20001218.


請按下睇文.




A.巴士運作討論.


第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文


B.巴士迷討論.



第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文










thread 2274


Article A1:

  • 司機真慘
  • 正在驗車的3AD124(HS539), 2000-12-19 00:31:57


    回應:






    今 天 塞 車 塞 到 咁 樣





    司 機 真 係 辛 苦


    如 果 有 三 急 就 死 啦,


    平 時 開 車 時 間 有 得 計, 今 日 全 部 脫 班 超 時,


    由 天 水 圍 到 黃 金 已 經 用 了 兩 小 時...





    今 晚 等69x時, 前 邊 那 位 先 生 係 咁 問 候69x的 媽 媽


    塞 車 脫 班, 巴 士 公 司 想 架 咩


    o的 人 又 走o西 坐 地 龍, 又 要 放o的 開o西 引 擎 的 車 去 塞 車


    又 要 俾 司 機OT



  • thread 2273


    Article A2:

  • 問80冷馬字軌-HE4241近況
  • Felix LEUNG, 2000-12-19 00:06:10


    回應:






    聽 聞HE4241抄 車,我 近 幾 日 才 發 現 不 見 它,有 人 話 在 九 廠,不 知 道 是 甚 麼 一 回 事,望 知 情 人 士 告 知 。Thanks!





    Felix LEUNG



  • thread 2272


    Article A3:

  • Should KMB re-install the seats on AA?
  • AV444--HT1544, 2000-12-18 23:51:49


    回應:






    I saw a AA 4x with all new pink chairs training today.


    Is it old news?


    Do you think that KMB do that is right?



  • thread 2271


    Article A4:

  • Re: 3D是否加超豪?
  • 東邪 (GK9112), 2000-12-18 23:52:57


    回應:






    > Last Saturday, when I took AD1(1st time take AD1 (-: ) of Rt.14, then I saw a S3AV in Rt.3D, is 3D是 否 加 超 豪? Or that is 攝 車 of Rt. 106?


    >


    > iBus‧106金 車3ASV98


    > Merry Christmas





    -   那 是 來 自 1 0 6 的 柯 打 車 .





    東 邪


    GK 9112


    8 5 K 巴 士 網 頁



  • thread 2270


    Article A5:

  • JU4654交通意外???
  • 旺才FP7359/S3BL423, 2000-12-18 22:57:28


    回應:


    1. push




    > 唔 使 講,當 然 係ATR 291 打 後 哪 批,但 不 包 括JU4654,因 為 它 有 交 通 意 外. 總 數 將 有 7 部.





    JU4654出 了 什 麼 事?



    Article 5: (Request 1)

    係 換 走 其 中 本 月 第2、4、6、8、10、12、14字 軌 的


    七 部 車 , 其 中 包 括 多 部3+2座 位 使 康 偈 富 豪 , 但 會 保


    留 其 中GE4660一 部 。 至 於 餘 下 八 架 幾 時 換 , 據 說 有 新


    超 豪 落 地 , 便 會 編 其 他 線 用 新 超 豪 , 以 拉 出 猜 躉 俾171,


    其 他 線 , 但 實 際 時 間 便 天 曉 得 。





    三 星 期 前 已 知 此 消 息 , 而 家 馬 後 炮 的


    海 怡 居 民 巴 士 文




  • thread 2269


    Article A6:

  • Re: 新巴工會+新巴將軍澳路線[通告]
  • 超奧再現720!, 2000-12-18 21:47:04


    回應:


    1. push




    > 員 工 通 告:


    > 前 中 巴 一 千 多 明 員 工 , 已 會 五 百 多 明 員 工 利 開 新 巴 , 現 在 只 六 百 多 明 前 中 巴 員 工 工 作





    "巳 有","離 開","六 百 多 名"





    > 一 位 前 中 巴 訓 練 車 長 教 師 , 因 為 撞 倒[倒 後 鏡], 新 巴 並 沒 有 為 他 續 約 , 只 好 提 早 退 休 。


    >


    > 本 月 二 十 九 日 , 新 巴 各 員 工 發 放 雙 量 。





    "雙 糧"





    > 將 軍 澳 路 線:


    > 新 巴 將 會 在2001年 開 將 軍 澳 路 線 , 並 會 從5001-5040中 比 去 新 路 線 , 從5053-5060中 去 新 路 線 : 大 約15-25車 部 行 新 線 。


    >





    點 解 係 由5053開 始 呢 ? 新 巴 唔 行 字 軌 制 , 其 實 所 有 超 奧 、600X


    都 有 機 會 行 新 線 。


    另 請 問 該 新 線 是 否 往 美 孚(?)那 條 ?



    Article 6: (Request 1)

    > 慨 嘆 現 今 青 年 中 文 水 準o既 巴 士 佬





    其 實 倒 後 鏡 都 應 該 係 錯 的 , 正 字 應 該 係 睹 後 鏡 .


    斷 估 塊 鏡 唔 係 淨 係 為 倒 後 行 車 才 用 得 著 吧 ?!




  • thread 2268


    Article A7:

  • 新巴新聞稿:新巴平安夜、大除夕夜特別巴士服務
  • Jason Lee, 2000-12-18 21:12:58


    回應:






    以 下 是 新 巴 新 聞 稿:





    新 巴 平 安 夜 、 大 除 夕 夜 特 別 巴 士 服 務





    Jason Lee



  • thread 2267


    Article A8:

  • Re: BL116
  • 要求立即開辦289K及289R的3AD46, 2000-12-18 22:44:33


    回應:


    1. push




    > > > 常 聽 說 九 巴BL116(DG3155,現17掛 牌)發 生 過 嚴 重 意 外.


    > > > 請 問 該 宗 意 外 的 詳 情?另 外 一 輛BL在 行 走29M時,在 新 蒲 崗 等 紅 燈 時 被 旁 邊 拆 樓 地 盤 一 塊 墮 下 的 石 頭 擊 中 並 導 致 一 位 女 乘 客 死 亡 的 是 否 就 是BL116?如 不 是,請 問 那 輛BL是 甚 麼?


    > >


    > > 無 錯 。 該 架 正 是 BL116


    > >


    > 請 問BL116幾 時 發 生 意 外 的?





    我 不 肯 定 。





    但 起 碼 應 該 係 仲 用 緊 通 用 儲 值 票 的 時 代 , 因 為 29M 係 九 巴


    第 一 組 線 用 八 達 通 , 所 以 最 少 都 有 三 年 幾 四 年 前 。



    Article 8: (Request 1)

    > > 無 錯 。 該 架 正 是 BL116


    > 請 問BL116幾 時 發 生 意 外 的?





    1995 年 11月 9日




  • thread 2266


    Article A9:

  • Re: NWFB--DA內籠一問
  • 新輪三 - Wicky, 2000-12-18 21:14:47


    回應:






    > 每 天 我 如 常 搭970...


    >


    > 1.(突 然)看 見DA83 o既 下 層 坐 位,格 局 係KMB冷 馬 一 樣(車 胎 上 位 係 背 對 背),不 是 打 橫 一 排<---究 竟 由DA幾 開 始 係 這 樣?





    正 是 由 你 這 架 DA83 開 始 , 去 到 92。 (中 巴 時 都 係 咁 啦 …)





    >


    > 2.DA9?(我 搭 過)有 盲 人/弱 視 人 士 的 牌 講 架 車 編 號...


    > DA幾 開 始 有?


    >





    而 家 部 份 車 已 經 裝 上 (重 新 裝 上) 這 些 東 西 。 我 見 DA70 也 有 這 東 西 。








    新 輪 三 NF3


    Wicky



  • thread 2265


    Article A10:

  • 八達通消息一則
  • Anthony Lui, 2000-12-18 20:47:33


    回應:






    九 龍 碌 車 巴 有 限 公 司 十 一 號 將 於 十 二 月 二 十 二 日 可 用 八 達 通.





    我 可 以 多 一 個 全 八 番 學 的 方 法 了.





    Anthony Lui


    Anthony's Bus Homepage


    http://drive.to/abh



  • thread 2264


    Article A11:

  • Re: 請問九巴新訂的金Man是用什麼車身呢?
  • 聖誕+生日蛋1626, 2000-12-18 21:03:18


    回應:






    > thx a lot!!





    睇 九 巴 新 聞 稿


    應 該 沿 用Berkhof車 身



  • thread 2263


    Article A12:

  • Re: 新巴訂購MAN
  • 超奧再現720!, 2000-12-18 21:40:42


    回應:






    > > 早 在99年 某 一 次 新 巴 的 乘 客 會 議 中 ,


    > > 曾 有 新 巴 職 員 表 示 會 買MAN, 但 當 時 巴 士 迷 以 為 拒 將


    > > NEOPLAN 同 MAN 混 淆 了 。


    > >


    > > 看 來 新 巴 買MAN都 唔 係 無 機 ,


    > > 而 且 MAN 引 擎 可 以 做 歐 盟 三 呢 。


    > >


    > > 希 望 新 巴 為 新MAN 選 置 較 舒 適 、 鬆 動 的 座 位 ,


    > > 例 如 超 奧 那 款 較 兜 、 椅 背 較 斜 的 座 位 。


    > > 至 於 車 身 , 唔 知 有 無 特 破 呢 ?


    > >


    > > 想 不 到 新 巴 仲 會 買 車 , 今 次 恨 死 阿 爺 囉 。


    >


    > 希 望 係Volgren CR222L(即 係 城 巴 選0個 款)


    > 配 新 巴 色 肯 定 唔 錯^_^





    咁 不 如 連 5061-5060 都 裝 埋Volgren CR222L, 更 有 新 意^^



  • thread 2262


    Article A13:

  • Re: 天北巴士線發展最新消息
  • 黑豬, 2000-12-18 19:37:56


    回應:


    1. push
    2. push
    3. push
    4. push
    5. push
    6. push
    7. push
    8. push
    9. push
    10. push
    11. push
    12. push
    13. push




    > 根 據 我 樓 下 通 告 所 述, 65M 會 在 本 月 開 始 行 走,


    > 來 往 天 富 至 祖 堯, 派 車10/11 部, 另 外276A 開


    > 辦 後, 276P 會cut到 得 番 9部 車, 另276 亦 會


    > 減 一 部 。 而 265B 亦 只 會 往 旺 角 柏 景 灣, 與 此 同


    > 時, 69P亦 會 取 消, 69X 又 會 再cut 2架 車 。969A


    > 將 會 開 辦 下 午 回 程 班 次 。 但 周 姓 議 員 說 會 強 烈 反


    > 對 276 及276P 減 班 措 施 。


    > 報 告 完 畢 。


    >


    > V/LINE at your service!





    多 謝 你 的 消 息 。


    黑 豬 有 以 下 問 題 , 未 知 有 沒 有 網 友 可 解 答 :-


    1. 265B往 旺 角 是 否 臨 時 措 施 , 直 至 天 北 完 全 入 伙 才 搬 往 紅 碼 ?


    2. 276A及265B會 點 行 ? 這 問 題 直 接 影 響276A及265B能 否 輔 助


    或 取 代69P及276(P)以 至 它 們 可 以 減 班 或 取 消 。


    黑 豬



    Article 13: (Request 1)

    > 但 周 姓 議 員 說 會 強 烈 反


    > 對 276 及276P 減 班 措 施 。


    > 報 告 完 畢 。





    梗 係 反 對 啦 , 咁 長 條 線 派 9 部 , 即 係 15 至 25 分 鐘 一 班 ?


    咁 元 朗 客 不 如 搭 76K 咯 !





    路 線 238X 網 頁 主 打 荃 灣 巴 士 資 訊


    海 濱 葵 芳 一 線 通 , 4 0 4 M 一 週 年



    Article 13: (Request 2)

    > you welcome!!!


    > 那 份 通 告 入 面 有 一 表, 詳 列 各 天 北 路 線 的 班 次,


    > 開 辦 時 間, 派 車 數 目 及 來 往 地 點 。 但 並 無 說 明


    > 點 解 265B唔 係 去 紅 碼, 以 及 各 線 途 經 地 方 等 。


    會 否 係 紅 碼 冇 坑?





    > 但 據 佢所 講, 265B係 唔 經 天 瑞, 天 耀 等 地 方,


    265B根 本 唔 經 天 水 圍 西





    > 所 以 佢亦 反 對 取 消 69P及69X 減 班 。 天 北 應 該


    > 有 3個 巴 總, 分 別 在 101,102及 110區, 以 我


    > M觀 察110區 的 巴 總, 似 乎 只 係 比 天 富 那 個 大 小 許


    > 。 以 上 天 北 路 線 資 料 來 自 頌 澤 閣 地 下 大 堂 的 通 告 。


    其 實 取 消69P係 應 該 既 , 因 為 未 來265B同69X好 多 重 疊 , 取 消69P應 該 既 , 但 減69X班 卻 有 點 那 過 了 。 雖 然 該 兩 線 有 好 多 重 疊 , 但 服 務 對 象 卻 有 不 同 , 一 個 服 務 天 水 圍 西 , 另 個 係 服 務 天 水 圍 東 , 所 以 運 吉 要 係 天 水 圍 路 線 上 有 小 動 作 就 要 過 區 議 員 個 關 了 。



    Article 13: (Request 3)

    > > 為 什 麼 不 去 轉 車 站 轉 車?


    > 上 都 無 得 上 仲 點 轉 車 ? !





    係 呀 , 唔 係 住 係 元 朗 同 天 水 圍 既 人 唔 明 我 地 元 天 人 既 搭 車 辛 苦 , 好 多 人 話 我 地 點 解 有 個 轉 車 站 唔 用 要 直 達 線 , 哂 資 源 , 但 係 每 朝 早 淨 係 行 落 車 都 難 , 更 可 況 上 車 , 係 元 朗 條 條 線 根 本 爆 棚 , 所 以 轉 車 站 發 冒 都d人 要 求 開 直 達 線 。



    Article 13: (Request 4)

    > 就 係 人 人 都 唔 肯 轉 車, 先 至 搞 成 咁,


    > 當 然 歸 根 究 底 都 係 o的 線 開 得 衰, 令


    > 到 個 轉 車 站 係 形 同 虛 設.


    你 咁 講 法 , 你 試 下 搬 入 黎 天 水 圍 住 呀 , 日 日 咁 樣 轉 車 法 , 感 受 下 我 地 既 轉 車 辛 苦 , 先 好 講 呢 句 「 令 到 個 轉 車 站 係 形 同 虛 設 」 咯



    Article 13: (Request 5)

    > 一 個 好 o既 轉 車 站, 應 該 有 好 多 人 o係 轉 車 站 落 車,


    > 咁 上 車 o既 人 應 該 有 位 (即 使 係 企 位) o架, 如 果


    > 係 咁, 就 唔 需 要 預 早 兩 個 鐘 啦, 但 係 而 家 咁 o既 路 線


    > 網, 都 好 難 做 得 到.


    >


    > --


    > 車 匙!


    >


    > > > 我 係 話 o的 線 衰 令 到 個 轉 車 站 形 同 虛 設 咋,


    > > > 唔 係 話 o的 客 喎.


    > > 我 咪 話 若 果 將 線CUT到 要 逼 我 地 元 天 乘 客 黎 轉 車 , 咁 懇 定 我 地 元 天 乘 客 要 預 早 近 兩 小 時 黎 返 工 返 學 喇


    >





    大 部 分 人 都 唔 會 喜 歡 又 上 又 落 的...



    Article 13: (Request 6)

    就 係 太 多 點 對 點 巴 士 縱 壞 晒 o的 人, 搞 到 開


    咁 多 點 對 點 線, 令 轉 車 站 名 存 實 亡, 日 日 咁


    多 人 東 鐵 轉 地 鐵, 咪 又 係 咁 轉. 我 唔 認 為 o係


    巴 士 轉 車 站 轉 車 麻 煩 得 過 地 鐵 轉 東 鐵 囉.





    --


    車 匙!





    > 有 邊 個 人 會 鍾 意 左 轉 右 轉?


    > 係 人 都 上 一 上 車 有 位 坐...


    > 長 途 車 呀, o的 人 好 易 訓 著



    Article 13: (Request 7)

    > 2. 276A及265B會 點 行 ? 這 問 題 直 接 影 響276A及265B能 否 輔 助


    > 或 取 代69P及276(P)以 至 它 們 可 以 減 班 或 取 消


    另 取 消276P盞 被 元 朗 居 民 鬧 到 一 面 屁 , 元 朗 唔 可 以 單 靠276來 往 上 水 , 除 非 係 朗 屏 開 線 去 上 水 喇 。


    而 且276A係 上 水 既 站 並 不 是 現 時276/P既 位 , 而 係 北 區 醫 院 及 太 平 村 則 的 巴 士 站 , 即 係273A北 院 巴 士 中 途 站 , 所 以276系 三 線 完 全 服 務 性 質 係 唔 同 既



    Article 13: (Request 8)

    > 我 亦 唔 知, 佢只 寫 開 辦 日 期 係 12/00, 而269D 亦 係12/00,


    > 但269D 以 經 搬 到102區 了, 相 信 就 快 到65M。


    >


    > V/LINE at your service!


    >





    V/LINE兄





    請 問 你 介 唔 介 意 抄 寫 該 通 告 原 文 供 各 網 友 分 享 ?





    先 來 謝 過 。





    黑 豬



    Article 13: (Request 9)

    > > > 264M 由101 區 往 青 衣 機 鐵 站, 平 均10分 鐘 一 班


    > > > , 用 車23 部, 05/01 實 施 。


    > > 264M用 成23部 車?唔 係 卦 , 一 條 只 在 早 上 及 下 午 有 客 既 線 用 咁 多 車 , 用 車 多276+276P加 埋 , 真 係 服 得 交 關


    > >


    > > >


    > > > 265B 由110 區 往 旺 角 柏 景 灣, 11/12分 鐘 一 班,


    > > > 用 車27 部, 01/01實 施 。


    > > 咁 大 概 路 線 唔 知 會 否 途 經 佐 碼 先 去 柏 景 灣 呢?


    > >


    > > >


    > > > 265M 由110區 往 祖 堯, 平 均10分 鐘 一 班, 用 車


    > > > 16部, 12/00實 施 。


    > > 會 否 好 似270A咁 , 話 十 二 月 開 辦 , 但 係 係 十 二 月 最 尾 個 日 黎 開 呢?若 係 成 為 廿 一 世 紀 前 最 後 一 條 開 辦 既 線


    > >


    > > >


    > > > 269D 由102區 往 沙 田 火 車 站, 15分 鐘 一 班, 用


    > > > 10部 車, 12/00實 施 。


    > > 真 係 離 譜 ,264M用 車 竟 然 多 過269D, 咩 道 理 呢?


    > >


    > > >


    > > > 276A 由110區 往 上 水 太 平 村, 7/8分 鐘 一 班, 用


    > > > 14部 車, 01/0實 施 。


    > > 其 實276A可 能 開 線 初 期 無 乜 客 架 喇 , 因 佢唔 途 經 天 慈 , 咁 一 出 天 北 後 就 冇 客 , 難 道 會 繼261後 一 條 冇 客 既 線?


    > >


    > > >


    > > > 101區 係 天 華 後 面, 102區 即 係 現 在 的 天 富, 至 於


    > > > 110區 就 係 天 富 西 北 面 的 天 澤 村 。 先 前 我 所 講 的


    > > > 65M 係 錯 的, 因 為 小 弟 早 前 只 係 匆 匆 一 看, 但 我


    > > > 剛 剛 落 去 重 新 再 看 清 楚 一 遍, 以 上 才 是 準 確 的 。


    > > > 敬 請 原 諒 。 另 外 周 議 員 還 有4 項 反 對,


    > > > 1.反 對 cut276 及276P 班 次, 因 為276A 與 她 們


    > > > 關 係 不 大 。276 將 會 只 用11部, 而276P 更 只


    > > > 得9 部, cut 276 會 對 屏 山 居 民 不 公 的 。


    > > 根 本 係 運 吉 發 緊 癲 ,276/P根 本 同276A冇 乜 關 係 ,CUT 276/P車 傻 既


    > >


    > > > 2.反 對 取 消69P 及cut69X 兩 架 車, 原 因 係265B


    > > > 不 經 天 瑞 及 天 耀, 以 及 每 早0700- 0800 天 瑞


    > > > 大 多 上 滿 了 人 。


    > > 不 如 將69P既 車 合 埋 落 去69X仲 好 , 唔 駛 左 分 右 分 。


    > >


    > > > 3.反 對 九 記 以 乘 客 量 不 足85% 為 由 反 對 加 班 行 走


    > > > 接 載 中 途 乘 客, 並 說 長 途 車 不 應 將 企 位 亦 計 算


    > > > 在 內 。


    > > 開 中 途 車 係 每 區 必 有 既 事 , 根 本 九 記 係 傻 既


    > >


    > > > 4.反 對 運 吉 經 常 以 市 區 交 通 繁 忙 歸 究 於 巴 士, 而


    > > > 限 制 大 型 巴 士 進 入 市 區 。


    > > 運 吉 既 藉 口 其 中 之 一


    > >


    > > > 至 於969A回 程 服 務 則 來 自 上 一 張 通 告, 說 運 吉 以


    > > > 經 批 準, 起 點 站 在 力 寶 太 陽 廣 場 對 面, 城 記 將 在


    > > > 12月 內 開 辦 。


    > > 唔 知969A天 水 圍 總 站 係 邊 呢 回 程?


    > >


    > > >照 以 上 所 睇, 似 乎65M 已 經 消 失 了 。


    > > 65M難 道 與 某 版 友 所 講 被 取 消?


    > >


    > >


    >


    > 276A 是 怎 樣 由110區 出 發 ? 經 不 經 天 葵 路 ?


    > 如 果 經 的 話 , 我 想 2 7 6 / P 的 乘 客 應 會 些 微 減 少...


    >








    就 算 276A 入 天 葵 路, 對 276/P 都 冇 關 係 的,


    因 為 現 在 由 早 到 晚 都 甚 少 人 搭 276/P 的, 十


    班 車 有 八 班 都 冇 人 搭, 天 葵 路 的 乘 客 大 多 坐


    902R.





    V/LINE at your service!



    Article 13: (Request 10)

    > 3.反 對 九 記 以 乘 客 量 不 足85% 為 由 反 對 加 班 行 走


    > 接 載 中 途 乘 客, 並 說 長 途 車 不 應 將 企 位 亦 計 算


    > 在 內 。


    > 4.反 對 運 吉 經 常 以 市 區 交 通 繁 忙 歸 究 於 巴 士, 而


    > 限 制 大 型 巴 士 進 入 市 區 。





    運 吉 係 唔 畀 載 客 量 少 過 某 個 百 分 比 的 路 線 申 請 加 班 的 。



    Article 13: (Request 11)

    > 65M 會 在 本 月 開 始 行 走?即 幾 時?今 日 已 是12月18日 了.





    究 竟 佢講 緊 65M 定 係 265M 呀?



    Article 13: (Request 12)

    > 那 麼 265B 會 在 天 北 的 哪 個 總 站 開 出 ?


    > 101 區 的 那 個 總 站 啟 用 了 麼 ?





    101 is only still a construction site at this moment...



    Article 13: (Request 13)

    > 時, 69P亦 會 取 消, 69X 又 會 再cut 2架 車 。969A


    > 將 會 開 辦 下 午 回 程 班 次 。 但 周 姓 議 員 說 會 強 烈 反


    > 對 276 及276P 減 班 措 施 。


    > 報 告 完 畢 。


    我 會 強 烈 反 對 削 減69x班 次 , 因 為 我 要 繁 忙 時 間 搭 時 企 都 無 得


    企 , 仲 減 班 ? !




  • thread 2260


    Article A14:

  • Report: Report of KMB non-license number buses in Kai Tak Deport!
  • Tristan 296A-GN3486 Unbreakable, 2000-12-18 23:03:48


    回應:






    Today (18/12/00) 16:30 i seen


    KMB Kai Tak deport had 16 Volvo


    Super Olympian 12m and 2 NEW


    Neoplan Centroliner N4066/2.





    P.S. Do you think this report is useful?


    Please give me some comment!


    Thank you!



  • thread 2259


    Article A15:

  • Re: 你認為那一輛是猛鬼巴士呢??
  • ck.chiu, 2000-12-18 21:27:06


    回應:


    1. push
    2. push
    3. push




    > > 首 選:CTB~870(五 死58傷)


    > > KMB~G470~CW4123(五 死 多 人 傷)


    > > KMB~G217~CH2048(三 死 多 人 傷)


    > > KMB~G298~CL1836(三 死 多 人 傷)


    > > KMB~G440~CV4933(五 死 多 人 傷)


    > > KMB~BL116~DG3155(三 死)


    > >


    > > 你 認 為 那 一 輛 是 猛 鬼 巴 士 呢??


    > >


    > > ~~歡 迎 討 論~~


    >


    > 可 否 詳 述 以 上 巴 士 的 「 事 跡 」 呢 ?


    > 俾 我 選 , 我 會 選 城 巴180。


    >





    仲 有DR3414(車 頭 兩 死)



    Article 15: (Request 1)

    實 係 城 巴 既870架



    Article 15: (Request 2)

    我 選 他 :








    962P



    Article 15: (Request 3)

    CTB 870, CMB LX326.




  • thread 2258


    Article A16:

  • 新明星廣告:Kelly Citizen Megarear
  • 程朗.哥哥, 2000-12-18 18:18:21


    回應:






    今 日 又 幫 某 巴 在 維 園 外 數 車,數 數 下 有 架 城 巴 行 過,有 個 新 的Megarear 廣 告,主 角 是 陳 慧 琳(Kelly).





    Product 是Citizen 手 錶,現 知 城 巴2265,2288同2299分 別 上 左 這 廣 告,行5,10及E21...





    反 而 數 左 成 朝 都 見 唔 到C會 部 紀 念 巴...(佢個 網 話 行5號 的ma....)





    Leslie Chan



  • thread 2257


    Article A17:

  • Re: 今日旺角大塞車
  • ck.chiu, 2000-12-18 18:03:48


    回應:


    1. push
    2. push
    3. push
    4. push
    5. push
    6. push




    > 從 收 音 機 中 得 知,今 天 下 午 開 始 旺 角 彌 敦 道 南 行


    > 近 旺  中 心 一 段 有 危 險 棚 架,該 段 彌 敦 道 只 開 放


    > 快 線 讓 巴 士 通 行, 引 致 旺 角 及 鄰 近 地 區 大 塞 車,


    > 所 有 行 經 長 沙 灣 道 往 彌 敦 道 的 路 線 均 出 現 脫 班 現


    > 象.


    >


    > 想 問 一 問 各 位 有 機 會 出 街 的 板 友 有 甚 麼 特 別 所 見 呢?


    > 有 沒 有 甚 麼 特 別 安 排 以 應 付 下 班 時 間 的 人 潮?


    > 另 問 九 巴 如 何 作 出 應 變?


    >


    > 在 家 沒 心 情 溫 習 的


    > Darren


    > BL35





    我 今 天3:20pm在 九 龍 灣 上1A(DJ9860),4:15PM才 去 到 旺 角


    銀 行 中 心 , 還 以 為 打 劫(在 窩 打 老 道 及 太 子 道 交 界 至 少3,


    4架113DA



    Article 17: (Request 1)

    > 頭 先 搭 45 返 家 ,


    > 轉 左 入 彌 敦 道 後 就 見 到 南 行 方 向(近 亞 皆 老 街)封 左 兩 行 線 ,


    > 除 左 巴 士 之 外 , 所 有 車 都 要 係 旺 角 道 左 轉 。


    >


    > 之 後 架 車 沿 彌 敦 道 , 之 後 長 沙 灣 道 , 所 有 車 都 唔 move 得 ,


    > 當 中 都 有 好 多 巴 士 。


    >


    > 直 到 我 落 車 , 都 唔 見 龍 尾 。(我 係 麗 閣 落 車)





    龍 尾 好 像 是 在 長 沙 灣 廣 場.





    Darren


    BL35


    >


    > Winnie DC7541



    Article 17: (Request 2)

    > > 櫻 桃 街 也 不 例 外,我 放 工 搭 地 下 鐵 在 奧 運 站 下 車,


    > >


    > > 見 到D巴 士 塞 到 動 也 不 動,跟 住 我 決 定 步 行 回 家,見 到DC5159 DM22(18號 線)


    > >


    > > 在 櫻 桃 街 塘 尾 道 口,司 機 下 了 車 和 一 名904司 機(也 下 了 車) 及 一 位Police站 在 馬 路 上 傾 吐..


    > >


    > > 原 來DC5159在 東 京 街 總 站 開3:06pm..5:25pm尚 在 櫻 桃 街...即 塞 了2個 幾 鐘..


    >


    > 5159 好 似 係 5 車wor


    > 5 車 佢 係 東 京 街 好 似 開 3:21 ga!!


    > 開 3:06 的 係 4 車, 即 係 9153 呀!!


    > 不 過 我 個 人 覺 得 架 5159 係 開 緊 4:38  轉wor


    > 如 果 佢 5:25 係 櫻 桃 街 的 話 。


    >


    > Winnie DC7541





    係DC5159個 司 機 話 佢開3點 幾 的...





    宜 家(9:00pm) 彌 敦 道 南 行3線 全 封,北 行 快 線 變 為 南 行...非 常 塞 車!!



    Article 17: (Request 3)

    > 其 實 有 得 點 應 變 , 最 多 咪 攪 牌 返 九 龍 總 站


    > 只 做 九 龍 往 新 界 。 好 多 時 應 變 唔 係 話 做 就


    > 做 咁 簡 單 ...





    呢 間 公 司 挻 有 趣 的.車 上 有 很 是high tech的 東 西 如lcd電 視,收 音 機


    報 站 機etc.但 反 而 在 所 有 搵 食 車 都 幾 乎 可 找 到 的 對 講 機 它 就 沒 有,


    d車 出 了 總 站 就 如 出 了 公 海,無 了 影,只 有 師 傅 知 道 架


    車 在 那 兒.我 想 它 們 是 有 應 變 方 法 的,但 連 自 己 公 司 有 幾 多 車 是 困 在


    車 龍 中,確 實 位 置 在 那 裡 都 可 能 要 估 估 下 的 話,我 很 同 意 應 變(對 它 來 說)的 確 唔 係


    話 做 就 做 咁 簡 單 還 是 以 不 變 應 萬 變 較 好 吧..



    Article 17: (Request 4)

    睇 睇 呢 度, 就 知 道 我 今 日 既 慘 況 喇...


    >_<



    Article 17: (Request 5)

    我 下 午3:10分 上 車,


    到5:00, 架 車 先 到 黃 金 門 口



    Article 17: (Request 6)

    我 頭 先 都 中 正,不 過 轉 左 車 啦:





    我 放 工 時 係 石 梨 坐36B出 旺 角,架 車 都 幾 滿,一 路 都 好 地 地,


    點 知 去 到 長 沙 灣 廣 場 前 小 小 就 開 始 出 事,去 到 元 州 村 足 足


    用 了20分 鐘(行 路 都 唔 洗 咁 耐),跟 住 成 車 人 都 係 元 州 村 落 車


    轉 地 鐵,我 也 不 例 外,但 係 我 落 車 的 地 方,唔 係36B的 巴 士 站.





    結 果,我 坐 的36B,只 有 一 個 人 無 落 車. (因 為 他 就 是 車 長)





    落 車 後,行 入 地 鐵 站 都"塞 人",長 沙 灣 站 的 擠 迫 情 度 有 如


    年 初 二 的 尖 東 海 旁 一 樣;如 果 我 係 第 二 度 搭 地 鐵 係 長 沙 灣


    落 車 出,左 閘 之 後 見 到 咁 多 人 擁 過 來,我 會 以 為 自 己 去 錯 了


    尖 沙 咀 站 都 似.








    914 Chan




  • thread 2256


    Article A18:

  • Re: Ferry from Tuen Mun to Central & 962
  • MANN1579, 2000-12-18 23:19:32


    回應:






    > > Which boardmate supports the resume of ferry service from TM to Central???


    > >


    > > Though 962 has the subroute of 962A directly from pier region to central/admiralty, the passengers still have to suffer from:


    > >


    > > - possibly no seats available


    > > - accidents on TM highway or nearby roads resulting in delay


    > > - long journey when there is no 962A/962P


    > >


    > > I really miss the days that I could take the ferry....


    > >


    > > 962A.


    > >


    > I support ferries too! Always good for a "back up" alternative.


    >


    > Though the government indirectly killed the ferries by relocating the piers in Central.


    >


    > 100 Wong


    >


    >


    I would like to draw your attention to


    the reason why the ferry company ceased


    to operate the business. Frankly speaking


    there are not enough passengers to support


    this line and it will certainly be a


    financial burden to any company who would


    take it over.



  • thread 2255


    Article A19:

  • Which copany is fran. bus co.
  • Cityflyer A12, 2000-12-18 17:47:37


    回應:


    1. push




    I just know


    1.KMB


    2.NWFB


    3.CTB


    4.NLB


    5.KCR???





    PS:What is the web-address of KCR



    Article 19: (Request 1)

    > > I just know


    > > 5.KCR???


    >


    > This is NOT a franchised bus company.


    >


    > 6.Long Win Bus





    How about K11,K12...are they fran.rt?




  • thread 2254


    Article A20:

  • Re: 最新車隊編號(AMN & AP)多問
  • 新巴6018、九巴AMN30、城巴2700、龍運511, 2000-12-18 18:54:42


    回應:


    1. push




    > > 依 家 最 新 既AMN同 埋AP去 到 幾 多 呢 ?Thanks!


    > >


    > > #396


    >


    > 最 新AMN/AP:


    >


    > AMN30-JV2400


    > AP81-JV6187


    AP已 去 到90了



    Article 20: (Request 1)

    最 新 既AP---AP90 JV7964




  • thread 2253


    Article A21:

  • Re: HC9055
  • 智叔, 2000-12-18 20:03:23


    回應:






    > > As title, thx!


    > 應 該 是15掛 牌





    唔 係 , 係 改 掛 98P ( 唔 知 九 巴 內 部 係 咪 叫 98D?) ,


    上 段 要 攝 15 , 所 以 3AV50 最 近 周 圍 走





    仲 有 前 106 掛 牌 另 一 麥 記 HE7642 來 好 似 掛 埋 98P ,


    兩 架 麥 記 齊 齊 行 98P ^_^



  • thread 2252


    Article A22:

  • Re: 貼相:5053在18
  • E11MAN, 2000-12-18 16:48:01


    回應:


    1. push




    > >





    Can't see !



    Article 22: (Request 1)

    點 解 唔 在 巴 士 迷 茶 座 貼 哩 ?





    好 大 張 相~~


    load得 幾 慢...




  • thread 2251


    Article A23:

  • Re: 廣告車多問
  • FP8329, 2000-12-18 19:53:22


    回應:






    > 請 問 現 在 有 幾 多 架 車 上 了 以 下 的 廣 告:


    > 同 埋 那 些 車 行 那 線?


    >


    > 1.男 親 女 愛T-Banner


    > 2.東 薈 城 (車 尾)


    我 見 過5005有 呢 款 廣 告,


    當 日5005行914








    >


    > 如 有 站 友 有 以 上 的 相 片


    > 可 否 貼 上 來Thank!



  • thread 2250


    Article A24:

  • Re: 22XX是否上了巴士迷會廣告?
  • 程朗.哥哥, 2000-12-18 22:00:37


    回應:


    1. push




    > 有 版 友o係 今 日[特 別 所 見]度 打 出2299行5號,


    > 請 間o尼 部 車 的 車 尾 是 否[都 市 巴 士 迷 俱 樂 部]


    > 的 廣 告,Thanks


    >


    > NWFB 6008





    是 上 了 陳 慧 琳 的Megarear廣 告(Citizen 手 錶)





    Leslie Chan



    Article 24: (Request 1)

    > 都 市 巴 士 迷 俱 樂 部homepage話 主 要 會 行5號 wor..


    > 睇 過this廣 告 的 設 計 草 圖is purple...so need see是 否 紫 色~


    > 聽 人say好 似 是at NC Volvo


    >


    > LLS





    係495




  • thread 2249


    Article A25:

  • Re: 問81c 3ASV到站時間
  • Gary, 2000-12-18 14:49:04


    回應:






    > 請 問81C(九 龍 方 向)(3ASV)於 星 期6何 時 到 站?


    > thx a lot!!


    >


    > S3BL416





    81C 有 電 視 的3ASV 為 數 都 不 少


    其 實 你 每 幾 班 , 都 總 會 有 一 架 收 獲



  • thread 2248


    Article A26:

  • Re: 2000年十大經典派車(九巴篇)
  • sopp, 2000-12-18 14:15:59


    回應:


    1. push
    2. push
    3. push
    4. push
    5. push
    6. push
    7. push
    8. push
    9. push
    10. push
    11. push
    12. push
    13. push
    14. push
    15. push




    > -   2 0 0 0 年 就 黎 完 , 唔 知 今 年 入 面 大 家 有 冇 諗 過 今 年


    > 九 巴 既 十 大 經 典 派 車 呢 ? ( 落 金 / 新 掛 牌 等 都 唔 計 ) 我 有


    > 以 下 心 水 :


    >


    > 1) AL1 (DX 2437) 行 4 3 x


    > 2) AL1 (DX 2437) 行 7 3 x


    > 3) AL1 (DX 2437) 行 8 9 1 ( 2 E 柯 打 )


    > 4) 3ASV (JN 9021) 行 2 8 4 ( 1 7 0 過 鐘 攝 車 )


    > 5) ATR (JA 1066) 行 8 6 K ( 8 7 D 過 鐘 攝 車 )


    > 6) 3AV (?? ????) 行 1 4 c ( 聽 人 講 )


    > 7) S3BL (?? ????) 行 2 8 ( 有 人post過 相 )


    > 8) AD1 (EL 5113) 行 8 6 c


    > 9) AP (?? ????) 行 9 6 1 ( 有 人 影 到 相 )


    > 10) AMN (?? ????) 行 5 9 x


    >


    > -   唔 知 各 位 點 睇 ? 或 者 見 過 咩 更 經 典 既 派 車 紀 錄 呢 ?


    >


    > 東 邪


    > GK 9112


    > 8 5 K 巴 士 網 頁





    1 和 2 我 覺 得 唔 算


    否 則 AL1 行 48X 同 278X 都 要 算 了





    sopp



    Article 26: (Request 1)

    > ATR(HX9257)行61X。


    >


    > --


    > 輝 仔





    仲 有 老 虎 頭 S3BL469 (FZ 5653) 行 77K , 史 無 前 例 !





    JF 1181



    Article 26: (Request 2)

    > > ATR(HX9257)行61X。


    >


    > 呢 架 車 連 238X 都 行 , 行 過 61X 絕 對 唔 奇 。





    ATR60 由 29/11/99 加 入 60M 起 每 逢 單 數 月 份 (1, 3, 5, 7, 9, 11)


    o既 星 期 一 至 六 都 會 有 柯 打 行 完 260C 行 238X, 但 係 行 61X


    只 係 o係 今 年 農 曆 新 年 出 現 過, 咁 你 話 邊 樣 奇 o的?



    Article 26: (Request 3)

    唔 出 奇ya!!!



    Article 26: (Request 4)

    > > 1) AL1 (DX 2437) 行 4 3 x


    > > 2) AL1 (DX 2437) 行 7 3 x


    > AL 1 有 行73X咩?~!


    > 唔 係AV 1 行73X 咩?~!


    > > 3) AL1 (DX 2437) 行 8 9 1 ( 2 E 柯 打 )


    > > 4) 3ASV (JN 9021) 行 2 8 4 ( 1 7 0 過 鐘 攝 車 )


    > 之 前269D的3ASV都 試 過la~!


    > JN 9021唔 係89X車mei ?


    > > 5) ATR (JA 1066) 行 8 6 K ( 8 7 D 過 鐘 攝 車 )


    > > 6) 3AV (?? ????) 行 1 4 c ( 聽 人 講 )


    > > 7) S3BL (?? ????) 行 2 8 ( 有 人post過 相 )


    > > 8) AD1 (EL 5113) 行 8 6 c


    > > 9) AP (?? ????) 行 9 6 1 ( 有 人 影 到 相 )


    > > 10) AMN (?? ????) 行 5 9 x


    > >


    > > -   唔 知 各 位 點 睇 ? 或 者 見 過 咩 更 經 典 既 派 車 紀 錄 呢 ?


    > >


    > S3BL174(GP 7528)行87 ~!


    ME37行63M!


    M74-DH 508



    Article 26: (Request 5)

    > 小 弟 有 以 下 兩 個 經 典 派 車 所 見 :


    >


    > 上 個 星 期 四 一 架 BL ( DE4016 ) 行 43! 好 耐 都 未 見 過 43 行 兩 軸 車 啦 ~


    > S3BL211 -- DT4763 行 28, 仲 親 手 影 埋 .....


    >


    > 始 終 有 益 ‧ 細 麥 精 ‧DN2006





    我 覺 得 可 以 加 埋BL56-DE4314行59M.





    59M,59X



    Article 26: (Request 6)

    > 小 弟 有 以 下 經 典 派 車 所 見


    > AMN1 行960


    > AL???行11C


    > AV???行11C


    > S3BL???(EA4101)行11C


    > S3N行11C


    > S3M行11C





    唔 好 全 部 講 哂 11C 喇 , 如 果 係 , 我 夠 可 以 話 S3M1


    行 38A 或 者 3BL/3N 行 36A 係 經 典 咯 。





    路 線 238X 網 頁 主 打 荃 灣 巴 士 資 訊


    海 濱 葵 芳 一 線 通 , 4 0 4 M 一 週 年



    Article 26: (Request 7)

    仲 有 :


    ATS9,12行81M


    ATS18行87B


    3BL行81M



    Article 26: (Request 8)

    > ME1 行 60X


    ME19行59M


    ME13行73X





    情 繫BDB一 週 年 的 蝴 蝶 情 緣



    Article 26: (Request 9)

    其 實284可 能 都 時 常 有 這 些 經 典 派 車


    我 就 認 為3AV行83K係 真 係 經 典


    因 為83K自 雞 車 退 役 後 行 過3BL外


    都 應 該 再 無12m車 行 過 記 錄





    AV522



    Article 26: (Request 10)

    > 基 本 上28號 每 星 期 都 會 有 一 架11米 巴 士 行,


    > 而o個 架 車 係 由14B抽 過 去 做 特 車 的, 該 車


    > 係S3BL211 DT4763 K(K), 早o個 幾 日 我 親 眼


    > 見 到, 開 頭 以 為 睇 錯, 但 及 後 已 經 証 明28號


    > 的 確 係 有11米 車 行, 而 那 板 友 所post出o黎 的 相,


    > 我 絕 對 相 信 係 真 的.


    >


    > 上 星 期 六(16/12)下 午2時20分 左 右, 在 馬 頭 圍 道


    > 近 江 蘇 街 見 到S3BL211行28號 的


    >


    > 2157


    >


    >





    我 住 在 樂 華 , 每 日 都 搭28返 學 , 但 我 就 真 係 從 未 見 過 用11米 車 ,


    M 車 我 都 見 過 .. (EH5154)


    但 我 有 一 晚 係 見 過28A用 過AL., 我 一 落 車 , 佢就 插 走 過 牌..


    真 係 無 緣...



    Article 26: (Request 11)

    > > AP年 初 行3B、73X及89。


    > 九 巴 拍 廣 告 而 已 咋..





    講 開 拍 廣 告 , 非 超 豪 行 238X 莫 屬 。





    路 線 238X 網 頁 主 打 荃 灣 巴 士 資 訊


    海 濱 葵 芳 一 線 通 , 4 0 4 M 一 週 年



    Article 26: (Request 12)

    唔... 電 躉 行 238X (淨 係 出 過 兩 次, 係 替 HX9257)





    路 線 238X 網 頁 主 打 荃 灣 巴 士 資 訊


    海 濱 葵 芳 一 線 通 , 4 0 4 M 一 週 年



    Article 26: (Request 13)

    以 下 的 相 片 都 算 是 幾 特 別 的 派 車:


    (各 位 板 友, 評 一 評 分 啦^_^)





    AL1行43x








    M48行30x








    ME19行59M








    AMN行59x








    老 虎 豪 行30x








    仲 有 電 躉 行64M, 不 過 唔post住!





    以 上 所 有 相 片, 都 是 從 我 個 網(64M巴 士 網 頁)提 供 的!





    連 續 兩 日 同1489(行63x,68A)合 照 的GL1489



    Article 26: (Request 14)

    - 仲 有 M E 1 行 6 0 X .








    西 毒


    G K 8 8 4 3



    Article 26: (Request 15)

    3BL行72A, 81M




  • thread 2247


    Article A27:

  • Re: [忍無可忍!!!]城記5X班次離晒譜!
  • KTBT 的 大日子, 2000-12-18 13:00:58


    回應:


    1. push
    2. push
    3. push
    4. push
    5. push
    6. push




    > 我 覺 得 城 記 根 本 冇 放5X在 眼 內 ! 我 地 堅 城 原 居 民 當 佢(5X)係 寶


    > , 城 記 就 當 佢係 草 ! 今 日 放 學 返 屋 企 用 左 半 粒 鐘 都 冇 一 班5X到 站


    > , 有 冇 搞 錯 ! 城 記 如 果 你 唔 想 做 , 就CUT俾 第 二 個 做 !


    > 乳 豬 牌 上 已 經 寫 明12-20分 鐘 一 班 , 已 經 係 疏 ! 城 記 仲 要 火 上 加


    > 油 ! 城 記 ,你 唔 係 人 , 係 豬 黎O架 !


    > 仲 有 堅 城 已 經 只 得 呢 條 係 快 線 , 但 城 記 對 堅 城 仲 係 咁 的 態 度 ,


    > 早 前5X改 行 干 諾 道 、 取 消10X, 已 經 令 十 元(南 海 商 場-中 環)的 紅 小


    > 惡 勢 力 擴 大 , 而 家 城 記 係 咪 想 在 堅 城 亡 國 ?


    > 堅 城 一 定 要 多 開 快 線 , 不 應 只 靠 此 疏 過 嶼 巴 的5X!!!!!


    > 如 果 呢 條 線 要 改 革 , 我 就 有 以 下 建 議:


    > 1)永 不 准 脫 班 !


    > 2)全 線 改 用 單 層MAN, 並 加 至 十 分 鐘 一 班 ! ! !


    > 3)東 行 改 由 西 祥 街 出 七 幹 , 節 省 行 車 時 間 !


    > 你 地 應 為 點 ?


    >


    > ~今 日 眼 見 三 架969都 冇 一 架5X, 火 滾 到 想 殺 左 城 記 老 闆 的ATR88





    請 注 意, 字 體 不 應 大 過"6"





    還 有 綠 小54 呢, 小 弟 都 是 常 客, $3.60 特 快 往 中 環



    Article 27: (Request 1)

    > 本 人 對5X有 以 下 意 見:


    >


    > 1.加 密 班 次,5-10min.減 少5,5A,5B班 次.


    > 2.延 長5X至 天 后.不 停 港 澳 碼 頭 站.


    直 情 改 5 號 做 特 快 線 啦!同 5 B+1 0 完 全 重 疊!


    不 停 港 澳 碼 頭,金 鐘 至 北 角 尾 站.





    > 順 帶 一 問54綠 小 去 邊,係 邊 度 搭.


    > 各 位 板 友 有 無 其 他 意 見.


    GMB54 摩 星 嶺 至 中 碼 總 站.


    域 多 利 道 至 西 環 沿 路 都 有 得 搭54,rt.同5X差 唔 多.





    >


    HB973



    Article 27: (Request 2)

    > > >其 實 呢d係 運 輸 處 失 當,無 端 端 俾10號 線 給 城 巴,攪 到 城 記 差


    > 不 多 在 西 環 獨 佔 市 場.新 記 只 係 靠 絛 所 謂"捷 徑 王"同 佢撼.


    >


    > 沒 有 競 爭,永 遠 無 進 步.


    >


    > 城 記260同 樣 例 子.





    係 囉 , 中 巴 同 城 巴 用 車 都 無 變 。 如 果 當 年 260 無 cut,


    新 巴 接 手 後 應 該 會 用 低 地 台 車 (14, 16, 20, 33, etc.)





    路 線 238X 網 頁 主 打 荃 灣 巴 士 資 訊


    海 濱 葵 芳 一 線 通 , 4 0 4 M 一 週 年



    Article 27: (Request 3)

    請 遵 守 站 規:


    第 Ⅴ 部   貼 文 格 式


    28.文 章 字 體 (Font Size) 不 得 大 於 「 6 」 或 「 +3 」 , ...





    板 主 明 白 閣 下 因 不 滿 城 巴 5X 的 服 務 而 相 當 憤 怒, 但 亦 請


    控 制 情 緒, 在 此 鬧 城 巴 是 沒 有 用 處 的 . 此 外, 說 服 板 友


    是 靠 提 出 客 觀 的 事 實 理 據 , 而 不 是 指 天 怨 地.





    若 閣 下 對 有 關 的 巴 士 服 務 非 常 不 滿, 建 議 閣 下 找 區 議 員 代


    為 反 映 有 關 情 況.





    GZ5818/Tonio Tse



    Article 27: (Request 4)

    > 人 地 公 司 篇 定 班 次 , 可 能 對 你 黎 講 係


    > 唔 合 理 , 但 係 唔 駛 話 人 係 豬 呀 ?


    > 要 知 道 港 島 區 交 通 路 面 情 況 , 雖 然 係 寫12-20


    > 分 鐘 , 但 路 面 特 如 其 來 既 事 可 能 影 響 左 巴 士


    > 既 班 次 。 呢 點 唔 知 係 晌 港 島 , 基 本 上 成 個


    > 世 界 都 係 甘 。 巴 士 唔 係 話 好 似 你 部 私 家 車 , 要


    > 隨 傳 隨 到 , 而 且 等12-20分 鐘 跟 本 唔 係 一 件 乜


    > 野 甘 嚴 重 既 士 。 一 個 鐘 頭 既 巴 士 我 都 等 過 。


    > 而 且 你 既 建 議 亦 有 點 過 份 , 永 不 盡 脫 班 , 呢 點 我


    > 相 信 每 間 巴 士 公 司 都 唔 可 以 百 份 百 肯 定 到 你 。


    > 而 且 西 環 , 堅 城 等 地 方 可 以 搭 電 車 或 者 其 他 巴 士 唶 。


    > 依 家 唔 係 無 得 俾 你 揀 。


    >


    > 丹 飛





    佢搭 得 5X 梗 係 貪 快 喇 。





    不 過 鬧 人 豬 實 在 離 譜 , 呢 D 叫 做 無 理 反 城 。


    當 然 呢 個 主 義 唔 夠 無 理 反 九 咁 有 號 召 力 。





    路 線 238X 網 頁 主 打 荃 灣 巴 士 資 訊


    海 濱 葵 芳 一 線 通 , 4 0 4 M 一 週 年



    Article 27: (Request 5)

    > 鬧 人 豬 我 暫 且 不 談


    > 不 過 丹 飛 先 生


    > 我 身 為 西 環 居 民, 十 分 明 白ATR88 兄 的 投 訴


    > 12-20 分 鐘 一 班, 其 實 即 是20 分 鐘 一 班(繁 忙 時 間 亦 然)


    > 丹 飛 兄 大 可 計 計 乘 坐 電 車/10 往 中 環 的 時 間, 比 較 一 下5X (不 計 候 車 時 間), 後 者 的 而 且 確 比 前 者 快4-5 倍


    > 繁 忙 時 間 就 更 加 恐 怖, 5/5A...10 號 站 站 停, 站 站 等 待 入 站


    > 至 少 要20 分 鐘


    > 這 個 時 間 已 經 可 以 由 屯 門 到 荃 灣 了!


    >


    > 不 脫 班 是 可 以 做 到 的- 10


    > 永 不 需 要 等 候5 分 鐘 以 上


    >


    > 另 一 點, 城 巴 可 謂 是 西 區 居 民 往 返 上 中 環/金 鐘/灣 仔/銅 鑼 灣


    > 的 唯 一 途 徑, 尤 其 是 上 環(轉 乘 地 鐵)


    > 居 住 在 水 街/西 邊 街 一 帶 的 最 叫 人 可 憐, 完 全 沒 有 特 快 線..


    >


    > 請 丹 飛 兄 明 白, 城 巴 在 西 區 的 服 務 的 確 是 很 差


    > 沒 有 客 的 線- 減 班- 愈 來 愈 少 客


    > 多 客 流 水 線- 加 班- 愈 來 愈 多 客(無 可 選 擇, 迫 不 得 已 地 選 乘)


    This is the first time I participate in this type of


    discussions. I have just read carefully the rules and regulations set up and try my best to follow and obey


    these rules strictly in order to have a civillized way


    of communication with my boardmates. I really feel curious why such type of wordings such as "really pigs" would appear. I sincerely hope our boradmates could take note of it and let thes atmoshpere be clean and warm.


    Thank for in advance for your co-operation.



    Article 27: (Request 6)

    Why u dont open a ATR88 Bus Service Co. and promise so?


    imagine what result u finally find





    > 2)全 線 改 用 單 層MAN, 並 加 至 十 分 鐘 一 班 ! ! !


    > 3)東 行 改 由 西 祥 街 出 七 幹 , 節 省 行 車 時 間 !





    then how abt those live in between Water Street and Sai Cheung Street?


    walk to that stop then on board?!





    > 你 地 應 為 點 ?


    >


    > ~今 日 眼 見 三 架969都 冇 一 架5X, 火 滾 到 想 殺 左 城 記 老 闆 的ATR88





    the group of 969 and 5X is different, u should not compare 5X with 969 therefore~




  • thread 2246


    Article A28:

  • Re: 依家鐵巴有冇無Banner既Trident行緊呀(只限出左牌果隻)?
  • ctb969, 2000-12-18 17:22:55


    回應:


    1. push




    > > 如 題 。 吾 該 晒 !


    > >


    > > #396


    >


    > 不 見 喎!但 今 日 見 到 鐵 巴 豪(無banner)行K1X


    > EH3350


    >


    有!KCR Trident 613(JV1180) on 659



    Article 28: (Request 1)

    有 呀!!


    A73有 一 兩 部!!!




  • thread 2245


    Article A29:

  • 昨日勁'CHOK'之旅+東涌特見
  • 覺得小雪新EP好好聽既HN7378, 2000-12-18 10:46:22


    回應:


    1. push
    2. push




    昨 日 周 日 , 小 弟 同 我 阿 媽 、 婆 婆 、 公 公 、 阿 姨 全 家 、 舅 父


    全 家 共 十 二 人 , 一 齊 去 寶 蓮 寺 觀 光 。





    係 大 約 下 午3點20分 , 我 地 係 東 涌 市 中 心 上 左 部23號 車 上


    寶 蓮 寺 , 個 部 車 如 果 冇 記 錯 係HX7402; 開 左 車 之 後 架 車


    一 直 都 好 穩 定 行 駛 , 但 係 一 到 嶼 南 路 之 後 , 架 車 就 不


    停 咁 震 , 連 個 司 機 都'CHOK'到 郁 下 郁 下 。


    我 地 以 為 過 左 石 壁 水 塘 就 會 冇 事 , 但 係 點 知 臨 上 寶 蓮


    寺 前 既 深 屈 道 , 架 車 又 再 震 得 好 勁 , 搞 到 我 阿 媽 同 表


    妹 、 表 弟 仲 幾 乎 想 嘔 咁 滯 , 連 小 弟 平 時 好 搭 得 巴 士 既


    , 都 幾 乎 比 呢 個 司 機CHOK到 暈 , 落 車 時 有 少 少 辛 苦





    相 反 , 落 返 東 涌 個 架HU195就 定 好 多 , 我 地 個 個 都 坐 得 好


    舒 服 , 係 東 薈 城 好 有 胃 口 食 得 落 晚 餐





    而 今 日 小 弟 見 到 城 巴 既627停 左 係 東 涌 地 鐵 站 總 站 愉


    景 灣 專 車 隔 離 四 、 五 條 坑 , 到1830返 到 東 涌 都 仲 見 到 佢 泊


    係 原 來 位 置 , 仲 有 架9XX停 係 架627隔 離





    歡 迎 討 論 , 請 勿 罵 戰





    幾 乎 暈 車 浪 既HN7378



    Article 29: (Request 1)

    > > > 請 問 果 部627係 唔 係 已 經 翻 新0左


    > > >


    > > >


    > >


    > > 627係 新 車 , 點 會 翻 新 ?


    > >


    > > --


    > > 輝 仔


    >


    > 我 稔 應 該 未 翻 新, 不 過 有 時 城 記d野 好 難 估,


    > 因 為1017都 係 新 車o者, 但 早 兩 日o係 薄 扶 林


    > 見 到 佢已 經 翻 油o左.


    > 據 所 知, 依 家 翻 油 的 車 係 由801-829,860-880,


    > 931-950及436打 後.


    >


    > 2157


    1017 crashed at Pok Fu Lam Road last month,


    when it came out again,it is repainted...





    VA48,2102



    Article 29: (Request 2)

    SORRY,應 該 係 話 翻 油.




  • thread 2244


    Article A30:

  • Re: 九巴12A特別車三問
  • Cityflyer A12, 2000-12-18 16:36:01


    回應:


    1. push
    2. push




    > > 如 題,本 人 每 朝 也 見 到 一 部DM(DC7484 DM38)行12A只 往 旺 角,


    > >


    > > 我 知 該 車 是8號 線 柯 打 車,宜 家 本 人 想 知 它 是 否 由 黃 浦 花 園 開 出?(開 幾 點?)


    > >


    > > 和 在 旺 角 之 總 站 位 置.


    > >


    > > 敬 希 各 位 幫 忙.


    > >


    > > DC5159/SF6


    > yes, that is 8號 線 柯 打 車, 旺 角 之 總 站 位 置is new method college


    >


    The time of departure in Whompoa is around 7am-7:10am


    The terminal of Mong Kok is near Grand Century Place (Near a boys school)



    Article 30: (Request 1)

    > 新 法 倘 度 好 似 冇 巴 士 上 架 喎


    > 如 果 唔 係 , 我 舊 同 學 都 可 以 坐 呢 架 特 車 喇


    > 個 度 得 小 巴 咋


    >


    >





    S3BL97意 思 係 部 車 從 紅 磡 開 到 那 兒 就 清 客 私 牌 走 人 ,


    當 然 不 可 在 那 兒 上 車 。





    或 者 位 置 不 正 確 , 有 其 他 板 指 係DB後 門 附 近 , 總 之 就 係


    太 子 道 西 臨 上 天 橋 前 最 後 一 個 站 啦 !





    --


    搭12A番 英 華 番 了 五 年(88~93)的


    輝 仔



    Article 30: (Request 2)

    > 呢 架 係 由 8 號 每 個 月 的 11 車 來 做 柯 打 。


    > 當 她 到 了 新 發 後 , 就 會 私 牌 上 何 文 田 109  總 站 換 牌 裝 牌


    > 之 後 大 約 7:50-55am 開 回 做 8 號 ,


    > 跟 著 8 號 一 車 由 何 文 田 開 往 尖 沙 咀 碼 頭 方 向 。


    > 因 此 8 號 開 車 的 次 序 係 10 車--> 1 車--> 11車 。


    >


    > Winnie DC7541





    Where is 旺 角 新 發 college?





    DC5159/SF6




  • thread 2243


    Article A31:

  • [新聞]新巴雷射槍捉車長快車
  • ☆超豪之星3ASV3★, 2000-12-18 09:15:40


    回應:


    1. push
    2. push




    以 下 報 道 出 自 蘋 果 日 報





    退 休 警 長 加 盟   督 導 安 全 駕 駛


    保 障 乘 客   新 巴 雷 射 槍 捉 車 長 快 車






    【 本 報 訊 】 新 巴 成 立 交 通 安 全 組 , 由 曾 在 警 察 交 通 部 工 作 達 二 十 多 年 的 警 署 退 休 警 長 周 炳 輝 率 領 , 除 為 前 線 車 長 提 供 各 項 安 全 駕 駛 訓 練 外 , 小 組 成 員 更 會 使 用 警 方 所 採 用 的 雷 射 槍 偵 速 器 , 突 擊 測 試 車 長 有 否 超 速 駕 駛 , 以 提 高 前 線 員 工 對 交 通 安 全 的 意 識 。   記 者 : 謝 明 明











    現 職 新 巴 交 通 安 全 組 助 理 安 全 主 任 的 周 炳 輝 表 示 , 他 與 另 外 兩 位 組 員 , 每 星 期 會 到 各 主 要 交 通 樞 紐 偵 察 車 速 , 尤 其 是 容 易 引 致 超 速 的 路 面 , 包 括 東 區 走 廊 、 薄 扶 林 道 及 香 港 仔 大 道 等 。


    他 稱 , 該 小 組 自 去 年 六 月 成 立 至 今 , 發 現 十 多 宗 新 巴 司 機 超 速 駕 駛 個 案 , 但 他 強 調 , 相 對 新 巴 一 千 六 百 名 車 長 來 說 , 超 速 問 題 並 不 嚴 重 。 而 違 規 車 長 通 常 會 被 口 頭 警 告 或 書 面 警 告 , 並 會 被 安 排 接 受 安 全 駕 駛 訓 練 ; 至 今 未 有 車 長 因 超 速 而 被 革 職 。





    憑 車 胎 痕 斷 車 速


    周 炳 輝 另 一 個 主 要 任 務 是 調 查 新 巴 涉 及 較 嚴 重 的 交 通 意 外 , 他 說 : 「 以 我 二 十 幾 年 交 通 部 經 驗 , 可 以 憑 地 上 面 車 胎 痕 去 判 斷 究 竟 架 車 係 咪 超 速 。 而 同 車 長 傾 時 候 , 亦 會 因 為 我 交 通 部 經 驗 而 有 說 服 力 。 」 周 炳 輝 更 會 不 時 向 車 長 「 過 兩 招 」 , 教 導 他 們 如 何 應 付 前 線 警 員 。


    他 表 示 , 該 安 全 組 會 不 時 聽 取 前 線 車 長 意 見 及 投 訴 , 互 相 交 換 交 通 黑 點 及 交 通 意 外 等 資 料 。 他 指 現 時 的 工 作 與 當 年 警 務 工 作 並 無 大 分 別 , 兩 者 都 是 重 與 人 溝 通 。


    據 警 方 交 通 部 資 料 顯 示 , 新 巴 今 年 首 十 個 月 共 發 生 三 百 零 一 宗 交 通 意 外 , 在 三 間 主 要 公 共 巴 士 公 司 中 , 涉 及 的 交 通 意 外 個 案 相 對 最 少 。






    唔 知o個 支 雷 射 槍 係 新 巴 借 定 係 買 返 來o既 呢?





    如 果 係 借,點 解 城 巴 九 巴 又 唔 足 車 長 飛 車 呢?



    Article 31: (Request 1)

    > 唔 知o個 支 雷 射 槍 係 新 巴 借 定 係 買 返 來o既 呢?


    >


    > 如 果 係 借,點 解 城 巴 九 巴 又 唔 足 車 長 飛 車 呢?





    九 記 好 似 一 早 就 買 左 喎, 係 新 記 遲 o者 ......








    Kevin Wong



    Article 31: (Request 2)

    > Citybus also has this device. It became operational well before the 870 accident.





    但 聽 聞 城 巴 的 監 察 組 已 解 散 了.





    FP8167




  • thread 2242


    Article A32:

  • Re: 康偈S3BL269-DY4043又脫59M牌
  • S3N353, 2000-12-18 08:33:17


    回應:


    1. push
    2. push
    3. push
    4. push




    > 我 在 星 期 六 晚 見 它 行66M,星 期 日 牌 箱 上66M牌 泊 在 南 廠..


    > 真 估 唔 到,做 番59M無 幾 來,又 脫  牌


    > 換 番 來 只 是S3BL274-DY8561四 波 吉 車..


    > 值 唔 值?..8561去66M仲 好 過,或 者 在59M是S3M224-EH2968仲 好 過..


    > 另 外,本 人 的 掛 牌S3V2-GK2586


    > 星 期 日 所 有 牌 箱 拆  牌 擺在 屯 廠 外,咁 59X在16號 整 理 班 次


    > 又 有 可 能 做U廠 後 備..>_<


    > 有 待 觀 察..


    >


    > DY2576/GK2586





    近 日 屯 廠 派 車 非 常 混 亂,唔 一 定S3BL269已 經 甩59M.


    可 能 某 線 唔 夠 車,迫 住 抽 其 他 線 掛 牌 車 暫 代...





    S3N353



    Article 32: (Request 1)

    > > DY8561/S3BL274只 是 三 波 車, 不 是 四 波.


    >


    > 沒 錯,S3BL285(DY8603)先 係 四 波 吉 偈 車,


    > 但 此 車 好 似 唔 係 後 備 車.


    >


    > 電 腦 王 子


    DY8603是S3BL275,是60M的S車 掛 牌



    Article 32: (Request 2)

    DY4043(S3BL269)並 沒 有 甩 牌 , 因 為 今 日(18/12/2000)見 到 它 行59M, 是 行 原 有 字 軌


    而GK2586(S3V2)應 該 不 是 甩 牌 , 因 為 在 星 期 六(調 整 班 次 那 天)早 上 , 我 仍 然 見 到 它 行59X, 但 不 知 為 何 晚 上 行60X, 所 以 可 能 只 是 暫 時 安 排





    情 繫BDB一 週 年 的 蝴 蝶 情 緣



    Article 32: (Request 3)

    > 今 日S3BL269又 行 返59M喇 !


    >


    > S3BL272


    > 屯 門 碼 頭 統 戰 部(巴 士 分 部)部 長





    即 其 實S3BL269是 否 仍 掛59M?此 車 行 走 路 線


    似 乎 幾 難 捉 摸.





    電 腦 王 子



    Article 32: (Request 4)

    > > 269 is always on 59M ~


    > >


    > > but i need to ask whether S3BL373 (EH 2688)


    > > is a 59M bus!


    > >


    > >


    >


    > 呢 幾 日 又 冇 行59M囉 喎...


    一 時EH2688,上 一 日DY8561,今 日GL2418,明 日???..


    皆 因12月1日 要 攝 車 都 要 上 乳 豬 紙,個 個 都 是 估


    或 者 明 日DY4043又 唔 知 行 邊 度?


    我 真 對4043是 否 是59M掛 牌 有 懷 疑..


    要 問 下 車 長..





    壞 消 息:DY2528下 層 後 面 天 花 板 裂 的 情 況 己 惡 化,尤 其 近 手 柱 位 情 況


    較 嚴 重,一 踩 油/收 油,行 不 平 路,手 柱 成 日'的 的 聲',睇 來 就 來 入 廠~_~





    DY2576/GK2586




  • thread 2275


    Article A33:

  • 問所有有全車身廣告的巴士
  • EL7295/做隻出位的馬仔GB2444, 2000-12-19 02:49:30


    回應:






    我 想 影 有 全 車 身 廣 告 巴 士,板 友 可 否 提 供 所 有 有 全 車 身 廣 告 的 巴 士 資 料~


    包 括 九,城,新 巴


    唔 該





    北 角 巴 士 攤 位 的GB2444


    icq:69596904


    Tel:90467508



  • thread 1680


    Article B1:

  • 東鐵車廂有九巴膠牌遺留
  • KCR Light Rail #1078, 2000-12-18 23:24:19


    回應:






    今 天 約1730, 我 在 上 水 乘 東 鐵 往 九 龍 。 當 我 進


    入1108的 一 卡 , 在U1門 旁 的 座 位 下 有 一 塊 九 巴


    88P的 膠 牌 。 真 想 不 到 竟 然 有 巴 士 迷 搭 東 鐵 時 遺


    下 贓 物 。 唉 !





    KCR LR #1078



  • thread 1679


    Article B2:

  • Re: 九記2001全彩年曆係咪冇AN?
  • Card Captor 怪物, 2000-12-18 23:23:52


    回應:






    > 九 記2001全 彩 年 曆 係 咪 冇AN?





    對 , 沒 有 Lance。





    --怪 物



  • thread 1674


    Article B3:

  • [是日精彩遊河團] 搭九巴72搭 3 個鐘只需$6...
  • 叮噹FANS:香港郵政~郵差叔叔, 2000-12-18 22:38:30


    回應:


    1. push




    (以 下 描 寫 的 內 容 純 屬 搞 笑, 但 內 裡 所 描 述 的 事 件 乃 是 我 今 日 親 身 經 歷 的 真 人 真 事...)





    <九 巴 7 2 超 值 遊 河 團>





    首 先, 今 日 7 2 原 定 班 次 會 比 平 時 早 5 分 鐘 開 出, 準 時 下 午 17:00 , 在 柏 景 灣 總 站 乘 7 2 (DW7123)往 太 和 總 站, 而 司 機 見 到 你 上 車 時 就 同 你 講, 出 邊 好 塞 車, 而 你 架 後 面 泊 著 一 架 ME (DG8380) 既 7 2. 當 架 車 出 了 海 泓 道 後, 你 就 會 見 到 另 一 部 7 2 在 基 榮 小 學 外, 它 在 塞 車 中;


    = = >  17:05, 去 到 奧 運 站, 有 人 上 車 時, 司 機 又 會 同 你 講, 出 邊 好 塞 車. 當 架 車 出 左 奧 運 站 後, 你 會 見 到 原 本 之 後 個 架 ME 搞 私 牌 去 深 水 步 中 途 站 上 客...;


    = = >  17:10, 去 到 大 角 咀 道 分 站, 有 人 上 車 時, 司 機 又 講 出 邊 好 塞 車...;


    = = >  17:30, 去 到 大 角 咀 新 九 龍 中 心, 到 此 各 下 可 以 小 睡 一 會;


    = = >  18:00, 去 到 大 角 咀 基 榮 小 學, 中 途 你 會 見 到 有 乘 客 頂 唔 順 落 了 車...;


    = = >  18:10, 去 到 旺 角 新 填 地 街, 你 可 以 睡 醒 了;


    = = >  18:35, 離 開 旺 角 道, 逃 離 塞 車 現 場;


    = = >  18:45, 去 到 大 埔 道 分 站, 個 度 有 好 多 人 上 車, 包 括 原 本 想 搭 8 1 的 乘 客, 架 7 2 隨 即 坐 無 虛 設...;


    = = >  18:50, 去 到 深 水 步 嘉 頓;


    = = >  19:00, 到"馬 騮 山";


    = = >  19:10, 去 到 美 林 村, 好 多 人 在 落 車;


    = = >  19:15, 去 到 沙 田 市 中 心, 好 多 人 在 落 車;


    = = >  19:25, 去 到 香 港 中 文 大 學;


    = = >  19:25-30, 去 到 樟 樹 灘/鹿 茵 山 莊;


    = = >  19:35-40, 去 到 廣 福 村;


    = = >  19:45, 去 到 八 號 花 園, 落 晒D客 咁 滯;


    = = >  19:50, 去 到 太 和 總 站;





    <是 日 行 程 完 畢>





    全 程 只 需 3 個 鐘, 冇 睇 錯, 真 係 3 個 鐘! 而 價 錢 方 面 只 需 $ 6 ! 認 真 超 值! 請 上 車 前 請 帶 備 零 食 及 乾 糧, 假 若 你 會 頂 唔 順, 請 勿 參 加/上 車...





    有 意 者 請 向 我 聯 絡...:P



    Article 3: (Request 1)

    > 辛 苦 嗎??^__^


    >


    > 如 果 我 係 你,我 會 行 去 旺 角 火 車 站 搭 火 車 去 太 和..


    >


    >





    我 唔 搭 火 車 原 因:


    (1) 唔 想 俾 多 程 車 錢;


    (2) 我 唔 鐘 意 搭 火 車, 唔 想 同 人 迫, 火 車D位 又 超 唔 好 坐;




  • thread 1673


    Article B4:

  • [貼相] AD21(Rt.101),請評分指教!
  • Ken~Cityflyer2154, 2000-12-18 21:32:13


    回應:









    請 大 家 給 評 分 !


    多 多 指 教 !





    A11巴 士 總 站





    2154



  • thread 1671


    Article B5:

  • 想入上村找SF4的人不用了
  • 新巴DA2/S3BL174, 2000-12-18 19:52:02


    回應:






    SF4已 被 完 全 肢 解


    SF6和SF8健 全






  • thread 1670


    Article B6:

  • Re: 多謝40x…
  • HB 916 - 愛上11B, 2000-12-18 19:31:01


    回應:






    > 多 得40x全 冷 , 令 平 時 沒 有S3V的 沙 廠 線 都 有S3V足 跡~


    > GL390行87D


    > GL431行87B


    > GK9323/GK9636行81C…


    >


    > S3V四 圍 試 … 希 望 將 來 沙 廠S3V可 四 圍 走 , 不 只 出 現 於87D同89… 發 揚 光 大!!


    >





    以 前87B 未 轉 大 車 時,


    每 到 星 期 日, 87B 都 會 全 派 大 車,


    更 經 常 用87D, 89, 40X 0既S3V!


    最 高 紀 錄 試 過 同 一 日 有5 架S3V 行 87B! (仲 多 過89?!)


    宜 家40X S3V 做 士 啤,


    唔 知 可 唔 可 以 再0向 星 期 日 見 到 幾 架S3V 行 87B 呢?





    HB 916



  • thread 1669


    Article B7:

  • Re: [貼相] 全身廣告697(Rt.170),請評分指教!
  • Ken~Cityflyer2154, 2000-12-18 19:38:45


    回應:


    1. push
    2. push
    3. push




    > >


    > > 唯 一 一 部5波LED牌 豪 上 了 全 身 廣 告


    > > 會 再 令 那 位 要 求681用5波 豪 的 版 友 火 滾 嗎 ?:P


    > >


    > > 請 大 家 評 評 分 ,thx!


    > > 2154


    > 接510力 …:)


    > 張 相 幾 正~不 過 用 了 幾mm的 鏡 ?


    >





    abt 80mm....


    my lens only 28-80.....very bad ja





    2154



    Article 7: (Request 1)

    > > 唯 一 一 部5波LED牌 豪 上 了 全 身 廣 告


    >


    > 你 漏 左636同637呀!


    > 佢地 大 家 都 係x氣(名x咭)!


    >


    > 香 港 巴 士 廣 告 網


    > 聖 誕 一 定 不 快 樂!


    > 3AV50





    我 諗 佢係 想 講6字 頭 既 頭 枕 豪.....應 該 係 得 呢 部 !


    有 錯 請 指 正 !





    962P



    Article 7: (Request 2)

    呢 架 我 見 佢 朝 朝 早 都 攝681, 算 城 記 好D啦





    > 請 大 家 評 評 分 ,thx!


    > 2154





    不 過 好 想697日 日 都 行 足681全 日



    Article 7: (Request 3)

    小 弟 有 一 張697行10號 的 相 片:






  • thread 1668


    Article B8:

  • 【板主】超越本板討論範圍文章之處理方法
  • www.Gakei.com, 2000-12-18 19:13:39


    回應:






    就 站 友 提 問, 我 現 發 出 以 下 公 布 如 下:





    1) 只 要 文 章 有 涉 及 本 板 範 圍, 不 論 比 重 多 少, 我 盡 量 不 去 干 涉.





    2) 由 我 去 轉 載 別 板 的 做 法 耗 費 我 太 多 時 間, 以 後 會 減 少 這 個 做 法.





    3) 遇 有 我 認 為 是 離 題 的 文 章, 我 只 會 回 應 第 一 篇 文, 貼 出 以 下 公 布:





     本 文 超 越 本 板 討 論 範 圍 , 如 有 回 應 , 請


      到 「 巴 士 運 作 」 板 發 表 。 任 何 繼 續 在 本


      板 回 應 的 文 章 , 將 會 被 砍 去 , 並 不 予 轉


      載 , 多 謝 合 作 。






    4) 由 於 離 題 問 題 十 分 主 觀, 我 仍 然 決 定 不 去 處 分 及 警 告 貼 離


      題 文 章 的 站 友 (蓄 意 者 除 外). 我 亦 考 慮 到 太 過 嚴 苛 可 能 破 壞


      本 板 氣 氛, 令 站 友 把 所 有 的 文 貼 到 "巴 士 運 作" 那 裡, 那 只


      會 把 離 題 的 問 題 帶 到 別 板, 對 全 站 和 站 友 沒 有 好 處.





    多 謝 各 位 合 作, 及 歡 迎 發 表 你 的 意 見.





    --


    車 匙!



  • thread 1666


    Article B9:

  • Re: [photo]哎!自己睇呀,冇眼睇,大陸的客車廠抄人抄到出晒面
  • Kassbohrer-Setra, 2000-12-18 18:53:39


    回應:


    1. push




    >


    > 哎 大 陸 的 客 車 廠 抄 人 抄 到 出 晒 面


    >


    > 此 相 取 自


    > http://www.yutong.com/chanpin/dis_detail_new.asp?mod=ZK6122HW&serial=





    唔 算 好 出 奇 。 一 直 以 來 , 部 份 國 內 的 客 車 廠 都 係 靠 抄 , 最 普 遍 係 抄 三 菱 ,NEOPLAN, 也 有 仿 傚 在 下 (SETRA) , 不 過 , 多 數 都 係 形 似 , 神 唔 似 。



    不 過 , 要 強 調 一 點 , 在 國 內 見 到 的BENZ、VOLVO、IRIZAR、SETRA等 牌 子 , 則 是 「 堅 」 的 。



    Article 9: (Request 1)

    乜 你 唔 覺S3BL174好 似 亞 記 車 頭(冷 富 豪o個D)




  • thread 1662


    Article B10:

  • [引述]聲粗拉拿電腦接駁口
  • 電腦王子, 2000-12-18 17:37:27


    回應:


    1. push




    以 下 消 息 為 聲 倒 電 腦 廣 詳 所 報 導:


    全 新 智 慧 型 巴 士 行 遍 港 九





    原 來 聲 粗 拉 拿 值 三 百 萬





    呢 個 位 置o係 邊?





    電 腦 王 子



    Article 10: (Request 1)

    呢 個 位 置o係 邊?


    >


    司 機 位 對 上 。





    竺 子




  • thread 1661


    Article B11:

  • 唔Download都入來睇睇!
  • George Bush, 2000-12-18 17:19:15


    回應:






    唔Download都 入 來 睇 睇 !





    Neoplan Centroliner 配 上 《 時 代 》 雜 誌 評 選 人 本 年 度 風 雲 人 物 廣 告











    Neoplan Centroliner 配 上 《 時 代 》 雜 誌 評 選 人 本 年 度 風 雲 人 物 廣 告





    美 國 總 統





    18 Dec 2000



  • thread 1660


    Article B12:

  • {歌曲}BENZ之王
  • ED4333, 2000-12-18 21:52:23


    回應:


    1. push




    BENZ之 王 主 唱:EASON





    我 聲 音 吸 引 動 人 你 別 奏 眉


    決 定 了 和 你 馬 路 去 走


    我 只 想 馬 路 上 行 到 下 世 紀


    請 你 別 謙 舊 張 這 聲 音 奉 欠 給 你





    唔 祈 求 甚 麼 能 上 到 車 便 算 興 奮


    無 奈 冇 帶 錢 幸 好 有 八 仔 的 付 款


    還 能 恨 甚 麼 要 是 司 機 唔 肯 踩 油


    美 好 的 心 情 被 他 破 壞 了





    *誰 人 又 相 信 一 熱 一 冷 這 不 變 定 律


    來 吧 送 給 你 要 幾 百 萬 元 才 能 買 的 車


    如 從 未 睇 過 極 速 如 格 蘭 披 治 賽


    才 令 你 因 我 要 偷 天 喚 日 上 上 上 上 那 麼 多*





    將 這 梅 捷 平 治 一 一 拋 到 車 場


    唔 係 垃 圾 你 不 捨 我 難 過 聲 音 中 來 贈 你





    我 屯 公 拋 左 釣 時 偈 油 會 流


    要 是 我 拋 釣 拖 我 入 廠


    我 只 得 幾 十 部 車 放 在U廠


    比 勝 利 二 型 車 速 更 加 快 未 算 罕 有


    repeat *





    給 你 用 力 坐 二 十 載 不 捨 不 棄 話 我 唔 退 役 有 點 過 火


    給 你 買 力 了 二 十 載 車 速 不 變 上 高 峰 中 聲 線 動 人


    唔 能 及 我 你 怎 麼 竟 然 說BENZ之 王 是 我





    你 只 想 給 我 未 來 放 在Highway


    而 我 那 聲 線 絕 不 不 能 絕 直 到 溶 掉 我


    ----------------------------------------------------------


    以 前 睇 過 金 魚 作 的 金 巴 宇 宙 , 今 次 我 自 己 也 作 返 首 先 。


    金 魚 兄 可 否 在 此 貼 返 你 首 金 巴 宇 宙 給 板 友 欣 賞 呢 ?



    Article 12: (Request 1)

    ~! #@_@~*





    滿 分5*:我 俾****





    整 返 首"打 得 火 熱"la~!




  • thread 1659


    Article B13:

  • 各位巴士迷,你地有冇試過搭錯巴士?(長文)
  • 好懷念LV129同LX316行9號石澳人Eric, 2000-12-18 14:47:54


    回應:


    1. push
    2. push
    3. push
    4. push
    5. push




    我 就 唔 小 心 搭 錯 巴 士 啦,仲 要 不 是 一 次 是 連 續 兩 次.


    話 說 兩 星 期 前 某 晚(是 平 日),


    我 和 女 友 在 旺 角 行 完 街,


    在 旺 角 先 達 搭 巴 士 到 啟 德 大 笪 地  車,


    (因 那 裡 泊 車 是$4一 小 時 夠 平)


    眼 見 那 裡 有 很 多 車 可 以 到,


    諗 注 是 但 上 一 架 都 冇 問 題,


    結 果 上  架3c,(因 記 錯 了3c是 經 九 龍 城)


    仲 要 去 到 樂 富 先 知 坐 錯 車,


    於 是 啦 啦 聲 落 車,


    在 巴 士 站 睇  有 咩 車 坐,


    睇 都 未 睇 清 楚 個 巴 士 站 上 的 資 料,


    就 有 架75x到 站 於 是 又 啦 啦 聲 上 車,


    (因 我 肯 定 經 九 龍 城)


    點 知 上 車 用 八 仔 時 見 它 是 減 $8.4就 覺 不 妙,


    起 初 以 為 司 機 未 教 分 段,


    但 坐 多 兩 個 站 就 知 自 己 又 上 錯 巴 士,


    (今 次 仲 要 係 入 大 埔 ,死 火>_<)


    結 果 在 鑽 石 山 落 車 再 轉11號 巴 士 去 九 龍 城.


    最 後 當 然 可 以 去 到 九 龍 城,


    但 就 以 女 朋 友 串  成 晚.





    唔 知 各 位 站 友 又 有 冇 試 過 搭 錯 車 呢?


    歡 迎 討 論


    好 懷 念LX316行9號 的 石 澳 人Eric



    Article 13: (Request 1)

    > 我 試 過,o係 香 港 仔 搭 車,以 為70號 經 金 鐘,


    > 原 來 不 經,要 去 到 皇 后 像 廣 場 落,之 後 搭


    > 43返 金 鐘


    > (p.s.愚 問 一 個:亞 記LX行 過 九 號?)


    >


    > NWFB 6008


    係 有 用 過 ,在90年 頭 是 有LX316同LX317,


    之 前 仲 有M40同M42不 過 真 係 很 久 的 事


    住 在 石 澳 有 二 十 多 年  石 澳 人Eric



    Article 13: (Request 2)

    > (p.s.愚 問 一 個:亞 記LX行 過 九 號?)








    yes



    Article 13: (Request 3)

    小 弟 曾 於S3V29掛 牌60X時,於 長 沙 灣 道 等60X


    返 屯 中,由 於 自 己 未 曾 搭 過S3V行60X,仲 要 係


    荔 廠 車,結 果 離 遠 見 架 黑 框 方 形 車 頭 燈o既S3V


    就 即 伸 手 作 登 車 要 求,當 小 弟 用 八 仔 卡 過 數 後


    都 唔 覺 有 唔 妥,一 樣 收$8.2,車 長 開 車 後 小 弟


    就o係 上 樓 上 前 見 張 路 線 紙 係59X,心 想:無 理


    由 丫,59X好 似 無 荔 廠 車 行,加 上 仲 係S3V,U廠


    5架S3V行59X唔 夠 都 仲 可 以 用 後 備 老 虎 頭


    (當 時59X仍 有 齊U廠5架S3V),再 想 想 先 知 搭 錯


    車,但 落 車 又 唔 抵...





    電 腦 王 子



    Article 13: (Request 4)

    新 巴720晨 早 特 別 車,o係 中 環 上 車 隨 時 上 錯,尤 其 是 干 諾 道 中 站,d巴 士 黐 車 尾 無 辦 法 睇 到 車 頭 牌,好 易 中 招!!!



    Article 13: (Request 5)

    暑 假 往 南 區 牛 河 , 在 中 環 上 了 一 部4號 , 之 後 才 記 起


    四 號 是 不 入 鴨Lei洲 的;到 了 華 富 , 本 是 要 乘91A往 鴨


    Lei洲 西 村 乘95的 , 怎 料 又 上 了DC1/94A, 結 果 要 在 利


    東 村 道 口 下 車 , 往 對 面 乘95。




  • thread 1658


    Article B14:

  • Board admin question/request.
  • 100 Wong, 2000-12-18 11:02:15


    回應:






    I do understand under some circumstances that a passage maybe hard to be defined whether being "operation" or "bus fan" related. Though aren't the following topics apparently NOT being "bus fans" related?





    新 巴 是 否 購 入30部MAN巴 士


    新 巴 有3部 車 油 上 了 投 資 路 上 新 廣 告


    想 問 城 記,九 記 的 所 有Volvo引 擎 同 波 箱 配 搭


    請 問 40X 所 有 前 字 軌o既 熱 狗 去 左 邊 ????


    LV車 外 有 三 塊 後 鏡?


    現 在 還 有 多 少 部AF服 役??





    etc... all have "apparent" topics NOT being "bus fan" but rather "bus operation" related.





    I suggest the boardmaster/station master to issue:





    1)"Notice" for any boardmate with 1st time violation


    2)"Warning" for second time violation


    3)And eventually "Punishment" for the third violation.





    I thought the siutation of not posting at the proper section has improved somewhat since the introduction of new stationmasters/boardmasters. Though somehow I think the situation is getting worse again, and I don't think simply "transferring" certain threads/message is helping these boardmates (to identify where they should post passage) at all.





    Thank you for your attention and please advise any solution.





    100 Wong



  • thread 1657


    Article B15:

  • Re: 新巴是否購入30部MAN巴士
  • Kassbohrer-Setra, 2000-12-18 18:43:10


    回應:


    1. push
    2. push




    > > > 本 人 在 早 幾 天 和 新 巴 的 司 機 在 總 站 談 天,我 們 談 及 新 巴 的


    > > > 新 車,有 一 位 司 機 提 及 除 了 德 國 車 及 富 豪 車 未 完 全 出 街


    > > > 外,新 巴 還 訂 購 了30部MAN巴 士,本 人 想 問 新 巴 真 的


    > > > 訂 購 了30部MAN巴 士,如 果 有 這 回 事,這 批 車 是 否 和


    > > > 九 巴 的MAN雙 層 巴 士 相 同.請 為 本 人 解 答 這 問 題 ?


    > >


    > > 從 代 理 商 方 面 得 悉 , 正 在 討 論 規 格 當 中 , 包 括 所 採 用 的 底 盤 、 車 身 、 冷 氣 系 統 等 等 , 尚 未 正 式 落 實 。 另 外 , 九 巴 也 計 劃 增 購 M A N, 車 身 選 擇 可 會 是 澳 洲VOLGEN。


    >


    > 司 機0個 邊 話 有 車 到0左 , 唔 知 係 咪





    咁 等 我 再 去 追 查 一 下, 稍 後 通 知 。



    Article 15: (Request 1)

    It should be Volgren!



    Article 15: (Request 2)

    本 文 超 越 本 板 討 論 範 圍 , 如 有 回 應 , 請


    到 「 巴 士 運 作 」 板 發 表 。 任 何 繼 續 在 本


    板 回 應 的 文 章 , 將 會 被 砍 去 , 並 不 予 轉


    載 , 多 謝 合 作 。





    --


    車 匙!




  • thread 1656


    Article B16:

  • Re: 新巴有3部車油上了投資路上新廣告
  • FP8167, 2000-12-18 14:40:26


    回應:


    1. push




    > 新 巴 在3部 舊 廣 告 車 換 上 了 投 資 路 上 新 廣 告:


    > 此3部 車 為:-


    > (1)1086:前 廣 告-凱 茵 毫 園


    > 此 車 今 天 行 駛 路 線:680


    > (2)應 該 是1099:前 廣 告-AC DELCO汽 車 零 件


    > 此 車 今 天 行 駛 路 線:101


    > (3)1109:前 廣 告-眼 藥 水 廣 告


    > 此 車 今 天 行 駛 路 線:101


    > 有 錯 請 指 正!!





    九 巴 都 有 一 部!


    路 線:102(不 太 肯 定,因 是 星 期 六 那 天 見 到.當 時 此 車 於 晚 上 大 約11


    時 由 龍 翔 道 入 獅 隧,架 車 插102牌)





    FP8167



    Article 16: (Request 1)

    仲 有1032(106)




  • thread 1655


    Article B17:

  • Re: 想問城記所有Volvo引擎同波箱配搭
  • VA48,2102, 2000-12-18 21:59:25


    回應:


    1. push




    > > 好 想 知 道 各 批volvo的 引 擎 同 波 箱 配 搭,


    > > 同 談 談 它 們 的 優 點 和 缺 點.我 也 想 知 道


    > > 它 們 鎖 了 多 少.


    > > 而 你 們 又 喜 歡 那 種 配 搭?


    > > 我 只 知 道 自 己 最 討 厭 那 批HC-HG字 頭 的12m


    > > volvo,真 係 起 步 慢 到 死,上 斜 又 冇 力.


    > > Thx.


    >


    > 請 到 此


    > http://www.citybus.com.hk/chinese/buses.htm


    > 因 為 又 多 資 料 又 長


    > 1001-1040,636-699,324-329可 以 用 五 波 行 長 途


    > 981-1000唔 得(鎖0左)


    > 主 要 有 兩 種 鎖 油


    > 一)鎖 二 千 轉 七 十[短 途 線]


    > 二)鎖 二 千 幾 轉 八 十 幾[長 途 線eg969]


    3) not locked,near 100km/h...





    VA48,2102



    Article 17: (Request 1)

    Some of the HD-HG字 頭 的12m use ZF4HP500


    GL字 頭 volvo use TD102KF and ZF4HP500!




  • thread 1665


    Article B18:

  • Re: 請問九巴的新界鄉村的巴士路線有冇分段?
  • 無聊人與你的Merry Christmas, 2000-12-18 18:50:30


    回應:


    1. push




    你 講 邊 條 線 先?



    Article 18: (Request 1)

    本 文 超 越 本 板 討 論 範 圍 , 如 有 回 應 , 請


    到 「 巴 士 運 作 」 板 發 表 。 任 何 繼 續 在 本


    板 回 應 的 文 章 , 將 會 被 砍 去 , 並 不 予 轉


    載 , 多 謝 合 作 。





    --


    車 匙!




  • thread 1663


    Article B19:

  • Re: 問仲有幾多架Bxxxxx牌巴士仲行梗[車牌頭字係B]?
  • 100 Wong, 2000-12-18 20:30:54


    回應:


    1. push




    > > 問 仲 有 幾 多 架Bxxxxx牌 巴 士 仲 行 梗[車 牌 頭 字 係B]?


    >


    > NWFB DA 85----BJ 6626(ex-LF 64)


    >


    > NWFB 6008


    >


    Also Darts of CMB.





    100 Wong


    PS. How does this topic being "bus fan" related as oppose to "operation" related?



    Article 19: (Request 1)

    本 文 超 越 本 板 討 論 範 圍 , 如 有 回 應 , 請


    到 「 巴 士 運 作 」 板 發 表 。 任 何 繼 續 在 本


    板 回 應 的 文 章 , 將 會 被 刪 去 , 並 不 予 轉


    載 , 多 謝 合 作 。





    --


    車 匙!




  • thread 1667


    Article B20:

  • Re: 你話用51蚊買中巴八大禽獸同九記四大天王相.......
  • GX 7271---75X掛牌, 2000-12-18 20:20:05


    回應:


    1. push




    > 你 話 用51蚊 買 中 巴 八 大 禽 獸 同 九 記 四 大 天 王 相 低 唔 低[係80N買]


    > and 都 城MK1[KCRC]





    1)---靚 唔 靚


    2)---行ge線 正 唔 正


    (e.g BL1行94,99就 唔 正,因 為 在 近 幾 年 上0左 牌)





    呢D就 係 我 買 相ge準 則~!


    另 外,我 又 會 睇o下 張 相 以 後 仲 有


    冇 機 會 影 到,有 機 會 影 到 就 未 必 買~!



    Article 20: (Request 1)

    本 文 超 越 本 板 討 論 範 圍 , 如 有 回 應 , 請


    到 「 巴 士 有 關 商 品 」 板 發 表 。 任 何 繼 續


    在 本 板 回 應 的 文 章 , 將 會 被 砍 去 , 並 不


    予 轉 載 , 多 謝 合 作 。





    --


    車 匙!




  • thread 1684


    Article B21:

  • (繪畫)城巴三車軸奧林匹克系列
  • 丹飛, 2000-12-19 02:28:09


    回應:






    今 次post一 系 列 城 巴 三 車 軸Olympian, 由 於 圖


    多 關 係 , 請 各 位 稍 候 。





    Leyland Olympian 12m ECW body #102





    Leyland Olympian 12m ECW body #102-blue print





    Leyland Olympian 12m ECW body #105





    Leyland Olympian 12m ECW body #105-blue print





    Leyland Olympian 12m ECW body #105 after re-build





    Leyland Olympian 11m Alexander body #106





    Leyland Olympian 11m Alexander body





    Leyland Olympian 11m Alexander body-blue print





    Leyland Olympian 12m Alexander body





    Leyland Olympian 12m Alexander body-blue print





    Leyland Olympian 10.4m Alexander body#205





    Leyland Olympian 10.4m Alexander body#205-blue print





    Leyland Olympian 10.4m Alexander body





    Leyland Olympian 10.4m Alexander body-blue print





    Leyland Olympian 12m Alexander body-dual door





    Leyland Olympian 12m Alexander body-dual door-blue print





    Volvo Olympian 12m Alexander body-branch one





    Volvo Olympian 12m Alexander body-branch one-blue print





    Volvo Olympian 10.4m Alexander body





    Volvo Olympian 10.4m Alexander body-blue print





    Volvo Olympian 12m Alexander body-branch two





    Volvo Olympian 12m Alexander body-branch two-blue print





    Volvo Olympian 12m Alexander body-ex Stagecoach





    Volvo Olympian 12m Alexander body-ex Stagecoach in Citybus livery





    Volvo Olympian 12m Plaxyon body





    Volvo Olympian 12m plaxton body-blue print





    Volvo Olympian 11m Alexander body-branch one





    Volvo Olympian 11m Alexander body-branch one-blue print





    Volvo Olympian 12m Alexander body-branch three





    Volvo Olympian 12m Alexander body-branch three-print





    Volvo Olympian 11m Alexander body-branch two





    Volvo Olympian 11m Alexander body-branch two-blue print








    呀 ! 辛 苦 左 甘 耐 , 終 於 都 攪 掂 呢 個 系 列 。 徙


    左 好 多 精 神 去 搵 資 料 , 如 有 任 何 錯 處 , 望 請 見 諒 。





    丹 飛