20000505.



2000年5月5日文章(20000505)



本日文章總數::110!!!!!!!!!

文章編碼: (20000505_01-110)




以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第85篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文 第89篇文 第90篇文

第91篇文 第92篇文 第93篇文 第94篇文 第95篇文 第96篇文 第97篇文 第98篇文 第99篇文 第100篇文

第101篇文 第102篇文 第103篇文 第104篇文 第105篇文 第106篇文 第107篇文 第108篇文 第109篇文 第110篇文











55155-1


Article 1:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08]





真實記錄﹕投訴,未必會把車長推上絕路


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Fri May 5 03:01:06 CST 2000 said:
記 得 在 上 月 中 一 個 晚 上 , 我 曾 經 在 九 龍 城 近 啟


德 機 場 舊 址 附 近 , 看 到 一 部 新 巴 在 頭 閘 夾 著 一


位 乘 客 的 情 況 下 開 行 。 事 後 當 我 在 本 板 簡 述 這


件 事 件 之 後 , 曾 經 有 不 少 板 友 為 我 應 否 作 出 投


訴 而 進 行 了 一 場 爭 論 。 有 人 覺 得 如 果 我 作 出 投


訴 , 新 巴 一 定 會 借 故 把 該 名 車 長 解 僱 , 從 而 把


他 推 上 絕 路 。 不 過 亦 有 人 覺 得 這 位 車 長 的 行 為


難 以 令 人 接 受 和 理 解 , 故 此 應 該 向 新 巴 反 映 有


關 的 情 況 。





結 果 我 怎 樣 處 理 ﹖ 反 正 有 些 板 友 曾 經 指 新 巴 從


不 回 覆 電 郵 查 詢 , 於 是 我 就 嘗 試 利 用 新 巴 的 乘


客 意 見 電 子 郵 箱 , 把 事 件 如 實 講 述 , 看 看 新 巴


方 面 會 如 何 回 應 。





在 我 寄 出 電 郵 之 後 的 同 一 個 工 作 日 , 我 首 先 收


到 新 巴 方 面 的 初 步 回 覆 , 表 示 會 徹 查 這 次 的 事


件 。 當 時 我 心 想 ﹕ 一 於 靜 觀 其 變 。





到 我 在 今 日 凌 晨 檢 查 各 個 電 郵 戶 口 的 時 候 , 我


意 外 地 再 次 收 到 新 巴 對 於 今 次 事 件 的 回 應 ﹕





‘NWFB is committed to deliver commuters with safe, reliable and comfortable


service. Your comment has come to our highest concern. A comprehensive


internal investigation was done instantaneously upon receipt of your case.


The concerned bus captain was advised and instructed on service quality


that


our front line staff should place safety and politeness as precedence


concern. Also, he was cautioned to take great care of all boarding


passengers. In addition, he should be more customer-friendly and observant


and to render assistance passenger whenever necessary. We will keep a close


eye on his performance, ensure his service level is up to standard.’





從 上 述 的 字 眼 推 斷 , 新 巴 在 對 有 關 車 長 提 出 警


告 和 提 醒 的 同 時 , 並 無 像 某 些 板 友 預 測 那 樣 ,


對 他 作 出 嚴 重 的 紀 律 處 分 。 而 新 巴 在 處 理 今 次


電 郵 投 訴 所 持 的 認 真 態 度 , 相 信 在 令 不 少 板 友


大 跌 眼 鏡 的 同 時 , 亦 值 得 受 人 讚 賞 。





其 實 , 任 何 一 間 巴 士 公 司 在 處 理 乘 客 意 見 和 投


訴 的 同 時 , 都 無 可 能 隨 便 對 員 工 作 出 嚴 厲 的 處


分 。 畢 竟 , 員 工 是 每 間 公 司 裡 面 , 其 中 一 種 最


重 要 的 資 產 。 所 以 如 果 大 家 發 覺 到 有 前 線 員 工


的 工 作 表 現 需 要 改 善 的 時 候 , 不 妨 考 慮 向 有 關


的 公 司 反 映 。 因 為 乘 客 的 意 見 , 往 往 可 以 幫 助


提 升 巴 士 服 務 的 質 素 。



Article 1: (Request 1)

> LA24(TTTY) (la24@netvigator.com) said:


> 亞 羅 生 呀...我 地o既 意 思 唔 係 話 你 一 投 訴,個 司 機


> 就 會 即 時 俾 人 炒 呀,但 係 有 時 你 一 投 訴 會 俾 左 個 司 機 好 多


> 麻 煩,e.g.寫 報 告....





If trapping a passenger isn't serious, what is?





> 人o既 野 點 會 無 錯 呢,唔 多 唔 少 都 有d小 出 錯 架 啦,不 過,有


> 時 有d小 出 錯o既 野 咪 隻 眼 開 隻 眼 閉 算 啦,唔 晒 下 下 都


> 好 似 好 醒o甘 又 公 開,又 投 訴o甘o既....





So in what cases would you complain?





> 同 時 我 覺 得 喱 間 野 無 野 搵 野 來 做 囉,下 下 唔 滿 意 就 要d


> 司 機 寫 報 告,我 心 諗 如 果d司 機 渣 筆o甘 叻 就 唔 晒 渣 巴 士 啦...


>


I think you're discriminating the education levels


of bus drivers, as I know some are quite highly


educated and can speak various languages.





> 覺 得 喱 間 野 唔 多 似 經 營'公 共 事 業'o既...


> CMB


> LA24,FJ1017





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 1: (Request 2)

> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


>


> 連 在 頭 閘 夾 著 乘 客 的 情 況 下 開 車 , 都 算 是 ‘ 小


> 出 錯 ’ ﹖ ﹗


>


> 敢 問 一 句 , 換 著 如 果 被 夾 的 是 你 自 己 或 者 是 你


> 的 親 友 , 你 又 會 有 何 感 想 ﹖





我 唔 係 淨 係 指 喱 單 野 囉,你 都 唔 只 今 次 架 啦,唔 知 亞 羅 生


記 唔 記 得 上 次 你 寫 個 關 於 辛 記 司 機 拉 前 架 九 記 車 果 單 野 啦


喱d都 唔 算 出 錯 掛?!你 又 一 樣 寫 上 來,乜 你 唔 知BDB有 巴 士 公 司o既 人 睇o既 咩


你o甘 做 又 咪 等 於 害 人....!





覺 得 唔 應 該 不 務 正 業,終 日 只 顧 沉 迷 巴 士o既...


CMB


LA24,FJ1017



Article 1: (Request 3)

Once a KMB driver go on a NWFB bus, that means he/she got on the driver seat of NWFB illegally,passengers have the right to express their views to bus companies.But, by the way, he haven't post the excat bus fleet number on the board, I think that's ok.Also, a driver who violated bus companies staff regulations, he/she deserved to 'punishments'.How come a passenger/bus fan '害 人'?Please remember, there are still some drivers would offend their staff regulations, if citizens not report them to the bus company, it would also 'harmful' to passengers!That would be much more serious.


3AV120



Article 1: (Request 4)

> LA24(TTTY) (la24@netvigator.com) said:


> 亞 黃/王 生 呀....


> 你 都 識 話some of them 啦,你 數 到 有 幾 多 個 巴 士 司 機


> 係 大 學 生,博 士 呀,相 反 我 知 道 有 好 多 巴 士 司 機 連26個 英 文


> 字 母 都 未 識 晒 囉...





do the driver write the report in english?





Hong Kong Bus Arcade



Article 1: (Request 5)

> 100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) said:


>


> Actually, I know 'many' bus drivers who can speak


> fairly good English!


>


> If you can find me a bus driver on AEL shuttle routes


> who can't speak English, then I'll shut up!


>


> Many boardmates cited many bus drivers on Hong Kong


> island can speak fairly good English as well.








what is the ' fairly good english' mean?


come on, what type of question will them encounter?


Is this talk about complaint or how to write a formal essay in eng/chi?





Edward



Article 1: (Request 6)

> Kwan (hr8473@drexel.edu) said:


> 唉 , 點 解 有 人 死 都 唔 明 呢?


> 冇 人 講 過 唔 俾 你 投 訴 , 只 不 過 請 用 適 當 的


> 渠 道 投 訴 。


>


> 如 果 要 在 這 裏 討 論 的 話 , 需 不 需 要 講 出 人 地


> 的 車 牌 等 詳 細 資 料 呢?


>


> 我 同9807板 友 在 這 裏 講 了 好 多 次 , 有 什 麼 投


> 訴 請 去 巴 士 公 司 投 訴 。 這 裏 不 是 投 訴 板 , 亦


> 不 是 給 某 些 想 親 近 巴 士 公 司 而 得 到 工 作 的 人


> 士 作 為 宣 傳 機 器 。


> 希 望 那 位 專 做 這 些 工 作 的 板 友 留 意 。


>


> 另 外 , 我 在 這 裏 想 向 新 巴 公 關 部 工 作 的 人 士


> 問 一 個 問 題 , 就 是 既 然 那 些 消 息 是 公 開 的 話 ,


> 點 解 不 直 接 在 新 巴 網 頁 , 又 或 者 用 新 巴 名 義


> 在 這 裏 發 佈 呢? 點 解 要 靠 某 些 板 友 公 開 呢?


> 希 望 我 會 得 到 一 個 明 確 的 答 案 。








某 公 關 心 思 弄 盡 , 自 覺 聰 明 一 世 但 多 餘 了 一 時


。 曾 在 這 圈 子 內 的 他 , 做 得 太 多 想 得 更 多 , 經


常 想 發 揮 他 那 些 超 高 明 商 業 手 段 來 營 造 影 響 力


, 但 他 可 能 忘 記 了 這 是 個 休 閒 玩 意 味 兒 , 巴 士


公 司 所 做 的 一 切 更 俱 義 意 , 也 許 未 弄 到 權 吧 。


希 望 他 努 力 爭 取 點 力 量 及 能 當 日 般 實 幹 吧 。





至 於 某 君 ? 我 看 改 不 了 , 又 不 是 什 麼 大 問 題 ,


性 格 如 此 很 難 改 的 。 如 不 喜 歡 , 當 自 己 見 不 見


便 好 了 。








Edward



Article 1: (Request 7)

乜 有 人 講 出o在 車 牌 等 詳 細 資 料o羊?上 文 塭 唔 到o咼!


就 算Dennis Law 識 得 在 新 巴 工 作 的 人 , 以 上 文 章 皆


沒 有 任 何 証 據 顯 示 他 幫 巴 士 公 司 搞 宣 傳 。 難 道 他


不 能 在 沒 有 犯 板 規 的 情 況 要'留 意 '一 下 應 否 貼 文?


若Kwan兄 暗 示 他 是 宣 傳 機 器 的 話 就 不 太 好 了,我


覺 得 不 喜 歡 的 話 可 以 不 回 文 便 是 了 。


怎 可 能 發 佈 這 些 資 直 接 發 佈?這 將 牽 涉 私 穩 問 題 。


3AV120



Article 1: (Request 8)

> 乜 有 人 講 出o在 車 牌 等 詳 細 資 料o羊?上 文 塭 唔 到o咼!





最 搞 笑 就 是 有 人 居 然 把 我 原 文 提 及 的 ‘ 新 巴 的


乘 客 意 見 電 子 郵 箱 ’ , 當 作 是 一 種 非 正 式 、 不


適 當 的 投 訴 渠 道 。





那 我 就 真 的 要 想 想 新 巴 把 那 個 電 郵 地 址 印 在 車


廂 標 貼 上 的 用 意 了 ﹗





> 就 算Dennis Law 識 得 在 新 巴 工 作 的 人 , 以 上 文 章 皆


> 沒 有 任 何 証 據 顯 示 他 幫 巴 士 公 司 搞 宣 傳 。 難 道 他


> 不 能 在 沒 有 犯 板 規 的 情 況 要'留 意 '一 下 應 否 貼 文?


> 若Kwan兄 暗 示 他 是 宣 傳 機 器 的 話 就 不 太 好 了,我


> 覺 得 不 喜 歡 的 話 可 以 不 回 文 便 是 了 。





算 啦 ﹗ 人 家 連 巴 士 公 司 對 一 則 投 訴 的 回 應 , 都 可


以 當 作 是 宣 傳 。 真 不 知 是 否 有 人 想 借 機 控 制 板 友


們 在 板 上 的 言 論 , 從 而 切 合 自 己 的 心 意 …






55246-1


Article 2:



回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08]






Re: 急問,新巴今個月有冇.....(標題長,入去睇PLS)...


Canon LF5 (wilson@isicmail.com) at Fri May 5 22:34:59 CST 2000 said:
> 中 巴 LF 177 (pangkp@isicmail.com ) said:


> 有 冇 車 可 投 標?蓮 花 地 老 細 急 要 車!!!


>


>


> 如 題!THX!!





為 何 不 叫 老 細 試 雅 高,嶼 巴,城 巴 等,可 能 有 車 投!





Canon LF5



Article 2: (Request 1)

有 就o吾 使o甘 愁o拉.........



Article 2: (Request 2)

> WingKit (dennis_wong@attmysite.com) said:


>


> 想 問 下 蓮 花 地 老 細 擋 完 車D零 件 會


> 賣 去 邊? 當 廢 金 屬 賣? 那 些 纖 維 車


> 身 部 件 還 值 錢 嗎? 仲 有 是 那 些 吉 拿


> 6LXB引 擎 約 值 賣 多 少 錢?


>


> 那 些 引 擎 通 常 買 家 會 用 來 做 什 麼?


> 裝 在 拖 拉 機, 發 電 機, 漁 船, 或 抽


> 水 機?








因 涉 及 離 題,ICQ俾 我 同 你 講



Article 2: (Request 3)

都 唔 算 離 題o既. 講 巴 士 零 件 用 途.





我 都 想 知, 請email至dennis_dragon@yahoo.com





--


輝 仔



Article 2: (Request 4)

可 參 考



Article 2: (Request 5)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 點 解 蓮 花 地 老 細 唔 透 過 正 式 渠 道 收 取 有 關 消 息?





佢 收 倒 料 就 唔 使  我 貼 文 問 車 啦.......



Article 2: (Request 6)

有, SF 囉


河 上 鄉 岩 岩 先 收 左d 新 巴 色SF



Article 2: (Request 7)

o個 批SF係4月 支 標,與 今 個 月 無 關o番.......



Article 2: (Request 8)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 哈, 咁 佢 以 往 o的 車 係 點 得 返 o黎 o架?


> 又 唔 見 佢 搵 人 o係 度 貼 文 問 o既?





可 能 人o地 找 了 很 久 都 找 不 到 消 息, 便 儘 管 問 多 一


處 地 方 罷 了.





又 或 者 係LF177主 動 幫 老 闆o係 度 問 問 呢.





>


> --


> 車 匙!






55214-1


Article 3:


回應:

[01|02|03|04|05]




[貼相+廣告] 今日屯廠的超豪


三叉戟.ATR1 (trident@ismart.net) at Fri May 5 19:20:00 CST 2000 said:
今 早 經 過 屯 廠 , 見 到 有 一 部 電 字 牌 的 新 超 豪.....

















多 張 屯 廠 的 超 豪 相 片 已 放 上西 隧 快 線968總 站





三 叉 戟 .ATR1



Article 3: (Request 1)

> 小 二 (bonopun@i-cable.com) said:


> 請 問 相 中 車 頭 的 紙 寫31744,係 咪 底 盤 編 號??





係 架 車o係 大 陸 行 駛o既'臨 時 行 車 証'.







尋 日 對 住 部 車 成 半 粒 鐘,幫 部 車'睇 全 相'o既藍 田 站 長(GB2444,FX8032)



Article 3: (Request 2)

> 底 盤no好 似 好 長


知 呀.頭 個D係 廠 名 年 份 係 尾 幾 個 字 先 係 佢 真 身



Article 3: (Request 3)

俾 某 人 見 到o的 車 出K廠 線, 大 件 事 啦



Article 3: (Request 4)

> HU6455 (makhome@netteens.net) said:


>


> 我 想 問 有 冇 報 站 系 統?





你 唔 見 有 個 窿'啤'左o係 度 咩





> 與 及 近 司 機 位 果 個 係 咩 架?





八 仔 托?



Article 3: (Request 5)

> HU6455 (makhome@netteens.net) said:


> 我 知 黃 色 果 塊 是 八 仔 托..


> 我 是 指 再 近 司 機 位 果 個 黃 色 架?





電 子 價 錢 牌 的 架?






55210-1


Article 4:


回應:

[01|02|03|04|05|06]





Re: 尖沙咀的道路工程何時完成?


3AD124 (joelty@ismart.net) at Fri May 5 22:15:32 CST 2000 said:
> 荔 枝 角 上59A的 巨 龍 . 巴 (h9829631@hkusua.hku.hk) said:


> 一 日 坐269B,(6:00pm開 的 麥 記 水 塘 豪)在 紅 磡 碼 頭 上 車,


> 到6:45pm才 到 佐 敦,車 上 的 生 客 已 在 鼓 燥,(說 真 的:我 也 按 耐 不 住),7:10pm已 到 大 欖 隧 道 已 急 不 及 待 轉 在 前 面 的69X回 天 水 圍,又 因 天 耀 村 外 的 道 路 工 程,7:35pm到 天 盛 苑,隨 後 停 留 至7:50pm仍 未 見 該269B出 現......


>


> 45分 鐘 到 佐 敦......驚 心 動 魄!


> 在 尖 沙 咀 的 永 安 已6:15pm,在 彌 敦 道 口 已6:33pm,車 已 滿 座,卻 未 頂 閘 。


> 18分 鐘?為 甚 麼 那 麼 久 呢?原 因 是 道 路 工 程!


> 如 果260X開 辦 都 不 知 幾 時 到 屯 門 呢......





所 以 我 在PolyU放 學 時 會 行 去 佐 敦 坐69x


因 為 可 能 會 比269B更 快



Article 4: (Request 1)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 行 多 五 分 鐘 去 東 亞 門 口 坐 269B 咪 仲 快 ...





我 當 然 知 啦


不 過 我 坐69x, 無 計, 因 為 平3.5



Article 4: (Request 2)

咁 同 你 原 本 講 o既 o野 咪 無 關 囉 :P



Article 4: (Request 3)

> 野 比 大 雄 ‧ 荃 葵 德 武 帝 (busstop@netvigator.com) said:


> 道 路 工 程 八 成 都 係 渠 務 署 「 傑 作 」 。


>


> 最 恐 怖 就 係 長 沙 灣 道 元 州 街 村 段 同 埋 楊 屋 道 。


> 呢 兩 度 俾 人 個 感 覺 係 永 遠 都 掘 唔 完 D 路 。


> (而 且 楊 屋 道 的 確 係 整 左 成 十 年 路 都 未 停 過)


>


> 故 本 人 將 渠 務 署 列 作 最 討 厭 的 政 府 部 門 ,


> 更 甚 於 運 輸 署 (因 為 運 輸 署 聽 取 海 濱 居 民


> 意 見 不 取 消 38R 在 銅 鑼 灣 的 落 客 站)





佢 有 個 牌 話30/12/00完 成



Article 4: (Request 4)

> 道 路 工 程 八 成 都 係 渠 務 署 「 傑 作 」 。





尖 沙 咀 呢 單 唔 關 渠 務 署 事. 係 起 緊 行 人 隧 道 連 接


新 世 界 中 心(好 似 係 新 世 界 出$$起, 所 以 間 接 關 新 巴


事 :P)





>


> 最 恐 怖 就 係 長 沙 灣 道 元 州 街 村 段 同 埋 楊 屋 道 。


> 呢 兩 度 俾 人 個 感 覺 係 永 遠 都 掘 唔 完 D 路 。


> (而 且 楊 屋 道 的 確 係 整 左 成 十 年 路 都 未 停 過)





仲 有 欽 洲 街 及 南 昌 街 一 帶 的 渠 務 工 程. 大 大 話 話 都 有


十 年 以 上.





--


輝 仔



Article 4: (Request 5)

講 起 掘 路 , 由 我 九 四 年 開 始 識 搭 32 去 深 水 埔 到 我


對 上 個 月 最 後 一 次 搭 返 去 石 圍 角 , 條 荔 枝 角 道 都


係 整 緊 路 。


好 似 做 黎 做 去 都 做 唔 完 咁 。



Article 4: (Request 6)

Not sure, though my answer to you is 'not' anytime


soon, as you know who is digging underground now...





100/911R/M1/300/917 Wong






55212-1


Article 5:


回應:

[01|02|03|04]




Re: 週末想免費去將軍澳?無問題!


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri May 5 20:21:21 CST 2000 said:
> 豐 巴 (simong@netvigator.com) said:


> 只 要 你 身 處 以 下 區 域,本 週 末 都 可 以 坐


> 免 費 睇 樓 巴 士 入 將 軍 澳.


>


> 港 島 區:


> 堅 尼 地 城,西 環,上 環,半 山,金 鐘,灣 仔,


> 大 坑,跑 馬 地,銅 鑼 灣,天 后,北 角,寶 馬 山,


> 鯽 魚 涌,太 古,西 灣 河,筲 箕 灣,柴 灣,小 西 灣,


> 鴨 利 洲,香 港 仔,華 富.


>


> 九 龍 區:


> 美 孚,李 鄭 屋,深 水 步,南 昌 村,旺 角,愛 民 村,


> 馬 頭 圍,紅 磡,黃 埔,黃 大 仙,竹 園,天 馬 苑,


> 鑽 石 山,慈 雲 山,東 頭 村,九 龍 城,新 蒲 崗,


> 樂 華,牛 頭 角,九 龍 灣,秀 茂 坪,觀 塘,藍 田.


>


> 新 界 區:


> 荃 灣,大 窩 口 村,深 井,青 衣 城,海 濱 花 園,


> 葵 興,荔 景,祖 堯,天 水 圍,元 朗,彩 園,上 水,


> 粉 嶺 聯 和 墟,大 埔,廣 福,馬 鞍 山,恆 安,禾 輋,


> 沙 田,西 貢,大 埔 仔 村,明 德 村,康 盛 花 園.


>


> 同 樣 地,寶 琳 區 居 民 也 可 坐 這 些 車


> 周 圍 去,東 至 西 貢,南 至 鴨 利 洲,西 至


> 屯 門 元 朗,北 至 上 水 都 得!


>


> 真 想 不 到 而 家 的 睇 樓 車 覆 蓋 範 圍 咁 大 啊!


>


> 豐 巴





So who says people from Oi Man and Cho Yiu don't


like/take A/C buses?





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 5: (Request 1)

原 文 哪 裡 有 說 / 含 義 愛 民 和 祖 堯 居 民 喜 歡 / 乘 搭 冷 氣 巴 士?



Article 5: (Request 2)

> 超 奧 再 現720! (cotquean@netvigator.com) said:


>


>


> 某 週 日 係 北 角 碼 頭 買 完 玻 璃 紙 ,


> 見 到 有 個 身 穿 九 巴 職 員 制 服 的 男 子 ,


> 在 記 錄 睇 樓 車(去 將 軍 澳)的 客 量





這 位 並 不 是 九 巴 職 員 , 這 些 職 員 是 新 都 城 的 。


而 這 些 睇 樓 車 同 九 巴 完 全 無 關 。



Article 5: (Request 3)

> 超 奧 再 現720! (cotquean@netvigator.com) said:


>


> 噢 ! 我 還 以 為 九 巴 見 免 費 車 對 佢(口 既)專 利 線 影 嚮 太 大 ,


> 所 以 派 人 去check客 量........





請 問 免 費 車 睇 的 樓 盤 是 不 是 新 鴻 基 起 的? 新 鴻 基 是 九


巴 大 股 東 喎?



Article 5: (Request 4)

新 都 城 係 恆 基 發 展 的 。






55190-1


Article 6:


回應:

[01|02|03|04]





Re: 九曲十三彎東涌道大車禍 .


Bruce Li (bruceli@vcn.bc.ca) at Fri May 5 17:55:44 CST 2000 said:
> Canon LF5 (wilson@isicmail.com) said:


> 以 下 報 道&照 片 是 節 錄 自 今 日(5.5.2000)蘋 果 日 報:


>


> 九 曲 十 三 彎 東 涌 道 大 車 禍


> 吊 臂 車 撼 大 嶼 山 巴 士 十 八 人 傷


>


> 【 本 報 訊 】 彎 多 路 窄 的 大 嶼 山 東 涌 道 昨 早 發 生 驚


> 險 車 禍 , 一 輛 吊 臂 貨 車 落 斜 時 失 控 , 俯 衝 迎 頭 撞


> 向 一 輛 巴 士 , 導 致 十 八 人 受 傷 。


> 十 八 名 傷 者 分 別 十 一 男 七 女 , 由 三 十 八 歲 至 七 十


> 歲 , 包 括 姓 曾 巴 士 司 機 ( 六 十 歲 ) , 一 對 已 移 民


> 加 拿 大 港 人 夫 婦 , 其 餘 十 五 人 全 部 是 內 地 旅 客 。


> 遇 到 車 禍 的 內 地 旅 客 分 別 來 自 南 昌 及 上 海 , 昨 日


> 一 行 人 參 觀 天 壇 大 佛 後 。 於 上 午 十 一 時 許 乘 坐 大


> 嶼 山 巴 士 返 回 東 涌 。


>


> 出 動 流 動 醫 療 車


> 巴 士 當 時 共 載 三 十 名 乘 客 , 沿 東 涌 道 北 行 , 在 駛 過 伯 公 坳 一 處


> 路 旁 工 地 時 , 一 輛 正 落 斜 二 十 四 噸 重 吊 臂 貨 車 失 控 撞 向 巴 士 ,


> 結 果 巴 士 上 十 八 人 浴 血 。 由 於 有 大 量 傷 者 , 警 方 封 鎖 東 涌 道 ,


> 消 防 處 一 度 派 出 流 動 醫 療 車 到 場 替 傷 者 急 救 , 各 傷 者 稍 後 被 送


> 院 治 療 。


> 梅 窩 鄉 事 委 員 會 主 席 曾 連 表 示 , 東 涌 道 「 九 曲 十 三 彎 」 十 分 危


> 險 , 運 輸 署 應 進 行 擴 闊 路 面 工 程 , 及 早 落 實 興 建 連 接 梅 窩 及 大


> 蠔 灣 的 南 北 大 嶼 山 通 道 。


>


>


> Canon LF5





我 每 次 乘 巴 士 經 過 東 涌 道 時 都 提 心 吊 擔, 覺 得 隨 時 都


會 有 意 外 發 生....





Bruce Li



Article 6: (Request 1)

> Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) said:


>


>


> 想 問 一 問 個 師 傅 有 冇 傷 到? 另, 圖 片 中 好 像 有 人 訓 車 底, 係 傷 者 定 係 大 偈?


>


>


> Simon_2A :(


似 係 大 偈 多 .





Canon LF5



Article 6: (Request 2)

> Bruce Li (bruceli@vcn.bc.ca) said:


>


> 我 每 次 乘 巴 士 經 過 東 涌 道 時 都 提 心 吊 擔, 覺 得 隨 時 都


> 會 有 意 外 發 生....


>


> Bruce Li





I still don't understand why you guys still think


such case is an 'accident' rather than a 'collision',


which is quite apparent caused by human errors!





In this case, it was quite apparent the truck driver


was at fault, as I've full confidence of those NLB


drivers who know the roads there so well almost


being unmatched by anyone else.





Remember, somebody must be at fault and be responsible!





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 6: (Request 3)

> 叻 ﹗ (letchan@netvigator.com) said:


>


> 我 都 係 咁 話 ﹗


> 嶼 巴 個 個 都 係 真 正 師 傅 , 唔 係 死 飛 仔 飛 車 。


> 要 快 就 快 , 要 慢 就 慢 ﹗ 功 夫 一 流 ﹗


>


> 唔 信 關 兆 昌 都 要 信 嶼 巴 師 傅 ﹗





我 沒 有 說 不 相 信 嶼 巴 師 傅, 他 們 的 技 術 一 流, 不 過 東 涌


道 並 不 是 嶼 巴 專 線, 就 如 是 次 意 外, 就 算 幾 一 流 的 師 傅


也 不 能 避 免 意 外 發 生....對 嗎 ?





Bruce Li



Article 6: (Request 4)

> Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) said:


>


> What is the registration number?


>


> Anthony Lui


> Anthony's Bus Homepage


> http://drive.to/abh


FE6130






55162-1


Article 7:


回應:

[01|02|03|04|05]





Next year,if...


Cityflyer A29 (cpitech@netvigator.com) at Fri May 5 17:53:02 CST 2000 said:
> NWFB 740/740a (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


> 麗 城 九 巴 最 新 都 係JC牌ADS,但 綠 小96系 已 經 有JH牌 車!


> 荃 景 圍 九 巴 最 新 都 係HT牌AV,但 綠 小95系 已 經 有JM牌 車!30R已 經 有JD牌Benz!


> 福 來 村 九 巴 最 新 都 係HX牌ATR,但 紅 小 已 經 有J?牌 車!


> 荃 灣 碼 頭 九 巴 最 新 都 係HT牌AV,但 城 巴930一 樣 有HT牌 車


>


> 荔 廠 好 耐 冇 入 新 車 啦,幾 時 先 有 得 分 呀?


> 唔 係 要 等 到S3V30退 役 呀???!!!






Next year, if you open all Tsuen Wan routes for tender.


If not, 2010 (optimistic).


2020 (realistic)


2050 (pessimistic)


Just two words: KMB (hopeless) service!



Article 7: (Request 1)

荔 廠 有JJ牌o既S3N92...





S3BL272


屯 門 碼 頭 統 戰 部(巴 士 分 部)部 長



Article 7: (Request 2)

既 然 你 咁 唔 鐘 意 巴 士 公 司 用 舊 車 , 去 搭 小 巴 啦 !


你 地 荃 葵 青 區 連 綠 小 都 有JL,JM牌 , 又 有 金 車 行60M(雖


然60M係 屯 門 線 , 但 點 都 好 過 冇 鴉 !)你 想 九 巴 點 呀 ?


我 地 北 區 咪 仲 慘 ! 而 家 連276P架 超 豪 特 車 都 唔 知 去 左 邊


, 你 地 綠 小 有JL、JM牌 , 北 區 最 多 去 到HU、HW牌 ! 你 幾


時 見 北 區 人 上 來 嘈 ?


仲 有 , 地 鐵 荃 灣 線 最 早 有 翻 新 車 咯 ! 你 去 搭 地 鐵 唔 得 咩 ?


如 果 你 好 想 荃 葵 有 新 車 , 唔 該 去 九 巴 投 訴 啦 !


仲 有 , 荃 葵 有 咁 多 老 人 , 派 咁 多 冷 馬 , 一 陣 佢 地 又 話


凍 死 , 一 陣 又 話 冷 馬 收 費 高 昂 , 佢 地 負 擔 唔 起......








FZ 6723



Article 7: (Request 3)

> 野 比 大 雄 ‧ 荃 葵 德 武 帝 (busstop@netvigator.com) said:


>


> 我 極 度 懷 疑 呢 架 JM 牌 巴 士 是 否 新 車 。


>


> 據 我 所 知 95 同 99 係 同 一 間 公 司 營 辦 。


> 99 都 有 一 JL 牌 小 巴 , 但 內 籠 頗 舊 , 很


> 可 能 是 舊 車 重 新 登 記 。 我 有 理 由 相 信 閣 下


> 言 及 的 也 是 舊 車 , 但 重 新 登 記 。


>


> 小 巴 很 喜 歡 這 樣 做 , 不 要 疏 忽 了 !





講 開 呢 樣 野 , 上 星 期 見 一 部 行44線 之 綠 小 , 車 牌 係JCXXXX


但 係 居 然 架 車 太 殘 喇 , 好 舊 款 。





有 時 睇 車 牌 的 確 唔 可 能 肯 定 架 小 巴 係 咪 新 車 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 7: (Request 4)

不 過 琴 日 我 真 係 坐 到 一 架JM牌 小 巴,係 行95M,


架 車 好 新,係 新 款coaster,極 有 可 能 係740兄 講 個 架














Article 7: (Request 5)

> FWCFD (nelpian@start3.com) said:


> 新 車 唔 一 定 好 , 不 要 大 字 標 題 , 煩 擾 巴 士 公 司 。 其 實 巴 士 公 司 仲afraid '只 要SLF新 車 不 要 舊 車'


> 的 人(如 有 冒 犯 , 僅 此 說 一 聲SORRY!), 那 班 經 常 要 求 巴 士 公 司 派 新 車 的'巴 士 迷', 絕 對 違 反 了 巴 士 迷 的 原 則--


> 真 正 愛 上 所 有 巴 士 。 你  不 要 忘 記 , 假 如 沒 有 舊 車 替 巴 士 公 司 打 天 下 , 又 邊 有 錢 買 新 車 呢 ? 我 這 篇POST絕 對 是'對 事 不 對 人'的 , 即 使 今 天 被 人 停 版 , 我 都 要 講 。 眾 板 友 可 能 話 我'很 虛 偽', 但 我 希 望 各 近 月 來 都 經 常 在 這 裏POST這


> 類POST的 板 友 檢 討 一 下 。 要 坐 新 車 , 即 使 遠 至 沙 頭 角 , 身


> 為 一 位 真 正 的 巴 士 迷 , 都 不 會 有 一 點 怨 言 !


> (巴 士 公 司 買 車or翻 新 都 要 $  , 借 $ 買 都 要 還 和 利 息 , 體 諒 一  巴 士 公 司 喇 !)





On the same token, for those patriotic passengers


who have been 'paying' the bus company to invest


on buying new buses, why aren't they getting any?





If you don't believe me, please come to Tsim Sha


Tsui and try a bus on 2C, with license no newer


than EH! (not even a single A/C bus)





100/911R/M1/300/917 Wong






55191-1


Article 8:


回應:

[01|02|03|04|05|06]





大量尋車


LF243 (tangeric@netvigator.com) at Fri May 5 16:29:43 CST 2000 said:
請 問 以 下 車 輛 的 屬 廠 及 字 軌 路 線?





KMB


S3N222,270,271,320,369,370


S3BL371


3N191


AL150


AL134


AM183


ADS30,185,235


3AD170


AV531


3AV1,51





KCRC 301,311-317





CTB


341,2202,2214


106,340,1276,1277(非 專 利)



Article 8: (Request 1)

> 341,2202,2214


341:5號 系 列 係 堅 尼 地 城 多 數 可 見 到 佢,


2202,2214:入 機 場 啦,正 常 行E線





> 106,340,1276,1277(非 專 利)


106:呢 幾 輪 多 數 係 一 城d線 到 出 現.,但 好 難 講 實 係 邊


條 線 同 幾 時 出 現,


340:多 數 行 嘉 湖d非 專 利 線,邊 條?好 難 講 喎


而1276,1277最 好 係 上 午8時 至 時 左 右


係 一 城 出 現,等 上 客 之 後 便 上 大 陸





希 望 可 幫 到 你 及 祝 你 好 運!!





3AV50



Article 8: (Request 2)

> KCRC 301,311-317





301,311 go to Fo Tan everyday


312-317 have withdrawn





> CTB


> 2214





Go to Tung Chung or Chek Lap Kok



Article 8: (Request 3)

> FZ 6723 (wilsonptchan@ctimail3.com) said:


>


> 近 來 行73, 但 呢 幾 日 似 乎 唔 多 見 。





架S3N222(ES2845)係63X掛 牌 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 8: (Request 4)

> S3N222,270,271,320,369,370


S3N369 K廠 98A掛 牌 車





> 3N191


L廠 後 備 車(最 近 多 數 行42)





> AL150


K廠 後 備 車(以 前 係619掛 牌 車)





> AL134


U廠 後 備 車





> ADS30,185,235


ADS30 K廠 298掛 牌 車


ADS185,235 K廠 後 備 車





> 3AD170


S廠 80掛 牌 車





> AV531


S廠 後 備 車





> 3AV1,51


3AV1,51 K廠 101掛 牌 車



Article 8: (Request 5)

> L廠 後 備 車(最 近 多 數 行42)


>





3N191是42的 掛 牌 車.



Article 8: (Request 6)

S3N370-GD605-L-33A





Canon LF5






55176-1


Article 9:


回應:

[01|02|03]






還有


輝仔 (cscfng@comp.polyu.edu.hk) at Fri May 5 17:56:13 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 九 巴 有 邊 幾 款 巴 士 是 有 報 站 器?





如 果 計 埋 龍 運, 仲 有 那 些 行 機 場 線 的 豪 華 躉.





如 果 計 埋 從 前 的, 仲 有 行A1 A2 A3的 飛 標&長 矛.



Article 9: (Request 1)

> James (kwokcj@hknet.com) said:


>


> 1A, 60M, 88K 的 ATR, AL (不 論 ALX 或 都 普)


> 102, 104, 112, 118 的 掛 牌 AV, 3AV, 3AD, ATR





還 有 SLF Dart, 264M 的 ATS


更 有 299 的 ADS、269D 3ASV 掛 牌 、111 3ASV 正 陸 續 安 裝 中



Article 9: (Request 2)

> C&Y (khrlun@ctimail3.com) said:


>


> 仲 有89C的 掛 牌3AV都


> 安 裝 緊 報 站 機 呀!!


I also see that the AV's on the 905, 914 have the above machines too !



Article 9: (Request 3)

> MAN (iweb@i-cable.com) said:


>


> also in 170(AD)


>


> MAN


> at Shatin Central Library





Also 948 (AV)






55164-1


Article 10:


回應:

[01|02|03|04]






Re: 歲月留影﹕醒未呀﹖


siukwan (jcheung@lehman.com) at Fri May 5 12:14:13 CST 2000 said:
> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


> 似 乎 呢 個 司 機 就 應 該 未 醒 喇 ﹗:p


>


>





This is a photo get in Siu Sai Wan Temp. bus stop


Is the driver has out?


Beacause I can't see the driver in the cab


But a man was sitting on the upstairs


Is it the driver ?





P.S


You say that 未 醒 喇 .


Is it the ther destination was wrong?


Admiratery is wrong


Macau ferry is correct



Article 10: (Request 1)

He means it should be N8X instead.





(P.S. Please check the HTML tags carefully next time!!!)



Article 10: (Request 2)

> 網 上 情 緣 的FD1232 (fd1232@tpg.com.au) said:


>


> No, he means the bus route was incorrect. Because CTB doesn't operate N8 and now the bus shown N8. That's mean CTB taken oven NWFB's N8 as well?





You should mention CMB instead of NWFB. Note the CTB logo. Should it be N8X?





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 10: (Request 3}

> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


>


> 你 的 觀 察 力 果 然 夠 強 , 連 舊 版 的 城 巴 標 誌 都 察


> 覺 到 。^_^


>


> 不 過 何 解 我 會 以 ‘ 醒 未 呀 ﹖ ’ 為 題 呢 ﹖ 大 家 不


> 妨 猜 猜 這 個 題 目 , 跟 那 張 相 片 的 拍 攝 時 間 , 會


> 有 什 麼 關 係 吧 ﹗ ﹕)


Because the driver is sleeping,I think he is sleeping because his


head is in a sleeping angle(point down).





VA48,2102



Article 10: (Request 4}

#452 應 該 是 8X 的 頭 車, 而 那 張 相 是 在 清 晨


五 時 許 拍 的 吧 : )





且 看 側 牌 的 顯 示 是 8X, 而 頭 牌 牌 布 亦 攪 金


鐘, 這 架 車 行 走 8X 的 機 會 比 N8X 大 得 多, 可


能 那 位 司 機 以 為 #452 車 頭 也 是 用 電 子 牌 顯


示, 所 以 轉 了 電 子 牌 後 沒 有 再 攪 牌 吧.





VA52






55218-1


Article 11:


回應:

[01|02|03|04]





Re: 269c有ATS, 296C有白色巴士添.


Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) at Fri May 5 23:00:24 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 今 日269D路 線 為 何 有ADS行 走?








今 朝o係 龍 翔 道 見 到ATS行269C出 觀 塘, 頂 晒 閘, 我 唸 車 上o既 客 寧 願 搭 架 有 位 坐o既 白 色3AD/3AV, 都 好 過 企 架 金 巴ATS. (o係 低 地 台 上 面 企, 同o係 非 低 地 台 企 其 實 冇 分 別, 唯 一 分 別 只 係: 你 企 得 低D!)





夜 晚 見 到269C個 錯 體 兄 弟---296C有 架 白 色 弧 形 大 銀 幕 冇 頭 枕 黃 扶 手, 大 家 估o下 係 乜 車?








全 人 類 講I LOVE YOU. :P








Simon_2A



Article 11: (Request 1)

> 3AD124 (joelty@ismart.net) said:


>


> 3+2AV?








完 全 正 確! 不 過 冇 獎. sorry! :)








Ps 某 巴 曾 經 宣 傳: '沒 有 超 時 代 巴 士, 將 軍 澳 就 不 完 美.'


看 來, 今 日 將 軍 澳 真 是 不 太 完 美 了!





Simon_2A :)



Article 11: (Request 2)

68X,69M,69X 都 試 過


要 問 九 巴 先 知



Article 11: (Request 3}

車 務 調 動



Article 11: (Request 4}

連Rt.2A都 有!






55192-1


Article 12:


回應:

[01|02|03]





屯裝新超奧


Flying Chuk (chuk@netvigator.com) at Fri May 5 17:10:40 CST 2000 said:
今 日 正 式 有 一 部 超 奧 落 屯 裝 執 車 , 先 俾 大 家 睇 下 相 先 :











車 尾 裝 回 了'牛 角 膠'








新 超 奧 除 配 上 電 子 牌 外 , 更 安 裝 了 一


件 名 為Automatic Oillevel Control的 系 統 , 詳


細 作 用 小 弟 仲 末 了 解 清 楚 , 如 有 進 一


步 消 息 我 將 會Post上 來 , 或 另 有 高 人 知


道 亦 請 賜 教 小 弟 。(PS:呢 個 系 統 係 司 機


位 裝 有 個 黃 色 掣 襟 , 唔 知 襟 左 會 有 乜


後 果 呢?!)





小 竺 子



Article 12: (Request 1)

> C&Y (khrlun@ctimail3.com) said:


>


> 請 問 新 超 奧 上 層 用 闊 定 窄 椅 呢??





係 闊 凳(Sure係)







今 日 入 去'禽 獸 花 園'整 機o既藍 田 站 長(GB2444,FX8032)



Article 12: (Request 2)

> Flying Chuk (chuk@netvigator.com) said:


>


> 因 我 掛 住 研 究 佢 機 械 方 面 的 改 良 , 無 細 心 留 意 他 的 座 椅 , 但 印 像 好 們 係 窄 位.


>


> 小 竺








但 從 呢 張 相


看 得 出 上 層 應 該 用 番 闊 位 喎!!








LF 13



Article 12: (Request 3}

> George Chan(S3N171) (s3n171@ismart.net) said:


> 請 問 佢 係11米 定 係12米?





係12米.今 日 下 午 我 路 經 屯 裝 廠,見 到 前 後


有2架 躉,而 中 間 就 係 佢.可 惜 我 無 帶 相 機,


唔 係 就 要 等 到 明 天 去 影...





S3N353






55177-1


Article 13:


回應:

[01|02|03]





Re: Why ex KMB Route 100 cancelled


荔景南 45M (mlchui@netvigator.com) at Fri May 5 19:54:28 CST 2000 said:
> Citybus Friend (angelayuen@ctimail.com) said:


> In what reason, as title...


> Thanks





The reason is simple: $$





MTR to Jordan : $7.8 (Octopus)


Bus (104/110) : $8.9





Who will win?





But if 100 still exists, the price is around($6?),


definitely cheaper than MTR.





Then what will you choose?








荔 景 南 45M





still don't understand what is the relation


between 100 and the opening of WHT.



Article 13: (Request 1)

> 100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) said:


>


> According to my information, as of May 2000 MTR


> charges $9.9 from Jordan to Causeway Bay...





ah, $7.8 is WC to Jordan ..


but Causeway Bay to TST is $7.8, right?








> The government 'recommended' passengers to take 914


> instead!





914 via Jordan?


Assume it does, would it faster than 100?


I don't think so.





The Gov't actually forces people to take MTR.


That's the reason why I will subscribe MTR's


shares: must be profitable due to protectionism!





On the other hand, in order to reduce number of


traffic in Central, 100, 105 (WC departure) should be


re-introduced so that no. of buses of 905, which via


Central, can be reduced!





> 100/911R/M1/300/917 Wong





荔 景 南 45M



Article 13: (Request 2)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 聽 聞 是 客 量 不 足 , 運 輸 署 下 令 取 消.


> (取 消 時 間 與 西 隧 通 車 時 間 相 若).


>


> GZ5818/Tonio Tse





That was the 'excuse' in my opinion, as I remember


during the days before its death, many passengers


would give up the 'non-full A/C' 112 (being more


expensive as well!) and flocked for 100, where


standees could be found at 2230 hour from Causeway


Bay crossing the harbor.





The conspiracy I've developed could be the death


of 100 had something to do with the railway company.


(simply think about the price differences!)





Certain government department told me to take the


following routes after the death of 100...





104 (I still don't know how!)


110 (I've to go home before 2000 hour, as oppose to


2300 hour for 100)


914 (now no longer via Jordan Road)


917 (dead as well)





So I usually take 'railway' (as suggested by the


government!) + taking buses, like AEL H2 + MTR +


AEL K1.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 13: (Request 3}

我 個 人 都 係 陰 謀 論 者


我 覺 得 完 全 係 運 吉 的 「 陽 謀 」


巴 士 食 小 巴 , 鐵 路 食 巴 士.....格 食 格......


完 全 係 老 運 的 「 陽 謀 」






55165-1


Article 14:


回應:

[01|02|03|04]





Re: 追星集廣告在出新巴1184出現


HW225 (ch07049@ch.hkcampus.net) at Fri May 5 17:49:25 CST 2000 said:
> N.W.F.B.VA14 (adwel272@hkstar.com) said:


> 本 人 今 早 在 仔 灣 仔 碼 頭 影 車 時,見 到 一 部 全 黑 色 的 三 叉 戟


> 巴 士 由 外 面 駛 入,停 在 天 橋 旁,立 即 走 去 看 看,原 來 是 新 巴


> 部1184油 上 了 追 星 集 全 車 廣 告(即LA16)的 那 個 廣 告,這 部


> 車 今 天 行 駛 路 線:905


昨 日 所 見 :


昨 天 中 午 看 見 它 全 身 只 有 新 巴 色,車 頭 顯 示 牌 顯 示 :


(抱 歉 , 暫 停 載 客)字 眼 , 向 盛 泰 道 車 廠 行 駛 .


HW225



Article 14: (Request 1)

> S3BL384 (koong680@i-cable.com) said:


>


> 請 問 是 否 如LA16一 樣??


> 但 我 早 兩 日 見LA16右 邊 上 層 車 窗 冇 上 色,


> 只 露 出 新 巴 原 色...





靚 過LA16好 多,至 少 係'黑 帽',而 唔 係'綠 帽'!





3AV50



Article 14: (Request 2)

仲 以 為 有 板 友 的'追 星 集'模 型 車 身 條 幅 廣 告 的 廣


告 上 左 落 部 巴 士 度 添...


乜 正 名 唔 係STAR ALLIANCE咩 ? 如 果 照 譯 都 係'星 空 聯


盟'咋 播 , 點 會 係'追 星 集'?



Article 14: (Request 3}

I wounder why you call 'Star Alliance' to '追 星 集 ' in Chinese.


3AV120



Article 14: (Request 4}

問 追 星 集URL??






55247-1


Article 15:


回應:

[01|02|03]





Re: 九巴的28路線適唔適合用11米巴士行走?


Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) at Fri May 5 22:51:32 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 你 們 認 為 九 巴 的28路 線 適 唔 適 合 用11米 巴 士 行 走?








呢 個 問 題 由 我 黎 答 就 十 分 適 當, 因 為 我 住 樂 華, 逢 星 期 一 四 都 搭28.





其 實28一 直 不 用10米 以 上 的 車 種, 是 由 於 運 輸 署 限 制 巴 士 公 司 不 可 使 用10米 以 上 的 巴 士 使 用 漢 口 道 為 總 站, 以 免 頻 繁 的 班 次 對 中 間 道 的 車 輛 帶 來 危 險.





至 於 樂 華 總 站, 我 自 己 就 見 過 有AS駛 入28的 坑,攲 所 以 樂 華 總 站 是 不 成 問 題 的.





去 年 年 初, 漢 口 道 修 路, 運 輸 署 將28和234X總 站 部 份 的 漢 口 道 改 為 南 行, 重 新 劃 定 的 巴 士 停 車 位, 就 剛 好 是10米, 沒 多 沒 少, 由 此 可 見 運 輸 署 在 這 段 路 面 對 巴 士 的 限 制.





當 然, 非 專 利 巴 士 是 不 受 限 制 的, 所 以 當28和234X用BL/ADS的 同 時, 你 們 仍 可 見 到 隔 鄰 線 有 超 過10米 甚 至11米 的 旅 遊 巴 士 (常 見 的 有Airport Hotelink)








Simon_2A :)





今 日 番 到 公 司, 發 覺 全 人 類 變 得 和 平 友 善, 溫 情 洋 溢, 因 為 人 人 都 講:'I Love You' (Virus)



Article 15: (Request 1)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


> 其 實 如 果 28 和 234x 因 漢 口 道 不 能 轉 大 車,


> 如 果 真 係 有 需 求 要 用 大 車, 可 以 同 尖 碼 一 o的


> 細 車 線 (如 8, 5c 等) swap 總 站 o者 ...


>


> --


> 車 匙!








英 雄 所 見 略 同, 去 年 我 都 曾 經 在 路 線 建 議 欄 提 出 過 相 同 的 建 議,


有 板 友 說 這 個 不 算 是 路 線 建 議, 但 我 的 觀 點 是:





一 些 平 凡 但 實 際 的 建 議, 比 一 些 像 玫 瑰 園 般 空 中 樓 閣 的 建 議 更 能 為 大 眾 帶 來 好 處.








Simon_2A :)



Article 15: (Request 2)

5C未 必 得, 因 為 佢 用 尖 碼 埋 便 最 短 條 坑, 現 在 泊 三 部 九 米


七 都 係o岩o岩 好,如 果 轉 十 一 米, 便 會 泊 少 部 車, 可 能


影 響 班 次.




Article 15: (Request 3}

I think I can't use 11m, because the Hankow Road Left Turn to Middle Road is very dangerous.






55209-1


Article 16:


回應:

[01|02|03]





Re: 嘩!瘋Show快活人有聽眾讚揚九巴司機!


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Fri May 5 18:47:05 CST 2000 said:
> 你o既 朋 友: iBus+Radio 2 (cityman@netteens.net) said:


> 今 天 不 用 上 課,所 以 早 上 有 聽Radio 2的<瘋Show快 活 人>.其 中 的 點 唱 部 份(12:00noon-1pm),有 人 居 然 點 唱 給 巴 士 司 機(九 巴Rt.31M一 名 姓 蘇 的 司 機),並 讚 揚 該 名 司 機 耐 心 等 候 老 人 家(主 持 人 粱 繼 璋 還 搞 笑 地 說:dum[扔 棹]老 人 家),還 讚 揚 該 名 司 機 駕 車 時 不 會 大 力 剎 掣.


>


> 你o既 朋 友 iBus ; 你o既 朋 友 Radio 2.





前 幾 日, 森 美 小 儀 dotdotdot 都 有 讀 巴 士 迷 的 fax ,


是 錦 英 苑 巴 士 網 頁 , fax 講 話 網 頁 內 有 85M,86K,87D


全 線 巴 士 相 , 森 美 話'真 係 犀 利' , 佢 仲 提 議 該 網 網 主


影 埋 全 線 車 長 既 相. 不 過 聽 佢 口'敏'應 該 係 講 笑.





GZ5818/Tonio Tse



Article 16: (Request 1)

o個 個 人 就 係 我 囉~~~



Article 16: (Request 2)

> Hey! What are you talking about, I am talking 讚 揚 司 機?離 題 也!





咁 板 規 有 冇 列 明'不 准 討 論 與 原 文 無 關 的 事'先??





> PS:那 聽 眾 不 是 巴 士 迷.





唔 講 都 估 到 啦





Hong Kong Bus Arcade



Article 16: (Request 3}

> Hey! What are you talking about, I am talking 讚 揚 司 機?離 題 也!





不 是 考 試 般 嚴 厲 吧 ?


你 那 篇 文 章 雖 是 讚 揚 車 長,


但 亦 有 講'瘋Show快 活 人' , 是 電 台 節 目,


我 的 理 解 是 電 台 中 講 巴 士 有 關 的 事 ,


如 果 以 你 的 標 題 作 考 試 題 目 , 用 我 的 回 應 該


絕 對 係 離 題, 但 若 以 本 討 論 區 約 定 俗 成 的 標 準 ,


我 的 回 應 不 算 是 離 題 吧 !





閣 下 是 否 想 我 開 新 標 題 呢?





GZ5818/Tonio Tse






55204-1


Article 17:


回應:

[01|02]





Re: 你通常什麼時候上來HKBDB?


Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) at Fri May 5 23:04:19 CST 2000 said:
> LV33 (hhshhl@ctimail3.com) said:


> 如 題,你 通 常 什 麼 時 候 上 來HKBDB?我 自 己 多 數 逢 星 期 一 、 二 、 四 、 五 的 中 午 四 點 半 左 右 。


>


> LV33








我 就 會o係 晚 上 放 工/放 學 番 屋 企 食 完 飯 沖 完 涼 後, 約23:00-01:00上 板.








Simon_2A :)



Article 17: (Request 1)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 我 用 寬 頻 上 網, 上 網 上 得 十 分 密 .


> 我 如 果0係 屋 企, 部 電 腦 無 壞 的 話 , 會 日 日 上 HKBDB ,


> 每 日 數 次, 由 朝 早 十 時 至 晚 上 十 一 時 都 有 可 能 見 到 我.





I wish I can be like you! Do you work from home?





> ------


> 有 D 人 問 我 上 網 上 咁 耐 點 解 會 無 近 視 咁 好 ?


> 我 諗 可 能 係 因 為 我 成 日 出 去 搭 巴 士 , 又 會 離 遠 望 車


> 牌 , 所 以 無 近 視 掛.


>


> GZ5818/Tonio Tse





I'm so proud of you, as I on average spend at least


1-3 hours on buses everyday, and my eyes are getting


worse...How did you do that?





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 17: (Request 2)

That's why I always want to become a student again!


Ah! That sure is quite different from someone like


me who takes GMB6 Kowloon + 301 to work, and 'basically'


AEL H1/2 + MTR + AEL K1 back home everyday...





I'm a bit sick of the concrete buildings in Hong Kong,


and would try to go somewhere 'green' on my days off.





I still love the good old days when I used to take


911R from Central and then 68X back home. Sure


can get plenty of green!





100/911R/M1/300/917 Wong






55202-1


Article 18:


回應:

[01|02|03|04]





Re: 相片-退役後的DL45在將軍澳及ML2的壞消息


BR4474 (c6091596@comp.polyu.edu.hk) at Fri May 5 19:53:46 CST 2000 said:
> G542 AV220 (taiwing@ihug.com.au) said:


> 睇 相 先


>


>


>


>


> 求 其 甘scan住 上 黎 俾 大 家 睇 。


> 另 外 , 今 日 順 路 經 過Westbus Arncliffe 車 廠 , 睇 系 有 乜


> 新 料 , 果 然 無 白 走 一 趟 , 有 新 消 息 , 就 系 關 于ML2的 ,


> ML2雖 然 未 到 , 但 據 果 度 既 工 作 人 員 講 ,ML2買 黎 澳 洲 系 用


> 黎 拆 零 件 , 拆 曬D零 件 後 就 廢 棄 , 即 系 九 巴 所 喟 既 「 廢 巴 士 」


> 真 可 昔 ,ML2買 黎 系 拆 零 件 。 。 。>_<


>


> 九 巴2E巴 士 網 頁


>
加 入 加 城 巴 九 巴 色 猛 獅24.310相 片 ,


> 城 巴 色 個 部 系 有 九 巴 空 調 巴 士 既 車 廂 標 準


>


>


> 請 按 此 進 !



>


>


> 歡 迎 參 觀


> G542 AV220





請 問 呢 架 車 點 解 會 去 將 軍 澳?


佢 宜 家 退 左 役 未?



Article 18: (Request 1)

> 請 問 呢 架 車 點 解 會 去 將 軍 澳?


被 新 巴 徵 用 為 貨 車


> 佢 宜 家 退 左 役 未?


已 退 役


已 退 役 的DL33



Article 18: (Request 2)

It was transporting 站 牌 for rt. 796X.



Article 18: (Request 3}

>





Did you take that photo at noon(about 3:00pm) in 31-1-2000?(I saw that bus in Tokwawan that day)



Article 18: (Request 4}

No, i was about 12:30pm, but the condition of the


weather wasn't very good there,also traning bus 3N4


also was there to, and some N and 3M,but i didn't


take N and 3M in Tong Tak Street because of TVB





G542 AV220






55184-1


Article 19:


回應:

[01|02]





Re: 東鐵50R接駁巴士數問


S3N98~72x (tckmailpi@hknet.com) at Fri May 5 15:51:59 CST 2000 said:
> 3AD24 (x1875432@ctimail3.com) said:


> 請 問 東 鐵50R接 駁 巴 士...


> 1.非 東 鐵 員 工 可 唔 可 以 搭?


可 以 , 不 過 要$$


> 2.班 次?


非 官 方 班 次 大 概 五 分 鐘 一 部 車 , 全 線 使 用 兩 部 車


> 假 日 有 無 服 務?


有 服 務


> 3.頭 車(大 埔 火 車 站 開)時 間?


>


> 因 為 我 要 去 該 處 附 近,


> 搭70/73A無 分 段.



Article 19: (Request 1)

> Canon LF5 (wilson@isicmail.com) said:


> 用 what bus?


>


> Thank you.


>


> Canon LF5 BE9031





字 軌 是310, 搭 多 一 部 三 菱 , 多 數 是30?, 偶 然 會


有 油 了 綠 色 的 駿 景 廣 場 的301/311



Article 19: (Request 2)

> HU6455 (makhome@netteens.net) said:


>


> 我 記 得 有 部50R的 三 菱 係 廣 福 撞 左, 好 似 係310, 唔 知 冇 有 錯 呢?


>


> HU6455





幾 時 ? 今 日 ?





o係 大 埔 滘 攪 過310塊 數 字 牌 既72X






55180-1


Article 20:


回應:

[01|02|03]





Re: 超級特別所見,DM行16


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Fri May 5 18:21:40 CST 2000 said:
> 傑B仔 愛 上ATR1 (atr1.ryan@i-cable.com) said:


> 今 日 早 上 看 到 一 架DM行16,請 問16有 否


> 用 過DM,以 前 用 什 麼 車 行16?





CVG6s


Jubliants


S3BL


S3N


AL


AV?


AD


S3M





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 20: (Request 1)

首 先, 你 的 特 別 所 見 下 次 請 入 去'今 日 特 別 所 見'打, 唔 好 起 到 開thread.


第 二 , 這 個 我 覺 得 非 超 特 別 , 都 係 普 通 特 別!



Article 20: (Request 2)

> 東 區 人 (cechan318@aol.com) said:


>


> What is 16?唔 係 取 消 左 咩!





- 佢 係 咪 講 緊 九 記 DM (Dominator) 行 16呀 ?





東 邪



Article 20: (Request 3)

所 以 我 都 叫 人 打 特 別 所 見 o 個 陣 寫 埋 邊 間 公 司





Hong Kong Bus Arcade






55163-1


Article 21:


回應:

[01|02]





Re: 估下先 ^_^


NV58 (tin.wong@kcl.ac.uk) at Fri May 5 09:53:24 CST 2000 said:
> Kwan (hr8473@drexel.edu) said:


>





唔 駛 講 都 知 系 乜 啦! (已 經 坐 到 怕)





>





睇 唔 清 楚 車 牌 呀! 我 冇 睇 錯 既 話 系 G 字 頭, 咁 應 該 系 Falcon


啦, 個 殼 就 系 East Lancs (好 似 系 EL2000).





>





應 該 系 B10BLE 啦!





> Bonus: 這 張 自 己click入 去 睇 啦


> 相 片10





唉 你 真 系... :P








Lex



Article 21: (Request 1)

> 澳 洲 巴 士 大 王 (ausbus@optushome.com.au) said:


>


> Yes, it's called EL2000.


>


I'm just not sure beforehand because I thought the EL2000


appears on midibuses (e.g. Darts) only, and the fact that


British bodybuilders love to separate body classes between


midibuses and full-size s/ds.





Anyway, thanks for your confirmation. Yet I have never seen


a Falcon here around.


>


> It can't be since it doesn't have a grille at the


> off-side rear.





Oh yes, I've messed up here. That's a SB220LF instead.








Lex



Article 21: (Request 2)

> 軟 硬 天 師 (monifung@sprint.ca) said:


>


> 第 三 張 相 我 想 應 該 是DAF SB220, 有 錯 請 更 正 。





Oh yoou're right,


they are SB220LF/ALX300





sorry about the mistake








Lex






55160-1


Article 22:


回應:

[01|02|03]






Re: 城巴改裝後的非專利巴士


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri May 5 20:03:18 CST 2000 said:
> NWFB 1635 (refchan@netteens.net) said:


> 城 記 改 裝0左0既 巴 士 原 來 :


> 車 門 側0既 座 位 後 面 加0左 個 路 線 牌 , 係 「 旋 鈕 式 」 控 制 器(即 係2xx用 緊0個 隻)


>


> 昨 日 見115走88R先 見 到0既


>


> 新 巴1635





Some of them, like 114 and 116 if I'm not mistaken,


also got their pillars painted black like those


KCR Olympians or AD1!





In my opinion, they look 'smarter'!





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 22: (Request 1)

117都'變 左 咁 既 樣'啦,可 惜.......





3AV50



Article 22: (Request 2)

> ML33/LV116 (terencechan@ctimail3.com) said:


>


> 是 否 從 3XX 拆 下 ?





據 聞 是 , 因 為 城 巴 有 大 量Vultron電 子 牌 存 貨 。


(有 錯 請 指 正 。)



Article 22: (Request 3)

係 呀 ! 我 見 塊 版 係 新 版






55154-1


Article 23:


回應:

[01|02]





Re: 今日屯裝所見:電子牌超豪


NWFB 740/740A (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) at Fri May 5 07:40:41 CST 2000 said:
希 望 今 次 荔 廠 可 以 分 到 電 子 牌 超 豪 或ATR!!





> 藍 田 站 長 (jackie01@hknet.com) said:


> 今 日 又 入 屯 門 整 機,順 便 過 去 屯 裝 睇o野...


>


> 一 去 到,見 到 有 部 電 子 牌 躉o係 度 做'水 撥 射 水 測 試'(結 果 我 俾o的 水 射 中,嗚... :~(


> 另 外 見 到 有 部 電 子 牌 超 豪 停o左o係 度,當 然 即 刻 睇o下 點 啦...


>


> 架 車 同 而 家o的 超 豪 有 幾 個 大o既 分 別...


>


> 1.電 子 牌 同 電 子 牌 躉 一 樣 係Hanover出 品


> 2.則 牌 後 面 多o左 個 膠 箱(o係 頭 轆 上 面),唔 知 有 乜 用...


> 3.上 層 同 下 層 都 預 留 位 置 裝 報 站 機(o的 玻 璃 纖 維 組 件 已 經'啤'好 晒 位,只 要 一 裝 就 得)


> 4.架 車 仲 係 用 緊 潛 望 鏡(唔 通 無 位 裝 電 視 機?!)


> 5.上 層 冷 氣 槽 已 經 去 到 第 一 排 位,好 似o的AV,3AV咁 樣


> 6.車 頭 上 車o的 扶 手 已 經 裝o左 支 架,預 備 裝 八 仔 機 同 電 子 價 錢 牌


>


> (有 錯 請 更 正)




>


> 要 星 期 日 先 有 時 間 去 電 腦 展o既藍 田 站 長(GB2444,FX8032)



Article 23: (Request 1)

> 軟 硬 天 師 (monifung@sprint.ca) said:


>


> 我 想 知 道 九 巴 的 電 子 牌 超 豪 和 躉 是 用Hanover的 那 一 種 控 制 系 統 ?Eric or DEric?








Trident是 使 用Eric控 制 器





小 竺



Article 23: (Request 2)

請 問 係 用 闊 凳 定 窄 凳??





LA21






55250-1


Article 24:


回應:

[01|02|03]





Re: [消息]新巴N8P五月十三日起天天行走


前新巴88線常客2001 (kintak@netteens.net) at Sat May 6 00:46:56 CST 2000 said:
> 豐 巴 (simong@netvigator.com) said:


> 由5月13日 起,新 巴 將 會 把 只 在 節 日 行 走 的


> 通 宵 路 線N8P,改 為 每 晚 行 走,來 往


> 小 西 灣 - 灣 仔 碼 頭


> 而 行 車 路 線 、 收 費 等 則 仍 未 知 道.


>


> 豐 巴


其 實 新 巴 開N8P只 會 頂 死 去 灣 仔 碼 頭 的8P客 ,


不 過 夜 深 人 靜 時 候 , 咁 快 去 灣 仔 碼 頭 做 乜 呀 ?


趕 住 跳 海 咩 ?(講 笑!)^_____*


:P


新 巴 開 的8P、2X只 會 分 別 頂 死8、2、2A


怪 不 得 現 在 要 重 新 分 配 資 源 了 !


即2A用 德 仔 ;2號 都 用 德 仔 ;8號 就 用 埋 熱 狗 添 !



Article 24: (Request 1)

以 前 在 特 別 節 日 行 走 的N8P路 線 同8P, 收 費 如 下:


小 西 灣 - 灣 仔 碼 頭 $6.50


永 興 街 至 灣 仔 碼 頭 $4.40


東 區 走 廊 張 振 興 伉 儷 書 院 至 小 西 灣 $4.40


興 發 街 至 小 西 灣 不 設 分 段





比 較 之 下, N8的 收 費 是$6.00, 8P日 間 收$5.50,


個 人 認 為, N8P收$6.50不 算 太 貴.








N8P在 特 別 節 日 的 時 間 表 如 下:


小 西 灣 開 0:15 am - 5:15 am


灣 仔 碼 頭 開 1:00 am - 6:00 am


每10分 鐘 一 班


同8P比 較, 8P尾 車 同N8P頭 車 相 差5分 鐘,


N8P尾 車 同8P頭 車 相 差15分 鐘,


兩 線 基 本 上 時 間 配 合.



Article 24: (Request 2)

> KMB/AD1 (kmb.el5113.22987975@ec.asiaonline.net) said:


>


> how do u know that?





小 西 灣 8P 總 站 已 經 有 野 介 紹 N8P



Article 24: (Request 3)

請 詳 細 一 點 說, 可 以 嗎?


多 謝 回 答






55229-1


Article 25:


回應:

[01|02]





唔只2/2A/8


豐巴 (simong@netvigator.com) at Fri May 5 22:08:39 CST 2000 said:
原 來 行M21的DC走 左 過 去84M,小 西 灣 居 民


上 落 更 艱 難!





(註:今 日84M得 番 兩 架 長 撻,其 他 都 是DC.)





> ML29/VA53 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) said:


> 近 日M21已 開 始 改 用 雙 層 巴 士,結 果 東 區 的 流 水 線 便 成 了 受 害 者,其 中 以2號 災 情 最 嚴 重,最 近 幾 乎 用 全DART,慘 情!-_-2A近 日 亦 常 有DART行 走.8號 的DART被 分 流 了,結 果 換 來 大 批 熱 狗,我 經 常 都 搭 到 熱 狗!^_^總 之 是慘!慘!慘!


> ML29/VA53



Article 25: (Request 1)

> 叻 ﹗ (letchan@netvigator.com) said:


>


> 唔 好 咁 緊 張 住...係 咪 有 車 要 年 驗 呀 ﹖





唉, 亞 叻 霸, 你 有 所 不 知 喇.... 而 家 東 區 流 水 線2號,2A,8號,


日 日 都 成 堆DART行.... 由 以8號 為 首,2號 為 二,2A為 三....


借 問 在 繁 時 叫 人 點 上 車 呢? 就 算 上 到, 就 算 乘 客 甘 心 俾 錢 企,


咁 上 左 車 之 後 左 穿 右 插 咁 上 車 落 車,佢 地 會 搭 得 開 心 嘛?


如 果 係DC就 更 甚... 得 一 度 門 又 點 應 付 呢D流 水 線 呀?


真 係 好 唔 新 巴, 搞 到 應 該 多 人 搭 既 線 不 倫 不 類,


雖 然 我 唔 駛 去 迫 埋 一 份, 但 睇 見D咁 既 服 務 我 覺 得 好 有 問 題!


成 日 凈 係 有 頭 威... 搞 咁 多 綽 頭...


記 得 新 巴 第 一 年 時 生 果 巴 士 同 電 子 路 線 牌 出 乜?


「 上 . 樂 , 新 巴 ! 」


D DART多 幾 個 人 就 咁 迫, 「 上 . 樂 , 新 巴 ! 」? 點 上 點 落 呢?





DA82,HB8095.



Article 25: (Request 2)

> 丁 蟹 VA55 (rleekl@ctimail.com) said:


> 82兄, 算 啦, 新 巴 始 終 都 係 做 到 門 面 功 夫 已 經 就 夠, 其 他


> 野 佢 都 唔 會 點 理 囉, 其 實8號 佢 唔 用 晒 全 線DART已 經 俾 晒 面,


> 同 埋 我 好 唔 明 一 樣 野, 有D線 加 咁 多 車 係 咪 真 係 有 咁0既 需


> 要 呢? 好 似112為 例, 呢 條 線 正 字 軌17架 車, 如 果 繁 忙 時 間


> 開 晒 十 七 架 車 都 無 問 題, 可 以 疏 導 乘 客, 但 係112好 犀 利,


> 除 左 朝 早 第 一 轉 外, 其 他 時 間 均 開 十 七 架 車, 連 非 繁 忙 都


> 係 咁 玩, 我 日 日 都 見112得 十 幾 廿 個 客 過 海 都 得. 好 心 佢


> 繁 忙 時 間 先 開 晒 十 七 部 正 字 軌 啦, 其 他 時 間 就 囉D車 去 支 援


> 其 他 有 需 要 的 路 線. 呢 個 情 況 唔 止112有, 部 份 線 都 有 發 生.





新 巴 覺 得 過 海 線 賺 錢 嘛 , 咪 狂 谷 車 行 , 基 本 上 大 部 車 隧 道


線 新 巴 派 車 ( 正 字 軌 方 面 ) 比 中 巴 派 多 一 半 用 車 。 我 都 覺


得 新 巴 將 中 巴 以 前 特 車 轉 哂 正 字 軌 好 有 問 題 , 攪 到 英 皇 道


軒 尼 詩 道 成 日 塞 車 , 但 經 常 見 到 隧 道 線 巴 士 內 空 空 如 也 。





反 而 流 水 線 又 想 唔 做 , 又 用 單 層 , 攪 到 乘 客 企 滿 哂 , 好 有


問 題 。 M21 除 左 朝 早 多 人 搭 少 少 , 全 日 幾 乎 吉 , 新 巴 反


而 派 雙 層 , 新 巴 咁 樣 做 無 用 喎 , M21 唔 會 因 為 用 雙 層 多


左 客 搭 。 我 覺 得 最 多 最 多 都 係 朝 早 拉 一 架 雙 層 八 號 車 去


M21 已 經 夠 用 有 餘 。 2/2A/8 快 0的 用 番 全 雙 層 啦 ...





話 到 底 , 都 係 現 時 新 巴 Dart 太 多 ...








> 其 實 我 幾 贊 成 特 車 呢 個 制 度, 在 繁 忙 時 間 開 盡 佢 來 疏 導 乘


> 客, 非 繁 忙 就 一 係 停 開 佢, 一 係 就 調 去 其 他 線, 可 以 節 省


> 資 源, 又 可 以 減 少 擠 塞 及 空 氣 污 染. 不 過 我 相 信 新 巴 都 好


> 難 做 到 的.





聽 日 諗 住 貼 一 份 statistics 關 於 巴 士 公 司 乘 客 數 字 ,


其 中 有 講 及 新 巴 ...








> p.s. 我 好 驚 俾 人 話 我 批 評 新 巴 呀...... :P





呢 樣 又 係 怎 樣 算 是 愛 國 問 題 , 究 竟 係 一 味 奉 承 佢 樣 樣 話 好


係 愛 國 ; 定 係 指 責 佢 既 錯 處 , 令 到 佢 改 進 至 係 愛 國 ? 我 寧


願 老 老 實 實 咁 選 擇 後 者 。






55223-1


Article 26:


回應:

[01|02]





Re: 以事論事:新巴廢ML及DL武功,點解會o甘


東區人 (cechan318@aol.com) at Fri May 5 22:12:06 CST 2000 said:
> 屯 門 人 (dennisko@ctimail3.com) said:


> 小 弟 住 屯 門,不 太 清 楚 新 巴 的 資 料,但 新


> 巴 的 基 本 資 料 也 略 知 一 二 。 新 巴 在 半 年


> 內 買530架 新 車 值 得 一 贊,但 是 有 大 量 雞


> 車 、 珍 寶 不 淘 汰 而 淘 汰 較 新 及 載 客 量 較


> 高 的DL及ML,什 致 只 有 六 年 的LM都 要 離


> 開 新 巴 車 隊 搞 到 自 己 鬧 車 荒,實 在 令 人


> 費 解,新 巴 連 雙 層 三 軸 化 都 做 不 到,又 談


> 何 空 調 化 呢?若 果 是 無 車 能 及 雞 車 的 爬


> 山 能 力,大 可 以 買MAN的NL262o者!照 而 家


> o黍 睇,o的LV同SF有 排 都 唔 死 得,先 排 有


> 板 友 話LV1續 牌,點 解 會o甘?各 位 板 友 有 何 意 見?


>


>


> 絕 不 想 引 發 罵 戰 的 屯 門 人





DL,ML就 話 十 二 米,功 能 被10XX,11XX,30XX,50XX重 疊,但 係 十 一 米 車 唔 夠,81,88,91,94....用 十 一 米 車 就 最 好,起 碼 唔 會 引 起 市 民 反 感,DM,LM咁 新,唉...............



Article 26: (Request 1)

> S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) said:


>


> 你 知 唔 知 點 解 新 記 唔 退 珍 寶 呢?就 係 因 為15號


> 路 線 要 用 較 矮 車 身 行 走 山 頂 道,所 以 仍 然 要 保


> 留SF.雖 然15號 已 經 轉 用 矮 躉 行,但 係 萬 一 矮 躉


> 有 嚴 重 問 題,不 能 服 務,都 可 以 用 寶 代 替.


> 至 於 退DL,ML,LM問 題,主 要 係 大 量 躉 投 入 服 務,


> 所 以 它 們 可 以 榮 休.而 雞 車 就 要 等NEOPLAN


> Centroliner到 港 先 至 可 以 退 役...


>


> 同 樣 住 屯 門 的


> S3N353





Since Neoplan is 12m then why keep Victory Mk2? Instead of keeping the 12m ML and DL??



Article 26: (Request 2)

LV雖 然 年 紀 不 輕,但 勝 在 較 靈 活(只 有9.5米).


而 且 留LV有 一 個 原 因,就 係 派 行 一 些 蝕 本 路 線.


另 外,不 保 留DL,ML,LM係 因 為 有 躉/超 級 富 豪 代


替.





S3N353






55217-1


Article 27:


回應:

[01|02|03]





Re: 模型天地線﹕迷你Trident/Dart仔模型玩具


ML33/LV116 (terencechan@ctimail3.com) at Fri May 5 19:55:32 CST 2000 said:
> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


> 多 款 迷 你 版 的Trident和Dart仔 模 型 玩 具 , 已 經 推


> 出 市 面 。 以 我 今 日 在 青 衣 城 三 樓 一 間 店 舖 內 所


> 見 , 玩 具 模 型 的 款 式 , 至 少 有 以 下 幾 種 車 身 顏


> 色 ﹕


>


> Dart:


> 新 巴2080(流 動 客 務 中 心)


> KCRC單 層 車 顏 色


> 城 巴 色


> 新 巴 色


> 九 巴 色


CMB (DA53?!)


> Trident:


> 九 巴 金 色


> 龍 運 通 天 巴 士 色


> Cityflyer色


> 2100原 色


> 九 巴 白 色


> 城 巴 大 食 鬼 色


'One Bus livery' (NWFB)


> 而 每 部 車 在 該 店 的 售 價 為 十 元 。 不 知 在 其 他 地


> 區 有 無 同 款 的 玩 具 模 型 出 售 呢 ﹖ 如 果 有 , 價 格


> 水 平 又 如 何 呢 ﹖





They are avaliable at all 逸 本 成 stores.



Article 27: (Request 1)

> Colin Chang (kalim@studioit.net) said:


>


> 想 問 問 它 們 的 大 小 如 何 ? 是 不 是Matchbox size?


> 而 車 仔 的 質 量 又 如 何 呢 ? 車 內 有 沒 有 「 內 籠 」 ?


>


是Matchbox size,但 質 量 煢 就 勁 麻 麻,因 為 個 碌 同 架 車 唔 岩 比 例....





喜 愛 收 集 車 仔 的 廿 四


LA24,FJ1017



Article 27: (Request 2)

> 九 巴 色


CMB (DA53?!)


> Trident:


> 九 巴 金 色


> 龍 運 通 天 巴 士 色


> Cityflyer色


> 2100原 色


> 九 巴 白 色


> 城 巴 大 食 鬼 色


'One Bus livery' (NWFB)


> 而 每 部 車 在 該 店 的 售 價 為 十 元 。 不 知 在 其 他 地


> 區 有 無 同 款 的 玩 具 模 型 出 售 呢 ﹖ 如 果 有 , 價 格


> 水 平 又 如 何 呢 ﹖





They are avaliable at all 逸 本 成 stores.



Article 27: (Request 3)

係 環 頭 模 型  有...好 似 買 六 架 只 收 五 十!


係 鑽 石 山 店 見 到!






55203-1


Article 28:


回應:

[01|02]





Re: 城巴坡柴近怳如何?


G542 AV220 (taiwing@ihug.com.au) at Fri May 5 18:41:05 CST 2000 said:
> 超 奧 再 現720! (cotquean@netvigator.com) said:


> 完 全 無 晒 音 訊 喎....


> 批 車 如 此 不 濟 , 莫 非 巳 全 軍 覆 沒 ?





唔 系 , 起 碼A633仲 系 度 啊 , 翻 左 有 , 拆 哂 牌 箱








G542 AV220



Article 28: (Request 1)

thanks!


城 巴 點 解keep住d坡 柴 呢 ?


南 非 批 車 唔 知 點......



Article 28: (Request 2)

> AS2 (hb416525@hknet.com) said:


>


> __________________________________________________


> 那 麼,A628、A649、A696呢?


>


> AS2


A649,A655,A620,A645 同 在99年7月5日 元 朗 亦 園-源 興 肢 解 了


Canon LF5





我 有 上 述 相 片


ICQ:73002195






55189-1


Article 29:


回應:

[01|02]





班3AV點算? (especially 3AV90)


PARANOiA (levi118@netteens.net) at Fri May 5 20:55:16 CST 2000 said:
> Mak (speed86@ismart.net) said:


> 上 星 期 六,小 弟 見 到 一 部3ASV5在 西 九 龍 中 心 巴 士 站 , 大 約 在1:30走 , 沿 途 經 過118的 路 線 。


> 不 知 會 否 落118呢 ?











電 子 牌?





如 果118操3ASV....,kum 果 批3AV 米 要 離 開118 >_<





唔 好 呀,我 唔 想 同 我 的 代 表 車3AV90 GP8186說 再 見





九 巴 會 唔 會 用3ASV操 車 先,然 之 後 第 時 落MAN ?





如 果118轉 金 車,你 地 又 認 為 班3AV會 去 邊 條 線?





希 望 金 車geah意 思 可 以 係 金 色 的3AV la





AIG廣 告, Coca Cola Enjoy, careertime.com.hk廣 告


的3AV90..........GP8186.........(L)廠..........



Article 29: (Request 1)

> 叻 ﹗ (letchan@netvigator.com) said:


>


> 咁 好 ﹖ 超 豪 喎 ﹖ 要 同 城 巴 大 富 豪 鬥 慢 嗎 ﹖...唉 ﹗


> 又 落 金 車 , 擺 明 要 寸 爆 城 巴 啦....唉 ﹗


假 若 此 消 息 是 真 的 話 , 我 想 某 位N字 頭 板 友 會


好 開 心 , 因 為L廠 終 於 脫 離 食 柴 的 日 子 ( 請 記


著 ︰ 是 他 認 為L廠 食 柴 , 我 就 從 不 認 為L廠 食


柴 ) 。 但 我 就 有 點 兒 不 開 心 , 因 為 將 來 可 能


要 忍 受 那 些 令 人 坐 得 不 舒 服 的 窄 凳 。



Article 29: (Request 2)

但80都 係 操3ASV喎 , 新o個 批 電 子 牌3ASV可 能 會 俾 沙 廠 喎 ! 一 日 落 邊 條 線 未 知 ,3ASV未 知 鹿 死 誰 手 !






55161-1


Article 30:


回應:

[01|02]





Re: 尋車一則


鴨廠原居民FZ1978 (s361457@hkg.com) at Fri May 5 07:49:16 CST 2000 said:
> 金 魚 (n960@netvigator.com) said:


> 本 人 想 找 一 部 利 蘭


> 編 號S3BL??


> 車 牌DL2752


>


> Thank!!


>


> 金 魚 字











此 車 係S3BL61.係 屬 於 九 龍 灣 廠.如 果 無 記 錯0既 話 就 通 常 行12號


有 錯 請 指 教


鴨 廠 原 居 民FZ1978


ICQ NO:53907868



Article 30: (Request 1)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 但12號 應 由 荔 枝 角 廠(L)派 車 , 因 為12號 來 往 中 港 碼 頭


> 及 深 水[土 步], 兩 邊 總 站 係 屬 於 荔 枝 角 廠 。


>


> 但S3BL61就 真 係 九 龍 灣 廠(K)車 喇 , 曾 行 過70X及74A。


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~


> 我 的 巴 士 網 頁


曾 見 它 行11D及14.


HW225



Article 30: (Request 2)

I have a picture of it serving 6D.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






55159-1


Article 31:


回應:

[01|02]





Re: 【國際巴聞】日本人質以後不敢再坐巴士


東區人 (cechan318@aol.com) at Fri May 5 14:17:33 CST 2000 said:
> VA-61 (johnva61@ismart.net) said:


> 日 擒 劫 巴 士 少 年 人 質 驚 惶15小 時 獲 救


>


> 人 質:以 後 不 敢 再 坐 巴 士





今 日 又 好 似 有 個 女 人 係 東 京 騎 劫 一 部 巴 士,被 人 拉 左.



Article 31: (Request 1)

> NWFB 1635 (refchan@netteens.net) said:


>


> 但 係 報 紙 的 圖 解 好 有 問 題 , 用 城 記MAN做 圖 解


> 過 份0左 少 少 喎





Do you expect something like FL5622/CUHK Isuzu?





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 31: (Request 2)

我 睇0左 兩 次 報 紙 , 研 究 過 肯 定 用MAN但 係 唔 同 格 局






55158-1


Article 32:


回應:

[01]





Re: 焦點新聞﹕電動小巴下月初試用


NWFB 1635 (refchan@netteens.net) at Fri May 5 15:57:21 CST 2000 said:
> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


> 以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(5.5.2000)蘋 果 日 報 ﹕


>


> 燃 料 費 平 一 半   限 速 器 防 飛 車


> 電 動 小 巴 下 月 初 試 用



>


> 試 驗 電 動/石 油 氣 小 巴 路 線 一 覽 表


>


> 不 知 大 家 到 時 會 否 去 試 搭 呢 ﹖


> 而 大 家 對 於 今 次 試 驗 , 又 有 幾 大 期 望 呢 ﹖





每 條 線 只 編 兩 部 車 做 試 驗


六 月 尾 我 考 完 會 坐58同5號



Article 32: (Request 1)

> nwfb720 (paultung@hknet.com) said:


>


> Rt.58 Aberdeen---Kennedy Town(Not Kennedy Rd)





堅 尼 地 「 道 」 位 於 中 環 半 山


堅 尼 地 「 城 」 位 於 西 環






55251-1


Article 33:


回應:

[01|02]





問:新巴SF現在哪些線行走?


Canon LF5 (wilson@isicmail.com) at Fri May 5 22:47:38 CST 2000 said:
如 題,新 巴SF現 在 哪 些 線 行 走?請 幫 忙!


另 問SF8,SF10在 哪 條 線 行 走?





唔 該 各 位 板 友!





Canon LF5





ICQ:73002195



Article 33: (Request 1)

SF間 中 會 行43X,91,94.





S3N353



Article 33: (Request 2)

> Spice Bus DA85 (fungwb@ctimail.com) said:


>


> 88停 辦 後,


> 2M曾 經 用 過SF,


2M琴 日 用SF4及SF8, 不 過 今 日 就 見 2090, 另 一 部 車 睇 唔 到





> 除 了S3N353提 及 的43X, 91, 94外


> 93由 鴨 利 洲 新 村 開 的 班 次 都 有 用SF,


> 不 過43X以ML為 主, 94多 數 全 線DM,


> 91多 數16xx, DM, LV.


91A/94A可 能 有 機 會 見 , 如 果 你 十 分 好 采 的 話 , 或 會 見


到 甚 至 號 跳 部 寶 出 來 行 。





暗 西~DL13






55200-1


Article 34:


回應:

[01|02]





Re: 有無試過.......落唔到車


85M掛牌之王-->HN7282 (t263524@ctimail.com) at Fri May 5 19:22:37 CST 2000 said:
> 超 奧 再 現720! (cotquean@netvigator.com) said:


> 各 位 有 無 試 過 在 完 全 清 醒 的 情 怳 下 ,


> 因 某 些 原 因 落 唔 到 車 ?





絕 對 有 !


當 時 係ATR1派 出0黎 行1A冇 幾 耐 , 小 弟 專 登 晌 觀 塘 地 鐵 站


搭13M(BL)上 去 秀 茂 坪 試 坐 ( 當 年 係 小 弟 首 次 去 秀


茂 坪 ) , 當 部BL去 到 秀 茂 坪 交 通 安 全 城 個 分 站 時 , 小 弟


並 唔 知 道 安 全 城 隔 籬 已 經 係 秀 茂 坪 巴 士 總 站 ( 附 近 有 好


多 樹 , 睇 唔 清 楚 ) , 於 是 仍 然 呆 坐 晌 部BL入 面 , 當 小 弟


察 覺 時 就 立 即 彈 起 身 落 車 。





呢 個 時 候 , 有 個 男 人 手 持 紅 白 藍 大 膠 袋 , 企0左 晌 上 層 樓


梯 口 唔 知 做 乜 , 攪 到 小 弟 冇 辦 法 落 車 , 當 架 車 駛 過 中 秀


茂 坪 總 站 時 , 赫 然 發 現 … …ATR1呀 ! !


仲 要 泊 晌1A條 車 坑 最 前 面 , 心 想 “ 死 喇 ! 就 開 車 添 ! ! ”


於 是 小 弟 晌 下 一 個 站 落0左 車 之 後 , 拿 拿 林 飛 奔 過 去 … …





最 後 點 ? 當 然 係 搭 到ATR1啦 ! 小 弟 仲 可 以 晌 個 總 站 內 幫


部ATR1影 埋 相 先 上 車 !





真 係 俾 果 個 男 人 玩 死 !





前 名 “ 馬 鞍 山 之 友 ” 的


85M掛 牌 之 王-->HN7282,上 !



Article 34: (Request 1)

我 試 過 了. 當 時 我 在 平 日 下 午2:00~3:00於 筲 箕


灣 總 站 乘 坐 城 巴102號 線. 部 車(唔 記 得 乜 型


號)無 頭 枕, 咁 我 就 用 很 久 以 前 板 友 提 供 的


'城 巴 無 頭 枕 訓 覺 大 法'(詳 見 資 料 庫), 訓 得


非 常 舒 適......看 到 這 裡, 是 否 認 為 我 離 題


呢? 不 是, 繼 續 睇 落 去 啦!


我 本 來 想 於 紅 隧 口 落 車 搭 火 車 返 大 埔 的, 但


去 到 理 大 先 訓 醒, 咁 就 諗 住o係 彌 敦 道 搭271


啦 去 到 加 士 居 道, 我 很 清 醒 地 按 了 下 車 鐘 一


下, 轉o左 去 彌 敦 道 後 司 機 竟 然 飛 站! 再 看 看


停 車 鐘, 無 著 燈 唔 怪 得 知 佢 唔 停 車 啦, 咁 之


後 我 係 咁 禁 落 車 鐘 掣, o係 雅 蘭 酒 店 落 車, 轉


乘72x返 屋 企.



Article 34: (Request 2)

Yes, I can't get off 47A (2XX)at Ching Ming Fes.because it is too crowded.





LV33






55197-1


Article 35:


回應:

[01|02]





Re: 假如各巴士公司派更部有巴士迷職員......


輝仔 (cscfng@comp.polyu.edu.hk) at Fri May 5 18:26:49 CST 2000 said:
> 72X~~ (tckmailpi@hknet.com) said:


> 假 如 各 巴 士 公 司 派 更 部 有 巴 士 迷 職 員 , 會 否 有


> 很 多 超 特 別 所 見 ?





如 果 係 某 某 板 友 做 時 可 能 調 轉 係 好 多 板 友 嘈 一 廠 獨 大


三 廠 食 柴 了 ~





純 屬 講 笑, 請 勿 罵 戰.





--


輝 仔



Article 35: (Request 1)

我 又 覺 得 未 必 , 正 所 謂 做0個 行 , 厭0個 行 ,


就 算 原 本 係 巴 士 迷 , 可 能 因 為 工 作 辛 苦 , 都 唔 會


再 咁 咪 巴 士 了.


而 且 巴 士 迷 職 員 都 唔 會 用 自 己 份 工 做 賭 注 咁 傻,


亂 派 車,俾 人 鋤,隨 時 份 工 都 保 唔 住.





個 人 認 為 , 如 果 自 己 掌 握/控 制 果 d 特 別 派 車,


那 種 興 奮,開 心 的 感 覺 總 不 及 毫 無 準 備 之 下 見 到


特 別 派 車 般  快.





GZ5818/Tonio Tse



Article 35: (Request 2)

我 覺 得 未 必, 因 為 就 算 他 是 巴 士 迷, 也 是 該 公 司 職 員


之 一, 任 何 派 更 都 應 由 公 司 的 出 發 點 和 利 益 去 想,


不 會 為 了 讓 其 他 巴 士 迷 有 超 特 別 所 見 而 隨 便 派 間,


記 著, 巴 士 公 司 始 終 是 一 間 公 司, 不 是 巴 士 迷 會 呀!


同 意 嗎?





Bruce Li






55193-1


Article 36:


回應:

[01]





Re: [特別報告] 九巴 914 有報站系統...


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri May 5 18:57:08 CST 2000 said:
> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> [特 別 報 告]


> 九 巴 914 有 報 站 系 統...


> 今 日 我 乘 坐 HR1507 既 914 掛 牌 車 時, 竟 發 覺 有 報 站 系 統, 昨 天 我 好 似 見 唔 到 有, 但 今 日 竟 然 有, 九 巴 裝 報 站 機 既 效 率 真 係 快, 可 以 在 一 日 內 完 成 安 裝...


>


> 另 外, 我 懷 疑 九 巴 係 咪 有 意 想 在 所 有 隧 巴 線 上 裝 報 站 機 呢? 因 為 我 見 好 多 過 海 巴 士 大 部 份 都 裝 有 報 站 機...





Does it announce 'East Point Centre' by the time


it reaches Causeway Bay towards Hong Kong near the


'Jumbo' department store?





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 36: (Request 1)

> LV33 (hhshhl@ctimail3.com) said:


>


> 905 also have報 站 機 .


>


> LV33





我 見 9 0 5 果o的 用 得 喇






55182-1


Article 37:


回應:

[01|02]





算la, 搭番自己的代表線係好D


PARANOiA (levi118@netteens.net) at Fri May 5 20:53:28 CST 2000 said:
> 2700 (raymond19@ctimail3.com) said:


> 今 日 係 中 五 會 考 的 第 一 天,於9:15am開 始.小 弟 於8:30去





差 唔 多 時 間la





> 到 北 角 國 都 酒 樓 等27/529.不 久,一 架27短DART埋 站,成


> 廿 幾 人 湧 埋 去,個 車 長 見 上 唔 到 人,就 粒 聲 唔 出 就 關 門,小


> 弟 爭D被 夾,結 果 上 唔 到.





短dart? DC or 209x ?


尋 日 搭DC, 起DC裡 面 唔 走 廊 窄....





> 三 分 鐘 後,529(10xx)埋 站,個 城 巴 人 員 開 中 門,叫D人 行 入


> 車 廂,結 果 上 了 成 廿 個 人.小 弟 以 為27會 加 班,所 以 冇 上.





果 陣 時 係gay點 鐘?有 車 就 上la,要 坐 新 巴 巴 士 定 要 準 時?


如 果 係kum,想 搭 新 巴 點 解 唔 索 性 行 去 北 碼?





> 十 多 分 鐘 後,另 一 架27短DART頂 哂 閘,索 性 飛 站,但 中 門 後


> 的 車 廂 仲 有 大 把 位 企.


> 之 後529(1007)到 站,個 城 巴 人 員 又 開 中 門,叫D人 行 入 車


> 廂,小 弟 亦 順 利 上 車,上 了 成 廿 個 人.





kum 就 好la





>


> 顯 然,27和529冇 在8點 後 加 班(因 為 小 弟 等 車 時 已 開 了 兩 部


> 41A),令 英 皇 道 沿 途 難 以 上 車.城 巴529用10XX,而25A今 日


> 都 加 雙 層,以 應 付 人 潮,都 算 係 咁 啦.但 新 巴 又 唔 加 雙 層,又


> 唔 加 班,算 點?


>


> 新 巴,城 巴,之 後 的 會 考 時 間 大 多 是8:30AM,希 望 你 地 因 應


> 住 學 校 線 的 需 要,而 加 多 兩,三 架 車 疏 導 啦.


>


> 對 今 日 新 巴 的27好 不 滿


> 聽 日 都 係 坐81S/529P好





係la,坐 番 自 己 的 代 表 線 係 好geah


我 就 快 唔 可 以 起118上 坐3AV90 la (要 珍 惜or)





>


> 2700



Article 37: (Request 1)

城 巴 D 11 米 車 一 行 就 成 日, 新 巴 D 大 車 平 時 全


部 都 係 拉 返 呢 既, 所 以 突 然 一 日 晏 開 考 佢 唔


係 咁 易 調 到 車.



Article 37: (Request 2)

(朕 今 日 開 始 會 考 , 本 來 都 唔 想 上 板 ,


不 過 又 俾 我 估 中 , NWFB740/740A 同 Cityflyer A29


又 「 大 發 偉 論 」 , 唉...)





朕 認 為 不 是 絕 對 必 要 加 車 , 因 為 通 常 借


場 會 考 的 學 校 大 都 會 停 課 。





否 則 為 什 麼 九 巴 32B, 39A 不 加 車 呢 ?


(39M 已 甚 密 勿 論)





另 外 : 由 大 河 道 搭 小 巴 上 石 圍 角 快 定 係


由 荃 鐵 經 綠 楊 行 上 石 圍 角 快 呢 ?





最 後 通 牒 :


本 文 開 始 處 遭 提 及 果 兩 位 仁 兄 同 埋 有 類


似 思 想 既 人 唔 好 趁 我 呢 十 七 日 唔 黎 就 上


板 大 肆 宣 揚 一 D 嚴 重 危 害 本 板 和 平 既 思


想 , 否 則 後 果 自 負 。






55252-1


Article 38:


回應:

[01|02]





Re: [下載]九巴最近廣告音樂--real


Spice Bus DA85 (fungwb@ctimail.com) at Fri May 5 23:03:50 CST 2000 said:
> Bus Station (busnwfb@netvigator.com) said:


> [下 載]九 巴 最 近 廣 告 音 樂


>


> 下 載



> Listen



>


>


> Bus Station



>


> Please use REAL software!!





我 用real player, 為 何 聽 不 到?



Article 38: (Request 1)

你 的 版 本 可 能 有 問 題 了 ,


我 用 的 是REALPLAYER 7就 聽 到 。



Article 38: (Request 2)

ok la





Bus Station


HKIBDB--你 做 了 會 員 未 呀 , 未 申 請 ,click這 裏la






55222-1


Article 39:


回應:

[01|02]





Re: 懷念九巴解凍雞G544


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sat May 6 00:45:42 CST 2000 said:
> S3N354/GA2387 (sfs00018@sfs.hkcampus.net ) said:


> 不 經 不 覺 解 凍 雞G544[CM3879]離 開 已 多 年!


> 當 我 第 一 次 見 到 佢,好 鬼 特 別!


> 當 我 知 道 佢 做33A掛 牌,好 鬼 開 心!


> 唉!





印 象 中 記 得 坐 過 兩 次G544(CM3879), 而 兩 次 都 係70。





反 而 第 一 次 見 架 車 係 八 八 年 , 果 時 係 行77K。 我 記 得 係 小


學 放 學 , 路 過 祥 華 巴 士 總 站 , 見 到 架 太 特 別 既 巴 士 , 架


巴 士 車 尾 路 線 牌 係 特 別 高 , 仲 有 太 平 門 後 仲 有 隻 窗 , 於


是 就 覺 得 好 奇 怪 。





反 而 到 九 五 年 , 先 有 機 會 搭G544, 第 一 次 搭 係 行70, 由


沙 田 去 粉 嶺(第 二 次 係 寶 鄉 街 去 圍 頭 , 大 約 係 九 六 年),


一 上 車 見 到 架 車 內 壁 係 白 雪 雪 , 唔 同 其 他 同 款 車(勝 利


二 型)。 但 比 起 其 他 雞 車 , 我 都 係 覺 得G544好 坐 。





G544同N364都 坐 過 喇(N364在 當 年24K線 坐 過), 但 我 對


G544起 碼 有 感 情 , 或 者 係 同G544曾 係U廠 車 及 荔 廠70掛


牌 有 關 啦 !





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 39: (Request 1)

> 不 經 不 覺 解 凍 雞G544[CM3879]離 開 已 多 年!





兩 年 多 少 少 之 嘛 。





> 當 我 第 一 次 見 到 佢,好 鬼 特 別!


> 當 我 知 道 佢 做33A掛 牌,好 鬼 開 心!





我 都 好 遺 憾 , 就 係 佢 臨 死 前 行 38A ,


我 影 到 , 但 係 我 影 得 唔 好 , 因 為 架 車 都


差 唔 多 轉 右 入 左 「 騎 樓 」 底.....



Article 39: (Request 2)

我 坐 過 , 果 時 係 行70...


第 二 次 坐 就 係33A.............


港 基 廣 告






55221-1


Article 40:


回應:

[01]





Re: 維x奶廣告


siukwan (jcheung@lehman.com) at Fri May 5 21:31:49 CST 2000 said:
> 華 貴43x (97005455@plink.cityu.edu.hk) said:


> 剛 剛 看 了 維x奶 最 新 廣 告(搭 訕 篇), 廣 告 內 有 一 部 單 層 九 巴


> 出 現, 但 大 家 又 知 唔 知 呢 部 係 乜 車 來 的?





I think that it is a Albion VT23L


But I don't know that how can the people can take this bus


Beacause it already retired for a long time





The detail of the bus:


Registration:AD7000-99 (BH3001- ex AD7074)


Fleet number:L87-185& L277


Chassis made:Albion victor VT23L


Engine:Leyland EO.370,6075cc,106bhp@2200 rpm


Gearbox:Letland GB271- 5 speed,constant-mesh,maudal


Body made: Metal Section Ltd ckd. assemble by KMB


Body layout:FB41+14FEX+REX,G


Date introduced:1963/64


Rebody commenced:1976


Total:100


Length: 9144mm


Width: 2387mm


Height:2997mm


Wheelbase: 5901mm


Unlanden weight:5639kg


Gross vehicle weight: 8636kg





Source from:The buses of Kowloon motor bus





P.S:


What is the meaning of '搭 訕 '



Article 40: (Request 1)

搭 訕 其 實 係 解 傾 計,並 唔 係AD所 講 的 所 謂'搭 嗲' !





2154






55219-1


Article 41:


回應:

[01]





Re: 關於圖中那架城躉的問題


GR6753 (nakata-chih-ping@i-cable.com) at Fri May 5 20:35:32 CST 2000 said:
> 3AD170 (busy@netvigator.com) said:


> 各 位 板 友 請 看 看 以 下 一 張 圖 片


> http://www.orientaldaily.com.hk/photo/20000505/new/0505nhko20p2.gif


> ( 摘 自 東 方 日 報 )


> 點 解 架 城 躉 載 著 那 麼 多 人 ? 我 都 想 不 到 有 哪 條


> N線 的 客 量 可 以 如 此 誇 張 。





果 架 應 該 係 N21, 大 部 份 乘 客 相 信 是 機 場 返 早 班 的


因 為 當 時 應 約 為 凌 晨 4 點



Article 41: (Request 1)

估 不 到N21又 幾 多 人 搭 啊 ! 不 知 道 其 他 往 機 場


的N線 又 是 不 是 有 相 同 的 情 況 呢 ?






55211-1


Article 42:


回應:

[01]





Re: 雞車內籠


ML33/LV116 (terencechan@ctimail3.com) at Fri May 5 19:49:04 CST 2000 said:
> bruce (brucelam@ctimail3.com) said:


> 本 人 買o左 架 哥 池 雞,想 在 內 籠 加o的 裝 飾,


> 所 以 請 問 各 位 板 友,有 冇 雞 車 內 籠o的 相,


> 如 有 可 否E-Mail給 我..


>


> 多 謝 各 位 板 友 之 助!!!





甚 麼 是 「 哥 池 雞 」 ?





ML33/LV116



Article 42: (Request 1)

Corgi廠 出 既 勝 利 二 型 模 型 也!





3AV50






55207-1


Article 43:


回應:

[01]





Re: 巴士廣告消息: 楊千嬅年青版


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Fri May 5 20:30:25 CST 2000 said:
> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


> 日 前, Dennis Law 兄 貼 左 張 巴 士 上 的 鷹 星 廣 告 相 片,


>


> 廣 告 中 有 楊 千 嬅 扮 老 婆 婆 的 相. 在 此 感 謝 Dennis Law


>


> 的 相.





小 意 思 啦 ﹗ 今 日 又 有 收 穫 喇 ﹗^_^





相 片 速 遞 ﹕ 長 幼 一 家 親 — 千 嬅 強 積 金 廣 告





> 頭 先 出 街, 離 遠 又 見 到 鷹 星 廣 告(rt.271) , 一 望...


>


> 楊 千 嬅 個 樣 無 老 到 既 , 開 頭 仲 以 為 眼 花 , 諗 住 行


>


> 近 d 睇 啦 ,部 車 又 開 走 左... 但 在 對 面 線 又 有 部


>


> 75x 上 左 這 個 年 輕 版.


>


> (果 部 271 是 AD217 GM4781)





同 款 的 年 青 版 廣 告 亦 有 在 屯 門 區 出 現 , 當 中 以


良 景 一 帶 的 出 現 次 數 較 多 。 以 我 今 日 所 見 , 至


少 有 以 下 兩 部 車 上 了 這 款 廣 告 ﹕





EU7248(58M)


GF3727(58X)





另 有 一 部HH9875上 了 老 婆 婆 版 本 , 但 我 暫 時 未


知 此 車 是 哪 條 線 的 掛 牌 車 。



Article 43: (Request 1)

taipo 都 有 年 青






55206-1


Article 44:


回應:

[01]





Re: 《每週奇想》假如Cityflyer用按摩椅


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri May 5 18:47:13 CST 2000 said:
> LV33 (hhshhl@ctimail3.com) said:


> 今 次 是 第 一 次 貼 出 《 每 週 奇 想 》,以 後 逢 星 期 五 貼 出 。 你 最 近 有 冇 看 過 黃X德 先 生 所 拍 「O Seem」 千 禧 椅 的 廣 告?其 中 廣 告 內 有 人 物 講 「Nice chair」,你 聯 想 到 甚 麼?


> 我 就 聯 想 到 城 巴Cityflyer內 的 坐 椅 。 我 想 假 如Cityflyer改 用 廣 告 所 賣 的 千 禧 椅,並 由 現 在2+2變 成2+1,那 就 好 了 。 城 巴 可 以 和 「O Seem」 大 量 訂 講,並 幫 其 公 司 賣 巴 士 車 身 廣 告,應 該 可 以 減 低 買 千 禧 椅 的 費 用 。 而 現 在Cityflyer的 坐 椅 可 以 拆 下 來,裝 在 行E線/Alexander車 身 的 Cityflyer的 車 內,而 行E線 的 巴 士 坐 椅 以 換 上 行 長 途 線 的 車 上 。 這 樣 可 以 善 用 資 源 。


> 假 如CTB真 的 這 樣 做,既 可 以 吸 引 乘 客 搭A線,又 可 以 提 升E線 和 長 途 線 的 服 務,一 舉 兩 得 。


> 你 對 這 個 想 法 有 什 麼 意 見?歡 迎 討 論 。


>


> (以 上 內 容 純 屬 虛 構,如 有 雷 同,實 屬 巧 合)


> LV33


> __________________________________________________


> 本 星 期 六 、 日(6/5,7/5)晚 上8:00將 播 映 「 香 港 睇 真D」,星 期 一 晚(8/5)10:00「 香 港 一 家 人 」 隆 重 首 播!





If you want 'massage' (seat) service on a bus, I


strongly recommend you to try one of those 505-510


Volvo Olympian (at least one of them, like 506 for


today, serve on 107! While 509 served on 8X today)


buses. After so, you sure would have a feel of 'massage'!





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 44: (Request 1)

仲 有 新 巴 批33xxL, 椅 背 上 有 雙 峰 ,


配 合 勁 窄 空 間 , 勁CHO行 車 感 受 ,


坐 完 包 您 雙 腳 發 黑(排 毒), 背 脊 骨 落(舒 根 活 骼)






55205-1


Article 45:


回應:

[01]





Re: 問前城巴37R之歷史


VA52 (va52@hkguy.com) at Fri May 5 22:06:01 CST 2000 said:
> LV33 (hhshhl@ctimail3.com) said:


> 以 前 城 巴 有 條37R路 線,我 想 問 這 條 路 線 的 途 經 地 點,用 過 的 車,客 量 和 收 費,開 辨 和 取 消 日 期 。


> 唔 該!





37R 取 消 前 收 費 為 $6.60, 而 車 上 有 報 紙 供


乘 客 閱 讀. 37R 主 要 用 Leyland Olympian 行 走,


但 客 量 平 平. 由 於 收 費 偏 高, 所 以 在 開 辦


37M 前 大 多 數 乘 客 會 選 搭 537 出 中 環.





VA52



Article 45: (Request 1)

金 鐘(西)開


停 ︰ 灣 仔 碼 頭 、 駱 克 道 街 巿 、 黃 竹 坑 、 置 富 總 站


(經 ︰ 波 斯 富 街)





置 富 開 ︰


停 ︰ 天 樂 里 、 灣 仔 碼 頭 、 修 頓 球 場 、 金 鐘(西)






55199-1


Article 46:


回應:

[01]





[注意]


HKBDB Admin (-) at Fri May 5 18:51:12 CST 2000 said:
> 天 氣 先 生 (hcy96189@hcy.hkcampus.net) said:


> 現 在 有 種 新 病 毒 叫I Love You,會 經 由email傳 播,請 大 家 小 心 不 明 來 歷 的email!正 話 我 差D就 中 招 啦,好 得 人 驚!





請 勿 討 論 與 巴 士 毫 無 關 係 的 內 容.





HKBDB Admin



Article 46: (Request 1)

但 似 乎 與 巴 士 毫 無 關 係 喎





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁






55198-1


Article 47:


回應:

[01]





Re: 城巴2200出現馬鞍山


ICT (c128118@netvigator.com) at Fri May 5 18:23:28 CST 2000 said:
> Leon (laichunman@ctimail3.com) said:


> 今 日 早 上8:00, 城 巴 架2200出 現 馬 鞍 山,由 「 工 程 雞 」 拖 住,


> 正 往 新 港 城 方 向,原 因 不 明 ~


2200在 近 迴 旋 處(育 才 中 學)故 障 停 下,影 響 由 恆 康 街 出 九 龍 的 車!



Article 47: (Request 1)

莫 非2200想 行681乎?






55194-1


Article 48:


回應:

[01]





Re: 新記rt.84M用DC已不合時宜!


東區人 (cechan318@aol.com) at Fri May 5 17:41:48 CST 2000 said:
> 小 丸 子 新 巴84M常 客 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> 先 頭,小 弟 放 工 搭 地 龍 係 柴 鐵 轉 新 記rt.84M回 家,搭


> 了 架DC12 rt.84M!當 時 車 廂 內 已 有 好 多 乘 客,更 有 位


> 婦 女 推 架''手 推BB車''上 架DC12 rt.84M,令 到 車 廂 內


> 的 空 間 收 窄,再 加 上 係 單 門 車,自 然 上 落 不 便.架DC12


> rt.84M去 到 漢 寶 酒 樓 已 全 車 坐 滿,這 架''手 推BB車''


> 更 累 了 一 位 阿 婆 在 上 車 時 俾 一 位 女 士 手 渣 住 的''溜 蓮''


> 刺 一 刺!好 多 乘 客 怨 新 記 派DC行rt.84M,更 有 一 位C拉 話


> 好 彩 係 短 途 線 的!我 認 為 新 記 不 應 再 派DC落rt.84M.


>


>


> 84M 上!





咪 係!又 唔 係 無20XX.宣 傳 時 話 明 用 低 地 台 嘛,而 且84M多 人


搭,特 別 是 老 人.仲 有 唔 知 點 解 今 日 下 晝 柴 灣 有 咁 多 車 出 去 市 區,三 點 幾 我 沿 住 環 翠 道 出 去 柴 灣 村 工 十 座,六 架8X,


8P,118,四 架84M,三 架82,780,兩 架8,A12.特 別 是 有 行118,後 面 有 兩 架 城 記 追 住.大 部 份 車 都 只 得 數 人,仲 有 一 兩 架8X


完 全 無 人,可 能 我 少 出 街.



Article 48: (Request 1)

But I saw DC12 on 26 today. From morning to 1345.


It's also not suitable to use on 26. Because it's too narrow too!






55186-1


Article 49:


回應:

[01]





Re: 九巴S3Bl256車身上的特別所見+S3BL256遊記


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Fri May 5 17:43:18 CST 2000 said:
> 72X (tckmailpi@hknet.com) said:


> 九 巴S3BL256的 車 身(樓 梯 位)貼 上 一 條 沐 浴 露


> T-banner, 本 來 沒 有 甚 麼 特 別 , 但 過 了 一 排 後 ,


> 樓 梯 位 上 的 部 份 甩 掉 了 , 那 樽 放 在 樓 梯 位 的 沐


> 浴 露 不 見 了 , 整 條T-baaner變 成 一 字 型banner, 十 分


> 搞 笑 , 此 車 今 天 行70號 。





或 者 個Banner上 得 耐 , 所 以 會 搞 成 咁 , 不 過 呢 架 車 剛


剛 我 有 搭 到(ME19後 一 班), 大 約 係 下 晝 四 點 幾 。





架 車 去 到 新 田 圍(往 上 水 方 向)時 , 居 然 路 線 牌 仍 然 係


「 佐 敦 道 碼 頭 」 , 肯 定 會 被 人 搞 錯 ! 於 是 提 個 車 長 ,


同 時 間 有 另 一 位 車 長 上 車 , 於 是 就 將 個 牌 搞 番 做 「 上


水 」 。


事 後 呢 位 車 長 話 一 時 忘 記 , 將 路 線 牌 箱 搞 番 正 確 。 不


過 我 都 為 想 睇 呢 位 車 長 駕 駛 技 術 如 何 , 於 是 坐 在 導 航


位 。





到 禾 輋 時 , 有 位 女 乘 客 只 有 一 張 一 百 蚊 紙 及 一 個 五 蚊 硬


幣 , 但 個 車 長 都 肯 俾 佢 上 車 , 而 幸 好 有 位 乘 客 幫 佢 入o左


部 份 錢 。





坐 導 航 位 有 個 好 處 , 可 以 睇 到 呢 架 車 有 幾 高 速 度 。 果 然


S3BL256都 冇 話 失 望 , 上 大 埔 公 路 斜 路 都 算 有 力 同 頗 快 。


不 過 一 陣 陣 涼 風 , 亦 經 常 將 路 線 價 錢 牌 既 紙 揭 來 揭 去 ,


要 車 長 不 斷 揭 回 原 位 。





所 以 覺 得 用 電 子 價 錢 牌 較 好 , 咁 樣 可 以 解 決 到 上 述 問


題 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 49: (Request 1)

last time i saw ATR101, the T-banner become -- banner too






55181-1


Article 50:


回應:

[01]





Re: 29M可否行11米車?


容祖兒banner的GW5017 (chukayu@ctimail.com) at Fri May 5 22:54:14 CST 2000 said:
> 傑B仔 愛 上ATR1 (atr1.ryan@i-cable.com) said:


> AS THE TITLE?





本 人 於 年 前 曾 見 個S3N15行 過29M








容 祖 兒banner的GW5017



Article 50: (Request 1)

No...


Cause the corner at King Fook Street at least.





Darren


BL35






55178-1


Article 51:


回應:

[01]





Re: Where is AD 1/AL 1?


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri May 5 19:14:33 CST 2000 said:
> u.best (china@ismart.net) said:


> Which route are they running?


> Thx





AD1 is a scheduled bus for 14


AL1 is a spare bus on L depot, which may serve on


any route using double decker A/C bus by L depot.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 51: (Request 1)

AD1 ~ Route 14 (Yau Tong - China Hongkong City)


AL1 ~ Today in route 35A as from the Special sight section.






55172-1


Article 52:


回應:

[01|02]





中 巴 路 線 系 列 (4)-4號 系


Canon LF5 (wilson@isicmail.com) at Fri May 5 11:27:09 CST 2000 said:
如 題





1.4號 中 巴 用 車.





2.如 有4號 中 巴 相,可 否post 上 來.


3.其 他 資 料(用 車,收 費,路 線 變 化).


4.有 冇 人 有LF行4號 相?可 否post 上 來.





唔 該 各 位 板 友 幫 忙!!^_^


Canon LF5--ex CMB CX7,MB17.


ICQ:73002195



Article 52: (Request 1)

> 1.4號 中 巴 用 車.





4號 在 五 十 年 代 起 一 直 是 用 單 層Guy Arab四 型 及 五 型 ,


到 六 八 年 左 右 開 始 , 隨 著 七 號 車 試 驗M(廿 八 呎 雙 層


Guy Arab V)成 功 , 四 號 亦 改 用M。 到 七 十 年 代 初 薄 扶


林 道 開 始 擴 闊 後 , 就 改 用LX。 八 零 左 右LV投 入 服 務


後 , 全 線 改 用LV, 間 中 有LX, LS和S以 後 備 車 身 份 行 走


。 九 十 年 代 後 ,SF24曾 成 為4號 的 字 軌 , 而 亦 多 了LF


後 備 入 替 。 九 七 年 開 始 有 兩 架DM字 軌 , 但 西 隧 線 開 線


後 就 被 調 走 , 及 後 假 期 時 或 有DM及LM。





> 3.其 他 資 料(用 車,收 費,路 線 變 化).





車 費 :





自68年 延 長 至 華 富 村 後 , 一 直 是 全 票 五 毫 , 瑪 麗


分 段 票 三 毫 。





八 零 年 代 初 : 全 程 一 蚊-> 1.30 -> 1.60 -> 2.00


-> 2.30 -> 2.60 -> 3.00 -> 3.20 -> 3.40 ->


3.80 -> 4.20



Article 52: (Request 2)

當 時 其 中 一 架 4 號 的 DM 是 DM27, 94 號 則


有 DM24. 我 相 信 當 時 派 DM 行 走 薄 扶 林


道 線 是 為 了 38 加 DM 和 開 辦 94X 作 準 備.


有 一 點 比 較 特 別 的 是 DM27 和 DM28 調 到


黃 廠 後, 過 了 一 段 不 長 的 日 子 又 再 被 調


回 柴 廠.





另 外 想 借 題 發 揮, 有 沒 有 人 知 道 當 年 以


下 薄 扶 林 道 巴 士 線 的 每 轉 行 車 時 間?





中 巴: 4, 91, 94


城 巴: 7, 40, 40M, 71





VA52






55170-1


Article 53:


回應:

[01]





[當年今日]旺角槍戰,AL中彈+一問


ML29/VA53 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) at Fri May 5 11:03:54 CST 2000 said:
1994年5月5日(有 錯 請 指 正!),旺 角 發 生 一 宗 警 匪 槍 戰 案,歷 時 多 小 時,期 間 一 部 行 走102線 的 九 巴AL經 過 上 海 街 時,也 被 子 彈 打 中,有 一 隻 窗 穿 了 一 個 孔.


P.S.問 該 輛AL的 編 號


ML29/VA53



Article 53: (Request 1)

> HB 610 (chansammi@ctimail.com) said:


>


> AL68 ( EZ1252 )


>


> 現 時 係 6C 掛 牌 車 。


>


> HB 610


> 部 份 九 巴 路 線 開 辦 / 取 消 日 期


Before EZ1252 is in Shatin for someime before.It also work in 81, 82X for a short time !






55167-1


Article 54:


回應:

[01]





Re: LV138...


ML33/LV116 (terencechan@ctimail3.com) at Fri May 5 11:16:39 CST 2000 said:
> ES2559 (henry.lau@dgj.com.hk) said:


> I saw someone discussed about the CMB use buses on 170.


> And I saw they are mentioned about LV138. Do anyone know that LV138 is a bus like Jumbo use hand change the speed before ? However, it changed later. ( I know this because it also had a turn on 182 one time ! )





Yes, its gearbox had beed changed from Leyland GB350


to Voith Diwa 851 in 1993.



Article 54: (Request 1)

Can anyone post the photo of inside the driver cab of this bus and also outside ? Please and thx to you all !






55236-1


Article 55:


回應:

[00]





注意


HKBDB Admin (-) at Fri May 5 21:49:59 CST 2000 said:
> blank (busnwfb@netvigator.com) said:


> blank





請 不 要 張 貼 無 意 義 的 灌 水 文.





HKBDB Admin






55255-1


Article 56:


回應:

[00]





Re: 廣告系列 (三) --- 巴士上的零食 (口立濕) 廣告


ES6310 (phoenix_lau@ctimail3.com) at Sat May 6 00:13:37 CST 2000 said:
> Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) said:


> 食 口 立 濕 可 以 說 是 香 港 人 的 中 個 飲 食 文 化, 所 以 在 很 多 的 媒 介 裡, 都 可 以 發 現 零 食 的 廣 告, 遘 近 年 來, 隨 著 大 規 模 的 連 鎖 商 店 大 力 發 展 零 食 零 售, 零 食 的 廣 告 甚 至 以 全 車 身 的 廣 告 在 巴 士 上 出 現.


>


>


> 請 大 家 列 舉 所 見 過/所 知 道 在 巴 士 上 的 零 食 廣 告, 所 貼 車 輛 及 所 屬 路 線.





1984年/21M/DM40,DC9328/聰 明 豆


1989年/3M/BL45,DB9629/卡 樂B





兩 個 最 深 刻 。





1998年/112/1014/優e良 品 算 嗎?


KITKAT最 多!






55241-1


Article 57:


回應:

[00]





86C


Eddie Lam (bustop@glink.net.hk) at Fri May 5 23:00:21 CST 2000 said:
錦 英 苑87D (m3060502@netvigator.com) said:


> 今 日 搭86C返 學 , 去 到 恆 安 突 然 異 常 塞 車 ,


> 當 架86C爬 到 去 恆 安 迴 旋 處o果 陣 , 有 部 城 記


> 2200停o左 在 迴 旋 處 , 交 通 大 混 亂 … … 未 幾 ,


> 有 警 察 到 場 指 揮 交 通 … … 而 我 搭 的DD4166以


> 龐 大 的 車 身 , 車 長 施 展 九 牛 二 虎 之 力 轉 彎 … …





想 問 下 你 坐 果 架 86C 有 冇 兜 入 恆 安?






55234-1


Article 58:


回應:

[01]





Re: 95A好大問題


Spice Bus DA85 (fungwb@ctimail.com) at Fri May 5 23:20:58 CST 2000 said:
> NWFB 1635 (refchan@netteens.net) said:


> 之 前 兩 日95A就 出 兩 件 蛋 撻 走


> 點 知...今 日 出 番 熱 狗 , 不 過 唔 係 雞 , 係DM7+19


> 究 竟 新 記 想 幾 時 將95A冷0左 佢 呢 ?


>


> 下 載0左71架NFS3巴 士0既


> 新 巴1635





95A其 實 係 用 兩 架 車


正 常 來 講, 一 架 來 自95, 另 一 架 來 自94A





95現 時 未 全 冷, 常 派DM, LV


94A則 已 全 冷, 派16xx


所 以, 如 果95A要 全 冷 就 要95全 冷 埋


新 記 曾 於 去 年7月 出 通 告 話95假 日 加 冷


曾 經 派 過Dart





如 今95A派 車 非 常 不 穩 定,


除 了NWFB 1635兄 所 講 的Dart同DM外


近 日 曾 經 全DC, 又 試 過 全 雞


唉...



Article 58: (Request 1)

> 95A其 實 係 用 兩 架 車


> 正 常 來 講, 一 架 來 自95, 另 一 架 來 自94A





現 時 已 經 改 左 , 新 巴 95A 係 派 兩 部 車 行 , 並 非 拉 其 他 線


既 車 行 。





首 先 朝 早 兩 部 車 做 95A , 上 午 時 段 結 束 後 便 往 黃 廠 休 息


( 車 長 食 飯 ) , 跟 住 兩 部 車 開 中 午 時 段 , 中 午 時 段 有 一 部


即 私 牌 往 華 富 攝 94A , 另 一 部 有 人 說 先 攝 95 再 攝 94A ,


但 小 弟 最 近 一 次 所 見 就 係 泊 在 香 港 仔 總 站 一 陣 , 然 後 攝


94A 。 然 後 有 一 部 車 抽 回 行 走 95A , 另 一 部 繼 續 攝 94A ,


直 至 收 工 , 兩 部 車 亦 完 成 任 務 。





> 95現 時 未 全 冷, 常 派DM, LV


> 94A則 已 全 冷, 派16xx





咁 樣 証 明 到 95A 派 車 並 非 拉 94A ...








為 左 影 SF 行 95 , 研 究 過 95A 派 車 一 排 ...






55233-1


Article 59:


回應:

[01]





Re: 真人真事巴士有掌(手)競猜遊戲。


Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) at Fri May 5 23:55:59 CST 2000 said:
> 超 奧 再 現720! (cotquean@netvigator.com) said:


> 95年 的 某 個 下 午 , 當 肥 彭 正 在 港 督 府 嘆 茶 之 時 ,


> 我 踏 上 一 部 爆 滿 的 中 巴 LM 8號 車 。


>


> 該 日 , 全 車 頂 閘 , 而 我 就 企 在 近 中 門 的 位 置 ,


> 去 到 北 角 , 一 名 孕 婦 上 了 車 , 行 近 一 位 男 仕 的 旁 邊 ,


> 該 位 男 子 當 時 正 坐 在 樓 梯 後 的 第 一 排 座 椅 之 上 。


>


> 按 常 理 推 測 , 該 位 男 仕 理 應 會 即 時 讓 坐 才 對 ,


> 可 惜 事 實 非 如 此 , 該 位 男 仕 竟 然.......


> .....................最 後 , 我 竟 然 要 在 前


> 門 落 車 。


>


>


> 究 竟 該 位 男 仕 作 了 什 麼 驚 人 舉 動 , 間 接 迫 使 我 要 在


> 前 門 落 車 呢 ?


>


> 答 案 明 早 公 佈 。








莫 非 個 孕 婦 係 個 男 人o既 仇 人, 實 行 大 報 復, 六 角 大 封 相, 然 後 七 國 咁 亂?





我 都 有D驚, 因 為 我 老 婆 都 大 緊 肚.





Simon_2A......



Article 59: (Request 1)

不 是 , 該 男 士 做 出 極 度 縮 骨 小 家 的 行 動 ,


導 致 另 一 名 金 毛 飛 不 滿 。





祝 Simon_2A兄 連 生 貴 子 , 主 內 平 安 !






55232-1


Article 60:


回應:

[01]





103 doesn't accept Octopus today?


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri May 5 21:04:56 CST 2000 said:
Well, need I say more which bus company isn't offering


Octopus service on 103 today!





This afternoon my brother wanted to go to Chuk Yuen


from Wan Chai, and he first boarded on a bus with


GW license prefix (assumed to be an AV) and he


got kicked out of the bus because he only had a


'valid' Octopus card and $6 in his hand.





Meanwhile, during lunch I saw an AL (ET1xxx, ex-


scheduled bus for 1A/301) serving on 103 without


any Octopus.





I then saw another AL (ER license) serving on 103


and I doubt the bus would have Octopus anyway.





So, given the frequency of 103 at around 15 minutes,


that means my brother might have to wait 30 minutes


for a bus on 103.





This complaint came from a non-bus fan passenger,


and I sure do think this matter is quite serious.





'Oh! These are spare buses!' as some 'defendants'


of the bus company might say...





Then why the bus company always claims it has the


largest fleet of buses equipped with Octopus in Hong Kong?


And none of its 'spare' bus is equipped with Octopus?





How about that K depot bus serving on 104(A) in the


morning? I doubt it would go to a route accepting


Octopus for the rest of the day, just like those


buses from 301/104(A) that go to 1A/27...





Of course, not only did I take the matter to the


bus company, as I can assume the reply will be '


we'll equip all of our buses with Octopus by the


end of this year!' but rather the government department


as well.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 60: (Request 1)

有 時 覺 得 港 島 區 居 民 是 比 較 幸 福 的,


因 絕 大 部 路 線 都 可 用 八 仔. 反 而 很


多 九 龍 新 界 居 民 至 今 仍 要 袋 著 大 量 散


銀 乘 車, 也 常 因 毫 子 不 足 而 被 迫 多 付


車 資.





或 許 是 八 仔 機 供 不 應 求, 但 如 果 八 仔 機


只 得 一 個supplier做 獨 市 生 意, 不 是 很


危 險 的 事 嗎? 有 沒 有 其 他 可 兼 容 的 系 統


選 擇 呢?






55231-1


Article 61:


回應:

[00]





Re: 問AV78


3AV50 (kmb3av50@ctimail3.com) at Fri May 5 21:19:56 CST 2000 said:
> ML29/VA53 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) said:


> 為 何AV78左 邊 的 牌 箱 被 搬 入 車 內(像AV112-540那 樣)?


> ML29/VA53








因 為 當 時 遷 就 個contra-vision全 車 身 廣 告,


個 牌 箱 應 該 係 阻 礎 個 廣 告 設 計,故 此 九 記 加 左


個 牌 箱 係 下 面,而 原 本 個0個 就 油 左,廣 告 落 左 之 後


都 未 有 改 番,直 至 現 在!1





3AV50






55224-1


Article 62:


回應:

[00]





Re: 徵求九巴歷史


中巴 LF 177 (pangkp@isicmail.com ) at Fri May 5 21:16:32 CST 2000 said:
睇MIKE DAVIS本HONG KONG BUSES,VOLUME 2,KOWLOON MOTOR BUS就 知


再o吾 明o丫?? 我,ICQ:69058178






55213-1


Article 63:


回應:

[01]





[請各位盡力解答]上村再問


NWFB 81號 (mingminglam@i-cable.com) at Fri May 5 19:16:43 CST 2000 said:
明 天(星 期 六)上 村 拆 車 場 有 冇 人 開 工?他 們 幾 時 在 那 兒?(他 們 何 時 吃 中 牛 飯 、 下 午 茶?)重 有 冇 車 拆?





撘 單 一 問:60X有 多 少MAN?下 午 何 時 有MAN?





搭 我 的 朋 友 , 萬 分 感 激!!講 三 句:謝 謝!!謝 謝!!謝 謝!!





NWFB 81號



Article 63: (Request 1)

星 期 一 至 六,09:00-11:20,13:40-18:00


星 期 日 休 息





詳 細o野 就ICQ俾 我:69058178





入 上 村o丫?? 我o拉!!






55208-1


Article 64:


回應:

[01]





Japanese hijacked a CTB MAN(SD)


Cityflyer A29 (cpitech@netvigator.com) at Fri May 5 18:12:12 CST 2000 said:
After yesterday drama in Japan, where a bus was hijacked,


there was a long article in 'Apple Daily', and a drawing, where the terrorist sat,....





And they used a MAN in CTB configuration (also with the same seat patterns) on the


drawing, so did the Japanese hijacked a CTB MAN bus?





But luckily the body did not look like a CTB bus, otherwise we were all afraid taking


CTB busses again.



Article 64: (Request 1)

報 館D人 費 事 畫 過 部, 用 部 現 成 的Man算 數 罷 了.





話 時 話, 有 冇 人 有 印 象 部Man的 圖 像 係 之 前 邊 段 新 聞


用 過?





--


輝 仔






55201-1


Article 65:


回應:

[00]





Re: 問遊車河路線


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Fri May 5 18:42:53 CST 2000 said:
> LV33 (hhshhl@ctimail3.com) said:


> 星 期 日 想 去 遊 車 河,假 如 由 港 島 出 發,想 坐 到ME,ATS,ADS(J牌),AM可 以 怎 樣 安 排 遊 車 河 路 線?


> 唔 該!


>


> LV33


> __________________________________________________


> 本 星 期 六 、 日(6/5,7/5)晚 上8:00將 播 映 「 香 港 睇 真D」,星 期 一 晚(8/5)10:00「 香 港 一 家 人 」 隆 重 首 播!





在 港 島 搭 108 -- ATS ,


去 到 馬 頭 圍 道 搭 75x -- AV 去 大 埔,


在 大 埔 寶 湖 花 園 個 站 下 車,搭 64K -- ADS J 牌,


去 到 元 朗 西 總 站 搭 76K -- ME.


至 上 水 火 車 站 下 車,過 上 水 總 站 搭 70 出 九 龍


(70 號 6 部 平 治, 1 部 TURBO M,3 部 M,1 部BL ,


4 部 空 調)


出 到 九 龍 佐 敦 轉 隧 巴 返 港 島.


(如 想 搭 AM , 可 在 上 水 搭 270 , 全 程 只 十 分 鐘 ,車 費 三 元)





安 排 午 餐: 可 於 上 水/大 埔/元 朗 食.


上 水 總 站 附 近:可 到 大 x 樂/麥 記 食,方 便 睇 巴 士


而 茶 水 站 的 食 物 亦 不 錯.


大 埔 : 大 埔 中 心 內 有 不 少 食 肆.


元 朗: 總 站 附 近 的 茶 餐 廳 價 錢 便 宜,味 道 不 俗.





我 搭 巴 士 遊 河 之 餘,通 常 會 搵 間 好 d 既 食 肆 ,


之 後 搭 車 都 會 覺 得 特 別 舒 服.





今 日 我 搭 70x + 296A , 在 尚 德 又 搵 到 間 幾 好 的 餐 應,


令 我 更 享 受 遊 河.





GZ5818/Tonio Tse






55196-1


Article 66:


回應:

[00]





Re: N29用車一問


Eddie Lam (bustop@glink.net.hk) at Fri May 5 17:37:19 CST 2000 said:
George Chan(S3N171) (s3n171@ismart.net) said:


> 請 問 城 記N29用 乜 車 呀?





22XX Dennis Trident.





55188-1



Article 67:


回應:

[00]





Re: 新巴顧客專線的特別所聞


ML33/LV116 (terencechan@ctimail3.com) at Fri May 5 20:12:07 CST 2000 said:
> 72X (tckmailpi@hknet.com) said:


> 今 日 打 電 話 去 新 巴 顧 客 專 線(2136 8888)中 途 , 想


> 聽 路 線 84 的 途 經 地 點 , 由 杏 花 村 講 到 返 杏 花


> 村 , 本 來 好 正 常 , 但 再 繼 續 聽 的 時 候 , 它 竟 然


> 再 重 複 杏 花 村 至 杏 花 村 的 途 經 地 點 , 即 係 講


> o左 兩 次 一 模 一 樣 的 途 經 地 點 , 你 話 奇 嗎 ?


>


> 好 正 常 的72X上





由 1998 年 開 始 已 是 這 樣 的 了 。





曾 經 把 新 巴 熱 線 中 84 的


途 經 地 點 背 得 滾 瓜 爛 熟 的 ML33/LV116






55183-1


Article 68:


回應:

[01]





Re: 有冇一個UKo既website有Corgi MCW 幅相


《香港巴士模型》網頁 (hkbm@hktrade.com) at Fri May 5 19:48:11 CST 2000 said:
> Iceman (kon@ismart.net) said:


> 有 冇 一 個UKo既website有Corgi MCW 幅 相?


> 有 冇 一 個UKo既website有Corgi LV36訂?





有 ︰http://www.modelbuses.co.uk


可 訂 車 , 可 看 首 四 架corgi的MCW.


(MK 1/2, 單 雙 門 都 有)





《 香 港 巴 士 模 型 》


Hong Kong Bus Model



Article 68: (Request 1)

Thank you a lot






55173-1


Article 69:


回應:

[00]





Re: ABC有冇計劃出中巴標準色ML呢?


SF31真係要榮休?? (w9269@hkstar.com) at Fri May 5 12:07:39 CST 2000 said:
> AV455 (ht3415@ctimail3.com) said:


> 如 題 。





本 人 証 實 左 會........代 理 口 中 得 知!!!






55168-1


Article 70:


回應:

[00]





Re: 電子牌3ASV數問?


AV102 GL3694 (terrychf@i-cable.com) at Fri May 5 15:23:34 CST 2000 said:
> Premacy (skybrid@ctimail3.com) said:


> 點 解 會 多 架 超 豪?


> 其 他61架 會 改 電 子 牌 嗎?


>


> thx!


> Premacy





只 有 新 的3ASV (即3ASV61 之 後)先 有 用 電 子 牌, 不 過 新3ASV 剛 整 好, 仲 未 出 牌.






55254-1


Article 71:


回應:

[00]





樣辦車系列之 (三十七) (增訂版) --- 九巴 HK4502


Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) at Fri May 5 23:58:23 CST 2000 said:
由 於SLF巴 士 車 齡 太 短, 閱 歷 不 多, 所 以 先 講 較 古 老 的 車 款.





九 龍 巴 士 在 戰 後 由 於 求 車 若 渴, 很 少 在 大 批 購 買 巴 士 之 前 先 試 樣 辦 車, 這 個 做 法 到1960年 有 了 改 變.





九 巴 在1960年 曾 引 入 一 輛 樣 辦 車---HK4502, 是 一 輛Albion VT-17AL型 號 的 單 層 巴 士, 配 用BACO車 身, 此 車 在1974年 被 編 車 隊 編 號 為L1.








請 問:





1, HK4502是 何 年 何 月 正 式 投 入 服 務 的?





2, 它 行 走 過 什 麼 路 線?





3, 它 (或 說 整 個Albion Victor系 列) 在 九 巴 官 方, 師 傅 和 大 偈 心 目 中 的 印 象(受 歡 迎 嗎)?





4, 它 (或 說 整 個Albion Victor系 列) 在 乘 客 心 目 中 的 印 象?





5, 它 經 過 什 麼 車 身 或 機 械 改 動 ?





6, 如 板 友 有 它 在 前 線 服 役 的 照 片, 亦 請 張 貼 上 來, 謝 謝!








仲 有 五 日 就 上 板 一 週 年o既Simon_2A :)





下 期 預 告: 系 列 之(三 十 八) --- 中 巴LW1






55253-1


Article 72:


回應:

[00]





問新巴廣告車!


做隻出位的馬仔 (lin.wong@ismart.net) at Fri May 5 23:42:05 CST 2000 said:
問 以 下 車 型 之 全 車 廣 告,唔 該!


最 好 寫 埋 掛 牌 路 線


10xx


14xx


16xx


30xx


33xxL






55249-1


Article 73:


回應:

[00]





[廣告]7M非空調巴士網頁通告


George Chan(S3N171) (s3n171@ismart.net) at Fri May 5 22:40:47 CST 2000 said:
1.因 投 票 站 有 好 多 路 線 得0票,本 票 站 截 止 日 期 將 順 延 至5月13日,直 至0票 路 線 數 目 少 於3條 為 止


2.因 本 網 於64M巴 士 網 頁 以 一 票 不 能 入 十 大 正 網,本 網 擬 定 將Hong Kong.com版 本 結 業,本 網 該 版 本 結 業 日 期 下 次 於BDB公 佈


3.本 網 正 在 整 全 新UHome版 本,希 望 閣 下 繼 續 為 本 網 打 拚!


4.本 網 繼11D網 頁 後,第2分 網-黃 大 仙 及 樂 富 巴 士 互 聯 網 今 日 正 式 動 工,並 舉 辦'黃 大 仙 及 樂 富 巴 士 互 聯 網 主 頁Banner設 計 比 賽',請 各 位 巴 士 迷 將 閣 下 的 作 品 於5月12日 前 用ICQ send去51458813俾 本 網 主,一 經 選 中,將 列 作 本 網Banner並 向 得 獎 者 贈 送 神 秘 巴 士 相 一 張,請 踴 躍 參 加!


本 網 主 啟






55248-1


Article 74:


回應:

[00]





請問中巴的車身有幾多種顏色?


LEMON (i-ray@i-cable.com) at Fri May 5 22:26:15 CST 2000 said:
請 問 中 巴 的 車 身 有 幾 多 種 顏 色?






55245-1


Article 75:


回應:

[00]





3AD個鐘


3AD124 (joelty@ismart.net) at Fri May 5 22:06:07 CST 2000 said:
記 得 以 前3AD個 落 車 鐘 經 常 打 唔 著


要 按 幾 次 先 得


但 近 大 半 年 已 經 無 見 過 呢 個 問 題






55244-1


Article 76:


回應:

[00]





今日繁忙時間灣仔所見!


M590/1180 (m590@canmail.com) at Fri May 5 22:04:34 CST 2000 said:
今 日 大 約7:25-7:35在 灣 仔 巴 士 站(油 站 對 面)轉 車,對 面('入 灣 碼D車!')塞 車 塞 到 冇 眼 睇...


車 站 人 頭 湧 湧(50-70人),本 人 一 直 等2X,過 左 陣VA15(2X)到 站,奇 景!.....八 成 在 巴 士 站


的 人 都 湧 上 車,到SOGO已 經 頂 閘,客 量 直 迫 港 島 線 王8P!





看 見2X由 大 半 年 前 吉 車 遊 行 至 現 在 客 量 直 迫 港 島 線 王8P,真 是 可 喜 可 賀!


但 看 見 大 半 年 前 空 氣 頗 為 清 新,塞 車 冇 咁 嚴 重 的Causeway Bay


,真 是 可 悲....





M590-1180






55243-1


Article 77:


回應:

[00]





Sorry !! 按了三次...


LV110 (alexkam@schoolteam.net) at Fri May 5 21:57:54 CST 2000 said:
Sorry !!


我 不 小 心 按 了 三 次...






55242-1


Article 78:


回應:

[00]





逮議:7M全冷更新版


George Chan(S3N171) (s3n171@ismart.net) at Fri May 5 22:02:45 CST 2000 said:
上 次 黃 大 仙 重 組 建 議 貼 文 以 來,其 中7M一 段 一 直 受 到 批 評,本 人 就 此 向 各 板 友 致 歉,並 決 定 更 改 以 下 內 容:


7M全 冷 時 唔 應 該 用AMN同AP,應 該 學N29用 都 普 躉!


特 此 聲 明


Notice:本 標 題 有D錯 字,正 確 標 題 應 該 是'[建 議]7M全 冷 更 新 版',貴 板 友 請 見 諒!






55240-1


Article 79:


回應:

[00]





問DA60的去向?


LV110 (alexkam@schoolteam.net) at Fri May 5 21:55:44 CST 2000 said:
問DA60的 去 向?






55237-1


Article 80:


回應:

[00]





[網頁廣告]每週大相2214,新ATR


VA48,2102 (mirage13@netvigator.com) at Fri May 5 21:37:05 CST 2000 said:
城 巴102號 巴 士 網 頁 本 週 大 相 為2214(JM8115)及


九 記 新ATR,電 子 路 線 牌 顯 示 山 景961,請 去 看 看.


如 看 不 到 更 新,請 按Reload





按 此 去





VA48,2102






55235-1


Article 81:


回應:

[00]





將軍澳巴士服務又被投訴


巴士佬 (ml27da12@netteens.net) at Fri May 5 21:12:43 CST 2000 said:
今 日 生 果 日 報 第F2版 又 有 人 投 訴296/296C唔 準 時 , 同 埋98A/98C/98D一 入 坑 口 冇 站 , 夾 硬 要 坐 多 廿 幾 分 鐘






55230-1


Article 82:


回應:

[00]





★ 廣告:64M巴士網頁加入大量相片同投票結果公佈★


GL1489 (gl1489@start3.com) at Fri May 5 21:05:24 CST 2000 said:
soory!!!下 面 篇 文 貼 錯!!!-_-,本 網 今 次 更 新 加 入 了 相 片:AMN行60X特 輯,新 鮮 滾 熱 辣 的 電 子 牌 的 超 豪3ASV,電 子 牌ATR特 輯!!!睇 相 請 到 特 輯 相 片la!!!仲 有,你 睇 完3ASV的 上 層 和 下 層 便 知 道 係 用 闊 椅or乍 椅 了 。 背 景 音 樂 現 改 為:KMB最 新 廣 告 音 樂!!!


本 網 現 正 做 橫 額 交 換,有 興 趣 者 立 即E-mail or ICQ俾 我la!!!





今 期 投 票:


投 票 站1是 你 應 為L廠 應 否 加 入 多D低 地 台 巴 士 呢?


投 票 站2是 你 應 為60X應 否 用AMN做 字 軌 呢?





立 即 上





上 期 投 票 結 果 公 佈:


64M巴 士 網 頁 投 票 站(1)


你 應 為 全 港 邊 個 巴 士 網 頁 係 最 好 呢?可 自 行 加 網 頁!


票 數:


114, HKBDB 11.5% 第1位


106, 香 港 巴 士 展 覽 中 心 10.7% 第2位


99, 巴 士 狂 熱 10% 第3位


96, The Bus Homepage 9.7% 第4位


94, 70X巴 士 網 頁 9.5% 第5位


90, 961巴 士 網 頁 9.1% 第6位


49, 30X巴 士 網 頁 4.9% 第7位


35, 香 港 巴 士 總 站 3.5% 第8位


34, Bus Square 3.4% 第9位


32, 追 星 集 3.2% 第10位


24, 巴 士 資 訊 網


20, HKPBDB


20, 九 巴 80M 巴 士 總 站


20, My Bus Paradise


20, 尚 德 九 尾 熊


20, 港 島 巴 士 網 站


15, 昔 日 的 中 巴 8 號 線 站 頭


15, Twist Page


13, 昔 日 中 巴


13, 619 Bus Page


12, 巴 士 模 型 網 頁


12, 巴 士 迷 世 界


11, 祥 華 巴 士 路 線 專 輯


10, 64M巴 士 網 頁


3, 愉 景 新 城 巴 士 總 站


3, 巴 士 講 談 社


2, 昔 日 的 中 巴 號 線 站 頭


2, 都 市 巴 士 迷 會


1, 7M Non-AC Bus Page


1, HKVBDB


0, 30巴 士 網 頁


Total:986





以 上 頭10位 的 網 頁 將 會 於 下 次 更 新 放 入 本 港 十 大 正 網!!!





64M巴 士 網 頁 投 票 站(2)


你 應 為 天 水 圍 區 下 一 條 加 低 地 台 巴 士 會 是 邊 條 線 呢?





276 32票 55.1%


63X 15票 25.8%


64M 3票 5.1%


69M 3票 5.1%


969 3票 5.1%


269B 2票 3.4%


69X 0票 0%


269M 0票 0%


N269 0票 0%


N969 0票 0%


Total:58





GL1489


ICQ:56527837






55227-1


Article 83:


回應:

[00]





Should the MAN buses be swapped?


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri May 5 20:45:55 CST 2000 said:
In a way I think certain bus company shouldn't take


delivery of those single deck MAN buses but rather


the double decker ones, while the bus company which


took delivery of those double decker MAN buses should


of take those single deck MAN buses, since it lacks


such type of buses.





For example, the yellow bus company can use these


12m MAN double decker buses on routes using 12m


Olympians now, then use these 12m Olympians to replace


those with 11m buses now like 606. Then free some


of these 11m buses and run them on routes like 117


to free some single deck buses hence replace the


single deck buses which got retired!





On the other side of the harbor, that bus company


may utilize these MAN single deck buses on the


following routes like:





B1, 3B, 3C, 3M, 203E, 212, 219X, 224X, 88K, 248M,


249M, 273, 273A, 283, 284, 285, 286,





What do you think?





100/911R/M1/300/917 Wong






55226-1


Article 84:


回應:

[00]





點解九巴禁少DM?


S3N354/GA2387 (sfs00018@sfs.hkcampus.net ) at Fri May 5 20:38:04 CST 2000 said:
如 題!


P.S:DM好 好 坐!!





S3N354/GA2387






55195-1


Article 85:


回應:

[00]





[貼相] 冇巴士既新巴相...


CMB DA82 (da82@netvigator.com) at Fri May 5 17:32:16 CST 2000 said:



琴 日 響 北 角 碼 頭 影 既... 乜 北 角 碼 頭 有 781 既 咩?


真 有 趣...





俾 人 洗 左 ICQ A/C 真 冇 趣 0既


DA82,HB8095.


新UIN: 73136031






55225-1


Article 86:


回應:

[00]





Overnight cross border service...


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Fri May 5 20:26:22 CST 2000 said:
One of the existing cross border bus service operator


has just shown interest in overnight cross border


service.





Buses would terminate at the cross border bus terminus


at Austin Road in Tsim Sha Tsui, at frequency of


15 minutes (?) and fares being around $40.





The company also has plans to extend service from


Tsim Sha Tsui to Lo Wu Commercial City and Tung Mun.





So someone else might get a head start on overnight


cross border service before the negotiations about


the yellow bus company is completed...





End of report.





100/911R/M1/300/917 Wong






55220-1


Article 87:


回應:

[00]





相片速遞﹕長幼一家親—千嬅強積金廣告


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Fri May 5 20:06:24 CST 2000 said:
當 大 家 見 到 千 嬅 慘 遭 ‘ 毀 容 ’ 之 後 …











… 不 少 人 都 期 待 她 可 以 ‘ 回 復 青 春 ’ …











… 今 日 , 大 家 終 於 等 到 這 一 日 的 來 臨 了 ﹗^_^





P.S. 我 應 該 叫 千 嬅 簽 邊 張 相 好 呢 ﹖






55216-1


Article 88:


回應:

[00]





[HKBM廣告]LV1行10A/新巴LV30行88大相+其他更新


3AV50 (kmb3av50@ctimail3.com) at Fri May 5 19:48:24 CST 2000 said:
香 港 巴 士 雜 誌是 次 更 新 如 下:


1.封 面 大 相:九 巴3N187行6(紫 色)


2.本 週 大 相:新 巴LV30行88


3.懷 念 中 巴 大 相:LV1行10A


4.新 增:九 巴AS分 頁 及 相 片 包 括:


AS1行2A


AS1行6


AS2行104(2張)


AS3行2A


AS7出 現 於 沙 田 火 車 站


AS12行2A


AS12行118


AS18行2A


詳 情 請 參 閱'What's news 最 新 消 息'





歡 迎 參 觀 及 簽 留 言 冊^-^


3AV50






55187-1


Article 89:


回應:

[00]





LV1是否真的續牌?+如是今日LV1行什麼線?


傑B仔愛上ATR1 (atr1.ryan@i-cable.com) at Fri May 5 15:45:18 CST 2000 said:
AS THE TITLE


THANK YOU






55185-1


Article 90:


回應:

[00]





Problems on McDoXald's Bus AD


ES2559 (henry.lau@dgj.com.hk) at Fri May 5 15:19:56 CST 2000 said:
Can anyone tell me what is the words and the style of the McDoXald's Buses ( on the top's part). Because I want to paint on the models,


Thanks !!






55179-1


Article 91:


回應:

[00]





27可否晚上加密?+好像有ATR操27?


傑B仔愛上ATR1 (atr1.ryan@i-cable.com) at Fri May 5 13:22:31 CST 2000 said:
由 於 本 人 晚 上 經 常 在 旺 角 坐27回 家


看 到9:00後27經 常 少 滿 坐,因 此27


可 否 加 密?,近 日 好 像 有ATR操 車


未 是 否 是 操27?27會 否 有 機 會 落ATR?


希 望3AD回 歸27的 傑B仔






55175-1


Article 92:


回應:

[00]





Something very strange!


siukwan (jcheung@lehman.com) at Fri May 5 12:26:44 CST 2000 said:
If you read the news A of fruit news,


On the last two page


There was a Man which Letthe reader know where was the robber sit and othewr passenger


There was some different of the the true bus:


1)No Octopus


2)Two seats provided which near the medium door


3)two sit added at the seat near the door


4)One sit added in the back cabin


5)The one people which is the back of the cab was not a plank whick separate the driver and passenger





Any others?






55174-1


Article 93:


回應:

[00]





Where can I download NFS:HS bus?


siukwan (jcheung@lehman.com) at Fri May 5 12:06:39 CST 2000 said:
I know that monsterbos,NFS bus design and NFScheats has HS bus


But I want some new type of buses


Any body has ML,MB,CM,AL,LF or any others?





Please tell us the website or send it to me






55171-1


Article 94:


回應:

[00]





【超急問】S3BL364今日行咩線??


S3BL103 (syleung@glink.net.hk) at Fri May 5 11:20:05 CST 2000 said:
中 午 十 二 點 前 覆,唔 該!






55169-1


Article 95:


回應:

[00]





KMB add fleet no at 車尾


FWCFD (nelpian@start3.com) at Fri May 5 11:09:04 CST 2000 said:
I saw AD 223,there is a fleet no at 車 尾(右 空 調 出 風 口 下)It's new and add in this few days!大 家 覺 得 點 ?






55166-1


Article 96:


回應:

[00]





請問有冇人知道AMN今日會在沙田邊處試車........


笑容燦爛的男孩^o^ (k6538121@netvigator.com) at Fri May 5 10:03:24 CST 2000 said:
如 題!!!萬 分 感 激






55157-1


Article 97:


回應:

[00]





城巴11M利蘭Ft.203行Rt.6?


*韋基利* (vf1s001@netvigator.com) at Fri May 5 03:20:34 CST 2000 said:
話 說 今 日4/5在 簿 扶 林 道 落 斜 近 置 富


見 到 城 巴 非 專 利11M利 蘭Ft.203行Rt.6,


車 上 當 時 有 多 名 乘 客 , 當 停 下 來 觀 察


後 , 發 覺 在 車 上 有 大 量 攝 影 工 具 , 而


Ft.203車 後 還 有 幾 部 類 似 拍 攝 電 影 或


電 視 的 貨van跟 在 後 面 , 不 知 到 那 套


電 影 或 電 視 正 用 城 巴 在 拍 攝 了 ?





交 通 運 輸 要 塞 中 的 韋 基 利






55156-1


Article 98:


回應:

[00]





頭條新聞(5.5.2000)﹕村巴停中環灣仔新安排


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Fri May 5 03:12:03 CST 2000 said:
以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(5.5.2000)明 報 ﹕





村 巴 停 中 環 灣 仔 新 安 排





吊 臂 車 東 涌 失 控 撞 巴 士






55257-1


Article 99:


回應:

[01|02]





今日的新巴2號巴士......


前新巴88線常客2001 (kintak@netteens.net) at Sat May 6 00:28:51 CST 2000 said:
今 日 在 筲 箕 灣 總 站, 見 到 部 德 仔 行2號


馬 上 影 下 來 , 不 到5mins 後


另 一 部2號 德 仔 巴 士 出 現





乜 新 巴 咁 派 車 架 ?


德 仔 唔 係 去 晒2a咩 ?


8號 巴 士 都 好 似 有 幾 部 德 仔 架 ?



Article 99 (Request 1)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 呢 排 越 來 越 多 Dart 行 2 號,


> 今 日 見 到 一 架 DA 行 2 已 經 可 能 係 好 難 得 咯 :P


>


> --


> 車 匙!


家 祺 哥 哥 , 新 巴 又 想 唔 要2號 皇 牌 巴 士 路 線 嗎 ?



Article 99 (Request 2)

今 日 連 720 都 有 . 新 巴 係 咪 有 心 玩 野 ?





仲 要 係 繁 忙 時 間 出 動 .





最 慘 就 係 跟 尾 係 架 前 空 運 豪 .





前 一 架 多 到 爆 , 後 一 架 就 吉 到 ....





真 係 想 步 中 巴 後 塵 !





唉 ! 新 巴 檢 討 下 派 車 政 策 .






55260-1


Article 100:


無回應:

[00]





Re: 271問題


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sat May 6 00:52:40 CST 2000 said:
> SJ Member (wmanlai@netvigator.com) said:


> 請 問 現 在271有 幾 多 架 龍 躉 ? 另 何 時 及 為 何 龍 躉 會 變 金 躉 ?


> 還 有 其 他 線 走 龍 躉 呢 ?





271只 有 十 部 前 龍 運 躉 掛 牌 , 呢 批 車 係 暫 時 由 龍 運 借 俾


九 巴 。 而 且 只 有271線 有 前 龍 運 躉 , 其 他 線 沒 有 。





P.S: 有 時 有 部 份 龍 躉 響 廠 維 修 , 所 以 不 會 出 齊 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁






55256-1


Article 101:


無回應:

[00]





Re: 借問新巴LV,SF,DL同ML係乜線字軌?幾點行走?


前新巴88線常客2001 (kintak@netteens.net) at Sat May 6 00:38:00 CST 2000 said:
> Iceman (kon@ismart.net) said:


> AS title


LV:81、84


SF:2M、43X、94


DL: 早 就 脫 離 客 運 行 列 , 部 分 成 了 新 巴 訓 練 巴 士 , 午 間 可 在 常 安 街 找 到 他 們


ML:8






55263-1


Article 102:

無回應:

[00]





會展電腦展將有巴士模型贈送


S.Y. (n281@hkstar.com) at Sat May 6 01:17:23 CST 2000 said:
會 展 的 國 際 電 腦 展


可 能 有 巴 士 模 型 贈 送 或 拍 賣











由 於 電 腦 展 內 { . . 洪 }


邀 請 b 會 協 助 及 支 持


有 約 二 十 部 巴 士 模 型 展 出


包 括 數 年 前 的 新 聞 人 物 - - 區 永 祥 先 生 所 製 作 的 巴 士 模 型





{ . . 洪 } 的 展 覽 攤 位 還 派 發 b 會 會 籍 申 請 表






55262-1


Article 103:


無回應:

[00]





整點新聞:直通巴公司建議通宵行車


亞視新聞,深入明快 (975100@hksyc.edu.hk) at Sat May 6 01:01:58 CST 2000 said:
代 表 全 港9成 直 通 過 境 巴 士 的 港 粵 直 通 巴 士 協 會 , 將 向 港 、 深 兩 地 政 府 建 議 通 宵 行 車 , 以 配 合 落 馬 洲24小 時 通 關 的 安 排 。





協 會 副 理 事 長 陳 宗 彝 表 示 , 他 們 與 會 員 開 會 後 , 決 定 向 港 府 建 議 , 在 晚 上9時 至 清 晨7時 向 旅 客 提 供 過 境 巴 士 服 務 , 由 皇 崗 經 落 馬 洲 直 駛 至 佐 敦 , 作 為 首 階 段 試 點 。





現 時 協 會 約 有800部 過 境 巴 士 , 估 計 該 段 通 宵 時 間 內 , 以 平 均 每10至15分 鐘 一 班 次 計 算 , 最 高 的 載 客 量 可 高 達10萬 人 次 。 不 過 , 協 會 估 計 , 實 際 上 通 宵 過 關 人 次 為 每 小 時 達 千 多 人 , 只 需 加 開20至25部 直 通 巴 , 可 以 應 付 需 要 。





陳 宗 彝 強 調 , 他 們 的 車 隊 已 足 夠 應 付 延 長 服 務 時 間 , 故 除 人 手 及 燃 油 費 外 , 無 須 再 增 加 額 外 資 源 , 故 相 信 符 合 成 本 效 益 。 至 於 收 費 方 面 , 他 估 計 會 與 九 鐵 的 票 價 相 若 。





協 會 將 於 日 內 將 建 議 提 交 深 圳 市 口 岸 辦 公 室 及 港 府 運 輸 局 , 再 行 討 論 細 節 。






55261-1


Article 104:


無回應:

[00]





九巴天水圍線問題+ATS問題


vole (jen1017@ctimail3.com) at Sat May 6 01:00:31 CST 2000 said:
看 過4月 號 '今 日 九 巴'269D新 線 啟 行 報 導 中,


九 巴 一 共 投 得6條 新 線,其 中264M,269D已 投 入 服 務.


其 餘 路 線 將 陸 續 於2001年 年 底 前 投 入 服 務.


文 中 講 及 九 巴 會 有120部[新 型 號]巴 士...


新 型 號 巴 士 是 否 意 味 九 巴 會 購 買 其 他 類 型  巴 士?





另 外 今 日 下 午 六 點 鐘 左 右 坐86AJJ5602番 沙 田.車 到 左


青 山 道 已 經 頂 閘 , 不 過 由 青 山 道 尾 站 後 都 冇 再 上 過 客,我


想 問 平 時86A是 否 經 常 頂 閘 同 埋 冇 乜 人 起 南 昌 街 上 車 去


沙 田?





之 後 上 到 龍 翔 道,一 位 女 乘 客 覺 得 凍,車 長 話 冇 辦 法,佢 話


有 人 覺 得 唔 夠 凍,有 人 又 話 凍 過 頭,但 係 車 廂 溫 度 一 早set


好 晒,所 以 就 唔 到 好 多 人.另 外ATS 閘 門 闊,所 以 要 起 車


頭 加 多 冷 氣 出 風 口,我 又 數 過 原 來 起 司 機 位 對 開 一 共 有


20個 左 右  出 風 口,唔 怪 之 得 車 長 都 話 唔 凍 死 至 奇.其 實


有 冇 需 要 要 咁 多  風 口 呢?其 他 冷 氣 巴 又 係 咪 有 咁 多 風 口


架?





今 日 第 二 次 坐ATSvole






55259-1


Article 105:


無回應:

[00]





LV司機門一問


AV455 (ht3415@ctimail3.com) at Sat May 6 00:40:16 CST 2000 said:
哪 些LV的 司 機 門 是 推 拉 式(像LV1的)?


哪 些 是 向 外 開 的 款 呢?






55258-1


Article 106:


無回應:

[00]





[新網頁廣告]Bus Rally正式開幕


Man (manbus288@hknet.com) at Sat May 6 00:40:04 CST 2000 said:
網 頁 名 稱 ﹕Bus Rally (巴 士 大 集 會)





內 容 ﹕ 介 紹 各 種 型 號 巴 士 ﹐ 巴 士 新 聞 及 資 訊 。


在 不 久 的 將 來 士 載 更 多 新 出 牌 巴 士 相 片 。


引 入 更 多 多 媒 體 製 作 。





靚 相 包 括 ﹕




















瀏 灠 請 按 ﹕





busrally.i.am






55264-1


Article 107:


無回應:

[00]





(廣告)九巴四波金躉及告發黑社會廣告巴士大相


奧黏P人 (hwc718@netvigator.com) at Sat May 6 02:21:36 CST 2000 said:
'西 隧 快 線:960巴 士 總 站''本 週 精 選'今 期 新 增 四 波 金


躉ATR17及 九 巴 告 發 黑 社 會 廣 告 巴 士S3BL228大 相.





而'巴 士 相 集'亦 加 入30張 相.它 們 分 別 散 佈 在 九 巴 分 頁


內 的 丹 尼 士 三 叉 戟 型 巴 士 、 丹 尼 士 飛 鏢 型 巴 士 、 丹 尼 士


統 治 者 型 巴 士 及 利 蘭 奧 林 比 安 型11米 巴 士.








歡 迎 參 觀


奧 黏P人


西 隧 快 線:960巴 士 總 站






55266-1


Article 108:


無回應:

[00]





頭條新聞(6/5)﹕業界稱可即辦深港通宵巴


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Sat May 6 03:18:44 CST 2000 said:
以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(6.5.2000)明 報 ﹕





業 界 稱 可 即 辦 深 港 通 宵 巴






55267-1


Article 109:


無回應:

[00]





[最新消息] N8X {#878} 行駛中冒出大量白煙


容祖兒的Fans-->LM佬 (Jcool68@aol.com) at Sat May 6 03:19:29 CST 2000 said:



5月6日 凌 晨1:30 a.m, 一 輛 編 號#878, 行 走 N8X 的 城 巴 {往 小 西 灣},行 經 銅 鑼 灣 軒 尼 詩 道 東 行{SOGO百 貨 門 外}時, 車 尾 突 然 冒 出 大 量 白 煙,並 傳 出 一 陣 強 烈 的'臭 味',司 機 見 狀 立 即 停 車, 隨 即 疏 散 乘 客 及 報 警, 幸 運 地,


事 件 中 冇 人 受 傷, 乘 客 轉 乘 下 一 班N8X{#83?}前 往 目 的 地....





1:40 a.m,一 輛 消 防 車,一 輛 救 護 車 & 多 輛 警 察 電 單 車 到 場 支 援... 消 防 員 隨 即 把 水 射 向 車 尾,數 分 鐘 後,白 煙 已 被 救 熄,現 場 遺 留 一 陣 強 烈 的'臭 味, 事 件 對 交 通 沒 有 造 成 影 響 !!!





現 時 {2:15 a.m.}, 那 部'冒 煙 巴 士'仍 停 在 SOGO 門 外 等 待 拖 車 把 它 拖 走!!!





~~ 報 告 完 畢 ~~






55268-1


Article 110:


回應:

[00]





大家有冇坐巴士而被'抄牌'的經驗呢 ?


容祖兒的Fans-->LM佬 (Jcool68@aol.com) at Sat May 6 03:33:57 CST 2000 said:



今 日,小 弟 於 '繁 忙 時 間' 乘 110 過 海 {往 尖 沙 咀},小 弟 當 時 乘 在 DC 14, 當 車 駛 出<< 海 底 隧 道--九 龍 出 口>>時,司 機 見 最 左 的 巴 士 線 交 通 擠 塞 { 因 為 塞 滿 了 等 侯 埋 站 落 客 的 巴 士}.....司 機 疑 因 一 時 貪 快,沿 第 二 行 車 線 直 駛,到 收 費 亭 前,才 把 巴 士 CUT 回 最 左 線, 司 機 當 場 被'交 通 警 察'抄 牌.........真 可 憐 !!! { 在 DC 14前 面 的 一 輛 行 走 118的 九 巴 AL, 亦 遭 遇 同 樣 情 況 !!! }





今 次,是 小 弟 首 次 坐 巴 士 而 被'抄 牌'的, 唔 知 大 家 有 冇 類 似 的 經 驗 呢 ???





~~ 請 多 多 指 教 Thanx ! ~~





容 祖 兒 的Fans-->LM佬