20000310.





2000年3月10日文章




2000年3月10日文章(20000310)



本日文章總數::104!!!!!!!!

文章編碼: (20000310_01-104)




以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第85篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文 第89篇文 第90篇文

第91篇文 第92篇文 第93篇文 第94篇文 第95篇文 第96篇文 第97篇文 第98篇文 第99篇文 第100篇文

第101篇文 第102篇文 第103篇文 第104篇文










49897-1


Article 1:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08]





Re: 通告一則:九巴269D


HJ2127ATR(1) (petehung@netvigator.com) at Fri Mar 10 23:06:37 CST 2000 said:
> 智 賢 法 師 (n960@netvigator.com) said:


> 2 6 9 D   天 水 圍 市 中 心--沙 田 火 車 站


> 將 於 本 星 期 日(2000年3月12日)起 投 入 服 務


>


> 行 車 時 間 表:


> 天 中 開:0530-2230


> 沙 火 開:0640-2400


> 班 次:20-30分 鐘


>


> 路 線:


> 經 天 瑞 村,天 耀 村(不 經 天 頌 苑 及 美 湖 居),元 朗,欖 隧,


> 屯 門 公 路,荃 灣 路,德 士 古 道,象 鼻 山 路,城 隧 後 經263R


> 路 線 上 沙 火(不 經 沙 中)


>


> 收 費:


> 全 程$14.50


> 城 隧->沙 火$3.00


> 城 隧->天 中$9.20


> 欖 隧->天 中(持 轉 車 票)免 費


> 欖 隧->天 中(無 轉 車 票)$8.40


> 欖 隧->沙 火$5.00+轉 車 票


> 欖 隧->沙 火(無 轉 車 票)$14.50


> 博 愛 交 匯 處 後 往 天 中$3.50


>


> '九 巴 天 水 圍 新 線,讓 你 更 快 到 沙 田'


>


> 智 賢 法 師 啟





咁269D會 派 乜 車 行???


AP 定 係 AMN???



Article 1: (Request 1)

正 如 小 弟 早 前 所 講 ,269D既 沙 火 總 站 係 位 於 以 前263R條 坑


而 且 已 經 有 站 牌 擺 放



Article 1: (Request 2)

> 智 賢 法 師 (n960@netvigator.com) said:





> 城 隧->沙 火$3.00





why charge us $3?





same as 263R ,a special/recreational route.





unfair~~^_*~~*_^~~





it should charge $1.2 under the existing fare


system.





is it?





Thanks!





Kafelnikov



Article 1: (Request 3)

> 野 比 大 雄 ‧ 荃 灣 德 武 帝 (busstop@netvigator.com) said:


>


> 咁 疏 , 搵 鬼 搭 ? O_o


>


> 不 過 都 幾 快 。








這 是 投 標 文 件 指 定 的 初 期 班 次 , 待 天 北 入 伙


後 , 會 加 至 十 分 鐘 一 班 。





另 < 今 日 九 巴 > 提 及 三 月 份 九 巴 會 開 三 條 新


天 水 圍 線 , 但 投 標 文 件 指 出 三 月 只 有 二 條 線 。


難 道 有 線 會 提 早 開 辦 ?








星 期 日 想 搭 翻 轉269D既


荔 景 南 45M



Article 1: (Request 4)

投 標 文 件, 投 到 就 算.


如 無 記 錯, 新 巴 在 將 軍 澳 投 標 文 件 都 話 起 碼3月 才 開 線.


結 果2月1 就 出 來.





20-30分 鐘 一 班, ok 啦, 九 巴 全 新 線 永 遠 先 開 疏 .


有 客 可 以 好 快 勁 加 密 .


上 次 開 欖 隧 最 明 顯 啦.


如 果 你 們 現 在 就 乜 乜 1 5 分 鐘 一 班 , 到 時 無 客 , 你 地 又 話 佢 吉 車 巡 遊 , 浪 費 資 源 .



Article 1: (Request 5)

據 知,該 線 只 有8部 車,包 括7部 正 字 軌 及1部 蛇 車





智 賢 法 師 啟



Article 1: (Request 6)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 從 三 月 十 二 日 之 後 , 行 經 城 門 隧 道 之U廠 線 又 增 加 多 一 條 喇 , 達 到 六 條(73X、263R、269D、273P、278X、868)。


> 城 門 隧 道 亦 有 兩 條 全 日 常 規 線(不 計 繁 時 、 假 日 及 馬 場 線)係 冷 氣 巴 士 線 , 亦 都 係U廠 線 , 換 句 話 說 :269D係 繼278X之 後 , 第 二 條 城 隧 全 日 冷 氣 巴 士 線 , 兩 者 間 都 同 係U廠 派 車 。


>


> 咁 樣 我 又 諗 到 一 條 遊 河 線 :


> 278X→269D→276P(大 約 三 十 蚊)


> 又 可 以 達 到 有 「 新 界 一 日 遊 」 效 果 喇 , 問 題 係 有 冇 巴 士 迷 咁 試 呢 ?


>


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~


> 我 的 巴 士 網 頁





住 九 龍 ( 美 孚 ) 既 又 不 妨 :





30/42/45/46 --> 269M --> 269D -->


(47X/48X-->46X 返 美 孚 )





都 係 三 十 多 元 , 更 有 「 九 龍 新 界 一 日 遊 」 效 果 !


( 可 能 搭 齊 四 廠 既 車 )


不 過 此 程 並 不 適 合 「 全 冷 版 友 」 。








荔 景 南 45M



Article 1: (Request 7)

我 覺 得 響 美 孚 出 發 , 似 乎 勉 強 過 頭 ,


所 以 又 不 如 咁 樣 諗 :





我 假 設 由 觀 塘 出 發 :


先 搭1A往 佐 敦 / 旺 角 / 尖 沙 咀


再 轉63X往 天 水 圍


然 後 轉269D往 沙 田


最 後 落 沙 田 市 中 心 轉89或 火 車 站 轉89X往 觀 塘





雖 然 行 車 時 間 長o左 同 車 費 貴o左 少 少(三 十 至 四 十 蚊) , 但 係 都 算 係 兜 晒 大 部 份 九 龍 同 新 界 地 區 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 1: (Request 8)

期 待 已 久 的269D終 於 開 辦 了 !






49929-1


Article 2:



回應:

[01|02|03|04|05|06|07]






Re: 大家估下那條路線行經最多收費行車隧道?


LV83 CM2681 (an7@isicmail.com) at Fri Mar 10 21:30:41 CST 2000 said:
> 『 九 廣 通 』 (kyc51432@kyc.hkcampus.net) said:


> 大 家 估 下 那 條 路 線 行 經 最 多 收 費 行 車 隧 道?


>


> 『 九 廣 通 』


If 170 wrong,唔 通 係 城 巴 過 境 路 線?





LV83 in Brisbane.



Article 2: (Request 1)

答 案 是 隧 巴 307 !!


307 去 程 時 行 經 大 老 山 隧 道, 東 區 海 底 隧 道;


而 回 程 時 行 經 紅 磡 海 底 隧 道, 獅 子 山 隧 道.


總 共 行 經 4 條 收 費 行 車 隧 道, 比 170 1 條.


只 有 元 朗 人 衝 勁 --- 269D 答 對.





『 九 廣 通 』



Article 2: (Request 2)

有 可 能 是307, 去 程 途 經 大 老 山 隧 道 、 東 隧 , 回 程 途 經 紅 隧 、 獅 隧 。(唔 知 有 無 攪 錯 左)





PS:由 即 日 起 元 朗 人 衝 勁 改 名269D, 多 多 指 教 !



Article 2: (Request 3)

> DL (ss78k@netteens.net) said:


>


> In Hong Kong,it should be rt.170,N170,807


> (Via Lion Rock Tunnel,Cross Harbour Tunnel and


> Aberdeen Tunnel)





Wrong





『 九 廣 通 』



Article 2: (Request 4)

Which bus routes????


Including non-franchise or not???





DL



Article 2: (Request 5)

> JE 2414 (adrianwo@hkstar.com) said:


> 就 係170








『 九 廣 通 』



Article 2: (Request 6)

> 交 通 迷 (wilsonptchan@ctimail3.com) said:


>


> 968?


968只 是 行 經 兩 條 收 費 行 車 隧 道.


所 以 是錯.





『 九 廣 通 』



Article 2: (Request 7)

唔 該 你 一 係 講 個 答 案, 唔 好 賣 關 子 咁 耐 又 唔 講,人 地 答 左


你 又 唔 講, 剩 係 話 錯, 你 知 唔 知 你 浪 費 緊 本 版 資 源 呀?






49916-1


Article 3:


回應:

[01|02|03|04|05|06]




Re: 運輸署招標承投營辦八條新專線小巴路線


交通迷 (wilsonptchan@ctimail3.com) at Fri Mar 10 23:07:02 CST 2000 said:
> 荔 景 南 45M (mlchui@netvigator.com) said:


> 以 下 為 政 府 原 文 :


>


>


> 運 輸 署 現 邀 請 有 興 趣 人 士 , 承 辦 八 條 新 專 線 小 巴 路 線


> , 以 加 強 九 龍 及 新 界 區 的 公 共 交 通 服 務 。





豈 有 此 理 ! 運 吉 又 俾D無 良 小 巴 公 司 賺 錢 !


真 係 想 小 巴 係 香 港 境 內 消 失 ! ! !


仲 有 , D路 線 大 巴 唔 夠 過 咩 ?





憎 恨 小 巴 的 交 通 迷





>


> 這 些 路 線 為 將 軍 澳 、 九 龍 塘 、 油 麻 地 、 荃 灣 、 青 衣 、


> 葵 涌 、 沙 田 及 馬 鞍 山 等 地 的 居 民 提 供 服 務 , 預 計 會 在


> 七 至 八 個 月 後 開 始 運 作 。


>


> 這 些 路 線 分 別 為 :


>


> *   寶 琳 路  往 藍 田 地 鐵 站 ( 循 環 線 )


> *   秀 茂 坪  ( 第 五 期 ) 往 藍 田 地 鐵 站 ( 循 環 線 )


> *   宏 景 花 園 往 又 一 城 公 共 交 通 總 站


> *   九 龍 地 鐵 站 往 何 文 田 山 道 ( 循 環 線 )


> *   馬 鞍 山 海  花 園 往 馬 鞍 山 恒 安  ( 循 環 線 )


> *   穗 禾 苑 往 威 爾 斯 醫 院 ( 循 環 線 )


> *   瑪 嘉 烈 醫 院 往 葵 涌 東 北


> *   青 衣 機 鐵 站 往 荃 灣 海 濱 花 園 ( 循 環 線 )


>


> 該 署 發 言 人 今 日 ( 三 月 十 日 ) 宣 布 招 標 的 詳 情 時 表 示 ,


> 遴 選 委 員 會 在 審 核 申 請 時 , 會 考 慮 下 列 的 因 素 :


>


> *   申 請 人 營 辦 運 輸 服 務 的 經 驗 ;


> *   其 擁 有 所 調 配 車 隊 的 百 分 比 ;


> *   車 輛 的 質 素 , 包 括 車 齡 、 車 輛 檢 驗 紀 錄 和


> 車 輛 替 換 計 劃 ;


> *   提 供 的 乘 客 服 務 , 如 乘 客 服 務 熱 線 電 話 、 路 線 資 料


> 及 候 車 上 蓋 ;


> *   可 供 殘 障 人 士 使 用 的 設 施 ;


> *   司 機 的 職 業 退 休 計 劃 和 培 訓 計 劃 ; 以 及


> *   申 請 人 的 財 政 資 源 。


>


> ........ 下 略


>


>


> 唔 知 大 家 有 何 意 見 ? 會 否 又 為 區 內 營 辦 商 所


> 壟 斷 ?


>


> 其 中 二 個 多 月 前 小 弟 曾 提 及 瑪 嘉 烈 醫 院 會 開


> 線 , 難 道 是 這 一 條 ? 葵 涌 東 北 , 石 梨 乎 ?


>


> 今 次 「 好 景 」 有 糊 叫 了 !


>


> 荔 景 南 45M



Article 3: (Request 1)

> *   青 衣 機 鐵 站 往 荃 灣 海 濱 花 園 ( 循 環 線 )





唉 , 呢 條 線 出 世 過 程 都 幾 慘 , 鄒 議 員 一 路 跟


進 , 仲 要 使 出 佢 看 家 本 領 (咆 哮) 幾 年 先 至


到 競 投 階 段......





不 過 既 然 有 人 搭 , 點 解 唔 將 青 衣 城 免 費 穿 梭


巴 延 長 服 務 ? 俾 少 $3.2 呀 。


(據 鄒 議 員 稱 該 小 巴 線 收 $3.2)



Article 3: (Request 2)

> 英 國 嵌--ASV540/3ASV3 (hotdog_is_rubbish@femail.com.au) said:


>


> 九 巴 最 興 搞 子 公 司 ﹐ 如 果 一 陣 開 間 九 記 小 巴 公 司 ﹐o甘


> 又 去 投 路 線 ﹐ 咪 又 係 九 巴 集 團 ﹖


>


> 英 國 嵌--ASV540/3ASV3





I don't care, since the subsidiary company would


be a 'new' company with a fleet of full A/C buses


and perhaps with Octopus.





So please let 2C be replaced by Sun Bus tomorrow


so it can become 2R with full A/C service!





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 3: (Request 3)

I wonder if any existing GMB operator fulfills


these requirements!


>


Or else, what exactly does these terms mean? SLF?


Shelters at every busstop?


>


> 今 次 「 好 景 」 有 糊 叫 了 !


>


> 荔 景 南 45M





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 3: (Request 4)

> 3AD46 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) said:


> 請 問 宏 景 花 園 同 葵 涌 東 北 在 哪 裏 ?





宏 景 花 園, 無 錯 的 話, 鑽 石 山 富 山 落 少 少(即 志 蓮 上 少 少)



Article 3: (Request 5)

唔 知 呢 條 線 會 唔 會 經 麗 瑤 或 者 祖 堯 之 後,


再 經 青 山 道 落 番 葵 涌 東 北 呢???



Article 3: (Request 6)

> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


>


> 咦? 馬 鞍 山 海  花 園 去 恒 安 村(循 環 線)? 咁 咪 即 係 九 巴 285 路 線? 難 道 九 巴 唔 想 做 285 而 想 比 小 巴 做??





早 前 運 輸 署 已 經 有 計 劃 將285同82K改 由 綠 小 經 營






49899-1


Article 4:


回應:

[01|02|03|04|05|06]





Re: 新巴第500部車應該很快出來行駛


Volvo Zuper Olympian (fatfishz@netvigator.com) at Fri Mar 10 12:43:05 CST 2000 said:
> N.W.F.B.VA14 (adwel272@hkstar.com) said:


> 本 人 昨 日 在 筲 箕 灣 巴 士 總 站 影 車,見 到 部3339剛 到 達.這


> 部 車 的 出 牌 日 期 為3月8日,所 以 本 人 想 第500部 新 巴 應 該


> 很 快 會 出 來 行 駛,而 車 身 編 號 應 該 為3340.





Are 3301L-3339L all in service now?


Where can I find 3331L-3339L? I can only found


3333L on route 9.



Article 4: (Request 1)

以 下 車 輛 可 在14號找 到(但 不 是 長 期 字 軌):


3335L(JK5715),左 邊 上 立 愉 胃 片 廣 告,右 邊 上


Micacle Bra廣 告;


3336L(JK8040)左 邊 上 宏 利 公 積 金 廣 告,右 邊 上


蒙 羅 麗 莎 婚 莎 攝 影 廣 告;


3337L(未 有 有 關 資 料)。





香 港 人 民 巴 士 討 論 區 新 字 軌 表(14號M2183號)準 負 責 人 上



Article 4: (Request 2)

> 請 問 是 否 由3332L開 始 最 尾 九 部 矮 躉 用 人 造 皮 凳?





係 3331 。





另 3340 已 經 出 牌 , 兩 邊 車 身 同 車 尾 有 「


500」 Banner , 唔 知 今 日 下 晝 係 咪 出 o左 廠


做 打 仗 。




Article 4: (Request 3)

係 車 隊 編 號 , 唔 係 車 身 編 號 。





1409 Trident



Article 4: (Request 4)

> opel (kkm@ctn.net) said:


> 今 午12:25分 在 柴 灣 嘉 業 街 睇 到:乘D人 去 食 飯 車 牌JRXXXX





I think it should be JKxxxx, because I haven't seen any cars with registration number JLxxxx, JMxxxx, JNxxxx and JPxxxx.





ML33



Article 4: (Request 5)

Vehicles, including cars and buses, with JL license


prefix, have been released already.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 4: (Request 6)

I thought license plates in Hong Kong now only goes


to JL...





JR?





100/911R/M1/300/917 Wong






49920-1


Article 5:


回應:

[01|02|03|04]




Re: 新巴前空運貨站巴士


風之魔神 (volvo.olympian@kc.hkcampus.net) at Fri Mar 10 17:43:49 CST 2000 said:
> 2A/DL13暗 西 怪 客 (ngamsai99@ctimail3.com) said:


> 小 弟 聽 一 位 新 巴 師 傅 稱 , 在 柴 廠 見 過 六 輛油 上 城 巴Color的 巴 士 , 分 別 為 四 輛'巨 龍'及 兩 輛'利 蘭', 相 信 佢 係 把DA93至DA96和VA65及VA66誤 作 城 巴 舊 巴 士 , 只 是 他 誤 認 該 車 輪 廓 為 城 巴 而 已 。


> 但 使 我 奇 怪 的 是 , 該 六 輛 空 運 貨 站 巴 士 有 否 油 上 城 巴color呢?


>


> 前 晚 知 道 新 巴 重 整 東 區 路 線 整 個 計 劃


> 後 嚇 左 一 大 跳0既


> 暗 西~DL13



What is the 新 巴 重 整 東 區 路 線 整 個 計 劃about?



Article 5: (Request 1)

> 2A/DL13暗 西 怪 客 (ngamsai99@ctimail3.com) said:


>


> 抱 歉 , 由 於 呢 分 係 機 密 文 件(在 亦 沒 有 完 全 講 過), 我 唔 可 以 講 太 多 , 不 過 可 以 講 下Dminor point:


> 1.呢 個plan涉 及 新 巴 東 區 共8條 路 線 的 取 消 , 更 改 路 線 或 車 款 變 動 。


> 2.現 時 一 條 以 單 層 巴 士 為主 力的 路 線 將 會 改 以 雙 層 巴 士 行 走(好 似 係 全 線 改 用)


14號?


> 3.路 線 更 改 十 分 驚 人!


Cut 88? 可 否 說 給 小 弟 聽?


>


> 小 弟 覺 得 呢 個Proposal好 壞 參 半 , 對 某 些 地 區 有 利 , 不 過 少 數 地 區 如 耀/興 東 、 則 魚 涌 、 長 命 斜 , 康 翠 區 及 興/峰 華 可 謂 小 災 區 。


> 不 過 , 呢 個plan要 實 行 , 必 須 得 區 議 會 通 過 才 行 ,而 此proposal能 俾 她 完 整 地 通 過 的 機 會 甚 微, 所 以 我 唔 怕84真 的 會 取 消 ?


I agree,呢 個plan may be after 3-5 years實 行!


>


> (為 保 障 巴 士 公 司 利 益 , 小 弟 希 望 其 他 亦 看 過 呢 分proposal的 人 不 好 亂 同 人 講 ,以 免 引 起 騷 動)


>


> 暗 西~DL13


多 多 指 教!


在Brisbane 的 LV83.



Article 5: (Request 2)

> 超 奧 再 現720 (cotquean@netvigator.com) said:


>


> 這 一 句 好 矛 盾 , 吊 人 癮 好 殘 忍 啊 ! !


SORRY ABOUT THAT





> 聽 來 幾 精 采 , 莫 非 兄 台 您 係 區 議 會 或 政 府 部 門 的 成 員....


我 都 想 , 不 過source真 係 唔 方 便 講 我 月 底 仲 要 考AL阿 , 點 會 係 議 員?


>


>


>


> 唔 知 係 唔 係 指84M呢.....看 來 新 巴 真 的 決 心 改 革 東 區 巴 士 網 絡 。


>


......NO!


>


> 無 錯 ! 過 到 區 議 會 這 一 關 先 算 !


>


>


>


> 既 然 係 機 密 文 件 , 就 請 諸 位 三 思 而 後 行....


>


>


>


> 其 實 站 在 新 巴 的 立 場 來 講 , 東 區 路 線 一 早 就 要 重 組 啦 !





I agree some of re-routing too, but bear-in-mind, these is SERIOUS RE-ROUTING!



Article 5: (Request 3)

> 1.呢 個plan涉 及 新 巴 東 區 共8條 路 線 的 取 消 , 更 改 路 線 或 車 款 變 動 。


84 and 88 will cancel, is it?


> 2.現 時 一 條 以 單 層 巴 士 為主 力的 路 線 將 會 改 以 雙 層 巴 士 行 走(好 似 係 全 線 改 用)


is it 110?


> 3.路 線 更 改 十 分 驚 人!


>


> 小 弟 覺 得 呢 個Proposal好 壞 參 半 , 對 某 些 地 區 有 利 , 不 過 少 數 地 區 如 耀/興 東 、 則 魚 涌 、 長 命 斜 , 康 翠 區 及 興/峰 華 可 謂 小 災 區 。


why?



Article 5: (Request 4)

> 冇 乜 特 別 即 ,88取 消 預 左 , 不 過84都 可 能 取 消 就 有 意 外





雖 然 由 於AL關 係 , 我 甚 少 上BDB及 從 未 上 過ICQ, 不 過 如 果 係 一D大 新 聞 , 都 會 有Friend同 我 講 番 。


如 果 新 巴 個plan係 咁 簡 單 , 我 就 唔 會 話 嚇 左 一 大 跳 啦





(註 , 在4月17日 前 我 都 唔 會 開ICQ, 請 大 家 不 要SEND無 謂 信 識 給 小 弟 ,thx)






49912-1


Article 6:


回應:

[01|02|03|04|05|06]





Re: 269D - Why not NWFB?


SzeKi (jackyyng@netteens.net) at Fri Mar 10 23:34:48 CST 2000 said:
> Cityflyer A29 (cpitech@netvigator.com) said:


> Now people in TSW can go directly to Shatin, but unluckily it is KMB service.





What sort of problems?


>


> Frequency:20-30min (!!!), it should be 7-15 min in the worts case. So should people wait upto 50 min for a bus (e.g. traffic congestion, breakdown)???





If you develop a new route, will you set such frequency? And also, not many people know this route being set up.





>


> Busses: If they use golden busses, Tuen Mun residents waited far longer for better busses.


> If not using golden busses, NWFB(or CTB) would have offered better busses (& service).





That's only your opinion. If it is given to NWFB, NWFB will put all SLF buses on this route? Maybe they will put even worse LAs on the routes.





I hope you don't put all only one-directional view to the new routes being related to bus companies. What we need is bus service, but NOT NECESSARY SLF bus services.



Article 6: (Request 1)

> Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) said:


>


> unlucky?唔 覺 喎


>


>


> 條 線o岩o岩 開,25-30min算 係 咁


> 比 人 地 做 都 係 一 樣


>


>


> 如 果 係 塞 車,邊 間 巴 士 公 司o既 車 都 會 塞


> 放 且 對 面 海o既 車 海 戰 術,會 令 條 路 更 塞


>


>


> 遲d就 有


>


>


> 何 謂better buses同worse buses?


>


>


> 你 又 知??





又 係 有 人 無 理 反 九 巴...



Article 6: (Request 2)

最 可 惡 就 係 係 又 鬧 , 唔 係 又 鬧 , 漠 視 我 們 一 群


真 正 有 需 條 線 服 務 的 板 友 。



Article 6: (Request 3)

269D其 實 是 今 年 初 公 開 競 投 的 天 水 圍 路 線 之 一,


九 記 開 辦 只 是 因 為 九 記 投 到 天 水 圍 專 線.


情 況 就 如 新 記 投 到 將 軍 澳 新 線 這 樣 吧!





S3N353



Article 6: (Request 4)

本 路 線 是KMB投 來, 怎 么 是NWFB



Article 6: (Request 5)

該 線 的 一 切 規 畫, 包 括 班 次, 都 是 由 運 輸 署 制 定 的,


開 線 初 期 只 有 二 十 至 三 十 分 鐘 一 班. 即 是 是 新 巴,


還 是 城 巴 九 巴 嶼 巴 ... 開 辦, 都 是 一 樣, 沒 有 分 別.





請 下 次 在 評 論 的 時 候, 多 搜 集 背 景 資 料, 多 謝!





--


車 匙!



Article 6: (Request 6)

咁 俾 新 巴 做 你 估 佢 又 會 夠 車 行 咩? 何 況 仲 要 大 清 早 由


黃/柴 廠 踼 車 入 天/沙 開 工, 化 唔 化 萛?






49911-1


Article 7:


回應:

[01|02|03|04|05|06]





Re: 62X不會全日,而會取消


Stanley Yung (n281@hkstar.com) at Fri Mar 10 15:15:01 CST 2000 said:
> 59M (sou02356@sou.hkcampus.net) said:


> 四 月 後 的 6 2 X 會 不 會 經 新 屯 中 & 湖 山 路?


> (即 早 上 的 9 6 2)





根 據 九 巴 / 區 議 會 / 板 友 及 路 邊 社 的 消 息


62X 不 是 全 日 的 , 而 會 取 消





根 據 消 息 來 源


屯 門 區 今 年 上 半 年 將 有 下 列 改 動





59A/60改 為 全 日 服 務


59A不 經 友 愛 及 安 定


60改 為 全 日 及 延 長 至 龍 門 居





61X加 車


62X取 消 , 由61X及38的 轉 乘 計 劃 取 代





257B/258B/258C/260B/267S取 消


開 辦260X: 康 福 < - > 紅 磡 碼 頭


60X在260X開 辦 後 減 班





261R及263R擴 展 提 供 每 日 服 務


消 息 稱 :261  天 平 < - > 三 聖


消 息 稱 :263  屯 門 市 中 心 < - > 火 炭





九 巴 何 來 有 車 擴 展62X全 日 ?


開260X, 減60X車


相 信263R開 平 日 , 會 減48X,60M車


261R開 平 日 , 又 會 減 那 條 線 呢 ?



Article 7: (Request 1)

> 根 據 我 的 路 邊 社 消 息, 62x的 確 會 轉 全 日, 不 過 同 時 會 減 少61


> x的 班 次.


我 未 收 過 任 何 料, 但 集 合 埋 覺 得 答 案 係


62X改 去 龍 門 居 之 時 可 能 要re-number


聽 到 呢 個 消 息, 我 初 時 幾 肯 定 取 消259D機 會 九 成


因 為 去 埋 屯 碼, 仲 留 做 乜, 又 唔 係 九 記 政 策.


其 實 留 用62X表 示 會 有 好 多 熱 狗.


但 用259D號 碼 可 以 用 全 冷.


覺 得 係62X條 線 改 全 日, 但 可 能 另 用 號 碼 或 用259D








> 好 似 係2001年 上 半 年


> 你 漏 左261b, 他 都 會 被cut.


>


> Jess


想 問Jess 咁260X又 會 幾 時 間 開



Article 7: (Request 2)

> 59A/60改 為 全 日 服 務


> 59A不 經 友 愛 及 安 定


> 60改 為 全 日 及 延 長 至 龍 門 居





Is it useful???I don't think so!





>


> 61X加 車


> 62X取 消 , 由61X及38的 轉 乘 計 劃 取 代





I think it will be banned by District Board


>


> 257B/258B/258C/260B/267S取 消


> 開 辦260X: 康 福 < - > 紅 磡 碼 頭


> 60X在260X開 辦 後 減 班





No comment!


>


> 261R及263R擴 展 提 供 每 日 服 務


> 消 息 稱 :261  天 平 < - > 三 聖


> 消 息 稱 :263  屯 門 市 中 心 < - > 火 炭


>


> 九 巴 何 來 有 車 擴 展62X全 日 ?


> 開260X, 減60X車


> 相 信263R開 平 日 , 會 減48X,60M車


> 261R開 平 日 , 又 會 減 那 條 線 呢 ?


I think rt.276/276P will be decreased allocate bus





DL



Article 7: (Request 3)

> 59A/60改 為 全 日 服 務


> 59A不 經 友 愛 及 安 定


> 60改 為 全 日 及 延 長 至 龍 門 居





59A 經 已 係 全 日 行 走 喇 喎??


60 延 長 去 龍 門 居? 但 路 線 只 不 過 係 長 左 少 少 咋 喎? 加 上 路 線 又 同 59A 重 疊...





>


> 61X加 車


> 62X取 消 , 由61X及38的 轉 乘 計 劃 取 代





但 62X 在 繁 忙 時 間 經 已 好 多 人 搭, 差 唔 多 班 班 車 都 爆 棚; 加 上 38 同 61X 在 繁 忙 時 間 又 係 好 多 人 搭, 要 38 同 61X 轉 乘 來 代 替 62X? 咁 即 係 趕 客? 分 分 鐘 等 幾 架 車 都 上 唔 到!!





>


> 257B/258B/258C/260B/267S取 消


> 開 辦260X: 康 福 < - > 紅 磡 碼 頭


> 60X在260X開 辦 後 減 班


>





'康 福'是 在 那 個 地 方??





> 261R及263R擴 展 提 供 每 日 服 務


> 消 息 稱 :261  天 平 < - > 三 聖


> 消 息 稱 :263  屯 門 市 中 心 < - > 火 炭





261 同 263 會 唔 會 經 屯 門 碼 頭/龍 門 居? 如 果 唔 經 似 乎 會 冇 乜 客 路...



Article 7: (Request 4)

> 62X 不 是 全 日 的 , 而 會 取 消





紋 見 攣 張 通 告 寫 九 巴 已 答 允 轉 全 日 喎,唔 通 佢 吹 水?





>


> 根 據 消 息 來 源


> 屯 門 區 今 年 上 半 年 將 有 下 列 改 動


>


> 59A/60改 為 全 日 服 務


> 59A不 經 友 愛 及 安 定


> 60改 為 全 日 及 延 長 至 龍 門 居





現 在 60 在 下 晝 出 九 龍 的 班 次 都 冇 咩 人 搭


廷 至 龍 門 居 後,客 量 能 支 持 到 轉 全 日 嗎?


畢 竟 60 都 不 是 一 條 特 快 線


>


> 61X加 車


> 62X取 消 , 由61X及38的 轉 乘 計 劃 取 代





呢 個 計 劃 都 幾 好





>


> 257B/258B/258C/260B/267S取 消





為 何 呢?





> 開 辦260X: 康 福 < - > 紅 磡 碼 頭


> 60X在260X開 辦 後 減 班


>


> 261R及263R擴 展 提 供 每 日 服 務


> 消 息 稱 :261  天 平 < - > 三 聖


> 消 息 稱 :263  屯 門 市 中 心 < - > 火 炭





這 些 是 否 以 前 在 本 板 出 現 的 謠 言 呢?





>


> 九 巴 何 來 有 車 擴 展62X全 日 ?





現 在 62X 本 身 的 掛 牌 車 不 行 嗎?





> 開260X, 減60X車


> 相 信263R開 平 日 , 會 減48X,60M車


> 261R開 平 日 , 又 會 減 那 條 線 呢 ?





44,44A? :P



Article 7: (Request 5)

> 現 在 60 在 下 晝 出 九 龍 的 班 次 都 冇 咩 人 搭


> 廷 至 龍 門 居 後,客 量 能 支 持 到 轉 全 日 嗎?


> 畢 竟 60 都 不 是 一 條 特 快 線





搭 得59A/60/66, 大 多 都 唔 出 九 龍


最 多 去 荃 灣 / 葵 涌





黃 昏 入 屯 門


如 果59X/60X/63X/66X


在 長 沙 灣 上 唔 到 車


就 有 人 搭59A/60/66








> 這 些 是 否 以 前 在 本 板 出 現 的 謠 言 呢?


2 6 3 本 計 劃 在 新 年 後 投 入 服 務


相 信 在 復 活 節 前


有 可 能 將261及263投 入 服 務



Article 7: (Request 6)

> 輕 之 鐵 人 (chungtm@netteens.net) said:


>


> 紋 見 攣 張 通 告 寫 九 巴 已 答 允 轉 全 日 喎,


> 唔 通 佢 吹 水?





一 路 都 好 興 , 甚 至 曾 經 都 係 紋 見 攣 成 員 既


馮 y 超 亦 曾 在 海 濱 市 吹 水 , 企 圖 打 敗 全


荃 灣 咆 哮 最 多 議 員 鄒 p 恬 , 不 過 衰 左 。





今 日 在 長 沙 灣 廣 場 見 紋 見 攣 又 吹 水 ,


話 「 成 功 爭 取 不 開 徵 銷 售 稅 」 喎 。


咁 62X 轉 全 日 可 靠 性 有 幾 高 可 想 而 知 。






49908-1


Article 8:


回應:

[01|02|03]





計成本: 70/270A難以並存(歷史因素)


Stanley Yung (n281@hkstar.com) at Fri Mar 10 14:15:45 CST 2000 said:
運 輸 署 話 要 重 組70/270A


區 議 會 / 板 友 又 話 兩 線 應 並 存





其 實 , 兩 線 在 成 本 上 的 確 難 以 並 存 ,





官 民 相 爭 十 幾 年 啦 !


官 有 官 理 , 民 有 民 理 ,











成 本 上 唔 多 化 算


如 果 保 留70, 假 設 現 有 十 六 部 巴 士 行70,


又 要 開270A, 派 二 十 部 巴 士 行270A,


三 十 六 部 巴 士 行 兩 條 線 ,











唔 准 巴 士 公 司 買 新 車


加 上 運 輸 署 現 時 唔 准 巴 士 公 司 買 新 車 ,


( 舊 換 新 就 得 , 即 是 維 持 各 巴 士 公 司 的 現 有 車 隊 數 量 )


加 某 線 的 車 數 ( 加 班 ) , 即 是 要 減 其 他 線 的 車 數 ( 減 班 )


開 條269D假 設 用 八 部 車 , 即 是 其 他 線 又 少 了 八 部 車 ,


相 信276P又 會 少 左 幾 部 車











人 口 無 增 / 唔 准 搶 客


另 外 , 東 鐵 客 量 還 未 飽 和 ,


運 輸 署 會 教 你


  〔 無 左 7 0 , 搭 火 車 啦 !73轉72啦 ! 〕


7 0 的 客 唔 太 多 ,270A沿 線 需 求 大


你 開 做 巴 士 公 司 , 你 會 做 7 0 還 是270A呢 ?


  〔 運 輸 署 開 新 線 政 策 , 要 開 新 線 ,


    唔 可 以 影 響 其 他 經 營 者 客 量 〕


270A開 全 日 , 一 定 唔 可 以 影 響 火 車 客 量 ,


何 況 北 區 近 來 人 口 增 加 不 多 ,


市 民 乘 車 習 慣 或 數 字 亦 沒 有 明 顯 增 加 ,





所 以 , 在 巴 士 公 司 或 運 輸 署 立 場 ,


70/270A並 存 是 非 常 浪 費 ,


最 大 是 成 本 及 資 源 上 浪 費 ,





我 / 大 家 都 好 想70/270A並 存


現 實 是 很 難












歷 史 因 素


十 幾 年 前 , 九 巴 / 運 輸 署 已 想 改 7 0 ,


八 十 年 代 , 九 巴 想 將 70 / 69(73A)


  改 行 廣 福 與 沙 田 間 的 吐 露 港 公 路 ,


  遭 中 大 學 生 反 對


八 十 年 代 末 , 九 巴 想 開69X(79X),


  運 輸 署 反 對 , 因 為 搶 火 車 客


八 十 年 代 末 , 九 巴 想 開69A/69B


   69A--太 平 < - > 聯 和 墟


   69B--天 平 < - > 大 埔 中 心


    無 晒 影


九 十 年 代 初 , 九 巴 開71X,


  客 少 , 後 改 唔 經 旺 角 , 再 改 只 行 繁 忙 時 間


  最 後 取 消


九 十 年 代 初 , 九 巴 想 開279X, 取 消70,


  當 年 未 有271, 大 埔 區 居 民 反 對 ,


廿 一 世 紀 , 又 話70/270A重 組 ,





我 最 終 相 信70/270A會 維 持 現 狀











話 7 3 轉 7 2 慢 ,


建 議 7 3 轉 2 7 1 啦 !











四 十 年 來


大 埔 及 北 區 路 線 發 展


報 章 剪 輯



Article 8: (Request 1)

> Volvo Zuper Olympian (fatfishz@netvigator.com) said:


>


> BTW, the number of GMB and RMB was limited to


> 4530. And now the number of franchised buses


> was limited as well. But the population of HK


> is keep on increasing. How to cope with this


> increasement of travel demand? Build more rail


> and open more ferry links?


>


I guess the government implies 'railways and all


other modes of transportation have not reached


their full capacity yet' as an excuse.


>


> What about just increasing the frequency but not the


> number of buses on that route? (Method: introduce


> 'Jumping aeroplane' policy on a route)


>


I also think the type of 'jumping plane' system


used on 100 would work the best! (from a passenger


point of view)


>


> What about the case of opening CTB 962 and nearly


> kills the Tuen Mun -- Central ferry?


>


Railways are owned by the government, do you know why


now? (please take 930 from Central to Tsuen Wan


and not to take a ferry!)





> Regrads





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 8: (Request 2)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 但 我 仍 相 信 憑 著 議 員 的 努 力 及 北 區 人 口 不 斷 的 增 長,


> 70 及 270A 全 日 是 可 以 共 存 的 , 講 真 , 70/270A 服


> 務 的 對 象 非 常 不 同 . '要 開 新 線,唔 可 以 影 響 其 他 經 營


> 者 客 量' , 這 點 我 理 解 為 不 作 惡 性 競 爭 , 不 開 與 其 他


> 經 營 者(尤 其 是 鐵 路)已 有 相 類 似 服 務 的 路 線.


>


> 270A 轉 全 日 而 唔 取 消 70 , 我 想 最 好 辦 法 是 縮 減 70


> 的 班 次.





現 時70已 經 好 疏


減 班 就 會 更 少 人 搭





保 留70方 法 並 非 無


如 果72照 延 長 至 佐 敦


70在 康 樂 園 及 九 龍 塘 之 間 的 站 全 面 取 消


行 吐 露 港 公 路


20分 鐘 一 班 , 行7部 車





但 係 都 係 要 用 多 很 多 車


成 本 亦 未 必 化 算



Article 8: (Request 3)

'現 時70已 經 好 疏


減 班 就 會 更 少 人 搭' , 咁 九 巴 都 時 咪 可 以 話 70 無 客 ,


將 之 取 消.


另 外 , 你 建 議 的 救 70 方 法 好 似 係 另 一 個 版 本 的 270A ,但 70 不


能 取 消 在 於 大 埔 區 議 會 堅 決 反 對 , 而 明 報 亦 講 此 事 已 關 乎 大 埔 及


北 區 居 民 利 益 的 矛 盾 , 我 十 分 認 同.


因 為 自 私 的 講 句 , 大 埔 區 議 會 的 決 定 真 係 好 不 討 好 , 我 真 係 有 d 嬲...





GZ5818/Tonio Tse






49927-1


Article 9:


回應:

[01|02|03]






Re: 每週路線平常談:爽!快!正! RT.788


2200 (dldennis@chevalier.net) at Fri Mar 10 21:26:37 CST 2000 said:



> LV33 (hhshhl@ctimail3.com) said:


> 東 區 走 廊 特 快 路 線788號 是 城 巴 及 前 中 巴 最


> 賺 錢 的 路 線 之 一 。 尤 其 在 繁 忙 時 間,差 不


> 多 每 一 班 車 都 滿 坐 。 路 線788的 確 方 便 了 小


> 西 灣 的 居 民,但 我 記 得 以 前788不 是 和 現 在


> 的 路 線 一 樣(有 錯 請 指 正)。 記 得 在 一 九 九


> 八 年 九 月 一 日(即 城 巴 第 一 日 接 辨788和 新


> 巴 第 一 日 提 供 服 務)的 時 候,有 超 過 一 百 人


> (有 錯 請 指 正)在 小 西 灣 巴 士 總 站 等 候788往


> 中 環,由 此 可 見788在 小 西 灣 的 重 要 性 。 自


> 從789開 辨 之 後,往 中 環 方 向 不 再 經 金 鐘,省


> 了 大 約3分 鐘 的 時 間,現 在788由 小 西 灣 到 中


> 環 大 約 需 時20分 鐘(有 錯 請 指 正),往 灣 仔 大 約


> 需 時15分 鐘(有 錯 請 指 正),而 在 繁 忙 時 間 也


> 差 不 多 。 由 於 坐788比 坐 地 鐵 更 快,而 且 收


> 費 更 平(有 錯 請 指 正),所 以 不 少 小 西 灣 居


> 民 也 選 搭788上 下 班 。 我 自 己 遊 車 河 的 時


> 候 也 經 常 選 擇788,因 為 夠 爽,高 速 在 公 路 上


> 奔 馳,夠 快,20分 鐘 便 到 中 環,非 常 正!!下 次


> 遊 車 河 記 得 坐788!





在 下 不 打 算 在 此 長 篇 大 論 來 討 論 此 線, 但 以 在 下 記 憶,


788 的 確 是 一 條 載 客 增 長 率 是 十 分 之 高, 從 最 初 的 五


部 巴 士, 到 現 時 繁 忙 時 間 的 ' 巴 士 海 ', 可 見 此 線 的 需


求 是 非 常 龐 大! 而 且, 在 下 也 是 其 中 一 名 乘 搭 788/789


上 班 的 人 呢!





綠 川 光



Article 9: (Request 1)

其 實 本 來788仲 可 以 快D,因 為 在 開789時,


城 巴 本 想 將788原 全 不 停 灣 仔 及 金 鐘,


但 又 有 區 義 員 的 反 對,所 以 城 巴 冇 辨 法 地,


冇 行 呢 個Plan


石 澳 人 Eric



Article 9: (Request 2)

> 2A/DL13暗 西 怪 客 (ngamsai99@ctimail3.com) said:


>


> 小 小 愚 見 : 其 實722都 幾 正 , 方 便 我 返 屋 企





Yup,新 巴7字 頭 三 位 數 字geah線 都 係 爽 快 正,不 過 唔 知796M同796X係 唔 係 呢?



Article 9: (Request 3)

本 人 每 日 早 上09:45在 中 環 等 車.要 二 十 分 鐘 先 有 車.


二 部780,一 部788,死 未!


手 造 模 型 綢 綱:


http://homepage.renren.com/_/go?to=gman






49923-1


Article 10:


回應:

[01|02|03]






Re: 請問未滿18歲可否坐馬場巴士線


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri Mar 10 18:01:59 CST 2000 said:
> Cityflyer (dycy8431@netvigator.com) said:


> 另 問 遲  屯 門 區 部 份 路 線 是 否 有 大 改 動





There is no limit in terms of the age of passenger


getting on board on any horse racing bus routes,


you're just not allowed to enter the racecourse/betting


area.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 10: (Request 1)

> PARANOiA 180 (levi118@netteens.net) said:


> 仲 有 如 果 我 要 搭8S由 北 角 往 柴 灣,又 或 者 係 搭 馬 場 巴 士 但 唔 係 去 馬 場,Kum又 俾 唔 俾?





Did you have problems understanding my thread before?





The answer is there is no age limit on any race course


bus route.





So you can board and alight at all the designated


busstops, providing the fact you pay the (hefy)


fares.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 10: (Request 2)

> Did you have problems understanding my thread before?


Sorry, I really did not understand a little bit because my english is appalling.





> The answer is there is no age limit on any race course


> bus route.


>


> So you can board and alight at all the designated


> busstops, providing the fact you pay the (hefy)


> fares.


Excuse me, what is the meaning of (hefy)? I am poor in English.





> 100/911R/M1/300/917 Wong





頭 先'8S往 柴 灣'只 係 假 設.'kum又 俾 唔 俾'係 一 個 反 問.剛 才 語 氣 重 了 些 少.實 在 唔 好 意 思.


實 際 上 就 唔 會 有(幾 乎)有 少 過18歲geah人 去 捱 貴 車,去 一 個 冇 必 要 去geah地 方.



Article 10: (Request 3}

> PARANOiA 180 (levi118@netteens.net) said:


>


> 實 際 上 就 唔 會 有(幾 乎)有 少 過18歲geah人 去 捱 貴 車,


> 去 一 個 冇 必 要 去geah地 方.





我 又 唔 敢 包 , 因 為 上 個 月 我 有 幾 個 同 學 剛


賭 贏 馬 , 全 部 得 十 六 七 歲 。 而 且 我 都 唔 知


馬 場 係 唔 係 乜 人 都 入 得 , 故 不 排 除 佢 地 係


有 搭 馬 場 車 。






49913-1


Article 11:


回應:

[01|02|03]





Re: 關於前中記LX的問題


NWFB4001 (oxball@netteens.net) at Fri Mar 10 18:06:08 CST 2000 said:
> ET外 星 人 (paultung@hknet.com) said:


又 有 冇 人 知 道LX有 多 少 架 和 何 時 全 部 退 休?





中 記LX的 編 號 很 混 亂, 在 下 計 唔 到 有 多 少 部.


但 可 以 告 訴 你 以 下 部 份 資 料, 如 果 閣 下 計 得 掂 就 話 俾 我 知 啦!


LX1-164是 舊 式 車 身 既LX(都 唔 點 講, 這 批 車 很 混 亂, 什 麼 車 身 都 有), 但 實 際 只 有158部, 當 中 包 括:


97部 前LW,


11部 英 國 二 手 底 盤,


40部 前'長 龍',


10部72年 買 入 的 新 車(原 裝6LX引 擎).





後 來 有150部 車 重 建(注 意 這150部 巴 士 並 非 全 數 來 自LX1-164當 中), 改 用 亞 記 車 身, 老 實 說 下 面 咁 多 款 加 埋 只 有149部, 仲 差 一 部, 但 我 數 來 數 去 都 找 不 到 那 部 車,包 括:


105部 前 舊 式 原 裝LW, 後 改 為LX(即 前 文 那97部LW)及 極 小 部 份 由LW直 接 重 建 的 巴 士,


15部 前 英 國 二 手 底 盤, 當 中 有9部 是 來 自 上 文 那11部 二 手 底 盤(有 兩 部 冇 重 建:LX124及125), 加 上6部 新 購 的 二 手 底 盤,


10部 前72年 原 裝LX全 新 巴 士(即 是 前 文 那10部),


19部'前 前'長 龍(全 數 來 自 前 文 那40部 長 龍, 有 部 份


'再'重 建, 裝 上 第 三 個 車 身, 就 是 這19部 車 了)





另 全 數LX在96年 底 退 役





肯 定 有 些 少 差 誤, 有 勞 高 人 指 正!





NWFB4001



Article 11: (Request 1)

The last LX were LX319 and LX332!





LV83 in Brisbane.



Article 11: (Request 2)

> opel (kkm@ctn.net) said:


> 因 晚 上 行 經 大 口 環,所 以 我 當 年 晚 上 經 過 都 好 驚!





駕 駛LX292個 死 肥 佬 係 以 前 孖 七 線 公 認 最 喪 的 司 機.....手 車 好 辣.......兼 且 佢 好 興 跳 太 平 門(總 站).....LV都 係 咁........冇 藥 醫!!!


不 過 當 時 轉 用LV個 時 最 正........尤 其 是 用 特 車(Metsec Body).....



Article 11: (Request 3}

all LX leave the CMB about the end of 96' when they ar disappeared on rt77.....go to the rt.14!!!






49907-1


Article 12:


回應:

[01|02]





Re: 蘋果剪報︰沙田恐怖車禍八重傷


交通迷 (wilsonptchan@ctimail3.com) at Fri Mar 10 23:16:02 CST 2000 said:
> SzeKi (jackyyng@netteens.net) said:


> 蘋 果 剪 報 ~~ 沙 田 恐 怖 車 禍 八 重 傷


> 東 方 相 關 剪 報 ~~ 綠 巴 撼 房 車 七 人 命 危


>


> 睇 完 呢 篇 剪 報 之 後 , 大 家 仲 會 唔 會 成 日 支 持 呢 條


> 線 、 果 條 線 轉 做 小 巴 線 呀 ?





唉 , 以 後 真 係 要 少D搭 小 巴 了 !


仲 有 , 我 絕 對 唔 贊 成 有 新 小 巴 線 出 現 !


最 好 小 巴 被 三 巴 做 埋 !





交 通 迷



Article 12: (Request 1)

據 新 聞 報 道 , 下 午 置 富 花 園 又 翻 一 架 小 巴......



Article 12: (Request 2)

好 似 係 舊 款 大 牌 布 的 小 巴 。






49904-1


Article 13:


回應:

[01|02]





Re: [轉載] 北區2000-2001巴士發展計劃


Gary373P (garylau77@rivernet.com.au) at Fri Mar 10 13:44:56 CST 2000 said:
> 欣 盛 的Eric (ericnet1@netvigator.com) said:


> 明 報 新 界 東 專 線 報 導, 運 輸 署 就2000-2001年 北 區 巴 士 路 線 發 展 計 劃 向 交 通 及 運 輸 委 員 會 微 詢 意 見.


>


> 建 議 包 括:


> 1) 26項 提 升 服 務 項 目, 如 加 強 班 次 及 調 配 空 調 巴 士


> 2) 重 組70及270A路 線


> 3) 開 辦 新 線 261 往 來 三 聖 至 天 平


> 4) 開 辦 新 線 276A 往 來 天 水 圍 北101區 至 上 水 (該 線 為 天 水 圍 北 六 條 新 線 之 一)


> 5) 巴 士 轉 乘 試 驗 計 劃, 包 括 在2001年1月 實 施278X/278K八 達 通 轉 乘 計 劃


>


> 會 上 大 部 份 議 員 均 認 為 應 將270A提 早 於 本 月 全 日 通 車, 70號 是 否 取 消 應 視 乎 改 線 後 情 況 而 定. 有 議 員 提 出, 若 未 能 配 合, 則 應 將270A公 開 競 投.


>


> 欣 盛 的Eric





我 讚 成 公 開 競 投......


唔 好 比 九 巴 獨 佔 市 場.!





Gary373P


icq 57530927



Article 13: (Request 1)

But KMB cannot tender for this routes.


Reason: People living in Tsuen Wan, Ho Man Tin,


Kwai Chung, Tuen Mun .... have to wait many more


years until they get better busses.



Article 13: (Request 2)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 好 可 惜 , 從 呢 段 消 息 中 沒 有 提 及 開 北 區 經 三 號 幹 線 往 市 區 既 巴 士 線 。 其 實 運 輸 署 應 該 考 慮 開 辦 北 區 經 三 號 幹 線 之 巴 士 路 線 , 從 而 改 善 交 通 。


>


> 所 以 我 覺 得 政 府 從 來 唔 好 好 善 用 大 欖 隧 道 轉 車 站 。





係 有 呢 條 新 路 線 計 劃


係 出 西 九 龍


運 輸 署 計 劃 兩 年 後 開






49959-1


Article 14:


回應:

[01|02]





Re: CTB one ask


西區攻略者- 5B (ronaldsamuel@ctimail.com) at Fri Mar 10 21:54:18 CST 2000 said:
> GK 2508 (lmc02103@lmc.hkcampus.net) said:


> How many MAN are there now in CTB?





連 計 未 出 牌 的 有80+1= 81


1561 是 未 出 牌 的LV83兄





請 不 要 短 期 內 貼 出 內 容 相 同 的 文 章, 以 節 省 本 板 資 源, 多 謝 合 作



Article 14: (Request 1)

先 前 有 人 傳 會 有2501-2502, 配Volgren CR223LD 車 身


不 過 該 兩 輛MAN 現 尚 停 泊 在 墨 爾 本



Article 14: (Request 2)

> GK 2508 (lmc02103@lmc.hkcampus.net) said:


> How many MAN are there now in CTB?


There are 61 MAN in CTB now!


1501-1561.


2500.





LV83 in Brisbane.






49958-1


Article 15:


回應:

[01|02]





Re: 70X的十二米車


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Fri Mar 10 22:00:35 CST 2000 said:
> 駐 上 水 的 城 記 迷ALAN (so_cheng@ctimail3.com) said:


> 請 問70X用 過3BL、3N和 全 車 身 廣 告 的3AV&3AD未 ? ?70X是 不 是 每 天 都 有 部3AVor3AD





全 部 用 過 , 3AV- 巴 士 廣 告 效 力 強 大 , 3AD-HG8358


70X 平 日 每 日 會 有 兩 部 74X 攝 車 3AV .


請 看 本 板 字 軌 表 及 70X 網 頁





GZ5818/Tonio Tse





GZ5818/Tonio Tse



Article 15: (Request 1)

以 前 有 架 好 易 通 廣 告 之3AD12(HG8271)曾 經 行 過70X, 該 車 當 時 仍 貼 有S廠 廠 徽 , 剛 過 檔U廠 不 久 , 之 後 成269B掛 牌 車 喇 。





至 於3N, 九 六 年 四 月 五 日(清 明 節)曾 見 過 有3N行70X。


當 時 係 下 晝 一 點 , 架3N就 由 聯 和 墟 沙 頭 角 公 路 轉 入 聯 安 街 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 15: (Request 2)

> KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) said:


>


> 用 過,有 日 更 用RT.26職 訓 局 的3BL行





Also 3N


once , i saw it with KMB 'BOY' advertisment run 70x in Lun Wo Hui





GW8272






49901-1


Article 16:


回應:

[01|02]





Re: 香港現有幾多款冷氣巴?


Volvo Zuper Olympian (fatfishz@netvigator.com) at Fri Mar 10 15:57:59 CST 2000 said:
> 阿 雄 (ywc25035@ywc.hkcampus.net) said:


> 香 港 現 有 幾 多 款 冷 氣 巴?





Do you include non-franchaised buses?





If no, there are still a lot of A/C bus type


servicing on franchised routes in HK.


These includes:-





1. Volvo Olympian 12m


2. Volvo Olympian 11m


3. Volvo Olympian 10.4m


4. Leyland Olympian 12m


5. Leyland Olympian 11m


6. Leyland Olympian 10.4m


7. Dennis Dragon 12m


8. Dennis Dragon 11m


9. Dennis Dragon 10.3m


10. Dennis Dragon 10.0m


11. Dennis Condor 11m


12. Scania N113


13. Dennis Trident 12m


14. Dennis Trident 11m


15. Dennis Trident 10.6m


16. Dennis Trident 10.3m


17. Volvo Super Olympian 12m


18. Dennis Dart 10.7m


19. Dennis Dart 10.1m


20. Dennis Dart 9.9m


21. Dennis Dart 9.0m


22. Volvo B6LE 10.1m


23. Volvo B6LE 10.7m


24. Mitsubishi Mk117J


25. Mitsubishi Mk217J


26. Mitsubishi Mk218J


27. Mitsubishi Rosa


28. Isuzu JALMT112K


29. Isuzu JALMT112L


30. Isuzu JALLT133L


31. Mercedes Benz O??? (NLB)


32. Neoplan Centroliner 12m


33. MAN CL350 (?)


34. MAN NL262


35. Dennis Falcon


36. Dennis Lance


......



Article 16: (Request 1)

> 31.That's is OH328 instead


> 33.That's MAN 24.350 and 24.310 instead





I thought these are non-franchised buses!





> 38.Volvo B10M(KCR/Citybus non-franchised)


> 39.Mercedes Benz O405(Discovery Bay)





What about Vario O814D of DB?





> 40.MAN 14.220(Discovery Bay)


> 41.Mercedes Benz O814(Discovery Bay)


> 42.Volvo B6R(Citybus 1301)


> 43.MAN 13.320(Kwoon Chung AEL shuttle bus)


> 44.MAN





The 'cute' version SLF MAN of AEL shuttle bus


route should be 10.160.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 16: (Request 2)

> HKBWC President (wong01@netteens.net) said:


> 31.That's is OH328 instead





Thanks!





> 33.That's MAN 24.350 and 24.310 instead





24.310 is not in service yet.





> 37.Dennis Dart SLF(Include 10.7 and 10.1,9.2)metres





The Dennis Dart on the above list includes SLF ones.





> 38.Volvo B10M(KCR/Citybus non-franchised)


> 39.Mercedes Benz O405(Discovery Bay)


> 40.MAN 14.220(Discovery Bay)


> 41.Mercedes Benz O814(Discovery Bay)


> 43.MAN 13.320(Kwoon Chung AEL shuttle bus)


> 44.MAN





There are non-franchised buses. If you includes


non-franchised buses, there will be more than


100 types servicing in HK now. :)





> 42.Volvo B6R(Citybus 1301)





Ah!!! I forgot this! :P






49974-1


Article 17:


回應:

[01]





Re: S3N92調o左去S廠??


Jason Hei (Leoahchau@ctimail.com) at Fri Mar 10 23:07:47 CST 2000 said:
> Electone Guy S3BL103 (syleung@glink.net.hk) said:


> 今 日 特 別 所 見 有 人 話 佢 今 日 行86,s wor...係 咪 真 有 其 事??調o左 去S廠??


Nonono, sorry. The s is meaningless





Jason Hei



Article 17: (Request 1)

> ATS1/JH4735 (gw7112li@netvigator.com) said:


>


> 不 要 忘 記86有L廠 車 行 呢! 記 得 那 架 國 慶 巴 士 嗎, 它 是L廠 的.


>


> ATS1





我 影 唔 到o個 架 國 慶 巴 士ah! 慘!!! 冇 諗 過 會 咁 快 甩o左ga ma...






49963-1


Article 18:


回應:

[01]





Re: 唔識點撘CityFlyer呀...


2154 (cktken@i-cable.com) at Fri Mar 10 22:45:31 CST 2000 said:
> 啊Dick (dvchan@netvigator.com) said:


> 小 弟 除0左 試 過 一 次 以$3.4撘 過CityFlyer後(5c),


> 之 後 都 未 坐 過lo,


> 故 想 問 問 如 果 我 係 中 途 站 用 八 達 通 上 車 去 機 場,


> 係 咪 就 咁'do'一 次 就ok呢?


係!~


> 另 我 我 即 日 再 用 八 達 通 坐CityFlyer走,駛 唔 駛


> 買 飛 或 需 要 其 它 手 續 呢?


唔 駛


> 即 日 用 八 達 通 來 回 係 咪 有 半 價 呢?


係 !~


> 唔 該,


No need!


> 啊Dick





2154



Article 18: (Request 1)

> Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) said:


> 即 日 用 八 達 通 來 回 係 咪 有 半 價 呢?


>


> 有, 不 過 請 記 住o係 來 回 程 之 間 唔 好 用 張 八 達 通 搭 其 他 交 通 工 具, 包 括 城 記 自 己o既S線(如S1,S52,S52P,S55,S55P)同E線, 否 則 會 扣 全 費.








即 日 來 回 優 惠 須 注 意 事 項









--即 日 來 回 優 惠 只 適 用 於 同 一 日 期 內


以 同 一 八 達 通 卡 繳 付 車 資 .


--回 程 優 惠 適 用 於 任 何 一 條 城 巴 機 場 快 線.


--乘 客 於 享 用 回 程 優 惠 前,請 勿 使 用 同 一 張


八 達 通 卡 乘 搭 本 公 司 其 它 巴 士 路 線,


其 它 交 通 工 具,或 繳 費 多 於 9 次 (包 括 收 費 電 話,


即 影 即 有 照 相 服 務 及 八 達 通 卡 增 值 等),


否 則 回 程 優 惠 將 不 適 用.


--所 有 去 程 於 市 區 任 何 一 個 巴 士 站 登 車 往 機 場 者;


回 程 須 於 機 場 登 車 往 市 區.


--所 有 去 程 於 機 場 登 車 往 市 區 者 ;


回 程 可 由 市 區 任 何 一 個 巴 士 站 登 車 返 機 場.







'>for further info pls press here






49962-1


Article 19:


回應:

[01|02]





卅蚊,買Trident!!


Hutchcity (hutchcity@ctimail3.com) at Fri Mar 10 22:11:34 CST 2000 said:
今 日 小 弟 用 $ 3 6 買 了 一 部


Citybus Trident 'Skylink'(印 著Buslink)的


港 製 回 力 巴 士 模 型 , 可 以 開 前 後 閘 ! !


像 真 度 極 高 , 比 例 大 約 1 : 4 5





此 外 , 又 出 了 一 部 Plaxton 車 身 的Citybus,


NWFB & KMB色 的Dart. . .


此 車 牌 箱 很 大 , 不 太 像 真 .





今 次 真 係 香 港 模 型 界 的 大 突 破 !





Hutchcity



Article 19: (Request 1)

> S3BL416 (maircthienxx@ctimail3.com) said:


> Where is it?Would you tell me?





TRIDENT_$46


DART_$36


DART:九 巴 ﹑ 城 巴 ﹑ 新(壹)巴


TRIDENT:九 巴(有 白 色 及 金 色 兩 種)﹑ 城 巴BUSLINK


壹 巴



Article 19: (Request 2)

At UNY CTB Trident $39.9 nearly all sold out





VA48,2102






49956-1


Article 20:


回應:

[01]





Re: 請問九巴的61X路線經唔經九龍城廣場?


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Fri Mar 10 22:34:20 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 九 巴 的61X路 線 經 唔 經 九 龍 城 廣 場?





唔 經 , 需 在 近 前 機 場 的 巴 士 站 下 車 , 然 後 行 過 去.





GZ5818/Tonio Tse



Article 20: (Request 1)

> iw (ivanwai@hkstar.com) said:


> 我 記 得61X初 時 , 舊 机 場 對 出 東 行 之 巴 士 站 是 不 設 中 途 站 , 忘 記 何 時 開 始 才 有 。





宋 皇 臺 / 球 場 對 面 (即 5 / 5 C 巴 士 站)






49952-1


Article 21:


回應:

[01|02]





Re: Poor ATR 122....


888 (royascot@netvigator.com) at Fri Mar 10 22:27:09 CST 2000 said:
> GK 2508 (lmc02103@lmc.hkcampus.net) said:


> Please go to no. 2.


> Thx..


> About the ATR 122.


> Type in chinese.





1. Please seeHERE.


2. You have posted this thread previously.


3. I also can't get you meaning.


4. 香 港 巴 士 討 論 區 板 規


第 Ⅳ 部   板 友 操 守


板 友 必 須 選 擇 適 當 之 標 題 :


a) 標 題 必 須 扼 要 說 明 文 章 題 旨 和 清 楚 說 明 文 章 性 質





888



Article 21: (Request 1)

Why didn't you type in here in the first place?


Did you know there is an 'edit' function?





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 21: (Request 2)

上 星 期 本 人 搭 架ATR 122(81C)入 沙 田.


在 車 上 , 見 到 有 個 小 妹 妹 , 拿 著 一 支


珍x珠 , 吃 得 好 開 心 , 點 知 , 她'啜'完 之 後


竟 然 拿 出 來 , 在 車 的 玻 璃 窗 上 油 呀 油.....


跟 著 又 放 回 口 裏 , 再 吃 過......


她 的 媽 媽 見 到 , 當 然 阻 制 她 ,


就 比 她 一 條 毛 巾 , 比 她 抹 面


小 妹 妹 抹 完 後 , 又 拿 去'抹 窗'


真 是......


除 了 個 小 妹 妹,還 有 個 司 機


'舞'到 架 車 好 恐 怖 , 見Line就'Cut', 見 車 就 過 。


一 綠 燈 , 就 踩 大 油 ; 一 見 紅 燈 就 急 剎.


搞 到 車 上d人 好 狼 狽 。


架ATR真 是 又'內 傷', 又'外 傷'喇!!!






49950-1


Article 22:


回應:

[01]






Re: CTB one ask


GX 7271 (dicksony@netteens.net) at Fri Mar 10 21:35:21 CST 2000 said:
> GK 2508 (lmc02103@lmc.hkcampus.net) said:


> How many MAN are there now in CTB?





雙 層MAN --- only one ,#2500


單 層MAN ---好 似 有60架(有 錯 請 指 正) #15XX



Article 22: (Request 1)

> Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) said:


>


> 係60+1架 (1架demonstrator 1501 + 60架 量 產 1502-1561)


>


> 不 過 遲D仲 有20架 量 產 加 入, 部 份 已 到 港, 泊 在 不 同 的 地 方.


>


>


>


> 連 續 四 日 上o左 東 莞 工 幹, 睇 住D Volvo B-10M同'安 徽 卡 士 賓 萊'以140km/h o係 廣 深 高 速 公 路 鬥 快o既Simon_2A





MAN NL262的DEMO車1501是 包 括 在 首60部 的


訂 單 之 內 , 所 以 不 會 有60+1的 情 況 ,1561


是 屬 於 第 二 批 共20部 新 車 的 其 中 之 一 。





Christopher






49941-1


Article 23:


回應:

[01]





Re: 討論:如果新九買左單層MAN(NL262)......


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri Mar 10 20:03:31 CST 2000 said:
> 三 柴 車 神/LF278 (pandafan@i-cable.com) said:


> 如 果 新 九 買 左 單 層MAN(NL262),你 覺 得 佢 地 適 合 行 咩 線?





B1, 273, 273A, 283, 284, 296, etc...





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 23: (Request 1)

> 3302L(冇 心 情 版) (refchan@netteens.net) said:


>


> NWFB Rt.43,13,23B





Can you elaborate as to what does NWFB routes 43/13/23B


has to do if KMB purchase any MAN NL262?





100/911R/M1/300/917 Wong






49935-1


Article 24:


回應:

[01|02]





[討論] 假若將 781 改經杏花村及取替 88 服務, 可行嗎?


細佬~郵差叔叔 (ausaiho@netvigator.com) at Fri Mar 10 19:22:23 CST 2000 said:
[討 論] 假 若 將 781 改 經 杏 花 村, 取 替 88 服 務, 即 係 將 781 由 興 華 村 依 88 到 杏 花 村 再 上 東 廊 去 中 環, 及 當 781 由 中 環 依 原 來 路 線 到 達 東 廊 後, 依 88 繞 經 杏 花 村 才 回 興 華 村 總 站, 同 時 並 將 781 改 為 每 日 全 日 行 駛, 以 改 善 服 務, 既 為 杏 花 村 提 供 特 快 往 中 環/金 鐘 服 務, 又 可 提 高 781 客 量, (現 在 781 客 量 好 少...) 你 們 認 為 可 行 嗎?





細 佬~郵 差 叔 叔


ICQ#64015472



Article 24: (Request 1)

即 使 係 都 係 要 改788 or 789 geah行 車 路 線la.





若781興 華 開 改 為 先 東 行 到 柴 灣 再 往 杏 花 村.康 翠 台,柴 灣 工 業 區 會 失 去 特 快 服 務 往 中 環





If it is the case,起 柴 灣 道 鬧 市 上.無 論 係 柴 灣 道 東 行 一 或 西 行,都 有 巴 士 往 中 環(西 行 已 有780).加 上780班 次 密,起 柴 灣 區 已 經 係 根 深 柢 固.仲 有,柴 灣 客 搭 車 出 柴 灣 都 習 慣 用 柴 灣 道 西 行geah巴 士 站.你 估 會 唔 會 有 人 特 登 過 馬 路 去 東 行 線 果 邊geah巴 士 站,去 等 一 條 班 次 唔 密 加 上 已 有 其 他 線 可 到 達 目 的 地geah巴 士 站??





所 以 我 覺 得kum係 唔 可 行,除 非 柴 灣 道 斜 路 有 一 條 可 通 往 杏 花 村(妄 想)geah道 路,否 則 我 認 為781只 能 作 疏 導 柴 灣 西 往 中 環geah之 用,最 多 只 能 做 兩 味.





好 感 激 各 位 肯 花 時 間 看 小 弟geah長 文





妄 想 症 發 作 geah PARANOiA 180



Article 24: (Request 2)

> 豐 巴 (simong@netvigator.com) said:


>


> 不 過 改 動 後 的781便 忽 略 了 柴 灣 工 業 區 及


> 康 翠 台 的 乘 客,故 此 可 行 性 不 大.





無 錯 ! 除 非780不 上 長 命 斜 , 跟8P的 走 法 。


否 則781好 難 做 全 日(無 得 爭!)。





其 實88現 在 在 柴 灣 區 的 作 用 幾 乎=零 ,


而781早 上 就 有 一 、 兩 班 九 成 滿....





且 看 新 巴 會 點 樣 重 組 東 區 路 線 !






49922-1


Article 25:


回應:

[01|02]





問題


284 (sheeron@hknet.com) at Fri Mar 10 19:06:52 CST 2000 said:
究 竟 低 地 台 巴 士 在 結 構 上 可 否 做 到 以 下 各 點:


1.短 車(<10.6m)


2.能 力 好


3.又 可 以 有 輪 椅 位


4.可 在 荃 錦 公 路 或 東 涌 道 上 行 走





More regulations:


5. Changes would not affect the passenger capablity.



Article 25: (Request 1)

> HARRY (feanshek@ctimail3.com) said:


>


> A35個dDartslf!





They must withstand on its strcuture(A35 buses seems cannot).



Article 25: (Request 2)

I heard two out of the three Darts of NLB are sitting


at the depot waiting to be repaired for several months


already, just a mere 2 years in service.





100/911R/M1/300/917 Wong






49906-1


Article 26:


回應:

[01|02]





Re: 新巴94/43X問題


3302L(冇心情版) (refchan@netteens.net) at Fri Mar 10 17:29:43 CST 2000 said:
> 超 奧 再 現720 (cotquean@netvigator.com) said:


> 94號 是 新 巴 在 利 東  內 ,


> 碩 果 僅 存 的 一 條 對 外 市 區 線 ,


> 但 由1/9/98至 今 , 仍 然 未 見 全 冷 ,


> 這 是 怎 樣 的 一 回 事 呢 ?


> 現 在33xxL都 快 將 全 數 投 入 服 務 , 但94號 的 派 車 仍 未 有 改


> 善 , 是 否 受 到 區 議 會 的 壓 力 而 未 能 全


冷 ?


>





就 係 因 為 新 巴 同 利 東 區 議 員 「 講 價 」 , 攪 到 冇 得 出 冷


>


> 4號 可 以 收$5.8,94又 可 不 可 以 呢 ?


> ....至 少 都 應 該 為 特 快 班 次 加 派 冷 車 丫.....


>





唔 得 , 如 果 係 咁94就 要 蝕 本 , 而 且 入 一 架 冷 都 唔 得


因 為 特 快 唔 係 用 第 二 個 號 碼 , 所 以 冇 計


>


> 另 外 , 未 知 南 區 報 有 沒 有 透 露 新 巴 的43X路 線 ,


> 會 否 在4月 南 區 路 線 重 組 時 取 消 呢 ?


>





冇 , 不 過 攪 到43完 全 唔 係 原 本 條 線 喇 !


路 線 如 下 : 現 有 路 線 由 田 灣 至 潮 商 巴 士 站 → 干 諾 道 西 → 干 諾 道 中 → 金 鐘 道 → 正 義 道 → 法 院 道 調 頭 → 正 義 道 → 德 輔 道 中 → 域 多 利 皇 后 街 → 皇 后 大 道 中 → 皇 后 大 道 西 → 薄 扶 林 道 → 現 有 路 線 返 田 灣


>


> 按 現 有 資 料 ,43只 會 去 到 金 鐘 ,


> 灣 仔 如 果 沒 有43X就 會 無 車 入 華 貴 ,


> 莫 非 要 迫 人 坐4X再 坐 電 梯 落 華 貴 ?


> 不 如 叫 城 巴 延 長70去 華 貴 ,70M就 改 由 田 灣 開 , 咪 仲 好 !





大 佬 , 華 貴 村72放 車 都 夠 多0架 啦 , 仲 加70入 去 , 想 華 貴 村 居 民 大 投 訴 咩 ! ?


而 且43X都 冇 話 取 消 , 不 過 改43改 到 咁 ,43X都 唔 捱 得 好 耐



Article 26: (Request 1)

> 4號 可 以 收$5.8,94又 可 不 可 以 呢 ?


> ....至 少 都 應 該 為 特 快 班 次 加 派 冷 車 丫.....


如 果 可 以 收$5.3-5.5就 好.


>


>


> 另 外 , 未 知 南 區 報 有 沒 有 透 露 新 巴 的43X路 線 ,


> 會 否 在4月 南 區 路 線 重 組 時 取 消 呢 ?


>


>


> 按 現 有 資 料 ,43只 會 去 到 金 鐘 ,


> 灣 仔 如 果 沒 有43X就 會 無 車 入 華 貴 ,


> 莫 非 要 迫 人 坐4X再 坐 電 梯 落 華 貴 ?


> 不 如 叫 城 巴 延 長70去 華 貴 ,70M就 改 由 田 灣 開 , 咪 仲 好 !


其 實 做 轉 乘 咪 得,72($4.7)轉70或70M及37B(補$1至$1.3)


不 過 我 都 同 意 將70號 延 長 至 華 貴(學107行 都 好 呀)





成 日 都 會 去 華 貴 及 都 幾 留 意 華 貴  巴 士 的 石 澳 人 Eric



Article 26: (Request 2)

> 超 奧 再 現720 (cotquean@netvigator.com) said:


> 94號 是 新 巴 在 利 東  內 ,


> 碩 果 僅 存 的 一 條 對 外 市 區 線 ,


> 但 由1/9/98至 今 , 仍 然 未 見 全 冷 ,


> 這 是 怎 樣 的 一 回 事 呢 ?





94 is not 仍 然 未 見 全 冷 , it is 100% hot dog service!





> 現 在33xxL都 快 將 全 數 投 入 服 務 , 但94號 的 派 車 仍 未 有 改


> 善 , 是 否 受 到 區 議 會 的 壓 力 而 未 能 全 冷 ?





YES!!





> 4號 可 以 收$5.8,94又 可 不 可 以 呢 ?





That depends on NWFB......





> ....至 少 都 應 該 為 特 快 班 次 加 派 冷 車 丫.....





Because of 區 議 會 的 壓 力, so ......





> 另 外 , 未 知 南 區 報 有 沒 有 透 露 新 巴 的43X路 線 ,


> 會 否 在4月 南 區 路 線 重 組 時 取 消 呢 ?


>


>


> 按 現 有 資 料 ,43只 會 去 到 金 鐘 ,


> 灣 仔 如 果 沒 有43X就 會 無 車 入 華 貴 ,





Even 43X was not cancelled, there is no through


service from Wan Chai to Wah Kwai after 8:00pm!!





> 莫 非 要 迫 人 坐4X再 坐 電 梯 落 華 貴 ?





There is no return service of 4X now. Don't know


about the future.


But even if 4X provides return service, no one will


take it. Why? RMB from Wan Chai (Dai Yau) to Wah Fu is


only $7.0! The journey time is only 15 minutes. Do you think anyone will spend 1/2 an hour on a 4X for just


saving 80 cents.





> 不 如 叫 城 巴 延 長70去 華 貴 ,70M就 改 由 田 灣 開 , 咪 仲 好 !





I'd like to see 43X can extends service hours to


11:50pm. If not, then cancel it and let CTB70 to


do the job is alright.






49905-1


Article 27:


回應:

[01|02]





新巴熱狗幾問


iBus (cityman@netteens.net) at Fri Mar 10 13:04:23 CST 2000 said:
1.新 巴 還 有 多 少 熱 狗?


2.新 巴 還 有 多 少ML?


3.新 巴 還 有 多 少LV?


4.新 巴 還 有 沒 有 其 他 類 型 的 熱 狗 仍 在'為 人 民 服 務'?



Article 27: (Request 1)

>1.59


>2.可 出 街 有15


>3.可 出 街 有21


>4.SF和DM



Article 27: (Request 2)

請 不 要 把 文 字 寫 在 有 > 符 號 的 一 行, 該 符 號 是 在 回 文 時 用 以 識 別 舊 文 的


Please don't type anything on the lines starting with a '>' sign. That sign is for identify last article.






49902-1


Article 28:


回應:

[01]





整個新界東也受影響......


Metrobus A/C DP1932 (kinghoem@netteens.net) at Fri Mar 10 11:29:08 CST 2000 said:
> 欣 盛 的Eric (ericnet1@netvigator.com) said:


> 今 日 明 報 新 界 東 專 線 報 導, 大 埔 區 議 會 反 對 運 輸 署 建 議 取 消70號 線, 改 以73以 八 達 通 轉 駁72號 線 的 計 劃. 區 議 會 並 通 過 區 議 員, 泰 亨 鄉 公 所 主 席 文 春 添 的 動 議, 要 求 在 未 提 供 直 接 交 通 工 具 前, 保 留70號 路 線.


>


> 此 外, 另 有 運 頭 塘 區 議 員 認 為72/73轉 車 計 劃 是[慢 車 接 慢 車], 多 表 示 反 對.


>


> 至 於 北 區 方 案, 大 部 份 議 員 認 為 應 將70及270A分 開 處 理, 並 認 為, 若 九 巴 在 資 源 上 未 能 配 合, 可 將270A公 開 競 投. 另 有 部 份 北 區 居 民 建 議 取 消70號 線, 以270A取 代.


>


> 明 報 稱, 70/270A的 合 併 已 觸 及 北 區 及 大 埔 居 民 的 利 益 矛 盾.


>


> 欣 盛 的Eric





其 實 仲 有 沙 田 受 到 影 響,


源 禾 路 一 帶 和 新 田 圍 會 在70取 消 後


而 沒 有 車 前 往 全 條 窩 打 老 道 沿 線........





70號 的 去 留 其 實 是 影 響 整 個 新 界 東 的 居 民 的 利 益......



Article 28: (Request 1)

> benz (ywc98237@ywc.hkcampus.net) said:


>


> 一 早 應 該 反 對 啦!取 消70根 本 就 是 不 理 智 的!





並 非 取 消 70 不 理 智 , 而 是 整 個 轉 乘 計 劃 根


本 是 無 理 剝 削 北 區 居 民 的 乘 車 權 , 逼 迫 他 們


乘 火 車 , 故 贊 成 的 才 是 不 理 智 和 愚 昧 的 人 。






49964-1


Article 29:


回應:

[01]





Re: ATS有報站


N357 (clarina@vol.net) at Fri Mar 10 22:39:59 CST 2000 said:
> 公 安 (joelty@ismart.net) said:


> 是 否 所 有ATS都 有 車 站 名 顯 示?





no, the stop announcing system is just applicable to the route 264M.





N357



Article 29: (Request 1)

就 係 見 到264M有...所 以 咁 問






49955-1


Article 30:


回應:

[01]





Re: Goid (MAN) in (K)!


GW5017 (chukayu@ctimail.com) at Fri Mar 10 21:13:03 CST 2000 said:
> DA7194 (celine@tophk.net) said:


> AT about 7:30, I saw gold man in (K),go through


> the bus washing machine.





你 有 冇 睇 錯 呀?


架AMN1係 沙 廠 車 禾!!





今 天 到 屯 門 一 遊 的


GW5017



Article 30: (Request 1)

Absolutely true!


The tail part looks like PLAXTON VOLVO!






49942-1


Article 31:


回應:

[01|02]





Re: 點樣分4波富豪同5波富豪?


2154 (cktken@i-cable.com) at Fri Mar 10 22:49:17 CST 2000 said:
> LF278 (pandafan@i-cable.com) said:


> 點 樣 分4波 富 豪 同5波 富 豪?





一 般 地 用LED電 子 板o既 城 豪(6xx) and (10xx)係5波ka!


這 是 一 個 較 簡 單's method!



Article 31: (Request 1)

> Christopher (chris_ng@hk.super.net) said:


>


> 四 波 富 豪 有 :


>


> 九 巴 :AV1-AV111、3AV1-3AV50、3AV171-3AV348


>      S3V1-S3V30


> 城 巴 :315-316、396-426、239-248





How about CTB 486-635,901-980?


(I know that 427-484 are installed with VOITH D863 gearbox)








> 新 巴 :VA1-VA61、VA63


> 中 巴 :VA62、VA64


>


> 五 波 富 豪 有 :


>


> 城 巴 :636-699、324-329、981-1040








> Christopher



Article 31: (Request 2)

485-635、901-980都 是 用Voith波 箱 。





Christopher






49937-1


Article 32:


回應:

[01]





Re: [問] DF9565(ME) 係咪經已成為 63M 之掛牌車??


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Fri Mar 10 22:41:03 CST 2000 said:
> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> [問] DF9565(ME) 係 咪 經 已 成 為 63M 之 掛 牌 車?? 因 為 我 發 覺 DF9565 好 像 成 日 行 63M ...


>


> 細 佬~郵 差 叔 叔


> ICQ#64015472






相 信 不 會 做 63M 掛 牌 車 , DF9565 係 76K 掛 牌 車,


且 ME 車 齡 高 , 63M 無 理 由 用 回 舊 車.





GZ5818/Tonio Tse



Article 32: (Request 1)

唔 係 卦..........都 冇8達 通?






49936-1


Article 33:


回應:

[01]





Re: 有關運輸署出版的'Schedule of services'


ATS1/JH4735 (gw7112li@netvigator.com) at Fri Mar 10 23:34:14 CST 2000 said:
> 280 (99278341d@polyu.edu.hk) said:


>


> 但 相 信 部 分 心 水 清 既 板 友 會 知,


> 呢 套 書(有 幾 個volume)分 別 記 載 左


> 九 龍 港 島 新 界 專 利 巴 士, 小 巴 同 村 巴 路 線 既:


>


> (1) 詳 細 班 次,


> (2) (專 利 巴 士)派 車 數 目


> (3) 每 小 時 最 多 可 接 載 幾 多 乘 客.


> (4) 一 些 特 別 既 規 例


>


> 如 收 費 比'標 準'為 低.


>


> 又 例 如 鄉 郊 線75K(仲 有 好 幾 條)在94/95年 時


> 仍 然 容 許 乘 客 帶?磅 行 李 上 車,


> 總 知 同 十 分 一 立 方 米 為 上 限 有 別.


> 其 實 這 套 書 記 載 的 文 件 亦 即 是Stanley Yung兄 在49771-4中 說 的


> '內 部 文 件', 包 括10%'機 密 成 份'.





對 不 起, 這 本 書 只 在1985年 出 過'全 文 盡 錄'的 單 行 本 (小 弟 擁 有 過). 1986年 開 始, 這 本 書 就 已 經 把 那'十 份 之 一 機 密'取 消 了, 時 間 表 也 簡 化 成 只 有 頭 尾 車, 參 考 價 值 已 大 不 如 前. 至 少 拿 著 它, 你 查 不 到 下 班 車 何 時 開.


其 實 這 本 書 也 不 甚 準 確, 出 版 之 日, 刊 載 的 已 是 半 年 前 的 資 料, 官 府 的 效 率 真 如 此 慢!





> 以 我 所 知, 大 會 堂 中 央 圖 書 館 參 考 部 有 一 套,


> 但 只 是 大 約94, 95年 既 資 料.


>


> 唔 知 有 冇 再 送 新 版 去Library?


> 唔 通 驚 重 要 資 料 外 洩 所 以...





最 後 一 本 是 在1996年 出 版, 之 後 停 刊 了, 小 弟 相 信 不 關 甚 麼 機 密 (要 說 是 機 密, 十 多 年 前 都 沒 有 了), 停 刊 還 是 沒 有 市 場 罷 了 - 資 料 過 時, 白 紙 黑 字 不 吸 引 又 難 查, 恐 怕 只 有 巴 士 迷 才 有 興 趣 看!





看 過 運 輸 署 的 網 頁, 它 的'Publications'一 欄 裡 有'Schedule of Services', 可 能 是'原 汁 原 味'版 本. 不 過 很 昂 貴, 頭20頁 每 頁 收$6.50, 你 有 興 趣 買 嗎? (那 百 分 之 十'機 密'是 否 存 在, 看 誰 買 來 看 看 便 知 道)





ATS1



Article 33: (Request 1)

現 在 九 巴 74K/75K/78K/79K/94/99 的 傳 真 資 料 都 有 寫 住 :


Approved for carriage of baggage and goods exceeding 4.5 kg but not exceeding 45 kg in weight






49932-1


Article 34:


回應:

[01]





Re: 請問3301L and S3BL174行及到時間!thanks


FB 8617 (d10@ismart.net) at Fri Mar 10 20:17:43 CST 2000 said:
> AC (kychan@start3.com) said:


> 請 問3301L and S3BL174行  及 到 時 間!thanks





S3BL174 HAS BEEN ON 43X FOR 1 WEEK LA.


TODAY ALSO



Article 34: (Request 1)

3月7日 先 行 完87D-3車(替GK3578),星 期 三,琴 日 同 今 日 先 行43x,頂 多 咪3 日?何 來1個 禮 拜??


HA7883






49928-1


Article 35:


回應:

[00]





Re: 假如有一個關於巴士的電視節目


超奧再現720 (cotquean@netvigator.com) at Fri Mar 10 18:45:42 CST 2000 said:
> LV33 (hhshhl@ctimail3.com) said:


> 我 忽 然 有 一 個 想 法,假 如 電 視 台 肯 播 一 個 關


> 於 巴 士 的 電 視 節 目,那 麼 該 節 目 應 該 包 含 什


> 麼 內 容 。


>


> 以 下 是 小 弟 的 想 法:


> 播 放 時 間:逢 星 期 日 晚10:30


> 節 目 時 間:30分 鐘


> 節 目 主 持:巴 士 迷(1-2位)


> 嘉 賓(每 集1-2位):巴 士 公 司 代 表,政 府 代 表,巴 士 公 司 員 工,巴 士 迷 …


> 內 容:每 週 巴 士 意 外 報 道,特 別 派 車,專 題 探 討


> (例 如:某 區 的 巴 士 服 務,員 工 的 申 訴 …),嘉 賓


> 訪 問(例 如:訪 問 巴 士 公 司 代 表 有 什 麼 大 計),


> 巴 士 新 聞 報 導 …


> *另 外 每 集 均 有 匯 應 通 電 話 有 獎 問 答 遊 戲,


> 問 一 條 該 集 內 容 的 問 題,答 中 而 被 抽 中 的


> 幸 運 兒 可 獲 紀 念 品 一 份


>


> 以 上 純 屬 本 人 想 法,如 有 任 何 意 見,歡 迎 提 出


> LV33


> 假 如 有 一 個 關 於 巴 士 的 電 視 節 目





個IDEA好 正 、 又 有 少 少 好 笑 !





一 星 期 期 一 集 好 似 密 左 一 D ,





巴 士 意 外 新 聞 會 與 電 視 台 其 他 資 訊 節 目 內 容 重 疊 ,





政 府 、 巴 士 代 表 亦 未 必 肯 上 來 與 員 工 、 市 民 直 接 對 質 。





而 問 答 遊 戲 一 定 被 巴 士 迷 玩 曬 , 照 顧 不 到 其 他 觀 眾 的 需 要 。





我 認 為 將 這 個 節 目 加 插 在 其 他 資 訊 節 目 當 中'可 行 性'會 大





一 些.........






49925-1


Article 36:


回應:

[01]





Re: [格價專家考考你] 華貴→麗瑤


思穎 (hoholg@netvigator.com) at Fri Mar 10 19:31:02 CST 2000 said:
> 格 價 專 家 (hhshhl@ctimail3.com) said:


> 由 華 貴(村)→ 麗 瑤(村)(乘 巴 士,不 要 快)最 便 宜 的 方 法 應 該 是 怎 樣?


> 看 誰 板 友 最 精 明!


>


> 格 價 專 家


>


> [格 價 專 家 考 考 你] 華 貴 → 麗 瑤





行 上 華 富 撘 9 7 O(10.6)到 旺 角 轉 4 6(3.5)


total:$14.1



Article 36: (Request 1)

錯 ,


係 970 到 麗 閣 轉 31B 到 華 員 村


落 車 行 落 去 , 平 五 毫 子 。






49915-1


Article 37:


回應:

[01]





Re: How can I know the page number?


西區攻略者- 5B (ronaldsamuel@ctimail.com) at Fri Mar 10 15:59:46 CST 2000 said:
> benz (ywc98237@ywc.hkcampus.net) said:


> How can I know the page number?





請 不 要 貼 出 詞 不 達 意, 內 容 空 泛 的 文 章


多 謝 合 作



Article 37: (Request 1)

我 諗 佢 係 想 知 點 樣 可 睇 到 文 章 既no.





你 只 要 係 主 頁,將mouse指 住d no.(如[1],[2]...),


係 你 個brower最 底 個 度 應 該 見 到 個no.





3AV50






49949-1


Article 38:


回應:

[01]





金MAN編號落實??+ 問題


風一樣的男子 (k6538121@netvigator.com) at Fri Mar 10 20:38:30 CST 2000 said:
頭 先 睇 到'車 牌 報 料 中 心'中 有 架MAN (AMN1) ~ JL1989


究 竟 係 唔 係 真 係AMN呢 ? 我 初 頭 諗 係3AM...........





另 外 頭 先 又 睇 到'今 日 特 別 所 見'話S3N92行86, 後 面 一 句 寫o左 一 個 細's'字 ,S3N92是 否 俾o左 沙 廠 ?





THX



Article 38: (Request 1)

我 今 日 係 威 爾 斯 見 佢 仲 有 大 大 隻 'L' 字 係 車 頭...






49977-1


Article 39:


回應:

[00]





Re: Cityflyer可 使 用 信 用 咭 付 款 ???


KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) at Fri Mar 10 23:31:30 CST 2000 said:
> LF278 (pandafan@i-cable.com) said:


> 城 巴 機 場 快 線 web site 裏 話 cityflyer可 使 用 信 用 咭 付 款 ,原 理 係 點 架?司 機 負 責 定 係.....

>


> href = http://www.citybus.com.hk/chinese/airport.htm


> '>for further info pls press here






Yes, but this just use to buy ticket in the


Airport Counter only






49975-1


Article 40:


回應:

[00]





Re: 有沒有九鐵11.3M三叉戟的消息?


R Lai (raymansc@ismart.net) at Fri Mar 10 23:26:49 CST 2000 said:
> 超 奧 再 現720 (cotquean@netvigator.com) said:


> 批 車 大 概 會 幾 時 到 呢 ? 是 否 在 英 國 裝 配 車 身 ?


> 嘩 , 到 時 這 批 車 一 定 好 矚 目 ! 和 九 鐵 列 車 車 頭 個 外


> 型 好match!





22部 車 好 似 今 年 第 三 季, (你 去 www.kcrc.com 有 講 佢 規 格 及 到 港 日 期)


我 怕 記 錯.





做 緊 輕 鐵project 的R Lai






49970-1


Article 41:


回應:

[00]





Re: [板務] 不能改電郵????


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Fri Mar 10 22:59:26 CST 2000 said:
> HK 104 (hk104@i-cable.com) said:


> 請 板 主 和 我 聯 絡


> thx


> HK 104





有 關 板 務 事 宜 , 你 應 該 直 接 電 郵 給 板 主 ,


因 為 板 主 未 必 會 睇 晒 所 有 文 章 。





Christopher






49969-1


Article 42:


回應:

[01]





[相片分享] 九鐵富豪行K12


『九廣通』 (kyc51432@kyc.hkcampus.net) at Fri Mar 10 22:50:52 CST 2000 said:






大 家 覺 得 點?


比D意 見 啦...



Article 42: (Request 1)

> 公 安 (joelty@ismart.net) said:


>


>


> 點 解 用 部229行K12?


> 輕 鐵 部 唔 夠 雙 層 冷 馬





而 且 冇 理 由 路 線 攪 白 喎,應 該 東 鐵 輕 鐵 兩 邊 都 有o格


仲 有 睇 落 張 相 都 好 耐,應 該 係 綠 豪 剛 落 地 影 的






49967-1


Article 43:


回應:

[01]





Re: 樣板車要唔要錢


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Fri Mar 10 23:07:21 CST 2000 said:
> 公 安 (joelty@ismart.net) said:


> AL1, AD1 , 解 凍 都 城, 雞, 鴨 要 唔 要 巴 士 公 司 出 錢 買





這 些 車 都 屬 巴 士 公 司 自 己 購 入 試 用 , 當 然


要 用 錢 。 至 於 免 費 的 巴 士 應 該 有 三 輛 , 分


別 是3BL1、ME1及VMD1, 這 三 架 車 都 是 當 年


車 廠 主 動 向 九 巴 推 介 的 車 款 , 其 中ME1更 是


在 首 年 由 代 理 商 向 九 巴 提 供 所 有 行 車 的 營


運 成 本 , 如 維 修 費 用 及 燃 油 費 用 , 所 以 九


巴 在 使 用ME1的 首 年 可 說 是 淨 賺 的 。





資 料 來 源 : 第41期 及 第51期 時 代 汽 車 雜 誌





Christopher



Article 43: (Request 1)

AA1-2 試 用 期 內 都 應 該 是 免 費 的,


直 至 九 巴 購 入 為 止. 另 外 前 AP1


都 應 該 是 免 費 試 用.





--


車 匙!






49951-1


Article 44:


回應:

[00]





Re: 澳洲板友請幫忙!--ML一問.


Gary373P (garylau77@rivernet.com.au) at Fri Mar 10 22:46:57 CST 2000 said:
> 新 巴VA65 (pangkp@powerup.com.au) said:


> 今 日 有 人 話 半 年 內 全 澳 洲 各 大 城 市 都 有 開 頂ML,


> 包 括 布 理 斯 班,柏 斯!唔 知 真 唔 真 呢?


> 有 待 各 高 人 解 答!!


>


> 多 多 指 教!!


>


> NWFB VA65.











是 真 的.......


垥 培 拉,雪 梨,墨 爾 本 都 有open top ML





註 雪 梨


Gary373P






49953-1


Article 45:


回應:

[00]





Re: [問路]上環經沙田去大埔.


細佬~郵差叔叔 (ausaiho@netvigator.com) at Fri Mar 10 21:10:09 CST 2000 said:
> 新 巴VA65 (pangkp@powerup.com.au) said:


> 我 下 月 會 在 早 上 六 點 半 要 到 達 沙 田 大 會 堂 參 加 一 個 由 康 體 處 主 辦 的 課 程 ,


>


> 七 點 半 完 後 , 九 時 正 返 抵 大 埔 開 工 , 現 不 知 怎 欉 由 上 環 出 發 , 以 最 短 及 最 快 的


>


> 路 程 , 及 用 那 些 路 線 接 駁 到 達 沙 田 , 上 完 堂 之 後 又 搭 什 麼 去 大 埔 ?


> 唔 該!


> NWFB VA65.





我 諗 無 計, 一 定 係 隧 巴 轉 火 車, 182又 冇 咁 早'開 工'又 唔 經 沙 田 市 中 心 , 又 兼 無 直 接 路 線 由 上 環 到 沙 田 大 會 堂...





在 沙 田 去 大 埔... 可 以 選 火 車, 但 在 沙 田 市 中 心 係 有 72 往 大 埔 的, 但 該 段 時 間 中 奧 運 站 開 出 的 班 次 係 30 分 鐘 一 班, 所 以 我 還 是 勸 你 搭 火 車 最 穩 陣 啦...






49947-1


Article 46:


回應:

[00]





Re: 巴士問題


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri Mar 10 21:40:48 CST 2000 said:
> 269D (wookengc@netvigator.com) said:


> 請 問 邊 種 巴 士





> 最 快





Probably the Isuzu Gala





> 、 最 慢





Probably Routemaster





、 最 貴





Probably Scania K124 with Ikarus body





、 最 平





Toyota Hiace/Nissan Urvan (as a school bus)





100/911R/M1/300/917 Wong






49946-1


Article 47:


回應:

[00]





Re: quastion about KMB 'Gold Man'


GK 2508 (lmc02103@lmc.hkcampus.net) at Fri Mar 10 20:24:24 CST 2000 said:
> GK 2508 (lmc02103@lmc.hkcampus.net) said:


> Please go to no. 2.


> THX


對 不 起 ! 本 人 在' 開 新 題 目' 一 欄 打 不 到 中 文 ,


但 在 '回 應 文 章' 的 一 欄 卻 可 以 , 所 以 唯 有 這


樣 造 ! 請 各 位 體 諒 。


想 問 問 如 果 九 記 出 了 金MAN, 車 隊 的 編 號 會 是 什 麼?


(新 人GK 2508)






49944-1


Article 48:


回應:

[00]





Re: 澳門新福利MAN一問


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri Mar 10 20:11:33 CST 2000 said:
> 三 柴 車 神/LF278 (pandafan@i-cable.com) said:


> 澳 門 新 福 利MAN係 邊 種 型 號?





13.230 from my memory, could be wrong...





100/911R/M1/300/917 Wong






49939-1


Article 49:


回應:

[00]





Re: Should minibuses install seatbelts?


Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) at Fri Mar 10 23:09:02 CST 2000 said:
> 100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) said:


> During the evening news, the issue of whether or not


> buses should be equipped with seatbelts were raised


> again.


>


> Then drivers/operators of minibuses were interviewed


> and claimed installing seatbelts would be impossible


> on their buses.


>


> However, should they decide to offer more comfort


> to passengers, and purchase more expensive seats,


> like those being installed on the type of bus I


> mentioned in my guess game earlier, what's not


> impossible? (providing safety features is part of


> good service as well)


>


> I think the seatbelt issue should be, since 'enforcement'


> would be difficult, a warning statement should be


> placed in buses with seatbelts as 'by not wearing


> seatbelts, passengers are risking their own lives'


> with no insurance claim available for those not


> wearing one.


>


> 100/911R/M1/300/917 Wong


> who always fastern seatbelts on buses as long as they 'work'!





o係D短 途 線, 用 安 全 帶 反 而 構 成 唔 方 便, 不 如 由 運 吉 將D van仔 加 個lock鎖 油 針 啦,





又 或 者 每 逢 捉 到 個 司 機 超 速 就 釘 牌, 三 年 內 冇 得 楂, 睇o下 邊 個 想 唔 要 飯 碗?








好 憎 我 樓 下 條GMB22M D快 車 司 機o既Simon_2A :(






49933-1


Article 50:


回應:

[00]





Re: '急問' 由炮台山到九龍冰雕展的路線


iw (ivanwai@hkstar.com) at Fri Mar 10 19:14:26 CST 2000 said:
> Neoplan-et 求 助 中 (carsonw@netvigator.com) said:


> 求 下 您 幫 幫 我ar


>


> 路 線 至 緊 要 夠 易 坐 , 唔 該 唔 該





如 果 九 龍 冰 雕 展 於 舊 机 場 , 你 可 以 於 炮 台 山 地 鐵 站 ﹝ 屈 人 氏 門 口 ﹞ 坐116, 於 舊 机 場 對 面 落 ,106都 可 以 , 但 可 能 坐 得 耐 。


希 望 幫 到 你 !






49924-1


Article 51:


回應:

[00]





Re: [路線建議] 13P 寶馬山→旭和道


2A/DL13暗西怪客 (ngamsai99@ctimail3.com) at Fri Mar 10 18:17:42 CST 2000 said:
> LV33 (hhshhl@ctimail3.com) said:


> 13P 寶 馬 山 → 旭 和 道


> 服 務 時 間:


> 星 期 一 至 五 之 上 課 日:


> 寶 馬 山 開:7:10,7:18,7:25,7:32,7:45


> 旭 和 道 開:3:25,3:40,3:55


> 學 校 假 期 停 開


> 服 務 公 司:新 巴


> 派 車:DC/20XX


> 收 費:6.20


> 分 段:怡 和 街 → 旭 和 道$5.40


> 金 鐘 → 旭 和 道$5.00


> 堅 道 → 旭 和 道$4.50


> 柏 道 → 旭 和 道$3.50


> 金 鐘 → 寶 馬 山$4.50


> 史 釗 域 道 → 寶 馬 山$4.00


> 十 二 歲 以 下 小 童 及 六 十 五 歲 或 以 上 長 者 半 價 優 惠


> 由 寶 馬 山 開 經:


> 寶 馬 山 → 怡 景 道 → 勵 德(村)→ 摩 頓 台 → 怡 和 街 → 軒 尼 詩 道 → 金 鐘 → 堅 尼 地 道 → 堅 道 → 柏 道 → 列 堤 頓 道 → 屋 蘭 士 里 → 旭 和 道


> 由 旭 和 道 開 經:


> 旭 和 道 → 屋 蘭 士 里 → 列 堤 頓 道 → 羅 便 臣 道 → 花 園 道 → 金 鐘 → 軒 尼 詩 道 → 怡 和 街


> → 勵 德(村)→ 怡 景 道 → 寶 馬 山


> 目 的:


> 方 便 學 生 往 返 寶 馬 山,勵 德(村)與 及 堅 道,旭 和 道


>


> LV33


> [路 線 建 議] 13P 寶 馬 山 → 旭 和 道





小 弟 非 住 半 山 , 可 否 講 下 個plan同23B有 乜 分 別?






49921-1


Article 52:


回應:

[00]





Re: 巴士奇想?


超奧再現720 (cotquean@netvigator.com) at Fri Mar 10 18:53:54 CST 2000 said:
> 傑B仔 (atr1.ryan@i-cable.com) said:


> 我 們 大 家 都 是 巴 士 迷,我 們 可 否 捐 出 小 量 金 錢 買 一 些


> 奇 特 廢 置 巴 士,因 為 大 家 都 不 想DL1,2TONG,相 信 這 些


> 巴 士 不 會 很 貴,最 大 問 題 是 地 方,歡 迎 大 家 討 論





買 來 做 乜 ? 放 係 邊 、 邊 個 交 車 場 租 金 ? 邊 個 有 時 間 打 理 ‧ 保 養 呀 ? ?






49919-1


Article 53:


回應:

[00]





Re: 尋相&尋車


DP5001(S3N126) (robynfred@xtra.co.nz) at Fri Mar 10 18:14:24 CST 2000 said:
> SiuLam (suilam@netteens.net) said:


> Photo of 九 記o既 ’ 千 禧 綠 色 巴 士 ’(九 記 三 月 號 刊 物 道,免 費 讚 助 一 架


> 69M巴 士 車 身 廣 告 予WWF o既S3BL), and where is it??


> &


> Photos of all WWF Bus adv. bus...and where I can find them?


>


> SiuLam





WWF bus in Tseung Kwan O


Sometimes service in 93A and always in 93M





DP5001(S3N126)






49918-1


Article 54:


回應:

[01]





找尋巴士+巴士幾問?


傑B仔 (atr1.ryan@i-cable.com) at Fri Mar 10 17:22:01 CST 2000 said:
找 尋 以 下 巴 士?


M3-10,81-88


BL80-90


DM1-10


3N3-20,160-163





1:BL77是 否 第 一 架 無 間 斷 光 管,為 乎 什 麼 只 得 一 架?


2:為 什 麼 不 將 所 有BL變 成2+2座 位,只 有2架BL是2+2?


3:有 什 麼 地 方 可 以 買 相?



Article 54: (Request 1)

> 1:BL77是 否 第 一 架 無 間 斷 光 管,為 乎 什 麼 只 得 一 架?





它 只 是 試 驗 性 質 , 所 以 只 此 一 架 。





> 2:為 什 麼 不 將 所 有BL變 成2+2座 位,只 有2架BL是2+2?





BL就 算 改 成2+2只 會 加 闊 了 通 道 , 座 位 空 間 並


沒 有 得 益 , 而 且 所 有 兩 軸 車 的 車 齡 都 有 番 咁


上 下 , 改 裝 似 乎 無 謂 些 吧 !





Christopher






49910-1


Article 55:


回應:

[00]





Re: VA66今日影


AC (kychan@start3.com) at Fri Mar 10 18:52:43 CST 2000 said:
> ET外 星 人 (paultung@hknet.com) said:


> 新 巴VA66今 天 在 那 兒 出 現 過





in 112






49909-1


Article 56:


回應:

[00]





Re: 新巴順利趕15C客上15


2A/DL13暗西怪客 (ngamsai99@ctimail3.com) at Fri Mar 10 17:34:57 CST 2000 said:
> u.best (china@ismart.net) said:


> 今 日 見 到 四 個 遊 客 在15C站 頭 看 到 那 張


> 15 Best Price,Best View廣 告 後,同 個15C車 長 講 了 兩 句 後,


> 即 刻 衝 去 坐15!


>


> 新 巴 果 然 高 招!





你 意 思 係 個 師 傅 叫 兩 隻 鬼 坐15?






49900-1


Article 57:


回應:

[00]





Re: NW R.94


香港巴士網頁交易所 (wong01@netteens.net) at Fri Mar 10 11:09:36 CST 2000 said:
> 2094 (p2094@hkiworld.com) said:


> Once, I have heard from a NW driver that R.94 has been used all air conditioned bus (trident) to operate whole day, is it true?


>


> 2094


據 悉 新 巴 暫 時 無 意 加 空 調 車 落94


(有 錯 請 指 正)





香 港 巴 士 網 頁 交 易 所






49898-1


Article 58:


回應:

[00]





Re: [路線建議](延長)60{屯門(龍門居)至深水步(欽州街)}


EU5923(S3BL405) (stephenbutt@aol.com) at Fri Mar 10 23:15:14 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> [路 線 建 議](延 長)60{屯 門(龍 門 居)至 深 水 步(欽 州 街)}.


> 屯 門(龍 門 居)開 途 經:龍 門 路,皇 珠 路,海 皇 路,海 珠 路,屯 門 鄉 事 會 路,屯 興 路,屯 門 公 路,青 山 公 路,葵 涌 道,長 沙 灣 道,欽 州 街,欽 州 街 西 及 欽 州 街.


> 深 水 步(欽 州 街)開 途 經:欽 州 街,長 沙 灣 道,荔 枝 角 道,葵 涌 道,青 山 公 路,屯 門 公 路,屯 興 路,屯 門 鄉 事 會 路,海 珠 路,海 皇 路,皇 珠 路 及 龍 門 路.


> 服 務 時 間:


> 屯 門(龍 門 居)開:0540<---->2325


> 深 水 步(欽 州 街)開:0620<---->0030


> 班 次 加 密 每7至20分 鐘 一 班.


> 全 程 收 費:$7.3(熱)/$10.2(冷)


> 豐 景 園 往 深 水 步(欽 州 街):$6.7(熱)/$9.3(冷)


> 荃 灣(荃 德 花 園)往 深 水 步(欽 州 街):$3.5(熱)/$4.7(冷)


> 長 沙 灣(大 南 西 街)往 屯 門(龍 門 居):$6.7(熱)/$9.3(冷)


> 荃 灣(眾 安 街)往 屯 門(龍 門 居):$5.3(熱)/$7.5(冷)


> 安 定 往 屯 門(龍 門 居):$3.0(熱)/$3.5(冷)


> 用 車:現 有60路 線 車 隊 再 加4部AV,5部AD


>


> 其 他 相 應 改 動 措 拖:


> 將59A路 線{屯 門 碼 頭 至 深 水 步(欽 州 街)}更 改 路 線.


> 屯 門 碼 頭 開 途 經:湖 翠 路,龍 門 路,湖 山 路,海 皇 路,皇 珠 路,屯 門 公 路,青 山 公 路,葵 涌 道,長 沙 灣 道,欽 州 街,欽 州 街 西 及 欽 州 街.


> 深 水 步(欽 州 街)開 途 經:欽 州 街,長 沙 灣 道,荔 枝 角 道,葵 涌 道,青 山 公 路,屯 門 公 路,皇 珠 路,海 皇 路,湖 山 路,龍 門 路 及 湖 翠 路.


> 服 務 時 間,班 次,收 費,用 車 維 持 不 變.





59A Passenger Capacity Will Be Very Low in Non Peak Hours,Because 大 多 數 passenger are come form Lung Mun Oasis And Sun Tuen Mun Centre,I Think 60 Remind In Yau Oi (South)Terminus and full day service,and59A are not Via Yau Oi Full Day Can attract more passenger to transfer form 59X,It Can Low down 59X Passenger Pressure.






49896-1


Article 59:


回應:

[00]





Re: Will rt.269D via Tin Wah and Maywood?


欣盛的Eric (ericnet1@netvigator.com) at Fri Mar 10 08:53:29 CST 2000 said:
> DL (ss78k@netteens.net) said:


> I heard that rt.269D will via Tin Wing Road only.


> So I want to ask that rt.269D will via Tin Wah


> and Maywood or not?


>


> DL





269D不 停 美 湖 居 及 天 華 村





欣 盛 的Eric






49981-1


Article 60:


回應:

[00]





城巴新聞稿﹕城巴星期日特設118R路線


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Fri Mar 10 23:47:26 CST 2000 said:
為 配 合 於 小 西 灣 運 動 場 舉 行 之 南 華 對 東 聯 二 合


足 球 賽 , 城 巴 特 於 本 週 日 ( 三 月 十 二 日 ) 提 供


由 小 西 灣 往 旺 角 之118R號 線 服 務 。 詳 情 請 參 閱


以 下 的 資 料 ﹕





小 西 灣 運 動 場 球 賽 城 巴 特 設118R號 線 往 旺 角





------------------------------





HKForum, 不 容 錯 失 ﹗






49980-1


Article 61:


回應:

[00]





是否全日生效之巴士專線?


iw (ivanwai@hkstar.com) at Fri Mar 10 23:46:35 CST 2000 said:
西 廊 東 行 一 段 由 深 水 步 至 大 角 咀 ﹝ 近 太 子 道 西 落 橋 位 ﹞ 是 巴 士 線 , 不 知 是 何 時 生 效 , 如 果 是 全 日 , 對 於 只 有 上 午 繁 忙 時 間 才 有 巴 士 服 務 使 用 的 道 路 , 造 成 「 浪 費 」 ?






49979-1


Article 62:


回應:

[01]





Re: 如果70取消你估ME會去邊


LF 13 (bg1222@angelfire.com) at Sat Mar 11 00:15:40 CST 2000 said:
> Bus (a808ytleung@ctimail3.com) said:


> 如 果70取 消 你 估ME會 去 邊?





74A, or 72X


今 晚 我 就 見 一 架 ME 行 72X 啦!!





LF 13



Article 62: (Request 1)

尋 日 我 都 見 到ME21行73X!


今 日 行72X o個 部 好 似 係DG6407!


係 咪?






49976-1


Article 63:


回應:

[00]





【廣告】67X巴士總站更新


Electone Guy S3BL103 (syleung@glink.net.hk) at Fri Mar 10 23:06:53 CST 2000 said:
10-3-2000更 新 ︰


精 選 大 相 分 別 為BL8〔 珠 江 橋 牌 生 抽 王 廣 告 ﹙ 粉 紅 色 ﹚ 〕 及3N10〔 披 珠 江 橋 牌 生 抽 王 廣 告 ﹙ 綠 色 ﹚ 〕 ;


相 片 傳 真 加S3M1行43C及 擁 有 車 頭 寬 闊 路 線 牌 箱 的BL47。





8-3-2000更 新 ︰


路 線 一 覽 加269D





67X巴 士 總 站






49973-1


Article 64:


回應:

[00]





[每週大相] AL1行110 及 城巴開頂2號於屯門市中心


AV381/HN8357 (lvin@netteens.net) at Fri Mar 10 22:58:36 CST 2000 said:
小 弟 今 次 更 新 了


[每 週 大 相] AL1行110 及 城 巴 開 頂2號 於 屯 門 市 中 心


歡 迎 參 觀~竹 園 1 號 巴 士 總 站 http://www.av381.hkc.st





因 網 主 正 在 忙 於 設 計 本 [竹 園1號 巴 士 總 站] 網 頁 的 新 版 , 預 計 於 本 年 復 活 節 完 竣 , 除 [每 週 大 相] 外 , 所 有 專 欄 項 目 將 暫 停 更 新 , 見 諒 。





請 按 重 新 整 理 鍵/Refresh以 得 取 更 新 項 目 。


AV381/HN8357






49972-1


Article 65:


回應:

[00]





[路線建議]263M{青衣機鐵站至藍地(循環線)}


LEMON (i-ray@i-cable.com) at Fri Mar 10 22:56:04 CST 2000 said:
[路 線 建 議]263M{青 衣 機 鐵 站 至 藍 地(循 環 線)}.


青 衣 機 鐵 站 開 途 經:青 敬 路,柦 杆 山 交 匯 處,青 衣 西 路,長 青 公 路,西 北 青 衣 交 匯 處,青 朗 公 路,元 朗 公 路,博 愛 交 匯 處,青 山 公 路,藍 地 交 匯 處,青 山 公 路,朗 日 路,青 山 公 路,博 愛 交 匯 處,元 朗 公 路,青 朗 公 路,西 北 青 衣 交 匯 處,長 青 公 路,青 衣 西 路,柦 杆 山 交 匯 處 及 青 敬 路.


服 務 時 間:


青 衣 機 鐵 站 開:0615<---->2330


班 次:12<---->20min


全 程 收 費:$9.1


青 山 公 路(近 水 邊 圍 村)往 青 衣 機 鐵 站:$8.4


於 大 欖 隧 道 轉 車 站(憑 九 巴 轉 車 優 惠 券)往 青 衣 機 鐵 站/藍 地:免 費


用 車:10部ADS,10部ATS





其 他 相 應 改 動 措 拖:


將264M路 線(天 水 圍 市 中 心 至 青 衣 機 鐵 站)更 改 路 線.


天 水 圍 市 中 心 開 途 經:原 有 路 線 駛 至 朗 天 路 之 後 經 水 邊 圍 交 匯 處,朗 屏 路,福 喜 街,宏 樂 街,朗 業 街,青 山 公 路,博 愛 交 匯 處,元 朗 公 路 之 後 返 回 原 有 路 線.


青 衣 機 鐵 站 開 途 經:原 有 路 線 駛 至 元 朗 公 路 之 後 經 博 愛 交 匯 處,青 山 公 路,元 朗 安 樂 路,宏 樂 街,福 喜 街,朗 屏 路,水 邊 圍 交 匯 處,朗 天 路 之 後 返 回 原 有 路 線.


服 務 時 間:


天 水 圍 市 中 心 開:0530<---->2310


青 衣 機 鐵 站 開:0630<---->0005


班 次 加 密 每8至20分 鐘 一 班.


全 程 收 費:$9.1


過 水 邊 圍 交 匯 處 後 往 青 衣 機 鐵 站:$8.4


大 欖 隧 道 轉 車 站 往 天 水 圍 市 中 心:$8.4


過 博 愛 交 匯 處 後 往 天 水 圍 市 中 心:$3.5


於 大 欖 隧 道 轉 車 站(憑 九 巴 轉 車 優 惠 券)往 天 水 圍 市 中 心/青 衣 機 鐵 站:免 費


用 車:現 有264M路 線 車 隊 再 加5部AV,6部AD






49971-1


Article 66:


回應:

[00]





[討論]聯和墟巴士總站


3AD18HH5004 (cy146060@cy1.hkcampus.net) at Fri Mar 10 22:53:57 CST 2000 said:
建 築 中 的 帝 庭 軒 下 面 是 巴 士 總 站 , 落 成 後278K


的 總 站 會 否 搬 到 那 裡 呢?又 會 否 有 新 線 以 那 裡


作 總 站 呢?





49968-1



Article 67:


回應:

[00]





城巴MAN到港,260降格


超奧再現720 (cotquean@netvigator.com) at Fri Mar 10 22:54:27 CST 2000 said:
早 一 兩 日 , 有 板 友 目 睹 數 部 帶 有 城 巴 色 彩 的MAN NL262


在 九 龍 出 現 , 意 味 著 城 巴 快 有 新 車 服 役 。





不 過 , 基 於 配 額 問 題 , 城 巴 現 役 車 隊 中 的10部 豪 華 版


哈 哈 笑B6LE以 及 數 部14XX將 會 退 出 城 巴 車 隊(傳 聞)。





如 果 消 息 屬 實 的 話 , 城 巴260便 變 相 降 格 、


不 再 有 豪 華 巴 士 行 走 了 (除 了2700) ,


收10.6值 唔 值 呢 ? 比6號 系 列 貴 了 幾 乎$3!


雖 云 特 快 , 但 票 價 差 距 太 大 了 吧......





SORRY!打 多 左 一 次 , 保 證 下 次 唔 會 再 犯,SORRY!SORRY!)






49966-1


Article 68:


回應:

[00]





城巴MAN到港,260降格


超奧再現720 (cotquean@netvigator.com) at Fri Mar 10 22:53:19 CST 2000 said:
早 一 兩 日 , 有 板 友 目 睹 數 部 帶 有 城 巴 色 彩 的MAN NL262


在 九 龍 出 現 , 意 味 著 城 巴 快 有 新 車 服 役 。





不 過 , 基 於 配 額 問 題 , 城 巴 現 役 車 隊 中 的10部 豪 華 版


哈 哈 笑B6LE以 及 數 部14XX將 會 退 出 城 巴 車 隊(傳 聞)。





如 果 消 息 屬 實 的 話 , 城 巴260便 變 相 降 格 、


不 再 有 豪 華 巴 士 行 走 了 (除 了2700) , 收10.6值 唔 值 呢 ?


比6號 系 列 貴 了 幾 乎$3!


雖 云 特 快 , 但 票 價 差 距 太 大 了 吧......






49965-1


Article 69:


回應:

[00]





樣辦車系列之 (一) --- 中記篇


Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) at Fri Mar 10 22:57:31 CST 2000 said:
連 續 四 天 上 了 東 莞 工 幹, 回 程 時 無 意 中 想 起 這 個 課 題:





過 去 中 記 的 樣 辦 車 (Prototype or Demonstrator) 之 中, 有 哪 些 曾 涉 及 交 通 意 外?


如 有, 請 列 明 詳 情.






49961-1


Article 70:


回應:

[00]





[rt. sug.] 691> 691 & 691A


NWFB 5035 (rithskc@ctimail3.com) at Fri Mar 10 21:59:55 CST 2000 said:
為 解 決 691 經 常 頂 閘, 我 sug. 拆 散 為 691 & 691a





691 坑 口 -- 中 環 (港 澳 碼 頭)


往 中 環 出 東 隧 後 至 永 興 街 才 落 番 電 車 路, 回 程 相 反.


just like 8p 咁! 其 他 info 不 變.





691a 坑 口 ~ 北 角 / 天 后 (循 環 線)


往 天 后 出 東 隧 後 經 民 康 街, 英 皇 道, 興 發 街, 天 后 地 鐵 站, 英 皇 道, 民 康 街, 東 隧 返 坑 口.


$ 12.8 time table follow 691.





此 舉 為 解 決 北 角 居 民 因 頂 閘 而 上 唔 到 車 而 設!


(我 試 過 等 4架 都 上 唔 到!)






49960-1


Article 71:


回應:

[00]





[路線建議] 41A & 41 重組, 增設路線241X


HU8420 (edpss@netvigator.com) at Fri Mar 10 21:56:09 CST 2000 said:
路 線 : 41A Cheung On -- China Ferry Terminal ( 改 總 站 )


服 務 時 間 : 不 變


班 次 :8--10 min.


收 費 : 不 變


主 要 途 經 :Cheung On -- China Ferry Terminal


Tam Kon Shan Road > Tam Kon Shan Interchange > Fung Shue Wo Road > Tsing Yip Road > Tsing Luk Road > Tsing King Road > Tsing Yi Heung Sze Wui Road > Tsing Yi Bridge > Kwai Ching Road > Kwai Ching Interchange > Kwai Chun Road > Cheung Sha Wan Road > Nathan Road > Jordan Road > Canton Road > China Ferry Terminal Bus Terminus


China Ferry Terminal to Cheung On


Canton Road > Jordan Road > Nathan Road > Cheung Sha Wan Road > Lai Chi Kok Road > Kwai Chung Road > Kwai Ching Interchange > Kwai Ching Road > Tsing Yi Bridge > Tsing Yi Heung Sze Wui Road > Tsing King Road > Tsing Luk Road > Tsing Yip Road > Fung Shue Wo Road > Tam Kon Shan Interchange > Tsing King Road > Cheung On Bus Terminus





路 線 : 41 長 青 -- 海 逸 豪 園( 改 總 站 )


服 務 時 間 : 不 變


班 次 :15 -- 25 min.


收 費 :


普 通 巴 士:加 一 分 段 收 費


旺 角 往 海 逸 豪 園:$3.5


其 他 的 不 變


空 調 巴 士:$7.5


美 孚 往 海 逸 豪 園:$5.2


旺 角 往 海 逸 豪 園:$4.2


美 孚 往 長 青:$4.2


過 青 衣 北 橋 往 長 青:$3.7


主 要 途 經 : 長 青 往 海 逸 豪 園


Ching Hong Road > Chung Mei Road > Tsing Yi Heung Sez Wui Road > Fung Shue Wo Road > Tam Kon Shan Interchange > Tsing King Road > Cheung On Bus Terminus > Tam Kon Shan Road > Tam Kon Shan Interchange > Tsing Tsuen Road > Tsuen Tsing Interchange > Tsuen Wan Road > Kwai Chung Road > Cheung Sha Wan Road > Nathan Road > Mong Kok Road > Sai Yi Street > Argyle Street > Waterloo Road > Pui Ching Road > Fat Kwong Street > Chung Hau Street > Fat Kwong Street > Ma Tau Wai Road > Taku Street > Bulkeley Street > Ming On Street > Baker Street > Gilles Aveune South > Hung Hom South Road > Hung Hom Road > Tai Wan Road > Laguna Verde Bus Terminus


海 逸 豪 園 往 長 青


Tai Wan Road > Hung Hom Road > Tak On Street > Whampoa Garden Bus Terminus > Tak Hong Street > Hung Hom Road > Hung Hom Bypass Interchange > Hung Lok Road > Hung Kai Road > Hung Hom South Road > Hung Ling Road > Cheong Tung Road > Gilles Aveune South > Wuhu Street > Ma Tau Wai Road > Fat Kwong Street > Chung Hau Street > Fat Kwong Street > Pui Ching Road > Waterloo Road > Argyle Street > Nathan Road > Cheung Sha Wan Road > Lai Chi Kok Road > Kwai Chung Road > Tsuen Wan Road > Tuen Tsing Interchange > Tsing Tsuen Road > Tam Kon Shan Interchange > Tsing King Road > Cheung On Bus Tewrminus > Tam Kon Shan Road > Fung Shue Wo Road > Tsing Yi Heung Sze Wui Road > Chung Mei Road > Ching Hong Road > Cheung Ching Bus Terminus





增 設 一 新 路 線


路 線 編 號 : 241X Tsing Yi AEL Station -- Kowlooon City Ferry


服 務 時 間 : 星 期 一 至 星 期 六


Tsing Yi AEL Station : 05:45--23:00


Kowlooon City Ferry : 06:30--00:00


服 務 時 間 : 星 期 日 及 公 眾 假 期


Tsing Yi AEL Station : 06:45--23:30


Kowlooon City Ferry : 06:45--00:00


班 次 :8--10 min.


收 費 :$7.5


Jordan Road to Kowloon City Ferry: $4.2


After Tsing Yi Bridge to Tsing Yi AEL Station: $3.5


主 要 途 經 :Tsing Yi AEL Station to Kowloon City Ferry


Tsing King Road > Tam Kon Shan Interchange > Fung Shue Wo Road > Tsing Yi Heung Sze Wui Road > Tsing Yi Bridge > Tsing Kwai Highway > West Kowloon Highway > Lin Cheung Road > Wui Cheung Road > Canton Road > Salisbury Road > Chatham Road South > Hung Hom Bypass > Hung Hom Bypass Interchange > Cheong Tung Road South > Cheong Tung Road > Gilles Avenue South > Wuhu Street > Tak Man Street > Tak On Street > Whampoa Garden Bus Terminus > Tak Hong Street > Hung Hom Road > Bailey Street > Ma Tau Wai Road > To Kwa Wan Road > San Ma Tau Street > Kowloon City Ferry Bus Terminus


Kowloon City Ferry to Tsing Yi AEL Station


San Ma Tau Road > To Kwa Wan road > Ma Tau Wai Road > Tak Man Street > Tak On Street > Whampoa Garden Bus Terminus > Tak Hong Street > Hung Hom Road > Hung HOm Bypass > Salisbury Road > Nathan Road > Public Square Street > Shanghai Street > Jordan Road > Lin Cheung Road > West Kowloon Highway > Tsing Kwai Highway > Kwai Tsing Road > Tsing Yi Bridge > Tsing Yi Heng Sze Wui Road > Fung Shue Wo Road > Tam Kon Shan Interchange > Tsing King Road > Tsing Yi AEL Station





請 各 位 給 一 些 意 見






49957-1


Article 72:


回應:

[00]





[廣告]


前中巴8號線太守VA51 (parnell_va51@infinity.hkhost.com) at Fri Mar 10 21:30:57 CST 2000 said:






網 址: http://infinity.hkhost.com/cmb08.htm





更 新 內 容 : 8號 精 選 新 增LM 8大 相.





歡 迎 參 詳 參 詳. =)






49954-1


Article 73:


回應:

[00]





[網頁廣告]上了長者安居樂千禧廣告的LV33大相


970網頁-LF293/1620(91) (lui94955@lui.hkcampus.net) at Fri Mar 10 20:59:01 CST 2000 said:
由 於 網 主 在 今 個 星 期 六,日 不 能 抽 空 更 新


每 週 大 相 及970每 週 精 選,因 此 提 早 更 新


以 上 兩 個 項 目,不 便 之 處,敬 請 原 諒 。





新 巴 西 隧 快 線970網 頁 更 新 了 以 下 項 目:





1.每 週 大 相--上 了 長 者 安 居 樂 千 禧 廣 告 的LV33行 走94大 相


2.970每 週 精 選--VA61行 走970旺 角 特 車





歡 迎 參 觀








新 巴 西 隧 快 線970網 頁 網 主LF293/1620(91)啟






49948-1


Article 74:


回應:

[00]





昔日南區皇牌rt.41(由光輝至衰落)


小丸子新巴開篷DM6 rt.15C (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Fri Mar 10 20:34:07 CST 2000 said:
為 解 決 華 富 村 冇 巴 士 線 前 往 東 區,中 記 係1976年,開


辦 首 條 往 東 區rt.41 華 富(中)<-->北 角 碼 頭.開 辦 時


途 經:南 風 道,砲 台 山 道,此 線 差 不 多 要 途 經 山 路 前 往!


自 此rt.41開 辦 後,深 受 前 往 東 區 的 華 富 居 民 歡 迎,在


繁 忙time更 有 打 蛇 餅 等 車 情 況!而rt.41開 辦 時 用 車 係


M,S,LS,主 因 用 這 些 巴 士 可 行 走 一 些 陡 斜 山 路.至 八 十


年 代 初rt.41改 為LV,LX,M混 合 行 走,至 八 十 年 代 後 期 才


全 面 以LV行 走.八 十 年 代 初 至 中 期,中 記rt.41係 最 光 輝


的 時 代,客 量 亦 有 穩 步 上 升!但 至 八 十 年 代 中 期 後,中 記


開 辦 途 經 香 隧rt.42 華 富(南)<-->北 角 碼 頭 後,原 先 的


rt.41客 改 乘 特 快rt.42後,中 記rt.41開 始 衰 落.....加


上rt.41收 費 貴 過rt.42,自 然 令 乘 客 選 乘rt.42而 捨 棄rt.41!令 到 後 期 的rt.41除 了 繁 忙time外,其 餘time客 量


十 分 偏 少,直 至97年4月,中 記 終 於 放 棄 經 營rt.41.而 還 當


雄 的 城 記 亦 開 辦 全 冷 的rt.41A 北 角 碼 頭<-->華 富(中),


取 代 以 往 全 熱 狗 的 中 記rt.41.








JJ4786 rt.15C






49945-1


Article 75:


回應:

[00]





還記得前中記rt.41 LV1字軌car佬白頭佬呢?


小丸子新巴開篷DM6 rt.15C (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Fri Mar 10 20:05:45 CST 2000 said:
還 記 得 他 嗎?就 係 前 中 記rt.41 LV1字 軌car佬''白 頭 佬'',


它 以 前 渣 中 記rt.41係 南 風 道 手 車 不 錯,而 且 坐 佢 好 快 到


北 角!但 我 不 記 得 它 是 甚 麼 原 因''逝 世''...........





這 位 中 記rt.41字 軌 白 頭 佬car佬 在rt.41取 消 前 一 日 有 冇


愚 上 渣rt.41呢?











懷 念 中 記rt.41,懷 念LV1 rt.41字 軌 白 頭 佬.....


JJ4786 rt.15C






49943-1


Article 76:


回應:

[00]





巴士意外


公安 (joelty@ismart.net) at Fri Mar 10 20:02:37 CST 2000 said:
今 晚 約1920, 一 部969(HUXXXX)同269c(GYXXXX)在 欖 隧 轉 車 站 擦 身 而 過


969的 左 邊 尾 三 隻 窗 爆 了


269c的 右 邊 倒 後 鏡 跌o左 落 地





當 時 部969在 快 線 開 車, 架269c頊 在 站 上 完 客 抽 頭 而 出


撼 了 部969


唔 知 有 無 人 受 傷





在3AD124上 的 公 安






49940-1


Article 77:


回應:

[00]





香港巴士網絡 2000 三大服務承諾


SNOo... 3304L/DC8 (dc8@school.net.hk) at Fri Mar 10 19:49:57 CST 2000 said:
第 一 , 我 們 會 有 充 足 的 巴 士 路 線 以 及 巴 士 的 資 料 提 供 ; 第 二 是 提 供 巴 士 模 型 的 代 訂 服 務 ; 第 三 是 提 供 和 巴 士 有 關 的 網 上 遊 玩 的CGI。 以 上 的Promise可 能 在5月29日 未 能 應 諾 , 但 是 會 分 批 實 行 , 希 望 這 貼 文 能 展 示HKBN2k的 部 份 實 力 , 多 謝 !






49938-1


Article 78:


回應:

[00]





Another guess game!


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri Mar 10 19:33:02 CST 2000 said:
Guess what kind of bus is the smallest bus in


Hong Kong with seatbelts for (most) passengers?





100/911R/M1/300/917 Wong






49934-1


Article 79:


回應:

[00]





請問大家有冇廣洲石油氣巴士行蹤及消息.


Xiongjian Zhu (kychan@start3.com) at Fri Mar 10 19:09:20 CST 2000 said:
請 問 大 家 有 冇 廣 洲 石 油 氣 巴 士 行 蹤 及 消 息.





thanks!






49931-1


Article 80:


回應:

[00]





第一目擊:70K臨時改道情況


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Fri Mar 10 19:03:54 CST 2000 said:
今 日 黃 昏 , 因 為 百 和 路 / 掃 管 埔 路 ( 往 天 平 方 向 ) 據 聞 因 為 交 通 意 外 而 要 封 閉 ( 現 場 有 警 員 ) , 九 巴70K,278X( 往 上 水 方 向 ) 改 經 彩 園 路 往 上 水 。


78K( 往 沙 頭 角 方 向 ) 就 唔 知 點 改 喇 。





就 本 人 在 彩 園 路 ( 上 水 火 車 站 ) 所 見 , 見 到 至 少 兩 部70K(DL4505、DM8253) 改 行 彩 園 路 後 , 在 彩 園 路 ( 上 水 火 車 站 對 面 ) 分 站 居 然 停 站 上 落 客 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁






49930-1


Article 81:


回應:

[00]





【路線建議】797- 九龍塘地鐵站 坑口(北)


SNOo... 3304L/DC8 (dc8@school.net.hk) at Fri Mar 10 19:03:05 CST 2000 said:
巴 士 公 司 : 新 巴


派 車 :DA, VA, 16XX.


時 間 :6:45a- 00:25a


班 次 :20分


路 線 簡 介 : 坑 口(北)、 寶 琳 路 、 太 子 道 東 、 窩 打 老 道 、 九 龍 塘 地 鐵 站






49926-1


Article 82:


回應:

[00]





城巴車廂衛生極之惡劣


LV33 (hhshhl@ctimail3.com) at Fri Mar 10 18:15:20 CST 2000 said:
小 弟 經 常 遇 到 非 常 骯 髒 的 城 巴 。 有 一 次,我 坐246(行3B),一 上 車 便 己 經 感 到 有 極 之 難 聞 的 氣 味 。 坐 落 去,便 發 覺 成 張 凳 都 鋪 滿 塵,一 掂 張 凳 就 沙 塵 滾 滾 。 另 外 有 一 次,我 坐1309(又 是 行3B),我 坐 在 其 中 一 排 的 窗 口 位,旁 邊 有 一 位 女 士,而 車 上 而 經 滿 坐 。 一 會 兒 後,我 發 覺 有 一 隻 蟑 螂 從 坐 位 旁 邊 爬 上 來,而 小 弟 又 十 分 害 怕 蟑 螂,不 知 如 何 是 好 。 又 有 一 次,我 上 了 一 輛 未 翻 新3+2的 利 蘭(好 似 係347,行5B),一 上 上 層,便 聞 到 一 陣 類 似 小 便 的 氣 味,地 上 佈 滿 廢 物,絲 絨 座 椅 非 常 骯 髒 。 另 外 有 一 次,在344未 翻 新 前,我 坐 上 了344(行5B),發 覺 因 為 該 車 下 層 冷 氣 出 風 口 滴 水 而 用 繩 封 住 下 層 樓 梯 以 後 的 所 有 坐 椅,乘 客 只 可 以 坐 上 層 和 樓 梯 以 前 的 坐 椅 。 因 為 水 滴 在 絲 絨 座 椅 上,弄 到 整 架 車 梅 梅 臭 臭 。


從 以 上 這 些 真 實 例 子 可 以 看 出 城 巴 車 廂 衛 生 極 之 惡 劣,我 希 望 城 巴 可 以 加 快 翻 新 的 速 度 。





LV33


城 巴 車 廂 衛 生 極 之 惡 劣






49917-1


Article 83:


回應:

[00]





[HKBM廣告]2282行10/CLP 300大相


3AV50 (kmb3av50@ctimail3.com) at Fri Mar 10 16:58:46 CST 2000 said:
香 港 巴 士 雜 誌是 次 更 新 如 下:


1.封 面 大 相:城 巴2282(龍 年 廣 告)


2.本 週 大 相:中 電300


詳 情 請 參 閱'What's news 最 新 消 息'





歡 迎 參 觀 及 簽 留 言 冊^-^


3AV50






49914-1


Article 84:


回應:

[00]





新巴路線19三越百貨新站


N.W.F.B.VA14 (adwel272@hkstar.com) at Fri Mar 10 15:01:45 CST 2000 said:
此 段 消 息 是 來 自3月8日 的 新 巴 新 聞 搞





新 巴 路 線19三 越 百 貨 新 站






49903-1


Article 85:


回應:

[00]





【建議】869線改道


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Fri Mar 10 10:40:16 CST 2000 said:
既 然269D(天 水 圍 市 中 心 ─ 沙 田 火 車 站)於 三 月 十 二 日 投 入 服 務 , 我 覺 得869(沙 田 馬 場 → 天 水 圍 市 中 心)應 作 出 相 應 改 道 。





路 線 :


沙 田 馬 場 通 道,大 埔 公 路,城 門 隧 道 公 路,象 鼻 山 道,德 士 古 道,荃 灣 路,屯 門 公 路,青 朗 公 路,博 愛 交 匯 處,青 山 公 路,朗 天 路,唐 人 新 村 交 匯 處,朗 天 路,天 褔 路,天 耀 路,天 湖 路,天 瑞 路,天 華 路,天 葵 路,天 龍 路,天 城 路,天 恩 路 。


(不 停 城 門 隧 道 轉 車 站)





班 次 及 收 費 不 變 。





因 為 本 人 覺 得869線 現 時 既 路 線 實 在 太 長 , 而 且 行 三 號 幹 線 始 終 係 快 過 行 環 迴 公 路 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁






49986-1


Article 86:


回應:

[01]





Re: 〔清閒話題〕和肥魚一起談談新巴發展史


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Sat Mar 11 00:37:02 CST 2000 said:
> 肥 魚 (fatfishz@netvigator.com) said:


> 看 完 年 鑑 後 , 越 來 越 喜 歡 新 巴 了 。 新 巴 , 一 間


> 新 成 立 的 公 司 , 由 一 部 巴 士 也 沒 有 , 到 營 運 初


> 期 只 得 寥 寥 數 部 新 車 , 現 在 第 五 百 部 新 巴 亦 出


> 牌 了 , 當 中 所 面 對 的 困 難 , 與 城 巴 當 年 所 面 對


> 的 差 不 多 。 不 過 同 樣 地 , 他 們 都 能 成 功 地 渡 過


> 難 關 。


>


> 其 實 新 巴 致 力 在 重 組 一 支 七 百 五 十 部 現 代 化 車


> 隊 的 過 程 , 亦 下 了 不 少 苦 工 , 首 先 是 從 丹 尼 士


> 及 富 豪 訂 了 五 百 部 新 車 , 舊 車 方 面 , 中 巴 的 一


> 百 九 十 九 部 冷 氣 巴 士 一 於 照 單 全 收 , 然 後 再 進


> 行 翻 新 工 程 , 一 於 去 除 一 切 中 巴 的 影 子 ; 另


> 外 再 向Neoplan訂 購 三 十 部Centroliner, 一 於 和 九 巴


> 看 齊 , 而 這 批 車 亦 預 期 會 在 下 月 到 港 。


>


> 不 過 , 以 上 車 輛 總 數 只 有 七 百 二 十 九 部 , 比 七


> 百 五 十 部 還 差 廿 一 部 。 在 此 , 新 巴 亦 再 動 腦


> 筋 , 將DM6改 成 開 篷 巴 士 , 一 方 面 可 達 宣 傳 效


> 果 , 另 一 方 面 又 可 省 回 一 部 冷 氣 車 ; 見 空 運 貨


> 站 有 六 部 十 二 米 空 調 巴 士 出 售 , 正 好 合 用 , 所


> 以 一 於 召 它 們 入 伍 。 這 樣 , 現 代 化 車 隊 變 成 七


> 百 卅 六 部 了 , 還 差 十 四 部 。


>


> 新 巴 應 該 不 會 為 那 十 四 個 「 配 額 」 去 傷 腦 筋


> 了 , 那 十 四 個 「 配 額 」 相 信 只 有 兩 個 出 路 , 一


> 是 新 巴 仍 然 保 留 十 四 部 熱 狗 服 役 , 一 是 算 數 ,


> 新 巴 車 隊 只 有 七 百 卅 六 部 就 夠 了 。


>


> 不 過 現 實 還 現 實 , 白 日 夢 也 可 以 發 的 。 我 想 ,


> 如 果 以 下 的 白 日 夢 可 以 成 真 , 大 家 覺 得 如 何


> 呢 ? :P


>


> 1. VA62 & VA64 都 售 予 新 巴 , 可 以 用 來 行970或91; (738部)


> 2. CX1 - CX8 都 售 予 新 巴 , 可 以 用 來 行95及95B; (746部)


> 3. CM1 & CM2 仍 然 在 生 , 可 以 用 來 行95A及338; (748部)


> 4. 如 果 呢 兩 部 車 仍 然 在 生 , 被 新 巴 買 埋 , 噤 就......750部 了 !


>


> (From HONG KONG BUSES VOLUME FOUR P.80. Copyright: DTS Publishing)


>


> Regrads,


> Volvo Zuper Olympian









借 問 聲:


呢 架 係 乜 車o黎o架?



Article 86: (Request 1)

呢 架 係Neoplan的Skyliner, 是 有 豐 巴 士 公 司


從 英 國 購 入 的 二 手 車 , 一 共 有 兩 部 , 現 已 退


役 。





Christopher






49984-1


Article 87:


回應:

[01]





Re: 新巴LM去向何從?


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Sat Mar 11 00:42:17 CST 2000 said:
> ET外 星 人 (paultung@hknet.com) said:


> LM真 的 退 休,還 是 賣 給 九 巴,還 是 改 裝 成 冷 馬,有 冇 小 道 消 息





LM會 改 裝 成 單 門 車 並 會 售 往 英 國 行 走 。





Christopher



Article 87: (Request 1)

我 想 可 能 會 肢 解!!!!!!!!!!!


不 過 新 巴 會 否 把 這 些 車 拿 返 出 來 行??






49983-1


Article 88:


回應:

[00]





Re: 矮trident


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Sat Mar 11 00:11:42 CST 2000 said:
> eric ching (bching@hk.super.net) said:


> 矮trident九 巴 有 冇 買?





現 階 段 係 無 。





Christopher






49985-1


Article 89:


回應:

[00]





九巴舊AL,AD


老周 (bching@hk.super.net) at Sat Mar 11 00:19:48 CST 2000 said:
大 家 認 為 九 巴 舊AL,AD需 不 需 要 翻 新?






49982-1


Article 90:


回應:

[00]





有冇見過司机埋總站後在上層尾排座椅上覺


ET外星人 (paultung@hknet.com) at Sat Mar 11 00:02:05 CST 2000 said:
記 唔 記 得 當 年 孖7 死 肥 佬 專 開 太 平 門( 覺 後 落 車)






49987-1


Article 91:


回應:

[00]





時事追擊﹕柏斯氫氣巴士試驗


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Sat Mar 11 00:47:45 CST 2000 said:
平 治 將 會 在 日 內 , 向 澳 洲 提 供 一 部 氫 氣 樣 板


巴 士 作 試 驗 。 據 悉 這 部 巴 士 將 會 是 一 部 左 呔


車 , 首 站 將 會 由 星 期 日 開 始 , 在 西 澳 洲 柏 斯


試 行 兩 星 期 。 之 後 據 講 該 部 車 會 去 東 岸 的 悉


尼 繼 續 測 試 。





如 果 我 收 到 更 多 的 消 息 , 我 會 全 力 為 大 家 報


道 。 另 外 亦 歡 迎 各 位 提 供 有 關 的 補 充 資 料 。





------------------------------





Gigi相 片 推 介 , 盡 在HKForum






49995-1


Article 92:


回應:

[00]





注意


HKBDB Admin (-) at Sat Mar 11 01:49:02 CST 2000 said:
> PSD Wong (h9522270@hkusua.hku.hk) said:


> from DC:


>


> (f)Bus Interchange Pilot Scheme before late 2000


> Island Bound at Western Harbour Crossing Plaza route 962 and 973 (no other details)





下 次 請 集 中 在 一 篇 文 章 中 貼 出 有 關 文 章.





HKBDB Admin






49994-1


Article 93:


回應:

[00]





Re: (e)Upgrade 62X(Lung Mun Oasis <> Yau Ton


PSD Wong (h9522270@hkusua.hku.hk) at Sat Mar 11 01:46:52 CST 2000 said:
> PSD Wong (h9522270@hkusua.hku.hk) said:


> from DC:


>


> (e)Upgrade 62X(Lung Mun Oasis <> Yau Tong) 4/2000


> WHOLE DAY SERVICE


> Route:Lung Mun Rd, Wong Chu Rd, Hoi Wong Rd, Hoi Chu Rd, Tuen Mun Heung Sze Wui Rd,


> Tuen Hing Rd, Tuen Wui St, Tuen Mun Heung Sze Wui Rd, Tuen Hing Rd, Tuen Mun Rd,


> ... (Continue original route)


>


> :(Existing Route) ..., Tuen Mun Rd, Tuen Wui St, Tuen Mun Heung Sze Wui Rd,


> Hoi Chu Rd, Hoi Wong Rd, WOng Chu Rd, Lung Mun Rd.


>


> Frequency:10 min


> Use 9 HotDog & 6 Air-Con doubledecker


>


> As the service area of 62X is similiar to that of 61X, 61X frequency will reduce to


> 10/11 min (less 2 Air-Con doubledecker) and 259D will reduce from 4 runs to 3 runs





The Routing is being opposited by many councillor so that the final route may via


Tuen Mun Ferry Pier as of 962 or via Yu Shan Rd






49990-1


Article 94:


回應:

[01|02]





2000 Bus Route Development (Tuen Mun)


PSD Wong (h9522270@hkusua.hku.hk) at Sat Mar 11 01:39:58 CST 2000 said:
from District Council:





(a)General Improvement


1) 58M 3 more Hotdog special departure for area 29 (4/2000)


2) 58M 3 more Air-Con special departure for area 29 (5/2000)


3) 58M 4 more Air-Con special departure for area 29 (6/2000)


4) 58M 4 more Air-Con special departure for area 29 (8/2000)


5) 58X increase frequency from 7/8 to 7 min (5/2000)


3 more HotDog for area 29


6) 58X increase frequency from 7 to 6/7 min (7/2000)


2 more Air-Con doubledecker for area 29


7) 59X replace 5 HotDog with Air-Con doubledecker


8) 67M increase frequency from 7/8 to 6/7 min (12/2000)


3 more Air-Con doubledecker for area 52


1) 67X increase frequency from 9/10 to 9 min (12/2000)


3 more HotDog for area 52


2) 258D increase 1 more run (from 3 to 4) (4/2000) for area 29


3) 259E increase frequency from 10 to 8/9 min (3/2000)


1 more Air-Con doubledecker


4) E33 increase frequency from 12/15 to 11/12 min (7/2000)


1 more Air-Con doubledecker



Article 94: (Request 1)

Some councillor suggest that the TD should


invite all three bus companies if they are interested


in operating the new route to choose the best one.





Meeting later in Tuen Mun district council



Article 94: (Request 2)

> from District Council:





請 問 從 什 麼 途 徑 可 以


獲 得 這 些 區 議 會 資 料?





--


車 匙!






49988-1


Article 95:


回應:

[01]





用 T 牌試車與出牌試車之分別


Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) at Sat Mar 11 01:10:21 CST 2000 said:
有 時 我 們 會 見 巴 士 公 司 掛 T 牌


試 車, 但 更 多 時 候 會 見 出 了 牌 後


仍 試 幾 個 月 車 (尤 其 九 巴), 那 麼


除 了 掛 T 牌 車 不 能 載 七 人 以 上 行


走 外, 比 出 正 牌 是 不 是 有 多 一 些


限 制? 照 計 九 巴 試 新 車 閒 閒 地 半 年


以 上, 那 麼 早 出 牌 咪 要 白 交 牌 費?


而 且 試 車 時 也 鮮 有 需 要 七 人 以 上 坐


在 車 內, 請 問 有 冇 人 可 以 解 釋 下?





--


車 匙!



Article 95: (Request 1)

又 短 談 兩 句 先 .. :p


還 記 得 本 板 開 板 初 期 , ( 三 幾 年 前 )


有 板 友 提 過 : 掛 T 牌 試 車 是 有 時 間 限


制 的 , 但 我 又 好 似 無 論 白 晝 黑 夜 都 見


過 有 掛 T 牌 試 車 的 情 況 出 現 .. 咁 .. fO.o


另 外 , 掛 T 牌 試 車 係 咪 未 有 保 險 架 呢 ?!






49997-1


Article 96:


回應:

[00]





沙田鄉事會路車禍


Rick (chopchoi@hknet.com) at Sat Mar 11 01:53:47 CST 2000 said:
看 完 了 前 日 在 沙 田 鄉 事 會 路 發 生 的 交 通 意 外 後 ,


令 我 想 起 數 年 前 , 在 城 門 河 的 另 一 端 ,


亦 曾 發 生 過 一 宗 嚴 重 交 通 意 外 。





當 時 我 剛 剛 入 行 , 對 於 任 何 巴 士 新 聞 , 都 不 會 錯 過 。


就 在 九 三/九 四 年(有 沒 有 板 友 知 道 日 期 ? ?)一 天 的 上 午 ,


一 輛 沿 沙 田 鄉 事 會 路 往 沙 田 火 車 站 行 駛 的S3N,


疑 因 不 遵 守 交 通 燈 號 , 在 源 禾 路 交 界 , 與 一 部 正 沿


源 禾 路 駛 向 沙 田 大 會 堂 方 向 的S3BL猛 烈 相 撞 ,


而S3BL更 被 撞 至 對 面 行 車 線 。


據 車 上 乘 客 敘 述 , 該 車 長 為 避 免 與 迎 面 而 來 的


車 輛 再 次 相 撞 , 雖 然 身 受 重 傷 , 但 仍 努 力 控 制 巴 士 ,


因 而 避 過 數 宗 相 撞 。


兩 車 均 嚴 重 損 毀(後 來 好 像 都 是 退 役), 而S3BL車 長 更


因 傷 重 死 亡 。





對 於 英 勇 的 人 , 危 急 時 還 揭 盡 所 能 , 減 低 傷 亡 。


可 是 , 危 險 駕 駛 的 司 機 , 在 何 時 才 能 杜 絕 呢 ?





想 請 問 是 次 意 外 的 發 生 日 期 ,


涉 及 車 輛(其 中 一 輛 應 是S3BL13)。


謝.





Rick






49996-1


Article 97:


回應:

[00]





現在有冇仍保存的雞車?


eric ching (bching@hk.super.net) at Sat Mar 11 01:49:54 CST 2000 said:
現 在 有 冇 仍 保 存 的 雞 車?






49993-1


Article 98:


回應:

[00]





(d)263M(Tuen Mun Area 52 <> Tsing Yi Sta


PSD Wong (h9522270@hkusua.hku.hk) at Sat Mar 11 01:42:39 CST 2000 said:
from DC:





(d)263M(Tuen Mun Area 52 <> Tsing Yi Station) 2/2001


Route:Castle Peak Rd, Long Tin Rd, Yuen Long Highway, Shap Pat Heung Interchange,


Yuen Long Highway, Tsing Long Highway, Cheung Tsing Highway, Tsing Yi Rd West,


Tam Kon Shan Interchange, Tsing King Rd.





:Tsing King Rd, Tam Kon Shan Interchange, Tsing Yi Rd West, Cheung Tsing Highway,


Tsing Long Highway, Yuen Long Highway, Shap Pat Heung Interchange, Yuen Long Hy,


Long Tin Rd, Castle Peak Rd.


Frequency:10 min


Use 12 Air-Con doubledecker






49992-1


Article 99:


回應:

[00]





(c)261(Sam Shing <> Tin Tin Ping) 3/2000


PSD Wong (h9522270@hkusua.hku.hk) at Sat Mar 11 01:41:56 CST 2000 said:
from DC:





(c)261(Sam Shing <> Tin Tin Ping) 3/2000


Route:Sam Shing St, Castle Peak Rd, Hoi Wing Rd, Tuen Mun Heung Sze Wui Rd, Pui To Rd,


Tuen Mun Rd, Yuen Long Highway, Shap Pat Heung Interchange, Yuen Long Highway,


Pok Oi Interchange, Yuen Long Highway, San Tin Highway, Fanling Highway,


So Kwun Po Rd, San Wan Rd, Lung Sum Ave, Ting Ping Rd.





:Ting Ping Rd, Lung Sum Ave, Lung Wan St, San Wan Rd, So Kwun Po Rd, Fanling Hy,


San Tin Highway, Yuen Long Highway, Shap Pat Heung Interchange, Yuen Long Hy,


Tuen Mun Rd, Pui To Rd, Tuen Mun Heung Sze Wui Rd, Hoi Wing Rd, Castle Peak Rd,


Shan Shing St.





Frequency:10 min


Fare:$10


Use 9 Air-Con doubledecker





261R will be CANCELLED






49991-1


Article 100:


無回應:

[00]





(b)260X(Tuen Mun Area 29 <> Kowloon Stat


PSD Wong (h9522270@hkusua.hku.hk) at Sat Mar 11 01:41:13 CST 2000 said:
from DC:





(b)260X(Tuen Mun Area 29 <> Kowloon Station) 4/2000


Route:Ming Kum Rd, Tin King Rd, Ming Kum Rd, Tsun Wen Rd, Tai Fong St, Tai Hing St,


Shek Pai Tau Rd, Tsun Wein Rd, Tsing Tin Rd, Tuen Mun Rd, Pui To Rd,


Tuen Mun Heung Sze Wui Rd, Tuen Hing Rd, Tuen Mun Rd, Tsing Long Highway,


Cheung Tsing Rd, Cheung Tsing Tunnel, Tsing Kwai Highway, West Kln Highway,


Jordan Rd Ext, Canton Rd, [Salisbury Rd, Chatham Rd S, Gascoigne Rd,]


Jordan Rd, Nga Cheung Rd.





*If bus is permitted to run Austin Rd, the bracketed route will change as -


Austin Rd, Nathan Rd, Salisbury Rd, Kowloon Park Drive, Canton Rd.





:Nga Cheung Rd, Canton Rd, Kownloon Park Drive, Salisbury Rd, Nathan Rd,


Public Square St, Shanghai St, Jordan Rd, Jordan Rd Ext, West Kowloon Highway,


Tsing Kwai Highway, Cheung Tsing Tunnel, Cheung Tsing Rd, Tsing Long Highway,


Tuen Mun Rd, Tuen Hi Rd, Tsun Wein Rd, Ming Kum Rd, Tin King Rd, Ming Kum Rd.





Frequency:9/10 min


Fare:$13


Use 17 Air-Con doubledecker





258B and 258C will be CANCELLED and 260B will reduce frequency (from 5 runs to 1)






49989-1


Article 101:


無回應:

[00]





現在有冇仍保存的鴨車?


eric ching (bching@hk.super.net) at Sat Mar 11 01:38:15 CST 2000 said:
現 在 有 冇 仍 保 存 的 鴨 車?






50001-1


Article 102:

無回應:

[00]





相片推介﹕柏斯Volgren裝嵌廠(內望篇)


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Sat Mar 11 01:56:51 CST 2000 said:
這 批 相 片 , 是 在 我 回 港 前 不 久 拍 攝 的 ﹕





















































希 望 大 家 喜 歡 ﹗^_^





------------------------------





HKForum, 不 容 錯 失 ﹗






50002-1


Article 103:


無回應:

[00]





賣血


eric ching (bching@hk.super.net) at Sat Mar 11 02:01:37 CST 2000 said:
什 麼 是 賣 血?






50004-1


Article 104:


回應:

[01]





Re: ▼ 第50000號貼文 ▼   & 真假難分


PSD Wong (h9522270@hkusua.hku.hk) at Sat Mar 11 02:19:55 CST 2000 said:
> Stanley Yung (n281@hkstar.com) said:


> ▼ 第50000號 貼 文 ▼


>


> 昨 日 的 屯 門 區 路 線 發 展 貼 文


> 我 都 唔 知 邊 個 真


> 可 能 我 唔update


> 又 有 可 能 我 的 正 確


>


> 一 年 後 大 家 才 有 答 案





I have the paper in hand, please comment on the issue.



Article 104 (Request 1)

> Stanley Yung (n281@hkstar.com) said:


>


> 我 都 睇 過 一 些 資 料


> 可 能 我 的 舊 , 你 的 新


>


> 好 多 板 友 都 知


> 有 d 資 料 自 己 知 才 好


> 唔 好 爆 太 多


> 在 板 上 最 好 唔 好 爆 全 部


> 大 家 都 唔 想 惹 官 非


>


> 地 球 不 停 在 轉 , 世 界 永 遠 在 變





The meeting hold today and it is the respondsibility for the councillor to collect


the reaction from the public.