一 週 年?



Article 108:

問Trident


Kenrick DG3001 (h9808241@hkusua.hku.hk) at Mon Aug 9 21:04, 1999 said:


小 弟 想 問 以 下 問 題:





1) 九 記trident出 到 幾 多 號?


2) 九 記 仲 有 冇trident未 出?


3) 九 記 仲 有 冇 未 裝 的trident?


4) 九 記ATR130-15?的 車 身





Kenrick DG3001


香 港 巴 士 資 料 中 心



Article 109:

問九巴15歷史


雍正格格 (n281@i-cable.com) at Mon Aug 9 21:03, 1999 said:


請 問80年 代 中 期 九 巴15號 是 否 試 過 長 牛,jubilant及BL三 代 同 堂 ?


THX!!



Article 110:

尋-GG9879


2154 (ken8505@pacific.net.hk) at Mon Aug 9 21:02, 1999 said:


尋-GG9879,是 否 仍 在58X?好 跑!


Cityflyer-2154



Article 111:

[廣告]加相新巴 MC7 ,ML4...


Eric Chan (eric780z@netvigator.com) at Mon Aug 9 21:10, 1999 said:


香 港 巴 士 相 片 網 加 相


新 巴 MC7, 新 巴 色 ML4, 城 巴 1319


歡 迎 參 觀



Article 112:

Citybus 20年有無野攪?


2154 (ken8505@pacific.net.hk) at Mon Aug 9 21:27, 1999 said:


Citybus 1979年 成 立,足 足20年,有 無 慶 祝 活 動 攪?


2154


A11 Bus Terminus



Article 113:

914巨獻---雞寶套餐


DL (ss78k@netteens.net) at Mon Aug 9 21:41, 1999 said:


話 說 新 巴rt.914經 常 被 乘 客 投 訴 仍 有 非 空 調 行 走 , 故 新 巴 銳 意


改 善服 務 , 除 三 車 行1019和 六 車 行VA30外 。 新 巴 推 出 另 類


服 務 , 優 待 各 巴 士 迷(=為 新 巴rt.914的 投 訴 增 加), 特 別 派 出 必 令


各 乘 客 興 奮 的---雞 寶 套 餐 :


今 日 早 上rt.914五 車 已 派 出SF4行 走 , 而 其 餘 非 空 調 車 則 行ML。


不 過 到 了 中 午 ,rt.914二 車 卻 換 了LV15行 走 , 令 師 傅 大 叫 一 聲 :


「X你XX, 派 架 咁 既 野 來 行 ! 」





好 心 新 巴 不 要 再 耍 花 樣 , 富 榮 居 民 都 變 到 要 罷 搭 新 巴914!


新 巴 生 性 啦 ,ML都 見 怪 不 怪 , 今 日 還 推 出 「 雞 寶 套 餐 」 , 實 行 玩


弄 乘 客 一 番 ! 唉~~~~





DL



Article 114:

頂閘與差佬查身分証之問題


3AV50 (yscwong@hkstar.com) at Mon Aug 9 21:37, 1999 said:


記 得0係n日 前,晨 咁 早 搭182過 海(繁 忙 時 間),


當 架 車 去 到 九 龍 塘 舊 軍 營 外 之 巴 士 站,架 架 巴 士 上


的 乘 客 都 要 被 查 身 分 證,當 時 都 查 得 好 快(因 為 無 人 企!)


我 想 知 如 果 架 車 頂 閘,差 佬 又 要 查 證,他 們 會 怎 辦?


要 企 個d乘 客 先 落 車,還 是......(唔 知)?


你 地 有 否 見 過 上 述 情 況 出 現 呢?





香 港 巴 士 雜 誌+巴 士 廣 告 集


祝 各 位 會 考 生 錦 繡 前 程


3AV50