19990926




Articles on 26th September, 1999.

Today's Articles: 95.


Articles' Numbers: (19990926_01-95)


Please press the following links to the articles immediately:

以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第85篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文 第89篇文 第90篇文

第91篇文 第92篇文 第93篇文 第94篇文 第95篇文






Article 1:

Re: 沙廠空前危機??????


橙色一個巴 (orangebus@i-cable.com) at Sun Sep 26 09:38, 1999 said:


> Metrobus A/C DP1932 (kinghoem@netteens.net) said:


> 沙 廠 於8月23日 把80M加4部 冷 氣 車 後


> 由 沙 廠 後 備ADS中 抽 車


> 結 果 引 致 沙 廠ADS嚴 重 短 缺, 令 九 巴 於 不 夠ADS時 要 用 其 它 車 替


> 以 本 周 為 例,有 關ADS(80M, 81K 兩 線)的 壞 車 巳 到3次


> 因 此 本 人 認 為 九 巴 在 加 冷 氣 車 時 應 考 慮 清 楚


> (雖 然 我 支 持80M加 冷)





要 解 決 上 述 問 題,其 實 沙 廠 係 抽 走 批ADS,改 用11米 都 可 以,因 為


近 期 沙 廠 有 批AV多o左 出o來,我 想 信284批 車 都 可 暫 時 解 決 得o來..





而 長 遠 計,等 批10.6米Trident 裝 好 就 能 解 決'車 荒'的 問 題...





橙 色 一 個 巴


Article 1: (Request 1)

> Centroliner (jliemail@netvigator.com) said:


> 冇 辦 法 啦! 以 冷 馬 黎 講, 九 記 得 龍 仔 行 到 穗 禾 路 咋. 我 估 現 時 解 決 問 題o既 唯 一 方 法 就 係 買10.3米 躉. 因 為 九 記


> 仲 有 幾 條 線 有 同 樣 問 題, 例 如 同 廠o既299, 上 水/元 朗 廠o既64K/P, 九 龍 灣 廠o既15A, 5C, 2F, 28等.





我 一 早 叫28搬 站 架 啦, 九 記 唔 肯 都 無 法 架, 如 果28換AD/AV, 閒 閒 地 可 以lug番6-7架ADS出 黎.





Simon_28A :)


Article 1: (Request 2)

> AV102 GL3694 (agnescsf@asiaonline.net) said:


>


> 28 搬 得 去 邊??


> 問 題 不 是 尖 沙 咀 不 能 泊 大 車, 而 是 在 樂 華28 條 坑 不 能 泊 幾 架 大 車(最 多 兩 三 架).


>


> AV102





28 不 能 轉 大 車 的 問 題 正 是 尖 沙 咀 喎! 因 為 漢 口 道 左 轉 中 間 道 係 比


較 窄 , 所 以 234X 同 昔 日 的 15X 都 係 用 細 車 行 。





至 於 泊 車 食 飯 的 問 題 , 如 果 個 總 站 冇 位 , 大 不 了 咪 去 個 就 近 的 總


站 泊 囉 , 正 如 11號 食 飯 都 放 在 彩 虹 總 站 , 況 且 樂 華 有 大 條 28A


的 坑 , 根 本 不 成 問 題 。








5D  德 褔 花 園   往   紅 磡   ( 循 環 線 )


Article 1: (Request 3)

> Sopp (sopp@parsonsmusic.com) said:


>


> 九 龍 機 鐵 站





但 問 題 始 終 係 樂 華 條 坑不 能 泊 多 架 大 車, 所 以 始 終 不 能 用 大 車.


Article 1: (Request 4)

> Sopp (sopp@parsonsmusic.com) said:


>


> 主 要 把 車 泊 在 九 龍 機 鐵 站 便 可 以





都 話 唔 係 九 龍 個 邊,而 係 樂 華 個 邊 放 唔 到 咁 多 大 車.


樂 華 有4條 線--2A, 23M, 28同 但 其 中2 條(2A,23M)


的 大 車 總 數 係 大 過28,唔 通 叫2A同23M將o的 車'搬 屋'ma!!





亦 無 理 由 因 為28轉 大 車 而 要 將2條 線cut班 次ma!!


所 以28要 轉 大 車 先 決 條 件 就 係 樂 華 可 以 容 納 更 多 大 車...





橙 色 一 個 巴


Article 1: (Request 5)

佢 既 意 思 係 28 在 樂 華 即 開 即 走, 像 中/新 巴 四 號,


去 程 大 約 只 俾 三 十 分 鐘 行, 回 程 俾 四 十 幾 分 鐘,


盡 量 將 車 放 在 華 富.





不 過 九 巴 28 當 然 唔 可 能 ...


Article 1: (Request 6)

> Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) said:


>


> 請 聽 住 以 下o既 解 決 辦 法:


>


> 將28A正 式 改 為 遁 環 線, 像23一 樣 以 觀 碼 為 總 站, 只 在 樂 華 站 頭 設 一 分 站, 即 到 即 落 即 上 即 走;


> 由 於28A只 在 繁 忙 時 間 服 務(佔 用 樂 華 總 站 時 間 為0630-1000, 1600-2045), 2A, 28及23M食 飯 時 間 擺


> 車 不 成 問 題.





這 點 我 都 贊 成, 分 站 可 設 在 站 長 室 旁.





> 2A坑 位 保 持 不 變, 即 可 泊6架 車. (2A現 時 行18車) (其 實 而 家2A晨 早 及 晚 上 均 有 在 牛 頭 角 及 彩 虹


> 擺 車.)





少 少 更 正, 2A 條 坑 最 多 可 泊7 架 車, 而2A 係 有20架 字 軌(晚 上 有14 架).





> 23M用 現 時28的 坑, 可 泊3-4架 車, (23M現 時 行8車) (大 家 都 被 誤 導, 23M是 曾 經 行11米 車, 但 其 實


> 現 時23M仍 用BL, M為 主, 而 以 客 量 計 算 亦 無 需 要 用11米 車.)


>


> 28 --- 向 房 署 提 出 要 求, 將 現 時28A坑 拆 去, 將 現 時23M坑 改 為 孖 坑, 供28使 用, 此 做 法 可 提


> 供5-6個 車 位 予28.(28現 時 行15車)





即 使 拆 坑, 我 想 都 可 以 泊4 架 大 車, 但 我 諗 不 是 話 拆 就 拆.





> Simon_28A :)


Article 1: (Request 7)

這 已 被 區 會 否 決, 您 估 九 巴 咁 聰 明, 點 會 唸 唔 到 呢 招 縮 數 招.


無 問 題, 不 過 最 少 要 等 一 至 兩 年, 我 做 緊 間 舖 於 兩 年 半 前 投 訴 漏 水,


要 求 重 修 彎 位, 這 便 可 減 少 漏 水 情 況, 但 現 在 只 能 落 實 今 年 底 至 明 年


初 修 理, 前 後 要 等 三 年. 您 估 九 記 向 運 輸 署 申 請, 再 轉 介 去 房 屋 署 及


房 委 會 搞, 相 信 最 少 要 等 兩 年, 等 得 咁 耐 不 如 叫 九 巴 向 運 輸 署 申 請 批


准 兩 軸 冷 馬 黎 好 過, 或 試 下 用10.3米Trident, 快 過 搵 房 署.





Jess


Article 1: (Request 8)

巴 士 總 站 不 是 屬 於 路 政 署 管 理 嗎???


Article 1: (Request 9)

> Volvo Zuper Olympian (fatfishz@netvigator.com) said:


>


> Simon 28A 兄 講 過 好 多 次 喇 , 將28a條 坑 同28對 調 就ok啦!


>


> 以 下 方 案 都 可 陳 出ADS:-


>


> 117改AM


不 過117大 可 用AA啦


> 606改AL


如 果 在 非 繁 時 就 可 以 , 繁 時 最 好 用3AV/3AD。


> 203E改AV


認 同


> 212改AV


認 同


仲 可 以 在108改 用AV/AD/AL。 而 且 城 巴 可 派12米 豪 /12米 躉 的 , 我 估 九


巴 大 可 派ATR落 去 。


109線 則 可 改 用AV, 因 新 巴 在109用DA。


>


> 當 然 長 遠 計 都 係 要 購 買 新 車 。


我 睇 買10.3米 短 躉 係 最 適 合





超 豪 檸 少 .DL48


ICQ:15306525


Article 1: (Request 10)

千 祈 唔 好 用AV, 因 為 新 記D師 傅 己 經 話DA好 難 拗, 而AV實 際 上 比DA仲 長0.3米, 所 以 更 差, 用 短 躉 就 可 以.





Simon_28A :)


Article 1: (Request 11)

> 超 豪 檸 少 .DL48 (nichlas@netvigator.com) said:


> 不 過117大 可 用AA啦





AA? 邊 有 噤 多AA呀? 除 非60M落Trident, 吞 返o的SLF Dart出o黎 啦!





> 606: 如 果 在 非 繁 時 就 可 以 , 繁 時 最 好 用3AV/3AD。





論 客 量 , 兩 者 係 差 不 多 的 , 不 要 忘 記AL係3+2座 位 。 況 且 而 家606只 係 用ADS.


Article 1: (Request 12)

> Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) said:


>


> 我 一 早 叫28搬 站 架 啦, 九 記 唔 肯 都 無 法 架, 如 果28換AD/AV, 閒 閒 地 可 以lug番6-7架ADS出 黎.


>


> Simon_28A :)





仲 有108都 可 以 換 大 車, 途 經 的 路 段 其 實 係 可 以 行 大 車 的.


23B同25A行 勵 德 村 都 冇 問 題. 換 大 車, 又 可 多7部ADS.





bernie



Article 2:

另問離開3B的原因?


謝中 (dennist@hkstar.com) at Sun Sep 26 11:59, 1999 said:


> 覺 得 張 美 妮 特 正 的 古 競 豪 (fatku@school.net.hk) said:


> 見 過 未 搭 過.


>


> 我 有 同 學 在5K, 13D搭 過,佢 話 架 車 無 力0既!


>


> PS.張 美 妮 實 在 太...正...喇......!!!!!!





在3B時 經 常 乘 座,離 開3B後 就 無 緣 相 聚 了.





另 想 問 大 家N1-4是 否 有 人 投 訴 她 的 前 門 設 計


不 方 便 上 車 入 錢 而 被 調 離3B呢?


Article 2: (Request 1)

> Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) said:


> 印 象 中 我 搭 過 N2, 行 8 號.





唔 通N2係 荔 廠 車!


Article 2: (Request 2)

我 搭 過N1,N2,N4


我 搭 過N1行13A,13D,27K及601(但 冇 牌 搞)


N2行93A及601


N4行93K及95(最 後 一 日)





GW5017


Article 2: (Request 3)

> Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) said:


>


> 我 都 搭 過, 在13A, 13D, 14A, 14B等 路 線, 原 本N1-4係 幾 嘈 幾 慢, 但 係94年N1o係 大 修 之 後 出 番 黎 就 好 鬼 正, 車 廂re-panel o左, 幅 偈 番tune過, 雜 聲 少o左 又 好 力o左, 但 可 惜 行 多 一 年 就bye-bye.





何 謂''re-panel''?


N1車 廂0係 幾 時 翻 油 成 泥 黃 色?





>


> ps.請 問 張 美 妮 是 何 許 人 也?





張 美 妮 是 誰?你 多 收 看 閃 電 傳 真 機 或 兒 歌 金 榜,方 可 知 道.


>


> Simon_28A :)


Article 2: (Request 4)

> BR4474 (c6091596@comp.polyu.edu.hk) said:


>


> 我 搭 過 N1, N2, N4,


> N1 最 後 幾 年 都 係 13A 字 軌, N2 就 係 13D 字 軌, N4 就 周 圍 走,


> 不 過 通 常 行 3D, 但 N3 一 早 就 燒 毀





我 除 N3 外, 所 有 亦 搭 齊. 因 我 在 觀 塘 返 中 學 的.


N1, N2 比 較 穩 定, N4 後 期 就 周 圍 走; 但 他 一 直 都 係 3D 的 特 別 車,


編 號 1259 的 司 傅 喳.


因 93-95 年, 觀 塘 廠 又 係 唔 夠 細 車 用, 3D 除 了 兩 架 蛇 車 未 轉 加 五


外, 正 字 軌 已 全 MCW, 所 以 兩 架 蛇 車 多 數 拿 十 一 米, N4, N8? 變 左


大 後 備.


N3 不 是 燒 車 而 退 役, 而 是 大 陣 斷 裂 才 退 役.


Article 2: (Request 5)

咁 請 問 N3 係 何 年 何 月 退 役?


Article 2: (Request 6)

我 好 似 架 架 都 坐 過 , 試 過 坐 佢 行13D、 又 試 過 行92, 都 唔 算 無 力 啊 !


反 而 覺 得 架 車 比 用 亞 力 山 大 車 身 的 輕 巧 。





Christopher


Article 2: (Request 7)

小 弟 就 搭 過N1同 埋N3行106特 囉 。


等 唔 到82個0的DS, 就 要 比 多 N 咁 多 錢 搭 九 巴 的Jubilant,


為 左 免 遲 到 。


Article 2: (Request 8)

> DL (ss78k@netteens.net) said:


>


> I took N4 before,it ran rt.41.


>


> DL


我 撘 過N1行6c,N4行6F.不 過 呢 幾 架 車 上 層 第 一 排 好 窄 好 頂 腳,仲 有N3唔 係 被 燒.


Article 2: (Request 9)

> Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) said:


>


> 請 問N3係 點 死 架?


>


> Simon_28A





請 參 閱 此 處:


http://www.webcomm.com.hk/cgi-bin/hkbdb/read.cgi?t=36513-9





PS.都 係0個 句:張 美 妮 實 在 太...正...喇......!!!!!!


Article 2: (Request 10)

>我 又 想 問N3在 何 時 退 役???



Article 3:

Re: 極低B的問題-青衣廠點去及一問題


Leslie Chan (neoplan@ismart.net) at Sat Sep 25 22:41, 1999 said:


> G542 (g542@paktin.com) said:


>


> 如 題 !


>


> 點 樣 可 以 入 到 去 呢 ? ? ?


>





小 巴88M,葵 芳 地 鐵 站 開,$5.00





> G542


> ICQ#25915501





但 青 衣 廠d狗 好 死 惡,小 心.仲 有,你 有 無permit入 去 架?





上 星 期 四 入 完 去 的


Leslie Chan


Article 3: (Request 1)

> G542 (g542@paktin.com) said:


> 就 系 點 羅permit入 去 羅


>


> 普 通 師 父 ( 唔 系 荔 廠 ) 可 唔 可 以 帶 我 入 去 呢 ?


> 呢 條 問 題 好 似 映 得 我 好 低B添





羅permit當 然 要 有proper reason,如 工 事.


要 知 道,巴 士 廠 不 是 遊 樂 場!





Leslie Chan


Article 3: (Request 2)

> eric ching (bching@hk.super.net) said:


> 唔 係 呀.....你 有 車 長''磅''住 都 應 該 得....


> 我 都 因 此 可 以 看 上 荔 廠 派 更 部 看 看





請 勿 利 用 人 事 關 係 進 入 私 人 重 地, 這 是 非 法 行 為.


車 長 是 沒 有 權 利 批 准 他 人 進 入.


如 被 發 現, 您 和 有 關 車 長 可 能 有 麻 煩....


Article 3: (Request 3)

未 必 既


其 實 上 水 新 、 舊 廠 都 入 過 去 , 都 唔 會 覺 有 問 題 。


都 試 過 每 次 跟 車 長 入 上 水 新 廠 , 每 次 一 泊 車 入 廠 內


通 常 會 有 個 看 更 走 埋 去 架 車 度 睇 睇


看 更 通 常 都 唔 會 理 果 個 人 既 身 份 , 只 會 留 意 車 上 既 車 長 名 牌





但 係.....以 前 舊 廠 就......


通 常 如 果 響 上 水 石 湖 墟 個 舊 廠


個 看 更 係 好 嚴 既 , 試 過 逗 留 響 廠 外 睇 車 睇 好 耐


之 後 個 看 更 就 會 出 黎 問 下 來 歷 同 埋 驅 趕 要 求 離 開





~~~Tony(S3M61)~~~


Article 3: (Request 4)

我 都 有 俾 佢 問 過, 當 時 我 話 我 唔 係 記 者, 只 係o係 廠 外 影 巴 士, 唔 會 入 廠o既, 咁 佢 盲 無'呀 之 呀jor'o勒! (如 果 我 係 廠 外 影 車 佢 都 敢'呀 之 呀jor', 咁 我 就 一 定 同 佢 玩 過, 盤 番 佢 問 佢 用mud野 法 例 唔 俾 我 影 相, 仲 會 叫 佢 如 果 唔 鍾 意 就  番 晒D車 入 廠.)





Simon_28A :)



Article 4:

Re: 有冇人鐘意o係九巴聽商台 , 或o係新巴聽新城呢?


Tommy! (tommysiu@hknet.com) at Sun Sep 26 01:04, 1999 said:


> 細 佬 (ausaiho@netvigator.com) said:


> 有 冇 人 鐘 意o係 九 巴 聽 商 台 , 或o係 新 巴 聽 新 城 呢?


> 我 就 不 喜 歡 這 兩 個 台, 唯 獨 愛 聽 港 台!!!


>


> 咁o既 趨 勢, 城 巴 將 來 會 唔 會 有 港 台 聽 呢? (好 像 在 痴 人 說 夢 話, 及 版 友 請 不 要 見 怪!)





which channel,not matter ka !have radio for you listen wor!


but I like 903 more!





but sometimes I want to heard,but the other passenger talk loudly!


sometimes want to sleep but the radio so loudly,can't sleep.......!





so,if all seat have a headphone jack & volume adjust board for passenger( like the aircraft!),but the passenger must prepare the headphone myself than can listen the radio that will better!





or if not,don't install the radio at bus la!


if the passenger want to listen radio,he/she will bring the walkman him/her self ka la!





愛 上903巴!


Tommy!


Article 4: (Request 1)

我 鍾 意 聽903, 但 係 就 好 憎997.





其 實 我 都 要 多 謝 九 記 同903, 佢 地 將radio引 入 巴 士 亦 即 係 將 我 帶 番 入pop music, 起 碼 而 家 我 都 識 哼'都 是 你 的 錯'同'發 熱 發 亮'





其 實D人 成 日 投 訢 話 個 收 音 機 太 嘈, 咁 我 可 唔 可 以 投 訢D人 講 野 太 大 聲 嘈 住 我 聽 收 音 機 架? 記 得 上 幾 個 禮 拜 搭276P坐 樓 上 車 尾, 沿 途 個 收 音 機 開 到 蚊 滋 咁 細 聲, 但 係 車 上 就 有 九 把 好 大o既 聲, 包 括 兩 個 爛 佬, 四 個 潑 婦, 三 個 學 生 妹, 咁 我 就 俾 佢 地 嘈 到 收 音 機 又 聽 唔 到, 想 訓 覺 又 唔 得, 真 係 想 有 枝 鎗'隊lum'佢 地.








好 耐 無 租 過CD聽o既Simon_28A :)


Article 4: (Request 2)

> A. Marcos (98101270j@polyu.edu.hk) said:


> Maybe this question was raised longtime ago,


> please forgive me if it is....





You are welcomed.





> Recently I heard a conversation between NWFB drivers,


> they said that the radio stations (CR, 'Sun Shing') have to payback to the bus companies (KMB, NWFB)


> Is it true?? Is it an offence to the Law as it is unfair to other radio stations/ channels (RTHK, CR 1 ..etc) (!!I THINK!!)??





I'm not sure whether CR & Hit Radio have to pay KMB & NWFB respectively. Also not sure for whether the installation cost of radios on buses are paid by the two boardcasting companies.





However, I don't think there is offence in law by having some kind of monoploy. Just as Pizza Hut is legally selling Pepsi Cola but not Coka Cola. Or Hardees is selling Schweeps Cream Soda which McDonalds do not have.





Actually, for those passengers who used to listen other channels, they may find their rights are taken away. But let me ask one question: If they are really keen on their channels, why don't they take a radio with them?





Boardcasting is not solely available on buses, mini-buses too. But why nobody complains about that? Also, there are many passengers, like me, hate to listen for jockey reporting in Wednesdays & Saturdays. And there are many mini-bus drivers who listen to those programmes. How come we do not have the right to complain them?





Simon_28A :)


Article 4: (Request 3)

一0的0的 時 間 啦 ﹐ 有 時 候 佢 播 歌 ﹐ 又 可


以 鬆 下 神 經 ﹐ 但 係 有 時0的 DJ 0係 度 講


廢 話 ﹐ 又 幾 難 頂 。



Article 5:

Re: 陽光巴士是否屬於九巴?


細佬 (ausaiho@netvigator.com) at Sun Sep 26 00:32, 1999 said:


> 天 心 (eekkh94@alumni.ust.hk) said:


> 如 題





是!!!


Article 5: (Request 1)

是 九 巴 用 一 億 注 資


Article 5: (Request 2)

> LV123 (wkywong@net.polyu.edu.hk) said:


>


> 根 據 九 巴 年 報, 係 屬 於九 巴 集 團.


>


> LV123





也 可 說 是 九 巴 集 團 其 下 一 間 非 專 利 巴 士 公 司.


Article 5: (Request 3)

其 實,九 巴 集 團 係 包 括:九 龍 巴 士, 龍 運 巴 士 及 陽 光 巴 士 的, 而 九 巴 集 團 係 九 巴 控 股 旗 下 公 司



Article 6:

Re: 歲月留影﹕中巴倫敦寶


eric (bching@hk.super.net) at Sun Sep 26 03:14, 1999 said:


> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


> 說 真 的 , 我 一 向 對 中 巴 珍 寶 的 印 象 , 都 是 麻 麻 地 的 …


>


>


>


>


>


> … 但 X F 卻 是 一 個 例 外 。^_^





whenu talk the photo?


Article 6: (Request 1)

XF90: 約 在93年 底


T19: 約 在96/97年 底


Article 6: (Request 2)

> ML50 (pwdckwan@lynx.bc.ca) said:


>


> hihi, is the 1st pictre XF 90? i can't see it clearly ...


> thanks!





無 錯 。 拍 攝 時XF90正 於 灣 仔 碼 頭 休 息 。



Article 7:

Re: 【大相廣告】新巴中秋節通宵路線N9.(#1630)


藍田站長 (jackie01@hknet.com) at Sun Sep 26 13:35, 1999 said:


> 香 港 汽 車 網 絡 快 線 (hanvas@netvigator.com) said:


> 【 每 週 大 相 】 新 巴 中 秋 節 特 別 通 宵 路 線 N9 的 10.6m Trident. (#1630)


>


>   《 香 港 汽 車 網 絡 快 線 》 【 每 週 大 相 】 分 頁 更 新 ,


>   加 入 本 網 第 1 1 4 張 大 相 .


>   新 加 入 之 大 相 為


>     行 走 新 巴 中 秋 節 特 別 通 宵 路 線 N9 的 10.6m Trident. (#1630)


>   網 址 : http://home.netvigator.com/~hanvas/hkvne/w990926a.html


>


> 歡 迎 參 觀 .


> ---------------





咦?!睇 個 天 好 似 幾 光o下 喎...唔 通N9行 到 天 光?! fo_O







--


中 秋 夜 去o左 幫 間 銀 行relocation,做 到 成5點 幾o既藍 田 站 長(GB2444,FX8032)


Article 7: (Request 1)

> 藍 田 站 長 (jackie01@hknet.com) said:


>


> 咦?!睇 個 天 好 似 幾 光o下 喎...唔 通N9行 到 天 光?! fo_O







好 在 依 家 好 早 就 天 光 ,


冬 天 就 冇 乜 機 會 影 到 咁 光 咯 ..


Article 7: (Request 2)

> 我 係 醒 目5B仔 (ronaldsamuel@ctimail.com) said:


>


> 何 解 天 色 會 這 麼 光 的?


> 是 不 是 在25/9五 至 六 時 影 的?





中 秋 節 當 晚 我 去 左 石 澳 同 同 學 玩 通 頂 嘛 !


之 後 嚮 石 澳 睇 日 出 到 六 點 先 走 ..


出 到 筲 箕 灣 咪 順 便 影 幾 張 相 囉 ..


當 時 應 該 係 2 5 號 早 上 六 七 點 囉 !



Article 8:

Re: 九巴51暫停 , 巴士會否行走其他路線 ?


金魚 (n960@netvigator.com) at Sun Sep 26 13:12, 1999 said:


> 1004 HV3406 行914 老 陳 (chanmw11@hk.super.net) said:


> 九 巴51暫 停 , 巴 士 會 否 行 走 其 他 路 線 ? 還 是 在 廠 '坐 囚' ?


>


> 車 長 會 否 轉 去 其 他 路 線 ? 還 是 會 係 放 大 假 ?





我 曾 經 見 過51的AA42 GE6508,在 屯 門 的 總 修 中 心





金 魚 字


Article 8: (Request 1)

不 過 , 曾 經 在51線 停 駛 期 間 , 見 過 一 架Dart仔(51線)載 有 數 名 車 長


行 過 上 水 龍 運 街 。





~~~Tony(S3M61)~~~


Article 8: (Request 2)

同 樣 地 , 又 見 過 一 部U廠Dart仔 , 反 轉51線 牌 ,


在 窩 打 老 道 出 現 !





Rick



Article 9:

Re: 考大家心水清唔清問題<三>


Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) at Sun Sep 26 10:14, 1999 said:


> Volvo Zuper Olympian (fatfishz@netvigator.com) said:


> 問 題: 以 下 歌 詞 是 指 那 條 路 線 呢 ?


>


> Kowloon Bus~~~ , 抵 搭 !


> 載 你 返 到 樂~~華 。


> Four point seven  包  Air-con,


> 過o左 德 福~Four point two。


> GO! GO! Let's GO!


> Kowloon Bus 價 更 LOW~~~~~!


> 肥 仔~~~上 啦 !


> 肥 佬~~~上 啦 !


> 去 到Mong Kok, 師 奶 坐 佢 , 時 常 滿 座~~~~~!


>


> 〔Simon 2o都A 曰 : 撞 鬼 你 咪 , 死 肥 魚 ! 〕





哈 哈!





肥 魚 兄, 首CTY歌 好 掂 播, 原 來 我 條2A都 有 首 飲 歌 架, 正! 多 謝 晒:)





不 過 我 地 成 班 友 都 咁 大 件, 邊 個 係 肥 仔 同 肥 佬 先?





Simon_28A :)


Article 9: (Request 1)

當 然 係 我 既 至 愛--2A.


講 真2A 又 真 係 幾 抵 搭, 不 過 又 唔 只 師 奶 坐 佢, 仲 有 好 多 其 他 人 坐.





AV102


Article 9: (Request 2)

肥 仔 、 肥 佬 係 咪 指 我 呢 ?:)





2A常 客-肥 仔 、 肥 佬Christopher


Article 9: (Request 3)

2A^.^





GP7528



Article 10:

Re: My bus hunting trip today


72x (tckmail@hknet.com) at Sat Sep 25 23:02, 1999 said:


> Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) said:


> Today I completed a bus hunting trip (mainly for 2028 & 1620) in island side. Details are as follows:


>


> 0830-0900 28 (BL, DE licence) Lok Wah - Tsim Sha Tsui


>


> When I arrived To Kwa Wan Rd., I saw AL1 on 6C again. But something has been changed since I saw it at Lok Wah BT on 18/9. (Just a week ago): The ad. on starboard side was changed from 'Fortune Cold Tablet' to 'United Color of Benetton'.


>


> When I arrived New World (1) Hotel, I found my glasses broken since I saw at least 3 3ASVs serving on 81C. (I previously guessed that KMB will work like a turtle by putting those 3ASVs aside for testing for about half a year before launching them into service.)


>


> 0915-1000 110 (AN, FP 3723) Tsim Sha Tsui - Shau Kei Wan


>


> Actually it is my first time to take a single deck franchised bus to go XHT!


>


> 1000-1130 Bus hunting at Shau Kei Wan B/T


>


> I am very lucky to met with 2028 (small fruit bus) and subsequently 2080 (NWFB customer service ad.)


>


> Also I am very glad to have recognized one of our boardmates, namely LF293. We spent some time in the subsequent trip.


>


> As reported by Mr.LF293 in the 'today's special sight', LV27 on rt.9 was saw having one glass on the dash window at its upper deck broken, making a spider like shape. It was parted aside for almost 2 hrs and nothing was done to repair it. By the way, we saw many 16xx on rt.9 in fully seated condition when departed.


>


> After waited for one round of rt.9, we did not find 1620. Thus we decided to go to Central Outlying Ferry to take a chance on rt.25.


>


> 1130-1150 720 (50xx) Shau Kei Wan - Central


>


> 1150-1310 Bus hunting at Central Outlying Ferry.


>


> We saw VA56 on M21 and took pictures of it. There is something special on this bus that it wears CMB livery + NWFB friut banner ad.


>


> We waited a round of rt.25 but still found nothing. Although 1638, the brother of 1620, was allocated on 25, but it is actually the only Trident on 25 today.


>


> After that, Mr.LF293 decided to return home for photo finishing and he took a LM on 91. While I took 1422 on 12 to take a round trip from Central Ferry to Pedder St. If CTB really plans to withdraw all its SLF Darts, then this may be my final chance to take them. 3 SLF Darts are allocated on rt.12 today. (ie all buses of rt.12 are SLF Darts today.)


>


> 1320-1340 12 (1422) Central Ferry - Pedder St.


>


> After refueling at Sheung Wan, I walked to Macau Ferry and took some photos of NWFB & KMB Tridents on 691, 680 & 182 respectively.


>


> 1430-1500 Bus hunting at Macau Ferry


>


> After taking photos at Macau Ferry, I still try to find out 1620. This time I guess that it should be on 23B since Mr.LF293 reported that it is neither on 4, 42 nor 64.


> Thus I decided to go to Lai Tak Tsuen to take one more chance.


>


> 1520-1550 26 (2033) Connaught Rd.W. - Lai Tak Tsuen


>


> When my bus arrived Sogo, I saw a Trident with some green color chinese characters on windscreen. Boardmates must know what I am talking about... It was 1620 on 65 going towards Stanley Market!


>


> Thus I decided to go to North Point Ferry and wait until it returns.


>


> 1550-1600 41A (1348) Lai Tak Tsuen - North Point Ferry


>


> 1600-1810 Bus hunting at North Point Ferry


>


> One hour,


> Two hours I waited. I felt really very tired and sitted on the concrete block near the track of rt.10. However, 1620 was coming very late. As the sky turns dark gratually, I started to worry about the light for taking photo. I fitted a flashlight on my camera and keep on waiting for 1620.


>


> At 1810, 1620 returns. The driver was very kind that to stop his bus at the end of rt.65 track to let us (there is one more bus fan waiting for 1620) to take photos.


>


> Then I finished my trip by taking AL144 (but only AL_4_ was shown on dash panel) om 601 to go back to Kwun Tong.


>


> Although the trip took very long time and I felt very tired after it, it is a worthy trip.


>


> Simon_28A :)








你 係 咪 著 粉 藍 色t-shirt的 巴 士 迷 ?


我 係 港 澳 碼 頭 及 北 角 碼 頭o個 位 呀, 見 字 請add我icq no.44456011


Article 10: (Request 1)

> 2154 (ken8505@pacific.net.hk) said:


> But today i go on E23 arrive jordon rd(To ex-ferry pier direction).I see AL1 at the opposite side run for Rt.2E !(About 15:20)


> 2154





Oh Sorry!





Actually I saw AL1 turning into Kowloon City Ferry and I guessd that it runs on 6C. (Since I took it on 6C at Tuesday night.)





Sorry again for the confusion caused.





Simon_28A :)


Article 10: (Request 2)

> 72x (tckmail@hknet.com) said:


>


> 你 係 咪 著 粉 藍 色t-shirt的 巴 士 迷 ?


> 我 係 港 澳 碼 頭 及 北 角 碼 頭o個 位 呀, 見 字 請add我icq no.44456011





本 人 正 是, 但 可 惜 我 沒 有 玩ICQ, Sorry.





Simon_28A :)



Article 11:

Re: 可憐的九巴 51 線


S3BL272 (96485332@plink.cityu.edu.hk) at Sat Sep 25 23:42, 1999 said:


> HB 610 (sammi59@netvigator.com) said:


> 在 八 月 廿 二 日, 荃 錦 公 路 發 生 山 泥 傾 瀉. 51 線 因 為 此 改 行 大 欖 隧 道


> 來 往 錦 田. 在 九 月 五 日 開 始, 可 能 九 巴 不 想 蝕 大 本 吧! 把 51 線 停 駛 了.


>


> 今 日, 在 荃 碼 看 到 一 張 由 九 月 廿 四 號 發 出 的 通 告. 內 容 指 由 於 荃 錦


> 公 路 依 然 封 閉, 51 線 仍 然 停 駛 直 到 另 行 通 告.


>


> 究 竟 51 線 幾 時 可 以 復 駛 .........


>


> 發 現 呢 張 通 告 又 找 了 多 一 個 人 簽 名 代 行 既


> HB 610


> 36491-1





早 兩 個 禮 拜 聽 錦 田 個 站 長 話 荃 錦 公 路 又 搨 山 泥 又 搨 橋,最 重 要 係 條 橋 唔


知 幾 時 先 整 好.





S3BL272


Article 11: (Request 1)

我 在 30/8 行 上 荃 錦 公 路,


全 路 只 是 在 石 崗 暸 望 台 外 搨 山 泥.


況 且 這 是 小 路,一 定 是 慢 慢 地 修.


講 真51不 能 '摺',


小 巴 不 會 開 一 線 走 全 程.


Article 11: (Request 2)

搨 橋!?


荃 錦 公 路 在 那 處 有 條 橋?...嶼 南 路 都 開 番 好 耐 啦,


真 係 唔 明 條 荃 錦 公 路 點 解 整 這 麼 久,都 唔 知 係 咪 想


迫D車 用 大 欖 隧 道,以 家 無 了 荃 錦 公 路,我 收 工 想 順 路 渣


車 去 去 蓮 花 地 探 探D(死 囚)都 唔 方 便....


[大 隧 收$15好 貴 嗎:(]





113系


Article 11: (Request 3}

睇 個 勢 ﹐ 九 記 好 似 唔 多 想 繼 續 維 持 51 呢 條 線 。


又 減 班 次 ﹐ 又 改 細 車 ﹐ 不 如 唔 好 做 ﹗





九 記 可 能 會 借 呢 個 機 會 ﹐ 將 51 改 為 假 日 線 。





事 實 上 ﹐ 錦 田 出 荃 灣 ﹐ 行 大 纜 係 會 快 些 。



Article 12:

Re: 今日超豪一問?


2700 (sylai@cuhk.edu.hk) at Sat Sep 25 21:45, 1999 said:


> Foolish (skybrid@ctimail3.com) said:


> 各 位 網 有 , 請 問 今 日 有 幾 多 人 去 影 超 豪,兩 面 總 站 計.


紅 磡9:00-10:00


馬 峖 山11:00-12:00,15:00





2700


Article 12: (Request 1)

今 日 下 晝 四 點 零 五 分 , 都 見 過 有 一 位 巴 士 迷 響 耀 安


詳 情





~~~Tony(S3M61)~~~


Article 12: (Request 2)

我 今 日 兩 面 都 有 去, 紅 碪 去 左 兩 次, 第 一 次12點 至1點 見 到 三 個 巴 士 迷, 第 二 次 三 點 至 三 點 半 有 五 個, 係 耀 安 逗 留 三 個 字, 見 到 三 個 人 影 相.


報 告 完 畢.





NWFB4001



Article 13:

Re: 前日去文錦渡所見


1004 HV3406 行914 老陳 (chanmw11@hk.super.net) at Sun Sep 26 14:03, 1999 said:


> 藍 田 站 長 (jackie01@hknet.com) said:


> 前 日 去 文 錦 渡 整 機,o係 上 水 坐73K到 總 站(即 係 邊 境).


>


> 架 車 過o左 管 制 站 之 後(原 本 無 禁 區 紙 都 入 到o架!),行o左 大 約5分 鐘,


> 俾 我 見 到o的 正o野...


>


> 1. 前 中 記AL1,2(不 過 有 人o係 架 車 度 整o左 度 門)


> 2. 一 隻 前 中 巴 雞


> 3. 一 部 前 中 巴 佳 牌 工 程 車


> 4. 一 部 丹 拿A車(不 過 好 殘)


>


> 個 位 置 係o係 去 深 圳 方 向o既 左 手 面,不 過 唔 好 隨 便 落 車 睇/影,


> 因 為 成 日 都 有'穿 山 甲'巡 邏,好 易 俾 人'竇'...




>


> --


> 遲o的 去 尖 鼻 咀(死 啦,o係 邊o架?!)整 機o既藍 田 站 長(GB2444,FX8032)





無 禁 區 紙 都 入 到 架 文 錦 渡 ? 咁 沙 頭 角 又 得 唔 得 ?


Article 13: (Request 1)

沙 頭 角 管 制 比 文 錦 渡 嚴 密 得 多


千 萬 唔 好 試





切 勿 以 身 試 法


擅 闖 禁 區 , 可 被 檢 控


Article 13: (Request 2)

可 不 可 以 在 車 上 (73K)影 相?



Article 14:

Re: N8X is too expensive!


Agent Mulder (s995569@mailserv.cuhk.edu.hk) at Sun Sep 26 11:41, 1999 said:


> u.best (china@ismart.net) said:


> Compare with the fare of N2/N10,i think N8X is too expensive!


>


> Shau Ki Wan to Central:


> N2 $5.5


> N8X $6.3


>


> North Point to Central


> N10 $4.5(We can take it to Kenndy Town also!)


> N8X $5.3


>


> Also i think the fare of N2 is too expensive!


> N2 and N18 both cost $5.5 but 18 cost $4.7 and 2 only


> cost 3.7!Why N2 need to cost $5.5?


>


> Do you agree?





But when going to Siu Sai Wan, N8X is cheaper than N8 ga!!





--------------------


mulder


Article 14: (Request 1)

> Cityrubbish---LA18 (ssg94103@ssg.hkcampus.net) said:


> but N8X--$9.40,N8---$6.00 ......


> and N8 have Trident wo!


>


> LA18/590





However, N8X has a sectional fare lower than N8 starting from


Wan Chai wor!! And I think Trident is not very comfortable


actually!!! Moreover the frequence of N8X is shorter than


N8 wor...





-------------


mulder



Article 15:

Re: [廣告]每週大相: 退役後的前中巴和雅高 Seddon Midibus


martin (lck1000@hkstar.com) at Sun Sep 26 11:35, 1999 said:


> Eric Chan (eric780z@netvigator.com) said:


> 香 港 巴 士 相 片 網 每 週 大 相 為 退 役 後 的 前 中 巴 和 雅 高 Seddon Midibus


> 歡 迎 參 觀





想 問 下 個 路 線 牌 係 樂 富<-->???.





/./.martin


Article 15: (Request 1)

> CMB337 (cmb337@attmysite.com) said:


>


> 如 果 無 睇 錯 應 該 係 樂 富 至 廣 播 道 , 因 為 以 前 雅 高 有 條 線


> 由 樂 富 中 心 去 廣 播 道 。


>


> 有 錯 請 指 正 。





對,個 路 線 牌 係 樂 富<-->廣 播 道



Article 16:

Re: 八號風球懸掛,以下路線停駛


Jess (jess66@ctimail.com) at Sun Sep 26 08:06, 1999 said:


> DL (ss78k@netteens.net) said:


> 由 於 八 號 風 球 懸 掛 , 以 下 路 線 已 停 駛 :


> 九 巴 :96R,243R,261R,263R,275R,289R


> 新 巴 :15B,43X,83,88,91A,309,338,399


> 城 巴 :29R,88R,314,629,904R,906R


>


請 參 閱此thread


Article 16: (Request 1)

城 巴 路 線61亦 已 停 駛 !





DL


Article 16: (Request 2)

仲 有14s



Article 17:

Re: 請問有沒有人知九巴的舊路線89A用過甚麼車?


eric ching (bching@hk.super.net) at Sun Sep 26 02:58, 1999 said:


> 根 密 基 (ray77whm@netvigator.com) said:


> 請 問 有 沒 有 人 知 九 巴 的 舊 路 線89A(圓 州 角 至 觀 塘 碼 頭)用 過 甚 麼 車


> 及 當 時 取 消 的 收 費?





it's seems use leyland olymplain 11Metre


Article 17: (Request 1)

在 我 印 象 中 ,89A係 用 最 新 款o個 批3BL, 其 中 由L廠 派 車 的 部 份(當 時


未 有S廠), 更 從K廠 抽 走 數 部 行 走111的3BL, 包 括3BL131-3BL133, 此


批 車 一 直 用 到S廠 成 立 , 以 及 用 到89A停 辦 為 止 , 才 被 調 到 其 他 線 行 走 。





Christopher



Article 18:

伸冤!!!小弟唔想玩罵戰!!!


臭脾氣,raymond19 (whleer_@ctimail.com) at Sun Sep 26 01:32, 1999 said:


to:小 西 灣 茶 水 站 站 長 3062!!!





甚 麼 大 踢 曝???我 那 天o個 啖 氣 已 經 受 唔 住,睇 埋 你 篇 所 謂'大 踢 爆',我 已 經 忍 無 可 忍!!!





據 你 了 解,我 有 好 多 疑 問:


1.城 記 睬 富 欣 場???


小 弟 日 日 都 見 到 那 個'C巴'職 員'楝'o係 富 欣!!!





2.你 有 冇 去 球 場o架???你 知 唔 知'踩 場'點 解???


如 果'C巴'帶 架 車 去 富 欣,塞 住 個 站 唔 俾81S用,咁 先 叫'踩 場'.如 果'n巴'職 員 行 去'C巴'個 站 度,咁 算 唔 算 踩 場???





3.見 到 有 人 影 相 就 走???


咩 理 由???只 係 上 淨 我 和 數 名 學 生,咁 到 唔 俾 上???仲 有,你 知 唔 知 架 車 點 走???係 個'C巴'職 員 截 住 道 門,個 車 長 無 理 由 唔 鬧 佢,仲 即 刻 開 車?


你 都 識 講 啦,係 跳 飛 機 制 度 先 搞 到 班 車 延 遲,完 全 唔 關 車 長 事,咁 點 解 見 有 人 影 相 就 即 開 車???





4.n巴 車 長 同n巴 站 長 講 數???唔 識 路 問'C巴'職 員???


咩 叫 講 數???佢o地 玩 內 鬨???佢o地 見 我 上 唔 到 車,咩 反 應 都 冇!!!如 果 我 唔 發 爛 渣,佢o地 會 咁 快 俾 我 上 架1414???佢 真 係 迫 不 得 己,驚 我 去 投 訴 佢 吧!!!





我o個 日 在7-11增 值 八 仔,仲 未 到6:50分,麻 煩 你 下 次 查 清 楚,再 唔 係 你 每 朝 去 富 欣 睇 下!!!


我 上 次 講 個 城 記 職 員 唔 ,俾 人 話 我 好 幫81S;今 次 又 俾 你 咁 話,我 就 算 被 停 版 都 要 澄 清!!!如 果 唔 係 方 便,我 可 以 遲 半 粒 鐘 起 身,再 同 班friend一 齊 撘mtr,駛 鬼 一 個 孤 零 零 坐81S!!!如 果'小 西 灣 茶 水 站 站 長3062'係 新 記 職 員,我 寧 願 搭529P甚 至 坐 綠 小,mtr轉 綠 小 都 唔 坐81S!!!





小 弟 為 自 己 的 行 為 向 板 主,各 板 友 道 歉,小 弟 不 想 引 起 罵 戰,但 此 事 非email可 解  得 到!!!


Article 18: (Request 1)

> 臭 脾 氣,raymond19 (whleer_@ctimail.com) said:


> to:小 西 灣 茶 水 站 站 長 3062!!!


>





算 啦, 人 地 在 站 頭 聽 返 來


可 能 己 夾 雜 了d司 機 同 站 長 個 人 意 見


佢 又 冇 點 針 對 你, 佢 係 說'成 巴'd人 的 不 對 罷 了


如 果 唔 係'成 巴'd人 來 干 涉, 你 一 早 就 上 了 車 啦, 係 咪?





我 認 為 你 不 如 寫 信 去 報 館 反 應 下 你 的 意 見 啦



Article 19:

Re: 昨天耀東中秋嘉年華有巴士攤位


意志消沉的5號B (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Sep 26 14:11, 1999 said:


> Motorola L2000 (paaia@lovehk.com) said:


> 尋 日 三 點 , 上 左 耀 東 村 影 車 , 經 過 耀 東 村 劇 場 , 原 來 正 在 舉 行 中 秋 嘉 年 華 會 ,


> 旁 邊 還 有 數 個 攤 位 遊 戲 。


> 看 一 看 , 一 個 由'耀 興 樓 委 員 會'設 立 的 攤 位 , 竟 然 以 巴 士 遊 戲 作 為 題 材 ,


> 配 以 巴 士 問 答 遊 戲 舉 辦 。 答 對 問 題 還 有 新 巴 八 達 通 膠 套 贈 送 。


> 由 於 趕 時 間 , 而 當 時 又 好 多 人 排 隊 , 所 以 無 玩 到 。


>


> 而 隔 鄰 亦 放 了 兩 塊 由'耀 東 青 少 年 義 工 團'(個 名 好 似 係 咁)製 作 的 展 板 ,


> 介 紹 耀 東 村/巴 士 歷 史 、 現 況 , 及 介 紹 新 巴 的 服 務 承 諾 。


>


> 有 無 板 友 見 到 呀 ! 同 埋 想 問 這 個'青 少 年 義 工 團', 在 那 裹 找 得 這 麼 多 巴 士 相 ?


> (有N8, 中 巴84,DL2行2A等)


> 聽 聞 兩 塊 展 板 會 在 東 區 作 循 迴 展 出 , 有 沒 有 版 友 知 道 詳 情 呢 ?


>


> 好 耐 無 貼 文 的Motorola L200





假 若 你 看 清 楚 工 作 人 員 是 誰


你 便 會 知 道 答 案 了


巴 士 相 自 然 是 由 工 作 人 員(巴 士 迷)拍 的 吧!


Article 19: (Request 1)

我 都 見 到 呀......好 多 工 作 人 員......



Article 20:

Re: 新巴43X應該有得做.


1004 HV3406 行914 老陳 (chanmw11@hk.super.net) at Sun Sep 26 13:26, 1999 said:


> 天 心 (eekkh94@alumni.ust.hk) said:


> If NWFB can reduce the price for most of the southern routes, I think


> 43X is profitable because it is competitble with CTB 70 & 37A if it is


> changed to fully air-conditioned and increased headway





完 全 同 意 你 的 說 法 , 43X 轉 全 冷 , 減 價 至 與70相 同 , 加 密 班 次 及 延 長 服 務 時 間 , 一 定 會 有 好 結 果 .





1004 HV3406 行914 老 陳 (有 TRIDENT 行914 , 好 開 心 好 開 心)


Article 20: (Request 1)

But if NWFB can reduce its price,then not only 43X,also 43,91,94,4,4X,590can have a large number of passenger,but NWFB cannot





DA88(kelvin)



Article 21:

三號風球下超豪遊記+81C司机剖白


Ken (k6538121@netvigator.com) at Sun Sep 26 10:00, 1999 said:


三 號 風 球 下 超 豪 遊 記:


尋 晚8:00,我 同 我  朋 友 仔 由 耀 安 出 發,去 搭 超 豪81C,我  搭  係3ASV


14.架 車 一 路 都 好 順 暢,去 到 獅 隧 個 條 斜 路(出 九 龍 方 向)......嘩!!上


斜 咁 鬼 好 力 !返 屋 企 時,塔  係3ASV4( 時 落 大 雨),呢 架  就 真 係 不


知 所 謂,去 到 獅 隧 個 條 斜 路(入 沙 田 方 向),有 冇 攪 錯!!!上 斜 咁 鬼  力!


連 隔 離 架86 普 通 富 豪 都 扒 哂 我  頭,車 上  人 都 問 點 解 咁 慢 !唉..


............





81C司 机 剖 白:


司 机 同 我  講 架 車 非 常 之 唔 好 !起 步 慢,又 嘈,上 斜 又 冇 力,Trident


不 知 好  幾 多!又 快 又 爽.





似 乎 超 豪 真 係.........


一 句:貴 又 貴 過 人,廢 又 廢 過 人!


Article 21: (Request 1)

> Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) said:


>


> 可 能 係 架 車 未run-in, D大 偈 唔 敢 放 油 放 得 咁 盡o者, 遲D先 至comment都 未 遲.


>


> 其 實super olym並 唔 係 咁 廢, 新 記50xx落 地 頭 一 個 禮 拜 我 就 搭 佢, 佢 行8P時 都 不 知 幾 快 幾 爽, 同 城 記D大 廢 豪 無 得 比.


>


> Simon_28A





我 發 覺 , 九 記 每 逢 有 新 款 車 出 , 最 初 都 較 為 無 力 的 。





最 記 得GL 牌 富 豪11M Olympian冷 馬 出o個 時 , 搭 中 佢 行58M。


o個 次 慘o拉 ! 上 屯 公 用 低 於10km/hr, 兼 全 程 無 力 。


在 平 路 又 起 步 慢 , 好 似 行 不 動......., 當 時 仲 話 , 咁 廢o既 車 點 行 十 幾 年 呀 !





點 知 ,7號 用 了 同 一 批 車 做 掛 牌 !


行 落 先 知 原 來 是 好 好 力 的 ! 可 情 現 已 以trident替 代 。





所 以 , 要 看 該 款 車 型  否 好 力 , 我 會 先 觀 察 一 段 時 間 ,


等 批 車 行 順 左 再 下 評 論 。





Rick



Article 22:

[特別巴士新聞報導]八號風球現正懸掛,三巴各有巴士線停駛


Billy仔~新巴25 (julianna@netvigator.com) at Sun Sep 26 15:03, 1999 said:


天 文 台 已 經 改 掛 三 號 風 球





一 九 九 九 年 九 月 廿 六 日 下 午03時03分 正 :





所 有 日 間 巴 士 路 線 及 機 場 路 線 維 持 正 常 服 務





以 下 巴 士 路 線 仍 然 停 駛:





新 巴 : 1 5 B , 8 3 , 9 1 A , 3 0 9 , 3 3 8 及 3 9 9





城 巴 : 2 9 R , 6 1 , 3 1 4 , 5 1 5 , N 5 1 5 , 6 2 9 及 S 5 5


城 巴 所 有 過 境 巴 士 路 線(南 行)已 經 恢 復 行 駛





城 巴 將 開 辦 經 深 圳 機 場 往 東 莞 之 巴 士 路 線





城 巴88R:


由 沙 田 第 一 城 開 出:14:30


由 中 環 開 出:15:15





城 巴904R:


由 嘉 湖 山 莊 開 出:14:30


由 中 港 城 開 出:15:45





九 巴 : 1 4 S , 9 6 R , 2 4 3 R , 2 6 1 R , 2 6 3 R , 2 7 5 R 及


2 8 9 R






九 巴83X於 下 午3時 正 提 供 服 務





由 於 汀 九 橋 封 閉 , 所 有 途 經 汀 九 橋 之 巴 士 路 線 將 改 行 屯 門 公 路


所 有 繞 經 海 洋 公 園 之 巴 士 路 線 將 不 繞 經 海 洋 公 園


由 於 受 到 天 氣 影 響 , 原 定 於 馬 場 舉 行 之 所 有 賽 馬 賽 事 取 消 , 所 有 馬 場 巴 士 路 線 將 暫 停 服 務





龍 運 巴 士 : 所 有 路 線 提 供 正 常 服 務 , 途 經 汀 九 橋 之 路 線 將 改 經 屯 門 公 路





嶼 巴 : 所 有 巴 士 路 線 將 於 下 午 三 時 正 提 供 服 務





新 巴 2 5 報 導 完 畢


如 有 任 何 最 新 消 息,再 會 同 大 家 報 告





icq#:46636838





新 巴 2 5 及 2 7 , 上 !


Article 22: (Request 1)

> u.best (china@ismart.net) said:


> NWFB is very clever,stop all the non-profit route


> such as 88 and 43X





Same as KMB and CTB.


CTB: 904R, 906R, S55, S55P, and even 88R!


KMB: 83X, 261R, 263R





Of course thay have to do that,


as cancel this routes will not affect many passengers.


This can save the drivers' lives.



Article 23:

Re: 嶼巴出售日票


AL118(FF1819) (rainbowg@hkstar.com) at Sun Sep 26 07:42, 1999 said:


> 9807 (autobus@globility.com) said:


> 係 今 日 的 蘋 果 日 報 內 , 有 報 導 指 , 嶼 巴 已 經 向 運 輸 署 申 請 ,


> 於 平 日 發 售 大 嶼 山 通 的Day Pass, 售 價 為 數 十 元 , 令 遊 人


> 可 以 無 限 量 乘 坐 嶼 巴 。


>


> 但 因 為 假 日 客 量 過 多 , 如 果 有Day Pass的 話 , 就 可 能 應 付 不


> 來 人 朝 。


>


> 小 弟 的 意 見 是 , 舉 腳 贊 成 , 因 為 日 票 的 確 可 以 推 廣 旅 遊 業 , 而


> 且 早 上 繁 時 , 即 早 上 九 時 前 又 唔 可 以 用 , 咁 就 唔 會 影 響 繁 時 的 服 務 。


>


> 其 實 , 小 弟 覺 得 香 港 另 外 個 三 間 公 司 , 都 應 該 推 出 類 似 的Day Pass,


> 而 且 假 日 通 用 。 咁 樣 , 一 般 市 民 又 可 以 平0的 旅 遊 香 港 , 也 可 以 促


> 進 香 港 旅 遊 業 , 何 樂 而 不 為 呢 ?





Day Pass的 確 係 方 便 我 們 遊 車 河 ﹐ 方 便 遊 客 ﹗


響 雪 梨 ﹐ 省 政 府 的 巴 士 有 一 種 車 票 叫Bus Tripper﹐ 即 係 響 同 一 日 內


無 限 次 乘 坐 巴 士 ﹗


仲 有Day Pass﹐ 同 一 日 內 無 限 次 坐 省 政 府 的 巴 士 同 船 ﹗


Day Rover﹐ 同 一 日 內 無 限 次 坐 省 政 府 的 火 車 ﹐ 巴 士 及 船 ﹗


當 然 最 吸 引 的 仲 係TravelPass﹐ 響 一 個 限 期 內(一 星 期 ﹐ 三 個 月 或 者 一


年)響 指 定 區 域 內 無 限 次 坐 省 政 府 的 火 車 ﹐ 巴 士 及 船 ﹗





希 望 香 港 其 他 巴 士 公 司 有 無 限 次 的 車 飛 就 好 啦 ﹗


Article 23: (Request 1)

加 拿 大 都 有 架 啦 。


好 似 多 倫 多 咁 ,Day Pass係 賣 七 蚊 ,GTA Weekly Pass賣 卅 五 蚊 ,


Monthly Metro Pass賣 八 十 八 個 半 , 都 已 經 係 全 加 拿 大 最 貴 的


巴 士 系 統 啦 , 個 價 仲 包 埋 地 鐵 。


如 果 連 埋 火 車 的 話 , 就 將 該 程 火 車 , 據 里 數 分 區 , 將 單 程 車 費 乘 以


四 十 , 再 打 個 八 折 , 加 埋 個 八 十 八 個 半 , 就 係 火 車 加 巴 士/地 鐵 月 票


啦 。





好 似 小 弟 住 個 個city, 係 有 發 售 用 完 即 棄 八 仔 咭 啊 , 賣 三 蚊 一 張 。


張Day Pass八 仔 好 靚 架 。 有 加 拿 大 第 一 任 總 理 象 ( 因 為 小 弟 住 個 城


係 加 拿 大 的 立 國 首 都 ) , 有Lake Ontario湖 境 , 有 巴 士 圖 象 等 啦 。



Article 24:

睇清楚!邀功議員又來啦!


巴士文 (daraman@netvigator.com) at Sun Sep 26 04:29, 1999 said:


話 說 昨 晚 夜 歸 等 電 梯 , 在 大 堂 見 有 兩 張 小 海 報 , 約A4大 小 ,


分 屬 本 區 兩 位 區 議 員 , 內 容 話 成 功 爭 取 將K11提 早 及 延 長 服 務 ,


由 上 午 六 點 得 至 晚 上 十 點 幾 , 據 線 人 甲 告 知 , 此 事 在 沙 田 區 區


議 會 的 某 次 例 會 上 , 是 由 九 鐵 向 區 議 員 「 知 會 」 而 非 「 諮 詢 」 ,


即 是 說 人 家 早 有 準 備 , 並 非 區 議 員 施 壓 後 才 有 此 結 果 !





另 一 位 男 區 議 員 更 在 其 海 報 下 方 , 列 出281A簡 單 資 料 , 又 字 裡


行 間 暗 示 成 功 爭 取 開 辦 云 云 , 查281A初 交 上 區 議 會 時 , 已 是 多


年 前 的 事 , 那 位 阿 哥 好 似 未 做 區 議 員 , 同 樣 例 子 又 出 現 在 早 前


城 巴 一 城 線 減 價 事 件 上 , 據 知 那 位 仁 兄 連 會 都 冇 份 開 , 就 到 處


散 播 消 息 , 話......





不 過 最 「 頂 癮 」 是 管 業 處 將 上 述 提 及 的 那 兩 張 海 報 並 貼 在 一 起 !





選 期 越 近 , 為 爭 票 乜 都 做 得 出 !


點 解 唔 話 成 功 爭 取182用 猜 等 ? 成 功 爭 取89x落 十 二 米 車 ?


成 功 爭 取 商 場 開 間 沙 冰 店......





沙 田 一 城 居 民 巴 士 文


Article 24: (Request 1)

> David123 (davidmui@netteens.net) said:


> 但 有0的 議 員 以 爭 取 劣 質 服 務 為 榮 , 例 如 反 對 恒 安  某 線 加 冷 ...


> 實 在 唔 明0的 議 員 做 乜 ...


> 你 唔 坐, 都 無 理 由 要 人0地 陪 你 .


> 其 實 只 會 令 自 己0的 選 票 丟 入 鹹 水 海 ^.^





會 唔 會 佢 真 係 收 到 民 意 話 唔 好 加 冷 呀?



Article 25:


ERIC CHING (bching@hk.super.net) at Sun Sep 26 02:56, 1999 said:


什 麼 是 派 更 部??


Article 25: (Request 1)

> 巴 士 文 (daraman@netvigator.com) said:


>


> 以 九 記 為 例 , 派 更 部 負 責 安 排 將 路 線 分 配 給 車 長 、


> 安 排 乜 車 行 乜 線 , 或 乜 線 要 用 乜 車 等 等 工 作 , 但


> 如 多 決 定 都 受 工 程 部 、 車 務 運 作 等 管 理 人 員 影 響 ,


> 每 位 車 長 開 工 前 或 收 工 後 , 都 會 返 派 更 部 簽 收 或


> 交 回 工 作 報 告 及 其 他 表 格 。


i see


U 車 廠d車 長 全 都 要 去 屯 門 車 廠 拿 車?



Article 26:

Re: 新巴路線262一問 , 新巴914三車及雙層生果巴報導


CMB CX8 (eekkh94@alumni.ust.hk) at Sun Sep 26 12:55, 1999 said:


> 1004 HV3406 行914 老 陳 (chanmw11@hk.super.net) said:


> 根 據 新 巴 公 佈 , 路 線262來 回 程 都 係 行 香 港 仔 隧 道 , 與 路 線64相 同 , 但 係 點 解 在 司 徒 拔 道 及 黃 泥 涌 峽 道 南 行 方 向 的 新 巴 巴 士 站 上 會 有262 ? 是 否262有 中 環 開 出 的 特 別 班 次 跟66一 樣 ? 真 係 唔 明 啦 .


>


> 另 外 , 今 日 新 巴914三 車 係 用 1004 HV3406 行 走 (今 日 給 我 搭 上 了 , 因 此 很 開 心) , 雙 層 生 果 巴 今 日 行 路 線82 . 小 報 告 完 畢 .


>


> 老 陳





以 前 中 巴260和262在 司 徒 拔 道 都 有 站,260在 城 巴 接 收 後 改 行 告 士 打 道 及 堅 拿 道 天 橋,故 取 消


Article 26: (Request 1)

答 問 題 之 前 , 唔 該 :





香 港 巴 士 討 論 區 - 板 規





3. 貼 文 格 式


===========





3.4 為 免 引 致 閱 讀 時 不 便 , 張 貼 中 文 文 章 的 板 友 , 必 需 將 每 行 字 數 控 制 於


三 十 個 中 文 字 以 下 。





入 正 題 : 點 解 司 徒 拔 道 , 黃 泥 涌 峽 道 同 南 風 道 南 行 會 有262站 ?


你 稔 下 香 隧 跑 馬 地 出 口 隔 離 有 個 乜 野 場 , 你 呀 知 點 解 。





當 有 馬 跑 要 封 路 , 以 上 的262站 就 會 用 得 著 。





至 於 點 解 唔 跟6系 行 堅 拿 道 天 橋 兜 個 圈 , 呢 樣 就 唔 清 楚 啦 。


( 又 係 歷 史 問 題 ?fo.O)





每 日 超 過14個 鍾 係 淺 水 灣 度 過 的


風 間 火 月 到 此 一 遊


( 當 然 , 假 期 除 外 啦 。^_^)



Article 27:

Re: E21總站


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Sun Sep 26 00:54, 1999 said:


> 細 佬 (ausaiho@netvigator.com) said:


> E 2 1 總 站 在 大 角 咀 填 海 區 , 或 在 維 港 灣 新 總 站 ?





維 港 灣.


Article 27: (Request 1)

請 善 用'字 軌/掛 牌 表'的 用 途 , 令 本 板 資 源 能 更 充 份 地 利 用 。





Christopher



Article 28:

Re: 你話會唔會有以下模型推出呢?


Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) at Sat Sep 25 22:19, 1999 said:


> 6D DM9832 (chiushin@netvigator.com) said:


> 1.------ 新 巴 生 果 巴 士 corgi/ 中 國 製 1:154 回 力 生 果 巴





Probably will.





> 2.------ ABC / PEAK HORSE 中 巴 亞 歷 山 大 紅 蕃 頭





I built on e in 1993.





> 3.------新 巴/九 巴 超 級 奧 林 比 安





Soon or later.





> 4.------新 巴/ 九 巴/城 巴 10.6 躉





Soon or later.





> 5.------冠 忠MAN/ ISUZU





Impossible.





> 6.------中/新 巴 CX/DC





Not likely.





> 7.------新 巴 雞 or Metrobus 12m





Not really. NWFB will support in releasing new buses instead.





Simon_28A


Article 28: (Request 1)

but NWFB has commmsion C's M to built NWFB livery LV 1 boh!!



Article 29:

Re: 請問九巴68何時取消,路線怎樣?


翻新完又殘哂的DR5312 (jackyyng@netteens.net) at Sat Sep 25 22:59, 1999 said:


> 天 心 (eekkh94@alumni.ust.hk) said:


> 如 題





係 三 幹 通 車 的 一 日 ,98年5月25/26??日 取 消 的 。


取 消 前 一 晚 九 巴 用 一 架ME行68, 真 係 好 懷 念 太 盤 巴 行68的 日 子 。


而68而 家 由68A同68X兩 條 線 取 代 。


Article 29: (Request 1)

在 元 朗 、 天 水 圍 路 線 改 經 三 號 幹 線 當 日 開 始 取 消 。





68最 初 由 佐 敦 道 碼 頭 往 返 元 朗 東 , 路 線 途 經 廣 東 道 、 佐 敦 道 、 廣 東 道


、 眾 坊 街 、 上 海 街 、 荔 枝 角 道 、 黃 竹 街 、 長 沙 灣 道 、 葵 涌 道 、 青 山 道


、 屯 門 公 路 、 青 山 公 路 及 朗 日 路 。 回 程 途 經 青 山 公 路 、 屯 門 公 路 、 青


山 道 、 葵 涌 道 、 長 沙 灣 道 、 彌 敦 道 、 佐 敦 道 及 廣 東 道 。 及 後68X開 辦


,68總 站 遷 移 往 佐 敦 道(廣 東 道), 行 車 路 線 依 舊 ; 及 後 上 海 街 改 為 單


程 南 行 後 ,68改 行 新 填 地 街 。 最 後 ,68再 被 縮 短 路 程 , 改 為 由 深 水 埔


(欽 州 街)開 出 , 路 線 由 欽 州 街 出 發 後 , 左 轉 長 沙 灣 道 按 舊 有 路 線 行 走


, 回 程 亦 由 長 沙 灣 道 右 轉 欽 州 街 , 與52X、59A、118等 一 樣 回 程 往 欽


州 街 總 站 。





Christopher



Article 30:

大踢爆! 81s站頭小風波


小西灣茶水站站長3062 (thomasky@ctimail.com) at Sat Sep 25 21:16, 1999 said:


星 期 三 那 天, 我 放 學 之 後 落 小 西 灣 站 頭 同 司 機 傾 談. 收 到d內 幕 料


剛 才 我 看 文, 見 到 呢 篇 野, 忍 唔 到 手, 所 以 爆 下d'真 相',





-----------


在http://www.webcomm.com.hk/cgi-bin/hkbdb/read.cgi?t=36416-1 一 文 中:


20/9(mon.):


今 日 令 我 好 激 氣.6:45落 樓,打 算 撘 第 一 班81S回 校 做 功 課.去 到 樓 下,D人 排 住 隊 上 架3015的81S,我


排 在 隊 尾.淨 下 我 和 前 面 幾 名 學 生 時,有 個 城 巴 女 職 員 叫 架81S開,個 車 長 竟 然 真 係 開 車,我 眼 白


白 睇 住 架 車 開 走!我 向 後 望,個 新 巴 車 長 和 站 長 竟 在 聊 天,當 我 冇 到!!!我 就 爆 哂 粗 咁 鬧 佢o地 和


城 巴 職 員,佢o地 迫 於 無 奈 就 開 了 第 二 班81S(1414)個 冷 氣,仲 叫 我 上 車,...........


-----------





20/9那 天, 由 於 新 巴 開 始 玩'超 級 無 敵Fly Airplane' 81S也 受 影 響


當 天 咁 橋 那 個 要 做81s那 司 機 例 假. 拉 了 個 士 啤 出 來 行


由 我 聽 返 來 所 知, 那 個 頭 車 司 機 因 為 唔 識 路, 所 以 要 個 站 長 教 佢 點 行.


因 而 搞 到6:55才 開 車, 那 時 有 多 位'C巴'職 員 竟 然 嘈81s開 車...


仲 有, 在 路 口 竟 然 有'C巴'員 工 同 架81s頭 車'拍 照 留 念'.....





中 午,n公 司office就 收 到 投 訢 信 一 大 封, 仲 有'靚 相'一 大 張


21/9當 天, n公 司 派 出'要 員'落 站'視 察'81s


由 於'c巴'員 工20/9那 天'踩 場'同'拍 照'事 件.成 為 小 西 灣 站 頭 的 話 題....





所 以 在t=36416-1 一 文 中:


------


'有 個 城 巴 女 職 員 叫 架81S開,個 車 長 竟 然 真 係 開 車,'





有 人 過 來'踩 場'同'拍 照', 你 話 個'士 啤'驚 唔 驚?


當 然 走 人 啦.....


你 要 責 怪 人, 就 走 去'問 候'那 堆'踩 場'的 人


------





'我 向 後 望,個 新 巴 車 長 和 站 長 竟 在 聊 天,當 我 冇 到!!!'





'聊 天!!!' 人 地 講 緊 數 呀, 仲 得 閒 你 咩,


你 識 唔 識 分'聊 天'同 '講 數'呀!


-------





'佢o地 迫 於 無 奈 就 開 了 第 二 班81S(1414)個 冷 氣,仲 叫 我 上 車,'





都 話 迫 於 無 奈 啦, 其 實 新 巴 車 長, 站 長 也 很 無 奈.


--------


成 日 落 站 頭'吹 水'同'飲 水'的


小 西 灣 茶 水 站 站 長 3062


Article 30: (Request 1)

呢 個 係 唔 係 運 吉 既 錯?


Article 30: (Request 2)

> S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) said:


>


>


> 我 有 時 不 明 白,點 解 運 吉 要 新 記 城 記 合 辦 一 條 相 近


> 路 線(雖 然 號 碼 不 同).雖 然,有 競 爭 先 至 有 進 步.但


> 這 種 做 法 一 定 產 生 不 必 要 問 題!


>


> S3N353





係 最 初, 運 吉 係 同 時 要 新 記/ 城 記 營 運 同 一 條 路 線-81P, 係 今 年 先 分 為 兩 條 線



Article 31:

問九巴3M,3M,3P歷史


martin (lck1000@hkstar.com) at Sat Sep 25 20:45, 1999 said:


如 題,內 容 包 括 用 車,歷 史,路 線 變 化,幾 時 開 辦,3P既 停 辦 日 期 及 原 因.


/./.martin


Article 31: (Request 1)

> TO51 (97063194@cpccux1.cityu.edu.hk) said:


> 3M好 似 係1979年10月1日 地 鐵 通 車 果 日 開 線


> 鑽 石 山 地 鐵 站---慈 雲 山(北)


> 當 時 鑽 石 山 地 鐵 站 總 站 響 現 在 龍 翔 道/大 磡 道 近 龍 蟠 苑 龍 環 閣


> (當 時 該 處 係 空 地 一 塊,未 有 龍 蟠 苑)


> 鑽 石 山 地 鐵 站 開 出:經 龍 翔 道,斧 山 道,蒲 崗 村 道,慈 雲 山 道


> (當 時 未 有 大 磡 道)


> 慈 雲 山 開 出:經 慈 雲 山 道,蒲 崗 村 道,斧 山 道,龍 翔 道,支 路,蒲 崗 村 道,支 路


> (當 時 斧 山 道 南 行 可 右 轉 龍 翔 道)


> 後 來 要 收 番 塊 空 地 起 龍 蟠 苑,3M就 同21M(彩 雲---彩 虹 地 鐵 站)合 併 成


> 彩 雲---慈 雲 山(北)





好 似3M同21M合 併 係 呢 近 四 五 年o既 事 喎, 但 起 龍 蟠 苑 就 十 幾 年 前o既 事 黎 喎.....





> 3P係1994年7月 開 辦


> 鳳 德 道-->觀 塘(月 華 街)(單 程)


> 起 點 大 約 在 在 鳳 德 公 園 對 面


> 因11C於1995年11月16日 重 組 路 線,改 經 鳳 德 道


> 3P於1995年11月14日 停 辦


> 用 車:DM





仲 有N32(?), 即CB/CC 牌o既jubilant, 好 似 係 由 當 時o既3A/3B抽 過 去.





有 錯 請 指 正.





--


以 前 住 黃 大 仙 時, 94-95去 彩 虹 番 學 鍾 意 較o岩 時 間 坐 兩 個 站3P o既 皮~



Article 32:

Re: 點樣去雅高巴士車廠?


我係醒目5B仔 (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Sep 26 13:29, 1999 said:


> martin (lck1000@hkstar.com) said:


> 如 題,起 邊 到o架?


>


> Thank you!


>


> /./.martin





你 應 該 是 想 找 下 圖 的 車 吧


Here


試 想 想, 新 巴 的 廢 車 會 否 泊 在 新 巴 車 廠?


所 以, 此 車 根 本 不 是 在 雅 高 車 廠 內



Article 33:

Re: 81C究竟有幾多架超豪?


Ken (k6538121@netvigator.com) at Sun Sep 26 11:21, 1999 said:


> 顯 徑 友(HA9566) (ericlfy@netteens.net) said:


> 81C究 竟 有 幾 多 架 超 豪?


> P.S.81C落  超 豪 後 , 係 咪 有 幾 架trident多  出 黎?如 果 係 , 個 批trident會 行 邊 條 線?


____________________________________________________________


暫 時 知 道 有3ASV4,6,8,12,14,16,


有 幾 架Trident俾 281A.


(資 料 來 源:各81C司 机)



Article 34:

「巴士旋風」廣告


榮仔:DC8/ 1662^_^ (dc8@school.net.hk) at Sun Sep 26 10:16, 1999 said:


這 是 巴 士 旋 風 的 橫 額





巴 士 旋 風 ─ 這 是 一 個 全 新 的 多 元 化 的 巴 士 會 。 詳 情 及 參 加 表 格 可 到 網 頁 索 取 。





http://buscycl.w3.to


Article 34: (Request 1)

請 問 這 是 否 一 合 法 巴 士 迷 組 織?



Article 35:

Re: 超豪一問


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sun Sep 26 09:21, 1999 said:


> 八 達'忠' (wongking@ctimail.com) said:


> 請 問 現 時 除 了81c之 外, 哪 些 路 線 可 以 見 到九 巴 超 豪?


>


> 小 弟 住屯 門想 試 坐 超 豪 仁 又 怕 不 就 腳.


> 所 以 請 各 位 幫 幫 忙. Thanks a lot(@v@)





Sorry!暫 時 只 有81C一 條 路 線 係 有 超 豪 行 。





~~~Tony(S3M61)~~~



Article 36:

Re: 281A一開, 281P/287P是否已取消?


老陳 (chanmw11@hk.super.net) at Sun Sep 26 01:10, 1999 said:


> 細 佬 (ausaiho@netvigator.com) said:


> 2 8 1 A 一 開 ,   2 8 1 P / 2 8 7 P 是 否 已 取 消 ?





全 中 , 已 取 消 了281p AND 287P





老 陳



Article 37:

Re: 新巴剩番低幾多 '熱狗' 呢?


超豪檸少.DL48 (nichlas@netvigator.com) at Sun Sep 26 11:13, 1999 said:


> 細 佬 (ausaiho@netvigator.com) said:


> 新 巴 剩 番 低 幾 多 '熱 狗' 呢? 請 以 每 種 款 式 及 架 數 列 出. Thanks a lot !!!


>


> 另 外, 呢 D 巴 士 將 來 幾 時 才 可 全 部 淘 汰 呢?





LF, DS全 死


LV約20-30部


LM的10部, DM的28部 尚 在 , 將 運 往 英 國


DL3, 4, 5, 8, 45, 48共 六 部


ML約20部


MB27, 40兩 部


SF約10部





超 豪 檸 少 .DL48


ICQ:15306525



Article 38:

Re: 報站系統--有得睇冇得聽?


80k ! super ! (yankit@ismart.net) at Sat Sep 25 21:09, 1999 said:


in 88k 's ad/3av/av, this also happen


but the radio not all times turn on gar !


> Metrobus A/C DP1932 (kinghoem@netteens.net) said:


> 自 從 九 巴 引 進903系 統 後,


> 170的 報 站 系 統 就 變 成 有 畫 無 聲--有 得 睇 冇 得 聽


> 這 樣 對 有 需 要 人 士 造 成 不 便.


> 不 過 以 後 日 日 搭170唔 使 聽o個 把--聲(有 強 烈 鄉 音)



Article 39:

圖片推介﹕最新中巴雞車模型圖片


Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) at Sun Sep 26 14:10, 1999 said:


當 中 包 括 有 ‘ 鴻 運 地 產 ’ 和 ‘ 溫 拿 香 煙 ’ 兩 款 廣 告 顏 色 ﹕





http://www.gwmailbox.freeserve.co.uk/news.htm



Article 40:

巴士上的banner廣告是如何貼上去?


HU6455 (makhome@netteens.net) at Sun Sep 26 13:47, 1999 said:


巴 士 上 的banner廣 告 是 如 何 貼 上 去?


一 張 過?


分 開 貼?


字 還 字 貼, 圖 還 圖 貼?


仲 有 其 他 方 法?



Article 41:

[巴士網頁廣告]每週牆紙: 3BL159


Bus Square (mck@netteens.net) at Sun Sep 26 13:27, 1999 said:


Bus Square每 週 牆 紙: 3BL159





http://drive.to/bus



Article 42:

快將完成Transport Tycoon Delxue香港地形


金魚 (n960@netvigator.com) at Sun Sep 26 13:17, 1999 said:


小 魚 終 於 花 了 一 星 期,每 日 四 小 時 完 成 香 港 版 圖


有 大 嶼 山,香 港 島,九 龍,新 界.各 條 主 要 隧 道 及 天 橋


不 過 赤 立 角 未 填 海,故 要 搜 集 有 關 地 形


完 成 後 小 魚 將 會 公 開 地 形,有 興 趣 人 士 可e-mail


本 人,本 人 會Send File給 你





金 魚 字


Article 42: (Request 1)

完 成 後,可 否 連 埋 個 車 輛 編 緝 器 同 張map sent俾 我 呢?


my e-mail : parnell@infinity.hkhost.com



Article 43:

九記無陰公:車長變人球,'掛牌佬'變'大後備'


Oscar餓靚之巴 (ywangtam@netvigator.com) at Sun Sep 26 12:38, 1999 said:


以 下 是 真 人 真 事,千 真 萬 確 的,當 然 閣 下 可 以 有 唔 相 信 既 權 利.....


而 我 打 這 扁 文 既 目 的 是 替 一 班 沙 廠 掛 牌 車 長 抱 不 平(include我 大 佬),


對 九 巴 向 員 工 施 以 高 壓 政 策 既 不 滿!!





話 說 我 大 佬 係 一 條 由 馬 鞍 山 去 九 龍 既 路 線 的 掛 牌 車 長(冷 馬),已 經


有 數 年,一 直 都 紀 錄 良 好(無 紅 色 報 告),據 悉 近 日 九 要 開 辦281A(廣 源


<->九 龍 機 鐵 站)而 抽 調 部 分ATR同 埋 冷 馬 行 走,或 從 某 線 抽 調ATR行 走


281A,再 以 別 線 既 冷 馬replace該 線 既 空 缺,而 我 大 佬 今 個 月 就 不 幸 地


輪 到 要'cut車'既 字 軌,即 是 該 字 軌 車 要 抽 調 到 其 他 線 行 走 而 我 大 佬


只 穫 安 排 成'大 後 備',即 是 侮 天 回 廠 都 要 等 待 派 更 部 分 配 路 線,與'新


仔' '爭 飯 食',變 相'燉 冬 菇',實 在 好 唔 公 平,





其 實 以 九 巴 既 高 壓 政 策 即 使 是'掛 牌',紀 錄 良 好,一 話'cut車 就 咩 都 假





現 時 沙 廠 有 部 分 掛 牌 車 長 都 有 這 樣 不 公 平 既 待 遇,令 我 憤 怒!!太 過 份!!





都 是 你 的 錯,cut車 都 係 錯,你 還 要 掛 牌 佬 變 做 大 後 備,


都 是 你 的 錯,cut車 都 係 錯,你 還 要 減 班 次~~~~


你 叫 我 怎 會 可 以 啞 忍~~~~


若 你 係 要 掛 牌 佬 變 做 後 備,即 係 變 相 佢 地 燉 冬 菇


在 你 字 典 中 一 句,cut車 開 線,對car佬 過 份!


若 你 係 要 夾 硬 去cut車 開 線,即 係(run)班 掛 牌 佬 既 笨!


但 其 實 你 去 開 線,掛 牌 佬 好 鬼 慘.....





好sad


Oscar餓 靚 之 巴



Article 44:

問2F,3S,5C歷史


martin (lck1000@hkstar.com) at Sun Sep 26 12:04, 1999 said:


如 題,內 容 包 括 用 車,歷 史,路 線 變 化,幾 時 開 辦.





Thank you!





/./.martin



Article 45:

[HP Ad.]A11 Bus Terminus updated!!!


A11站長 (ken8505@pacific.net.hk) at Sun Sep 26 10:14, 1999 said:


[HP Ad.]A11 Bus Terminus updated!!!


About the information of the bus service under No.8 Typhoon signal!!!


Cityflyer A11巴 士 總 站



Article 46:

1992-93年中記rt.170用車字軌!


小丸子新巴5020 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Sun Sep 26 08:24, 1999 said:


以 下 係92-93年 中 記rt.170字 軌 車:





LV1(蒲 島 海 苔,高x即 食 紫 菜)廣 告


此 車 有 時 去 行rt.41


LV55(聲 寶 牌,中 西xx微 波 爐)廣 告


LV155(領 袖 恤)廣 告


LV160(樂 聲 牌)廣 告


SF22(人 茸 廣 告)係 假 日 時 常 做 頭 班 車


SF24(中 記 原 色)


LF2??(屈 臣 史)廣 告





另 外:LV20,LV129,LV138,SF26可 能 係rt.170替 車!





以 上 資 料 如 有 不 對,歡 迎 批 評!








PS:係93年,我 見 過 狗 疤 派S3N???行rt.170!








以 前 曾 係 中 記rt.170支 持 者 的..


5020 JD2911



Article 47:

廣告-彩色相對論道歉啟事


8號風球交通報導員 (jess66@ctimail.com) at Sun Sep 26 09:55, 1999 said:


由 於 上 週 整 錯link, 故 每 週 大 相 係 開 唔 到, 現 已 更 正.


上 週 大 相:觀 廠34M


本 週 大 相:末 日BL2


請 往彩 色 相 對 論參 觀





Jess


PS: 天 文 台 已 於05:20改 掛 八 號 波;


(05:40)新 巴 服 務 維 持 正 常.


(05:50)嶼 巴 服 務 維 持 正 常.


(06:20)城 巴29R,88R,314,629停 駛


(06:20)新 巴15B,43X,83,88,91A,309,338,374,399停 駛


(06:30)九 巴14S,96R,243R,261R,263R,275R,289R停 駛


(06:35)城 巴904R,906R停 駛, 905R改 為15分 鐘 一 班


(07:25)城 巴S55P停 駛


(07:50)嶼 巴2,4,5,7,23,37於08:00停 駛


(08:00)城 巴48,72A,90,107,170,171,973暫 停 繞 經 海 洋 公 園


(08:40)嶼 巴 所 有 路 線 於09:45停 駛


(08:50)城 巴61停 駛


(09:15)所 有 馬 場 路 線 停 駛


(09:30)城 巴S55停 駛



Article 48:

真實記錄﹕尋找眼鏡的故事(行運篇)


Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) at Sun Sep 26 04:00, 1999 said:


較 早 前 我 曾 經 跟 大 家 提 及 過 一 宗 真 實 個 案 ﹕





一 位 朋 友 在 澳 洲 柏 斯 乘 搭 一 條 由 四 間 巴 士 公 司 聯 營 的 路 線 時 , 遺 失 了


一 副 眼 鏡 。 而 她 既 沒 有 記 下 該 部 巴 士 的 車 隊 編 號 , 又 未 能 指 出 巴 士 的


所 屬 公 司 是 哪 一 間 。





當 時 我 和 幾 位 板 友 , 都 覺 得 她 基 本 上 可 以 打 定 輸 數 了 。





但 日 前 從 她 寄 來 的 一 封 電 郵 中 , 得 知 她 已 經 找 回 那 副 眼 鏡 了 。





究 竟 她 如 何 找 回 呢 ﹖ 原 來 當 她 致 電 客 戶 服 務 熱 線 之 後 , 服 務 員 就 憑 那


班 車 的 開 出 時 間 , 查 出 該 車 所 屬 的 公 司 和 車 隊 編 號 。





之 後 的 程 序 , 相 信 大 家 都 應 該 會 想 到 吧 ﹖^_^





無 疑 今 次 她 的 運 氣 都 算 頗 好 。 不 過 我 就 希 望 她 日 後 會 在 乘 車 時 , 留 意


一 下 車 隊 編 號 啦 ﹗ ﹕)



Article 49:

超奧一事有感


EV4019 ~ BusPlaza (abswksp@school.net.hk) at Sun Sep 26 01:27, 1999 said:


今 天 ( 或 昨 天 ) 超 奧 行 走 81C 一 事 , 小 弟 一 起 身 見 到 兩 部


'唔 順 眼' ( 因 比 起 Trident, 超 奧 是 來 得 不 順 眼 的),知 道 81C 行


超 奧 了 。 或 者 有 板 友 佔 了 地 主 之 利, 而 顯 得 興 奮, 此 實 為


點 是 可 理 解 的, 而 因 此 事 而 四 處 炫 耀 , 就 有 一 點 兒 過 分,


何 不 作 地 主 之 誼 , 提 供 一 個 適 合 拍 攝 的 位 置 給 他 人 一


個 方 便?





說 開 耀 安 那 面 , 由 於 總 站 十 分 狹 窄, 所 以 都 不 太 適 合 攝 影 超


奧, 不 妨 去 耀 安 村 路 口 對 面 攝 影 巴 士 轉 灣 情 況, 那 裡 人 跡 罕


至(因 為 係 運 動 場 口,而 且 冇 車 出 入),可 放 心 攝 影, 只 要 鏡 頭 夠


長 就 得... 80mm ok 啦





村 內 都 非 常 危 險 了, 不 要 站 在 路 中 心 影 車, 因 為 車 輛 出 入 繁


忙 異 常 。





或 者 富 安 花 園 巴 士 總 站 都 得, 影 超 奧 掉 頭 都 好 正 既





再 唔 係 o係 頌 安 村 天 橋 影 番 落 去 又 得, 不 過 個 巴 士 站 就 係 位 於


天 橋 底 。 而 且 該 處 就 係 police 擺 沙 龍 地 點, 以 免 令 人 誤 會 。





或 者 又 可 以 站 在 曾 x 山 中 學 ( 綠 色 既 ) 對 出 既 安 全 島 影 又 得





祝 各 位 拍 攝 順 利



Article 50:

【網頁相片廣告】一年前的新巴


西九龍隧巴縱橫 (wang5@hknet.com) at Sat Sep 25 22:36, 1999 said:


西 九 龍 隧 巴 縱 橫」 網 頁 有 以 下 更 新 :





1 . 本 期 相 片 主 題 為 一 年 前 的 新 巴 , 回 顧 一 年 前 新 巴


    與 現 在 有 極 大 差 別 , 相 片 包 括 :


      ─   波 浪 紋 新 巴 1019


      ─   中 巴 色 970 廣 告 DA37


      ─  DL22 行 680


      ─  LF256 行 42


      ─  LF291 行 走 已 取 消 的 二 十 號 線


      ─   新 巴 銀 豪 VA61


      ─  LM2, ML58 共 八 張 相


2 . 路 線 部 分 加 相 共 七 張 :


      ─  112 : 3001( 第 一 百 輛 新 巴 ), 3005( 縱 橫 遊 ), VA60, 3AV12(CALTEX)


      ─  905 : LM9, ML48


      ─  914 : LF302


3 . 路 線 112, 905 字 軌 部 分 已 更 新 。








丁 蟹 VA55 & LF291





P.S. 新 巴 這 一 年 來 實 在 帶 來 太 大 變 化 ( 不 單 是 指 新 車 方 面 ...)



Article 51:

[網頁廣告]尚德巴士互聯網


LF1 (rhs53254@rhs.hkcampus.net) at Sat Sep 25 21:53, 1999 said:


尚 德 巴 士 互 聯 網已 加 入 尚 德 區 非 專 利 巴 士 路 線 資 料 , 和 更 新296A路 線 資 料 , 歡 迎 參 觀 。


網 址: http://w3.to/sheungtak



Article 52:

[相片]嘩!ADS558呀!+[大相] 917的最後一天


FP8329 (tky808@hkschool.net) at Sun Sep 26 10:56, 1999 said:











[相 片]嘩!ADS558呀!





[相 片]嘩!ADS558呀!+[大 相] 917的 最 後 一 天



Article 53:

Re: 城巴用4字頭行中港線


丁蟹 VA55 (rleekl@ctimail.com) at Sun Sep 26 14:58, 1999 said:


> DL (ss78k@netteens.net) said:


> 昨 日 坐281A時 , 見 到 城 巴Fleet no.433行502(深 圳 灣)!


> 我 想 問 呢 架 車 在 哪 時 有 中 國 車 牌 ?





城 巴 到 現 在 為 止 並 沒 有 富 豪 奧 林 比 安12m巴 士 做 大 陸 車,


你 見 果 架 只 係 接 駁 車, 它 會 在 文 錦 渡 路 近 上 水 消 防 局 外 過 客 俾


大 陸 車!





同 埋502線 係 經 文 錦 渡 口 岸 過 關 的, 而 城 巴 所 有 經 文 錦 渡 及 沙 頭 角


口 岸 過 關 的 巴 士 只 得 以 下11m利 蘭 奧 林 比 安:


181, 182, 197, 201, 202



Article 54:

[廣告]HKPT Weekly Special - Network 26


HKPT Webmaster (webmaster@hkpt.com) at Sun Sep 26 14:51, 1999 said:


HKPT Weekly Special 已 經 更 新 本 周 巴 士 照 片 為 城 巴Network 26


新 里 程 歡 迎 參 觀 !





城 巴Network 26新 里 程








HKPT Webmaster


HKPT



Article 55:

如果可以俾中巴重生,應該做什麼線好?


101and968 (nancycha@netvigator.com) at Sun Sep 26 15:13, 1999 said:


如 果 可 以 俾 中 巴 重 生,可 以 在 其 他 公 司 做10條routes


大 家 會 怎 樣 選 擇 呢?


hehe~





101and968



Article 56:

各位搭過G1-4未呀?


覺得張美妮特正的古競豪 (fatku@school.net.hk) at Sun Sep 26 15:48, 1999 said:


我 未 見 過,亦 未 搭 過!皆 因 它 們 在 小 弟''從 哇 哇 一 聲 張 開 眼 睛 看 地 球''前 的 一 年(1982年)被 徵 用 作 學 堂 車 以 及 在''從 懂 得 緊 握 媽 媽 暖 的 手''之 後 的 一 年(1984年)被 拆 毀.





PS.今 早 收 看'兒 歌 金 榜',張 美 妮 真 是 特 別......正......!!!!!!



Article 57:

83號係咁O架喇!


搭新巴14號城市烏蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) at Sun Sep 26 17:07, 1999 said:


> City Flyer A12 (yu880113@netteens.net) said:


>


> 8號 波 新 巴 不 開83係 否 不 想 蝕?其 實83用Dart來 行 其 實 仲 好?你 話 係 唔 係


>


> City Flyer A12


>


> **A12改 名 為City Flyer A12


新 巴83號 唔 係 想 蝕,只 不 過 佢 係 條假 日 巴 士 線,所 以 佢 同 其 它 假 日 線 一 樣全 日 暫 停 行 駛!仲 有,83號 用 過 長Dart同 十 二 米 亞 記 躉 來 行O架!



Article 58:

【搞搞新意思】+小小意見


皮 (clpleung@ctimail3.com) at Sun Sep 26 17:13, 1999 said:


> 搭 新 巴14號 城 市 烏 蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) said:


> 點 解 新 巴 淨 係 得 亞 記 十 二 米 躉 先 至 油 「 波 浪 紋 」?不 如 搞 搞 新 意 思,叫 新 巴 將 所 有 雙 層 巴 士 油 成 「 波 浪 色 」,好 似BTV新 聞 咁,果 架 新 巴DA都 油 成 「 波 浪 色 」 啦!如 果 將 所 有 雙 層 巴 士 色 油 成 「 波 浪 色 」, O的 都 城 嘉 慕 十 二 米 呀,雞 車 呀,LM,LA,VA,SF,都 躉,超 豪...所 有 由 中 巴 過 檔O既 同 埋 新 買O既 雙 層 巴 士 都 油 有 「 波 浪 紋 」,一 定 好 過 癮O者!





唔 油 波 浪, 因 為 方 便 上banner, 而 且 成 本 比 油 波 浪 低. 全 部 上 波 浪 實 屬 無 必 要.





另 外, 小 小 意 見:


1. 你 可 否 一 篇 文 章 唔 好 不 必 要 地 改 成 不 同 字 體? 咁 做 只 會 令 人 睇 得 好 辛 苦, 唔 該.


2. 貼 文 時 的 標 題 可 否 精 簡?





--


皮~



Article 59:

超豪的車牌..


3AD138 (ckccheng@netvigator.com) at Sun Sep 26 17:09, 1999 said:


請 問 新 巴5029,5030,5032;九 巴3ASV的 車 牌 是?


Thank you!



Article 60:

天文台已經除下所有風球,但仍有巴士路線停駛


Billy仔~新巴25 (julianna@netvigator.com) at Sun Sep 26 16:57, 1999 said:


天 文 台 已 經 除 下 所 有 風 球,但 仍 然 有 巴 士 路 線 停 駛,如 想 知 詳 情 請 參 看


特 別 巴 士 新 聞 報 導





新 巴 2 5 及 2 7 , 上 !





Billy仔~新 巴25


icq#:46636838



Article 61:

我又出手啦(沙廠ADS資料)


ADS154 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) at Sun Sep 26 16:51, 1999 said:


其 實,沙 廠 有 八 仔 既ADS一 向 都 不 足,只 不 過 後 備 個 批 有 八 仔 後 至 好 左


而 亦 令 各 版 友 以 為80M加 冷 後ADS至 唔 夠,睇 下 以 下 資 料 你 就 知


(有 * 者 有 八 仔)


*ADS31-GS4726(80M)


*ADS33-GS5198,後 備 車


*ADS34-GS5431,炒 左,仲 未 出 番 黎


*ADS35-GS5458(80M)


ADS37-GS6216(299)


*ADS38-GS6405(81K)


ADS39-GS6500(299)


*ADS46-GS4624(80M)


*ADS49-GS5068(80M)


*ADS50-GS6985(81K)


ADS52-GS7414(299)


ADS67-GT3675(299)


ADS69-GT3820(299)


*ADS73-GT4440(80M)


ADS79-GT4502(299)


*ADS95-GT7906,後 備


*ADS106-GU1559,後 備


*ADS123-GU6806(81M)


*ADS138-GU8933(81M)


ADS143-GV1553(284)


*ADS153-GZ6799(81M)


*ADS154-GZ7005(81M)


ADS157-GZ7742(299)


ADS158-GZ7775(284)


*ADS161-GZ9270(80M)


*ADS168-HA9351(81K)


ADS173-HB607(299)


ADS175-HB695(299)


ADS181-HB1413(299)


ADS184-HB1966(299)





雖 然 計 落 沙 廠 得4部 後 備ADS


但 如 果 要ADS替,可 以 從81M抽ADS,而 以 前 亦 試 過,而81M冷 馬 就 用 大 車


長 遠 都 係 要 買 點 六 米 躉 至 可 解 決 細 車 荒 問 題





有 錯 請 指 正



Article 62:

點解今日681會行單層MAN及雙門'蛋撻'????


Ken (k6538121@netvigator.com) at Sun Sep 26 16:43, 1999 said:


如 題





攪 到 我 頭 都 大 哂!!!



Article 63:

2X VS 8P


City Flyer A12 (yu880113@netteens.net) at Sun Sep 26 16:38, 1999 said:


1.2X 與 8P 客 量 誰 較 多


2.WHY 2X 寫'2X 筲 箕 灣 特 快'而8P則 寫'小 西 灣 特 快 8P'一 個 左,一 個 右?


好 心 人 請 解 答!小 弟 無 限 感 激





City Flyer A12



Article 64:

【落後消息】新巴超豪5001個廣告已消失人間


搭新巴14號城市烏蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) at Sun Sep 26 16:34, 1999 said:


前 幾 日,我 見 到 架 超 豪 行720,貼O左 個 時 裝 店 廣 告,初 時 我 都 冇 留 意 ‧ 今 日(26/9)落O左 八 號 風 球 後,又 見 到 呢 架 行720O既 超 豪,我 睇 清 楚O的,原 來 係 架5001!個 「第 三 百 五 十 架 新 巴-富 豪 超 級 奧 林 比 安 型」 廣 告 被 果 個 時 裝 店 廣 告 取 代,不 留 痕 跡 ‧ 點 解 超 豪5001個 廣 告 咁 快 消 失O架?



Article 65:

乜106有車去九龍城碼頭嗎?


Billy仔~新巴25 (julianna@netvigator.com) at Sun Sep 26 17:23, 1999 said:


我 已 經 見 過 兩 次 了,第 一 次 大 概o係7時20分 左 右,於 西 灣 河 見 到,另 外 一 次 就 大 概8時o係 維 園 見 到,兩 次 見 到 架 新 巴 都 係 寫 住:





九 龍 城 碼 頭 106





究 竟 係 唔 係 有 特 車 去Kowloon City Ferry Pier呀??





新 巴 2 5 及 2 7 , 上 !


新 巴25


icq#46636838



Article 66:

底盤no.


tt (jackontse@ctimail.com) at Sun Sep 26 17:22, 1999 said:


係 架 巴 士 邊 度 可 以 睇 到 底 盤no.?



Article 67:

問九巴新巴車牌:


Daniel (whchik@i-cable.com) at Sun Sep 26 17:14, 1999 said:


問 九 巴 新 巴 車 牌:


新 巴: 1427 1428 1650


九 巴: 3ASV1 3ASV2 3ASV5 3ASV8 3ASV9


謝 謝



Article 68:

有沒有好的英國巴士模型網頁?


N1 (s977553@mailserv.cuhk.edu.hk) at Sun Sep 26 17:44, 1999 said:


最 好 好 像 香 港 的 那 些 已 經 做 好 分 門 別 類 ,


讓 你click巴 士 型 號 , 然 後 就 有 大 大 張 相


彈 出 來 。


謝 謝 !





N1-BR4474



Article 69:

新巴新車五百, 仲有幾多未到?


輝仔 (cleng@net.polyu.edu.hk) at Sun Sep 26 17:58, 1999 said:


新 巴 開 檔 話 訂 五 百 部 新 車, 現 在 到 了 大 半.





以 下 有?都 是 我 不 知 的, 請 代 答:





40部10.3米 躉 未 返.


超 豪: 到 齊 未?


16xx, 仲 有 大 約 廿 部 未 到, 是 否?


14xx 仲 有 幾 部(<10)係 咪?


仲 有 冇 其 他? (唔 計 聲 粗 或 其 他 新 訂 單)





謝!





--


輝 仔



Article 70:

問5K+13A/13K/11X


雍正格格/ES6310 (n281@i-cable.com) at Sun Sep 26 17:55, 1999 said:


記 得 以 前5K及13A的 客 量 都 不 是 太 差 , 班 次 亦 不 太 疏 , 何 解 合 併 為13K後 竟 無 復 當 年 勇 , 到 改 成11X後 更 每 況 愈 下 ?





以 前 兩 線 的 客 去 左 邊 ?



Article 71:

各位搭過G470未呀?


覺得張美妮特正的古競豪 (fatku@school.net.hk) at Sun Sep 26 17:48, 1999 said:


小 弟 知 道G470在 小 弟''從 揹 起 書 包 汲 取 知 識 不 用 愁''之 年(1986年)的11月4日 發 生 翻 車 意 外.未 知 各 位 搭 過 這 部''鬼 巴 士''沒 有?





PS.今 早 收 看'兒 歌 金 榜',張 美 妮 真 是 特 別......正......!!!!!!



Article 72:

Can 31M become circular?


100/911R/M1/300/917 (invespac@netvigator.com) at Sun Sep 26 18:00, 1999 said:


Can 31M become circular like 235M thus being able to free


up another valuable 'track' at Kwai Fong for other routes?





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 73:

[廣告]本週大相--及--加入專題網頁八鄉連花地車場專輯


A.C--speedline (tinaau@cyberec.com) at Sun Sep 26 18:14, 1999 said:


[廣 告]本 週 大 相--及--加 入 專 題 網 頁 八 鄉 連 花 地 車 場 專 輯





好 消 息!





本 網 的 專 題 網 頁 終 於 完 工,而 第 一 期 專 輯 是 八 鄉 連 花 地 車 場 專 輯!


而 為 了 配 合 專 輯 的 推 出,今 期 大 相 亦 用 了 放 於 八 鄉 連 花 地 車 場


的 前 中 巴 佳 牌 亞 拉 伯5型 低 盤(LX290)相 片!





另 外,本 網 亦 同 時 加 入 了 英 國 牛 津 市 及 機 場 禁 區 巴 士 相 片!





內 容 豐 富,不 容 錯 過!


Wellcome!


極 速 快 線Speedline











Thanks!



Article 74:

Re: 十月驚喜到---巴士VCD


金魚 (n960@netvigator.com) at Sun Sep 26 19:43, 1999 said:


> Flying Chuk (chuk@netvigator.com) said:


> 我 早 前 曾 同 各 位 講 在 十 月 會 有 驚 喜,現 在 終 於 可 公 佈 了......


> 驚 喜 就 是 全 港 首 隻 巴 士VCD---巴 士 迷 世 界VCD將 會 於10中 推 出.而 價 錢 十 分 抵 賣(因 我 不 知 可 否 透 露..Sorry).


>


> 詳 情 密 切 留 意VCM網 頁





0下,巴 士 迷 世 界VCD??


係B會 的VCD定 係 巴 士 迷,世 界VCD??





B會 會 員 金 魚 字


Article 74: (Request 1)

據 我 所 知 係 同'巴 士 迷 世 界'(B會)冇 關 的.....





飛 機 竺



Article 75:

Re: 辛巴ML2,ML23 rt.84 car佬,今日你給我記住!


老陳 (chanmw11@hk.super.net) at Sun Sep 26 22:36, 1999 said:


> 小 丸 子 新 巴5020 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> 今 日,小 弟 去 完 杏 花 村 後,想 住 搭 新 記rt.84返home,我 去


> 到 杏 記 總 站 後 就 有 架ML2 rt.84,之 後 有 架ML23入 站,於 是


> 我 準 備$2.7搭rt.84.但 足 足 等 了 超 過15 mins都 還 未 開 車!


> 這 兩 位 分 別ML2,ML23 car 佬 猛 傾 談,而ML23 car佬 更 吃 東


> 西,後 有 位 婆 婆 等 了 好 耐 不 等 搭MTR!於 是 我 問ML2 car佬when


> 開 車,他 說 就 快la!後 來 我 繼 續wait!但wait好 耐 都 未 開 車,我


> 再 問 他,呢 次 係ML23 reply我,佢 好 離 譜,他 說:[因 為 果 夜 更


> car佬 未 返 來 ,所 以 我 地 不 開 車.]我 說:[喂!你 有 冇 搞 錯,已 成


> 30 mins都 未 開 車,你 玩 呀?]之 後ML2 car佬 說:[我 地 不 想 的,


> 都 要 等 果 位 夜 更car佬 來....!!!!???]此 話 值 頭 不 知 所 謂,我


> 話 你 兩 個 新 記car佬 親 站 長 不 在,係 度''蛇 王''.值 頭 令 公 司 浪


> 費 糧 錢,有 你 地 呢 類car佬,影 響 公 司 運 作!之 後 我 死 死 氣 搭 綠 跑


> van rt.62 return to home!最 賤 格 係,我 上 車 後 果ML2 car佬


> 才 開 車 載 客,真 想#@*&^臭XX你!!!!你 給 我 記 住17:20pm在 杏 花


> 村 巴 士 總 站 的ML2,ML23 car佬!!!!我 實 投 訴 你 地!!


>


>


>


> 好 憤 怒 的...


> 5020 JD2911





咁 又 唔 洗 咁 興 , 還 是 將 全 個 情 形 報 告 給 新 巴 先 , 讓 他 們 去 查 查 , 有 可 能 係 夜 更 司 機 失 職 , 未 必 關 早 更 司 機 事 , 我 贊 成 你 去 投 訴 , 不 過 說 時 要 先 客 觀 一 點 , 唔 好 一 口 咬 定 係 早 更 司 機 的 錯 , 只 要 將 全 個 過 程 告 訴 便 足 夠 , 我 相 信 投 訴 組 會 認 真 查 查 此 事 .





一 個 都 很 不 滿 新 巴 仲 有 熱 車 行914的 老 陳


Article 75: (Request 1)

想 問 你 如 何 得 知 他 一 定 是 在 「 蛇 王 」 ? 你 又 知 他 「 要 等 夜 更


司 機 回 來 才 能 開 車 」 的 話 一 定 是 大 話 ?





還 記 得 當 年 一 到 午 飯 時 間 ,4號 車 泊 滿 站 頭 , 司 機 個 個 響 休 息


室 入 面 開 飯 。o的 乘 客 就 會 話 : 班 司 機 個 個 響 入 面 偷 懶 !





唔 開 車 就 一 定 係 偷 懶 ?





如 果 你 說 站 長 不 在 他 們 就 蛇 王 , 我 想 就 算 杏 花 村 沒 站 長 , 耀


東 那 一 位 也 會 紀 錄 班 次 吧 。


Article 75: (Request 2)

> 老 陳 (chanmw11@hk.super.net) said:


> 84係 循 環 線 , 耀 東 站 長 唔 洗 為84做 紀 錄





84 特 色 , 杏 花 村 日 間 無 站 長 , 只 需 打 電 話 去 耀 東 報 到 ;


全 部 人 在 耀 東 簽 紙 , 所 以 84 要 在 耀 東 停 一 陣 ;


夜 晚 杏 花 村 反 而 有 站 長 , 好 奇 怪 ...


Article 75: (Request 3)

> 鮑 魚 (leyland@netvigator.com) said:


> 不 過 點 都 好,等 成 半 個 鐘 都 唔 開 車,點 都 係 佢 地 唔 著0架 啦......





下 ? 咁 前 面 個 夜 更 司 機 未 返 , 唔 通 叫 後 面 那 位 開 早 十 五 分 鐘 呀 ?


司 機 都 要 食 飯 休 息 架 , 早 來 / 未 走 唔 代 表 要 開 車 。





又 無 站 長 , 要 算 都 是 前 面 那 位 司 機 的 錯 ( 如 果 整 件 事 無 誤 會 的 話 )








仲 有 , 自 從 新 巴 開 始 中 更 制 以 來 , 個 個 司 機 返 齊 就 好 好 地 ,


如 果 有 人 無 返 , 有 站 長 仲 會 跳 飛 機 , 不 過 會 跳 到 不 知 所 謂 ,


因 為 有 時 司 機 未 返 得 切 接 ; 無 站 長 就 唔 理 得 咁 多 。





試 過 有 站 長 本 來 只 需 管 一 條 隧 道 線 , 不 過 呢 條 線 好 易 過 鐘 ,


成 日 要 踢 車 , 個 站 長 已 經 好 忙 ; 點 知 後 來 新 巴 要 佢 遙 控 一 條


新 人 線 同 埋 另 一 條 隧 道 線 , 那 條 新 人 線 司 機 成 日 過 鐘 , 又 不


時 有 人 無 返 , 而 呢 位 站 長 又 唔 知 跳 飛 機 跳 成 點 , 終 於 攪 到 條


新 人 線 班 次 大 亂 , 本 來 未 踢 過 車 路 線 又 踢 到 亂 哂 籠 , 最 後 終


於 都 係 要 安 排 站 長 至 攪 得 掂 。








84 減 到 十 五 分 鐘 一 班 (cut 兩 部 車 ) , 又 舊 人 新 人 一 齊 做 ,


新 人 又 唔 夠 時 間 行 , 服 務 仲 衰 過 中 巴 時 代 。


Article 75: (Request 4)

> 我 想 問 問 一 樣 野, 架 車 係 一 些 不 能 避 免 的 因 素 先 開 唔 到,


> 你 估 個 司 機 好 想 咩?


係,可 能 個 車 長 冇 吹 水,佢 亦 唔 想.


但 我 想,就 算 是 因 食 飯 而 冇 車 長 開 車,佢 地 知 情 的 話,也 總 得 同 乘 客 講 聲 吧.


講 都 唔 講 聲 要 人 白 等 半 個 鐘?你 話 聲: 架 車 半 個 鐘 後 先 開0個 播,咁 樣 都 得 掛?





估 不 到 咁:





>不 過 點 都 好,等 成 半 個 鐘 都 唔 開 車,點 都 係 佢 地 唔 著0架 啦......





也 是 含 血 噴 人,你 也 有 相 當 的 道 理,抑 服.





淡 出,只 因 多 餘


鮑 魚


Article 75: (Request 5)

> 丁 蟹 VA55 (rleekl@ctimail.com) said:


>


> 我 想 問 問 一 樣 野, 架 車 係 一 些 不 能 避 免 的 因 素 先 開 唔 到,


> 你 估 個 司 機 好 想 咩?


>


> 我 真 係 好 替 一 些 辛 勤 為 乘 客 服 務 的 司 機 但 遭 到 一 些 含 血 噴 人 的 乘 客


> 冤 枉 因 而 感 到 無 限 憤 慨 及 替 其 不 值!





我 好 同 意 你o既 講 法,架 車 開 唔 到 有 好 多 不 能 避 免 因 素,例 如:


站 長 唔 識 因 應 環 境 放 車,放 到d車 亂 晒 等.....


所 以 唔 該d人 唔 好 乜 都 賴 晒 司 機,


司 機 唔 係 代 罪 羔 羊,要 怪 就 怪 間 公 司 行 政 失 當,


成 日 掛 住 縮 皮,cut晒d站 長





CMB


LA24,FJ1017


Article 75: (Request 6)

咁 唔 開 車 就 係 司 機0既 錯, 道 理 何 在 呀?


而 家 好 多 乘 客 都 唔 講 道 理... 人 家 已 經 好 好 聲 氣 解 釋, 係 都 要 當 人 吹 水 呃 你 咁...





DA82,HB8095.


Article 75: (Request 7)

小 丸 子 兄,你 記 住 抄 低 時 間 地 點 完 先 投 訴 佢 呀,以 便 公 司 調 查,作 出 更 進


84 D car佬 好 痴 線 架


我 試 過 係 耀 東 等 佢,等 左45分 鐘 先 黎


一 係 唔 黎,一 係3-4一 齊 架 黎


唔 知 佢 地(84car佬) 係 咪 有 心 玩 野





上 次 等 左45分 鐘 才 有84的LF293



Article 76:

Re: 對新冷九的感覺...


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Mon Sep 27 00:02, 1999 said:


> 近 藤 誠 (rickieng@netvigator.com) said:


> 大 家 覺 唔 覺 得 其 實 新 冷 九 油 到 成 身 金 色 幾 難 睇...?


>


> 我 覺 得 用 番 白 色 加 紅 條 正 好 多...





同 意 , 我 覺 得 金 色 太 俗 氣 了 。 白 色 加 紅 線 反 而 有 九 巴 特 色 。





Christopher


Article 76: (Request 1)

但 是 鬆 上 金 色 明 顯 是 為 了 宣 傳 九 巴 「 上 賓 式 享 受 」 的 服 務 。 本 人 在


1A 的 金 車 上 已 聽 見 多 次 「 呢 架 金 巴 士 o黎 架 」 、 「 新 車 喎 」 等 之 句


子 , 可 見 「 金 巴 士 」 相 當 深 入 民 心 。





N357


Article 76: (Request 2)

這 是 失 敗 的, 我 重 未 看 過 傷 殘 人 仕 用 過 金 巴,


復 康 巴 士 就 有.





> 1004 HV3406 行914 老 陳 (chanmw11@hk.super.net) said:


>


> 用 金 色 係 有 目 的 , 方 便 分 別 架 車 可 唔 可 以 比 坐 輪 椅 的 乘 客 來 乘 搭 , 而 且 , 有 某 線 車 長 曾 傳 出 九 巴 有 意 將60M,86K,88K的 單 層 易 搭 巴 士 油 成 金 色 (我 在 某 個 總 站 聽 到) , 目 的 都 是 統 一 以 金 色 車 身 作 為 可 以 比 坐 輪 椅 的 乘 客 來 乘 搭 . 不 過 消 息 未 知 是 否 屬 實 .


>


> 老 陳


Article 76: (Request 3)

Canopus 兄 , 本 人 想 信 閣 下 並 不 能 因 「 未 見 過 有 輪 椅 人 士 乘 SLF 」


而 斷 定 SLF 是 失 敗 的 。


而 本 人 則 多 次 見 過 1A 有 輪 椅 使 用 者 乘 搭 , 就 連 112 (九 巴) 也 有 見


過 , 難 道 本 人 可 說 九 巴 宣 傳 SLF 非 常 成 功 嗎?





N357


Article 76: (Request 4)

> Canopus (mck@netteens.net) said:


> 這 是 失 敗 的, 我 重 未 看 過 傷 殘 人 仕 用 過 金 巴,


> 復 康 巴 士 就 有.


>





我 在 沙 田 火 車 站 有 見 過 傷 殘 人 士 搭86K , 甚 至271 , 2 我 都 見 過





不 過 我 都 覺 得 用 金 色 係 俗 氣 了 一 點 , 其 實 用 其 他 顏 色 都 可 以 , 只 要 係 分 別 到 就 得.





老 陳



Article 77:

Re: 現今的巴士乘客和巴士迷的態度[長文]


S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) at Mon Sep 27 00:11, 1999 said:





> CMB337 (cmb337@attmysite.com) said:


> 方 才,和 一 位 認 識 多 年 的 巴 士 司 機 吃 晚 飯 聚 舊,在 言 談 間 他 說 現 今


> 的 乘 客 對 為 他 們 服 務 的 車 長 之 態 度,比 起 從 前 真 的 是 天 淵 之 別.或


> 許 從 前 的 人 氣 量 大,不 會 就 一 些 雞 毛 蒜 皮 的 事 就 話 要 咒 罵 車 長 


> 甚 至 要 揮 拳 毆 打 車 長!但 現 在,這 種 事 情 就 越 來 越 多,只 會 當 車 長 係


> 一 個 發 洩 工 具!


>


> 就 以 本 板 的 一 文 章 為 例,文 中 提 及 新 巴 的 某 兩 位 車 長,因 為 過 時 開 車


> ,而 被 一 眾 乘 客 咒 罵.先 撇 除 誰 對 誰 錯 這 個 問 題,究 竟 一 名 車 長 照 足


> 既 定 時 間 開 出 班 次,不 太 早 也 不 太 遲,這 有 何 問 題 呢?若 然 真 係 該 名


> 車 長 過 了 時 才 開 出 班 次,這 明 顯 是 他 的 過 失,你 大 可 向 他 所 隸 屬 的 巴


> 士 公 司 投 訴,沒 有 任 何 必 要 在 任 何 地 方 數 別 人 的 不 是,這 樣 與 潑 婦 罵


> 街 有 何 分 別!


>


> 除 此 之 外,現 今 的 巴 士 乘 客 只 顧 自 身 的 利 益,妄 顧 別 人 的 安 全,例 如


> 突 然 衝 出 馬 路 截 停 正 在 出 站 的 巴 士  未 投 入 足 夠 車 費 入 錢 箱 就 大 無


> 私 樣 行 入 車 廂.......這 是 一 個 有 公 民 意 識 或 乘 客 應 有 的 態 度 嗎?


>


> 現 今 的 巴 士 迷 亦 叫 人 髮 指,行 車 時 阻 礙 車 長 或 其 他 乘 客  未 經 同 意 下


> 亂 動 巴 士 上 的 各 項 設 備  不 顧 他 人 安 全 在 黑 夜 中 用 閃 光 磴 拍 攝 行 駛


> 中 的 巴 士  偷 取 各 項 巴 士 的 東 西......這 樣 做 大 家 覺 得 對 嗎?


>


> 再 甚 者 的 是,就 是 經 常 說 乜 巴 唔 用 新 車 行 乜 線 就 卑 鄙 賤 格  經 常 嚷 


> 要 有 空 調 化  若 有 人 阻 他 拍 照 便 要 講 粗 口 罵 人,這 是 一 個 成 熟 的 人 或


> 年 輕 人 應 做 的 事 嗎?


>


> 我 好 相 信 我 講 完 呢 番 說 話,一 定 會 引 來 不 少 板 友 會 覺 得 我 多 管 閒 事,


> 甚 至 對 我 有 所 不 滿,這 個 不 是 問 題,只 要 大 家 覺 得 自 己 沒 有 做 錯 的 話


> 就 行 了!


>


> Dennis Cheng





完 全 同 意 您 的 見 解.現 今 香 港 人 變 了,只 顧 自 己 利 益,


不 理 其 他 人 感 受.例 如:在 巴 士 上 是 不 准 飲 食,但 您 看


有 誰 人 遵 守!有 些 巴 士 迷 為 了 影 巴 士,阻 止 巴 士 入 站.


唉...可 悲!





S3N353


Article 77: (Request 1)

> 大 泵 把 (su073@netvigator.com) said:


> 作 為 一 個 司 機 0既 我 , 乘 客 冇 禮 對 待 亦 已 見 怪 不 怪 。


> 上 車 欠 付 車 資 , 開 口 提 醒 一 下 , 竟 遭 問 候 媽 媽 , 到 底 係


> 咩 世 界 ? 欠 付 車 資 就 係 你 0岩 咩 ? 我 提 醒 你 未 付 車 資 ,


> 我 有 錯 咩 ? 我 著 得 KMB 0既 制 服 , 坐 得 0係 司 機 位 上 面


> , 就 有 責 任 去 幫 公 司 搵 錢 , 有 責 任 安 全 送 乘 客 到 達 目 的


> 地 , 更 有 責 任 去 維 護 個 人 及 公 司 利 益 。


>


> 好 幸 運 地 , 我 渣 0個 條 線 並 冇 D 特 別 0既 車 型 , 所 以


> 甚 少 受 到 某 部 份 巴 士 迷 0既 影 響 。 不 過 0係 1A 有 金 龍


> 船 服 務 0既 日 子 初 期 , 有 好 多 師 兄 就 話 好 多 細 路 一 上 車


> 就 唔 知 想 點 , 又 問 跟 車 得 唔 得 , 又 問 呢 樣 攪 唔 攪 得 , 上 車


> 又 跳 又 叫 , 趕 佢 地 落 車 唔 得 , 真 係 唔 知 咩 人 教 出 0黎 0既


> 一 班 「 垃 圾 」 !


>


> 行 車 時 間 好 多 時 受 路 面 情 況 影 響 , 試 過 有 好 多 次 同 我 前 面


> 車 行 到 斷 晒 纜 ,D 乘 客 等 到 我 架 車 0黎 就 問 : 「 你 有 冇 攪


> X 錯 呀 , 咁 耐 都 冇 車 0黎 , 係 唔 係 玩 野 呀 , 係 唔 係 想 搵 人 斬


> 你 呀 ? 」 到 底 塞 車 係 我 錯 咩 ? 我 作 為 一 個 巴 士 司 機 , 都 係 想


> 搵 錢 養 家 , 真 係 好 多 時 係 「 啞 仔 食 黃 蓮 」 !


>


> 坦 白 講 我 讀 書 唔 多 , 知 道 自 己 地 位 低 微 ,0係 社 會 上 並 唔 係


> 一 個 重 要 0既 角 色 , 明 白 到 自 己 唔 需 要 受 人 尊 重 。 不 過 , 請


> 各 位 反 思 一 下 , 你 唔 尊 重 我 , 但 都 需 要 尊 重 自 己 。 衣 著 光 鮮 ,


> 受 過 高 等 教 育 , 竟 可 0係 車 上 講 出 一 D 連 民 工 、 毫 無 文 化


> 0既 人 更 難 聽 0既 說 話 !


>


> 到 底 宜 家 係 一 個 咩 世 界 ? 各 位 受 0既 又 係 咩 教 育 ? 係 唔 係 上


> 車 入 幾 蚊 , 就 可 以 惡 過 天 王 ?


>


> 大 泵 把


> 不 吐 不 快 , 請 各 位 不 要 見 怪





我 都 好 明 白 你 的 心 情 , 有 些 車 長 係 好 好 , 但 係 有 些 就 好 不 盡 責 , 好 似 係69X , 好 好 的 車 長 我 見 過 , 好 差 的 車 長 我 亦 遇 過 , 咁 我 都 相 信 大 部 份 的 車 長 都 係 好 的 , 只 是 會 有 一 小 撮 害 群 之 馬 .





你 不 要 說 自 己 係 地 位 低 微 , 如 果 沒 有 你 們 , 市 民 如 何 上 班 上 學 又 去 街 呢 . 事 實 上 , 你 們 係 好 重 要 的 .





老 陳


Article 77: (Request 2)

睇 開o的 啦 ! 而 家o的 人 就 係 咁 , 俾 個 幾 蚊 搭 車 就 當 自 己 係 大 老 闆 , 鍾


意 就 鬧o下 人o架 啦 ! 咪 以 為 讀 得 書 多 就 一 定 係 斯 文 人 、 識 體 諒 人 , 我


反 而 覺 得 時 下 好 多 讀 得 書 多 的 人 常 自 以 為 不 可 一 世 , 終 日 玩 手 段 , 又


以 為 自 己 的 見 解 就 是 金 科 玉 律 , 不 接 受 人 家 的 意 見 , 當 自 己 是 高 高 在


上 的 。 我 反 而 看 不 起 此 等 人 , 覺 得 他 們 比 一 些 巿 井 之 徒 更 不 知 所 謂 。





至 於 巴 士 迷 , 似 乎 他 們 的 行 為 真 是 越 來 越 離 譜 , 罵 人 不 特 止 , 並 見 到


更 多 人 恃 著 與 巴 士 公 司 職 員 相 熟 就 想 借 機 進 入 巴 士 公 司 物 業 範 圍 、 或


是 上 車 搞 呢 樣 、 搞o個 樣 , 此 等 行 為 已 被 巴 士 公 司 將 巴 士 迷 定 格 為 破


壞 份 子 , 最 慘 就 是 連 累 埋 一 些 奉 公 守 法 的 一 群 。 不 知 道 這 些 害 群 之 馬


幾 時 才 醒 覺 , 才 時 才 收 手 呢 ?





大 泵 把 兄 又 請 不 要 自 貶 自 己 的 價 值 , 其 實 你 對 社 會 是 有 很 大 的 貢 獻 ,


雖 然 可 能 只 是 一 個 小 角 色 , 但 沒 有 你 們 這 一 班 忠 心 耿 耿 的 巴 士 公 司 前


線 工 作 人 員 , 又 怎 能 把 我 們 從 一 處 地 方 送 到 另 一 處 地 方 嗎 ? 我 反 而 會


向 你 們 這 辛 勞 的 一 班 工 作 人 員 致 敬 。





Christopher


Article 77: (Request 3)

講 得 好!!!





HJ245


Article 77: (Request 4)

TOTLLY agree with u!!



Article 78:

Re: 龍運會否購超豪??


VA 1 (nakata-chih-ping@i-cable.com) at Sun Sep 26 20:50, 1999 said:


> Volvo Zuper Olympian (fatfishz@netvigator.com) said:


>


> 你 不 如 問 龍 運 會 唔 會 有 新 線 仲 好 啦?


>


> 睇 怕 好 難 上 到 龍 運 色 既


> Volvo Zuper Olympian





龍 運 已 經 夠 車 用, 只 係 唔 夠 豪 華 車(4條 線 得25架 車, 點 會 夠 呀)


Article 78: (Request 1)

將trident transfer給 九 記 而 買 新olym, 會involve轉 名, 會 比 較 繁.





不 如 將urban version trident改 做air version trident仲 好, 因 為trident配ZF行 高 速 公 路 會 比 配voitho既super olym好.


Article 78: (Request 2)

> Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) said:


>


> 將trident transfer給 九 記 而 買 新olym, 會involve轉 名, 會 比 較 繁.


>


> 不 如 將urban version trident改 做air version trident仲 好, 因 為trident配ZF行 高 速 公 路 會 比 配voitho既super olym好.





Super Olympian係 用ZF波 箱o架 !Volvo無 提 供 配Voith波 箱 的 型 號 了 。





Christopher



Article 79:

Re: 請問'大傻瓜'机(不能zoom)可唔可以影夜景


Gary Tang (purity2@hkstar.com) at Sun Sep 26 23:38, 1999 said:


> Ken (k6538121@netvigator.com) said:


> 如 題!


> 拜 託 大 家!


> 其 實 關 唔 關 菲 林 事?(800度?1000度)





100 度 也 可 以....


大 傻 瓜 出 品.


曝 光 時 間 大 約 兩 秒.


http://home.hkstar.com/~purity2/week/140299.html


Article 79: (Request 1)

depend on shutter speed of camera.





it should be related to the use of films.





if use ISO 800, shutter speed should be about 1/20 or longer



Article 80:

Re: [廣告]上,樂 新巴 巴士模型banner有得玩 !


HU6455 (makhome@netteens.net) at Sun Sep 26 19:19, 1999 said:


> 89X巴 士 網 頁/HR 1918 (lmc03444@lmc.hkcampus.net) said:


>     加 入 了 上,樂 新 巴 系 列 巴 士 模 型banner, 不 過 還 末 全 部 齊 晒!


> 另 也 加 入 了 大 量 廣 告banner


>


> 歡 迎 參 觀


>


點 解 我 找 不 到?


而 且 重 有 好 多 廣 告banner開 唔 到.


Article 80: (Request 1)

現 已 修 妥 , 請 多 多 支 持!





另 多 謝HU 6455提 點



Article 81:

Re: 過期相片一張--屯裝撞後超豪


ADS154 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) at Sun Sep 26 19:26, 1999 said:


> Flying Chuk (chuk@netvigator.com) said:


>


>


> 我 記 得 有 友 於8月21日 提 過 有 一 架 九 巴 超 豪 在 屯 裝 後 街 撞 到 小 巴,於 意 外 的 第 二 天,此 車 已 開 始 維 修,而 據 我 所 知,此 車 現 在 已 經 出 了 牌.


>


>


> (留 部 紅 圈 部 份 及 巳 拆 掉 之 部 份,是 損 毀 的 地 方)


> 此 相 攝 於1999年9月1日


> 此 車 底 盤 編 號 為50060.


>


> 飛 機 竺





琴 日 搭3ASV12,底 盤 號 碼 好 似 又 係50060,唔 通 係 佢


Article 81: (Request 1)

JF1713 (3ASV12) 的 底 盤 編 號 應 為 YV3S1E117XC050057 , 而


YV3S1E117XC050060 應 為 JF1181 (3ASV6) 。





另 問:


YV3S1E118XC050083 為 那 輛 超 豪?





N357



Article 82:

Re: 九巴超奧一問


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Mon Sep 27 00:00, 1999 said:


> 霧 澤 風 子 (nwfbva63@netvigator.com) said:


> 請 問 九 巴D「 金 奧 」 是 用 甚 麼 引 擎?甚 麼 波 箱?


> 是 否 與 新 巴 的 配 搭 一 樣 呢?


>


> Thanks!!


> 霧 澤 風 子





引 擎 :Volvo D10A-285


波 箱 :ZF5HP590


與 新 巴 一 樣





Christopher



Article 83:

Re: Is NWFB rt.914 loses money?


1004 HV3406 行914 老陳 (chanmw11@hk.super.net) at Mon Sep 27 00:12, 1999 said:


> REAL BusBus Sydney (z2238103@student.unsw.edu.au) said:


> As mentioned by Coca Cola 364,


>


> 1)is it NWFB rt.914 is losing money?? any evidence shown by NWFB??


> 2)how can he know about this??


> 3)any other bus routes are in the same situation as rt.914 now??


> 4)is this kind of information easy to access??


>


> I just wondering that is it hotdog -> poor service -> lose money.





我 成 日 都 說 要 新 巴914轉 全 冷 , 咁 我 都 講 o下 我 的 理 由 :





1. 914係 唯 一 服 務 富 榮 花 園 及 過 海 上 班 的 人 , 於 中 環 至 銅 鑼 灣 一 帶 , 大 多 是OFFICE , 早 前 日 日 都30度 以 上 , 但 係 這 批 乘 客 大 多 數 仍 要 穿 著 全 套 西 裝 , 搭 熱 車 確 實 係 好 辛 苦 .





2. 本 人 認 為 所 有 隧 道 線 都 應 該 用 全 冷 車 , 包 括110,680,690,新 巴43X,......等 等 , 因 為 隧 道 空 氣 實 在 太 差 , 用 冷 車 可 確 保 車 長 及 乘 客 的 健 康.





3. 本 人 只 是 在 HKBDB 上 聽 過 有 人 反 對914全 冷 , 而 我 經 常 出 入 富 榮 , 就 常 常 聽 到 有 乘 客 不 滿 新 巴 用 熱 車 行914 , 甚 至 我 識 其 他 富 榮 居 民 都 有 張914時 間 表 係 身 , 搭 車 只 搭 九 巴 車 , 原 因 是 九 巴 無 熱 車 行914 . 我 見 過 係 富 榮 巴 士 站 , 有 十 幾 個 乘 客 等914 , 見 到 架 新 巴 熱 車 有 人 就 破 口 大 鬧 , 結 果 , 當 時 無 人 上 車 , 全 部 轉 去 搭 綠 小 巴 (當 時 我 在 等2E去 紅 磡) ; 甚 至 係 '默 噹 老' 內 , 我 仲 聽 過 有 人 講914唔 係 全 冷 而 講 到 拍 (手 台) , 令 到 個STAFF都 留 意 住 佢 .





4. 巴 士 公 司 用 甚 麼 車 行 , 係 要 視 乎 乘 客 需 要 , 先 說 城 隧 , 依 民 意 調 查 有90%以 上 人 贊 成 所 有 城 隧 線 轉 全 冷 , 咁 我 就 認 為 巴 士 公 司 應 該 係 咁 做 , 小 數 服 從 多 數 (不 過 我 都 認 為 所 有 城 隧 線 轉 全 冷 係 有 一 定 困 難 , 好 難 要 九 巴 係 一 日 內 出 咁 多 架 冷 車) ; 因 此 , 本 人 認 為 只 要 有 過 半 數 真 正 要 搭914的 乘 客 要 求 全 冷 , 新 巴 必 需 照 做 (新 巴 用2架 冷 車 加4架 熱 車 行914 , 轉 全 冷 並 不 困 難).





5. 而 家 新 巴 用ML行914 , 那 批 車 的 確 係 太 '登' , 好 易 令 人 '雲 車 浪'





6. 新 巴 的 海 隧 線 只 有110及914有 熱 車 行 , 對110及914的 乘 客 十 分 不 公 平 , 為 何 其 他 海 隧 線 可 以 全 冷 , 而110及914唔 得 ! 我 都 好 想 問 一 問 些 贊 成914有 熱 車 的 版 友 , 你 地 點 解 唔 話 要 其 他 海 隧 線 加 熱 車 , 係 都 要110及914留 熱 車 , 其 他 海 隧 線 就 可 以 全 冷 !





此 外 , 藉 此 本 人 想 講 清 楚 一 件 事 , 有 版 友 話 我 說 富 榮 係 上 等 人 , 而 我 從 來 無 咁 講 過 , 我 只 說 過 要914轉 全 冷 , 無 說 過2E及10都 要 轉 全 冷 , 本 人 的 意 思 係 認 為914係 海 隧 線 而 應 該 轉 全 冷 , 唔 係 話914經 富 榮 而 要 轉 全 冷 . 我 贊 成10加 冷 , 但 不 需 要 全 部 冷 , 2E及10最 好 係 冷 熱 各 半 .





在1999年9月25日 曾 搭 新 巴1004 HV3406 (行914) 的 老 陳



Article 84:

Re: Where the 81C Trident?(KMB)


東邪 (GK 9112) (mingyin@hkstar.com) at Sun Sep 26 22:53, 1999 said:


> LV83 CM2681 (hkpftetc@netvigator.com) said:


> WHERE?and if know please answer me?Thank you!





-   8 1 C 前 掛 牌 Trident 大 部 份 去 左 新 線 2 8 1 A , 但 現 在 8 1 C 都


仲 有 幾 部 Trident.





東 邪


GK 9112



Article 85:

Re: [廣告]加入新巴中秋夜特別路線15X及N15相片


Billy仔~新巴25 (julianna@netvigator.com) at Sun Sep 26 21:54, 1999 said:


> Gary Tang (purity2@hkstar.com) said:


> TWISK PAGE 加


> 入 新 巴 中 秋 夜 特 別 路 線15X及N15



>


> 包 括 生 果 車 及 流 動 客 務 中 心





嘩 ! 新 巴 流 動 客 務 中 心 及 生 果 巴 士 都 行 1 5 X 喎 ! !^_^





新 巴 2 5 及 2 7 , 上 !


新 巴 2 5


i c q # : 4 6 6 3 6 8 3 8



Article 86:

Re: 3ASV 第二日冷氣居然失靈~~~


近藤誠 (rickieng@netvigator.com) at Sun Sep 26 22:44, 1999 said:


> 意 志 消 沉 的5號B (ronaldsamuel@ctimail.com) said:


> 小 弟 今 日 與 一 位 板 友 去 坐81號C超 奧


> 先 來 一 架3ASV 4定6, 之 後3ASV10, 3ASV9, 3ASV12


> 第 一 架 趁 我 影 相 時 走 了:P, 唯 有 等 下 一 架 3ASV10


> 原 本 我 是 此 車 坐 上 客, 但 開 了 引 擎 後 數 分 鐘,


> 發 現 冷 氣 機 不 能 啟 開,


> 幾 位 司 機 上 車'弄'冷 氣 制, 但 未 果,


> 連 我 們 同 車 的 一 位 阿 叔 都 批 評 九 記 新 車 不 可 靠


> 更 說 遲 早 同 中 記 同 一 命 運!


> 結 果 我 們. 和 那 乘 客 要 轉 車 到3ASV9


> 此 車 應 要 回 廠 了


> 何 解 新 車 這 麼 容 易 失 靈?


> ------


> 意 志 消 沉 的5號B





冇 計 啦, 新 車 難 免 有 意 外...



Article 87:

請問輕鐵輔助巴士A52是否停屯門碼頭


Eric (ericnet1@netvigator.com) at Sun Sep 26 20:46, 1999 said:


如 題.





由 於 正 修 改 機 場 交 通 快 線 網 頁, 正 急 欲 知 道 以 上 資 料.





Eric


Article 87: (Request 1)

往 龍 鼓 灘 方 向 就 停 屯 門 碼 頭 巴 士 總 站


往 屯 門 市 中 心 方 向 就 停 屯 門 碼 頭 巴 士 總 站 對 面 個 巴 士 站





FP8167



Article 88:

Re: 有冇搞錯!!!


SOPP (sopp@parsonsmusic.com) at Sun Sep 26 19:04, 1999 said:


> 好 憤 怒 既Raymond (gl450@netteens.net) said:


> 前 日 我 收 到 好 多ICQ既Message,內 容 如 下:


>


> '本 周 星 期 六 , 在 耀 東 劇 場 旁 的 空 地 有 巴 士 攤 位 遊 戲+展 覽


> 日 期 :1999年9月26日


> 時 間 :2:00pm-6:00pm


> 主 辦 團 體 : 耀 東 村 各 座 居 民 協 會+筲 箕 灣 柴 灣 坊 眾 會


> 攤 位 負 責 人 : 耀 東 村 青 少 年 義 工 團'


>


> 後 來 我 再 問 幾 位ICQ朋 友,佢 地 話 係 星 期 日,結 果 今 日 去 到


> 竟 然 乜 都 冇,搞 到 我 白 行,o徒 左 好 多 時 間.邊 個 響ICQ度 放 流 料?


> 請 有 關 人 仕 出 來 解 釋!(我 知 道 你 地 係 本 板 板 友)


>


> 好 憤 怒 既Raymond





But you mention that in the First Line


'本 周 星 期 六 , 在 耀 東 劇 場 旁 的 空 地 有 巴 士 攤 位 遊 戲+展 覽





星 期 六 means saturday


However may be typing the wrong date


Since 星 期 六 = 1999年9月25日



Article 89:

【廣告】大相更新


家祺‧巴展中心 (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Mon Sep 27 00:35, 1999 said:


香 港 巴 士 展 覽 中 心 「每 週 大 相」 更 新 如 下 :





1) 城 巴 富 豪 奧 林 比 安 690 行 走 路 線 690;


2) 城 巴 富 豪 奧 林 比 安 987, 車 身 有 「500th Alexander」 橫 額 廣 告.





歡 迎 參 觀.





--


車 匙!



Article 90:

3ASV壞車門


Humphrey (humplaw@ctimail.com) at Sun Sep 26 23:33, 1999 said:


今 日 坐81C,但 無 緣 坐3ASV,首 先 在 耀 安 等 了2班 熱 狗.本 來 下 班 係 超 豪,


可 惜 司 機 發 現 後 門 關 不 上,結 果 我 坐 了 熱 狗 走.


到 了 回 程 時 我 等 了4班 車,差 不 多8個 字,結 果 係3部 躉 加1熱 狗,唉!


不 過 我 發 現3部 躉 全 非81C字 軌,JE+HZ牌,相 信 係 頂 左D回 廠 超 豪.


另 就 今 日 我 見 過 的 車 發 現 用 車 係 一 段 段 的---4部 躉/2部3AV/4部 超 豪 中 間 加 熱 狗,


不 過 唔 知 我 見 唔 到 的 班 次 係 如 何.



Article 91:

【廣告】祥華巴士路線專輯


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sun Sep 26 22:09, 1999 said:


(中 更 新)





祥 華 巴 士 路 線 專 輯已 更 新


更 新 內 容 包 括 :





相 片 集 / 巴 士 單 張 廊加 入278K開 線 單 張;


祥 華 村 巴 士 路 線 一 覽內 所 有 路 線 加 入 了 停 站 資 料 及 歷 史 簡 介 ;


新 增Cwahp之 留 言 冊 / 聯 絡 站; 內 裏 有 多 一 本 全 新 留 言 冊。





歡 迎 參 觀 !^_^





~~~Tony(S3M61)~~~



Article 92:

誠徵單張乙張


HC1912 (yunanly@netvigator.com) at Sun Sep 26 21:58, 1999 said:


我 想 要281A單 張 正 面 及 背 面 各 一 張,謝 謝!


如 果 有,請 把 單 張 寄 到johnson12@doramail.com


ICQ:39598917



Article 93:

希望板主增設《每月巴士轉廠記錄》


雍正格格/ES6310 (n281@i-cable.com) at Sun Sep 26 18:30, 1999 said:


內 容 包 括 :


車 牌/編 號/車 型/調(落)廠 日 期/來 自 何 廠/調 往 何 廠/


備 註(是 否 新 車/轉 廠 次 數/未 甩 廠 徽 等 資 料)


每 月 更 新 , 運 作 如 路 線 建 議 欄 。





好 處 :





1)各 車 的 動 向 能 一 目 了 然 , 令 板 友 較 易 尋 找 。


2)新 車 的 編 廠 資 料 可 封 住 那 些 常 喊 : 「 九 巴 偏 幫 某 廠 」 的 人 的 口 。


3)可 補 「 今 日 特 別 所 見 」 之 不 足 。


4)令 板 友 更 了 解 每 輛 車 的 歷 史 。


壞 處 :


1)可 能 局 限 九 巴 一 間 公 司


2)未 必 成 日 有 人 咁 神 心 報 料





希 望 板 主 及 各 方 友 好 考 慮 其 可 行 性 , 給 一 些 保 貴 意 見 。





謝 謝 收 看!!!!



Article 94:

(問)前九巴線9A


CV7946 (anthonycm@ctimail.com) at Mon Sep 27 00:41, 1999 said:


我 想 問 問 有 冇 人 知 呢 條 七 十 年 代 既 9A (彩 雲 - 大 角 咀[循 環])


用 車,班 之 及 為 何 取 消 ??





唔 該 大 家 既


CV7946



Article 95:

Re: 請提供以下巴士退役日期.


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Mon Sep 27 00:58, 1999 said:


> LA18 (choipui@netvigator.com) said:


> NWFB: DM1,2,17,18,23,26,27,28.ML38,42.Thank you.





乜DM退 役 了 嗎 ?





Christopher


Article 95: (Request 1)

> tt (jackontse@ctimail.com) said:


>


> tt話:


> 係 唔 係DM 同DS 之 誤 咋?





抑 或 係DL呢 ?





Christopher