20000513.



2000年5月13日文章(20000513)



本日文章總數::124!!!!!!!!!!!!

文章編碼: (20000513_01-124)




以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第85篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文 第89篇文 第90篇文

第91篇文 第92篇文 第93篇文 第94篇文 第95篇文 第96篇文 第97篇文 第98篇文 第99篇文 第100篇文

第101篇文 第102篇文 第103篇文 第104篇文 第105篇文 第106篇文 第107篇文 第108篇文 第109篇文 第110篇文

第111篇文 第112篇文 第113篇文 第114篇文 第115篇文 第116篇文 第117篇文 第118篇文 第119篇文 第120篇文

第121篇文 第122篇文 第123篇文 第124篇文











56008-1


Article 1:


回應:

[00]





To: 板友 carlysm@netvigator.com


HKBDB Admin (-) at Sat May 13 17:48:10 CST 2000 said:
To: 板 友 carlysm@netvigator.com:





請 問 你 可 不 可 以 選 定 一 個 在 本 板 使 用 的 '名 字'?


經 常 使 用 不 同 名 字, 並 使 用 他 人 的 名 字, 會 引 起


不 必 要 的 誤 會 的. 希 望 你 可 以 合 作.





HKBDB Admin






55994-1


Article 2:



回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09|10]

[11]






Re: 注意 - S3V29本月底到期


3AD46/HJ8388 (s986380@dont.csc.cuhk.edu.hk) at Sat May 13 18:52:18 CST 2000 said:
> 3323L 行 691 (af1999@netvigator.com) said:


> 九 巴S3V29 的 行 車 證 將 於31/05/2000 到 期,生 死 未 卜 , 大 家 要 快 去 影 啦!





每 一 架 車 每 年 都 會 到 期 一 次 o架 啦



Article 2: (Request 1)

點 解 佢 會 係 荔 廠 大 後 備 車 呢???



Article 2: (Request 2)

To: 3323L 行 691 (af1999@netvigator.com):





在 未 有 跡 像 該 巴 士 會 退 役 之 下, 請 不 要 就 個 別 巴 士


行 車 證 到 期 張 貼 文 章. 香 港 巴 士 數 千 輛, 如 果 每 一


部 巴 士 到 期 都 貼 一 篇 文, 這 裡 就 會 水 浸. 多 謝 你 的 合 作.





HKBDB Admin



Article 2: (Request 3)

注 意 甚 麼??你 買 左 部 車?


普 通 的 到 期 有 咩 特 別



Article 2: (Request 4)

> Darren BL35 (ie_hsk@stu.ust.hk) said:


>


> 請 問 你 貼 這 遍 文 章 的 真 正 目 的 是 什 麼?


>


> 是 否 要 九 巴 把 S3V29 退 役, 換 來 一 輛 '金 車',


> 以 滿 足 閣 下 要 九 巴 立 即 全 冷 的 無 理 要 求?


>


> 純 綷 揣 測, 如 有 得 罪 請 多 多 包 涵.


>


> Darren


> BL35





全 冷 唔 係 無 理 要 求


但 因 要 全 冷 而 將 用 得 的 車 放 棄 就 唔 應 該



Article 2: (Request 5)

> 東 邪 (yin1018@aol.com) said:


>


> - 係 退 都 退 3BL / 3N 先 啦 , 幾 時 輪 到 S3V 呀 ?


>


> 東 邪


> GK 9112





我 無 話 佢 退 役,我 話 佢 行 車 證 到 期 。



Article 2: (Request 6)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 部 車 未 退 役,咁 就 唔 駛 講 話 要 影 趁 手,


> 你 這 樣 說 會 令 人 誤 會 部 車 退 役.


>


> GZ5818/Tonio Tse





未 退 役 就 不 能 趁 手 影?



Article 2: (Request 7)

當 然 可 以,如 廣 告 車,或 部 車 行 特 別 路 線,


但 恕 小 人 愚 昧 ,S3V29 點 解 要 趁 手 影?


若 果 要 影 車,不 妨 影 下 九 巴 DM.





GZ5818/Tonio Tse



Article 2: (Request 8)

> 東 邪 (yin1018@aol.com) said:


>


> - 甘 點 解 會 係 “ 生 死 未 卜 ” ?


>


> 東 邪


> GK 9112





以 過 往 經 驗,到 期 的 車 未 必 會 續,


新 巴 的LM都 好 新,一 樣 不 續 牌,運 走 了 :(



Article 2: (Request 9)

無 法 新 巴 換 冷 馬


熱 狗 少


是 旦 掉 o左 都 無 問 題


反 正 得 20 - 30 部 DM 熱 狗 是 要 掉


其 他 20 部 LM 可 以 運 反 佢 祖 家 英 國


sopp



Article 2: (Request 10)

你 都 識 講 係 新 巴 啦, 唔 駛 咁 擔 心0既 ^.^


九 巴 都 無 乜 d 好 似 新 巴 咁 既 做 法 既 先 例.





GZ5818/Tonio Tse



Article 2: (Request 11)

九 巴 有 時 會 在 很 接 近 行 車 到 期 的 時 間 才 為 巴 士


續 牌.


S3V29 會 咁 快 退 役?





GZ5818/Tonio Tse






55977-1


Article 3:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09]




Re: 村巴未曾有過出頭天......


Colin Chang (kalim@studioit.net) at Sat May 13 15:16:02 CST 2000 said:
> 3AD124 (joelty@ismart.net) said:


>


> 剛 聽 到 的 新 聞 話


> 如 果 同 運 輸 處 開 會 後 得 唔 到 滿 意 結 果


> 佢 地 會 暫 停 服 務


>


> 各 間 專 利 巴 士 被 削 線, 改 道, 改 站


> 都 無 得 出 聲...


> 佢 地 又 慢 駛 阻 街,又 威 脅 罷 駛


>


> 各 位 有 咩 意 見?





我 認 為 村 巴 慢 駛 的 做 法 固 然 藉 得 相 確 , 但 村 巴 一 直 被


運 輸 署 「 歧 視 」 確 是 事 實 。





政 府 既 然 已 經 在 巴 士 市 場 引 入 競 爭 , 各 「 專 利 」 巴 士


公 司 都 已 經 沒 有 地 區 專 利 。 在 引 入 更 多 巴 士 公 司 的 同


時 , 為 什 麼 不 考 慮 提 高 「 村 巴 」 的 地 位 ? 大 家 說 巴 士


公 司 也 被 運 輸 署 減 車 站 , 但 相 對 於 村 巴 , 有 那 一 條 專


利 公 司 的 隧 道 巴 士 線 在 減 站 後 , 由 上 環 到 灣 仔 只 有 三


個 車 站 ?





為 了 獲 得 更 大 的 生 存 空 間 , 小 型 公 司 一 向 比 大 公 司 進


取 。 看 看 屯 門 , 在 西 隧 通 車 之 前 , 人 家 的 村 巴 已 經 差


不 多 一 村 一 線 過 海 , 除 了 屯 門 元 郎 , 甚 至 連 錦 田 都 有


線 了 , 但 九 巴 卻 連 半 條 屯 門 過 海 線 都 不 敢 開 ; 到 了 現


在 , 還 是 屯 門 , 除 了 村 巴 之 外 , 還 有 專 利 巴 士 公 司 經


營 屯 門 經 西 九 龍 快 速 公 路 出 九 龍 的 路 線 嗎 ? 還 有 , 請


再 看 看 有 多 少 線 村 巴 線 由 屯 門 出 新 蒲 崗 , 之 後 再 看 看


有 多 少 條 專 利 巴 士 路 線 由 屯 門 開 往 東 九 龍 的 工 業 區......





非 專 利 巴 士 一 向 都 只 可 以 做 專 利 公 司 不 願 做 的 市 場 ,


二 十 年 前 在 沙 田 第 一 城 如 是 , 二 十 年 後 在 屯 門 也 好 不


了 多 少 。 不 然 , 村 巴 就 是 政 府 的 「 工 具 」 ,(如 當 年


城 巴 在 南 區 的 三 大 線37R, 90R及97R, 開 辦 時 言 之 鑿


鑿 說 要 「 引 入 競 爭 」 , 但 城 巴 「 一 統 天 下 」 後 你 看 它


們 減 了 多 少 次 班 ?)。 當 年 地 區 專 利 厲 行 時 這 叫 「 輔


助 既 有 路 線 網 」 , 到 撤 除 專 利 後 為 什 麼 不 讓 它 們 跟 專


利 公 司 直 接 競 爭 , 甚 至 連 綠 色 小 巴 的 地 位 也 不 如 ?





專 利 公 司 是 大 企 業 , 會 因 為 一 小 部 份 路 線 減 站 減 線 而


要 倒 閉 嗎 ? 相 較 之 下 , 經 營 村 巴 的 卻 大 多 是 小 規 模 公


司 甚 或 車 主 司 機 , 這 麼 嚴 重 的 減 站 只 會 令 這 些 公 司 不


能 生 存 。 為 什 麼 我 們 要 對 大 型 企 業 處 處 維 護 , 但 對 小


型 公 司 卻 處 處 扼 殺 ? 香 港 的 巴 士 服 務 全 被 大 財 團 壟 斷


, 小 本 經 營 的 公 司 卻 只 可 以 掙 扎 求 全 。 政 府 現 在 批 出


新 線 時 只 考 慮 給 現 有 的 專 利 公 司 , 如 果 沒 有 政 府 從 中


「 刻 意 支 持 」 , 非 專 利 公 司 根 本 永 遠 沒 有 可 能 出 頭 的


一 天 。 當 年 如 果 政 府 不 是 刻 意 扶 植 城 巴 , 處 處 給 予 特


別 優 惠 , 它 還 有 機 會 壯 大 嗎 ?(當 年 城 巴 三 條R線 竟 然


在 往 南 區 中 途 在 黃 竹 坑 有 落 客 分 站 的 , 這 根 本 已 不 是


一 般 村 巴 公 司 可 以 做 得 到 !)再 看 看 雅 高 、 冠 忠 和 捷


達(801R時 期)的 結 果 吧......





是 「 巴 士 迷 」 而 不 是 「 專 利 巴 士 迷 」 的


村 長



Article 3: (Request 1)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 專 利 巴 士 係 大 機 構, 要 顧 企 業 形 象,


> o的 咁 損 人 不 利 己 o既 事 就 唔 會 做 o既,


> 而 且 得 罪 政 府 包 佢 冇 運 行 ...





要 做 都 唔 會 做 出 面, 如 果D巴 士 站 改 到 仲 疏 過


地 鐵 站, 掌 管 巴 士 公 司o個 位 前 政 府 高 官 仲 唔


打 電 話 比 吳 局 長 講 數 ?



Article 3: (Request 2)

If so, why the busstop for 1/1A in front of Prudential


Centre got cancelled in the first place, which made


the previous stop (Nathan Road near Sai Kung Street)


and the next stop (Nahtan Road near Cameron Road)


being about an MTR station apart.





Only after dozens of complaints, such busstop was


added back two weeks later (and the bus company,


in its own publication, claimed such rearrangement


was a great success!), though not sure if the upper


management of the bus company then talked to certain


government department.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 3: (Request 3)

I think you wrote an excellent passage regarding


how non-franchised buses/operators are being discriminated.


And for sure I couldn't agree with you more!





I got a recent example how certain bus company


'abandoned' its non-franchised service, which sure


contributed much for its success in its current


franchised bus service!





You know the route so called 969A? I think the


route should have been additional departures for


903R/925R.





Though when the bus company thought more deeply,


a bus on 903R/925R can only carry less than 100


passengers, while a bus on 969A can carry about


130 passsengers.





So it decided to abandon its non-franchised service


in favor for franchised one, not to mention those


tax-free fuel.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 3: (Request 4)

> 丁 蟹 VA55 (rleekl@ctimail.com) said:


>


> 巴 士 服 務 就 係 令 到 乘 客 得 到 方 便 , 而 選 擇 權 更 係 有 需 要 ,


> 我 相 信 有 競 爭 才 有 進 步 , 運 輸 署 既 然 要 引 入 競 爭 , 為 何


> 不 嘗 試 用 村 巴 來 作 為 參 與 者 呢?





巴 士 服 務 引 入 競 爭 已 經 係 昨 日O既 政 策, 今 日


O既 政 策 係 鐵 路 主 導, 唔 知 聽 日 政 策 係 點 呢 ?





至 於 乘 客 方 便 同 選 擇 權, 相 信 不 在 當 局 考 慮 之 內.





> 呢 個 亦 係 好 論 點 , 一 直 以 來 , 村 巴 係 積 極 去 開 拓 新 的 路


> 線 來 改 善 經 營 環 境 , 不 應 討 論 村 巴 公 司 這 樣 做 係 作 為 增


> 加 收 入 定 係 給 予 乘 客 多 一 個 選 擇 , 點 都 好 , 佢 地 真 係 改


> 善 左 新 界 區 對 外 交 通 。





村 巴 的 行 車 時 間 同 舒 適 程 度 相 信 吸 引o左 唔 少 人


放 棄 駕 車 返 工, 九 巴 或 東 鐵 睇o黎 做 唔 到 呢 個 效


果, 如 果 村 巴 唔 就 腳, 乘 客 未 必 會 好 似 運 輸 署


想 得 咁 理 想, 會 肯 去 花 時 間 轉 車 再 迫 巴 士 迫 火


車 出 九 龍, 就 算 塞 車 都 寧 願 駕 車, 結 果 就 唔 知


交 通 有 冇 改 善 到, 不 過 運 輸 署 淨 係 睇 中 環 灣 仔


o者, 總 之 中 環 灣 仔 交 通 改 善 就 叫 做 見 效.





> 跟 本 上 文 我 亦 指 出 , 政 府 既 想 開 放 部 份 地 區 的 專 利 , 但


> 有 限 制 村 巴 及 綠 小 的 發 展 , 這 樣 好 似 和 政 府 的 做 法 背 道


> 而 馳 , 和 政 府 大 力 推 行 的 開 放 專 利 改 善 服 務 的 方 針 有 商


> 榷 之 餘 , 點 解 呢? 真 係 唔 知 道!





新 巴 士 線 引 進 新 經 營 者 係 為 平 息 民 憤 而 做o既


門 面 功 夫, 如 果 唔 係 點 解 天 水 圍 新 線 都 係 由 同


一 經 營 者 投 得, 同 埋 當 年 中 巴 喪 失 專 營 權 後,


某D線 「 割 讓 」 比 城 巴, 都 唔 引 入 其 他 經 營 者 ?



Article 3: (Request 5)

> 丁 蟹 VA55 (rleekl@ctimail.com) said:


>


> 新 界 好 多 地 區 其 實 都 係 村 巴 主 要 的 收 入 及 乘 客 的 來 源 ,


> 今 次 運 輸 署 的 做 法 無 疑 令 到 村 巴 的 經 營 環 境 變 劣 。


>


> 呢 個 問 題 跟 本 就 欠 缺 公 平 , 村 巴 都 係 服 務 市 民 的 一 種 交


> 通 工 具 , 我 覺 得 某 些 專 利 巴 士 線 及 村 巴 線 係 有 重 組 的 必


> 要 , 但 若 果 重 組 後 兩 者 的 服 務 範 圍 有 異 及 令 到 其 中 一 方


> 可 以 獲 取 更 多 乘 客 的 話 , 就 真 係 欠 缺 公 平 。


>


> 巴 士 服 務 就 係 令 到 乘 客 得 到 方 便 , 而 選 擇 權 更 係 有 需 要 ,


> 我 相 信 有 競 爭 才 有 進 步 , 運 輸 署 既 然 要 引 入 競 爭 , 為 何


> 不 嘗 試 用 村 巴 來 作 為 參 與 者 呢?


>


> 呢 個 亦 係 好 論 點 , 一 直 以 來 , 村 巴 係 積 極 去 開 拓 新 的 路


> 線 來 改 善 經 營 環 境 , 不 應 討 論 村 巴 公 司 這 樣 做 係 作 為 增


> 加 收 入 定 係 給 予 乘 客 多 一 個 選 擇 , 點 都 好 , 佢 地 真 係 改


> 善 左 新 界 區 對 外 交 通 。


>


> 有 個 好 例 子 , 我 老 師 是 住 在 屯 門 區 , 他 的 太 太 係 在 中 環


> 工 作 的 , 她 每 天 的 交 通 工 具 就 係 乘 搭 村 巴 , 我 老 師 指 村


> 巴 收 費 比 屯 門 專 利 巴 收 費 貴 唔 係 幾 多 , 不 過 行 車 時 間 及


> 舒 適 度 就 比 專 利 巴 好 得 多 , 所 以 他 太 太 每 天 亦 會 乘 搭 村


> 巴 上 下 班 , 我 尋 日 撞 到 我 老 師 , 佢 話 佢 太 太 指 改 站 令 她


> 有 點 不 便 , 不 過 她 卻 不 滿 運 輸 署 欠 缺 公 平 , 為 何 專 利 巴


> 取 消 車 站 的 數 量 遠 比 村 巴 少 , 而 且 她 覺 得 今 次 運 輸 署 係


> 有 少 許 迫 他 們 改 搭 番 專 利 巴 士.


>


> (以 上 是 我 老 師 的 太 太 一 點 意 見 , 我 都 贊 成 她 好 多 的 論 點)


>


I couldn't agree more with the points mentioned above.





> 跟 本 上 文 我 亦 指 出 , 政 府 既 想 開 放 部 份 地 區 的 專 利 , 但


> 有 限 制 村 巴 及 綠 小 的 發 展 , 這 樣 好 似 和 政 府 的 做 法 背 道


> 而 馳 , 和 政 府 大 力 推 行 的 開 放 專 利 改 善 服 務 的 方 針 有 商


> 榷 之 餘 , 點 解 呢? 真 係 唔 知 道!


>


As mentioned by another bus fan friend of mine,


he wonders as both GMB's and franchised buses


are required to offer scheduled service, why the


former ones do not enjoy tax-free fuel?





> 非 專 利 巴 士 及 紅 小 , 綠 小 一 向 都 係 被 政 府 限 制 發 展 , 和


> 村 長 的 睇 法 一 樣 , 我 唔 信 一 間 小 小 的 私 營 村 巴 公 司 可 以


> 令 到 一 間 有 政 府 撐 腰 的 專 利 巴 士 公 司 嚴 重 虧 蝕 甚 至 倒 閉


> , 我 覺 得 專 利 巴 士 公 司 假 若 覺 得 村 巴 令 他 們 乘 客 量 大 減


> , 收 入 減 少 , 他 們 可 以 改 善 服 務 , 和 村 巴 作 個 公 平 的 競


> 爭 , 總 比 靠 政 府 撐 腰 好 得 多 。


>


Absolutely agree with more competition...


>


> 其 實 唔 止 係 巴 士 , 所 有 交 通 工 具 都 有 其 意 義 , 服 務 市 民


> 係 所 以 公 共 交 通 工 具 公 司 的 必 要 目 的 , 所 以 大 家 如 果 能


> 放 遠 眼 光 , 對 所 有 交 通 工 具 一 視 同 人 , 其 實 好 多 爭 拗 都


> 可 以 減 少 。


>


> 不 會 只 搭 巴 士 , 亦 會 接 受 其 他 交 通 工 具 的


> 丁 蟹 VA55





100/911R/M1/300/917 Wong


who also takes other modes of transportation, like


ferries and railways...



Article 3: (Request 6)

> Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) said:


>


> If so, I like it. At least you may see 297X, 98X, (do not via Po Lam area), 269X (like 269B, but only via Tin Tse), 275X (do not via Lok Fu), 680X...


>


> Anthony Lui


> Anthony's Bus Homepage


> http://drive.to/abh





不 如 叫 巴 士 公 司 開 d 特 別 線 Cover D 村 巴 線





sopp



Article 3: (Request 7)

佢 地o既 野 蠻 行 為令 人 髮 指,不 可 理 諭!!


表 達 意 見 可 以 用 其 他 方 法,佢 地 有o尼 次,


難 保 佢 地o吾 會 有 第 二 次,對 乘 客 冇 保 障.





運 輸 處 應 盡 早 提 出 方 案 取 諦 村 巴!!!





今 日 冷 靜 o既LF 177



Article 3: (Request 8)

> LF177 (pangkp@isicmail.com ) said:


> 運 輸 處 應 盡 早 提 出 方 案 取 諦 村 巴!!!





如 何 取 締 呢? 專 利 巴 士? 村 巴 只 行 上 下 晝 繁 忙 時 間,


其 他 時 間 就 做 校 巴, 做 廠 巴, 做 旅 遊 巴, 專 利 巴 士 可 以 嗎?


買 大 批 巴 士 只 用 來 行 兩 味, 平 時 就 擺 廠 吽 臭, 化 算 嗎?





--


車 匙!



Article 3: (Request 9)

> sopp (sopp@parsonsmusic.com) said:


>


> 不 如 叫 巴 士 公 司 開 d 特 別 線 Cover D 村 巴 線


>


> sopp





你 認 為 這 個 方 案 可 行 嗎?運 輸 署 一 而 再,再 而 三


地 說 該 區 不 能 再 加 開 新 線;況 且 政 府 可 藉 此 再 削


減 巴 士 路 線(包 括 專 利 及 非 專 利),繼 而 扶 植 鐵 路


,一 舉 多 得 也 。






56048-1


Article 4:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08]





Re: 駕駛那條路線最悶?


2700 (raymond19@ctimail3.com) at Sat May 13 23:20:45 CST 2000 said:
> KMB員 工 家 屬 (herbert@wingli.com) said:


> 大 家 認 為 駕 駛 那 條 路 線 最 悶,


> 我 老 豆 就 話282,284及285,一


> 日 跑16至18轉,轉 到 頭 都 暈 埋,


> 大 家 認 為 呢?





A線,E線,N11,N21,N30


對 住 條 咁 直 又 咁 長 的 北 大 嶼 山 快 速 公 路,架 車


踩 盡 都 唔 過80,唔 悶 就 假.





2700



Article 4: (Request 1)

E31首 日 個 司 機 已 經 咁 講.



Article 4: (Request 2)

有 個 前8號 超 豪 師 傅 ( 因 為 佢 而 家 唔 晌8號 )



話680係 最 悶 的 路 線 ( 高 速 公 路 問 題 )



佢 話 如 果 灣 仔 / 銅 鑼 灣 塞 車 , 做2, 8都 好 悶 。







超 豪 檸 少 .5048



ICQ:53261307



Article 4: (Request 3)

My Route:235M, a boring route!And also the 36M





235M



Article 4: (Request 4)

好 耐 而 前,當282仲 未 用ADS做 掛 牌 時...有 一 次 撘282,


就 聽 到 另 一 車 長 問 司 機(男),282好 唔 好 搓 時,個 司 機 話 好


悶,油 都 未 比 盡 就 要 減 速 停 車,同 埋 已 經 走 左 好 多 轉..





P.S.果 次 我 記 得 落 豪 雨,西 沙 公 路 有 嚴 重 山 泥 傾 潟,299受


嚴 重 影 響(唔 記 得 係 停 駛 定 係 改 總 站),果 日 有 好 多 車 身 滿


佈 泥 濘o既299掛 牌 行282.



Article 4: (Request 5)

> PARANOiA (levi118@netteens.net) said:


>


> 2M


> 84M, 10-15分 鐘 行 畢 全 程





咁 講 法,71A,71B咪 好 悶?



Article 4: (Request 6)

If so, how about 12S and 15C? (although drivers


probably do get to 'jump plane' to other routes like


12A/12M/13)





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 4: (Request 7)

我 覺 得 係 長 途 線 , 例 如 係63X,70X,271呢 類 , 唔 好 睇 少


呢 類 長 線 跑 既 轉 數 少 , 其 實 路 線 都 幾 長 , 起 碼 超 過 一


小 時 一 個 單 ; 三 四 小 時 一 轉 車 , 由 於 路 線 長 ,


所 以 都 可 能 好 沉 悶 。





但 呢 類 線 做 兩 味 車 車 長 既 話 就 相 反 , 因 為 平 日 中 段 時 間 可 以 將 架 車


擺 響 廠 度 就 離 開 , 有 好 多 都 可 以 趁 呢 段 時 間 返 屋 企 休 息 。 不 過 假 日


就 要 做 成 日 , 就 會 慘 好 多 。





P.S: 有 時 我 搭282時 , 見 到 車 長 都 幾 辛 苦 , 因 為 不 停 咁


樣 留 響 車 廂 度 , 就 算 去 到 沙 中 總 站 , 都 唔 可 以 落 車 休 息 ,


因 為 到 沙 中 總 站 後 , 好 快 又 要 開 車 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 4: (Request 8)

> 肥 明 (klc22958@klc.hkcampus.net) said:


>


> 296以 前 未 改 道 要 跑22轉.


> 你 話 悶 唔 悶?








如 果 講 港 島 區 ,595/95/98等 線 都 頗 悶 , 好 似595咁 , 中 記 年 代 一 個 鐘 要 走3轉 , 真 係 唔 使 旨 意 落 地 。 好 彩 下 晝 要 「 攝 」 轉590, 否 則 會 忘 記 怎 樣 開 高 過50km/h。






56024-1


Article 5:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07]




Re: 大家認為新巴想放棄柴灣嗎?


Raymond (chengkungchau@aol.com) at Sat May 13 21:09:46 CST 2000 said:
> 前 新 巴88線 常 客2001 (kintak@netteens.net) said:


> 從 新 巴 取 消83、88、 更 改 行 車 路 線 , 愈 改 愈 衰 、 開N8P打 殘N8等 等 跡 象 睇 , 我 覺 得 新 巴 有D唔 想 要 柴 灣 , 認 為 柴 灣 是 窮 蛋 區 。


>


> 大 家 有 此 同 感 嗎 ?


>


> 對 新 巴 改84行 車 路 線 十 分 反 感 的


> 站 長 啟 !





你 漏 左 一 點:除 左8P


其 餘 大 多 線 佢 都 好 似 唔 想 做 咁,例 如8號 勁 用 單 層......


81,781減 班......





不 過 柴 灣 響 港 島 區 中 已 經 唔 算 窮,起


碼 唐 樓 都 只 係 得 番 一 兩 座.





最 多 大 不 了 既 咪 搭 地 鐵 囉,總 站 實 有 位 坐,


對 學 生 黎 講 比 巴 士 平



Article 5: (Request 1)

> Raymond (chengkungchau@aol.com) said:


>


> 你 漏 左 一 點:除 左8P


> 其 餘 大 多 線 佢 都 好 似 唔 想 做 咁,例 如8號 勁 用 單 層......





但 佢 勁 谷82 bor


82收 費 比8號 平


若 佢 想 取 消8號,D客 米 會 又 係 搭 番82或2


82收 費 平 過8,取 消8而 要 乘 客 搭 較 平 的82


新 巴 為 乘 客 慳 錢wor





> 81,781減 班......


>


> 不 過 柴 灣 響 港 島 區 中 已 經 唔 算 窮,起


> 碼 唐 樓 都 只 係 得 番 一 兩 座.





柴 灣 有 唐 樓ga mair?


請 問 唐 樓 有 邊 幾 座ar??


住 唐 樓geah人 一 定 俾 唔 起$搭 巴 士?





>


> 最 多 大 不 了 既 咪 搭 地 鐵 囉,總 站 實 有 位 坐,





呢 個 唔 係 有 冇 位 坐geah問 題


行 去kum遠 搭M記?(not McDonald)



Article 5: (Request 2)

> 柴 灣 有 唐 樓ga mair?


> 請 問 唐 樓 有 邊 幾 座ar??


> 住 唐 樓geah人 一 定 俾 唔 起$搭 巴 士?


係 咪 話 滿 華 樓,個 樣 係 舊D,好 似 住 係 個 度D人 好 有 錢.



Article 5: (Request 3)

> 前 新 巴88線 常 客2001 (kintak@netteens.net) said:


>


> 對 對 對 !


> 8P打 殘8號


> 2X打 殘2號





今 時 今 日 o的 客 鍾 意 point 2 point 服 務,


咁 開 條 特 快 線, 多 o左 人 搭, 流 水 線 自 然 少 人 搭,


流 水 線 收 入 少 o左, 特 快 線 收 入 多 返, 仲 應 該 多


返 有 凸, 咁 '打 賤' 條 流 水 線 又 有 乜 所 謂 呢?





--


車 匙!



Article 5: (Request 4)

但 唔 好 忘 記 新 巴 開 N8P 之 時 , N8 係 無 減 班 , 咁 即 係 話


所 用 成 本 係 多 過 以 前 ( 記 住 通 宵 更 人 工 係 貴 0的 ) 。


響 通 宵 線 客 源 並 沒 有 增 加 情 況 下 , 開 N8P 抵 唔 抵 就 新 巴


自 己 至 知 。





至 於 因 為 開 8P,694,796M,796X 而 單 在 柴 灣 區 路 線 已 經


cut 左 接 近 十 五 輛 車 ( 包 括 81,83,84,88 等 ) , 該 等 路


線 客 量 亦 有 流 失 往 其 他 交 通 工 具 。





在 一 間 要 賺 錢 巴 士 公 司 角 度 上 , 你 可 以 話 有 佢 道 理 , 但 如


果 連 某 些 賺 得 比 較 少 路 線 而 又 多 人 搭 路 線 也 一 意 孤 行 減 班


減 車 , 導 致 該 等 路 線 取 消 。 連 專 利 巴 士 基 本 要 求 - - 服 務


乘 客 也 不 想 做 , 那 就 有 點 問 題 。



Article 5: (Request 5)

> 欣 盛 的Eric (ericnet1@netvigator.com) said:


> 稍 後 682 轉 全 日, 680 線 至 少 會 有 數 部 巴 士 被 調 走,





比 得 新 巴 做 682 就 預 左 有 咁 既 結 果 , 只 可 惜 普 通 乘 客


並 沒 有 選 擇 權 。








> 同 時 柴 灣 區 路 線 預 測 亦 會 調 走 數 部 車.





請 你 不 要 再 作 個 人 預 測 , 這 是 沒 有 意 義 的 。



Article 5: (Request 6)

> Neoplan-et (carsonw@netvigator.com) said:


>


> 想 問 下 呢 , 甚 至N8P 8P 2X打 殘N8 8 2 錦 又 點 呀?


> 在 乘 客 立 場 , 梗 係 好D先 坐 架la!


> 在 巴 士 公 司 立 場 ,N8P 8P 2X 好 賺 過N8 8 2......


>


> 這 個 世 界 就 係 咁 架 喇! 又 無 人 拿 枝 槍 迫 你 坐 8P 2X 的!


N882去 邊 架 ?



Article 5: (Request 7)

原 文 己 修 改






55999-1


Article 6:


回應:

[01|02|03|04|05|06]





Re: TWISK PAGE加入昨日 MAN (包括AMN1)行 960日夜景相片專頁


GL1489 (gl1489@start3.com) at Sat May 13 16:37:31 CST 2000 said:
> Gary Tang (purity2@hkstar.com) said:


> MAN on 960


>


> TWISK PAGE





請 問 你 影 呢 張 相 用 幾 多 光 圈 同 快 門 幾 多ar???THX!!!





GL1489


ICQ:56527837


My Homepage



Article 6: (Request 1)

To: Gary Tang (purity2@hkstar.com):





標 題 字 數 不 得 多 於 20 個 全 形 字.





HKBDB Admin



Article 6: (Request 2)

> 藍 白 人 (carlysm@netvigator.com) said:


>


> 我 估 係 谷 大 光 圈 ,


> 未 必 有 用 腳 架??





唔 好 意 思ar,乜 野 叫 谷 大 光 圈ar......禁 快 門 呢?



Article 6: (Request 3)

> 數 碼 皇PATRICK (patrick2k@ismart.net) said:


> 我 估 佢 係 用 數 碼 相 機 影 個 囉








我 用Canon EOS 500 影 架.....


光 圈 5.6


曝 光 2 sec. (再 用 電 腦 加 光)





唉 擺 支 腳 架 係 街 個 幾 鐘, 又 比 人 眼 望 望, 又 多 蚊....


終 於 等 到 架 車 黎 點 知 落 得 4-5 個 客 停 左 秒 就 走 左....



Article 6: (Request 4)

> 不 用 名'巴' (r26673@netvigator.com) said:


>


> 我 諗 是 光 圈 用 到f2 以 下


> 快 門 用1/30左 右





其 實 一 般 人 如 果 好 定 影 相 應 該 可 以 去 到 1/4, 如 果 佢 用


200度 菲 林 計, 光 圈 可 以 係 大 約 f/4, 個 路 線 牌 都 已 經


花 左.





ATR2



Article 6: (Request 5)

睇 路 線 牌 不 能 作 準, 因 為 晚 間 路 線 牌 通 常 都 有 '鬼 影',


係 因 為 o的 光 反 落 牌 箱 玻 璃 再 反 落 路 線 牌 之 故. 不 過 該


照 片 的 巴 士 後 面 碌 柱 都 有 '鬼 影', 應 該 就 係 手 震 做 成.


(就 算 用 腳 架 都 唔 一 定 唔 震 o架, 我 個 cheap cheap 腳 架 o係


上 海 外 灘 影 夜 景 相 時 就 畀 風 吹 到 大 搖 大 擺.)





PS: 我 手 持 相 機 最 慢 去 過 1/6 秒 不 手 震.





--


車 匙!



Article 6: (Request 6)

如 是 1/30 秒 的 話 後 面 架 巴 士 邊 有 咁 '動 感' 呀?






55946-1


Article 7:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07]





Re: 沒有M的巴士線會途經地鐵站或以地鐵站為總站?


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat May 13 20:38:17 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 邊 一 條 沒 有M的 巴 士 線 會 途 經 地 鐵 站 或 以 地 鐵 站 為 總 站?





AEL shuttle bus routes H1, H2, K1, K2, K3, K4, and


K5 all terminate at MTR AEL stations without any


M as route suffix.





Which also include K16 at Tsim Sha Tsui.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 7: (Request 1)

> 269D (wookengc@netvigator.com) said:


>


>


> 以 地 鐵 站 為 總 站 的 :


> 葵 興 :40X,68A


> 美 孚 :2A,6,6C,38A,46X,86,86B,98C,102,N122,N260,N269


> 荔 枝 角 :2B,2F,30,60,171 (長 沙 灣 廣 場)


> 太 子 :B1


> 樂 富 :7,7B,11D


> 黃 大 仙 :82X,106


> 鑽 石 山 :11,91,92,96R,671


> 彩 虹 :9,111 (坪 石)


> 九 龍 灣 :5D (德 福 花 園)


> 藍 田 :38,42C,89D,258D,259D,298


> 奧 運 :32,33A,37,66,66X


> 九 龍 :8,11,203E,215X,281A


>


> 途 經 地 鐵 站 的 : 大 多 了 !





牛 頭 角 : 8 9 B


杏 花  : 8 4


筲 箕 灣 : 2 , 9 , 1 0 2 , 1 1 0 , 7 2 0 , 7 2 2 ,



Article 7: (Request 2)

82X(via Wong Tai Sin and Diamond Hill)



Article 7: (Request 3)

NWFB 43X, 590A, 720, 722 (金 鐘)



CTB 90B, 629, 930, 70, 90, 97 (金 鐘)



CHT 601 (金 鐘)



KMB 33A, 31B, 11, 14, 8 (Olympic/Kowloon)



Article 7: (Request 4)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 以 下 路 線 以 總 站 為 準 :


>


> 8=九 龍 機 鐵 站 ─ 尖 沙 咀 碼 頭


> 11=九 龍 機 鐵 站 ─ 鑽 石 山 地 鐵 站


> 281A=廣 源 ─ 九 龍 機 鐵 站


And 203E,215X.





>


> 31B=石 梨 ─ 奧 運 站


> 33A=荃 灣(如 心 廣 場)─ 奧 運 站


> 37=葵 盛 中 ─ 奧 運 站


> 66=大 興 ─ 奧 運 站


> 66X=大 興 ─ 奧 運 站


> 72=太 和 ─ 奧 運 站


> 72X=大 埔 中 心 ─ 奧 運 站


>


> 68A=朗 屏 ─ 葵 興 地 鐵 站


>


> 38=葵 盛 東 ─ 藍 田 地 鐵 站


> 42C=長 亨 ─ 藍 田 地 鐵 站


> 258D=良 景 ─ 藍 田 地 鐵 站


> 259D=屯 門 碼 頭 ─ 藍 田 地 鐵 站


> 74S=和 合 石 ─ 藍 田 地 鐵 站


How about 89D?





>


> ~~~Tony(S3M61)~~~


> 我 的 巴 士 網 頁



Article 7: (Request 5)

鑽 木 還 有91,92,96R,671



Article 7: (Request 6)

好 多 喎...


11,33A,37,38,40X,42C......





DX2437-->EU9505?!



Article 7: (Request 7)

66






55947-1


Article 8:


回應:

[01|02|03|04|05]





新記Centroliner今日會唔會到港?


3339L,無樹擋之矮躉!! (rickycklee@ctimail3.com) at Sat May 13 08:35:31 CST 2000 said:
如 果 今 日 到 港,唔 知 幾 點 呢? 會 拍 黃,杏,還 是 柴 廠 呢?





好 想 見JP牌 的


3339L,無 樹 擋 之 矮 躉!!



Article 8: (Request 1)

> G542 AV220 (taiwing@ihug.com.au) said:


> 請 睇 完 舊 文 先 打


>


> 早 幾 日 已 經 泊 左 系 黃 廠 喇


>


> G542 AV220





我 之 前 都 寫 左 部 車 都 未 到,可 來 停 在 黃 廠???





本 來 聽 日 全 日 陪 唔 到 阿 媽,依 家 變 左 星 期 一 溫 唔 到 書 的


Leslie Chan



Article 8: (Request 2)

> Iceman (kon@ismart.net) said:


>


> 我 估 未 到,可 能 遲 少 少le





總 之,要 香 港Neoplan巴 士'最 新 消 息',當 然 要 看Neoplan Buses (Hong Kong)


(http://www.neoplan.i.am)(Bookmark 定 都 得)


而 要Joey '最 新 消 息', 就 要 去 JOEY Station (http://i.am/joeystation)


要 名 星 巴 士 廣 告 最 新 消 息,就 要 去 追 星 集(http://i.am/hksbp)





Leslie Chan



Article 8: (Request 3)

> G542 AV220 (taiwing@ihug.com.au) said:


>


> Click here to see



>


> 我 記 得 早 排 有 人 話 個7001會 系5月10日 到 港 ,


> 其 他 個29部 會 系 六 、 七 月 到 港 嗎 。 。


>


> 據 透 露 ,7001已 經 泊 左 系 黃 廠 二 樓


>


> G542 AV220





你 唔 信 我 話 未 到,我 都 無 法...


總 之,有 人 眼 花...NC Volvo / Duple Trident 車 尾 當 左Centroliner,我 無 野 好 講





Leslie Chan



Article 8: (Request 4)

To: Leslie Chan (neoplan@ismart.net):





如 文 章 主 要 是 網 頁 宣 傳, 請 在 標 題 上 註 明.





HKBDB Admin



Article 8: (Request 5)

睇 完 舊 文 後 , 我 發 現 唔 到 任 何 一 篇 文 肯 定 地 說


新 巴Centroliner已 在 黃 廠...






55985-1


Article 9:


回應:

[01|02|03|04|05]






Re: 269D中午大排長龍......


ATS32 (ucc81012@ucc.hkcampus.net) at Sat May 13 17:47:26 CST 2000 said:
> 在 圖 書 館 的 DP1932 (kinghoem@netteens.net) said:


> 今 日 中 午269D線 由 沙 田 開 出 之 班 次 受 阻{據 稱


> 是 一 部3ASV於 荃 灣 德 士 古 道 壞 車 引 至}


> 自12:05開 出 之 後,要 到13:05才 再 開 出,另 外


> 更 從64M拉 了 一 部 車{AV67}往 沙 田 他 先 在 荃 灣


> 接 載269D其 餘 乘 客 前 往 沙 田,然 後 再 於13:15


> 由 沙 田 開 出 往 天 水 圍 更 有 一 部U廠AL前 往 沙 田


> 火 車 站{可 能 是 支 援,但 由 於AV67已 能 夠 應 付,


> 所 以 該 車 於AV67開 出 後 立 即 離 開}


>


> 當 時 在 沙 田 火 車 站,目 擊269D大 排 長 龍 事 件 發 生


> ,然 後 立 即 到 沙 田 中 央 圖 書 館 貼 文 的


> Metrobus A/C DP1932



> Today i saw a 269D,in sha tin kcr station


but i saw the bus had go to the tuen mun town centre,please help me to answer this questions?



Article 9: (Request 1)

我 想 九 巴 與 T D 是 時 候 再 為 2 6 9 D 加 班 了


事 實 上 , 2 6 9 D 天 天 都 有 大 量 市 民 等 候 的


另 外 , 我 想 發 表 一 下 我 對 8 9 X 的 看 法


我 天 天 都 要 往 沙 火 轉 車 , 但 天 天 我 也 看 見 幾 部 8 9 X


停 在 沙 火 , 並 佔 用 了 不 少 位 置


希 望 九 巴 能 夠 改 善 一 下 8 9 X 的 班 次 編 排





請 回 應 回 應



Article 9: (Request 2)

> ATR3&3AD52 (m0823@netfront.net) said:


>


> 我 想 九 巴 與 T D 是 時 候 再 為 2 6 9 D 加 班 了


> 事 實 上 , 2 6 9 D 天 天 都 有 大 量 市 民 等 候 的


但 最 大 問 題 係 呢 條 線 只 得 沙 火 一 千 零 一 個 站(沙 田 區)。



Article 9: (Request 3)

> 超 豪 檸 少 .5048 (nichlas@netvigator.com) said:


>


>


> 但 點 解 有 人 話269D一 定 要 開 低 地 台 巴 士 架 呢 ?





這 是 運 輸 署 在 招 標 天 水 圍 北 六 條 新 線 時 的 要 求, 而269D


是 其 中 一 條, 因 此, 根 據 標 書, 一 要 用 低 地 台 巴 士.





欣 盛 的Eric



Article 9: (Request 4)

> 超 豪 檸 少 .5048 (nichlas@netvigator.com) said:


>


>


> 咁 有 冇 話 例 如 今 次 咁 樣 情 況 , 運 輸 署 是 否 會 酌 情 處 理 ?


>


> 超 豪 檸 少 .5048


> ICQ:53261307





開 講 都 話:「 俾 你 係 人 情,唔 俾 你 係 道 理 」


白 紙 黑 字,清 清 楚 楚,政 府 便 是 這 樣 不 懂 轉


彎 。



Article 9: (Request 5)

但 係 假 日 經 常 有3AV攝269D, 唔 通 政 府 會charge九 巴 咩 ?


咁 九 巴 咪 俾 人charge得 好 勁 ?






55951-1


Article 10:


回應:

[01|02|03]






回應:ML退役,是否8號有好多LV?


超豪檸少.5048 (nichlas@netvigator.com) at Sat May 13 12:35:20 CST 2000 said:




> ^_^SF4^_^ (dg2896@netteens.net) said:



> 如 題^_^







又 唔 覺 多 左LV, 但 覺 得Dart仔 真 係 多 左 , 不 過



都 係SLF Dart, 唔 覺 有DC出 現 ( 因 為DC晌2號 )







真 係 奇 怪 , 退DL的 原 因 都 可 以 原 諒 , 但 退ML退



得 咁 突 然 , 新 巴 做 的 事 似 乎 唔 會 再 有 人 明 白 佢 地



用 意 。







P.S. 為 營 合 新 巴 突 然 宣 佈 加 購20部 超 豪 , 我 的 代 表



車 會 由 今 日 起 改 為5048( 但DL48都 係 我 非 常 喜 歡 的



巴 士 , 不 過 用DL晌 呢 度 可 能out out地 。








超 豪 檸 少 .5048



ICQ:53261307



Article 10: (Request 1)

> 咁 我 今 日 坐 到8號DC咪 好 好 彩?



>







我 話 明 唔 覺 , 但 冇 話 冇 嘛







超 豪 檸 少 .5048



ICQ:53261307



Article 10: (Request 2)

> AV455 (ht3415@ctimail3.com) said:


> ...哪 條 線 最 多LV?


> 很 想 在 他 們 退 役 前 再 牛 一 牛 河 啊...





坐81啦,大 多 數 都 是LV字 軌,


仲 可 以 試 下 佢 地 上 斜 路 的 滋 味.


但 記 住 只 限 星 期 一 至 六,假 日 除 外.



Article 10: (Request 3}

> ML33/LV116/JC2309 (terencechan@ctimail3.com) said:


>


> 多 了 DM.


>


> 前 西 灣 河-杏 花  穿 梭 車 字 軌ISUZU - JC2309





8號 線 做 左 耆 英(巴 士)收 容 所......爭 在 未DUMP埋SF行


^_^






55945-1


Article 11:


回應:

[01|02|03|04|05]





回應:問下列路線掛牌


超豪檸少.5048 (nichlas@netvigator.com) at Sat May 13 14:41:59 CST 2000 said:




> 金 魚 (n960@netvigator.com) said:



> 冇 字 軌 表 都 幾 麻 煩!!



>



> 本 人 想 知 下 列 路 線 現 時 掛 牌 車



> RT.15,16,16M,215X,216M,103,113



>



> Thank!!



>



> 金 魚 字







以 下 資 料 來 源 是 由 香 港 人 民 巴 士 討 論 區 的 字 軌 表 抽 出



16 維 港 灣<-->廣 田



編 號: S3BL152 車 牌: DP6746



編 號: S3BL157 車 牌: DP9184



編 號: S3BL163 車 牌: DP8576



編 號: S3BL165 車 牌: DP8749



編 號: S3BL179 車 牌: DR1629



編 號: S3BL185 車 牌: DR3414



編 號: S3BL187 車 牌: DR3670



編 號: S3BL193 車 牌: DR5325



編 號: S3BL216 車 牌: DT5992



編 號: S3BL251 車 牌: DW3913



編 號: S3BL262 車 牌: DX3248



編 號: S3BL314 車 牌: EA4329



編 號: S3BL319 車 牌: EB3087



編 號: S3BL327 車 牌: EC625



編 號: S3BL383 車 牌: EH4323



編 號: S3N91 車 牌: DP3097



編 號: S3N101 車 牌: DP5088



編 號: S3N104 車 牌: DP6239



編 號: S3N199 車 牌: DX3290



編 號: AV29 車 牌: GD8840



編 號: AV52 車 牌: GE6864



編 號: AV54 車 牌: GE7832



編 號: AV313 車 牌: HL8355



編 號: AV325 車 牌: HL9837







16M 觀 塘 ( 月 華 街 ) - 藍 田 ( 康 華 苑 )



編 號: S3BL64 車 牌: DL3601



編 號: AL87 車 牌: FD8592



編 號: S3BL36 車 牌: DK9913



編 號: S3BL37 車 牌: DL864



編 號: S3BL79 車 牌: DL8617







其 他 唔 好 意 思 , 我 都 查 唔 到







超 豪 檸 少 .5048



ICQ:53261307



Article 11: (Request 1)

仲 有 部DP9891





> 其 他 唔 好 意 思 , 我 都 查 唔 到





唔 係 你 的 錯





> 超 豪 檸 少 .5048


> ICQ:53261307











Bory23, FC6037


亞 歷 山 大 非 官 方 發 言 人



Article 11: (Request 2)

103的 掛 牌 車 係 前296X掛 牌 車





296X字 軌 表





容 祖 兒banner的GW5017



Article 11: (Request 3}

15


AV31 GD9501


AV37 GE2756


AV56 GE6568


AV57 GE6760


AV58 GE7672


AV63 GE9531


S3N41 DM9732


S3N57 DN1230


S3N78 DN1453


S3N79 DN1732


S3N84 DN2545


S3N154 DT380


S3N88 DN3435





103


AV424 HT319


AV426 HT447


AV459 HT2699


AV460 HT2758


AV478 HT6683


AV482 HT7029


AV483 HT7043


AV485 HT7561


AV502 HT8954


AV512 HU162



Article 11: (Request 4}

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 15 是 否 有 部 密 籠 FX8032 作 掛 牌?


> 另 問 62x 收 車 時,是 否 有 四 部 老 虎 頭 行 15 ?





唔 係 , 只 係 得 部FU9273行 , 早 上 走 完62X後 一 轉15, 藍 田


食 飯 , 再 走 兩 轉 , 轉 更 ; 之 後 一 轉15, 走62X, 再 兩 轉15





最 近 多 了S3V係 替S3N








Bory23, FC6037


亞 歷 山 大 非 官 方 發 言 人


>


> GZ5818/Tonio Tse



Article 11: (Request 5)

> 15 是 否 有 部 密 籠 FX8032 作 掛 牌?


Yes.


> 另 問 62x 收 車 時,是 否 有 四 部 老 虎 頭 行 15 ?


I do not know, but at least FU9273 and an S3V are scheduled buses of 15.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






56052-1


Article 12:


回應:

[01|02|03]





回應:各位有冇板友想在巴士公司工作呢?


temp (glennyuen@i-cable.com) at Sun May 14 00:37:02 CST 2000 said:




> 小 丸 子 新 巴84M常 客 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:



> As title:



>



> 多 年 前,我 曾 想 係 巴 士 公 司 工 作,但 現 在 覺 得 自 己 冇



> 可 能 達 成 願 望.......



>



> what about you?



>



>



> 真 想 做 一 個 巴 士 公 司 家 屬 的..



> 84M 上!







天 大 地 大,又 可 必 規 範 了 自 己 可 走 的 路,其 他 發 展 可 能 更 好,



做 左 巴 士 年 幾,的 確 有 點 失 望,幸 好 現 在 已 跑 回 應 走 的 路....



心 淡 人 上



Article 12: (Request 1)

> 橙 色 一 個 巴 (orangebus@i-cable.com) said:


>


> 以 前 我 都 有 想 過,但 結 果...都 係 無 做


> 不 過 現 在 份 工 都 幾 好..at lease可 以 有


> 機 會 同 你 偶 像'傾'巴 士,你 話 邊 份 工 可 以 有 呢??


>


> 橙 色 一 個 巴





我 上 年Summer 做 過 某 巴 士 公 司 的Marketing Assistant,最 初 幾 好 玩,之 後 日 日 坐 Office, 好 悶...


不 過,工 作 中 得 到 了 不 少 巴 士 業 的 知 識,是 課 堂 上 不 能 學 到 的.


總 括:都 係 做 記 者 好 玩d!





Leslie Chan



Article 12: (Request 2)

> KMB員 工 家 屬 (herbert@wingli.com) said:


>


> 叫 你 老 豆 楂 巴 士 咪 得 咯,我 都 係 咁 叫


> 我 老 豆 去 做 巴 士 司 機gala!!





My dad is 64 years old and not knowing how to drive


(unlike me), how would you expect him to drive a bus?





> 楂 巴 士 又 不 用 識 字,只 要 你 肯 去,公 司


> 就 請 你gala!!





Maybe I know too many words then, as I wasn't qualified


for being a bus driver for certain bus company, despite


the fact I have my driving license in Hong Kong for


more than 3 years. (9 years up to now)





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 12: (Request 3}

> 西 域 皇 太 子 (il2239@netvigator.com) said:


> 我 想 渣 720 呀 ^.-


> 仲 要 係 VA5 ~


> or


> 渣 117 (九 巴) ^.-





I would like to be the engineer of bus company wor!






56037-1


Article 13:


回應:

[01|02|03|04]





Re: 九巴新廣告+隧巴103一問


橙色一個巴 (orangebus@i-cable.com) at Sat May 13 21:38:29 CST 2000 said:
> 紅 磡 巴 士 綱 絡 (wong01@netteens.net) said:


> AV71(GF2543)


> 上 了XX強 積 金


>


> 仲 有 九 巴40號(HL????),AD(FD????)110





是 否 最 新 的 千 化 強 積 金 呢??


可 在





追 星 站


可 以 睇 到





> 如 果 用 沒 有ZOOM影103號 在 什 麼 地 方 影 最 後(最 後??)唔 係 好 明....





已 經 將 張 千 化 強 積 金 廣 告


俾 千 化 簽o左 名 的


橙 色 一 個 巴



Article 13: (Request 1)

咁 支 鏡 幾 多MM先?


九 龍 我 提 議


1. 李 惠 利 IVE 外(平 日 之 後 入IVe 影LV10,不 過 記 住 上 樓 影,以 免 俾 人 盤


2. 聯 合 道 燈 位


3. 浸 大 新 翼 那 邊 巴 士 站(天 橋 下)影 對 面





Leslie Chan



Article 13: (Request 2)

> AV71(GF2543)


> 上 了XX強 積 金





請 問 是 什 麼 路 線 的 掛 牌?





>


> 仲 有 九 巴40號(HL????),AD(FD????)110


>





行234X的ADS211上o左 信 安 保 險 廣 告,唔 知 係 唔 係 新 廣 告?



Article 13: (Request 3}

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


>


> 係, 即 係 wong01 板 友 所 講 的 那 個 110 廣 告,


> 前 白 後 藍, 幾 醒 晨 o架.


>


> --


> 車 匙!





小 弟  網 頁 有AV71信 安 強 積 金 新 廣 告 相 睇





AV381/HN8357



Article 13: (Request 4}

連 窗 柱 都 上 埋 顏 色!正!






55958-1


Article 14:


回應:

[01|02|03]





Re: 太 貴 喇 !!


Vigor (wkli8@se.cuhk.edu.hk) at Sun May 14 01:32:20 CST 2000 said:
> S3BL182~DR4014 (wendywon@asiaonline.net) said:


> 有 消 息 指 出 , 有 兩 款S3BL模 型 再 上 了 九


> 巴 非 空 調 巴 士 色 彩(分 別 為S3BL174及 亞 力 山 大S3BL)


> 售 價 為 每 架 一 百 六 十 八 元 , 但 注 意 該 模 型 為 散 件 形 式 發 售 , 購 買 者 需 要 自 行 裝 砌 。





出 巴 士 模 型 係 好, 大 家 可 以 親 手 砌 同 埋 改 裝 自 己 的 '愛 駒',


但 係 $168 真 係 太 貴!





雖 然 巴 士 模 型 算 泠 門 貨 品, 成 本 較 高,


然 而 市 面 上 一 盒 1:24, 長 逾 一 尺, 約 有 三 百 件 零 件


的 貨 車 模 型 (都 算 泠 門 貨 品) 也 只 賣 $200 左 右.





相 對 來 說 一 盒 1:76, 手 掌 般 大, 約 三 十 件 零 件 的 巴 士 模 型


賣 $168 實 在 很 貴, 而 且 英 國 出 品 的 1:76 巴 士 模 型 售 價 也


在 一 百 元 以 內 呀!


(Corgi Cityflyer 完 成 品 都 係 $180 咋!)





不 過 我 仍 然 期 待 此 模 型 推 出, 因 為 我 希 望 砌 出 自 己 滿 意 的


巴 士 模 型. (我 對 市 面 上 大 部 份 的 完 成 品 巴 士 模 型 不 太 滿 意,


所 以 甚 少 購 買)





如 果 出 品 的 水 準 合 理, 物 有 所 值, 附 有 所 需 水 貼 紙 的 話,


我 仍 會 毫 不 猶 豫 去 買 的.


我 上 次 見 到 九 巴 雞 件 即 刻 縮 沙, 因 為 佢 不 似 雞 形, 知 道 佢 無 藥 可 救!



Article 14: (Request 1)

> 肥 明 (klc22958@klc.hkcampus.net) said:


>


> 請 問 有 冇 中 巴LM?


幾 時 有 得 賣 啊?



Article 14: (Request 2)

邊 度 有 得 賣?仲 有 冇AL 1模 型 ?



Article 14: (Request 3}

請 問 那 裡 有 得 賣 ?


如 果 模 型 做 得 唔 係 非 常 差,我 都 會 買.


另 問,散 件 如 果 散 法? 是 前 排 勝 利 二 型 自 己 砌 少 少 野


就 攪 掂 果 種,定 係 複 雜 好 多,要 自 己 上 色 果 d 呢?





GZ5818/Tonio Tse






56045-1


Article 15:


回應:

[01|02|03]





Re: 對九巴的一點微言


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat May 13 22:41:33 CST 2000 said:
> MK (willychg@netvigator.com) said:


> 因 工 作 關 係, 一 向 比 較 少 搭 九 巴 非 過 海 路 線 既 小


> 弟 多 左 接 觸 九 巴, 不 過 少 弟 有 點 不 明 白 九 巴 為 什 麼


> 到 今 時 今 日 仍 有K線 巴 士 未 有 八 達 通,如71K, 64K,


> M 線 是 否 仍 未 全 有 八 達 通 呢? 金 巴 又 未 必 有


> 八 達 通 機. 舊 車 卻 可 能 有, 真 是 匪 夷 所 思:P, 究 竟 九


> 巴 是 如 何 決 定 一 條 線 安 裝 八 達 通 機 既 先 後 呢? 好 在


> 今 日 見 架71K 平 治 終 於 安 左 未 用 得 既 八 達 通 機, 終 算


> '九 巴 服 務 日 日 進 步' 既:P 不 過 進 步 既 速 度 便 不


> 敢 恭 維 了, 事 件 是 否 反 映 左 巴 士 公 司 未 夠 遠 見 呢?.


> 當 然, 我 只 希 望 九 巴 全 線 有 八 達 通 既 進 度 能 再 加 快 完


> 成 吧.


>


> 寧 要 八 達 通 機 唔 要 坐 金 巴 既


> MK





My comments are:





1)The other day I went to Tai Po, I found the 'K'


route 75K didn't accept Octopus, while the 'full A/C'


non-K route 275 accepted Octopus. As both bus routes


do terminate at the same KCR station, why one does


accept Octopus and the other doesn't?





2)The number of buses with Octopus machines is not


important at all, but rather the rate of how often


the machine is being utilized!





For example, the same golden buses which serve on


301/104(A) in the morning does accept Octopus, though


for the rest of the day they serve on 1A, the machines


are being covered like a criminal!





3)Octopus is still not being guaranteed on routes


which 'suppose' to accept Octopus, as my older brother,


who is 'not' a bus fan, experienced so last week.





He got kicked out of a bus of 103, despite the fact


he had money in his Octopus card. Please note the


fact the frequency of 103 is around 15 minutes, so


why was he being punished to stand on the street for


15 more minutes for a bus? So much for the bus


company which claims itself having the largest


fleet of buses with Octopus machines.





4)A rather 'personal' matter, for the fact the bus


company deems Tsim Sha Tsui Star Ferry, being a


major terminus, is not a good place for any bus


route which accepts Octopus. (only one 'bypass'


route accepts so in one direction only!)





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 15: (Request 1)

>不 過 少 弟 有 點 不 明 白 九 巴 為 什 麼


>到 今 時 今 日 仍 有K線 巴 士 未 有 八 達 通,如71K, 64K,





九 記 講 過 今 年 年 底 前 全 面 使 用 八 達 通 付 款 啦!


至 於K線 巴 士 未 有 八 達 通,只 是 安 裝 先 後 問 題.





>M 線 是 否 仍 未 全 有 八 達 通 呢?





九 記 所 有M 線 已 經 全 面 接 受 八 達 通 付 款.





S3N353



Article 15: (Request 2)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


> 1) 九 巴 較 早 前 讓 出 了 部 分 八 達 通 機 的 配 額 給 新 巴;


> 2) 八 達 通 機 由 俊 聯 達 提 供, 一 向 供 應 並 不 快;


> 3) 九 巴 已 承 諾 於 本 年 尾 全 八, 已 外 判 安 裝 工 程 予 一 間 公 司.


>


> --


> 車 匙!





What bothers me the most is the fact, for example,


buses of 1A have their Octopus machines installed


since late January, and now it's May and there is


no sign of this route will accept Octopus anytime


soon.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 15: (Request 3}

1A 那 些 好 像 只 是 八 達 通 承 托 架 。





N357






56025-1


Article 16:


回應:

[01|02|03|04]





Re: 我對平治及70號的點點情...


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sat May 13 21:12:37 CST 2000 said:
> benz (ywc98237@ywc.hkcampus.net) said:


> 我 住 在 上 水 , 而 學 校 就 在 九 龍 塘 。 雖 然 每 日 五 時 半 就 要 起 來 上 學 , 但 我 卻 很 開 心 , 因 為 我 可 以 日 日 都 坐 我 的 至 愛--70號 平 治 。 五 時 四 十 分 , 頭 班 平 治 在 上 水 開 出 , 五 時 四 十 五 分 , 平 治 到 了 我 家 下 面 , 我 聽 到 它 悅 耳 的 引 擎 聲 。 之 後 , 我 便 坐 平 治 上 學 , 風 雨 不 改 。 雖 然 平 治 只 在70號 服 務 了 三 個 寒 暑 , 但 我 已 經 深 深 地 愛 上 了 它 們 , 我 的 至 愛 莫 過 於 是DG 4602及DF 9520了!每 當 我 在 家 中 聽 到 平 治 悅 耳 的 引 擎 聲 時 , 我 都 會 大 聲 叫'BENZ!!!'。 但 是 , 二 零 零 零 年5月9日 的 早 上 , 我 聽 不 到 頭 班 平 治 的 引 擎 聲 , 而 且 那 天 我 坐MCW上 學 , 心 裡 很 不 高 興 , 因 為 我 見 到 那MCW的 乳 豬 盤 內 居 然 有70號 的 資 料!另 外 , 六 輛70號 掛 牌 平 治 離 開 了 我 , 到70K做 掛 牌 , 那 天 我 沒 有 心 情 上 課 , 而 且 還 感 動 到 流 淚...70號 是 最 佳 牛 河 線 , 但 現 在...平 治 , 你 們 何 時 回 來?





雖 然70批Benz掛 牌 改 晒 做S3M, 但 係 我 記 得 閣 下 住 天 平


村 , 天 平 村 仍 有70K用Benz(ME)做 掛 牌 , 雖 然 唔 係 行70


但 係 總 算 都 有ME行 。 以 往 清 晨 五 六 點 , 有 時 總 會 被


途 經 既Benz聲 嘈 醒 。





講 真 , 因 為 我 住 祥 華 , 都 係 得70K一 條 用Benz(ME), 所


以 仍 然 聽 到Benz引 擎 聲 。





講 番70, 最 深 刻 係 一 部DG5010(ME28), 因 為 自 從 九 七 年


尾 起 , 該 車 已 行70兩 年 幾 喇 。 九 七 年 時 ,DG5010同


DF9534(ME13)係 當 時 唯 一Benz掛 牌 。





其 實 首 部 乘 搭70既ME係DG4601(ME24), 由 大 埔 搭 往 粉


嶺 。 而 咁 多 部70掛 牌 中 , 搭 得 最 多 都 算 係DG5010同 埋


DG6407, 後 者 比 較 鐘 意 , 因 為 覺 得DG6407速 度 較 快 ,


上 大 埔 公 路 斜 路 都 較 有 力 。





而 咁 多 部70 Benz掛 牌 中 , 唯 一 未 搭 過 係DF9520。





雖 然70而 家 冇Benz行 , 用 晒S3M行 又 幾 廢 , 但 係 今 日 都


有 部 正 車 行70, 係FY1970, 都 算 美 中 不 足 囉 。





咁 唯 有 期 待Benz再 降 臨70啦.......





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 16: (Request 1)

此 情 此 景 , 已 不 復 見...































MAN 首 日 航 影 到 ME 行 70 號 :ME3(DF6700), 暫 時 是 最 後 一 幅 , 亦 可



能 是 永 遠 最 後 的 一 幅 。















--怪 物



怪 物 的 巴 士 世 界



怪 物 交 通 討 論 區



本 文 使 用 《 香 港 巴 士 討 論 區 閱 讀 程 式 》 貼 文



詳 情 請 參 閱 http://monsterbus.uhome.net/HKBDB/



Article 16: (Request 2)

那 時 常 常 坐70出 佐 碼 , 常 常 坐BENZ,


舒 服 到 睡 覺 , 一 流!


現 在 的MCW, 坐72X時 坐 到'呆'


要 我 再 坐 ,NO!


難 道 真 要 我 轉 坐 冷 馬?可 能 係...








Article 16: (Request 3}

算 啦, 你 屋 企 樓 下 都 有 全 線 用 平 治 行 的 70K,


聽 到 平 治 聲 的 時 間 說 不 定 多 過 以 時.


但 70 沒 有 了 平 治 始 終 係 無 咁 吸 引, 以 前 我 都 會 間 中


搭 下 70 由 佐 敦 返 上 水,但 現 在 換 晒 d 吉 拿 MCW 都


唔 係 咁 想 搭.


我 記 得 DG4602 是 70 號 第 一 部 平 治 掛 牌, 當 時 做


6 車, 跟 住 3 車 用 DG4601 , 不 過 後 來 3,6 車 分


別 轉 左 DG5010 及 DF9534 , 但 沒 久, DG5010 被


DF1103 取 代, DF9534 仲 衰 , 被 雞 取 代 了, 結 果


又 無 晒 平 治 . 幸 後 來 陸 續 又 轉 番 平 治 行.


希 望 70 號 無 平 治 掛 牌 後,間 中 都 可 以 有 D 平 治 客 串


下 啦.





70 特 輯--70 用 平 治 的 日 子 或 劃 上 句 號





GZ5818/Tonio Tse



Article 16: (Request 4}

此 景 難 再...





九 巴 之 迷






55997-1


Article 17:


回應:

[01|02|03|04]





對取締村巴服務之我見


N122 (n122@hkstar.com) at Sat May 13 15:36:54 CST 2000 said:
各 位 板 友 , 希 望 大 家 能 耐 心 聽 我 說 幾 句......


以 我 個 人 所 見 , 運 輸 署 今 次 雖 然 說 是 為 了 舒 緩


中 環 交 通 擠 塞 而 限 定 村 巴 的 停 車 地 點 , 但 另 一


個 十 分 重 要 的 原 因 似 乎 是 要 把 巴 士 服 務 趕 盡 殺


絕 。


現 在 有 板 友 提 議 運 輸 署 應 全 面 取 締 村 巴 。 當 然


, 要 是 讓 現 時 的 專 利 巴 士 取 代 村 巴 提 供 服 務 是


最 好 不 過 , 但 大 家 想 深 一 點 , 現 時 運 輸 署 的 政


策 是 以 「 鐵 路 為 主 的 交 通 政 策 」 , 我 們 絕 不 能


排 除 政 府 取 締 村 巴 的 同 時 , 不 予 專 利 巴 士 開 辦


任 何 路 線 替 代 。


而 對 於 今 次 搬 站 的 安 排 , 我 個 人 認 為 最 終 受 害


的 是 乘 客 。 雖 然 我 對 中 環 及 灣 仔 等 地 的 情 況 並


不 熟 悉 , 但 據 我 所 見 不 少 由 運 輸 署 安 排 的 村 巴


巴 士 站 位 置 真 的 難 以 令 乘 客 或 巴 士 公 司 接 受 。


或 許 大 家 不 用 乘 搭 這 類 村 巴 返 工 或 上 學 , 又 或


者 不 予 同 意 , 但 作 為 一 個 乘 客 當 然 希 望 能 獲 得


最 方 便 的 服 務 , 失 去 了 一 個 上 班 的 途 徑 就 像 大


家 平 日 習 慣 乘 搭 的 巴 士 路 線 一 夜 間 被 取 消 一 樣


, 感 到 不 便 亦 不 滿 是 可 以 理 解 的 。


其 實 我 認 為 政 府 早 應 把 村 巴 有 系 統 地 管 理 , 又


或 者 是 研 究 自 己 的 交 通 網 絡 是 否 有 漏 洞 , 以 致


令 這 般 大 量 的 村 巴 湧 現 , 造 成 交 通 問 題 。 但 我


再 次 懇 請 各 位 留 意 , 現 階 段 取 消 村 巴 最 終 的 受


益 者 肯 定 不 是 專 利 巴 士 公 司 或 者 是 乘 客 , 而 是


政 府 大 力 吹 捧 的 鐵 路 網 絡 。 雖 然 我 們 無 可 能 改


變 政 府 的 交 通 政 策 , 但 作 為 對 巴 士 有 興 趣 又 或


者 是 醉 心 巴 士 的 一 群 , 我 們 可 以 做 的 就 是 支 持


巴 士 業 , 保 著 他 們 在 本 港 運 輸 界 的 領 導 地 位 。


以 上 是 本 人 小 小 之 愚 見 , 請 多 多 指 教 。



Article 17: (Request 1)

睇 運 輸 署 早 排 想 阻 止 馬 鞍 山 隧 巴 線 入 中 環 就 知


啦, 都 係 「 鐵 路 主 導 」 政 策 的 緣 故.


不 過 就 算 由 專 利 巴 士 取 代, 班 次 都 係cut到 雙


層 車 客 量, 再cut下cut下 冇 埋 都 唔 奇.


絕 對 同 意, 既 然 村 巴 有 人 坐 即 係 有 需 求, 只 係


當 局 視 若 無 睹, 其 實 村 巴 線 好 多 都 係 專 利 巴 士


線 同 鐵 路 線o既 漏 洞, 當 局 可 以 考 慮 比 村 巴 改


做 專 利, 或 者 開 巴 士 或 小 巴 線 滿 足 乘 客 需 求,


如 果 管 理 得 好, 保 留 村 巴 亦 冇 問 題. 當 局 一 味


打 壓 乘 客o既 乘 車 需 求, 根 本 就 冇 解 決 到 問 題.



Article 17: (Request 2)

之 前 政 府 委 託 的 顧 問 公 司 報 告 指 出, 若 使 用 鐵 路 為 主 的


運 輸 政 策, 最 終 只 會 令 私 家 車 及 鐵 路 得 益, 這 個 利 益 不


能 抵 消 造 成 市 民 不 便 的 不 良 影 響, 政 府 需 重 新 規 劃 有 關


政 策. 若 說 現 時 實 施 鐵 路 為 主 政 策, 實 在 有 點 保 留.





我 以 前 在 中 環 工 作 時, 一 到 下 班 時 間, 有 大 量 村 巴 違 章


上 客, 引 致 干 諾 道 中 嚴 重 塞 車 及 防 礙 專 利 巴 士 上 客. 因


此, 村 巴 有 必 要 作 適 當 管 制. 不 過, 運 輸 署 需 與 村 巴 營


辦 商 協 商, 以 免 星 期 五 慢 駛 事 件 重 演.





我 個 人 之 愚 見: 運 輸 局 應 視 巴 士 及 鐵 路 為 互 惠 服 務, 可


互 補 不 足 的 角 色, 像 新 加 坡 一 樣. 就 如 未 來 的 將 軍 澳 市


中 心, 將 會 有 渡 輪 碼 頭 興 建, 當 局 可 以 開 辦 由 將 軍 澳 至


港 島 的 快 速 渡 輪 服 務, 與 巴 士 組 成 策 略 聯 盟, 提 供 轉 乘


優 惠, 這 樣, 巴 士, 鐵 路 及 渡 輪 可 以 互 相 補 足, 互 惠 互


利.





欣 盛 的Eric



Article 17: (Request 3}

> FatfishZ (fatfishz@netvigator.com) said:


> 取 締 村 巴 服 務 的 唯 一 方 法 是 完 全 開 放 專 利 巴 士


> 市 場 , 任 何 公 司 , 只 要 有 經 驗 , 有


> 熱 誠 , 有 錢 , 而 市 場 有 需 要 , 就 可


> 以 開 專 利 巴 士 線 ! 到 時 可 能 會 見 到


> 雅 高 巴 士 在 赤 柱 種 柱 , AMS 在 馬 鞍 山


> 開 新 線 , 全 線 用 11.3m Trident ......


> 而 不 是 好 像 現 時 的 「 得 把 口 」 話 開 放 。


>


> 現 時 三 巴 已 經 賺 好 多 好 多 ,


> 取 締 村 巴 而 叫 三 巴 其 中 一 間 開 返


> 條 差 唔 多 的 專 利 路 線 只 是 會 令 三


> 巴 賺 得 更 多 , 不 公 平 之 餘 亦 令 競


> 爭 減 少 , 此 方 法 實 屬 不 堪 !





事 實 上 , 新 巴 同 城 巴 年 年 都 蝕 到 連 阿 媽 都 唔 認 得 ,


只 係 得 九 巴 賺 到 笑 , 何 來 「 三 巴 已 經 賺 『 好 多 好 多 』 」 呢 ?





AV381/HN8357





>


> 試 看 現 在 世 界 其 他 城 市 , 如 London ,


> Singapore , 邊 有 好 似 香 港 , 又 專 利 ,


> 又 非 專 利 , 又 綠 小 , 又 紅 小 噤 白 痴


> o架 ?


>


> 100% Sure 陳 老 細 唔 會 同 我 分 身 家 o既 FatfishZ



Article 17: (Request 4}

聽 起o黎 好 似 後 果 好 嚴 重, 但 係 如 果 乘 客 有


適 當o既 公 共 交 通 公 具 選 擇 而 放 棄 駕 車, 就


肯 定 係 好 事, 而 家 就 仲 差 好 遠.


最 奇 怪 都 係 新 界 出 九 龍 專 利 車 只 有 載 過 百 人


o既 大 巴 同 載 十 六 人o既 綠van, 如 果 交 通 需 求


o係 呢 兩 個 數 中 間, 乘 客 係 冇 車 坐o既. 村 巴


同 紅 小 就 係 服 務 呢D乘 客, 不 過 當 局 就 多 加


限 制 甚 至 係 想 取 締.






55991-1


Article 18:


回應:

[01|02|03]





Re: 願諒我當天不懂得珍惜, 知知任性 ...


前新巴88線常客2001 (kintak@netteens.net) at Sat May 13 21:09:35 CST 2000 said:
> 西 域 皇 太 子 (il2239@netvigator.com) said:


> 我 想 起di'ML','DL','DM','LM'....


> 就 想 起 當 年 既'LX'.


> 佢 地 行 了 幾 十 年 先 廢,


> 但DL就 比 人 遭 撻,


> ML同LM又 比 人 當 貨 物 咁 運 來 運 去...


>


> 如 果 顏 紳 士 仲 後 生,


> 中 巴 仲 存 在,


> 呢 批 車 一 定 過2010年!!!


> 而 市 面 上 又 何 只20架Carlyle同8架Marshall呢....


>


> 標 題 上 的 一 句 係 送 比 令 呢 間 潛 質 極 大 的 公 司 下 台 的 人...!





冇 錯 , 如 果 中 巴 今 日 仲 由 顏 老 先 生 掌 權 的 話 , 佢 一 定 好 過 新 巴 ! 看 顏 老 先 生 當 年 在 北 角 建 員 工 康 樂 中 心 、 員 工 宿 舍 等 等 !


發 展 柴 灣 區 巴 士 網 絡 , 但 後 生 仔 愛 搵 快 錢 , 地 產 是 最 快 的 , 也 難 怪 顏 小 姐 及 其 弟 弟 唔 做 巴 士 的 !



Article 18: (Request 1)

> 西 域 皇 太 子 (il2239@netvigator.com) said:


> 我 想 起di'ML','DL','DM','LM'....


> 就 想 起 當 年 既'LX'.


> 佢 地 行 了 幾 十 年 先 廢,


> 但DL就 比 人 遭 撻,


> ML同LM又 比 人 當 貨 物 咁 運 來 運 去...


>


Those DL's and ML's should have been retired at least


3 years ago.





Those LM's should have been LA's.





> 如 果 顏 紳 士 仲 後 生,


> 中 巴 仲 存 在,


> 呢 批 車 一 定 過2010年!!!





I thought the bus company also guaranteed to become


full A/C within 3 years, should its franchisee be


extended.





> 而 市 面 上 又 何 只20架Carlyle同8架Marshall呢....





When did VA62/64 and HK104 dided?


>


> 標 題 上 的 一 句 係 送 比 令 呢 間 潛 質 極 大 的 公 司 下 台 的 人...!





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 18: (Request 2)

算 啦 , 仲 有 好 多 巴 士 即 得 你 去 影 。 我 都 影 左 好 多 啦 , 仲


賣 左 唔 少 錢



Article 18: (Request 3}

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 巴 士 本 身 根 本 就 係 貨 物, 係 巴 士 製 造 廠 的 商 品.





係 巴 士 公 司 的 賺 錢 工 具






55962-1


Article 19:


回應:

[01|02|03]





有關九巴車隊和12A數問


巴士dot.com (wong01@netteens.net) at Sat May 13 10:53:58 CST 2000 said:
(1)本 星 期 二,本 人 發 現S3N86 (DN3748)行52M,車 頭


已 貼 上U廠 廠 徽,請 問 該 車 何 時 在 甚 麼 廠 調 去U廠?


(2)請 問S3BL269 (DY4043)是 否 已 甩 了59M掛 牌,


現 時 該 車 的 乳 豬 盤 是 否'空 空 如 也'?


(3)現 時12A有 邊 兩 部 冷 馬 行 走?煩 請 提 供 車 牌 和


車 隊 編 號!





謝 謝 幫 忙!!!!!!



Article 19: (Request 1)

> Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) said:


> At least AL59. Plus an 3+2 AV/AL61. See picture of AL59 tomorrow in my page.





係 一 部 舊AL(可 能 係59)加AV61.





>


> Anthony Lui


> Anthony's Bus Homepage


> http://drive.to/abh



Article 19: (Request 2)

> 輝 仔 (cscfng@comp.polyu.edu.hk) said:


>


> 係 一 部 舊AL(可 能 係59)加AV61.


>





12A掛 牌:


AL59 (EY 4052), AL66 (EZ 933) (Bridgestone Advertisement)!



Article 19: (Request 3)

> (1)本 星 期 二,本 人 發 現S3N86 (DN3748)行52M,車 頭


> 已 貼 上U廠 廠 徽,請 問 該 車 何 時 在 甚 麼 廠 調 去U廠?





這 部 車 在 數 年 前 已 調 到 上 水 廠,一 直 是 70X 的 掛 牌 車,


DN3748 現 在 是 70X 上 水 廠 唯 一 的 熱 狗 正 字 軌 車.


前 陣 子, DN3748 在 屯 門 總 修 做 維 修 及 年 驗,相 信 現 在


維 修 完 成 後, 客 串 一 下 屯 廠 線, 以 往 亦 有 不 少 上 水 廠 車


做 完 中 修 或 大 修 後 客 串 過 屯 廠 線.





> (2)請 問S3BL269 (DY4043)是 否 已 甩 了59M掛 牌,


> 現 時 該 車 的 乳 豬 盤 是 否'空 空 如 也'?





DY4043 甩 了 59M , 59M 改 用 了 吉 拿 偈 的 EA2933.





GZ5818/Tonio Tse






55959-1


Article 20:


回應:

[01|02]





Wah.....九巴踏足大潭道


PARANOiA (levi118@netteens.net) at Sat May 13 20:33:34 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 你 們 認 為 九 巴 的ADS適 唔 適 合 行 大 潭 道?





Wah.....九 巴 車 行 大 潭 道


如 果 清 明 重 陽 開 辦118S 海 隧 收 費 廣 場-柴 灣 墳 場,


kum果 陣 時 候ADS就 可 以 起 大 潭 道 一 展 所 長



Article 20: (Request 1)

> 東 區 人 (cechan318@aol.com) said:


>


> 應 該 適 合,因 為LM行 過.





If so, I would prefer AL/S3BL/AV serve Tai Tam Road. Why don't NWFB deploy 16XX/14XX/LA/VA/DA on 14?





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 20: (Request 2)

十 一 米 車 好 似 係 柴 廠 出 車 入 赤 柱 開 工 先 會 行 大 潭 道, 如


果regular service經 常 有 大 車 行 走 大 潭 道 未 必 負 荷 得


到.






55956-1


Article 21:


回應:

[01|02]





Re: Board Admin Question: Use of IE


Princess Mercuria (cj5581@netteens.net) at Sat May 13 20:32:28 CST 2000 said:
This is obviously and absolutely not the problem with Internet Explorer. Why do you think Internet Explorer is causing this problem anyway?





> 100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) said:


> I have one question regarding the use of Internet


> Explorer as the browser for HKBDB.


>


> As though I mostly use Netscape back home to post


> threads, where I do not have any problem, I do


> often find a problem posting threads using IE


> on HKBDB. (IE is the only browser being used in


> my company)


>


> My problem is, whenever I use IE to post threads,


> quite often when I knew I only press the 'submit'


> button once, my threads would appear twice on HKBDB.


>


> Can anyone please explain and offer a solution to


> my problem?


>


> Thank you very much.


>


> 100/911R/M1/300/917 Wong



Article 21: (Request 1)

Please note that you were saying 'whenever I use IE' you experienced this and that... well, anyway, the way I see it, it could be the problem with their computers. Because it has never happened to me or anybody I know using Internet Explorer 3.02, 4.0, 4.01, 5.0, 5.01.





> 100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) said:


> Please note I have never written anywhere such


> problem was the fault of IE, otherwise I would have


> talk to the M company.


>


> I just wanted to 'investigate' the problem as I only


> encounter such problem whenever I use IE from my


> office and retail shop, but definitely not Netscape


> at home.


>


> 100/911R/M1/300/917 Wong


> a Netscape supporter...



Article 21: (Request 2)

Yes, I wrote exactly such, though I have never stated


anywhere whether or not the problem was due to the


board or the browser company.





If you don't experience any problem, then you might


be correct regarding the computers at my work places.


Though I don't find the same problem happen for other


DB's.





100/911R/M1/300/917 Wong






56000-1


Article 22:


回應:

[01|02]






Re: 【相片】隸屬 'LU' 廠的 AV453


陳自愚 (carlysm@netvigator.com) at Sat May 13 17:21:33 CST 2000 said:
> GF1912 (scholes18@i-cable.com) said:


> 之 前 有 板 友 話 九 巴 有 o的 巴 士 同 時 貼 有 兩 個 廠 徽,


> 以 下 係 其 中 一 部:


>


>


>


>


>


>


> --


> GF1912


> The 60M Bus Page





係 咪 掛 牌 車??



Article 22: (Request 1)

不 錯, 是59X掛 牌.





S3M224



Article 22: (Request 2)

> 叻 ﹗ (letchan@netvigator.com) said:


>


> 定 係 造 馬 相 呀 ﹖





哈! 咁 你 不 如 教 下 我 幅 相 係 邊 一 部 份 造 馬?





張 相 係 如 假 包 換 架! 我 相 信 唔 少 屯 門 板 友 都 見 過 呢 部 車.





S3M224






55993-1


Article 23:


回應:

[01|02|03]





Re: 雙門三菱(前九巴 AP1)行粉嶺百佳線


FZ 6723 (wilsonptchan@ctimail3.com) at Sat May 13 18:28:07 CST 2000 said:
> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


> 雙 門 三 菱 FL5622 (前 九 巴 AP1)今 日 行 粉 嶺 百 佳 免 費 線,


>


> 我 見 到 嚇 左 一 驚... 因 為 部 車 通 常 行 九 龍.


>


> 部 車 車 頭 有 塊 牌 寫 百 佳 免 費 車(大 約 字 眼),並 有 上 水 藍


>


> 色 膠 牌 攝 在 車 頭. 部 車 在 11:33am,4:10pm 出 現 翠 麗 花 園.


>


> 平 時 該 線 都 係 用 普 通 的 旅 遊 巴,今 日 有 此 車,太 正 了.


>


> GZ5818/Tonio Tse





我 都 見 倒 ! 響3:30p.m.在 粉 嶺 百 佳 超 級 廣 場 門 口 出 現 !


我 都 嚇 了 一 跳 !(可 惜 我 沒 機 會 坐 !)


有 冇 人 坐 倒 ?





FZ 6723



Article 23: (Request 1)

Can you tell me the route details?





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 23: (Request 2)

>前AP1以 前 行 黃 埔 百 佳 線,但this route close 左,和 黃 埔 新 天 地 巴 士 合!



Article 23: (Request 3)

請 不 要 把 文 字 寫 在 有 > 符 號 的 一 行, 該 符 號 是 在 回 文 時 用 以 識 別 舊 文 的


Please don't type anything on the lines starting with a '>' sign. That sign is for identify last article.






55984-1


Article 24:


回應:

[01|02]





九巴AL59慘遭貼上AL56


你o既朋友: iBus (cityman@netteens.net) at Sat May 13 13:33:39 CST 2000 said:
小 弟 早 前 坐 九 巴AL59(12A冷 車 掛 牌 之 一),車 牌 為EY4052,但 該 車 貼 上 的 車 隊 編 號 為AL56,但 小 弟 後 來 翻 查 巴 士 書,才 發 覺 該 車 的 正 確 車 隊 編 號 為AL59,那 豈 不 是KMB有 關 工 作 人 員 把9和6也 搞 不 清?



Article 24: (Request 1)

> S3BL444,FV682 (50200190@plink.cityu.edu.hk) said:


> haha.......KMB always did this....


> 3AD become 3AV,


> also S3BL267 become S3BL276!!!


AA34 - become AM34


3AD46 - 3AV46


S3BL174 - S3BL1


>


> Sorry can'ttype Chinese at school!


Express Terminal?





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 24: (Request 2)

> 100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) said:


>


> Wah! From (low) floor to 'super high floor'!


>


>


> From Dragon to an Olympian!


>


>


> No comment...


>


>


> Don't see what's wrong for using English here on


> HKBDB and why boardmates need to apologize...


>


> 100/911R/M1/300/917 Wong


S3M155---S3M115 EF 107,車 頭 車 尾 都 係






55978-1


Article 25:


回應:

[01|02]





Re: 問路-馬鞍山-上村車場


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Sat May 13 12:56:56 CST 2000 said:
> G542 AV220 (taiwing@ihug.com.au) said:


> 想 問 下 由 馬 鞍 山 去 上 村 個 村 點 去 呢 ? ?


85K + 269D + 251M/54, alight at Ajax Pong.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 25: (Request 1)

> LA22 G542 AV220代 貼 (taiwing@ihug.com.au) said:


>


>


> 如 果 搭 火 車 去 大 埔 , 甘 又 點 去 呢 ? ?





65K in the morning. 64K and alight at Sheung Tsuen. Walk there.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 25: (Request 2)

講 朝 早 的 話,64P都 得!






55944-1


Article 26:


回應:

[01]





Re: Q. MacDonald Buses


3AV50 (kmb3av50@ctimail3.com) at Sat May 13 18:52:46 CST 2000 said:
> Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) said:


> Would you please write down all routes having buses with MacDonald whole body advertisement.


>


> Anthony Lui


> Anthony's Bus Homepage


> http://drive.to/abh





NWFB:


1020--104


1046--18


1180-M590/590A


3027--8P


3040--(我 影 過 佢 行106,8P)


3305L--15





KMB:


AV115--115


AV255--961


AV342--87A


AV363--113


AV487--3C


AV527--40


3AV79--69M


3AV105--118


3AV182--106


3AV187--690


3AV201--116


3AV208--5


3AV260--601


3AV265--269B


ATR5--691/98C


ATR32--1A


ATR84--271


ATR88--26


ATR91--98D


ATR115--87D


ATR122--81C


ATR132--107


ATR177--7


ATR185--182





希 望 可 以 幫 到 你 啦!


McDonald's ad.


香 港 巴 士 廣 告 網請 多 多 指 教


3AV50



Article 26: (Request 1)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> KMB:


> 271 ATR HY????


> 269B 3AV HE8049


> 961 AV HH9619


> 87D ATR115 JA684


> NWFB:


> 15 3???L


>


> I only know this...hope I can help you.


>


> GZ5818/Tonio Tse





尚 有 以 下 巴 士 上 了 此 廣 告:


AV-GW7052(115)


AV-HT7701(3C)


AV-HU8803(40)


3AV-HD8277(116)





暫 時 只 知 咁 多,煩 請 板 友 接 力.


有 錯 請 指 正






56058-1


Article 27:


回應:

[01]





Re: 紅磡碼頭巴士總站動向


紅磡巴士綱絡 (wong01@netteens.net) at Sun May 14 00:09:07 CST 2000 said:
> 欣 盛 的Eric (ericnet1@netvigator.com) said:


> 今 日 下 午 約 了 女 朋 友 在 紅 磡 碼 頭 巴 士 總 站, 當 我 到 達 的


> 時 候, 發 現 紅 磡 碼 頭 的 巴 士 坑 已 滿, 最 左 邊 是 新 巴 796X.


>


> 我 看 796X 線 最 遲 在 九 巴 天 北 新 線 265B (天 水 圍101區


> 至 紅 磡 碼 頭) 投 入 服 務 前, 便 要 撤 離 紅 磡 碼 頭 了, 而 且


> 據 新 巴 計 劃, 796X 線 會 延 長 至 九 龍 機 鐵 站 及 加 價 至


> $8.20.


>


> 有 錯 請 指 正


>


> 欣 盛 的Eric





796x延 長 至 九 龍 地 鐵 站,會 同 九 巴296D重 疊



Article 27: (Request 1)

> 2094 (p2094@hkiworld.com) said:


>


> 行 條 路 唔 同





點 行 法? 沿'繞 道'出 尖 東, 再 去 九 龍 站?






56049-1


Article 28:


回應:

[01|02]





Re: 路線歷史回顧---西柴灣角篇+問題


當年每天必搭30號放學的KMB員工家屬 (herbert@wingli.com) at Sat May 13 23:23:16 CST 2000 said:
> 孖 寶 (ch_wkw@stu.ust.hk) said:


> 根 據 香 港 年 鑑,第 一 條 路 線 竟 然 是 46B 荔 景 山-西 柴 灣 角!


> 之 後 便 是 39B 柴 灣 角(西)-荃 灣 碼 頭


> 但 當 地 鐵 荃 灣 線 通 車 後,39B變 成39M 柴 灣 角(西)-荃 灣 碼 頭


> 同 年30延 長 至 柴 灣 角(西),令 到 這 個 地 方 同 時 擁 有 兩 組 路 線


> 系 列(30系 和39系),這 情 況 是 在 荃 灣 區 甚 為 罕 見 的!


> 之 後 的 路 線 變 化:


> 83年 39A 開 辦:柴 灣 角(西)-荃 灣 碼 頭


> 87年 39A 變 成 循 環 線


> 89年2月 30X 開 辦:柴 灣 角(西)-黃 埔 花 園


> 90年 柴 灣 角(西)改 名 為 荃 威 花 園


> 92年 30 縮 短 至 荃 威 花 園-長 沙 灣


> (以 上 只 有 總 站 的 改 變)


>


> 如 有 錯 遺,敬 希 大 家 指 正!


>


> 問 題:其 實39B開 辦 之 前 是 否 曾 經 開 辦39 和39A呢?


> 因 我 找 不 到 有 關 資 料,而 且 不 用39和39A而 直 接 用39B


> 是 頗 為 不 尋 常 的





我 只 知 道 柴 灣 角(西)又 名 西 柴 灣 角,


當 年(1985)我 每 天 搭30放 學,由 佐 敦


道 碼 頭 上 車(總 站),車 頭 的 地 點 牌 是


寫 西 柴 灣 角,當 時 的30是 圓 頂 寶,班


次 亦 非 常 密,不 足10分 鐘 就 有 車,現


在 就.....



Article 28: (Request 1)

唔 夠 葵 盛 犀 利, 葵 盛 霸 了 34, 37, 38


直 至 荃 灣 西 / 深 井 開 線 才 讓 了 34 出 去


知 唔 知 230x 幾 時 開 ?


根 據 1973 年 個 路 線 表, 37 之 後 便 到 40 了



Article 28: (Request 2)

> 知 唔 知 230x 幾 時 開 ?





1992年6月1日





其 實 之 前31A於60年 代 己 經 以 柴 灣 角 道 作 為 總 站,但 不 知


道 在 那 裡,可 能 和 現 在 的 柴 灣 角 有 關 係 的






56013-1


Article 29:


回應:

[01|02]





Re: Want bus photos of Shatin 'K' routes


Metrobus A/C DP1932 (kinghoem@netteens.net) at Sat May 13 23:34:32 CST 2000 said:
> FD 5407/HJ 7143 (ctk.conan@i-cable.com) said:


> I want photos of Shatin 'K' routes like 80K, 81K, 82K, 83K, 85K, 86K, 87K, 88K and 287K.


> or give me the relevant homepage's address is ok.


>


81K--M10


http://www.geocities.com/kinghoem/81k-m10.jpg





88K--AA50


http://www.geocities.com/kinghoem/88k-aa50.jpg





兩 張 都 係 陳 年 舊 照......





> Thx everyone!


唔 使 客 氣


> Urgent!


>


> FD 5407/HJ 7143



Article 29: (Request 1)

http://home4u.hongkong.com/sports/carracing/lai99/temp/image/dw7549.jpg





N357



Article 29: (Request 2)

http://cmb337.simplenet.com/twisk/location/mos-1.jpg


http://cmb337.simplenet.com/twisk/location/mos-3.jpg






56012-1


Article 30:


回應:

[01]





Re: 今日有位新記car佬的惡行!


NWFB 1635 (refchan@netteens.net) at Sat May 13 20:43:35 CST 2000 said:
> 小 丸 子 新 巴84M常 客 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> 今 日 下 午 小 弟 係 金 鐘 搭 新 記rt.43X DM11,果 位 渣DM11 rt.43X的 新 記car佬 過 完 香 隧 後,他 竟 擔 大 包 天 不 駛 入


> 海 洋 公 園!!!幸 好 架rt.43X的 乘 客 係 冇 往 海 洋 公 園 客....


>


> 不 過,該 位 新 記car佬 不 依 行 車 路 線 行 法.....


>


> 84M 上!





唔 奇 ! 因 為43X司 機 好 醒 , 一 見 冇 人 在 海 洋 公 園 落 車 就 「 快 手 快 腳 , 走 為 上 著 」 避 免 海 洋 公 園 大 塞 車 , 因 為 入 唔 入 海 洋 公 園 , 一 轉 時 間 都 唔 會 改



Article 30: (Request 1)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 其 實 果 位 車 長 未 必 係 「 膽 大 包 天 」 , 專 登 唔 入 海 洋 公 園


> 或 者 係 一 時 忘 記 入 海 洋 公 園 呢 。





唔 出 奇 呀 !


或 者 個 車 長 係 替 更 , 一 時 忘 記 了 !





以 前88有 個 車 長 突 然 被 掉 去 做81, 他 竟 把81線 巴 士 行 上 清 風 街 天 橋 , 最 後 他 在 波 斯 富 街 上 番 勵 德  !






55992-1


Article 31:


回應:

[01|02]





Re: 307建議: 全面擴充, 幅蓋村巴服務範圍


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat May 13 19:47:59 CST 2000 said:
> 西 域 皇 太 子 (il2239@netvigator.com) said:


> 現 時, 307已 有 兩 條 路 線 (副 線 經 運 頭 塘),


> 我 認 為307應 變 成 以 下:


>


> 307 : 原 本 路 段 (6分 鐘)


> 307A: 富 亨+富 善 (10分 鐘)


> 307B: 運 頭 塘+大 埔 墟 (10分 鐘)


> 307C: 大 埔 頭 區 (10分 鐘)


> 307D: 大 埔 公 業 村+大 元 (15分 鐘)


>


> 將 大 埔 區 包 圍, 票 價$19 (村 巴 價),


> 擔 保 佢 唔 駛 做!!!





Based on certain conspiracy theory, you would first


need approval by those politicians who have been


'sponsoring' those non-franchised residential buses.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 31: (Request 1)

咁 太 和 村 呢?


我 每 日 必 須 要 由 太 和 村 返 中 環 返 工, 但 我 的 返 工&放 工 時 間 就 冇 307..


仲 有, 點 解 307 覆 蓋 範 圍(包 括 特 車)全 大 埔 區 都 有, 唯 獨 太 和 村 冇?


太 和 村 居 民 真 命 苦...





係 咪 因 為 有 火 車 站 關 係?



Article 31: (Request 2)

我 指 的 大 埔 頭 已 包 太 和 啦 ^.-


咁 重 要 點 會 睇 失~






56023-1


Article 32:


回應:

[01]





Re: 九鐵富豪B10M幾問.


EU5923 (stephenbutt@aol.com) at Sat May 13 20:12:54 CST 2000 said:
> Canon LF5 (wilson@isicmail.com) said:


> 如 題--


>


> 1.它 們 要 做COF(5年 大 驗)未?


>


> 2.除K1X,655外,行 甚 麼 路 線?


A52,


>


> 3.有 冇 九 鐵 富 豪B10M上 了 新 九 鐵 色?





>


> 4.九 鐵 富 豪B10M --401在 哪 裡?


不 定,A52,655....


>


> 唔 該 各 位 板 友 幫 忙!!


>


> Canon LF5


>


> ICQ:73002195



Article 32: (Request 1)

> GJ5466 (kmbgj5466@ctimail3.com) said:


> K2X都 有 行 過





一 落 地 就 行K2X啦


不 論B10M, olympian都 係 行K2X先






55989-1


Article 33:


回應:

[01]





希望政府取締村巴


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sat May 13 14:26:40 CST 2000 said:
> 查 篤 撐 ‧ 查 小 欣 (cityflyer@i-cable.com) said:


> 以 下 新 聞 跟 進 由 商 業 電 台 提 供:


>


> 公 共 巴 士 同 業 聯 會 不 排 除 會 採 取 更 激 烈 行 動[13/05 12:36]


>


> 村 巴 警 告 如 當 局 不 理 會 要 求 可 能 停 辦[13/05 13:48]








其 實 村 巴 罷 駛 , 最 後 受 害 者 應 該 係 乘 客 , 以 後 要 迫 乘 客


轉 搭 火 車 、 地 鐵 或 專 利 巴 士 。


到 時 如 果 假 設 由 港 島 往 北 區 , 只 可 以 被 迫 搭 地 鐵(或 巴


士)轉 火 車 , 無 得 選 擇 ; 而 且 地 鐵 同 火 車 都 係 多 人 搭 既


交 通 工 具 , 日 日 咁 迫 都 唔 係 辦 法 。





所 以 村 巴 發 動 罷 駛 係 非 常 不 理 智 既 做 法 , 因 為 直 接 影


響 民 生 。 所 以 我 覺 得 若 村 巴 再 罷 駛 發 生 好 似 昨 日 影 響


交 通 事 件 , 應 該 要 全 面 取 締 村 巴 。





P.S: 希 望 取 締 村 巴 後 , 可 考 慮 將373,373P增 加 下 午 班


次 就 好 囉 !





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 33: (Request 1)

> Patrick Siu (busstop@netvigator.com) said:


>


> 一 定 唔 會 : 政 府 一 定 會 迫 人 搭 地 鐵 轉 火 車 !


> 故 此 村 巴 不 能 取 締 。


>


> 想 政 府 唔 迫 人 搭 地 鐵 火 車 係 一 廂 情 願 。





我 諗 我 要 澄 清 :


當 然 不 希 望 村 巴 會 消 失 , 只 係 因 為 若 果 村 巴 再 有 呢 類 行


為 而 影 響 交 通 , 政 府 可 考 慮 取 締 村 巴 。





村 巴 既 作 用 係 彌 補 專 利 巴 士 不 足 , 不 過 , 我 諗 若 果 政 府


繼 續 發 展 鐵 路 而 忽 略 巴 士(我 覺 得 都 有 忽 略 , 如 果 睇 新


界 專 線 有 關 巴 士 投 訴 , 運 輸 署 都 經 常 勸 搭 火 車 地 鐵), 咁


樣 真 係 會 迫 人 搭 火 車 地 鐵 喇 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁






55979-1


Article 34:


回應:

[01]





Re: 支持 43C 轉兩味....


欣盛的Eric (ericnet1@netvigator.com) at Sat May 13 13:35:07 CST 2000 said:
> HC 2437 (hc2437@i-cable.com) said:


> 宜 家D 42A 真 係 好 疏, cut 左43c 加 落 42A 好 過!





有 冇 想 過 維 港 灣 商 場 快 將 啟 用, 到 時 又 大 把 人 搭43C!





九 巴 就 是 如 你 所 說, 想 將43C轉 兩 味, 但 遭 葵 青 區 議 員


強 烈 反 對 而 被 擱 置!





欣 盛 的Eric



Article 34: (Request 1)

> HC 2437 (hc2437@i-cable.com) said:


>


>


> 望 就 咁 望 喇!


> 不 過 起 碼 要 加 車 行 42A 喇!





我 估 到 青 欣 個d公 營 房 屋 起 好 入 伙 時,


九 巴 都 會 加d車 行42A o卦.





新 掛 牌 表:





九 巴6號





九 巴6C號





九 巴42A號






55976-1


Article 35:


回應:

[01|02]





Re: 【討論】巴士乘客又一惡行


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Sun May 14 00:37:10 CST 2000 said:
> 1409 Trident (aronkam@netteens.net) said:


> 話 說 星 期 四 , 我 在 正 街 坐40落 灣 仔 ?AXC SF3, 我 同 阿 爸 、 阿 妹 坐 在 右 邊 中 軸 , 係 後 面 有 三 個 男 人 , 鐵 三 角 咁 坐 係 車 尾 , 佢 ? 都 係 識 ? , 架 車 一 路 行 佢 ? 一 路 傾 偈 , 講 ? 內 容 都 冇 乜 ? , 都 係 傾 埋 ? 邊 個 邊 個 , 但 佢 ? ? 「 感 嘆 」 字 句 真 精 采 , 有 你 媽 媽 , 你 爸 爸 , 幾 乎 問 候 哂 人 全 家 , 由 柏 道 問 候 到 灣 仔 , 成 幾 廿 次 , 佢 都 唔 覺 得 唔 口 臭 , 攪 到 坐 係 佢 ? 隔 離 ? 都 走 路 , 我 唔 係 唔 俾 佢 ? 發 洩 , 但 車 上 有 細 路 可 能 會 學 壞 , 佢 ? 全 無 顧 忌 , 大 聲 到 全 車 都 聽 到 。


>


> 歡 迎 討 論 !


>


> 1409 Trident





睇 你 篇 文 好 似 玩 填 充 題 , 唔 好 打 造 字


得 唔 得 ?





Christopher



Article 35: (Request 1)

Did you know someone just got fined for using foul


language at certain railway company?





Indeed, those bus companies on Hong Kong Island have


rules (15 for green and 21 for yellow respectively)


prohibiting passengers not to disturb others, including


the use of foul language.





Though such rule does not exist for the white bus


company, probably because its own staff who often


take 606/224M at Kowloon Bay do so anyway.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 35: (Request 2)

有D人 係 咁,下 下 爆 粗,都 唔 知 好 嬲 定 好 笑.





P.S.切 勿 用 造 字





九 巴 超 豪68X






55975-1


Article 36:


回應:

[01]





Re: 一段來自蘋果日報的消息


電腦王子 (shwong@chevalier.net) at Sat May 13 18:28:41 CST 2000 said:
> N.W.F.B.VA14 (adwel272@hkstar.com) said:


> 以 下 一 段 消 息 是 來 自 蘋 果 日 報 新 聞 網:


>


> 新 冷 氣 巴 配 鎚 仔 策 安 全





唔 知 大 家 有 無 留 意,而 家 行60Xo既AMN上 層 車 頭


(甚 至 全 車 都 係)無 裝'鎚 仔'?



Article 36: (Request 1)

> Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) said:


> Do you think the hammer can replace the emergency exit in the upper saloon? Then buses like newer batches of Volvo Olympians and Volvo Super Olympians in SBS can serve Hong Kong.





唔 同,鎚 仔 只 係 太 平 門 以 外 的 另 一 種 逃 生 方 法,


此 終 都 以 太 平 門 為 主,所 以 好 似 新 加 坡 咁 封 太 平 門


係 現 在o來 講 係 咪 得law!!





橙 色 一 個 巴






55973-1


Article 37:


回應:

[01|02]





〔今日九巴〕贈版友


輕鐵敵人 (l.t.s.e@ismart.net) at Sat May 13 11:40:59 CST 2000 said:
我 現 有 多 本 下 列 期 數 的 過 時 〔 今 日 九 巴 〕 , 欲 贈 予 有


興 趣 之 版 友 。 我 將 會 在 明 天2000年5月14日 星 期 日


上 午10時 正 , 在 屯 門 屯 青 里 新 屯 門 中 心259C巴 士


總 站 免 費 派 發 , 派 完 即 止 。 如 果 各 位 想 預 留 某 一 期


〔 今 日 九 巴 〕 , 請 盡 快 電 郵 比 我 。 多 謝 支 持 !


3,5,28-30,32-37,39-44,46,48,49,51,56,60,62



Article 37: (Request 1)

> WingKit (dennis_wong@attmysite.com) said:


>


> 有 個 提 議, 倒 不 如 把 舊 今 日 九 巴 有 趣 的


> 內 容scan了 然 後 放 上 網? 那 麼 大 家 都 可


> 看 到 了! ^_^


>


> 但 希 望 出 版 人 不 會 太 計 較 這 些 舊 刊 物 的


> 板 權 啦.


你 想 睇d乜 野 內 容 呀?



Article 37: (Request 2)

例 如 車 務 會 議 中 提 出 關 於 各 款 車 型 的 投 訴


和 改 善 措 施, 新 車 型 介 紹, 對 外 的 活 動 等.





記 得 以 前 看 過 一 期 是 介 紹S3BL1的(當 年 她


是 新 車), 說 她 加 速 力 強 轉 彎 靈 活 等, 至 今


仍 印 象 深 刻.





但 當 然 那 些 職 員 升 遷 通 告 的 便 不 需 要 囉!





^_^






55970-1


Article 38:


回應:

[01]





Re: 新巴1008已更上了新廣告


SF31真係唔駛死........ (w9269@hkstar.com) at Sat May 13 12:27:46 CST 2000 said:
> N.W.F.B.VA14 (adwel272@hkstar.com) said:


> 本 人 今 早 在 旺 角 準 備 返 公 司 時.見 到 部1008已 經 由2000年


> 新 巴 換 上 了 新 的 全 車 廣 告,廣 告 的 內 容 就 看 不 清 楚,車 尾 有 一 個


> 英 文 字'PREVIEW'今 天 行 駛 路 線:112





依 架 車 已 上 左 關 於WEB CRIME既 廣 告...........


黃 巴 士........昨 日 行641.........


SF31透 過 司 傅 口 中 得 知 上 左 一 兩 日JAR^_^



Article 38: (Request 1)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 是 不 是 政 府 的 廣 告?





應 該 唔 係 , 今 日 遠 遠 見 到 架 車 , 見 到 個 廣 告 和113九 巴 架


HN6704個REVIEW雜 誌 一 樣 。





新 廣 告 多 到 不 得 了 , 驚 影 唔 晒 的


丁 蟹 VA55






55964-1


Article 39:


回應:

[01|02]





Re: 徵相


VA64 (kc09936@kc.hkcampus.net) at Sat May 13 14:55:43 CST 2000 said:
> 巴 士dot.com (wong01@netteens.net) said:


> 各 板 友 現 時 有 冇 新 巴 前LM改 裝 後,和 九 巴 熱 狗


> 康 偈 蘭,龍 和 都 城 的 相 片?若 果 有,希 望 你 能


> post D相 上 黎 同 大 家 分 享!


> 謝 謝 幫 忙!!!!!!





新 巴101網 頁有 新 巴 前LM改 裝 後 的 相 片 。


歡 迎 參 觀!








Article 39: (Request 1)

康 偈 蘭





Photo pages 32, 42-47


,龍


11m





都 城


DR137&138





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 39: (Request 2)




S3BL399 EK734 -- 70X 上 水 廠 S2 字 軌 掛 牌 車





如 想 睇 更 多,本 人 誠 邀 你 到70X 網 頁


網 頁 內 的 路 線 資 料, 有 北 區 及 大 埔 各 線 用 正 車 的 相 片.





GZ5818/Tonio Tse






55960-1


Article 40:


回應:

[01]





Re: ME命不久矣?


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat May 13 10:56:02 CST 2000 said:
> FWCFD (nelpian@start3.com) said:


> 呢 幾 日ME成 了71B字 軌 ,(有 裝 八 仔)仲 上 埋BANNER, 而71K


> 則 換 入S3M及S3BL,ME是 否 命 不 久 矣 ?





未 必, 現 在 還 有 不 少 平 治 在 屯 門 做 中 修,


我 諗 唔 會'有 入 無 出'掛 :p


自 9/5/2000 , 有 關 平 治 的 調 動:


70 甩 六 部 平 治, 改 用 S3M,如:ED4027,EF8865


70K 用 原 70 掛 牌 平 治


71B 轉 用 平 治


74A 甩 4 部 平 治 , 改 用 S3N DN1784,DN645,DX2813,?





71K 用 S3N,S3BL 可 能 係 暫 時 性 ,替 去 左 屯 廠 的 掛 牌 車.


前 日 亦 見 有 平 治 行 71K.





GZ5818/Tonio Tse



Article 40: (Request 1)

I do agree that all ME are on the verge of being withdrawn. The reason for this, as you can see it appears that ME are now being replaced by a couple of years younger types like S3M, S3BL and S3N. Furthermore, if you could remember that as early as 1 year before the introduction of full air-con. service on 68M and 68x. ME had already been replaced by S3M on 68M and 68. I believe that it is a tell tale sign that ME would not last very much longer.






55957-1


Article 41:


回應:

[01]





Re: Fleetline一問


NWFB4001 (oxball@netteens.net) at Sat May 13 13:44:42 CST 2000 said:
> 不 良 牛&Jessie AL118 (gordonjt@ihug.com.au) said:


> 想 問 聲 中 巴 的XF同LF﹐ 九 巴 的2D邊 幾 部 設 有 風 油[車 太]﹐ 風 手 掣 ﹖





XF及LF全 部 都 有 風 油 軑, 但LF1-30原 裝 是 沒 有


風 油 軑, 它 們 的 風 油 軑 是 才 後 來 加 裝 的.


>


> 而SF2-31是 否 架 架 都 有 以 上 兩 款 設 備 呢 ﹖





應 該 係.





> 而 九 巴 的 長Fleetline(即D666-1115)是 否 全 部 都 沒 有 風 油[車 太]呢 ﹖


冇 錯





NWFB4001



Article 41: (Request 1)

> 而 九 巴 的 長Fleetline(即D666-1115)是 否 全 部 都 沒 有 風 油[車 太]呢 ﹖





No, they do not have.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






55954-1


Article 42:


回應:

[01]





Re: 紅色有頂ML到了...


不良牛&Jessie AL118 (gordonjt@ihug.com.au) at Sat May 13 09:56:50 CST 2000 said:
> The Mole-AN7 (lv83@optusnet.com.au) said:


> 如 題,請 按 下 面--


> MLs (WITH ROOFS) in Australia


>


> 究 竟 有 冇 上 錯 船?莫 非 這 些ML來 悉 尼 做 有 頂 觀 光 巴?


>


> The Mole-AN7





以 我 的 觀 點 ﹐ 只 有 幾 個 可 能 性 ﹕


第 一 ﹕ 黎 澳 洲 做 零 件 ﹐ 即 係 會 拆(相 信 新 記 唔 會 識 分 邊 一 架 做 生 意 ﹐ 邊 一 架 做 零 件)


第 二 ﹕ 做 有 頂 觀 光 巴 士 ﹐ 正 如 你 所 說


第 三 ﹕ 做 校 巴 ﹐ 從 而 進 軍 澳 洲 載 客 巴 士 服 務(正 如 當 年Stagecoach進 軍 澳 洲 一 樣)


第 四 ﹕ 做 普 通Route Service


第 五 ﹕ 做 租 車 生 意





據 聞 該 貼 文 者 今 天 帶 備 相 機 到 了Port Botany影 它 們 ﹐ 今 晚 不 知 有 沒 有 相 睇 呢 ﹖



Article 42: (Request 1)

據City Sightseeing 的 工 作 人 員 講 , 拆 零 件 的 正 系ML2


一 部





G542 AV220






56055-1


Article 43:


回應:

[00]





Re: 問已拆'℅l窗的前中巴VA.


超奧再現720! (cotquean@netvigator.com) at Sun May 14 00:16:17 CST 2000 said:
> LA11 Shing (b493332@hkstar.com) said:


>


> 仲 有 VA41 , VA43 , DA56 .


>


> LA11 Shing .





VA 42(今 日 行42)






56053-1


Article 44:


回應:

[01]





Re: 金MAN一問


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Sun May 14 00:08:13 CST 2000 said:
> G542 AV220 (taiwing@ihug.com.au) said:


> 想 問o下D金MAN是 在 上 水 上 金 色 還 是 在 德 國 上 金 色 呢 ? ?


> G542 AV220





新 車 是 在 九 巴 廠 房 上 金 色 , 而 該 三 十 部


車 在 德 國 時 是 沒 有 車 身 的 , 全 數 在 荷 蘭


裝 嵌 。





Christopher



Article 44: (Request 1)

忘 記 了Berkhof是 荷 蘭 的 。 。


再 問-這 批MAN是 在 可 時 到 港 的 , 為 可 無 人 見 到 呢 批 車


入 屯 門 廠 呢 ? ?





G542 AV220






56051-1


Article 45:


回應:

[01]





Lance 重返 238X ?!


235Fans (svgarsf@netvigator.com) at Sat May 13 22:36:15 CST 2000 said:
小 弟 剛 才 (大 約 9:30pm) 在 長 沙 灣 道 見 到


AN12 (FR 667) 行 238X





我 想 它 是 臨 時 抽 調 出 來 的,


不 是 回 歸 238X 字 軌 行 列.



Article 45: (Request 1)

> VA48,2102 (mirage13@netvigator.com) said:



> Isn't AN12 and 1x have to run 238x before going back



> to the depot?



>



> VA48,2102







FR667 (AN12)基 本 上 於 每 天 晚 上 都 會 行 走 一 程 238X的 , 由 中 港 碼 頭 到



海 濱 花 園 , 回 來 是 否 走 便 不 知 道 了 。AN12 是 110 的 掛 牌 字 軌 車 。











--怪 物



怪 物 的 巴 士 世 界



怪 物 交 通 討 論 區



本 文 使 用 《 香 港 巴 士 討 論 區 閱 讀 程 式 》 貼 文



詳 情 請 參 閱 http://monsterbus.uhome.net/HKBDB/






56043-1


Article 46:


回應:

[01|02]





麥當勞巴士分頁及大相,電子牌躉大相


【 HKBEC 網頁廣告】 (joskklee@deloitte.com.hk) at Sat May 13 21:41:20 CST 2000 said:
香 港 巴 士 展 覽 中 心」 本 週 更 新 如 下 :


(因 夜 晚 有 節 目 , 故 比 一 般 更 新 時 間 提 早 兩 小 時 。)





1 「每 週 大 相」 本 週 更 新 :


  ‧ 九 巴 麥 當 勞 廣 告 山 寨 躉 ATR5 (皇 后 大 道 中) ;


  ‧ 九 巴 電 子 牌 都 普 躉 ATR196 行 走 路 線 68x (長 沙 灣 道) 。





「 麥 當 勞 廣 告 巴 士 」 分 頁


  加 入 相 片 共 6 張 , 包 括 :


  ‧ 新 巴 3305L 行 走 路 線 15 (皇 后 大 道 中) ;


  ‧ 新 巴 3040 行 走 路 線 82 (柴 灣 道) ;


  ‧ 新 巴 1146 行 走 路 線 18 (會 議 道) ;


  ‧ 九 巴 AV487 行 走 路 線 3c (彌 敦 道) ;


  ‧ 九 巴 3AV265 行 走 路 線 269B (匯 翔 道) ;


  ‧ 九 巴 ATR132 行 走 路 線 107 (田 灣 海 旁 道) 。





九 巴 「Dennis Trident」 分 頁


  加 入 相 片 共 7 張 , 包 括 :


  ‧ ATR88 行 走 路 線 26 (漆 咸 道 南) ;


  ‧ ATS18 行 走 路 線 84M (亞 公 角 街) ;


  ‧ ATS8 行 走 路 線 86A (南 昌 街) ;


  ‧ ATR179 行 走 路 線 104 (非 營 業 中) (海 港 政 府 大 樓) ;


  ‧ ATR72 行 走 路 線 107 (海 隧 收 費 廣 場) ;


  ‧ ATR3 行 走 路 線 112 (漆 咸 道 南) ;


  ‧ ATS32 行 走 路 線 264M (青 衣 站) 。








預 計 下 次 更 新 日 期 : 二 ○ ○ ○ 年 五 月 廿 一 日





歡 迎 參 觀 。





HKBEC




Article 46: (Request 1)

請 問 ATR5 本 月 是 691 第 幾 車 呢? 前 車 及 後 車 分 別 是 甚 麼?





謝 謝.





ATR2



Article 46: (Request 2)

>   ‧ ATR179 行 走 路 線 104 (非 營 業 中) (海 港 政 府 大 樓) ;





The hyperlink of this photo is linked to the Duple Metsec Trident on 101.


Please correct it, thanks! :)





N357






56035-1


Article 47:


回應:

[01]





Re: DC19是否退役?


Metrobus A/C DP1932 (kinghoem@netteens.net) at Sat May 13 22:44:34 CST 2000 said:
> ^_^SF4^_^ (dg2896@netteens.net) said:


> 如 題!





我 星 期 四 先 搭 過 佢 行309,咁 快 就'消 失'左?



Article 47: (Request 1)

I saw it served on 110 several days ago, not sure


about today.





100/911R/M1/300/917 Wong






56019-1


Article 48:


回應:

[01]





Re: 新巴第三屆乘客聯絡小組最後一次會議


前新巴88線常客2001 (kintak@netteens.net) at Sat May 13 20:56:16 CST 2000 said:
> LV123 (wkywong@net.polyu.edu.hk) said:


> 新 巴 第 三 屆 乘 客 聯 絡 小 組 最 後 一 次 會 議


> 將 於 5 月 2 5 日 舉 行 , 由 於 最 近 小 弟 較


> 忙 , 暫 時 未 定 下 任 何 議 題 , 若 各 位 板 友


> 有 意 見 者 希 望 盡 量 提 供 予 小 弟 , 謝 謝 .


請 代 本 人 問 問 新 巴 是 否 想 放 棄 柴 灣 區 之 路 線 ?


日 日 都 改 線 ,84由 好 變 唔 好 ! 都 唔 知 佢 想 做 乜 !





請 問 多 條 ! 點 解 新 巴 要 鑑 生 做 死88?


做 數 俾 東 區 區 議 會 睇 , 將 原 在88的 車 長 調 去 做 士 啤 !


0個D車 長 都 差 不 多4、5張 野 , 仲 迫 佢 地 做 士 啤 。 新 巴 不 仁 !





一 次 過 問 埋 , 到 底 新 巴 仲 要 在 柴 灣 搞 幾 多 手 腳 ?


再 愈 做 愈 衰 的 話 , 請 轉 達 我 的 話 : 「 新 巴 摺 啦 ! 」



Article 48: (Request 1)

1. 希 望 新 記rt.13落 部 份 雙 層 巴 士!


2. 希 望 新 記 能 開 辦 一 條 西 區<-->海 怡 半 島 巴 士 線,


途 經 域 多 利 道!


3. 希 望 新 記 研 究 乘 車 月 票 可 行 性!


4. 提 議 新 記 只 在 三 分 一 路 線 加 票 價!


5. 希 望 新 記rt.682能 盡 快 改 全 日 行 走!








Thank you!





84M 上!






56015-1


Article 49:


回應:

[01|02]





有關一巴士交通意外


GK9398 (stephenbutt@aol.com) at Sat May 13 19:02:16 CST 2000 said:
以 下 是 擇 錄 自TVB.COM


屯 門 巴 士 撞 貨 櫃 車6人 傷





<本 網 訊>屯 門 公 路 發 生 雙 層 巴 士 與 貨 櫃 車 相 撞 意 外 。 一 架59X雙 層 冷 氣 巴 士 , 駛 經 屯 門 公 路 出 九 龍 方 向 近 屯 門 角 時 , 在 中 線 與 一 架 貨 櫃 車 相 撞 , 巴 士 上3男3女 受 輕 傷 , 送 往 屯 門.





Is this bus are EW7507(AD36)?


Is 59X?


because i saw this bus車 頭 損 毀,and i 害 怕 我see 錯


If i see wrong,please tell me



Article 49: (Request 1)

今 日14:30pm,係 西 九 龍 快 速 公 路 往 香 港or觀 塘 交 界,


一 架 往 銅 鑼 灣 的 城 記rt.E11 2274,撞 倒 一 架 深 黑 色 私 家


車,更 撞 倒 一 架 貨 車!另 到 西 九 龍 快 速 公 路 往 香 港 方


向 嚴 重 擠 塞.架 城 記rt.E11 2274車 頭 損 毀,架 黑 色 私


家 車 嚴 重 損 毀,架 貨 車 則 撞 至 彈 去 右 線!











84M 上!



Article 49: (Request 2)

係 呀,今 早 我 見 到 宗 車 禍,有 個 警 言 用 路 障 個 牌 黎 掃


玻 璃 碎,而 架 車 就 車 頭 四 塊 玻 璃 及 上 層 左 邊 第 一 塊 都 碎 左!





3AV50






56027-1


Article 50:


回應:

[01]





Re: 暴 (曝) 光相


Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) at Sat May 13 20:33:20 CST 2000 said:
> GL1489 (gl1489@start3.com) said:


> 因 我 未 影 過ar,可 以 教 一 教 我ma?THX!!!





你 是 指 用 慢 快 門 夜 晚 影 巴 士 相 嗎?



Article 50: (Request 1)

yes~~咁 用 咩ar?






55982-1


Article 51:


回應:

[01]





Re: Many DM disappeared today


前新巴88線常客2001 (kintak@netteens.net) at Sat May 13 21:22:45 CST 2000 said:
> DL (ss78k@netteens.net) said:


> My friend phoned me this morning that he had saw


> a lot of DM in Siu Sai Wan.Morever,many Dart and


> 33XXL and few LV on rt.8 today.


>


> DL


有 部 在84



Article 51: (Request 1)

唔 係ar ma,我 未 影NWFB色 架,邊 道 有 得 影






55971-1


Article 52:


回應:

[00]





Re: 請問九巴何時開始有九巴仔?


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Sat May 13 12:44:02 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 九 巴 何 時 開 始 有 九 巴 仔?





From KMB official pamphlets, 3 May 1999.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






55963-1


Article 53:


回應:

[01]





Re: 城巴有富豪B10M上了全車身廣告


2A/DL13暗西怪客 (ngamsai99@ctimail3.com) at Sat May 13 11:06:15 CST 2000 said:
> 風 子 (nwfbva63@netvigator.com) said:


> 該 巴 士 是1274,廣 告 是AXA國 衛 保 險.


> 今 早 見 它 行60R.這 應 是 城 巴 首 架


> 富 豪B10M髹 上 全 車 身 廣 告.





嘩 , 城 巴 跳 飛 機 果 然 嚴 重~


小 弟 在 大 約2周 前 在 金 鐘 見 到 這 巴 士(亦 已 油 上 此 廣 告)



Article 53: (Request 1)

上0左 好 耐lor !






55961-1


Article 54:


回應:

[00]





Re: [路線建議]重開6B(美孚至黃大仙)


????? (stephenng@globalsources.com) at Sat May 13 11:13:04 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> [路 線 建 議]重 開6B(美 孚 至 黃 大 仙).


> 美 孚 開 途 經:長 沙 灣 道,通 州 西 街,青 山 道,大 埔 道,白 埔 街,長 沙 灣 道,彌 敦 道,旺 角 道,西 洋 菜 南 街,亞 皆 老 街,太 子 道 西,太 子 道 東,彩 虹 道,大 成 街 及 東 頭 村 道.


> 黃 大 仙 開 途 經:東 頭 村 道,沙 田 坳 道,彩 虹 道,天 橋,太 子 道 東,太 子 道 西,亞 皆 老 街,彌 敦 道,長 沙 灣 道,大 埔 道,元 州 街,興 華 街,長 沙 灣 道 及 荔 枝 角 道.


> 服 務 時 間:


> 美 孚 開:0550<---->0040


> 黃 大 仙 開:0535<---->0010


> 班 次:6<---->15min





What is the reason for this suggestion?





> 全 程 收 費:$3.5(熱)/$4.7(冷)


> 西 洋 菜 南 街 往 黃 大 仙:$4.2(冷)


> 彌 敦 道(近 太 子 地 鐵 站)往 美 孚:$4.2(冷)


> 用 車:4部S3V,6部3ASV,6部ATR


>


> 其 他 相 應 改 動 措 施:


> (1)將2A路 線(美 孚 至 樂 華)回 復 舊2A路 線 版 本(蘇 屋 至 樂 華).


> 服 務 時 間:


> 蘇 屋 開:0555<---->0045


> 樂 華 開:0530<---->0000


> 班 次 維 持6至15分 鐘 一 班.


> 收 費,用 車 維 持 不 變.


> 於 亞 皆 老 街(近 先 達 廣 場)加 設 八 達 通 卡 轉 車 服 務,收 費 方 式 如 下:


> (A)蘇 屋 往 美 孚 方 向:


> (i)2A(熱)轉6B(熱)=免 費


> (ii)2A(熱)轉6B(冷)=加0.7


> (iii)2A(冷)轉6B(熱)=扣0.5


> (iv)2A(冷)轉6B(冷)=免 費


> (B)美 孚 往 蘇 屋 方 向:


> (i)6B(熱)轉2A(熱)=免 費


> (ii)6B(熱)轉2A(冷)=加0.7


> (iii)6B(冷)轉2A(熱)=扣0.5


> (iv)6B(冷)轉2A(冷)=免 費


> 註:乘 客 必 須 利 用 八 達 通 卡 於 九 十 分 鐘 內 轉 車,現 金 支 持 車 費 恕 無 優 惠.


>


> (2)將9路 線(坪 石 至 尖 沙 咀 碼 頭)取 消 途 經 黃 大 仙 巴 士 總 站.






55949-1


Article 55:


回應:

[01]





【剪報】地鐵優惠招巴士埋怨毀諾


VA64 (kc09936@kc.hkcampus.net) at Sat May 13 09:07:16 CST 2000 said:
以 下 文 章 來 自 今 日(13/5/2000)蘋 果 日 報:





地 鐵 優 惠 招 巴 士 埋 怨 毀 諾



Article 55: (Request 1)

所 以 , 商 場 上 那 會 有 道 德 ?


承 諾 過 的 都 可 以 「 算 數 」 , 何 況 九 巴 從 沒 承 諾 不 會 或 放 棄


開 辦 來 往 屯 門 至 北 區 的 點 對 點 路 線 ?





N357






56043-1


Article 56:


回應:

[01]





[貼相] 九巴 2A 用十二米


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat May 13 21:06:19 CST 2000 said:









頭 先 睇 番 自 己 以 前 個 網 頁 (名 稱 為 70X 網 頁 唐 樓 版,已





不 開 放), 望 到 有 呢 張 2A 用 3AV 的 相 , 因 為 之 前





有 板 友 話 未 見 過 2A 用 十 二 米 , 所 以 專 登 貼 出 來.





現 在 我 的 70X 網 頁 已 沒 有 這 張 相 了.





GZ5818/Tonio Tse



Article 56: (Request 1)

> *澳 洲 巴 士 大 王 (ausbus@optushome.com.au) said:


> I have got 3AV50 doing it...


>


>


>


> *澳 洲 巴 士 大 王





多 謝 好 圖 !





十 分 懷 念 仍 以 蘇 屋 做 總 站 的 2A ......





更 懷 念 在 3AV50 後 面 的 112, 此 情 不 再 ......





老 翻 以 前 417 兄 的 說 話 :





蘇 屋 巴 士 總 站 永 在 我 心


3N 禽 獸 2A 伴 我 成 長





風 間 火 月 到 此 一 遊





原 本 去 打 聖 戰 , 不 過 最 後 都 係 坳 底 靜 雞 雞 鬆 人 ! :P






55948-1


Article 57:


回應:

[00]





Re: SF4行乜線?


ME16 (leyland@ismart.net) at Sat May 13 16:09:10 CST 2000 said:
> ^_^SF4^_^ (dg2896@netteens.net) said:


> 如 題!THX!





今 日 行43X






55941-1


Article 58:


回應:

[01]





[長文]村巴之我思我想


橙色一個巴 (orangebus@i-cable.com) at Sat May 13 03:00:53 CST 2000 said:
今 日 睇 新 聞 講 村 巴 慢 駛,結 果 搞 到 中 環 大jam,


我 個 人 覺 得 村 巴 慢 駛 係 合 理,但 手 法 錯 誤,


因 為 對 市 民 不 便 只 會 做 成 反 後 果.....





其 實 從 今 次 事 件 中 令 我 覺 得 香 港 的


巴 士 公 司(包 括 村 巴)應 聯 手 做 一o的 事 令


政 府 明 白 不 斷 對 巴 士 施 壓,例 如cut條,cut站


只 會 做 成 不 必 要 的 後 果....





其 實 村 巴 的 作 用 都 係for一o的 無 巴 士 到


或 者 巴 士 唔 會service的 地 區 提 供 服 務,


村 巴 作 為 巴 士 的 輔 助 工 具,如 紅 綠 小 一 樣.





而 且 近 年 來 乘 客 對 交 通 需 求 經 已 改 變,


可 能 多o左 人 住 新 界,要 他 們 乘 火 車 地 鐵,


雖 然 可 以 快 捷 到 達 目 的 地,但 係 全 程 都 要 企,


於 是 他 們 情 願 搭 車 程 長,但 唔 係 企 得 咁 辛 苦


的 火 車,而 且 佢o地 可 以 係 架 車 上 面 睡 覺,


形 成 村 巴 有 咁 的 發 展 空 間.......





但 面 對'空 氣 污 染','交 通 阻 塞','鐵 路 為 主'的


政 策 下,村 巴 經 已 成 為 受 害 的 一 群 人,然 而 政 府


在 今 次 對 村 巴 所 做 只 希 望 能 夠 改 善 交 通,但 結 果


只 表 現 出 政 府 的 官 員 沒 有 一 點 專 業 知 識,試 想 想,


點 可 能 要 求 村 巴 只 在 港 島 有3個 上 落 站 呢??


難 過 真 叫 人 由 中 環 再 轉 車 落 灣 仔 咩!!真 係


'不 准 百 姓 點 燈,只 許 州 官 放 火'--村 巴 只 可 有3站,


但 高 官 就 可 以 亂 泊 車--.....





歡 迎 討 論


橙 色 一 個 巴



Article 58: (Request 1)

都 係 果 句 : 香 港 特 區 政 府 腐 朽 已 極 , 推 翻 可 也 。





心 淡 的 Patrick Siu


路 線 238X 巴 士 網 頁






56059-1


Article 59:


回應:

[00]





Re: CTB88R是否改路


2700 (raymond19@ctimail3.com) at Sun May 14 00:34:04 CST 2000 said:
> NWFB 3333L JK 5927 (refchan@netteens.net) said:


> 今 日 晚 上 七 時 四 十 五 分 在 海 隧 見 到 一 架88R往 中 環 他 不 應 是 行 東 隧 的 嗎





88R在 非 繁 忙 時 間 改 行 了 獅 隧,窩 打 老 道 和 紅 隧.





2700






56060-1


Article 60:


回應:

[00]





Re: 村巴編號一問


KMB員工家屬 (herbert@wingli.com) at Sun May 14 02:09:53 CST 2000 said:
> 巴 士 佬 (ml27da12@netteens.net) said:


> 請 問 村 巴 路 線 編 號 點 編?


> 甚 麼 是HR 同 NR, 咁 通 宵o個D點 計?





我 只 知 道 村 巴 或 非 專 利 巴 士 路 線 號 碼 都 是


冠 以R字 尾,城 巴 有 條N89R通 宵 線.






56057-1


Article 61:


回應:

[00]





Re: 歌曲改編--不容錯失(村巴編)


235M (rickywk@start3.com) at Sat May 13 23:45:40 CST 2000 said:
> #只 知 跟 你 越 接 近


> TD 感 覺 越 震 撼


> 誰'cut車'


> 誰'cut站'


> 沒 有 沒 有 沒 有 問


> (這) 感 覺 越 震 撼


> 乘 客 刻 骨 銘 心


> 完 全 沒 有 幸


> 又 申 笨 令 我 氣 憤


>


> Repeat^


>


> 這 一 張 大 橫 額


> 全 屬 司 機 風 格


> 像 你 心 聲 自 畫


> 而 其 他 巴 士 上 的 乘 客


> 流 露 對 塞 車 絕 對 極 度 火 滾


>


> Repeat#,^,#,^,^


>


> 橙 色 一 個 巴





呢 段 最 正!擒 日 真 係 俾 村 巴 玩 殘,坐o係 架935 AV到 越 坐 越 火 滾!





好 火 滾o既235M






56044-1


Article 62:


回應:

[00]





回應:你地最後一次坐DL係幾時呢?


超豪檸少.5048 (nichlas@netvigator.com) at Sat May 13 23:32:10 CST 2000 said:




> LV33 (hhshhl@ctimail3.com) said:



> As title, DL已 經 全 部 脫 離 載 客 行 列.



> 你 地 最 後 一 次 坐 他 們 係 幾 時 呢?



> 你 地 又 對 他 們 有 何 評 價?



>



> LV33



> ___________________________________________________________



> 明 晚(14/5)9:00將 播 映「 少 年 梁 祝 」大 結 局,敬 請 留 意 。







晌1999年12月18日 坐DL48行94A



部 車 表 現 比 以 前 行2A/8差 好 多 啦 !



但 係 都 好 好 力 , 上 利 東 時 後 面 部5XX就 唔 多 掂 啦







所 以 最 後 , 我 部 代 表 車 都 要 轉 做 超 豪.....







超 豪 檸 少 .5048



ICQ:53261307







P.S. 亞 視 今 次 夠 精 明 , 唔 囉 梁 祝 打 肥 姐......






56041-1


Article 63:


回應:

[00]





回應:請問九巴的車身有幾多種顏色?


怪物 FP4320(AN5) (hansmui@netteens.net) at Sat May 13 23:16:04 CST 2000 said:




> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:



> 請 問 九 巴 的 車 身 有 幾 多 種 顏 色?







熱 狗 : 紅 色 , 米 色 , 黑 色



冷 馬 : 紅 色 , 白 色 , 黑 色







--怪 物



怪 物 的 巴 士 世 界



怪 物 交 通 討 論 區



本 文 使 用 《 香 港 巴 士 討 論 區 閱 讀 程 式 》 貼 文



詳 情 請 參 閱 http://monsterbus.uhome.net/HKBDB/






56040-1


Article 64:


回應:

[00]





Re: 70K Benz之旅


FV 6099 (foxtrot@ctimail3.com) at Sat May 13 23:10:39 CST 2000 said:
> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


> 今 日 坐70K之Benz(ME), 係 一 部DF8120。 唔 知 係 咪 而 家


> 既ME載 客 量 較 以 前 少 呢 , 所 以 見 架 車 抵 上 水 火 車 站 時 ,


> 有 乘 客 用 上 車 門 落 車 。


>


> 但 係 依 本 人 所 見 , 好 多70K掛 牌 之ME都 好 多 人 搭 。


>


> 我 搭DF8120時 , 較 以 前 用S3M,S3N行70K都 好 好 多 , 至 少


> 在 起 步 同 埋 車 速 方 面 , 都 較 以 前 既S3M,S3N為 快 。


>


> 順 帶 一 提 :DF8120乳 豬 盤 已 有70K資 料 , 睇 來 已 成70K


> 掛 牌.....


>


> P.S: 再 講 宗 巴 士 意 外(似 乎 今 日 太 多 巴 士 意 外)


> 今 朝 聽 一 位70X車 長 講 , 話 天 馬 苑(龍 翔 道)有 一 架 行 走


> 70X之 巴 士 , 被 尾 隨 既 車 輛 撞 尾 。


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~


> 我 的 巴 士 網 頁





今 早 小 弟 撘 車 返 學 一 出 獅 隧 口,便 看 見 龍 翔 道 塞 車 的 龍 尾,


排 在 車 龍 尾 的89B,已 排 在 獅 隧 落 龍 翔 道 口,差 點 塞 回 獅 隧


內..






56038-1


Article 65:


回應:

[00]





Re: 尋車


做隻出位的馬仔 (lin.wong@ismart.net) at Sun May 14 01:51:32 CST 2000 said:
> 紅 磡 巴 士 綱 絡 (wong01@netteens.net) said:


> AV420


> AV427


> AV428


> AV429


> AV425


> AV421


> AV422---K 95 插 蘇


>


> AL150---K SPARE


> AL147


> AL127---S






56036-1


Article 66:


回應:

[00]





先指正你!


前新巴88線常客2001 (kintak@netteens.net) at Sat May 13 21:17:28 CST 2000 said:
> 紅 磡 巴 士 綱 絡 (wong01@netteens.net) said:


> 本 人 朋 友 說 張XX成 日 都


> 打 電 話 滋 擾 小 弟 朋 友


> 可 過 本 人 朋 友AV378說


> 張XX改 了 很 多 巴 士 花 名


> 例 如870反 車


> LV5霧 煙 等 等


> 不 過 其 他 事 方 不 便 說


>


> 如 果 想 討 論 張XX的 事


> 請 用ICQ42544619


>


> 紅 磡 巴 士 綱 絡 字


第 一 , 你 打 錯 了 自 己 個 名


係 「 網 」 唔 係 「 綱 」





第 二 , 張xx成 係 咩 人 ? 咁 乞 人 憎 、 做 咁 低 俗 的 事 , 打 電 話 騷 擾 人 咁CC!





56031-1



Article 67:


回應:

[00]





Re: 電子躉會否行北區路線?


3AD18HH5004 (cy146060@cy1.hkcampus.net) at Sat May 13 23:04:41 CST 2000 said:
我 估270A全 日 後 或276P都 可 能 有 些 機 會 呢 !






56030-1


Article 68:


回應:

[00]





Re: 問新巴1010的行蹤及其到站時間?


nwfb720 (paultung@hknet.com) at Sat May 13 23:35:52 CST 2000 said:
> 前 新 巴88線 常 客2001 (kintak@netteens.net) said:


> 我 日 後 希 望 影 新 巴1010千 嬅 廣 告 , 請 提 供 其 行 蹤 及 到 港 島 區 的 站 時 間 !


> 謝 謝 !





在111,多 數16:30在 中 環 出 現.






56028-1


Article 69:


回應:

[00]





Re: 在西灣河點去黃廠?


愛上93K既LF293 (lui94955@lui.hkcampus.net) at Sat May 13 20:23:44 CST 2000 said:
> 前 新 巴88線 常 客2001 (kintak@netteens.net) said:


> 我 希 望 在 日 後 去 黃 廠 影NEOPLAN及FIRST BUS的LM及ML, 在 西 灣 河 點 去 黃 廠 呢 ?


> 請 教 路 !





好 簡 單,搭77/99一 程 去 到(99快d)





愛 上93K既LF293






56026-1


Article 70:


回應:

[00]





Re: 問追星集網址


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat May 13 20:27:19 CST 2000 said:
> S3BL103 (syleung@glink.net.hk) said:


> As title~





http://i.am/hksbp





GZ5818/Tonio Tse






56021-1


Article 71:


回應:

[01]





新巴用單層巴仔行港島線的先兆。(新巴乘客必睇!)


前新巴88線常客2001 (kintak@netteens.net) at Sat May 13 20:17:41 CST 2000 said:
從 經 濟 學 角 度 看 新 巴 近 日 對2、2A、8等 路 線 的 派 車 方 法 , 是 加 價 的 先 兆 。





因 為 新 巴 會 稱 這 些 路 線 有 用 單 層 巴 士 的 必 要 , 把 雙 層 巴 士 推 進 車 廠 小 修 , 製 造 錯 覺 予 乘 客 新 巴 不 夠 巴 士 用 , 故 必 須 加 價 買 新 車 。 在 新 巴 加 價 後 , 再 用 雙 層 大 巴 士 去 載 客 , 讓 乘 客 看 到 新 巴 在 加 價 後 真 的 有 「 做 番D野 」 ! 但 其 實 可 能 亦 只 是 沿 用 的 雙 層 巴 士 。





當 然 , 可 能 今 年 新 巴 加 價 時NEOPLAN已 到 港 了 !



Article 71: (Request 1)

你 所 講 的 是 陰 謀 論,和 經 濟 學 好 像 沒 有 關 係






56018-1


Article 72:


回應:

[01]





3BL模型


肥明 (klc22958@klc.hkcampus.net) at Sat May 13 19:35:04 CST 2000 said:
今 日 去80M睇 巴 士 模 型,看 到 有 架3BL模 型.


但 唔 知 道 是 那 間 出 的.


這 是 手 辦 還 是corgi,EFE的?



Article 72: (Request 1)

手 辦, 人 地 寫 明 的!


104 嘛 ~






56011-1


Article 73:


回應:

[00]





Re: LV4,LV13,LV15大多行乜線?


紅磡巴士綱絡 (wong01@netteens.net) at Sat May 13 18:42:35 CST 2000 said:
> ^_^SF4^_^ (dg2896@netteens.net) said:


> 如 題!





LV4,13,15今 日 全 部 行81


如 果 明 天 影 在8號 或 者84號 找 一 找


大 多 數 行84多






56009-1


Article 74:


回應:

[00]





Re: 司機三柴變無柴???


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat May 13 20:45:52 CST 2000 said:
> BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) said:


> 小 弟 今 日 去 尖 碼 , 發 現 一 位 駕 駛8號 的 車 長 , 編 號(4???)。 兩 星 期 前 他 是 三 柴 的 , 但 今 日 發 現 他 的 制 服 上


> 竟 然 一 柴 都 無!


> Why?





可 能 車 長 唔 記 得 帶.


我 聽 過 有 d 一 柴 車 長 問 人 借 三 柴 來 帶,


亦 有 車 長 明 明 係 三 柴 , 特 登 去 帶 二 柴(正 常 升 柴 後


要 交 回 舊 有 的 肩 章)


不 過,聽 車 長 講 話 遲 些 冬 季 開 始 轉 制 服 後,車 長 不 用 帶


肩 章,即 我 們 睇 唔 到 車 長 係 幾 多 柴.


另 外, 新 請 的 月 薪 車 長 是 沒 有 肩 章 的.





GZ5818/Tonio Tse






56006-1


Article 75:


回應:

[01]





沙田區88系路線問題~


Leon (laichunman@ctimail3.com) at Sat May 13 17:17:12 CST 2000 said:
唔 該 哂 各 位 板 友, 替 小 弟 解 答 沙 田 區 路 線 問 題,


因 為 板 友 太 多,容 我 在 此 向 各 位 說 聲:「 多 謝 」^_^~





我 又 有 一 個 沙 田 區 路 線 問 題 麻 煩 大 家:


其 實 沙 田 區 的88系 是 如 何 的??


我 有 以 下 三 個 版 本,


一.


88 沙 田 墟 <--> 小 瀝 源


88A 沙 田 墟 <--> 顯 田





二.


88 沙 田 火 車 站 <--> 小 瀝 源


88A 大 圍 <--> 何 東 樓


88B 顯 徑 <--> 大 圍





三. 由3AD46兄 提 供


88 沙 田 墟 -- 小 瀝 源


88A 沙 田 墟 -- 顯 田


88B 大 圍 -- 何 東 樓





以 上 版 本 究 竟 如 何 演 變?


後 期 是 否 重 整 為 現88K?



Article 75: (Request 1)

呢 個 正 確





八 二 年 五 月 為 配 合 沙 田 至 九 龍 火 車 電 氣 化 ,


88同84合 併 為


84K: 小 瀝 源--穗 禾 苑


88A同88B合 併 為


88K: 顯 田--何 東 樓(晚 間 班 次 為 大 圍--何 東 樓)






56996-1


Article 76:


回應:

[01]





[投票結果]三號幹線投票站[你認為那個巴士網頁是最好的??]


九巴超豪68X (ip28@netvigator.com) at Sat May 13 15:29:13 CST 2000 said:
因 本 人 的 電 腦 在 四 月 廿 六 日 中 了CIH病 毒,導 致68X網 站 一 度 停 止 服 務,而 在 電 腦[死]之 前,舉 行 緊 的 三 號 幹 線 投 票 站[你 認 為 那 個 巴 士 網 頁 是 最 好 的]題 目,結 果 如 下:





25票 HKBDB


3票 hkpbdb


25票 70X Homepage


25票 The Bus Homepage


25票 30X Buspage


25票 巴 士 狂 熱


25票 Hong Kong Bus Exhibition Centre


5票 7M Non-AC Bus Page


13票 30號 巴 士 網 頁(30 Bus Page)


2票 竹 園1號 巴 士 總 站


13票 64M巴 士 網 頁


20票 Bus Square


3票 巴 士 迷 世 界


18票 香 港 巴 士 總 站


18票 港 島 巴 士 網 頁


2票 祥 華 巴 士 路 線 專 輯


8票 三 號 幹 線68X網 頁


2票 269B巴 士 網 站


7票 巴 士 資 訊 網


7票 619 Bus Page


3票 961巴 士 網 頁


總 票 數 為274票





以 上 全 部 由 各 網 友 所 投 票 出 來 的,希 望 各 網 主 不 要 對 投 票 結 果 耿 耿 於 懷.





九 巴 超 豪68X啟



Article 76: (Request 1)

唔 耿 耿 於 懷 就 假 啦 !


原 來 荃 景 圍 網 友 的 網 頁 水 準 一 般 都 比 小 弟 的 高 !





(本 文 無 影 射 , 請 有 關 人 士 不 要 介 意)





Patrick Siu


路 線 238X 巴 士 網 頁






55990-1


Article 77:


回應:

[00]





Re: 相紙會否影響Scan相的質數嗎?


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat May 13 15:25:31 CST 2000 said:
> G542 AV220 (taiwing@ihug.com.au) said:


> 本 人 的 網 頁 , 大 部 份 的 相 片 都 是 使 用 絨 面 紙 的 ,


> 那 會 否 影 響Scan相 的 質 數 嗎 ?


>


> 如 果 系 使 用 絨 面 相 紙 ,Scan相 時 有 咩 要 注 意 呢 ? ?


>


> 搭 單 問--想 問 下 香 港 有 邊 間 曬 相 鋪 系 有 絨 面 紙 供 應 呢 ?


> G542 AV220





你 可 以 試 下 用 非 絨 面 相 紙 scan 下, 睇 下 效 果 係 咪 會 好


d . 一 般 來 講,非 絨 面 相 紙 scan 得 靚 既 話,係 可 以 做 到


張 相 scan 出 來 後 有 光 澤.





GZ5818/Tonio Tse






55987-1


Article 78:


回應:

[00]





Re: (改篇歌曲)容祖兒的逃避你


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat May 13 14:41:29 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 逃 避 你 卻 又 用 熱 狗 行 城 隧 巴 士 線


> 只 知 道 九 巴 從 未 轉 全 冷


> 逃 避 你 轉 全 冷 又 遠 得 很


> 而 我 始 終 不 想 再 搭 因 為 夏 季 將 會 就 快 來 臨





恕 我 直 言,首 歌 你 改 得 是 有 意 思,


但 D 音 好 似 唔 係 咁 岩.


無 論 如 何, 也 多 謝 你 首 歌.





GZ5818/Tonio Tse






55983-1


Article 79:


回應:

[00]





Re: 請問九巴3BL18是哪條線的掛牌?


Ricky Chan (95098987d@polyu.edu.hk) at Sat May 13 18:37:35 CST 2000 said:
> 你o既 朋 友: iBus (cityman@netteens.net) said:


> As the title.


> PS:昨 天(12/5)見 到 它 行1A,但 該 車 卻 掛


> 「 歡 迎 使 用 八 達 通 」,我 懷 疑 它 是 否 是26號 的 掛 牌.





不 錯, 3BL18 是 26 的 掛 牌 車






55980-1


Article 80:


回應:

[00]





Re: 什麼是聰明巴士?


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Sat May 13 13:05:17 CST 2000 said:
They are small electrically operated buses built by Dennis for KMB. Click here for more details.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






55969-1


Article 81:


回應:

[01]





九巴荔廠康偈車和BL14數問


巴士dot.com (wong01@netteens.net) at Sat May 13 11:33:17 CST 2000 said:
本 人 想 知 道 現 時 九 巴 有 多 少 部 康 偈 熱 狗 在 荔 廠?


若 果 知 道 的 話,煩 請 各 板 友 提 供 車 隊 編 號,車 牌,


和 屬 甚 麼 路 線 的 掛 牌!


九 巴 的BL14 (DA110)是 否 己 由K廠 轉 到L廠?


若 果 係,BL14在K廠 時 屬 甚 麼 路 線 的 掛 牌?


Thank You Very Much!!!!!!



Article 81: (Request 1)

> 本 人 想 知 道 現 時 九 巴 有 多 少 部 康 偈 熱 狗 在 荔 廠?


S3BL402 - 2E





> 九 巴 的BL14 (DA110)是 否 己 由K廠 轉 到L廠?


I think so. But I cannot believe. I saw it served Tai Hang Tung Road in private about 2 weeks ago.


> 若 果 係,BL14在K廠 時 屬 甚 麼 路 線 的 掛 牌?


In th beginning: 108 (Mild Seven Whole body adverisement)





After ADS came, ....


Then it served 17, sometimes 7B.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






55968-1


Article 82:


回應:

[00]





Re: 提提你:LV4,13明日到期


ML29/VA53/5055 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) at Sat May 13 11:40:56 CST 2000 said:
> ML29/VA53/5055 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) said:


> LV4和LV13在2000年5月14日(明 日)到 期,今 日 可 能 在81或84線,要 搭 要 影 的 快 手!


> ML29/VA53/5055


另 外,LV15亦 於5月15日 到 期,要 影 要 搭 快 手!


ML29/VA53/5055






55967-1


Article 83:


回應:

[00]





Re: [報紙圖片]巴士海


ML33/LV116/JC2309 (terencechan@ctimail3.com) at Sat May 13 11:29:08 CST 2000 said:
> DL33/DM14 (bwflc026@mail4.ed.gov.hk) said:


> 請 按,要 按 入 要 聞 內 才 可 看 到,不 過 圖 片 太 小 了,要 看 大 圖 片 就 買 一 份 明 報 吧!圖 片 內 有 多 部 新 巴,九 巴 及 城 巴,我 看 到 的 巴 士 有:


> 新 巴:3305L


> 城 巴:588,609


> 我 真 希 望 各 位 村 巴 司 機 不 要 再 鬧 事 了!


> DL33/DM14





在 三 色 台 新 聞 中 還 可 見 到 DA95 行 M21 !






56063-1


Article 84:


回應:

[00]





找尋巴士?


傑B仔愛上ATR1 (atr1.ryan@i-cable.com) at Sun May 14 02:08:31 CST 2000 said:
BL8是 否77K的 字 軌 車


ME1是 否71K的 字 軌 車


BL11是 否54的 宇 軌 車


因 為 本 人 上 星 期 日 去 影 他 們


都 不 見 他,他 們 是 否 還 在 此 線.


THANK YOU






56062-1


Article 85:


回應:

[00]





新模型消息


威廉皇子 (wailap@netvigator.com) at Sun May 14 01:30:13 CST 2000 said:
據 消 息 人 仕 透 露, 五 月 至 六 月 期 間,





Corxi 會 出 前 中 巴DS6 模 型,





極 有 可 能 是AXC 的 相 同 版 本?





另 外, 又 會 有PD501





CXM 將 會 推 出 豪 華 版SF,





又 係 同AXC 相 同?





嘩, 豈 不 是 模 型'如 有 雷 同, 實 屬 巧 合'?





教 我 同 其 他 模 型 愛 好 者 如 何 去 取 捨 呢?






56061-1


Article 86:


回應:

[00]





57M有女司機(手查)


MONKEY (limankai@start3.com) at Sun May 14 01:25:35 CST 2000 said:
今 晚 搭57Mo既DX4333,車 一 埋 站,見 到 的 竟 然 是 女 司 機,手 車 唔 算 慢,但 車 上 斜 時,佢 唔 會 轉 波,攪 到 部 車 好 慢,o係 平 路 就(手 查)得o唔 錯!






56056-1


Article 87:


回應:

[00]





[TBH廣告]五月Banner廣告選輯,九巴金躉廣告


Edward Hong (edhong@netvigator.com) at Sat May 13 23:39:30 CST 2000 said:
The Bus Homepage 更 新:





1. 五 月Banner廣 告 選 輯 — 共12張 相





包 括:


1143 Bossini


425 Moiselle


AD62 鷹 星 保 險


AD87 決 戰 紫 禁 之 顤


ADS235 mov3.com


AL109 麗 都 婚 莎 攝 影


ATR30 股 票 一 線 牽 — 國 華 商 業 銀 行


ATR144 和 記 0080


AV164 鷹 星 強 積 金


AV166 東 鐵 羅 湖 班 次


AV3 Vinda 廁 紙


AV93 一 家 之 鼠






2. 九 巴 金 躉 廣 告 — 共3張 相





包 括:


ATR24 Alcon 隱 形 眼 鏡 藥 水


ATR84, 122 麥 當 奴 早 餐






2. 每 周 相 片:


即 日 新 廣 告: 1008, Review 及 AD63, 信 安 強 積 金












歡 迎 進 入: http://home.netvigator.com/~edhong/bus








The Bus Homepage


Edward Hong






56054-1


Article 88:


回應:

[00]





3AD重返27?!


傑B仔愛上ATR1 (atr1.ryan@i-cable.com) at Sat May 13 23:24:01 CST 2000 said:
今 晚 在 順 利 看 到 一 架3AD行27,請 問 是3AD幾?


3AD是 否 重 返27?


看 到3AD行 重 返 27 感 到 開 心 的 傑B仔






56050-1


Article 89:


回應:

[00]





[牆紙大相]電子板躉、前白後藍信安強積金及全黃Review新廣告


AV381/HN8357 (lvin@netteens.net) at Sat May 13 22:32:35 CST 2000 said:
[牆 紙 大 相]電 子 板 躉 、 前 白 後 藍 信 安 強 積 金 及 全 黃Review新 廣 告





今 次 大 相 為


--ATR196行68X


--AV71行115, 上 信 安 強 積 金 廣 告


--3011行115, 上Review廣 告





歡 迎 參 觀~竹 園 1 號 巴 士 總 站











AV381/HN8357






56047-1


Article 90:


回應:

[00]





[網頁廣告]城巴色,九巴椅的雙層Man大相


愛上93K既LF293 (lui94955@lui.hkcampus.net) at Sat May 13 22:10:12 CST 2000 said:
新 巴 西 隧 快 線970網 頁 本 週 大 相 為:


城 巴 色,九 巴 椅 的 雙 層Man大 相(此 相 片 由 好 友 阿 偉 提 供,謹 此 致 謝)





另 小 弟 將 於 兩 至 三 日 內 加 入 於 五 月 十 一 日 影 的 多 部ML,


SF31及LM相 片 到 本 網,敬 請 留 意








PS:請 問 新 記 鄧 普 頓 廣 告 巴 是 否 有 深 藍 色 版 本?


如 有 請 提 供fleet no.給 小 弟,唔 該!


但 小 弟 只 見 有 紅,青,紫 色 版 本





歡 迎 參 觀








本 網 的 新 網 址:


http://www.nwfb970.2000c.net





新 巴 西 隧 快 線970網 頁 網 主 愛 上93K既LF293啟






56046-1


Article 91:


回應:

[00]





大量DM在小西灣車場


VA47(笑傑) (hj2127@netvigator.com) at Sat May 13 21:58:14 CST 2000 said:
小 弟 今 天 到 小 西 灣 一 遊,發 現 大 量DM在 小 西 灣 車 場.


有 大 約14部.


o甘DM會 不 會 不 續 牌 或 好 像ML突 然 退 役?








十 分 擔 心 的


VA47(笑 傑)






56042-1


Article 92:


回應:

[00]





問廣告:


做隻出位的馬仔 (lin.wong@ismart.net) at Sat May 13 21:40:17 CST 2000 said:
有2部 巨 龍 上 左 一 個 強 積 金 廣 告,


行110,234x


車 牌:FD1755,JC369?


問 此 車 上 左 廣 告 幾 久?






56039-1


Article 93:


回應:

[00]





巴士平常談﹕週末塞車效應


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Sat May 13 21:30:31 CST 2000 said:
昨 日 黃 昏 發 生 的 村 巴 慢 駛 事 件 , 一 度 令 中 環 、


灣 仔 一 帶 的 交 通 陷 入 癱 瘓 狀 態 。 有 職 業 司 機 就


曾 經 向 我 透 露 , 港 島 各 大 商 業 區 的 路 面 情 況 ,


通 常 在 星 期 五 都 會 比 較 擠 塞 。 遇 著 類 似 昨 日 發


生 的 慢 駛 行 動 的 話 , 該 區 的 交 通 就 必 然 會 受 阻


得 更 為 嚴 重 。





那 到 底 何 解 中 環 一 帶 的 路 面 , 在 星 期 五 很 多 時


會 比 較 擠 塞 呢 ﹖ 要 解 決 這 個 問 題 , 又 有 何 方 法


呢 ﹖






56033-1


Article 94:


回應:

[00]





求金MAN攝960在建生到站的時間


屯門人 (dennisko@ctimail3.com) at Sat May 13 21:04:02 CST 2000 said:
大 家 都 知60X掛 牌 車 會 攝960,


金MAN亦 不 例 外,求 金MAN攝960在 建 生 到 站 的 時 間 。


多 謝 板 友 幫 助






56032-1


Article 95:


回應:

[00]





[廣告]香港仔巴士總站


NWFB 1635 (refchan@netteens.net) at Sat May 13 20:51:12 CST 2000 said:
香 港 仔 巴 士 總 站 現 在 起


停 止 更 新


直 至六 月 十 七 日





六 月 十 七 日 我 會 加 入四 篇「 巴 士 愛 情 小 說 」 及 「 香 港 仔 巴 士 總 站 地 圖 版 」 主 頁





香 港 仔 巴 士 總 站 站 長


3302L(1635)






56029-1


Article 96:


回應:

[00]





[廣告]香港巴士網頁轉車站更新


通Lee (shuhang@netvigator.com) at Sat May 13 20:18:38 CST 2000 said:
各 位 板 友 ﹕





香 港 巴 士 網 頁 轉 車 站 於5月13日 作 出 更 新 ,


除 版 面 有 少 少 修 正 外 , 亦 把 本 站 所 設 之 橫 額 交 換 區


的 橫 額 , 改 為 顯 示 於 本 站 版 面 之 上 面 , 希 望 增 加 其 功 效 。


請 各 網 主 們 從 速 加 入 吧 !





香 港 巴 士 網 頁 轉 車 站 工 作 群


2000年5月13日














56022-1


Article 97:


回應:

[00]





急問新舊線


BusPort.com (alhlamhk@ctimail3.com) at Sat May 13 20:07:19 CST 2000 said:
1)問 愉 景 灣 巴 士


愉 景 灣<->東 涌


愉 景 灣<->機 場


收 費/編 號/用 車


另 時 峰 及 海 藍 居 入 伙 後 有 冇 新 線





2)新 巴 哪 兩 條 將 軍 澳 巴 士 線 於 地 下 鐵 通 車 時 重 組 及 重 組 後 行 車 路 線






56020-1


Article 98:


回應:

[00]





72通告一則


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Sat May 13 20:05:23 CST 2000 said:
由 五 月 十 五 日(星 期 一)o既 上 午 十 時 半 起,於 黃 竹 街o既 巴 士 站 將 會 由 目 前 基 隆 街 路 口 前 後 移 至 基 隆 街 及 汝 洲 街 之 間o既 一 段 黃 竹 街,敬 請 留 意!






56017-1


Article 99:


回應:

[00]





[每週牆紙]Metrobus S3M204


SillyBus (m1@jsas.org.hk) at Sat May 13 19:20:04 CST 2000 said:


↑ 按 圖 進 入 ↑



http://drive.to/bus






56016-1


Article 100:


無回應:

[00]





網頁廣告:追星集更新


Leslie Chan (neoplan@ismart.net) at Sat May 13 19:02:16 CST 2000 said:
追 星 集最 新 加 入 廣 告:





Bossini Time for leisure ( 謝 霆 鋒 )


六 福 珠 寶 ( 楊 寶 玲 )


鷹 星 保 險 強 積 金 年 老 篇 ( 楊 千 嬅 )


鷹 星 保 險 強 積 金 年 青 篇 ( 楊 千 嬅 )


Bossini Me and my bossini Jeans 合 唱 版 (謝 霆 鋒 )


www.e-mag.com.hk ( 葉 佩 雯, 古 天 樂, 陳 慧 琳, 張 柏 芝 )


香 港 寬 頻 一 字 banner ( 黃 家 駒 )





另 加 相 片:


Bossini Me and my bossini Jeans 霆 鋒 solo 版 (謝 霆 鋒 )


VX Power 電 池 ( 李 燦 森 )


香 港 寬 頻 T-banner ( 黃 家 駒 )





歡 迎 參 觀!





Leslie Chan






56014-1


Article 101:


無回應:

[00]





嘩嘩嘩!新巴司機係馬鞍山「冇黃管」呀?


新巴680司機 1081(HY2053) (trident@hkabc.net) at Sat May 13 18:43:27 CST 2000 said:
新 巴 司 機 係 馬 鞍 山 真 係 「 冇 黃 管 」!


有 位 楂680的 新 巴 司 機(當 然 不 是 我 ^_^)公 然 係 楂 車 期 間 拿 起 手 提 電 話 傾 電 話!仲 傾 得 好happy, 離 譜!!!車 上 有 數 名 乘 客 , 簡 直 妄 顧 乘 客 安 全 。 唉...........


睇 黎 新 巴 要 多 些 派 人 去 馬 鞍 山 特 擊 檢 查 喇!





(至 於 係 邊 個 我 就 不 便 透 露 , 以 免 該 司 機 失 業 。)





新 巴680司 機 字


P.S.如 果 想 睇 新 巴Centroliner造 馬 相 , 請E-mail至trident@hkabc.net給 我!






56010-1


Article 102:

無回應:

[00]





[網頁廣告]更新巴士相片,加入黑夜特輯 (有N8P!).


ADS70 (ads70.kmb@sbc.hkcampus.net) at Sat May 13 17:57:48 CST 2000 said:
[網 頁 廣 告]坑 口(北)巴 士 互 聯 網 更 新,在 專 題 巴 士 相 片 內,


加 入 黑 夜 特 輯,內 附N8P,N121,N122,N8...


另 外,還 加 入83號 路 線 特 輯.


坑 口(北)巴 士 互 聯 網




Http://hello.to/ads70










56007-1


Article 103:


無回應:

[00]





有關86C&86P


Leon (laichunman@ctimail3.com) at Sat May 13 17:30:45 CST 2000 said:
回 應 之 前 的 板 友:


86C早 上 仍 不 入 恆 安,86P仍 繼 續 服 務,兩 線 沒 有 大 變 動






56005-1


Article 104:


無回應:

[00]





[板務]板上時間比標準時間慢了半小時


豐巴 (simong@netvigator.com) at Sat May 13 17:16:23 CST 2000 said:
致 板 主:


板 上 時 間 比 標 準 時 間 慢 了 半 小 時,


希 望 板 主 盡 快 修 正,謝 謝!





(本 文 張 貼 的 正 確 時 間 為17:44)






56004-1


Article 105:


無回應:

[00]





8號DC顯溫情


豐巴 (simong@netvigator.com) at Sat May 13 17:11:28 CST 2000 said:
今 早 我 乘 搭8號 往 銅 鑼 灣,來 了 架DC,幸 好


尚 有 少 量 座 位.巴 士 去 到 麗 池 已 經 要 企.





當 架 車 去 到 北 角 新 都 城,有 個 唔 太 識 路 的


家 庭 上 車,坐 在 車 頭 附 近 的 乘 客 見 狀,


便 讓 位 給 他 們,使 他 們 去 到 目 的 地 便 可


快 些 下 車.





接 著 架 車 行 到 維 園 對 面 的 巴 士 站,幾 位


上 了 年 紀 的 女 士 上 車,讓 位 的 情 況 再 次


的 重 現 一 次.





這 程 車 使 我 親 身 感 受 到 現 在 的 乘 客 依 然


是 很 有 人 情 味,仍 肯 為 別 人 而 付 出.


當 然,這 程 車 亦 使 我 親 身 試 過8號 用DC的


擠 迫 和 上 落 困 難 的 感 受.





豐 巴






56003-1


Article 106:


無回應:

[00]





尋人~


Leon (laichunman@ctimail3.com) at Sat May 13 17:09:29 CST 2000 said:
今 日4:15p.m左 右,於 沙 田 火 車 站,


有 一 位 穿 藍 色T恤+灰 色 長 褲+黑 框 眼 鏡 的 男 仔,


同 位85K車 長 傾 談,未 知 是 否 本 板 板 友?






56002-1


Article 107:


無回應:

[00]





二手車系列之 (十二)---九巴Daimler CVG6 (2D4-7)


美妮迷--古競豪 (fatku@school.net.hk) at Sat May 13 17:09:32 CST 2000 said:
九 巴 除 了 在1962-1972引 入 了 多 部Daimler CVG6新 巴 士 (即 丹 拿C, D, E, F型)以 外, 也 曾 在1973引 入 了4部CVG6二 手 巴 士 (2D4-7), 其 主 要 任 務 乃 行 走 當 年 由19號''變 身''出 來 的70號 線. 九 巴 的CVG6二 手 巴 士 在1983年 全 面 退 役, 較 其 他 在 六, 七 十 年 代 引 進 的 同 款 全 新 巴 士 還 要 早.





請 問:





1, 它 們 是 在 何 年 何 月 正 式 投 入 服 務 的?





2, 它 們 行 走 過 什 麼 路 線 (有 無 行 過 潛 水 線)?





3, 它 們 在 九 巴 官 方, 師 傅 和 大 偈 心 目 中 的 印 象(受 歡 迎 嗎)?





4, 它 們 在 乘 客 心 目 中 的 印 象?





5, 它 們 經 過 什 麼 車 身 或 機 械 改 動 ?





6, 如 板 友 有 它 們 在 前 線 服 役 的 照 片, 亦 請 張 貼 上 來, 謝 謝!





古 競 豪--


情 牽 本 板 兩 週 年






56001-1


Article 108:


無回應:

[00]





[超特見]九巴MAN現身沙田....


Leon (laichunman@ctimail3.com) at Sat May 13 17:04:57 CST 2000 said:
今 日 下 午,九 巴MAN現 身 於 沙 田 源 禾 路,禾 輋 對 開,行868,有 載 客!


特 別 在868「 現 身 於 沙 田 源 禾 路,禾 輋 對 開 」!!






55998-1


Article 109:


無回應:

[00]





[廣告]三號幹線投票站加新題目


九巴超豪68X (ip28@netvigator.com) at Sat May 13 15:41:09 CST 2000 said:
新 題 目 為:你 認 為 新3ASV及ATR會 行 乜 線 呢?





網 址:三 號 幹 線 投 票 站,請 多 多 支 持








九 巴 超 豪68X啟






55995-1


Article 110:


回應:

[00]





[廣告]39A交通網--39A Trasnport Network


681系雷鳥特急‧ED75 701 (s3bl400@39a.net) at Sat May 13 15:21:22 CST 2000 said:
39A交 通 網 現 正 開 幕----------成 個 星 期~


巴 士 部 現 己 開 幕!





請 到http://www.39a.net


參 觀!






55988-1


Article 111:


回應:

[00]





奇怪的3BL(續集)


NWFB4001 (oxball@netteens.net) at Sat May 13 13:33:10 CST 2000 said:
上 星 期 在 下 曾 表 示 見 到 一 部 特 別 的3BL,


並 曾 在 板 上 向 各 位 查 詢, 今 日 在 下 再 見


到 這 部 車, 原 來 是 行 走86C的3BL47, 不


知 各 位 有 沒 有 見 過 這 部 車 呢?





NWFB4001






55981-1


Article 112:


回應:

[00]





What is this bus practising?


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Sat May 13 13:03:00 CST 2000 said:
At about 12:00p.m., I saw DG825 (BL of S depot) undergo route practice on Ma Tau Kok Road. I can only tell only 85A/85C would serve there. But they do not have BLs. Why is it so?





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






55974-1


Article 113:


回應:

[00]





[網頁廣告]坑口(北)巴士互聯網更新,加入269B行ADS...


ads70 (ads70.kmb@sbc.hkcampus.net) at Sat May 13 12:03:08 CST 2000 said:
[網 頁 廣 告]坑 口(北)巴 士 互 聯 網 更 新,網 頁 大 相 加 入269B行ADS,更 新 專 題 巴 士 相 片,加 入 黑 夜 特 輯,(N8P,N8,N122,N121).加 入 城 巴 開 篷 巴 士 特 輯(一)(1號 車&2號 車,7號 車),城 巴 開 篷 巴 士 特 輯(二)(14,15,18,夢 想 號 巴 士,16訓 練 巴 士TRANING BUS)...


本 網 網 頁:


坑 口(北)巴 士 互 聯 網




Http://hello.to/ads70










55972-1


Article 114:


回應:

[00]





問新巴1109今天行駛路線(可否在1時前提供)


N.W.F.B.VA14 (adwel272@hkstar.com) at Sat May 13 11:36:58 CST 2000 said:
本 人 昨 天 不 不 見 到 新 巴 部1109行 駛101,請 問 有 沒 有 板 友


能 夠 提 供 今 天 這 部 車 行 駛 路 線?可 否 在1時 前 提 供






55966-1


Article 115:


回應:

[00]





兩段來自新巴新聞搞的消息


N.W.F.B.VA14 (adwel272@hkstar.com) at Sat May 13 11:24:39 CST 2000 said:
以 下 兩 段 消 息 是 來 自 新 巴 新 聞 搞:





新 巴 開 辦 全 新 東 廊 特 快 通 霄 路 線N8P





新 巴 路 線84更 改 行 車 路 線






55955-1


Article 116:


回應:

[00]





[廣告]新網頁開張喇!


ADS196 (liro_siu@i-cable.com) at Sat May 13 10:05:12 CST 2000 said:
早 前 貼 過 一 張Neoplan既 相 , 有 多 位 板 友 回 應 想 要 大 相 , 現 已 加 到 每 週 牆 紙 中 。


而 且 網 頁 內 不 單 有 過 百 張 靚 靚 巴 士 相 , 仲 有 消 防 車 同 埋mp3下 載 呀 !


唔 買 都 埋 黎 睇 下 丫 ! 岩 心 水 既forward下 而 心 滿 意 足 矣 !


榮 記 之 粒 突 網 頁




願 足 各 會 考 生 考 到 好 成 積 , 仲 有 幾 日 咋 , 挨 埋 佢 加 油 , 努 力 !






55953-1


Article 117:


回應:

[00]





九巴 ATR


ML33/LV116/JC2309 (terencechan@ctimail3.com) at Sat May 13 09:39:43 CST 2000 said:
請 問 哪 些 ATR 配 山 寨 車 身 , 哪 些 配 都 普 車 身 ?






55952-1


Article 118:


回應:

[00]





頭條新聞(13/5)﹕逾百村巴慢駛港島大塞車


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Sat May 13 09:36:29 CST 2000 said:
以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(13.5.2000)東 方 日 報 ﹕





逾 百 村 巴 慢 駛 港 島 大 塞 車





以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(13.5.2000)明 報 ﹕





村 巴 慢 駛 癱 瘓 港 島 警 方 擬 檢 控





村 巴 站 重 組 乘 客 人 數 減





以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(13.5.2000)蘋 果 日 報 ﹕





中 區 鬧 市   繁 忙 時 間   靠 害 市 民


150 村 巴 忽 然 慢 駛 天 怒 人 怨






新 冷 氣 巴 配 鎚 仔 策 安 全





以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(13.5.2000)星 島 日 報 ﹕





村 巴 鬥 政 府 新 界 居 民 苦





中 環 萬 計 上 班 族 怨 聲 載 道






55950-1


Article 119:


回應:

[00]





[Adv.]85B巴士討論區


S3BL182~DR4014 (wendywon@asiaonline.net) at Sat May 13 09:16:34 CST 2000 said:
本 討 論 區 言 論 純 屬 發 表 者 個 人 意 見 , 與 巴 士 公 司 立 場 無 關!


URL:


http://wmidi.virtualave.net/cgi-bin/freebbs/bbs.cgi?id=S3BL182~DR4014






55943-1


Article 120:


回應:

[00]





Q. NWFB buses


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Sat May 13 06:20:44 CST 2000 said:
We can identify the buses of KMB/CTB belonging to which depot by its stickers. How can I identify which buses belong to WCH Depot or Chai Wan Depot?





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






55942-1


Article 121:


回應:

[00]





Q. NWFB Centroliners


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Sat May 13 06:19:07 CST 2000 said:
What is the name of the boat carrying the Centroliner(s)?





When will it arrive?





Will KMB Centroliners be sent along with NWFB ones?





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






56064-1


Article 122:


回應:

[00]





請勿再把九巴的加'金'及全冷速度與新巴比較


S3BL444,FV682 (50200190@plink.cityu.edu.hk) at Sun May 14 03:53:08 CST 2000 said:
本 人 的 板 齡 尚 淺,如 有 得 罪 任 何 不 同 意 見 之 人 士 祈 為 見 諒!





在 我 上 了 版 這 幾 個 月 裡 三 日 唔 埋 兩 日 就 會 有 條thread~


九 巴 冇 競 爭,冇 心 改 善 服 務,唔 駛 咁 快 全 冷.....


九 巴 唔 該 有 心0既 聽 日 就 全 冷 啦.....


九 巴 唔 全 冷 好xxxxxxxx......,


一 廠 獨 大 其 他 廠 食 柴,新 巴 全 冷0左 冇 咁0既 問 題..


唔 該 熱 狗 消 失 於 我 樓 下 熱 狗 是 香 港 的 恥 辱....


(以 上 言 論,THREAD 只 係 例 子,但 類 似 文 章 經 常 出 現)





我 知 道 呢 度 好 多 人 係 冷 氣 巴 支 持 者,


有 唔 同0既 聲 音 係 好 事,咁 先 至 有 得 討 論


我 個 人 唔 係 冷 氣 巴 支 持 者,但 未 極 端 犀 利 到 反 冷


但 係 有 一D 0野 我 想 講0左 好 耐...





點 解 呢 一 度 某D板 友 經 常 要 搵 九 巴 既 全 冷 速 度 同 新 巴 比,


成 日 話 新 巴 兩 年 咋,D熱 野 退 晒 乜 滯 啦..


睇 下 九 記 差 之 千 里





喂 喂...新 巴 當 日 如 果 唔 寫


'兩 年 內 把 所 有 非 空 調 退 役',


今 日 港 島 可 能'一 公 司 獨 大'


而 家 當 然 要 守 約


九 巴 冇 寫 唔 係 等 於 佢 大 晒


但 係 一 下 子 去 搵 咁 多 冷 氣 巴....


點 搵?搵 人 砌 好 貴,成0架0黎 仲 衰


而 家D車 又 唔 係 太 舊 ....用 住 先 囉


慳 得 就 慳 啦!





所 以 新 巴 全 冷 係 被 迫 先 至 會 咁 快..





大 家 點 睇?





S3BL444,FV682


ICQ#73288877






56065-1


Article 123:


回應:

[00]





相片推介﹕階級歧視﹖﹗


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Sun May 14 03:53:42 CST 2000 said:
‘ 服 務 優 質 , 乘JobAsia.com的 用 戶 ,


都 揀 上 一 層 … ’











那 麼 下 層 又 會 有 哪 些 人 乘 坐 呢 ﹖ ﹕P






56066-1


Article 124:


回應:

[00]





頭條新聞(14.5.2000)﹕村巴抗議行動或升級


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Sun May 14 03:56:41 CST 2000 said:
以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(14.5.2000)明 報 ﹕





村 巴 抗 議 行 動 或 升 級