20000213.





2000年2月13日文章




2000年2月13日文章(20000213)



本日文章總數::92.

文章編碼: (20000213_01-92)




以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第85篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文 第89篇文 第90篇文

第91篇文 第92篇文










47789-1


Article 1:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09|10]

[11]





Re: 請分享:胎死腹中的新


豐巴 (simong@netvigator.com) at Sun Feb 13 18:59:15 CST 2000 said:
> LF260 (cotquean@netvigator.com) said:


> 可 不 可 以 分 享 一 下 ,


> 您 好 期 侍 它 開 辦 成 功 , 但 最 後 卻 胎 死 腹 中 ,


> 未 能 成 功 開 辦 的 新  ?(路  改 動 亦 可)





以 下 是'只 聞 樓 梯 響'的 新 線:


2S 筲 箕 灣/耀 東<->灣 仔 特 快


85S 小 西 灣<->魚 則 魚 涌


682 馬 鞍 山<->柴 灣 東


901 又 一 城<->堅 尼 地 城



Article 1: (Request 1)

98A坑 口(北)去 觀 塘(裕 民 坊)經 將 軍 澳 隧 道


這 是 真 正 的 設 計 , 但 開 線 時 將 軍 澳 隧 道 非 全 日 開 放 ,


只 有 行 寶 林 路 , 到 將 軍 澳 隧 道 全 日 開 放 時 , 寶 林 、


翠 林 和 康 盛 的 居 民 反 對 。 不 能 改 行 將 軍 澳 隧 道



Article 1: (Request 2)

> GW5017 (chukayu@ctimail.com) said:


>


> 296B(現 在 新 巴796M)


> 692


>


> GW5017





請 問692是 去 邊 ?



Article 1: (Request 3)

> GW5017 (chukayu@ctimail.com) said:


>


> 如 冇 記 錯,係 由 坑 口 至 銅 鑼 灣


>


> GW5017





691都 經 為 何 要 開692



Article 1: (Request 4)

KMB 241X



Article 1: (Request 5)

> Christopher (chris_ng@hk.super.net) said:


>


> 請 問 是 胎 死 腹 中 的 新 ? ? 請 不 要 使 用 造 字 吧 !


>


> Christopher





個 造 字 係 通 俗 版 的 「 線 」 字 。



Article 1: (Request 6)

> ML33 (terencechan@ctimail3.com) said:


>


> 682





682去 邊??





話 時 話,上 次 見 到 城 巴 行182的 大 龍 比 人 搞682...





Sodium BENZo@te





Article 1: (Request 7)

好 似 話:


柴 灣 or 小 西 灣 <> 馬 鞍 山



Article 1: (Request 8)

> 錦 才 將 軍 長 駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) said:


>


> 18 加 長 版


> 901


> N970


> 新 巴 機 場 線


+新 巴967,978,'N904?'



Article 1: (Request 9)

> 967 去 邊?





仲 有978去 邊



Article 1: (Request 10)

967 Tuen Mun to HK Island


978 Wah Ming to HK Island



Article 1: (Request 11)

A N route which serve Pok Fu Lam passengers






47803-1


Article 2:



回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09]






Re: 無獎:估廿幾年前 的 路線編號


慈雲山居民martin (lck1000@hkstar.com) at Sun Feb 13 20:48:48 CST 2000 said:
> Stanley Yung (n281@hkstar.com) said:


> 從 下 列 舊 剪 報 中 , 請 估 下 四 種 顏 色 的 路 線 編 號


> 〔 華 僑 日 報 〕


>


> 〔 華 僑 日 報 〕


>


> 〔 香 港 年 鑑1980〕


>


>


> 紅 色 代 表 ?


> 黃 色 代 表 ?


> 藍 色 代 表 ?


> 綠 色 代 表 ?


>


> 答 案 於 二 月 十 四 日 中 午 公 佈





=================================================


紅=78A/81


黃=74


藍=80


綠=82





希 望O岩 啦!





慈 雲 山 居 民martin



Article 2: (Request 1)

> 紅 色 代 表 ?


81


> 黃 色 代 表 ?


84


> 藍 色 代 表 ?


80


> 綠 色 代 表 ?


82A


> 答 案 於 二 月 十 四 日 中 午 公 佈





C Ma


Melbourne, Australia



Article 2: (Request 2)

> 紅 色 代 表 ?


81


> 黃 色 代 表 ?


84


> 藍 色 代 表 ?


80


> 綠 色 代 表 ?


82



Article 2: (Request 3)

> ES6310 (phoenix_lau@ctimail3.com) said:


>


> 紅 色 係 咪69K?





80 年 就 一 定 係 81 。



Article 2: (Request 4)

> 小 明 (billcmk@ctimail3.com) said:


> 79B


> 74


> 73A





檔 案 名 是 陷 阱


當 然 唔 係73A,74及79B啦 !



Article 2: (Request 5)

> 紅 色 代 表 ?





81 。





> 黃 色 代 表 ?





74 。





> 藍 色 代 表 ?





78B ? ( 呢 個 係 亂 估 )





> 綠 色 代 表 ?





73A ?



Article 2: (Request 6)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


> 但 當 年73A唔 係 由 上 水 往 文 錦 渡 之 路 線 咩 ?


>


> 仲 有 一 個 問 題 : 當 年 我 記 得73呢 條 線 係 由 大 埔 墟 往 文 錦 渡 , 但 點 解 報 導 中 寫 上 大 埔 墟 至 上 水 既 ?





首 先 唔 好 意 思 , 我 將 新 線 同 取 消 路 線 調 轉


o左 位 寫 ( 綠 色 應 該 係 73A , 同 藍 色 調 轉 o左


) , 原 文 已 修 正 。





我 都 係 估 o者 ( 73A ) , 所 以 我 打 o左 問 號 。


而 73 o係 79 年 的 確 係 來 往 大 埔 墟 至 文 錦 渡 。



Article 2: (Request 7)

> ES6310 (phoenix_lau@ctimail3.com) said:


>


> 73A的 前 身 是69!





此73A係 唔 同 今 日 既73A


的 確 , 現 時73A前 身 係69; 但 七 十 年 代 既73A係 一 條 來 往 上 水 及 文 錦 渡 既 特 別 線 , 逢 清 明 重 陽 行 走 。





~~~Tony(S3M61)~~~



Article 2: (Request 8)

你 指 上 水 至 文 錦 渡 o個 條 ?



Article 2: (Request 9)

黃 色 係 唔 係84號 ?(當 年74號 係 大 埔 墟 至 元 朗 西)


紅 色 係 唔 係81號 ?





餘 下 兩 個 好 難 估 。 所 以 唯 有 大 家 接 力


(相 信 冇 人 可 以 估 到)





從 上 面 知 道 原 來 當 年 九 巴 編 號 係 太 混 亂





~~~Tony(S3M61)~~~






47841-1


Article 3:


回應:

[01]




Re: 【益大家1】60年代 大埔及北區路線剪報


慈雲山居民martin (lck1000@hkstar.com) at Sun Feb 13 21:01:36 CST 2000 said:
> (有 排 睇)Stanley Yung (n281@hkstar.com) said:


>


>


>


>


>


>


>


> 〔1960年2月14日-----工 商 日 報 〕


>


>


>


> 〔1965實 用 港 九 旅 行 導 遊------春 風 出 版 社 出 版 〕


>


>


>


>


>


>


>


> 〔1966港 九 新 界 離 島 旅 遊 手 冊------香 港 旅 遊 社 出 版 〕


>


>


> 預 告 :


> 【 明 益 大 家2】1973年7月 九 巴 改 路 線 編 號 的 剪 報


> 【 明 益 大 家3】70年 代 後 大 埔 及 北 區 巴 士 路 線 剪 報


> 【 明 益 大 家4】 四 十 年 來 大 埔 及 北 區 路 線 發 展


> 快 將 放 在 板 上


==============================================


很 正 呀,Stanley兄 可 唔 可 以post慈 雲 山 及 愛 民 巴 士 發 展 的 剪 報?





另 外 小 弟 想 問 問35的 資 料





Thank you





慈 雲 山 居 民martin



Article 3: (Request 1)

慈 雲 山 區 的 剪 報 就 無


不 過 資 料 齊


遲d放 上 黎 啦 !





我 住 在 慈 雲 山 區 已 三 十 年 了






47783-1


Article 4:


回應:

[01|02|03|04|05]





Re: 各位大佬,請問DA 95/DA 96 今日在哪


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Feb 13 12:15:16 CST 2000 said:
> SF31 (w9269@hkstar.com) said:


>


> DA96行18號..............往 西 環 的 朋 友 見 到MA????BUT無 左 水 牌?????





U mean Dennis Dragon Logo?





請 問 右 手 邊 是 否 沒 有banner?



Article 4: (Request 1)

據'特 別 所 見'中,DA95行2A,DA96行18.


祝 君 好 運!





HT6540



Article 4: (Request 2)

> SF31 (w9269@hkstar.com) said:


>


>i also know one of the four dragons曾 經 搞 到 山 頂 牌......





four dragons?


how many 12m dragons & olympian did NWFB buy?





Sodium BENZo@te





Article 4: (Request 3)

四 架 Dragon, 兩 架 Plaxton Volvo Olympian



Article 4: (Request 4)

> 錦 才 將 軍 長 駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) said:


>


> 真 快 手, 昨 日 還 是 白 雪 雪 的


> 我 只 知 道 左 邊 是 新 巴 賀 年 廣 告, 右 手 邊 又 是 什 麼 呢





I took the pictures today, but I cannot remember clearly, it should be Canon. (both buses)





DA95 has no banner at port side.



Article 4: (Request 5)

DA96 右 車 身 是 三 菱 電 話 廣 告.





> Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) said:


> I took the pictures today, but I cannot remember clearly, it should be Canon. (both buses)






47790-1


Article 5:


回應:

[01|02|03|04|05]




Re: [評論]Corgi近期所出o既模型及兩間新巴士模型公司


Kwok Kin Wang (kkw@netteens.net) at Sun Feb 13 17:58:19 CST 2000 said:
> 風 一 樣 的 男 子 (k6538121@netvigator.com) said:


> 講 到 近 排Corgi所 出o既 巴 士 模 型 , 實 在 有'退 步'o既


> 跡 像 , 就 擰 架 九 巴'滿 載2000新 希 望'o既 千 禧 巴 , 佢 右 邊 車 窗 完 窗 完 全 做 得 唔 似 , 上 層 最 前 座 車 窗 條 手 柱 連 印 都 冇 印 。Corgi近 排D模 型o既 路 線 牌 簡 直 做 到 不 知 所 謂 ! 九 巴 架'干 禧 巴', 路 線87D~錦 英 苑 ,87D&錦 英 苑 個 字 竟 然 印 到 一 模 一 樣 大.......'九 巴 之 友'模 型o既238X線 牌 , 乜238X改o左 做 過 海 線 嗎 ?'黑'牌 變'紅'牌........由 此 可 見 , 此 公 司 己 俾 人'o拿 西'感 覺 ! 最 離 普o既 竟 然 可 以 用 富 豪 倒 模 來 製 巨 龍 模 型...........簡 直 痴 線 !


>


> 再 係 咁 樣 !Corgi就 會 俾 兩 間 新 公 司~Durwell及Collector's model迎 頭 趕 上 甚 至 追 過 ,Durwell所 出o既 新 巴'千 禧 巴'1008, 雖 然 車 樣 好 似Corgi D Trident, 但 實 際 深 藏 不 露 , 車 內 有 八 達 通 , 錢 箱 , 冷 氣 槽 , 最'家 世' 竟 然 可 以 開 到 引 掣 蓋 及 有 倒 後 鏡 。 另 一 間 新 公 司~ Collector's model所 出o既 中 巴DA89, 功 能 上 同 新 巴'千 禧 巴'1008差 不 多 , 但 佢 前 軸 可 以 轉 及 仿 真 度 極 高 車 尾o既 冷 氣 槽..........再 係 咁Corgi就 收 山 了 。


>


> 我 推 介Collector's model所 出o既 中 巴DA89, 真 係 正 !


> $280咋...


但 是Corgi仍 然 有 很 多 問 題


例 如:Volvo Olympian 的 模 型 比 例 不 正 確


43201的Volvo Olympian 12m


43203的Volvo Olympian 12m


43204的Leyland Olympian 12m


43205的Volvo Olympian 12m


43207的Volvo Olympian 12m


43208的Volvo Olympian 12m


當 中 以43207的 富 豪 倒 模 來 製 巨 龍 模 型 比 較 過 份,


我 因 而 損 失 很 多$,


其 實 有 很 多 正 確 比 例(如:AV341,AL27,HH2032,999),


不 知 道 巴 士 公 司 不 用 以 上 正 確 比 例.


我 同 意 以 上 的 說 法.


如 果 對 有 關Corgi模 型 的 不 滿,不 妨 拿 出 來 說 吧!



Article 5: (Request 1)

> Kwok Kin Wang (kkw@netteens.net) said:


> 當 中 以43207的 富 豪 倒 模 來 製 巨 龍 模 型 比 較 過 份,


> 我 因 而 損 失 很 多$,





為 何 因 而 損 失 很 多 $ ?



Article 5: (Request 2)

> 我 推 介Collector's model所 出o既 中 巴DA89, 真 係 正 !


> $280咋...



Article 5: (Request 3)

> AV455 (ht3415@ctimail3.com) said:


>


> 說 什 麼 都 好 ,CORGI始 終 是 歷 史 悠 久 的 模 型 公 司 ,


> 雖 然 車 的DETAILS沒 有 其 他 公 司 的 準 確 , 但 它 的


> 上 色 功 夫 絕 對 是 所 有 公 司 之 冠 , 我 覺 得26新 里 程


> 套 裝 的OLYMPIAN的 顏 色 一 流!又 有 齊 所 有 水 牌 。


> 而 且CORGI用 料 也 不 錯 , 合 金 最 墜 手 ,ASSEMBLING 最 實 淨!


> 但 當 然CORGI要 在 細 節 上 加 倍 留 意 , 因 其 他 公 司


> 就 以 這 個 弱 點 打 擊CORGI。





As I know Corgi painting is the wors..e.


you can see it's model always have painting problem


especially in Citybus model.


If you buy Citybus 2200, you will know what I am saying.





Also, the painting quality of ABC also not very


good. Fortunately, the recent ABC models painting


quality is far better than the LF18(Black Wheel) period.





In fact, I think EFE painting quality is the best!


It's model seldom have any painting problem....





Hutchcity



Article 5: (Request 4)

> 文 (daraman@netvigator.com) said:


>


> 哥 池 係 一 間 造 糢 型 生 意 的 大 公 司 ,


> 很 多 產 品 都 要 委 託 廠 商 生 產 ,


> 當 人 家 看 見 產 品 越 造 越 多 , 又 有 銷 量 ,


> 自 然 會 自 行 鑄 模 造 模 型 推 出 產 品 ,


> 論 本 地 市 場 , 哥 池 的 生 意 額 是 大 受 影 響 ,


> 但 在 其 他 地 方 , 例 如 英 國 , 又 邊 有 人 識


> 你axc、cxm等 等 , 你 造 得 幾 靚 , 都 不 及 人


> 家 市 場 佔 有 率 !


>


> 來 來 左 去 咪 又 是 「 一 班 人 」 玩 晒 , 明 白 嗎 ?


>


> 文





還 有 一 樣 野 , 好 像 我 這 種 重 視 版 權 的 人 , 根


本 上 就 唔 會 去 用 咁 多 錢 去 買 個 一0的 乜 乜cxm


以 及axc模 型 。 老 實 說 , 人 地Corxi, Drumwxll,


同 埋EGE個0的 模 型 , 係 加 拿 大 干 橾 的 天 氣 係 唔


會 脫 色 架 , 但 係 個 兩 間 翻 版 廠 就 鼆 色 脫 到 唔


知 似 乜 ! 我 第 一 架DS19可 以 個 頂 係 黑 色 架 , 仲


要 係 放 係 盒 入 面 , 乜 都 冇 郁 過 佢 啊 ! 我 對 個0的


咁 既 二 打 鹿 公 司 真 係 冇 信 心 囉 , 架LF就 咩 色 ,


我 都 唔 識 形 容 啊 ! 我 以 後 都 唔 會 買 個0的 脫 色 的


模 型 架 , 各 板 友 小 心 你 地 架 模 型 脫 色 , 分 分 鐘


過 多 幾 年 都 會 。





而Corxi, 佢 係 英 國 市 場 之 大 , 根 本 上 就 冇 一 間


可 以 同 佢 比 。 如 果 話 出 巴 士 模 型 最 出 色 個 一 間 ,


我 會 覺 得 係Lionel Gate, 係 一 間 專 出 火 車 模 型


的 公 司 。 係 早 排 客 寸 整 左 三 架 巴 士 模 型 , 三 架


都 係 低 地 台 , 一 架 十 二 米 , 一 架 十 八 米 掛 接 同


埋 一 架 雙 層 低 地 台 。 但 咩 牌 子 就 唔 多 方 便 講 啦 。


人 地 係 同 一0的 巴 士 公 司 做order, 全 部 都 只 係


員 工 或 者 跟 那 間 巴 士 公 司 熟 落 先 有 得 買 架 !


成 百 五 蚊 加 元 一 架 一 比 五 十 模 型 , 真 係 好 貴 啊


, 但 係 真 係 好 正 好 正 !


而Corxi係 北 美 版 出 的 模 型 都 靚 過 香 港 個0的


好 多 架 ! 而 係 英 國 買 都 冇 乜 分 別 。 或 許 , 香


港 真 係 出 得 太 欖 了 !



Article 5: (Request 5)

> 皇 太 子 kikiant (il2239@netvigator.com) said:


> 我 買 $260 ja!


> ^.~


where can you buy it for $260?






47845-1


Article 6:


回應:

[00]





Re: 【明益大家2】1973年 九巴改路線編號的剪報


慈雲山居民martin (lck1000@hkstar.com) at Sun Feb 13 21:06:27 CST 2000 said:
> [有 排 睇]Stanley Yung (n281@hkstar.com) said:


> 〔 華 僑 日 報 〕


>


> 請 大 家 估 估


> 來 往 沙 頭 角 至 鹿 頸 的 路 線 編 號


> 答 案 在2月14日 上 午 公 佈


>


>


> 預 告 :


> 【 明 益 大 家3】70年 代 後 大 埔 及 北 區 巴 士 路 線 剪 報


> 【 明 益 大 家4】 四 十 年 來 大 埔 及 北 區 路 線 發 展


> 快 將 放 在 板 上





============================================


是 否80呢





慈 雲 山 居 民martin






47788-1


Article 7:


回應:

[01|02|03|04|05]





Re: 九巴舊有通用儲值票機一問


已墜毀的DC10 (3AD46) (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) at Sun Feb 13 13:52:32 CST 2000 said:

> 喜 歡BL85沙 仔 迷 (wong01@netteens.net) said:


> 九 巴 在1992---1998年 於 所 有M線 車 隊 都


> 裝 有 通 用 儲 值 票 機,為 甚 麼 有 兩 條 元 朗,


> 天 水 圍 線(68M,69M),沒 有 提 供 此 項 服 務?





以 我 所 知, 九 巴 只 將 以 下 路 線 安 裝 通 用 儲 值 票 機


3M, 13M, 14B, 16M, 26M, 29M, 31M, 32M, 34M, 36M, 39M,


41M, 42M, 43M, 52M, 58M, 59M, 60M, 66M, 67M, 80M, 81M,


82M, 84M, 88M, 238M





通 用 儲 值 票 機 好 似 只 安 裝 過 在 Olympian 及 三 菱 車 上



Article 7: (Request 1)

當 時 , 32M 批 車 ~~M48, M55, M62, BL119~~ 都 有 儲 值


票 機 。


點 會 剩 係 奧 林 同 三 菱 先 有 呀 ?



Article 7: (Request 2)

> Jacky Chong (mingyan@hk.super.net) said:


>


> 仲 有243M的AD





66M 0的M仔 都 有 !



Article 7: (Request 3)

到 L 廠 同 U 廠 路 線 有 儲 值 票 o果 時 就 連 METROBUS 同 AD 都 有 票 機 。



Article 7: (Request 4)

> 喜 歡BL85沙 仔 迷 (wong01@netteens.net) said:


> 九 巴 在1992---1998年 於 所 有M線 車 隊 都


> 裝 有 通 用 儲 值 票 機,為 甚 麼 有 兩 條 元 朗,


> 天 水 圍 線(68M,69M),沒 有 提 供 此 項 服 務?





以 我 記 得, 以 前 係 有 一 套 時 間 表 安 裝 儲 值 票 機.


69M當 時 係 無 呢 條 線


而68M則 在 該 時 間 表 有 份 會 安 裝, 最 終 都 唔 知 點 解 無 埋.


唔 係 條 條M線 都 有 的.


好 似 當 時23M, 91M, 93M等 因 為 係 鴨 仔 線,


所 以 無 份, 之 後 開 辦 的 路 線 都 無 份.


改 變 過 暫 記 得 有 以 下


21M取 消--> 3M開 始 有 得 用


14A取 消-->14B開 始 有 得 用.





唔 知 仲 有 無


記 得 好 似 係21M第 一 條 線 正 式 有 得 用 的R Lai



Article 7: (Request 5)

14A 有 得 用 儲 值 票 , 我 都 用 過 。






47839-1


Article 8:


回應:

[01|02]





Re: 今日真係大開眼介


PTC (king@ust.hk) at Sun Feb 13 20:27:58 CST 2000 said:
> S3BL427 (patrick2k@ismart.net) said:


> 近 這 年 來 都 未 見 過 咁 精 彩~~~


>


>





請 問 係 邊 部Volvo俾 人 攪 成 咁 呢?





PTC



Article 8: (Request 1)

> sopp (sopp@parsonsmusic.com) said:


>


> 其 實 我 搭 部42 3AV199 都 差 不 多


> d 人 真 係


>


> sopp


我 覺 得 將 呢D破 壞 公 物o既 人 拉 去 打 靶 就o岩 架o勒








文 爺



Article 8: (Request 2)

235M 車, 9444





> PTC (king@ust.hk) said:


>


> 請 問 係 邊 部Volvo俾 人 攪 成 咁 呢?


>


> PTC






47816-1


Article 9:


回應:

[01|02|03]






Re: 269C正百佳. 咩意思呢請問


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Feb 13 18:15:35 CST 2000 said:
> ................ (rayma@i-cable.com) said:


> 今 日 等  成 四 五 班 車 都 上 唔 到269C,九 巴D站 長 好 死 得 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。





請 問 什 麼 是 正 百 佳?


君 請 使 用 一 個 有 字 的 名 稱



Article 9: (Request 1)

請 勿 使 用 粗 口 諧 音, 或 刻 意 使 用 令 人 聯 想 到


是 粗 口 的 字, 如 有 再 犯, 你 的 貼 文 權 會 被


永 久 終 止.





HKBDB Admin



Article 9: (Request 2)

一 個 粗 口 字, 如 果 你 問 別 人 就 會 知 道 是 甚 麼 字, 在 這 裏 不 便 打 出~



Article 9: (Request 3)

佢 想 打 粗 口 呀






47818-1


Article 10:


回應:

[01|02]






Re: [建議]930客能免費轉乘5/5B


sopp (sopp@parsonsmusic.com) at Sun Feb 13 20:38:41 CST 2000 said:
> 九 巴53站 長 (mctam@netteens.net) said:


> 針 對930不 到 灣 仔/銅 鑼 灣 及 荃 灣 紅 小 能 去 西 環,


> 故 建 議930客 能 免 費 轉 乘5/5B


> (東 西 行 均 何!)





但 他 們 並 沒 有 在 一 起 的 站





sopp



Article 10: (Request 1)

> 錦 才 將 軍 長 駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) said:


>


> 不 但 是930, 960 968和E11 都 應 增 設 該 項(西 行)服 務


> 5/5A/5B





960同968係 九 巴 線 喎,


你 係 咪 想 講962同969?



Article 10: (Request 2)

968 is run by KMB!






47855-1


Article 11:


回應:

[01|02|03]





Re: 點解屯門咁少躉?


S3BL427 (patrick2k@ismart.net) at Sun Feb 13 23:11:50 CST 2000 said:
我 都 覺 得 係, 不 過 我 覺 得 屯 門 有 好 多 鎮 山 之 寶


66M,58X,60X,59X,62X,59M,61X,好 多 勁 車.


我 覺 得 比 金 車 還 吸 引.(起 碼 較 平).


P.S, 我 覺 得 如 果 要 屯 門 區 大 量 加 入 金 車


第 一 樣 先 決 條 件 係 先 要 轉 全 冷~





> 九 巴 反 保 守 派 (h9829631@hkusua.hku.hk) said:


> 除60M以 外,可 不 可 以 加 多 D 躉?


> 本 人 強 烈 爭 取60X同960加 躉



Article 11: (Request 1)

> S3M224 (remusmok@asiaonline.cityu.edu.hk) said:


>


> 為 什 麼 屯 門 要 加 多o的 躉 呢?而 家o的 冷 氣 巴 有 什 麼 不 好?


> 要 知 道 躉 同 其 他 金 車 不 是 人 有 我 就 要 有 的,或 者 因 為 少


> 金 車 就 要 加.當 然,用 金 車o係 一 般 市 民o既 心 目 中 係 服 務


> 進 步o既 象 徵,但 係o係 而 家 低 地 台 巴 士 比 較 缺 乏 之 下,九


> 巴 派 金 車 政 策 一 時 以 競 爭 壓 力 比 較 大o既 地 區 為 先.屯


> 門 競 爭 比 較 少,唯 有 等 下 啦!


>


> 如 果 你 並 非 有 特 別 需 要,我 諗 班 次 夠 密 救 準 準 時 才 是


> 最 重 要 吧!


>


> S3M224





某 程 度 上 我 同 意 你0既 講 法,之 不 過 我 叫 「 反 保 守 派 」 呀!





九 巴 反 保 守 派



Article 11: (Request 2)

其 實 我 都 好 想60X加 躉 架!換 走o的 好 慢o既3AD! :)





快 車 主 義 者S3M224



Article 11: (Request 3}

> 九 巴 反 保 守 派 (h9829631@hkusua.hku.hk) said:


> 除60M以 外,可 不 可 以 加 多 D 躉?


> 本 人 強 烈 爭 取60X同960加 躉





960一 向 都 唔 多 行12米 車


如 果 行ATS又 會 唔 會 太 細 呢 ﹖






47831-1


Article 12:


回應:

[01|02]





Re: 問S3V2


EU5923(S3BL405) (stephenbutt@aol.com) at Sun Feb 13 19:40:47 CST 2000 said:
> 交 通 迷 (wilsonptchan@ctimail3.com) said:


> 請 問S3V2(GK2586)在 去 年 二 月 出 事 後,是 不 是 到 現 在


> 都 未 修 理 好?如 果 是 的 話,那 麼 這 部 車 何 時 才 會 修 理 好


> ?或 是 已 經/將 會 退 役?





未 修 理 好,In Depot To Repair,And No退 役



Article 12: (Request 1)

> 交 通 迷 (wilsonptchan@ctimail3.com) said:


> 有 冇 搞 錯?整  足 足 一 年 都 未 整 好?





S3N92 出 o左 事 十 年 後 至 出 返 來 行 都 係 咁 啦.



Article 12: (Request 2)

我 諗 唔 駛 咁 耐 卦,上 次 見 其 實 差 個 頭 幅,車 身 都 修 好,只 係


未 髹 油,可 能 有o的 部 件 未 到,所 以 要 等,下 希 望 佢 快o的 出


o黎 啦!





S3BL272


屯 門 碼 頭 統 戰 部(巴 士 分 部)部 長






47830-1


Article 13:


回應:

[01|02]





Re: 巴士的座椅都賣廣告?!


269c (heidifmy@netteens.net) at Sun Feb 13 22:46:23 CST 2000 said:
> 史 洛 比 3304L/ DC8 (dc8@school.net.hk) said:


> 今 日 補 完 了 習 , 在 灣 仔 坐 車 回 家 。 上 了23號 的1430.有 一 個 驚 人 的 發 現 ! 就 是 車 了 的 坐 位 , 不 論 上 層 下 層 , 都 是Asia.... .com的 廣 告 。 新 巴 真 是... 又 搞 新 創 作 呢 ?


rt.111 的 3ASV57 也 有.


但 只 有 一 個,


係 hongkong.com 的 .



Article 13: (Request 1)

It is not unusual at all. CTB buses have HSBC.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 13: (Request 2)

­ø ¶ñ ...Õn °O 2500 ³£ ¾Ä HSBC ®y ´È ¼s §i






47812-1


Article 14:


回應:

[01|02]





Re: 教我點係城隧口轉乘九記rt.278X?


SzeKi (jackyyng@netteens.net) at Sun Feb 13 18:38:43 CST 2000 said:
> 小 丸 子 新 巴 開 逢DM6 rt.15C (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> 我 想 問 下,如 我 係 葵 芳MTR站 搭 九 記rt.46X,47X去


> 到 城 隧 口,之 後 點 樣 轉 乘 九 記rt.278X,同 埋 補 幾 多


> $係rt.278X上?


係 搭 地 鐵 出 來 的 話 , 唔 爭 在 挨 多 三 兩 個 站 , 到 大 窩 口


或 者 荃 灣 直 接 上 278X 好 過 啦 。



Article 14: (Request 1)

同 意 你 的 講 法,因 為 現 時278X路 線+46X路 線/47X路 線 全 程 冷 熱 收$10.9倒 不 如 全 程278X路 線 冷 氣 收$10.9盡 好 過.若 果 城 隧 線 是 轉 全 冷 我 都 會 選 擇 由 葵 芳46X路 線/47X路 線+278X路 線 往 北 區.但 現 時 於 繁 忙 時 間 的 城 隧 轉 車 站 乘 搭278X路 線 都 未 必 有 位 給 你 坐,最 好 的 方 法 都 係 於 葵 芳 地 鐵 站 步 行 往 興 芳 路 乘 搭43路 線 於 荃 灣 碼 頭 轉 乘278X路 線 往 北 區,保 証 有 位 給 你 坐.



Article 14: (Request 2)

在 城 隧 轉 車 站 向 前 行 去278X排 隊 位, 補$5.60





欣 盛 的Eric






47804-1


Article 15:


回應:

[01|02]





Re: 應否取消北角將軍澳免費睇樓專車?


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sun Feb 13 18:24:12 CST 2000 said:
> 小 丸 子 新 巴 開 逢DM6 rt.15C (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> 係 北 角 電 氣 道,某 地 產 公 司 有 條 來 往 北 角<-->將 軍 澳


> 某 屋 苑 免 費 睇 樓 專 車,半 小 時 一 班.時 常 有 一 些 來 往 將


> 軍 澳 的 人 士 和 住 位 將 軍 澳 居 民 乘 搭 此free專 車!簡 接


> 令 新 記rt.691,城 記rt.690的 生 意 大 受 影 響,所 以 希 望


> 運 豬 局,下 領 壓 制 此 類 免 費 專 車,保 障 巴 士 公 司 利 益.


>


> JJ4786 rt.15C





Do you know how 'friendly' these real estates developers are


with the government?





From my ponit of view, the relationship between them


is at least much better than that of the bus companies.





These real estates developers, in order to stress


the convenience of transportation, may set up their


own residential bus services.





In the past few years we saw the death of many franchised


bus routes via Central being cut. How about non-


franchised service? The only one I can recall is the


one between Gold Coast and Central, and new ones


still being introduced.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 15: (Request 1)

其 實 運 輸 署 若 要 壓 制 這 類 專 車, 應 向 地 產 發 展 商 索 取 該 樓 盤 的 資 料, 然 後 在 開 賣 時 聯 絡 巴 士 公 司 加 強 所 屬 地 區 的 巴 士 服 務.





欣 盛 的Eric



Article 15: (Request 2)

有 免 費 車 對 乘 客 是 好 事,你 地 是 否 巴 士 公 司 老 闆?


緊 張 巴 士 公 司 盈 利 大 於 一 切?





事 實 上,690/691謀 取 暴 利(15.3),是 時 候 受 到 教 訓!


呢 排 賺 少D都 應 該!





同 樣 情 況 還 有 某 位 於 葵 興 的 電 器 倉 不 時 有 免 費 車


由 金 鐘 去 葵 興,難 道 要 因 保 障930而 不 准 開?





況 且 免 費 車 班 次 不 大 固 定,巴 士 未 必 無 客!





請 理 智 一 點 吧!






47799-1


Article 16:


回應:

[01]





Re: 司機的人生交叉點: 挨埋佢?


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sun Feb 13 18:31:17 CST 2000 said:
> Route 99 Ross Jai (ayeung@vol.net) said:


> 剛 去 完 西 港 城, 就 走 去 搭722 返 屋 企, 1:20pm 到 總 站,


> 到 1:30pm就 有 車 返, 點 知 個 司 機 話: '班 車 1:45pm 開'.


> 咦, 點 解 722 唔 係 十 五 分 鐘 一 班?


>


> 跟 住, 係 總 站 開 始 嗅 到 臭 膠 味, 原 來 架 VA 9 水 滾,


> d 煙 隨 風 吹 埋 身, 十 分 惡 頂, 司 機 隨 後 入 水, 搞 足 三 個


> 字 後, 司 機 便 叫 人 上 車. 一 上 車, 臭 膠 味 已 攻 入 車 廂,


> 不 過 味 就 唔 係 好 勁.


>


> 架 車 高 速 駛 上 東 廊, 到 近 落 東 廊 時, 臭 膠 味 又 不 停 攻 入


> 車 廂, 到 太 古 坊 時, 我 頂 唔 住 落 去 下 層, 點 知 下 層 臭 膠


> 味 仲 勁. 當 時, 我 心 稔, 嗅 埋 嗅 埋d臭 膠 味 會 唔 會 有 事?


>


> 點 知, 當 架 車 去 到 太 古 城, 經 陽 光 照 射 下, 發 現 煙 已 經


> 係 下 層 尾 座 攻 入 架 巴 士 度, 我 只 好 要 求 巴 士 司 機 安 排


> 過 車.


>


> 司 機 話 稔 住 挨 埋 佢, 不 過 我 大 聲 的 要 求 已 變 了 十 幾 人


> 的 要 求, 最 後,司 機 係 太 安 樓 停 車.


>


> 以 前, 搭 中 巴 時, 我 經 常 覺 得 自 己 似 一 架 貨van的 貨,


> 俾 司 機'西'來'西'去. 似 乎 現 在, 巴 士 乘 客 仍 是 司 機


> 心 中 的 一 件 貨, 只 求 快 速 運 你 到 目 的 地, 話 知 你 凍 死,


> 焗 死, 定 係 俾 煙 燻 死.


>


> 認 同 伸 巴 句 口 號'服 務 陰 質, 宣 傳 第 一'的Ross仔





I strongly suggest you to report this case to the


bus company.





If you receive no explaination from the bus company,


then please report the case to either TD or the media.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 16: (Request 1)

> 愛72A 的GX 7271 (dicksony@netteens.net) said:


>


> Maybe they have to write report ! so they want to........





寫 Report 佢 都 唔 會 有 問 題


唔 通 要 等 部 車 燒 著 才 停 車 過 客 咩





sopp






47798-1


Article 17:


回應:

[01]





Re: 點解鴨車同雞車...


ES6310 (phoenix_lau@ctimail3.com) at Sun Feb 13 18:03:04 CST 2000 said:
> Beyond, WMW (chan-chan@i-cable.com) said:


> 唔 用 半 駕 駛 艙 ?


> 我 覺 得 用 的 原 因 :


> 1.前 門 位 置 又 窄 又 企 唔 到 人


> 2.熱 力 和 噪 音 都 由 司 機 承 受 晒 , 比0的0野 遮 住 仲 好


> 3.錢 箱 比 個 倒 後 鏡 望0下 都 得 啦 , 司 機 咪 唔 駛 擰 轉 身


> 4.仲 可 以 用 埋 八 仔








因 為 雞 和JUBILANT係 新 一 代 前 置 引 擎 車 ,


當 然 不 會 再 用 在 那 時(70S尾)已 屬 過 氣 的 半 駕 駛 艙!



Article 17: (Request 1)

> SzeKi (jackyyng@netteens.net) said:


> 原 因 好 簡 單 ︰


> 因 為 要 行 一 人 控 制 模 式 (英 文 唔 記 得 左 添 !) , 故 改 用


> 全 駕 駛 艙 方 便 司 機 , 唔 洗 倒 轉 頭 睇 人 入 銀 仔 。





係 唔 係 OMO (One Man Operation)?





VA52






47785-1


Article 18:


回應:

[01|02]





Re: 【要求查證】九巴是否買了超奧10.6米﹖


KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) at Sun Feb 13 15:06:35 CST 2000 said:
> ASV540/3ASV3 (bhywong@one.net.au) said:


> 琴 日 睇 到 一 篇 文 ﹐ 有 位 仁 兄 話 九 巴 買 左 超 奧10.6米 ﹐


> 我 有 以 下 問 題 想 查 證 ﹕


> (1)訂 購 幾 多 部


> (2)是 雙 門 版 定 單 門 版 ﹖


> (3)車 身 是 否ALX500﹖


> (4)幾 時 到 達 香 港 ﹖


>


> 唔 該 晒 ﹗


>


請 問 係 邊 一 篇 提 過 呢?


因  九 巴 今 年 應 無 訂 十 米 車 的.



Article 18: (Request 1)

好 像 在 其 中 一 次 交 通 展 中


提 及 超 奧 有 幾 個 長 度 的





sopp



Article 18: (Request 2)

> 請 問 係 邊 一 篇 提 過 呢?





相 信 係呢 篇 文?






47802-1


Article 19:


回應:

[01]





Re: 港島綠小53取消的啟發


R Lai (raymansc@ismart.net) at Sun Feb 13 19:45:07 CST 2000 said:
> LF260 (cotquean@netvigator.com) said:


> 不 論 港 九 新 界 地 區 ,


> 運 輸 署 有 沒 有 試 過 , 因 為 要 保 障 某 一 條 巴 士  的 客 量 ,


> 而 取 消 與 之 重 疊 的 綠 色 小 巴 路  ?





請 問 港 島53何 時 及 為 何 取 消.


不 過, 我 相 信 未 必 同 保 障 巴 士 有 關.


因 為 港53的 客 量 一 般, 唔 係 太 好 客.





公 共 小 型 巴 士 資 料 庫


歡 迎 你 提 供 資 料


R Lai



Article 19: (Request 1)

GMB 53?Is it Wah Kwai to Central?


TD want to protect 43/43X?






47847-1


Article 20:


回應:

[01]





Re: 一個傳聞!雖與巴士冇關,但對新記城記生意有影響:


KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) at Sun Feb 13 23:09:17 CST 2000 said:
> 小 丸 子 新 巴 開 逢DM6 rt.15C (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> 有 一 傳 聞!就 是 位 於 小 西 灣 地 王 的''藍 灣 半 島''將 來


> 的 海 濱 公 園 起 一 條 單 車 徑 由 小 西 灣 至 筲 箕 灣 愛 秩 序 灣


> 的 單 車 徑.到 時d人 會 改 用 單 車 來 往 小 西 灣 和 筲 箕 灣,而


> 捨 棄 新 記rt.82,84,城 記rt.85呢?


>


>


> JJ4786 rt.15C





看 來 閣 下 十 分 關 心 這 個 新 地 盤,


但 而 家 先 而 開 買,距 離 入 伙 還 有 一 大 段 時 間.


那 麼 你 的 憂 慮 是 否 紀 人 憂 天 且 言 之 尚 早 呢?



Article 20: (Request 1)

> u.best (china@ismart.net) said:


>


> You can travel between Sha Tin and Tai Po by


> bicycle,is the demand of KCR decreased?





你 又 講 得 冇 道 理 喎 , 好 少 會 同 你 意 見 一 樣 。


咁 又 真 係 幾 難 想 像 一 班 西 裝 友 同 一 班OL踩 單 車...


如 果 真 係 有OL日 日 踩...咁 又 唔 錯 喎.......hehe





所 以 我 都 覺 得 對 客 量 唔 會 有 大 改 變






47833-1


Article 21:


回應:

[01]





Re: 問板主如何以題目尋貼文


y k shum (ykshum@mit.edu) at Sun Feb 13 23:10:27 CST 2000 said:
> PTC (king@ust.hk) said:


>


> 我 諗 佢 個 意 思 係 可 唔 可 以 好 似microsoft.com 咁


> 鍵 入keyword就 可 以search the site.


>


> PTC





This is a great idea. A 'search for author' will


also be very useful.





y k



Article 21: (Request 1)

對 不 起, 不 明 白 你 想 問 什 麼.





HKBDB Admin






47829-1


Article 22:


回應:

[01|02]






Re: [問路]Tuen Mun-->Kowloon Tong


LEMON (i-ray@i-cable.com) at Sun Feb 13 19:40:16 CST 2000 said:
> EU5923(S3BL405) (stephenbutt@aol.com) said:


> I Live In Butterfly Bay-->Kowloon Tong M.T.R.,The Faster,Cheapest way


> Time:Before 09:30 arrive





請 你 乘 搭59X路 線 於 美 孚 落 車 轉 乘 地 鐵 往 九 龍 塘.



Article 22: (Request 1)

我 覺 得o係 長 沙 灣 廣 場 對 面 比 較 好,一 落 車 就 係 荔 枝 角 站.





S3BL272


屯 門 碼 頭 統 戰 部(巴 士 分 部)部 長



Article 22: (Request 2)

> EU5923(S3BL405) (stephenbutt@aol.com) said:


> I Live In Butterfly Bay-->Kowloon Tong M.T.R.,The Faster,Cheapest way


> Time:Before 09:30 arrive





試 下 坐59M往 荃 灣 地 鐵 站 , 再 轉 乘 地 鐵 到 九 龍 塘 ; 或


乘59X往 旺 角 火 車 站 , 轉 乘 北 行 火 車 到 九 龍 塘





~~~Tony(S3M61)~~~






47827-1


Article 23:


回應:

[01]





買巴士:


S3BL264 (albert@dascom.com.hk) at Sun Feb 13 19:22:48 CST 2000 said:
九 巴 、CTB、 新 巴 :


請 問 各 巴 士 製 造 商


買 巴 士 一 定 有 車 輪 蓋 送 ? ? ? ? ?



Article 23: (Request 1)

請 不 要 另 貼 新 文 來 修 改 你 的 文 章





HKBDB Admin






47826-1


Article 24:


回應:

[00]





Re: 將鐵通車後,隧巴rt.690,691,693,694會否被摺埋?


PARANOiA 180 (levi118@netteens.net) at Sun Feb 13 19:17:10 CST 2000 said:
> LF260 (cotquean@netvigator.com) said:


>


>


> 又 不 用 太 抬 舉 地 鐵  ,


> 否 則 香  島 好 多 線 一 早 要 摺 埋 啦 !


>


> 694由 開 辦 至 今 客 量 一 直 麻 麻 , 到 時 都 要 搞 搞 新 意 思 。





請 問694又 可 以 如 何 搞 搞 新 意 思,改 經 坑 口??






47825-1


Article 25:


回應:

[01]





Re: 新記rt.4X全日後,可否搶城記rt.40,40M的客?


LF260 (cotquean@netvigator.com) at Sun Feb 13 19:11:53 CST 2000 said:
> 小 丸 子 新 巴 開 逢DM6 rt.15C (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> As title:


>


> thx!


>


> JJ4786 rt.15C





要 睇 新 巴 收 費 如 何 , 收6.2都 係 無 得 爭 !



Article 25: (Request 1)

Don't forget RMB!


Since 1-2 p.m,You can take RMB from Wah Fu


to Wan Chai,via Connaught Rd West and Central,


charge $6,this is 4X already!





You can see that only few passengers take 40/40M


nowadyas at non-peak hours from Wah Fu


The passengers of 40/40M mainly come from


Mid Level according to the cheap fare!






47820-1


Article 26:


回應:

[01]





Re: READ HKBDB Problem


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Feb 13 18:20:23 CST 2000 said:
> Jason Hei (Leoahchau@ctimail.com) said:


> WhY I use IE5 Big-5 Chinese Text Suport can't read HKBDB? But others pages can, any way to fix it?





試 試 這 個:


http://main.webcomm.com.hj/cgi-bin/hkbdb/main.cgi



Article 26: (Request 1)

Also can't bor...


Just can show the Chinese Word of HKBDB at the top.






47819-1


Article 27:


回應:

[01]





Re: 問930客量


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Sun Feb 13 18:23:46 CST 2000 said:
> 九 巴53站 長 (mctam@netteens.net) said:


> 荃 灣 過 海 紅 小 現 改 為 經 荃 灣 路 直 出 港 島,究 竟930


> 是 多  客(因 葵 芳 出 港 島 沒 了 競 爭 對 手)還 是 少  客


> (因 紅 小 經 荃 灣 路)


客 量 普 通,繁 忙 時 間 有60--80%的 客 量,若 果 在 非 繁 忙


時 間 就 只 得20---50%的 客 量,除 非 減 價 和 延 長 路 線 至


銅 鑼 灣,否 則 可 以 接 埋(查 因930票 價 仲 貴 過 地 鐵


和 紅 小)!



Article 27: (Request 1)

非 繁 忙 時 間 得20->50%的 客 量 都 有 得 賺


何 需 接 埋





非 繁 忙 時 間 等 紅 小 要 等30分 鐘


比 你 你 搭930 or 紅 小


況 且 930 主 要 客 是 中 上 環 客 ( Mainly 上 環 客 )


又 何 需 接 埋





在 中 上 環 搭930都 可 以 快 過 紅 小 啦


相 差3毫 子 而 已





還 有d人 好 像 不 甚 喜 愛 由 中 環 站 行 去 香 港 站





sopp






47786-1


Article 28:


回應:

[01]





【問清楚】Traffic Giant


ASV540/3ASV3 (bhywong@one.net.au) at Sun Feb 13 11:37:00 CST 2000 said:
究 竟TG 在 香 港 推 出 發 售 未 呢 ﹖





如 果 賣 緊 ﹐ 請 問 ﹕


(1)正 版/翻 版 價 錢


(2)邊 度 買 到 ﹖


(3)是 否 英 文 版 ﹖


(4)有 無 板 友 玩 緊 ﹖





如 果 未 賣 ﹐ 請 問 ﹕


(1)幾 時 開 始 賣 ﹖





另 問 遊 戲 內 容 ﹕


(1)可 唔 可 以 好 似TransportTycoon o甘 設 定 左/右 汰 駕 駛 呢 ﹖


(2)有 無 真 實o既 巴 士 製 造 商 或 製 造 型 號 ﹖


(3)有 無 真 實 國 家/城 市 ﹖





暫 時 問o甘 多 ﹐ 因 為 我 實 在 太 想 買 喇 ﹗


唔 該 晒 各 位 ﹗





ASV540/3ASV3



Article 28: (Request 1)

> (1)幾 時 開 始 賣 ﹖


>


德 文 二 月


英 文 首 季


> 另 問 遊 戲 內 容 ﹕


> (1)可 唔 可 以 好 似TransportTycoon o甘 設 定 左/右 汰 駕 駛 呢 ﹖


唔 知 , 但 應 該 唔 可 以 , 因 為 這 隻 遊 戲 的 巴 士 連


車 門 都 有 。


> (2)有 無 真 實o既 巴 士 製 造 商 或 製 造 型 號 ﹖


我 在 圖 中 看 過 一 架 類 似 平 治 小 型 巴 士 的 物 體 ,


或 者 是 影 射 真 的 公 司 吧 。


> (3)有 無 真 實 國 家/城 市 ﹖


一 定 有 德 國 , 其 它 就 唔 知






47800-1


Article 29:


回應:

[01]





Re: 入巴士迷會點解咁耐都未有回音......


AC (kychan@start3.com) at Sun Feb 13 17:16:04 CST 2000 said:
> *~*7 2 X ! !*~* (tckmail@hknet.com) said:


> 我 過 年 前 諗 住 入cbfc, 入 了 錢 去 銀 行 , 寄 了 入 數 紙 、 填 好 表 格 , 已 寄 出 , 但 點 解 到 而 家 都 未 有 人 通 知 我 呢 ?





等 下 先!


我11月 記 信,今 月 才 番 來.


好 幔



Article 29: (Request 1)

咁 我 一 月 寄 要 等 到 幾 時 呢 ﹖


四 月 ﹖ 沒 有 了 四 份 一 年 會 籍........






47856-1


Article 30:


回應:

[01]





Re: 請問巴士上用邊一類型滅火筒?


慈雲山居民martin (lck1000@hkstar.com) at Sun Feb 13 22:44:58 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 巴 士 上 用 邊 一 類 型 滅 火 筒?





==================================================


多 數 係 用 二 氧 化 碳o既 滅 火 筒





慈 雲 山 居 民martin



Article 30: (Request 1)

二 氧 化 碳 滅 火 筒 好 似 係 黑 色 架 喎 。


而 巴 士 上 的 滅 火 筒 好 似 係 紅 色 的


紅 色 的 滅 火 筒 就 只 係 水 來....


但 用 水 來 救 車 火 好 似 唔 係 太0岩....


用 奶 白 色 的 化 學 泡 沫 好 似0岩0的






47852-1


Article 31:


回應:

[00]





Re: 問33系列的車牌一問


M21 (wlyuengt@netvigator.com) at Sun Feb 13 22:41:00 CST 2000 said:
> 喜 歡BL85沙 仔 迷 (wong01@netteens.net) said:


> 3301至3333的 車 牌 是 幾 多





此 頁 有 記 載 33 系 車 牌 資 料






47850-1


Article 32:


回應:

[01]





Urgently Sell: LV128 Model


Jason Hei (Leoahchau@ctimail.com) at Sun Feb 13 21:22:30 CST 2000 said:
For Sell very urgent!!


LV128 models by ABC


2000pcs produce only.


Never Played (98% new)


$320 (Can bargain, but not lower than $305)


Please E-mail me! Thanks very urgent!!





Jason Hei



Article 32: (Request 1)

本 板 不 容 許 商 業 廣 告, 請 刪 去 你 的 文 章.





HKBDB Admin






47842-1


Article 33:


回應:

[01]





[統計]有邊D總站名用o左新膠牌


PTC (king@ust.hk) at Sun Feb 13 20:26:04 CST 2000 said:
自 從 有6部 龍 躉 轉o左 去 行271之 後,


發 覺 九 記 用o左 粗 黑 體 取 代 以 前o既 黑 體,


請 問 有 邊D總 站 名 用o左 新 字 體 呢?


私 家 車


長 沙 灣(甘 泉 街)


九 龍 城 碼 頭


九 龍 地 鐵 站


觀 塘 碼 頭


麗 港 城


黃 埔 花 園


深 水 步 ( 東 京 街 )


維 港 灣


大 埔 火 車 站


聯 和 墟 至 粉 嶺 火 車 站 〔 循 環 線 〕


天 耀


天 慈


天 瑞


天 水 圍 市 中 心


富 亨


尖 沙 咀(廣 東 道)


錦 英 苑 至 黃 大 仙 〔 循 環 線 〕


錦 英 苑


沙 田 火 車 站


駿 景 園


顯 徑


 業-尖 沙 咀 東 〔 循 環 線 〕


馬 鞍 山 市 中 心 至 大 學 火 車 站 〔 循 環 線 〕


尚 德


尚 德(唐 德 街)


九 龍 城 ( 太 子 道 東 )


中 環 渡 輪 碼 頭


灣 仔 碼 頭WAN CHAI FERRY PIER


銅 鑼 灣


小 西 灣





另 想 問 問271之 類o既 躉 用 號 碼 牌 係 用 乜 字 體 呢?


即 係 呢 款 號 碼 字:


新 字 體


舊 字 體





謝 謝





牌 迷PTC



Article 33: (Request 1)

順 天 - 旺 角 〔 循 環 線 〕


太 和 - 大 埔 墟 〔 循 環 線 〕


富 亨 - 大 埔 中 心 〔 循 環 線 〕


大 埔 中 心


奧 運 站


太 和


富 善





p.s.其 實 當 那 個 地 點 牌 就 黎 無 存 貨 時 , 便 會 生 產 新 牌 出 來 , 如 果 那 個 地 點 牌 換 新 的 , 表 示 那 個 地 點 牌 減 少 了.


----


請 開ICQ!!






47828-1


Article 34:


回應:

[01]





[網頁廣告] 新巴LM7大相 , 九巴攪牌機超炫版 及 多項更新


尚德九尾熊 (syhung@i-cable.com) at Sun Feb 13 19:23:39 CST 2000 said:
13-02-2000 尚 德 九 尾 熊 之 更 新 項 目:



  • 每 週 大 相:


    本 週 大 相 是 行 走82號 的 利 蘭 奧;林 比 安 ~ #LM7.



  • 巴 士 攪 牌:


    -九 巴 攪 牌 機 歷 史 路 線 加 入33, 48, 68.


    -九 巴 攪 牌 機 超 炫 版 開 幕.









立 即 進 入





覺 得 金MAN靚 過2500的


KMBear


kmbear.mainpge.net



Article 34: (Request 1)

點 解 我 用Netscape 4.02 出o既 日 期 係


今 天 是3900年11月13日 o既?





PTC






47815-1


Article 35:


回應:

[00]





Re: [板務建議]掛牌/字軌糾察


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Sun Feb 13 18:17:03 CST 2000 said:
> Cityflyer A12 (yu880113@netteens.net) said:


> 既 然 板 主 不 能 抽 空 來 管 理 字 軌 表,我 建 議 每 條 路 線 增


> 設 字 軌 糾 察,字 軌 糾 察 不 能 更 改 負 責 人 的 字 軌 內 容,只 能 檢


> 查 該 表 的 內 容 對 不 對/有 否 好 耐 都 不 更 新.板 主 可 在'板 主


> 專 用 區'下 面 增 設:


> 1.字 軌 空 缺


> 2.字 軌 糾 察 空 缺


> 3.字 軌 資 料 錯 誤


> 當 字 軌 負 責 人 經 屢 次 警 告 後 又 不 更 新,板 主 可 將 他 革 職,而 該 線 的 字 軌 糾 察 有 優 先 權 當 該 線 的 負 責 人,若 不 願 意,才 挭


> 出 來 放 線 。


>


> 板 主 若 覺 得 合 適 的 話,可 電 郵/致 電 給 我.(因 為D Grammar 好 差,可 能 令 你 誤 解 意 思 。)


>


> Cityflyer A12





我 認 為 這 個 建 議 真 好!板 主 不 仿 考 慮 這 個 建 議!







47810-1


Article 36:


回應:

[00]





Re: 3AV232 (HE376)一問


VA47笑傑 (hj2127@netvigator.com) at Sun Feb 13 18:01:52 CST 2000 said:
> 喜 歡BL85沙 仔 迷 (wong01@netteens.net) said:


> 本 人 在 街 上 看 見 該 車 上 層 冷 氣 槽(兩 條 都 望 晒),


> 但 竟 然 沒 有 收 音 機 裝 置,因 此 本 人 懷 疑 該 車


> 是 否 己 裝 上 收 音 機?





你 有 冇 睇 錯 呀?冇 理 由o架!!!





另DA95係 行18,不 是 行2A.


敬 請 留 意!





VA47笑 傑






47809-1


Article 37:


回應:

[01]





請問九巴,城巴,新巴的千禧巴,龍年巴及金man行及到時間!


AC (kychan@start3.com) at Sun Feb 13 17:42:39 CST 2000 said:
請 問 九 巴,城 巴,新 巴 的 千 禧 巴,龍 年 巴 及 金man行  及 到 時 間!


及3301L





共8部!





Thanks!Thanks!Thanks!Thanks!Thanks!Thanks!Thanks!Thanks!Thanks!



Article 37: (Request 1)

金 MAN 未 出 牌.






47807-1


Article 38:


回應:

[00]





Re: 九巴61X車隊一問


ES6310 (phoenix_lau@ctimail3.com) at Sun Feb 13 17:51:07 CST 2000 said:
> 喜 歡BL85沙 仔 迷 (wong01@netteens.net) said:


> 請 問 以 下 四 輛S3V是 否 仍 在61X線 服 務?


> S3V11 (GK8522)


> S3V15 (GK9063)


> S3V17 (GK9141)


> S3V21 (GK9583)








只 有GK9063/GK9141仍 在61X,


其 餘 兩 部 係K廠 後 備 ,


經 常 跑 澳 廠 線 。






47805-1


Article 39:


回應:

[01]





尋車


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Sun Feb 13 18:43:20 CST 2000 said:
請 問 以 下 車 輛 現 時 在 那 廠 和 那 線 服 務?


S3BL402 (EU4965) (現 時 是 否 在L廠2E線)


S3BL403 (EU5295)


S3BL407 (EU6267)


S3BL390 (EH9592)


S3BL298 (DZ296)


S3M88 (DR8903)


謝 謝 幫 忙!



Article 39: (Request 1)

> S3BL402 (EU4965) (現 時 是 否 在L廠2E線)


是 。


> S3BL403 (EU5295)


> S3BL407 (EU6267)


> S3BL390 (EH9592)





全 屬K廠 後 備 。


> S3BL298 (DZ296)





59A。


> 謝 謝 幫 忙!





別 客 氣!






47797-1


Article 40:


回應:

[00]





Re: 問: 104


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sun Feb 13 18:36:19 CST 2000 said:
> ML33 (terencechan@ctimail3.com) said:


> 請 問 而 家 早 上 仲 有 無 熱 狗 做104


> 紅 隧 口 特 車?


>


> ML33





I can't give you a definite answer, though from my


observation, the SF has been replaced by another


SLF bus with narrow entrance and wide exit...


33xxL





100/911R/M1/300/917 Wong






47796-1


Article 41:


回應:

[00]





Re: many questions!


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Sun Feb 13 19:34:14 CST 2000 said:
> Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) said:


> 1, where can i take photo of these buses?


>


> CTB ~


> B10M


City One Shatin, Admiralty


> B12


ditto


> PLAXTON/ALX B6


Plaxton: 76, 95C, 12?


ALX: 29R? (1315), 260, sometimes 95C


> 14xx


12, 117?


>


> NWFB ~


> LV


9?, 88?, 81?


> 14xx


23, 110 today


> ML


8, 43X


>


>



>


> 2, ML,DC,CX,LV 掛 邊 條 線


8?, 43X; M21, 110; CMB; 81, 95


>


>



>


> 3, 元 朗 去 北 角 碼 頭/西 灣 河 碼 頭/


> 杏 花 村 廠 搭 乜 野 車 最 快/平??(BUSES ONLY)


>


> Thanks!


>


>
Sodium BENZo@te


>






47793-1


Article 42:


回應:

[01]





Re: 九巴會否翻新AL.AD車隊


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Sun Feb 13 14:43:13 CST 2000 said:
> cat (wingkaya@netvigator.com) said:


> 跟 城 巴 現 已 翻 新 利 籣 及 富 豪 十 二 米 及 新 巴 己 翻 新 丹 尼 士(DA)車 隊 由 以 前3+2座 位


> 改 做2+2座 位.九 巴 會 否 跟 隨 城 巴 及 新 巴 的 做 法.問 何 時 會 翻 新AD.AL車 隊





九 巴 一 早 已 講 過 會 用 自 然 淘 汰 方 式 將 車 隊 逐


步 轉 變 成 全 線2+2車 隊 , 換 言 之 , 舊 冷 氣 巴 士


即 使 翻 新 後 仍 會 以2+3的 座 位 形 式 。





不 改 座 位 都 仍 有 其 好 處 , 一 來 在 人 多 的 時 候


,2+3仍 可 發 揮 較 大 的 載 客 功 能 , 令 巴 士 不 會


太 快 便 頂 閘 ; 二 來 九 巴 有 可 能 在 改 裝 車 廂 後


依 然 用 窄 位 , 那 麼 我 寧 可 要2+3了 , 至 少 兩 個


人 坐 在 三 座 位 時 無 咁 迫 先 !





Christopher



Article 42: (Request 1)

看 過 年 鑑 一 篇 文 章 有 以 下 一 段:





'作 為 九 巴 的 商 務 總 監, 伍 穎 梅 展 望 未 來 發 展 時, 仍 是 強


調 一 句 說 話, 就 是'與 時 並 進',





'表 示 要 把 九 巴 帶 引 進 全 港 最 佳 形 象 的 公 共 運 輸 機 構..'





'對 於 達 致 這 個 長 遠 目 標, 她 很 有 信 心 說, 為 期 不 遠 了.'





看 完 這 段 訪 問 九 巴 商 務 總 監 的 文 章, 實 在 有 點 不 安, 不


知 有 多 少 投 訴 謂 坐 位 太 窄, 3+2座 位 不 合 時 宜 等 當 前 應


改 善 的 事, 九 巴 久 久 不 肯 作 出 改 善. 這 位 高 層 還


擺 出 一 副 對 目 前 表 現 很 滿 意 的 模 樣, 這 種 思 維 實 在 應 要 自 我 檢 討 一 下..








> 不 改 座 位 都 仍 有 其 好 處 , 一 來 在 人 多 的 時 候


> ,2+3仍 可 發 揮 較 大 的 載 客 功 能 , 令 巴 士 不 會


> 太 快 便 頂 閘 ; 二 來 九 巴 有 可 能 在 改 裝





如 你 所 說, 上 層 安 裝3+3坐 位 更 好 了. 像 大 陸 的 小 巴 一 樣,


在 兩 座 位 旁 拉 多 一 張 摺 位 吧. 問 題 是 座 位size實 在 太 窄,


這 是 九 巴 必 須 改 善 的. 如 果 容 易 頂 閘, 便 請 加 班 行 走,


這 是 作 為 公 營 巴 士 公 司 的 責 任.






47791-1


Article 43:


回應:

[00]





Re: 座椅大細超


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Feb 13 13:51:09 CST 2000 said:
> LF260 (cotquean@netvigator.com) said:


> 大 家 有 無 想 過 , 為 何 新 巴3043-3062的 座 椅


> 會 裝 上 頭 枕 呢 ?


> 點 解 又 不 裝 在33XXL上 的 座 椅 上 呢 ?


可 能33xxL 太 矮 了, 裝 了 會 令 乘 客 不 便 呢


> 會 不 會 是 為 了 當 時 的 機 場  而 設 的 呢 。


我 就 不 覺 得 是 這 個 原 因, 同 期 的 紅 柱 躉 也 有 這 個 裝 置


> 希 望 新 巴 幾 年 後 , 更 換 車 隊 座 椅 絲 絨 面 時 ,


> 會 好 似 九 巴 的 金MAN一 樣 , 加 裝 頭 枕....


>


> 服 務 未 盡 優 質 , 座 椅 最 是 敗 筆






47853-1


Article 44:


回應:

[00]





【相片分享】 DA95 今日行 18


DenniS DA54 (da54@netteens.net) at Sun Feb 13 21:40:49 CST 2000 said:
DA95





--


稍 後 本 相 片 亦 將 存 放 於 下 列 網 頁 以 供 瀏 覽:


- 新 巴 冷 鷹 五 四 之 頁 (http://w3.to/da54)


- 巴 士 資 訊 網 (http://members.hknet.com/~chopchoi/)


--


網 頁 推 介:


世 界 交 通 之 友 網 頁(http://www.utfa.org.hk)






47861-1


Article 45:


回應:

[00]





[細佬遊巴士河遊記] 影城/新巴龍年巴士


細佬~郵差叔叔 (ausaiho@netvigator.com) at Sun Feb 13 22:37:51 CST 2000 said:
我 昨 天(週 六)當 我 早 上 開 工 時, 在 中 環 無 意 之 間 竟 見 城 巴 2282 (龍 年 巴 士) 行 1 !!! 當 時 我 已 決 心 在 lunch 去 跑 馬 地 去 影 該 龍 年 巴 士.





我 在 怡 和 大 廈 外 乘 1 (巴 士 編 號 238) 往 跑 馬 地, 約 早 上 11:00 到 達 跑 馬 地(上)總 站, 大 約 11:30 (好 像 是, 我 忘 了 正 確 時 間), 2282 終 於 抵 達 跑 馬 地(上)總 站, 我 拿 了 相 機 不 斷 影 相, 當 時 現 場 已 有 一 個 巴 士 迷 等 候 及 影 相, 我 也 影 了 不 少, 前 又 影, 後 又 影, 側 邊 又 影, 全 車 身 又 影, 總 之 影 到 的 地 方 我 都 盡 量 影, 終 於 影 了 半 卷 36 既 菲 林, 而 該 巴 士 迷 還 繼 續 影. 我 逗 留 了 不 久, 約 11:45, 我 再 行 往 景 光 街 乘 5A 諗 住 去 灣 仔 行 一 陣 才 繼 續 返 工(為 何 搭 5A ? 因 為 平 過 搭 1 嘛~), 我 由 皇 后 大 道 行 往 菲 林 明 道, 當 抵 達 軒 尼 詩 道/菲 林 明 道 街 口 時, 怎 知 我 竟 見 新 巴 龍 年 巴 士 行 680 返 中 環!!! 我 當 時 即 刻 上 了 2 往 中 環 總 站, 當 2 駛 經 林 士 街 總 站 時, 我 竟 見 該 城 巴 龍 年 巴 士 經 已 轉 了 路 線 編 號~ 307往 大 埔 中 心!!! 唔 怪 得 知 我 一 路 都 見 唔 到 城 巴 呢 架 龍 年 巴 士 返 轉 頭 啦!!! 原 來 下 午 攝 307 !!!





當 2 到 了 總 站 後, 該 新 巴 龍 年 巴 士 經 已 在 場, 現 在 還 有 成 班 巴 士 迷 手 拿 相 機 在 守 候, 而 那 個 在 跑 馬 地 影 相 的 巴 士 迷 也 在 場, 約 12 時 多, 新 巴 龍 年 巴 士 1087 已 駛 出 總 站 少 許 並 停 下, 眾 巴 士 迷 已 急 不 及 待 地 狂 影 相 了, 當 然 包 括 我 啦, 我 又 係 每 個 角 度 都 有 影, 影 下 全 身, 影 下 車 頭 等, 卒 之 不 久 我 影 完 了, 該 新 巴 680 (龍 年 巴 士 1087) 亦 駛 出 總 站 往 利 安 了, 我 卷 菲 林 亦 告 用 完 了, 當 時 已 是 約 12:45 了, 我 行 回 信 德 中 心 外 搭 車 回 中 環 開 工 了.





當 車 駛 到 林 士 街 總 站, 那 班 巴 士 迷 在 場 還 在 影 林 士 街 逗 留 的 城 巴 版 龍 年 巴 士 相.





當 我 在 怡 和 大 廈 落 車 後 不 久, 該 城 巴 龍 年 巴 士 經 交 易 廣 場U turn 駛 往 上 環 接 客 了...





<完>






47860-1


Article 46:


回應:

[00]





Re: 問曾行走九巴78K之勝利二型資料.


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sun Feb 13 22:54:05 CST 2000 said:
> LV83 CM2681 (an7@isicmail.com) said:


> 如 題,唔 該 晒!





掛 牌: G CY3573,CC8069 (花 都 廣 場 廣 告).


70x 早 上 攝 車:CJ4568,CK5601,CK5456





GZ5818/Tonio Tse






47859-1


Article 47:


回應:

[00]





點解今日新巴25號09:00至22:00經炮台山道?


Billy仔~新巴25 (billy25@i-cable.com) at Sun Feb 13 22:37:09 CST 2000 said:
點 解 今 日 新 巴25號09:00至22:00經 炮 台 山 道?





Please answer~





Thanks!





新 巴25






47858-1


Article 48:


回應:

[00]





點解石籬總站滿是安蔭巴士?


SzeKi (jackyyng@netteens.net) at Sun Feb 13 22:35:08 CST 2000 said:
今 日 出 開 去 旺 角 經 過 石 籬 總 站 , 見 到 站 裏 面 ,


擺 站 的 五 架 車 中 , 只 有 一 架 係 停 石 籬 的 31B , 其


他 都 係 去 安 蔭 的 35A 和 235M 。 點 解 呢 個 總 站 成 日 都 有


咁 多 停 安 蔭 的 巴 士 呢 ?





另 , 大 家 會 否 覺 得 31M, 32, 35A 同 36B 成 日 要 入 石 籬


總 站 好 唔 方 便 ?






47857-1


Article 49:


回應:

[00]





Re: 九巴在上水是否有兩個廠?


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sun Feb 13 22:55:41 CST 2000 said:
> LV83 CM2681 (an7@isicmail.com) said:


> 如 題,唔 該 晒!





是, 但 新 廠(彩 順 街)只 是 用 來 泊 車.





GZ5818/Tonio Tse






47854-1


Article 50:


回應:

[01]





Re: [路線建議]荃灣區路線重組


麥泰來 (johnnywc@netteens.net) at Sun Feb 13 22:51:29 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> (1)將39A路 線{荃 灣 碼 頭 至 荃 威 花 園(循 環 線)}全 線 改 用 空 調 巴 士 服 務.


> 服 務 時 間:


> 荃 灣 碼 頭 開:0535<---->0045


> 班 次 加 密 每5至10分 鐘 一 班


> 全 程 收 費:$3.2


> 用 車:全 線 改 用AV,AD,AL


>


> (2)將39M路 線(荃 灣 地 鐵 站 至 荃 威 花 園)取 消.


>


> (3)將30X路 線(荃 威 花 園 至 黃 埔 花 園)更 改 總 站 為(荃 威 花 園 至 奧 運 站).


> 荃 威 花 園 開 途 經:荃 景 圍,青 山 公 路,西 樓 角 路,大 河 道,沙 咀 道,德 士 古 道,荃 青 交 匯 處,荃 灣 路,葵 涌 道,長 沙 灣 道,彌 敦 道,旺 角 道,西 洋 菜 南 街,亞 皆 老 街,櫻 桃 街 及 海 景 街.


> 奧 運 站 開 途 經:D2路,櫻 桃 街,大 角 咀 道,未 命 名 路,櫻 桃 街,亞 皆 老 街,新 填 地 街,旺 角 道,彌 敦 道,荔 枝 角 道,黃 竹 街,長 沙 灣 道,荔 枝 角 道,葵 涌 道,荃 灣 路,荃 青 交 匯 處,德 士 古 道,沙 咀 道,大 河 道,青 山 公 路,荃 景 圍,安 賢 街 及 荃 景 圍.


> 服 務 時 間:


> 荃 威 花 園 開:0545<---->2335


> 奧 運 站 開:0555<---->0015


> 班 次 維 持 每10至20分 鐘 一 班.


> 全 程 收 費:$4.7(熱)/$6.5(冷)


> 美 孚 往 奧 運 站:$3.5(熱)/$5.0(冷)


> 彌 敦 道 往 奧 運 站:$4.2(冷)


> 美 孚 往 荃 威 花 園:$4.2(熱)/$5.2(冷)


> 用 車:維 持 不 變


>


> (4)加 開230B路 線(荃 威 花 園 至 彩 虹).


> 荃 威 花 園 開 途 經:荃 景 圍,青 山 公 路,西 樓 角 路,大 河 道,沙 咀 道,德 士 古 道,荃 青 交 匯 處,荃 灣 路,葵 涌 道,青 葵 公 路,西 九 龍 快 速 公 路 之 後 跟E23路 線 往 彩 虹.


> 彩 虹 開 途 經:跟E23路 線 駛 至 西 九 龍 快 速 公 路 之 後 經 青 葵 公 路,荃 灣 路,荃 青 交 匯 處,德 士 古 道,沙 咀 道,大 河 道,青 山 公 路,荃 景 圍,安 賢 街 及 荃 景 圍.


> 服 務 時 間:


> 荃 威 花 園 開:0545<---->2335


> 彩 虹 開:0610<---->0000


> 班 次:10<---->20min


> 全 程 收 費:$8.0


> 佐 敦 道 往 彩 虹:$5.2


> 荃 灣(沙 咀 道)往 荃 威 花 園:$4.2


> 用 車:8部AV,7部AD,7部ATS


>


> (5)將234X路 線{灣 景 花 園 至 尖 沙 咀(漢 口 道)}更 改 路 線:


> 灣 景 花 園 開 途 經:青 山 公 路,西 樓 角 路,大 河 道,沙 咀 道,大 涌 道,荃 灣 路 之 後 返 回 原 有 路 線.


> 尖 沙 咀(漢 口 道)開 途 經:維 持 不 變.


> 服 務 時 間,班 次,收 費 維 持 不 變.


> 用 車:現 有234X路 線 車 隊 再 加1部ATS


>


> (6)將33A路 線(荃 灣 碼 頭 至 奧 運 站)更 改 總 站 為(海 濱 花 園 至 奧 運 站).


> 海 濱 花 園 開 途 經:怡 樂 街,永 順 街,馬 頭 霸 道,聯 仁 街,沙 咀 道 之 後 返 回 原 有 路 線.


> 奧 運 站 開 途 經:原 有 路 線 駛 至 沙 咀 道 之 後 經 聯 仁 街,馬 頭 霸 道,永 順 街 及 怡 樂 街.


> 海 濱 花 園 開:0545<---->2355


> 奧 運 站 開:0555<---->0015


> 班 次 維 持 每10至20分 鐘 一 班.


> 全 程 收 費:$4.2(熱)/$5.2(冷)


> 美 孚 往 奧 運 站:$3.5(熱)/$5.0(冷)


> 彌 敦 道 往 奧 運 站:$4.2(冷)


> 欽 州 街 往 海 濱 花 園:$3.5(熱)/$4.6(冷)


> 美 孚 往 海 濱 花 園:$3.0(熱)/$4.2(冷)(用 八 達 通 可 獲 雙 向 分 段 收 費 優 惠)


> 用 車:維 持 不 變.


>


> (7)將30路 線(荃 威 花 園 至 長 沙 灣)全 線 改 用 空 巴 士 服 務.


> 服 務 時 間:


> 荃 威 花 園 開:0535<---->2345


> 長 沙 灣 開:0535<---->0000


> 班 次 加 密 每10至20分 鐘 一 班.


> 全 程 收 費:$5.0


> 荃 灣(沙 咀 道)往 長 沙 灣:$4.4


> 麗 瑤 往 荃 威 花 園:$4.2


> 用 車:全 線 改 用AM,AA


>


> (8)將38A路 線(海 濱 花 園 至 美 孚)取 消.





反 對 縮 短30x, 如 果 縮 短, 那 麼 我 坐 甚 麼 去 荃 灣?


況 且30x在 太 子 開 始 是 有 很 多 客 去 紅 磡 的,而 紅 磡 亦 多 很 多 人 搭30x去 荃 灣



Article 50: (Request 1)

太 子 往 紅 磡 可 以 改 乘6C路 線 或212路 線.


紅 磡 往 荃 灣 可 以 改 乘 新 線230B路 線.






47849-1


Article 51:


回應:

[00]





廣告! 89x 網頁加入 CTB2282 -- 681 , DM 6 相片


GX 7271 (dicksony@netteens.net) at Sun Feb 13 21:17:07 CST 2000 said:
請 到'http://hello.to/89x' 一 看





請 簽 留 言 冊,給 我 們 一 些 意 見. thx !






47848-1


Article 52:


回應:

[00]





大埔中心巴士總站網頁更新


野俊家二 AP1 (busnwfb@netvigator.com) at Sun Feb 13 21:16:55 CST 2000 said:


http://w3.to/tpcth


13/2/2000
5011為2月 大 相
巴 士 相 片-- Dennis Trident 加8張 相
加 多 了 巴 士 相 片---利 蘭 1張 相
加 多 了 巴 士 相 片---Dennis Dart 1張 相


Dennis Man






47846-1


Article 53:


回應:

[00]





[Ad]CTB Luner New Year Bus+Open top DM.


89XBusPage(JasonHei) (Leoahchau@ctimail.com) at Sun Feb 13 20:50:50 CST 2000 said:
89X Bus Page has been added CTB Luner New Year Bus 2282 in the 'Weekly Photo' section.


And more, 89X Bus Page has been added an album of the new Peak Tram DM(open-top).


Welcome to my page!


Address:http://hello.to/89x





HR 1918


Written by Jason Hei






47844-1


Article 54:


回應:

[00]





華富村可否有一條同城記rt.37A,37B一樣的巴士線呢?


小丸子新巴開逢DM6 rt.15C (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Sun Feb 13 20:41:38 CST 2000 said:
其 實,華 富 村 可 否 有 一 條 同 城 記rt.37A,37B一 樣 的 巴 士 線,


就 是 把 現 有 的 新 記rt.4,4X合 併 為rt.4A,4B的 巴 士 線.


rt.4A往 中 環 要 途 經:香 港 仔-->香 隧--->軒 尼 詩 道-->


德 輔 道 中-->然 後 返 華 富.而rt.4B則 途 經:薄 枎 林 道-->


水 街--->德 輔 道 西--->信 德 中 心--->中 環 碼 頭---->


往 灣 仔 再 經 香 隧 返 華 富.





可 行 呢?








JJ4786 rt.15C






47843-1


Article 55:


回應:

[00]





最短途X線,請問你們會選邊一條?


LEMON (i-ray@i-cable.com) at Sun Feb 13 20:31:25 CST 2000 said:
我 就 認 為 九 巴 的82X路 線.






47840-1


Article 56:


回應:

[00]





(網頁廣告) 新巴網模型專頁重新啟用


新巴網公共關係小組 (carsonw@netvigator.com) at Sun Feb 13 20:09:02 CST 2000 said:
新 巴 網 模 型 專 頁 和 留 言 版 重 新 啟 用 , 敬 請 入 內 參 觀 。 歡 迎 指 教



按 此 觀 看






47838-1


Article 57:


回應:

[00]





唔想乘182同火車的人一問


xxhungxx (xx_hung_xx@ctimail.com) at Sun Feb 13 19:54:21 CST 2000 said:
請 問 灣 仔 至 大 圍 小 巴,放 工 時 間 會 在 哪 上 車,


時 間 會 是 幾 點 至 幾 點 呢


是 否24小 時 的


有 冇 時 間 表 和 收 費 呢


一 個 唔 想 乘182,同 隧 巴 轉 火 車 的 人 一 問






47837-1


Article 58:


回應:

[00]





城記“靜雞雞”加969P 与969線班 次??


Kafelnikov (cktken@i-cable.com) at Sun Feb 13 20:01:12 CST 2000 said:
自 開 線 以 來 ,969P線 都 開4班 車 ,07:15,07:30,07:45和08:00(城 記 熱 線 , 网 頁 与 巴 士 狂 熱 网 頁 都 如 是 說)。 。 。





哈 。 今 天 不 經 意 地 在 天 水 圍 美 湖 居969/969P巴 士 站 看 一 看 路 線 資 料 紙 , 話969P 線 有5班 車 , 開07:12,07:24,07:36,07:48,08:00, 那 路 線 資 料 紙 看 起 來 像 是 新 更 換 的 , 但 , 上 面 仍 然 話 是 由1999年11月25日 起 開 始 生 效 , 我 覺 得 點 會 這 樣 , 無 可 能 , 因 最 近 一 次 我 在 哪 里 乘 269M 線 時 (269M由99年12月12日 起 開) , 看 見969P線 路 線 資 料 紙 還 只 是 話 得4班 車 。 哈 ! ! 。 真 教 人 摸 不 到 頭 腦 。





同 樣 ,969路 線 資 料 紙 也 好 像 更 新 了 , 班 次 全 面 加 密 , 但 , 那 張 路 線 資 料 紙 話 是 由1999年7月26日 起 開 始 生 效 。


哈 ! !





大 家 知 不 知 道 詳 情 是 如 何 , 這 究 竟 是 怎 樣 的 一 回 事 ? ?





請 指 點 , 謝 。





無 論 如 何 , 這 對 乘 客 來 講 , 是 一 件 好 事 ! 希 望968線 也 可 以 加 班 或 加 特 車 。





Kafelnikov






47836-1


Article 59:


回應:

[00]





銅鑼灣至粉嶺巴????


Cat (wingkaya@netvigator.com) at Sun Feb 13 19:37:36 CST 2000 said:
請 問 下 班 時 間, 銅 鑼 灣 那 處 有  巴 搭 返 粉 嶺 呢????


時 間 及 收 費


多 謝,


Thanks You






47834-1


Article 60:


回應:

[00]





HKBDB 快 D 做 WAP 板 啦


Jason Hei (Leoahchau@ctimail.com) at Sun Feb 13 19:36:17 CST 2000 said:
以 前 我 ¦P KEN FUNG 提 過 , 冇 曬 影 ...


I hope HKBDB can have WAP Page





Jason Hei






47832-1


Article 61:


回應:

[00]





誠交換字軌72A


史洛比 3304L/ DC8 (dc8@school.net.hk) at Sun Feb 13 19:28:47 CST 2000 said:
因 為 本 人 對 於72A這 路 線 , 一 來 本 人 不 是 住 南 區 , 二 是 本 人 對 那72A不 太 感 興 趣 , 所 以 誠 意 交 通 字 軌 。 希 望 路 線 是 東 區 的 線 , 以 及 最 好 是 大 線 , 如 有 興 趣 , 請Email給 我 , 多 謝 合 作 !






47824-1


Article 62:


回應:

[00]





徵金MAN/冠忠色MAN相


(taipobus.uhome.net) (tckmail@hknet.com) at Sun Feb 13 18:30:50 CST 2000 said:
A s   t i t t l e , p l s !






47823-1


Article 63:


回應:

[00]





求相(S3N92)


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Sun Feb 13 18:28:48 CST 2000 said:
請 問 各 板 友 有 冇S3N92 (JJ9581)服 務 時 的 相 片


謝 謝 幫 忙!!!!!






47822-1


Article 64:


回應:

[00]





Does HP 366 still belong to U 廠?


HH6167+271 (ccwcsm@netteens.net) at Sun Feb 13 18:26:50 CST 2000 said:
Does HP 366 still belong to U 廠?






47821-1


Article 65:


回應:

[00]





城巴930一問


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Sun Feb 13 18:26:24 CST 2000 said:
請 問 板 友 有 冇 見 過 低 地 台 巴 士 行 過930?






47817-1


Article 66:


回應:

[00]





請問多少版友有家屬乘車証?


九巴53站長 (mctam@netteens.net) at Sun Feb 13 18:16:16 CST 2000 said:
你 們 是 否 因 有 乘 車 証 而 多  牛 河?


此 外 想 問 各 巴 大 公 司 乘 車 證 能 否 互 通?





47813-1



Article 67:


回應:

[00]





粗口版友...


235M (rickywk@start3.com) at Sun Feb 13 18:05:00 CST 2000 said:
呢 位 人 兄 佢 個 名...


http://www.webcomm.com.hk/cgi-bin/hkbdb/profile/read.cgi?n=0456


版 主 請kill!





235M






47874-1


Article 68:


回應:

[00]





尋車:VA48,50,DA37,38


2A字軌DA83 (50211641@plink.cityu.edu.hk) at Mon Feb 14 00:48:12 CST 2000 said:
I couldn't found these buses at least two weeks


THX





DA83 HG4178






47811-1


Article 69:


回應:

[00]





尋車啟事


GW5017 (chukayu@ctimail.com) at Sun Feb 13 17:51:28 CST 2000 said:
本 人 欲 希 望 尋 找 這 幾 部 車..





1)S3N128/DP5222(原95M掛 牌 車)


2)AD/HC699


3)AV424/HT158(失 蹤 多 時)


4)AV397/HR1377(本 人 以 前 的 代 表 車)





Thx!!





GW5017






47808-1


Article 70:


回應:

[00]





九巴部份N線的'下車付款'試過有問題嗎?


280 (99278341d@polyu.edu.hk) at Sun Feb 13 17:40:40 CST 2000 said:
有 搭 開 N216, N270, N293等 板 友, 請 問 有 冇 見 過 有 乘 客


因 下 車 時 付 款 制 度 導 致 司 機 同 乘 客 有 爭 執??





謝 謝.






47806-1


Article 71:


回應:

[00]





[廣告]極速快線Speedline本週大相九鐵電子牌奧林匹克


A.C (kychan@start3.com) at Sun Feb 13 17:34:03 CST 2000 said:
[廣 告]極 速 快 線Speedline本 週 大 相 九 鐵 電 子 牌 奧 林 匹 克





本 網 今 期 本 週 大 相 是 九 鐵 電 子 牌 奧 林 匹 克





另 外,本 網 封 面 亦 加 入 開 逢DM 及 87x線


廣 州 牌 GZK6100A





內 容 豐 富,不 容 錯 過


極 速 快 線Speedline








47801-1


Article 72:


回應:

[00]





[廣告]三號幹線投票站


九巴超豪68X (ip28@netvigator.com) at Sun Feb 13 16:44:01 CST 2000 said:
投 票 站 今 次 題 目 ︰ 你 想 今 年 內 出 甚 麼 模 型 的 模 呢??





每 次 限 投3票 , 可 以 加 自 己 想 投 的 模 型 名 稱 。


截 止 日 期 為 ︰2月21日


三 號 幹 線 投 票 站 網 址 ︰按 此 進 入


而 原 本 的 題 目 「 你 最 想 新 巴neoplan行 乜 線 」 己 刪 除 , 敬 希 注 意 。





九 巴 超 豪68X


三 號 幹 線68X






47795-1


Article 73:


回應:

[00]





Ask for photo


Tomy Cheng (cal81096@cal.hkcampus.net) at Sun Feb 13 14:35:03 CST 2000 said:
Looking for some photos of buses in route 44M,like


AS1or2,AL1,jumbo,S3M,3N,AV112,180,194,197!


thanks!!!!!!






47794-1


Article 74:


回應:

[00]





尋相: AV186 & AV40


SiuLam (suilam@netteens.net) at Sun Feb 13 14:30:35 CST 2000 said:
AV186 & AV40 with 中 國 保 險 廣 告








SiuLam






47792-1


Article 75:


回應:

[00]





問題多則


橙色一個巴 (orangebus@i-cable.com) at Sun Feb 13 13:32:19 CST 2000 said:
請 問 城 記 的 龍 年 巴(#2282)


同 新 記 的DA95,96今 天 在 何 處 呢??





橙 色 一 個 巴





[廣 告] 明 天..<便 利>將 會 給 你 非 常 的 驚 喜,


詳 情 請 留 意 明 天 出 版 的<便 利>第420期....






47787-1


Article 76:


回應:

[00]





(Ad) ABH Updates and requests


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Sun Feb 13 11:50:54 CST 2000 said:
Anthony's Bus Homepage - Updates





Since the photographic guide is under construction, there are very few updates this week:





Bus Enthusiasts of Hong Kong


Unknown Models





Since the background size has become smaller, hoping that the loading time of the main page can be shorter.





If you have any opinions in taking bus photos, say angles, places, cameras, etc. Please email me so that I can improve that page before it is posted later this month. A Chinese version of the guide is also under construction.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






47784-1


Article 77:


回應:

[00]





請問新界邊到有巴士拆車?


LV83 CM2681 (an7@isicmail.com) at Sun Feb 13 10:48:48 CST 2000 said:
如 題,除 蓮 花 地 外,那 裏 有?唔 該 晒!!






47782-1


Article 78:


回應:

[00]





[網頁廣告]◆○ HKPBDB分頁推出WAP版 ○◆


LF243.HKPBDB Admin (tangeric@netvigator.com) at Sun Feb 13 09:42:24 CST 2000 said:
繼 九 巴 路 線 查 詢WAP化 後,


HKPBDB 派 車 報 料 中 心 亦 正 式 推 出WAP版,


成 為 香 港 首 個 提 供WAP版 的 個 人 巴 士 網 頁:


http://hkpbdb.uhome.net/sight.wmlc





各 位 在 牛 河 時, 見 到 特 別 派 車, 總 會 有 點 衝 動,


想 立 即 返 屋 企 上 網 報 料 吧!!


如 果 你 有 支 援WAP的 手 機 (e.g. Nokia 7110, Ericsson R320, Motorola L2000i)


同 埋 支 援 瀏 覽 到Internet的 網 絡 商 (在 香 港 好 似 全 部 都 得, 除 左Orange),


就 可 以 用 手 機 連 去


http://hkpbdb.uhome.net/sight.wmlc報 料 喇!!





快 些 申 請 成 為HKPBDB會 員 吧!!


HKPBDB網 址: http://go.fast.to/hkpbdb





更 多 資 料






47781-1


Article 79:


回應:

[00]





網頁推介﹕Ensignbus網頁


Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) at Sun Feb 13 05:02:47 CST 2000 said:
Ensignbus這 個 名 稱 , 相 信 有 不 少 巴 士 迷 都 應 該


聽 過 。 不 知 大 家 有 無 去 過 這 間 公 司 的 網 頁 呢 ﹖





Ensignbus網 頁





------------------------------





擇 個 好 時 辰 , 去HKForum






47863-1


Article 80:


回應:

[01|02]





Re: 九巴係咪將Rt.103由龍改變豪?


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sun Feb 13 22:59:06 CST 2000 said:
> 巴 士 佬 (ml27da12@netteens.net) said:


> 係 咪 同 埋 點 解,咁D龍 去 左 邊?





係 轉 左 做 富 豪 掛 牌 , 可 能 因 296x 甩 左 d 富 豪,


103 便 能 換 較 新 的 車.





GZ5818/Tonio Tse



Article 80: (Request 1)

唔 係 下 嘛....食 錯 藥 牙 九 記


上 紅 綿 道 用 廢 豪 ﹖......阻 塞 交 通.....



Article 80: (Request 2)

係,因 為296Xd車 比 較 新.


d龍 一d去 左116,一d做 九 灣 廠 後 備 車





前296X字 軌 負 責 人


GW5017






47869-1


Article 81:


回應:

[00]





Re: 無獎:又估下這條舊路線編號


李尋歡 (peterwko@netvigator.com) at Sun Feb 13 23:31:24 CST 2000 said:
> Stanley Yung (n281@hkstar.com) said:


> 從 下 列 舊 剪 報 中 , 請 估 下 紫 色 的 路 線 編 號


>


> 〔 華 僑 日 報 〕


>


>


>


> 答 案 於 二 月 十 四 日 晚 上 公 佈





係11A.






47864-1


Article 82:


回應:

[01]





[細佬遊巴士河遊記] 天水圍奇遇


細佬~郵差叔叔 (ausaiho@netvigator.com) at Sun Feb 13 22:59:36 CST 2000 said:
[細 佬 遊 巴 士 河 遊 記] 天 水 圍 奇 遇


昨 天 約 下 午 15:45 我 在 天 水 圍 諗 住 影 巴 士 相, 去 到 天 水 圍 市 中 心, 我 影 了 幾 幅 '聲 粗 拉 拿' 行 269C 相, 當 時 已 有 3-4 架 '聲 粗 拉 拿' 在 場, 當 時 有 2 架 巴 士 轉 了 '私 家 車' 不 載 客 駛 出 總 站. 跟 著 我 走 到 嘉 湖 銀 座, 看 見 有 2 個 城 巴 站 牌, 竟 是 免 費 穿 梭 巴 士, 來 往 天 水 圍 屋 苑 及 屋 村, 原 來 城 巴 也 有 免 費 穿 梭 巴 士 的, 我 當 時 上 了 其 中 一 架 那 些 巴 士. 當 車 駛 到 天 慈 總 站 路 口, 我 遠 見 不 遠 處 好 像 是 巴 士 廠, 我 在 天 慈 落 了 車, 行 往 該 巴 士 廠 方 向, 竟 然 比 我 看 見 了 兩 種 等 候'死 刑'的 巴 士~幾 架 鴨 同AF泊 在 一 起, 還 已 除 下 KMB LOGO 及 車 牌!!! 由 於 那 處 是 巴 士 廠 關 係, 我 只 能 在 鐵 絲 網 外 影 了 幾 幅 相, 然 後 不 久 我 走 了~





昨 天 真 是 大 豐 收!!!影 到 城/新 龍 年 巴 士 之 餘(可 看 我 有 關 的 文 章), 又 比 我 影 到 已 退 役 的 AF 及 鴨!!! 正!!!





<完>



Article 82: (Request 1)

AP 初 初 行 269c 我 去 天 水 圍 市 中 心 總 站


影 相 時 都 見 有 載 客 AP 駛 抵 總 站 後 私 牌 離


開, 架 架 如 是. 但 隔 了 十 數 分 鐘 o的 車 又


會 駛 回 總 站 載 客. 不 知 是 否 路 線 太 長, 巴 士


要 駛 往 天 水 圍 廠 加 油 呢?





--


車 匙!






47868-1


Article 83:


回應:

[00]





點解KCRC B10M還未轉色


公安 (joelty@ismart.net) at Sun Feb 13 23:22:25 CST 2000 said:
都 城 在97年 開 始 轉, 依 家 已 經 轉 完, 三 菱 都 轉 完,


但B10M同Dennis那 隻 單 層 都 未 轉





點 解?






47867-1


Article 84:


回應:

[00]





講是講非﹕巴士迷的矛盾


Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) at Sun Feb 13 23:06:40 CST 2000 said:
曾 經 有 位 前 電 視 台 記 者 , 對 她 以 往 的 工 作 有 以


下 的 感 覺 ﹕





‘ 作 為 一 個 記 者 , 好 多 時 都 好 想 報 導 一 些 像 地


震 天 災 之 類 的 大 新 聞 。 但 作 為 一 個 人 , 又 不 想


看 到 有 這 些 事 情 發 生 , 有 時 都 會 感 到 有 點 矛 盾


和 沮 喪 。 ’





其 實 , 類 似 的 矛 盾 , 在 巴 士 迷 界 一 樣 有 可 能 會


出 現 。 相 信 絕 大 部 份 巴 士 迷 , 都 不 會 希 望 見 到


有 撞 車 、 壞 車 、 豪 華 線 派 普 通 車 , 或 者 某 間 公


司 的 投 訴 數 字 急 速 上 升 等 事 情 。 但 另 一 方 面 ,


很 多 時 巴 士 迷 界 裡 面 的 熱 門 話 題 , 都 是 由 上 述


幾 類 事 情 發 展 出 來 的 。





那 不 知 大 家 從 一 個 巴 士 迷 的 角 度 來 看 , 會 否 感


受 到 上 述 那 種 矛 盾 的 感 覺 呢 ﹖ 歡 迎 發 表 意 見 。





------------------------------





支 持亞 視 新 聞, 打 倒 無 能 高 層 ﹗






47866-1


Article 85:


回應:

[00]





To:等到傻的R Lai ( about 今 日 特 別 所 見)


269c (heidifmy@netteens.net) at Sun Feb 13 23:04:10 CST 2000 said:
K 廠 平 日 係 落 五 部 車 在 269c.


你 數 少  一 部 啦.


同 埋 今 日 我 眼 見 都 有 3 部 AP 喎.......






47865-1


Article 86:


回應:

[00]





太陽報巴士鬼古-巴士司機智退索命女鬼


李尋歡 (peterwko@netvigator.com) at Sun Feb 13 23:01:32 CST 2000 said:
過 期 鬼 古(02/02)





巴 士 司 機 智 退 索 命 女 鬼






47862-1


Article 87:


回應:

[00]





要求九記30號加低地台Dart仔


九巴反保守派 (h9829631@hkusua.hku.hk) at Sun Feb 13 22:52:19 CST 2000 said:
因 為 見 到rt.30幾 少 客,而 多 數 又 係 長 者 乘 客,又 經 咁 多 醫 院......


不 過 我 擔 心 麗 瑤 條  命 斜......






47870-1


Article 88:


回應:

[00]





今晚不尋常親身經歷--- 74A頂閘!!!!


LF 13 (bg1222@angelfire.com) at Sun Feb 13 23:48:29 CST 2000 said:
小 弟 今 晚 十 時 在 大 埔 火 車 站 外 搭74A回 家


唸 住 都 有 大 把 位 啦.....


( 以 我 搭0左 五 年 74A 既 經 驗, 呢0的 線 夜 晚 頂 多 五 成 客)





終 於 來0左 部 康 偈 都 EE9861 (K) ...


( 第 一 件 不 尋 常 事 --- 點 解 假 期 夜 晚 會 有 攝 車 行 74A,


呢 架 車 唔 係 74A 字 軌 的 )


上 到 車 時 我 就 見 到 一 大 奇 景 --- 架 車 有 八 成 滿


仲 有 好 多 阿 婆0係 度...


之 後 架 車 去 到 沙 田,一 直 有 七 八 成 客 量, 這 是 另 一 不 尋 常 事


跟 住 戲 玉 黎 啦, 架 車 去 到 獅 子 山 隧 道 公 路, 沙 田 頭 新 村 巴 士 站


有 約 40 人 一 齊 上 74A , 當 中 很 多 老 人 細 路 師 奶,


結 果 我 坐0個 架 74A 係 頂 閘 入 獅 子 山 隧 道.....


我 坐 咁 耐 第 一 次 見 係 74A 呢 的 線 係 夜 晚 會 頂 閘 的





究 竟 今 日 係 咩 日 子 呀...??








LF 13






47871-1


Article 89:


回應:

[00]





巴士刮底+趣怪攝影機


raymond19 (raymond19@ctimail3.com) at Mon Feb 14 00:10:59 CST 2000 said:
前 日 去 旺 角 買 了 部CD walkman,諗 住 遊 番


轉 河 先 返 家.上 了 部203,個 男 車 長 應 該 是


新 入 職,開 車 勁 慢(去 到 尖 碼 俾 後 面 的203


追 到),但 對 乘 客 的 態 度 超 友 善,值 得 一 讚.





去 到 尖 東,竟 然 有 幸 撘 到ATR101(98D).入


到 寶 林 轉694,一 架5015埋 站.我 上 車,見 到


駕 駛 室 有 一 部 攝 影 機,夾 在 側 車 窗,鏡 頭 則


對 著 擋 風 玻 璃 影 住 地 面.唔 知 係 咪 新 巴 想


拍 番 套 宣 傳 片 呢?





車 長 和5015簡 直 係 融 為 一 體,將 超 奧 的 極


速 發 揮 在 將 軍 澳 隧 道 和 將 軍 澳 隧 道 公 路 上,


又 將 超 奧 的 懸 掛 在 每 個 彎 位 盡 現.





當 架 車 過 了 筲 箕 灣 南 安 里 後,車 長 以 極 速


(小 弟 估 計 超 過65km/h)將5015'剷 上 長 命


斜,但 突 然'澎'的 一 聲,車 長 已 深 知 不 妙.


他 將 車 泊 在 一 旁,再 落 車 睇 下.上 車 時 望 著


下 層 約 七 名 的 乘 客(包 括 小 弟)說:'架 車 太


矮,刮o左 底',再 繼 續 開 車.我 聽 到 一 個 乘


客 細 聲 說:'架 架 車 唔 刮 你 刮?!'


我 落 車 時 專 登 望 下5015車 頭,發 現 泵 把 底


部 明 顯 凹 了.唔 知 個 車 長 會 否 被 罰,甚 至 扣


人 工 當 修 理 費 呢?





PS:亡 命 之 旅,首 選 石 澳 至 筲 箕 灣 紅 小





raymond19






47872-1


Article 90:


回應:

[00]





〔專題討論〕巴士迷干預巴士運作的兩個惡例


Alex Chan (肥歷) (alexki@netvigator.com) at Mon Feb 14 00:30:59 CST 2000 said:
以 下 內 容 , 是 在 和 一 位 在 城 巴 工 作 的 朋 友 傾 談 時 , 他 對 我


說 的 真 人 真 事 , 我 和 他 都 認 為 , 由 於 事 態 十 分 嚴 重 , 所 以


也 希 望 把 兩 件 最 近 發 生 的 事 件 放 在 討 論 區 內 , 一 方 面 是 要


警 惕 大 家 不 要 做 如 此 的 惡 行 , 另 一 方 面 也 可 以 反 映 到 , 不


法 巴 士 迷 的 行 徑 , 已 到 了 嚴 重 影 響 巴 士 公 司 運 作 的 地 步 。





偷 牌 布 事 件





第 一 件 事 , 相 信 大 家 早 前 已 在 板 友 的 轉 載 中 知 道 , 上 星 期


又 有 所 謂 的 「 巴 士 愛 好 者 」 去 進 行 涉 嫌 偷 車 , 或 非 法 操 作


巴 士 設 備 的 行 為 , 而 且 被 警 方 拘 捕 。 其 實 在 此 事 發 生 之 前


數 天 , 也 發 生 了 一 宗 懷 疑 是 不 法 「 巴 士 愛 好 者 」 , 潛 入 城


巴 某 停 車 場 , 偷 取 巴 士 牌 布 的 事 件 , 結 果 由 於 數 架 巴 士 的


牌 布 被 偷 , 這 些 巴 士 也 因 此 而 要 暫 停 服 務 。





巴 士 的 水 牌 和 九 巴 的 膠 牌 被 偷 , 已 不 是 新 聞 , 但 巴 士 牌 布


被 偷 , 可 能 還 是 第 一 次 , 況 且 , 事 發 的 停 車 場 是 有 鐵 絲 網


包 圍 , 而 要 偷 車 上 已 安 裝 牌 布 也 不 是 一 件 易 事 。 所 以 , 這


也 令 人 聯 想 到 , 會 不 會 是 一 件 有 預 謀 的 行 動 呢 ?





城 巴 其 實 已 有 把 舊 牌 布 , 在 巴 士 大 集 會 中 出 售 , 以 滿 足 巴


士 迷 的 要 求 , 而 某 巴 士 迷 組 織 亦 在 剛 過 去 的 年 宵 中 , 以 比


城 巴 貴 超 過 一 倍 的 價 錢 出 售 牌 布 。 由 此 可 見 , 市 場 是 有 足


夠 渠 道 去 滿 足 巴 士 迷 的 要 求 。 在 此 情 況 下 , 竟 發 出 了 偷 竊


牌 布 之 事 件 , 真 是 令 人 髮 指 。





電 話 騷 擾 車 務 控 制 中 心





另 一 件 事 , 是 發 生 在 上 個 周 未 的 晚 上 , 有 一 個 自 稱 是 來 自


「 私 家 車 巴 士 迷 會 」 或 近 似 名 稱 組 織 的 人 , 致 電 城 巴 的 車


務 控 制 中 心 , 要 求 告 之 龍 年 巴 士 2 2 8 2 在 星 期 日 , 即 今


天 , 會 行 什 麼 路 線 。 基 於 巴 士 公 司 的 運 作 程 序 , 派 車 資 料


是 不 可 在 未 得 授 權 下 向 外 界 透 露 的 , 所 以 接 聽 電 話 的 職 員


, 一 方 面 表 示 他 不 可 以 告 之 , 另 一 方 面 便 指 出 該 組 織 可 以


向 負 責 外 務 的 企 業 傳 訊 部 發 信 詢 問 , 而 不 可 以 直 接 致 電 詢


問 車 務 控 制 中 心 。





在 今 天 , 同 一 人 仕 又 數 次 致 電 控 制 中 心 詢 問 , 基 於 同 一 原


因 , 加 上 職 員 對 這 個 不 知 名 的 組 織 十 分 懷 疑 , 所 以 不 回 答


有 關 的 派 車 問 題 。 到 最 後 , 那 位 來 電 者 在 第 三 次 版 城 巴 職


員 拒 絕 提 供 派 車 資 料 後 , 便 以 粗 言 「 問 候 」 城 巴 的 職 員 。





我 的 朋 友 同 時 指 出 , 這 個 控 制 中 心 的 電 話 是 只 供 內 部 使 用


的 , 從 沒 有 發 放 給 公 眾 知 道 , 電 話 公 司 也 不 會 提 供 這 個 號


碼 給 市 民 的 。 所 以 他 十 分 奇 怪 為 何 會 有 非 職 員 會 知 控 制 中


心 的 電 話 。





車 務 控 制 中 心 , 是 處 理 巴 士 運 作 的 一 個 重 要 部 分 , 其 電 話


更 是 向 各 地 聯 絡 的 主 要 工 具 。 作 為 所 謂 的 「 巴 士 愛 好 者 」


竟 不 知 此 點 , 致 電 影 響 巴 士 公 司 的 運 作 ( 據 知 , 控 制 中 心


的 工 作 是 十 分 繁 忙 的 ) , 已 是 一 個 很 大 的 問 題 。





其 次 , 是 有 關 致 電 的 動 機 。 早 幾 天 才 有 板 友 指 出 打 去 巴 士


公 司 熱 線 問 巴 士 行 蹤 , 是 會 影 響 巴 士 運 作 的 , 而 今 天 竟 發


生 致 電 控 制 中 心 問 巴 士 的 事 , 真 是 令 人 感 到 所 謂 的 巴 士 迷


越 來 越 不 知 所 謂 ! 如 果 個 個 巴 士 迷 都 如 此 做 , 巴 士 公 司 甚


至 會 因 為 這 些 電 話 無 法 運 作 。 而 這 些 人 以 什 麼 方 法 取 得 內


部 的 電 話 號 碼 , 更 是 一 個 匪 夷 所 思 之 問 題 。





其 三 , 有 關 的 職 員 已 指 出 , 這 等 外 務 ( 巴 士 公 司 與 巴 士 迷


組 織 的 聯 絡 ) 是 由 企 業 傳 訊 部 負 責 , 可 說 已 提 供 了 一 個 正


當 的 渠 道 去 滿 足 這 人 根 本 已 是 「 過 份 」 的 要 求 ( 過 份 , 指


其 行 為 已 超 越 了 巴 士 迷 的 本 份 ) , 但 這 人 還 在 第 二 天 幾 次


致 電 和 問 候 他 人 , 成 何 體 統 !





現 今 的 巴 士 迷 太 過 自 以 為 是 了 , 巴 士 公 司 是 沒 有 義 務 去 只


為 你 們 服 務 的 。 現 在 迷 巴 士 的 人 , 不 論 是 在 迷 巴 士 的 態 度


和 行 為 上 , 很 多 已 是 「 本 未 倒 置 」 了 , 從 事 以 上 兩 件 事 的


人 , 便 是 一 個 活 生 生 的 例 子 。





巴 士 迷 現 在 似 乎 已 成 為 巴 士 公 司 在 運 作 上 早 大 的 阻 礙 了 ,


不 知 大 家 又 有 何 意 見 呢 ?





Alex Chan.


( 肥 歷 )






47873-1


Article 91:


回應:

[00]





Re: (板務)粗口版友還在


SzeKi (jackyyng@netteens.net) at Mon Feb 14 00:53:08 CST 2000 said:
> 公 安 (joelty@ismart.net) said:


> 粗 口 還 在 喎


板 主 話 貼 響 呢 度 唔 受 理 喎......


幫 手 貓 去 啦






47875-1


Article 92:


回應:

[00]





問新巴948用車


2A字軌DA83 (50211641@plink.cityu.edu.hk) at Mon Feb 14 01:01:00 CST 2000 said:
本 人 發 覺948的 新 記 字 軌 車 根 本 不 是VA1-5,而 是 以 躉 居 多.我 想 請 問 新 記948通 常 是 用 什 麼 車 種,而DA37-56,57-82同83-92於 新 記 後 有 冇 行 駛 過 此 線 呢?





DA83