19990716




Articles on 16th July, 1999.

Today's Articles: 67.


Articles' Numbers: (19990716_01-67)


Please press the following links to the articles immediately:

以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文






Article 1:

我喜歡LA22這巴士?!


LA22 (lauivy@hkabc.net) at Fri Jul 16 11:03, 1999 said:


(1)真 係 好 多 人 要 影LA22咩?^_^LA22好 似 是 行 走94A的!


(2)可 能 您 們 覺 得LA22無 什 麼 特 別!但LA22是 我 的 代 表 車,我 揀 佢 做 代 表 車 的 原 因 是 我 以 前 天 天 見 到LA22!


(3)LA22以 前 好 乾 淨 的,不 過 中 巴 唔 幫 佢 洸 白 白,就 會......~_~!但LA22現 在 已 由 新 巴 清 潔 好,塗 上 新 巴 色,好 正 的!^_^


(4)物 以 罕 為 貴 啊!LA車 得25架,太 少 了!快 影 吧,否 則 遲D......~_~!


(5)叮 巴有LA22的 相 片 啊!去 看 吧!^_^


LA22


叮 巴


ICQ# 28523495

















> 機 神 (chanyui@ctimail.com) said:


> 各 位 板 友, 其 實LA22有 咩 特 別, 咁 多 人 要 影??


>


> 機 神


Article 1: (Request 1)

(1)這 題 目 不 是 由 我 開 始 的!


(2)LA22與 巴 士 有 關!


(3)請 控 製 閣 下 的 情 緒!^_^


LA22








> 2500- Citybus 5B (ronaldsamuel@ctimail.com) said:


> Do you know why many people asked this?


> The reason is you posted so many threads about LA22!


> It's your business, not my / other boardmates' business. ***Please don't post threads about 'I saw LA22!'.


> 25架 太 少?! i don't think so


>


>


> Please don't waste this board's resources


> ( don't post 'yeah yeah yeah, i took photos of LA22' again )


Article 1: (Request 2)

> 機 神 (chanyui@ctimail.com) said:


> 各 位 板 友, 其 實LA22有 咩 特 別, 咁 多 人 要 影??


Who?! Just LA22(Dorabus's webmaster) think that LA22 is perfect ja ma,


LA22 is quite smelly for the a/c, the handbrake sound is so loud, the engine also 'vibrate' when stop.~_~


NWFB's buses are good, CMB's buses are all rubbish(for the performace)





> 機 神


Article 1: (Request 3)

> 機 神 (chanyui@ctimail.com) said:


>


> 咁 又 唔 好 咁 講...中 記 富 豪A/C, 德 仔, 蘭 仔, 禿 鷹 都 好 正(performace lor!!)


VA and DA are good ge.. but LA and DC is quite old law..


> 富 記Olumpian: LT10 = 245hp, Volvo D10A = 245hp (係 呢 個 差D o者, 豪 偈 係 咁 架 啦!)


> Leyland Olympian: LT10 = 245hp


> Dennis Condor: LT10 = 245hp, M11 = 235hp, Euro2!!


> 車 正, 加 埋 車 長 正 = 非 常 正!!


LA and DC's chairs are all need to throw la!


> 所 以 中 記 都 唔 差 架, 不 過 係D雞 鴨 寶 套 餐 俾 人 個 印 象 係 差D law..


Ha! LF/SF is quite good(at least the chairs are new)





JasonHei


> 機 神 - Horizons.


Article 1: (Request 4)

> chan01 (ses32569@ses.hkcampus.net) said:


> 甘 九 巴AL1,城 巴105又 如 何?


Yes, both need to 'die' law, but CTB treat 105 so good, I think... ... ...


> WHY? LA's chair are good to sit!


No friction... ... ...


> 我 又 唔 覺 得 好 新 啊!


LF/SF chairs is as same as LA's one ga. You hit your mouth yourself?!(joke)


Article 1: (Request 5)

> 謝 上  hey! (ses32569@ses.hkcampus.net) said:


At first, I hope you don't use my Chinese name of Jason Hei.


> 下? 乜 原 來 中 巴 LF / SF 用 英 國 ' 登 粒 ' 座 椅 架?


How can I know what the seats' name?!?! Turn over the seats meh?


> 仲 有, 巴 士 上 面 係 冇 chairs 既, seats 有.


Yes, thank you.





Jason Hei


Article 1: (Request 6)

I think that the chairs of LF/SF are different from LA's. As the LF/SF's chair having 2 strips on it but LA do not.


3AV120



Article 2:

Re: 【鬆一鬆】有獎問答遊戲!


2500 (irawan@ctimail.com) at Thu Jul 15 21:03, 1999 said:


> 屯 兵 (chungtm@netteens.net) said:


> 究 竟 香 港 特 別 行 政 區 中,最 多 巴 士 路 線 行 經 的 是 那 條 道 路 呢?


> 除 答 案 外,請 加 列 出 當 中 所 有 路 線;而 且 唔 好 答 約 數,要 實 數 答 案 。


>


> 答 中 可 得 美 女 相 (或 其 他 相) 乙 張 ,


> 答 案 及 得 獎 者 將 於 5 月 18 日 以 新 標 題 形 式 公 佈 。


> 曾 被 我 用 ICQ 問 過 的 板 友,不 可 參 與 。





你 公 佈 答 案 時 千 萬 唔 好 貼 張'美 女 相'上 來 啊....


(開 始 覺 得 呢 個 板 變 成 一 般 新 聞 組)


Article 2: (Request 1)

> MAN (mangp@netteens.net) said:


>


> 會 唔 會 係 長 沙 灣 道 呢


> 數 下 先...


> (美 孚)2A,6,6A,6C,6D,30,30X,33A,36A,37,


> 38A,40,41,41A,42,42A,43C,44,44P,45,


> 46,46X,52X,58X,59X,60X,63X,66X,67X,68X,


> 69X,86,86B,98D,102,230X,234X,237A,238X,242X,


> 252B,257B,258B,259C,260B,261B,267S,886,904,905,E21--->50


> (荔 枝 角)2B,2F,31B,32,35A,36B,60,86A,86C,171--->10


> (長 沙 灣)2,6F,112,118,917,970--->6


> 仲 有72,81--->2


> (N線)N122,N118,N171,N241,N21--->5


>


> 共 計 :73條


>


> MAN





美 孚 仲 有 一 條 線 係102R呀.


Article 2: (Request 2)

> 2500 (irawan@ctimail.com) said:


>


> 你 公 佈 答 案 時 千 萬 唔 好 貼 張'美 女 相'上 來 啊....


梗 係 唔 會 啦!


Article 2: (Request 3)

彌 敦 道?





B1, 1, 1A, 2, 2A, 2C, 3C, 6, 6A, 6C, 6F, 7, 8, 9, 13X, 26, 27, 30X,


32, 33A, 35A, 36B, 37, 38P, 41, 41A, 42A, 43C, 44, 44P, 58X,


59X, 60X, 66, 66X, 67X, 68X, 69X, 70, 72, 81, 81C, 87,


87A, 87B, 87D, 87P, 87X, 93K, 95, 98C, 203, 203E, 208, 212, 219X,


219P, 224X, 230X, 234X, 237A, 238X, N241, 242X, 252B, 257B,


258B, 258C, 259B, 259C, 260B, 261B, 267S, 269B, 270A, 271, 280P,


287P, 296C, 296D, N6, N68, N112, N216, N271, N281, 102, 102R,


104, 112, 118, 171, N118, N171, 904, 905, 917, 44S, 59S, 70S.


970, A21, E21, N21, N22.


Article 2: (Request 4)

45 都 經 彌 敦 道 喎 ...





SK Chan


Article 2: (Request 5)

> Kafelnikov (dicksamt@netvigator.com) said:


>


>


> 81P,no 87P......





117R


Article 2: (Request 6)

> Chopio Siu (wwt51029@wwt.hkcampus.net) said:


我 想 要 巴 士 相!


>


> 係 咪 轉 彎 架?


> 寶 輪 街?


>


> 答 案 係...彌 敦 道!or 青 山 公 路..(唔 知 點 答...太 長..)


> 彌 敦 道: 1, 1A, B1, 2, 2A, 2E, 3, 3C, 6, 6A, 6C, 6F, 7, 8, 9, 10, 12, 13D, 13X, 16, 18, 24, 26, 30X, 32, 33A, 35A, 36B, 37, 38P, 41, 41A, 42A, 43C, 44, 45, 46, 58X, 59X, 60X, 66X, 67X, 68, 69X, 70, 72X, 81C, 87B, 87D, 87X, 93K, 95, 98C, 102, 104, 112, 117R, 118, N118, N122, 171, 203, 203E, 212, N216, 230X, 234X, 238X, N241, 242X, 252B, 258B, 259B, 259C, 260B, N293, 887, 914, 917, 904, 905, E21, A21, N21


>


> 難 輕 鬆...駛 乜 出 到 蠱 惑......



Article 3:

Re: 話當年﹕我們的第一次(上板篇)


檸檬少年 (nichlas@netvigator.com) at Fri Jul 16 13:27, 1999 said:


> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


> 不 經 不 覺 , 我 成 為 本 板 板 友 , 已 經 有 兩 年 的 時 間 了 。 在 這 兩 年 以 來 ,


> 我 確 實 學 到 不 少 東 西 。 無 論 是 巴 士 知 識 , 還 是 待 人 接 物 的 技 巧 , 都 比


> 兩 年 前 顯 得 成 熟 了 。





我 在 九 八 年 二 月 上 板 , 都 有 年 多 了 。 頭 五 個 月 , 我 出 現 時 間 極 少 , 亦


不 為 人 所 認 識 。 我 真 正 急 起 直 追 的 日 子 , 大 約 晌 去 年 八 月 , 一 口 氣 連


續 十 三 日 回 顧 中 巴 。 到 現 在 , 我 練 成 寫 巴 士 小 說 的 方 法 , 開 始 將 巴 士


、 武 俠 小 說 混 合 , 寫 成 現 在 每 日 也 出 板 的 熱 狗 之 城 。 我 想 我 學 到 的 ,


除 了 巴 士 知 識 和 寫 作 方 法 外 , 還 可 以 真 真 正 正 交 到 朋 友 。 我 覺 得 我 檸


檬 少 年 這 數 周 在 本 板 的 知 名 度 增 加 了 , 自 己 可 能 亦 已 成 熟 , 不 再 是 小


朋 友 了 !


>


> 近 年 來 有 不 少 板 友 都 覺 得 巴 士 迷 的 質 素 每 況 愈 下 。 其 實 有 時 當 我 遇 到


> 一 些 無 聊 、 無 理 的 罵 戰 , 或 者 見 到 部 份 巴 士 迷 , 因 為 妒 忌 心 或 者 私 利


> 等 種 種 原 因 , 而 把 自 己 當 作 假 想 敵 的 時 候 , 我 都 少 不 免 會 感 到 不 開 心


> 的 。 不 過 , 想 深 一 層 , 人 家 的 言 行 是 無 法 由 自 己 控 制 的 。 但 如 果 能 夠


> 確 保 自 己 的 言 行 舉 止 可 以 令 人 接 受 的 話 , 我 深 信 要 得 到 人 家 的 認 同 ,


> 絕 對 不 是 難 事 。 而 事 實 上 , 近 年 來 當 我 表 明 自 己 是 巴 士 迷 的 時 候 , 很


> 多 時 換 來 的 都 是 熱 情 的 款 待 。 反 而 白 眼 就 絕 少 遇 到 。 我 想 這 應 該 不 會


> 是 由 於 我 的 外 表 夠 高 大 威 猛 吧 ﹖^_^





我 也 覺 得 , 因 為 有 時 罵 戰 係 某 些 人 在 特 定 情 況 下 才 發 生 。 如 果 好 似 我


近 來 兩 大 例 子 , 包 括 最 近 的88空 調 價 一 文 , 我 也 不 知 道 為 什 麼 我 錯 了


, 板 中 部 分 人 極 力 地 針 對 著 我 。 雖 然 板 中 也 有 人 去 維 護 我 , 但 是 我 可


能 係 得 罪 人 多 , 稱 呼 人 少 吧 。


而 在 街 上 的 事 件 , 可 能 係 某 些 人 對 我 們 的 偏 見 罷 了 。 有 一 次 , 我 在 灣


仔 碼 頭 巴 士 總 站 調 查2X派 車 時 , 如 果 站 長 不 協 助 我 , 我 想 就 不 會 成 功


了 。 但 有 一 次 , 我 在 慈 雲 山 ( 中 ) 巴 士 總 站 調 查 九 巴 方 面 的116時 , 先 後 遭 到 巴 士 迷 、 站 長 及 乘 客 的 批 評 , 究 竟 我 做 錯 了 甚 麼 呢 ?





>


> 兩 年 來 , 有 不 少 板 友 都 曾 經 對 我 在 板 上 的 表 現 發 表 意 見 。 有 人 稱 讚 我


> 的 消 息 夠 靈 通 , 也 有 人 覺 得 我 的 態 度 太 強 硬 和 跟 現 實 脫 節 。 其 實 無 論


> 是 善 意 的 讚 賞 , 還 是 理 性 的 批 評 , 我 都 是 無 任 歡 迎 的 。 因 為 我 相 信 ,


> 接 受 大 家 的 意 見 , 是 充 實 和 改 進 自 己 的 其 中 一 個 好 方 法 。


我 有 同 感 。


我 希 望 大 家 能 夠 作 出 善 意 批 評 我 , 我 不 希 望 再 有 人 這 樣 對 我 。


>


> 不 知 大 家 首 次 成 為 板 友 , 是 多 久 以 前 的 事 呢 ﹖ 而 大 家 自 上 板 以 來 , 又


> 有 沒 有 什 麼 特 別 的 體 驗 呢 ﹖ 歡 迎 大 家 在 此 分 享 。 ﹕)





最 特 別 體 驗 , 相 信 係 晌 今 年3月28日 九 巴 車 長 選 舉 時 , 有 板 友 叫 我 超


人 迪 加 呢 ! ( 見 熱 狗 之 城 第 四 回 - 環 保 怪 獸 )


還 有 , 今 年6月22日 , 我 與 四 位 板 友 一 起 到 赤 柱 為1601拍 照 , 也 是 一


個 好 深 刻 的 記 憶 !





特 區 交 通 小 說 集 - 熱 狗 之 城


檸 檬 少 年


ICQ:15306525


Article 3: (Request 1)

對 唔 住 , 得 罪 部 分 人 都 要 講 句:





我 曾 經 和 一 位 板 友 討 論 過 本 板 , 大 家 都 認 為 此 板 已 成 咁:





1.某 巴 士 公 司 及 某 部 分 團 體 的 宣 傳 工 具 。


2.部 分 人 士 聯 合 一 起 搞 罵 戰 的 工 具 。


3.商 業 廣 告 多 多 的 網 頁 。


4.有 人show 自 己 好 有 料 的 地 方 。


5.認 定有 問 題巴 士 迷 的 地 方 。





我 已 經 申 請 取 消 本 板 戶 口 啦 , 因 為 我 唔 想 再 捲 入 唔 同


幫 派 的 罵 戰 聲 中 。





再 見HKBDB


Article 3: (Request 2)

我 也 成 為 會 員 一 年 了!


在 這 一 年 我 學 到 不 少 巴 士 最 基 本 的 知 識,


但 學 得 最 多 都 是 待 人 接 物 的 技 巧,


印 像 最 深 的,就 是 小 弟 第 三 篇 文,


說 到 有 關 巴 士 迷 受 歧 視,當 時 中 二 的 我 要 做 中 文book report,


我 用97&98年 鑑,老 帥 要 我 另 加 一 個 附 加 部 份-[巴 士 問 答]


我 對 此 十 分 反 感,因 實 有 人 為 難 我... ...


最 記 得colin 兄 的 回 文,對 我 日 後 的 板 上 生 涯 很 有 影 響!





不 經 不 覺 已 上 板 一 年 的 小 朋 友


港 島 西 人 Raymond<=港 島 西 人<=HKWP<=港 島 西 人 景 鈞


Article 3: (Request 3)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 都 同 閣 下 一 樣 , 兩 年 前 之 八 月 廿 九 日 貼 第 一 篇 文 , 不 過 果 時 剛 買 電


> 腦 返o黎 , 有 一 個 月 免 費 上 網 期 。 但 係 間 中 響 九 八 年 二 三 月 間 都 有


> 貼 文 , 直 到 同 年 五 月 先 再 上 網 長 期 貼 文 到 而 家 。


>


> 果 時 用 名 大 既 如 下:


> Tony(AL100)--->Tony--->Tony(S3M61)


>





> 我 記 得 第 一 次 貼 文 果 時(九 七 年), 個 板 好 少 罵 戰 , 連 特 別 所 見 同 壞


> 車 報 告 都 響 板 上 開 題 貼 文 。 後 來 九 八 年 五 月 開 始 長 期 貼 文 之 後 , 罵


> 戰 便 從 半 年 後 開 始 越 來 越 多 , 可 能 係 個 板 經 常 被 傳 媒 介 紹 , 因 而 有


> 太 多 板 友 申 請 貼 文 。


> 響 呢 個 板 上 , 我 學 到 好 多 野 , 尢 其 是ICQ流 行 之 時 , 識 到 一 班 板 友 ,


> 如:GF1912兄,N357,Jacky,GZ5818,檸 檬 少 年,Rick,2100兄 等 , 都 同 佢 地 交 流 好 多


> 有 關 巴 士 上 既o野 。 最 多 謝 係Dennis Law兄 , 佢 響bdb的 貼 文 都 從 中


> 知 道 好 多 關 於 巴 士 上 既 訊 息 。


>


> 不 過 我 唔 希 望 見 到 板 上 有 好 多 罵 戰 再 出 現 , 因 為 呢 個 板 有 好 多 公 眾


> 睇 , 佢o地 見 到 板 上 有 罵 戰 都 會 有 一 個 壞 印 象 , 都 概 嘆 一 句:香 港 巴


> 士 討 論 區 實 在 不 及 兩 年 前 咁 。


>


> Tony(S3M61)


> P.S:AD182終 於 重 返70X喇 。





我 雖 然 上 板 不 夠 三 個 月,初 初D板 友 都 好 好,但 由 不 知 何 時 開 始


D板 友 已 經 在 板 上 搗 亂,並 且 情 況 日 趨 嚴 重,尤 其 是 在 路 線 建 議


欄,有D板 友 更 在 那 處 建 議 出 一 些 含 有 人 身 攻 擊/意 識 不 良/開 玩


笑 成 分 的 建 議.此 情 此 景,實 在 不 忍 卒 睹!請 板 主,板 助 控 制 現 時 的 情 況.


我 初 上 板 時 的 名 字 不 是 現 在 的 名 字(ATR4/Eric!)


先 是Eric--->Eric(ATR4)---->ATR4------->ATR4/HV6619


---->ATR4/Eric!


但 有 些 板 友 也 很 好,他 們 也 很 樂 意 助 人,分 別 是


老 陳 和HB610,他 們 在 路 線 建 議 欄 都 幫 助 我 不


少.


ATR4/Eric!字


Article 3: (Request 4)

的 確 , 板 友 越 來 越 多 , 開 紿 良 莠 不 齊......


而 路 線 建 議 方 面 , 我 覺 得 有0的 建 議 真 的 有 點 「nonsense」......


例 如0有 的 區 外 人 設 計 一 些 區 內 線......實 在 是 班 門 弄 虎 , 有 時 見


到 都 唔 知 好 嬲 定 好 笑 。


不 過 給 意 見 的 人 亦 有 點 過 份......又 是 良 莠 不 齊 的 結 果 ﹗


我 的 名 字


叻 霸 佳--->184--->叻 霸 佳---叻 ﹗


係 呀 , 我 唔 知 各 人 對 家 祺 的 印 象 如 何 , 不 過 我 試 過 多 次 問 佢 一0的


同 巴 士 無 關 的 問 題 , 佢 都 樂 於 解 答 ,.....哈 哈 。 而 其 他 板 友 如Tony


都 好 好 人......哈 哈 ﹗





叻 ﹗


Article 3: (Request 5)

> 不 經 不 覺 , 我 成 為 本 板 板 友 , 已 經 有 兩 年 的 時 間 了 。 在 這 兩 年 以 來 ,





我 是 在96年11月 上 下 加 入 本 板 的. 不 知 板 主 當 時 設 立 了 本 板 有 多


久 呢?





> 我 確 實 學 到 不 少 東 西 。 無 論 是 巴 士 知 識 , 還 是 待 人 接 物 的 技 巧 , 都 比





我 也 是. 兩 樣 都 很 多.





> 兩 年 前 顯 得 成 熟 了 。





有 很 多o係 度 學 到 做 人 的 經 驗 都 可 以 在 外 面 應 用 到.





>


> 近 年 來 有 不 少 板 友 都 覺 得 巴 士 迷 的 質 素 每 況 愈 下 。 其 實 有 時 當 我 遇 到


> 一 些 無 聊 、 無 理 的 罵 戰 , 或 者 見 到 部 份 巴 士 迷 , 因 為 妒 忌 心 或 者 私 利





請 恕 一 句 直 言: 樹 大 有 枯 枝, 族 大 有 乞 兒.





> 等 種 種 原 因 , 而 把 自 己 當 作 假 想 敵 的 時 候 , 我 都 少 不 免 會 感 到 不 開 心


> 的 。 不 過 , 想 深 一 層 , 人 家 的 言 行 是 無 法 由 自 己 控 制 的 。 但 如 果 能 夠


> 確 保 自 己 的 言 行 舉 止 可 以 令 人 接 受 的 話 , 我 深 信 要 得 到 人 家 的 認 同 ,





其 實 從 那 些 引 起 無 聊 罵 戰 的 板 友 的 行 文 可 看 出 他 們 很 多 都 只 不 過


入 世 未 深, 待 人 接 勿 經 驗 不 足 之 流. 他 們 說 很 多 的 話 都 使 我 覺 得


他 們 是 未 經 深 思 熟 慮 就 冒 失 開 口 的.





好 像 跟 最 近 的 板 主 專 用 區 內 容 唱 反 調(希 望 不 是 啦!), 但 我 已 是 個


廿 三 歲 大 學 畢 業(o岩o岩)加 上 有 一 年 出 社 會 實 習 的 經 驗, 所 以 很 有


信 心 講 呢 席 話.





> 絕 對 不 是 難 事 。 而 事 實 上 , 近 年 來 當 我 表 明 自 己 是 巴 士 迷 的 時 候 , 很


> 多 時 換 來 的 都 是 熱 情 的 款 待 。 反 而 白 眼 就 絕 少 遇 到 。 我 想 這 應 該 不 會


> 是 由 於 我 的 外 表 夠 高 大 威 猛 吧 ﹖^_^





巴 士 迷 都 是 人, 只 要 你 不 是 做 討 人 厭 的 事, 人 們 是 不 會 無 緣 無 故 討


厭 你 的.





>


> 兩 年 來 , 有 不 少 板 友 都 曾 經 對 我 在 板 上 的 表 現 發 表 意 見 。 有 人 稱 讚 我


> 的 消 息 夠 靈 通 , 也 有 人 覺 得 我 的 態 度 太 強 硬 和 跟 現 實 脫 節 。 其 實 無 論


> 是 善 意 的 讚 賞 , 還 是 理 性 的 批 評 , 我 都 是 無 任 歡 迎 的 。 因 為 我 相 信 ,


> 接 受 大 家 的 意 見 , 是 充 實 和 改 進 自 己 的 其 中 一 個 好 方 法 。





這 是 你 的style, 無 需 太 為 別 人 的 眼 光 改 變 自 己. 做 人 凡 事 光 明 磊 落


便 可.





>


> 不 知 大 家 首 次 成 為 板 友 , 是 多 久 以 前 的 事 呢 ﹖ 而 大 家 自 上 板 以 來 , 又


> 有 沒 有 什 麼 特 別 的 體 驗 呢 ﹖ 歡 迎 大 家 在 此 分 享 。 ﹕)





兩 年 半 啦. 第 一 次 貼 文 係 報 料GZ那 批2+2十 米 龍 新 落 地 到 土 瓜 灣 驗 車.





祝 丹 尼 士.羅 番 澳 洲 一 路 順 風, 鵬 程 萬 里!





--


輝 仔



Article 4:

Re: 問 -- 全黑金剛線


100/911R/M1/300 Wong (invespac@netvigator.com) at Thu Jul 15 22:42, 1999 said:


> N357 (clarina@vol.net) said:


> 請 問 九 巴 現 在 還 有 沒 有 路 線 是 全 使 用 黑 金 剛 作 字 軌 呢?


>


> N357


> 九 龍 巴 士 相 片 站


> 請 多 指 教!!





Your 28A should be the last route for KMB to have exclusive


super high floor bus service, which is no longer true since


DiM40 came in...





100/911R/M1/300 Wong


Article 4: (Request 1)

7B,10,11C,11X,14C,21,28A,31,45,46,87,87B,91,92,96R


有 黑 金 剛 作 字 軌 線


in now!!!


Article 4: (Request 2)

> 7B is whole Jubilant





Actually rt.7B has at least 1 BL (DA1921) as scheduled bus.





SK Chan


Article 4: (Request 3)

> Rick (chopchoi@hknet.com) said:


>


> 2D係 ,28A都 好 似 係 。


>


28A 有 一 架 DC9328 (DM40) 做 字 軌 架 。


就 因 為 28A 唔 係 我 先 問 囉 。





N357


九 龍 巴 士 相 片 站


請 多 指 教!!



Article 5:

Re: details of KMB Rt. 1K??


Rick (chopchoi@hknet.com) at Fri Jul 16 10:46, 1999 said:


> Jason Hei (leoahchau@ctimail.com) said:


> I remember that 1K's route is very special, please help me to find it. Thank you.





1K是 由 九 龍 車 站 開 出 的 南 行 循 環 線 。


在91年 , 九 龍 車 站 開 出 , 經 暢 運 道 , 漆 咸 道 南 , 梳 士 巴 利 道 , 尖 碼 ,


梳 士 巴 利 道 , 彌 敦 道 , 旺 角 道 , 洗 衣 街 , 亞 皆 老 街 , 聯 運 街 , 弼 街 ,


洗 衣 街 , 太 子 道 西 , 通 菜 街 , 界 限 街 , 太 子 道 西 , 馬 頭 涌 道 , 馬 頭 圍 道 ,


浙 江 街 , 土 瓜 灣 道 , 馬 頭 圍 道 , 蕪 湖 街 , 大 沽 街 , 寶 其 利 街 , 明 安


街 , 必 嘉 街 , 機 利 士 路 及 暢 運 道 。





1K用 勝 利 二 型 行 走 , 與 當 時2K(九 龍 車 站[北 行 循 環 線])一 起 服 務 。





不 過 , 我 想 知 它 們 是 何 是 開 辦 , 以 及 何 時 停 辦 !





Rick


巴 士 資 訊 網


Article 5: (Request 1)

> LPC (3avlpc@hkicable.com) said:


>


> 不 如 講 埋 2k 路 線 點 樣 行 法 o丫 ! LPC上





雖 然 我 無 2K 的 路 線 資 料, 不 過 你 將 1K 個 途 經 路 線 掉 轉 來 讀


雖 不 中 亦 不 遠 矣





不 過 2K 取 消 先, 然 後 才 到 1K 取 消


(因 同 12A 路 線 重 疊)


Article 5: (Request 2)

> Wesley, DS16 (howesley@i-cable.com) said:


> 2K的 客 量 比 起1K更 加 慘 烈, 舊 時 成 日 空 寶 寶 行 街


>


> 1K亦 差 唔 遠, 但 我 甚 掛 念1K, 因 為 我 成 日 要 去 紅 蘋 果 個 邊, 12A都 去 唔 到, 要 我 行 去





以 為 記 憶 , 好 似 係1K摺 先 , 才 到2K。





2K: 九 龍 車 站(北 行 循 環 線)


途 經 暢 運 道 , 安 運 道 , 暢 運 道 , 機 利 士 路 , 蕪 湖 街 , 馬 頭 圍 道 , 新 柳


街 , 漆 咸 道 北 , 馬 頭 圍 道 , 馬 頭 涌 道 , 太 子 道 西 , 洗 衣 街 , 亞 皆 老 街


, 聯 運 街 , 弼 街 , 洗 衣 街 , 太 子 道 西 , 彌 敦 道 , 梳 士 巴 利 道 , 尖 碼 ,


梳 士 巴 利 道 , 漆 咸 道 南 , 暢 運 道 及 安 運 道 。





遲o的 睇o下 找 不 找 到2K的 相 片 吧 !





Rick


Article 5: (Request 3)

2K be cancelled first, then 1K .....





and these two routes change their terminus mant times


first, at Kowloon KCR station,then Mongkok KCR station


then, back to Kowloon KCR station,THEN GO TO MONGKOK KCR STATION AGAIN......





can someone tell us the details?



Article 6:

Re: VA51至VA61 VA63賣什麼廣告和尋車?


LPC (3avlpc@hkicable.com) at Fri Jul 16 12:47, 1999 said:


> wong01@netteens.net (wong01@netteens.net) said:


> 我 們 想 問VA51至VA61 VA63賣 什 麼 廣 告?


>


> 我 們 想 尋 九 記 都 普 鴨 N275 CP8523


> N357 CU4010


> N358 CU4510


> N359 CU4787


> N360 CU4920


> N361 CU5672


> N363 CV5040


>


> 我 們 想 尋7輛 去 左 邊 嗎?





N358 在 7B [LPC 上 ]


Article 6: (Request 1)

VA59 香 港 汽 車 會80週 年 全 身 黃 色 廣 告.


Article 6: (Request 2)

> LM3 (angela05@netvigator.com) said:


> VA57是 新 巴 廣 告,'每 架 舊 巴 都 夢 想 成 為 一 架 新 巴'





N363(CV5040) Rt.8





Christopher


Article 6: (Request 3)

現 在 行rt. 21.





Kenrick DG3001



Article 7:

Re: 係92-93年中記服務係米真係咁差?


CMB VA52 (HN6509) (va52@hkguy.com) at Fri Jul 16 02:06, 1999 said:


> 小 丸 子 新 巴 色VA54 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> 大 家 應 該 都 知,中 記 係92-93年d人 想 搵 架 冷 馬 搭 下 都


> 好 難!由 期 以 前92-93年 搭 中 記rt.72,75,90,92,96,170


> 呢d路 線 係summer搭 係 好 惡 頂,加 上rt.72當 年 用 全 雞 寶


> 套 餐 已 惹 南 區 人 討 厭,又 少 冷 馬 行 走,但 係92-93年 中 當


> 時 唔 搭 又 唔 得!但 係92-93年 中 記 亦 有 優 點,就 係 係92-93


> 年 在 以 上 呢d路 線 攝 冷 馬 行 走,收 熱 狗 價 錢!





想 當 年, 中 記 服 務 真 係 唔 係 幾 掂. 主 要 係 因 為 巴 士 清 潔, 司 機 服 務 態


度 及 班 次 的 問 題. 我 果 時 好 彩 d, 23 號 行 DM 新 車, 後 來 仲 有 全 新 既


DA52-56, 不 過 班 次 就 真 的 不 敢 恭 維 了, 有 次 聽 師 傅 講 果 日 只 開 左 4 大


架 車, 仲 撞 正 食 飯 時 間, 結 果 等 左 55 分 先 有 車, 架 LF166 去 到 怡 和


街 已 經 頂 閘.........





從 其 他 角 度 看, 如 其 他 人 對 中 巴 的 評 價, 也 可 以 知 道 中 巴 的 服 務 強 差


人 意. 如 果 1993 年 混 吉 終 止 中 巴 的 專 營 權, 我 輸 得 心 服 口 服. 但 到


1998 年 中 巴 經 過 連 番 改 革 後 才 終 止 他 的 專 營 權, 這 可 是 我...... 我 萬 萬


想 不 到 的.......





唉, 往 事 不 堪 提......





CMB VA52 (HN6509)


Article 7: (Request 1)

There was one survey held by District Board,asking people


their comments about CMB services at 1992,Of course people


compliant the frequency of CMB bus but they also compliant


the type of buses!They hate LV and LX!You can find the


report at City Hall library





u.best


Article 7: (Request 2)

o個 時o的 乘 客 根 本 就 唔 係 好 似 而 家 咁 , 咩 都 要 冷 馬 。 當 時 最 多 人


批 評 中 巴o既 係 班 次 不 準 同 唔 夠 ,(唔 好 忘 記 , 響1992年 時 ,LV只


係 有10-12年 車 齡)有 時 等 好 耐 都 無 車 。





以 前o的 人 夏 天 坐 熱 狗 , 多 數 都 忍 到 , 亦 都 預o左 , 點 似 而 家 咁 個


個 坐 慣 冷 氣 車 , 唔 冷 氣 唔 上 ?





仲 記 得 城 巴 接26線 時 , 黃 竹 坑o既 區 議 員 就 大 力 反 對 行 冷 氣 車 , 所


以72A同75都 行o左 成 兩 年 全 熱 狗 啦 。



Article 8:

Re: A question about the route numbers.


MAN (mangp@netteens.net) at Fri Jul 16 09:51, 1999 said:


> Jason Hei (leoahchau@ctimail.com) said:


> For the routes which cross habour tunnel are all called 1xx,1xx eg, 101,102,103...etc


> But why cityone to Macau Ferry this route is called 182 (the last one of Cross Habour route number is 116)?





其 中 一 個 解 釋 : 沙 田 區 係8字 頭


(應 仲 有 其 他 解 釋)





MAN


Article 8: (Request 1)

因 為 沙 田 第 一 城 有 九 記 的 82 系 列 途 經 , 於 是 叫 做 182 路 線! LPC上


Article 8: (Request 2)

> Jason Hei (leoahchau@ctimail.com) said:


>


> But why 182 this routes call 182 but not 180?


> eg.680 - the first route cross eastern cross habour tunnel





因 為 有170在 前 ,170係 第 一 條 沙 田 過 海 線 。 當 時70係 沙 田 區 碼 ( 有 板


友 說 ) 。


而 九 巴 路 線82也 經 第 一 城 。


680用80的 原 因 , 可 能 係 因 為68?系 線 唔 係 沙 田 線 , 係 馬 鞍 山 線 , 所 以


用0行 尾 。 所 以 之 後 的681就 係 啦 。





檸 檬 少 年


ICQ:15306525



Article 9:

Re: 機場線S52P


Rick (chopchoi@hknet.com) at Fri Jul 16 00:15, 1999 said:


> Jacky (jackyyng@hkschool.net) said:


> 掛 牌 表 空 缺 有 條S52P出 現 。 係 乜 線 黎 架 ?





S52P線 詳 情


>


> 另 請 問 最 近 機 場 的S線 重 組 後 係 點 樣 話 ? 唔 記 得 左 。





簡 單 來 說 :


S61,S51 --> S1 (東 涌 木 --> 機 場(GTC)(Circular))


S62,S63 --> S63 (東 涌 木 --> 航 膳 區(Circular))


S64 改 循 環 線


S52 經 駿 坪 路


S53 --> S55P


S54 縮 短 (赤 立 角 碼 頭 --> 貨 運 區(Circular))


S52P 新 開 辦





有 錯 請 指 正





Rick


Article 9: (Request 1)

> DA54 (da54@netteens.net) said:


>


> S62 併 了 進 S52, S52P





除 此 之 外 ,S63亦 行 埋 貨 運 區 喎 !


>


>


> 加 經 航 膳 東, 回 程 不 經 GTC


>


在 未 改 路 前 ,S64已 行 經 航 膳 東 路 了 。


>


> 改 名 為 S55, 往 維 修 區 需 轉 S52


>


> 取 代 S62


>


> P.s. 剛 才 S52P 出 現 空 缺 是 因 為 要 3AD52 兄 正 讓 線 給 我.


Article 9: (Request 2)

咁 宜 家S線 仲 有 冇 雙 層 巴 士?



Article 10:

Re: MC7現在行什麼路線


Raymond (gl450@netteens.net) at Thu Jul 15 21:02, 1999 said:


> wong01@netteens.net (wong01@netteens.net) said:


> MC7現 在 是 否 行43X掛 牌





今 朝 九 點 幾(唔 係 好 記 得),見 佢 在 柴 灣 利 眾 街 駛 過,


之 後 轉 左 入 康 翠 台,不 過 無 載 客





當 時 避 緊 雨 既Raymond


Article 10: (Request 1)

係 中 午 既 時 候 見 佢 係 常 安 街 抖 緊.





CMB VA52 (HN6509)


Article 10: (Request 2)

> chan01 (ses32569@ses.hkcampus.net) said:


>


> 想 問 什 麼 是'是 否 行43X掛 牌'?





即 係 指 經 常 在 該 線 行 走 的 巴 士 。


即 係 問 ,MC7是 否 經 常 在43X行 走 的 巴 士


不 過 , 對 新 巴 而 言 , 好 似 已 冇 掛 牌


續 : 上 周 六MC7在110





2A/DL13暗 西 怪 客


ICQ:38551359



Article 11:

Re: 城巴B10M,1274換O左?


機神 (chanyui@ctimail.com) at Thu Jul 15 21:06, 1999 said:


> GK8946 (billyy@netteens.net) said:


> 今 日o係 第 一 城 坐60R的1274, 開 車 後,o個 種feel與 坐 平 時 的 不 同,一


> 起 步,個 轉 數 不 斷 上 升 至 約 二 千 三 百 轉 至 轉 波,之 後 也 是 用 高 轉 數 轉 波


> 而 且 那 鍾 感 覺 不 似 是 用ZF波 箱,而 是 似DART用 的 波 箱,但 是 波 制 是 用ZF


> 那 個 的,不 知 道 這 車 是 否 換 了 波 箱?


>


Dart用 的Allison AT545有 時 都 唔 係 好 高 轉 先 轉 波 架.


> 另 問,點 解 架 車 明 明 用SUTRAK冷 氣 的,但 有 一 個NIPPON DENSO的 里 數 錶?


呢 個 問 題 令 我 記 起 我 果 日 搭 藝 東 德 仔, 明 明 車 頂 重 係 寫Sutrak, 點 知 上 車 門 到 有 張Carrier的 貼 子 貼o左


係 到.





機 神 - Horizons


Article 11: (Request 1)

> GK8946 (billyy@netteens.net) said:


> 再 問,城 巴 返 大 陸 宜 家 仲 有 冇 優 惠 呢?





應 該 仲 有, 我 見 到 有poster話 延 長 優 惠 期, 但 無 記 住, 請 留 意 城 記 巴 士D窗 上 廣 告.


Article 11: (Request 2)

> 亞 歷 山 大 非 官 方 發 言 人 (borisyan@hk.super.net) said:


> 頂 重 係 寫Sutrak, 點 知 上 車 門 到 有 張Carrier的 貼 子 貼o左


>


> Carrier好 似 係Sutrak母 公 司





係 呀~所 以 有D新 巴Dart仔 有 張 開 利 貼 紙 仔 係 波 掣 對 上..





飛 機 竺





> Bory23, FC6037


> 亞 歷 山 大 非 官 方 發 言 人(石 川 啟 吾)



Article 12:

Re: Why not Tai Po 'Market' KCR Station?


PTC (bc_cly@stu.ust.hk) at Thu Jul 15 20:50, 1999 said:


> Kafelnikov (dicksamt@netvigator.com) said:


> Why the terminus name of 64K(P),65K,71A,74K,75K,275,275R in Tai Po near KCR East Rail station......


> not called ' Tai Po Market KCR Station' ,but ' Tai Po KCR Station ' instead??????





可 能 係 因 為 布 牌 時 代 寫 唔 到 咁 長o既 英 文,


所 以 咪 就 咁 叫'大 埔 火 車 站'囉.





PTC


Article 12: (Request 1)

其 實'大 埔 火 車 站' o既 英 文 名 仲 有 另 一 個 版 本--'Tai Po Railway Station'(好 似 係 布 牌 時 代 出 現)


Article 12: (Request 2)

我 都 見 過 中 巴 雞 行 170 寫 住 ' 沙 田 火 車 站 ' & ' SHATIN RAILWAY STN. '


Article 12: (Request 3}

九 巴 用 大 埔 火 車 站


K 巴 同 東 鐵 用 大 埔 墟 車 站


但 係 正 名 應 該 係 大 埔 墟 車 站(火 車 站 咁 寫)





又 例 如:


地 鐵 話 葵 芳 站


九 巴 話 葵 芳(地 鐵 標 誌)


龍 運 話 葵 芳 地 鐵 咁o者 !



Article 13:

小市民看大巴士系列4-有冷氣,上!無冷氣,唔上!


港島西人Raymond (kwan113@netteens.net) at Fri Jul 16 14:03, 1999 said:


­首 先 大 家 可 以 就 小 市 民 為 何 這 麼 喜 愛 冷 馬,討 厭 熱 狗 發 表 意 見.





接 著,我 就 想 說 說 一 個 常 見 的 現 象:搭 熱 狗 唔 開 窗


點 解D人 搭 熱 狗 話 熱 但 都 唔 開 窗,


特 別 是 車 頭 擋 風 玻 璃 及 下 層 車 窗,


一 些 人 坐 車 頭 就 立 即 關 窗,


一 些 人 當 車 一 入 隧 道 就 關 窗,但 出 隧 道 又 唔 開 回 窗,





下 層 的 情 況 更 惡 劣,唔 開 窗 令 下 層 更 空 氣 不 流 通!





有 甚 麼 辦 法 解 決 呢?歡 迎 討 論!





港 島 西 人 Raymond HKWP


Article 13: (Request 1)

> ­首 先 大 家 可 以 就 小 市 民 為 何 這 麼 喜 愛 冷 馬,討 厭 熱 狗 發 表 意 見.





講 落 又 奇 怪,在90年 代 初 期,其 實 香 港 大 部 份 人 都 唔 鐘 意 冷 馬,因 為


嫌 佢 貴,唔 抵,如 果 要 嘆 冷 氣 就 不 如 坐 地 龍.但 到90年 代 後 期,人 們 就


開 始'轉 太',見 到 冷 馬 就 上,熱 狗 就 唔 上.而 大 家 鐘 意 冷 馬,如 果 以 乘


客 角 度(尤 其 係 日 日 坐 巴 士 往 返 的 人)就 明:冷 馬 有 獨 立 式 座 椅,落 雨


又 唔 受 外 面 天 氣 影 響(好 似 落 雨 時 上 熱 狗 一 定 唔 使 坐--全 部 座 椅 濕


晒.),又 唔 使 好 似 地 龍 咁 好 難 有 位 坐(除 非 係 總 站 上 車).也 因 為 咁 樣


,我 地 都 不 難 解 釋 點 解 中 記 冷 馬 會 俾 人 話 係 由 熱 狗 改 裝.





> 接 著,我 就 想 說 說 一 個 常 見 的 現 象:搭 熱 狗 唔 開 窗


> 點 解D人 搭 熱 狗 話 熱 但 都 唔 開 窗,


> 特 別 是 車 頭 擋 風 玻 璃 及 下 層 車 窗,


> 一 些 人 坐 車 頭 就 立 即 關 窗,





唔 難 理 解:好 似 坐14,9的 雞 咁 坐 上 層 車 頭 位,如 果 一 開 窗 風 就 會 好 似


過 山 車 咁 係 咁 撲 埋 塊 面 度.





> 一 些 人 當 車 一 入 隧 道 就 關 窗,但 出 隧 道 又 唔 開 回 窗,


>


> 下 層 的 情 況 更 惡 劣,唔 開 窗 令 下 層 更 空 氣 不 流 通!


>


> 有 甚 麼 辦 法 解 決 呢?歡 迎 討 論!


好 簡 單:好 似 我 咁,坐 熱 狗 只 坐 上 層 唔 坐 下 層.


Article 13: (Request 2)

實 情 真 係 既!唔 好 話 雞 拉,好 多 熱 狗 都 有 呢 個 問 題,(九 記S3V例 外),的


熱 風 磡 磡 聲 吹 埋 黎,真 係 好 惡 頂!





Oscar餓 靚 之 巴


Article 13: (Request 3}

> CMB VA52 (HN6509) (va52@hkguy.com) said:


>


> 但 係 衰 在 有 d 人 爭 住 坐 車 頭, 坐 低 之 後 又 要 關 窗...


>


> CMB VA52 (HN6509)





唉 … 都 要 怪 班 議 員 當 年 將 九 記 全 冷 計 劃 否 決 , 最 後 九 巴 將 全 冷 計 劃 推


遲 … …





Citybus


2700


ICQ24212412



Article 14:

是日巴士新聞(16/7/1999)


東方必敗 (eee@laser.zeronet.org.hk) at Fri Jul 16 13:35, 1999 said:


以 下 文 章 是 節 錄 自 今 日(16/7/1999)明 報 ﹕


直 通 巴 汕 尾 失 事 3死15傷


同 公 司 巴 士 去 年 車 禍 一 人 死


苦 學 生 造 假 證 省 交 通 費


機 場 城 巴 八 達 通 回 程 半 費


Article 14: (Request 1)

呢 個 意 外 其 實 覺 得 多 多 少 少 同 大 陸 路 面 有 關 , 問 題 係 : 大 陸 路 面


大 多 數 唔 會 裝 街 燈 , 除 非 市 區 或 大 橋 等 先 會 有 街 燈 , 市 郊 地 區 一


定 無 街 燈 , 路 榜 只 會 有 一 棵 棵 既 樹 , 而 加 上 大 陸 車 速 比 較 上 開 得


快(切 線 好 少 見,不 過 都 會 出 現)。 因 此 可 能 架 巴 士 真 係 意 外 居 多 ,


係 因 為 路 面 漆 黑 所 致 。


好 多 時 如 果 響 大 陸 搭 夜 車 , 大 家 會 覺 得 車 外 漆 黑 一 片 , 都 睇 唔 到


出 面 既 景 物 , 所 以 司 機 要 打 醒 十 二 分 精 神 渣 車 。





從 呢 段 新 聞 可 道 出 此 宗 巴 士 意 外 之 肇 事 原 因:


公 路 漆 黑 司 機 亂 轉 線





相 關 新 聞:


蘋 果 日 報





Tony(S3M61)


Article 14: (Request 2)

> 東 方 必 敗 (eee@laser.zeronet.org.hk) said:


>


>


> 想 起 前 幾 日 玩NFS3,在 沒 有 路 燈 及 下 雨 之 下


> 用SF在 普 通 道 路 都 「 反 」 了 三 次 車


> 黑 夜 行 駛 真 係 要 小 心





呢 個 遊 戲 最 難 玩 之 處 就 係 好 難 控 制


尢 其 是 玩 山 路


架 車 轉 彎 果 陣 好 易 撞 埋 山 , 因 此 玩 果 陣 一 定 要 減 速





我 通 常 會 撰Mecerdes Benz S600玩


貪 佢 可 以 當ME咁


唔 知 各 位 呢





試 過 用 果 架Super Olympian(新 巴)


好 難 控 制





(Sorry!有 少 少 離 題)





Tony(S3M61)



Article 15:

DC1換偈疑雲...


藍田站長 (jackie01@hknet.com) at Fri Jul 16 03:08, 1999 said:


今 晚o係 金 鐘 等930去 荃 灣o個 陣,有 部DC1(行M21)埋 站.


我 細 心 聽 架 車o既 踩 油/落Break/拉 手 掣o既 聲,都 同 新 記o的20XXo既 聲 好 鬼 似...





唔 通 架 車 真 係 學 某 板 友 所 講,換o左 副 偈?!







--


聽 朝 一 早 去 天 文 台 整 台 長 部 機o既藍 田 站 長(GB2444,FX8032)


Article 15: (Request 1)

偈 就 是 換o左 ,不 過 副 偈 好 像 是 中 記 CX 個 種-(Cummins 6BT)[EURO I]


加 上 什 麼[化 器].


Article 15: (Request 2)

> LM3 (angela05@netvigator.com) said:


> DC20有 無 換 到?因 為 我 見 它 車 尾 有'環 保 引 擎'的 貼 紙...


>


> LM3





唔 係o卦? 架 車o甘 多 黑 煙!


我 早 幾 日 都 見 到 架 DA71 好 似 有'環 保 引 擎'的 貼 紙, 唔 通o個 架 車 又 ...



Article 16:

Re: 真實記錄﹕覓食天涯(巴士篇)


CMB VA52 (HN6509) (va52@hkguy.com) at Fri Jul 16 01:38, 1999 said:


> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


> 眾 所 週 知 , 目 前 巴 士 乘 客 是 不 容 許 在 車 廂 內 飲 食 的 。


>


> 但 如 果 有 司 機 在 車 廂 內 飲 食 , 理 論 上 又 是 否 容 許 的 呢 ﹖





理 論 上 應 該 唔 得, 不 過 又 係 一 d 冇 人 執 行 既 例 囉. 如 果 行 行 下 見 到 有


人 食 野, 個 師 傅 又 要 走 去 叫 人 唔 好 食 既 話, 我 諗 有 排 都 未 去 到 目 的 地...





> 話 說 在 今 日 下 午 , 當 我 乘 車 去 將 軍 澳 的 時 候 , 我 就 在 樓 上 車 頭 遇 到 一


> 個 正 在 ‘ 享 受 ’ 一 碗 牛 腩 麵 的 九 巴 車 長 。


>


> 幸 好 那 部 是 九 巴 。 如 果 那 部 是 城 巴 或 者 新 巴 冷 馬 的 話 , 萬 一 他 一 時 失


> 手 的 話 … …





咁 就...... 我 諗 架 車 可 以 早 d 返 廠 抖, 又 或 者 貼 張 紙 話 '濕 椅, 勿 坐!'





CMB VA52 (HN6509)


Article 16: (Request 1)

一 般 巴 士 公 司 唔 俾 司 機 響 車 上 食o野 , 其 實 除o左 食o野 外 , 仲 有 唔


可 以 響 車 上 嘆 冷 氣 、 留 響 車 上 睡 覺 等 , 甚 至 唔 可 以 開 住 引 擎 咁 。 有


時 我 見 到 有 車 長 開 住 度 太 平 門 , 留 響 車 度 小 休 。


講 番 食o野 問 題 , 可 能 九 巴 怕 會 整 污 架 車 , 所 以 唔 俾 車 長 響 車 內 食


o野 。 不 過 乘 客 都 唔 俾 車 廂 度 食o野 , 但 係 如 果 車 長 唔 睇 到 , 乘 客 直


頭 可 以 響 車 度 食o野 而 唔 俾 人 話 。





P.S:Dennis Law兄 個 標 題 果 個 節 目 , 晚 晚 我 都 會 睇 , 覺 得 個 節 目


十 分 好 睇 , 值 得 推 介 。





Tony(S3M61)


Article 16: (Request 2)

My experience was, the driver of KMB Route 2 from Star Ferry was having MacDonald meals while the bus stopped at traffic light everytime until he could finish his lunch when we arrived at Jordan.



Article 17:

No more in Wanchai


Cityflyer A23 (cpitech@netvigator.com) at Fri Jul 16 14:06, 1999 said:


> 新 界 人 (dennistg@netvigator.com) said:


> 借 問 一 下 , 星 期 一 至 五 , 在 油 尖 旺 一 帶 , 有 沒 有 白 牌 村 巴 回 屯 門 田 景 ? ( 據 我 所 知 , 在 灣 仔 電 腦 城 每 晚 均 有 村 巴 回 屯 門 ; 應 該 是 未 經 批 准 的 . )


Some days ago, some policemen wrote down all the details of the


'Bak pai' in Wanchai, so in the last few days there were no


more 'bak pai' busses any more after seven o' clock.


Maybe in some weeks, they will come out again.


Article 17: (Request 1)

> Myo-jin YAHIKO (romeo.no.piccolo%f192.n1000.z128@iconet.hongkong.net) said:


>




> 就 算 有 都 唔 會 在 這 裡 講, 以 免 呢D 白 牌 車 被 剿


> 平, 到 時 咪 要 搭D 又 貴 又 兜 又 殘 又 冇 力 的 九 巴


> 。


>







我 都 係 咁 話 , 話 之 佢 唔 合 法 啦 。


如 果 冇 晒 呢 類 巴 士 服 務....唉 ﹗......


哈 哈 ﹗ 邊 有 咁0岩 丫 , 好 好 地 , 理 得 佢 有 冇 保 險....最 緊 要 方 便 就 腳


爽 、 快 、 正 ﹗


所 以 都 係 唔 好 公 開 講 好....哈 哈 ﹗





唔 多 守 法..


叻 ﹗



Article 18:

Re: 又來一次大激想


DA53 2014 (felixt@accessv.com) at Fri Jul 16 14:56, 1999 said:


> 大 師 (w3d080r@school.net.hk) said:


> 恕 我 首 先 講 講 同 巴 士 無 關 的 野:有 時 某 個 國 家 空 軍 在 購 買 戰 機 時


> ,未 必 向 製 造 商 直 接 購 買,係 向 製 造 商 購 買 授 權 製 造 若 干 數 量 戰 機,


> 然 後 交 由 本 國 的 工 廠 製 造.入 番 正 題,將 此 引 申 到 巴 士,其 實 巴 士 公


> 司 都 可 以 向 巴 士 底 盤 或 車 身 製 造 商 購 買 製 造 若 干 輛 底 盤/車 身 的 授


> 權,然 後 自 行 製 造,材 料 更 可 以 舊 退 役 巴 士 車 身 再 鑄 造(呢 樣 野 香 港


> 做 唔 到,可 交 由 內 地 進 行.),咁 就 可 以 做 到 低 成 本 及 環 保.





但 要 引 進 技 術 及 機 械 可 能 會 增 加 成 本 。


既 然 要 買 授 權 , 又 要 自 己 造 番 , 要 自 己 俾 才 料 人 工 , 我 諗 成 架 在 原 廠


訂 仲 化 算 。


Article 18: (Request 1)

如 果 用 已 經 有o既 技 術 ( 例 如 : 車 身 ) 都 可 以o既 …





Citybus


2700


ICQ24212412



Article 19:

【加拿大巴士回憶錄】第一章: 多倫多上篇


James 3007 (kwokcj@hknet.com) at Fri Jul 16 09:15, 1999 said:


以 下 部 份 內 容 可 能 不 涉 及 巴 士 (卻 可 能 涉 及 其 他 交 通 工


具), 如 有 違 板 規, 祈 請 板 主 及 板 友 見 諒


-----------------------------------------------------------------------------


去 左 兩 個 禮 拜 加 拿 大, 星 期 三 終 於 番 o黎 啦. o係 加 拿 大


o既 十 二 日 日 子, 接 觸 巴 士 o既 機 會 其 實 唔 多 (因 為 日 日


坐 私 家 車, 除 左 落 市 中 心 o個 日), 但 係 即 使 坐 左 幾 轉 巴


士 咁 大 把, 我 覺 得 多 倫 多 (Toronto) o既 巴 士 服 務 好 值 得


香 港 各 巴 士 公 司 (甚 至 政 府) 作 借 鏡.





希 望 各 位 曾 經 o係 多 倫 多 住 過 o既 板 友 多 多 指 教!








o係 多 倫 多 市 (Metropolitan Toronto) 提 供 公 共 交 通 服 務


o既 機 構 只 有 一 間, 叫 Toronto Transit Comission (簡 稱


TTC) , 同 時 經 營 巴 士 、 地 鐵 (Subway) 同 有 軌 電 車 (Streetcars)


服 務. 地 鐵 係 當 地 最 重 要 交 通 工 具, 貫 穿 全 市 最 重 要 o既


市 中 心 (Downtown) 地 區, 而 絕 大 部 份 巴 士 線 就 以 地 鐵 站


做 轉 駁 站, 分 散 全 市 各 主 要 道 路. 以 Downtown 而 言, 大


多 數 巴 士 線 (或 電 車 線) 係 同 南 北 線 地 鐵 平 排, 貫 穿 市 中


心 主 要 道 路 及 相 關 地 鐵 站, 所 以 轉 車 非 常 方 便.





先 前 講 過, 巴 士 同 地 鐵 係 分 家 得 好 清 楚, 巴 士 係 地 鐵 o既


轉 駁, 所 以 呢 度 好 少 同 地 鐵 爭 生 意 o既 「 點 對 點 」 式 路 線,


「 點 對 點 」 特 快 路 線 都 係 接 駁 去 地 鐵 站.





地 鐵 線 只 有 兩 條, o係 主 要 路 口 有 分 站, 巴 士 就 沿 呢 個 路 口


分 散 全 市, 而 且 巴 士 編 號 好 有 規 律, 同 香 港 一 樣 都 有 A,B,C


等 分 支 線, 但 係 服 務 地 區 係 一 樣.





有 一 點 特 別 留 意: TTC 只 服 務 多 倫 多 市, 大 多 倫 多 (Greater


Toronto) 內 五 個 小 鎮 (Mississsauga, Bramption, Richmond Hill,


Vaugham, Markham) 係 有 獨 立 巴 士 公 司, 但 係 最 後 終 會 同 TTC


o既 巴 士 或 地 鐵 接 駁.





講 番 TTC 巴 士 服 務, 呢 度 D 巴 士 全 部 都 係 大 型 單 層 巴 士, 亦


有 掛 接 式 巴 士, 亦 有 一 D 小 型 「 低 地 台 」 巴 士. 車 款 只 有 兩 三


款, 大 部 份 有 空 調 (加 拿 大 冬 天 有 幾 凍 大 家 知). 座 位 全 部 係


同 一 款 式 (連 地 鐵 同 電 車 都 係 一 式 一 樣), 不 銹 鋼 凳 (類 似 香 港


KCRC) 中 間 有 一 塊 紅 色 軟 墊, 坐 落 算 舒 服. 通 常 近 車 軸 軸 蓋


o既 位 係 橫 排 位, 中 間 向 前 位 用 2+2 式 佈 局, 亦 有 「 大 水 塘 」


位 置. 先 頭 話 呢 度 D車 都 係 大 型 單 層 車, 不 過 都 係 高 地 台 o既


(相 信 地 台 高 度 只 係 矮 過 香 港 D 家 禽 車 少 少), 通 常 要 上 兩 三 級


樓 梯, 奇 怪 o既 係, 有 部 份 車 貼 有 輪 椅 標 誌 (可 能 有 水 塘 啦), 而


且 兩 道 上 下 車 門 (同 香 港 一 樣 前 門 上, 中 門 落) 好 闊, 連 單 車 都


俾 上 車.








(待 續........)


Article 19: (Request 1)

既 然 有 人 提 出 呢 個topic, 我 點 可 以 唔 出 聲 ? :P


但 是 亦 都 有 好 多 衰 野 千 祈 唔 好 學 。 。 。


講 得 好0岩 ,Subway係 多 倫 多 公 共 運 輸 的 命 脈 。 當 年 ( 而 家 都 係 ) 政 府 (TTC是


公 營 機 構 ) 宣 傳 叫 人 多 搭 「 公 車 」 ( 即 公 共 汽 車 , 指 哂 巴 士 電 車 地 鐵 ) , 話 一


架 巴 士 等 如12部 普 通 私 家 車 , 一 列 地 鐵 就 唔 記 得 係200定500。 。 。


不 過 有 時 渣 車 點 都 方 便D, 最 慘 係 有 時 塞 車 都 快 過 搭TTC, 而 車 費 又 唔 係 話 好 平 ,


點 吸 引 到 人 搭 ?


點 會 同 自 己 爭 生 意 ?


香 港 辦 巴 士 地 鐵 就 年 年 賺 , 呢 度 既TTC就 年 年 蝕 。


我 曾 經 提 出 把 巴 士 同 地 鐵 分 開 , 或 者 支 付 「 附 加 費 」 乘 搭 地 鐵 ,


又 或 者 用 香 港 的 「 分 段 」 , 先 有 可 能 有 錢 賺 。 但 是 目 前 的 制 度0甘


簡 單 ﹕ 上 車 付 錢 , 唔 理 你 搭 幾 遠 , 有 無 人 肯 去 記 分 段 ? 長 途 客 又 會 唔 會


肯 俾 多D錢 ?


Mississauga, Brampton, Vaughan, Markham 係 城 市 黎 。


Mississauga( 密 西 沙 加 市 ) 係 全 加 拿 大 第 六 大 架 , 唔 好 以 為 好 細 :P


他 們 的 巴 士 公 司 均 是 由 各 市 經 營 , 與TTC完 全 無 關 , 但 是D人 多 數 去Downtown


番 工 , 所 以 。 。 。


唔 止 兩 三 款0甘 少 既 , 不 過 好 多 都 差 唔 多 樣 者 。


通 常 在 多 倫 多 指 「 空 調 」 都 係 指 「 冷 氣 」 , 因 為 溫 氣 係 必 需 既 。


我 覺 得 坐 得 好 辛 苦 , 點 都 係 香 港 的 好 坐 。


雖 然 標 準 闊 度 係102寸 (2.59m) , 但 是 你 永 遠 找 不 到3+2位 的 。


其 實 係 設 計 的 問 題 , 呢 度 的 巴 士 可 以 做 到 好 似 香 港0甘 兩 級 。


你 有 否 留 意 上 車 之 後 是 一 級 都 無 ?


香 港 的 巴 士 在 車 輪 上 的 座 位 是 設 在 「 特 制 」 的 一 級 之 上 , 因 為0甘 上


車 時 就 少 左 一 級 。





致 於 「 高 地 台 輪 椅 巴 士 」 , 其 實 在 上 車 門 設 有 一 個 輪 椅 的lift (wheelchair lift),


有 需 要 時 可 以 伸 出 來 升 部 輪 椅 上 車 。 但 整 個 過 程 需 時 至 少5分 鐘 。 。 。


Article 19: (Request 2)

我 上 年 嚮 溫 哥 華 見 到 有D巴 士 有 兩 級


樓 梯,不 過 嚮 樓 梯 度 有 個 好 似 升 降 台


既 物 體,應 該 都 係 俾 輪 椅 上 車.





ADS9



Article 20:

Re: 新記裝車


亞歷山大非官方發言人 (borisyan@hk.super.net) at Fri Jul 16 08:51, 1999 said:


> NWFB4001 (oxball@netteens.net) said:


> NWFB 既11m 躉 係 英 國 裝 車 定 係 係 大 陸 裝 車?


> 另 外,C會 話1601係 增 城 裝 車 既,係 吾 係 篔 真 既?





所 有 新 巴11m Trident同Super Olympian都 係 亞 歷 山 大 原 廠 裝 嵌 ,


現 在 英 國 方 面 已 經 完 成 裝 嵌 程 序 , 只 盛 數 部 未 上 油 , 在 裝 嵌 部 外


空 地 。


其 實 好 易 分 , 原 嵌 巴 士 除 有 些 英 國 特 色 標 語, 如 電 鐘 等 , 仲 可 以


睇 有 冇 亞 歷 山 大 車 身 編 號 証 明 書 , 平 時 有 留 意 開 一 定 知(我 就 研 究


左 好 耐), 但 最 近 新 記16系 列 都 有 貼 上 , 但 並 非 原 嵌 , 因 為 塊 牌 係


'無 字 天 書'。














Bory23, FC6037


亞 歷 山 大 非 官 方 發 言 人(石 川 啟 吾)


Article 20: (Request 1)

> NWFB4001 (oxball@netteens.net) said:


> NWFB 既11m 躉 係 英 國 裝 車 定 係 係 大 陸 裝 車?





11m 躉 係 英 國 嶔, 再 用 船 成 部 運 來 香 港.





> 另 外,C會 話1601係 增 城 裝 車 既,係 吾 係 篔 真 既?





16xx係 部 份 柴 廠 嶔, 部 份 增 城 嶔. 至 於 各 佔 幾 多 部 及 邊 幾 部 邊 度


嶔, 請 另 請 高 人 作 答.





--


輝 仔



Article 21:

Re: 牌布問題


CMB DA82 (da82@netvigator.com) at Fri Jul 16 01:38, 1999 said:


> 72x (tckmail@hknet.com) said:


> 今 日 見 到 城 巴 366 & 上 了 白 花 油 廣 告 的 利 蘭 牌 布 是 這 樣 的--


> 但 不 應 該 是 這 樣 嗎 ?----


> 請 多 多 指 教 !





我 今 日 都 見 到 有 三 架4XX都 係 咁, 一 眼 望 落 去 以 為 搞 錯 牌...





DA82,HB8095.


Article 21: (Request 1)

今 日 見 到 架 37A 既 #10XX 同 埋 780 既 #4XX 都 係





置 富


Chi Fu





同 埋





小 西 灣


Siu Sai Wan





唔 通 城 記 想 學 九 記 咁 將 d 地 點 牌 轉 晒 做 上 中 下 英?





CMB VA52 (HN6509)



Article 22:

Re: 究竟搞邊科﹕城巴‘通寶巴士’﹖﹗


丁蟹 VA55 (rleekl@ctimail.com) at Fri Jul 16 00:39, 1999 said:


> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


> 這 幕 情 景 , 是 在 星 期 四 於 機 場 拍 攝 的 ﹕


>


>


>


> 特 別 之 處 , 就 在 於 車 頭 擋 風 玻 璃 後 的 那 塊 ‘ 通 寶 巴 士 ’ 牌 。


> 究 竟 何 謂 ‘ 通 寶 巴 士 ’ 呢 ﹖





聽 聞 最 近 一 間 叫 通 寶0既 公 司 成 日book左 城 巴 由 深 圳 機 場 返 港 的,


而 且 經 常 試 用12m利 蘭 的, 當 中 以 前Skylink的336,338,339最 多.





仲 有 深 圳 的 富 苑 酒 店 及 陽 光 酒 店 都 以 六 萬 大 元 向 城 巴


買 起 部 份 班 次, 用 作 其 專 車 之 用, 所 有 走 深 圳 的Leyland車 頭


仲 會 插 住 塊 富 苑 酒 店,陽 光 酒 店 專 車 牌 添


Article 22: (Request 1)

這 情 境 上 周 六 也 有 發 生 , 并 且 有 幾 位 城 巴 工 作 人 員 在 場 ?


他 們 做 什 麼 呢 ?








Ambrose



Article 23:

[一年前舊文一則]九巴,加油呀!


港島西人Raymond (kwan113@netteens.net) at Thu Jul 15 22:47, 1999 said:


1998年 舊 文 一 則


九 巴,加 油 呀!





隨 著 中 巴 專 利 權 完 結 , 可 以 說 九 巴 是 最 能 代 表 香 港 的 巴 士 公 司 ,


九 巴 的'波 板 糖'型 路 線 板 、 司 機 親 民 形 象 、 大 量 雙 層 巴 士 、


大 量 十 一 米 熱 狗 巴 士 、 行 字 軌 制 、......





唔 知 九 巴 還 有 沒 有 其 他 特 色?


九 巴,加 油 呀!





港 島 西 人 景 鈞






估 唔 到 今 日 偶 遇 這 舊 文... ...


想 同 大 家 分 享 下


一 年 後 的 港 島 西 人 已 不 覺 得 大 量 雙 層 巴 士 是'特 色',


一 年 後 的 港 島 西 人 更 估 不 到 九 巴 的'波 板 糖'型 路 線 板 變 成 九 巴 仔,


龍 舟 仔...,但 曾 有 一 位 板 友 映 到 新 九 巴 路 線 板,希 望 不 會 全 部 更 換 啦!


一 年 後 的 港 島 西 人 想 九 巴 保 留 字 軌 制





一 年 後 的 九 巴 有 沒 有 特 色 沒 有 了 呢?


or唔 知 九 巴 還 有 沒 有 其 他 特 色?





原 來 已 上 了 板 一 年 的


港 島 西 人 Raymond HKWP


Article 23: (Request 1)

> MAN (mangp@netteens.net) said:


>


> 1年 前 的 九 巴 同 依 家 的 九 巴 唔 同 的 地 方 係 變 得 進 取


> 計 有 : 尚 德 村(大 家 都 知 發 生 乜 事...)





尚 德  事 件 係 比 人 鬧 到 要 居 民 遊 行 示 威 至 肯 296A加 車 同 改 站, 然 後 至 有693, 跟 住 至 到296C同296X; 而 新 巴  舊 年 年 尾 開 694, 行  個 幾 月 就 已 經 改 行 全 日!





> 率 先 引 入neoplan





但 你D NEOPLAN好 似 淨 係 識 行TRAINING, (手 高)到D乘 客'蛋 家 雞 見 水 唔 得 飲,





> 率 先 引 入 八 仔 轉 乘





有 無 發 覺 九 記D八 仔 壞 機 率 比 城 記 高 好 多? (雖 然 我 都 唔 係 幾 老 黎 城 記)





如 果 講 九 記  好 處, 其 實 都 有 , 例 如:





1, 公 司 與 員 工 關 係 良 好;


2, 公 司 比 較 積 極 參 與 公 益 活 動.





而 有 關 九 記  缺 點, 其 中 有 一 樣 係 關 於 巴 士 迷 , 就 係: 對 一 般 映 車  巴 士 迷 太 緊 張, 郁D就 要 問 長 問 短, 又 話 要 問 站 長, 又 話 要 向 公 司 申 請, 慌 死 人 會 拆  佢 架 車 咁. (係 拆 都 拆 對 面 海D車 啦! 雖 然 我 唔 係 果D會 去 拆 車  巴 士 迷.) 我  對 面 海 映 相(芥 辣 巴 同 波 浪 巴)就 從 未 發 生 此 種 不 愉 快 經 驗.





仲 有, 九 記 最 近 改 條 例, 話 上 車 後 如 果 唔 係 落 車 就 唔 可 以 隨 便 走 動, 咁 係 咪 話 如 果 我  紅 隧 口 上  架 頂 閘 101返 觀 塘, 就 算 架 車 去 到 土 瓜 灣 落  一 半 客, 我 都 可 以 因 為 自 己 未 到 站 而 照 樣 企  上 閘, 而 不 行 入 車 廂 中 間? (因 為 我 唔 係 落 車, 咁 按 照 乘 客 守 則, 我 唔 可 以  車 廂 內 走 動  播!)





Simon_28A (一 個 想 兜 巴 做D make sense 野  巴 士 迷)



Article 24:

點答呀!8-)


豐田英二 (tcli1998@ctimail.com) at Fri Jul 16 00:19, 1999 said:


> 269B (cmlai@hknet.com) said:


> 如 題


> 下 午 會o係 青 衣 開 幾 點???








水 晶 球 問 題,點 答 呀!8-)


不 如 去 碰 碰 運 氣 吧!





豐 田 英 二





icq no.8238165


Article 24: (Request 1)

這 樣 隨 時 食'白 果'的,


269B兄 還 是 確 定 有 無ME才 去~





有 兩 次 食63M ME白 果 經 驗 的


Joe~305



Article 25:

Re: 問106九龍城特車


NWFB 1032 (ccheung8@asiaonline.net) at Thu Jul 15 22:43, 1999 said:


> Raymond (gl450@netteens.net) said:


> 以 前 每 天 清 晨 都 有 一 班 特 別 車 由 小 西 灣 開 往 九 龍 城 碼 頭,


> 請 問 宜 家 仲 有 冇?如 果 冇,點 解 會 冇 左 既?


>


> 見 到MC7響 柴 灣 康 翠 台 出 現 既Raymond(可 惜 無 帶 相 機)


有. 電 子 牌: 九 龍 城 碼 頭 Kowloon City 106





NWFB 1032


Article 25: (Request 1)

有, 今 朝 先 見 佢 泊o係 九 碼.





o個 班 係 準 備 每 朝(假 日 除 外)先 由 柴 灣 去 土 瓜 灣, 再 空 車 去 海 逸 豪


園 做115P 0825. 用 車 通 常 係3011或3012.





--


輝 仔



Article 26:

former and former 74R..........


Kerkerby (dicksamt@netvigator.com) at Thu Jul 15 21:24, 1999 said:


Can anyone tell me the history of the former and former 74R?





not the former 74R(Lam Tin MTR Station--Wo Hap Shek),


but the one ....(Tai Po KCR Station--Luk Keng)





what is the history of that 74R?When ....be cancelled?and why?


and can KMB re-introduce that route nowadays???





tell me...





Thanks!!!


Article 26: (Request 1)

因 鹿 頸 路 窄 和 該 處 是 郊 野 公 園, 不 適 宜 巴 士 行 走





現 在 到 鹿 頸 只 能 在 粉 嶺 搭 56K 小 巴


Article 26: (Request 2)

KMB has already re--introduced the former 75R ( Tai Po KCR Station--Bride's Pool)


......275R.......





so, will Kmb re--introduce 74R? 274R?



Article 27:

Re: 72X ,74X , and 872 have 3 terminus?!


機神 (chanyui@ctimail.com) at Thu Jul 15 21:02, 1999 said:


> Kafelnikov (dicksamt@netvigator.com) said:


> some buses of 72X, 74X, 872 are going to Tai Po Centre


> but,some buses of the aboved routes are going to Tai Po Central.


> there are two different ' distination plates ' used by KMB .....


> one is 'Tai Po Centre' and the other is 'Tai Po Central'....


>


> Which is right?


> Why ......there are two.....?


> i want to know the story behind...


> Can someone tell me?





This question I have found since I was 5 years old. The 路 牌 next


to the Kwong Fuk(just next to the Tai Po's exit of the Tolo Harbour


Highway)write 'Tai Po Central', so the bus(no plastic destination plate


at that time)plate write 'Tai Po Central', too. At that time, I have


some arugment to my elder cousin, he says that it should be 'Tai Po


Centre', not 'Tai Po Central', cause 'Central' means '中 區, 中 環'.


So few days ago, when I look up some bus route plate, it wrote 'Tai


Po Centre', maybe KMB had made some correction.


*P.S. 大 埔 中 心 商 場 外 是 寫'Tai Po Centre'的.





機 神 - Horizons,


lives in Tai Po for 14 years.


Article 27: (Request 1)

Both are correct, may be KMB think that it is not important for the little difference in English Names of the terminus.





Centroliner/B773IGW


Article 27: (Request 2)

又 係 呢 類 問 題 。





正 如 龍 運:


東 涌 市 中 心=東 涌 中 心


荃 灣 碼 頭=荃 灣 碼 頭(舊)





若 果 話 睇 路 牌 又 有o野 講:


點 解 南 運 路 与 達 運 路 交 界 有 一 邊 個 路 牌 話:


← 運 頭 廣 場


Wan Tau Plaza


但 係 又 點 解 釋 笪 地 方o向 邊 呢 ?


icq#30463516



Article 28:

Re: 問1k歷史


DM2575 (ywc98426@ywc.hkcampus.net) at Fri Jul 16 14:33, 1999 said:


> martin (lck1000@hkstar.com) said:


> 1.如 題,(包 括 用 車 等 詳 細 資 料),


> 2.問3,5k用 車.


> Thank you!


> ......martin





1k 初 是 九 龍 車 站 南 行 循 環 線,後 來2k瓜 柴 改 造 旺 角 車 站 北 行 循 環 線,跟 住 因 為 路 線 迂 迴 死 ,由1,12A取 代.我 記 得 佢 臨 死 前 係 用 荔 廠 雞 車,收 費$2.3,比 一 般 市 區 線 貴.另 外3號 臨 死 用BL,5K則 用 鴨



Article 29:

新巴新車


Hand Boy (tfyeung@netteens.net) at Fri Jul 16 12:52, 1999 said:


新 巴16已 出 到1630車 牌JD14出 到1420車 牌JD,另 外5001以 上 新 車 將 於7月 尾 行 走



Article 30:

Re: (網頁廣告)加拿大的飛鏢


LA18 (pwdckwan@lynx.bc.ca) at Fri Jul 16 14:05, 1999 said:


> V3123 (chankt@lynx.bc.ca) said:


> 小 弟 的 網 頁 「 溫 哥 華 巴 士 網 頁 」 現 於 試 業 階 段 , 裝 修 期 間 主 頁 →


> 專 題 網 頁 經 已 隆 重 開 張 。


> 本 站 頭 炮 為 「 維 倫 市 的 飛 鏢 」 , 恕 我 淺 陋 , 這 部 可 能 是 世 上 第 一


> 部 左 軑 丹 尼 士 飛 鏢 。


> 廢 話 少 說 , 請 即進 內參 觀


> V3123





hey, can i go with you next time?


I love Darts .... (also, will u go to Victoria to take pictures


of Trident?)





Lap (LA18)



Article 31:

Re: 273


Eric & Rosanna (ericnet1@netvigator.com) at Fri Jul 16 00:35, 1999 said:


> 100/911R/M1/300 Wong (invespac@netvigator.com) said:


> As boardmate discussed earlier, 273 is being one of the most


> frequent bus routes in Hong Kong.


>


> If the bus company provides such high frequency, that means


> the route has many passengers, right?


>


> If so, why not allocate a larger bus on 273 instead? Or else,


> is there any particular turn in which a single door Lance


> couldn't make it?


273 不 用 大 車 的 原 因, 是 因 為 路 線 相 當 短, 通 常 華 明 村 上 車 不 到 十


分 鐘 便 到 粉 嶺 火 車 站. 以 這 樣 短 的 路 線, 若 用 大 車, 乘 客 不 會 走 上


上 層, 這 樣 會 造 成 資 源 浪 費.





Eric & Rosanna



Article 32:

KCR 301


100/911R/M1/300 Wong (invespac@netvigator.com) at Thu Jul 15 23:50, 1999 said:


Today I was at Fo Tan (by KCR and walk, as the warehouse


was close by the station) for work. (as I was truly on 'fire'


as the place name's suggests)





Anyway, I was at near Wo Shui Street and saw two buses with


passengers. One being CTB 316, the other being a Mitsubishi


MK117.





At a glance, I thought the Mitsubishi was one of the ArM type,


though since there is no A/C service on 82K (even though it


shouldn't be around there anyway!), that couldn't be true, even


though the bus was painted with overall advertisement.





Then I observed more carefully, the advertisement was about


something regarding a free shuttle bus service, meanwhile, I


saw a huge fleet number which read 301. (hence I concluded


it was KCR's Mitsubishi's MK)





So, I've the following questions:





1)Does anyone know much about this bus?


2)Has it been taken out of KCR' LRT's service recently?


(as it appeared in Fo Tan)


3)What could it be doing in Fo Tan with passengers?


4)What was the 'free shuttle' advertisement about?





Thankx for your contribution!





100/911R/M1/300 Wong


Article 32: (Request 1)

> 1)Does anyone know much about this bus?





佢 咪 就 係 一 架 不 折 不 扣 的 三 菱MK117


仲 有 當 它 未 做/做 完 駿 景 園 免 費 巴 之 後 , 佢 會 行50R(大 埔 火 車 站<->九 鐵 宿 舍)





> 2)Has it been taken out of KCR' LRT's service recently?


> (as it appeared in Fo Tan)





佢 落 地 後 一 路 都 係 行50R的(冇 記 錯 的 都 車 係89/90年 買 的)





> 4)What was the 'free shuttle' advertisement about?





駿 景 園 免 費 穿 梭 巴 士(同 新 港 城 一 樣 咁 「 行 」 同Ugly)





P.S:88P個 兩 部 掛 牌AM有 時 都 會 行88K的 , 所 以 係 樂 景 街 見 到 三 菱 並 唔 出 奇


MAN



Article 33:

39A巴士網頁+投票


S3BL400 Hello Kitty (sjs85230@sjs.hkcampus.net) at Thu Jul 15 23:51, 1999 said:


39A巴 士 小 說 第2集 己 經Upload了!!


另 外,


請 參 加39A投 票 中 心 之


香 港 最 抵 坐 的 巴 士 路 線 投 票


39A巴 士 網 頁





39A巴 士 網 頁 服 務 站 將 開 幕!!





S3BL400 Hello Kitty


Article 33: (Request 1)

No url!


Where is it?



Article 34:

全港首間於車廂內廣播電台節目的巴士公司?


AD156 (ad156@hkicable.com) at Fri Jul 16 15:30, 1999 said:


> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


> 以 下 資 料 是 取 自 新 巴 網 頁 ﹕


>


> 搭 新 巴 聽 新 城


>


> 新 巴 「 優 秀 車 長 選 舉99」 快 將 截 止 接 受 提 名





嘩! 他 們 說 自 己 是 全 港 首 間 於 車 廂 內 廣 播 電 台 節 目 的 巴 士 公 司!!


o甘 九 巴 當 年 在100號 的3AV上 不 是 有 播 電 台 節 目o羊?我 還 記 得 當 年


播 的 是 港 台 節 目,後 來100取 消,該 批 車 有 幾 部 調 到102都 有 電 台 聽 啦!


新 巴 繼 上 次 把 無 頭 枕 的5001說 成'超 級 豪 華 巴 士'後,又 一 次 不 把 九 巴


看 在 眼 內 了! 九 巴 快 反 擊 吧!


Article 34: (Request 1)

如 果 夜 晚11點 半 座 巴 士 , 聽 新 城 的 恐 怖 熱 線 就 正 ! 唔 知 冇 有 得 聽 呢 !





Robert (XF176)



Article 35:

Re: 請問............


檸檬少年 (nichlas@netvigator.com) at Fri Jul 16 13:35, 1999 said:


> 251m (denniss@netvigator.com) said:


> 多 謝 大 家 為 我 提 供 咁 多 紙 巴 士 網 頁


> 請 問 大 家 有 冇 試 過 約  網 友 影 相 或 其 他 活 動





就 快 有 啦!


日 期 :1999年7月24日 ( 六 ) 午 後5:30


地 點 : 灣 仔 碼 頭 巴 士 總 站2A條 坑 隔 離 個 公 園 仔


活 動 係 : 熱 狗 之 城 答 問 大 會


詳 細 我 今 晚 再 講 。





檸 檬 少 年


ICQ:15306525



Article 36:

Re: 81/88/781加冷後生意如何?


K.K.H. (ses32569@ses.hkcampus.net) at Thu Jul 15 20:42, 1999 said:


> u.best (china@ismart.net) said:


> As the title


>


> P.S Are there any a/c buses on 4?


> Are there any hotdog on 91(These day it seems become full a/c


> services)


>


> u.best





781加 冷 只 不 過2日,咁 快 就 知 生 意 有what改 變?



Article 37:

Re: 討論:53分段收費問題


屯兵 (chungtm@netteens.net) at Thu Jul 15 20:11, 1999 said:


> u.best (china@ismart.net) said:


> 為 何 三 聖/虎 地 往 元 朗 的 分 段 收 費 不 是 雙 向 分 段?


> 其 他 分 段 也 是 雙 向 的!


> 如 果 有 雙 向 分 段,可 吸 引 更 多 客 呀!





但 53 由 元 朗 去 三 聖 都 係 五 元 三 角


比 起 輕 鐵 同 紅 頂 仲 要 平,算 係 咁 啦



Article 38:

Re: 華利亞歷山大有哪些車身款式?


2700 (sylai@cuhk.edu.hk) at Fri Jul 16 15:34, 1999 said:


> 89B,S3BL106 (hlc06449@hlc.hkcampus.net) said:


> 如 題,Thank you.





Y型


A型


J型


K型


KB型


ALX型





請 繼 續 …





2700



Article 39:

Re: 問新巴


中巴VA63 (kc10392@kc.hkcampus.net) at Fri Jul 16 15:35, 1999 said:


> 89B,S3BL106 (hlc06449@hlc.hkcampus.net) said:


> 新 巴SF,LF,LV的 引 擎 馬 力 有 幾 多 匹?亞 歷 山 大LV和 都 普LV的 載 客 量 是 多 少?


> 如 題,Thank you.


SF1---135bhp


SF2-31---150bhp


LF,LV---150bhp


亞 記=U60/L42+S6=108


都 普=U60/L38+S10=108


有 錯 請 指 正!





中 巴VA63



Article 40:

Re: 是否所有Trident都是用ZF5HP590波箱(ATR1除外)?


CMB VA63 (kc10392@kc.hkcampus.net) at Fri Jul 16 15:26, 1999 said:


> 89B,S3BL106 (hlc06449@hlc.hkcampus.net) said:


> 如 題,Thank you.


No.


NWFB only 1001,1131-1140 use ZF5HP590 gasbox.



Article 41:

再問龍運巴士


89B,S3BL106 (hlc06449@hlc.hkcampus.net) at Fri Jul 16 15:16, 1999 said:


龍 運 有 幾 多 部 普 通 版Trident?龍 運 有 幾 多 部Lance?龍 運Lance的 載 客 量 是 多 少?


再 請 各 路 高 人 幫 忙,Thank you.



Article 42:

Centroliner的讀音問題


89B,S3BL106 (hlc06449@hlc.hkcampus.net) at Fri Jul 16 15:15, 1999 said:


Centroliner是 讀Cent/tro/line/ner(腥 粗 拉 拿)還 是Cent/tro/lin/li/er?



Article 43:

[Hp Update] NewBusEra Photo Updates!


3AD1 (cmpo@netvigator.com) at Fri Jul 16 14:54, 1999 said:


New Bus Era has Photo Album section updated.


Details as follow:





1 KMB - ATR8 on route 271


1 CTB - 1538 on route 10x


7 NWFB -


2062 on route 13


SF16 on route 88


1146 on route 948


2010 on route 4x


ML2 on route 8


1077 on route 2x


1630 on route 781





Come & visit la!


Main Page URL:


http://members.tripod.com/atr116





3AD1


271 DM Golden Trident


ICQ UIN: 11790782



Article 44:

城躉一問


Gary (busy@netvigator.com) at Fri Jul 16 13:05, 1999 said:


我 不 知 道 此 問 題 有 沒 有 人 提 出 過 , 如 有 的 話 請 見 諒 。


請 問 有 沒 有 人 知 道 為 什 麼 城 躉 ( 不 是Cityflyer) 的 載 客 量 較 新 巴 躉 及 九 巴 躉 為 低 呢 ?



Article 45:

機場快線酒店穿梭巴士(MTR)


Hand Boy (tfyeung@netteens.net) at Fri Jul 16 12:58, 1999 said:


MTR機 場 快 線 酒 店 穿 梭 巴 士H1&H2路 線 重 組 申 由 經4間 酒 店 改 為5間 酒 店 而K5已 投 入 服 務 詳 情 可 電28818888查 詢



Article 46:

象山總站......


Jacky (jackyyng@hkschool.net) at Fri Jul 16 12:51, 1999 said:


象 山 的32M總 站 對 開 的 斜 坡 要 做 維 修 工 程 , 而 家 要 同


32B共 用 一 條 站 坑 上 客 。


點 解 九 巴 唔 乾 脆 將 總 站 搬 去32個 站 度 做 臨 時 總 站 呢 ?


我 今 日 見 到 個 總 站D車 好 亂 。



Article 47:

ask where BZ6111(MB21)is


MB21(BZ6111) (mfs85410@mfs.hkcampus.net) at Fri Jul 16 11:53, 1999 said:


As Above



Article 48:

明報(16/7/99):九巴頒嘉許狀予女車長


LM3 (angela05@netvigator.com) at Fri Jul 16 09:37, 1999 said:


如 題.





LM3



Article 49:

[廣告] BL1-3 + 山寨N + wallpapers


DA53 2014 (felixt@accessv.com) at Fri Jul 16 08:43, 1999 said:


多 倫 多 巴 士 網 頁 加 入 精 彩 相 片 如 下 ﹕





- BL1-3, 分 別 於94及98年 拍 攝 。


付 有 「 特 長 」 相 片 介 紹 , 希 望 大 家 喜 歡 。 ( 如 有 錯 誤 , 歡 迎 指 正 )


- 山 寨N相 片 數 張 , 同 場 加 映N1及N4相 片 。





Wallpaper三 張 , 任 君 選 ﹕BL1, 未 斷 牌 布 的BL3,N100及N101合 照 。








歡 迎 參 觀


多 倫 多 巴 士 網 頁



Article 50:

Questions about some 'tour' buses.


100/911R/M1/300 Wong (invespac@netvigator.com) at Thu Jul 15 23:59, 1999 said:


How long are the following buses?





1)MAN 13.22 high floor coach with Asia body


2)MAN 13.22 SLF Volgren body


3)Volvo B7R


4)Mitsubishi MS


5)Isuzu (?) with Asia body


6)MAN 13.23 in Macau





Thankx for your contribution.





100/911R/M1/300 Wong



Article 51:

Is this quality service?


100/911R/M1/300 Wong (invespac@netvigator.com) at Thu Jul 15 23:42, 1999 said:


Two nights ago I was on HomeWork4010 (believed to be ATR18)


on 1A going back home from Kwun Tong.





I proceeded to my favorite seat on the upper deck. Being an


A/C bus fan, the first thing I noticed was something wrong


with the A/C system.





The air wasn't being 'blown' out, instead, I could only feel


A/C at less than 3cm from the air vent, something similar to


DA1-36 during CMB era...





Well, the A/C system wasn't totally fail at all. If the bus


got up beyond certain speed, the fan would then be able to


blow out A/C like normal situation.





It was so hot that I proceeded to the lower deck. I sat down


on the seats and opened the adjustable air vents, and nothing


much came out. Though if I stood at the corridor, A/C was


being blown out as usual.





I reported the case to the driver, hoping he would report the


case when he returns to the depot. Unfortunately, he said,


'there is nothing I can do. Please call the hotline and complain!'





However, I felt as even if I call the hotline, it would be


the next morning at the earliest, not to mention how long would


it take for 'internal processing' of information. Then, before


the information can be reached to the depot, the same (an


A/C bus with little to no A/C) bus would still be running on


the street, serving passengers... (with relatively hotdog service)





One of my friends told me such bus company does not have any


means of communication between the bus drivers and mechanics.


Hence, what the bus driver told me was true, that he could do


nothing!





However, I do think the bus driver should have report the case


back to the depot, and the mechanics should then take action


to fix the problem, in order to provide 'quality' service.





100/911R/M1/300 Wong



Article 52:

[投票]如果由元朗去青衣你會坐邊條線?


香港巴士聯合網網主 (klw85@hkschool.net) at Thu Jul 15 23:15, 1999 said:


致 版 友:我 網 現 在 舉 行 投 票,題 目 是 如 果 由 元 朗 去 青 衣 你 會 坐 邊 條 線?,請 各 版 友 前 往 投 票,謝 謝


地 址 是http://w3.to/ushb,入 到 去 按'投 票 站'





ICQ:38454104



Article 53:

【熱狗之城】第八、九回已上網+第九回投票選劇情


檸檬少年 (nichlas@netvigator.com) at Thu Jul 15 22:26, 1999 said:


經 過 昨 日 壞 板 後 , 本 人 今 日 再 度 將 熱 狗 之 城 的 最 新 消 息 帶 給 大 家 , 如


有 任 何 不 便 , 僅 此 致 歉 。


第 八 、 九 回 分 別 已 在 昨 晚10:59及 今 晚10:18上 網 , 歡 迎 各 位 閱 讀 。


仲 有 , 由 於 第 九 回 要 玩 一 玩 投 票 , 去 選 擇 瘟 神 的 下 場 。 所 以 開 了 投 票


站 。 睇 完 第 九 回 後 , 請 去 一 去 投 票 , 謝 謝 !





第 十 回 故 事 唔 係 聽 晚 十 一 點 上 網 , 係 星 期 日 晚 十 一 點





特 區 交 通


檸 檬 少 年


ICQ:15306525



Article 54:

[天地睇真d]新記地名乜都有?!


LA24鷹星松柏樂 (kinghon@netteens.net) at Thu Jul 15 21:52, 1999 said:


小 弟 留 意 左 一d 站 牌/牌 箱o既 錯 地 名 好 耐,


不 過 今 日 先 得 閒 同 大 家 分 享:





1.電 子 路 線 牌:今 日 見 架trident行781往 興 華 村 方 向.


本 來 係 無 乜 特 別,不 過 問 題 係 在 於 興 華 村o既 英 文 名:


興 華 村o既 正 確 英 文 地 名 應 該 係'Hing Wah Estate'.


不 過 新 記 唔 知 點 解 將 個 地 名 直 譯,變 成'Hing Wah Tsuen'





2.站 牌:嚮 金 鐘 力 寶 中 心 門 口 有 個905,914,948 o既 站 牌


但 係 新 記 又 唔 知 點 解 將 個 站 名 變 左 做 力 寶 大 廈'Lippo building'





希 望 新 記 可 以 改 左 喱d小 錯 誤o既


CMB


LA24,FJ1017



Article 55:

(廣告)新增BL3及城巴2200相各1張


奧黏P人 (hwc718@netvigator.com) at Thu Jul 15 21:11, 1999 said:


「 本 週 精 選 」 新 增 行 駛 九 巴36號 線 的BL3及 行 駛 城 巴97號 線 的2200相


片 各1張 。





歡 迎 參 觀


奧 黏P人 字


本 週 精 選



Article 56:

[網頁通告]E31 on the Net更新


Flying Chuk (chuk@netvigator.com) at Thu Jul 15 20:31, 1999 said:


因 小 弟 唔 見 左HKiD個Password,所 以 遲 遲 冇Update我 的Homepage,而 於 昨 天 我 已 收 到 我 的Password.所 以 本 網 頁 己 作 出 更 新 及 把 超 豪 專 頁 和D10A擎 專 頁 搬 回 車 輛 特 寫,而 於 不 久 將 來 小 弟 的 網 頁 加 入 更 多 有 關 超 豪 的 資 訊.





E31 on the Net








歡 迎 參 觀 及 賜 教





飛 機 竺



Article 57:

討論:那些線適合用城巴那套雙向分段八仔機?


u.best (china@ismart.net) at Thu Jul 15 20:09, 1999 said:


53?太 多 分 段,可 能 吃 不 消!


我 想70,76K,234A/B(浪 翠 客 好 多 用4.9落 深 井!)應 用


Do you agree?



Article 58:

To: Expert of route history- F-Stephen


sierra (mchau@coventry.ac.uk) at Thu Jul 15 19:49, 1999 said:


Dear Stephen:


Can you provide any details of KMB 19 and 19A


The dates of founded/cancelled, and bus types used, also


if possible, provide the passenger volume of the route.





I wonder if why they were founded but cancelled. Because


they ought to important routes!!!





As detail as possible!! Thank you!!!








Sierra



Article 59:

Re: [通告一則]85K加冷+問題一條?


ADS154 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) at Fri Jul 16 15:28, 1999 said:


> chung (chengtt@ctimail.com) said:


> 85K將 於7月21日 加 入 空 調 巴 士 服 務, 收$4.2.


> 有 邊 架 字 軌 會 冇 左?


據 聞 會 係EV1244甩 牌,而 且 會 換 一 部 躉


而 呢 架 車 係 要 去 攝680


P.S據 聞 剩 係 換 一 部 冷 馬 落 字 軌



Article 60:

再徵大埔巴士及小巴詳細歷史!


大埔仔 (ws151036@ws1.hkcampus.net) at Fri Jul 16 15:44, 1999 said:


邊 個 仲 有 大 埔 巴 士 / 小 巴.......歷 史 ?


有 就 請follow up或


icq#30463516



Article 61:

[廣告]好野! AL1相片九張! 1601! 2500原色! 模擬器!全是送的!


Chopio Siu (wwt51029@wwt.hkcampus.net) at Fri Jul 16 15:25, 1999 said:


為 慶 祝相 片 小 站的 巴 士 相 片 藏 量 超 過 二 百 張, 大 出 血 地upload九 張 珍 藏AL1相 片, 及 三 張2500原 色 相 片.


Playstation 模 擬 器 正 式 版 已 經 可 以 在 本 站 下 載, 請 各 位 多 多 支 持!



Article 62:

Re: 有乜交通新聞組推介?


港島西人Raymond (kwan113@netteens.net) at Fri Jul 16 15:58, 1999 said:


> 大 埔 仔 (ws151036@ws1.hkcampus.net) said:


> 我 諗 除o左 呢 度 之 外 , 應 該 仲 有 D 新 聞 組 可 以 幫 我 解 答 問 題 , 有 冇 板 友 可 助 我 一 擘 之 力 , 介 紹 個 至 勁 至 正o既 新 聞 組 俾 我 呢 ?





These :


香 港 學 校 網 絡 香 港 公 共 交 通 新 聞 組


Cyber-x 交 通 新 聞 組





港 島 西 人 Raymond HKWP



Article 63:

Re: 九記 81 通告一則


東邪 (GK 9112) (mingyin@hkstar.com) at Fri Jul 16 16:26, 1999 said:


> HB 610 (sammi59@netvigator.com) said:


> 由 一 九 九 九 年 七 月 二 十 一 日 ( 星 期 三 ) 起 , 8 1 加 強 空 調 巴 士 服 務 ,


> 詳 情 如 下 :


>


> 禾 輋   開 :0545 ~ 2320


> ( 平 日 )5 ~ 10( 分 )


> ( 假 日 )5 ~ 12( 分 )


>


> 佐 敦 道 碼 頭   開 :


> ( 平 日 )0630 ~ 2410 ......... 5 ~ 12( 分 )


> ( 假 日 )0630 ~ 2405 ......... 7 ~ 10( 分 )


>


> 報 告 完 畢.





-   正 如 小 弟 之 前 所 講 , 七 月 廿 一 日 起 8 1 一 部 正 字 軌 、


特 別 車 S 2 及 S 5 將 會 改 派 冷 馬 行 走 , 而 特 別 車 S 5 下 午


做 4 8 X 的 柯 打 亦 會 取 消 , 同 日 8 3 K 應 該 都 會 轉 係 冷 ,


唔 知 出 左 通 告 未 呢 ?





東 邪


GK 9112



Article 64:

【小發現‧大啟示】混吉機楊巴士分區態度


叻霸佳 (letchan@netvigator.com) at Fri Jul 16 16:13, 1999 said:


http://www.igsd.gov.hk/td/airport/index-c.htm


混 吉 官 方 網 頁 叫 人 在 唔 同 的 區 找 唔 同 的 公 司 查 詢 。


有 點 兒 區 域 專 利 的 味 道 。





或 許 龍 運 走 巿 區 機 場 線 、 城 巴 走 新 界 機 場 線 的 能 性 , 似 乎 要 比


想 像 中 的 低 。





純 粹 無 聊


叻 ﹗



Article 65:

[廣告]好野! 尚德巴士互聯網啟用


LF1 (rhs53254@rhs.hkcampus.net) at Fri Jul 16 16:49, 1999 said:


尚 德 巴 士 互 聯 網今 日 開 始 啟 用 , 歡 迎 參 觀 。


網 址: http://w3.to/sheungtak



Article 66:

親身經歷:53號之旅


u.best (china@ismart.net) at Fri Jul 16 16:57, 1999 said:


昨 日 因 探 朋 友 而 由 元 朗 搭53落 浪 翠,上 車 後 因 知 此 線 多 分 段,故 問 別 人 應 入 多 少 錢,


(那 站 沒53的 乳 豬 盤),人 家 說$5.3,我 便 照 入 了(落 車 後 望 站 牌 才 知5.3只 可 搭 至 青


龍 頭),客 量 竟 然 比 我 想 像 中 好,全 車 上 上 落 落 起 碼 有 廿 人,竟 有 人 只 搭 至 屏 廈 路 便


落!屏 山 真 的 很 多 貨 櫃 車,在 那 裏 竟 塞 了 四 個 字!上 層 滿 佈 汽 水 罐 和 果 皮,可 能 是 車


程 長 吧!我 真 想 不 到,53的 大 客 源 竟 然 是 黃 金 海 岸!20人 上 車!(但 我 在 落 車 時 聽 見


班 深 井 客 大 罵53熱 狗,並 說 唔 使 錢 都 唔 上,唉.......),53也 不 藉 得 取 消 呀!


沿 途 有 一 現 象:有 人 寧 願 上 後 面 架$13紅 小 都 唔 上53(在 巴 士 站),可 見53加 冷 是 刻 不


容 緩 的!


另 外,架 車 樓 下 有 張 用 電 腦print的 錯 別 字 字 條:灣 多,緊 握 扶 手,係 咪 架 架53都 有?


u.best



Article 67:

疑問:九巴重組52之後...............


u.best (china@ismart.net) at Fri Jul 16 16:57, 1999 said:


52以 前 全 行 青 山 公 路 出 九 龍,在92年 改 經 深 井 交 匯 處 上 屯 公,做 特 快 線 後,汀 九 從 此


無 巴 士 出 入 九 龍(現 只 有 小 巴,收$16!),為 甚 麼 九 巴 當 年 沒 有 做 補 救 措 施?起 碼 讓 人


免 費 搭34B(現 即234B)轉234X吧!對 不 對?





u.best