20000422.



2000年4月22日文章(20000422)



本日文章總數::89.

文章編碼: (20000422_01-89)




以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第85篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文 第89篇文











53944-1


Article 1:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08]





Re: 新車場+相片


NWFB 81號 (mingminglam@i-cable.com) at Sat Apr 22 19:09:08 CST 2000 said:
> 不 用 名'巴' (r26673@netvigator.com) said:


> 今 日 我 陪 朋 友 去 了 新 的 上 村 車 場 ,


>




>


>




>


>




> 今 次 我 朋 友 去 的 原 因 為 了 買 零 件 ,


> 就 如 他 所 願...


>




>


> 用 了$200 買 來 , 幾 正!


> 跟 住 本 來 想 去 河 上 鄉 , 不 過 那 好 心 的 工 人


> 同 我 們 說:'你 們 去 到 都 入 唔 到 去 , 我 們 這 處


> 算 係 最 好!' 幸 好 他 同 我 我 們 說 , 否 則 白 行!!





新 的 上 村 車 場 是 否 這 樣 去:





64K--到 上 村(巴 士 總 站/轉 彎 位)落 車 , 往 元 朗 方 向(總 站 條 路)行 五 分 鐘 ;


251M--到 上 村(巴 士 總 站/轉 彎 位)後 起 第 二 站 落 車 ;


51--到 上 村(巴 士 總 站/轉 彎 位)後 起 第 二 站 落 車 ;


54--見 到 「 亞 積 邦 」 後 即 禁 鐘 落 車 ;





NWFB 81號



Article 1: (Request 1)

> 不 用 名'巴' (r26673@netvigator.com) said:


> 今 日 我 陪 朋 友 去 了 新 的 上 村 車 場 ,





SF21好 似 好 新!但 仍 要 肢 解-_-.





The Mole-AN7



Article 1: (Request 2)

> G542 AV220 (taiwing@ihug.com.au) said:


>


> 我 一 月 去 蓮 花 地 時 距 溜 我 買 , 賣250, 我 話 買 左 拎 唔 到 上 飛


> 機 , 好 彩 我 無 買 , 我 系 呢 度 蘿ML個D唔 駛 錢 的 。 。


> 但 系 地 點 個 個 距 地 要 用 , 所 以 想 問o下 地 點 牌 箱 賣 幾 錢 呢 ? ?


>


> G542 AV220





請 問 有 什 麼 部 份 唔 駛 錢 的?地 點 牌 箱 車 場 的 人 留 下 有 什 麼 用 ?



Article 1: (Request 3)

> G542 AV220 (taiwing@ihug.com.au) said:


>


> 距 地 打 算 將 個number牌 箱 拆 出 來 , 將 地 點 牌 箱 放 系 中


> 間 , 再 安 返 落D ML度 , 甘 樣 講 發 即 系 唔 只1條 既 路 線


> 俾ML行 。


>


> G542 AV220


Sorry,我 不 太 明 白 你 所 說 的 意 思 , 為 什 麼 再 安 返 落D ML度 ,


甘 樣 講 發 即 系 唔 只1條 既 路 線


俾ML行 ? , 車 場 內 的 舊 巴 士 最 終 要 拆 解 ,


為 什 麼 還 做 這 樣 的 改 裝 ?



Article 1: (Request 4)

G542兄 講 澳 洲D開 頂ML,不 是 車 場 內 的 舊 巴 士.



Article 1: (Request 5)

>





我 想 問DS18係 唔 係 入 面 ?





>




>


> 用 了$200 買 來 , 幾 正!





我 舊 年 七 月 係 蓮 花 地 問 价 佢 話 要 成$300



Article 1: (Request 6)

> 98D (50152415@plink.cityu.edu.hk) said:


>


> 不 少 板 友 說 這 裏 是 上 村,請 問 由 元 朗 乘54坐 到 上 村 總 站 行 去 ,


> 和 見 到 「 亞 積 邦 」 後 即 禁 鐘 落 車 行 去 路 程 相 距 多 少 ?


> 因 為 我 從 未 去 過 。 坐 到 上 村 總 站 行 去 較 為 方 便 。


> 還 有 ,$200一 個 號 碼 攪 牌 好 貴 ! 請 問 去 到 車 場 怎 樣 和 車 場 內


> 的 人 接 洽 買 零 件 ? 有 沒 有 討 價 還 價 的 空 間 , 還 是 一 口 價 買 不 買 ?





the owner of G474 said:





The first step is '開 門 見 山' say 請 問 這 裡 有 沒 有 零 件 賣 呀?


The worker would say: 你 想 賣 什 麼 呀! --接 著 便 說 出 你 要 的 零


件. *如 果 工 人 不 能 即 時 拆 出 你 所 要 的 零 件,切 勿 煩 人 呀.


<記 得 保 持 禮 貌 .不 要 鬼 鬼 鼠 鼠.保 持 笑 容>





$$$ (先 問 價,後 講 價.)$$$


The experience above , I hope it would help you to


go to buy 零 件 next time.





the owner of G474.



Article 1: (Request 7)

大 約5分 鐘 啦





不 過 如 果 搭54見 「 亞 積 邦 」 先 禁 鐘 落 車


個 司 機 好 可 能 飛 站


因 為...「 亞 積 邦 」 前 面 約10米 就 係 個 站



Article 1: (Request 8)

> NWFB 81號 (mingminglam@i-cable.com) said:


>


> 新 的 上 村 車 場 是 否 這 樣 去:


>


> 64K--到 上 村(巴 士 總 站/轉 彎 位)落 車 , 往 元 朗 方 向(總 站 條 路)行 五 分 鐘 ;


> 251M--到 上 村(巴 士 總 站/轉 彎 位)後 起 第 二 站 落 車 ;


> 51--到 上 村(巴 士 總 站/轉 彎 位)後 起 第 二 站 落 車 ;


> 54--見 到 「 亞 積 邦 」 後 即 禁 鐘 落 車 ;


「 亞 積 邦 」 隔 離 有 路 入 去 , 車 場 都 幾 入0下!!






53924-1


Article 2:



回應:

[01|02|03|04|05|06]






Re: 強烈要求30X,40全冷


FZ 6723 (wilsonptchan@ctimail3.com) at Sat Apr 22 22:05:22 CST 2000 said:
> NWFB 740/740A (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


> 30X,40已 經 係 冷 馬 為 主,


> 30X仲 要 收 到7.5,


> 所 以,強 烈 要 求30x,40全 冷,收 費 減 至$6.7


> 為 荃 灣 居 民 提 供 更 佳 服 務!





係 都 轉70x先 喇 !





FZ 6723



Article 2: (Request 1)

> DP5001(S3N126) (robynfred@xtra.co.nz) said:


>


> 為 你 提 供 更 佳 服 務 丫 嘛 ﹗ ﹗ ﹗





Of course 'we' are passengers of the bus company!





> 減 費 ﹖ ﹖ ﹖ ﹖





Of course, since the bus company is already charging


'high' A/C bus fares when comparing to those on Hong


Kong side!





> If you want Golden Bus and 減 費 and 提 供 更 佳 服 務???


> KMB will close very soon!


> KMB have 3 years didn't increase the fares!!


>


> DP5001(S3N126)





If a bus company is charging on average 30%, if not


over 43%, as premium for A/C bus service will go


out of business by reducing A/C bus fares, how come


those on Hong Kong Island can still provide bus service?





I'm not even using the super cheap route 10 on Hong Kong


Island as an example!





Can you tell me which route 2 is longer? The one


on Hong Kong Island or the one on Kowloon side?


Which is more expensive? Why?





Of course if certain bus company decided to spend


lots of money on meaningless TV ads and having many


of its buses parked at depots instead of running on


the streets serving passengers and collect revenue,


it sure might go out of business even if it raises


fares every year!





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 2: (Request 2)

> VA47(笑 傑) (hj2127@netvigator.com) said:


> 唔 駛o甘 勞 氣!


> 30X同40已 然 以 冷 為 主,仲 唔 心 足(你 睇 下11X,11D,13X,95...)


> 貴?690,691,693,694,98C($9.00)O甘 咪 要 暴 動?


> 一 廠 獨 大?一 廠 食 柴?


> 唔 好 唔 記 得K廠 冇 龍 躉,T廠 都 係 你 地...


>


>


> VA47(笑 傑)








I agree with you.The service of rt.30X and 40 are


quite good.Morever,KMB wanted to change rt.30X to


full a/c before,but the District Board banned.





DL



Article 2: (Request 3)

> 3AV188/ADS212 (shanshou@polyu.hkc.net) said:


> 不 如 全 港 巴 士 全 冷oY


> 3AV188/ADS212








Isn't that's what going to be as old buses are replace by new air-cond. buses??



Article 2: (Request 4)

Good idea!!!


100 points.



Article 2: (Request 5)

> EU5923 (stephenbutt@aol.com) said:


> 非 空 調 巴 士 有 什 麼 不 好?


> 非 空 調 巴 士supporter EU5923上


?


我 有 話非 空 調 巴 士 不 好 嗎?


我 話不 如 全 港 巴 士 全 冷oY


3AV188/ADS212



Article 2: (Request 6)

In One Route,I Think had 非 空 調 巴 士 和 空 調 巴 士 ,是 否 最 好?






53917-1


Article 3:


回應:

[01|02|03|04|05|06]




Re: 點解唔再入BENZ?


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat Apr 22 23:17:50 CST 2000 said:
> 劉 雲 飛 (bigwig@netteens.net) said:


> 自 從 八 十 年 代 中 , 九 巴 入 左41部ME後 ,


> 就 冇 再 入 過BENZ,why?


>


> 呢 批ME車 齡 成 十 五 六 年 起 碼 ,


> 相 信 冇 幾 耐 玩.......


> 此 後 , 升 斗 小 市 民 要 搭BENZ,


> 就 只 有 大 吉 利 是 的 白 車 了.....





In case you don't notice, there are quite a few


Mercedes Benz buses in Hong Kong since the ME days,


such as those O405 and Vario's of Discovery Bay.





NLB and Tai Fung and other bus companies also introduced


some Mercedes Benz buses, while those of CTB retired


quite a while ago.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 3: (Request 1)

因 為 九 記 話 入 完 呢 批 兩 軸 車 之 後,就 唔 再 入 兩 軸 雙 層 車(不 過 唔 知 點 解 仲 有8部M入 九 巴)!所 以ME係 最 後 一 款 雙 軸 雙 層 巴 士!



Article 3: (Request 2)

因 為51號 線 既 亞 比 安 退 役 , 而 錦 田 個 時 都 好 多 客 ,


兼 只 有 康 偈 都 巴 先 至 可 以 行 到 荃 錦 公 路 ,


所 以 九 記 米 買 左8部 康 偈 都 巴 蘿 。





搭 單 問 ﹕ 點 解 早 幾 年 有AL行51既 ? ?





G542 AV229



Article 3: (Request 3)

這 些 AL 是 因 山 泥 傾 瀉 51 改 經 屯 門 公 路 時 才 服 務 51 .





GZ5818/Tonio Tse



Article 3: (Request 4)

> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


>


> 會 唔 會 係 側 側 博,情 況 好 似 有 板 友 話 有AD行64K一 樣!





唔 係 卦?AL 11米,荃 錦limit係10米..


好 離 譜 喎



Article 3: (Request 5)

> Walter Kwong (walter@compsoc.hku.hk) said:


>


>


> 51 那 批 M 仔 ?





冇 錯!


我 講o既 係M81-M88



Article 3: (Request 6)

BENZ廠 唔 出 三 軸 巴 士 ?why?






53960-1


Article 4:


回應:

[01|02|03|04|05]





Re: [討論]新巴哪條路線用過新巴所有車型?


LF 13 (bg1222@angelfire.com) at Sat Apr 22 22:01:58 CST 2000 said:
> ML33/LV116 (terencechan@ctimail3.com) said:


> 新 巴 哪 條 路 線 用 過 新 巴 所 有 車 型


> ( 不 論 已 退 役 還 是 未 退 役 ) ?


>


> 我 想 到 2M 。 你 們 呢 ?


>


> 歡 迎 討 論 !


>


> ML33/LV116





好 似 冇 超 豪 行 過 2M 喎....


同 埋 我 都 係 估 2 號..








LF 13



Article 4: (Request 1)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


> 讓 我 們 先 列 出 所 有 新 巴 用 過 的 車 型 以 作 參 考:


>


> DA, DC, DL, DM, DS


> LA, LF, LM, LV


> MB, MC, ML


> SF


> VA


> 10xx-11xx


> 14xx


> 16xx


> 20xx-4x


> 206x-9x


> 30xx


> 33xxL


> 50xx


>


> 我 覺 得 除 o左 DS 外, 好 多 線 都 用 過 其 他 車 型.


> 過 海 線 方 面, 唔 知 係 咪 110 用 車 車 款 最 多 呢?


> 110 好 似 就 係 未 用 過 DS.


>


我 印 象 中 新 巴110好 似 用 過DS,我 記 得 好 似 係 廣 告 車 添!



Article 4: (Request 2)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


> 乜 新 巴 時 代 的 DS 有 廣 告 咩? 係 乜 廣 告 (全 身?)?


>





DS20的 廣 告 唔 係 全 身 廣 告 咩 ?


中 巴 尾 班 車 都 唔 記 得 ?


唔 係 下 話 ?



Article 4: (Request 3)

呢 層 可 以 講 係 當 然 的 啦...


因 為 中 巴 開 始 為 所 有 巴 士 裝 駕 易 通 時


唯 獨 冇 裝 係 DS 同 埋 SD 度.


但 新 巴 有 冇 特 登 裝 呢...??


如 果 冇, 呢0的 車 係 過 唔 到 海 架.








LF 13



Article 4: (Request 4)

我 想 到 2



Article 4: (Request 5)

我 想 到 8.





The Mole-AN7






53922-1


Article 5:


回應:

[01|02|03|04]




Re: 建議:新電子牌TRIDENT入L廠


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat Apr 22 23:24:13 CST 2000 said:
> NWFB 740/740A (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


> L廠 已 經 好 耐 冇 新 車 啦,


> 而 且 九 巴 電 子 牌 車 多 數 係 歸L廠,


> 所 以 我 好 希 望 電 子 牌TRIDENT可 以 入L廠!


> 大 家 認 為 佢 地 可 以 行 乜 線?


> 30X,36B,38,40,41A,42A,42C,44,238X,243M...





30X? Some bus company claimed no bus longer than


11m can get into Whampoa wor!





36B? I'd be glad to see 'any' A/C bus service lar!





41A/238X? Can they use 12m buses?





Why didn't you mention 6?





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 5: (Request 1)

> L廠 已 經 好 耐 冇 新 車 啦,





呢 個 唔 係 要 求 新trident入L廠o既 合 理 理 由





> 而 且 九 巴 電 子 牌 車 多 數 係 歸L廠,





冇 乜 關 係 喎


你 唔 記 得20架AP在 哪??





> 所 以 我 好 希 望 電 子 牌TRIDENT可 以 入L廠!





入 乜 廠 都 冇 所 謂


最 緊 要 係KEEP番D班 次





> 大 家 認 為 佢 地 可 以 行 乜 線?





行 到12米 車o既 路 線 都 得



Article 5: (Request 2)

據 了 解 電 子 牌TRIDENT將 會 入 沙 廠,行170








VA47(笑 傑)



Article 5: (Request 3)

> 公 安 (joelty@ismart.net) said:


>


> 點 解 要 入L廠?





K 廠 獨 大 L 廠 食 柴 丫 嘛 ﹗








唉 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 ﹗ ﹗


See him again


DP5001(S3N126)



Article 5: (Request 4)

> TomChen (tomchen@hknet.com) said:


>


> 冇 , 我 只 係 諗 做 乜D板 友 成 日 都 係 度 爭 拗 咩 新 車 入 咩 廠 ,


> 公 司 有 公 司 自 己o既 派 車 政 策 , 依 家D巴 士 話 晒 舒 服 過 以


> 前 , 係 唔 係 新 車/金 車 又 有 乜 所 謂 ﹖


> 知 足 常 樂 呀 。





最 弊 有o的 人 俾 架 新 車 佢 佢 有 嫌 三 嫌 四


eg. 3AD啦...






53903-1


Article 6:


回應:

[01|02|03|04]





Re: 歲月留影﹕珍寶豪華巴士﹖


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Sat Apr 22 12:03:23 CST 2000 said:
> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


> 到 底 它 們 有 幾 豪 華 呢 ﹖ 這 就 見 人 見 智 了 ﹕


>


>


>


>


>


> 希 望 大 家 會 喜 歡 以 上 兩 張 相 片 。^_^





Thank you!


D相 好 正!





嚴 格o黎 講,珍 寶 只 係 為o左 做 色 彩 試 驗 而 上 豪 華 巴 士 色 彩,車 廂 內 部 同 一 般 寶 寶 冇 分 別!



Article 6: (Request 1)

>仲 有 部0係 部 珍 寶 則 邊 0既Volvo 240GLE私 家 車 ,


個 部 系460來 架 。





G542 AV220



Article 6: (Request 2)

> CMB337 (cmb337@attmysite.com) said:


>


> 好 似 唔 係 呀 , 批 車 油 豪 華 巴 士 顏 色 係 因 為 要 用 呢 批 車 行43X咋 嘛








點 解 淨 係 用o黎 行43x?



Article 6: (Request 3)

據 悉 當 年 中 巴 是 想 以 一 種 特 別 車 身 色 彩 , 來 區


別 行 走43X的 巴 士 。


(有 錯 請 指 正 。)



Article 6: (Request 4)

> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


>


> Thank you!


> D相 好 正!


>


> 嚴 格o黎 講,珍 寶 只 係 為o左 做 色 彩 試 驗 而 上 豪 華 巴 士 色 彩,車 廂 內 部 同 一 般 寶 寶 冇 分 別!





硬 是 覺 得 中 巴 時 的43X的 服 務 較 現 時 的 好 , 雖 然 也 是 用


中 寶 , 人 地 中 巴 積 極 谷 客 量 , 新 巴 就 要 搞 到....


唉!





PS:BDB近 日 最 多 係 乜?相 紙 囉.....






53898-1


Article 7:


回應:

[01|02|03]





Re: 問B6,B6LE,B6BLE三者有何不同?


Tony Ng (AP5) (tfnghk@ctimail3.com) at Sat Apr 22 10:57:37 CST 2000 said:
> 飯 田 章 (carlyle@hknet.com) said:


> 我 只 知B6LE是SLF,其 他SPEC有 何 不 同?


> E.G. 車 陣,引 擎....





就 城 巴 買 入 的13xx系 列 來 說 , 分 開 了5批 車 :





1. B6R (1301) -


    車 身 : 亞 記Dash型


    三 維 : 長9.94米 、 闊2.3米 、 高3.01米


2. B6LE (1302-1311) -


    車 身 :Plaxton Pointer( 單 門 )


    三 維 : 長10.49米 、 闊2.4米 、 高2.98米


3. B6LE (1312-1321) -


    車 身 : 亞 記ALX200( 哈 哈 笑 )


    三 維 : 長10.49米 、 闊2.4米 、 高2.98米


4. B6LE (1322-1331) -


    車 身 :Plaxton Pointer 2( 雙 門 )


    三 維 : 長10.49米 、 闊2.4米 、 高2.98米


5. B6LE (1332-1361) -


    車 身 :Jitluen


    三 維 : 長10.49米 、 闊2.4米 、 高2.98米





不 過 以 上5批 車 在 機 械 方 面 就 大 致 相 同 - -


用Volvo TD63ES引 擎 (210匹 馬 力 ) 、


 ZF Ecomat 4HP500波 箱 。





Tony Ng / VVVF Inverter / V.D10A285 / AP5 @ 269C



Article 7: (Request 1)

> G542 AV220 (taiwing@ihug.com.au) said:


> B6BLE系 用 來 除 替B6LE去 與 丹 尼 士 飛 標 挑 戰 。


> B6BLE有2。5米 闊 , 與B6LE的2。4米 不 同


> 底 盤 設 計 亦 與B6LE稍 有 不 同





基 本 上 系 將 B10BLE 頭 果 part 連 合 上 去. 另 外 唔 知 道


powerplant 有 過 咩 改 動, 令 B6BLE 明 顯 比 B6/B6LE 靜


得 多.








Lex



Article 7: (Request 2)

B6 and B6LE used to have 180bhp engine as standard


and 210bhp as an option, but now with B6BLE, they


are now 210bhp standard and the 180bhp is not used.



Article 7: (Request 3)

> B6迷Ivan (lungkm@ctimail.com) said:


> B6包 括B6R、B6LE等 等 。


> B6迷


> Ivan


那 麼b6le與b6ble是 否 同 一 個 設 計 或 一 樣 的chassic?





飯 田 章






53956-1


Article 8:


回應:

[01|02|03]





Re: 新巴仲有冇買新車


S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) at Sat Apr 22 22:10:43 CST 2000 said:
> ML33/LV116 (terencechan@ctimail3.com) said:


>


> 還 有 四 十 部 利 奧 普 蘭 超 時 代 巴 士 。


>


> ML33/LV116





好 似 新 記 只 訂 了30部 喎.





有 錯 請 指 正!


謝 謝





S3N353



Article 8: (Request 1)

新 巴0黎 埋 呢 四 十 部0既


Neoplan Centroliner


就 所 有 新 車0黎 哂0架 喇 .





LA11 Shing .



Article 8: (Request 2)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 到 時 除 o左 有 乜 新 廣 告 / 新 線 外,


> 都 唔 駛 再 過 港 島 影 巴 士 咯, 新 城 都 冇 新 車.


> 以 後 香 港 只 有 金 車 出 牌 :P


>


> --


> 車 匙!





可 能CTB又 退D唔 係 好 舊o既 車(如2xx,3xx)來 換 車 馬 ,


或 者 非 專 利 換 車 呢!





Cityflyer-2154



Article 8: (Request 3)

So, does that mean those DA's (especially 1-36)


and old Leyland Olympians (3xx) will never retire


for any new bus?





Golden buses will also NOT be the only new buses


in town, as Kwoon Chung is another bus company which


has been almost constantly releasing new buses.





100/911R/M1/300/917 Wong






53949-1


Article 9:


回應:

[01|02|03|04]






Re: 超級無敵估估下﹕非過海聯營線


輕之鐵人 (chungtm@netteens.net) at Sat Apr 22 23:11:02 CST 2000 said:
> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


> 提 起 非 過 海 的 聯 營 巴 士 路 線 , 相 信 不 少 人 會 想


> 起 東 涌 的S1, 以 及 經 已 被 一 分 為 二 的 港 島81P。


>


> 其 實 以 往 香 港 亦 曾 經 出 現 過 一 些 由 兩 間 巴 士 公


> 司 聯 營 的 巴 士 路 線 。 有 些 是 臨 時 路 線 , 也 有 些


> 是 租 車 闢 線 。 那 不 知 大 家 又 能 夠 數 到 幾 多 條 這


> 類 路 線 呢 ﹖





前 排 好 heat o既 K12,K17


由 九 巴,九 鐵 聯 營





在 城 巴 93,96 年 接 辦 中 巴 路 線 時


曾 經 試 過 有 城 巴,嶼 巴,九 鐵 聯 營 的 巴 士 線 出 現





以 前 青 馬 大 橋 剛 開 張 時


嶼 巴 23 號,由 冠 忠 和 新 大 嶼 山 聯 營 的





數 不 盡...



Article 9: (Request 1)

租 車 營 運 的 專 利 巴 士 新 線 , 非 238M 及 238X 莫 屬 。





N357



Article 9: (Request 2)

> 在269D的3ASV32, AL32 (jackyyng@netteens.net) said:


>


> 租 車 闢 線 呢 有 ︰


> E31,E32 由 九 巴 同 龍 運 合 辦


> 629 由 城 巴 及 九 鐵 合 辦


>


> 臨 時 線 有 ︰


> X31,X32 由 九 巴 同 龍 運 合 辦


租 車 闢 線:


城 巴 租 九 鐵 巴 士 行629.



Article 9: (Request 3)

> N357 (lai99@i-cable.com) said:


> E31 、 E32 、 X31 及 X32 是 由 龍 運 巴 士 獨 家 營 運 的 。


請 留 意 原 文 是 說 九 巴 及 龍 運 合 辦 。


意 謂 當 時 曾 有 九 巴 車 借 出 行 走 該 等 路 線 。


但 想 想 , 兩 條 X 線 好 似 又 無 派 過 龍 運 巴 士......



Article 9: (Request 4)

九 巴 ( 一 九 三 三 ) 是 曾 借 調 車 輛 往 龍 運 巴 士 , 但 這 並 不 代


表 X31 及 X32 路 線 是 由 龍 運 巴 士 與 九 巴 (1933) 聯 合 營


辦 。





比 方 說 , 閣 下 借 了 + 元 給 友 人 , 友 人 花 費 了 這 十 元 用 作 購


買 東 西 , 難 通 這 是 代 表 你 跟 友 人 買 同 一 件 東 西 ?





N357






53914-1


Article 10:


回應:

[01|02|03|04




Re: 斜板的實用...


超奧再現720! (cotquean@netvigator.com) at Sat Apr 22 13:57:40 CST 2000 said:
> Hutchcity (hutchcity@ctimail3.com) said:


> 新 巴,九 巴 大 部 份 低 地 台 巴 士 都


> 設 有 斜 板 以 助 輪 椅 上 落 之 用.


> (城 巴 小 部 份 也)


>


> 但 據 本 人 得 知 大 部 份 新 巴'車 長'


> 都 不 會/愛 用 此 手 動 斜 板.


>


> 點 解?


> 原 因 是 大 部 份 斜 板 很 難 開.


> (長 期 沒 有 反 開,再 加 上 成 日 踩 夜 踩,雨 水 之 滲 蝕)


> 黃 廠 有 位 車 長 更 試 過 用 螺 絲 批 也 開 不 到...


>


> (有 些 車 長 又 怕 污 穢,弄 污 自 己 隻 手 仔,


> 等 回 站 頭 洗 手 又 煩....)


>


> 另 外 部 份 車 長 根 本 冇 時 間 開 斜 板...


> 如 果78要 在 中 途 站 開 斜 板,


> 後 一 班78便 會 追 到 甚 至 過 頭.


> (新 記Dart仔0的 斜 板 實 在 很 難 反 開)


> 所 以 本 身 開 斜 板 那 位 車 長 到 總 站 便 冇


> 得'落 地',休 息.


>


> 0甘 有 傷 殘 人 仕 上 車 點 算 呢?


> 可 幸,大 部 份 新 記 車 長 都 樂 於 降 低 車 身,


> 盡 量 駛 近 路 肩,並 幫 手 推 輪 椅 上 車...





>


> Hutchcity





莫 講 斜 板 , 連 車 子 的 蹲 下 功 能 亦 甚 少 利 用 。





好 可 能 , 大 部 份 巴 士 的 斜 板 由 巴 士 落 地 到 退 役


都 未 會 被 使 用 過 。



Article 10: (Request 1)







態 度 完 全 正 確!



Article 10: (Request 2)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 不, 我 經 常 都 見 到 (聽 到) 巴 士 蹲 下 功 能 的 運 作,


> 有 些 司 機 更 有 理 冇 理 站 站 都 跪 低 架 車.


>


講 真, 其 實 我 覺 得 低 地 台 車 只 可 以 響 ideal 的 環 境 下 先 發 揮


到 其 作 用. 好 似 香 港 同 倫 敦 咁, 跪 低 部 車 上 落 客 的 确 好 浪 費


時 間. Volvo 同 DAF (Neoplan 同 MAN 就 唔 知) 都 話 跪 得 快


D 咯, 但 系 Dennis D 車 真 系 慢 到 抽 筋 囉 (Excel 又 系). 分


秒 必 爭 下 你 見 到 多 車 佬 用 就 出 奇 啦!





如 果 響 Oxford St 有 部 躉 系 咁 跪 既 話, 分 分 鐘 未 行 晒 條 街 已


經 俾 十 几 部 RM 爬 左 頭 囉!





(N.B. 本 文 所 指 的 '跪' 系 指 巴 士 蹲 下 功 能, 而 非 跪 車, 特 此


澄 清)








Lex



Article 10: (Request 3}

城 巴 單 層 MAN 都 跪 得 幾 快 下, 而 且 好 似 冇 聲 o既.



Article 10: (Request 4}

> 反 看Cityflyer塊 斜 板 就 幾 有 用...


> 去 機 場 看 看 便 知 曉.


龍 躉 每 次 到 機 場 上 客 都 會 開 斜 板


>


> 據 知 城 記2200落170字 軌 是 有 原 因/要 求 的.


>


> 如 有 錯 誤,請 更 正.


講 開 城 巴 低 地 台 車, 有d 真 係 離 晒 譜


雙 門Plaxton B6LE, 2200 等 等(可 能 仲 有) D 輪 椅 位 入 口 都 加 左 條 柱, 槢 椅 全 部 唔 會 反 番 上 去, 叫 輪 椅 使 用 者 點 上 車 呀






53900-1


Article 11:


回應:

[01|02|03|04|05]





路線建議:89A穗禾苑-藍田北


280 (99278341d@polyu.edu.hk) at Sat Apr 22 15:34:52 CST 2000 said:
這 條 正 規 路 線89A是 取 代83X服 務 廣 源 區 居 民.


亦 為 火 炭 區 提 供 出 入 東 九 龍 的 服 務.


另 外, 如 果 日 後 發 展 大 老 山 轉 車 站,


此 線 亦 可 參 與 其 中.





我 早 在98年 已 去 信 某 議 員 辦 事 處 建 議83X延 長 至 穗 禾 苑 及 提 供 全 日 服 務, 建 議 轉 界 左 去 九 巴 但 九 巴 未 有 回 應.





由 於 在 觀 塘 幾 難 找 一 個 俾 司 機 泊 車 食 飯 既 站 所 以 選 了 藍 田 北.





首 先 這 個 建 議 必 須 配 合80M延 長 至 維 港 灣/奧 運 站那 個 建 議, 時 間 表 已 安 排 絕 大 部 份 司 機 到 九 龍 後 有30-40分 鐘 食 飯


不 佔 用 穗 禾 苑 額 外 空 間.





不 過, 整 個 建 議 系 列 已 有80M, 81K, 83X三 條, 再 加'兩 味(雖 然 北 行 服 務 到 凌 晨12點 幾)'280P, 似 乎 很 多 路 線 了.


所 以 這 個 是 同 禾 苑 有 關 的 建 議. 如 果 九 巴 真 的 開 設 這 些 服 務, 路 線 網 絡 已 很 理 想!!





穗 禾 苑 巴 士 總 站 安 排:





                  81K, 89A    站 長 亭



=================================


89A


泊 80M, 280P


車 ====================





置 --------------------





====================





建 議 開 辦: New Territorries Urban Route 89A





1. 行 車 路 線





穗 禾 苑 至 藍 田 北


經:穗 禾 苑 通 道, 穗 禾 路, 山 尾 街, 火 炭 路, 翠 榕 橋,


大 涌 橋 路, 小 瀝 源 路, 黃 泥 頭/廣 源 巴 士 總 站,


小 瀝 源 路, 大 老 山 隧 道, 斧 山 道, 彩 虹 道, 太 子 道 東,


觀 塘 道, 鯉 魚 門 道, 啟 田 道, 平 田 街





藍 田 北 至 穗 禾 苑


經:德 田 街, 啟 田 道, 鯉 魚 門 道, 觀 塘 道, 龍 翔 道,


大 老 山 隧 道, 小 瀝 源 路, 黃 泥 頭/廣 源 巴 士 總 站,


小 瀝 源 路, 大 涌 橋 路, 翠 榕 橋, 火 炭 路, 山 尾 街,


穗 禾 路, 穗 禾 苑 通 道.








2. 時 間 表





平 日


穗 禾 苑 開 藍 田 北 班 次


----------------- 6:10a.m.-6:24a.m. 14


6:00a.m.-9:36a.m. 6:24a.m.-9:00a.m. 12


9:36a.m.-1:20p.m. 9:00a.m.-11:56a.m. 16


1:20p.m.-5:18p.m. 11:56p.m.-3:54p.m. 14


5:18p.m.-6:18p.m. 3:54p.m.-6:18p.m. 12


----------------- 6:18p.m.-8:38p.m. 14


6:18p.m.-8:42p.m. 8:38p.m.-9:10p.m. 16


8:42p.m.-11:30p.m. 9:10p.m.-11:30p.m. 14


11:30p.m.-11:45p.m. 11:30p.m.-12:00mid 15








3. 收 費





全 程 收 費:$7.00


廣 源 至 藍 田:$6.2


大 老 山 隧 道 後 往 藍 田:$5.2


觀 塘 道/將 軍 澳 道 交 界 往 穗 禾 苑:$6.2


大 老 山 隧 道 後 往 穗 禾 苑:$4.7








4. Bus allocation





12 air-conditioned double deckers of capacity


not exceeding 125


(89A-S1下 午 調 去 做80M-S1)





1 air-conditioned double deckers of capacity


not exceeding 125 deployed off-route 693


(89A-S3)


(693再 額 外 加 一 架order車)


__________________________________________________


其 他:


83X取 消


89D永 久 不 經 廣 源


808系 小 巴 加 強 服 務





__________________________________________________


附 加 資 料:平 日 各 班 車 開 出 時 間.








7 6:10


8 6:24


9 6:36


10 6:48


S2 7:00


1 6:00 7:12


2 6:12 7:24


3 6:24 7:36


4 6:36 7:48


5 6:48 8:00


S1 7:00 8:12


6 7:12 8:24


7 7:24 8:36


8 7:36 8:48


9 7:48 9:00


10 8:00 9:16


S2 8:12 9:32


1 8:24 10:20*


2 8:36 9:48


3 8:48 10:04


4 9:00 10:52*


5 9:12 11:08*


S1 9:24 10:36


6 9:36 11:24*


7 9:52 11:40*


8 10:08 11:56*


10 10:24 12:24*


S2 10:40 -----


9 *10:56 12:10


3 11:12 1:06


1 *11:28 12:38


2 11:44 12:52


4 12:00 1:20


5 12:16 1:34


6 12:32 1:48


7 12:48 2:02


8 1:04 2:16


9 1:20 2:30


10 1:34 2:44


1 1:48 2:58


2 2:02 3:12


3 2:16 3:26


4 2:30 3:40


5 2:44 3:54


S3 ---- 4:06


6 2:58 4:18


7 3:12 4:30


8 3:26 4:42


9 3:40 4:54


10 3:54 5:06


S2 ---- 5:18


1 4:08 5:30


2 4:22 5:42


3 4:36 5:54


4 4:50 6:06


5 5:04 6:18


S3 5:18 6:32


6 5:30 6:46


7 5:42 7:00


8 5:54 7:56*


9 6:06 7:14


10 6:18 7:28


S2 6:34 7:42


1 ---- 8:10*


S3 ---- 8:24


2 6:50 8:38*


3 7:06 8:54*


4 7:22 9:10*


5 7:38 9:24*


6 7:54 9:38*


7 8:10 9:52*


9 8:26 10:06*


10 8:42 10:34*


S2 8:56 -----


8 9:10 10:20


1 9:24 10:48


S3 9:38 -----


2 9:52 11:02


3 10:06 11:16


4 10:20 11:30


5 10:34 11:45


6 10:48 12:00


7 11:02


9 11:16


8 11:30


10 11:45



Article 11: (Request 1)

> Leon (laichunman@ctimail3.com) said:


>


> 都 唔 夠 位 架 喎, 80M同280P係 你 計 劃 中 都 用 不 少 車,





我 承 認 係 好 多 車...





想 了 一 想, 我 認 為 有 需 要 作 一 些 修 改.


由 於81K最 密 所 以 調 佢 去 長 坑.





其 實 我 在 整 個 建 議 做 了 不 少'動 作'去 配 合...





所 以 要 又 列bus allocation, 又 列 班 次 表...





首 先 車 多 唔 一 定 泊 得 多 視 乎 司 機 休 息 時 間.





如 果 有 上 穗 禾 苑 不 妨 留 意 一 下, 除 了 排 除 欄 外


c座 傍 邊 也 泊3架 車, 而 不 會 被 前 面 的 車 頂 著...





於 晚 上7:24在 九 龍 塘 開 的80M-S1返 到 穗 禾 苑


留 意 架 車 點 離 開 總 站 返 廠,


又 或 者 中 午 上 來 看 看 就 應 該 明 白 我 在 說 甚 麼 了.





細 心 咀 嚼 我 的 時 間 表 吧!!


上 下 午 繁 時 我 提 議 的80M到 穗 禾 苑 行 車 時 間 已 適 量 地 減 少 三 數 分 鐘.





另 外, 舉 一 個 例:


請 參 考 我 設 計 的89A-S3開 車 時 間, 當 佢 在4:06分 於 藍 田/油 塘 開 出 後, 如 果 佢 於5:04分 前 返 到 穗 禾 苑,


89A個 站 就 會 泊 左 兩 架 車.(89A既5車 同S3車)


但 如 果89A-S3車5:04分 後 至 到 站 呢?


89A條 坑 就 會 一 架 車 都 冇(89A-5車 都 走 了).


我 估 計 整 條 線 行 車 時 間 大 約60分 鐘 左 右


(參 考89X:45分 鐘, 去 藍 田/油 塘 同 上 穗 禾 苑 大 約 會 令 比 多 分 鐘 左 右)


所 以, 就 算 司 機 駕 得 極 快, 89A最 多 只 泊 兩 架 車.


至 於 為 了 配 合 班 次 而 安 排89A-1同9車 在 穗 禾 苑 食 飯


兩 架 車 可 在C座 傍 的 位 置 泊 車.





另 外, 89A隔 離 既81K呢?


雖 然 用 單 層 會 令 班 次 增 加, 但 只 要 循 上 面 的 理 論 計 算


我 是 預 在 穗 禾 苑 泊 一 至 兩 架 車.


我 係 用 到 個 站 好 盡, 不 過 都 唔 係 完 全 冇 可 能 的.





> 有 時 唔 一 定 司 机 食 飯 先 泊 架 車 係 度~


> 因 為80M同280P泊 同 一 條 單 坑,會 影 響 其 中 一 條 線 的 調 配,





我 連80M同280P點 調 配 都 設 計 了.


我 再 分 析 一 次 後 再 講.





其 實, 我 提 議 回 程 基 本 班 次13/16分 鐘 一 班,


就 是 要 達 到 盡 量 使 泊 在 穗 禾 苑 的280P數 量 只 有 一 架


(最 盡 係 兩 架, 而 夜 晚6點 幾 過 後 更 是15/20分...)





況 且, 我 設 計 的280P在 插284-8車 同299-7車 時280P-S80,


S81亦 等 蛇 字 軌 亦 就 快 收 工. 而 呢 兩 架 車 係8點 至 插.


同 時, 其 中 一 架280P就 是80M的 車:


(早 上80M-2, 下 午80M-4)





> 81K同89A雖 然 用 孖 坑, 但 你 都 知 呢 條 孖 坑, 假 如 泊 得 近 的 士 站 的 一 邊,


> 係 好 難 轉 灣,時 常 都 會 踩 上 右 邊 礜,





始 終81K/80M(泊 食 飯)的 司 機 每 天 也 在 做 這 種 動 作.


所 以 我 覺 得 駕 完 穗 禾 苑 線 轉 彎 技 術 肯 定 會 有 進 步!!^_^





> 穗 禾 苑 個 站 始 終 係 細,加 上 九 巴 仲 鬧 短 車 荒,





如 果 因 為 唔 用 得 大 車 就 迫 人 轉 車 講 得 通 嗎?


不 過, 要 乘 客 轉 車 能 為 巴 士 公 司 帶 來 豐 厚 利 潤,


(我 未 聽 過 九 巴 有 意 為 穗 禾 苑 線 推 行 轉 車 優 惠 計 劃)


在 他 們 的 字 典 裏, 又 點 會 講 唔 通?





> 你 的 建 議 未 必 成 功>_<





我 也 覺 得80M同280P是 較 實 際 的 建 議, 而89A是 較 為 接 近DREAM的 建 議, 所 以 我 是 先 做 了80M同280P才 做89A但 始 終 這 條89A有 一 定 實 用 價 值, 不 是 鬧 著 玩. 況 且 其 中 一 部 分


資 源 其 實 是83X的


(不 過 一 講 到 用10米 車 代 替11米 車 就 是 問 題 所 在)





老 實 說 就 假 設 這 些 路 線 全 部 存 在, 現 在 的 我,


搭 得 最 多 的 應 是80M同280P.


80M就 一 個 禮 拜 最 少2-3次 在 旺 角 上 車 因 為 我 離 開POLY後 成 日 去 旺 角.





280P就 一 星 期 都 係 兩 次 左 右(我 好 多 時 都 會 同 班FRIEND


在 佐 敦 尖 沙 咀 玩 完 就 返 屋 企)


如 果 我 在 潮 流 特 區 果 邊 開 始 返 屋 企, 行 出 去 窩 打 老 道 搭 車 就 又 係 我 創 作 的280P回 程 服 務.





由 於81K是 現 在 就 有 的 服 務, 而 且 我 冇 改 佢 行 車 路 線


所 以 好 難 評 論 我 實 際 上 需 要 搭81K的 次 數.


不 過 其 實, 我 落 沙 田 市 中 心 或 沙 田 其 他 屋 村 其 實 就 自 然 需 要81K.


不 過, 返 屋 企 時 就 是81K到 站 先 還 是 其 他 線 到 站 先 既 問 題.





而 自 問 我 需 要280P的 時 間, 大 概 就 是 我 建 議 的 時 段.


其 他 時 間(我 指 我 重 編 時 間 表 後 的 時 段, 並 非 現 實280P服 務 既 時 間 作 準)或 者 偶 然 會 有 一 兩 次, 不 過, 次 數 極 少


如 果 有 出 到 旺 角 也 不 差.


雖 然 我 自 己 夜 晚 九 點 後 至 開 始 返 屋 企 的 次 數 不 太 頻 密


但 也 有 不 少 乘 客 有 這 個 需 求 的.





而 現 時 我 會 搭 得 最 少 的 就 是 這 條89A.


不 過, 在 東 九 龍 返 工 又 或 者 東 九 龍 居 民 在 火 炭 返 工


, 又 或 者 其 他 要 出 入 火 炭 工 業 區 的 人 情 況 同 我 就 完 全 唔 同 了.


>


> 我 反 而 建 議83X 廷 長 至 火 炭(經 廣 源),


> 一 來 可 以 為 火 炭 區 帶 來 往 東 九 龍 的 交 通,


> 二 來 亦 加 強 火 炭 同 廣 源 之 間 來 往, 取 代 小 巴65K特 車!


>


而 家85晚 上 無 論 是 南 行 定 北 行, 禾 輋-火 炭 都 是 近 乎 空 的.


就 是 因 為 並 無 直 接 去 住 宅 區.


去 工 業 區 的 線, 通 常 只 有 上 下 午 返 放 工 時 才 多 人 搭 的.





所 以, 如 果 只 去 火 炭, 就 會 少 了 客 源, 更 慘 既 是 這 條


89A主 要 客 源 出 九 龍 計 過 火 炭 後 就 是 廣 源...(第 一 城 有 更 方 便 的89X), 而 我 亦 唔 想 見 到 架 車 在 夜 晚 由 廣 源 空 著 十 多 分 鐘 去 火 炭...





所 以 有 人 會 以 為 建 議 路 線 好 簡 單, 但 要 認 真 起 上 來,


就 要 考 慮 好 多 複 雜 因 素.



Article 11: (Request 2)

> Leon (laichunman@ctimail3.com) said:


> 280兄,閣 下 所 言 甚 是,然 而,我 只 贊 成 你 對280P的 建 議,


> 對 於89A的 建 議,我 依 然 有 保 留~


>


> 其 實 不 如 你 去 信 九 巴,提 議 「 八 達 通 轉 乘 計 劃 」,


> 這 會 可 行 一 點~





最 徹 底 就 是 將 穗 禾 苑 巴 士 站'tan'出 球 場



Article 11: (Request 3}

> MAN (iweb@i-cable.com) said:


>


> 其 實 擺 裕 民 坊 得 唔 得 呢 ?


> 依 家 藍 田 北 冇 位 架 啦 , 除 非 逼 走16, 唔 經 藍 田 北





really?


i saw from an 'old map'


that only 15/15A&603.


and E22 may be.


and i remember that there are still one or 2


empty place, right?





and, can 16 stop at 德 田 街


somewhere near the 藍 田 北 總 站


instead of via 總 站?





> 但 德 田 的 人 一 定 唔 肯 放 過 你...


>


or, 去 油 塘 唔 去 藍 田 囉!!





> 仲 有 一 個 方 法 :


> 將80M/81K/89A/280P其 中 兩 條 改 到 山 尾 街 做 終 站 , 經 穗 禾 苑 ,





會 不 必 要 地 增 加 三 分 鐘 行 車 時 間 喎!!





> (或 者 好 似 華 景 山 莊 的 綠 小 咁 , 山 尾 街-穗 禾 苑 既 上 又 下...)


> 咁 司 機 既 可 以 係 山 尾 街 食 飯 ,


> 仲 可 以 加 多1條 線...(山 尾 街 有4/5條 坑)


> (分 站 頂 多 用 一 條 孖 坑...)


>


> (從 略)





> 與 其 做693, 不 如 做215X/603...





都 是 朝 早 多 出 來 的 蛇 車 一 架, 去 邊 條k廠 線 都ok啦!!





> MAN



Article 11: (Request 4}

> 280 (99278341d@polyu.edu.hk) said:


>


> really?


> i saw from an 'old map'


> that only 15/15A&603.


> and E22 may be.


> and i remember that there are still one or 2


> empty place, right?





目 前 藍 田 北 總 站 安 排(依 我 所 記 得 的):


的 士 站


-----------------


E22(孖 坑)


------------------


16M


------------------


16(往 維 港 灣)


-----------------


15(孖 坑)


-----------------


15A


-----------------


603


----------------------|





> and, can 16 stop at 德 田 街


> somewhere near the 藍 田 北 總 站


> instead of via 總 站?





不 過 一 條100m的 大 斜 路....我 自 己 都 行 到 「 索 氣 」


落 斜 就 一 步 一 驚 心....





MAN



Article 11: (Request 5)

目 前 藍 田 北 總 站 應 該 係 咁o既:





的 士 站





-----------------





小 巴 站





-----------------





E22





------------------





16M





------------------





15





------------------





16(晨 早 特 車 開o左 就 俾15號,15AShare用





------------------





15A





------------------





603





------------------





吉 阬(不 過 經 常 俾603o的 車 霸o左)





-----行 人 路-----







今 日USD個Booking System爆Server,搞 到 而 家 至 返 歸o既


藍 田 站 長(GB2444,FX8032
)






53936-1


Article 12:


回應:

[01|02|03]





點解九巴於九十年代初唔幫D吉偈車換康偈?


Mr. Car佬 - DA83 (nwfbda83@ctimail3.com) at Sat Apr 22 16:58:03 CST 2000 said:
我 指 的 那 些 車 是BL,3BL,DM同3N


最 好 的 配 搭:


BL,3BL:ZF4HP500+Cummis LT10


DM,3N:D864/ZF5HP590+Cummis LTA10


我 想 如 果 那 些 車 換  康 偈,咁 果D BL同DM就 唔 駛 被 乘 客 指 因 車 速 太 慢 而 被 拉 離 屯 公,仲 有 果D換  偈 的  軸 車 肯 定 快 過 老 虎 頭 同 密 龍(同 一 机 械 配 搭,但 整 體 車 重 輕 很 多)


ie BL:16.26t S3BL:22.94t


同 時D十 二 米 熱 狗 亦 夠 力 跑 高 速 線.若 果 當 時 九 巴 這 樣 做,我 估 現 時 屯 公 的 車 王 是 康 偈BL同 多 記,而 不 是 老 虎 頭,密 龍 同MElu.


其 實 九 巴 當 時 咁 做 可 唔 可 行 嗎?





PS:請 問 寶 寶 同 雞 鴨 裝 唔 裝 到LT10/LTA10呢?假 如 可 以 就 好lu.





請 各 版 友 解 答 同give comment





Thanks a lot





DA83 HG4178


縱 橫 巴 壇 二 十 載



Article 12: (Request 1)

> Mr. Car佬 - DA83 (nwfbda83@ctimail3.com) said:


> 我 指 的 那 些 車 是BL,3BL,DM同3N


> 最 好 的 配 搭:


> BL,3BL:ZF4HP500+Cummis LT10


> DM,3N:D864/ZF5HP590+Cummis LTA10





何 來 咁 多 康 偈 引 擎 ﹖ 去 買 新 的 嗎 ﹖


舊 的 引 擎 好 地 地 為 何 要 換 ﹖


真 的 咁 介 意 佢 地o既 速 度 ﹖





> 我 想 如 果 那 些 車 換  康 偈,咁 果D BL同DM就 唔 駛 被 乘 客 指 因 車 速 太 慢 而 被 拉 離 屯 公,仲 有 果D換  偈 的  軸 車 肯 定 快 過 老 虎 頭 同 密 龍(同 一 机 械 配 搭,但 整 體 車 同 很 多)


> ie BL:16.26t S3BL:22.94t


> 同 時D十 二 米 熱 狗 亦 夠 力 跑 高 速 線.若 果 當 時 九 巴 這 樣 做,我 估 現 時 屯 公 的 車 王 是 康 偈BL同 多 記,而 不 是 老 虎 頭,密 龍 同MElu.





我 諗 九 十 年 代 初 康 偈 車 頭 的 巴 士 未 有 現 在 咁 多 ,


又 未 清 楚 佢 可 唔 可 靠 , 咁 茂 茂 然 去 換 偈 會 有 好 大 風 險...





> 其 實 九 巴 當 時 咁 做 可 唔 可 行 嗎?





佢 要 做 就 梗 係 做 到 , 但 好 無 謂 。





> PS:請 問 寶 寶 同 雞 鴨 裝 唔 裝 到LT10/LTA10呢?假 如 可 以 就 好lu.





唔 夠 位 擺 副 偈...



Article 12: (Request 2)

> 在269D的3ASV32, AL32 (jackyyng@netteens.net) said:


> 但 而 家 去 換 批M11又 諗 得 過 喎.........


>


> 換 副 環 保 偈 又 點 呢 ? !





呢D新 引 擎 太 過 電 子 化 吧 ﹖


看 來 不 太 適 合 舊 款 的 車 種...



Article 12: (Request 3}

> DY2528 (albert@dascom.com.hk) said:


> What is 26t 94t 22





原 文 :


ie BL:16.26t S3BL:22.94t





BL: 16.26噸 S3BL: 22.94噸






53926-1


Article 13:


回應:

[01|02|03]





Re: 新巴幾時會取消88?


LF 13 (bg1222@angelfire.com) at Sat Apr 22 22:31:46 CST 2000 said:
> NWFB 740/740A (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


> 呢 條 線 冇 冷 氣,疏 到 死,又 冇 人 坐,只 會 幫 手 阻 塞 中 環 交 通,


> 究 竟 新 巴 幾 時 先 肯 取 消88??





係 疏 既 又 點 會 塞 中 環 交 通 呀.


即 係 要 加 密88, 變 全 冷, 就 會 疏 導 中 環 交 通 啦!!





仲 有, 88 只 係 少 人 坐, 點 都 未 試 過全 程係 吉 車 行 街


阻 塞 中 環 交 通 冒 就 係 的 私 家 車,


同 埋 係 中 環 賴 死 唔 走 既 村 巴, 小 巴 呀...








LF 13



Article 13: (Request 1)

又 話 疏,又 話 幫 手 阻 塞 中 環 交 通,簡 直 自 相 矛 盾!


咁 叫 巴 士 公 司 加 密 所 有 途 經 中 環 之 巴 士 路 線 既


班 次,咁 咪'幫 手 紓 緩 中 環 交 通'???



Article 13: (Request 2)

> cky (kyfchiu@netvigator.com) said:


>


> 你 都 識 講 疏....


>


> 佢 20 分 鐘 一 班, 對 中 環 的 交 通 可 以 阻 塞 到 幾 多?


> 係 都 先 推 29R, 村 巴 同 埋 D 只 係 得 一 個 人, 但 又 佔


> 好 多 路 面 既 私 家 車 啦


>


> 你 根 本 唔 會 搭 就 梗 係 可 以 講 風 涼 話


> 東 區 人 少 了 一 條 都 算 做 快 線, 始 終 唔 係 咁 好





永 遠 都 係 「 針 唔 吉 到 肉 唔 知 痛 」





> 至 少 佢 唔 行 金 鐘, 又 行 灣 仔 入 面


> 某 程 度 上 可 以 比 M21 同 722 快





88益 了 很 多 北 角 去 港 灣 道 的 乘 客


取 消 了 對 他 們 影 響 很 大



Article 13: (Request 3}

應 該 就5月3日 , 但 實 際 日 期 要 等 新 巴 公 布






53918-1


Article 14:


回應:

[01|02|03]





Re: 討論:N線有否全冷必要?


Metrobus A/C DP1932 (kinghoem@netteens.net) at Sat Apr 22 22:11:39 CST 2000 said:
> 劉 雲 飛 (bigwig@netteens.net) said:


> 深 夜 時 份 , 熱 極 有 限 , 空 氣 不 會 太 差 ,


> N線 有 否 全 冷 必 要 ?





但N線 有 一 個 重 要 的 對 手:通 宵 專 線/紅 色 小 巴,


巴 士 公 司 為 求 與 小 巴 競 爭,保 持 客 量,全 冷 是 必


要 的



Article 14: (Request 1)

So certain bus company deems the competitors at night


post them no threat during daytime?





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 14: (Request 2)

> 轉 全 冷,係 大 勢 所 趨,避 無 可 避!


我 明 白 , 就 算 九 巴 , 熱 狗 都 有 全 部 退 役 的 一 天


但N線 早 已 全 冷 , 我 覺 得 冇 咁 急 切 既 需 要





> 巴 士 公 司 可 唔 可 以 因 應 季 節 需 要 而 派 熱 狗 同 冷 馬 行 同 一 條N線?





所 以 我 味 話N線 冇 咁 急 切 全 冷 需 要 ,


當 然 , 亦 唔 係 話 要 全 熱



Article 14: (Request 3}

可 能 夜 晚 坐 冷 馬 會 比 較 有 安 全 感 。





FZ 6723






53966-1


Article 15:


回應:

[01|02]





Re: 會唔會有事ga????


Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) at Sat Apr 22 23:58:48 CST 2000 said:
> FUN (ah_fun@ctimail.com) said:


> 如 果 一 架 用voith波 箱 的 巴 士


> (e.g. DENNIS DRAGON)


> 行 高 速 公 路 時 已 去 到 三 波.....


> 如 果 個 司 機 突 然 按'鎖 三 波'個button


> 部 車 會 有 什 麼 事 會 發 生lei????








我 唸 你 個 問 題 應 該 係 鎖2波 至 真.





如 果 架 車 行 緊3波 但 鎖2波, 咁 架 車 會o係 下 次 落 番2波 之 後 唔 再 上 番3波, 直 至 司 機 再 按D掣.








Simon_2A 3N7/2D74



Article 15: (Request 1)

> LF 13 (bg1222@angelfire.com) said:


>


> 冇 野 架...最 緊 要 係 鎖 左 波 都 照 樣 可 以 dup 停 架 車.


> 但 鎖 3 波 都 好 無 謂0者..


> 都 冇 第 四 個 波 比 佢 上 啦..


> 同 埋 Voith 三 波 波 箱 好 似 冇 三 波 鎖 架 喎...





得4個switch ja ma!


[R],[D],[2],[N]





Cityflyer-2154


>


>


> LF 13



Article 15: (Request 2)

應 該 係 [2] [D] [N] [R]


個 後 波 另 有 保 險 掣 。






53965-1


Article 16:


回應:

[01|02]





Re: 何處可 download NFS3?


Spice Bus DA85 (fungwb@ctimail.com) at Sat Apr 22 23:03:23 CST 2000 said:
> AD156 (ad156@hkicable.com) said:


> 網 頁 廣 告:


> 小 弟 改o左23部NFS3巴 士,包 括AD,3AV,AP,AMN,VA等 等,


> 全 部 改 自Bus Designer兄 的 作 品,現 放 在AD156網 上 版供 大 家Download,希 望 大 家 喜 歡!


> (http://homepage.renren.com/ad156)


> 由 於server不 穩 定,如 去 唔 到 請 按Refresh





想 問 下 何 處 可 download NFS3? (不 是 指 巴 士, 係NFS3)


因 為 上 次 download 後 run 不 到



Article 16: (Request 1)

> NV58 (tin.wong@kcl.ac.uk) said:


>


> 八 掛 問 下, 你 又 會 整 部 捷 達 躉 既? 不 過 你 整 full height, 加


> 翻 尾 窗 就 好 D 囉 (冇 尾 窗 果 D 系 矮 D 既).


>


其 實 我 對 捷 達 都 冇 乜 認 識, 因 為 我 唔 識 加 尾 窗, 唯 有 遲 改 返 做low height啦!





> 搭 單 問 你 點 樣 改 個 3D file 的?


>


用CarCad, 但 好 難 改.



Article 16: (Request 2)

> 其 實 我 對 捷 達 都 冇 乜 認 識, 因 為 我 唔 識 加 尾 窗, 唯 有 遲 改 返 做low height啦!





我 唸 改 尾 窗 容 易 得 多 囉, 改 low-height 咪 仲 難.





不 過 你 可 以 考 慮 用 十 米 版 囉, 可 以 搞 多 D 野 嘛 (B7L 都 得


啊)! 而 且 Stagecoach London 遲 D 都 有 短 軸 躉 啊.





> 用CarCad, 但 好 難 改.





哦... :P








Lex ^_^






53930-1


Article 17:


回應:

[01|02|03]





路線歷史數問(城巴篇)


孖寶 (ch_wkw@stu.ust.hk) at Sat Apr 22 15:25:57 CST 2000 said:
(1)請 問 當 年 城 巴 第 二 次 接 手 中 巴 路 線 時,


是 否 在1995年9月1日 當 日,便 把40M延 長


至 灣 仔 碼 頭 和 把99延 長 至 西 灣 河 碼 頭?





(2)請 問118幾 時 由 柴 灣(東)延 長 至 小 西 灣?





(3)城 巴 在 何 年 何 月 何 日 開 辦12A?





搭 單 一 問:106幾 時 由 柴 灣(東)延 長 至 小 西 灣?





多 謝 各 位!





孖 寶



Article 17: (Request 1)

> (1)請 問 當 年 城 巴 第 二 次 接 手 中 巴 路 線 時,


> 是 否 在1995年9月1日 當 日,便 把40M延 長


> 至 灣 仔 碼 頭 和 把99延 長 至 西 灣 河 碼 頭?








>


> (2)請 問118幾 時 由 柴 灣(東)延 長 至 小 西 灣?





1995 年 11 月 13 日








> 搭 單 一 問:106幾 時 由 柴 灣(東)延 長 至 小 西 灣?





1995 年 11 月 5 日








有 錯 請 指 正





HB 610



Article 17: (Request 2)

> (1)請 問 當 年 城 巴 第 二 次 接 手 中 巴 路 線 時,


> 是 否 在1995年9月1日 當 日,便 把40M延 長


> 至 灣 仔 碼 頭 和 把99延 長 至 西 灣 河 碼 頭?











> (2)請 問118幾 時 由 柴 灣(東)延 長 至 小 西 灣?


118於1995年5月 開 辦


1995年11月 延 長 至 小 西 灣





> (3)城 巴 在 何 年 何 月 何 日 開 辦12A?


1991年





> 搭 單 一 問:106幾 時 由 柴 灣(東)延 長 至 小 西 灣?


1995年11月



Article 17: (Request 3}

> Stanley Yung (n281@hkstar.com) said:


>


> 1991年


>


Can you tell me who was the operator of 12A before


CTB took over? I'm sure you know the answer isn't


CMB! (the operatore used a Rosa or something with


busstop bells!)





100/911R/M1/300/917 Wong






53925-1


Article 18:


回應:

[01|02]





Re: 與屋企門牌相同o既車牌號碼


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat Apr 22 23:22:24 CST 2000 said:
> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


> 如 題!


> 佢 就 係S3BL463(FW2410)


> 唔 知 各 位 板 友 屋 企 個 門 牌 號 碼 係 咪=巴 士 車 牌 呢?





I lived at 2106 20th Avenue when I was in San Francisco,


which is the same as CTB Trident and HN2106 AV of KMB.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 18: (Request 1)

CTB 2214......I am waiting u ar



Article 18: (Request 2)

> Beyond, Good Time (chan-chan@i-cable.com) said:


>


> 新 巴:編 號1010





九 巴


G4??(CW1110)


AV-GF1110






53920-1


Article 19:


回應:

[01]





Re: 電鍍模型與普通模型有乜分別?


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Sat Apr 22 14:26:58 CST 2000 said:
> 西 區 攻 略 者- 5B (ronaldsamuel@ctimail.com) said:


>


> 電 鍍, 即Electroplating


> 是 將 模 型 當 成electrochemical cell 的 一 部 份


> 將 另 一 極 的 金 屬 如 銅, 銀 等 等'貼'到 模 型 的 表 面


> 金 銀ML, Dragon 都 是 以 電 鍍 形 式'上 油'


> 你 現 在 使 用 的 刀 刀 叉 叉 都 係 咁 做 先 有 個 靚 靚 表 面 咋





我D叉 己 經 花 晒,如 果 掂 得 多 呢D模 型(郁 得 佢 地 多),咁 會 唔 會 花?



Article 19: (Request 1)

> Agassi (flk76018@flk.hkcampus.net) said:


>


>


>


> 其 實 保 養 佢 同 一 般 巴 士 模 型 差 不 多,(d叉 花 都 係 因 為


> 經 常 磨 擦....)


>


> 而 電 鍍 模 型 與 普 通 模 型 的 分 別,我 認 為 係 唔 需 要 巴 士


> 公 司approve...因 為 冇 上 巴 士 公 司 色 彩!


> 對 不 對?


Another point,the paint can last for more times,but if expose it to the


air,the colour of it will change.





VA48,2102


P.S. vey poor,my mum took me to cut the hair,my hair........>_<






53913-1


Article 20:


回應:

[01|02]





Re: 請問1001,GR550模型市值幾$$?


愛上903˙巴 (elliec@ctimail3.com) at Sat Apr 22 23:16:50 CST 2000 said:
> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


>


> 3AV112:80M好 似 賣$780





搭 單 問  邊 間80N 有1001 賣


thanks



Article 20: (Request 1)

太 古 城 康 怡 廣 場 四 樓 有 間 永 X 玩 具 賣:





3AV112 : $450


1001 : $900





LA21



Article 20: (Request 2)

>> 3AV 112 旺 角X HING $650 HAS PRODUCED BOOK






53909-1


Article 21:


回應:

[01|02]





Re: To: 投訴巴士的人


sopp (sopp@parsonsmusic.com) at Sat Apr 22 19:02:17 CST 2000 said:
> 公 安 (joelty@ismart.net) said:


> 你 們 有 咁 多 不 滿,


> 唔 知 你 們 有 無 去 投 訴 呢?


> 如 果 有 投 訴, 應 該 去 找 貴 區 的 區 議 員


> 而 唔 係 在 這 裡 鬧





我 都 同 意


我 會 直 接 向 巴 士 公 司 投 訴





昨 天 才 投 訴 完 的


sopp



Article 21: (Request 1)

> 叻 ﹗ (letchan@netvigator.com) said:


>


> 嘻 , 巴 士 成 行 咁 大 梗 係 有 枯 枝 。 點 會 話 冇 受 過 氣 。


> 有 時 唔 係 話 鬧 , 貼 編 文 出 來 講 下 自 已 遭 遇 , 同 各 板


> 友 分 享 下 , 又 有 何 不 可 呢 ﹖


>


> 唔 通 真 係 碌 車 又 投 訴 , 快 車 又 投 訴 咩 ﹖


> 咁 巴 士 公 司 都 好 唔 得 閒0者 。


>


> 更 何 況 , 有 時 有 係 吐 下 苦 水 , 嗡 下 嗡 下 就 冇 事 架 啦


> 。 明 白 到 巴 士 迷 的 要 求 總 比 普 通 巿 民 對 巴 士 的 要 求


> 還 要 高 。 而 且 未 必 理 性 , 所 以 , 在 這 裏 討 論 下 不 是


> 更 加 切 合 實 際 環 境 嗎 ﹖


>


> 在 這 裏 一 天 百 幾 編 文 , 並 不 是 每 編 的 可 閱 性 都 高 。


> 就 包 括 我 呢 編 , 可 觀 性 不 足 , 但 啟 發 性 有 餘 。


> 所 以 選 擇 你 要 看 的 文 章 就 是 解 決 你 的 問 題 的 最 佳 方


> 法 吧 ﹗


>


> 別 易 動 肝 火 ﹗


> 路 過 蜻 蜓


> 叻 霸 佳





班 次 不 足, 呢o的 應 該 直 接 投 訴 啦



Article 21: (Request 2)

班 次 不 足 , 定 義 都 好 多 。


咁 夠 竟 班 次 不 足 係 一 分 鐘 一 班 都 頂 閘 是 班 次 不 足


還 是 二 十 五 分 鐘 一 班 要 人 在 車 站 苦 候 但 不 滿 客 是


班 次 不 呢 ﹖






53967-1


Article 22:


回應:

[01]






Re: 六號小巴電子牌效果差


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat Apr 22 22:57:29 CST 2000 said:
> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


> 今 日 終 於 見 到 架 電 子 牌 六 號 小 巴,


> 個 電 子 牌 款 式 好 似 係 九 巴 報 站 器 果 o的,


> 不 過 一 般 係 黑 底 黃 字, 佢 就 淺 黃 底


> 深 黃 字, 極 之 唔 清 楚, 要 架 車 行 到 埋 面 前


> 先 至 見 到 原 來 有 字 o既, 好 鬼 唔 掂.


> 好 心 唔 好 懶 Hi-tech, 人 有 我 有 整 o的


> 咁 差 o既 電 子 牌 啦.


>


> --


> 車 匙!





I took a photo of this bus tonight when I was crossing


Austin Road, let's see how the photo would show the


display!





Did you read the 'slogan' on the bus as well?





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 22: (Request 1)

> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


>


> 如 果 你 用 的 快 門 快, 相 信 即 使 肉 眼 看 是 很 清 楚,


> 影 出 來 都 睇 唔 到 o野, 就 好 似 影 嶼 巴 電 子 牌 一 樣.





My camera is nothing but a 'dummy' one, so...


>


>


> 看 過, 不 過 記 不 起.


>


Kinda interesting, as for a while I thought it was


promoting the use of a cleaner kind/type of fuel,


when in reality it isn't!


> --


> 車 匙!





100/911R/M1/300/917 Wong


who sure will try to take more photos of this bus


at Hankow Road someday...






53963-1


Article 23:


回應:

[01]





Re: 城巴標語一問


2154 (cktken@i-cable.com) at Sat Apr 22 21:43:47 CST 2000 said:
> 新 巴 皇 牌 —23, 上! (thchau@ctiteens.com) said:


> Fill in the blanks


> 各 位 在 上 城 巴 時 不 難 發 現 有 張sticker, 中 文 係 「 多 謝 選 搭 城 巴 」; 英 文 係Thank You for Choosing to Travel ______ CITYBUS?





That word must be 'WITH'!


Citybus said,'Thank you for choosing to travel with Citybus!'


Me said,'Yes,it's my pleasure to travel with Citybus!'





Citybus,best!


Cityflyer-2154



Article 23: (Request 1)

> Blly仔~新 巴25 (billy25@i-cable.com) said:


> Of course 'With' ,because if you put other prepositions is WRONG~


> ^_^





唔 一 定 錯 個 喎, 睇 你 想 表 達 o的 乜 o既 o者,


with Citybus 有 '與 城 巴 同 在' 的 含 義.





至 少 travel 'by' 都 得 o架.





--


車 匙!






53962-1


Article 24:


回應:

[01|02]





Re: 請問中巴的LF載客量有幾多?


Simon_2A 3N7/2D74 (simon-clt@i-cable.com) at Sat Apr 22 23:53:54 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 中 巴 的LF載 客 量 有 幾 多?








新 車 落 地 至80年 代 中 係 61/41/19=119


比 九 記 的 61/41/21=123少2位.





Simon_2A 3N7/2D74



Article 24: (Request 1)

U61/L41+S13





新 巴 皇 牌 —23, 上!


ICQ#42191291



Article 24: (Request 2)

上 層-座 位61


下 層-座 位41


企 位13






53951-1


Article 25:


回應:

[01]





Re: 32B轉循環一問


孖寶 (ch_wkw@stu.ust.hk) at Sat Apr 22 23:09:45 CST 2000 said:
> 在269D的3ASV32, AL32 (jackyyng@netteens.net) said:


> 有 番 咁 上 下 大 的 板 友 都 知 32B 以 前 係 雙 向 線 , 唔 記


> 得 幾 時 轉 做 循 環 。


> 問 題 來 了 。


> 請 大 家 有 巴 士 識 別 古 老 篇 的 板 友 揭 去 第 卅 五 頁 。


> 睇 下 幅 圖 呀 。


> 點 解 呢 架 廿 幾 年 前 的 CVG5 係 循 環 線 版 32B 黎 的 ? 32B


> 轉 做 循 環 線 的 時 候 , 我 記 得 係 全 雞 車 時 代 的 時 候


> 黎 喎 , 當 時 其 中 兩 架 掛 牌 係 G161 同 G166 。 點 解 呢 ?


> 唔 通 以 前 七 十 年 代 32B 已 經 係 循 環 線 ? !


> 定 係 那 條 是 32A 唔 係 32B 呢 ? !





32B開 辦 的 時 候 的 確 是 循 環 線 的(大 約1978年 開 辦)


開 辦 兩,三 年 後 才 成 為 雙 向 線





有 錯 請 指 正!





孖 寶



Article 25: (Request 1)

32B開 線 時 是 收3毫 的.....





有 錯 請 指 正





孖 寶






53948-1


Article 26:


回應:

[01|02|03]





樣辦車系列之 (二十八) --- 中巴DC1


Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) at Sat Apr 22 19:39:33 CST 2000 said:
今 日 同 老 婆 搭 過DC2, 就 講 講 佢 大 佬DC1啦!





正 當 中 巴 中 型 單 層 巴 士 試 驗 一 再 失 敗, AM1, SM1, CM1, CM2 一 再 泡 湯, 中 巴 於1990年 在 Dennis 的 推 介 下 試 驗 其 新 到 港 的 Dart 9.8M Demonstrator (展 示 車), 這 次 試 驗 的 結 果 理 想 得 出 乎 意 料 之 外, 中 巴 立 即 一 口 氣 將 展 示 車 購 入 並 另 落 單 購 入19部 同 型 同 規 格 的 Dart 9.8M.








請 問:





1, DC1是 何 年 何 月 正 式 服 役 的?





2, 它 的 機 械 規 格?





3, 它 行 走 過 什 麼 路 線?





4, 它 在 中 記 官 方, 師 傅 和 大 偈 心 目 中 的 印 象(受 歡 迎 嗎)?





5, 它 在 乘 客 心 目 中 的 印 象?





6, 它 經 過 什 麼 車 身 或 機 械 改 動 (請 詳 盡 列 出)?





7, 如 板 友 有 它 在 前 線 服 役 的 照 片, 亦 請 張 貼 上 來, 謝 謝!








Simon_2A








預 告:


系 列 之 (二 十 九): 九 巴AMR1, AMR2


系 列 之 (三 十): 九 巴 AA1, AA2



Article 26: (Request 1)

> 正 當 中 巴 中 型 單 層 巴 士 試 驗 一 再 失 敗, AM1, SM1, CM1, CM2 一 再 泡 湯, 中 巴 於1990年 在 Dennis 的 推 介 下 試 驗 其 新 到 港 的 Dart 9.8M Demonstrator (展 示 車), 這 次 試 驗 的 結 果 理 想 得 出 乎 意 料 之 外, 中 巴 立 即 一 口 氣 將 展 示 車 購 入 並 另 落 單 購 入19部 同 型 同 規 格 的 Dart 9.8M.





中 巴 當 年 購 入DC, 係 分 兩 批 既~


第 一 批 一 共 8 架(包 括DC1), 第 二 批 12 架.


留 意 下 車 牌 就 略 知 一 二(DC 係 沒 有EY牌)...


DC2-8 係 EX 牌, DC9-20 就 係 EZ-FB 牌.


由 於 中 巴 購 入 第 一 批 及 及 第 二 批 DC 時 間 都 幾 近 下,


因 此 好 容 易 被 當 作 為 中 巴 係 一 批 過 購 入 20 輛 DC.





DA82,HB8095.



Article 26: (Request 2)

DC1行 走 過 260,A20,27,25,14,102..


請 接 力~



Article 26: (Request 3)

> 1, DC1是 何 年 何 月 正 式 服 役 的?


1.DC1大 概 係 一 九 九 一 年 四 月 登 陸 香 港


>


> 2, 它 的 機 械 規 格?


2.波 箱 -Allison AT545


  引 擎 - 康 明 斯6BT


  冷 氣 機 - 超 卓


>


> 3, 它 行 走 過 什 麼 路 線?


3.出 廠 一 刻 行260,期 後 行 過500,590,595,機 場


特 快 投 入 服 務 後 就 係A20主 力


>


> 5, 它 在 乘 客 心 目 中 的 印 象?


5.中 巴 就 唔 知,因 為 未 試 過,但 新 巴 用 佢 行M21後


,o的 乘 客 都 話 唔 差


>


> 6, 它 經 過 什 麼 車 身 或 機 械 改 動 (請 詳 盡 列 出)?


6.拆o左 前 排 六 張 凳 做 行 李 架,凳 改 用 絲 絨,牌 布


亦 都 換 過;新 巴 仲 同 佢 裝 修 到 不 似 中 巴 型,又 換


多 次 絲 絨 凳,加 八 達 通 機,換 新 牌 布 等 。






53911-1


Article 27:


回應:

[01]





Re: 請問九巴的舊路線84X去邊?


孖寶 (ch_wkw@stu.ust.hk) at Sat Apr 22 13:39:32 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 九 巴 的 舊 路 線84X去 邊?





大 約 九 零 年 是 由 濱 景 花 園---九 龍 塘 地 鐵 站


大 老 山 隧 道 通 車 後 便 改 為 濱 景 花 園---鑽 石 山 地 鐵 站(循 環 線)


大 約 九 三 年 和82X合 併 而 取 消





有 錯 請 指 正!





孖 寶



Article 27: (Request 1)

> 3AD46/HJ8388 said:


>


> 路 線 編 號 改 為 284X, 後 來 又 分 番 開 兩 條 線, 到 現 在 變 了 82X 及 82P





一 九 九 一 年 六 月 廿 七 日 大 老 山 隧 道 通 車 ,


84X 由 獅 隧 改 行 大 隧 , 同 日 起 更 開 闢 82X 線


( 廣 源 至 鑽 石 山 「 循 環 線 」)。





一 九 九 二 年 四 月 ,82X 延 長 去 黃 大 仙 ;


九 月 : 84X 改 為 全 冷 , 改 稱 284X。





一 九 九 三 年 六 月 ,284X 與 82X 合 併 , 變 為


濱 景 花 園 至 黃 大 仙 ( 循 環 線 ), 冷 熱 巴 士


混 合 行 走 。








有 錯 請 指 正





HB 610






53905-1


Article 28:


回應:

[01]





Re: [Adv] SF's攪牌機 + 攪牌機兩部 .


LA11 Shing (b493332@hkstar.com) at Sat Apr 22 23:19:18 CST 2000 said:
> 72x (tckmailpi@hknet.com) said:


> 做 完 呢 部 攪 牌 機 同SF16之 後 , 全 部 新 巴SF攪 牌 機(我 能 力 範 圍)便 完 成 了 !


SF4攪 牌 機


SF5攪 牌 機


SF6攪 牌 機


SF8攪 牌 機


SF9攪 牌 機


SF10攪 牌 機


SF13攪 牌 機


SF19攪 牌 機


SF31攪 牌 機


ML23攪 牌 機


LF173攪 牌 機





希 望 仲 可 以 見 到 更 多 新0既 攪 牌 機 就 好0勒 .





LA11 Shing .



Article 28: (Request 1)

> BSTC (tonyandtommy@ctimail3.com) said:


> What is behind taikoo shing?





係 'o(魚 則)魚 涌 牌 塗 黑 了 , 做 成 黑 牌






53901-1


Article 29:


回應:

[01|02]





Re: 二手車系列之 (五) --- 中巴Leyland Atlantean


慈雲山居民martin (lck1000@hkstar.com) at Sat Apr 22 14:27:37 CST 2000 said:
> 美 妮 迷--古 競 豪 (fatku@school.net.hk) said:


> 中 巴 在1972-1973年 一 口 氣 引 入 多 部Leyland Atlantean PDR1/1二 手 巴 士. 中 巴 引 入 它 們 的 目 的, 跟Titan一 樣, 主 要 是 為 了 解 決 當 年 海 隧 線 車 輛 不 足 之 問 題. 它 們 最 終 在1981年 全 面 退 役.


>


> 請 問:


>


> 1, 它 們 是 何 年 何 月 正 式 服 役 的?


>


> 2, 除20, 101, 103, 104, 112之 外, 它 們 行 走 過 什 麼 路 線?


>


> 3, 它 們 在 中 記 官 方, 師 傅 和 大 偈 心 目 中 的 印 象 (受 歡 迎 嗎)?


>


> 4, 它 們 在 乘 客 心 目 中 的 印 象 (受 歡 迎 嗎)?


>


> 5, 它 們 經 過 什 麼 車 身 或 機 械 改 動 (請 詳 盡 列 出)?


>


> 6, 如 板 友 有 它 們 在 前 線 服 役 的 照 片, 亦 請 張 貼 上 來, 謝 謝!


>


> 古 競 豪--


> 情 牽 本 板 兩 週 年



============================================


中 巴 於1972年 引 入Leyland Atlantean,總 數12架,編 號PDR1~12,中 巴 從Western Welish Omnibus Company購 入,該 公 司 為 中 巴 改 裝,包 括 全 幅 式 推 窗 及 中 巴 車 身 顏 色.





在1973年,PDR1~12被 重 編 為LA1~12,它 們 配 用Weymann單 門 車 身,上 層 座 位 有36個,下 層 座 位 有34個.





PDR12是 最 早 退 役 的,於1976年,而 其 餘 的11架,都 在1977年 退 役.





到 了1973年 時,中 巴 購 入 第 二 批PDR1/1巴 士9部,其 中3部 為 高 車 身,編 號HA1~3,配MCW車 身,上 層 座 位 有44個,下 層 座 位 有34個.3部 巴 士 於1973至1974年 間 開 始 行 走,直 至1978年 退 役.另 外 的6部 編 號LA13~18,配Weymann車 身,上 層 座 位 有39個,下 層 座 位 有34個.





最 後 一 批 為 數50部 的PDR1/1,編 號XA1~50,配Park Royal單 門 車 身,上 層 座 位 有41個,下 層 座 位 有34個.引 擎 為 利 蘭0680.它 們 於1978至1981年 間 退 役,其 中XA被 城 巴 購 入,編 號 為L24.





慈 雲 山 居 民martin



Article 29: (Request 1)

> 2, 除20, 101, 103, 104, 112之 外, 它 們 行 走 過 什 麼 路 線?


從 相 片 中 看 到 它 們 行 走 過103, 5A, 10








我 有 個 問 題, 因 為 我 無 機 會 坐, 呢 批 車d 聲 同 唔 同 城 巴 以 前 的6XX?



Article 29: (Request 2)

> 慈 雲 山 居 民martin (lck1000@hkstar.com) said:


> ============================================


>


> 到 了1973年 時,中 巴 購 入 第 二 批PDR1/1巴 士9部,其 中3部 為 高 車 身,編 號HA1~3,配MCW車 身,上 層 座 位 有44個,下 層 座 位 有34個.3部 巴 士 於1973至1974年 間 開 始 行 走,直 至1978年 退 役.





本 來 中 巴 會 有HA4-6,  但 該 三 架 車 改 裝 費 用 過 高 而 放 棄.


其 後 三 輛 車 落 入 九 巴 手 上.





--


海TEJO富






53958-1


Article 30:


回應:

[01]





Re: 巴士公司上Banner速度奇快!


公安 (joelty@ismart.net) at Sat Apr 22 21:55:54 CST 2000 said:
> S3BL103 (syleung@glink.net.hk) said:


> 尋 日 仲 見 架AD1左 右 都 冇Banner,今 日 去 影,發 現 兩 邊 都 上 哂la!!





Banner就 咁 貼 上 去 就 得 啦


要 幾 耐?



Article 30: (Request 1)

um./.............20-30 mins






53955-1


Article 31:


回應:

[01]





Re: 搭巴士感想(coutinue)


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat Apr 22 22:53:15 CST 2000 said:
> EU9505 (lamkw@netteens.net) said:


> 請 不 要 見 怪 我 貼 兩 次 文~~~


>


> 我 於 尋 日 於Airport搭S1時, 見 到Airport個 巴 士 站 都 冇 乜 欄 杆, 但 係 香 港 人 都 可 以 自 覺 地 排 好 隊 上 車, 真 係 同 上 面 爭 得 遠...


> 仲 有, D小 巴(上 面 的 中 巴)司 機 最 多 都 係 望 你 一 眼, 唔 會 好 似 上 面 的 司 機'夾 硬'要 你 上 車, 更 加 唔 會'賣 豬 仔'!!!


>


> DX2437-->EU9505?!





No bias here, though you may go to Hennessy Road at


Wan Chai during evening rush hours eastbound and try


to board on buses like 8P, you can easily see a


large group of passengers 'flock' to a bus without


any orderly fashion.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 31: (Request 1)

很 可 惜 的 是,新 城 市 廣 場80M往 穗 禾 苑 個 站 係 冇


乜 人 排 隊 的(不 過 我 多 數 排80M),D人 只 係 會 排


81K,但 係 有 車 又 照 上,重 要 有 時 打 埋 排80M d


人'尖',唔 通 沙 田 d 人 比 較 冇 文 化?{用 好 運


同 又 一 城 間 百 佳 超 級 廣 場 比 較 一 下 就 知!!}






53952-1


Article 32:


回應:

[01]





Re: 迷途的人得救了……九巴版圖


98D (50152415@plink.cityu.edu.hk) at Sat Apr 22 20:30:21 CST 2000 said:
> 馬 鞍 山 之 友HN7282 (t263524@ctimail.com) said:


> 小 弟 今 日 收0左 工 後 出0左 旺 角80X一 逛 , 一 去 到 彌 敦 道


> 時 見 到 有 部296C NEOPLAN右 面 貼 有 一 款BANNER… …


>


> 迷 途 的 人 得 救 了


>


> 小 弟 初 時 以 為 係 一 款 宗 教 廣 告 , 細 看 之 下 原 來 係 九 巴 本


> 地 圖 賣 廣 告 。


>


> 係 播 ! 款 地 圖 都 好 似 出 左 一 段 日 子 喇 , 點 解 依 家 先 賣


> 廣 告 呢 ? ( 九 記 好 奇 怪 , 成 日 都 係 咁 ! )


>


> 小 弟 想 問 下 各 位 : 知 唔 知 有 邊D巴 士 賣0左 呢 個 廣 告 呢 ?


> 仲 有 呀 , 呢 個 廣 告 仲 有 冇 第 二D款 式 呢 ?


>


> THX !!!


>


> 馬 鞍 山 之 友


> HN7282,上 !





請 問 九 巴 這 本 地 圖 那 裏 可 買 到 ?



Article 32: (Request 1)

好 似 話 各 大 書 報 攤 、 地 利 店 、 便 利 店 有 售 。





馬 鞍 山 之 友


HN7282,上 !






53941-1


Article 33:


回應:

[01]





Re: 再問+81討論


ML33/LV116 (terencechan@ctimail3.com) at Sat Apr 22 21:08:47 CST 2000 said:
> NWFB 81號 (mingminglam@i-cable.com) said:


> 有 冇 人 住 勵 德 呢 呢.....?


>


> 另 問 各 位 對 新 巴81號 應 否 全 熱 狗 和 其 他 對81的 睇 法 。


>


> 覺 得 架金Dragon模 型幾 正 的NWFB 81號





應 該 。 我 每 天 從 西 灣 河 乘 81 上 學 , 貪 它


比 地 龍 便 宜 「 一 角 」 !





ML33/LV116



Article 33: (Request 1)

> 另 問 各 位 對 新 巴81號 應 否 全 熱 狗 和 其 他 對81的 睇 法 。





我 最 懷 念 幾 個 月 前 的81號 線 是 用 全LM行,


也 是 我 最 捧 場81的 時 候.(因 為 我 鍾 意LM嘛!)





懷 念LM奔 馳 長 命 斜


豐 巴






53933-1


Article 34:


回應:

[01]





Re: 奇怪的BL (on 23M)


傑B仔愛上ATR1 (atr1.ryan@i-cable.com) at Sat Apr 22 16:54:07 CST 2000 said:
> 我 愛 新 巴! (cmb-da77@i-cable.com) said:


> 今 日 見 到 架BL 行23M,車 頭 牌 箱 的 纖 維 組 件 好 似3N1,2,3咁..


> 有 冇 板 友 見 到?唔 知O個 架 車 編 號 係 乜 呢?





這 架 車 是23M宇 軌,編 號 是BL47 {DC983}


此 車 除 了 車 頭 牌 箱 怪 外,車 頭 還 貼 上


SCANIA水 牌,相 信 是 某 巴 士 迷 的 得 意


作 品



Article 34: (Request 1)

- 果 部 係 23M 掛 牌 BL4? - DC 983。





東 邪


GK 9112






53928-1


Article 35:


回應:

[01]





Re: 嘩!長牛今天被人用槍掃射!


Stanley Yung (n281@hkstar.com) at Sat Apr 22 15:43:09 CST 2000 said:
> Ambrose (ambrosey@netvigator.com) said:


> 剛 剛 在 家 中 看 賓 賓 周 日 影 院 , 看 到 長 牛 在 九 記 車 廠 內


> 被 亂 武 , 繼 而 又 撞 向 一 小 形 貨 車 和 被 狄 龍 用 槍 掃 射 !


> 看 到 這 片 段 實 在 有 點 悲 哀 和 痛 心 ! 在 片 段 中 更 可 以 看


> 到 有ME和 長 龍 等 巴 士 , 另 外 這 長 牛 更 是 披 上G2K廣 告 和


> K廠 標 記 的 !





我 都 有 睇


好 正 呀 !





乜 假 期 有 咁 多 板 友 唔 出 街


在 屋 企 睇 電 視 咩 !



Article 35: (Request 1)

I couldn't resist but went out soon after the movie!





Kinda sad to see such bus...





100/911R/M1/300/917 Wong






53921-1


Article 36:


回應:

[01]





Re: 尋加強版ME,M.


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat Apr 22 15:38:12 CST 2000 said:
> Mac. (volvo.olympian@kc.hkcampus.net) said:


> 請 問 加 強 版ME,M有 邊 幾 架?


>


>


> 及 坐 邊 條 線D feel(ME,M)最 好?


>


>


> Thanks!


> Mac.





ME20 DF9705 , ME37 DG5717 -- 76K


不 過 兩 部 車 好 似 中 修 緊.


若 想 好 feel , 73,73A,74A 的 車 長 可 能 能 給 你 這


種 感 覺.


70 因 太 多 新 仔 , 很 多 都'安 全 至 上'.





GZ5818/Tonio Tse



Article 36: (Request 1)

> Mac. (volvo.olympian@kc.hkcampus.net) said:


> 請 問 加 強 版ME,M有 邊 幾 架?


>





乜 有Tubro ME o架 咩???


>


> 及 坐 邊 條 線D feel(ME,M)最 好?


>





64K都 幾 好!






53916-1


Article 37:


回應:

[01]





Re: [路線建議]89P 沙田市中心至紅磡碼頭


GU8933 (w0108@netvigator.com) at Sat Apr 22 23:11:08 CST 2000 said:
> HA7883 (chengtt@ctimail.com) said:


> 89P 上 下 午 繁 忙 時 間 行 走,由 沙 田 市 中 心 至 紅 磡 碼 頭


>


> 服 務 時 間:


>


> 上 午 沙 田 市 中 心 至 紅 磡 碼 頭:07:00-08:00


> 上 午 紅 磡 碼 頭 至 沙 田 市 中 心:07:30-08:30


> -----------------------------------------------


> 下 午 沙 田 市 中 心 至 紅 磡 碼 頭:17:00-18:00


> 下 午 紅 磡 碼 頭 至 沙 田 市 中 心:17:00-18:30


> -----------------------------------------------


>


> 班 次:12 分 鐘


>


> 全 程 收 費:$6.20


> 分 段 收 費:


> 過 大 老 山 隧 道 後 往 紅 磡 碼 頭:$5.20


> 德 文 街 往 紅 磡 碼 頭:$4.00


> 黃 大 仙 警 署 往 沙 田 市 中 心:$5.80


> 過 大 老 山 隧 道 後 往 沙 田 市 中 心:$5.20


> 河 畔 花 園/沙 角 村 往 沙 田 市 中 心:$3.10


>


> 12歲 以 下 小 童 及65歲 老 人,半 價 優 惠


> 歡 迎 使 用 八 達 通


>


> 由 沙 田 市 中 心 往 紅 磡 碼 頭 途 經:


> 沙 田 市 中 心>河 畔 花 園>大 老 山 隧 道 收 費 廣 場>大 老 山 隧 道>新 蒲 崗>黃 大 仙 警 署>啟 德 機 場 酒 店>再 沿85c路 線 往 紅 磡 碼 頭


>


> 由 紅 磡 碼 頭 往 沙 田 市 中 心 途 經:


> 沿297路 線 往 九 龍 城>啟 德 機 場 酒 店>黃 大 仙 警 署>新 蒲 崗>鑽 石 山 地 鐵 站>大 老 山 隧 道>大 老 山 隧 道 收 費 廣 場>河 畔 花 園/沙 角 村>沙 田 市 中 心 巴 士 總 站


>


> 用 車:AL(K廠2架,S廠2架),AV(3+2)(2廠 各 派1架),AD(3+2)(K廠1架,S廠3架)共10架


>


> 派 車 方 法:


> 沙 田 市 中 心 往 紅 磡 碼 頭 之 所 有 班 次 由S廠 派 車


>


> 紅 磡 碼 頭 往 沙 田 市 中 心 之07:30,07:42,07:54,08:06及17:30,17:42,17:54,18:06班 次 由K廠 派 車


> 紅 磡 碼 頭 往 沙 田 市 中 心 之08:18(S1車 做),08:30(S2車 做),18:18(S1車 做),18:30(S2車 做),由 沙 廠 頭2班 車 做 回 程,做 完 收 工


>


> 其 他S廠 車 只 需 做 多 沙 田 至 馬 鞍 山/大 圍 一 轉:85K(S3車 做),86K(S4車 做),80K(S5車 做),88K(S6車 做) 做 後 收 工


>


> 其 他K廠 車 行 沙 田 /馬 鞍 山 至 觀 塘 一 個 單89(S7車 做),89B(S8車 做),89(S9車 做),89D(S10車 做)


>


> HA7883





都 幾 好!!不 過 如 果 可 以 行 入 紅 磡 工 業 區 及 把 早 上 尾 車 延 長 至9:00AM更 好, 可 方 便 在 紅 磡 工 業 區 的 人 上 下 班!!





GU8933



Article 37: (Request 1)

我 想 問 點 解 有 獅 子 山 隧 道 唔 行 要 行 大 老 山 隧 道?






53906-1


Article 38:


回應:

[01]





Re: VA26復出


Mr. Car佬 - DA83 (nwfbda83@ctimail3.com) at Sat Apr 22 13:14:43 CST 2000 said:
> GW5011(笑 傑) (hj2127@netvigator.com) said:


> 小 弟 尋 晚 坐619(HR586)時,見 到VA26行2A


> 車 身 兩 面 都 冇banner,即 係 話VA26復 出 了


>


> 要 影 快 啦!


>


> GW5011(笑 傑)


有 冇 翻 新 到?





DA83 HG4178


縱 橫 巴 檀 二 十 載



Article 38: (Request 1)

VA26 尚 未 翻 新, 車 頭 的 車 牌 和 LA5 一 樣 被 移 至 泵 把 上





M21






53904-1


Article 39:


回應:

[01]





Re: [廣告]64M巴士網頁更新+一問


3AD46/HJ8388 (s986380@dont.csc.cuhk.edu.hk) at Sat Apr 22 14:36:24 CST 2000 said:
> GL1489 (gl1489@start3.com) said:


> 各 位 板 友 唔 好 意 思,反 左 口 添,更 新 密 左!


>


> 64M巴 士 網 頁 更 新 左 喇!!!


> 今 次 更 新 項 目 為:


> 投 票 站1:你 話 本 港 邊 個 網 頁 係 最 好!


> 投 票 站2:你 話 下 一 條 天 水 圍 區 加 低 地 台 巴 士 線 會 係 邊 條!


> 請 投 票!!!立 即 進 入


>


> 另 問:點 樣 可 以 在 人 地 一 入 你 的homepage就 彈 舊 野 出 黎 說:冷 馬$$等 等!!!THX!!!


>


> GL1489


> ICQ:56527837





(1) 你 好 似 在 不 久 前 才 賣 過 廣 告, 懇 請 閣 下 真 的 有 內 容 革 新 才 賣 廣 告





(2) 找 一 本 有 關 Javascript 的 書 看 看 便 知



Article 39: (Request 1)

聽 聞969平 均 每 朝 都 有 低 地 台 , 唔 知 算 唔 算 加 左 呢??





九 巴 超 豪68X






53974-1


Article 40:


回應:

[00]





Re: 問廣告


Edward Hong (edhong@netvigator.com) at Sat Apr 22 23:56:00 CST 2000 said:
> Matthew Ho (95468048@cpccux1.cityu.edu.hk) said:


> 今 日 見 到 一 架 新 巴101 alx trident上 了 柯 尼 卡


> 廣 告,紫 色 的,請 問 是 否 新 上 的?仲 有 冇 第 二 架 都


> 上 了 此 廣 告 呢?





架 野 好 耐 啦 , 1093 嘛 , 前 聯 合 航 空 廣 告






53954-1


Article 41:


回應:

[00]





Re: 熱狗要改的地方


輕之鐵人 (chungtm@netteens.net) at Sat Apr 22 22:31:43 CST 2000 said:
> 屯 門 人 (dennisko@ismart.net) said:


> 大 家 有 冇 發 覺 坐 九 記 熱 狗 時,在 樓 下 車 尾


> 企 位,會 好 焗?我 發 現 是 因 為 九 記 把 尾 窗 鎖


> o左 即 使 車 頭 入 風 位 開o左,車 尾 無 窗 做 對 流


> 所 以 熱 狗 的 樓 下 好 焗


> 大 家 同 不 同 意?


> 九 記 為 什 麼 把 尾 窗 變 為 梗 窗?


> 在 熱 狗 樓 下 的 入 風 口 可 不 可 以 好 似 地 鐵o甘 改 為 入 風 糟?





坐 冷 馬 車 尾 雖 然 唔 焗,但 會 好 熱


同 你 講 的 情 況 相 差 無 幾






53953-1


Article 42:


回應:

[00]





Re: 搭巴士感想...歡迎討論


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat Apr 22 22:56:31 CST 2000 said:
> EU9505 (lamkw@netteens.net) said:


> 全 個 故 事 都 係 發 生 於 新 年 期 間 ─ ─ 話 說 本 人 係 大 陸(新 會)過 新 年 時, 經 常 都 要 乘 搭 巴 士, 但 係D巴 士 同 香 港 就 爭 得 遠 咯 。D巴 士(上 面 叫'中 巴')殘 到...唉(無 可 形 容)!!!坐 落 都 唔 知 道 架 車 唔 會'BOMB'...


> 跟 著 就 係 我 個 人 既 親 身 經 歷 。 首 先 等 我 問 下 各 位 知 唔 知 咩 叫'賣 豬 仔'?(容 後 分 解)本 人 全 家 初 四 於 野 生 動 物 世 界 返 屋 企(珠 海)時, 諗 著 搭 架 中 巴 返 屋 企, 但 係 個 司 機 就 中 途 叫 我 地 全 車 人 落 車, 坐 第 二 架 巴 士, 都 算 啦!!不 過 十 分 鐘 之 後, 個 司 機 又 叫 我 地 全 車 坐 第 三 架 車, 最 要 命 的 係 架 車 唔 係 返 珠 海, 結 果 我 成 家 就 於 途 中 轉 坐 返 珠 海 既 大 巴...結 果 用 左 三 個 多 小 時 才 回 到 珠 海, 比 平 時 用 多 左 二 小 時~~~~


> 最 後 係 去 完 珍 珠 樂 園 時, 有 一 架 巴 士 來 到(唔 係 中 巴, 係 珠 海 巴 士), D人 好 似 六 七 十 年 代 咁 迫 上 巴 士, 結 果 個 司 機 要 大 聲 地 叫 乘 客 守 秩 序, 才 可 上 車...


> 好 似 我 母 后 話:[如 果 係 香 港?!叫 佢 執 笠 啦!!!@$%#~@(一 堆 粗 口)]大 家 又 點 睇 呀?!


>


> '賣 豬 仔'─ ─ 個 司 機 將D人 趕 哂 落 車, 唔 理 佢 地, 自 己'BYE-BYE'!!!


>


> DX2437-->EU9505?





Best advice, just don't go there! Why pay to suffer?





100/911R/M1/300/917 Wong






53947-1


Article 43:


回應:

[01]





Re: 想問下九巴D雞有幾多種顏色..??


Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) at Sat Apr 22 20:42:47 CST 2000 said:
> 傑 少 (kckwok@netvigator.com) said:


> 想 問 下 九 巴D雞 以 前 有 幾 多 種 九 巴 色 彩...


> thx thx ...可 否 列 出 呢..


> 多 謝 幫 忙..





1) 紅 燈 籠 色 (大 部 分 地 方 都 係 紅 色)


2) 下 層 紅 上 層 奶 黃


3) 上 下 紅 中 間 奶 黃 (五 十 周 年 色)





--


車 匙!



Article 43: (Request 1)

請 問 詳 細 黎 講,


邊 一 批 雞 係 上 過 紅 燈 籠 色,


邊 一 批 係 新 車 落 地 已 是 半 紅 半 奶 白,


邊 一 批 係 新 車 落 地 已 是83'livery, (係 咪 最 後CY牌 果 批)





另 外, 鴨 係 咪 亦 有 紅 燈 籠 色 呢?





謝 謝 解 答!








Simon_2A 3N7/2D74






53945-1


Article 44:


回應:

[00]





Re: 又係問老麥廣告


Edward Hong (edhong@netvigator.com) at Sat Apr 22 19:37:16 CST 2000 said:
> Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) said:


> 上 了 老 麥 廣 告 的 巴 士, 若 以 車 型 分 類,


> 是 否 只 包 括 以 下 各 款?


>


> 九 巴:


> 3AV, AV 和 ATR (ALX500).


>


> 新 巴:


> Trident (ALX500, 30xx 和 33xxL)


>


> 還 有 其 他 嗎?


>


> --


> 車 匙!





是 … 沒 有 錯 , 原 因 係 舊AV,3AV, 龍 貼 貼 紙 極 麻 煩





哎 喲 … 仲 有 14 部 , 聽 日 搞 惦 埋 佢 先






53943-1


Article 45:


回應:

[00]





Re: 有無上了藍色廉正公署貪污廣告的巴士相(DM車身)


3AV120 (akw@netteens.net) at Sat Apr 22 18:50:12 CST 2000 said:
> 72XX (tckmailpi@hknet.com) said:


> 有 無 上 了 藍 色 廉 正 公 署 貪 污 廣 告 的 巴 士 相(DM車 身)?


> POST IT!!





It seems that a S3N in 40 still having this advertisment,but in NWFB (DM9/11/12), there were no ICAC advertisment as DM9/12 was sold to CTB and DM11 was repainted into standard NEFB livery.


3AV120






53938-1


Article 46:


回應:

[01]





【網頁廣告】 新巴全紅色ML, 麥當勞廣告


香港巴士總站 - KK (dckk@netteens.net) at Sat Apr 22 17:49:39 CST 2000 said:
香 港 巴 士 總 站 網 頁 廣 告:





1 . 相 片 集


   新 巴 全 紅 色 ML , 相 片 十 四 張.








2 . 桌 面 底 色 圖 案


   披 上 全 紅 色 的 ML23





o的 凳 皮 就 真 係 夠 攪 野 咯..





3 . 每 週 大 相 推 介


   2000/04/22 : 真 醒 「 晨 」, 麥 當 勞 廣 告 AV118 行 走 115








--


KK!


我 思 故 我 「 掂!」, T.P.T. 回 來 了! :P



Article 46: (Request 1)

車 廂 同 開 頂ML無 分 別 , 只 系 開 頂ML用 珍 寶D座 薦





G542 AV220






53937-1


Article 47:


回應:

[00]





Re: 請問九巴的舊路線48A去邊?


在269D的3ASV32, AL32 (jackyyng@netteens.net) at Sat Apr 22 17:55:42 CST 2000 said:
> S3BL182~DR4014 (wendywon@asiaonline.net) said:


> As title,thx...





荃 灣 碼 頭 至 秦 石


行 經 大 埔 道






53934-1


Article 48:


回應:

[00]





Re: 問273的AL


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sat Apr 22 16:28:06 CST 2000 said:
> JA3907 (unitedhk@ctimail3.com) said:


> 小 弟 於 尋 日 到 北 區 一 遊,見 到AL51行273,


> 請 問 是 否 正 常?


> 而 且 該 車 用 熱 狗 地 點 牌,AM數 字 牌...十 分 奇 怪!





不 算 出 奇 !


以 前 都 有 雙 層 車 行273, 除 清 明 及 重 陽 外 , 平 時 偶 然 都 有


雙 層 巴 士 行273。


不 過 以 往 用 雙 層 車 行273, 係 用AM牌 既 。





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁






53929-1


Article 49:


回應:

[00]





Re: [舊電影] 九巴總修中心裡拍槍戰戲


新巴680司機 1081(HY2053) (trident@hkabc.net) at Sat Apr 22 18:26:48 CST 2000 said:
> ATS1/JH4735 (gw7112li@netvigator.com) said:


> 剛 剛 看 完 亞 記 電 視, 播 了 套 舊 片'義 膽 紅 唇', 周x發 主 演, 結 局 一 段 是 在 九 記 總 修 中 心 裡 面 拍. 電 影 當 然 是 新x城 出 品 啦.


>


> 片 中 一 大 段 是 在 輛 長 牛AD7308車 廂 裡 拍 的, 車 頭 有'K'廠 嘜 頭, 車 頭 布 牌 是'油 塘(高 超 道)', 它 是14A掛 牌 車 嗎?


>


> 這 輛 車 下 場 很 悲 慘, 車 頭 (kum)和 車 底 都 給 機 關 槍 亂 掃 打 穿, 它 的 車 身 更 出 現 了 一 個 從 未 街 上 見 過 的 全 車 廣 告'Gx000'. 到 後 來 看 片 尾 字 幕, 才 知'Gx000'是 本 片 贊 助 商 之 一. 再 翻 查Mike Davis的Buses of KMB, 此 車 在88年6月 退 役. 看 片 中 車 廂 內 籠 的 殘 舊 情 景, 應 該 是 退 了 役 才 借 來 拍 這 場 戲 的. 片 尾 字 幕 說 明1988年 出 品.


>


> 鏡 頭 過 處, 在 裝 嵌 廠 裡 還 看 到 大 量 斜 紋 車 身 的ME, 一 批 看 像 全 新 未 出 牌 的S3BL, 還 有 平 頂 寶, 大 量 雞 車, 還 隱 約 看 到 一 輛 縮 水 寶; 還 有, 那 時 的M30/DD148是L廠 的, 是 否45的 掛 牌 車?


>


> ATS1





仲 有o的BL同 埋 拆 左 引 擎 的 平 頂 寶 添 呀!(出 左 一 秒)


套 戲 真 係 好 正!!!


不 過 架 長 牛 就 慘o羅...........





'符 碌'睇 到 既 新 巴680司 機 字






53927-1


Article 50:


回應:

[00]





Re: [路線建議] 昌盛/雍盛苑巴士改動及新線


AAA (s967679@logic.csc.cuhk.edu.hk) at Sat Apr 22 18:12:30 CST 2000 said:
> 欣 盛 的Eric (ericnet1@netvigator.com) said:


> 為 配 合 昌 盛 苑 及 雍 盛 苑 入 伙, 建 議 有 以 下 路 線 建 議:


>


> 1. 273B 雍 盛 苑 -- 粉 嶺 火 車 站 (循 環 線)


> 雍 盛 苑 開: 經 暉 明 路, 華 明 路, 偉 明 街, 百 和 路, 迴 旋 處, 百 和 路, 華 明 路 及 暉 明 路.


> 車 站:


> 1. 暉 明 路 宣 道 會 陳 朱 素 華 中 學 對 出


> 2. 華 明 路 昌 盛 苑 對 出


> 3. 百 和 路 欣 喜 閣 對 出


> 4. 百 和 路 蓬 瀛 仙 館 對 出


> 5. 百 和 路 基 新 中 學 對 出


> 6. 百 和 路 近 置 榮 徑


> 7. 百 和 路 粉 嶺 火 車 站


> 8. 華 明 路 欣 耀 閣 對 出


> 9. 華 明 路 欣 暉 閣 對 出


> 10. 華 明 路 康 明 樓 對 出


> 11. 暉 明 路 宣 道 會 陳 朱 素 華 中 學 對 出


> 雍 盛 苑 開: 每 日 0530-0030


> 班 次: 3-6 分 鐘 一 班


> 全 程 收 費: $3.00


> 用 車: 6-7 架 AM


> 原 有 273 班 次 將 調 整 為 2-5 分 鐘 一 班


*********************************************


雍 盛 苑 有 起 到 巴 士 總 站 嗎??


你 認 為 以 這 間 公 司 的 作 風,會 開 條 新 線 定 係 叫 你 唔 該


過 橋 去 華 明 搭 車o拿?


或 者 會 開o既..等 人 地 綠 小 做 得 起 的 時 間 咪 話 路 線 重


組,開 條 線 去 割 禾 青o羅...


*********************************************


>


> 2. 70P, 278X 往 上 水 方 向 改 經 昌 盛 苑 及 雍 盛 苑


> 經 原 有 路 線 至 百 和 路 後, 改 經 華 明 路, 雷 鳴 路, 華 明 巴 士 總 站 後 返 回 原 有 路 線. 原 有 百 和 路 景 盛 苑 及 華 心 村 對 出 之 巴 士 站(往 上 水 方 向)將 予 以 取 消.


> 新 加 車 站


> 1. 華 明 路 欣 耀 閣 對 出


> 2. 華 明 路 欣 暉 閣 對 出


> 3. 華 明 路 康 明 樓 對 出


>


> 3. 70K 往 華 明 方 向 改 經 昌 盛 苑 及 雍 盛 苑


> 經 原 有 路 線 至 和 興 路 後, 改 經 華 明 路, 百 和 路, 華 明 路 及 雷 鳴 路 (不 經 百 和 路). 原 有 百 和 路 景 盛 苑 及 華 心 村 對 出 之 巴 士 站 將 予 以 取 消.


> 新 加 車 站


> 1. 華 明 路 欣 耀 閣 對 出


> 2. 華 明 路 欣 暉 閣 對 出


> 3. 華 明 路 康 明 樓 對 出


****************************************


呢 個 或 者 行 得 通o既


****************************************


> 欣 盛 的Eric






53923-1


Article 51:


回應:

[00]





Re: 與巴士路線編號相同o既車牌號碼


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sat Apr 22 16:05:32 CST 2000 said:
> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


> AL16:ES271


> 3AV186:HD170


> 仲 有 冇?





咁 呢 個 又 算 嗎 :


S3BL93=DM970


S3BL106=DN641


S3BL298=DZ296





AL65=EZ521(呢 個 係 同 輕 鐵 接 駁 巴521一 樣 路 線)


M50=DF781(同 新 巴781一 樣 路 線)





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁






53919-1


Article 52:


回應:

[00]





Re: 今日81M好似操3ASV


貼上小雪EP廣告既GF3087 (trueplan@netvigator.com) at Sat Apr 22 14:34:51 CST 2000 said:
> 攝 車 王AD225-GM6242 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) said:


> 頭 先 見 到 有 架3ASV由 沙 田 頭 路 轉 入 車 公 廟 路 , 而 新 田 圍


> 站 頭 亦 有 貼 左 通 告 叫 司 機 去 操81M(有 兩 位 分 別 來 自81K蛇 車


> 及87B冷 馬), 而 且 仲 有 寫 明 車 型(好 似 係 底 盤 號 碼), 唔 通


> 真 係81M操3ASV


> P.S


> 1)81M於1月 尾 曾 經 行 過ATS(包 括ATS9及12, 兩 次 我 都 搭


> 黎)


> 2)傳 聞81M會 於 今 年 內 同88M合 併 並 好 似87B咁 繞 經 顯 徑





唔 怪 得 之681今 日 多 左 咁 多 白 馬(3AD,3AV)啦 ,


原 來 去 左 操81M





貼 上 小 雪EP廣 告 既GF3087






53912-1


Article 53:


回應:

[00]





Re: ask CTB 1302-1331 information?


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Sat Apr 22 14:52:04 CST 2000 said:
> 3AV50 (kmb3av50@ctimail3.com) said:


> 考 完 試 之 後 發 覺 唔 見 左d巴 士 資 料,


> 希 望 分 幾 次 問 大 家:


>


> 今 次 我 想 知 城 巴1302-1311/1312-1321既 下 列 資 料


> 1:載 客 量(座 位 及 企 位)


1302-1311:L39/S20


1312-1321:L41/S18


1322-1331:L26/S35


> 2.引 擎


Volvo TD63ES


> 3.汽 缸 容 量(?cc)


6000


> 3.波 箱


ZF4HP500


> 4.馬 力(?bhp)


I don't know


>


> 唔 該 晒,萬 分 感 謝!!!


唔 駛!都 唔 係 好 幫 得 手!


>


> 香 港 巴 士 雜 誌


> 香 港 巴 士 廣 告 網快 將 開 幕


> 3AV50






53908-1


Article 54:


回應:

[01]





九巴仔廣告模型一問


DP5001(S3N126) (robynfred@xtra.co.nz) at Sat Apr 22 12:40:31 CST 2000 said:
請 問 九 巴 仔 廣 告 模 型 有 否 限 量 生 產 呢 ﹖


一 網 頁 話 有 ﹖


二 網 頁 話 無 ﹖


究 竟 有 無 限 量 生 產 呢 ﹖





DP5001(S3N126)



Article 54: (Request 1)

> NO






53902-1


Article 55:


回應:

[00]





Re: 1992年卡通巴士大匯演 + 圖片


西區攻略者- 5B (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sat Apr 22 11:20:59 CST 2000 said:
> ML50 (pwdckwan@lynx.bc.ca) said:


> 剛 剛 有 版 友 提 起93年 「 公 益 慈 善 巴 士 城 」 , 另 我


> 回 想 起 九 巴 的 另 一 次 的 公 開 展 覽-卡 通 巴 士 大 匯 演 。


>


> 這 次 展 覽 舉 行 地 點 在 尖 沙 咀 新 世 界 中 心 商 場 舉 行 ,


> 日 期 由92年7月16至19日 , 而 參 展 的 巴 士 有 四 部 長


> 牛 及 兩 部 聰 明 巴 士(青 色+Snoppy)。


>


> 以 下 是 該 活 動 的 剪 報:


>


>


>


> 我 自 已 覺 得 個show幾 悶 , 而 入 場 券 只 附 有 四 張 飛 ,


> 只 可 登 上 其 中 四 部 車 。


這 個 已 經 足 夠 了, 聰 明 巴 士 上 與 不 上 都 沒 關 係 吧


>再 加 上 會 場 太 窄(商 場 內!),


> 又 多 人 , 一 張 靚 相 都 拍 不 到 。Anyways, 好 彩 有 番


> 少 許 歷 史 圖 片 及 模 型 展 覽 , 如 果 唔 係 果$10入 場 券


> 就 真 係 唔 抵!


部 份 收 益 用 作 籌 款, 當 做 善 事 :)






53977-1


Article 56:


回應:

[00]





鄧普頓及東薈城廣告巴士大相及單層猛獅分頁


【 HKBEC 網頁廣告】 (joskklee@deloitte.com.hk) at Sun Apr 23 00:01:33 CST 2000 said:
香 港 巴 士 展 覽 中 心」 本 週 更 新 如 下 :





1 「每 週 大 相」 本 週 更 新 :


  ‧ 新 巴 「 鄧 普 頓 冼 樸 隊 長 」 廣 告 Trident 1063


    行 走 路 線 8P 出 現 於 柴 灣 道 (!)


  ‧ 龍 運 「 東 薈 城 」 廣 告 Lance FS 6584 行 走 路 線 S63。





城 巴 「 單 層 MAN」 分 頁


  加 入 或 重 新 掃 描 相 片 共 10 張 , 包 括 :


  ‧1536 行 走 路 線 1,


  ‧1501 行 走 路 線 5B,


  ‧1501 行 走 路 線 11,


  ‧1553 行 走 路 線 12A,


  ‧1553 行 走 路 線 12M,


  ‧1501 行 走 路 線 12S,


  ‧1526 行 走 路 線 25A,


  ‧1541 行 走 路 線 25C (與 中 巴 25M 合 照),


  ‧1571 行 走 路 線 95C,


  ‧1573 行 走 路 線 117。





預 計 下 次 更 新 日 期 : 二 ○ ○ ○ 年 四 月 三 十 日





歡 迎 參 觀 。





HKBEC







53976-1


Article 57:


回應:

[00]





[分享] 巴士惡夢一個


海火子 FP8329 (majac@netvigator.com) at Sun Apr 23 00:11:26 CST 2000 said:






事 先 聲 明, 我 打 此 文 的 目 的 只 是 分 享 我 早 前 發 的 一 個 惡 夢


無 任 何 針 對 他 人 之 意.





----------------





在 夢 境 裏, 我 如 常 咁 一 日 返 二 份part-time,


如 常 咁 在 晚 上 放 工, 如 常 在 佐 敦 道 等60x


如 常 有 車 埋 站, 不 過 那 架 係 車 頭'偏 平'的 金 車





上 到 車, 我 如 常 咁 入 錢, 如 常 咁 上 樓 上 最 後 的 一 排 坐


個 感 覺 係 無 收 音 機 (真 好!) 同 車 上 有 連 續 光 管....





過 了 一, 兩 個 站, 有 一 班 人 上 車, 坐 在 車 頭, 在 車 上 大 聲 說 話


其 中 一 個 很 肥, 他 們 手 拿 相 機, 竟 然 在 車 上 拍 照


仲 對 車 上 的 每 項 物 件 對 仔 細 打 量 一 番....





我 聽 到 車 上 其 他 乘 客 對 那 批 人 的 批 評


話 佢 地:有 問 題...嘈 住 晒....都 唔 知 點 解 巴 士 公 司 出 架 咁 的 車, 引 來 呢 班 人......





---------------





跟 住 我 的 醒 了, 看 看 個 鐘'7:12' oh! My god... 遲 到 了....





---------------





在 坐 車 返 工 的 時 候, 我 回 想 到 那 個 惡 夢,


回 想 到 我 在 以 前 牛 河 時, 會 唔 會 有 人 以 奇 怪 的 眼 光 望 住 我....


[因 為 我 都 係 巴 士 迷, 我 不 敢 保 證 我 以 前 在 牛 河 時


有 無 在 車 上 同 朋 友'高 聲 談 話'.......]





---------------





希 望 大 家 在 牛 河 的 時 候,


以 一 個 乘 客 的 角 度 想 想 你 的 在 車 上 的 行 為


會 否 影 響 到 人!





謹 祝 大 家 有 過 快 樂 的AMN之 旅!





海 火 子 FP8329


送 給 大 家 的 相 片






53975-1


Article 58:


回應:

[00]





[TBH廣告] 九巴金躉全車身廣告


Edward Hong (edhong@netvigator.com) at Sun Apr 23 00:02:27 CST 2000 said:
The Bus Homepage 更 新:





1. 九 巴 金 躉 全 車 身 廣 告— 共11張 相


包 括:


ATR1 新 天 地 ( 藝 詩 ) 新 婚 攝 影


ATR5, 32, 88, 91, 115, 132, 177, 185 麥 當 勞 早 餐


ATR25, ATS25 Sony VAIO



估 唔 到 「 雪 藏 」 左 兩 星 期 仍 要 開 天 窗 … 唉 …





3. 每 周 相 片:


新 代 表 車 S3BL411 職 安 局 新 廣 告, 上 廣 告 後 兩 星 期 的 ATR1



搞 成 咁 , 大 家 有 目 共 睹 …





歡 迎 進 入: http://home.netvigator.com/~edhong/bus






53973-1


Article 59:


回應:

[00]





【廣告】特區聯合交通網改版


超豪檸少.DL48 (nichlas@netvigator.com) at Sat Apr 22 23:36:44 CST 2000 said:
由 今 日 ( 二 0 0 0 年 四 月 二 十 二 日 起 ) 您 們 見 到 的 就 係 由


檸 少 設 計 的 特 區 聯 合 交 通 網version 4.0啦





加 強 及 新 增 內 容 包 括 :


一 ) 巴 線 指 南 、 車 牌 資 料


原 本 某 些 路 線 並 無 提 供 站 位 及 正 式 的 空 調 價 , 而 家 加 返


另 城 巴 及 部 分 未 做 的 九 巴 線 會 在 兩 個 月 內 完 成 。


二 ) 特 區 新 聞


將 每 日 的 主 要 巴 士 、 交 通 、 港 聞 、 國 際 及 娛 樂 新 聞 以 新 頁


擺 放 , 取 代 舊 版 的 零 亂 感 覺 。


三 ) 交 通 之 趣


將 有 關 巴 士 及 地 鐵 的 有 趣 資 料 同 大 家 分 享 。


四 ) 電 車 指 南


以 巴 線 指 南 作 基 礎 的 電 車 指 南 , 已 開 放 了 部 分 。





另 還 有 輕 鐵 指 南 、 電 視 節 目 表 等 精 彩 內 容 !


仲 有 投 資 指 南 、 愛 情 專 欄 及 巴 士 相 片 庫 會 在 日 內 開 出 !


同 埋 我 地 開 了chat room, 在 每 晚 十 一 至 十 二 時 網 主 會 上


去 同 大 家 傾 !





記 得 我 地 的 網 址 :http://w3.to/ushb





敬 請 期 待 !





超 豪 檸 少 .DL48


ICQ:53261307






53972-1


Article 60:


回應:

[00]





[問路] 沙田去新車場


FA8930 (rav0013@netvigator.com) at Sat Apr 22 23:36:26 CST 2000 said:
i want to take photo with DS,i don't know how to go to 新 車 場


Can everyone tell me how to go there?


thank !






53971-1


Article 61:


回應:

[00]





巴士車牌趣談:尋'乘數表'巴士


S3BL444,FV682 (50200190@plink.cityu.edu.hk) at Sat Apr 22 23:32:15 CST 2000 said:
由 細 細 個 開 始,我 就 鍾 意 巴 士..,


由 二 年 班 開 始,就 要 背 乘 數 表...


由 住 屯 門 第 一 日 開 始,就 知 樓 下66M有 隻 雞,個 名 叫 做


CM5525--五 五 廿 五!





一 日 一 日 長 大,發 現 原 來 始 祖'乘 數 雞'有 好 多 個 後 代


今 日 就 想 藉 呢 篇 文 搵 晒 佢 地 出0黎,


以 下 就 係 我 所 知0既 乘 數 車:(不 分 次 序)





G327-----CM5525,5X5=25


S3BL300--EA2714,2X7=14


AV2------GD1404,1X4=04


S3M231---EH4312,4X3=12


S3M13----DL4728,4X7=28


S3N266---EV6424,6X4=24


S3BL341--EC2408,2X4=08


G299-----CL2204,2X2=04


S3BL455--FV6212,6X2=12


S3M206---EG6212,6X2=12


ME22-----DG2612,2X6=12


S3BL252--DW3927,3X9=27


S3BL282--DY9218,9X2=18


AD74-----FD5735,5X7=35





KCR 118--DS7642,7X6=42





請 接 力!!!





S3BL444,FV682


ICQ#60679070






53970-1


Article 62:


回應:

[00]





請問新巴是否有線在深圳經營???


251M (st191r@aol.com) at Sat Apr 22 23:31:19 CST 2000 said:
請 問 新 巴 是 否 有 線 在 深 圳 經 營??? THX






53969-1


Article 63:


回應:

[00]





會發生.........?


FUN (ah_fun@ctimail.com) at Sat Apr 22 23:21:00 CST 2000 said:
如 果 一 架 用voith DIWA853波 箱


的 巴 士(e.g. DENNIS DRAGON)


行 高 速 公 路 時 已 去 到 三 波.....


如 果 個 司 機 突 然 按''鎖 二 波 ''個button


部 車 會 有 什 麼 事 會 發 生lei????






53968-1


Article 64:


回應:

[00]





廣告:祥華巴士路線專輯


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sun Apr 23 00:04:15 CST 2000 said:
(小 更 新)





祥 華 巴 士 路 線 專 輯已 經 更 新 , 更 新 內 容 包 括 :





1)在 屯 門 廠 字 軌 資 料 庫 中 增 設 九 巴AMN掛 牌 資 料 、 屯 門 廠 巴 士 路 線 ;


2)新 增 設 特 別 所 見 報 告 欄(在 特 別 所 見 回 顧 內)





另 外 本 網 再 重 整 網 頁 連 結 部 份(即 交 通 網 頁 連 結), 若 各 位 有 何 網 頁 想 在 此 刊 登 , 可 以 將 網 頁 名 稱 、E-mail、 網 頁url及 不 多 於50字 之 介 紹E-mail或ICQ(19983418)予 本 人 。





祥 華 巴 士 路 線 專 輯 ─ 新 的 版 面 ; 新 的 感 覺 !


(本 網 已 改 用image map, 使 外 觀 更 美 麗)





歡 迎 參 觀 !





~~~Tony(S3M61)~~~






53964-1


Article 65:


回應:

[00]





[加相及網頁更新] 681 巴士總站


欣盛的Eric (ericnet1@netvigator.com) at Sat Apr 22 21:52:01 CST 2000 said:
[681 巴 士 總 站] 現 已 加 入 五 幅 強 積 金 廣 告 巴 士 照 片, 包 括:


- 康 聯 亞 洲


- 銀 聯 信 託


- 匯 豐 恆 生


- 渣 打


- 中 銀 集 團 英 國 保 誠





另 外 亦 加 入 了 2000 年 4 月 的 巴 士 新 聞, 及 [尋 找 巴 士 的 故 事] 之 山 頂 篇 的 第 一 篇 文 章: 縱 橫15.





網 址: http://home.netvigator.com/~ericnet1/681index





歡 迎 參 觀.





[681 巴 士 總 站]網 主


欣 盛 的Eric






53961-1


Article 66:


回應:

[00]





雙麥會


S3BL427 (patrick2k@ismart.net) at Sat Apr 22 21:23:02 CST 2000 said:





53959-1



Article 67:


回應:

[00]





新巴手上仲有冇DS?


The Mole-AN7 (lv83@optusnet.com.au) at Sat Apr 22 21:15:47 CST 2000 said:
如 題,新 巴 手 上 仲 有 冇DS,包 括 己 退 役 的,如DS8


係 咪 仲 在 柴 廠?





唔 該 各 位 幫 忙!!





^_^





The Mole-AN7






53957-1


Article 68:


回應:

[00]





Please don't go to Siu Sai Wan Buspark!


siukwan (jcheung@lehman.com) at Sat Apr 22 21:11:48 CST 2000 said:
Today I go to SSW buspark.


There is a footbridge on there.


When I want to go down and look at the bus,


4-5 dogs came and bark to me!(I dn't know that how they know me want to go to the park??)


They chase for a long distance(about 300m)


Luckily they had not 咬 me ,


therfore I will not type how dangerous there are!


Results:


1)Some DM,DA was pushed to the edges of the park(They will retire?)


2)There are almost no ML on there,except ML6X.


(When did it removed the engine?Why?)


3)Some DL's cab was rusted,and some of them are removed it's engine


4)A special bus!


A DL was removed it's '水 廂',pumped up and pair of front wheel was disappeared.


So we can see the cabin from the '水 廂 位'.It have '唐 十 三' advertisment.Anybody know about that?






53950-1


Article 69:


回應:

[00]





Find bus


volvo(HR9710) (wihochhe@netteens.net) at Sat Apr 22 20:21:53 CST 2000 said:



問 以 下 巴 士 行 什 麼 路 線?Please help me to find, thanks!





AV:HL1674


HJ6716


HJ8495


HU6558


GW4866


GE9355


GF3766


GF3087


GL746


GL7011





S3N:DN1674


DP5277


DW6791


DX2643





ADS:GT6553


GT5992


GT6269


GU7831





AL:ER6834


FP5469






53946-1


Article 70:


回應:

[00]





有關九龍灣廠的Man所行的路線


許德 (lai1818@ismart.net) at Sat Apr 22 19:20:13 CST 2000 said:
小 弟 突 然 想 起641會 不 會 行Man, 點 解 ? 因 為641經 常 換 新 車 , 如 當 年 的 新 的AL, 跟 著 的AV、3AV落 地 不 久 巳 經 又 換 了 , 大 約 半 年 至 一 年 後 , 再 換 了ATR, 不 久 之 後 , 再 換 了DM的ATR, 所 以 小 弟 認 為Man可 能 會 行641, 再 加 上641的 掛 牌 司 機 突 然 全 部 不 見 , 所 以 小 弟 認 為Man可 能 會 行641。


唔 知 各 位 對 此 有 什 麼 見 解 ?


多 謝


許 德






53942-1


Article 71:


回應:

[00]





金、銀Dragon模型+AXC快出的廣告鴨一問


NWFB 81號 (mingminglam@i-cable.com) at Sat Apr 22 18:44:53 CST 2000 said:
各 位 有 冇 買 金 、 銀Dragon模 型 呢 ? 我 就 有 , 還 覺 得 比 之 前 有 廣 告 的 還 正 。 和 問 各 位 對 金 、 銀Dragon和AXC快 出 的 廣 告 鴨 睇 法 。





(唔 好 彈 咁 多 啦 , 依 家 D 模 型 車 都 製 得 好 好 啦 !)





想 買AXC快 出 的 廣 告 鴨 的NWFB 81號






53940-1


Article 72:


回應:

[00]





二手車系列之 (六) --- 中巴Guy Arab Mark IV (MW)


美 妮 迷--古 競 豪 (fatku@school.net.hk) at Sat Apr 22 18:23:45 CST 2000 said:
中 巴 在1970-1972年 引 入 17部Guy Arab Mark IV 二 手 巴 士, 是 二 手 英 國 巴 士 之 始 祖. 中 巴 引 入 它 們 的 目 的, 主 要 是 為 了 紓 緩 當 年 求 車 若 渴 之 困 境. 它 們 最 終 在1981年9月 全 面 退 役.





請 問:





1, 它 們 是 何 年 何 月 正 式 服 役 的?





2, 它 們 剛 剛 來 港 之 時, 是 否 有 售 票 員 工 作?





3, 除7, 73之 外, 它 們 行 走 過 什 麼 路 線?





4, 它 們 在 中 記 官 方, 師 傅 和 大 偈 心 目 中 的 印 象 (受 歡 迎 嗎)?





5, 它 們 在 乘 客 心 目 中 的 印 象 (受 歡 迎 嗎)?





6, 它 們 經 過 什 麼 車 身 或 機 械 改 動 (請 詳 盡 列 出)?





7, 如 板 友 有 它 們 在 前 線 服 役 的 照 片, 亦 請 張 貼 上 來, 謝 謝!





古 競 豪--


情 牽 本 板 兩 週 年






53939-1


Article 73:


回應:

[00]





【廣告】九巴相片9張及其他


269B總站-3AD138 (3ad138@i-fresh.com) at Sat Apr 22 17:59:15 CST 2000 said:
269B巴 士 總 站 現 已 進 行 重 大 更 新:


1.269B總 站 民 意 調 查 開 幕 了!-Your favourite bus in KMB


2.269B總 站 禮 品 部 開 幕 了!(桌 布 下 載 已 被 取 代)


3.巴 士 問 答 擂 台 更 換 新 的 系 統 , 請 入 內 觀!


4.相 片 展 覽 館 加 了9幅 九 巴 相 片!





Do come to my site:http://go.to/269b/






53932-1


Article 74:


回應:

[00]





有冇巴士同小弟同年同月同日生?(首次登記)


我愛新巴! (cmb-da77@i-cable.com) at Sat Apr 22 16:05:55 CST 2000 said:
如 題,小 弟 於83年5月26日 出 世...





死o刺!俾 你 地 知 道 我 年 齡o既 秘 密tim (講 笑)






53931-1


Article 75:


回應:

[00]





有冇巴士線同小弟同年同月同日生?


我愛新巴! (cmb-da77@i-cable.com) at Sat Apr 22 16:05:12 CST 2000 said:
如 題,小 弟 於83年5月26日 出 世...





死o刺!俾 你 地 知 道 我 年 齡o既 秘 密tim (講 笑)






53910-1


Article 76:


回應:

[00]





關於九記296A在星期四(20/4)...


3302L (refchan@netteens.net) at Sat Apr 22 12:46:41 CST 2000 said:
0個 日 我 同 老 友 入 尚 德 影 車 , 見 回 站0個0的296A全 部 唔 開 , 「 蛇 餅 」 打 得 好 勁 , 個 站 長 就 好 似 話 知0的 客 咁 , 有 司 機 先 開 車 上 人 , 結 果 「 出 幾 多 架 爆 幾 多 架 」 , 仲 要 出 幾 架 空 車 去 中 途 站 。





大 家 點 睇 九 記 今 次 事 件 ?





影0左0的 爆 車 相0既3302L






53907-1


Article 77:


回應:

[00]





請問如何在網頁上做出電子路線牌的效果?


iBus (cityman@netteens.net) at Sat Apr 22 12:34:56 CST 2000 said:
As the title.






53899-1


Article 78:


回應:

[00]





一個全新的巴士路線建議區---新巴25的巴士路線建議區


Billy仔~新巴25 (billy25@i-cable.com) at Sat Apr 22 10:24:44 CST 2000 said:
想 建 議 巴 士 路 線 ,o黎 新 巴25的 巴 士 路 線


建 議 區 啦 !o係o個 度 , 你 可 以 建 議 開 玩 笑


路 線 , 亦 可 建 議 正 當 的 巴 士 路 線 。 總 知 ,


o係o個 度 就ENJOY YOURSELF啦 !





快D去 啦 ! 新 巴25的 巴 士 路 線 建 議 區





新 巴25






53978-1


Article 79:


回應:

[00]





Re: [問路] 沙田去大澳


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Sun Apr 23 00:24:39 CST 2000 said:
> vole (jen1017@ctimail3.com) said:


> 請 問 沙 田 有 甚 麼 最 快 的 途 徑 可 以 去 到 大 澳?


>


> 唔 該!








E42轉11


約 需2小 時






53979-1


Article 80:


回應:

[00]





尋K廠後備車(一)---S3M,S3N,S3BL


EL7295 (lin.wong@ismart.net) at Sun Apr 23 00:26:46 CST 2000 said:
如 題!THANKS!






53980-1


Article 81:


回應:

[01|02|03|04|05]





Re: 城記漠視長途客


~260之2700~ (raymond19@ctimail3.com) at Sun Apr 23 00:49:49 CST 2000 said:
> 貼 上 小 雪EP廣 告 既GF3087 (trueplan@netvigator.com) said:


> 每 逢 假 日 , 木 瓜 就 會 大 派 冇 頭 枕 既 三 波 豪 出 黎


> 行681, 搞 到 D 長 途 客 坐 得 好 唔 舒 服 , 如 果 木


> 瓜 派 冇 頭 枕 既 五 波 豪 或 利 蘭 都 情 有 可 原 , 派 三


> 波 豪(仲 要 係 鴨 廠)簡 直 整 到 成 條 線 慢 晒!!


>


> 貼 上 小 雪EP廣 告 既GF3087





咁930同962咪 仲 慘!


930成 日 用PLAXTON豪,962仲 成 日 有3+2座 位 蘭.





~260之2700~



Article 81: (Request 1)

930用PLAXTON豪 都 叫 慘 呀 ﹖ 咩 道 理o黎 架 ﹖



Article 81: (Request 2)

It seems that 930 like to use 440 series Olympian, the situation is much more wrose then you stated above.But 930's market is different from these routes, use any kind of bus in CTB will not affect the number of passengers.But there some Tridents allocated on 930 irregularly.


3AV120



Article 81: (Request 3)

請 問 你 訪 問 過 幾 多 乘 客 係 坐 得 好 唔 舒 服 , 定 係 你 個 人o既 主 觀 意 見 ﹖



Article 81: (Request 4)

喂, 邊 有 普 通 人 識 得 分3 波 同5 波 呀


有 頭 枕- 豪 華


無 頭 枕- 照 坐


有 咩 問 題?



Article 81: (Request 5)

咁 平 日 用 乜 車? 平 日 用 果 o的 車 又 去 o左 邊?






53981-1


Article 82:


回應:

[00]





Re: 無聊小發現


Gakei! (joskklee@deloitte.com.hk) at Sun Apr 23 00:57:33 CST 2000 said:
佢 在 15c 巴 士 上 面 賣 15 廣 告 o者,


唔 代 表 架 車 拎 去 行 15 卦?





--


車 匙!








> ~260之2700~ (raymond19@ctimail3.com) said:


> 自DM6被 改 為 開 蓬 巴 士,服 務15C後,甚 少 人 會 坐 在 下 層.今


> 日 坐 車,在 某 燈 位 前 見 到 前DM6的 下 層,於 樓 梯 後 有 兩 塊 過


> 交 紙,一 張 寫 住:


> '歡 迎 選 撘 新 巴15(中 環-山 頂),......'


> 而 另 一 張 則 是 上 句 的 英 文 和 日 文 的 翻 譯.


> 有 冇 搞 錯!唔 知 有 冇 板 友 發 現 呢?


>


> ~260之2700~






53982-1


Article 83:


回應:

[00]





[徵求]: 123R 相


A41P (orclyel@ctimail3.com) at Sun Apr 23 01:02:57 CST 2000 said:
If someone has this photo , please post out for us


because many people are living far away from Kowloon Bay and Admiralty!! PLEASE!!





Thanks for everybody first!!! ^.^





A41P (#63817703)






53984-1


Article 84:


回應:

[00]





[廣告]


前中巴8號線太守VA51 (parnell_va51@infinity.hkhost.com) at Sun Apr 23 01:15:35 CST 2000 said:






網 址: http://infinity.hkhost.com/cmb08.htm





更 新 內 容 : 8號 小 說<最 後 的 狩 獵 遊 戲>第 五 章 經 已 上 載.





歡 迎 參 詳 參 詳. =)






53983-1


Article 85:


回應:

[00]





城巴6系和260.


~260之2700~ (raymond19@ctimail3.com) at Sun Apr 23 01:13:37 CST 2000 said:
由 中 環 去 赤 柱,就 可 以 選 擇6,6A,6X或260.四 線 都 係 由 城 巴


做,但 一 條 路 線 用 四 個 編 號,唔 覺 得 好 複 雜 咩?雖 然 這 四 條


路 線 所 行 經 的 地 方 有 不 同,但 好 明 顯 這 四 條 線 重 疊 得 非 常


緊 要,運 吉 又 會 俾 城 巴 派 咁 多 車,淨 係 服 務 淺 水 灣 和 赤 柱?





小 弟 建 議


1.取 消6A,於 上 下 課 時 間 開 特 車6號 來 往 砲 台 和 中 環,來 抒


緩 聖 士 提 反 的 學 生.





2.6號 減 班,6X加 班.來 往 中 環 至 赤 柱 可 乘 較 快 的6X和260,


而 不 會 令 中 環 冇 車 去 司 徒 拔 道 和 深 水 灣 道.





3.260正 常.





小 弟 經 常 見 到,當 一 架6號 返 回 交 廣 後,會 搞6A/6X牌 返 赤


柱.當6A返 回 交 廣 後,又 會 搞6/6X.6X又 會 搞 番6/6A.不 如


將 這 三 條 線 劃 一,再 配 合260,比 四 條 線 一 齊 由 中 環 來 往 赤


柱,不 是 更 好 嗎?





另 外,小 弟 見 到1020行73,出 到 銅 鑼 灣 又 見 佢 行72.73有 冇


用 過11米 車?





~260之2700~






53986-1


Article 86:


回應:

[00]





對九巴上聽903的意見


前中巴8號線太守VA51 (parnell_va51@infinity.hkhost.com) at Sun Apr 23 01:38:00 CST 2000 said:
小 弟 發 現 大 部 份 九 巴(空 調 巴 士)的 上 層 播 放 的903電 台


節 目 時,音 量 都 非 常 細,即 使 坐 在speaker下 面 也 聽 得 極


不 清 楚,甚 至 有 些 司 機 會 索 性 唔 開 添......





我 認 為 九 巴 應 該 嚴 格 要 求 巴 士 的 電 台 播 放 音 量 要 大(大


好 多 好 多!)d囉......好 多 人 吊 住 條 頸 去 聽 都 聽 唔 到


......





本 周8公 精 選






53985-1


Article 87:


回應:

[00]





273A派雙層車行o既問題


MONKEY (limankai@start3.com) at Sun Apr 23 01:37:45 CST 2000 said:
273A今 日 有AD行,算 唔 算 罕 有,定 係 第 一 次.我 之 前 問 過 板 友,話 派 雙 層 車 行273A唔 可 行!






53987-1


Article 88:


回應:

[00]





[廣告]金巴及中巴wallpaper+板面更新


Humphrey (humplaw@ctimail.com) at Sun Apr 23 02:37:53 CST 2000 said:
蝴 蝶 村 巴 士 總 站板 面 全 面 更 新,


而 巴 士 創 作 集 亦 加 上6張wallpaper,


包 括 金 巴 系 列 及 中 巴DD1, AL1, ML2





另 想 問 下 現 在 有 加 些 公 司 提 供 免 費 而 無 限 容


量,而 且 速 度 表 現 理 想 的 公 司, 因 為xoom常 有


ERROR而 進 入 唔 到. THX!






53988-1


Article 89:


回應:

[00]





有無人知道FU 5381(S3BL 431)之歷史!


DA7194 (celine@tophk.net) at Sun Apr 23 04:59:56 CST 2000 said:
新 車 行 走 甚 麼 路 線 及 是 否 發 生 過 交 通 外 !......