20000401.



2000年4月1日文章(20000401)



本日文章總數::126!!!!!!!!!!!!!

文章編碼: (20000401_01-126)




以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第85篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文 第89篇文 第90篇文

第91篇文 第92篇文 第93篇文 第94篇文 第95篇文 第96篇文 第97篇文 第98篇文 第99篇文 第100篇文

第101篇文 第102篇文 第103篇文 第104篇文 第105篇文 第106篇文 第107篇文 第108篇文 第109篇文 第110篇文

第111篇文 第112篇文 第113篇文 第114篇文 第115篇文 第116篇文 第117篇文 第118篇文 第119篇文 第120篇文

第121篇文 第122篇文 第123篇文 第124篇文 第125篇文 第126篇文











51793-1


Article 1:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08]





Re: [問卷調查]推出模型的建議:


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:18:50 CST 2000 said:
> Alexander-KKW (kkw@netteens.net) said:


> 假 如 推 出 模 型,你 們 有 沒 有 建 議?





MAN 10.160 with Volgren body


MAN 13.220/Volvo B7R with Asia body


MAN 14.220 of Discovery Bay





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 1: (Request 1)

中 巴:


ML(中 巴 色,最 好 當 然 是ML29!)


DL


LX


APD1


LW1


DC


CX


MB


都 普 雞


圓 寶


LM


九 巴:


3ASV


AD


3M


3N


3BL


S3N


長 牛


方 寶


都 普 鴨


圓 寶


都 普 躉


AA1/2


老 虎 頭


新 巴:


2042(聖 誕)


3301L


3340L


1601


1402


1620


5001


ML(新 巴 色)


DM(新 巴 色)


DM6


空 運 龍


空 運 豪


龍 運:





飛 機 躉


城 巴:


8XX


PLAXTON豪


哈 哈 笑


短 蘭



Article 1: (Request 2)

Plaxton Volvo


CTB 8xx


CTB 15xx


Super Olympian


KMB ATS


KMB S3M


NWFB 33xxL


CMB AL


NWFS Trident 'Fruit Bus'





Umm.... that's about it...... there are still


more like the ALX200 bodied Volvo.... but that's


my wish list!



Article 1: (Request 3)

NW :





3301L


1601


1402


5001


1100



Article 1: (Request 4)

我 最 希 望 推 出 中 巴 港 運 城 專 線 CX



Article 1: (Request 5)

Citybus Cityflyer/Cathy Pacific,


2261, No Pain, No Gain.





Can be put on my desk as a slogun



Article 1: (Request 6)

> Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) said:


> CMB


> AL1,SD1,CM1,S,LX,BR


>


> KMB


> AL1,3N3,ATS,BL1


>


> CTB


> ALX200,7





九 巴ME1,3ASV3





好 開 心 的S3N354/GA2387



Article 1: (Request 7)

仲 有 龍 記:1XX,5XX


擺O向 部 龍 豪 隔 離,正!!



Article 1: (Request 8)

九 記 的S3V 同 埋 龍 運0既TRIDENT


同 埋 一 架 做 得 好0的0既DRAGON


城 記0的DRAGON






51878-1


Article 2:



回應:

[01|02|03|04|05|06]






Re: 城巴模型有得賣


西區攻略者- 5B (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sat Apr 1 21:27:25 CST 2000 said:
> 華 貴43x (97005455@plink.cityu.edu.hk) said:


> 今 日 去0左 車x堂 逛 逛, 發 覺 城 巴2265(印 有 香 港 巴 士 迷 會 十 週 年 廣 告)


> 已 有 得 賣, 車 內 格 局 與 真 車 一 樣, 包 括 樓 梯 推 後, 儀 標 板


> 灰 色, 與 紅 色 車 廂 相 映, 車 內 設 有 八


> 達 通, 整 體 來 說Corgi是 有 進 步, 大 家 亦 不 妨 一 買





車 側 的 廣 告 都 是A 會 廣 告?



Article 2: (Request 1)

> iceman (kon@ismart.net) said:


> no,


> only standard livery





車 尾 的 廣 告 像 真 度 高 不 高?



Article 2: (Request 2)




Article 2: (Request 3)

 咪 得 車 X 堂 有 得 賣 ?



Article 2: (Request 4)

> 駐 上 水 的 城 記 迷ALAN (so_cheng@ctimail3.com) said:


>


> 請 問 幾 多 錢 ? 同 龍 年 係 咪 有 唔 同 呢 ?





賣$288



Article 2: (Request 5)

10週 年a會 架 車 電 子 板 顯 示 什 麼 線 架?





thx


雖 然 今 日 是 特 別 日 子, 但 本 人 仍 反 對


今 日 特 別 所 見 有 戲 弄 見 聞 既 mkcheng


==========================================


DM1 行 682, good


(珍 寶SF4, Sat Apr 1 20:55:14 CST 2000)





LV33 行 680, good


(珍 寶SF4, Sat Apr 1 20:54:28 CST 2000)





===========================================



Article 2: (Request 6)

E22藍 田 北






51842-1


Article 3:


回應:

[01|02|03|04|05]




Re: 大件事:3N和3BL即將退役?


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:44:51 CST 2000 said:
> 傑B仔 愛 上ATR1 (atr1.ryan@i-cable.com) said:


> 本 人 聽 了 很 多 巴 士 司 機 說,3N和3BL在1至2個 月 退 役.想 影 他 們 要 快 手,你 們 對3N和3BL退 役 會 否 感 到 可 惜?


> 3N4在 什 麼 地 方 啊?





I think these buses should of be retired about 3 years


ago and replaced by equal number of A/C buses.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 3: (Request 1)

3BL,3N有15多 年 車 齡,是 時 候 退 役 了.


另 外,街 上 已 經 有 很 多 金 躉/超 豪 行 走,今 時 今 日3BL,3N


作 用 不 大 了,退 役 是 時 候.





S3N353



Article 3: (Request 2)

43X!!!



Article 3: (Request 3)

> 現 時 九 巴D牌 車 輛 還 剛 開 始 退 下 火 線,還 有C牌 車 輛


> 在 服 役 中,何 時 得 來 到 這 些 開 國 功 臣?





15,6年 喇,仲 唔 退





>要 退,可 能 是 退 一 些 十 五 以 上 年 車 齡 的 。





你 都 識 講 啦





>你 還 要 知 道 九 巴 的 十 二 米 車 輛 非 常 「 吃 香 」 。





而 家ATR,AP,AMN,3ASV總 共270架


仲 有 新12米 車 未 到,12米 熱 狗 係 時 候BYEBYE



Article 3: (Request 4)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 但 所 謂 C 字 頭 的 車 牌 係 CZ ,


> CZ 同 DA 係 一 線 之 差 .


>


> GZ5818/Tonio Tse





而 且 還 要 看 部 車 的 性 能 來 決 定 ! 可 能3N和3BL經 過 十 五 年


的 高 載 客 使 用 , 已 用 到 殘 了 !



Article 3: (Request 5)

> GK 2508 (lmc02103@lmc.hkcampus.net) said:


> 實 在 可 惜 !12米...........


> 但 是3N與3BL的 車 隊 都 非 常 龐 大 ,


> 九 記 有 沒 有 足 夠 的 車 種 去 替 代 ?


> 如43X,49X,48X等 線 , 有 好 多3N,3BL.


> 會 否 有 金MAN呢?


> 新 人GK 2508





其 實 藍 色 玻 璃 窗 的S3BL/S3N/S3M的 載 客 量 都 有150人 ,


根 本 已 抵 得 上3BL2-21及 所 有3N(148)的 載 客 量 。


雖 然 我 真 的 好 喜 歡3N!





剛 見 到3N11翻 新 的ES6310






51856-1


Article 4:


回應:

[01|02|03]





從未見過........


新巴88線常客兼站長 (kintak@netteens.net) at Sat Apr 1 22:41:21 CST 2000 said:
> 攝 車 王AD225-GM6242 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) said:


> 茲 因 此 人 故 意 將 一 些 假 資 料 輸 入 今 日 特 別 所 見 , 所 以 我


> 希 望 版 主(或 版 助)立 即 採 取 行 動 , 將 此 人 停 版


從 未 見 過 有 人 咁 厚 面


搞 喎 個 板! 將 條 友 永 久 停 板 就 對 了!


簡 直 混 帳!



Article 4: (Request 1)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 同 意 !DM1行682;LV33行680跟 本 無 可 能 之 事 。


> 況 且 新 巴 已 一 早 將680全 冷 ;682又 係 全 冷 線


> 跟 本 不 可 足 信 !


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~


> 我 的 巴 士 網 頁





恕 我 直 言 , 根 本 係 咁 打 架





HB916敵 人-攝 車 王AD225-GM6242



Article 4: (Request 2)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 我 都 知 , 其 實 就 算 係 咁 打 , 明 眼 人 都 知 道 跟 本 係 假 料 , 都 唔 可 以100%信 晒 。


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~


> 我 的 巴 士 網 頁





不 過此 文該 板 友 竟 說 新 巴Centroliner 今 天 起 行!





P.S. 本 人 對 該 板 友 的 意 見: 相 關 文 章



Article 4: (Request 3)

本 人 亦 要 求 版 主 將 該 違 規 版 友 的 行 為 通 知 其 互 聯 網 供 應 商, 終 止 他 的 戶 口, 因 為 根 據 電 訊 管 理 局 向 互 聯 網 供 應 商 的 指 引, 他 們 是 有 責 任 對 行 為 不 檢 的 用 戶 採 取 行 動.





欣 盛 的Eric






51808-1


Article 5:


回應:

[01|02|03|04]




Re: 小西灣車場俾唔俾人去?


AL1 (taiwing@ihug.com.au) at Sat Apr 1 18:45:15 CST 2000 said:
> Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) said:


>


> 你 想 入 去???


> 我 上 次o係 正 門 望 多 兩 眼 都 比 個 亞 伯 喝 我 走...


個 次 我 地 系 天 橋 渡 影 一 張 相 , 已 經 蘿 轆 棍 來 系 天 橋 既


樓 梯 腳 個 處 來 敲D扶 手 來 赫 我 地 呀 ! !





AL1



Article 5: (Request 1)

Why I never met this things before,last time I go there and take photos,


the secuir saw me but he didn't get the stick or release the dog.Is it becasuse


he is happy at that day,so funny.





VA48,2102



Article 5: (Request 2)

你 當 巴 士 廠 係 咩?遊 樂 場??


就 算 係 邊 間 巴 士 廠 都 係 唔 比 人 入 啦,想 入?得!


等 大 個 仔 入 巴 士 公 司 做 啦!!





車 牌 仲 有 半 年 便 可 以 去 考 大 巴 的


智 賢 法 師 啟



Article 5: (Request 3)

Of course no la!


There are the places which the bus park


What will it be if the park is open?


Stolen bus?



Article 5: (Request 4)

俾,不 過 唔 入 得.





車 尾 有 廣 告 既T246.






51836-1


Article 6:


回應:

[01|02|03]





Re: 那些九巴線以荃灣如心廣場做總站?


BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) at Sat Apr 1 19:46:06 CST 2000 said:
> NWFB 5035 (rithskc@ctimail3.com) said:


> 請 打 埋 係 如 心 廣 場 去 邊 到......


> 萬 分 多 謝!


>


> NWFB 5035





Route 73X: To Fu Shin


Route 40: To Laguna City



Article 6: (Request 1)

FYI.





PTC



Article 6: (Request 2)

Routes terminated at Nina Tower:


51-Kam Tin <--> Tsuen Wan(Nina Tower)


53-Yuen Long(East) <--> Tsuen Wan(Nina Tower)


64M-Tin Yiu <--> Tsuen Wan(Nina Tower)


73X-Fu Shin <--> Tsuen Wan(Nina Tower)


278X-Sheung Shui <--> Tsuen Wan(Nina Tower)


...



Article 6: (Request 3)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 33A=往 大 角 咀


> 40=往 麗 港 城


> 53=往 元 朗 東


> 64M=往 天 耀


> 73X=往 富 善


> 278X=往 上 水


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~


> 我 的 巴 士 網 頁





你 漏 了 往 錦 田 的 51





>>>> 是 日 係 N171 誕 生 3 周 年 <<<<






51834-1


Article 7:


回應:

[01|02|03|04]





Re: 邊條巴士線收費唔合理?


Neoplan N4026 (iteawiv@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:01:11 CST 2000 said:
> BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) said:


> 邊 條 巴 士 線  收 費 唔 合 理?





城 巴 1 0 號,咁 長 收 $ 3.4 0,唔 合 理!



Article 7: (Request 1)

98C/203/208 definitely are expensive!





Also, routes like 2/6/6A/B1 are 'relatively'


expensive compare to those on Hong Kong side.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 7: (Request 2)

all LRT feeder bus



Article 7: (Request 3)

> 邊 條 巴 士 線  收 費 唔 合 理?Too cheap?Too expensive?





if i travel 690, 691, 680......frome north pt to new territory,


i think they're really too expensive! ($15.3 / 18.2)


but if i travel from central, the same $! So it's very unfair!





just my feel~


NWFB 5035



Article 7: (Request 4)

假 如 過 平,便 不 會 有 人 鬧,更 不 會 說 有 不 合 理 收 費;


但 如 九 巴,同 一 條 線,熱 車 與 冷 車 收 費 相 差 太 大,這


可 算 是 不 合 理 了 。






51833-1


Article 8:


回應:

[01|02]





Re: DM13又復出


ML29 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) at Sat Apr 1 20:40:59 CST 2000 said:
> 紅 磡 之 友(DE6127) (wong01@netteens.net) said:


> 今 日DM13在 中 環 碼 頭 看 見


>


> 今 日 行94號,行 車 證 是2000年3月31日


>


> 是 不 是 新 巴 的DM從 出 江 湖


>


> 下 一 輛 是 不 是DM14


>


> 報 告 完 畢


DM14,DM19和DM22都 正 在 等 待 續 牌!


DM10復 出 第 一 日 就 搭 到DM10行8的ML29



Article 8: (Request 1)

> 3AD46 (s986380@dont.csc.cuhk.edu.hk) said:


>


> 2000 年 3 月 31 日 到 期 定 係 續 期 ?





DM13係 續 牌 到 2001 年 3 月 31 日.



Article 8: (Request 2)

> 查 小 欣 全 面 改 革 中 (cityflyer@i-cable.com) said:


>


> 請 問DM15(市 容 整 潔,由 我 做 起,這 天 行 走83路)是 否


> 已 經 續 牌,還 是 等 待 中?





DM15在3月 中






51797-1


Article 9:


回應:

[01|02|03]






Re: 模型天地線﹕九巴AP18及雞車模型消息


新巴88線常客兼站長 (kintak@netteens.net) at Sat Apr 1 19:12:14 CST 2000 said:
> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


> 有 關 九 巴AP18及 雞 車 兩 款 模 型 的 資 料 ,


> 可 參 閱 以 下 網 頁 ﹕


>


> http://www.gwmailbox.freeserve.co.uk/news.htm


又 出AP?


兩 部 巴 士 模 型 有 乜 唔 同?



Article 9: (Request 1)

張 雞 車 相 係 真 車 定 係 模 型 版O黎O架?


冇 可 能 做 得 咁 似 個 喎,但 係 號 碼 牌 又 唔 似,


究 竟 實 情 是 怎 樣 呢?





PTC



Article 9: (Request 2)

> 張 雞 車 相 係 真 車 定 係 模 型 版O黎O架?


模 型 版:


http://homepage.renren.com/_/go?to=gman



Article 9: (Request 3)

> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


>


>


> 對AP18有 點 失 望!





係 囉...點 解 個 九 巴 標 誌 下 面 少 左 『 九 巴 服 務 日 日 進 步 』 呢?






51794-1


Article 10:


回應:

[01|02|03]






Re: 特別交通消息:3340L在大潭道近山翠苑發生意外!!


3AD170 (busy@netvigator.com) at Sat Apr 1 13:24:12 CST 2000 said:
> 石 澳 人 Eric (mug@i-cable.com) said:


> 3340L今 早 約0845在 大 潭 道 近 山 翠 苑 發 生 意 外,


> 意 外 現 場 是 往 赤 柱 方 向,


> 被 碰 的 是3340L車 頭 右 邊(司 機  邊)


>


> 石 澳 人 Eric


請 問 是 否 屬 實 ? ( 我 驚 某改 革 中的 板 友 話 你 存 心 欺 騙 啊 ! )



Article 10: (Request 1)

同 時 兩 人 都 話 有 意 外,可 信 性 非 常 高


但 一 個 話 撞 左 邊,一 個 話 撞 右 邊


邊 個 先o岩





ps:其 實 係 你 睇 錯 架 車 條banner定 係 錯 架 車 個number??


抑 或 係 人 地 講 係 聽??



Article 10: (Request 2)

> ps:其 實 係 你 睇 錯 架 車 條banner定 係 錯 架 車 個number??


> 抑 或 係 人 地 講 係 聽??


不 好 意 思 , 請 問 這 條 問 題 是 否 問 我 呢 ? 如 果 是 的 話 , 我 可 以 將 整 件 事 的 前 因 後 果 告 訴 給 你 ︰


我 當 天 在 餐 廳 食 飯 的 時 候 見 到 那 架 車 在 門 外 經 過 , 本 來 我 都 很 奇 怪 , 但 我 見 到 車 尾 有 類 似 第500架 車 的 字 樣 , 所 以 我 覺 得 它 應 該 是3340L。 於 是 我 本 著 與 人 分 享 的 精 神 把 此 經 歷 打 上 來 。


但 後 來 我 看 到 一 篇 甚 麼 欺 騙 人 是 不 對 的 文 章 , 我 看 罷 後 覺 得 他 那 番 言 論 是 對 我 人 格 作 出 嚴 重 侮 辱 , 於 是 在 迫 不 得 已 的 情 況 打 出 聲 明 以 作 澄 清 , 而 他 亦 於 剛 剛 對 我 作 出 道 歉 。



Article 10: (Request 3}

> GP7100 (kyd71633@kyd.hkcampus.net) said:


>


> 我 可 以 好sure同 你 講 ,3340L在 早 上 行14號 時 , 真 的


> 發 生 了 意 外 , 而 是 被 一 架 貨 車 撞 , 右 邊 車 頭 損 毀 頗 嚴 重 ,


> 小 弟 今 早 在 西 灣 河 搭14遊 河 , 上 車 時 , 聽 到 司 傅 說


> 3340L撞 車 , 而 小 弟 搭3335L往 赤 柱 途 中 , 見 到 一 架


> 佳 牌 工 程 車 , 拖 著3340L沿 大 潭 道 落 斜 。 但 幸 好 右 邊 的


> Banner沒 有 受 損 。





今 日 在 杏 廠






51775-1


Article 11:


回應:

[01|02]





Re: 兩架含硫特低冷馬不見了,


Mr. Car佬 - DA83 (nwfbda83@ctimail3.com) at Sat Apr 1 17:39:59 CST 2000 said:
> 巴 士 狙 擊 手DA1 (alx6@netvigator.com) said:


> 各 位 , 究 竟 新 記 那 兩 架 含 硫 特 低 冷 馬VA41、


> VA54
是 不 是970線 的 字 軌 車 呢 ?


>


> 現 在 已 經 不 見 它 們 的 蹤 影 了 !


> 請 幫 幫 忙 吧 ! 謝 謝 各 位 。


>


> 很 想 見 VA41、54 蹤 影 的DA1>_<





VA54 is parking on the 2nd Chai Wan Depot and it have been refurbrished with Fisrt Group interior





Mr.CarLo DA83



Article 11: (Request 1)

> Kwan (hr8473@drexel.edu) said:


>


> 會 唔 會 又 玩 冇 油 啊 , 上 次 聽 聞 新 巴 已 經 表 演


> 過 一 次 啊 。 唔 知 今 次 又 係 咁?


>


The test has finished.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http:/drive.to/abh



Article 11: (Request 2)

> CMB LF 177 (pangkp@isicmail.com ) said:


> I JUST KNOW WHERE IS VA41.


> NOW IT`S IN WCH DEPOT & PUT OUT THE ZF GEAR BOX.





Why it put down the gear box?


COF or a new gearbox?


IT will be very fast in steep road if it had VOITH 864G






51859-1


Article 12:


回應:

[01|02]





Re: 相片推介﹕波浪紋平治


超奧再現720! (cotquean@netvigator.com) at Sat Apr 1 21:35:11 CST 2000 said:
> Dennis Law (lmcky@netvigator.com) said:


> 柏 斯 很 久 沒 有 出 現 過 路 線 宣 傳 廣 告 巴 士 了 ﹕


>


>


>


> 在 此 鳴 謝Mr. Ian Hammond提 供 由Mr. C.W.Davison拍 攝 的 相 片 。


>


> ------------------------------


>


> HKForum— 時 刻 為 你 帶 來 最 新 消 息 ﹗





香 港 巴 士 公 司 好 應 該 向 外 地 借 鏡 ,


看 ! 連 路 線 宣 傳 的 車 身 顏 色 都 那 麼 鮮 明 活 潑 ,


香 港 那 些 三 截 怪 色(黃/綠 巴)、 鴨 屎 金 真 係 望 塵 莫 及 。





謝 謝 您 連 日 來 的 照 片 。



Article 12: (Request 1)

> 頌 軒 嚴 勵 警 告 ! (a125781@ctimail.com) said:


> 這 兒 是 香 港 巴 士 討 論 區 , 請 不 要 貼 非 本 土 的 巴 士 相 !





警 告 其 他 板 友 應 該 只 有 板 主 或 板 助 才 能 提 出 吧.


雖 然 我 對 外 地 巴 士 興 趣 不 大, 但 我 相 信 討 論 本 地 巴 士 的 同 時,


間 中 加 插 一 些 外 地 巴 士 的 資 料 也 不 過 分 吧.


這 些 資 料/相 片 有 時 還 可 與 本 地 巴 士 比 較 一 下,


不 能 說 完 全 與 香 港 巴 士 無 關.


以 往 這 些 外 地 巴 士 相 片 均 有 一 定 數 量 板 友 支 持,


不 用 如 此 趕 盡 殺 絕.... 凡 事 留 一 線,日 後 好 相 見...





GZ5818/Tonio Tse



Article 12: (Request 2)

這 兒 是 香 港 的 巴 士 討 論 區, 不 是 香 港 巴 士 的 討 論 區


貼 外 國 巴 士 相 亦 不 是 第 一 次


若 閣 下 不 想 自 己 的 眼 界 擴 闊 一 些, 做 一 隻 井 底 之 蛙 的 話, 請 不 要 看 此 文 的 相 片 和 內 容 吧





對 新 板 友 利 用 愚 人 節 作 藉 口 搗 亂, 不 正 確 地 使 用 警 告 字 眼 感 到 心 淡 的


5B 留 字






51854-1


Article 13:


回應:

[01|02|03]





Re: 珍寶SF4(我)的恃別所見some is假的!


LF 241 (lsc99207@lsc.hkcampus.net) at Sat Apr 1 22:12:47 CST 2000 said:
> 珍 寶SF4 (dg2896@netteens.net) said:


> Because today is 愚 人DAY!


> haha





你 緊 係 未 比 人 玩 過 定 啦!


就 算 是 四 月 一 日 犯 規 怎 麼 樣 , 也 不 代 表 你 可 以 在 此 為 所


欲 為 , 重 要 響 到hahahaha大 笑 , 呢 條'人'間 直 卑 劣 不 堪


我 虧 你 重 有 面 響 度 貼 文 , 真 係 攪 到 我 想 爆 粗 鬧 人 , 掟 爛


部computer洩 恨...既 然 你 無 悔 改 之 心...


我 惟 有 退 板 罷 了





為HKBDB作 出 哀 悼





罷 回 無 聊 灌 水 文 章 , 回 復 昔 日 光 輝 盛 世!!!


改 革 本 板 板 政 , 嚴 懲 違 規 板 友!!!





HKBLF板 主--LF241



Article 13: (Request 1)

你 傻 架?


搵D咁 既 野 黎 玩?



Article 13: (Request 2)

愚 人 節 就 可 以 為 所 欲 為 麼?!


那 麼 你 可 否 在 街 上 用 玩 具 槍 指 著 他 人 說 要 打 劫, 嚇 得 他 要 死 時 你 說 今 天 是 愚 人 節?


另 外, 你 似 乎 無 悔 改 之 心, 搗 亂 一 番 後 還 嘻 嘻 哈 哈?!


此 外, 根 據這 篇 文 章, 何 解 你 要 玩 弄 他 人 說 新 巴Centroliner 已 到 港 呢?


請 板 主 明 察!



Article 13: (Request 3}

有 冇 搞 錯 , 犯 左 版 規 仲 夠 膽POST文


希 望 版 主 立 即 將 此 人 停 版





HB916敵 人-攝 車 王AD225-GM6242






51855-1


Article 14:


回應:

[01|02]





Re: 今日見到269D超豪坐滿


KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) at Sat Apr 1 21:42:30 CST 2000 said:
> 欣 盛 的Eric (ericnet1@netvigator.com) said:


> 今 日 我 坐278X往 葵 涌, 在 城 隧 公 路 沙 田 段 見 到 一 架 坐 滿 人 的 超 豪 行269D去 沙 田. (時 間 約 為 1145)


>


> 看 來, 269D已 開 始 深 入 民 心 了.


>


> 欣 盛 的Eric





咁269D快 要 加 班 了,而 家 見 佢 通 常15-17分 就 有 一 班


唔 知 係 咪 錯 覺?



Article 14: (Request 1)

> 68M (cwlam@netteens.net) said:


>


> 其 實 係 上 星 期 開 始269D已 經 常 有 無 位 坐 的 情 形 , 因 此 三 個 月 後 加 密 班 次 的 機 會 係 好 大 。


>


> 已 經 變 為269D常 客 的


> 68M


> AD127/FM5444





Why need to wait 3 months when buses are being


fully packed now?





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 14: (Request 2)

以 九 巴 的 保 守 政 策 , 新 線 通 常 都 係 三 個 月 左 右 才 加 班


( 不 過 時 間 只 係 估 計 , 不 能 作 準 )





已 經 變 為269D常 客 的


68M


AD127/FM5444






51813-1


Article 15:


回應:

[01|02]





Re: 新巴8號今日有冇LV?


Mr. Car佬 - DA83 (nwfbda83@ctimail3.com) at Sat Apr 1 18:52:13 CST 2000 said:
> 江 鴻 彬 (jcg992c16@schoolteam.net) said:


LV24





> 仲 有 冇 其 他 非 空 調 ?


Many MLs





> 唔 該 晒 !





Mr.CarLo DA83



Article 15: (Request 1)

還 有 幾 部DM行 駛 。



Article 15: (Request 2)

> CMB LF 177 (pangkp@isicmail.com ) said:


> MAY BE LV 22/LV 30.





今 日LV22行 過95。





Tony Ng / AP5 / VVVF Inverter / V.DIOA285






51795-1


Article 16:


回應:

[01|02]





Re: 問新巴DA56:


3302L (refchan@netteens.net) at Sat Apr 1 21:26:01 CST 2000 said:
> Alexander-KKW (kkw@netteens.net) said:


> 1. 在 哪 路 線 行 駛?


> 2. 是 否 巳 全 面 翻 新?





架0野 已 經 入0左 兩 次 廠 改 裝


第 一 次 : 改 冷 氣 槽 同 換 連 貫 光 管


第 二 次 : 拆 晒 所 有 雞 翼 窗(即 係 睇 落 好 似DA57-82咁 , 不 過 車 尾 冷 氣 仲 係 四 把 風 扇)


我 影0左 好 多DA56第 二 次 改 裝 後0既 相 , 我 睇0下 有 冇 放 上 網





你 可 以 去呢 度睇0下





3302L



Article 16: (Request 1)

> 1. 在 哪 路 線 行 駛?


> 2. 是 否 巳 全 面 翻 新?





4 or 91 today





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 16: (Request 2)

> bus (wong01@netteens.net) said:


>


> 尚 未 完 全 翻 新,只 是 換0左 空 調 出 風 口





還 有 窗 同 光 管 也 翻 新 了!!





DA88(Kelvin)






51777-1


Article 17:


回應:

[01|02]





Re: 九鐵豪重臨大埔區


72x (tckmailpi@hknet.com) at Sat Apr 1 21:29:58 CST 2000 said:
> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


> 我 分 別o向 星 期 三 同 尋 日(星 期 五)見 到237行K12(緊 係 掛 住 九 鐵logo啦),點 解 呢?


> 輕 鐵 部 好 多 車 唔 駛 用???


>


> P.S:次 次 見 豪 都 係K12!!





星 期 三, 四, 五, 六 都 有 啦!



Article 17: (Request 1)

> GX 7271 (dicksony@netteens.net) said:


>


> No ! it had already run on K17(Wed.) , i have the photo





可 以 貼 出 來 嗎?



Article 17: (Request 2)

u wait wait la ! i will put it on my page later





89x巴 士 網 頁






51862-1


Article 18:


回應:

[01]





Re: Model photo of KMB (G7 & AP18)


超奧再現720! (cotquean@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:07:26 CST 2000 said:
> HongKongBus (hkcreative@hktrade.com) said:


> KMB G7 Model


>


> KMB AP18 Model


>


>


> Photo contrasy : 80M Bus Model shop


>


> HongKongBus


> at friend's home now....





部 雞 就 好 正 , 可 惜 不 可 以 拆 開 幫d位 油 番 條 銀 色 扶 手 ,


或 者 放 人 仔 。 前 軸 好 象 真 , 可 惜 方 向 轉 不 得...


車 頭 上 層 擋 風 玻 璃 的 銀 框 粗 左 少 少 。 但 我 一 定 會 買 。





不 知 何 解 ,AP模 型 總 是 欠 缺 了 一 些 真 車 所 擁 有 的 氣 勢...



Article 18: (Request 1)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 我 亦 有 同 感 , 部 AP 模 型 感 覺 好 似 普 通 舊 冷 馬...


> 可 能 無 左 真 車 果 種 光 澤.


> 我 心 諗 如 果 部 模 型 係 鍍 真 金 既 話 ,應 該 會 有 番 果 種 氣 勢.


>


> GZ5818/Tonio Tse





同 意 ! 現 在 的AP模 型 只 算 是 磨 砂 板 的AP模 型 。






51835-1


Article 19:


回應:

[01|02]





Re: What is the use of SF?


BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) at Sat Apr 1 19:42:07 CST 2000 said:
> SF10 (sfx83306@sfx.hkcampus.net) said:


> Since there are substitutes of route 15, such as 3XXXL. So, what is the use of SF now?





Running routes 3A,88 etc.



Article 19: (Request 1)

Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) said:


> no SF on 3A now





俾 新 入 職 司 機 渣 。



Article 19: (Request 2)

咁 又 唔 係 , 43X/88 班 字 軌 師 傅 好 肯 定 係


全 舊 人 , 連 3A 都 係 。





新 巴 既 新 人 多 數 先 渣 84M , 然 後 渣 冷 馬 線 多 。


我 想 除 了 84 夜 更 之 外 , 現 時 剩 餘 熱 狗 線 應 該


都 是 舊 人 渣 。






51827-1


Article 20:


回應:

[01|02]





Re: 四波M仔一問...


Mr. Car佬 - DA83 (nwfbda83@ctimail3.com) at Sat Apr 1 18:48:00 CST 2000 said:
> BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) said:


> 請 問 邊 駕 係 四 波M仔?係 邊 條 線  掛 牌?


四 波M仔=Turbo M(with Voith D864G 4-speed gearbox)





Mr.CarLo



Article 20: (Request 1)

今 朝 見 到8號 有 架Turbo M


不 過 係 培 正 道 上 山 慢 過 架Coaster少 少......


[[唔 際 呀]]



Article 20: (Request 2)

好 以 行77K.64K.54...載 客 企3人..總 客 量95人.以 前 行51(M24.M30.M45.M46.M53.M61.M63.M64.M71.M72.M74.M76.M77.M81-M88)等


吾 知 是 不 是 這 類 車






51822-1


Article 21:


回應:

[01|02|03]





Re: [大消息]269B/C可能分拆


荔景南 45M (mlchui@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:58:50 CST 2000 said:
> Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) said:


> 今 日 本 來 打 算 去 影1320,1312埋 同682


> 但 係 要TEST,都 係o係 屋 企 溫 書


> 突 然 個friend打 電 話o黎 話 上 我 屋 企...


>


> 上 到o黎 吹 完 水 就 送 人 地 落 樓 啦...


> 無 意 之 中,見 到 張 民 建 聯 通 告,大 字 標 題 寫


>


> 運 輸 署 接 納 意 見


> 考 慮 分 拆269B 269C



>


> 內 容 話269B/C需 求 量 日 增,民 建 聯 提 出 分 拆


> 建 議,得 到 運 輸 署 接 納,正 在 考 慮 其 可 行 性


>


> 本 計 劃 最 快 會 於6月 實 施,通 告 只 提 及269C


> 的 分 拆 計 劃


>


> 天 水 圍 線 將 會 行 經 元 朗 公 路,元 朗 線 則 由 朗


> 屏 開,沿 昔 日68m線 駛 至 元 朗 市


>


> 曾 有 板 友 話68A將 會 取 消,同 時64M,63M會


> 改 道,會 唔 會 係 因 為 呢 個 原 因??


>


> 不 過 本 人 覺 得 以 朗 屏 為 總 站 並 非 最 適 合


> 68M應 回 復5/98的 路 線,而269C應 以 元 朗


> 西 為 總 站


>


> 當 然,如 果 係 真 的 話,可 說 是 運 輸 署 近 年


> 的 傑 作





【 建 議 】 早 上269B/C出 市 區 不 經 元 朗 及 開 辦263B/C





I would like to charify that I have never seen


this notice before making this suggestion.





I don't think 269B will be broken down into two


routes as there will be a similar one in the 6


north TSW routes.





However, I do welcome for the breakdown of 269C.


But I hope this will be '263C' (Hong Fuk) instead


of 268C! Extension of 268C from Yuen Long will


not increase the fare (still $16.5), but the


coverage area is much more larger.





I still don't understand why some boardmate thinks


that moving 68M back to Long Ping is not good.


Just one simple question: how many buses were in


68M when Route 3 opened? And how many buses in 68M


and 264M today? I don't agree that the population


of Long Ping Estate is so large that all passengers


in Yuen Long can't find a seat in 68M!








荔 景 南 45M





PS. Is my suggestion too complicated as nobody gives me comments at all!



Article 21: (Request 1)

> 100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) said:


>


> Well, I have been suggesting to break up both


> 269B/C into 4 routes serving both Tin Shui Wai


> and Yuen Long individually, as the demand definitely


> justifies.


>


> However, many boardmates claimed 'there is not


> enough demand' and 'breaking up the routes means


> reducing the current frequency hence causing


> inconvenient to passengers' etc...





我 都 覺 得 拆 線 後 定 會 減 班 ,


故 此 我 幾 欣 賞 那 些 坐269C於 欖 隧 轉69M/69X/269M


往 天 水 圍 的 盤 友 。


善 用 轉 車 站 嘛!


>


> Now let's see who is correct...(and for those who


> against my idea, please boycott the new routes!)





唔 駛 咁 激ar~~~


正 所 謂 十 畫 都 未 有 一 撇!



Article 21: (Request 2)

I still believe many passengers prefer 'direct' point


to point service with maybe a bit less frequent


service than that of frequent but indirect service.





I think you do know how much time buses on these


routes spend at Yuen Long on their way towards


Kowloon side, right?


>


> 唔 駛 咁 激ar~~~


> 正 所 謂 十 畫 都 未 有 一 撇!





I still believe what I projected will become reality.


Just like use of ADS on 5C!





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 21: (Request 3)

把269B/C分 拆 係 好 事 , 但 千 萬 唔 好 把68M的 總 站 搬 去 朗 屏 , 否 則 又 歷 史 重 演 , 受 苦 的 只 會 係 乘 客 。





已 經 成 為269D常 客 的


68M


AD127/FM5444






51818-1


Article 22:


回應:

[01|02]






Re: 中巴「海怡半島」多問


72x (tckmailpi@hknet.com) at Sat Apr 1 21:20:31 CST 2000 said:
> 查 小 欣 全 面 改 革 (cityflyer@i-cable.com) said:


> 記 得 海 怡 半 島 入 伙 初 期,我 曾 經 乘 搭 過592來 往


> 銅 鑼 灣 至 利 東 村()/海 怡 半 島,當 時 感 覺 非 常


> 特 別 。


> 我 想 問:


> 1.中 巴 是 否 曾 經 用 過 多 種 特 別 色 彩 配 搭 的 地 點


>   牌 布(如 藍 底 白 字 或 字 體 改 變)給 行 走 海 怡 半


>   島 路 線 字 軌 的LA與DA使 用?





有 兩 款 , 黑 底 白 字 & 紅 底 白 字 。





> 2.是 否 每 一 輛 行 走 海 怡 半 島 路 線 字 軌 雙 層 車 都


>   會 貼 上 地 產 橫 額 廣 告?





是 因 為 這 地 產 公 司 在 海 怡 有 分 店 。 試 想 想 , 一 間 在 海 怡 的 地 產 公 司 會 否 在 大 埔 行 走 的 巴 士 上 廣 告 ?





> 3.DC是 否 有 一 疋 綠 底 白 字 的 海 怡 半 島 牌 布(即


>  A20那 款)?原 因 又 何 在?





是 有 的 , 是 因 為 可 能 中 巴 投 到A20之 後 想 做 一 條 來 往 舊 機 場 與 海 怡 的 路 線 。





> 4.590用 過 哪 種 型 號 之 車 輛?通 常 是 否 只 在 繁 忙


>   時 間 才 有 熱 車 或DC服 務?





用 過LA, VA, DA, DC, LF, SF......


通 常 是 。





> 5.592何 時 開 始 不 繞 經 利 東 ?





因 為 覺 得 5 9 2 與 9 6 沒 有 甚 麼 分 別 , 因 此 不 繞 經 利 東





> 6.何 解 運 輸 署 不 准99在 假 日 行 駛?





因 為 服 務 初 期 9 9 線 是 以 兩 味 車 服 務 。





>


> 另 外,本 人 在 此 向3AD170誠 心 道 歉,事 關 昨 天 我


> 患 上 感 冒,頭 腦 未 能 清 醒 所 致;還 有,我 是 對 事 不


> 對 人,如 有 冒 犯,道 歉 萬 分 (還 有,我 只 相 信 我 對 眼)。^_^



Article 22: (Request 1)

> 1.中 巴 是 否 曾 經 用 過 多 種 特 別 色 彩 配 搭 的 地 點


>   牌 布(如 藍 底 白 字 或 字 體 改 變)給 行 走 海 怡 半


>   島 路 線 字 軌 的LA與DA使 用?





沒 有 , 中 巴 只 有 兩 款 顏 色 的 海 怡 半 島 牌 布 ,


就 是 標 準 的 黑 色 和 預 備 給172(海 怡 半 島 至 旺


角 火 車 站 / 長 沙 灣 廣 場 , 即 後 來 的 九 城171)


的 紅 底 牌 布 。 而 兩 者 的 字 款 都 是 粗 黑 體 。





> 2.是 否 每 一 輛 行 走 海 怡 半 島 路 線 字 軌 雙 層 車 都


>   會 貼 上 地 產 橫 額 廣 告?





不 是 , 只 是 因 為 萬 邦 地 產 和 合 和 地 產 兩 間


公 司 在 海 怡 都 有 分 公 司 , 故 特 別 在 大 量 海


怡 線 巴 士 上 賣 廣 告 。





> 3.DC是 否 有 一 疋 綠 底 白 字 的 海 怡 半 島 牌 布(即


>  A20那 款)?原 因 又 何 在?





應 該 沒 有 。





> 4.590用 過 哪 種 型 號 之 車 輛?通 常 是 否 只 在 繁 忙


>   時 間 才 有 熱 車 或DC服 務?





590在 開 線 時 用DC, 之 後 換 了DA和LA, 然 後


到VA投 入 服 務 時 再 加VA。





早 期 在 繁 忙 時 間 有ML或DL特 車 , 後 期 則 有


LV行 走 早 上 的 特 快 班 次 , 全 部 都 是 額 外 加


班 或 打 仗 車 。





> 5.592何 時 開 始 不 繞 經 利 東 村()?





就 在99開 線 之 後 。





> 6.何 解 運 輸 署 不 准99在 假 日 行 駛?





99開 線 時 只 是 一 條 兩 咪 線 , 那 當 然 不 設


假 日 服 務 了 , 跟 運 輸 署 無 關 。



Article 22: (Request 2)

說 真 一 點 , 這 裏 既 然 是 討 論 區 , 討 論 的 當 然 是 事 情 而 不 是 人 物 , 所 以 我 就 算 在 此 提 出 批 評 也 是 對 事 而 不 對 人 的 。 所 以 在 當 我 看 到 你 那 篇 文 章 的 那 一 刻 , 我 就 覺 得 你 有 點 兒 人 身 攻 擊 , 看 罷 了 後 就 有 點 光 火 , 亦 迫 不 得 已 要 寫 聲 明 來 替 自 己 澄 清 。


不 過 你 既 然 對 此 事 作 出 了 解 釋 , 我 亦 在 此 接 受 你 的 道 歉 。 但 是 請 你 下 次 打 文 時 小 心 用 字 , 因 為 有 時 就 是 一 字 之 差 , 你 所 表 達 的 意 思 就 會 完 全 不 同 , 亦 會 惹 人 誤 會 。






51801-1


Article 23:


回應:

[01]





Re: 3320-3321L,3336L-3340L行什麼線?


Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) at Sat Apr 1 17:51:42 CST 2000 said:
> 轉banner的 資 料 是 取 自 本 版 的(HKBDB)的 文 章,


> 至 於 是 真 是 假,與 本 人 無 關 也 不 與 至 置 評,


> 敬 請 注 意!





你 應 該 去 睇 清 楚 先 講


而 唔 係 復 述 一d未 經 証 實o既 消 息


然 後 就 話 唔 關 自 己 事


3340L係轉banner



Article 23: (Request 1)

3320L = scheduled bus of rt. 25


3321L = scheduled bus of rt. 15






51798-1


Article 24:


回應:

[01|02]





新巴 Centroliner 可時起行?


怪物 FP4320(AN5) (ywc98125@ywc.hkcampus.net) at Sat Apr 1 11:54:46 CST 2000 said:
對 不 起 , 是時 不 是時 。





新 巴 的 Neoplan Centroliner 何 時 起 行 ? 和 九 巴 的 Centroliner 可 有 分 別 ?





--怪 物



Article 24: (Request 1)

The first one should arrive this month. The other


39 will arrive from Sep to Dec. (Not sure if this


news is 100% correct or not.)





和 九 巴 的 Centroliner 可 有 分 別 ?


Don't know.



Article 24: (Request 2)

> 超 奧 再 現720! (cotquean@netvigator.com) said:


>


> 新 巴 只 購 入 了30部centroliner喎 、





如 果 油 新 巴 色 , 部 centroliner 會 顯 得 很 怪 呢 !


不 知 道 新 巴 會 否 設 計 新 車 身 顏 色 呢 ?






51792-1


Article 25:


回應:

[01]





Re: 問中巴保留的10輛 LF在哪裡?


輕之鐵人 (chungtm@netteens.net) at Sat Apr 1 22:15:54 CST 2000 said:
> PTC (king@ust.hk) said:


>


> 邊 度 呀?你o係 邊 度 聽 番o黎 呀?


>


> PTC





我 記 得 新 巴 初 接 手 時,到 過 柴 灣 一 行


望 到 柴 廠 頂 有 d 珍 寶 係 度


其 中 一 架 有 珮 夫 人 廣 告 的





其 實 我 都 想 問 好 耐,果 d 車 係 屬 於 誰 的



Article 25: (Request 1)

> 輕 之 鐵 人 (chungtm@netteens.net) said:


>


> 我 記 得 新 巴 初 接 手 時,到 過 柴 灣 一 行


> 望 到 柴 廠 頂 有 d 珍 寶 係 度


> 其 中 一 架 有 珮 夫 人 廣 告 的


>


> 其 實 我 都 想 問 好 耐,果 d 車 係 屬 於 誰 的





From various sources indicated CMB only retained


11 buses and the rest were sold to NWFB, and those


being 1 HK104, 8 CX Darts and 2 VA's.





I 'officially' went to observe the roof of Chai Wan


depot last year and found none of the LF you mentioned.





100/911R/M1/300/917 Wong






51787-1


Article 26:


回應:

[01|02]





Re: ME19去o左邊??


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat Apr 1 14:03:16 CST 2000 said:
> S3BL103 (syleung@glink.net.hk) said:


> As title!





行 70


今 朝 7:07 上 水 開.





GZ5818/Tonio Tse



Article 26: (Request 1)

可 能 去 了 中 修 。 所 以 那 一 向 駕 ME19 的 車 長 現 在 駕 了 S3N。





--怪 物



Article 26: (Request 2)

Route 70!






51783-1


Article 27:


回應:

[01]





Re: 【詢問】AMN操車問題


亞歷山大非官方發言人 (lwcjohn@hkg.com) at Sat Apr 1 10:56:31 CST 2000 said:
> 祖 雲 達 斯 〔 躉 〕 (wongking@ctimail.com) said:


> 請 問 各 板 友 最 近 有 否 見 過 九 巴 的MAN 24.310操 車?


> 如 有, 請 問 在 哪 裡 及 哪 條 路 線?


> Thanks a lot.





有 ! 某 線 司 機 操 晒 啦 , 係U廠 的6.....


未 能 盡 說 , 見 諒








Bory23, FC6037


亞 歷 山 大 非 官 方 發 言 人(石 川 啟 吾)



Article 27: (Request 1)

係 咪6*X呀??係 咪 元 朗 架??





九 巴 超 豪68X






51781-1


Article 28:


回應:

[01|02]





corgi KMB 勝利二型,模型相:


opel (kkm@ctn.net) at Sat Apr 1 09:52:58 CST 2000 said:
有 靚 相 睇,九 巴 勝 利 二 型,模 型:





可  請 勿 下 載,相 片 又 好 友(陣)送:


http://homepage.renren.com/_/go?to=gman



Article 28: (Request 1)

> AL1 (taiwing@ihug.com.au) said:


>


>


> 甘 樣 咪 仲 好 ! !



>


> AL1


已 經 修 正 好 了 !


AL1



Article 28: (Request 2)

睇 唔 到 呀.





PTC






51778-1


Article 29:


回應:

[01]





Re: [剪報]城巴試驗無軌電車


橙色一個巴 (orangebus@i-cable.com) at Sat Apr 1 11:15:52 CST 2000 said:
> VA64 (kc09936@kc.hkcampus.net) said:


> 以 下 消 息 來 自 今 日 蘋 果 日 報:


> 城 巴 試 驗 無 軌 電 車


>


> 以 下 消 息 來 自 今 日 明 報:


> 城 巴 試 驗 無 軌 電 車 系 統








大 家 有 無 發 覺 架 車 個 顏 色 有 更 改....





以 前 黃 色 下 面 的 藍 色 不 見 了 他 經 已 改 為 綠 色,


以 城 記 對'顏 色'的 政 策,大 家 心 中 有 數....





今 日 要 返 工 的


橙 色 一 個 巴



Article 29: (Request 1)

> PTC (king@ust.hk) said:


>


> 城 巴 黃 竹 坑 廠O係 邊 度 呢? 係 咪 即 係 海 廠 呢?


>


> PTC





不 是...黃 竹 坑 廠 咪 係 駕 駛 學 院 旁 的 空 地..


海 廠 係 人o地(海 浪 公 園)個car park,


點 可 以 裝 啊!!





橙 色 一 個 巴






51776-1


Article 30:


回應:

[01]





Re: 尋車: 數輛ML


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Sat Apr 1 07:41:03 CST 2000 said:
> ML33 (terencechan@ctimail3.com) said:


> 尋 以 下 的 M L : 2 3 , 2 9 , 3 2 , 3 3 ,


> 3 8 , 5 5 , 6 2 。


>


You can see them serve Routes 8, 83, 84 and 43X.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http:/drive.to/abh



Article 30: (Request 1)

> 3302L(43X字 軌 王) (refchan@netteens.net) said:


>


> 55--43X


> 32--間 唔 中43X, 而 家 唔 知


> 其 他 全 數 係8


我(ML29)和ML23已 失 蹤 多 月,各 位 如 果 知 道 他 們 線 索 的 人 請 盡 快 通 知 我!






51863-1


Article 31:


回應:

[01]





Re: 九記AA數問


攝車王AD225-GM6242 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) at Sat Apr 1 21:55:58 CST 2000 said:
> GK 2508 (lmc02103@lmc.hkcampus.net) said:


> 請 問 九 記d AA 總 共 有 多 少 款 車 身 ?


1)Caryle(AA1-2)


2)Duple Metsec(AA3-42)


3)Northern Counties(AA43-48)


4)Plaxton(AA49-60)





> 現 在 又 有 多 少 架 ?


全 數60架


AA1而 家 做 流 動 客 務 中 心


AA8做 左 訓 練 車


AA43-48+5架NC車 身DART仔 就 做 皇 崗 穿 梭 巴 士


> 什 麼 是'SLF'??


即 係 低 地 台 版 飛 鏢 , 亦 即AA49-60, 也 即 係 九 巴


第 一 款 低 地 台 巴 士


> 'AA'的 全 名 , 全 寫 是 什 麼 ?


AIR-CONDITIONED DART


> Thank you!!


唔 駛 客 氣


> 新 人GK 2508





HB916敵 人-攝 車 王AD225-GM6242



Article 31: (Request 1)

> 請 問 九 記d AA 總 共 有 多 少 款 車 身 ?





AA1-2 Carlyle


AA3-? Duple


AA48 Northern Countries


易 搭 巴 SLF AA- Plaxton





> 什 麼 是'SLF'??





Super Low Floor 超 低 地 台





> 'AA'的 全 名 , 全 寫 是 什 麼 ?





無 全 寫 掛? 不 過 意 思 應 係 air-conditioned dart





GZ5818/Tonio Tse






51852-1


Article 32:


回應:

[01]





Re: ME19假日都係七點幾由上水開??排o係邊架掛牌後面??


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:17:10 CST 2000 said:
> S3BL103 (syleung@glink.net.hk) said:


> As title!因 為 今 日 落 雨 影 唔 到,諗 住 星 期 二 去 過 佐 碼 捕 佢,順 便 影70S...假 日 會 唔 會 遲D到 佐 碼??佢 平 日 及 假 日 仲 有 冇 其 他 時 間 會o係 佐 碼 出 現??





假 期 可 能 遲 d , 因 為 會 有 冷 馬 字 軌 開 先.


ME19 當 然 仲 有 其 他 時 間 在 佐 碼 , 70 號 大 約 三 個 半 鐘 一 轉.





GZ5818/Tonio Tse



Article 32: (Request 1)

Behind ME3 (DF6700).Everyday at 8:25 a.m.,4:20 p.m. at Jordan Road Ferry Pier!






51846-1


Article 33:


回應:

[01|02]





此話當真?


3AD24 (x1875432@ctimail3.com) at Sat Apr 1 20:18:25 CST 2000 said:
今 朝 我 映70號 的ME19,


俾 後 邊 架373P用 車 頭 燈'殘'


我 初 時 以 為 自 己 阻 住 車 路,


但 其 上 司 機 朝 手 叫 我 過 去 部 車 度..





司 機: 你 有 無 看 網 頁 呀?


昨 天 九 巴 沙 田 廠 有30部MAN,


係 同 城 巴 買 的...有 無 去 映?





我: 我 今 日 先 得 閒 呢.





司 機: 前 邊 部Cheap野 呢 架...





我: 但70就 摺 啦..





司 機: ...我 夠 鐘 開 車 啦.





九 巴 同 城 巴 買MAN? 此 話 當 真?



Article 33: (Request 1)

> 九 巴 同 城 巴 買MAN? 此 話 當 真?


應 該 說 本 來 那 批MAN是 城 巴 訂 購 的 , 但 因 為 運 輸 局 限 制 其 車 輛 數 目 , 結 果 被 迫 撻 訂 。 於 是MAN的 代 理 替 它 們 尋 找 合 適 的 買 家 。 最 後 它 們 由 九 巴 購 入 。 ( 有 錯 請 指 正 )



Article 33: (Request 2)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


>


> 係 幾 點 果 班 373P? 用 什 麼 車?


>


> GZ5818/Tonio Tse





我 肯 定 係 第 一 班,


今 天 為AV32(GE556),276P掛 牌.






51832-1


Article 34:


回應:

[01]





Re: 假如682假日開,必定全滿!


Neoplan N4026 (iteawiv@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:07:23 CST 2000 said:
> 查 小 欣 全 面 改 革 中 (cityflyer@i-cable.com) said:


> 標 題 的 確 有 少 許 誇 張,但 一 點 也 不 足 為 奇 。 雖 然 平 日


> (暫 時 計 算)682的 客 量 與694一 樣 平 平 無 奇,但 據 我 所


> 知,假 日 有 很 多 很 多 人 從 東 區 往 馬 鞍 山;假 如682改 為


> 假 日 全 日 服 務,必 定 有 客 。 不 需 一 個 月 的 試 用 期,只 需


> 要 在 星 期 六 、 日 及 清 明 節 進 行 測 試,會 有 理 想 的 效 果 。


>


> 歡 迎 發 表 意 見 。


Agree!


逢 星 期 六,日,很 多 人 都'拜 見 親 友',所 以 6 9 4 都 時 常 頂 閘,好 生 意 過 平 曰.



Article 34: (Request 1)

星 期 日 連 新 巴2,8都 會 爆 , 而682沿 線 屋 苑 極 多 ,


自 然 星 期 日 都 有 得 做 ! 再 加 上 清 明 將 至.....






51830-1


Article 35:


回應:

[01]





Re: [問] 請問國泰既全車巴士廣告有邊幾款?


3AV50 (kmb3av50@ctimail3.com) at Sat Apr 1 20:18:30 CST 2000 said:
> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> [問] 請 問 國 泰 既 全 車 巴 士 車 身 廣 告 有 邊 幾 款? 可 否 全 部 列 出 呢?


> (龍 運 巴 士 同 城 巴 機 場 快 線)





你 想 知 係 新 出 個d,定 係 一 直 以 來 既 款 呀?





3AV50



Article 35: (Request 1)

冇 錯, 就 是 全 部 都 係 最 新 個 幾 款 國 泰 廣 告, 不 是 舊 款 廣 告, 因 為 我 發 覺 好 似 好 多 國 泰 廣 告 全 身 廣 告 巴 士 都 影 唔 晒!!! THX!!!






51826-1


Article 36:


回應:

[01]





Re: 九碼今日D巴士好Beautiful!


鍾意睇張美妮的古競豪 (fatku@school.net.hk) at Sat Apr 1 18:46:58 CST 2000 said:
> BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) said:


> 今 日 九 碼 有AS2行6C, 加 上M63(Turbo)行45, 簡 直 係 錦 上 添 花!而M63 乳 豬 盤 內 70號 乳 豬 紙 已 被 反 轉!加 上 經 常 行45, 請 問 佢 有 冇 機 會 做45 掛 牌 呢?





未 必, 此 車 應 該 不 日 返 回70.


70的 掛 牌 車 又 真 是 的, 經 常''四 圍 走''!





古 競 豪--


情 牽 本 板 兩 週 年



Article 36: (Request 1)

有 機 會, 70 號 遲 d cut 車.





GZ5818/Tonio Tse






51824-1


Article 37:


回應:

[01]





Re: 澄清


查小欣全面改革 (cityflyer@i-cable.com) at Sat Apr 1 18:45:48 CST 2000 said:
> AC (kychan@start3.com) said:


> 澄 清


>


> 轉banner的 資 料 是 取 自 本 版 的(HKBDB)的 文 章,


> 至 於 是 真 是 假,與 本 人 無 關 也 不 與 至 置 評,


> 敬 請 注 意!





如 我 的 言 語 對 各 下 構 成 不 便,我 只 好 說 聲 對 不 起 。



Article 37: (Request 1)

你 應 該 去 睇 清 楚 先 講


而 唔 係 復 述 一d未 經 証 實o既 消 息


然 後 就 話 唔 關 自 己 事


3340L係轉banner






51819-1


Article 38:


回應:

[01|02]





Re: `SM 出品SF模型己有得買


NWFB4001 (oxball@netteens.net) at Sat Apr 1 18:19:58 CST 2000 said:
> opel (kkm@ctn.net) said:


> C`SM 出 品SF模 型 己 有 得 買:$260 (正)





請 問 那 裡 賣$260?


Thanks!





NWFB4001



Article 38: (Request 1)

灣 仔X輝 有 得 賣 , 質 素 與CXM早 前 推 出 的LV,DS一 樣.....


正 到 痺(純 屬 講 笑)


引 擎'走 光'底 部 外 露 , 車 頭 扁 乎 , 看 似 膠 質 。


初 初 我 以 為CXM做 的SF會 較AXC好 , 今 日 我 回 心 轉 意 。


(以 上 純 屬 個 人 意 見)



Article 38: (Request 2)

C`XM MODEL ALWAYS NOT VERY GOOD.


SUCH AS THEDS 19,LV 18,ALSO THE G






51823-1


Article 39:


回應:

[01]





Re: 為何DC1車尾用LM牌布


巴士佬 (ml27da12@netteens.net) at Sat Apr 1 18:18:32 CST 2000 said:
> Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) said:


> 為 何DC1車 尾 用LM牌 布





DC1仔 個 側 牌 同 尾 牌 係 唔 同SIZE架...要LM牌 布 先o岩size呀



Article 39: (Request 1)

點 解 會 咁??


仲 有 個 尾 牌 係 低d,又 點 解 會 咁??






51817-1


Article 40:


回應:

[01]





Re: 新巴1119今日所見


Edward Hong (edhong@netvigator.com) at Sat Apr 1 19:39:02 CST 2000 said:
> N.W.F.B.VA14 (adwel272@hkstar.com) said:


> 本 人 今 早 在 灣 仔 見 到 部 新 巴1119(路 線:104)油 上 了SONY


> 廣 告,即1103那 一 部,各 位 又 有 得 影 了.





影 鬼 影 馬 , 今 日 坐 車 見 到 車 頂 「 塊 」 廣 告 貼 紙 唔


見 左 , 露 返 新 巴 色 啦 >_<



Article 40: (Request 1)

我 今 日 都 見 到 個 廣 告 右 邊 車 頂 成 塊 冇 左 ,


唔 知 左 邊 車 頂 係 咪 都 係 冇 左 塊 呢?


希 望 新 巴 會 搞 番 好la。






51815-1


Article 41:


回應:

[01]





Re: 今日K12都冇九鐵豪


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat Apr 1 16:03:55 CST 2000 said:
> Agassi (flk76018@flk.hkcampus.net) said:


> 如 題.


>


> 標 題 錯 了,有 至o岩...





K12 今 日 當 然 有 紅 富 豪 至o岩, 我 今 日 考 完 英 文 親 眼 見


部 237 行 K12 兼 坐 滿 人.


今 日 K 巴 多 左 好 人 搭 ,


尤 以 K17 為 甚 , 因 附 近 有 多 間 中 學 做 試 場 ,


今 日 12:00 考 完 諗 住 搭 K17 轉 火 車 返 屋 企,


點 知 勁 多 人, 第 二 班 車 先 上 得 到.





GZ5818/Tonio Tse 



Article 41: (Request 1)

我 也 是 考 完 試 見 到..






51810-1


Article 42:


回應:

[01]





Re: Use low gear to slow down speed


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:10:44 CST 2000 said:
> siukwan (jcheung@lehman.com) said:


> Almost all HK bus are using auto gearbox


> except LF,SF,Isusu(NLB),Super Dart and other else....


> So,


> if they want to slow down the speed(front car slow down speed)


> the driver will shift the gear speed as 4 to 1


> what will the bus be?


> slow down?hurt engine?





I think if any bus driver shifts the gear from 4th


to 1st, the engine would likely to blow with over


the limit rpm.





The best way would be to downshift from 4th to 3rd


and then 2nd and finally 1st.





You should understand this if you've a driver's license.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 42: (Request 1)

'Modern' buses with automatic gearboxes generally have a built-in retarder to aid the slowing down process. I must say that I prefer driving buses with manual gearbox (with a clutch) but have driven those with automatic boxes for years, now - especially most of the buses built at Falkirk.






51800-1


Article 43:


回應:

[01]





Re: 什麼巴士最好坐(又平又舒服)?


BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) at Sat Apr 1 12:18:38 CST 2000 said:
> 珍 寶SF4 (dg2896@netteens.net) said:


> 如 題!


> 我 話 是S3BL174,Because無 空 調money,可 坐 空 調 巴 士seat!





BENZ!DART!FALCON!...



Article 43: (Request 1)

城 記10號






51796-1


Article 44:


回應:

[01]





Re: 徵求新巴1010及3008到總站時間


丁蟹 VA55 (rleekl@ctimail.com) at Sat Apr 1 12:11:09 CST 2000 said:
> 235M (rickywk@start3.com) said:


> 諗 住 聽 日 或 下 星 期 去 影,多 謝 各 位 相 告!


> 謝 謝!


>


> 235M





1010 - 新 巴111五 車


港 澳 日 間 開 出 時 間(大 約): 06:43, 08:43, 10:43,


12:43, 14:43, 16:43, 18:43


坪 石 日 間 開 出 時 間(大 約): 07:43, 09:43, 11:43,


13:43, 15:43, 17:43





3008 - 新 巴112十 四 車(注 意, 呢 排 呢 架 車 常 做13-17車


是 但 一 個 位)





北 角 日 間 開 出 時 間(大 約): 朝 早 唔 行 一 轉, 09:50,


12:00, 14:10, 16:20, 18:30


蘇 屋 日 間 開 出 時 間(大 約): 朝 早 唔 行 一 轉, 10:55,


13:05, 15:15, 17:25



Article 44: (Request 1)

唔 該 唒!





235M






51789-1


Article 45:


回應:

[01|02]





【評分】美孚相片分享,請評分...


S3BL103 (syleung@glink.net.hk) at Sat Apr 1 11:14:55 CST 2000 said:
小 弟 首 次post相 , 請 比 少 少 意 見....




















67X巴 士 總 站



Article 45: (Request 1)

個 contrast 校 得 太 大, 以 致 顏 色 走 了 樣





>>>> 今 日 係 N171 誕 生 3 周 年 <<<<



Article 45: (Request 2)

非 常 清 晰 , 不 過 好 大 好 多 條 鋸 齒 邊 。





88 分 啦 。






51780-1


Article 46:


回應:

[00]





Re: 今日SF是不是退役


AC (kychan@start3.com) at Sat Apr 1 17:22:11 CST 2000 said:
> 珍 寶SF4 (dg2896@netteens.net) said:


> 今 日 新 巴NEOPLAN CENTOILINER12M起 行,SF會 不 會 退 役?





NO!





今 日 我 於95A and 43X也 見SF






51868-1


Article 47:


回應:

[01]





Re: 嶼巴蛋撻永不再出現在機場


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:25:28 CST 2000 said:
> AV91,GL1612 (billyy@netteens.net) said:


> 今 日 去 機 場 專 登 坐 下 歐 洲 車,一 去 到 就 有 平 治,梗 係 上 車la


> 不 久 後 面o個 班ISUZU都 返 到,個 司 機 走 左 上 黎,講:'今 日 手 查


> 呢 部O野AR?'


>


> 下 刪 幾 百 字...


>


> 之 後,佢 講:'阿XX去O左 操 低 地 台 車,操'大 佛'線...'


> 我 諗..究 竟 係 唔 係DART呢?


>


> 終 於 入 到 梅 窩,見 到 一 部DART,真 係 行2號!而 且 有 兩 部 之 多!


> 唔 知 佢 地 會 唔 會 變 成 常 規 班 次?





Could be, since in December last year I was told


by staff of the bus company two of the three Darts


were out of service for quite a while waiting to


be repaired.


>


> 今 日 見 到 架ISUZU用B7R 隻 車 身 而 好SURPRICE既 人





Those are Isuzu JALMT132 with 'Asia' body and


they have been around since December last year as


well.





BTW, what did you mean by 'surprice'?





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 47: (Request 1)

希 望 佢 地 能 夠 健 健 康 康 咁 活 下 去


因 為 我 今 日 坐 個 部BENZ D聲 好 沙


>


> Those are Isuzu JALMT132 with 'Asia' body and


> they have been around since December last year as


> well.


>


> BTW, what did you mean by 'surprice'?





sorry,it is surprise


因 為 我 冇 見 過 佢,佢 係 唔 係 成 個 嶼 記 得 佢 有 呢 一 個 車 身?





而 呢 一 部 車 係 唔 係 因 為A35唔 用DART而 買 既 呢?





今 日 見 到 架 舊ISUZU居 然 貼 住 環 保 引 擎 但 係D黑 煙 勁 到...乜 咁






51867-1


Article 48:


回應:

[00]





Re: A question about Turo M...


BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) at Sat Apr 1 22:09:56 CST 2000 said:
> BENZ 20 (ywc67429@ywc.hkcampus.net) said:


> Due to the aim of safety, the maximum standing capacity of Turbo M is 3 persons.But everytime when I get onto Turbo M, I can see more than 3 people standing!!! Then, is this safety measure still useful?





Sorry! The topic should be Turbo M instead of Turo M! Sorry!






51866-1


Article 49:


回應:

[00]





Re: ATR1 just lost its red stripe!


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:01:16 CST 2000 said:
> 100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) said:


> Today I went to my warehouse at Kowloon Bay and 'officially'


> observed the roof of K depot.


>


> An ATR displayed 1A went straight ahead and I noticed


> the bus was painted with an overall advertisement.


> (something like a wedding studio)


>


> Then I got to see the license plate from the rear,


> which got relocated to the upper right like most


> other ALX ATR's, I saw the number '2127'.


>


> Hey! That must be ATR1 wor! Then I also was able


> to observe the nearside of the bus and found the


> 'forward' exit door, hence further proving my


> observation being correct.


>


> So ATR1 just lost its famous red stripe and HN2195 is


> the only one around...


>


> 100/911R/M1/300/917 Wong





今 日 去 大 埔 考 試 , 見 到 HN2195 , 左 面 未 有 廣 告 , 又 無 LOGO ,


感 覺 怪 怪 地.





GZ5818/Tonio Tse






51860-1


Article 50:


回應:

[00]





Re: 「新巴43改路後會否加客量」投票結果


超奧再現720! (cotquean@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:28:52 CST 2000 said:
> 3302L(43常 客) (refchan@netteens.net) said:


> 總 人 數 :95(100%)


> 否 :50(52.6%)


> 會 :34(35.7%)


> 非 繁 忙 時 間 會 :4(4.2%)


> 繁 忙 時 間 會 :2(2.1%)


> 上 午 會 :2(2.1%)


> 下 午 會 :2(2.1%)


> 不 知 道 :1(1%)


>


> 結 論 : 新 巴43今 次 改 路 等 於 「 送43去 死 」 因 為 唔 單 止 冇0左 半 山 班 客 , 而 且 競 爭 力 完 全 不 及90B(往 金 鐘)和4(往 華 富 村<華 貴 村 居 民 可 在 華 富 村 乘 電 梯 落 華 貴 村>)


>


> 3302L報 導





綠 小53玩 完 , 新 巴 唔 怕 無 生 意 。


43平 日 班 次 超 疏 人 客 少 ,


40M平 時 又 大 把 位 ,


仲 有 綠 小22去 堅 道 ,


當 益 城 巴 綠 小 吧 。


不 過 新 巴 必 須 加 強 區 內 宣 傳 , 吸 引 乘 客....


我 對 今 次 重 組 有 信 心 。





2000年4月 , 迎 接 新 巴CENTROLINER!






51844-1


Article 51:


回應:

[00]





Re: 九巴新廣告邊度有AMN???


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat Apr 1 21:50:17 CST 2000 said:
> Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) said:


> 九 巴 新 廣 告 邊 度 有AMN???





廣 告 有 一 個 鏡 頭 影 城 門 河 橋 上(去 吐 露 港 公 路 果 條),


正 有 一 量 類 似 金 man 的 物 體 駛 過.





GZ5818/Tonio Tse






51845-1


Article 52:


回應:

[00]





Re: Where can i download nfs buses?


LV83 CM2681 (lv83@optusnet.com.au) at Sat Apr 1 20:33:34 CST 2000 said:
> bstc (tonyandtommy@ctimail3.com) said:


> Please tell me,please.


At:


http://home4u.hongkong.com/entertainment/games/nfsbus/






51843-1


Article 53:


回應:

[00]





Re: will rt.314 serve us on 4/4??


3AD170 (busy@netvigator.com) at Sat Apr 1 20:11:53 CST 2000 said:
> Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) said:


> will rt.314 serve us on 4/4??


>


> 一 轉 需 時 幾 耐??


好 像 是70分 鐘 。 ( 有 錯 請 指 正 )






51840-1


Article 54:


回應:

[00]





Re: 傑B仔幸運的牛河所見所聞+幾問?


AV102 GL3694 (terrychf@i-cable.com) at Sat Apr 1 21:54:13 CST 2000 said:
> 傑B仔 愛 上ATR1 (atr1.ryan@i-cable.com) said:


> 今 日,本 人 去 了 沙 田 廣 源 村,聽 了 一 對 父 子 說 話,他 們 看 到


> 281A用AV,兒 子 說 不 上 這 架 巴 士,因 為 後 面 有 一 部 他 說 耍 坐 金 巴,父 親 唯 有 等 下 一 班 車 啦.接 著,我 去 了 沙 田 圍 影 巴 士.


> 一 到 步,即 見 梁 詠 琪IVE巴 士 行89B,而 且 也 看 到 很 多 訓 練 巴 士. 有4架 都 普3N.2架3BL,3N1,3N3,一 架 鴨 究 竟 有 何 時 發 生?最 後 坐89B和23回 家.


>


> 1.現 在 有 幾 多 訓 練 鴨?


> 2.23現 在 用 很 多11米 車,是 否 準 備 用11米 車 做 宇 軌?


> 3.今 日 見 到 很 多 訓 練 巴 算 不 算 好 運?





沙 廠 係 專 門 訓 練 車 長, 所 以 在 沙 田 見 到 多 訓 練 巴 好 平 常,而 且 好 似 通 常 都 停 在 沙 田 圍.






51839-1


Article 55:


回應:

[01]





九巴有全車身麡廣告甩了和新廣告


紅磡之友(DE6127) (wong01@netteens.net) at Sat Apr 1 19:47:59 CST 2000 said:
AD287 HA9566甩 了 煤 氣 煮 食 廣 告





HE7652(3AV)上 了 博 世 廣 告


同905(AD)一 樣





S3BL(EH9302)66M掛 牌


上 了 苗X行X廣 告



Article 55: (Request 1)

> Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) said:


>


> does it belong to U depot?


> if so, the ad. have appeared on this bus for at least 2 weeks





應 該 係 俾 左 U 廠 68x 做 掛 牌 車,


替 左 超 豪 個 位.





GZ5818/Tonio Tse






51837-1


Article 56:


回應:

[01]





Re: 今日95號派什麼LV


3302L (refchan@netteens.net) at Sat Apr 1 21:19:30 CST 2000 said:
> 紅 磡 之 友(DE6127) (wong01@netteens.net) said:


> 今 日 新 巴95號 派 什 麼 編 號LV





爆 冷 出LV29



Article 56: (Request 1)

還 有 大 量DM, 事 關 好 多LV都 走 了 過 去 柴 灣 那 處 。





Tony Ng / AP5 / VVVF Inverter / V.DIOA285






51828-1


Article 57:


回應:

[00]





Re: 新巴LM的顏色


G542 AV220 (taiwing@ihug.com.au) at Sat Apr 1 19:21:56 CST 2000 said:
> NWFB4001 (oxball@netteens.net) said:


> 今 日 經 過 新 巴 黃 廠, 見 到 二 樓 有 部LM上 左 紅 黃 相 間 的Firstgroup顏 色, 而 不 是Gake!兄 早 前 那 張 巴 士 畫 中


> 的 新Firstgroup顏 色, 點 解?


> Thanks!


>


> NWFB4001


除 了First Leicaster的Optare Excel外 ,


First Group只 會 將 新 買 的 新 車 才 油 上 紫 色 白 色 的


標 準 色 彩 。


無 可 否 定 , 與 新 加 坡 的 熱 狗 富 豪 一 樣 , 加 入First Group


其 下 的PMT車 隊 的 。





93K掛 牌 老


G542 AV220






51825-1


Article 58:


回應:

[00]





Re: \\我架S3BL416去o左邊?//


攝車王AD225-GM6242 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) at Sat Apr 1 17:58:31 CST 2000 said:
> S3BL416 (maircthienxx@ctimail3.com) said:


> 我 架S3BL416去o左 邊?





今 日 行80K, 甩 左 廣 告 啦


而72A掛 牌S3BL121亦 都 甩 左 同 一 個 廣 告






51811-1


Article 59:


回應:

[00]





Re: 急問今日城巴RT.260派車


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Sat Apr 1 16:02:37 CST 2000 said:
> 特 急 的S3N354/GA2387 (sfs00018@sfs.hkcampus.net ) said:


> 如 題!謝 謝 大 家!特 急!


>


> 特 急 的S3N354/GA2387





7XX





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






51809-1


Article 60:


回應:

[00]





Re: 點去油塘車場?


車尾有廣告既T246 (pangkp@powerup.com.au) at Sat Apr 1 13:09:43 CST 2000 said:
> 珍 寶SF4 (dg2896@netteens.net) said:


> 如 題!thx!


油 塘 車 場?冇 廢 巴 士 了.





車 尾 有 廣 告 既T246






51807-1


Article 61:


回應:

[00]





Re: 點去小酉灣車場?


Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) at Sat Apr 1 12:49:37 CST 2000 said:
take the routes which go to Siu Sai Wan


get off in the SIU SAi WAN Terminus


go along Harmony Rd


and u will see a bus Park at the junction of Rd






51804-1


Article 62:


回應:

[00]





Re: 請問1409是甚麼廣告?


bus (wong01@netteens.net) at Sat Apr 1 12:37:21 CST 2000 said:
> 港 島 西 人Raymond (kwan113@netteens.net) said:


> 請 問1409是 甚 麼 廣 告 ?


>


> Thank You !


>


> 港 島 西 人Raymond HKWP


> 親 愛 的 港 島 西 人 , 給 親 愛 的 您 。


> 愛 上 港 島 西 人 吧 !






1409 is Brother Fax machine advertisement






51802-1


Article 63:


回應:

[00]





Re: AV 203已轉荔廠及應該成為235M掛牌


智賢法師 (n960@netvigator.com) at Sat Apr 1 16:11:13 CST 2000 said:
> 235M (rickywk@start3.com) said:


> 見 到 此 車 有235M路 線 資 料 紙 於 車 廂 內.





其 實 我 覺 得,司 機 將 路 線 資 料 紙 放 入 車 廂 內 只 是ISO要 做


的 事,即 是 好 似 車 長 要 插 名 牌 一 樣,紙 仔 可 以 換 的,可 能 第 二 日 部 車 去 左235都 唔 定





好 似N122,站 長 會 在 該 車 到 達 美 孚 站 時 換 紙 仔 的,N122沒 有 掛 牌 車 的





熟 識 九 巴 車 務 運 作 的


智 賢 法 師 啟






51779-1


Article 64:


回應:

[00]





告別!43在半山的日子及投票


3302L (refchan@netteens.net) at Sat Apr 1 09:06:26 CST 2000 said:
今 日 係43行 半 山0既 最 後 一 日


如 果 要 坐0既 話 就 趁 今 日 坐 喇 !


如 果 唔 係 以 後 都 冇 機 會 再 坐 到43去 半 山 喇 !





改 詞 歌 :


如 何 面 對 , 四 十 三 在 半 山 的 日 子


現 在 他 說 改 道 行 , 才 明 白 它 在 半 山 的 意 思


從 來 也 多 人 乘 坐 , 尤 其 置 富 及 田 灣


有 你 有 我 有 情 以 後 都 冇~用


當 天 一 起 不 自 知 , 分 開 方 知 你 的 重 要 性


有 你 有 我 有 情 坐 慣 好 難 改 變


不 可 猜 測 只 有 希 望 , 曾 一 起 前 進 的 日 子


現 在 剩 孤 單 隻 影 , 今 只 得 千 億 傷 心 的 日 子





仲 有 , 關 於 「43改 路 後 會 否 加 客 量 」 的 投 票 今 日 截 止


請 踴 躍 投 票


投 票 站(開 埋 今 日)





唔 捨 得43在 半 山 的 日 子 , 今 日 會 坐0950班 車0既3302L!_!(想 喊 !)






51786-1


Article 65:


回應:

[00]





Re: 3340L crashed!!


GP7100 (kyd71633@kyd.hkcampus.net) at Sat Apr 1 18:48:28 CST 2000 said:
> GW8272 (k16111984@hknet.com) said:


> GP7100 phone me :


> 3340L today in 14


> He want to take photo for 3340L , but driver said it was crashed.


> A truck crashed into it the left front of it


> was destroy , little serious . Driver is injured.





Sorry~!可 能 我 一 時 囗 快 講 錯 左 , 是 右 邊 車 頭 受 損~!






51784-1


Article 66:


回應:

[00]





Re: One Serious Problem of HKBDB


欣盛的Eric (ericnet1@netvigator.com) at Sat Apr 1 10:10:15 CST 2000 said:
> Chak Fai (chakfkwan@aol.com) said:


> I had already read the board rule of HKBDB.


> However, I had found out a rule says, no one shall


> or in any form to provide any secret of a certain bus company. Recently, I found some person who has some sort of 'resources giving person' who will give secret information to certain boardmates, then, they will post it here. If they do that, they will get some sort of benefit from a certain bus company. Those people are found worldwide, no matter the South or the North, there is someone who will post certain kind of info here, which is violating the board rule! As an employee of a certain franchised bus company in Hong Kong, I do think those people are addecting the operation of a bus company, and the good relationship amongest bus companies, as well as other braodmates, and fellow passengers.


> I wish the broadmaster would forfeit those people's account and/or report to certain bus company or even any TV channel for a better solution for the bus enthusaist world.


>


> Sincerely yours,


> Chak Fai





According to OFTA Regulations to ISPs, such practice of improper behaviour on the Web must be reported to ISP and anyone doing this practice may lead to his ISP account being terminated.





欣 盛 的Eric





51872-1



Article 67:


回應:

[00]





關於模型的疑問


csm大戰abc搞串晒個模型party (w9269@hkstar.com) at Sat Apr 1 22:33:33 CST 2000 said:
為 何 龍 運 唔 出 機 場 版 亞 躉 模 型???仲 想 問 有 冇 機 會 出 埋 城 記 的 機 場 版 亞 躉???






51871-1


Article 68:


回應:

[00]





NFS巴士網址一問


HJ2127 ATR(1) (petehung@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:27:48 CST 2000 said:
請 問 邊 度 有 得DOWNLOAD NFS巴 士???






51870-1


Article 69:


回應:

[00]





請問


吳頌軒 (a125781@ctimail.com) at Sat Apr 1 22:17:52 CST 2000 said:
請 問 新 巴595,590a,m590 字 軌 車 和 攝 車






51865-1


Article 70:


回應:

[00]





[消息]73K 削班但延長服務


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat Apr 1 21:59:09 CST 2000 said:
由 2000 年 4 月 4 日(好 似 係 呢 日)起,





73K 延 長 服 務 及 調 整 班 次.





原 每 日: 12-18 分 , 改 後: 平 日 12-26 分 , 假 日 12-18 分





而 服 務 時 間 去 到 夜 晚 十 點 幾.(原 本 至 到 九 點 幾)





唔 知 73K 係 咪 會 CUT 車 呢?





GZ5818/Tonio Tse






51864-1


Article 71:


回應:

[00]





概念圖-LM的正確First Group車身色彩


G542 AV220 (taiwing@ihug.com.au) at Sat Apr 1 21:57:41 CST 2000 said:
早 排 已 經 有 板 友 貼 過 用 電 腦 及 人 手 畫 的First Group的


標 準 車 身 色 彩 , 但 系 我 睇 翻Buses Focus( 講First Group)


個 期 , 這 款 車 身 色 彩 只 會 在 低 地 台 單 層 巴 士 , 及 由First


Group新 購 買 的 雙 層 巴 士 上 出 現 的 。 今 日 有 有 板 友 話 系


黃 廠 見 到D LM油 左 黃 色 同 紅 色 既 車 身 色 彩 , 無 可 否 認 ,


LM將 會 是First Group其 下 的PMT車 隊 , 無 巧 不 成 話 ,


該 車 已 經 接 收 了 一 部 從 新 加 坡 來 的 熱 狗 富 豪 , 應 成 兩


款 來 自 東 南 亞 的 熱 狗 奧 黏 在 同 一 車 隊 出 現 。


今 夜 , 我 將 獎 門 人 兄 既First Group標 準 車 身 色 彩 的LM,


依 照Buses雜 志 的PMT前 新 加 坡 熱 狗 富 豪 的 照 片 , 改 頭


換 面 , 成 了 以 下 的 樣 子 ﹕





唔 知 道 大 家 覺 得 部 車 點 呢 ? ?


我 覺 得 車 尾 有 點 似 九 龍 公 司 的 兔 年 巴 士 。


鳴 謝 獎 門 人 兄 提 供LM的 藍 圖 。











93K掛 牌 老


G542 AV220






51861-1


Article 72:


回應:

[00]





問題數則(巴士網頁) urgent


一個網頁初哥 (kon@ismart.net) at Sat Apr 1 21:38:20 CST 2000 said:
各 位!!您 好,近 排Cyber熱,本 人 想 個 巴 士 網 頁,但 買 了 隻Frontpage 2000 碟(老 翻),有 數 則 問 題:





1.Frontpage 2000 可 否 做 動 畫?





2.[唔 知 問 唔 問 得]本 人 買 了 之 後,發 覺 個setup密 碼,點 知 少 了 最 後2個 位,可 否 寫 俾 小 弟?





3.今 有 冇 提 供 整 討 論 區 的 方 法?





小 弟 萬2分 感 激 各 位 的 回 答


Thank you!! Thank you!!






51858-1


Article 73:


回應:

[00]





Re: 金MAN去水問題


HA9560 (yatcyiu@netvigator.com) at Sat Apr 1 23:01:26 CST 2000 said:
> S3M253 (jowett@infinite.com.hk) said:


> 金MAN是 否 像 城 記 的 車 一 樣 是 沒 有 去 水 位 的?


上 層 就 一 定 冇 ,下 層 就 口 吾 知 .


請 各 位 板 友 接 力 .





HA9560






51857-1


Article 74:


回應:

[00]





Re: 新巴2M派車一問.


喜歡ats在穗禾苑 (busstop@i-cable.com) at Sat Apr 1 21:37:10 CST 2000 said:
> LV83 CM2681 (lv83@optusnet.com.au) said:


> 如 題,想 知 近 日 新 巴2M派 車,有 冇SF10?如 冇,SF10在 哪 裏?


> 唔 該 各 位!!


>


> LV83.





SF10在88






51863-1


Article 75:


回應:

[00]





徵相:ML29


ML29 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) at Sat Apr 1 20:55:13 CST 2000 said:
小 弟 現 徵 求 我(ML29)的 相 片,我 想 要 新 巴 時 代 的,中 巴 時 代(中 巴 色)和 中 巴 時 代(PODIA廣 告)的 相 片!






51851-1


Article 76:


回應:

[00]





哪些城巴上了賭波公司BANNER?


ML29 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) at Sat Apr 1 20:53:03 CST 2000 said:
AS TITLE, THANK YOU!






51850-1


Article 77:


回應:

[00]





[每週牆紙]九巴仔


SillyBus (m1@jsas.org.hk) at Sat Apr 1 20:50:24 CST 2000 said:
Bus Square每 週 大 相: 九 巴 仔S3BL85






51849-1


Article 78:


回應:

[00]





另類'雞車'


ML29 (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) at Sat Apr 1 20:47:07 CST 2000 said:
'雞 車'這 個 名 稱 的 來 源 是 因 為 勝 利 二 型 巴 士 在 行 駛 時 車 頭 會 不 停'上,落,上,落'般 移 動.不 知 大 家 有 沒 有 發 現,不 少 豐 田COASTER小 巴 在 行 駛 時 車 頭 都 會 像 勝 利 二 型 般 移 動 呢?那 麼,豐 田COASTER小 巴 又 可 否 稱 作'雞 車'呢?






51847-1


Article 79:


回應:

[00]





徵相:S3BL389,EH9302'苗圃行動'廣告!


S3BL444,FV682 (50200190@plink.cityu.edu.hk) at Sat Apr 1 20:20:38 CST 2000 said:
一 直 行 開66M 0既EH9302 近 日 上 了 個 苗 圃 行 動0既 新 廣 告,


借 問 各 路 英 雄 有 冇 第 二 架 同 款 廣 告 巴?


你0地 又 有 冇 佢0既 相?





S3BL444,FV682


ICQ#60679070






51841-1


Article 80:


回應:

[00]





[廣告]每週大相: 有九巴標誌和九鐵十週年廣告的 #222


Eric Chan (ericbus@ctimail3.com) at Sat Apr 1 19:54:25 CST 2000 said:
香 港 巴 士 相 片 網 每 週 大 相 為 有 九 巴 標 誌 和 九 鐵 十 週 年 廣 告 的 #222


歡 迎 參 觀






51838-1


Article 81:


回應:

[00]





Re: [路線通告] 86C 調整班次


Blur (kwchung@chevalier.net) at Sat Apr 1 22:50:55 CST 2000 said:
> Edward Hong (edhong@netvigator.com) said:


> 其 實 張 通 告 貼 左 好 鬼 耐 , 今 日 先 細 看 …


>


> 路 線 86C 由 四 月 一 日 起 調 整 班 次


> 星 期 一 至 六 8-20mins


> 星 期 日 及 公 眾 假 期 11(12)-20mins


>


> 但 係 唔 知 點 解 剩 係 得 錦 英 苑 先 有 …





不 是 呀!


馬 市 巴 士 站 都 有 呀.


請 問 現 在 是 加 了 班 還 是 減 了?






51831-1


Article 82:


回應:

[00]





巴士德新巴88網頁:除「88網頁大相」外,其他部分暫停更新


新巴88線常客兼站長 (kintak@netteens.net) at Sat Apr 1 19:29:18 CST 2000 said:
由 於 有 指 新 巴 於 五 月 取 消 其88線 , 本 網 從 今 日 起 除 「88網 頁 大 相 」 外 , 其 他 部 分 暫 停 更 新 , 以 便 掃 瞄 巴 士 相 片 , 重 新 加 入 適 認 。 不 便 之 處 , 請 諒 !






51829-1


Article 83:


回應:

[00]





巴士免稅油問題


公安 (joelty@ismart.net) at Sat Apr 1 19:26:15 CST 2000 said:



之 前 有 人 話 巴 士 的 免 稅 油=紅 油


理 由 是 只 有 紅 油 是 免 稅 油


原 文





但 我 在香 港 海 關 應 課 品 網 頁


見 到 所 謂 免 稅 油 其 實 是 先 繳 稅, 然 後 退 稅 的





以 下 內 容 是 節 錄 自 海 關 網 頁


2.如 經 證 明 並 使 關 長 信 納 已 根 據 第 1(b) 段 繳 稅 的 輕 質 柴 油 , 已 供 根


據 《 公 共 巴 士 服 務 條 例 》 (第 230 章) 第 5 條 獲 批 予 專 營 權 的 專 營 公 司


所 經 營 的 道 路 車 輛 使 用 , 以 維 持 該 條 例 第 2 條 界 定 的 指 明 路 線 的


公 共 巴 士 服 務 , 則 如 此 使 用 的 輕 質 柴 油 的 已 繳 稅 款 , 可 獲 關 長 批


予 退 還 , 但 須 受 關 長 指 明 的 條 件 所 規 限 。





3.如 經 證 明 並 使 關 長 信 納 已 根 據 第 1(b) 段 繳 稅 的 輕 質 柴 油 , 已 供 九


廣 鐵 路 公 司 所 擁 有 和 根 據 《 九 廣 鐵 路 公 司 條 例 》 (第 372 章) 第 4(1) (d)


條 經 營 的 道 路 車 輛 使 用 , 以 維 持 西 北 鐵 路 服 務 範 圍 內 的 巴 士 服


務 , 則 如 此 使 用 的 輕 質 柴 油 的 已 繳 稅 款 , 可 獲 關 長 批 予 退 還 , 但


須 受 關 長 指 明 的 條 件 所 規 限 。





有 錯 請 指 正






51821-1


Article 84:


回應:

[00]





[廣告]極速快線Speedline本週大相城巴B6LE


AC (kychan@start3.com) at Sat Apr 1 17:14:44 CST 2000 said:
[廣 告]極 速 快 線Speedline本 週 大 相 城 巴B6LE








本 網 今 期 本 週 大 相 是 城 巴 城 巴B6LE





內 容 豐 富,不 容 錯 過


極 速 快 線Speedline








51816-1


Article 85:


回應:

[00]





69M 加密班次通告


荔景南 45M (mlchui@netvigator.com) at Sat Apr 1 15:21:25 CST 2000 said:
由2000年4月5日 起 ,69M 將 加 密 班 次 至 :





天 瑞 開





平 日 0525-1155 5-15 分 一 班


假 日 0525-1155 8-15 分 一 班





葵 芳 開





平 日 0616-1245 4-15 分 一 班


假 日 0616-1245 8-15 分 一 班








以 上 通 告 抄 錄 自 耀 榮 里 巴 士 站 。








269M 亦 於 同 日 加 密 。





平 日 10-20 分 一 班


假 日 12-20 分 一 班





服 務 時 間 維 持 不 變 。





今 次 果 然 69M,269M兩 父 子 拍 住 上!











荔 景 南 45M






51814-1


Article 86:


回應:

[00]





[廣告]


前中巴8號線太守VA51 (parnell_va51@infinity.hkhost.com) at Sat Apr 1 15:08:22 CST 2000 said:






網 址: http://infinity.hkhost.com/cmb08.htm





更 新 內 容 :


<8號 精 選>


上 載 了 新 製 牆 紙 : 通 成 推 廣


有 限 公 司 < I have a vision >廣 告 系 列 兼 千 禧 年CE時 間 表








歡 迎 參 詳 參 詳. =)






51812-1


Article 87:


回應:

[00]





除了年報,有無網頁可看香港巴士公司業績???


Hata 長谷川天 (cmb@hknet.com) at Sat Apr 1 14:47:49 CST 2000 said:
如 題


小 弟 沒 有 年 報,但 有 個Projrct要 做 關 於 公 司 業 績 的!


十 萬 火 急,請 各 位 幫 忙 提 供 資 料!





Hata






51806-1


Article 88:


回應:

[00]





[路線建議]680, 681, 682, 182大重組


HZ8186/ATR109 (mictrans@netvigator.com) at Sat Apr 1 12:38:34 CST 2000 said:
680


起 發 站: 利 安----金 鐘 地 鐵


途 經: 依 照 完 有 路 線, 但 在 馬 鞍 山 不 經 恆 康 街,


直 出 西 沙 路, 在 灣 仔 則 在 盧 押 道,


依601,8x路 線, 繞 往 金 鐘 地 鐵.


車 站 增 減: 增- (依 照 途 經 西 沙 路 路 線 增 加)


1.頌 安 村(來 回)[不 繞 入B/T]


2.錦 鞍 苑(來 回)


3.金 鐘 地 鐵(B/T)


減- 1.恆 康 街(來 回)


2.修 頓 球 場 後(上 環 方 向)所 有 車 站


車 費, 派 車 照 舊





681


起 發 站: 馬 鞍 山 市 中 心----中 環(港 澳 碼 頭)


途 經: 依 照 完 有 路 線,


來: 但 不 在 分 域 街 入 灣 仔,


依115路 線 到 中 環(港 澳 碼 頭).


回: 經 干 諾 道 中, 然 後 依 照681完 有 路 線


車 站 增 減: 增- 來: 依 照115


途 經 路 線(上 環 方 向)增 加 車 站


回: 1.干 諾 道 中 上 2.怡 和 大 廈 外


減- 來: 分 域 街 後 各681原 有 車 站


回: 未 有 改 變


車 費 照 舊, 派 車 KMB +1 3ASV, CTB +1 Volvo


Que1: Is it enough?





182


起 發 站: 圓 州 角----中 環(港 澳 碼 頭)


途 經: 依 照 完 有 路 線,


來: 但 不 在 分 域 街 入 灣 仔,


依115路 線 到 中 環(港 澳 碼 頭).


回: 經 干 諾 道 中, 然 後 依 照681路 線


返 回 金 鐘 道, 行 回 完 有 路 線.


車 站 增 減: 增- 來:1.愉 田 園 對 面


2.依 照115途 經


路 線(上 環 方 向)增 加 車 站,


回:1.干 諾 道 中 上 2.怡 和 大 廈 外


減- 分 域 街 後(上 環 方 向)各182原 有 車 站


車 費,派 車 照 舊





682


起 發 站: 火 炭(山 尾 街)/瀝 源----柴 灣 東 (全 日 行 駛)


途 經: 來:火 炭 路, 翠 榕 橋, 大 涌 橋 路, 小 瀝 源 路,


銀 城 街, 插 桅 杆 街, 牛 皮 沙 街, 廣 善 街,


小 瀝 源 路, 大 老 山 公 路,


然 後 依 照 完 有 路 線.


回:然 後 依 照 完 有 路 線,


大 老 山 公 路, 沙 田 圍 路, 小 瀝 源 路,


廣 善 街, 牛 皮 沙 街,插 桅 杆 街, 銀 城 街,


小 瀝 源 路, 大 涌 橋 路, 翠 榕 橋,火 炭 路,


山 尾 街, 穗 禾 路, 穗 禾 苑B/T, 穗 禾 路,


山 尾 街.


車 站 增 減: 增- 來:1.第 一 城 2.愉 田 苑 3.牛 皮 沙 街


4.廣 善 街(近 牛 皮 沙)


5.廣 善 街(近 小 瀝 源)


6.廣 善 街(近 廣 柏 樓)


回:1.廣 善 街(近 廣 柏 樓)


2.廣 善 街(近 小 瀝 源)


3.廣 善 街(近 牛 皮 沙)


4.牛 皮 沙 街 5.愉 田 苑 6.第 一 城


7.穗 禾 苑 8.山 尾 街B/T


減- 所 有 大 老 山 隧 道 後(利 安 方 向)車 站


車 費: $15.3/9.4/8.9/5.4


派 車: 全 線 以16xx行 走


Que2: How many is needed?





680, 681, 682 於 大 老 山 隧 道 外 巴 士 站,


可 相 互 以 八 達 通 轉 乘,


但682 --> 680, 681 (馬 鞍 山 方 向)加 收 $ 2.9


680, 681 --> 682 (火 炭 方 向) '減 收 $ 2.9'


Que3: Can the Octopus do that?





Adv: 1. 680, 681 不 用 再 途 經 中 環 德 輔 道 中,


681 不 用 縮 短 至 金 鐘, 可 維 持 一 定 乘 客


2. 680 現 時 路 線 太 長, 經 西 沙 路, 縮 至 金 鐘,


可 使 行 車 時 間 大 幅 減 少


3. 681 現 時 行 車 時 間 比680 短 得 多,


如 延 至 中 環(港 澳 碼 頭),


可 平 均 兩 條 線 行 車 時


4. 682 途 經 火 炭, 第 一 城, 廣 源, 客 路 充 足,


可 全 日 行 駛


5. 火 炭, 第 一 城, 廣 源, 可 有 間 接 車 到 港 島


6. Any more...


Dis: Please tell me more





請 各 巴 迷 友 好 研 究, 加 以 閣 下 意 見, 並 有 勞 回 答 以 上 問 題(Que1-3)






51805-1


Article 89:


回應:

[00]





[板務]本板的時間慢了


S3N354/GA2387 (sfs00018@sfs.hkcampus.net ) at Sat Apr 1 12:37:17 CST 2000 said:
本 板 的 時 間 慢 了 約 三 分 鐘,請 板 主 及 板 務 助 理 注 意.





好 開 心 的S3N354/GA2387






51791-1


Article 90:


回應:

[00]





【交流】板友代表車交流...


S3BL103 (syleung@glink.net.hk) at Sat Apr 1 11:18:06 CST 2000 said:
小 弟 的 代 表 車 為S3BL103↓











如 板 友 願 意 分 享 自 己 的 代 表 車 , 請post上 來...






51790-1


Article 91:


回應:

[00]





問城巴的2214在哪裡?


Alexander-KKW (kkw@netteens.net) at Sat Apr 1 11:17:02 CST 2000 said:
因 該 車 沒 有 出 牌 。






51788-1


Article 92:


回應:

[00]





頭條新聞(1/4)﹕前中巴司機告官索償200萬


Dennis Law (lmcky@netvigator.com) at Sat Apr 1 11:07:20 CST 2000 said:
以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(1.4.2000)明 報 ﹕





前 中 巴 司 機 告 官 索 償200萬





以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(1.4.2000)東 方 日 報 ﹕





巴 士 司 機 索 償 二 百 萬





------------------------------





想 看Joey的 相 片 ﹖ 即 刻 去HKForum


(今 期 相 片 推 介 ﹕Joey遊 太 古 廣 場)






51785-1


Article 93:


回應:

[00]





講是講非:296X/796X 開辦是為防止小巴搶先?


欣盛的Eric (ericnet1@netvigator.com) at Sat Apr 1 10:24:54 CST 2000 said:
去 年 五 月 , 九 巴 應 運 輸 署 要 求 , 開 辦 296X 線(今 年 二 月 改 為 新 巴 經 營 的 796X)。





請 問 : 若 當 時 沒 有 開 296X, 會 否 開 105A 綠 小 [尚 德--土 瓜 灣]?(當 時 已 經 有 很 多 人 搭 的 105 綠 小)





欣 盛 的Eric






51782-1


Article 94:


回應:

[00]





我對682首日用車的見解


風一樣的男子 (k6538121@netvigator.com) at Sat Apr 1 09:55:49 CST 2000 said:
大 多 板 友 話682用 車 差 , 我 則 不 同 意 了......


第 一:好 多 新 線 開 線 首 日 都 唔 用 十 一 米 、 十 二 米 車 , 今 次 682都 好 正 確 , 大 多 用 十 點 三 、 六 米 躉 , 點 解 呀 ? 就 是 因 為 開 線 首 日 , 都 唔 有 多 乜 人 坐 , 有 板 有 都 話 上 了3326L都 只 有 七 成 人 , 可 見 足 夠 有 餘 , 唔 通 上 班 放 工 時 間 , 所 有 巴 士 都 頂 哂 閘 , 唯 獨 是 條 新 線 , 派 架 十 二 米 車 , 嘩 ! 車 廂 空


的 , 冇 乜 人....你 估 好 睇 咩 !


第 二:一 條 新 線 有 咁 多 車 款 ,33XXL、30XX、16XX、50XX


唔 好 咩?咁 多 新 車 影






51876-1


Article 95:


回應:

[01|02|03|04]





Re: 問當年 : 城巴用雜牌車


2154 (cktken@i-cable.com) at Sat Apr 1 23:25:40 CST 2000 said:
> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


> 記 得 某(9?)年 9 月 1 日 , 城 巴 接 辦 中 巴 多 條 路 線 ,


>


> 由 於 準 備 不 足 , 當 天 巴 士 服 務 頗 為 混 亂 兼 不 足,


都 唔 算 準 備 不 足 , 算 是 不 過 不 失la!





> 新 聞 影 到 城 巴,租 用 多 部 雜 牌 巴 士 行 專 利 線 , 我 想 這 倒


>


> 也 是 一 個 突 破 , 唔 知 果 時 用 過 d 乜 野 怪 車 , 我 知 有 五


>


> 十 鈴 , 呢 d 車 行 邊 條 線 ? 行 左 幾 耐 呢?


>


> 好 彩 果 時 未 流 行 上 網 又 未 有 本 板, 如 果 唔 係 呢 度 實 有 人


>


> 嘈 到 拆 天...


D人 係 咁ka la...





要 豪 華 , 搭Cityflyer!


Cityflyer -- 2154



Article 95: (Request 1)

五 十 鈴 曾 行 過76, 係 由 嶼 巴 借 俾 城 巴 , 車 頭 仲 有 貼 影 印 紙





其 他 有 九 鐵 都 城 一 型(行 過48), 再 加 埋 城 巴 向 嶼 巴 買 既 幾 部 雞 。





搭 單 問 :75響 果 段 時 間 有 冇 用 過 五 十 鈴 呢 ?





~~~Tony(S3M61)~~~


我 的 巴 士 網 頁



Article 95: (Request 2)

有,陳 生 本 野 都 好 似 有 影 過



Article 95: (Request 3)

行10X,頂 閘!



Article 95: (Request 4)

> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


> 記 得 某(9?)年 9 月 1 日 , 城 巴 接 辦 中 巴 多 條 路 線 ,





1993





> 由 於 準 備 不 足 , 當 天 巴 士 服 務 頗 為 混 亂 兼 不 足,


> 新 聞 影 到 城 巴,租 用 多 部 雜 牌 巴 士 行 專 利 線 , 我 想 這 倒


> 也 是 一 個 突 破 , 唔 知 果 時 用 過 d 乜 野 怪 車 , 我 知 有 五


> 十 鈴 , 呢 d 車 行 邊 條 線 ? 行 左 幾 耐 呢?





南 區 至 銅 鑼 灣 的 幾 條 線 + 4 8 + 7 5 + 9 8


98 當 時 全 線 都 係 三 手 雞 (KMB -> NLB -> CTB)


75 就 用 NLB Isuzu


(睇 下 果 時 邊 條 線 還 有 熱 狗 價 就 知)





> 好 彩 果 時 未 流 行 上 網 又 未 有 本 板, 如 果 唔 係 呢 度 實 有 人


> 嘈 到 拆 天...


>


> GZ5818/Tonio Tse





那 時 W W W 才 發 明 了 幾 年 (1989)


連 Netscape Navigator 還 未 有 (1994)


何 來 有 HKBDB ?





我 幾 前 年 還 要 走 到 科 學 館 用 Win31 + WinSock 上 網





>>>> 今 日 係 N171 誕 生 3 周 年 紀 念 <<<<






51877-1


Article 96:


回應:

[01|02]





九巴車隊Question


Neoplan N4026 (iteawiv@netvigator.com) at Sat Apr 1 23:17:42 CST 2000 said:
九 巴 有 幾 多 架S3M,S3BL,3BL,BL,AS,AV,AL,3AV?





現 在 仲 多 幾 多 架Turbo M,AF?











thankyou!/



Article 96: (Request 1)

> 九 巴 有 幾 多 架S3M,S3BL,3BL,BL,AS,AV,AL,3AV?





S3M - 254架


S3BL - 468架(S3BL13, 190己 退 役)


AS - 22架


AV - 531架


AL - 150架


3AV - 348架



Article 96: (Request 2)

3BL 162 架 (3BL1 己 退 役)


BL 119 架(BL1,2,3,9 己 退 役)





想 問 點 解 S3BL13 同 190 己 退 役 ?





>>>> 今 日 係 N171 誕 生 3 周 年 紀 念 <<<<






51878-1


Article 97:


回應:

[01]





Please display 'via Tsim Sha Tsui'!


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Sat Apr 1 23:17:12 CST 2000 said:
Tonight I just finished shopping in Mongkok near


Sino Centre and needed to go to my ex-company's shop


at Tsim Sha Tsui sort of in a hurry.





A (A/C of course, 3+2 Cummins AV) bus on 63X came


by and it had less than 20 passengers, so I boarded


on it in no time.





Meanwhile, I saw the line/queue for 1/1A/2 accumulated


with over 20 passengers.





Is there any place served only by 1/1A/2 but not


by 63X? The only place I know is Tsim Sha Tsui Star


Ferry, though from my past experience, I doubt most


of these passengers would go all the way there.





Suppose a board/plate displaying 'via Tsim Sha Tsui'


is available for routes like 63X and 234X, I can


assure the bus company can attract some more passengers


and they don't have to squeeze on those buses on 1/1A/2.





Don't tell me these passengers were waiting for 'golden


buses', or they were waiting for non-A/C bus, since


I saw two buses at Gascoigne Road on 98D tonight


for the same direction and the non-A/C bus only


had about 20 passengers, while the A/C bus was 80%


seated.





Because for most passengers, when they see the


destination of 63X displays 'Jordan Ferry', they


mostly likely would think it would via Jordan Road


like 68X, not expecting it to via Tsim Sha Tsui.





Though I did saw a 'smart' passenger on 63X (not


sure if he is a bus fan), as I overheard him talking


on the phone as follows:





'Yes, I'm on 63X after Prudential Centre now, and


this bus would go to China Hong Kong City like 296D'...





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 97 (Request 1)

九 巴 政 策 係 鼓 勵 人 搭 區 內 線 , 所 以 跨 區 線 63X 自 然 沒 有 你 要 的 牌





我 試 過 由 旺 角 搭 69X 去 尖 沙 咀 (未 有 欖 隧 前) ,


付 了 $3.50 , 覺 得 都 唔 算 貴 (因 為 我 趕 時 間)


現 在 63X 都 有 由 美 孚 往 佐 敦 道 / 尖 沙 咀 的 $3.50 分 段 收 費 , 真 係 值 得 向 乘 客 推 薦






51875-1


Article 98:


回應:

[01]





尋車


紅磡之友(DE6127) (wong01@netteens.net) at Sat Apr 1 23:08:02 CST 2000 said:
ME1現 在 是 不 是 行71K





SF13,16,19,31現 在 平 日 行 什 麼 線





LV13,14大 多 少 是 不 是 行81號



Article 98 (Request 1)

> ME1現 在 是 不 是 行71K


>








今 日 在 大 埔 富 善 考 試 都 唔 多 覺 眼


不 過 ME1 仍 為 71K 掛 牌 車.





GZ5818/Tonio Tse






51881-1


Article 99:


回應:

[00]





296A轉乘計劃的一些意見


43A常客 (dcywa31@netvigator.com) at Sat Apr 1 23:28:39 CST 2000 said:
終 於 都 見 到296A轉 乘 計 劃 出 場 。


本 來 咁 做 法 都 幾 好 , 起 碼 可 以 慳D錢 , 但 係 當 然 有 不 足 之 處 啦!( 唔 計 有 版 友 覺 得 九 記 偏 幫 尚 德 )





最 覺 得 就 係 轉 乘 路 線 似 乎 少D, 最 起 碼 點 解70X轉 得 ,70P又 唔 得 , 我 就 唔 係 幾 明 , 無 理 由 因 為 佢 係 特 別 線 嘛 。





仲 有 其 實 以 下 路 線 如 果 加 入 轉 乘 計 劃 又 有 冇 作 為 呢?





42C: 去 青 衣 , 唔 怕 行 的 話 去 荃 灣 都 得 ( 總 好 過 搭40嘛 )


80: 去 大 圍


89D: 去 晒 成 個 馬 鞍 山 咁 滯





如 果62X行 全 日 就 梗 係 要 加 埋 佢 啦!





我 就 諗 到 咁 多 , 唔 知 其 他 版 友 有 乜 心 水 呢?






51880-1


Article 100:


無回應:

[00]





[網址推介]想再回味九巴的新廣告嗎?


235M (rickywk@start3.com) at Sat Apr 1 23:23:08 CST 2000 said:
www.piglet.st download 啦!


俾 你o係 部 電 腦 度 逐 格 重 溫!





235M






51879-1


Article 101:


無回應:

[00]





C'xM SF模型大搜查


西貢友 (lps288@netvigator.com) at Sat Apr 1 23:20:20 CST 2000 said:
本 人 看 過C'xM的SF模 型.


實 在 令 我 太 失 望,以 下 便 是 此 車 缺 點:


1.有 跨 張 的 車 尾 大bumper


2.車 頭 有 紅 色 燈


3.車 頭 超 細 路 線 牌


4.「 突 」 車 轆


5.車 尾 「 突 」 車 牌


......


本 來 我 想 買,但 看 車 後 便 打 消 念 頭.....


請 各 位 想 買 此 車 的 版 友 多 多 三 思


無 謂 浪 費 金 錢.


歡 迎 討 論.






51874-1


Article 102:

無回應:

[00]





新巴81號一問


紅磡之友(DE6127) (wong01@netteens.net) at Sat Apr 1 23:00:52 CST 2000 said:



新 巴81號 的 四 車 幾 時 開






51873-1


Article 103:


無回應:

[00]





搭到 Turbo M 唔一定快


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat Apr 1 22:46:09 CST 2000 said:
有 一 些 板 友 以 為 turbo M 好 正,





但 其 實 好 多 Turbo M 都 虧 左, 好 慢 , 起 步 仲 慢 過 吉 拿 偈.





其 中 一 部 虧 左 的 就 是 荔 廠 70 號 掛 牌 DG7614 , 所 以





板 友 見 到 佢 行 其 他 線 唔 駛 咁 開 心.





不 過 虧 左 果 d turbo M 都 幾 過 癮, 如 果 你 坐 上 層 ,





唔 望 窗 外 物 , 你 淨 聽 轉 波 聲 會 以 為 佢 好 快 , 但 當 你 feel





真 d , 你 就 會 發 覺 部 車 原 來 得 把 聲...





不 過 雖 然 係 虧 左, 但 上 獅 隧 九 龍 入 口 果 條 斜 路 都 快 過 87D





部 Trident (兩 部 車 都 無 乜 人).





而 較 勁 的 Turbo M 有 DH508.





GZ5818/Tonio Tse






51882-1


Article 104:


無回應:

[00]





[網頁廣告]加入新版駕駛學院廣告巴1020相


970網頁-LF293/1620(91) (lui94955@lui.hkcampus.net) at Sat Apr 1 23:31:47 CST 2000 said:
新 巴 西 隧 快 線970網 頁 本 週 的 更 新 如 下:





每 週 大 相:上 了 新 版 駕 駛 學 院 的 廣 告 巴(1020)行 走106大 相


970每 週 精 選:有'路 路 亨 通'賀 年Banner的VA18





歡 迎 參 觀








本 網(新 巴 西 隧 快 線970網 頁)的English Version將 於5月1日 啟 用,


請 各 位 多 多 支 持!





新 巴 西 隧 快 線970網 頁 網 主LF293/1620(91)啟






51883-1


Article 105:


無回應:

[00]





先例關於 68X 超豪去269D


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Sat Apr 1 23:37:29 CST 2000 said:
前 陣 子 部 分 68X 超 豪 掛 牌





甩 左 俾 269D 用 , 其 實 類 似 情 況 亦 曾 出 現 於 276P/968





及 276P/968 上.





968 開 時 , 276P 用 十 二 米 富 豪, 但 968 開 左 無 耐 ,





968 就 用 晒 276P 的 十 二 米 富 豪 , 276P 用 晒 舊 車 行 ,





跟 住 968 轉 左 用 HN 牌 AV , 276P 用 返 以 前 D 十 二





米 富 豪 .





後 來 269C 轉 全 日 , 269C 用 大 龍, 但 無 耐 同 276P 的





十 二 米 富 豪 對 調 , 用 左 約 個 幾 兩 個 月 之 後 又 對 調 多 一 次,





即 276P 用 番 十 二 米 富 豪, 269C 用 大 龍.





又 隔 左 段 時 間 , 968 有 得 用 八 仔 , 又 用 左 276P 的 十 二





米 富 豪 , 276P 就 用 十 一 米 富 豪 , 即 現 在 掛 牌 , 唔 知





第 日 仲 會 唔 會 有 類 似 調 動 呢?





將 來 有 十 二 米 金 車 到, 269D 會 否 轉 用 果 D 車 ,





然 後'還'返 D 車 俾 68X ?








GZ5818/Tonio Tse






51884-1


Article 106:


無回應:

[00]





[廣告]2200行170大相+空運豪相片


VA64 (kc09936@kc.hkcampus.net) at Sat Apr 1 23:40:25 CST 2000 said:
新 巴101網 頁有 以 下 更 新:





-今 期 大 相 為2200行 走170


-加 入 四 幅 空 運 豪 相 片





歡 迎 參 觀










51885-1


Article 107:


無回應:

[00]





[每週大相] 天水圍新力軍 - ATS行264M /269C /269D


AV381/HN8357 (lvin@netteens.net) at Sat Apr 1 23:44:59 CST 2000 said:
[每 週 大 相] 天 水 圍 新 力 軍 - ATS行264M /269C /269D


由 於 小 弟 的 統 測 將 近 , 所 以 下 星 期(8/4)之 大 相 更 新 將 會 暫 停 更 新 , 為 表 歉 意 , 本 週 大 相 為 此 增 至 三 張 。


歡 迎 參 觀~竹 園 1 號 巴 士 總 站





AV381/HN8357






51887-1


Article 108:


回應:

[01]





Re: 962好多'凳'阿!


LF293/1620(91) (lui94955@lui.hkcampus.net) at Sat Apr 1 23:56:05 CST 2000 said:
> 59M (sou02356@sou.hkcampus.net) said:


> 今 天 在 銅 鑼 灣 見 到962有 好 多Trident


> 幾 架 接 著 來


> 最 少 佔962六 成 車


> 包 括2220,2215,2274...


> 我 今 朝 還 搭 了2220的962P呢





小 弟 下 午 搭8P出 銅 鑼 灣 時,仲 見 到 四 條2(2222)行962!





LF293/1620(91)



Article 108 (Request 1)

> 2154 (cktken@i-cable.com) said:


>


> 好...實 在 太 好!


> CTB咁 少Trident都 放 咁 多 入962....


> 睇o下KMB,咁 多 金 車......但 屯 門 始 終 都 係 差!





多 金 車 同 屯 門 有 差 有 甚 麼 關 係?





> 960用 超 舊AD,AL





960的 掛 牌 用 甚 麼 你 知 道 嗎?





> 58M差 唔 多 全 線S3BL





58M新 加 入 左 幾 架 都 巴,不 只S3BL,咁 你 覺 得 好 左 咩?


即 使 係S3BL又 如 何?60M唔 係 都 用S3BL咩?





> 仲 有 大 把.....慘!





仲 有o的 乜?





> 屯 門 , 好 彩 仲 有 城 巴!





屯 門,好 彩 有 九 巴,如 果 唔 係 我 地 搭 乜?





>


> 2154


>





S3M224






51886-1


Article 109:


回應:

[01]





問電子牌 3BL


3AD46 (s986380@dont.csc.cuhk.edu.hk) at Sat Apr 1 23:58:31 CST 2000 said:
有 一 批 大 概 係 3BL 五 十 幾 左 右, 其 顯 示 號 碼 是 用 電 子 牌 的





(1) 是 哪 幾 架 3BL ?


(2) 當 時 除 了 5 號 之 外, 還 行 什 麼 線 ?


(3) 是 否 本 港 第 一 批 使 用 電 子 牌 的 巴 士 ?


(4) 電 子 牌 是 否 該 批 車 一 出 街 就 有 ? 幾 時 拆 電 子 牌 ? 原 因 是 ?





>>>> 今 日 係 N171 誕 生 3 周 年 紀 念 <<<<



Article 109 (Request 1)

> (2) 當 時 除 了 5 號 之 外, 還 行 什 麼 線 ?





仲 有 行 89A(當 時 大 線,來 往 圓 洲 角 及 觀 塘) , 好 似 係 DD 牌 果 批.





GZ5818/Tonio Tse






51889-1


Article 110:


回應:

[00]





問小巴website?


關心巴士服務的人 (alhlamhk@ctimail3.com) at Sun Apr 2 00:05:17 CST 2000 said:
有 冇 一 些 關 於 小 巴website?






51888-1


Article 111:


回應:

[00]





[TBH廣告] Bridgestone舊版廣告


Edward Hong (edhong@netvigator.com) at Sun Apr 2 00:03:26 CST 2000 said:
The Bus Homepage 更 新:





1. Bridgestone舊 版 廣 告 — 共13張 相


城 巴452/99


九 巴AD61/


AD116/68M


AD142/112


AD155/57M


AD196/68M


AL66/238X


AV95/914


M54/10


M88/70


S3BL93/1


S3BL123/40X


S3V28/40X






3. 每 周 相 片:


VA41(不 含 硫 柴 油Banner)行301






歡 迎 進 入: http://home.netvigator.com/~edhong/bus








The Bus Homepage


Edward Hong






51890-1


Article 112:


回應:

[00]





無聊奇想:車長工餘有乜嗜好?


巴士文 (daraman@netvigator.com) at Sun Apr 2 00:23:20 CST 2000 said:
話 說 尋 晚 坐281A返 沙 田 , 坐 樓 下 , 坐 對 面 兩 位 是 九 巴


車 長 , 其 中 一 位 拿 著 一 盒 未 拆 盒 的 名 牌DVD機 , 另 一


位 則 拿 著 一 袋 電 線(定 喇 叭 線 ?), 無 聊 之 際 , 被 迫 聽 兩


位 師 傅 對 話 , 言 談 間 , 講 到 玩Hifi心 得 , 我 絕 不 識 玩hifi,


也 大 概 知 佢 地 玩 得 好 高 檔 , 乜 買 十 二 呎 喇 叭 線 要 千 八 蚊 ,


電 源 靜 化 器 又 三 千 二............





做 車 長 , 工 作 辛 苦 , 所 以 工 餘 嗜 好 絕 對 正 常 , 可 以 減 壓 ,





一 般 而 言 , 相 信 賽 馬 、 打 麻 雀 是 最 愛 歡 迎 的 一 類 「 正 常 」


嗜 好 。 以 我 所 認 識 的 車 長 們 中 , 不 良 嗜 好 仲 有 的 愛 賭 啤 ,


甚 至 有 位 嗜 睇 四 仔 , 北 上 尋 歡 也 有 例 子 。





至 於 健 康 的 一 類 :


有 的 愛 踢 波 :  廠 車 長 們 中 就 好 似 有 幾 隊 自 組 球 隊 。


有 的 愛 游 水 : 我 識 一 位 做 長 夜 的 師 傅 , 收 工 訓 幾 粒 鐘 晨 咁 早


游 早 水 , 風 兩 不 改 , 游 完 水 飲 完 茶 又 返 屋 企 訓 過 。


有 的 愛 玩 影 音 : 我 也 識 一 位269D車 長 , 是HIFI發 燒 友 。


有 的 愛 玩 相 機 : 我 也 有 位171年 輕 師 傅 , 玩 相 機 , 用Contax!


有 的 愛 唱 K : 有 好 多 車 長 中 段 落 場 , 四 五 個 鐘 搵 間 平 價 卡 拉


OK食 晏 兼 唱 歌 , 四 五 十 蚊 消 費 。


有 的 愛 玩 巴 士 : 相 信 有 不 少 例 子 。


有 的 愛 玩 電 腦 : 我 也 識 一 位 城 巴 車 長 , 成 日 幫 人 砌 機 。





以 上 例 子 都 比 較 普 通 , 而 我 識 的 車 長 們 中 , 有 兩 位 的 嗜 好 則


比 較 特 別 。


其 中 一 位 嗜 好 烹 飪 , 一 放 假 留 在 家 中 整 野 食 , 我 也 吃 過 他 焗 的 蛋 糕 。


另 外 一 位 則 十 分 文 靜 , 嗜 好 是 寫 毛 筆 書 法 , 真 人 不 露 相 。





其 實 巴 士 車 長 只 是 一 份 工 作 , 車 長 也 只 是 常 人 , 有 乜


嗜 好 也 十 分 正 常 , 不 知 名 位 又 有 其 他 「 特 別 」 例 子 嗎 ?





巴 士 文






51892-1


Article 113:


回應:

[01]





Re: 〔清閒話題〕你 會 買 嗎 ?


iceman (kon@ismart.net) at Sun Apr 2 01:02:44 CST 2000 said:
> Neoplan Zentroliner (fatfishz@netvigator.com) said:


> 以 往 1:76 巴 士 模 型 , 主 要 來 自 兩 間 製 造


> 商 , Corgi 和 EFE , Corgi 常 被 人 指 「 出


> 黎 出 去 都 係 個 幾 款 」 , EFE 亦 不 是 太 著


> 重 於 堆 出 遠 東 (ie. HK/Singapore .....) 巴 士


> 模 型 , 款 式 有 限 , 不 過 近 年 有 了 本 地


> 生 產 商 加 入 戰 陣 , 一 些 巴 士 迷 喝 望 已


> 久 的 巴 士 模 型 相 繼 推 出 , 如 雞 鴨 寶 等


> , 最 近 連 ML 也 有 。


>


> 大 家 覺 得 如 果 本 地 生 產 商 沒 有 加 入 戰


> 陣 , EFE 和 Corgi 何 時 才 會 推 出 雞 鴨 寶 等


> 模 型 呢 ? 一 年 後 ? 兩 年 後 ? 永 遠 都 唔


> 會 出 ?


>


> 另 外 如 果 有 以 下 1:76 模 型 推 出 , 大 家


> 會 唔 會 買 呢 ?


>


> ‧ 1:76 Isuzu JALMT112K (old Jit Luen body) in NLB livery


> ‧ 1:76 Isuzu JALMT112L (new Jit Luen body) in NLB livery


yes


> ‧ 1:76 Isuzu JALLT132L (new Jit Luen body) in NLB livery


yes, with Dennis Dart


> ‧ 1:76 Volvo B6LE (Jit Luen body) in CTB livery


buy, hk body ma


> ‧ 1:76 Volvo B6LE (Jit Luen body) in 國 泰 livery


> ‧ 1:76 AM in KMB livery


only buy one


> ‧ 1:76 AM in 彌 敦 道 熱 點 任 穿 梭 livery


> ‧ 1:76 Mitsubishi Aerostar AP1 in KMB livery


> ‧ 1:76 Mitsubishi Aerostar 1205 in CTB livery


> ‧ 1:76 Mitsubishi Aerostar 318 in KCRC livery


> ‧ 1:76 ME in KMB livery


yes


> ‧ 1:76 3M in KMB livery


yes, I support hotdog


> ‧ 1:76 ML1 in CMB livery


> ‧ 1:76 ML2 in CMB livery


> ‧ 1:76 Man NL262 in CTB livery


yes, Man is handsome


> ‧ 1:76 AH in KMB livery


> ‧ 1:76 AT in KMB livery


very Q


> ‧ 1:76 Mitsubishi Rosa 98 29-seats in 陽 光 livery


> ‧ 1:76 Dennis Condor/Dragon (10,11,12m) in


> CTB/CMB/NWFB/KMB liveries


>


> 另 想 問 那 間 公 司 出 產 KMB Neoplan Centroliner Model 呢 ?



Article 113: (Request 1)

> 另 外 如 果 有 以 下 1:76 模 型 推 出 , 大 家


> 會 唔 會 買 呢 ?





如 果 係'第 二 板 市 場 價 錢', 約$30-40, 我 就 多 多 都 買!





> ‧ 1:76 Isuzu JALMT112K (old Jit Luen body) in NLB livery


買.





> ‧ 1:76 Isuzu JALMT112L (new Jit Luen body) in NLB livery


> ‧ 1:76 Isuzu JALLT132L (new Jit Luen body) in NLB livery


兩 者 有 乜 唔 同?





> ‧ 1:76 Volvo B6LE (Jit Luen body) in CTB livery


> ‧ 1:76 Volvo B6LE (Jit Luen body) in 國 泰 livery


原 本 架 車 都 唔 靚, 唔 買.





> ‧ 1:76 AM in KMB livery


買.





> ‧ 1:76 AM in 彌 敦 道 熱 點 任 穿 梭 livery


唔 買.





> ‧ 1:76 Mitsubishi Aerostar AP1 in KMB livery


買.





> ‧ 1:76 Mitsubishi Aerostar 1205 in CTB livery


> ‧ 1:76 Mitsubishi Aerostar 318 in KCRC livery


唔 買.





> ‧ 1:76 ME in KMB livery


買 硬!





> ‧ 1:76 3M in KMB livery


唔 買.





> ‧ 1:76 ML1 in CMB livery


> ‧ 1:76 ML2 in CMB livery


買 硬!





> ‧ 1:76 Man NL262 in CTB livery








> ‧ 1:76 AH in KMB livery


高 背 椅coach version至 買.





> ‧ 1:76 AT in KMB livery


唔 駛 買, 自 己 用TOMY 84改o左 一 架.





> ‧ 1:76 Mitsubishi Rosa 98 29-seats in 陽 光 livery


最 憎rosa, 唔 買.





> ‧ 1:76 Dennis Condor/Dragon (10,11,12m) in


> CTB/CMB/NWFB/KMB liveries


買.








最 好'第 二 板 市 場'有Albion Viking VK-41EXL on KMB 14c, 咁 我 亦 會 買.











不 過, o係'第 二 板 市 場'裡 面, 會 唔 會 出 現: ” 大 魚 山 巴 士 ”, ” 亞 忠 遊 覽 車 ”, ” 呀 媽 搵 仔 油 尖 旺 熱 點 任 穿 梭 ”, ” 民 光 (新 光) 巴 士 ” 呢?





Simon_2A :)






51893-1


Article 114:


回應:

[00]





Re: sorry! 51891-1貼文並非小弟所貼


Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) at Sun Apr 2 00:55:10 CST 2000 said:
> ES6310 (phoenix_lau@ctimail3.com) said:


> 唉!


> 這 是 第 二 次 了 ,


> 恰 巧 兩 次 都 係 回 應Simon_2A兄 出 事 ,


> 真 真 抱 歉!








應 該 係 我 講Sorry至o岩! 兩 次 都 累o左 你.


不 過 我 覺 得 近 排 個 板 有 少 少technical problem, 之 前 我 連 續3日 上 唔 到 板, 但 去 其 他website就 一D事 都 冇, 所 以'樣 辦 車 系 列'亦 停o左3日.








Simon_2A :)






51897-1


Article 115:


回應:

[00]





Re: 冇乜線唔會頂閘,甚至無人要企?


Neoplan Zentroliner (fatfishz@netvigator.com) at Sun Apr 2 01:01:40 CST 2000 said:
> ~260之2700~ (raymond19@ctimail3.com) said:


> 好 似 平 時(非 公 眾 假 期),有 乜 線 幾 時 上 都 會 有 位 坐,包 括


> 在 繁 忙 時 間?


> 這 些 線 可 唔 可 以 話 係 蝕 本 線?


> 小 弟 認 為 坐606和694都 唔 駛 企.


> 歡 迎 討 論.


>


> ~260之2700~





NWFB 43X, you can always find a seat on those SF.






51901-1


Article 116:


回應:

[00]





告 別 「 小 財 神 」


A.C.K.L. (olympian@netteens.net) at Sun Apr 2 01:17:32 CST 2000 said:
相 信 沙 田 區 的 板 友 一 定 知 道 告 別 「 小 財 神 」 點 解 ,


80K 掛 牌 車 FB8617 和 前 88K 掛 牌 , 現 72A 掛 牌 車 DN3904 的 JGG 小 財 神 全 身 廣 告 已 於 近 日 宣 告 落 畫 , 當 中 FB8617 的 JGG 小 財 神 全 身 廣 告 更 已 有 多 年 歷 史 呢 !


不 知 有 無 板 友 有 佢 地 D 相 呢 ?


有 的 話 POST 一 張 上 來 公 諸 同 好 吧 !






51900-1


Article 117:


回應:

[00]





[討論] 咁樣, 可以嗎?


cky (kyfchiu@netvigator.com) at Sun Apr 2 01:17:28 CST 2000 said:
(請 以 純 理 性/法 例 上 的 觀 點 去 諗)





今 日 小 弟 經 過 香 港 仔, 見 到 該 區 黃 XX 議 員 的 海 報, 謂


於 清 明 節 當 日 特 設 巴 士 線 由 香 港 仔 去 和 合 石, 收 費 $20


有 埋 開 車 時 間, 停 車 站 位 置 等 等





其 實 咁 樣 做 得 唔 得 架? 呢 D 又 唔 係 村 巴 又 唔 係 非 專 利


線 但 又 可 以 收 人 錢 既 路 線, 唔 通 唔 駛 經 過 TD 的 批 准,


或 者 -- 至 少 知 會 一 聲?





假 如 咁 唔 好 彩 途 中 有 些 不 愉 快 時 間, 當 中 的 法 律 責 任 等


又 會 點 收 科?





請 知 情 者 解 答, 先 謝.






51899-1


Article 118:


回應:

[00]





小西灣


eric ching (bching@hk.super.net) at Sun Apr 2 01:05:07 CST 2000 said:
本 人 想 問 小 西 灣d車 何 時 才 拿 去tong??


又 有 些 冷 氣 車 都 泊 在 這 裡 做 什 麼?


唔 同 又 是 退 役?






51898-1


Article 119:


回應:

[00]





新尾燈??


GU8933 (w0108@netvigator.com) at Sun Apr 2 01:02:23 CST 2000 said:
唔 知 大 家 有 冇 發 覺 九 巴3ASV45(111掛 牌)同 埋 新 巴 開 頂DM6用 了 新 款 尾 燈??係 幾 時 換 的??為 何 要 換??


請 知 情 的 板 友 解 答!!!謝 謝!!





GU8933






51896-1


Article 120:


回應:

[00]





現在的中巴司機數問


輕之鐵人 (chungtm@netteens.net) at Sun Apr 2 00:52:46 CST 2000 said:
1)他 們 是 做 全 職 還 是 partime?





1a) 若 full time 佢 地 咪 好 他 調


1b) 若 partime 佢 地 有 冇 係 第 二 間 巴 士 公 司 楂 車?





2)他 們 是 否 98 年 9 月 前 的 中 巴 員 工?





3)現 在 中 巴 員 工 證 還 可 以 免 費 搭 城 巴 & 新 巴?





問 住 咁 多,唔 該 各 位!






51894-1


Article 121:


回應:

[00]





城巴62R在沙田路撞到人+問題


~260之2700~ (raymond19@ctimail3.com) at Sun Apr 2 00:51:25 CST 2000 said:
先 說 這 意 外,當 我 去 到 第 一 城,一 架62R和88R(忘 記 了 編 號)


開 門,結 果 我 揀 了 上88R.架62R開 先,我 坐 架88R於 數 分 鐘 後


先 開.去 到 沙 田 路 和 紅 梅 谷 道 口 時 塞 車,約100米 前 一 架 城


巴 泊 在 中 線 打 死 火 燈.之 後 原 來 架 車 撞 到 人,右 邊 擋 風 玻 璃


碎 裂,兩 三 個 醫 護 人 員 在 前 門 位 置 急 救 傷 者,而 警 察 和 數 名


記 者 也 迅 速 趕 至.那 時 約 為10點,好 在 冇 上 架62R.以 巴 士 損


毀 程 度,撞 擊 力 頗 大,希 望 個 傷 者 冇 事 啦.





另 外 考 完 試,又 走 去 遊 河,可 惜 趕 唔 切 坐682,而 坐 了ADS


(606,92,299),再 坐88R和788,有 數 問 題 請 教.


1.小 弟 見 到 有 小 巴,牌 布 顯 示'回 廠',究 竟 小 巴 有 冇 車 廠?


小 巴 有 冇 專 利 津 貼?在 那 兒 入 油/洗 車?


2.88R出 中 環 幾 時 行 紅 隧?幾 時 行 東 隧?


3.聽 人 話 九 巴 出 糧,和 車 長 駕 駛 的 巴 士 長 度 有 關(駕12米 收


入 多 過 駕11米...),係 咪 真 呢?如 果 係,有 些 線 唔 用 得 長 車


咪 唔 著 數?如 果 唔 係,出 糧 又 係 點 厘 定?





~260之2700~






51902-1


Article 122:


回應:

[00]





樣辦車系列之 (十五) --- 九巴G1-G4


Simon_2A (simon-clt@i-cable.com) at Sun Apr 2 01:24:40 CST 2000 said:
九 巴 的G1-4在 香 港 巴 士 界 屬 晏 花 一 現, 只 是 短 短 數 年 的 時 間 便 消 失, 可 是, 它 們 卻 為 九 巴 帶 來 歷 來 最 龐 大 的 車 系 (G5-544共540架, 超 越D666-1115的450架, S3BL的470架 及AV的531架, 這 個 紀 錄 至 今 仍 未 被 打 破), 亦 為 利 蘭 帶 來 大 量 訂 單 和 巨 額 利 潤, 更 為 香 港 市 民 帶 來 極 大 的 反 應. (好 的 是 有 快 車, 爬 山 車 和 過 山 車 坐, 壞 的 是 炒 耳, 難 上 難 落 和 死 得 人 多!)








請 問:





1, G1-4 是 何 時 服 役 的?





2, 它 們 行 走 過 什 麼 路 線?





3, 它 們 在 九 記 師 傅 和 大 偈 心 目 中 的 印 象(受 歡 迎 嗎)?





4, 它 們 經 過 什 麼 車 身 或 機 械 改 動?





5, 它 們 是 何 時 退 役 的?





6, 如 板 友 有 它 們 在 前 線 服 役 的 照 片, 亦 請 張 貼 上 來, 謝 謝!






51903-1


Article 123:


回應:

[00]





60M用17分鐘行完屯門公路


37站長 (50209203@plink.cityu.edu.hk) at Sun Apr 2 01:30:32 CST 2000 said:
今 日 小 弟 晚 上7時 左 右 係 荃 灣 搭60M(老 虎 頭FV???)入 屯 門,用 左17分 鐘 就 行 完 屯 門 公 路,成 段 路 有 大 部 份 時 間 都 行 中 線,途 中 爬 左58M(AD),68M(AD),57M(AD)仲 有 一 架 唔 記 得 左,攪 到 小 弟 有d驚,大 家 有 冇 試 過 用 更 快 時 間 行 完 呢?






51904-1


Article 124:


回應:

[00]





Re: 唔知係舊聞定新聞 -- VA48 慘變水塘豪


DA88(Kelvin) (wendylau@tsl.net.hk) at Sun Apr 2 02:40:45 CST 2000 said:
> Vigor (wkli8@se.cuhk.edu.hk) said:


> 我 今 日 見 到 架 VA48 變 左 做 水 塘 豪 (行 691),


> 好 在 座 椅 仍 是 中 記 超 軟 滑 坐 墊.


>


> 唔 知 呢 個 係 唔 係 新 聞 呢? 因 為 我 好 耐 冇 見 過 新 記 豪.


>


> 但 係 我 極 不 滿 新 巴 如 此 漠 視 乘 客 感 受 的 做 法.


> 大 家 搭 長 途 車 (691 算 長 啦) 但 願 有 位 坐, 可 以 抖 下,


> 返 完 成 日 工, 出 完 成 日 街, 人 人 都 想 休 息,


> 但 係 新/ 九 巴 連 我 地 休 息 時 間 都 剝 削 埋......我 非 常 不 滿.


>


> 改 做 水 塘 '理 論 上' 載 客 量 唔 多 得 幾 多 (好 似 多 兩 個),


> 除 非 巴 士 公 司 一 心 諗 住 超 載, 先 至 可 以 提 升 到 載 客 量.


>


> 而 加 速 乘 客 流 量 亦 恐 怕 做 唔 到, 因 為 水 塘 前 後 都 係 柱 位,


> 人 流 亦 會 被 阻.


> 我 認 為 將 中 門 後, 尾 軸 前 的 椅 改 為 單 坐 或 向 內 坐 位 更 好,


> 因 為 咁 做 無 需 加 設 額 外 扶 手 阻 礙 通 道, 而 且 通 道 亦 因 此 闊 了.


> (可 參 考 密 龍, 躉, S3M 的 下 層)


>


> 希 望 新 巴 能 保 留/ 參 考 中 記 的 超 級 軟 滑 坐 墊,


> 保 留 輪 椅 位 的 摺 椅 (行 動 不 便 者 很 需 要 接 近 車 門 的 坐 椅),


> 和 不 再 去 改 裝 巴 士 成 水 塘 吧.


> 最 後 兩 點 都 是 九 記 所 做 的 壞 事, 希 望 九 記 能 改 過,


> 其 它 同 業 亦 切 勿 模 仿.





sorry, what is 改 裝 巴 士 成 水 塘 ??


WHAT IS THE CHANGE OF VA48?





thanks a lot


DA88(Kelvin)






51905-1


Article 125:


回應:

[00]





龍運 E33 通告消息


HB 610 (chansammi@ctimail.com) at Sun Apr 2 03:00:07 CST 2000 said:
由 四 月 一 日 起 , 加 強 11.00pm ~ 12.00mid


由 機 場 開 出 之 班 次 為 12 分 鐘 一 班 。





---------------------------------------------





唔 係 講 笑 , 在 11.00pm ~ 12.00mid 呢 個


鐘 數 之 中 ,E33 都 有 大 把 人 要 企 o架 !


咁 多 條 E 線 之 中 , 最 旺 都 係 佢 囉 。





不 過 都 試 過 幾 次 連 E32 都 要 頂 閘 ........ -_-





HB 610






51906-1


Article 126:


回應:

[00]





【模型相片】 2265 , CsM SF9 , 2278, AP


KK (dckk@netteens.net) at Sun Apr 2 03:38:25 CST 2000 said:
城 巴 龍 年 巴 士 - 2278 (?!) - 80N


2265 , CsM SF9 , AP - 80N


2265 , CsM SF9 - 巴 士 細 界





點 解 CsM 出 親 o黎 模 型 都 係 平 頭? 但 總 括 來 講 都 唔 差 既...


架 2265 亦 都 唔 差 啦, 至 於 架 所 謂 既 2278 就..... -_-