20000512.



2000年5月12日文章(20000512)



本日文章總數::101.

文章編碼: (20000512_01-101)




以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第85篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文 第89篇文 第90篇文

第91篇文 第92篇文 第93篇文 第94篇文 第95篇文 第96篇文 第97篇文 第98篇文 第99篇文 第100篇文

第101篇文











55875-1


Article 1:


回應:

[01|02|03|04]





[特別板務] 1月8日至5月11日每日貼文數字


HKBDB Admin (-) at Fri May 12 15:43:55 CST 2000 said:
從 本 板 的 log file 計 算 出 從 2000 年 1 月 8 日 至 5 月 11 日 的 每 日


貼 文 數 字, 可 見 本 板 的 繁 忙 程 度, 亦 可 見 板 主/板 助 要 全 部 文 章


都 讀 過 差 不 多 是 沒 有 可 能, 所 以 請 各 位 體 諒 板 主/板 助, 有 時 候


真 的 很 難 '捉' 到 犯 規 的 文 章 的.





Jan 8 431


Jan 9 412


Jan 10 362


Jan 11 308


Jan 12 470


Jan 13 411


Jan 14 425


Jan 15 330


Jan 16 309


Jan 17 299


Jan 18 226 (最 少)


Jan 19 278


Jan 20 348


Jan 21 233


Jan 22 361


Jan 23 354


Jan 24 289


Jan 25 303


Jan 26 320


Jan 27 307


Jan 28 378


Jan 29 316


Jan 30 379


Jan 31 295


Feb 1 285


Feb 2 425


Feb 3 330


Feb 4 385


Feb 5 329


Feb 6 289


Feb 7 282


Feb 8 352


Feb 9 487


Feb 10 399


Feb 11 571


Feb 12 430


Feb 13 404


Feb 14 408


Feb 15 392


Feb 16 346


Feb 17 329


Feb 18 360


Feb 19 435


Feb 20 404


Feb 21 367


Feb 22 381


Feb 23 380


Feb 24 313


Feb 25 350


Feb 26 529


Feb 27 457


Feb 28 370


Feb 29 282


Mar 1 332


Mar 2 334


Mar 3 377


Mar 4 394


Mar 5 436


Mar 6 335


Mar 7 345


Mar 8 346


Mar 9 311


Mar 10 387


Mar 11 456


Mar 12 394


Mar 13 491


Mar 14 470


Mar 15 405


Mar 16 425


Mar 17 384


Mar 18 334


Mar 19 394


Mar 20 303


Mar 21 323


Mar 22 328


Mar 23 364


Mar 24 544


Mar 25 422


Mar 26 407


Mar 27 394


Mar 28 346


Mar 29 518


Mar 30 401


Mar 31 449


Apr 1 528


Apr 2 353


Apr 3 419


Apr 4 613


Apr 5 324


Apr 6 416


Apr 7 486


Apr 8 488


Apr 9 410


Apr 10 412


Apr 11 407


Apr 12 487


Apr 13 458


Apr 14 720 (最 多)


Apr 15 513


Apr 16 410


Apr 17 381


Apr 18 441


Apr 19 578


Apr 20 539


Apr 21 456


Apr 22 456


Apr 23 457


Apr 24 544


Apr 25 453


Apr 26 448


Apr 27 505


Apr 28 528


Apr 29 429


Apr 30 538


May 1 498


May 2 424


May 3 346


May 4 351


May 5 483


May 6 387


May 7 597


May 8 404


May 9 375


May 10 560


May 11 568





以 上 數 字 是 把 炸 板 的 無 聊 貼 文 亦 計 算 在 內, 所 以 有 時 候 一 天 內


會 有 很 多 的 貼 文 的.





HKBDB Admin



Article 1: (Request 1)

從 本 人 以 星 期 分 貼 文 數 字 再 以 中 位 數 分 析, 週 末


是 較 多 人 貼 文 的, 這 數 字 也 很 容 易 解 釋.











講 笑: 咁 多 人 貼 文, 在 創 業 板 整 個hkbdb.com上 市 唔 知


有 冇 得 做 呢?





--


輝 仔



Article 1: (Request 2)

> sopp (sopp@parsonsmusic.com) said:


> 若 果 Filter out o左   炸 板 o的 無 聊 貼 文


> 那 麼 又 邊 日 最 多 呢





若 果 要 從 每 天 超 過 三 百 篇 的 文 章 中 抽 出 炸 板 文 章,


將 要 花 上 板 主 很 多 的 時 候, 所 以 不 能 作 出 此 項 統 計


了.





HKBDB Admin



Article 1: (Request 3)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


> 請 問 本 板 有 沒 有 統 計 各 板 友 的 貼 文 數 目 呢?





如 果 要 統 計 是 可 以 的, 不 過 由 於 板 友 眾 多, 板 主 不 打 算


發 表.





HKBDB Admin



Article 1: (Request 4)

> Metrobus A/C DP1932 (kinghoem@netteens.net) said:


> 請 問 如 果 板 友 想 查 詢 有 關 資 料,可 以 點 做?





此 等 資 料 其 實 是 不 會 提 供 給 板 友 的, 今 次 發 表


每 天 貼 文 只 是 想 大 家 知 道 本 板 繁 忙 而 已. 另 外


我 不 想 因 為 公 佈 了 數 據 而 令 到 本 板 板 友 有 鬥 多


貼 文 的 情 形 出 現, 到 時 文 章 質 素 必 定 大 幅 下 降.





> 另 外 如 果 可 以 的 話,希 望 板 主 可 以 把 我 的 統 計


> 資 料 電 郵 給 我





如 果 每 個 板 友 都 個 別 找 我 要 資 料, 我 可 忙 了.


對 不 起, 資 料 不 能 給 你 了.





HKBDB Admin






55895-1


Article 2:



回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09|10]

[11|12|13|14|15|16|17|18|19|20]

[21|22|23|24]






Re: 抗議村巴的行為嚴重影響中環交通!


nwfb720 (paultung@hknet.com) at Fri May 12 21:42:51 CST 2000 said:
> Busworm (swu@netteens.net) said:


> 剛 剛 搭720從 中 環 回 家.


> 我 用 了 差 不 多1小 時 候 車 然 後 再 用 一 小 時 回 家.


> 當720走 到 軍 器 廠 街 天 橋 時,村 巴 竟 然 停 在 路 中 心.


> 車 即 時 排 回 夏 葛 道,直 至 警 方 到 場 才 走.


> 要 表 達 意 見 就 唔 好 搞 到 自 己 黑 人 橧 先 得 架!





I've use more than one hrs on 720 to skw.



Article 2: (Request 1)

Law and order is one of an important element in


Hong Kong.





If you really don't agree with what TD do, there


are plenty of channels to express your view. Even


you can take legal action to against what TD did!





Just stop a bus at Central to break the traffic


and even don't give any notice before your action


is really not an liable act. This just makes most


of the people affected angry with you.





I stand on the road at Admiralty for 45 minutes


and no bus come at all! Finally I can only take


MTR.





From now on, I hate those R-route buses even


more. To give the incentive for the bus companies


to improve their services, please support those


307, 373/373P, 960, 961, 962, 968, 969....








荔 景 南 45M



Article 2: (Request 2)

有 時 又 好 難 怪 佢o地 wor , 你 返 筲 箕 灣 有 直 達 車


但 住 北 區,大 埔o甘 點 先?得 條 好 貴o既307(北 區 無tim!)


收 成 廿 蚊,俾 多 幾 毫 可 以 坐 返 元 朗!


你o吾 係 住 北 區,大 埔,o吾 明o架o拉!~_~



Article 2: (Request 3)

> 3323L行691 (af1999@netvigator.com) said:


>


> 我 全 面 支 持 村 巴,只 有 村 巴 才 能 打 破 某 公 司 一 廠 食 柴 的 壞 習 慣





關 派 車 乜 事?


村 巴di車 不 是 低 地 台wor.



Article 2: (Request 4)

> 3323L 行 691 (af1999@netvigator.com) said:


> 村 巴 收 費 比 「 一 廠 食 柴 」 公 司 的 巴 士 線 收 費 平,如 果 有 競 爭,「 一 廠 食 柴 」 公 司 就 會 派 更 好 的 車 去 服 務





個 事 實 係 村 巴 嚴 重 妨 害 交 通 喎....


到 時 個 個 都 食 柴 啦....


一 廠 食 柴..講 夠 未 呀....


聽 左 十 幾 百 萬 次 啦...





村 巴 係 唔 安 全 兼 某D係 違 法 經 營....


今 日 重 要 攪 到 你 所 謂 的 食 柴 公 司 更 加 食 柴.....





(按:始 終 都 係 有 人 係 教 而 不 善 的)



Article 2: (Request 5)

> bstc (tonyandtommy@ctimail3.com) said:


>


> 你 說 村 巴 不 安 全 , 請 你 舉 些 證 據 來 支 持 你 的 論 點!


> 善 德 網





每 晚 每 有 村 巴 在 轉 入 天 瑞 路 的 燈 位 後(天 水 圍 運 動 埸 對 面)落 客





乘 客 要 落 車 行 過 草 地 先 上 行 人 路


後 面 的 車 要 避


我 坐69X多 次 因 為 這 些 村 巴,而 避 車 甚 至 急 停



Article 2: (Request 6)

在 下 擔 心 此 文 可 能 會 引 發 另 一 次 罵 戰,所 以 預 先 提 醒 各 位,以 免 出 現 一 番自 相 殘 殺o既 醜 聞.





請 板 友 們 說 話 要 溫 和o的,


為 保 持HKBDB空 氣 清 新,緊 記 小 心 言 行!!



Article 2: (Request 7)

> CX1 (lsc99207@lsc.hkcampus.net) said:


>


> 雖 然 巴 士 也 不 好 得 去 那 裡....


> 但 至 少 給 人 較 安 全 的 感 覺....





最 緊 要 的 問 題 係 村 巴 都 有 好 似 小 巴 的 超 速 情 況!


我 搭 一 次 見 架 車 係 屯 公 行 成110km/h,好 牙 煙!


仲 有 記 唔 記 得 多 次 的 村 巴accident呢?



Article 2: (Request 8)

> CX1 (lsc99207@lsc.hkcampus.net) said:


>


> 個 事 實 係 村 巴 嚴 重 妨 害 交 通 喎....


> 到 時 個 個 都 食 柴 啦....


> 一 廠 食 柴..講 夠 未 呀....


> 聽 左 十 幾 百 萬 次 啦...





我 覺 得 未 夠 喇 , 除 非 有 以 下 三 種 情 況 :





1. 9 公 司 唔 設 法 改 變 現 況 ;


2. 本 板 部 份 板 友 唔 再 「 逢 反 9 黨 必 反 」


3. 板 主 將 「 反 9 黨 」 永 9 停 板





> 村 巴 係 唔 安 全 兼 某D係 違 法 經 營....


> 今 日 重 要 攪 到 你 所 謂 的 食 柴 公 司 更 加 食 柴.....





無 關 係 。


最 大 既 影 響 都 只 不 過 係 :


今 早 荃 威 幾 鬼 多 人 等 村 巴 ! 230X ? 食 柴 咯 !





一 條 線 咁 大 把 !





> (按:始 終 都 係 有 人 係 教 而 不 善 的)





你 覺 得 佢 教 而 不 善 ,


咁 人 地 都 覺 得 你 係 教 而 不 善 架 。


兩 睇 既 , 呢 D 。





荃 葵 德 武 帝


路 線 238X 巴 士 網 頁



Article 2: (Request 9)

> 3323L 行 691 (af1999@netvigator.com) said:


>


> 你 見 過 交 通 警 趕 村 巴 未 呢 小 朋 友?





有....


請 你 注 意 , 不 是 個 個 都 可 以 給 你 叫 小 朋 友 的





> 他 們 不 會 理 村 巴 合 法 與 否,總 之 見 到 就 趕,令 村 巴 服 務 雪 上 加 霜,


> 這 種 環 境 下,村 巴 服 務 擺 明 受 政 府 打 擊,如 果 這 樣 也 不 出 來 抗 議


> 運 輸 署,村 巴 遲 早 俾 運 輸 搞 到 無 得 做,受 害 的 最 終 是 市 民








>


> 覺 得 有 人 回 文 是 對 人 不 對 事 的


> 3323L



Article 2: (Request 10)

> 你 見 過 交 通 警 趕 村 巴 未 呢 小 朋 友?





請 不 要 再 把 板 友 稱 呼 為 '小 朋 友', 否 則 你 會 被 處 分.





HKBDB Admin



Article 2: (Request 11)

> CX1 (lsc99207@lsc.hkcampus.net) said:


>


> 有....


> 請 你 注 意 , 不 是 個 個 都 可 以 給 你 叫 小 朋 友 的


>


>


>





有?


你 知 道 被 趕 走 的 話 便 不 能 依 時 開 出,會 違 背 服 務 承 諾 嗎?


你 知 道 運 輸 署 於 灣 仔,中 環 只 各 設 一 村 巴 站,會 影 響 到 市 民


不 能 趕 到 村 巴,要 轉 其 他 交 通 公 具 嗎?


你 知 道 這 些 行 為 完 全 可 以 令 村 巴 冇 得 做 嗎?


村 巴 不 抗 議,還 要 啞 忍 到 何 時,請 賜 教



Article 2: (Request 12)

> 3323L 行 691 (af1999@netvigator.com) said:


> 村 巴 不 抗 議,還 要 啞 忍 到 何 時,請 賜 教





對 不 起 , 我 的 語 氣 過 激 了....





但 我 覺 得 那 些 村 巴 司 機 抗 議 都 要 搵 好 方 法 啦...


下 下 都 攪 罷 駛...塞 車 架


到 時 攪 到 天 怒 人 怨 就 斃 啦....





搵 個 方 法 既 不 阻 塞 交 通 , 又 令 班 司 機 可 以 繼 續


楂 村 巴 搵 食...


請 賜 教 賜 教





(咁 咪 變 左:又 要 村 巴 好 , 又 要 村 巴 不 食 柴?)



Article 2: (Request 13)

> Busworm (swu@netteens.net) said:


>


> 要 留 意 一 點


> 低 地 台 巴 士 不 見 得 比 村 巴 豪 華, 而 派 低 地 台 也 不 見 得 會 更 多 客.





無 錯,但 一 廠 食 柴 公 司 也 沒 有 辦 法,派 金 車 去 打 村 巴 已 經 係 最 後 一 著 了



Article 2: (Request 14)

> 超 豪 檸 少 .DL48 (nichlas@netvigator.com) said:


>


> 今 次 事 件 我 覺 得 運 輸 處 要 有 最 大 責 任


> 如 果 佢 唔 搞 重 整 , 今 日 就 唔 會 咁 。


> 冇 錯 , 交 通 有 改 善 左 , 但 係 人 地 要 做 生 意 嘛 。


>


> 除 非978、934、935、948、967、307、373等 線 可 以 轉


> 全 日 或 開 辦 , 否 則 反 對 運 輸 處 今 次 行 動 。





多 餘 啦,將 呢D線 開 全 日,D村 巴 又 會 話 巴 士 公 司 趕 盡 殺 絕O架 啦





俾D村 巴 攪 到 好 火 滾O既 巴 士 佬


P.S.如 有 過 激 言 論,請 原 諒,因 為 我 今 日 俾 班 村 巴 佬 攪 到 雞 毛 鴨 血!



Article 2: (Request 15)

> Busworm (swu@netteens.net) said:



>



> 其 實 可 唔 可 以 先 在 村 巴 推 行 轉 車 計 劃 呢?



> 可 以 減 少 入 中 環 的 車 先wor.







我 覺 得 冇 乜 可 能



話 晒 所 有 村 巴 都 係 唔 同 公 司 行 走 。







超 豪 檸 少 .DL48



ICQ:53261307



Article 2: (Request 16)

但 係 有 同 業 聯 會wor


我 想 可 以 協 調 下.


或 者 組 成 聯 盟 也 不 錯



Article 2: (Request 17)

> 3323L 行 691 (af1999@netvigator.com) said:


>


> 中 環 塞 車 同 中 環 班 大 粒 佬 有 關,他 們 在 上,下 班 時 間 叫


> 自 己 的 私 家 車 泊 在 街 上 接 送,等 他 們 下 班,所 以 中 環 塞 車,


> 村 巴 負 的 責 任 只 是 很 少,怪 就 怪 政 府 和 運 輸 署 吧





講 得 好 ! 所 謂


「 其 身 正 , 不 令 而 行 ; 其 身 不 正 , 雖 令 不 從 」





其 實 D 咁 既 政 府 一 早 應 該 overthrow 啦 。





仲 有 , 某 D 「 其 身 不 正 」 仲 鬧 人 地 公 司 既


都 要 小 心 D 。 「 小 人 求 諸 人 」 嘛 !





荃 葵 德 武 帝


路 線 238X 巴 士 網 頁



Article 2: (Request 18)

希 望 受 苦 市 民 明 白 到 村 巴 經 營 商 都 係 受 害 者


他 們 的 正 當 生 意 被 蠶 食. 反 抗 是 迫 不 得 已



Article 2: (Request 19)

You have my full support. The non-francised busses should asked themselves why the TD


has to take drastic actions!



Article 2: (Request 20)

> 一 個 人 (wisdom125@ismart.net) said:


>


> 全 力 支 持 村 巴, 如 非 這 樣 做 政 府 會 讓 步 嗎????





但 係 村 巴 的 確 係 有 影 響 交 通wor.


成 日 都 停 係di巴 士 站 等 客


再 者 有 無 人 會 因 為 這 行 動 而 橧 政 府 先


係 都 橧 佢 地 咋 麻.


仲 有 一 日 半 日 政 府 都 唔 會 點 理 你 啦!



Article 2: (Request 21)

> 3323L 行 691 (af1999@netvigator.com) said:


>


> 專 利 巴 士 都 要 停 站 等 客,一 廠 食 柴 公 司 的 司 機 專 門 在 燈 位 慢 駛 等 紅 燈,這 樣 沒 有 影 響 交 通 嗎?





但 係 你 要 想 下 慢 駛 等 紅 燈 犯 法 定 係 停 車 等 客 犯 法 先?



Article 2: (Request 22)

停 車 等 客 係 犯 法?


當 初 運 輸 就 唔 應 該 批 太 多 村 巴 線!





唔 犯 法 係 影 響 他 人 的 事 就 可 以 大 條 道 理 去 做 嗎?



Article 2: (Request 23)

> 會 考 中 的 荃 葵 德 武 帝 (busstop@netvigator.com) said:


>


> 但 係 呢 個 等 於 阻 塞 交 通 喎 !


>


> 荃 葵 德 武 帝


> 路 線 238X 巴 士 網 頁








之 不 過 係 唔 係habit先,evidence 呢?



Article 2: (Request 24)

> 之 不 過 係 唔 係habit先,





我 唔 知 呀 , 見 人 咁 講 咪 當 係 囉 。


因 為 以 前 238X 大 部 份 師 傅 都 係


有 咁 既 habit 既......





> evidence 呢?





你 大 拿 拿 成 架 車 企 度 , 後 面 D 車 塞 死 哂


仲 唔 係 evidence 。





荃 葵 德 武 帝


路 線 238X 巴 士 網 頁






55864-1


Article 3:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09|10]

[11]




Re: 252B should provide return services!


DL (ss78k@netteens.net) at Fri May 12 16:58:21 CST 2000 said:
> u.best (china@ismart.net) said:


> I think the return services can run like this:


> TST---Nathan Rd----Mong Kok---Western kowloon


> express way-----Tunnel----Tuen Mun Rd-----


> Sham Tseng--Tsing Lung Tau---Siu Lam--Tuen Mun


>


> I think it will have enough passengers!


>


> Also i think 252B should run whole day at Sunday


> and public holiday(If the demand is not enough,


> via Sham Tseng interchange to Tuen Mun Rd)





However,I think rt.52X should extend to Tsim Sha


Tsui instead of rt.252B





DL



Article 3: (Request 1)

> NWFB 740/740A (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


> 屯 門 快 有260x,仲 唔 夠?


> 係 都230X should provide return services!!


>





搭 234x 轉 39A OR 39M


最 多 提 供 八 仔 轉 車 計 劃





SOPP



Article 3: (Request 2)

人 地 有 講 深 井 、 青 龍 頭 架 !


唔 好 連 自 己 友 都 打 啦 唔 該 !





仲 有 , 230X 都 有 資 格 做 Return ?


不 如 230X 同 30X 合 併 , 30X


行 尖 沙 咀 , 送 加 士 居 道 俾 212 咪 得


囉 !





荃 葵 德 武 帝


路 線 238X 巴 士 網 頁



Article 3: (Request 3)

他 只 是 提 議 經 深 井 及 小 欖 吧


不 過 若 果 真 係 經 深 井 的 話


我 都 會 有 不 少 小 巴 客 轉 搭 252B





sopp



Article 3: (Request 4)

> u.best (china@ismart.net) said:


>


> Pls check carefully!


> 252B really via 大 小 欖





得 , 你 贏 !





不 過 我 仲 有 一 點 :


230X, 242X, 257B, 258B, 258C,


259B, 259C, 260B, 261B, 267S


等 早 晨 特 快 線 都 不 設 回 程 。





要 設 258B, 258C 設 都 未 輪 到 252B.





荃 葵 德 武 帝


路 線 238X 巴 士 網 頁



Article 3: (Request 5)

> sopp (sopp@parsonsmusic.com) said:


>


> 好 難 講


> 其 實 63X 都 可 以 Cover 258B, 258C d 客


> 但 252B D 客 就 未 必 COVER 到


> 而 我 覺 得 回 程 經 深 井 係 有 得 做 的


>


> SOPP





咁 不 如 延 長 52X 或 者 234X


開 特 車 經 屯 公 入 深 井 仲 好 。





荃 葵 德 武 帝


路 線 238X 巴 士 網 頁



Article 3: (Request 6)

> u.best (china@ismart.net) said:


> Why i suggest 252B via Sham Tseng when it have


> return services?Just because i afraid 252B


> will not have enough passengers!





But if this 252B doesn't pass Mong Kok,


still not enough passengers.





> If you live in Siu Lam,you will know more!


> You can take a full-day services route to


> Hong Kong island,but no routes to Mong Kok/


> TST!(Don't tell me RMB,so expensive and slow!)


> Is it fair?


>


> Other morning routes(Except 259D) can refuse


> to provide return services because you can take


> another similar routes,but how about Siu Lam/Sham Tseng


> passengers?





The point is I don't like RMB, too.


So a full day 52X to TST is necessary.





I repeat, Sham Cheng should have a


full-day bus route to Mong Kok and TST.





This is the only place I STAND WITH you.





Tsuen Wan Dictator


Route 238X Bus Page



Article 3: (Request 7)

> sopp (sopp@parsonsmusic.com) said:


>


> 252B 可 以 到 旺 角 後 行 A21 路 線 上 西 九 龍 快 速 公 路





My suggestion is just like this!


Thank you for typing in Chinese!





> 況 且 現 在 紅 小 由 旺 角 OR 佐 敦 開 出 可 以 5 分 鐘 一 班


> 所 以 客 量 應 該 唔 係 問 題





Of course!


>


>


>


> 但 52X 延 長 至 尖 沙 咀 就 會 變 另 一 條 63X 了





Yes!It can't extend to TST!





> 若 果252B 行 西 九 龍 快 速 公 路


> 再 落 深 井 你 估 下 搶 唔 搶 到 60X 旺 角 及 佐 敦 D 客





I think taking this 252B to Tuen Mun just


as same as 60X,so 搶 到 60X D 客may be possible!


but is it useful(Both of them also run by KMB)


>


> SOPP



Article 3: (Request 8)

But i think taking 52X to TST is too slow!





I agree Sham Tseng should have a full-day


bus route to Mong Kok/TST.


Actually i want 252B become a full day services route and


via Sham Tseng also but i know KMB will not agree


with that so i just suggest provide retuen service!



Article 3: (Request 9)

> sopp (sopp@parsonsmusic.com) said:


>


> 但 原 本 的 建 議 252B 回 程 是 由 尖 沙 咀 開 始


> 到 旺 角 再 上 西 九 龍 快 速 公 路


>


> 若52X 延 長 至 尖 沙 咀 or 九 龍 機 鐵 站


> 那 麼 實 在 太 長 了





Yes!Too long!


> 若 由 234X 延 長 至 深 井 又 不 能 服 務 到 青 龍 頭 D 客


> 又 搶 唔 到 紅 小 去 黃 金 海 岸 的 客





Also 234X need to via Tsuen Wan,not too fast!


>


> 這 麼 252B provide 回 程 經 深 井


> 會 否 是 個 好 idea 呢


> 至 少 希 望 能 搶 到 紅 小 d



Article 3: (Request 10)

但 若 果 條 線 只 係 到 深 井


我 恐 怕 唔 夠 客





sopp



Article 3: (Request 11)

三 班 已 足 。





咁 蝕 極 有 限 , 而 且 可 以 在 深 井 贏 返 個 名 ,


以 後 有 發 展 都 可 以 順 利 D 嘛 。





荃 葵 德 武 帝


路 線 238X 巴 士 網 頁






55887-1


Article 4:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09|10]

[11]





269C 用3ASV頂呱呱


S3N171 & ATS18 (s3n171@ismart.net) at Fri May 12 21:47:45 CST 2000 said:
> LV33 (hhshhl@ctimail3.com) said:


> 你 估 九 巴 新 電 子 板 超 奧 會 行 邊 條 線?我 估 會 行59X。


I Think New 3ASV run on 269C



Article 4: (Request 1)

我 估 計 新 超 豪 為'金 車 之 區'帶 來 新 希 望,一 定 行7,另 外,


如 果7M加 冷 的 話,用 佢 絕 對OK,因 為 雅 竹 街 可 以 用 到12米 車


,你 睇 城 記N29,連 低 地 台 車 都 行 到o個 條 街


竹 園 線 方 面,有 不 尋 常 現 象,3N同3BL訓 練 車 突 然 出 現,其 中


3N於 今 年o既 年 初 四 竟 然 連11C個 坑 都 入 到,好 彩 我 影o左,


預 備 在BDB貼 相,否 則 你 地 都 唔 信 我,而3BL竟 然 入7M坑,所 以 竹 園 線 可 以 是


但 找 一 條 線 代 表 竹 園 用3ASV行


至 於 黃 大 仙 方 面,各 線 用3ASV就No Problem,因 為82X,85M,298B同106好 明 顯 全 用12米 車


最 後 慈 雲 山,只 有3C同116用12米 車,所 以 該 兩 線 可 用3ASV,


行 慈 雲 山 道 頂 呱 呱!



Article 4: (Request 2)

3c 轉 用 11 米 車 掛 牌 很 久 了.



Article 4: (Request 3)

> Ricky (ahchik@netvigator.com) said:


>


> 據 知 電 子 超 奧 已 安 排 行 駛 6 8 X 及 9 6 8 , 而 現 在 的 電


> 子 躉 將 會 徹 出 6 8 X 。 而 現 在 的 電 子 躉 會 行 走 元 朗 、 屯


> 門 及 天 水 圍 一 直 用 躉 的 路 線 , 將 會 將 舊 的 躉 徹 離 U 廠 ,


> 服 務 九 龍 市 區 乘 客 。 而 5 9 X 因 克 服 不 到 旺 角 火 車 站 的


> 種 種 問 題 : 車 坑 長 度 及 轉 彎 位 極 困 難 , 除 非 九 巴 入 1 1


> 米 躉 或 超 奧 等 車 種 , 否 則 5 9 X ( 或 5 8 X ) 將 無 法 落


> 金 車 。


> 順 帶 一 提 , 9 6 0 及 9 6 1 掛 牌 車 開 始 加 報 站 機 , 加 上


> 建 生 及 灣 仔 的 彎 位 , 9 6 0 及 9 6 1 落 金 車 的 機 會 也 顯


> 得 很 微 。


> 真 是 很 可 惜 ! !








未 必 , 前88K掛 牌 車AD283 HA9566 都 有 報 站 器 ,


最 終 未 一 樣 甩o左88K而 落 躉 。 所 以960,961加 裝 報


站 器 一 樣 有 機 會 落 金 車



Article 4: (Request 4)

> HT 1391 (kit1978@andylau.net) said:


>


>


> 有 冇 搞 錯?! 961 唔 行 得 十 二 米??


> 961 開 線 果 陣 用 3AD 嫁 播





961 開 線 果 陣 係 十 二 米, 但 車 長 投 訴 彎 位 難 轉,


所 以 用 返 十 一 米 車 掛 牌.





GZ5818/Tonio Tse



Article 4: (Request 5)

兩 巴 的 安 全 標 準 不 同.





> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> 但 唔 係 喎, 以 前 新 巴 有 時 都 會 派 超 豪 行 641 喎, 我 見 到 個 個 菲 林 明 道 既 彎 位 佢 都 轉 到 喎... 咁 九 巴 派 超 豪/大 躉 行 960/961 都 應 唔 係 問 題 呀...



Article 4: (Request 6)

> DA75 (willau@ismart.net) said:


>


> 係 K 廠 與 U 廠 標 準 唔 同 就 真, 九 巴 641 都 派 十 二 米 躉.


> 仲 有 960 今 日 都 有 AMN 行 啦!





what??????


960有AMN??????


係 咪 正 式 掛 牌?


係 就 正 喎~~~~~!



Article 4: (Request 7)

我 估 會 行 269B.



Article 4: (Request 8)

我 話 行81M,因 為 早 前81M操 超 奧





唔 信81M操 超 奧 的 佯 深



Article 4: (Request 9)

> Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) said:


>


> some boardmates said that new 3ASV will allocate to 68x





but now have 電 子 





我 想 係38.



Article 4: (Request 10)

42C'schance maybe greater



Article 4: (Request 11)

the new trident will allocate to another route





Hong Kong Bus Arcade






55877-1


Article 5:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09|10]




Re: 在巴士上搽油好乞人憎


會考中的荃葵德武帝 (busstop@netvigator.com) at Fri May 12 20:10:59 CST 2000 said:
> S3N354/GA2387 (sfs00018@sfs.hkcampus.net ) said:


> 尤 其 是 在 冷 馬!琴 日 搭33A[HB342],


> 架 車 臭 到 七 彩!搞 到 我 中 途 在 長


> 沙 灣 落 車!


>


> ML離 別 好 傷 感 的S3N354/GA2387





都 好 D :


見 過 有 人 直 情 坐 「 卡 位 」 , 將 對 面 排 凳


當 做 墊 腳 凳 , 仲 要 除 鞋 掰 上 去 , 仲 要 係


在 238X 呢 條 咁 高 尚 既 線 度 發 生......





荃 葵 德 武 帝


路 線 238X 巴 士 網 頁



Article 5: (Request 1)

> S3N354/GA2387 (sfs00018@sfs.hkcampus.net ) said:


> 尤 其 是 在 冷 馬!琴 日 搭33A[HB342],架 車 臭 到 七 彩!搞 到 我


> 中 途 在 長 沙 灣 落 車!


>


> ML離 別 好 傷 感 的S3N354/GA2387





忍 一 時 風 平 浪 靜...


那 人 搽 油,可 能 你 會 覺 得 好 難 聞, 但 那 人 可 能 身 體 非


常 不 適, 非 茶 油 不 可 呢?


嘗 試 諒 解 別 人 吧. 自 己 也 會 好 過 些.





GZ5818/Tonio Tse



Article 5: (Request 2)

> 查 篤 撐 ‧ 查 小 欣 (cityflyer@i-cable.com) said:


> 請 各 下 說 明 清 楚,那 位 乘 客 在 車 上 搽 甚 麼 油 。


> 況 且 巴 士 公 司 沒 有 明 文 規 定:


>


> 「 二 十 、 乘 客 乘 車 時 , 禁 止 在 車 上 搽 油 ( 特


> 別 是 空 調 車 ) , 以 免 騷 擾 乘 客 。 」


>


> 除 非 該 為 乘 客 像 吳 剛 師 傅 般 搽 油,這 樣 就 真 是


> 無 話 可 說 。





應 該 係 白 花 油 之 類!



Article 5: (Request 3)

> 查 篤 撐 ‧ 查 小 欣 (cityflyer@i-cable.com) said:


>


> 即 是 說,以 後 每 逢:


> 傷 風 鼻 塞 、 痾 嘔 肚 痛 、 頭 痛 感 冒 、 蚊 叮 蟲 咬......


> 都 不 應 搽 白 花 油 、 紅 花 油 、 印 度 神 油?


>


> 以 後 搭 巴 士 有 病 都 要 忍,以 免 被 人 左 指 右 點:p





D人 咁 自 私!唔 理 人 介 唔 介 意!!



Article 5: (Request 4)

小 師 弟 , 忍 一 時 風 平 浪 靜 , 退 一 步 海 闊 天 空 呀 !


而 且 白 花 油 唔 係 好 難 聞 者 下 話 ? !


另 題 外 問 ︰ 你 由 邊 度 搭 車 返 學 ? !



Article 5: (Request 5)

> S3N354/GA2387 (sfs00018@sfs.hkcampus.net ) said:


>


> D人 咁 自 私!唔 理 人 介 唔 介 意!!





自 私 還 自 私,人 家 真 的 有 需 要,各 下 有 權 阻


止 乎?


可 能 因 為 一 次 不 搽 油,使 到 該 名 仁 兄 仁 姐 即


場 嘔 吐,到 時 真 的 是 「 唔 到 你 都 輪 到 你 啦!」


紅 十 字 會 今 年 都 有 一 句 「 共 建 關 懷 社 群 」,


,心 胸 廣 些,關 懷 別 人 吧!



Article 5: (Request 6)

搽 白 花 油??


我 自 己 就 唔 介 意,但 係 唔 代 表 人 人 都 唔 介 意ma~


好 心D人 唔 好 咁 自 私 啦!!





請 為ML,SF31退 役 默 哀!



Article 5: (Request 7)

> bruce (brucelam@ctimail3.com) said:


> 唔 舒 適 先 搽 油,你 唔 舒 服 都 可 能 搽 油lu,


> 請 不 要 這 樣 說 人..





咪 係!d阿 公 阿 婆 有 陣 時 頂 唔 順 暈 車 浪 , 搽 藥 油 無 可 厚 非 , 請 想 一 想 如 果 佢0地 係 你 阿 爸 阿 媽 呢?



Article 5: (Request 8)

咁 有 冇 需 要 罷 搭 冷 馬?!





就 噴 火 的S3N354/GA2387



Article 5: (Request 9)

> S3N354/GA2387 (sfs00018@sfs.hkcampus.net ) said:


>


> 但 係D人 好 似 係 唔 係 都 搽!!


>


> 有 火 的S3N354/GA2387





咁 又 係,但 老 人 家 咪 算 囉,佢 地 坐 得 耐 就 會 腰 酸 背 痛,唔 搽 藥 油 可 能 痛 到 起 唔 到 身.我 覺 得 萬 金 油,保 心 安 油 幾 正,聞 完 之 後 好 醒 神.活 洛 油 就 唔 好(太 勁)



Article 5: (Request 10)

看 了 十 多 篇 文 , 都 各 有 道 理 。





前 兩 日 終 於 首 次 搭 大 猛 男60X, 而 小 弟 的 好 朋 友 則 已 搭 多


次 。 小 弟 終 於 接 觸 到 那 股 氣 味 , 但 又 不 知 是 否 從FAINSA座


椅 而 來 。 一 上 車 已 想 辦 法 替 好 朋 友 解 救 , 問 她 第 日 是 否 需


要 帶 白 花 油 。 由 於 沒 在 身 , 好 朋 友 一 如 以 往 頂 唔 順 頭 暈 ,


小 弟 僥 倖 沒 事 。 但 一 如 所 料 , 前 排 師 奶 已 在 替 全 家 搽 了 !





雖 然 不 喜 歡 人 家 搽 , 但 在 大 男 人 上 又 真 的 好 似 無 可 厚 非 !





對ML沒 有 太 大 感 情 的


波 子






55874-1


Article 6:


回應:

[01|02|03|04|05|06]





My Comments


輝仔 (cscfng@comp.polyu.edu.hk) at Fri May 12 16:52:59 CST 2000 said:
> 2A/DL13暗 西 怪 客 (ngamsai99@ctimail3.com) said:


> 轉 彎 王 巴 士 係 乜 ? 自 己 睇 下 啦


> 巴 士 彎 王 路 窄 彎 多 佢 至 口 岩





' 這 款 Trident 巴 士 的 車 長 只 有 10.6 米 , 是 九 巴 車 隊 中 , 車


身 最 短 一 員 ?






雙 層 底 地 台 就 係, 唔 該 講 清 楚D.





' 將 原 來 每 座 位 只 設 有 一 個 可 調 校 方 向 的 送 風 口 , 增 至 兩 個


, 大 大 增 加 鮮 風 的 送 風 角 度 。 '






你 會 唔 會 覺 得 那 些 吹 出 來 的 會 是 ' 鮮 風 ' ? :P



Article 6: (Request 1)

仲 有BL,DM,M,ME......



Article 6: (Request 2)

My knowledge in HVAC tells me that the fresh air would mix with the exhaust air in the air handling unit to conserve energy. More outlets does not mean the proportion of fresh air has been increased, but air is inevitably blow in more directions.


> 你 會 唔 會 覺 得 那 些 吹 出 來 的 會 是 ' 鮮 風 ' ? :P


You may not feel it, but there is a proportion of fresh air.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 6: (Request 3)

> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


>


> 講10.3米 仲 好 啦!


> 起 碼10.3米 係 最 短!





ADS[9.9M]仲 短!





ML離 別 好 傷 感 的S3N354/GA2387



Article 6: (Request 4)

咁 佢 可 能 一 定 要 講 九 巴 嘛


唔 通 講M,DM同BL咩:P



Article 6: (Request 5)

> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


>


> 點 解???





可 能 係 九 巴 出 新 聞 稿 瓜


咁 報 紙 咪 講lor





不 過 其 實 我 唔 係 好 明 點 解 而 家 先 講



Article 6: (Request 6)

> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


>


> 咪 係!


> '今 日 九 巴'唔 知 三 月 號 定 四 月 號 己 經 講o左 啦!





係 三 月 , 亦 都 是 用108做 相 片Description





> 咁 遲 先 登 報 紙!





> P.S:可 用 修 改 文 章 個 制 去 加 番 最 尾o個 句,唔 需 要 再 次 貼 文!


sorry, 我 都 唔 知 我 自 己 貼 多 左 一 次






55894-1


Article 7:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07]





Re: ML辭官歸故里,NEOPLAN漏夜趕科場.


超奧再現720! (cotquean@netvigator.com) at Fri May 12 19:42:41 CST 2000 said:
> 中 巴 LF 177 (pangkp@isicmail.com ) said:


> 今 日 本 某 等 登 逃 學,去 黃 廠 見MLs&SF 31+LM 3,LM 5,LM 8,LM 10最 後 一 面,


> 由 朝 早07:00開 始,就 座 係 架ML 52度,跟 住 又 座 去SF 31度,


> [騰]尼[騰]去, 係 為 見 佢 地 最 後 一 面.


> 係 佢 地 開 始 走o個 陣,我 竟 然[流HORSE水],


> 真 係 好o吾 捨 得 批LM+ML,尤 其 係 部SF 31!!!


>


> 唉!!只 艱 歲 月[摧 車],光 陰 似 箭!!!





嘩 !LF 177 兄 真 係 百 分 百 愛 巴 之 人 !


我 對 巴 士 雖 有 興 趣 , 但 仍 未 至 於 為 車 流 淚 !


小 弟 甘 拜 下 風 !





不 過 為 巴 逃 學 , 實 屬 不 智 , 巴 士 不 是 生 命 的 全 部 喔 ,


父 母 對 您 有 寄 望 的 喔 !



Article 7: (Request 1)

> 嘩 !LF 177 兄 真 係 百 分 百 愛 巴 之 人 !


> 我 對 巴 士 雖 有 興 趣 , 但 仍 未 至 於 為 車 流 淚 !


> 小 弟 甘 拜 下 風 !


>


> 不 過 為 巴 逃 學 , 實 屬 不 智 ,(1) 巴 士 不 是 生 命 的 全 部 喔 ,


> (2)父 母 對 您 有 寄 望 的 喔 !





(1)沒 有 巴 士,我 的 生 命 從 此  之 結 束...........





(2)我 已 同 父 斷 絕 關 係,佢 冇 資 格 對 我 有 任 何 寄 望.



Article 7: (Request 2)

> 3323L 行 691 (af1999@netvigator.com) said:


> 世 上 的 東 西,學 一 世 也 學 不 完,況 且 自 己 喜 歡 的 話,正 所 謂 人 一 世 物 一 世,為 巴 逃 學 一 天 也 值 得





o下 ? 哥 哥 仔 , 我 唔 知 你 係 唔 係 讀 緊 書 ,


又 或 者 讀 緊 乜 , 如 果 係 讀 大 學 走 堂 , 我


最 多 都 係 話 你 唔 識 諗 , 但 係 如 果 你 讀 緊


中 小 學 , 逃 學 好 大 件 事 喎~~~





你 頭 半 句 講 得 好 , 所 謂 『 吾 生 也 有 涯 ,


而 知 也 無 涯 , 以 有 涯 隨 無 涯 , 殆 矣 。 』


的 確 有 好 多o野 我o地 學 唔 晒 。 之 但 係 ,


學 得 一 樣 得 一 樣 嘛~冇 返 一 日 學 你 就 學


少 一 日o野 , 你 比 人 少 一 日o既 學 識 。


蝕 底o既 係 你 自 己 咋 。 如 果 今 日 你 可 以


逃 一 日 學 , 咁 第 日 呢 ? 會 唔 會 有 下 一


次 ? 咁 你 第 日 拎 住 張 成 績 表 , 可 以 做 到


o的 乜o野 ? 你 有 冇 為 自 己 將 來 打 算 過 ?





冇 乜 做 得 到 , 為 你 祈 禱~~


誤 人 子 弟 的LX253



Article 7: (Request 3)

> 西 區 攻 略 者- 5B (ronaldsamuel@ctimail.com) said:


>


> 但 身 為 學 生, 有 沒 有 理 由 連 自 己 應 該(或 者 一 定)要 做 的 事 情 也 抗 拒 去 做, 3323L, 這 個 算 是生 嗎?


> 即 使 你 上 學 可 能 是 發 白 夢 的, 難 道 你 就 因 為 此 而 在 家 睡 麼?


> 玩 物 喪 志 啊





5B兄 講 得o岩,我 早 已 達 到 玩 喪 志o既 境 界.



Article 7: (Request 4)

> LX253 (oxychan@netvigator.com) said:


>


> 為 了 巴 士 , 值 得 連 自 己 的 前 途 都 放 棄 嗎 ?





是 否值 得,見 仁 見 智.


對 成 績 有 影 響,老 實 講,預o左...



Article 7: (Request 5)

有 冇 諗 過 以 後 點 ? 如 果 你 將 今 日o既 時 間 放


落 書 本 度 會 唔 會 有 益 一o的 ?





唔 怕 老 實 講 , 你 咁 樣 讀 書 法 , 好 話 唔 好 聽 第


日 仲 有 冇 時 間 玩 巴 士 呢 ? 辛 苦 頭 十 零 年 , 搵


份 好 工 , 都 多o的 時 間 玩 巴 士 啦~





為 你 祈 禱~


LX253



Article 7: (Request 6)

如 果 讀 唔 好 書, 第 日 搵 唔 到 份 好 工, 朝 搵 唔 得 晚


唔 好 話 影 巴 士 相 買 巴 士 模 型 咁 大 開 支, 分 分 鐘 連


搭 巴 士 遊 河 都 冇 錢 o忝 啦 :)





--


車 匙!



Article 7: (Request 7)

本 某 今 日 情 緒 不 穩 兼 極 為 激 動,


不 宜 再 作,失 去 理 智o既 回 文....






55863-1


Article 8:


回應:

[01|02|03|04|05|06]





Re: 好彩di'Benfork'大MAN唔系城巴擁有的...


西區攻略者- 5B (ronaldsamuel@ctimail.com) at Fri May 12 20:29:17 CST 2000 said:
> 皇 太 子 kikiant (il2239@netvigator.com) said:


> 唉!


> 然 城 巴 冇 要 到 di 大 男 人,


> 但 我 反 而 覺 得 開 心,


> 睇 見 九 巴 的 AMN 超 級 肉 酸,


> 車 頭 成 塊 金 薯 餅 咁, 鬼 咁 核 突!


> 同 2500 比 簡 直 無 得 比!


> 如 果 城 巴 用 jor 既 話,


> 簡 直 侮 辱 jor 一 直 以 來 城 巴 優 良 的 車 隊 規 格!


有 咩 好 侮 辱, 叫 你 設 計 一 架 出 黎 睇 下 點





P.S. 係Berkhof 唔 係 咩Benfork



Article 8: (Request 1)

批 車 個 車 身 係 城 巴 自 己 揀 個 o番, 優 良 傳 統?



Article 8: (Request 2)

> 西 域 皇 太 子 (il2239@netvigator.com) said:


> 城 巴 適 (識) 做,


> 拋 比 九 巴 ~





你 講 到 好 似 城 巴 專 登 買 批 '衰' 車 '跣' 九 巴 咁,


如 果 唔 係 城 巴 前 一 兩 年 亂 買 車, 搞 到 訂 o左 一 大 堆


車 出 來 就 畀 政 府 限 制 車 隊 數 目, 搞 到 要 放 棄 訂 單,


批 車 油 晒 黃 色 都 要 油 返 晒 金 色, 你 覺 得 城 巴 會 好 光 彩?





--


車 匙!



Article 8: (Request 3)

> 西 域 皇 太 子 (il2239@netvigator.com) said:


> 因 為 聽 聞 仲 有 一 批 小 數 目 MAN 未 來,


> 係 VOLGREN 身,


> 如 果 城 巴 要,


> 廢 幾 部 2xx 就 得 啦~





兩 架 Volgren MAN o丫 嘛, 城 巴 通 通 唔 要 呀.



Article 8: (Request 4)

WHY?



Article 8: (Request 5)

> Iceman (kon@ismart.net) said:


>


> '城 巴 優 良 的 車 隊??' D 大 富 豪(NC豪),土 炮Volvo o米 一 樣o今 侮 辱





NC豪 有 咩 問 題?不 知 幾 舒 服!


土 炮Volvo都 幾 好 呀!好 好 力!





>


> 你 仲 潤 九 巴,如 果 唔 係 城 巴 唔 要,我o念 這 些(2501-2531)就 係 港 島 周 街 走la,怪 的 只 有 怪 城 巴 冇 眼 光,訂D黃 色 大 木 箱,仲 好 醒o今 將 個 波 踢 被 九 巴





或 者 真 係 有 咁  得 咁 橋....批 差 車(我 講quality)過  比 九 記!



Article 8: (Request 6)

唔 係 呀!


個 樣 雖 然 冇2500咁 好,但 都 唔 係 咁 差o者!






55869-1


Article 9:


回應:

[01|02|03|04|05]






小小關於金鐘東巴士總站的問題


2A/DL13暗西怪客 (ngamsai99@ctimail3.com) at Fri May 12 14:40:34 CST 2000 said:
小 弟 之 前 考 試 , 冇 乜 點 留 意 巴 士 的 改 動 。


琴 日 去 到 金 鐘 東 巴 總 站 , 想 搭601過 海 , 其 間 , 經 過 金 鐘 東 巴 士 總 站 果 個 龐 大 的 站 長 室(不 如 說 是 員 工 休 息 室:P), 竟 然 發 現 原 來 成 間 房 已 經 俾d唔 知 是 紙 定 是 木 封 左 , 相 信 是 為 改 建 成 金 鐘 東 客 務 中 心 而 封 的 。


小 弟 想 問 一 問 , 有 冇 版 友 知 道 個Room是 何 時 封 的(因 為 好 似 之 前 個board冇 人 講 過), 另 外 , 究 竟 個 客 務 中 心 會 否 新 、 城 共 用 呢 ?


睇 見 個'站 長 室'要 搬 出 去 間 房 出 面 , 係601條 坑 個 坑 尾 放 檯 放 椅 , 個 站 長 要 吸 晒 巴 士 廢 氣 , 真 係 越 來 越 發 覺 新 巴 真 不 人 道 。





暗 西~DL13



Article 9: (Request 1)

> u.best (china@ismart.net) said:


> 另 外 , 究 竟 個 客 務 中 心 會 否 新 、 城 共 用 呢 ?


>


> I think it will not do that!


> Don't forget why CTB need to move 930 to 金 鐘(West)!





肯 定 不 會 是 新,城 共 用,因 為 新 巴 在 其 服 務 承 諾 中 說 過


會 在 金 鐘 東 巴 士 總 站 設 立 一 個 客 戶 服 務 中 心,但 到 本


人 貼 文 時 仍 未 有 此 客 戶 服 務 中 心 的 出 現,其 實 新 巴 應 該


對 現 自 已 對 乘 客 的 服 務 承 諾.如 果 你 們 仔 細 觀 察,新 巴


其 實 已 經 這 裡 有 一 個 流 動 站 長 室,但 可 能 因 一 些 理 由 未


能 使 用,應 該 不 日 就 會 使 用,新 巴 亦 不 會 想 其 員 工 的 健 康


受 到 損 害.



Article 9: (Request 2)

> 2A/DL13暗 西 怪 客 (ngamsai99@ctimail3.com) said:


>


> 請 問 流 動 站 長 室 在 那 裡???


> 因 為 卵 見 個 站 長 同 師 傅 只 是 在 條 坑 坑 尾 度d檯 、 椅 度


> '開 工'而 已


>


> DL13





個 流 動 站 長 室 就 是 在601大 站 牌 的 旁 邊,即 條 坑 的 坑 頭


本 人 昨 天 在 這 總 站 見 到



Article 9: (Request 3)

其 實 封 左 幾 耐?



Article 9: (Request 4)

> 2A/DL13暗 西 怪 客 (ngamsai99@ctimail3.com) said:


>


> 之 但 係 城 巴 當'年'極 力 爭 取 的 ?


> 仲 有 ,70,90,97,......仲 係 金 鐘 東 有 站 架 喎!





其 實 對 於 城 巴 , 唔 係 問 題


佢 唔 會care


佢 已 經 有 天 星 碼 頭


反 觀 新 巴


乜 都 冇 , 唔 通 個 個 有 問 題 都 上 總 部 嘛



Article 9: (Request 5)

不 過 咁 ,70, 90, 97等 只 是停 站, 唔 係 去 做 總 站



。 當 然 仲 有 條90B啦......







超 豪 檸 少 .DL48






55852-1


Article 10:


回應:

[01|02|03|04|05]






Re: 講是講非﹕晒命有著數﹖


AFC (kingfu@i-cable.com) at Fri May 12 12:02:39 CST 2000 said:
> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


> 有 次 跟 兩 位 板 友 吃 宵 夜 的 時 候 , 我 曾 經 聽 到 以


> 下 一 則 經 歷 ﹕


>


> 有 一 日 , 三 位 巴 士 迷 在 淺 水 灣 遇 到 一 位 問 路 的


> 乘 客 。 那 位 乘 客 當 時 就 問 他 們 , 下 一 班63號 線


> 巴 士 , 大 約 會 在 多 久 後 到 達 。


>


> 怎 料 其 中 一 個 巴 士 迷 竟 然 這 樣 回 答 ﹕ ‘ 你 喜 歡


> 的 話 , 大 可 以 花 一 日 時 間 去 等63。 因 為 今 日 只


> 有65行 走 ﹗ ’ 說 罷 就 一 聲 不 響 地 離 去 。


>


> 如 果 你 是 那 位 問 路 的 乘 客 , 遇 到 如 此 這 般 的 答


> 覆 , 你 會 有 何 感 想 呢 ﹖


>


> 固 然 , 巴 士 迷 對 巴 士 各 方 面 的 認 識 , 往 往 會 比


> 普 通 市 民 來 得 更 深 入 。 但 我 們 到 底 有 無 必 要 在


> 其 他 人 面 前 , 以 這 種 自 以 為 是 的 態 度 , 去 炫 耀


> 自 己 的 巴 士 知 識 呢 ﹖





呢d巴 士 路 線 知 識 有 幾 高 深 淵 博 呀 ? 駛 唔 駛 叫 大 學 開 一 科 叫 做'B.A.(Hons)Bus Route Information'呀?





不 知 所 謂 , 表 達 能 力 差 , 完 全 答 唔 到 問 題 。



Article 10: (Request 1)

> NWFb 740/740A (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


> 晒 命 梗 係 有 著 數!


> 君 不 見 早 前 有 人 貼 文 話 四 廠 會 議 中,


> S廠 嘈170,269D冇 金 巴?


> 總 站 即 刻 整 個proposal比 金 巴 沙 廠!





而 家 人o地 講 緊 巴 士 迷 向 一 般 市 民 晒 命 ,


而 非 巴 士 公 司 晒 命 , 而 你 話 有 人 貼 文 話S


廠 嘈 冇 金 巴 , 聽 講 呢d唔 係 叫 『 晒 命 』 ,


係 叫 做 『 呻 』 , 好 似 你 『 呻 』 緊 某 廠 食


『 柴 』 一 樣 … …





醒 下 啦 , 咁 多 位 『 拜 金 主 義 』 者 … … 唉~~~


LX253



Article 10: (Request 2)

咁 係 L 廠 無 用 吧


努 力 讀 書


入 主 九 巴 吧





到 時 你 要 所 有 食 柴 都 可 以


食 滿 漢 全 席 又 得





sopp



Article 10: (Request 3}

乜 原 來 時 下 興 五 十 步 笑 百 步 呀~





話 人 講 路 線 , 不 如 講 下 有 好 多 巴 士 迷 不 斷


騷 擾 巴 士 公 司 收 風 , 然 後 周 圍 同 人 講 啦 。


唔 係 我 收 風 收 唔 切 , 而 係 那 些 板 友 在 透 露


巴 士 公 司 內 部 消 息 時 唔 該 想 下 自 己 在 做 什


麼 。 如 果 係 做 緊 哂 命 的 工 作 的 話 就 請 自 己


對 住 這 標 題 反 思 下 啦 。 不 過 如 果 係 幫 人 宣


傳 的 話 就 唔 係 今 日 的 討 論 範 圍 了 。





明 天 決 定 去 影 學 校 靚 女(實 際 上 都 冇 乜)的


Kwan


HR 8473



Article 10: (Request 4}

> 咪 係 ! 可 能 問 多 佢 地 兩 條 就 咩 都 唔 識 答 呀


講 開 又 講 , 我 都 覺 得 有 些 巴 士 迷 的 態 度 很 不 友


善 , 好 像 我 在 此 文


Re:[問 題]:GK2586(S3V2)最 近 情 況


中 把S3V3誤 認 為S3V2, 馬 上 被 板 友N357話 我


「 好 心 啦 , 吹 水 唔 抹 嘴 」 這 算 是 甚 麼 意 思 ? 我


自 己 本 身 在 港 島 區 居 住 , 真 是 「 好 日 都 不 過 一


次 九 龍 」 , 把S3V3誤 認 為S3V2又 有 甚 麼 奇 怪 呢


? 有 沒 有 必 要 這 樣 話 我 呢 ?



Article 10: (Request 5)

> ? 有 沒 有 必 要 這 樣 話 我 呢 ?





對 住 呢D人,咪 得 啖 笑 囉!有D人 在 九 巴 流 動 中 心 投 訴,大 聲 講 出 巴 士 編 號,車 牌,慌 死 人 唔 知 咁.其 他 人 都 掩 住 咀 陰 陰 笑.






55896-1


Article 11:


回應:

[01|02|03|04|05]





Re: 你地最後一次坐ML係幾時?


FZ 6723 (wilsonptchan@ctimail3.com) at Fri May 12 21:28:29 CST 2000 said:
> 豐 巴 (simong@netvigator.com) said:


> 今 日 起,所 有 都 城 嘉 慕 十 二 米 巴 士


> 已 經 全 部 脫 離 載 客 行 列.


> 你 地 最 後 一 次 坐 他 們 係 幾 時 呢?


> 你 地 又 對 他 們 有 何 評 價?


>


> 豐 巴


> 二 千 年 五 月 十 二 日





我 只 是 坐 過 幾 次 中/新 巴 , 但 坐 過 一 次ML。


那 次 是98年8月31日 , 中 巴 失 去 專 營 權 的 前 一 天 。


當 時 我 坐101的ML41(DA8239), 由 於 是 在 炎 夏 乘 坐 ,


感 覺 很 熱 , 而 且 座 位 沒 有 軟 墊 , 所 以 我 不 大 喜 歡 。





FZ 6723



Article 11: (Request 1)

有 一 次 我 同 表 兄 在 港 運 城 坐 8 號,


最 慘 就 係 比 部 2200 緊 尾,


搞 到 我 鬼 咁 後 悔 點 解 唔 等 耐 DI...



Article 11: (Request 2)

ML41 宜 家 係 澳 洲 首 都Canberra Tour Bus,





編 號403,車 牌 MO‧178,Canberra登 記,





行 車 證 到2001年3月





Canon LF5



Article 11: (Request 3}

> 中 巴 LF 177 (pangkp@isicmail.com ) said:


> 02/05/2000


> ML 57


> 83


>


>


> 為ML而 逃 學o既LF 177


> 為ML退 晒 役 默 哀3粒 鐘





ML57行83



Article 11: (Request 4}

> Canon LF5 (wilson@isicmail.com) said:


> ML32行8


I Last time take is ML48 in 914,in June,1999



Article 11: (Request 5)

For me the last ML I rode on was on route 690, 30th August, 1998... I had never taken an ML bus after NWFB took over.






55891-1


Article 12:


回應:

[01|02|03|04]





Re: [討論] 其實唔止 70 , 仲有 74A...


S3BL103 (syleung@glink.net.hk) at Fri May 12 21:42:08 CST 2000 said:
> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> [討 論]


> 最 近, 其 實 唔 止 70 D BENZ 車 被 掉 走 晒, 仲 有 74A 都 係 一 樣, 74A 四 架 原 BENZ 掛 牌 車, 除 原 有 的 S3M 掛 牌 車 (U廠 及K廠) 外, 其 他 四 架 原 BENZ 掛 牌 車 經 已 全 部 改 用 S3N 行 走, 而 車 廂 內 更 有 貼 上 74A 之 路 線 資 料, 咁 即 係 暗 示 話 個 四 架 BENZ 掛 牌 車 經 已 被 S3N 所 取 替, 而 該 四 架 S3N 之 車 牌 為 DN1784 , DN645 , DP5490 同 埋 DX2813...


>


> 相 信, 想 搭 BENZ 車 由 新 界 北 區/大 埔 往 九 龍 區 既 話, 更 加 冇 可 能 了, 因 BENZ 車 已 相 繼'消 失'於 長 途+九 龍 路 線 中...


>


> 現 在, 想 搭 長 程 路 線 又 想 坐 BENZ 的 話, 唯 一 選 擇, 只 有 73A 了, 此 線 係 唯 一 北 區/大 埔 區 既 長 途 線 而 又 有BENZ坐 的 路 線 了...


>


> 或 者, 九 巴 想 將 BENZ 只'明 益'新 界 人, 九 龍 區 想 搭 BENZ ? 冇 可 能 了, 最 近 只 可 往 沙 田, 又 係 搭 73A 了...


>


> P.S. 今 日 見 到 番 新 左 既 ME41(DG8380) 出 番 黎 啦, 同 埋 佢 今 日 係 行 73A !!!





尋 日ME13( 西 九 龍 中 心 廣 告 ) 行72A;ME29( 聖 約 翰 救 傷 隊 廣 告 ) 行71B!!!



Article 12: (Request 1)

我 前 日 先 搭 過ME行74A





仲 有 , 有 板 友 話ME翻 新 ,


是 否 話 喱 批 車 仲 有 排 玩 呢 ?





講 真 , 我 真 係 唔 想ME死 ,


否 則 吾 等 昇 斗 蟻 民 要 搭Benz就 難 了........



Article 12: (Request 2)

> 佯 深 (dennis.dick@plink.cityu.edu.hk) said:


>


> 我 認 為 再 遲o的 連73A都 未 必 有BENZ行,因 為 連 你 都 話 「 因 BENZ車 已 相 繼'消 失'於 長 途+九 龍 路 線 中...」,更 何 況73A呢?





'長 途+九 龍 路 線 中'


我 想'細 佬'的 意 思 係'長 途 兼 九 龍 路 線 中',


73A 只 去 沙 田,希 望 佢 可 以 繼 續 用 平 治 啦.


73A 都 算 長 途, 車 程 要 一 個 鐘 頭 三 個 字.





GZ5818/Tonio Tse



Article 12: (Request 3}

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 會 唔 會 同 70 及 74A 要 過 隧 道 有 關 呢?


> 如 果 九 巴 唔 想 平 治 行 長 途,可 以 73 全 平 治,及 71A 都


> 轉 埋 平 治.現 在 連 71B 都 用 埋 平 治 了.


>


> 其 實 現 在 有 不 少 平 治 去 左 中 修 , 若 果 四 十 一 部 返 齊,


> 咪 好 多 條 線 都 用 平 治.


>


> GZ5818/Tonio Tse





今 朝72都 有 平 治 行 呀 ‧ 但 在 大 埔 道 壞 佐



Article 12: (Request 4}

我 今 朝 係 搭 72 返 工 架!!!


請 問 是 在 大 埔 道 那 裏 壞 左?? 係 幾 時?? 咩 車 牌/編 號??


謝 謝!






55913-1


Article 13:


回應:

[01|02|03]





Re: Where is ME29 (DG 5071)?


BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) at Fri May 12 22:13:19 CST 2000 said:
> Canon LF5 (wilson@isicmail.com) said:


> 71B today.(12/5/2000)





是 邊 條 線 掛 牌?



Article 13: (Request 1)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 可 能 甩 左 74A , 改 掛 71B.


>


> GZ5818/Tonio Tse





What about ME13 (DF 9534) and ME26 (DG 6240)? Where are they? Are there any BENZs on 74A?



Article 13: (Request 2)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> DF9534 今 日 行 73A,


> DG6240 則 不 見 了 多 時,可 能 返 左 屯 門 總 修 廠.


>


> GZ5818/Tonio Tse





DF 9534 是 邊 條 線 掛 牌?



Article 13: (Request 3}

原 本 係 74A 掛 牌, 但 現 在 則 不 詳 了.


雖 然 今 日 DF9534 行 73A , 但 73A 本 身 已 有


三 部 平 治 掛 牌, 相 信 無 必 要 轉 用 DF9534 .


個 人 估 計 DF9534 可 能 暫 時 係 後 備 車.





GZ5818/Tonio Tse






55840-1


Article 14:


回應:

[01|02|03|04]





Re: 298P


孖寶 (ch_wkw@stu.ust.hk) at Fri May 12 13:02:32 CST 2000 said:
> 3AD46/HJ8388 (s986380@dont.csc.cuhk.edu.hk) said:


> 我 今 朝 行 過 觀 塘 道, 見 到 東 行 線 油 站 (創 紀 對 面)


> 有 個 站 牌 竟 然 寫 上 了


> 3D, 23M, 258D, 259D, 269C, 298P, 889


> 你 地 估 下 298P 是 什 麼?


>


> P.S. 有 無 人 可 以 幫 我 影 那 幅 相 ? 拜 托





以 前 真 係 曾 經 有 過298P架.不 過 詳 細 資 料 就 唔 清 楚.



Article 14: (Request 1)

係 晨 早 空 調 特 快 線 系 列 之 一 , 由 坑 口 北 至 尖 沙 咀 。


大 約 係 1990 年 坑 口 區 開 始 發 展 後 開 辦 , 當 年 只 開


兩 班 ,0750,0800 咁 上 下 , 車 費 $6.50。 路 線 與


現 時 98D 相 似 。 之 後 改 全 日 , 變 成 98D 。



Article 14: (Request 2)

坑 口 ( 北 ) 往 尖 沙 咀 , 係 98D 開 辦 後 就 取 消  



Article 14: (Request 3}

> s3m186 (96008318@alumni.cityu.edu.hk) said:


> I think it should be 298B.





頭 先 打 錯 字, 應 為 觀 塘 道





我 第 一 眼 見 到 即 刻 呆 o左, 跟 住 睇 番 條 欄 杆 上 面 個 牌 才 知 道 那 是 298B





P.S. 有 無 人 可 以 幫 我 影 那 幅 相 ? 拜 托



Article 14: (Request 4}

298P=298?






55907-1


Article 15:


回應:

[01|02|03]





Re: 總結ML的歷史


小丸子新巴84M常客 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Fri May 12 21:51:20 CST 2000 said:
> 為ML默 哀 的ML29/VA53 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) said:


> ML為 港 島 區 居 民 服 務 了 十 九 年,終 於 在 昨 日 結 束 服 務 港 島 的 生 涯,現 在 讓 我 來 總 結ML在 香 港 的 歷 史.中 巴 第 一 部ML-ML1在1981年 登 陸 香 港,成 為 全 港 第 一 部 十 二 米 長 的 巴 士,初 期ML1和ML2一 起 在112線 服 務.由 於ML的 載 客 量 達 到168人(ML2除 外),所 以 一 直 被 中 巴 放 在 一 些 載 客 量 高 的 隧 道 線 上,肩 負 重 任.到 了 新 巴 時 代,ML似 乎 已 被 冷 落,不 再 是 隧 道 線 的 主 力,直 至 全 數 退 役 前,只 剩 下ML47,50,54-59,62和63,到 了 昨 晚 便 無 聲 無 息 地 消 失 了.ML服 務 過 的 路 線 很 多,包 括 有2,2A,2M,8,8P,10,18,20,21,42,43X,48(?),60(?),70(?),92,96,97,99,101,102,104,105,105A,106,110,111,112,113,116,122,601,606,619,641,680,690,905,914等(請 大 家 接 力!).


> 再 見 了,ML!


> 傷 感 的ML29/VA53








ML亦 行 過rt.107,905P,95B,590!!








PS:ML有 行 過rt.8P???








84M 上!



Article 15: (Request 1)




仲 有:82,83,84,308



Article 15: (Request 2)

To: 為ML默 哀 的ML29/VA53 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net):





字 體 不 得 大 於 font size=+3 (或 font size=6), 請 修 改.





HKBDB Admin



Article 15: (Request 3}

> 仲 有 (lkp994c39@schoolteam.net) said:


>


> 仲 有619前 的119


>


> hs2113


Also,720,722,780,788.






55884-1


Article 16:


回應:

[01|02|03]





Re: 88K掛牌車一問


S3BL291 (khk2000@i-cable.com) at Fri May 12 22:36:11 CST 2000 said:
> ATR63~HX9590 (cjackyhk@ismart.net) said:


> 1.88K究 竟 有 多 少 部 躉 ?


3都 普 躉(每 朝 大 約7點 鐘 好 似 仲 有2架 亞 歷 山 大 躉 行1轉88K, 不 知 是 否 真 有 其 事 , 請 版 友 補 充 …)





> 2.88K/P總 共 有 多 少 部 熱 狗 同 冷 馬 ?


> 3.S3N126 EA1495係 咪88K掛 牌 車 ?


就 係 佢.....


我S3BL291先 會 甩88K...


我 的 愛 車 呀...



Article 16: (Request 1)

> 佯 深 (dennis.dick@plink.cityu.edu.hk) said:


>


> 3部(ATR62,ATR63,ATR64)


> 另 外,ATR62個 尾 牌 箱 曾 經 甩 過,依 家 用 白 色 膠 黏 玻 璃


>


>


> 要 另 請 板 友 解 答


>


>


> 呢 個 問 題......有 段 故......


> 話 說 上 個 月 小 弟 搭o左 佢 行88K,車 入 邊 個 資 料 板 本 來 已 經 有 張 紙,但 係 竟 然 用 黑 膠 紙 貼 張88K紙 係 上 面......


> 但 係 佢K仔P仔 都 有 行,咁 唔 知 算 唔 算88K掛 牌 車 ?


>


> 屋 企 樓 下 有88K/P站 的 佯 深





唔 係 呀 ? 搵 間 咁 殘o既S3N做 掛 牌


難 道 沙 廠 無S3BL?



Article 16: (Request 2)

> 佯 深 (dennis.dick@plink.cityu.edu.hk) said:


>


> 都 算 係!因 為 本 來 係 沙 廠o既S3BL??(DM924)轉 做K廠,行74A


> ,你 話 啦!沙 廠 邊 夠 車?


>


> 上 月 尾 見S3BL??(DM924)行74A的 佯 深





咁 都 唔 好 整 架S3N落88K


印 象 中 沙 廠 好 似 仲 有D 後 備S3V, 老 虎 頭 !





仲 有 想 問o下88K加  邊 部 冷 馬 ?



Article 16: (Request 3}

嘩!唔 係 呀!我 搭`奧 黏`搭 到 怕!


當 你 住 大 圍 就 知`奧 黏`無 所 不 在!





就 快off-line的 佯 深






55871-1


Article 17:


回應:

[01|02|03]





Re: 尋車,前70K掛牌


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Fri May 12 15:44:08 CST 2000 said:
> 金 魚 (n960@netvigator.com) said:


> 包 括S3M10 DL4505,S3M8 DL4182,S3M20 DL5040


> S3N DN645


>


> Thank!!


>


> 日 日 都 要 坐'奔 馳'回 家 的


> 金 魚 字





我 前 日 見 DN645 行 74A . 74A 好 似 都 甩 左 3-4 部 平 治,


原 74A 掛 牌 平 治 DF9534(西 九 龍 中 心 廣 告)今 日 行 73A.


74A 甩 左 平 治 後,可 能 用 S3N 掛 牌, DX2813 是 其 中 一 架,


DN645 成 74A 掛 牌 的 機 會 亦 很 高.


今 日 第 一 次 搭 平 治 行 70K , 是 DG6407 , 女 車 長 渣,


車 長 都 渣 得 幾 快,好 爽 , 正 過 這 位 女 車 長 以 前 駕 駛


的 S3M61 DP1522 .


S3M61 DP1522 尋 日 好 似 行 71S,Tony 兄 的 代 表 車 又


甩 牌 了...





GZ5818/Tonio Tse



Article 17: (Request 1)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> S3M61(DP1522)今 朝 見 擺 響 上 水 彩 順 廠 , 冇 出 來 行 。


>


> P.S: 真 慘......我 部 代 表 車 只 掛 一 個 月70K就 甩 牌 , 以


> 為 可 長 期 行70K啦 , 點 知 咁 「 短 壽 」 。


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~


> 我 的 巴 士 網 頁





同 你 咁 熟 唔 怕 講, 你 部 掛 牌 車 甩 左 70K ,我 真 係 好 開 心,


因 為 吉 拿 S3M 好 慢 , 轉 左 平 治 真 係 好 正.


而 且 DP1522 的 兩 面 橫 額 式 車 身 廣 告 都 頗 核 突,


尤 奇 係 左 面 果 個 , 認 真 夠 平 民 化, 衰 在 DM8943


都 上 呢 個 廣 告. 唉...


DP1522 右 邊 BANNER 有 個 女 仔 樣 , 寫 住 b+ab ,


請 問 係 什 麼 廣 告,我 在 旺 角 某 商 場 亦 見 過 這 種 banner ,


個 人 覺 得 這 種 banner 貼 在 熱 狗 好 似 格 格 不 入 咁.





GZ5818/Tonio Tse



Article 17: (Request 2)

可 以 咁 講 , 我 都 承 認M.C.W系 巴 士 有 問 題 , 因 為 有 好 多M,S3M, 引 擎


聲 都 幾 嘈 。


但 眼 見70K由 開 線 時 用 兩 軸 車(G); 之 後 到 九 三 年 起 部 份 車 開 始 轉 用


三 軸 十 一 米 車(S3M,S3BL); 然 後 到 九 五 年 轉 回 雞 車(G); 不 久 又 轉


用 十 一 米 三 軸 車(S3BL,S3M,S3N); 最 後 再 轉 回 兩 軸 車(ME), 覺 得 都


幾 反 覆 無 常 , 唔 知 有 冇 線 可 以 及 得70K咁 呢 ?





不 過 , 其 實DP1522同DM8943兩 架 所 上 之 「 勞 工 牌 洗 潔 精 」


唔 知 係 咪Banner上 既 產 品 係 國 產 貨 , 同 埋 產 品 太 平 民 化


既 關 係(事 實 上 呢 隻 洗 潔 精 都 好 平), 呢 類 廣 告 一 般 都 唔


會 做 得 太 突 出 同 靚 , 只 要 表 明 到 個 廣 告 意 思 , 因 此 我 都


覺 得 個 廣 告 幾 差 。


事 實 上 我 第 一 次 從DM8943見 上 「 勞 工 牌 洗 潔 精 」Banner


時 , 覺 得 都 好 奇 怪 , 點 解 會 上 埋 晒 咁 樣 既 廣 告 呢 ?





至 於 果 個b+ab, 有 兩 個 金 毛 女 仔 既banner, 究 竟 賣 什 麼


亦 唔 知 , 不 過 此 廣 告 多 數 見 在 冷 氣 巴 士 上 , 例 如70荔 廠


掛 牌GU1776(ADS108), 右 邊 車 身 都 係 上b+ab廣 告 , 好 彩


既 係 : 左 邊 車 身 已 冇 上banner, 白 雪 雪 。





其 實70K有 部 前 掛 牌DL4182, 左 邊 車 身 上 既 金 香 米 廣


告 可 能 上 得 太 耐 , 個 廣 告 開 始 有 殘 既 跡 象 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 17: (Request 3}

74A 都 有 類 似 情 況,


94 年 左 右, 70x 轉 三 軸 車 先 , 跟 住 70K 及 74A 都


有 轉 幾 部 三 軸 車 . 後 來 屯 門 公 路 有 巴 士 專 線, 三 線


一 同 被 貶 為 用 雞 車, 到 四 年 前, 74A 轉 回 用 三 軸 車,


用 S3M . 一 年 之 後,平 治 運 來 上 水 , 74A 就 加 入 幾


部 平 治. 到 前 幾 日, 74A 的 平 治 不 見 了, 改 用 S3N.





GZ5818/Tonio Tse






55870-1


Article 18:


回應:

[01|02|03]





Re: 請問九巴有沒有一條13E路線?


ATR!60 (dream@polyu.hknet.com) at Fri May 12 20:58:56 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 九 巴 有 沒 有 一 條13E路 線?





Yes


but replaced by special route 15P


and 13E was cancelled from 1/5/1997



Article 18: (Request 1)

九 龍 巴 士 有 限 公 司 路 線13E資 料





起 訖 點:啟 業 ← → 上 秀 茂 坪


路 線:


經 秀 茂 坪 道 、 協 和 街 、 開 源 道 、 偉 業 街 、


啟 祥 道 、 宏 照 道 及 宏 光 道 等



Article 18: (Request 2)

有, 由 啟 業--秀 茂 坪(上), 之 後 同15A 合 併 而 取 消.



Article 18: (Request 3}

> Princess Mercuria (cj5581@netteens.net) said:


> 以 前 有 , 好 似 係 啟 業 ─ 上 秀 茂 坪 , 不 過 不 太 肯 定 。





13E的 確 係 由 上 秀 茂 坪 往 啟 業 , 主 要 用N(鴨)車 行


幾 年 前(好 似 係 九 六 年)被15P(啟 業-藍 田 北)取 代 而 取 消 。





P.S: 曾 搭 過13E一 次 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁






55865-1


Article 19:


回應:

[01|02|03]





巴士的另類用途---救護車?


3AD170 (busy@netvigator.com) at Fri May 12 14:32:47 CST 2000 said:
巴 士 的 用 途 真 是 很 多 呢 ! 除 了 載 客 之 外 , 又 可 以


搖 身 一 變 成 為 警 車(好 似 係 德 國 , 有 錯 請 指 正)或 是


消 防 指 揮 車(之 前 已 經 貼 過 文), 估 不 到 又 可 以 作 為


救 護 車 呢 !


Across Ambulance


請 問 有 沒 有 板 友 知 道 它 的 資 料 ?



Article 19: (Request 1)

> siukwan (jcheung@lehman.com) said:


> Use the buses to be a ambulance is not strange!


> Militily always use (force)buses to transport the injured soiiers


> There is some buses have a muliple use.


> Such as javalin,


> They can use for ambulance and buses too!


In the past, Leyland Nationals were used as casualty with 6 stretchers. Their maximum speed was more than 110km/h!





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 19: (Request 2)

> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


>


> 係 咪dart?定 係 其 他?





我 記 得 好 似 睇 過 張 相 係B6做 消 防 車 的



Article 19: (Request 3)

係Dart(因 為 那 兩 篇 文 是 我 貼 的:))。 第 一 篇 文


裏 的Dart是 配Leicester Carriage Company車 身 的 ,


而 第 二 篇 文 裏 的Dart是 配UVG Urbanstar車 身 的 。






55857-1


Article 20:


回應:

[01|02|03]





N8P


DL (ss78k@netteens.net) at Fri May 12 12:42:51 CST 2000 said:
Here is the info of rt.N8P


N8P Siu Sai Wan---Wan Chai Ferry


From Siu Sai Wan:


Via Siu Sai Wan Road,Chai Wan Road,IEC,Hing Fat


Street,Wing Hing Street,King's Road,Causeway Road,


Irving Street,Pennington Street,Yee Wo Street,


Hennessy Road,Fleming Road and Wan Chai Ferry


Access Road


From Wan Chai Ferry:


Via Wan Chai FErry Access Road,Fleming Road,


Hennessy Road,Yee Wo STreet,Causeway Road,Hing


Fat Street,IEC,Chai Wan Road,Sun Yip Street and


Siu Sai Wan Road





From Siu Sai Wan:12:35a.m~5:20a.m


From Wan Chai Ferry:1:10a.m~5:55a.m


Frequency:15 minutes





Full Fare:$6.50


Wing Hing Street to Wan Chai Ferry:$4.40


Hing Fat Street to Siu Sai Wan:$5.00


After IEC to Siu Sai Wan:$4.10








DL



Article 20: (Request 1)

I think it can run like circular route


Follow 8P to IEC,Excelisor,Gloucester Rd,Percival


St----Lockhart Rd--Fleming Rd-----henessy Rd---


orginal route again to Chai Wan



Article 20: (Request 2)

> Here is the info of rt.N8P


> N8P Siu Sai Wan---Wan Chai Ferry





咁 咪 去 唔 到 灣 仔 酒 吧 地 帶 ?





> Full Fare:$6.50





。 華 ! 好 平 呀 。 正 ! 請 大 家 不 要 話 太'平', 大 家 都 只 是 學


生/打 工 仔 , 應 抱'這 才 是 合 理'的 態 度 。 大 家 此 時 是 否 應


深 究 為 何N8P可 以 咁 平 , 但N216咁 貴 。 又 是 沒 有 競 爭 的 問


題 ?





為 打 工 仔 出 力 的


波 子



Article 20: (Request 3)

> 皇 太 子 kikiant (il2239@netvigator.com) said:


> 乜 深 夜 路 線 有 須 要 咁 密, 咁 快 嗎???





人 地 可 能 趕 住 返 屋 企 睡 覺 呢






55850-1


Article 21:


回應:

[01|02|03]





乘客真係在乎有金車嗎?


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Fri May 12 13:21:08 CST 2000 said:
我 地 先 唔 好 理 巴 士 迷 住 先,以 一 個 普 通 乘 客o既 角 度o黎 睇,乘 客 們 真 係 會 咁 在 乎 有 冇 金 行 荃 葵 區 嗎?真 係 冇 金 會 唔 掂 嗎?


我 就 覺 得 唔 係!


金 車 之 所 以 上 金 色,因 為 佢 有 低 地 台,但 對 於 普 通 乘 客o黎 講,有 冇SLF功 能,佢 都 係 咁 坐!





又 正 如 某 位 板 友 所 講,D金 車 可 能 由 佢 落 地 到 佢 退 役o個 日,個 低 地 台 功 能 可 能 都 未 用 過........





致 於 某 廠 係 咪 食 柴,D客 就 更 加 唔 會 理!


總 之 班 次 準 確,收 費 合 理,服 務 好,我 林D乘 客 都 唔 會 有 好 多 投 訴!





況 且,低 地 台 車 己 經 係 巴 士 公 司 買 車o既 首 要 條 件,你 驚 某 廠 真 係 會 永 遠 食 柴 咩!





我 反 而 覺 得 市 面 上 太 多 低 地 台 車,我 地 假 設 一 部 貴 一 萬,十 部 就 貴 十 萬,一 百 部 就.....


如 果 部 部 都 係 低 地 台 車,又 會 唔 會 有D浪 費?





不 過,正 如 上 面 所 述,低 地 台 車 己 經 係 巴 士 公 司 買 車o既 首 要 條 件,好 似 全 冷 咁,係 咪 浪 費,則 見 仁 見 智!





但 係,我 覺 得 近 來BDB太 多 關 於 某 廠 食 柴o既 文 章,睇 得 多 都 覺 得 悶!





開 始 覺 得 金 車 係 普 通 車o既CZ6686行71K上!



Article 21: (Request 1)

咪 係 , 何 況 公 司 現 在 政 策 將 熱 九 線 換 冷 主 要 唔 係 睇 車 型 新 唔 新 , 而 係 睇 第 樣 , 如...



Article 21: (Request 2)

> 屯 門 猛 獅 (kungwailing@ismart.net) said:


>


> 本 人 認 為 一 個 普 通 乘 客 , 只 要 求 巴 士 夠 清 潔 、 靜 、 舒 適...


> 本 人 近 日 就 見 過 有 人 說 富 豪Olymipan是 新 車 , 可 能 車 相 清 潔 僅 車 身 仍 保 雪 白 吧..


> 本 人 前 排 亦 見 過 有 人 說 九 鐵NC豪 是 新 車..


> 所 以 我 覺 得 金 車 只 是 成 為 了 受 人 追 捧 的 車 而 己 。


>


> Tomac


> 屯 門 猛 獅 集 團 成 員





身 為 青 衣 的 巴 士 迷,我 雖 然 想 有 金 車 行,但 現 在 的 服 務 實 在 強 差 人 意 現,我 只 想 車 密d就 好 啦



Article 21: (Request 3)

何 以 金 車 會 受 人 追 捧?






55837-1


Article 22:


回應:

[01|02|03]






Re: 龍門陣:新巴因「大」失「小」是否好事?


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Fri May 12 10:41:44 CST 2000 said:
> 查 篤 撐 ‧ 查 小 欣 (cityflyer@i-cable.com) said:


> 一 個 落 後 的 討 論 -


>


> 幾 天 前,新 巴 已 宣 布 要 用 卅 輛Dart(20系)換


> 取 廿 輛 超 豪 。 用 行 外 人 的 述 語,可 以 說 是 「


> 跟 風 」 。


>


> 1.究 竟,新 巴 因 「 大 」 失 「 小 」 的 買 車 政 策 是


>   否 好 事 呢?


>   如 要 將 那 批 車 退 役,可 否 將 它 們 轉 讓 給 冠 忠


>   嶼 巴 改 裝 行 駛 呢?





嶼 巴 應 該 唔 會 買,因 為 大 嶼 山 始 終 唔 係 太 適 合 行dart,再 者,嶼 巴 己 經 夠 車!


> 2.用Dart換 超 豪 是 否 最 佳 組 合?如 果 改 換 十 米


>   六 三 叉 戟 或 買 「 貴 」 車(十 米 三 三 叉 戟)會 否


>   更 為 實 用?


>


> 歡 迎 各 位 留 下 意 見 。



Article 22: (Request 1)

> 1.究 竟,新 巴 因 「 大 」 失 「 小 」 的 買 車 政 策 是



>   否 好 事 呢?



都 係 好 的 , 細 車 載 客 始 終 唔 係 太 掂 。



而 且 大 車20部 霸 的 路 面 肯 定 比30部 細 車 小 。







>   如 要 將 那 批 車 退 役,可 否 將 它 們 轉 讓 給 冠 忠



>   嶼 巴 改 裝 行 駛 呢?



唔 可 能 , 因 為First Group已 經 回 購 呢 批 車







> 2.用Dart換 超 豪 是 否 最 佳 組 合?如 果 改 換 十 米



>   六 三 叉 戟 或 買 「 貴 」 車(十 米 三 三 叉 戟)會 否



>   更 為 實 用?



買 超 豪 可 以 俾2, 2A用



咁 有D線 都 可 以 用10.6( 好 似9同25號 )



>



> 歡 迎 各 位 留 下 意 見 。







超 豪 檸 少 .DL48



ICQ:53261307



Article 22: (Request 2)

檸 少,是 否 第 一 集 團 己 經 將 所 有 新 巴 的Dart訂 購?


抑 或 只 是 暫 時 訂 了 那 批 車 輛?如 果 只 時 訂 了 那 批


車 的 話,那 樣 未 訂 的 便 可 轉 讓 給 冠 忠(甚 至 其 他 公


司)了 。





另 外,為 何 新 巴 不 在 繁 忙 時 間 及 假 期 派 十 一 米 三


車 輛 往 石 澳 線?又 或 者 不 將 十 米 六 躉 派 往 該 路 線


?而 要 全 線 改 用 十 米 三 三 叉 戟?


如 果 騰 出 那 些 躉,便 可 以 派 往 路 線14了 。



Article 22: (Request 3)

They are retired in the fleet of NWFB.


But actually they are NOT retired since


they are being sold to England, not being


scrapped.....






55914-1


Article 23:


回應:

[01|02|03]





Re: 哪一條路線只得單向?


Metrobus A/C DP1932 (kinghoem@netteens.net) at Fri May 12 22:17:53 CST 2000 said:
> Bus.Com (a808ytleung@ctimail3.com) said:


> 哪 一 條 路 線 只 得 單 向?


> (循 環 線 例 外)





280P 沙 田 穗 禾 苑 至 尖 沙 咀 碼 頭{單 向 服 務}



Article 23: (Request 1)

> BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) said:


>


> 270A





So much la


59S,242X,257B,258B,258C,259B,259C,259E,260B,260C,261B,262P,267S



Article 23: (Request 2)

Yes a lot...





292P, 293P



Article 23: (Request 3)

682,680X,5C,47A特 車 往 黃 竹 坑,10特 車 往 維 園,93A,93,4X,81A,90C,1M.






55908-1


Article 24:


回應:

[01|02]





巴士平常談﹕走得快好世界—追車篇


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Fri May 12 21:33:55 CST 2000 said:
‘ 追 ﹗ 趕 ﹗ 跑 ﹗ ’ 這 三 個 動 作 , 可 說 是 香 港 不


少 巴 士 乘 客 日 常 生 活 的 一 部 份 。





無 疑 , 在 追 車 的 一 刻 , 大 家 都 可 能 會 抱 著 ‘ 走


得 快 好 世 界 ’ 的 心 理 , 希 望 盡 快 可 以 上 車 。 但


從 我 近 月 來 的 觀 察 所 得 , 不 少 行 走 九 龍 區 路 線


的 車 長 , 停 站 時 一 樣 會 抱 著 ‘ 走 得 快 好 世 界 ’


的 心 理 , 希 望 盡 快 離 站 。 有 時 甚 至 會 不 理 會 一


些 已 經 跑 到 上 車 門 前 的 乘 客 , 在 他 們 面 前 關 閘


離 去 。 反 而 在 港 島 區 , 不 知 是 否 因 為 競 爭 環 境


較 為 激 烈 的 關 係 , 上 述 的 情 況 就 很 少 見 到 。 通


常 在 安 全 情 況 下 , 車 長 們 都 願 意 等 待 追 車 的 乘


客 上 車 , 然 後 才 開 車 的 。





到 底 何 解 會 出 現 這 種 現 象 呢 ﹖ 是 競 爭 帶 來 的 改


變 ﹖ 還 是 關 乎 於 各 間 巴 士 公 司 的 車 長 服 務 質 素


呢 ﹖



Article 24: (Request 1)

> WingKit (dennis_wong@attmysite.com) said:


> 司 機 不 開 門 給 追 車 跑 到 門 前 的 乘 客, 有 可 能


> 是 司 機 正 在 望 右 後 鏡, 看 不 到 有 人 跑 了 來 門 前.


> 或 者 位 置 在 駛 離 站 位 便 是 禁 區, 法 例 上 不 容 許


> 上 落 客 吧.





如 果 是 後 者 提 及 的 情 況 , 那 當 然 無 理 由 要 車 長


強 行 停 車 上 客 啦 ﹗^_^


(而 原 則 上 , 巴 士 公 司 亦 不 會 容 許 有 這 種 情 況


發 生 。)


但 如 果 是 前 者 的 話 , 那 麼 又 會 否 顯 得 部 份 車 長


在 離 站 前 , 忽 略 了 正 在 追 車 的 乘 客 呢 ﹖





> 個 人 覺 得 不 能 這 樣 一 面 倒 說 是 車 長 服 務 質 數 有


> 問 題, 羅 兄 能 否 詳 細 點 說 明 當 時 車 長'走 得 快'


> 時 的 路 面 情 況, 令 大 家 可 更 清 楚 判 斷 嗎?





以 我 所 見 的 情 況 , 很 多 時 是 當 乘 客 迎 面 追 車 ,


而 巴 士 剛 上 完 乘 客 準 備 離 站 時 , 車 長 在 無 留 意


有 無 乘 客 追 車 的 情 況 下 開 車 。





不 知 大 家 對 此 又 有 何 意 見 呢 ﹖



Article 24: (Request 2)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 咁 佢 都 要 專 注 右 邊 交 通 情 況 離 開 巴 士 站 o者, 安 全 緊 要 o番;





同 意 。





> 而 且 埋 站 時 間 不 能 太 長, 等 人 都 有 個 止 境 o架, 唔 係 就 變 o左


> 好 似 o的 村 巴 咁 停 晒 響 條 街 度 等 客 阻 住 晒 條 路 o架 喇.





據 悉 巴 士 公 司 是 有 指 引 , 要 求 車 長 在 離 站 前 ,


要 先 留 意 附 近 有 無 乘 客 追 車 , 然 後 在 安 全 情 況


下 離 站 的 。





但 如 果 車 長 一 味 顧 及 從 遠 處 追 車 的 乘 客 , 又 可


能 會 延 誤 停 站 時 間 。





那 應 該 何 以 界 定 ‘ 止 境 ’ 呢 ﹖






55905-1


Article 25:


回應:

[01|02|03]





Re: 遊(U)廠(Tuen Mun)的特別所見...


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Fri May 12 22:16:48 CST 2000 said:
> BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) said:


> 本 星 期 三 , 小 弟 參 觀(U)廠 , 發 現 不 少ME, 包 括DG 7877, DG 6377, DG 5362, DG 8380, 其 中 最 正 的 DG 5717還 在 修 理 , 另 外 , 小 弟 發 現 一 架BENZ的 泵 把 變 成Yellow, 不 知 是 否 麥 記 廣 告?


> P.S. I really hope that DF 6700, DF 8120, DG 5010,


> DG 5708, DF 9520 can go back to 70!!!


> Where is ME31 (DG 6407)? My friend saw it on 70!


> Thank You!





DG6407 今 日 行 70K , 我 今 朝 搭 過,由 女 車 長 駕 駛.





GZ5818/Tonio Tse



Article 25: (Request 1)

> BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) said:


>


> 是 否70K掛 牌?





現 在 行 走 70k 的 六 部 平 治 全 為 70 號 前 掛 牌,


包 括: DG6407,DG5010,DG5708,DF9520,DF6700,DF8120


其 中 DG5708,DF6700 車 內 已 有 70K 路 線 資 料,


相 信 已 成 70K 掛 牌 車, 但 今 日 搭 DG6407 , 車 內


卻 沒 有 路 線 資 料, 唔 知 係 車 長 無 整 定 唔 係 掛 牌.





所 以 DG6407 係 唔 係 掛 牌 車 的 問 題,我 暫 時 有 保 留.


但 DG6407 係 暫 掛 70K.





GZ5818/Tonio Tse



Article 25: (Request 2)

果 六 部 原 本 行 開70之ME掛 牌 已 改 掛70K


包 括ME31(DG6407)





今 日 仍 見 有 「 黑 箱 車 」 之 稱 的ME19(DF9520)仍 行70K,


仲 有ME3(DF6700)。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 25: (Request 3)

麥 記 廣 告 是 紅 泵 把 的.






55872-1


Article 26:


回應:

[01]





Re: 數數報站系統


A41P (orclyel@ctimail3.com) at Fri May 12 19:37:27 CST 2000 said:
> DM3103 (97008710@plink.cityu.edu.hk) said:


> 不 如 大 家 數 一 數 有 那 報 站 系 統


>


> 1A, 6(一 輛), 60M, 86K, 88K, 102, 104, 111, 112, 118, 170, 215X, 238X, 264M, 269D, 296C (AP好 似 裝 了), 904, 905, 914, 948


>


> 我 估 九 記 最 後 裝 的 是 45, 46


>


> 另 外, 我 看 見 一 輛112新 記 車 頭 有 一 個 似 城 記2300的 物 體, 大 家 知 否 是 那 一 輛 和 是 甚 麼 來???


>


> DM3103





299 also have


A41P



Article 26: (Request 1)

> James (kwokcj@hknet.com) said:


>


> 還 有 龍 運 A31, A41


Also KMB 85C (3AD)






55868-1


Article 27:


回應:

[01]





Re: 新巴新螢光牌布一問


72x (tckmailpi@hknet.com) at Fri May 12 16:19:22 CST 2000 said:
> 2A/DL13暗 西 怪 客 (ngamsai99@ctimail3.com) said:


> 聽 到d新 巴 師 傅 講 , 話 新 巴 的DC巴 士 同20**系 列 塊 目 的 地 牌(螢 光 那 種)背 後 是 有 黑 字 的 , 師 傅 搞 牌 時 只 需 睇 住 塊 牌 背 後 的 黑 色 字 , 而 唔 使 睇 住 左 右 掉 轉 的 黃 色 螢 光 字 , 比 較 方 便 , 為 何 新 巴 其 他 的 換 牌 布 巴 士 不 採 用 此 種 設 計 呢 ?


> 尤 其D舊DA換 左 新 螢 光 牌 布 , 要 搞 牌 實 在 是 一 件 苦 事......


>


> 琴 日 見 到2290行99既


> 暗 西~DL13






LA新 牌 布 背 後 是 有 中 英 文 字 的(很 像 城 巴 牌 布)



Article 27: (Request 1)

> 3AD170 (busy@netvigator.com) said:


> 請 問 你 幾 時 見 到 它 呢 ? 我 在 大 約 下 午 六 點 在 筲


> 總 見 到 它 。


我 在6時 約30分 在 北 角 見 到 。 當 時 我 坐 緊2A/VA36返 屋 企


見 到 當 堂 嚇 一 跳





> P.S.我 已 回 覆 你 的 電 郵 , 請 你 回 覆 我 吧 !


OK...






55862-1


Article 28:


回應:

[01]





Re: 去年同期一則新巴84通告


2A/DL13暗西怪客 (ngamsai99@ctimail3.com) at Fri May 12 14:43:29 CST 2000 said:
> VA36 (kchojbl@ctimail3.com) said:


> 以 下 一 則 通 告 為 新 巴 於 去 年 14/5 將 貼 :


>


>
Route 84 路 線


> 杏 花 村 至 耀 東 村



> Heng Fa Chuen to Yiu Tung Estate


> (循 環 線 Circular)



>


> 由 1999 年 5 月 17 日 (星 期 一) 起 ,


> 84 路 線 將 每 日 為 您 提 早 開 車 及 延 長


> 服 務 時 間 。


>


> With effect from 17th May 1999 (Monday), the


> Service Hour of Route 84 will be extended to


> serve you better.


>


>
每 日 Daily



>


> 由 杏 花 村 開


> From Heng Fa Chuen


>


> 早 上 6:00 am - 晚 上 11:45 pm



>


> ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─


>


> 估 唔 到 一 年 唔 夠 , 84 就 搞 成 ...


>


> 唉 ~~~





當 初 , 新 巴 為 順 應 民 意 , 而 加 強84號 線 的 服 務


而 家 搞 成 咁 , 都 唔 知 佢 想 整 殘 條 線 , 定 係 想 為


居 民 提 供 更 佳 服 務 。





暗 西~DL13



Article 28: (Request 1)

> 超 豪 檸 少 .DL48 (nichlas@netvigator.com) said:


>


>


> 我 睇 佢 想 做 三 項 :


> 1) 同85對 打


> 2) 補 充 當 日 取 消88時 筲 總 → 杏 花  的 空 缺


> 3) 做 到 條82越 來 越 旺 場 , 之 後 摺84同8。


>


> 不 過 咁 , 耀 東 去 柴 灣 坐606您 唔 會 覺 得 肉 痛 ,


> 柴 灣 去 耀 東......唔 通 真 係 搭606嘛......





我 諗 最 大 機 會 都 係 第 三,我 越 來 越 唔 滿 意 新 巴 響 度 猛 咁 谷 條82,


但82又 唔 夠 密,響 我 放 學 四 點 左 右 果 段 時 間 在 柴 灣 東 已 經 頂 閘,


迫 我 去 總 站 搭,要 兜 入 小 西 灣 再 兜 番 出 黎,唉......






55861-1


Article 29:


回應:

[01]





Re: 問AD1及AL1加空調牌建議


NWFB4001 (oxball@netteens.net) at Fri May 12 17:55:42 CST 2000 said:
> 電 腦 王 子 (shwong@chevalier.net) said:


> 請 問 現 時AD1的 車 頭 仲 有 無 藍 色o既


> '空 氣 調 節'牌?而 仲 有 邊 幾 架AF有 此 牌?


> 可 否 將 已 退 役AFo既'空 氣 調 節'牌 拆


> 下,放 於AL1上 呢?此 舉 就 唔 怕 有 太 多


> 乘 客 誤 以 為AL1係 熱 狗 喇.


>


> 電 腦 王 子





AD1係96年 大 修 後 已 經 冇 左'空 氣 調 節 牌'了.


另 問 那 有 空 調 字 句 的 東 西 是 一 張 貼 紙 還 是


一 塊'牌'?





NWFB4001



Article 29: (Request 1)

> 輝 仔 (cscfng@comp.polyu.edu.hk) said:


>


> 我 覺 得AL1髹 黑 窗 與 窗 之 間 的 空 位 會 好D, 好 似 其 他


> 冷 馬 咁, 可 以 的 話 最 好 換 埋S3V/中 記VA那 類 雞 翼 窗


> 仲 好(換 全 密 封 玻 璃 都 唔 拘)





唔 好o卦!呢o的 係AL1o既 特 色 呀!






55860-1


Article 30:


回應:

[01]





Re: 請新巴何時會有天水圍rt.


2A/DL13暗西怪客 (ngamsai99@ctimail3.com) at Fri May 12 14:46:34 CST 2000 said:
> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 天 水 圍 新 路 線 全 由 九 巴 投 得,


> 相 信 新 巴 在 可 見 的 將 來 都 不 會 有 天 水 圍 的 路 線.


>


> GZ5818/Tonio Tse





除 非 新 巴 成 立 非 專 利 部 啦 , 咁 新 巴 係 天 水 圍 行


就 有 望 啦





暗 西~DL13



Article 30: (Request 1)

> 2A/DL13暗 西 怪 客 (ngamsai99@ctimail3.com) said:



>



> 除 非 新 巴 成 立 非 專 利 部 啦 , 咁 新 巴 係 天 水 圍 行



> 就 有 望 啦



>



> 暗 西~DL13







都 未 必



長 實 同 新 世 界 唔 多 妥 , 而 屋 苑 /  唔 駛 好 似 嘉 湖



咁 要 非 專 利 車 咁 四 通 八 達 。







另 新 巴 應 該 唔 會 整 非 專 利 部 , 因 為 佢 自 己 車 都 唔 多



夠......







P.S. 長 實 應 該 係 天 水 圍 大 地 主 , 比 政 府 更 大......







超 豪 檸 少 .DL48



ICQ:53261307






55854-1


Article 31:


回應:

[01|02]





答有關電子牌的問題


唔話自己係專家既專家72X (tckmailpi@hknet.com) at Fri May 12 19:53:25 CST 2000 said:
> 公 車 服 務 監 委 會 發 言 人 (ring03210@ctimail3.com) said:


> 小 弟 對 於 現 時 三 間 巴 士 公 司 於Trident和 超 豪 等 新 巴 士 上 所 使 用 的 電 子 牌 的 操 作 方 法 和 款 式 等 問 題 上 不 太 清 楚,現 有 下 列 數 問:


> 1.請 問 九 巴 現 在 於Duple Trident上 所 使 用 的 電 子 牌 與 新 巴 和 城 巴 的Trident所 使 用 的 是 否 屬 同 一 款 式?


> 2.請 問 當 巴 士 到 達 總 站 的 時 候,車 長 是 怎 樣 操 作 電 子 牌 使 之 轉 為 顯 示 出 對 頭 的 總 站 來?


> 3.如 果 出 現 車 務 調 動,巴 士 要 轉 到 其 他 路 線 繼 續 服 務,車 長 如 何 操 作 電 子 牌 使 之 顯 示 到 想 要 出 現 的 路 線 號 碼 及 地 點?


>


> 小 弟 對 於 以 上 問 題 不 太 清 楚,煩 請 各 位 板 友 能 給 小 弟 指 點 迷 津,謝 謝!





如 果 使 用 的 控 制 器(以Hanover displays為 例)


是 Deric+


, 以 新 巴23號 為 例 , 司 機 到 北 角 後 , 要 轉


對 頭 目 的 地 時 , 便 要 按 第 三 個 掣 , 便 會 轉 去 蒲


飛 路 。 如 果 要 踢 車 去 行82, 司 機 要 按 第 二 個 掣


, 選 擇 路 線 , 如 果 那 時 地 點 不 對 , 便 按 第 三 個


掣 。





如 果 使 用 的 控 制 器(以Hanover displays為 例)


是 Eric


, 以 九 巴296C號 為 例 , 司 機 到 深 水 (土 步)後 ,


要 轉 對 頭 目 的 地 時 , 便 要 按 ‘ 下 ’ 掣(好 次 仲 要


禁Ent), 便 會 轉 去 尚 德 。 如 果 要 踢 車 去 行60X,


司 機 要 按 路 線 號 碼 掣(好 似 禁 手 機 咁 , 英 文 按 多


幾 次), 選 擇 路 線 , 如 果 那 時 地 點 不 對 , 便 按


‘ 下 ’/‘ 上 ’ 掣(好 次 仲 要 禁Ent)。





如 果 使 用 的 控 制 器(以 LITE 為 例)是 舊 版 , 以


城 巴10號 為 例 , 司 機 到 北 角 後 , 要 轉 對 頭 目 的


地 時 , 便 要 按 ‘DIR’ 掣 , 便 會 轉 去 堅 尼 地 城 。


如 果 要 踢 車 去 行8X, 司 機 要 按 路 線 號 碼 掣(好


似 禁 手 機 咁 , 英 文 按 多 幾 次), 選 擇 路 線 , 再


按 ‘Ent’ 掣 , 如 果 那 時 地 點 不 對 , 便 按 ‘DIR’


掣 。



Article 31: (Request 1)

原 來 主 要 是 像 按 手 機 般 選 擇 路 線 和 按'上'或'下'去 選 擇 地 點,用 起 來 好 像 都 幾 方 便wor! 真 是 非 常 感 謝72X兄 詳 盡 的 解 說,解 開 小 弟 的 疑 團!



Article 31: (Request 2)

> 1.請 問 九 巴 現 在 於Duple Trident上 所 使 用 的 電 子 牌 與 新 巴 和 城 巴 的Trident所 使 用 的 是 否 屬 同 一 款 式?





其 實 同 手 機 輸 入 按 線 差 不 多 。








又 係 叫 發 言 人?!Oh...






55849-1


Article 32:


回應:

[01|02]





Re: 以下情況究竟點做?


電腦王子 (shwong@chevalier.net) at Fri May 12 11:54:54 CST 2000 said:
> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


> 我 諗 到 一 個 情 況 , 唔 知 各 位 認 為 點 做 ?


>


> 在 某 條 繁 忙 既 街 道 , 有 架 巴 士 剛 剛 埋 站 , 巴 士 前 後 都 有


> 車 , 而 架 巴 士 在 上 完 客 兼 正 想 離 開 之 際(其 實 已 經 出 巴


> 士 站 少 少 兼 且 在 馬 路 上), 突 有 一 名 乘 客 揮 手 示 意 車 長


> 開 門.......


>


> 之 後 點 做 呢 ? 究 竟 車 長 應 該 開 門 , 定 係 開 車 離 開 ?


> 大 家 點 睇 呢 ?


>


> 此 事 來 自 一 個 真 人 真 事 版 本 , 其 實 早 幾 日 前 跟70X相 熟


> 車 長 車 見 過(都 有 好 多 次 類 似 情 況), 而 該 車 長 認 為 :


> 若 果 後 面 有 車 , 離 開 車 站 後 出 馬 路 做 好 心 俾 乘 客 上 車 ,


> 只 會 變 得 太 危 險 , 點 解 ? 若 後 面 既 車 見 到 前 面 架 巴 士 離


> 站 , 而 後 面 既 車 都 跟 住 開 車 。 但 如 果 離 站 後 不 久 巴 士 又


> 停 車 , 尾 隨 既 車 就 會 因 為 剎 制 不 及 而 撞 到 前 面 架 巴 士 ,


> 到 時 會 壤 成 交 通 意 外 。


> 而 佢 每 一 次 見 此 情 況 , 就 寧 願 唔 開 門 俾


> 該 乘 客 上 車 都 唔 想 發 生 意 外 , 但 乘 客 會


> 否 因 此 去 報 館 投 訴 , 就 不 得 而 知 喇 。


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~


> 我 的 巴 士 網 頁





小 弟 覺 得 當 架 巴 士 關o左 門,未 放 手 制 時


(即 路 人 見 架 巴 士 未 郁 動)縱 使 已 打 右 燈 都


應 該 再 開 番 車 門,否 則 就 應 該 向 欲 登 車 之


乘 客 揮 手,表 示 唔 可 以 再 開 門,因 此 時 再


開 門 的 話,左 面 路 邊 可 能 有 足 夠 行 車 路 與


電 單 車 行 走,又 因 所 有 電 單 車 行 馬 路 時 都 要


靠 左 面 行(除 超 越 前 車 外),所 以 此 時 再


開 門,乘 客 於 上 車 途 中 可 能 已 發 生 意 外,


有 關 巴 士 車 長 難 免 脫 罪;或 者 話,所 有 駕 駛


者 如 需 停 車 上 落 客 貨 時,須 先 發 出 相 關


燈 號,再 將 車 輛 靠 左 邊 離 馬 路 大 約 一 尺 至


尺 半 為 合;有 次 小 弟 搭960返 屯 中,落 車


前 發 覺 個 車 長 於 慢 線 停 車,完 全 無 入 巴 士 彎


就 開 門 落 客,小 弟 就 係 當 時 第 一 個 乘 客 落 車,


好 在 睇 住 後 面 路 面 情 況,否 則 保 險 金 會 被 全 數


發 放.





另 如 果 上 層 有 乘 客 罰 企 又 應 如 何 處 理?


小 弟 有 次 搭ADS,個 女 車 長warn將 車


駛 埋 路 邊 再 上 樓 上warn個 上 層 罰 企


o既 乘 客 返 落 下 層,因 上 層 唔 比 企,而 另


有 個 女 乘 客 就 話 個 女 車 長 攪 錯,停 車 話 個 客


係 浪 費 時 間,又 話 上 層 企 都 無 問 題,小 弟 同


家 人 解 釋 上 層 唔 比 企 之 原 因,但 見 佢 對 住 小 弟


講 女 車 長 之 行 為,似 乎 想 該 車 長 被 鹹 魚 咬,


小 弟 再 向 佢 解 釋,結 果 係 無 論 點 講,將 本 地


法 例,車 內 乘 客 須 知 通 告,傾 斜 測 試,反 車


理 論,離 心 力 都 搬 出 來,結 果 個 客 調 轉 頭 鬧


小 弟 …





忙 於 回 應GZ5818兄 網 頁o既 電 腦 王 子



Article 32: (Request 1)

我 就 開 門 俾 佢 上 , 方 便 下 人 冇 所 謂 啦



Article 32: (Request 2)

不 如 你 向 巴 士 公 司 備 案


証 明 當 時 該 名 女 車 長


並 沒 有 錯 是 該 名 乘 客 本 身 有 問 題 吧





sopp






55838-1


Article 33:


回應:

[01]





Re: 新巴84總站問題


The Mole-AN7 (lv83@optusnet.com.au) at Fri May 12 09:44:43 CST 2000 said:
> Jeffrey (ccwjeff@netteens.net) said:


> 新 巴84將 會0係 星 期 一 改 行 東 廊 去 筲 箕 灣 。


>


> 我 都 有 去 睇 果 一 張 通 告 ,


> 但 似 乎 冇 列 明 係 杏 花 村 定 小 西 灣 做 總 站 ,


> 張 通 告 其 實 凈 係 畫 左 個 圈 。


>


> 我 睇 睇 標 題 ,


> 仍 然 係'84 杏 花 村--耀 東 村(循 環 線)'


> 咁 係 咪 意 味 住84仍 維 持 以 杏 花 村 做 總 站 呢?


> 如 果 係 , 乘 客 由 耀 東 村 或 筲 箕 灣 ,


> 咪 唔 可 以 搭84?(因 為 去 到 杏 花 村 就 停 低)


> 定 係 好 似 以 前 城 巴12A咁 ,


> D乘 客 去 到 杏 花 村 要 留0係 車 度 ,


> 等 夠 鐘 開 車 先 可 以 繼 續 行 程??


>


> Jeffrey


Do you remember the ex-KMB rt.100?


it is also an example like NWFB 84 now.





The Mole-AN7



Article 33: (Request 1)

> LF291 (wang5@hknet.com) said:


>


> 剛 剛 聽 過 新 巴 熱 線 特 別 通 告 , 路 線 會 係 杏 花 村 開 出 先 經


> 小 西 灣 , 再 去 杏 花 村 , 經 完 筲 箕 灣 一 大 堆 路 返 回 杏 花 村


> 總 站 ( 不 經 小 西 灣 ) 。





咁 都 得 呀 ? 咁 條 線 搵 邊 個 搭 ? 新 巴 員 工 ?





> 應 該 係 話 乘 客 由 耀 東 村 或 筲 箕 灣 係 唔 可 以 搭 車 去


> 小 西 灣 。





好 簡 單 , 即 係 新 巴 想 空 車 巡 遊 , 未 知 班 次


及 服 務 時 間 如 何 ?





> 禮 拜 一 又 有 唔 知 幾 多 師 奶 學 生 響 筲 箕 灣 總 站 搭 84 飛 返


> 杏 花 村 ,





到 時 一 定 激 死 班 啊 婆 之 餘 仲 激 死 班 學 生 。





> 然 後 客 量 不 斷 下 跌 。 幾 個 月 後 , 可 能 有 人 計 算


> 客 量 發 覺 84 客 量 過 低 , 然 後 條 線 就 取 消 左 。





唔 知 個 班 次 同 出 車 數 量 會 唔 會 咁 呢 :





15 分 鐘 ─ 4 架 車 →


20 分 鐘 ─ 3 架 車 →


30 分 鐘 ─ 2 架 車 →


無 限 分 鐘 ─ 0 架 車 。






55915-1


Article 34:


回應:

[01]





Re: 點解AMN1行60X


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Fri May 12 22:29:21 CST 2000 said:
> 電 子Trident行68X (ucc81012@ucc.hkcampus.net) said:


> 各 位 板 友:


> 今 天 在 北 河 街 站 等 68X的 電 子Trident ,突 然 有 部 60X的AMN 駛 入 站,仔 細 地 望 ,原 來 是 AMN1,而 更 恐 怖 的 是AMN1是 沙 田 廠 ?


>


> 請 大 家 為 我 解 答???!!!!


>


> ATS32-jk5844


>


> ICQ:48862935


>


> 電 子Trident行68X而 很 快 樂 的ATS32-jk5844





沙 田 廠 係 訓 練 學 校 的 所 在 車 廠 , 各 類 型 的 巴 士 均 有 機


會 在 沙 田 廠 讓 工 作 人 員 試 車 , 如 早 前 的 AP.


所 以 AMN1 編 入 沙 田 廠 極 可 能 只 是 暫 時 性,


現 在 行 60x 亦 非 奇 事.





GZ5818/Tonio Tse



Article 34: (Request 1)

> 電 子Trident行68X (ucc81012@ucc.hkcampus.net) said:


> 請 大 家 為 我 解 答???!!!!





或 許 AMN1 入 沙 廠 係 因 為 入 訓 練 學 校 畀 師 傅 們 操 車,


操 完 車 就 要 歸 隊 出 街 行 啦, 好 似 以 前 o的 AP 咁 卦.





--


車 匙!






55841-1


Article 35:


回應:

[01]





Re: [板務] 有人不禮貌啊!


東邪 (yin1018@aol.com) at Fri May 12 10:43:45 CST 2000 said:
> 非 常 不 滿 的KMB員 工 家 屬 (herbert@wingli.com) said:


> 本 人 對 部 份 回 應 本 人 的 文 章 的 板 友 甚 為


> 不 滿,例 如 在 最 新 的 一 篇'愉 景 灣 巴 士 猛


> 料'中,強 烈 平 擊 本 人 所 得 之 的 資 料,正 如


> 一 些 板 友 所 說,不 是 每 人 也 要 看 每 篇 文 章,


> 這 麼 我 們 又 如 何 知 道 那 些 曾 被 討 論 過,而


> 那 些 未 曾 被 討 論 過 呢?一 些 未 有 板 友 提 及 過


> 的 資 料,算 是 猛 料 嗎?


> 大 家 還 記 得 我 這 篇'東 區 巴 士 重 組 最 新 實 況'


> 嗎,這 時 我 所 講 的,今 天 都 一 一 展 現 眼 前,又


> 例 如 新 巴 開N8P等,都 是 我 首 先 為 大 家 報 告,


> 我 相 信 我 的 資 料 也 比 得 上 大 家,雖 然 簡 中 也


> 有 資 料 過 時 的 情 況,但 大 家 想 想,你 們 的 資 料


> 都 也 曾 試 過'老 化'或 過 時 啊.


> 最 後,我 希 望 板 主/助 能 對 不 禮 貌 回 文 的 板 友


> 加 強 勸 喻,到 必 要 時 請 採 取 適 當 的 行 動.





- 睇 完 條 thread, 小 弟 完 全 唔 覺 得 有 人 “ 強 烈


評 擊 ” 你 喎 , 只 係 你 反 應 過 激(我 覺 得), 仲


有 , 係 咪 猛 料 其 實 見 仁 見 智 , 何 別 爭 出 風


頭 ? 執 著 字 眼 上 的 問 題 ?





- 以 上 純 屬 個 人 意 見 , 如 有 冒 犯 , 請 多 多 包


涵 。





東 邪


GK 9112



Article 35: (Request 1)

不 過 無 端 端 被 人 扣 帽 子 , 兼 單 打 係 出 風 頭 ,


又 真 係 好 無 理 由 。





難 怪 早 前 有 板 友 退 板 。






55912-1


Article 36:


回應:

[01|02]





一問


S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) at Fri May 12 22:03:49 CST 2000 said:
> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


> 以 下 這 張 圖 片 , 是 取 自 八 四 年 七 月 十 五 日 出 版


> 的 《 九 巴 半 月 刊 》 ﹕


>


>


>


> 相 信 當 年 未 必 會 有 人 想 到 , 這 部 車 最 終 會 葬 身


> 火 海 的 吧 ﹖





點 解 當 年VMD1會 葬 身 火 海 呢?


會 唔 會 係 本 身 設 計 有 問 題 呢?





謝 謝 解 答!


S3N353



Article 36: (Request 1)

咁 同 中 巴AV經 常 發 生 火 警 有 無 關 係 呢?



Article 36: (Request 2)

> AV455 (ht3415@ctimail3.com) said:


> 點 解dennis law兄 近 排 有 這 麼 多 陳 年


> 九 巴 半 月 刊 呢?


> 以 前 有 儲 開?





其 實 是 因 為 我 日 前 去 港 大 參 考 圖 書 館 搜 集 資 料


時 , 無 意 中 找 到 一 批 《 九 巴 半 月 刊 》 、 《 九 巴


月 刊 》 , 以 及 歷 來 的 《 今 日 九 巴 》 , 於 是 我 就


scan了 一 些 比 較 精 彩 的 圖 片 跟 大 家 分 享 。 希 望


大 家 喜 歡 ﹗^_^






55900-1


Article 37:


回應:

[01]





建議增設西隧960,961&968八達通轉乘計劃


公車服務監委會發言人 (ring03210@ctimail3.com) at Fri May 12 21:07:42 CST 2000 said:
由 於960,961號 線 只 是 往 灣 仔 區,因 此 這 計 劃 希 望 能 方 便 乘 搭960,961號 線 的 乘 客 利 用 八 達 通 免 費 轉 乘968號 線 往 返 銅 鑼 灣 區,小 弟 認 為 這 既 可 以 方 便 來 往 屯 門 與 銅 鑼 灣 之 間 的 乘 客,亦 可 充 分 利 用 資 源,建 議 如 下:





1.往 港 島 方 向:


使 用 八 達 通 繳 付 車 資 乘 搭 路 線960,961的 乘 客 可 以 於 西 隧 收 費 廣 場 巴 士 站 免 費 轉 乘 路 線968往 銅 鑼 灣





2.往 新 界 方 向:


於 銅 鑼 灣 區 想 前 往 屯 門 的 乘 客,可 先 乘 搭 路 線968並 先 以 八 達 通 繳 付 全 費$20.70,到 達 西 隧 收 費 廣 場 巴 士 站 後 轉 乘 路 線960,961並 在 上 車 後 再 次 確 認 八 達 通,便 可 以 獲 回 贈 車 資 至 少$2.50





為 使 乘 客 能 有 足 夠 時 間 轉 車,建 議 往 港 島 方 向 時,在 登 上960或961及 確 認 八 達 通 後,可 享 有2小 時15分 之 轉 乘 時 間 轉 乘968,而 前 往 新 界 方 向,在 確 認 八 達 通 乘 搭 路 線968後,可 享 有1小 時15分 之 轉 乘 時 間 轉 乘960或961





請 各 位 提 供 意 見 及 改 善 的 地 方,謝 謝!



Article 37: (Request 1)

> 荔 景 南 45M (mlchui@netvigator.com) said:


>


> Do you think people can take 968 here during


> morning peak hour?


>





> Instead, interchange at Hennessy Road may be


> better. Seat is ensured.


>


>


> Same problem. Can they get a seat during pm


> peak hour?


>


感 謝 荔 景 南45M兄 的 指 教,小 弟 也 許 真 是 忽 略 了 這 個 問 題,小 弟 建 議 此 轉 車 計 劃 的 主 要 目 的 是 希 望 能 方 便 往 返 屯 門 與 銅 鑼 灣 之 間 的 乘 客,如 果 在 軒 尼 詩 道 設 立 轉 車 站 能 令 乘 客 更 方 便 的 話,小 弟 當 然 會 絕 對 支 持!


>


>


> very angry with those R-route drivers


> who do their 'great job'


> 荔 景 南 45M






55898-1


Article 38:


回應:

[01|02]





Re: 有冇人新巴Neoplan照片ar?


DA75 (willau@ismart.net) at Fri May 12 20:46:09 CST 2000 said:
> Iceman (kon@ismart.net) said:


> 你 地 好,請 問 有 冇 人 今 日 去 影 新 巴Neoplan?


> 可 分 同 大 家 分 享 一 下





究 竟 新 巴 Neoplan 0黎 左 未? 有 既 係 幾 多 部?



Article 38: (Request 1)

> Leslie Chan (neoplan@ismart.net) said:


>


> 未 到...


>


> Leslie Chan





從 何 得 之?



Article 38: (Request 2)

大 家 都 只 係 認 為 船 車NEOPLAN o黎,同 一 架 船 車ML/SF走,但 唔 好 忘 記,Neoplan 由 德 國o黎,D ML/SF係 去 英 國 或 澳 洲,目 的 地 唔 同,所 以 機 會 唔 大,


因 為 隻 船 應 該 會 邊 度o返 邊 度






55893-1


Article 39:


回應:

[01]





Re: 請問你們認為3xx系列的巴士線可否取消?


3AD46/HJ8388 (s986380@dont.csc.cuhk.edu.hk) at Fri May 12 19:10:08 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 我 的 建 議 就 將3xx系 列 的 路 線 改 為:


> 過 海 隧 道 線:


> 301改 為105P


> 302改 為602


> 305改 為182P


> 307改 為672


> 336改 為136P


> 373改 為673


> 373P改 為673P


>


> 新 巴 路 線:


> 309改 為9S


> 338改 為38S


> 374改 為74S


> 399改 為39S


>


> 城 巴 路 線:


> 314改 為14S





改 號 碼 同 取 消 係 兩 樣 完 全 唔 同 的 東 西, 請 勿 混 為 一 談



Article 39: (Request 1)

307 唔 廢 得!






55892-1


Article 40:


回應:

[01]





Re: [網頁廣告]想知邊個路線number去邊? Here!


LV128 (ktm71219@ktm.hkcampus.net) at Fri May 12 21:41:45 CST 2000 said:
> LV128 (ktm71219@ktm.hkcampus.net) said:


> 想 知58系 路 線 去 邊?


> 又 想 知34系 路 線 去 邊?


> Here!


>


> 城 市 飛 人2112巴 士 廠 CityFlyer2112 Bus Wrokshop


> '九 巴 路 線 編 號 解 說'系 列


> 已 經 完 全 上 載


>


> 另 加 入2架 紙 巴 士


> 勝 利3型 冷 氣 巴 士


> S3N92行86


>


> 歡 迎 參 觀


> LV128





改 左link啦


請 睇 番 頭 編, thx


再 唔 得 請report!



Article 40: (Request 1)

入o吾 倒o咼


RE-LOAD PLS!!






55882-1


Article 41:


回應:

[01]





★ 廣告:64M巴士網頁加入大把野★


GL1489 (gl1489@start3.com) at Fri May 12 19:34:45 CST 2000 said:
64M巴 士 網 頁 是 次 更 新 項 目:





最 新 大 相:九 巴6張;城 巴:3張;新 巴1張 。


本 港 十 大 正 網 開 放 了 。


紙 巴 士:九 巴2部;城 巴1部 。


鳴 謝 更 新 左 。





本 網 現 在 進 行 橫 額 交 換,有 興 趣 者 請E-mail給 本 人 或ICQ給 本 人!轉 網 站 亦 進 行 網 站 交 換 有 興 趣 者 請E-mail給 本 人 或ICQ給 本 人!





立 即 進 入64M巴 士 網 頁 吧!!!!





AV90~~~GL1489


對64M巴 士 網 頁 有 任 何 疑 問 可add我ICQ:56527837



Article 41: (Request 1)

> 怪 物 FP4320(AN5) (hansmui@netteens.net) said:


> 使 用 背 景 圖 片 於 本 板 是 不 准 許 的 。


>


> --怪 物


> 怪 物 的 巴 士 世 界


> 怪 物 交 通 討 論 區


> 本 文 使 用 《 香 港 巴 士 討 論 區 閱 讀 程 式 》 貼 文


> 詳 情 請 參 閱 http://monsterbus.uhome.net/HKBDB/





sorry......已 經 修 正






55878-1


Article 42:


回應:

[01]





Re: 如果有個人........


AFC (kingfu@i-cable.com) at Fri May 12 17:17:14 CST 2000 said:
> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


> 如 果 有 個 人,因 為 佢 女 朋 友 而 放 棄 巴 士,咁 呢 個 人 仲 算 唔 算 得 上 係 一 個 巴 士 迷?





Both things are not mutually-exclusive.



Article 42: (Request 1)

只 可 以 說 這 個'巴 士 迷'將 女 朋 友 的 地 位 放 得 比


巴 士 高.


如 果 換 轉 係 我 要 我 二 選 一,我 都 係 會 選 女 朋 友.





GZ5818/Tonio Tse






55867-1


Article 43:


回應:

[01]





貨櫃碼頭見


MS 1 BJ 4860 (georgecheung@i-cable.com) at Fri May 12 14:34:36 CST 2000 said:
MS1 said:


小 弟 今 日 大 約07:22的 時 候,見 到 一 首 運 車 船


正 駛 往 貨 櫃 碼 頭,好 可 能 是Centroliner已 經


到 港!!



Article 43: (Request 1)

請 善 用 修 改 文 章 功 能, 在 下 方 輸 入 你 的 密 碼 按 輸 入 掣


即 可.





會 唔 會 係 同 一 部 船 送 聲 粗 來, 再 送ML/DL/SF番 英 國?


如 果 係 呢 隻 船 的 航 程 都 幾 有 時 代 意 味 喎! (有 冇 人 影


到 隻 船 貼 上 來?)





有 人 辭 官 歸 故 里, 有 人 連 夜 趕 科 場.





--


不 勝 希 嚧 的


輝 仔






55856-1


Article 44:


回應:

[01]





Re: 中 巴 路 線 系 列 -5號 系


ES2559 (henry.lau@dgj.com.hk) at Fri May 12 12:38:52 CST 2000 said:
> Canon LF5 (wilson@isicmail.com) said:


> 如 題


>


> 1.5號 中 巴 用 車.


>


> 2.如 有5號 中 巴 相,可 否post 上 來.


> 3.其 他 資 料(用 車,收 費,路 線 變 化).


> 4.有 冇 人 有XF行 號 相?可 否post 上 來.


> 5.How about other route like 5A,5B,5C,5M,etc.


>


> 唔 該 各 位 板 友 幫 忙!!^_^


>


> Canon LF5--ex CMB CX7,MB17.


> ICQ:73002195





I rememeber when CMB operated the 5A last few months, they used the DA for services. But I forgot which one they were used



Article 44: (Request 1)

> 1.5號 中 巴 用 車.





XF.






55853-1


Article 45:


回應:

[01]





此報導之玄機


波子 (bentonco@ctimail3.com) at Fri May 12 13:00:04 CST 2000 said:
> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


> 以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(12.5.2000)星 島 日 報 ﹕


>


> 三 巴 士 公 司 聯 手 搞 環 保





根 據 此 報 導 尾 段 , 巴 士 代 表 公 交 乘 客 之4成 , 但 污 染 卻 只


是1成 幾 , 是 否 足 以 證 明 其 他 交 通 工 具 更 應 控 制 ?





趕 住 食 飯 的


波 子



Article 45: (Request 1)

巴 士 公 司 是 否 暗 示 公 共 小 巴 及 為 數 最 多 的 私 家 車 製 造 最 多 污 染 ?


私 家 車 和 小 巴 的 efficiency (載 客 人 數 與 耗 油 量 比) 是 最 低 的 ,


汽 油 車 廢 氣 中 二 氧 化 碳 比 柴 油 車 還 高 呢 !


我 覺 得 政 府 將 會 取 締 紅 色 小 巴 。






55851-1


Article 46:


回應:

[01]





Re: 最後一次行港島LM


DenniS DA54 (da54@netteens.net) at Fri May 12 16:36:04 CST 2000 said:
> opel (kkm@ctn.net) said:


> 今 早10:05分,有 三 部LM經 西 隧 離 開 香 港.


> 最 後 一 次 行 港 島LM





But there's still at least 1 LM


left in Wong Depot when I went


to WCD this afternoon.



Article 46: (Request 1)

今 次 走 既 總 共 有 四 部, 包 括 LM3,5,8,10...






55848-1


Article 47:


回應:

[01]





Re: [初哥問題]司機上車之問


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Fri May 12 15:54:58 CST 2000 said:
> 屯 門 猛 獅 (kungwailing@ismart.net) said:


> 本 人 是 個 初 哥...


> 本 人 想 問 下 大 家 , 為 何 大 部 份 巴 士 司 機 上 車 時 多 數 都 在 落 門 上 車 呢 ?


> 另 外 本 人 亦 想 問 下..


> 為 何 有 些 司 機 開 上 車 門 時 只 開 一 扇?(本 人 指 是 類 似Trident的 上 車 門)


> 是 否 方 便 些 呢 ?


>


> 謝 謝 各 位..!


> Tomac


> 屯 門 猛 獅 集 團 成 員





用 落 車 門 上 車 係 因 為 車 長 對 上 一 次 落 車 是 用 尾 閘,


之 後 用 車 外 門 掣 關 尾 閘, 如 果 車 長 上 車 時 不 用 尾 閘,


車 內 門 掣 就 會 調 轉 左 ,


即 明 明 尾 閘 掣 是'代 表 開 閘 時' , 閘 門 卻 關 上(因 為


車 外 門 掣 開 左).所 以 為 左 避 免 以 上 問 題, 車 長 便 用


尾 閘 上 車.


不 過 , 閘 門 掣 是'按 掣'的 話, 則 可 以 用 前 門 上 車,


如 : AP .





此 外 , 唔 記 得 巴 士 公 司 有 無 規 定 員 工 用 尾 閘 上 落,


我 下 次 見 到 車 長 朋 友 問 下 先.





GZ5818/Tonio Tse



Article 47: (Request 1)

這 是 為 了 避 免 二 人 同 時 上 車,入 錢 時 出 現 混 亂






55846-1


Article 48:


回應:

[01]





Re: Please.....


3AD46/HJ8388 (s986380@dont.csc.cuhk.edu.hk) at Fri May 12 10:46:49 CST 2000 said:
> Iron (h9919473@hkusua.hku.hk) said:


> NWFB FU 682=DA ?


> FU 684=DA ?


>


> Thanks.





FU684 係 DA54


FU682 我 找 不 到





另 外, 可 否 用 個 較 合 適 的 標 題 ? 多 謝



Article 48: (Request 1)

da 54






55843-1


Article 49:


回應:

[00]





Re: ML係咪今日(5月12日)退役?


hk104 (hk104@i-cable.com) at Fri May 12 15:26:48 CST 2000 said:
> Canon LF5 (wilson@isicmail.com) said:


> Yes!all ML buses retired in hong kong yesterday,


> they are most shipping to UK now.


>


> Canon LF5


> ICQ:73002195


have one in天 台 係ML68






55839-1


Article 50:


回應:

[01]





Re: 請問有甚麼電影或電視廣告貼於巴士上?


Leon (laichunman@ctimail3.com) at Fri May 12 09:56:08 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 有 甚 麼 電 影 或 電 視 廣 告 貼 於 巴 士 上?





小 弟 套'一 見 鐘 情'.





Leon ^_^~



Article 50: (Request 1)

閣 下 指o既 係 幾 時?


以 往 都 有 好 多 電 影 廣 告 貼o向 巴 士 上!






55910-1


Article 51:


回應:

[01]





Re: 尋九巴MCW-M仔10部


BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) at Fri May 12 22:29:11 CST 2000 said:
> Canon LF5 (wilson@isicmail.com) said:


> 如 題:


>


> 1.M3,


> 2.M4,


> 3.M9,


> 4,M13,


> 5.M35,


> 6.M36,


> 7.M47,


> 8,M48,


> 9,M79,


> 10,M80.


>


> 唔 該 各 位 板 友 幫 忙!!


>


> Canon LF5


> ICQ:73002195





M36 7B掛 牌


M48 45掛 牌


M79, M80 46掛 牌



Article 51: (Request 1)

M3,47行53掛 牌


M4行23M掛 牌






55906-1


Article 52:


回應:

[01]





香港共有多少巴士模型出售?


模型之友 (lkp994c39@schoolteam.net) at Fri May 12 21:31:34 CST 2000 said:
香 港 自 開 埠 已 來 共 有 多 少 巴 士 模 型 出 售(1:76)


有 什 麼 型 號 呢?





九 巴 仔


icq no:30011916



Article 52: (Request 1)

C'SM DRAGON:


DA89(690), Pokemon(170), Canon(6A), Bosch(905).


Later will have DA55 (canon, 23)






55909-1


Article 53:


回應:

[01]





【廣告】九巴之迷更新


S3BL103 (syleung@glink.net.hk) at Fri May 12 21:44:35 CST 2000 said:
12-5-2000更 新 ︰


精 選 大 相 分 別 為AV496及3AV50( 兩 車 均 披 上 九 巴 之 友 廣 告 )


相 片 傳 真 加AMN2行60X相 片 ;


封 面 相 片 為 荔 廠 大 後 備S3V29;


路 線 一 覽 刪87一 線 。





九 巴 之 迷



Article 53: (Request 1)

XOOM.COM: Member page not found






55897-1


Article 54:


回應:

[00]





Re: (奇景)兩部67M同一時間到站


荔景南 45M (mlchui@netvigator.com) at Fri May 12 20:49:32 CST 2000 said:
> S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) said:


> 今 日 放 工,我 原 本 想 坐63M返 屯 門.點 知 去 到 巴 士 站,


> 發 現 有2部67M同 時 到 站 上 客,(這 情 景 較 為 罕 見).於


> 是 我 立 即 上 後 面 個 部'蛇 車'(一 樣 價 錢 但 有 位 坐),而


> 前 面 個 部 係'正 軌'車(差 不 多 坐 滿).結 果 唔 駛 多 講,


> 當 然 是 我 坐 個 部'蛇 車'最 快 返 到 總 站.


>


> 自 從52M/67M共 用 葵 芳 地 鐵 站 車 坑 後,踢 車 情 況 較 以


> 前 多 了,差 不 多 日 日 發 生.其 實 我 一 直 在 想,點 解 唔


> 搬 其 中 一 條 線 去 荔 景 呢?唔 駛 搞 到52M/67M經 常 踢


> 車 返 屯 門 咁 慘 啦.要 知 道 上 唔 到 該 班 車,要 等 下 一 班


> 起 碼 要15分 鐘...


>


> S3N353





I think Lai Yiu is better. Of course, Lai King


North still has a spare lane, but sometimes it


is occupied by 269M, especially when 46P is in


service.





If 52M/67M terminates at Lai Yiu, they can


serves as an alternative way for Lai Yiu people


to and fro Tsuen Wan!





Meanwhile, Kwai Fong MTR is too congested!











very angry about what the R-route drivers do,


they make me stand on the road for 45 minutes!


荔 景 南 45M






55890-1


Article 55:


回應:

[01]





新聞號外(12/5):政府已迫到村巴走頭無路!


查篤撐‧查小欣 (cityflyer@i-cable.com) at Fri May 12 18:32:39 CST 2000 said:
剛 收 到 亞 視 新 聞 報 導,由 於 運 輸 署 已 迫 到 往 來


新 界 至 中 環 的 村 巴 走 頭 無 路,所 以 現 時 各 村 巴


在 中 環 區 抗 議 慢 駛,另 到 中 環 一 帶 的 交 通 嚴 重


擠 塞 。





其 實,村 巴 有 沒 有 再 削 減 的 餘 地,各 位 心 知 有 數


。 那 樣,莫 非 真 的 要 讓 鐵 路 獨 大,可 是 好 事 還 是


壞 事?



Article 55: (Request 1)

不 是 慢 駛, 我 剛 才 在 天 橋 看 了 一 陣, 一 架 村 巴 停 在 干 諾 道 中 近 恆 生 銀 行 的 第 三 線(有 雙 白 線), 車 子 要 由 交 通 警 指 揮


導 致M590 在 交 廣 的 人 龍 足 足 排 到 出 小 巴 站






55889-1


Article 56:


回應:

[00]





Re: 新記rt.682真的可在18/5/2000改全日?


PARANOiA (levi118@netteens.net) at Fri May 12 20:41:31 CST 2000 said:
> 小 丸 子 新 巴84M常 客 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> As title:


>


> thx!


>


> 84M 上!





如 果 又 係 我 答,一 定 唔 能 夠 再convince你 地 相 信 會 全 日 服 務


682會 轉 全 日 係 我 從 三 位 不 同 的 新 巴 司 機 口 中 得 知geah


之 後 我 再 貼 文 向 大 家 講 呢 個 消 息


但E家 新 巴 好 似 冇mud動 靜,我 都 驚682可 能 唔 會 真 係 起


18-5-2K轉 全 日





貼 文 係 我,convince的 又 係 我 唔 轉 全 日 我 就 真 係 大 鑊






55886-1


Article 57:


回應:

[01]





假如現在仍未發明冷氣…


LV33 (hhshhl@ctimail3.com) at Fri May 12 18:04:38 CST 2000 said:
現 在 不 少 冷 氣 生 產 商 都 宣 傳 自 己 品 牌 的 出 品 很 靜 和 體 積 小,但 假 如 現 在 仍 未 發 明 空 調,那 麼 現 在 的 巴 士 服 務 會 是 怎 樣 的?


我 想,如 果 現 在 仍 未 發 明 空 調,可 能 街 上 到 處 都 是 非 空 調Trident,甚 至 非 空 調 超 奧 。 那 麼 你 認 為 會 怎 樣?





LV33(支 持 環 保 ‧ 支 持 香 港 申 辦 亞 運)


__________________________________________________


今 晚(12/5)9:00將 播 映「 影 城 大 亨 」,星 期 日 晚(14/5)同 樣 時 間 將 播 映 「 少 年 梁 祝 」 大 結 局,敬 請 留 意 。



Article 57: (Request 1)

如 果 現 在 未 發 明 空 調,呢 個 世 界 咪 無 咁 熱 囉!所 以 無 所 謂.


但 如 果 現 在 都 未 發 明 空 調,相 信 低 地 台 什 至 第 二 代 雙 層 巴 士 都 未 發 明 到.






55881-1


Article 58:


回應:

[00]





Re: 點解金Man陣臭膠味咁耐仲未散?


波子 (bentonco@ctimail3.com) at Fri May 12 18:20:34 CST 2000 said:
> 輝 仔 (cscfng@comp.polyu.edu.hk) said:


> 今 日 坐60X由 長 沙 灣 去 佐 敦, 一 上 車 就 聞 度 仲 有 那 大 陣


> 臭 味. 我 覺 得 陣 味 十 足 尿 壓 味.


>


下 文 已 有 提 自 己 首 次 的 經 歷 , 只 想 補 充 好 朋 友 今 晚 講 明


拒 搭 。





> 係 咪 真 係 金 車 就 係 好?


>


我 都 否 定 ,3AD雖 慢 , 但 有99個 位 , 仲 大 部 份 有 頭 枕 及 闊


位 , 都 不 知 幾 好 。


> --


> 輝 仔





好 少 吹 咁 多 水 的


波 子






55876-1


Article 59:


回應:

[00]





Re: 除了68x外,電板Trident仲會行邊條線


電子Trident行68X (ucc81012@ucc.hkcampus.net) at Fri May 12 22:27:37 CST 2000 said:
> 屯 門 人 (dennisko@ctimail3.com) said:


> 大 家 估 計 會 點


>行968或 行269c






55866-1


Article 60:


回應:

[01]





Somebody think 278X should charge $8.3!


u.best (china@ismart.net) at Fri May 12 14:30:16 CST 2000 said:
According to Ming Pao(N.T Version)


One passengers said that 73X charge $6.7


so if 278X is non a/c bus,it can only charge $7!





According to this reason,278X can only charge $8.3!





So crazy!


(For example,70 charge $8.2,72 charge $6,the


difference is 2.2,not $0.3!)



Article 60: (Request 1)

The distance of 73X is 25.2 km and that of 278X is 36.7 km.





The non A/C fare and A/C fare level for a 36km


long express bus route would be (according to TD)


is $9.00 / $12.80 but TD can approve the fare


level lower than this, but how can TD approve


such low fare of $8.30?





Note that 73X will change to full A/C in this


October and the fare will be changed as $8.40.


Thus, it is illogical for 278X having lower


than $8.40!





The passenger has not seen the TD fare scale for


KMB and leads to incorrect conclusion.





No one should be blamed, except this passenger!





Eric@YanShing






55858-1


Article 61:


回應:

[01]





[廣告]Bus Station-新巴ML退役特輯及大相


Bus Station (busnwfb@netvigator.com) at Fri May 12 12:47:59 CST 2000 said:












http://bustation.uhome.net



HKIBDB--你 做 了 會 員 未 呀 , 未 申 請 ,click這 裏la





P.S.鳴 謝Ronald Fung 協 助 及 今 次ML相 相 質 較 差....





Article 61: (Request 1)

有 冇DL45同SF31的 相 呀?






55855-1


Article 62:


回應:

[00]





Re: 碧咸效應??


菜百明 (carlysm@netvigator.com) at Fri May 12 12:56:45 CST 2000 said:
> 巴 士 簡 東 拿 (lky96007@lky.hkcampus.net) said:


> Corgi雞 出G7,是 不 是 碧 咸 效 應??





同 碧 咸 有 咩 關 係??咁 同 傑 思 有 冇 關 係??






55847-1


Article 63:


回應:

[01]





向各板友道謝+問題...


Leon (laichunman@ctimail3.com) at Fri May 12 10:47:12 CST 2000 said:
唔 該 哂 各 位 板 友, 替 小 弟 解 答 沙 田 區 路 線 問 題,


因 為 板 友 太 多,容 我 在 此 向 各 位 說 聲:「 多 謝 」^_^~





我 又 有 一 個 沙 田 區 路 線 問 題 麻 煩 大 家:


其 實 沙 田 區 的88系 是 如 何 的??


我 有 以 下 兩 個 版 本,


一.


88 沙 田 墟 <--> 小 瀝 源


88A 沙 田 墟 <--> 顯 田





二.


88 沙 田 火 車 站 <--> 小 瀝 源


88A 大 圍 <--> 何 東 樓


88B 顯 徑 <--> 大 圍





以 上 版 本 究 竟 如 何 演 變?


後 期 是 否 重 整 為 現88K?



Article 63: (Request 1)

我 的 版 本 (1981)


88 沙 田 墟 -- 小 瀝 源


88A 沙 田 墟 -- 顯 田


88B 大 圍 -- 何 東 樓






55844-1


Article 64:


回應:

[01]





再冇新車用膠牌?


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Fri May 12 10:38:08 CST 2000 said:
唔 理 係 咪 新 記,淨 係 城 記,仰 或 九 記 新 躉,超 豪,都 會 用 電 子 牌,咁 係 咪 表 示,以 後o向 香 港 境 內o既 新 車,都 會 用 電 子 牌 膠 牌 新 車 將 不 復 見?



Article 64: (Request 1)

還 有 那 十 三 輛 短 三 叉 戟 呢...


(除 非 13 輛 都 在 出 牌 前 裝 上 電 子 牌)





N357






55842-1


Article 65:


回應:

[00]





Re: 新巴好像又有一部新廣告車


丁蟹 VA55 (rleekl@ctimail.com) at Fri May 12 10:39:28 CST 2000 said:
> N.W.F.B.VA14 (adwel272@hkstar.com) said:


> 本 人 昨 天 在 灣 仔 見 到 新 巴 又 有 一 部 新 廣 告 出 現,只 知 這 個


> 廣 告 的 底 色 是 綠 色,中 間 有 一 位 男 士 穿 著 一 件 黑 色 的 大 衣


> 及 架 著 一 副 黑 眼 鏡,車 身 還 有 幾 隻 字,本 人 想 問 這 部 車 的 車


> 身 編 號 是 幾 多 號?本 人 昨 天 見 到 這 部 車 的 行 駛 路 線:101


> 謝 謝.





呢 架 係1109, 佢 個 廣 告 係 新 上 的 , 叫 做Alcon Express, 係 賣 隱 形


眼 鏡 藥 水 的 。 個 廣 告 係 有 位 人 兄 扮 番 『 這 個 殺 手 不 太 冷 』


的 造 型 來sell呢 隻 藥 水 冷 血 無 情 , 殺 盡 細 菌 。 但 係 就 溫 柔


細 緻 , 呵 護 眼 睛 。





算 係 一 個 幾 有 心 思 的 廣 告






55916-1


Article 66:


回應:

[01]





Re: 沙廠一問


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Fri May 12 22:43:26 CST 2000 said:
> 愛 上903˙ 巴 (elliec@ctimail3.com) said:


> lately, 沙 廠 do not hv enough bus ??


>





可 能 會 因 巴 士 年 驗 問 題 令 廠 內 熱 狗 或 冷 馬 不


足, 部 分 冷 馬 字 軌 可 能 要 用 熱 狗 或 相 反.


前 陣 子 , 81M 冷 馬 字 軌 也 要 用 熱 狗 行.


上 水 廠 70x 亦 常 有 此 情 況.





> today 80K D掛 牌 失 晒 蹤, only hv 5 架 掛 牌, other don't know go where!!





掛 牌 車 行 其 他 線, 原 因 可 能 係 壞 車,車 輛 年 驗/小 修 或


中/大 修, 亦 有 可 能 係 要 洗 車, 跟 兩 味 車 對 調 來 行,


還 有 因 為 車 長 問 題,致 掛 牌 車 不 能 行 回 原 線.


現 在 部 分 DM/DN 牌 做 中 修 ,而 80K 掛 牌 車 中 亦 有 此


批 車,所 以 80K 的 掛 牌 可 能 去 左 屯 廠.





GZ5818/Tonio TSe



Article 66: (Request 1)

but i saw the 80K 掛 牌 行 80 this morning(廣 告 like LM6?





55911-1



Article 67:


回應:

[00]





九記rt.94,99有冇行過G車呢?


小丸子新巴84M常客 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Fri May 12 21:55:48 CST 2000 said:
As title:





thx!





曾 搭 過B會 的G544牛 河 經 過 大 網 仔 的....


84M 上!






55904-1


Article 68:


回應:

[00]





投票:如果你是新巴,你會把邊款DART退役?


豐巴 (simong@netvigator.com) at Fri May 12 21:15:58 CST 2000 said:
上 期 投 票:


如 果 你 是 新 巴,你 會 如 何 變 動88?


改 道,加 密 班 次---9票(28.1%)


取 消---6票(18.8%)


改 道,加 冷---4票(12.5%)


改 道,加 班,加 冷---4票(12.5%)


只 在 繁 時 行 駛,加 班,加 冷---3票(9.4%)


一 切 維 持 不 變---2票(6.3%)


只 在 繁 時 行 駛,改 道,加 冷---2票(6.3%)


只 在 繁 時 行 駛,加 冷---1票(3.1%)


只 在 繁 時 行 駛,改 道,加 班,加 冷---1票(3.1%)


投 票 人 次:32人





今 期 投 票:


如 果 你 是 新 巴,你 會 把 邊 款DART退 役 來 換 新 車?


Click here to VOTE!





[香 港 巴 士 投 票 區]題 目:


你 認 為 新 巴 有 無 需 要 開 辦N8P?


Click here to VOTE!





HKBDB文 章 精 選





豐 巴






55903-1


Article 69:


回應:

[00]





Re: 寶聯清潔公司係米新記外判的承辦商公司?


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri May 12 22:31:19 CST 2000 said:
> 小 丸 子 新 巴84M常 客 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> As title:


>


>


> 在 寶 聯 清 潔 公 司 工 作 的 員 工,係 米 可 享 有 免 費 搭 新


> 記 的 權 利?


>


>


> 84M 上!





The cleaning company is a subsidiary of the NW group,


though I doubt workers of that company enjoy free


rides on buses.





100/911R/M1/300/917 Wong






55902-1


Article 70:


回應:

[00]





[貼相]永遠懷念...


Canon LF5 (wilson@isicmail.com) at Fri May 12 21:12:35 CST 2000 said:



我(LF5)行110,真 的 十 分 懷 念 啊!





Canon LF5


ICQ:73002195






55901-1


Article 71:


回應:

[00]





[HKBM]金龍躉/中巴VA13大相+其他更新


3AV50--香港巴士雜誌 (kmb3av50@ctimail3.com) at Fri May 12 21:12:10 CST 2000 said:
香 港 巴 士 雜 誌是 次 更 新 如 下:


1.封 面 大 相:龍 運HN 2195行E32(金 色)


2.本 週 大 相:新 巴1113行113


3.懷 念 中 巴 大 相:VA13行948


4.新 增:九 巴AF分 頁 及 相 片 包 括:


AF3(兩 張)


AF7行86K


AF14行A5


AF18行285


5.翻 新:特 稿--'龍 年'內 新 增 及 重scan相 片 共7張


詳 情 請 參 閱'What's news 最 新 消 息'


特 別 通 告:網 址 臨 時 改 為:


http://members.xoom.com/_XMCM/3av50/hkbm/index.htm


而 舊 有 網 址 將 會 睇 唔 到 新 既 封 面 大 相,敬 請 留 意!!





歡 迎 參 觀 及 簽 留 言 冊^-^


3AV50






55899-1


Article 72:


回應:

[00]





代人尋車


中巴 LF 177 (pangkp@isicmail.com ) at Fri May 12 21:04:20 CST 2000 said:
MC 9去o左 邊??!!






55888-1


Article 73:


回應:

[00]





▓89X巴士網頁的全新版面面世了▓


HR 1918 (lmc03444@lmc.hkcampus.net) at Fri May 12 18:21:01 CST 2000 said:
89X巴 士 網 頁 除 了 換 了 新design外 , 更update了'巴 士 網 連 計', 也 加 入 了'網 主 簡 介', 仲 有 更 切 合 本 網 設 計 的 留 言 冊 。








希 望 各 位 巴 迷 多 多 指 教 , 同 埋 簽 留 言 冊 喇








HR 1918






55885-1


Article 74:


回應:

[00]





有冇人有1301的相片


LV33 (hhshhl@ctimail3.com) at Fri May 12 18:03:44 CST 2000 said:
有 冇 人 有1301,如 有,請send給 我!


小 弟e-mail address:


hhshhl@ctimail3.com


唔 該!





LV33(支 持 環 保 ‧ 支 持 香 港 申 辦 亞 運)


____________________________________________________


今 晚8:00將 播 映「 少 年 梁 祝 」,星 期 一 晚 同 樣 時 間 將 播 映 「 包 公 出 巡 」,敬 請 留 意 。






55883-1


Article 75:


回應:

[00]





大家不妨睇一睇…


LV33 (hhshhl@ctimail3.com) at Fri May 12 18:02:30 CST 2000 said:
大 家 不 妨 睇 一 睇呢 度,這 是 我 今 日 上 網 的 時 候 發 現 的,真 特 別,Super Olympian 車 頭DA車 身,DA車 身Olympian尾 。





LV33(支 持 環 保 ‧ 支 持 香 港 申 辦 亞 運)


________________________________________________________


今 晚(12/5)10:00將 播 映「 香 港 一 家 人 」,明 晚(13/5)9:00晚 將 播 映 「 過 江 龍(II)」 。






55879-1


Article 76:


回應:

[00]





你會唔會加o野!


bruce (brucelam@ctimail3.com) at Fri May 12 16:53:52 CST 2000 said:
如 果 你 買o左 架 巴 士,除o左 例 牌 加


'人 仔'外,你 會 唔 會 加 其 他o野.


我 會 加 扶 手`倒 後 鏡`錢 箱 等


你 呢?






55873-1


Article 77:


回應:

[00]





SF31 CE2543一問


Canon LF5 (wilson@isicmail.com) at Fri May 12 15:37:45 CST 2000 said:
As title, I want to know why (SF31)


it go to UK? is it go to first group?


or someone in UK buy that bus for collection,


like CTB 102 sold to UK?


please answer me!





Thank you!!





ICQ:73002195






55859-1


Article 78:


回應:

[00]





讚揚新巴2號線DC6車長


九巴10.6米躉 (ats@2themax.com) at Fri May 12 12:51:31 CST 2000 said:
今 日 本 人 有 要 事 要 落 中 上 環 , 於 四 時 四 十 分 落 樓 , 又 不 趕 時 間 , 心 想 就 坐2號 啦 。 點 知 竟 然 來 部DC6, 心 想 既 然DC在 港 命 不 久 , 就 俾 下 面 坐 佢 啦 。 點 知 , 就 俾 我 發 現 了 一 名 好 心 的 新 巴 車 長 。


當 我 正 準 備 登 車 , 車 長 先 生 卻 突 然 叫 乘 客 不 要 登 車 住 。 我 想 , 唔 通 巴 士 有 問 題 ?


哦 , 原 來 車 長 表 示 先 讓 車 上 乘 客 下 車 , 方 好 上 車 , 以 免 乘 客 一 起 上 落 , 下 車 乘 客 下 車 時 , 會 阻 礙 上 車 乘 客 上 車 。 以 往 , 當 我 乘 搭 三 巴 既 單 門 巴 士 時 , 司 機 只 會 開 著 車 門 , 任 由 乘 客 自 己 上 落 , 甚 少 會 有 司 機 本 人 協 助'管 理'乘 客 上 下 車 秩 序 , 這 樣 的 車 長 , 本 人 亦 是 首 次 看 見 。


上 車 後 , 本 人 坐 在 巴 士 中 間 位 置 , 其 間 , 發 現 車 長 先 生 除 了 協 助 管 理 乘 客 上 下 車 秩 序 外 , 本 人 看 見 一 名'大 肚'婦 人 下 車 , 車 長 先 生 更 表 示 可 慢 慢 下 車 , 不 用 心 急 , 並 提 醒 婦 人 此 車 車 門 有 梯 級 , 不 像 其 他 單 層 巴 士 , 小 心 下 車 , 以 免 絆 倒 , 發 生 危 險 。 此 等 優 良 車 長 , 本 人 實 是 首 次 看 見 , 值 得 一 讚 。


話 時 話 , 我 見 架DC6全 車 爆 滿 , 架 巴 士 的 位 又 不 是 闊 落 , 見 乘 客 們 都 坐 得 十 分 辛 苦 , 為 何 要 把M21全 轉 雙 層 而 把 單 層 巴 士 派 至2,2A及8號 呢 ? 真 唔 明 。






55845-1


Article 79:


回應:

[00]





有關巴士投於的新聞報章


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Fri May 12 10:44:03 CST 2000 said:
在 今 日 東 方 日 報E10版 中


有 介 紹 到 九 巴ATS, 有 興 趣 的 板 友 不 妨 買 份 東 方 睇 。





不 過 介 紹 中 提 及ATS擅 長 行 路 窄 彎 多 之 道 路 , 其 實 現 時 有


ATS行 之 路 線 , 其 中 一 條264M並 不 算 路 窄 之 路 線 。 但 既 然


咁 , 覺 得 用ATS行264M都 不 適 合 。





另 外 該 報 的 投 訴 版 也 有 一 大 遍 幅 講 巴 士 , 其 中 一 段 主


要 講 休 班 警 員 涉 搭 霸 王 車 , 搭E34時 不 付 車 資 。


有 關 報 導





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁






55917-1


Article 80:


回應:

[01|02]





Re: SF何時會全部退役?


中巴 LF 177 (pangkp@isicmail.com ) at Fri May 12 22:59:03 CST 2000 said:
> 紅 磡 之 友(DE6127) (wong01@netteens.net) said:


>


> SF13


>


> 在8月20日





請 勿 一 文 多 貼



Article 80: (Request 1)

因 為 電 腦 出 現 問 題



Article 80: (Request 2)

> 紅 磡 之 友(DE6127) (wong01@netteens.net) said:


>


> SF13


>


> 在8月20日





本 人 對 此(8月20日)並 不 樂 觀.......我 估SF會 早 死 過LV


沒 有 什 麼 路 線 俾 佢 地 容 身........難 到95會 落SF mei??






55923-1


Article 81:


回應:

[00]





巴士模型改裝幾問


你o既朋友: iBus (cityman@netteens.net) at Fri May 12 23:13:59 CST 2000 said:
1)如 何 拉 開Cx'm的DA89模 型 的 座 位(我 想 槁 下 層 尾 軸 的 兩 排 怪 雞 的 向 前 座 位)?


2)如 何 為 九 巴 的Centroliner模 型 加 上'九 巴 服 務,日 日X步'字 句?


3)如 何 為'Corgi'奧 林 比 安 模 型 加 錢 箱,八 仔 機?





你o既 朋 友: iBus






55922-1


Article 82:


回應:

[00]





[討論]九巴經營過境巴士是否可行


KMB員工家屬 (herbert@wingli.com) at Fri May 12 23:00:35 CST 2000 said:
我 所 指 的 並 不 是 城 巴 那 款,是 直 接 由


市 區 開 出,停 沿 途 各 站(但 只 停 部 份),


到 中 國 後,又 只 停 各 站.


該 線 上 車 付 款 或 用 八 達 通,不 像 城 巴


般 要 預 先 購 票.該 線 只 於 星 期 六,日 及


公 眾 假 期 行 走,如 反 應 良 好,可 推 廣 至


每 天 全 日 行 走.





路 線 如 下:


佐 敦 道 碼 頭----深 圳 香 蜜 湖


香 港 頭 車10:00am


尾 車 4:00pm


深 圳 頭 車12:00pm


尾 車 6:00pm





定 線,


佐 敦 道,廣 東 道,梳 士 巴 利 道,彌 敦 道,


跟87D至 獅 隧,吐 露 港,粉 嶺 公 路,至 落


馬 洲 轉 車 站,深 圳 這 邊 不 多 熟 路,總 之


停 下 深 圳 市 都ok.


回 程 則 一 樣  


收 費


全 程$40


用 車:ATR豪 華 版 或3ASV都OK






55921-1


Article 83:


回應:

[00]





Ask of bus history....


GK 2508 (lmc02103@lmc.hkcampus.net) at Fri May 12 22:59:40 CST 2000 said:
Ask the history of S3V 1 ( GK 2508)


Thx!~~


Anything is ok..


e.g:When he was born?


When he started his services?


Have he had banned before ??


...........





Thx Thx!!


New boy-- GK 2508






55920-1


Article 84:


回應:

[00]





MLs (WITH ROOFS) in Australia


澳洲巴士大王 (ausbus@optushome.com.au) at Fri May 12 22:46:45 CST 2000 said:
Six MLs are reported to have reached the shore of


Sydney last Friday.





A very suprising fact is that they do come with their


roofs this time, while still painted in all over


red.





The reason for their arrival is unknown as they


were supposed to be school buses in the UK.


Could they have got on the wrong boat?? :P






55919-1


Article 85:


回應:

[00]





LV1會否重出行走?


^_^SF4^_^ (dg2896@netteens.net) at Fri May 12 22:38:05 CST 2000 said:
如 題!THX!






55918-1


Article 86:


回應:

[00]





用車建議-九記7M+雅竹街站褲


S3N171 & ATS18 (s3n171@ismart.net) at Fri May 12 22:34:45 CST 2000 said:
7M應 該 加 密 班 次 至5-8分 鐘 一 班,如 果 唔 加 冷,應 該 加 派3架3N行 走,如 果 加 冷 的 話,可 加 派3架Duple ATR行 走


希 望 九 記 可 以 重 視7M,咪 因 為 出 好 少 車 令 各 位 板 友 睇 唔 起


另 外 雅 竹 街7M站 經 過3個 月 損 毀 後,現 已 修 補 完 畢,仲 幫 站 餅 著 褲 添






55925-1


Article 87:


回應:

[01|02]





Re: 應否檢控發起巴慢駛的組織?


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Fri May 12 23:42:36 CST 2000 said:
> 日 山 十 一 郎 (hongbus@ismart.net) said:


> 警 方 今 晚 話 可 能 檢 控 發 起  巴 慢 駛 的 組 織.即 係


> 公 共 巴 士 同 業 聯 會


> 警 方 表 態 可 能 只 是 靠 嚇,但 大 家 認 為 應 不 應 告?








佢 地 事 先 有 冇 向 運 吉/警 務 處 申 請?



Article 87: (Request 1)

Of course not! Otherwise I need not stand on


the road for 45 minutes in waiting for bus!








火 滾o既


荔 景 南 45M



Article 87: (Request 2)

> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


>


>


> 佢 地 事 先 有 冇 向 運 吉/警 務 處 申 請?





告 佢 地 班 有 錢 阻 街 得 唔 得?






55924-1


Article 88:


回應:

[01]





改編歌 : 送給認為某廠食柴的人 + 我很想271食柴理由


愛上914巴 (老陳) (chanmw11@hk.super.net) at Fri May 12 23:37:56 CST 2000 said:
原 曲: 張X蘭 二 十 多 年 前 的 作 品 - 四 朵 金 花





現 曲: 四 廠 金 巴





金 巴 , 四 廠 金 巴 , 金 巴 , 四 廠 金 巴 ,


把 幸 福 和 歡 樂 , 送 給 某 一 類 人 家.............





--------------------------------------------------





我 真 係 好 希 望271可 以 減 小 些 金 巴 , 換 回 3+2 的 白 冷 巴 , 我 和 很 多 有 理 智 的 人 都 只 會 希 望 搭 巴 士 時 有 位 坐 , 不 用 捱 企 , 唔 會 介 意 要 坐 '舊 車' , 只 要 是 冷 巴 我 和 很 多 人 都 會 就 好 滿 足 , 就 算 係 DX2437 都 好 , 架 車 夠 特 別 , 中 途 站 上 車 有 位 坐 機 會 都 會 大 些 .








愛 上914巴 (老 陳)



Article 88: (Request 1)

To: 愛 上914巴 (老 陳) (chanmw11@hk.super.net):





標 題 字 數 不 得 多 於 20 字.





HKBDB Admin






55926-1


Article 89:


回應:

[00]





問路


LV13 (cslsy@i-cable.com) at Fri May 12 23:57:02 CST 2000 said:
現 有 以 下 問 路 問 題 , 請 板 友 幫 忙 指 救 小 弟 :





1)請 問 港 島 區 有 冇 巴 士 線 經 東 隊 往 油 塘 ?





2)若 果 冇 , 在 觀 塘 有 什 麼 巴 士 或 小 巴 線 往 油 塘 ?





LV13






55927-1


Article 90:


回應:

[00]





尋九巴11D,13D,108,264M掛牌一問


紅磡巴士綱絡 (wong01@netteens.net) at Fri May 12 23:59:11 CST 2000 said:
各 位 板 友 有 沒 有


九 巴11D,13D,108,264M掛 牌 資 料






55928-1


Article 91:


回應:

[00]





又問車la,盡量幫忙


做隻出位的馬仔 (lin.wong@ismart.net) at Sat May 13 00:10:11 CST 2000 said:
問3ASV1-60所 掛 牌 路 線


問92掛 牌 車


仲 有,我 部ATR,HV8230,以 插 水 式 玩 笨 豬JUMP,點 知 冇`BON`繩,有 冇 版 友 可 以 平 平 地 讓 部 又 殘 又 舊 的ALX車 身 的 躉 比 我,有 消 息 請reply或call me.


icq:69596904


e-mail:睇 上 面


正 在 幫HV8230急 救 中 的


做 隻 普 通 的 馬 仔






55929-1


Article 92:


回應:

[00]





天水圍69X,69M既過去,唔知有冇板友有ME掛64M既相呢?


GL1489 (gl1489@start3.com) at Sat May 13 00:15:36 CST 2000 said:
本 人 以 前 二 年 級 搬 入 天 水 圍,在 三 年 級 成 日 望 街 見 到 好 多 野,以 前 唔 係bus fans時 成 日 見 到BL1,BL2同 大 把 者AD行69x兼 掛 埋tim,有 時 上 左 架BL?,就 會 立 即 哭 起 上 黎,因 冇 冷 馬......仲 要 下 班 係AD(用 以 前 角 道 黎 睇 係AD新 冷 馬)。 依 家 睇 番69X既 過 去 真 係 好 過 以 前 好 多......開 線 時 用BL1-2同 少 量 老S3BL/老S3N/老AD/AL有 最 深 刻 印 象 係 有 部AL有 什 麼97廣 告,之 後 改 用 新S3N/新AD,AV,家 下 全 部 用 唒3AD都 不 知 幾 正 所 以69X係 一 條 好 有 進 步 既 線 黎 。69M又 係 開 時 用G/S3BL,大 把S3M,之 後69M既 客 量 增 長 可 話 係 倍 增,之 前 早 上 最 快 要15min至 有 一 班,家 下,可 以 話1min一 班,仲 用3AV,3AD都 頂 閘......唉!鬼 叫64M係 天 耀 幫 唔 到 手 咩,早 上 也 要10min一 班,好 心 九 記 放 多D車la......





仲 有 本 人 想 搵ME掛64M時 既 相,有 請post上 黎 或ICQ/E-mail俾 我la!!!THX!!!





GL1489


ICQ:56527837






55930-1


Article 93:


回應:

[00]





問邊度可以影113


做隻出位的馬仔 (lin.wong@ismart.net) at Sat May 13 00:31:37 CST 2000 said:
如 題!


Thanks!!






55932-1


Article 94:


回應:

[00]





Re: 最近有咩新廣告呢?


橙色一個巴 (orangebus@i-cable.com) at Sat May 13 00:46:45 CST 2000 said:
> S3BL427 (patrick2k@ismart.net) said:


> 兩 部 佳 能 新 板 廣 告


> 一 部 新 巴 咩 咩 米 粉 廣 告 行101


> 一 部 綠 色 的ATR行112唔 知 乜 東 東


> 新 西 田 百 貨BL


> 60M 有 架 新 廣 告 (綠 色)


> 102 架 新 縱 環 遊3AV


> 102 架 咩 咩 金 融 時 富 網3AV


>


> 仲 有 其 他 唔 係 咁 清 楚


> 煩 煩 各 位POST一POST





仲 有 落 雨 天 你 都 會 記 得 的 廣 告--


DOLAsia廣 告....





橙 色 一 個 巴






55931-1


Article 95:


回應:

[00]





您有沒有類似......


超奧再現720! (cotquean@netvigator.com) at Sat May 13 00:40:29 CST 2000 said:
城 巴2500投 入 服 務 巳 有 一 段 長 時 間 ,


但 我 一 次 都 未 坐 過 。





不 過 , 在 天 意 安 排 下 , 竟 然 讓 我 在 一 個


星 期 之 中 不 同 時 間 之 內 ,


三 次 在 北 角 碼 頭 遇 上 快 將 開 出 的 她 !





您 有 沒 有 類 似 的 經 歷 呢 ?






55934-1


Article 96:


回應:

[01]





Destination - U.K.


Louis (louis@hkabc.net) at Sat May 13 01:08:40 CST 2000 said:
每 一 部 昨 天 被 送 往 英 國 的 巴 士, 車 頭 的 檔 風 玻 璃 上 都 會 被


貼 上:





NWFB


Destination - U.K.





這 批 一 水 廿 四 部 巴 士, 大 清 早 已 齊 集 葵 涌 貨 櫃 碼 頭 六 號 橋.


她 們 準 備 乘 搭M.V. MADAME BUTTERFLY往 英 國.





M.V. MADAME BUTTERFLY在 早 上 七 時 五 十 五 分 靠 好 岸, 之


後 就 把 船 上 的 車 就 續 一 登 岸. 這 些'落 船'的 車 包 括 各 款 平


治 及 路 華 房 車, 坤 佳 旅 遊 車, 平 治 拖 頭 等 等. 並 未 有Neoplan


雙 層 巴 士 的 出 現! 整 個 過 程 直 至 下 午 二 時 才 完 成.





跟 著 就 是'貨 物'上 船 的 時 間, 先 是 約 十 架Ford七 人 車, 然


後 才 到 全 日 的'戲 玉'.





首 部 登 船 的 巴 士 是ML52, 後 是ML60, 而 大 家 特 別 留 意 的LM


都 隨 著ML而 登 船.





該 批LM已 被 油 上 紅 黃 兩 色, 非 常 搶 眼. 前 門 被 改 大, 中 門


被 閂 去, 紅 色 扶 手, 全 車 改 為 絲 絨2+2位, VA窗 門, 地 上


及 車 頭 位 置 加 上 暖 管. 最 特 別 是 上 層 尾 二 的 座 位 是 背 向 的.





全 批 廿 四 部 車 裡 面 包 括:


SF31


DL45


LM 5, 8, 9, 10


18部ML





M.V. MADAME BUTTERFLY在 下 午 五 時 四 十 五 分 離 開 碼 頭.





現 在 的 主 人 不 懂 得 愛 惜, 但 願 妳 們 離 開 後 能 在 異 鄉 重 生.








Louis





P.S. 相 關 圖 片 將 會 在 日 後 刊 出.



Article 96: (Request 1)

雖 然 知 道 最 後 一 批 車 會 響 今 朝 由 黃 廠 去 碼 頭, 但 起 唔 到 身,


無 去 送 佢 地 在 港 既 最 後 一 程, 有 點 可 惜...





> 全 批 廿 四 部 車 裡 面 包 括:


> SF31


> DL45


> LM 5, 8, 9, 10


> 18部ML


4 部 LM 應 該 係 3, 5, 8, 10.


(唔 明 點 解 條 轆 要 寫LM幾??)





> M.V. MADAME BUTTERFLY在 下 午 五 時 四 十 五 分 離 開 碼 頭.


>


> 現 在 的 主 人 不 懂 得 愛 惜, 但 願 妳 們 離 開 後 能 在 異 鄉 重 生.


但 願 到 了 英 國 後, 繼 續 生 存 至 終 老, 安 享 晚 年.


LM 在 港 數 年, 教 人 懷 念, 如 今 可 以 重 生, 係 一 件 好 事.





第 一 次 搭LM, 搭 著 LM10 行 116 既


DA82,HB8095.






55935-1


Article 97:


回應:

[00]





KMB DW4108 數問


愛上914巴 (老陳) (chanmw11@hk.super.net) at Sat May 13 01:18:29 CST 2000 said:
DW4108 是 在 何 年 何 月 開 始 載 客 服 務 市 民 ?





DW4108 是 否 最 初 時 行 路 線13 ?





除 了DW4108係 做 過 路 線13的 掛 牌 車 之 外 , 仲 有 那 架 三 軸 巴 士 是 做 過 路 線13的 掛 牌 車 ? DW3630 又 是 不 是 呢 ?





DW4108 現 時 身 在 那 一 條 路 線 ?








愛 上914巴 (老 陳 - 很 懷 念 昔 日 路 線13的 一 切)






55933-1


Article 98:


回應:

[00]





(廣告)新巴「通成廣告巴」及新巴LA1大相


奧黏P人 (hwc718@netvigator.com) at Sat May 13 01:04:22 CST 2000 said:
'西 隧 快 線:960巴 士 總 站''本 週 精 選'今 期 新 增 新 巴 「 通 成 廣 告 巴 」1009


及 新 巴LA1行914大 相.





而'巴 士 相 集'亦 加 入25張 相.它 們 分 別 散 佈 在 九 巴 分 頁


內 的 丹 尼 士 巨 龍 型 巴 士9.9米(空 調),富 豪 奧 林 比 安 型11米 巴 士


,利 蘭 奧 林 比 安 型11米(空 調)巴 士 與 及 龍 運 分 頁.








歡 迎 參 觀


奧 黏P人


西 隧 快 線:960巴 士 總 站






55936-1


Article 99:


回應:

[00]





(ANS) 全 港 第 一 部 三 軸 雙 層 冷 馬 ?


Neoplan Zentroliner (fatfishz@netvigator.com) at Sat May 13 01:42:41 CST 2000 said:
開 估 吧 ! 被 冠 以 「 德 古 拉 百 爵 的 馬 車


」 Dracula's Chariot 的 香 港 巴 士 是 城 巴


Fleet number D47 的 丹 拿 DMS , 亦 即 第 一 代


紅 心 巴 。 德 古 拉 百 爵 在 中 國 人 的 腦 袋


裏 可 能 要 思 想 很 久 才 能 聯 想 到 吸 血 彊


屍 , 所 以 中 文 「 德 古 拉 百 爵 的 馬 車 」


不 及 英 文 Dracula's Chariot 聽 起 來 叫 人 毛


骨 崇 然 , 不 過 此 車 亦 有 另 一 花 名 叫 作


血 巴 Blood Bus* , 恐 怖 吧 !











不 過 小 第 發 現 此 車 有 幾 樣 很 特 別 的 地


方 , 可 能 蒂 造 香 港 巴 士 歷 史 很 多 個 第


一 ! 包 括 :-





1. 全 港 第 一 部 三 軸 雙 層 冷 馬


聰 明 的 你 一 定 會 知 道 全 港 第 一 部 三 軸


雙 層 冷 馬 不 是 AL1 , 而 是 城 巴 102 。


D47 是 在 1984 年 在 香 港 投 入 服 務 的 , 而


102 則 在 1985 年 , AL1 在 1989 年 , 不 過 ,


D47 拖 上 了 那 個 單 軸 發 電 機 , 不 是


變 成 了 三 軸 車 嗎 ? 噤 全 港 第 一 部 三 軸 雙


層 冷 馬 應 該 是 D47 而 不 是 102 啦 !





2. 全 港 唯 一 一 部 掛 接 巴 士


拖 著 個 發 電 機 周 圍 行 , 都 算 是 掛 接 巴


士 掛 ! (噤 都 得 ! ? )





3. 全 港 第 一 部 長 過 十 二 米 的 巴 士


DMS 長 9.4 米 , 再 加 埋 個 發 電 機 , 應 該 長


過 十 二 米 。





4. 全 港 唯 一 一 部 冷 氣 DMS


:P





另 外 想 問 此 車 有 沒 有 正 式 出 牌 及 何 時


被 遺 棄 ?





Regrads





*from Hong Kong Buses Volume Three -- Citybus Limited by Mike Davis P.31






55938-1


Article 100:


無回應:

[00]





Re: 有邊個買左ABC架SF呀?如何?


中巴 LF 177 (pangkp@isicmail.com ) at Sat May 13 02:15:23 CST 2000 said:
> AV455 (ht3415@ctimail3.com) said:


> 你 覺 得 架 車 點 呢?


> 有 冇 特 別selling point ?





牌 箱 有 改 善


BUT,車 窗 差o左





> 值 唔 值 得 買?






55940-1


Article 101:


無回應:

[00]





巴 士 萬 歲 萬 歲 萬 萬 歲 !


風 間 火 月 (hsbt@netvigator.com) at Sat May 13 02:21:38 CST 2000 said:
來 吧 ! 各 位 巴 士 迷 , 放 低 你 地 一 切 一 切 ,


投 入 巴 士 的 懷 抱 吧 !





書 ? 唔 好 讀 啦 !


學 ? 唔 好 返 啦 !


工 ? 唔 好 做 啦 !


親 人 ? 斷 絕 關 係 啦 !


朋 友 ? 同 佢 絕 交 啦 !


未 來 ? 唔 好 稔 啦 !


生 活 ? 唔 好 理 啦 !


性 命 ? 唔 好 要 啦 !





巴 士 迷 ! 醒 覺 吧 ! 發 揮 你 地 的 小 宇 宙 ! 將


一 切 阻 礙 你 地 迷 巴 士 的 事 物 通 通 剷 除 吧 !





為 左 睇 巴 士 , 逃 學 吧 !


為 左 追 新 車 , 曠 工 吧 !


為 左 影 巴 相 , 絕 交 吧 !


為 左 入 車 廠 , 犯 法 吧 !





已 有 革 命 先 駒 不 畏 學 校 強 權 , 挑 戰 校 規 送


ML 船 , 我 地 要 青 出 於 藍 , 挑 戰 法 律 , 挑 戰


道 德 , 挑 戰 人 生 , 因 為 我 地 深 信 , 巴 士 就


是 我 們 的 生 命 ! 巴 士 製 造 商 就 是 我 們 的 上


帝 ! 巴 士 廢 氣 就 是 我 們 的 清 新 空 氣 ! 巴 士


的 水 箱 水 就 是 我 們 的 清 泉 ! 巴 士 的 偈 聲 就


係 我 地 的 音 樂 ! 巴 士 司 機 係 我 地 的 父 母 !


巴 士 公 司 係 我 地 的 祖 先 ! 總 之 巴 士 就 是 我


們 的 一 切 ! 邊 個 阻 礙 我 地 迷 巴 士 的 , 就 即


是 阻 住 地 球 轉 , 阻 住 我 地 的 生 命 ! 我 地 要


用 盡 任 何 方 法 消 滅 一 切 !





衝 呀 ! 殺 呀 ! X 呀 ! 下 定 決 心 ! 不 怕 犧 牲


! 排 除 萬 難 ! 爭 取 勝 利 !





學 伊 拉 克 呀 候 賽 因 話 齌 :





我 們 來 發 動 一 場 聖 戰 吧 !





巴 士 --- 萬 歲 萬 歲 萬 萬 歲 ! ! ! ! !





風 間 火 月 到 此 一 遊 .....





唔 知 幾 時 先 會 再 返 黎 , 因 為 我 要 去 打 聖 戰 !