19991125.




Articles on 25th November, 1999.

Today's Articles: 92.


Articles' Numbers: (19991125_01-92)


Please press the following links to the articles immediately:

以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第85篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文 第89篇文 第90篇文

第91篇文 第92篇文






Article 1:

Re: 請問你們最懷念中巴的邊一款巴士?


巴士港 (alhlamhk@netvigator.com) at Thu Nov 25 12:06, 1999 said:


> SUNDAY (ray77whm@netvigator.com) said:


> 請 問 你 們 最 懷 念 中 巴 的 邊 一 款 巴 士?





全 部 GUY ARAB MK4/5


單 / 雙 層 巴 士(eg:MW/LW/LX/S/LS/M/7XX....)



Article 2:

Re: 試過著拖鞋搭巴士未?


ML50 (pwdckwan@lynx.bc.ca) at Thu Nov 25 11:50, 1999 said:


> 280 (99278341d@polyu.edu.hk) said:


> o岩o岩 睇 完49x乘 客 飛 拖 鞋 事 件 後, 真 係 笑 死 我 呀!!


>


> 雖 然 我 未 試 過 著 膠 拖 搭 巴 士, 但 我 暑 假 前 買 左 對 人 字 木 屐,


> 有 時 仲 會 貪 得 意 著 出 街. 上 樓 上/搭 三 菱 果 陣 真 係 好 大 聲...


>


> 聽 完 呢 件 事 之 後, 都 係 唔 好 隨 便 著 屐 搭 熱 狗, 費 事 飛 屐 出 街...


>


> 雖 然 著 邊 種 鞋 搭 巴 士 在 遊 車 河o既 感 覺 上 應 冇 大 分 別,


> 但 都 問o下, 你o地 試 過 著 拖 鞋 搭 巴 士 未?


>


> 唔 知 有 冇 離 題??








請 問 什 麼 是49X飛 拖 鞋 事 件?





我 試 過 幾 次 著 拖 鞋 搭 巴 士, 大 多 是 坐LV去 南 區 游 水


還 有,我 離 開 香 港 的 那 天, 剛 落 大 大 大 大 雨, 為 免


整 濕 對 鞋 上 機, 迫 住 著 拖 鞋 搭 小 巴 由 康 山 落 西 灣 河


集 合





ML50


北 美 洲 的 下 雨 天


Article 2: (Request 1)

試 過.游 完 水 返 來 由 淺 水 灣 返 北 角,當 時16xx(maybe 1605)首 日 行 車.


樓 上 地 下 仲 留 下 界 刀 刀 片,差D被 界 到


Article 2: (Request 2)

我 未 試 過 著 拖 鞋 搭 巴 士 , 不 過 , 好 耐 之 前 響 美 林 見 過81線 有


人 著 拖 鞋 搭 巴 士(響 美 林 落 車 , 該 人 由 九 龍 上 車)。


最 近 期 見 過 有 人 著 拖 鞋 搭 火 車 , 由 大 埔 墟 ─ 紅 磡 。


Article 2: (Request 3)

> Gary&Carol (garycarol@ctimail.com) said:


>


> 莫 非 你 見 倒 我? ^-^'' 哈 哈


那 麼 請 問 係 唔 係 響11月8日 下 午 二 時 十 五 分 左 右 在 大 埔 墟 站


搭 第 一 卡 火 車 去 紅 磡 呢 ? 而 且 同 時 間 又 係 有 另 一 位 朋 友


(係 男 性)。





> 我 間 唔 中 都 會 著 拖 鞋 坐 巴 士 架


> 最 多 數 就 係 坐 呢 幾 條 路 線 75x, 85M, 286M, 681


> 來 回 大 埔 至 馬 鞍 山


> 反 正 去 女 友 屋 企 , 著 拖 鞋 當 然 輕 鬆 得 多 啦 (有 排 逗 留 嘛 , 著 皮 鞋 咁 焗)


> 去 到 邊 , 咪 扮 當 區 街 坊 囉... 有 乜 所 謂 呢~


> 最 緊 要 過 倒 自 己o個 關 , 無 乜 野 唔 妥


>


> 我 次 次 晌 大 老 山 隧 道 落 車 , 落 天 橋 去 對 面 坐75x 歸 家


> d 人 望 見 我 都 係 好 平 常 , 無 乜 特 別 反 應


其 實 穿 拖 鞋 搭 巴 士 既 問 題 都 不 大 , 只 要 唔 好 「 衣 衫 不 整 」 就 可


以 喇 。





~~~Tony(S3M61)~~~


Article 2: (Request 4)

那 麼 不 是 了 , 我 早 上 十 點 幾 便 出 了 九 龍


Article 2: (Request 5)

係 呀, 試 過 追 巴 士 追 得 好 狼 狽!!


Article 2: (Request 6)

我 必 定 唔 會 著 拖 鞋 搭 巴 士.



Article 3:

Re: 太陽報鬼古﹕屯門車禍亡魂兄弟等媽媽


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Thu Nov 25 13:25, 1999 said:


> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


> 以 下 一 則 鬼 古 是 節 錄 自 今 日(25.11.99)太 陽 報 ﹕


>


> 屯 門 車 禍 亡 魂 兄 弟 等 媽 媽





我 想 要D資 料


你 地 有 冇?


Article 3: (Request 1)

這 件 事 好 真,因 為 當 時 部G470(CW4123)番 車 時 的 死5個 人


其 中 兩 個 係 兄 弟(學 生)坐 樓 上 車 尾 的





我 都 有 睇,佢 最 後 一 句 說:部 舊 式 巴 士 而 家 唔 會 出 現,而 寫 著61A!!


這 句 更 見 恐 怖!!





金 魚 字


Article 3: (Request 2)

> Alex Chan ( 肥 歷 ) (alexki@netvigator.com) said:


>


> 更 恐 怖 的 是 , 據 說 這 架 出 過 意 外 的 巴 士 至 今 還 在 世 上 , 還 在 某 個 車 廠


> 內 充 當 貨 倉 , 是 真 是 假 便 不 得 而 知 了 。


>


> Alex Chan.


> ( 肥 歷 )





That's ture.


KMB Tsing Yi Depot...


The interior is painted with deep grey....





Leslie Chan



Article 4:

Re: 車隊情報﹕九巴退役巴士車牌資料


九巴3ASV3行81C! (bhywong@one.net.au) at Thu Nov 25 13:33, 1999 said:


> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


> 在 最 新 一 期 的 九 巴 廢 料 投 標 標 書 裡 面 , 有 提 及AF1及3N2會 以


> ‘ 廢 舊 巴 士 ’ 名 義 出 售 。 詳 情 請 參 閱 以 下 連 線 ﹕


>


> http://www.kmb.com.hk/tender/form_c.html





多 口 問 句 ﹐ 點 解D鴨 舊 過FALCON o甘 多 ﹐ 但 係FALCON就 已 經 開 始 要 退 呢 ﹖


另 外 點 解 鴨 成19年 車 ﹐ 點 解 仲 未 死 晒 呢 ﹖ 好 似 專 利 巴 車 齡 祗 可 去 到18咋 。



Article 5:

Re: 尋九巴website


不良牛與小蜜糖 AL118 (rainbowg@hkstar.com) at Thu Nov 25 09:11, 1999 said:


> 阿 恆(3AV328) (ryhchan@ctimail.com) said:


> 如 題!


> 謝 謝!


>


> 阿 恆(3AV328)





http://www.kmb.com.hk



Article 6:

Re: 焦點新聞﹕新巴環保柴油巴士啟行儀式


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Thu Nov 25 13:32, 1999 said:


> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


> 據 可 靠 消 息 透 露 , 新 巴 將 會 在 今 日 中 午 十 二 時 , 於 筲 箕 灣 巴 士 總 站 舉


> 行 一 個 ‘ 含 硫 特 低 環 保 燃 油 巴 士 啟 行 儀 式 ’ 。 屆 時 會 有 兩 部 引 擎 被 改


> 良 過 的VA會 出 席 。


>


> 有 興 趣 的 板 友 , 不 妨 抽 空 前 往 觀 看 。


>


> P.S. 在 此 鳴 謝 提 供 消 息 的 人 士 。^_^





有 冇VA43



Article 7:

【大個仔高5厘米】利奧貧點搞﹖


九巴3ASV3行81C! (bhywong@one.net.au) at Thu Nov 25 13:03, 1999 said:


九 仔 聲 粗 拉 拿 ﹐ 何 解 要 加 高5厘 米 呢 ﹖


早 前o個 批 矮 仔(AP1-AP20)已 經 話 要 除 晒 鞋 先 至 夠 高 同 它 們 著 衫 ﹐ 今 次 呢 批 仲 高 過 它 們 ﹐ 我 真 係 唔 知 利 奧 貧 點 同 班 高 佬 著 衫 喇 。





新 一 弟 弟 訂o個30部 係 唔 係 又 係 大 個 仔 ﹐ 定 一 話 係 矮 仔 呢 ﹖



Article 8:

邊間模型鋪 D 巴士模型最平呀?


LF 106 (makplc@hknet.com) at Thu Nov 25 12:16, 1999 said:


請 問:


1. 邊 間 模 型 鋪 D 巴 士 模 型 最 平 呀?


2. 邊 間 模 型 鋪 D 巴 士 模 型 最 多 呢?


多 謝 解 答!


LF 106



Article 9:

為何專利巴士公司不引入.....巴士???


巴士港 (alhlamhk@netvigator.com) at Thu Nov 25 12:16, 1999 said:


為 何 香 港 專 利 巴 士 公 司 不 引 入DAF, OPTARE, SCANIA... 等 巴 士?


e.g. DAF DB220


Optare Spectra/ Solo/ Excel...


Scania L113...


M.BENZ 814D巴 士...





P.S. 有 無 關 於LANCE SLF (eg: data, photo, web site...)



Article 10:

有冇人知 619 今日......


KIU 619X (jfk-cck@jfk.hkcampus.net) at Thu Nov 25 11:29, 1999 said:


有 冇 人 知 619 今 日 在 九 記 時 段 的 「 三 車 」 係 邊 架 ? 因 為 原 本 的 「 三 車 」AL150在 上 晝 壞o左 !



Article 11:

模型天地線﹕城巴模型套裝車隊編號資料


Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) at Thu Nov 25 06:38, 1999 said:


據 消 息 透 露 , 城 巴 即 將 推 出 的 幾 套 模 型 套 裝 , 所 用 的 車 隊 編 號 經 已 落


實 。 詳 情 請 參 閱 下 列 連 線 ﹕





http://www.gwmailbox.freeserve.co.uk/news.htm



Article 12:

(路線建議)68A(朗屏至葵興地鐵站)(改路)


SUNDAY (ray77whm@netvigator.com) at Thu Nov 25 14:01, 1999 said:


朗 屏 開 途 經:朗 屏 路,鳳 池 路,媽 橫 路,青 山 公 路,朗 日 路,青 山 公 路,博 愛 交 匯 處,元 朗 公 路,青 朗 公 路,屯 門 公 路,青 山 公 路,葵 涌 道,葵 富 路,興 芳 路 及 葵 興 路.





葵 興 地 鐵 站 開 途 經:葵 興 路,興 芳 路,葵 富 路,葵 涌 道,青 山 公 路,屯 門 公 路,青 朗 公 路,元 朗 公 路,博 愛 交 匯 處,青 山 公 路,朗 天 路,唐 人 新 村 交 匯 處,朗 天 路,水 邊 圍 交 匯 處 及 朗 屏 路.





服 務 時 間:


朗 屏 開:0530<---->2345


葵 興 地 鐵 站 開:0620<---->0035


班 次 加 密 每8至15分 鐘 一 班.


全 程 收 費:$8.4


荃 灣(荃 德 花 園)往 葵 興 地 鐵 站:$4.2


荃 灣(眾 安 街)往 朗 屏:$7.7


過 博 愛 交 匯 處 後 往 朗 屏:$3.5


於 大 欖 隧 道 轉 車 站 憑 九 巴 轉 車 優 惠 券 往 朗 屏/葵 興 地 鐵 站:免 費


用 車:現 有68A路 線 車 隊 再 加6部3AD,3部3AV,2部AD





其 他 相 應 改 動 措 施:


(1)將63M路 線{元 朗(東)至 青 衣 機 鐵 站}全 線 改 用 全 空 調 服 務.


服 務 時 間:


元 朗(東)開:0530<---->2330


青 衣 機 鐵 站 開:0615<---->0030


班 次 加 密 每4至15分 鐘 一 班.


全 程 收 費:$9.2


虎 地 往 青 衣 機 鐵 站:$8.1


荃 灣(荃 德 花 園)往 青 衣 機 鐵 站:$4.2


荃 灣(眾 安 街)往 元 朗(東):$8.7


屯 門 市 中 心 往 元 朗(東):$5.0


虎 地 往 元 朗(東):$4.2


用 車:全 線 改 用AV,AD.





(2)將68M路 線{元 朗(西)至 荃 灣 地 鐵 站}更 改 總 站 為{元 朗(東)至 荃 灣 地 鐵 站}.


元 朗(東)開 途 經:跟68X路 線 駛 至 青 朗 公 路 之 後 返 回 原 有 路 線.


荃 灣 地 鐵 站 開 途 經:原 有 路 線 駛 至 青 朗 公 路 之 後 跟68X路 線 往 元 朗(東).


服 務 時 間,班 次,用 車 維 持 不 變.


全 程 收 費:$7.7


荃 灣(荃 德 花 園)往 荃 灣 地 鐵 站:$4.2


過 博 愛 交 匯 處 後 往 元 朗(東):$3.5


於 大 欖 隧 道 轉 車 站 憑 九 巴 轉 車 優 惠 券 往 元 朗(東)/荃 灣 地 鐵 站:免 費



Article 13:

【每週一線】105,300 復活(105A全日版延長)


九巴3ASV3行81C! (bhywong@one.net.au) at Thu Nov 25 14:26, 1999 said:


105 (復 活 版) 中 環(港 澳 碼 頭) -> 太 子 地 鐵(循 環 線)


新 九 合 營





收 費 $7.8


班 次


平 日 每6-8分 鐘 一 班 車


假 日 每10-20分 鐘 一 班 車





頭 班 車0715


尾 班 車2000





派 車


新 巴 16XX


九 巴 ATRS(如 果10.6米 係 用ATRS代 表)





路 線 途 經


港 澳 碼 頭 通 道, 干 諾 道 中, 林 士 街, 德 輔 道 中, 金 鐘 道,


軒 尼 詩 道, 菲 林 明 道, 灣 仔 道, 摩 利 臣 山 道, 禮 頓 道,


堅 拿 道 西, 堅 拿 道 天 橋, 海 底 隧 道,康 莊 道, 漆 咸 道 南, 加 士 居 道, 彌 敦 道,


跟 舊 有300路 線 入 太 子 地 鐵,彌 敦 道,彌 敦 道, 加 士 居 道,


漆 咸 道 南, 天 橋, 康 莊 道, 海 底 隧 道,堅 拿 道 天 橋, 堅 拿 道 東,


禮 頓 道, 摩 利 臣 山 道, 皇 后 大 道 東, 金 鐘 道, 德 輔 道 中,


禧 利 街, 干 諾 道 中, 港 澳 碼 頭 通 道.



Article 14:

[路線建議]郊野巴士路線重組~~石澳篇1


石澳9號 大埔71K (feanshek@ctimail3.com) at Thu Nov 25 14:57, 1999 said:


(1) 9 :筲 箕 灣-石 澳


石 澳 服 務 時 間 ︰ 星 期 一-星 期 四06:00-00:00 15-60m


06:00-06:30 30m


07:00-11:45 15m


12:15-18:45 15m


19:15-23:00 15m


23:00-00:00 60m


星 期 五-星 期 日06:00-01:30 15-45m


06:00-06:30 30m


07:00-11:45 15m


12:15-18:45 15m


19:15-23:15 15m


23:15-01:30 45m


筲 箕 灣 服 務 時 間 ︰ 星 期 一-星 期 四06:30-00:30 15-60m


06:30-07:00 30m


07:30-12:15 15m


12:45-19:15 15m


19:45-23:30 15m


23:30-00:30 60m


星 期 五-星 期 日05:30-01:00 15-45m


05:30-06:00 30m


06:30-11:15 15m


11:45-18:15 15m


18:45-22:45 15m


22:45-01:00 45m


石 澳 開 途 經 ︰ 石 澳 巴 士 總 站 , 石 澳 道 , 大 浪 灣 道 , 大 浪 灣 巴 士 總 站 , 大 浪 灣 道 , 石 澳 道 , 大 潭 道 , 柴 灣 道 , 愛 秩 序 街 , 南 安 街 , 筲 箕 灣 巴 士 總 站 。


筲 箕 灣 開 途 經 ︰ 筲 箕 灣 巴 士 總 站 , 未 命 名 路 , 南 安 里 , 筲 箕 灣 道 , 柴 灣 道 , 大 潭 道 , 石 澳 道 , 大 浪 灣 道 , 大 浪 灣 巴 士 總 站 , 大 浪 灣 道 , 石 澳 道 , 石 澳 巴 士 總 站 。


正 字 軌 ︰3309-3312


車 費 ︰$4.00/$5.00


備 註 ︰ 每 逢 中 秋 節 ﹑ 重 陽 節 或 其 他 特 別 節 日 , 所 有15分 鐘 的 班 次 會 加 密 至5分 鐘 一 班 , 會 加1661﹑1662﹑2042﹑2094﹑DA1﹑DA2﹑DC18﹑LV1, 共8部 車 。


(2) 9特 ︰ 筲 箕 灣-鶴 咀


鶴 咀 服 務 時 間 ︰ 星 期 一-星 期 日06:45-18:30 315-420m


06:45


12:00


18:30


筲 箕 灣 服 務 時 間 ︰ 星 期 一-星 期 四07:15-19:30 315-420m


07:15


12:30


19:30


星 期 五-星 期 日06:15-18:30


06:15


11:30


18:30


鶴 咀 開 途 經 ︰ 鶴 咀 巴 士 總 站 , 石 澳 道 , 大 潭 道 , 柴 灣 道 , 愛 秩 序 街 , 南 安 街 , 筲 箕 灣 巴 士 總 站 。


筲 箕 灣 開 途 經 ︰ 筲 箕 灣 巴 士 總 站 , 未 命 名 路 , 南 安 里 , 筲 箕 灣 道 , 柴 灣 道 , 大 潭 道 , 石 澳 道 , 鶴 咀 巴 士 總 站 。


正 字 軌 ︰LV1


車 費 ︰$3.70


(3) 9特 ︰ 鶴 咀-石 澳(循 環 線)


鶴 咀 服 務 時 間 ︰07:00-21:00 120m


鶴 咀 開 途 經 ︰ 鶴 咀 巴 士 總 站 , 石 澳 道 , 石 澳 巴 士 總 站 , 石 澳 道 , 鶴 咀 巴 士 總 站 。


正 字 軌 ︰DC18





DC18(EZ8889)(DL20)


Article 14: (Request 1)

> 九 巴3ASV3行81C! (bhywong@one.net.au) said:


>


>


> 駛 唔 駛 來 回 都 開 特 線o甘 誇 張 呀 。


> 就 算 係 要 開 特 車 都 唔 需 要 開 幾 粒 鐘 掛 ﹐ 倒 不 如 開 條 全 日 新 線 。





因 為 鶴 咀 少 人 咁 咪 開 幾 粒 鍾 一 班 囉!


Article 14: (Request 2)

住 左 香 港o甘 耐 ﹐ 都 好 似 未 聽 過 有 呢 個 地 方 。


鶴 咀o係 邊 道 架 ﹖



Article 15:

【又一問題】何謂灌水文﹖


九巴3ASV3行81C! (bhywong@one.net.au) at Thu Nov 25 15:20, 1999 said:


好 多 時 見 巴 迷 打灌 水 文﹐ 但 係 其 實 有 乜 含 義 ﹖



Article 16:

詢問:一輛58M的AL+另問


98D (50152415@plink.cityu.edu.hk) at Thu Nov 25 15:06, 1999 said:


本 人 有 一 次 遊 屯 門,去 至 良 景,發 覺 一 輛58M旳AL的 車 身 在 樓 梯 位 有 兩 個


出 氣/抽 氣 口,同 時 車 頂 也 有 兩 個 出 氣/抽 氣 口,請 問 有 什 麼 用 途?


是 否 試 驗 車?


同 時,一 些 九 巴AD車 頂 也 有 這 些 出 氣/抽 氣 口?為 什 麼 只 是 這 少 數AD裝 了,


其 他 沒 有?有 什 麼 用 途?





謝 謝 回 答!



Article 17:

問Transport Tycoon Delxue官方網頁網址


金魚 (n960@netvigator.com) at Thu Nov 25 14:47, 1999 said:


如 題





要 官 方 的 網 頁





Thank You!!





金 魚 字



Article 18:

Route suggestion:69M/X Improvement


DAEMON's (il2239@netvigator.com) at Thu Nov 25 14:32, 1999 said:


This suggestion will be carry out after Tin Chung Crt completed 3-5 months later.





69M extend to Tin Shui Wai Centre , increasing freq in peak time (3-4m), add 4-8 3AV or ATR. Extend service time to 0530-2400(Tin Shui Wai) everyday.





After changing, the route will be like this:follw 269B to Long Tin Rd than back to 69M's original route to Kwai Fong MTR, 69M will via Tin Chung Crt and the Estates around Tin Chung.





69X increase the freq to 4-5m in peak time, add 4-8 ATR at that time;extend to Tin Shui Wai Centre.





After changing, the route will be like this:follw 269B to Long Tin Rd than back to 69X's original route to Jordon Rd Pier, 69X will via Tin Chung Crt and the Estates around Tin Chung.





(For both rts, the way to Tin Shui Wai is the same.)


I hope it can provide a better service for Tin Shui Wai Residents.



Article 19:

58M-Most Successful MTR feder route


DAEMON's (il2239@netvigator.com) at Thu Nov 25 15:32, 1999 said:


As the title, I think that 58M is the most successful MTR feder route in Hong Kong; Many many passengers taking it everyday, and also much passengers in non-peak time.Also, high freq!(4-12m) Do you agree?



Article 20:

Re: 【估估下】你估邊部巴o既意外最得人驚﹖


SO9 TP71K DC18(DL20) (feanshek@ctimail3.com) at Thu Nov 25 15:55, 1999 said:


> 九 巴3ASV3行81C! (bhywong@one.net.au) said:


> 我 就 話 係HT7970 o個 單 ﹐ 架 車 紅 燒 完 連 骨 都o隆 晒 ﹐ 簡 直 係 令 人 心 酸 。


870


Article 20: (Request 1)

73年 一 部 嶼 巴 跌 落 山 , 架 車 死 左 成 半 人 甘 滯 。 最 恐 怖 係 架 車 掉 起 左 之


後 , 再 發 現 死 者 。 當 年 既 黑 白 相 , 睇 完 仲 心 寒 。





獎 門 人


Article 20: (Request 2)

真 可 悲, 五 條 人 命 在 你 心 目 中 還 不 及 一 架 巴 士.


Article 20: (Request 3)

> Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) said:


>


> 真 可 悲, 五 條 人 命 在 你 心 目 中 還 不 及 一 架 巴 士.





乜 唔 係 死 三 個 咩 ﹖


Article 20: (Request 4)

> SO9 TP71K DC18(DL20) (feanshek@ctimail3.com) said:


>


> 但 係 有 死 人





o甘 城 記#202 o係 大 陸o個 單 夠 有 死 人 啦 ﹐o個 兩 個 仲 慘 ﹐ 好 似 話 眼 珠 都 跌 埋 出 黎 呀 。



Article 21:

Re: 87B 加冷,大陸車即將走


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Thu Nov 25 16:03, 1999 said:


> 佯 深 (dennis.dick@plink.cityu.edu.hk) said:


> 87B加 冷,密 到10~20分 鐘 一 班,即 係 話 機 乎 每 班 車 都 可 能 係 冷 馬,相 話 塔tubro 11m 老 虎,坦 克,開or密 龍 都 幾 難,除 非 冷 馬 跪 曬 or 繁 忙 時 間.





什 麼 是 '坦 克'?



Article 22:

Re: LA 25 改 了 入 油 位 還 有 沒 有 其 他LA改 了?


3AD170 (busy@netvigator.com) at Thu Nov 25 16:09, 1999 said:


> HK104 (hk104@i-cable.com) said:


> why LA 25 改 了 入 油 位 還 有 沒 有 其 他LA改 了?


本 人 只 是 知 道 部 分VA已 經 改 了 入 油 位.


而 改 了 入 油 位 和 九 巴 及 城 巴 專 利 部 一 樣,都 是 加 大 油 缸.



Article 23:

Re: 【民意調查】城記狂買車狂退車唔係好過份﹖


叻﹗ (letchan@netvigator.com) at Thu Nov 25 16:33, 1999 said:


> 九 巴3ASV3行81C! (bhywong@one.net.au) said:


> 不 理 後 果 ﹐ 不 停 訂 車 ﹐D車 行 唔 夠4年 就 要 返 祖 家 。 簡 直 係 可 悲......





城 巴 要 退 車 都 係 被 迫 的 。


不 管 他 們 的 投 資 策 略 是 否 正 確 , 城 巴 只 是 瘋 狂 買 車


而 退 車 只 係 權 宜 之 計 。





若 然 混 吉 早 點 提 出 限 巴 士 數 , 我 估 城 巴 唔 會 買 , 亦 唔 會 退 車 。


當 然 我 唔 希 望 見 到 有 限 制 巴 士 數 目 啦 。 因 為 出 車 和 買 車 係 兩 回 事 。


巴 士 出 了 牌 擺 廠 亦 都 是 巴 士 公 司 的 事 。 只 要 唔 出 街 就 得 。





限 制 班 次 比 限 制 巴 士 數 來 得 更 有 彈 性 , 更 合 切 實 際 。


因 為 班 次 可 以 隨 時 因 需 求 而 改 變 , 而 巴 士 數 目 卻 不 可 有 即 時 改 變....



Article 24:

今日有冇亞躉行68X


Mak (speed86@ismart.net) at Thu Nov 25 16:30, 1999 said:


請 問 今 日 有 冇 亞 躉 行68X呢 ﹖ 事 關 我 見 到 有 一 部 亞 躉 由 黃 竹 街 轉 去 長 沙 灣 道 。



Article 25:

(廣告)九巴'點點紅'廣告巴士及3ASV49行68X大相


奧黏P人 (hwc718@netvigator.com) at Thu Nov 25 16:24, 1999 said:


'本 週 精 選'新 增 九 巴'點 點 紅'廣 告 巴 士 及3ASV49行68X大 相





歡 迎 參 觀


'西 隧 快 線:960巴 士 總 站'網 主 奧 黏P人


本 週 精 選



Article 26:

Re: English name of 九巴仔?


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Thu Nov 25 16:47, 1999 said:


Captain KMB





> 89B,S3BL106 (hlc06449@hlc.hkcampus.net) said:


> I am very urgent to do the board,please answer me qucikly.


> Thank you very much.


Article 26: (Request 1)

不 是 KMB Guy 嗎?





--怪 物



Article 27:

第三奇景---276P用L廠車


九巴超豪68X (ip28@netvigator.com) at Thu Nov 25 17:08, 1999 said:


之 前 我 提 過264M同68X用L廠 車 ,D板 友 話 係 正 常 , 但 今 日 我 係 元 朗 度 見 到276P用L廠 車 , 咁 正 唔 正 常 呢???





九 巴 超 豪68X


我 的newgroup--巴 士 地 帶


Article 27: (Request 1)

正 常





因 為 276P 元 朗 (西) 特 車 係 用 968 OR 68X 既 車





今 日 返 學 時 都 見 到 既--


小 林



Article 28:

KMB`s trident (DM) 模 型


269c (heidifmy@netteens.net) at Thu Nov 25 17:16, 1999 said:


九 記 trident (DM) 模 型 除 出 千 禧 色 那 款 外,


會 否 (or 幾 時)出 金 色 版 呢?


我 覺 得 3ASV2 行 296A,是 為 遲 D 行 111 前,作 熱 身 之 用.



Article 29:

有冇人可以俾D意見我


LV33 (hhshhl@ctimail3.com) at Thu Nov 25 17:14, 1999 said:


小 弟 想 於 本 星 期 日 去 遊 巴 士 河,由 灣 仔 出 發,想 坐 到 九 巴S.Oly及ME,終 點 為 中 環,有 冇 人 可 以 俾D意 見 我


唔 該!





LV33



Article 30:

[問路]馬鞍山市中心-粉嶺華明村


LV33 (hhshhl@ctimail3.com) at Thu Nov 25 17:14, 1999 said:


我 想 問 由 馬 鞍 山 市 中 心 往 粉 嶺 華 明 村 的 最 快 和 最 平 的 方 法 。


唔 該!





LV33



Article 31:

馬 票 車 尾 廣 告 有 幾 多 種 ????


SiuLam (suilam@netteens.net) at Thu Nov 25 17:10, 1999 said:


已 知 的 係 有:





翠 河, 熊 貓 園





SiuLam



Article 32:

[致64M字軌表負責人]


Ivan (lungkm@ctimail.com) at Thu Nov 25 17:05, 1999 said:


AV67及AV92已 冇 廣 告 。



Article 33:

Re: 邊度有巴士網頁有得玩攪牌(電子牌和布牌)


SiuLam (suilam@netteens.net) at Thu Nov 25 17:38, 1999 said:





Only provide Yuen Long KMB bus route



Support By 尚 德 九 尾 熊





小 林 屋 企



Article 34:

最新麥記廣告


3AD170 (busy@netvigator.com) at Thu Nov 25 17:44, 1999 said:


請 問 最 新 麥 記 廣 告 內,哪 輛 是20??,及 哪 裡 拍 攝?



Article 35:

政府改建及擴建荔景(北)、麗瑤巴士總站的


荔景南 45M (mlchui@netvigator.com) at Thu Nov 25 17:54, 1999 said:


政 府 改 建 及 擴 建 荔 景 ( 北 ) 、 麗 瑤 巴 士 總 站 的 真 正 動 機 ? ( 長 文 )








各 位 若 果 近 來 曾 到 訪 荔 景 、 麗 瑤 , 相 信 也 會 留 意 到 該 處 的 二 個 巴 士


總 站 己 完 成 工 程 , 可 惜 都 並 非 用 作 巴 士 總 站 用 途 。





先 講 荔 景 ( 北 ) 條 孖 坑 , 是 可 供 專 線 小 巴 及 私 人 巴 士 使 用 , 而 坑 的


右 面 卻 是 二 十 四 小 時 禁 區 , 不 准 停 車 上 落 客 。 由 此 推 斷 , 該 小 巴 站


只 可 能 係 分 站 , 因 為 若 然 係 總 站 , 以 該 條 坑 的 長 度 , 停 了 二 、 三 部


小 巴 後 , 就 冇 位 停 旅 遊 巴 了 。 不 過 最 離 奇 就 係 個 二 十 四 小 時 禁 區 ,


邊 度 有 車 係 右 面 上 客 ? 但 若 係 司 机 , 在 將 車 停 在 右 面 去 食 飯 就 好 普


遍 , 但 又 偏 偏 係 禁 區 。 所 以 我 唔 認 為 佢 會 係 小 巴 總 站 , 縱 使 曾 聽 聞


話 正 研 究 開 辦 去 深 水 步 小 巴 ( 已 有 地 鐵 同 巴 士 , 仲 有 生 存 空 間 ? ) 。





若 作 為 小 巴 分 站 , 現 時 途 經 的 有91A、93、405及407( 上 麗 瑤 的 不 計 )


, 它 們 均 己 在 日 景 、 和 景 樓 外 有 分 站 , 加 站 似 乎 冇 需 要 ; 至 於 改 站 ,


新 站 唔 就 腳 , 要 居 民 行 遠 甘 多 , 實 招 來 唔 少 反 對 聲 音 。





反 而 聽 聞269M會 以 荔 景 ( 北 ) 為 總 站 , 倒 也 覺 得 較 為 合 理 。 也 許 你 們


認 為 現 時46P轉 入 總 站 己 經 好'Mug 水', 但 我 認 為 只 要 車 長 食 住 半 邊


左 線 轉 就 一 定 冇 問 題 , 而 事 實 上 我 曾 在 這 條 坑 起 好 後 見 到 一 部57M停


泊 在 新 坑 的 右 面 。 但 小 弟 想 不 通 的 是 若 真 係 在 荔 景 ( 北 ) 開269M, 點


解 唔 一 早 做 將 條 坑set為 「 專 利 巴 士 例 外 」 ?





至 於 麗 瑤 巴 士 總 站 則 有 二 條 新 坑 , 最 右 一 條 係 冇 的 士 停 既 的 士 站 ; 另


一 條 係 孖 坑 既 專 線 小 巴 站 。 的 士 站 條 坑 巴 士 應 該 入 唔 到 , 但 專 線 小 巴


條 坑 巴 士 應 該 入 到 , 地 面 也 清 楚 留 下 巴 士o太 印 。 唔 好 話11米 車 上 唔


到 麗 瑤 , 我 己 見 過n次 了 !





我 唔 知 麗 瑤 是 否 開 新 小 巴 線 , 但 若 然 係 , 延 長 到 浩 景 台 或 華 景 山 莊 不


是 更 好 ? 仲 有 , 小 巴 用 孖 坑 ? 是 否 浪 費 ?麗 瑤 巴 士 總 站 是 絕 對 有 能 力


開 多 二 條 新 巴 士 線 的 !






小 弟 眼 見 葵 芳 巴 士 總 站 極 度 擠 迫 , 環 境 異 常 惡 劣 ; 只 可 惜 附 近 的 地 鐵


站 都 冇 位 。 其 實 位 置 上 荔 景 是 可 以 分 流 到 葵 芳 的 乘 客 , 只 可 惜 荔 景


( 南 ) 己 是 歷 史 名 詞 , 祖 堯 又 受 敬 祖 路 的 先 天 不 足 所 限 , 難 成 大 器 。


( 當 年 荔 景 地 鐵 站 外 的 巴 士 總 站 是 好 旺 的 , 好 多 人 在 這 個 站 等57M,


69M, 貪 有 位 座 , 有 些 更 行 過 去 荔 景 ( 南 ) 巴 士 總 站 呢 ! )





見 到 二 條 新 天 水 圍 巴 士 線 會 以 祖 堯 為 總 站 , 但 若 政 府 不 擴 建 敬 祖 路 ,


九 巴 又 點 會 派 十 一 米 車 行 ( 其 他 公 司 中 標 則 另 作 別 論 ) ? 唔 派 十 一 米


車 又 如 何 應 付 需 求 ? 小 弟 也 想 不 通 祖 堯 巴 士 總 站 如 何 放 得 落 二 條 新 線


! 麗 瑤 經 麗 祖 路 到 祖 堯 , 由 敬 祖 路 ( 陳 南 昌 個 面 , 因 只 有 一 個 彎 位 )


落 荔 景 山 路 會 係 一 個 經 過 荔 景 地 鐵 站 的 選 擇 。 唔 好 再 入 葵 芳 巴 士 總 站


, 太 擠 迫 了 。





寫 到 手 都 軟 , 係 時 候 收 手 。 各 位 可 能 會 怪 我 講 左 甘 耐 都 係 冇point!


唉 ! 作 為 一 個 小 市 民 , 我 又 可 能 知 幾 多 ? 但 求 今 次 總 站 的 改 動 真 係 有


目 的 , 而 非Capital Fund有 錢 剩 , 於 是 求 其  個 地 方 使 左 佢 就 算 數 !








見 到46X、57M、69M泊 在 荔 景 ( 南 ) 總 站 的 相 就 有 點 心 酸


代 表 地 、 代 表 車 都 己 灰 飛 煙 滅 的





荔 景 南 45M



Article 36:

廣告狂想


3AD170 (busy@netvigator.com) at Thu Nov 25 17:52, 1999 said:


可 不 可 以 把 動 畫(卡 通 片)抽 上 巴 士 並 且 由Corgi或EFE推 出 模 型 例 如:宇 宙 特 警,金 田 一 少 年 事 件 簿,新 世 紀 福 音 戰 士,勇 者 王,機 動 新 世 記,男 兒 當 入 樽,蠟 筆 小 王 國,晴 天Pig Pig,熱 鬥 小 馬 等,最 好 是Trident,Super Olympian. 亦 希 望AD238可 以 推 出 模 型.



Article 37:

請問九巴的舊路線61A去邊?


SUNDAY (ray77whm@netvigator.com) at Thu Nov 25 17:50, 1999 said:


請 問 九 巴 的 舊 路 線61A去 邊?



Article 38:

Re: 【新巴奇觀】熱狗冷馬齊參與,車身車站顯流弊!


城巴12號超豪-1421 (michaeltm@ses.hkcampus.net) at Thu Nov 25 18:02, 1999 said:


> 新 巴14號 城 蠅-LV126(2087) (cityflyer@i-cable.com) said:


> 今 日(25/11)新 巴 又 要 「 改 頭 換 面 」,我 見 到 就 覺 得 既 新 奇,又 覺 得


> 疏 忽!


> 晨 咁 早,眼 屎 都 抹 乾 淨,就O係 西 灣 河 太 安 樓 見 到 架 行720O既LA,車 尾 貼


> 住 「 切 勿 跟 車 太 貼 」 幾 隻 字(當 然 有 英 文,仲 係 道 路 安 全 議 會 整 個 隻)


> ,不 過 貼O左O係 車 尾 上 半 部,而 唔 係 貼O係 副 偈 蓋;之 後 有 架 都 躉 同 埋


> LM8(上O左 《 子 女 好 與 壞 》 個 廣 告)都 係 咁 貼 。 我 就 真 係 唔 明,貼 句


> 標 語O係 上 層,其 他 司 機
(特 別 係 私 家 車)又 點 睇 到 呢?


> 冇 幾 耐,見 到 架694超 豪,車 尾 隻 太 平 窗 出 奇 地 有 個新 巴Logo!


> 我 諗 係 架 車 之 前 上O左 「 新 巴 一 歲 廣 告 」,呢 家 班 工 程 人 員 「 善 忘 」


> 淨 係 甩O左 個 廣 告,冇 甩 個Logo,搞 到 好 騎 呢!(下 晝 見 到 佢 原 來 係5024)


> 之 後 我O係 七 點 八 上O左 架81號(LM6),佢 行 到 去 明 華 大 廈 個 站,有 慈 幼 學 生 噤 鐘 落 車,於 是 就O係 該 站 放 客;


> 有 同 校 學 生 見 到 冇 人O係 呢 個 站 落 車,立 即 由 上 層 跑 落O黎,點 知 架 車


> 即 開,原 本 有 個 站O係 藹 寧 園O既,但 係 因 整 路 要 停 用,結 果 佢O地 迫 住


> 要 去 到 筲 箕 灣 消 防 局 落 車,行 多 一 段 冤 枉 路 返 慈 幼!


> 真 係 冇 陰 功,四 點 幾 見 到 架 行8號O既VA貼O左 環 保 廣 告,不 過 架 車 噴 晒 墨 魚!


> 流 弊 多 多,望 新 巴 有 所 改 進!





咦? 乜 今 日 81 架 2 車 唔 係 LM7 咩?


Article 38: (Request 1)

> 九 巴3ASV3行81C! (bhywong@one.net.au) said:


> 唔 係流 弊 多 多﹐ 祗 係 新 巴 由 上 陣 到 而 家 都 未 得 閒 過 。 係 好 值 得 大 家 原 諒o既 。 好 過 九 仔 有 錢 唔 捨 得 買 多D新 車 啦 ﹗





請 問 新 巴 有 乜 咁 唔 得 閒 ? 唔 係 好 明 你 講 緊 乜 ?





此 君 說 話 似 乎 是 有 雙 重 標 準 。





Christopher



Article 39:

Re: 巴士迷,'甚矣哉'!!


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Thu Nov 25 18:45, 1999 said:


根 據 '公 共 巴 士 服 務 規 例' (香 港 法 例 第 二 三 ○ 章):


不 適 當 地 干 擾 車 門, 或 不 適 當 地 干 擾 構 成 巴 士 一 部 分 或 與 巴 士 連 接 的 任


何 其 他 機 械, 裝 置 或 控 制 器 即 屬 犯 罪, 可 處 罰 款 $3,000 及 監 禁 6 個 月.





如 發 現 此 等 情 形, 請 即 報 警.





--


車 匙!





> GX 7271 (dicksony@netteens.net) said:


> MY BROTHER TOLD ME:有 次 佢 同 個FRIEND(亦 是 板 友)去 柴 灣 東TAKE PHOTO ,見 到 架VA'行'A12,所 以 玩 埋 一 份,結 果 被 站 長'問 候'


> 幾 日 前,行 過80N,見 到 有 幅 相,AP行671 AND 92,玩 牌 相 仲 來 賣,唉....


> 雖 然 我 都 有 玩 過 牌,但 是 玩 牌 真 的 好 玩 嗎?ANSWER就 見'人'見'智'LA(沒 有 攻 擊 成 份),但 我 現 在 就 麻 麻 地LA


> 有 時 又 有D巴 士 迷 偷 水 牌,抄 人 野........巴 士 迷 真 的 是0甘 嗎?


> P.S :我 知 我0甘 講 野 實 有 人 不 喜 歡,反 對....但 我 無 心 開 罵 戰,只 是 個 人 感 受


Article 39: (Request 1)

> GX 7271 (dicksony@netteens.net) said:


>你 有 冇 需 要0甘 講 野?!表 達 意 見 之 麻!


我 睇 唔 出 Gakei! post lee 篇 文 有 乜 問 題 , 提 醒 大 家 D法 律 常 識 ,


Post D 文 出 來 實 有 D 未 必 太 好 聽 , 無 所 謂 , 唔 滿 意 就 別 貼 文 吧 !





請 不 要 把 文 字 寫 在 有 > 符 號 的 一 行, 該 符 號 是 在 回 文 時 用 以 識 別 舊 文 的


Please don't type anything on the lines starting with a '>' sign. That sign is for identify last article.


係 咪 將 呢 句 D font 去 到 h1 D 人 先 識 做 ?





Jason Hei


Article 39: (Request 2)

> 家 祺 . 板 務 助 理 (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) said:


> 請 留 意 以 下 板 規.


>


> 請 不 要 把 文 字 寫 在 有 > 符 號 的 一 行, 該 符 號 是 在 回 文 時 用 以 識 別 舊 文 的


> Please don't type anything on the lines starting with a '>' sign. That sign is for identify last article.


>






Would by deleting the word 'please' be more powerful?


(hence making the rule absolute! No exception!)





100/911R/M1/300/917 Wong


who has never add such sign in front of his own message...


Article 39: (Request 3)

> Jason Hei (av406@ismart.com) said:


> Please or not is not related to the baordmates obey or not.


>


> Jason Hei





Just cite you an example about the differences:





Suppose a restaurant has a choice of the following wordings:





Please do not smoke.





No smoking is allowed.





Which phrase do you think is stronger?





I just wish boardmates would follow rules without any enforcement.





Sorry for getting out of the topic.





100/911R/M1/300/917 Wong


Article 39: (Request 4)

> GX 7271 (dicksony@netteens.net) said:


>


> 1時 不 小 心 寫 錯 位,請 見 諒,P.S:人 誰 無 錯,聖 人 都 有 錯,你 身 為 板 務 助


> 理,應 該 好 好 教 導 我 這 個 新 人(上 了BDB才 一,兩 個 月),不 要 常 常 搬 條 板 規 出 來.好 似'X臣 熹'0甘,我 犯 小 小 錯 就 又nei樣 又 果 樣,人 誰 無 錯?!





咁 如 果 你 唔 喜 歡 佢 咁 講,你 可 以 唔 上 黎 架





越 睇 越 火 爆 的 金 魚 字


Article 39: (Request 5)

> GX 7271 (dicksony@netteens.net) said:


> 人 誰 無 錯,聖 人 都 有 錯,你 身 為 板 務 助


> 理,應 該 好 好 教 導 我 這 個 新 人(上 了BDB才 一,兩 個 月),





我 不 是 正 在 教 緊 你 嗎?


Article 39: (Request 6)

作 為 新 板 友 , 閣 下 有 責 任 在 貼 文 前 先 看 清 楚 板 規 才 貼 文 ,


每 條 規 定 都 已 經 用 文 字 列 明 , 而 在 新 申 請 戶 口 時 , 板 主 也


要 求 新 申 請 人 先 看 板 規 。 你 不 看 清 楚 猶 自 可 , 還 要 惡 人 先


告 狀 ?





小 錯 也 是 錯 , 有 錯 , 就 請 改 之 。


Article 39: (Request 7)

'好 好 教 導 我 這 個 新 人'


咁 仲 唔 係 好 好 教 導 你 呀 ? 如 果 佢 唔 俾 機 會 你 , 就 會 好 似 XA 22 咁 , 告 都 唔 警 即 停 版 .


而 家 俾 個 '注 意' 你 就 話 人 地 , 毫 無 後 悔 之 心 , 你 對 Gakei! 就 甚 矣 哉 了 !!





Jason Hei



Article 40:

Re: 三架59x, 全部冷馬


S3BL272 (stephen.tai@alumni.cityu.edu.hk) at Thu Nov 25 21:19, 1999 said:


> 59X (leungmlw@hk.super.net) said:


> 今 日 見 到 三 架59x同 時 在 長 沙 灣 廣 場 埋 站,


> 但 三 架 都 是 冷 馬,不 知 客 仔 感 受 是 否 悲 喜 交 習 。


> 喜 是 因 為59x班 次 真 的 密 了,


> 悲 是 因 為kmb狂 出 冷 馬,客 仔 俾 多 些 車 錢 之 機 會 大 增 。


>


> 59x





呢 個 情 況 我 都 遇 過,上 次o係1915見 到 連 續 三 班 冷 馬,唔 上 唔 得.結 果 都


係 上o左 架 舊 冷 龍,貪 佢 夠 快.我 仲 試 過o係 非 繁 忙 時 間 連 續 兩 班2+2AV,


結 果 等 到S3V19o黎 到 先 上.其 實 我 唔 介 意 搭 冷 馬,不 過 慢 就 一 定 唔 搭,


有 次 趕 時 間 搭 著 一 架2+2AV,慢 到 俾 後 面 架59X追 過,勞 氣 到 想 死...





你o係 長 沙 灣 見 到 三 部 冷 馬,有 可 能 係 開 空 車 去 中 途 站,60X一 次 三 部 車


埋 站 都 見 過.





S3BL272


屯 門 碼 頭 統 戰 部(巴 士 分 部)部 長


Article 40: (Request 1)

沒 錯 呀 ! 60X會 更 加 密 喎 , 還 記 得 年 初 試 過 有 一 天 下 午 在 旺 角 出 現 6輛 60X( 但 只 得 一 班68X) , 當 中 四 輛 是 冷 氣 車





> CV7946 (anthonycm@ctimail.com) said:


>


> 請 問 於 何 時 見 到?????以 九 巴 來 說 這 機 會 不 大,話 到 尾 佢 會 按 比 例 出 車


> (當 然 有 其 他 因 素 影 響 啦,如 早 上60x也 連 開5部 返 屯 門)


>


> CV7946


Article 40: (Request 2)

不 過 自 從59x加 密 繁 忙 時 間 四 分 鐘 一 班 之 後, 班 次 方 面 沒 令 人 失 望,


但 天 氣 轉 涼 後,其 冷 馬 班 次 卻 很 密...無 奈!!!





59x


Article 40: (Request 3)

> 100/911R/M1/300/917 (invespac@netvigator.com) said:


>


> When did this happen? I sure would want to try 59X someday!


> (especially when I know the next bus is A/C!)


>


> 100/911R/M1/300/917 Wong





但 我 誠 意 推 介59X普 通 巴,飛 屯 公,正 到 暈!





S3BL272


屯 門 碼 頭 統 戰 部(巴 士 分 部)部 長


Article 40: (Request 4)

> 59X (leungmlw@hk.super.net) said:


>


> 一 般 來 說, 59x熱 狗 比 冷 馬 快 速


>


> 59x





當 然 啦,不 過 三 部 舊AD都 好 快,好 多 時 仲 快 過o的 普 通 巴.


(舊AV都 唔 差)





S3BL272


屯 門 碼 頭 統 戰 部(巴 士 分 部)部 長


Article 40: (Request 5)

約 晚 上 七 時 半 。





59x



Article 41:

Re: 九巴的路線當中,請問你們最想邊一條減價?


walter (walterch@school.net.hk) at Thu Nov 25 21:25, 1999 said:


> RPG (ray77whm@netvigator.com) said:


> 九 巴 的 路 線 當 中,請 問 你 們 最 想 邊 一 條 減 價?





96R


Article 41: (Request 1)

> 91M,261R


Article 41: (Request 2)

請 留 意 及 遵 守 以 下 板 規.





請 不 要 把 文 字 寫 在 有 > 符 號 的 一 行, 該 符 號 是 在 回 文 時 用 以 識 別 舊 文 的


Please don't type anything on the lines starting with a '>' sign. That sign is for identify last article.




Article 41: (Request 3)

all隧 道 線:


930(CTB), 934, 935, 948, 336 ,


690, 691, 694(NWB)


FROM $15.3 >>>> $12.8





RT. 203,208


Article 41: (Request 4)

203/208





MAN 10.160


Article 41: (Request 5)

271





應 減 至 74x/75x 同 級 之$8.40


Article 41: (Request 6)

所 有 將 軍 澳 線(91M/93m/93A/95/95M/296A除 外)。


Article 41: (Request 7)

所 有 紅 隧 線law



Article 42:

Re: 有冇牛/寶行屯公?


金魚 (n960@netvigator.com) at Thu Nov 25 21:11, 1999 said:


> LF278 (pandafan@i-cable.com) said:


> 有 冇 牛/寶 行 屯 公?





66同68都 有 寶 寶 行 過





金 魚 字


Article 42: (Request 1)

仲 有 丹 拿E型 行 過57M行 屯 公.


Article 42: (Request 2)

見 過 61x 行 丹 拿 E/F


而 且 出 面 的 牛 寶 入 屯 廠 做 cof 都 要 行 屯 門 公 路


我 亦 見 過 平 頂 寶 係 屯 門 公 路 死 火


Article 42: (Request 3)

> 甩 左 個Wo既S3M224 (remusmok@asiaonline.cityu.edu.hk) said:


>


> 我 搭 過 方 頂 寶 行60M! o個 次 真 係 好 開 心!因 為 以 前 搭 親 都 係 雞!





當 然 有,先 排 我 曾 經 講 過 搭 方 頂 寶66o既 經 歷,而66Mo係 旺 角 做 總 站 時


有 牛 做 攝 車,個 司 機 仲 係 四 眼 好 後 生,渣 車 又 快,比 當 時 渣 開 雞o既 司 機


快 好 多.





S3BL272


屯 門 碼 頭 統 戰 部(巴 士 分 部)部 長


Article 42: (Request 4)

60X線 在 起 初 而 有 丹 拿E行 走,我 坐 過.



Article 43:

今日影相後記及問題


S3BL384 (koong680@i-cable.com) at Thu Nov 25 21:33, 1999 said:


今 日 難 得 有 假 期 出 去 影 相,有 些 少 發 現...


1.1015及1058已 落 廣 告,重 現 波 浪 紋;


2.342,343兩 架yahoo巴 士 已 上 了 字;


3.城 巴 又 多 了 架 廣 告 車,為406'泰 國 航 空',今 日 行102;


4.ATR109今 日 不 見 了...





好 了,少 不 免 有 些 問 題:


1.除 了101架HG3895上 了 新 的 始 創 中 心 廣 告 外,還 有 其 他 嗎?


2.請 問 早 上 的 美 孚 總 站 有 正 光 位 影 相 嗎?


3.這 幾 日 城 巴831(慧 比 壽)行 那 條 線?





今 日 影 了 好 多 相 的S3BL384...


Article 43: (Request 1)

> Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) said:


>


> 是 全 身 還 是 Banner?


>


>


> 始 創 中 心 又 有 廣 告? 係 咩 樣 o架, 唔 係 咁 樣 卦 ↓ :P ?


>


> N138







GU8933 (w0108@netvigator.com) at Thu Nov 25 23:17, 1999 said:


> S3BL384 (koong680@i-cable.com) said:





> 3.這 幾 日 城 巴831(慧 比 壽)行 那 條 線?





831呢 幾 日 主 要 行170, 有 時 行182





成 日 見831的 沙 田 居 民


GU8933


Article 43: (Request 2)

> 3.城 巴 又 多 了 架 廣 告 車,為406'泰 國 航 空',今 日 行102;





是 全 身 還 是 Banner?





> 1.除 了101架HG3895上 了 新 的 始 創 中 心 廣 告 外,還 有 其 他 嗎?





始 創 中 心 又 有 廣 告? 係 咩 樣 o架, 唔 係 咁 樣 卦 ↓ :P ?





N138





> 2.請 問 早 上 的 美 孚 總 站 有 正 光 位 影 相 嗎?





↓ 可 站 在 德 仁 書 院 對 面 的 中 電 火 牛 房 出 面 試 下, 但 唔 知 冬 天 正 唔 正 光 o架.





98c





--


車 匙!


Article 43: (Request 3)

> 是 全 身 還 是 Banner?





城 巴 406 係 全 車 身 泰 國 航 空 廣 告 , 由 於 係 夜 晚 見 到 , 只 知


車 身 大 約 係 由 藍 轉 紅 漸 變 色 。


Article 43: (Request 4)

> 是 全 新 還 是 Banner?


>


>


> 始 創 中 心 又 有 廣 告? 係 咩 樣 o架, 唔 係 咁 樣 卦 ↓


>





係 全 車 身[新]廣 告,


之 前 有 篇 貼 文 中-相 片 推 介{螢 光 版 始 創 中 心)


巳 有 相 睇


Article 43: (Request 5)







唔 好 意 思 , 樓 上 條thread炒 佐



Article 44:

Re: To GaKEI:你沒有給機會XA22 ??!!!!!!!


封車王錦才長駐5B (ronaldsamuel@ctimail.com) at Thu Nov 25 20:30, 1999 said:


> GX 7271 (dicksony@netteens.net) said:


> 如 題


>


> P.S : 若 板 友 被 停 板,停 板 期 間 再 用 另 一 個 身 份 再 貼 文,會 不 會 受 到 處 分?





首 先, 人 地 板 助 係 叫 'GAKEI!


而 且, 我 尋 日 見 到XA22 貼 文, 咁 都 無 俾 機 會? 再 加 上, 佢 上 次 復 板,兩 日 就 犯 規, 根 本 不 知 悔 改.


Article 44: (Request 1)

Have you read the rules of HKBDB??!! -__-


4.7 會 員 在 香 港 巴 士 討 論 區 之 賬 戶 只 可 以 作 個 人 用 途 , 賬 戶 嚴 禁 轉 賬 或 借 予


他 人 使 用 , 違 者 將 永 久 撒 銷 本 板 會 員 資 格 。





Jason Hei


Article 44: (Request 2)

> Jason Hei (av406@ismart.com) said:


> This type of question is totally not related to buses. GX7271, Gakei has alreasdy give you a chance, if you still post this impolite thread, you will face a serious punishment.


>


> Jason Hei





sorry! so i have修 文,問 有 關 板 務 問 題


Article 44: (Request 3)

This is not related to 板 務 問 題 also. This is your private question, please use e-mail.


Because:


2.1 本 板 討 論 範 圍 為 所 有 關 於 巴 士 有 關 事 宜 , 任 何 離 題 文 章 如 其 他 公 共 交 通


工 具 均 不 屬 本 板 範 圍 。





Jason Hei



Article 45:

Re: 有冇可能買晒o甘多款巴士模型


愛上914冷巴 (chanmw11@hk.super.net) at Thu Nov 25 23:13, 1999 said:


> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


> 如 題!


> 我 就 話 冇 可 能!





我 有38架





愛 上914冷 巴


Article 45: (Request 1)

> Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) said:


> 你 冇 可 能 咋 卦, 有 錢 你 慌 買 唔 晒?





呵 呵~~ 如 果 你 係 李 嘉 成 既 話, 你 話 買 唔 買 得 晒 呢? 呵~~


Article 45: (Request 2)

Not sure, because I think the Olympian with Bus Pak Ad isn't


for sale anywhere!





Of course, if one can offer several thousand dollars, one of


those 500 owners would probably sell it!





So I think with money (and space!), such is possible!





MAN 10.160



Article 46:

Re: $$of KMB站牌模型


S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) at Thu Nov 25 21:41, 1999 said:





> 文 武 教 教 主(HM 3835) (s7904804@netvigator.com) said:


> 請 問KMB站 牌 模 型 一 個 多 少 錢?





$88一 個


但 如 果 九 記 員 工/B會 會 員 持 證 到 九 記 服 務 中 心


(荃 灣 地 鐵 巴 士 總 站59M旁)平$20.





S3N353


Article 46: (Request 1)

唔 該 o 西 ! !


Article 46: (Request 2)

你 最 好 帶 多 錢 去,以 免o吾 夠 錢!!


不 客 氣!!


仲 有,我 係 話 沙 田80M價!



Article 47:

Re: 無聊大發現之延續篇


LF13 (bg1222@angelfire.com) at Thu Nov 25 22:49, 1999 said:


> 3AV50 (kmb3av50@ctimail3.com) said:


> 各 位,唔 好 意 思,尋 日 篇 文


> 原 來 我 漏 左 兩 頁:p


> 呢 度 係 尋 日 個 題 既 第 二part


> 呢 度 係 第 二 題 題 目


> 唔 知 各 位 有 冇 高 見?


> ps:no answer is available


>


> 香 港 巴 士 雜 誌








究 竟 這 些 是 什 麼 科 目 的 考 試 題 目 黎 架...??





LF 13


Article 47: (Request 1)

Doesn't such system resembles more to that of AEL cartes than


the CCTV in Cityflyer?


Would a 'single' fare box that collect both coins and electronic


cards be possible?





Actually I do NOT recommend such system, since someone stuck


(forcefully) a coin inside the Mondex machine and broke it on


GMB 6!


Thanks once again for such interesting matter for discussion.





MAN 10.160


Article 47: (Request 2)

如 果 俾 我 答, 一 定 有 滿 分 !


p.s.咁 易 既



Article 48:

Re: 上水 to 太子搭....


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Thu Nov 25 20:32, 1999 said:


> LF278 (pandafan@i-cable.com) said:


> 上 水to太 子 搭....





朋 友, 你 想 講 乜?


Article 48: (Request 1)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 佢 個 意 思 係 指 由 上 水 至 太 子 , 有 什 麼 巴 士 路 線(方 法)前 往 。


> (唔 該 LF278 兄 下 次 寫 清 楚 , 另 外 有 些 文 章 標 題 同 內 容 係


> 一 樣 既 , 有 時 都 唔 明)


>


> 上 水 去 太 子 , 應 該 冇 直 達 巴 士 路 線 前 往 , 但 可 搭 火 車 至 旺 角


> 再 步 行 。 或 者 火 車 至 九 龍 塘 站 轉 地 鐵 去 太 子 站 亦 可 。


>


可 以 試o下 坐 上 水 去 佐 敦 道 紅Van, 不 過 唔 知 停 唔 停 太 子 。



Article 49:

Re: 4964的一問


鍾意搭雞車G544 (bad.guys.go.to.hell@i-cable.com) at Thu Nov 25 19:15, 1999 said:


> 火 柴 人 ~柴 柴~ (m.kwok@ismart.net) said:


> 由[香 港 巴 士 迷 會 新 界 車 場 大 揭 秘]找 到 的 相 片


>


> 不 知 這 車 是 幾 時 被 燒 的?


> 同 事 件 的 內 容?


>


> 見 到 燒 成 這 樣 好 心 傷 的


> 火 柴 人 ~柴 柴~





我 有 呢 架 衰 野 既 相(未 燒),想 要 就E-mail俾 我 或ICQ我 。





鍾 意 搭 雞 車 G544


ICQ#51715169


Article 49: (Request 1)

> 鍾 意 搭 雞 車 G544 (bad.guys.go.to.hell@i-cable.com) said:


> 我 有 呢 架 衰 野 既 相(未 燒),想 要 就E-mail俾 我 或ICQ我 。





Mike Davis 本 書 有 佢 服 務 緊 o既 相 o忝.


Article 49: (Request 2)

有 D 人 話 我'死 狗 碌 死'張 相  唔 知 邊 本 書 度 見 過,而 家 作 出 聲 明:





張 相 係 我 自 已 影 架!





P.S.如 果 我  某 書 度scan,咪 會 比 作 者 告 侵 犯 板 權?我 先 冇 咁 傻!





憤 怒 的G544!


ICQ#51715169



Article 50:

Re: 請問你們坐長途車會點過?


愛上914冷巴 (chanmw11@hk.super.net) at Thu Nov 25 23:10, 1999 said:


> RPG (ray77whm@netvigator.com) said:


> 我 通 常 坐 長 途 車 都 會 睇 漫 畫,以 前 返 學 放 假 的 時 候 坐 長 途 車 都 會 於 車 上 讀 書.





如 果 係 一 個 人 , 一 係 就 訓 , 一 係 就 睇 風 景





愛 上914冷 巴


Article 50: (Request 1)

睇 住 路 邊O既 風 景 同 埋 路 經O既 巴 士,都 係 我 搭 長 途 車O既 解 悶 法 。


事 關 我 好 少 搭 長 途 車,搭 親 一 定 睇O下 周 圍 有 乜O野 變 遷,順 便 捉O下


有 冇 車 可 以 上 到 《 今 日 特 別 所 見 》 或 者 《 每 日 一 跪 》 。



Article 51:

Re: [網頁廣告]巴士專線更新


KK (dckk@netteens.net) at Thu Nov 25 21:33, 1999 said:


> BusLane (dx2437@netvigator.com) said:


> 巴 士 專 線 頭 版 照 片 城 巴 新 廣 告'yahoo'及S3N92現 況


> 另 龍 運 巴 士 照 片 畫 廊 加 相,歡 迎 到 來 參 觀


> 巴 士 專 線





話 時 話, 早 幾 日 見 343 行 90(?) , 左 面 是 貼 有 YAHOO! 字 樣.


係 咪 近 日 貼 上 還 是 一 出 廠 使 貼 上 呢?





不 過 我 覺 得 呢 個 廣 告 幾 特 別, 我 好 鍾 意..


Article 51: (Request 1)

想 問 下 架 S3N92 係 用 大 牌 箱 (S3N271-370) 還 是 細 牌 箱 (S3N222-270)?





另 關 於 貴 網 的 一 點 事:


1) 內 文 把 S3N222 寫 成 S3N2222


2) 底 色 略 嫌 太 花, 影 響 閱 讀.





--


車 匙!



Article 52:

Re: [收費建議] 九巴 276 及 276P 更改收費方式及加設分段收費


SUNDAY (ray77whm@netvigator.com) at Thu Nov 25 21:20, 1999 said:


> 愛 上914冷 巴 (chanmw11@hk.super.net) said:


> 276 及 276P 由 上 水 往 天 水 圍 市 中 心 :


>


> 一 切 不 變,依 現 狀.


>


> 276 及 276P 由 天 水 圍 市 中 心 往 上 水 :


>


> 改 為 下 車 時 才 付 款 (就 像 城 巴6,6A,6X)


>


> 另 加 設 分 段: 在 博 愛 前 下 車 只 收 $3.50 方 便 乘 客 由 天 水 圍 區 往 元 朗.


>


> 乘 客 改 在 後 門 上 車,前 門 下 車.


>


> 歡 迎 各 位 版 友 發 表 意 見,Thanks.


>


> 愛 上914冷 巴





沒 有 可 能,這 樣 做 法 只 有 加 重276&276P的 負 荷,而 且 又 天 水 圍 去 元 朗 亦 有 接 駁 巴 士 及 輕 鐵,因 此 這 個 建 議 衹 會 給 運 輸 署 反 對,原 因 就 是 巳 經 有 輕 鐵 及 接 駁 巴 士 服 務,故 此 沒 有 必 要 這 樣 做.


Article 52: (Request 1)

在 雙 門 的 巴 士 上 很 難 實 施.



Article 53:

Re: 投訴九巴7B字軌負責人


艾莎仔 (samchan@red-dots.com) at Thu Nov 25 19:52, 1999 said:


> 喜 歡38A黃 埔 迷 (wong01@netteens.net) said:


> 投 訴 原 因 是 有 退 役 的 鴨


>


> 希 望 進 怏,更 新 多 謝 合 作





黃 埔 迷 哥 哥, 不 如 下 次 用 email 丫, 話 俾 佢 地 聽, instead of 投 訴 定 先 丫...


小 弟 都 俾 你 話 過, 但 係 我 好 似 未 收 過 你 一 封 email, 而 只 係 在 版 上 得 知 你 正 在 罵 我 唔 更 新, 希 望 可 以 互 助, 而 唔 係 互 罵 囉...





恕 小 弟 直 言, 但 我 真 係 覺 得, 互 助 有 益 囉.





11D, 11X 字 軌 司 ~.~


艾 莎 仔


Article 53: (Request 1)

其 實 部 車 我 已 觀 察 左 好 耐 ,


同 時 亦 觀 察 新 掛 牌 情 況 。


而 最 近 才 肯 定 , 多 了BL--DA110為 掛 牌 ,


不 過 未 改 就 已 經........





Rick



Article 54:

Re: 九記千禧年曆有錯!


EU9505 (lamkw@netteens.net) at Thu Nov 25 22:11, 1999 said:


> 2700 (sylai@cuhk.edu.hk) said:


> 各 位 買 左 九 記 千 禧 年 曆 未 呢 ? 今 年 年 曆 除 左 冇 年 年 都 有 既 做 馬 相 外 ,


> 仲 用 銀 色 做 底 色 。 設 計 比 較 平 實 , 價 錢 仲 比 上 年 平 ! 只 係 五 十 八 元 。


>


> 但 係 今 年 冇 陽 光 、 龍 運 及 大 連 巴 士 。 而 把 五 款 巴 士(Coaster, Rosa,


> Isuzu, Lance 及 大 連 巴 )除 去 後 , 竟 然 冇 把 九 巴Lance加 回 。 所 以


> 今 年 年 曆 少 左 架Lance。



>


乜 咁 colourful 既?


> Citybus


> DENNISTrident


> 2700


> ICQ# 24212412


> Email: 2700@hongkong.com






DX2437-->EU9505


Article 54: (Request 1)

> 竟 然 冇 把 九 巴Lance加 回 。 所 以 今 年 年 曆 少 左 架Lance。






九 巴 實 在 , 實 在... >_<





竟 把 怪 物 最 喜 愛 的 Lance... >_<





怪 物 要 反 對 , 怪 物 要 反 對 ! 怪 物 要 罷 買 九 巴 紀 念 品 ! 怪 物 要 寫 信 罵 九 巴 ! 怪 物 要...





聽 見 此 消 息 後 極 憤 怒 的怪 物 >_<



Article 55:

Re: 九巴千禧Trident有售了啦!


愛上914冷巴 (chanmw11@hk.super.net) at Thu Nov 25 21:06, 1999 said:


> 巴 士 模 型 專 員 (aa916411@netvigator.com) said:


> 各 位 版 友,我 剛 剛 行 過 西 灣 河 某 店 見 到 部 九 巴 千 禧Trident有 得 買 啦!


> 售 價:$288一 部.


> 好 靚 呀!


> 忍 不 住 買 了 兩 部 了,明 日 開 始 又 要 食 少D啦.


> 有 錯 請 指 正





我 想 問 一 問 , 路 線 牌 的 '錦 英 苑 87D' 是 否 仲 係 好 大 隻 字 ?





愛 上914冷 巴


Article 55: (Request 1)

Exactly!





Hope this reply wouldn't be considered as 'kwoon sui', as


I'm just answering a question.





MAN 10.160


Article 55: (Request 2)

Is the window at the driver seat 'not in scale'? I saw the pics with the slogan moved upward, and the window was 'remolded' in a small one.......( very ugly design!!! )



Article 56:

Re: WHERE SCANIA MADE IN?


九巴3ASV3行81C! (bhywong@one.net.au) at Thu Nov 25 18:45, 1999 said:


> LF278 (pandafan@i-cable.com) said:


> WHERE SCANIA MADE IN?





同 富 豪 祖 家 一 樣 ﹐ 瑞 典 。


好 似 澳 洲 都 有SCANIA廠 。


Article 56: (Request 1)

Yes, they are at Campbellfield, Melbourne. An interesting


arrangement is that other than assembling their own chassis,


they also assemble Dennis Dart and Dart SLFs for Dennis under


an exclusive agreement. Scania Australia is also the dealer


for the Dennis Dart/Dart SLF ranges.





'澳 洲 巴 士 大 王


SuperBus Australia



Article 57:

Re: 城巴Rt.72一問


Volvo Zuper Olympian (fatfishz@netvigator.com) at Thu Nov 25 23:50, 1999 said:


> LM3 (angela05@netvigator.com) said:


> 請 問72是 否 每 日 早 上 都 有Trident攝 車?因 為 昨 天 早 上 看 到 有


> 兩 架Trident行.


>


好 難 講 , 近 期 係 , 不 過 無 人 可 以 同 你 講 聽 朝 有 無 。





正 如 5 0 3 都 有 時 去 左 行 9 6 2 一 樣 。



Article 58:

Re: 問最長坐車時間!


Volvo Zuper Olympian (fatfishz@netvigator.com) at Thu Nov 25 23:47, 1999 said:


> 巴 士 港 (alhlamhk@netvigator.com) said:


> 閣 下 坐 一 程 巴 士 最 長 時 間, 路 線? WHY? (除 了 塞 車 呢!)





我 坐 過 最 長 的 巴 士 係:





Glasgow Central Station -- London Victoria Station


坐 了 差 不 多 十 個 鍾 。





其 次 係





Singapore People's Place -- Malaysia Genting


坐 左 八 個 鍾 有 多 。





係 香 港 , 最 耐 係 坐





170 Shatin KCR -- Wong Chuk Hang


兩 個 半 鍾!





Regrads





P.S. 聽 說 < 成 都 -- 拉 薩 > 要 四 十 個 鍾 , 唔 知 有 無 人 有 興 趣 呢? :P



Article 59:

Re: 投訴隧巴104字軌負責人


富豪仔 (volvo_va@netvigator.com) at Thu Nov 25 23:33, 1999 said:


> HT8086 (nwfbva63@netvigator.com) said:


> 剛 才 閱 覽 過104的 字 軌 表,發 現 竟 無 一 架 九 巴 字 軌 資 料.


> 乜104是 新 巴 「 獨 營 」 的 麼?


>


> 希 望 閣 下 能 盡 快 更 新.


> HT8086


係 呀!佢 又 話 會 做 好104字 軌 表,宜 家 又 冇KMB車,又 攪 到104字 軌 表 成 個 垃 圾 筒 咁,


真 懷 念 以 前Jacky Tsaxg做 果 個104字 軌 表,又 整 齊 資 料 又 準!






請104字 軌 表 負 責 人 自 我 檢 討 一 下





富 豪 仔



Article 60:

Re: 60M 用超奧


R Lai (raymansc@ismart.net) at Thu Nov 25 22:58, 1999 said:


> Ricky (ahchik@netvigator.com) said:


> 近 日 下 午 , 有 超 奧 在 屯 公 試 車 , 雖 然 我 們 仲 猜 測60M是 否 落 超 奧 , 但 似 乎 今 次 機 會 頗 大





下 次 請 在 標 題 加'猜 測'兩 字, 令 人 誤 會 現 在 有 超 奧 行60M呀



Article 61:

Re: XY 良品廣告教壞人


怪物 (hansmui@netteens.net) at Thu Nov 25 23:32, 1999 said:


> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


> o向 個 廣 告 宣 傳D食 品o個 陣,有 一 句 竟 然 話 可 以o向 巴 士 度 食,大 佬 呀,冷 馬 係o吾 比 食o野ga!!


> (我o甘 話 係 因 為 可 以 坐 熱o野 機 會 好 細!)





完 全 贊 成 ! 都 不 知 廣 告 商 是 怎 樣 想 的 !





除 了 XY (因 X 與 Y 不 同)良 品 零 食 外 , 綠 Z 香 口 膠 也 是 呼 籲 人 在 巴 士 上 吃 香 口 膠 ! 弄 到 車 廂 內 非 常 骯 髒 。





好 像 還 有 很 多 這 類 廣 告 的...





--怪 物



Article 62:

Re: Busstop announcement + radio.


HB 916 (samctc@netvigator.com) at Thu Nov 25 22:44, 1999 said:


> MAN 10.160 (invespac@netvigator.com) said:


> Would it be possible for having both busstop announcement


> and radio?


>


> The answer is yes according to my experience this morning!


>


> I took a 3AV (fleet number unknown as I'm not good with small


> prints!) GB9487 on route 112 towards Hong Kong.


>


> I proceeded to the upper deck as usual and found the radio


> was on, as well as busstop announcement system in operation!


>


> While the radio was on, I could barely overheard the announcement


> in low volume (which somehow sounded like coming out from the


> same speaker as the radio program) Tin Lok Lane Wan Chai.


>


> Like I mentioned above, I could barely hear the busstop


> announcement with the radio on. Hence I don't think both


> busstop announcement and radio can go along that well.


>


> I personally prefer busstop announcement much more so than radio.


>





I had taken a AD GH5934 (88K),


when the busstop announcement system is going to announce,


the volume of the radio will be turned down automatically,


after the announcement, the volume of the radio will be


increase again.





HB 916



Article 63:

Re: 44S


Albert (ktbilly@netvigator.com) at Thu Nov 25 22:19, 1999 said:


我 想 問 下44S及59S清 晨 特 別 線 客 量,thxs!!!


仲 有 幾 時 全 冷? (好 似 通 宵 線 敢 樣 由 全 熱 轉 成 全 冷).



Article 64:

Re: 86c 差點上報紙


3AV (ranger@hknet.com) at Thu Nov 25 19:39, 1999 said:


> 錦 英 苑 的87D (m3060502@netvigator.com) said:


> 今 日18:00有 部86C (GL7586) 轉 入 恆 安o果 陣 有 個BB突 然 鬆 手 衝 出 馬 路,好 彩 司 機 及 時 轉 向& 煞 車......如 果 唔 係 聽 日 報 紙 實 出...


> :O





佢  做 亞 媽 架,唔 識 看 住0的 小 朋 友


連 教 仔 都 不 識!!



Article 65:

Re: 坐住yahoo巴士四圍走


MAN 10.160 (invespac@netvigator.com) at Thu Nov 25 19:54, 1999 said:


> mkcheng (willychg@netvigator.com) said:


> 消 息 自 今 期 電 腦 雜 誌pc express


> **( [xxx] 中 乃 本 人 加 上 之)


>


> 世 界 知 名 的 搜 尋 器 網 站 雅 虎, 最 近 在 香 港 推 出 了


> 'yahoo ! 雅 虎 香 港' 巴 士, 整 架 巴 士 印 [貼ar!] 滿 著


> yahoo! 字 樣, 而 且 巴 士 入 面 放 著 小 型yahoo ['up'咩??],


> 巴 士 模 型 免 費 供 乘 客 領 取 [0下? 真 既?膠 也 好bor, 定 是 假 扶 手ar?:p],


> 務 求 每 一 位 乘 客 在 這 裡 都 可 以 見 到 yahoo ! 的 標 誌. yahoo ! 巴 士


> 隊 遍 佈 許 多 國 家, 包 括 澳 洲, 星 加 坡 而 香 港 只 有 兩 架 yahoo! 巴 士


> , 分 別 行 走 銅 鑼 灣 至 堅 尼 地 城 之5 號 同 筲x灣 至 美 孚 的 102 巴 士


> , 所 以 要 乘 坐 這 巴 士 少 一 點 運 氣 也 不 行 [巴 士 迷 之 通 天 能 力 會 否


> 例 外 呢:p 講 笑 咋], 希 望 大 家 也 能 親 身 體 驗 到yahoo巴 士 之 樂 趣 啦!


>


> (全 文 完)


> 今 日 有 架 yahoo 巴 士 行r 5 ar


> 不 過 遠 看 車 內 唔 覺 有 模 型 既:p


> mkcheng





Paper bus?





MAN 10.160



Article 66:

城記用車問題


LM3 (angela05@netvigator.com) at Thu Nov 25 23:30, 1999 said:


一 架 非 專 利 巴 士 不 能 行 專 利 路 線,0禁 一 架 專 利 一 部 車 可 不 可 以 行


專 利 二 部 路 線?要 不 要 申 請?專 利 一 部 車 可 不 可 以 在 專 利 二 部 車 厂


修 理?vice versa......





thanks!!


LM3



Article 67:

Re: 問KMB 路線 60R / 62R


愛上914冷巴 (chanmw11@hk.super.net) at Thu Nov 25 23:51, 1999 said:


> 巴 士 港 (alhlamhk@netvigator.com) said:


> 60R, 62R 資 料:


> fare? 班 次? 用 車?


> 幾 時 開? 幾 時 摺? WHY?





二 十 年 前 的 事 啦 :





60R Tsuen Wan MTR Station - 汀 九 海 灘 (用 雞 車 行,只 在 夏 天 假 日 行 走,不 過 好 似 只 係 開 左 一 個 夏 天)





62R Kwai Shing (East or West) - 汀 九 海 灘 (只 在 夏 天 假 日 行 走,不 過 好 似 只 係 開 左 兩 個 夏 天)





邊 年 就 唔 記 得 啦





愛 上914冷 巴



Article 68:

花邊巴士新聞-「巴士列車」


李尋歡 (peterwko@netvigator.com) at Thu Nov 25 23:00, 1999 said:


以 下 的 文 章 是 出 自 今 天(25/11)的 「 成 報 」(第D6版-評 車 場), 而 作 者


為 「 小 芝 」:








**************************************************************





標 題 ﹕ 下 世 紀 產 品 — 巴 士 列 車 載 客 多





電 能 及 另 類 能 源 汽 車 的 研 究 , 正 在 世 界 各 地 公 開 或 秘 密 地 進 行 , 有 些


成 果 被 公 開 , 有 些 則 仍 然 被 收 藏 起 來 , 因 為 時 機 仍 未 成 熟 也 ﹗





一 向 對 電 動 汽 車 研 究 不 違 餘 力 的 「X田 」 車 廠 , 繼 研 製 出 多 款 電 動 小


型 房 車 之 後 , 最 近 又 披 露 一 項 驕 人 成 就 — 正 在 開 發 一 種 以 石 油 氣 或


者 電 池 驅 動 的 低 污 染 及 低 成 本 「 巴 士 列 車 」(Buses Train), 並 且 投 放


在 日 本 一 處 固 定 路 線 上 試 驗 。





所 謂 「 巴 士 列 車 」 , 是 指 將 多 輛 巴 士 用 串 聯 的 方 式 掛 接 在 一 起 , 使 它


們 像 列 車 一 樣 行 駛 。 據 廠 方 公 布 的 資 料 介 紹 , 他 們 所 研 究 的 「 巴 士 列


車 」 , 最 多 可 以 將 六 輛 巴 士 連 成 一 體 , 彼 此 之 間 以 電 動 感 應 器 互 相 呼


應 , 所 以 只 需 一 位 司 機 操 控 , 司 機 可 以 透 過 儀 器 , 即 時 洞 察 到 行 駛 變


化 及 車 廂 乘 客 情 況 。





目 前 的 測 試 數 據 顯 示 , 這 種 「 巴 士 列 車 」 每 小 時 可 以 載 客 六 萬 人 次 ,


而 最 高 時 速 可 達100公 里 。 廠 方 相 信 , 在 下 世 紀 , 「 巴 士 列 車 」 將 會


廣 泛 地 應 用 , 適 用 範 圍 包 括 機 場 接 送 、 火 車 站 沿 線 接 駁 穿 梭 及 市 鎮 之


間 的 連 接 交 通 等 。





假 如 有 關 計 劃 成 功 推 行 的 話 , 將 會 大 大 減 低 路 面 負 荷 及 空 氣 污 染 , 期


待 這 一 天 盡 早 來 臨 。





**************************************************************



Article 69:

問題兩則


HT8086 (nwfbva63@netvigator.com) at Thu Nov 25 22:41, 1999 said:


1)想 問 問 最 新 好 易 通 全 車 身 廣 告,除 了S3N(43C),AL(1)和AD(63M)上 了


外,還 有 邊 幾 架 上 了 此 廣 告?


2)914線 在 深 水  總 站 要 到 上 午 幾 點 才 有 九 巴 車 回 來?





Thanks


HT8086



Article 70:

Question regarding Volvo B12.


MAN 10.160 (invespac@netvigator.com) at Thu Nov 25 22:34, 1999 said:


Tonight I was lucky to see the Volvo B12 (two axle!) single


deck bus!





It belongs to Anada Travel, with steering wheel on the left side!





I also noticed the rather strange looking badage, which read


'Boulevard', as like being the body maker. (from China?)





My questions are:





1)Is Boulevard a body manufacturer in China?


2)Was this bus only had the body made in China? Or does Volvo


in China do manufacturer B12 chassis now?


3)Any further details/information you can provide regarding


this bus.





Thank you very much.





MAN 10.160



Article 71:

問嶼巴客量 ^_^ !!!


巴士港 (alhlamhk@netvigator.com) at Thu Nov 25 22:33, 1999 said:


問 嶼 巴 客 量?


(Sun-Sat) N1, N11, N35


(Mon-Fri) 7


(Mon-Fri) 21, 31 ,34,


(Sun)37



Article 72:

問KMB BUS


巴士港 (alhlamhk@netvigator.com) at Thu Nov 25 22:28, 1999 said:


KMB's 10.6M Trident 行 邊 條 線?


109? 606? 92? 31M?





KMB 會 不 會 買 11.3m/10.3m Trident ?


WHY KMB用AV行113不 再 用ADS行?





巴 士 公 司 買Trident時 用 什 麼 準 則 揀 車 身?


Why KMB, CTB like Alex??


CTB like Duple??



Article 73:

Questions regarding Carlyle and Marshall


MAN 10.160 (invespac@netvigator.com) at Thu Nov 25 22:04, 1999 said:


I have a few questions regarding buses with either Carlyle


or Marshall body.





1)Are they only being fitted on Darts? How about others like


B6R?


2)Can they be fitted with electronic route/destination display?


I think I've seen a photo of a Carlyle Dart with such!


3)If so, could NWFB's Darts be fitted with such electronic


route/destination display?





MAN 10.160



Article 74:

Re-engined DC Dart questions.


MAN 10.160 (invespac@netvigator.com) at Thu Nov 25 21:58, 1999 said:


Today after lunch I had to go to Taikooshing from Hong Kong


Station. So M21 was my apparent choice, right?





Well, I ended up with DC2, which was recently be refurbished


with continuous lighting, new seats, new engine, and air vents


being the same as that of Volvo Super Olympian. The new engine


was quite powerful and I felt like being in the high-power NLB Dart!


It took me less than 45 minutes to Taikooshing.





The driver told me DC 3, 6, and 8 are also being refurbished


at Wong Chuk Hang which are expected to be in service sometime


next week.





Back to the question. What kind of engine is being placed


in these refurbished Darts? Or was it my illusion that the


Dart I took was faster and more powerful than others?





MAN 10.160



Article 75:

[廣告]:昔日的中巴8號線站頭更新


前中巴8號線太守VA51 (parnell_va51@infinity.hkhost.com) at Thu Nov 25 21:55, 1999 said:








網 址: http://infinity.hkhost.com/cmb08.htm





更 新 內 容 : [中 巴 車 隊1998大 集]MC及LV部 份 已 更 新.





歡 迎 參 詳 參 詳. =)



Article 76:

問路!


Alan (dyuws@netvigator.com) at Thu Nov 25 21:22, 1999 said:


請 問 由 牛 頭 角 往 港 外 線 碼 頭,


再 由 港 外 線 碼 頭 往 大 圍,應 該 搭 甚 麼 車?


Thanks!





*請 註 明 在 邊 個 站 下 車 往 港 外 線 碼 頭&邊 個 站 上 車 往 大 圍



Article 77:

本月29日坪石有金車行111


Premacy (skybrid@ctimail3.com) at Thu Nov 25 20:55, 1999 said:


今 日 同 個111CAR佬 食 飯,佢 話 本 月29日 起 會 行 超 黏 , 不 過 個4架 特 別 車


唔 會 轉,另 外 昨 晚 見 到3架 全 新 超 黏(冇 車 牌)入 了 九 龍 灣 厂 呀



Article 78:

[Discussion] Should we buy Hot Dog


Wei (wlw1@doc.ic.ac.uk) at Thu Nov 25 20:10, 1999 said:


I think it is a shame for bus company to acquire Air-cond bus.


I think they should consider buying some Hot Dog to run in


country side. (Can have some fresh air at least!)


Any Comment?!



Article 79:

[報章撮要]天慈村巴士路過沒站停,及可能年底前開辦269M


電腦王子 (shwong@chevalier.net) at Thu Nov 25 19:22, 1999 said:


以 下 摘 自 ’ 申 介 西 專 線 ’11月23號 有 關 報 導,現 撮 要 如 下:





人 口 約 一 萬o既 天 慈 村 入 伙 約 兩 年,交 通 服 務 仍 沒 改 善,以 致


天 水 圍 天 慈 村 居 民 只 可 於 村 前 搭64M及63X出 市 區,而63X


因 經 屯 門 而 行 車 時 間 長 達105分 鐘 而 不 受 居 民 歡 迎,寧 願 到


天 耀 村 搭 其 他 巴 士 線.受 訪 中 村 民 表 示,要 求276或276P


其 一 改 行 天 城 路,不 經 屏 山;而 元 朗 區 姓 李 區 議 員 曾 於 九 七 年 要 求


運 吉 於 慈 恩 樓 對 出 天 福 路 來 回 兩 邊 各 設 一 個 分 站,以 便 居 民 搭 其 他


巴 士 線 往 來 天 水 圍 至 市 區,之 後 又 要 求 運 吉 開 辦 天 水 圍 至 大 埔o既


巴 士 線,由 天 水 圍 經 嶺 南,華 都 至 屯 碼o既GMB線,及 由 天 慈 經


三 號 幹 線 至 旺 角o既 巴 士 線.





運 吉 回 應:





1)天 福 路 近 天 耀 村o既 新 巴 士 彎 會 向 東 移,預 定 出 年5月 動 工,


之 後 天 慈 村 居 民 只 需 行 約5分 鐘 就 到 新 巴 士 分 站 搭 其 他 巴 士 線;


以 及 已 決 定 於 天 福 路 西 行 方 向 加 一 個 巴 士 彎 方 便 乘 客.





2)乘 客 可 於 星 期 一 至 六 搭 由 天 慈 村 開 出o既2班69M接 駁 地 龍.





3)九 記 有 構 思 於 本 年 年 底 前 開 辦 地 龍 接 駁 線269M,往 來 天 水 圍


市 中 心 至 荔 景 北,以 便 乘 客 選 擇 搭 巴 士 去 轉 地 龍.





4)九 記 曾 於9月 尾 作 意 見 調 查 得 知,搭276或276P由 天 水 圍


去 大 埔o既 乘 客 只 有40人 次,其 中 有 部 份 之 後 要 再 轉 車 去 目 的 地,


因 此 九 記 認 為 朝 早 繁 忙 時 間 由 天 中 至 大 埔o既 乘 客 偏 低,不 足 以


支 持 開 闢 一 傑 由 天 水 圍 至 大 埔o既 直 接 巴 士 線.





撮 要 報 告 完 畢.





電 腦 王 子



Article 80:

【BG巴迷指引】死狗一面頸


九巴3ASV3行81C! (bhywong@one.net.au) at Thu Nov 25 18:17, 1999 said:


參 考





點 解 九 仔 係 都 要 死 狗 一 面 頸 呢 ﹖ 既 然 有 需 要 短 車 就 應 該 買 多D啦 ﹐ 留 番D明 爐 燒 鴨做 粗 重 工 夫 ﹐ 唉......又 係 停 留 古 老 時 代o既 一 個 例 子 。



Article 81:

尋車:DA43


DA83 (airbus332@hknet.com) at Fri Nov 26 00:09, 1999 said:


請 問DA43是 否 己 經torn了 嗎?因 為 我 已 經 沒 有 見 到


它 數 了.


(P.S. 我 從94號 師 傅 口 中 得 知 傳 聞 有 批DA因 為 底 盤 斷 陣 而 要 退 役,而 批 正 是DA37-56中 之 的.





剛 翻 新 完 的DA83



Article 82:

荃威與海濱


VA64 (b3391@netvigator.com) at Fri Nov 26 00:03, 1999 said:


荃 威 花 園 和 海 濱 花 園 都 是 較 遠 離 荃 鐵 的 地 區 侮 處 都 有 一 條


往 地 鐵 站 (39m 和 238m) 和 往 彌 敦 道 的 路 線 (30x 和238x)


這4線 的 需 求 其 實 差 不 多. 但 兩 區 的 派 車 的 取 向 就 分 別 很 大. 在


海 濱, 238M 和 238X 早 早 就 已 經 全 空 週 化. 但 在 荃 威30x 雖 然 空 調 比 率 很 高(9/12) 但 還 有 熱 狗. 39M 更 加 是 全 熱 連 八 仔 都 裝 埋 看 來 短 期 內 沒 有 意 思 加 泠. 39M 的 需 求 絕 不 比 238M 低 甚 至 更 高, 為 合 何 九 記 沒 有 意 思 加 泠? 到 了 夏 天 坐 39M 是 很 辛 苦 的 為 何 九 記 對 海 濱 區 的 服 務 較 積 極 而 對 荃 景 圍 的 服 務 就 不 思 進 取? 其 實 兩 區 的 住 宅 質 素 亦 是 差 不 多.性 質 很 相 近.





VA64



Article 83:

Re: [問]DA57


DA83 (airbus332@hknet.com) at Fri Nov 26 00:28, 1999 said:


> S3N370,GD605 (h9908303@hkusua.hku.hk) said:


> 今 日 第 一 次 搭 改 裝 後 的DA57.上 車 後 才 知 道 此 車 裝 了 人 造 皮


> 面 的 座 椅,並 非 絲 絨 座 椅.另 外 小 弟 亦 發 現 空 調 機 組 亦 被 改 裝 過.


>


> 現 有 幾 個 有 關 的 問 題,煩 請 高 人 解 答.


>


> 1.此 車 的 空 調 系 統 是 否 被 換 上 新 的?


> 還 是 只 將 舊 有 的 機 組 重 新 編 排?


>


>


> 2.中/新 巴 在DA上 層 樓 梯 的 前 方 安 裝 了4排 座 位;而 九 巴 只 安 裝 了3排


> (除AD1外).據 說 是 由 於 巨 龍 未 能 通 過 傾 側 測 試,才 作 出 此 安 排.


> 為 何 中/新 巴 的DA卻 沒 有 這 方 面 的 問 題?


> 是 否 因 為 底 盤,抑 或 其 他 方 面 跟 巨 龍 有 別?


>


> 另 外,此 車 的 上 層 座 位 數 目 是53位,比 九 巴 的AD281-360多 出4位.


> 除 上 述 的 差 別 外,DA57的 上 層 座 位 編 排 跟AD281-360有 何 分 別?


>


>


> 3.新 巴 的 新 車 會 否 改 用 人 造 皮 面 的 座 椅?


>


>


> 4.除DA57外,有 那 部 前 中 巴 的 巴 士 被 改 裝 過?


>


> 謝 謝


>


>


>


> S3N370,GD605


Because it is a Condor, not a Dargon.





DA83



Article 84:

Re: 點解裝細尾牙的巴士的速度快過裝大尾牙的?


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Fri Nov 26 00:48, 1999 said:


> DA83 (airbus332@hknet.com) said:


> 如 題


>


> 剛 翻 新 完 的DA83





一 個 很 簡 單 的 物 理 及 數 學 現 象 , 假 設 一 個 細 尾 牙 的 比 例 為4比1, 即 是


尾 牙 的 齒 輪 的 齒 數 目 比 直 軸 多 四 倍 ; 假 如 直 軸 的 轉 速 為 每 分 鐘100轉


, 那 麼 經 過 尾 牙 的 齒 輪 後 , 動 力 雖 然 會 增 加 四 倍 , 但 轉 速 卻 成 反 比 的


減 慢 四 至100轉 的 四 分 一 , 即 車 輪 轉 速 每 分 鐘25轉 。 但 若 是 一 個 大 尾


牙 , 設 比 例 為5比1, 表 示 尾 牙 的 齒 輪 的 齒 數 比 直 軸 傳 至 尾 牙 的 齒 輪 多


五 倍 ; 若 直 軸 轉 速 依 然 是100轉 , 經 過 大 尾 牙 的 齒 輪 後 , 動 力 會 比 未


傳 至 尾 牙 前 的 動 力 大 五 倍 , 較 諸4比1的4倍 強 大 , 但 轉 速 卻 亦 只 會 減


慢 為100轉 的 五 分 一 , 即 車 輪 轉 速 為 每 分 鐘20轉 , 較 配4:1比 例 的 尾 牙


的 後 軸 轉 速 的25轉 慢 了5轉 。





所 以 , 配 用 大 尾 牙 的 車 , 爬 坡 能 力 較 優 勝 , 但 速 度 上 則 不 及 細 尾 牙 車


輛 快 。





希 望 你 會 看 得 明 白





Christopher



Article 85:

Which bus is the first Olympian?


walter (walterch@school.net.hk) at Fri Nov 26 00:37, 1999 said:


As title:


CMB BR1,KMB BL1,KMB3BL1, CTB ?



Article 86:

太陽報鬼古﹕屯門公路上的美麗魅影


Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) at Fri Nov 26 00:43, 1999 said:


剛 剛 在 太 陽 報 網 頁 再 找 到 一 段 鬼 古 ﹕





屯 門 公 路 上 的 美 麗 魅 影


Article 86: (Request 1)

另 一 篇 在 太 陽 報 網 頁 的 鬼 古 ﹕





秀 茂 坪 鬼 巴 士 司 機 準 時 接 更



Article 87:

生果廣告


HK104 (hk104@i-cable.com) at Fri Nov 26 00:50, 1999 said:


2028上 了 生 果 廣 告



Article 88:

你應為現在有什麼冷馬必[湯]


飯田章 (carlyle@hknet.com) at Fri Nov 26 00:51, 1999 said:


冷 馬 必[湯]名 單:


1.KMB AM-MK117J,217J


都 不 知 留 來 幹 什 麼?型 號 古 怪,不 蕫 解.


2.KMB AF-FALCON


阿 爺 產 品...........


3.KMB AA1-AA48:NWFB DC!-DC20


又 嗓 又[登]


4.NWFB LA1-LA25,VA1-VA50,DA1-DA82,


中 巴 產 物,見 到 藍 色 會 引 起 公 憤........ ^-^





以 上 純 粹 個 人 意 見





飯 田 章





ICQ NO.46460477



Article 89:

新巴新聞稿﹕新巴含硫特低燃油測試正式開始


Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) at Fri Nov 26 00:46, 1999 said:


以 下 資 料 是 來 自 新 巴 網 頁 ﹕





新 巴 含 硫 特 低 燃 油 測 試 正 式 開 始



Article 90:

遲來的消息:AP行296...A!!!


藍田站長 (jackie01@hknet.com) at Fri Nov 26 01:31, 1999 said:


時 間:尋 晚 大 約9:50


地 點:觀 塘 道 裕 民 坊Van仔 站


車 輛:AP10(絕 對 無 睇 錯)


情 況:





i)架 車 個 電 子 牌 係 咁 搞...


1.觀 塘 裕 民 坊(超 細 數 字,俾296C去 東 京 街o個 隻 大o的) -->


2.尚 德(超 大 數 字,同296C返 尚 德o既 一 樣) -->


3.循 環 線(正 常 大 細 數 字,同269C返 觀 碼o既 一 樣)





ii)架 車 側 牌 個A字 同296一 樣 咁 大(好 似269C咁)





iii)架 車 唔 知 係 咪 行 得 將 軍 澳 道 多 得 滯,


副 偈o的 聲 好 嘈 同 埋 有o的 拆 聲!





報 告 完 畢 :~)







日 日 坐 躉 多 過 坐 熱 狗o既藍 田 站 長(GB2444,FX8032)



Article 91:

九巴 ( U ) 廠線補油一問


HB 610 (chansammi@ctimail.com) at Fri Nov 26 01:21, 1999 said:


現 時 許 多 九 巴 長 途 空 調 巴 士 線, 因 為 其 耗 油 量 較 普 通 巴 士 大.


需 要 於 中 段 返 廠 補 油. 小 弟 想 問 以 下 路 線 :





70, 70X, 74X, 75X, 276P, 278X.





是 往 那 一 個 廠 補 油 呢? 謝 謝 解 答.








HB 610



Article 92:

80年代畢業的巴士迷,20%在巴士行業工作


【少年板友請注意!】 (n281@hkstar.com) at Fri Nov 26 02:08, 1999 said:


我 認 識 的 八 十 年 代 或 九 十 年 代 初 的 少 年 巴 士 迷


起 碼 十 位 有 兩 三 位 在 巴 士 行 業 工 作


有 廠 內 工 作 , 有 客 戶 服 務 , 有 文 職 人 員 , 有 外 勤 工 作 , 有 高 層 工 作


做 車 長 較 少





想 投 身 巴 士 行 業 工 作 的 巴 士 迷


一 定 要 注 意 很 多 事 項


遲 d 講





亦 都 話 比 您 知


板 友 中 , 約 二 十 人 有 一 人 在 巴 士 行 業 工 作


你 睇 得 出 邊 係 幾 十 位 嗎 !





係 有 巴 士 公 司 低-中-高 層 貼 文 的


唔 貼 文 都 會 睇 文





少 年 板 友 想 投 身 巴 士 行 業 工 作


放 多d時 間 努 力 讀 書 吧 !






入 職 條 件 比 八 九 年 前 難 得 多


  願 年 青 板 友   互 勉 之 !








即 將 步 入 中 年 的 Stanley Yung


不 過 仍 留 有 童 真