19990907




Articles on 7th September, 1999.

Today's Articles: 62.


Articles' Numbers: (19990907_01-62)


Please press the following links to the articles immediately:

以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文






Article 1:

Re: 城記新出品


LM3 (angela05@netvigator.com) at Tue Sep 7 11:16, 1999 said:


> DA90 (refchan@netteens.net) said:


> 城 記 車#419大 翻 新 完 畢


> 改 裝 方 法 同 利 蘭 一 樣





換 埋 座 位?



Article 2:

Re: 請問現今仲有幾多部 LF 行走


3ASV3 (bhywong@one.net.au) at Tue Sep 7 14:53, 1999 said:


> LF 106 (makplc@hknet.com) said:


> 1. Metal Section 有 幾 多 部?


>


> 2. 亞 歷 山 大 有 幾 多 部?


>


> 注 意!!! 只 問 有 幾 多 部 可 以 行 走, 不 是 問 是 否 退 役!!!!!





Metsec LF已 經 無 晒N年 啦


Article 2: (Request 1)

上 大 陸 囉,近 至 廣 州,遠 至 黑 龍 江



Article 3:

Re: 九巴派AP到哪裏?


威文 (kmb960tm@ctimail3.com) at Tue Sep 7 15:40, 1999 said:


> 284 (sheeron@hknet.com) said:


> 如 題





直 至 現 在 , 已 知 296C 有 AP



Article 4:

Re: ((評分))-尼張相Scan得點樣


! 新巴27號網主─DC8^_^ (dc8@school.net.hk) at Tue Sep 7 15:33, 1999 said:


幾 好 ! 不 過 有 點 兒 奇 怪 , 這 巴 士 是 在 反 光 與 不 反 光 之 間 的 呢 ? 這 是 在 攝 影 上 是 一 個 大 缺 憾 。 整 體 不 俗 , 所 以 六 十 五 分 。


> G542 (g542@paktin.com) said:


> Scan得 好 唔 好 ? ?


> 100分 可 以 羅 既 多 ? ?


>


> 睇 唔 到 就
呢 度 啦


> 另 外 當 年 系 唔 系 大 昌 想 運 部Optare Spectra黎 香 港


> 作 樣 版 呢 ? ?


> 定 系Optare想 呢 ? ?


> 想 運 黎 個 部 系 唔 系DAF RS系8公 升 引 擎 呢 ?


> 如 果 系 , 乜8公 升 引 擎 可 以 推 動 一 部 冷 氣


> 雙 層 巴 士 咩 ? ?


>


> Stephen Cho G542


> ICQ#25915501


> KMB 2E Bus Page



Article 5:

Re: 問題+聲明


AV102 GL3694 (agnescsf@asiaonline.net) at Tue Sep 7 14:46, 1999 said:


> nettony (blueaa@ismart.net) said:


> 近 日,問 了[羊]光6包 裝,送 乘 車 證,但 不 知 乘 什 麼 號 遊 車 河,


> 有 什 麼 意 見 呢?


> 我 推 介 的BL2,不 是 我 影 的,我 只 是 看 到 覺 得 好 美 才 推 介 呢!


> 我 在 此 說 對 不 !!





果 的 證 只 可 以 乘6, 6A, 6X, 61, 不 過12/9 到 期 啦!!



Article 6:

Re: Where's the Neoplan buses inside Kai Tak


G542 (g542@paktin.com) at Tue Sep 7 15:01, 1999 said:


有 陣 時 返 工 坐400經 過 國 際 機 場 見 到 拒 地 同DVolgren,Custom


及Bus Tech 車 身 既ben屎 及 紳 隹 停 埋 一 邊 架 。


系 藍 色 同 白 色 架





答 案 ﹕ 系 悉 尼 國 際 機 場


你 系 住 系 邊 區 架 ? ?





Stephen Cho G542


ICQ#25945501


KMB 2E Bus Page





Article 7:

Re: Which version of 914 is faster?


丁蟹 VA55 (rleekl@ctimail.com) at Tue Sep 7 15:29, 1999 said:


> u.best (china@ismart.net) said:


> Nowadys 914 via Fu Wing Garden instead of Nathan Road,


> which version of 914 is faster to Kowloon?





事 實, 以 返 九 龍 來 計, 經 富 榮 花 園 的914係 快 過 行 彌 敦 道 的914


起 馬 兩 個 字, 因 為 彌 敦 道 比 較 多 車 及 多 巴 士 埋 站, 而 櫻 桃 街 的 交 通


又 比 較 繁 忙, 故 此 改 經 富 榮 花 園 後, 914係 比 以 前 快 左, 而 家 還 給 引 了


部 份 深 水 步 居 民 改 搭914由 中 環 返 深 水 步 添!


不 過 往 香 港 方 向 就 和 以 前 經 彌 敦 道 無 乜 分 別, 因 為914要 在 渡 船 街


右 轉 連 翔 道(即 係 佐 敦 道 碼 頭 隔 離 條 路)再 左 轉P1路 先 可 到 西 隧,


此 段 路 交 通 繁 忙, 故 此 會 影 響 行 車 時 間!





點 都 好, 914改 行 富 榮 花 園 係 一 個 好 開 始, 它 帶 給 富 榮 居 民 一 個


直 接 的 途 徑 往 返 中 區 及 銅 鑼 灣, 改 善 了 旺 角 西 區 的 對 外 交 通!



Article 8:

政黨促巴士減價(太陽報)


N.W.F.B.VA14 (adwel272@hkstar.com) at Tue Sep 7 13:27, 1999 said:


一 項 有 關 港 島 區 巴 士 意 見 調 查 顯 示,被 訪 問 的 近400名 市 民 中,有 三 成 半


在 一 年 由 乘 搭 地 鐵 改 搭 巴 士,負 責 調 查 的 民 建 聯 認 為,若 巴 士 公 司 調 低 車


費 及 改 善 服 務 後,必 能 在 市 場 上 爭 取 更 高 的 佔 有 率.


調 查 於 本 月 一 至 三 日 由 民 建 聯 進 行,共 訪 問 了 三 百 九 十 二 人.結 果 發 現,


有 三 成 半 的 被 訪 者 認 為 新 巴 的 服 務 較 城 巴 為 好,且 他 們 對 新 巴 車 長 的 信


賴 亦 較 城 巴 為 高,但 車 長 的 禮 貌 則 末 得 到 市 民 讚 許,只 有 一 成 表 示 滿 意.


民 建 聯 昨 日 約 見 新 巴,商 討 票 價 及 新 巴 過 去 一 年 的 服 務 成 效.該 黨 立 法


會 議 員 劉 江 華 認 為,新 巴 應 把 車 費 較 其 他 巴 士 公 司 高 的 路 線,向 運 輸 署 提


出 減 價 申 請,並 為 年 滿 六 十 歲 的 長 者 提 供 優 惠,以 及 申 延 長 巴 士 車 票 價 結


期.


同 時,他 誌 認 為,新 巴 應 加 強 防 巴 士 燃 燒 意 外 生 的 檢 查 工 作,及 提 醒


低 地 台 巴 士 車 長 小 心 路 面 情 況,以 及 巴 士 車 底 部 受 地 面 突 出 物 撞 損.


市 民 對 新 巴 及 城 巴 的 意 見 調 查 結 果


備 註:(1)新 巴(2)城 巴,滿 意


整 體 比 較:(1)110(28%)(2)85(21.7%)


車 長 禮 貌:(1)56(14.3%)(2)119(30.4%)


駕 駛 安 全:(1)129(40%)(2)101(25.8%)


車 費:(1)247(63%)(2)239(61%)


備 註:(1)新 巴(2)城 巴,不 滿 意


整 體 比 較:---------------------


車 長 禮 貌:(1)22(5.6%)(2)20(5.1%)


駕 駛 安 全:(1)18(4.5%)(2)37(37%)


車 費:(1)108(27.6%)(2)107(27.3%)


Article 8: (Request 1)

> 駕 駛 安 全:(1)18(4.5%)(2)37(37%)





I think the figure may be wrong, how come 37/392 is 37%?


It should be 9.4%.



Article 9:

九記有幾多架超豪可以即刻投入服務﹖


3ASV3 (bhywong@one.net.au) at Tue Sep 7 14:33, 1999 said:


3ASV1-3屬 於S廠 ﹐ 其 他 超 豪 知 晤 知 派 邊 道 呢 ﹖



Article 10:

九巴雷氏後人爭千萬物業


martin (lck1000@hkstar.com) at Tue Sep 7 14:30, 1999 said:


明 報:九 巴 雷 氏 後 人 爭 千 萬 物 業





商 報:新 巴 允 研 究 八 達 通 分 段 收 費





/./.martin



Article 11:

黃竹坑廠內那部 LF .....


LF 106 (makplc@hknet.com) at Tue Sep 7 14:28, 1999 said:


1. 黃 竹 坑 廠 內 那 部 LF (在 於 二 樓)是 否 已 退 役?


2. 那 部 LF 是 否 用 作 將 來 巴 士 博 物 館 的 展 品?



Article 12:

請問


Gary (busy@netvigator.com) at Tue Sep 7 12:19, 1999 said:


昨 日 我 看 見 一 輛 攪92號 銅 鑼 灣 牌 的 城 巴 在 試 車 , 本 來 是 沒 有 什 麼 特 別 的 , 但 我 看 見 車 尾 引 擎 蓋 最 右 散 熱 位 變 了 黑 色 。 請 問 它 是 否 數 日 前 在 軒 尼 詩 道 著 火 的 巴 士 呢 ? ( 車 牌 是GM???4) 如 果 是 的 話 , 城 巴 的 效 率 又 真 是 很 高 , 這 麼 快 便 修 理 好 它 。



Article 13:

九巴BL1 BL2現在什麼路線


bus (wong01@netteens.net) at Tue Sep 7 09:37, 1999 said:


BL1尋 日 我 就 唔 知 行 什 麼 線





BL2尋 日 行7M,





BL1,BL2今 日 行 什 麼 線



Article 14:

有 關 '15B' 巴 士 字 軌 / 掛 牌 表 錯 誤


小巴迷 (makplc@hknet.com) at Tue Sep 7 16:06, 1999 said:


只 是 比 小 小 意 見, 請 勿 見 懂 怪!





1. 30A 已 經 取 消 左N年.





2. 所 以 此 小 巴 線 只 會 用'30'號 牌, 路 線 亦 有 改 變.





3. 30 總 站 是'和 福 道', 布 牌 有 清 楚 列 明! 絕 不 是'僑 福 道'!!!



Article 15:

九巴11X的新掛牌


bus (wong01@netteens.net) at Tue Sep 7 15:53, 1999 said:


雖 然 九 巴11X得 番3部 掛 牌 喝 采





N296,N337,N342


BL5,BL20,BL51,BL97





BL35,BL52是 否11X的 新 掛 牌





有 時 間 中 用11米,23M一 樣 用11米



Article 16:

ML2,ML4,ML50,ML63 會不會重出江湖


bus (wong01@netteens.net) at Tue Sep 7 16:15, 1999 said:


ML2尋 日 柴 灣 東 時,泊 在 巴 士 坑





ML50尋 日 見 到 在,柴 灣 道 造 巴 士 學 校





ML63曾 不 曾 牌 嗎,因 為 有 很 多ML續 到,2000年



Article 17:

'大男人'最新一見


CV7946 (anthonycm@ctimail.com) at Tue Sep 7 22:53, 1999 said:


昨 日(十 時 至 十 一 時)有 一 部 白 色 的(冠 忠 色)大 男 人 往 荔 廠 整 車,架 車


攪171,掛T字 牌.





如 有 更 多 消 息,小 弟 會 再 講~~~





CV7946



Article 18:

Re: 童年與九巴66


ATR3&3AD52 (m0823@netfront.net) at Tue Sep 7 16:35, 1999 said:


> S3BL272 (96485332@plink.cityu.edu.hk) said:


> 我O係78年 搬 入 大 興 時 ﹐ 屯 公O岩O岩 通 車 ﹐ 九 巴 開O左66由 大 興 至 荔 枝


> 角(美 孚 橋 底)﹐ 當 時 係 用 方 頂 寶 ﹐ 仲 記 得 有 一 次 坐 方 頂 寶 水 滾 。 但 當


> 時 年 幼 ﹐ 對 於 何 時 轉 用 雞 車 已 經 記 唔 起 。 只 記 得 第 一 次 見 雞 車 行66時 ﹐


> 我 同 阿 媽 正 想O係 美 孚 總 站 搭 車 。 我 阿 媽 仲 同 我 講 有 架 新 車 ﹐ 可 惜 趕


> 唔 切 開O左 ﹐ 結 果 又 搭 番 珍 寶 ﹗ 希 望 各 版 友 可 否 提 供 有 關 當 時66珍 寶


> 及 雞 車 掛 牌 資 料 ﹐ 與 及 轉 車 款 ﹑ 路 線 變 更 同 更 改 日 期 等 ﹐ 幫 我 搵 番 童


> 年 失 去O既 回 憶 ﹗


>


> S3BL272





雖 然 我 不 是66常 客,但 我 對 屯 門 以 前 的59/61A很 有 興 趣~


S3BL272的 文 也 勾 起 我 的 回 憶


各 版 友 如 有59/61A之 詳 細 資 料 的 話(掛 牌 來 源 等)


請 提 供~謝 謝





~以 前 常 見Albion 41型 行60M 的3AD52


Article 18: (Request 1)

咦?你 見 過 阿 比 安 行60M?,幾 時 呀?都 好 珍 貴 播!因 為 我 記 得60M開 線o個 陣


已 經 係 用 勝 利 二 型 架 啦,仲 好 似 係 新 落 地o既 添!因 為 大 部 分 都 係CM牌,


可 惜 當 時 好 細 個,唔 係 好 清 楚.


不 過 我 自 己 就 搭 過 方 頂 寶 同 丹 拿 車 行60M!架 寶 寶 上 屯 公 仲 好 辛 苦 添!





如 果 有 邊 位 板 友 知 道 歷 年 來60Mo既 掛 牌 資 料,無 論 是 否 齊 全,都 煩 請 相


告,小 弟 感 激 不 盡!





由 細 搭60M搭 到 大o既S3M224


Article 18: (Request 2)

> 咦?你 見 過 阿 比 安 行60M?,幾 時 呀?都 好 珍 貴 播!





大 約 在85/6年...我 還 看 見 好 幾 次 呢(Damiler F+ Albion)





Albion和Dart兩 代 單 層 王 不 謀 而 合 地 行 走60M,太 可 愛 喇~


Article 18: (Request 3}

> JA2216(ATR123) (t263524@ctimail.com) said:


>


> 原 來S3BL272兄 你 同 我 都 係 住 大 興,不 過 小 弟88年 已 搬 離,我 雖 然 對


> 66不 大 有 興 趣,但 對66M就 印 象 難 忘,因 為 小 弟 對 巴 士 的 鐘 愛 就 由 一 部


> 66M的CM5525(G327)開 始!





我 都O係86年 搬O左 去 兆 禧 ﹐ 跟 住66系O既 發 展 就 一 無 所 知 ﹐ 其 實 我 都


想 知 道 而 家 批 康 偈66M幾 時 加 入 ﹐ 有 任 何 資 料 可 以Send俾 我 或O係 度


討 論 ﹐ 讓 所 有 有 興 趣O既 人 分 享 ﹗





E-mail:koduck@hotpop.com


ICQ:8719907


Article 18: (Request 4}

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> G327(CM5525)曾 經 係70X掛 牌 車


> 本 人 都 有 坐 過


> 臨 退 役 之 前 該 車 調 去L廠 做38A掛 牌


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~





G327 CM5525 曾 是 70X 正 字 軌 及 S5 字 軌 車.


還 記 得 CM5525 曾 上 過 花 都 廣 場 的 廣 告.





GZ5818/Tonio Tse


Article 18: (Request 5)

66M 好 似 係 89/90年 有 冷 馬 出 現....


Article 18: (Request 6)

199?有G325行 過 , 系 唔 系 字 軌 就 唔 知 道 ,


正 系 知 道 大 約80年 有G33及G38


要 相 就 系ICQ度 慍 我 啦.





我 個E-Mail系g542_2e@hkbus.i-p.com





Stephen Cho G542


ICQ#25915501


KMB 2E Bus Page



Article 19:

Re: 【相片】 柴灣東的巴士迷 -_-!


HU6455 (makhome@netteens.net) at Tue Sep 7 18:01, 1999 said:


> K.K. ~ DA88 (dckk@netteens.net) said:


> 無 野 講, 自 己 睇!


>


> 留 意 圈 住o既 野


>


>


>


> 剛 油 好 o既 DA86 都 玩, 係 唔 係 之 前 個 巴 士 迷 做 我 就 唔 知


>


>


這 三 張 你 是 否 於9月4日 影?


Article 19: (Request 1)

佢 真 倒 霉 , 比 T.P.T 兄 影 到 , 其 實 我 唔 比 得 佢 好 好 多 , 暑 假 我 同 令 一 位 巴 士 迷 去 搞 VA13 個 牌 , 我 攪 83S , 佢 攪 72A , 結 果 差 D 比 站 長 捉 , 好 驚 , 以 後 都 唔 玩 .... ... -_-


Article 19: (Request 2)

其 實 早 在 數 月 前 已 發 生,都 唔 明 新 記 點 解


無 人 干 預.雖 然 批 車 十 分 舊,但 連DA86都 玩


真 有 些 過 份!





今 日 塔SF10,感 覺 好 正 的


S3N353


Article 19: (Request 3)

咁 你 係 唔 係 於3點 至4點 左 右 影?


我 當 時 也 左 柴 灣 東.


Article 19: (Request 4)

> K.K. (dckk@netteens.net) said:


>


> 係 呀. 當 時 好 似 有 三 四 個 巴 士 迷 在 場.


> 不 過 我 估 都 估 唔 到 佢 會 突 然 走 上 車 攪 牌o者.


> 由 「 沙 田 170 」 攪 到 去 「 坪 石 111 」





LV158牌 布 響9月3日 仲 好 地 地,估 唔 到 咁 快 就 搞 成 咁,唉...


她 在 今 日 已 經 離 開 左 柴 灣 東 了





P.S.今 日15:00見 到 有 三 個 巴 士 迷 在 柴 灣 東 巴 士 總 站


影 車(不 過 見 唔 到 佢 地 搞 牌,我 諗 唔 會 掛!),如 果 你 地 睇 到 呢


篇 文 的 話,請E-Mail到 我 郵 箱:nwfb1021@hotmail.com



Article 20:

舊牌布教壞人以及稀有牌布膠牌今不再復現!


搭新巴14號城市烏蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) at Tue Sep 7 17:04, 1999 said:


新 巴(中 巴)熱 狗O既 舊 牌 布 有O的 問 題,好 易 教 壞 人!好 似 新 巴 熱 狗 牌 布SHAU KI WAN(筲 箕 灣)個 「KI」 字,今 時 今 日 冷 馬 已 用 「KEI」 字(但 紅VAN牌 布 仍 然 係 咁);究 竟 係 赤 柱台 定 係 赤 柱台 先 至 正 確?


仲 有 好 似 九 巴牌 布UN LONG(元 朗)個 「UN」 字,依 家 膠 牌 已 改 為 「YUEN LONG(?)」 ‧


稀 有 牌 布 膠 牌 方 面,新 巴 熱 狗 已 經 冇 晒字O既 牌 布;「 哥 連 臣 角 」 亦 已 消 失 ‧ 城 巴 膠 牌 「 耀 東 」 幾 乎 用 都 未 用 過!


非 常 懷 念LV34,LV73,LV92同LV126有 齊 晒14號 兩 個 總 站 牌 布O既 城 市 烏 蠅Cityflyer(特 別 係LV126!)


Article 20: (Request 1)

> 搭 新 巴14號 城 市 烏 蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) said:


> 仲 有 好 似 九 巴牌 布UN LONG(元 朗)個 「UN」 字,依 家 膠 牌 已 改 為 「YUEN LONG(?)」 ‧





最 經 典 都 係'佐 頓 道 碼 頭'


人 人 都 會 讀 錯 的





但 係 而 家 好 多 冇 碼 頭 的 碼 頭 牌 都 改 哂,如 大 角 咀 碼 頭 改 大 角 咀/奧 運 站/維 港 灣


深 碼 改 深 水 埔(東 京 街)





但 係 佐 碼 仲 有 膠 牌,佐 碼 都 冇 左 好 耐,仲 唔 換 名??





金 魚 字


Article 20: (Request 2)

> G542 (g542@paktin.com) said:


> 以 前114既AV9?既 深 碼-'SHAM' shui po ferry


> 印 左'SUM' Shui Po Ferry la..





提 起 膠 牌 上 的 英 文 錯 處 , 以 下 這 兩 個 都 曾 經 很 常 見 ﹕





顯 徑 HING KENG


恆 安 HANG ON





錯 在 何 處 ﹖ 自 己 想 想 吧 ﹗^_^


Article 20: (Request 3)

還 有 :





長 安 CHEING ON








S3N370,GD605


Article 20: (Request 4)

> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


>


> 提 起 膠 牌 上 的 英 文 錯 處 , 以 下 這 兩 個 都 曾 經 很 常 見 ﹕


>


> 顯 徑 HING KENG


> 恆 安 HANG ON


>


> 錯 在 何 處 ﹖ 自 己 想 想 吧 ﹗^_^


顯 徑 過HING 多 左 過G字,應 是HIN KENG.是 嗎?





HJ245


Article 20: (Request 5)

「 大 埔 中 心 」 串 錯 成TAI PO CENTRAL (TAI PO CENTRE)


Article 20: (Request 6)

> 搭 新 巴14號 城 市 烏 蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) said:


> 究 竟 係 赤 柱台 定 係 赤 柱台 先 至 正 確?





一 盒 象 棋 入 面 都 有 齊 「 砲 」 同 「 炮 」 , 其 實 兩 個 字 係 互 通o既 ,


所 以 寫 邊 個 都 無 所 謂 。





只 要 唔 好 學 某o的 象 棋 咁 用 「 包 」 就 得......



Article 21:

Re: 有第二部金躉上了全車身廣告喇!


GW5017 (chukayu@ctimail.com) at Tue Sep 7 22:51, 1999 said:


> 霧 澤 風 子 (nwfbva63@netvigator.com) said:


> 今 日 下 午 搭35A去 旺 角 學 打HTML. 長 沙 灣 道 見 到 上 了 國 衛 保 險 全 車 身


> 廣 告 的VA55,本 已 不 足 為 奇.但 之 後 見 到 架 亞 歷 山 大Trident同 樣 上 了


> 這 廣 告 行 走112,乍 看 之 下...,原 來 是 有 九 巴 金 躉 上 了 全 車 身 廣 告!相


> 信 是 繼'903.巴'之 後,這 是 第 二 部 金 躉 上 了 全 車 身 廣 告.但 遺 憾 的 是 睇


> 唔 到 車 隊 編 號 和 車 牌...


>


> 有 冇 板 友 知 道 此 巴 士 的 編 號 和 車 牌?如 有 請 貼 文 回 應.Thanks!!


> 霧 澤 風 子





I also see taht today


I saw that is ATR4/HV6619





GW5017


Article 21: (Request 1)

> raymond19 (whleer_@ctimail.com) said:


> the bus that u see,i think it's NWFB,not KMB.


> 國 衛 架 車 行 了 幾 日106,今 日 見 到 行112,但 車 尾 個 編 號 俾 廣 告 遮 住,我 都 睇 唔 到.





行 106 的 是 新 巴 #1025, 行 112 的 是 九 巴, 編 號 不 詳








阿 域~


Article 21: (Request 2)

> 威 文 (kmb960tm@ctimail3.com) said:


> 是 否 藍 色 有 白 箭 咀?960也 有,是 HC 1332,AD 332





對 呀, 有 Go Ahead 字 樣 的, 幾 型 仔.......








阿 域 ~


Article 21: (Request 3)

你 是 否 昨 日6/9 大 約 在 四 點 左 右,在 灣 仔 碼 頭 影 巴 士 相 的 巴 士 迷 呢..


我 見 你 在 影960 既 相 喎


Article 21: (Request 4)

> Jason Hei (leoahchau@ctimail.com) said:


> Is the colour of the advertisement as same as VA55's?


>


> Got a certifly of learning HTML already


> Jason Hei





無 錯!同VA55完 全 一 樣.



Article 22:

Re: 各位有無九巴E-mail


Jason Hei (leoahchau@ctimail.com) at Tue Sep 7 22:28, 1999 said:


> 李 尋 歡 (peterwko@netvigator.com) said:


>


> 請 問 你 要 九 巴 個e-mail address做 乜 野 呢 ?


Complain bus captains, complain about the routes etc





is the e-mail webmaster@kmb.com.hk?








Jason Hei


Article 22: (Request 1)

> 李 尋 歡 (peterwko@netvigator.com) said:


>


> 請 用 傳 真 或 其 他 途 徑(如 交 通 投 訴 組).


>


> 不 是.





其 實 兜 巴 無e-mail實 在 好 唔 方 便, 個hotline鬼 咁 繁 忙, 又 唔 係 個 個 客 都 有fax機(我 亦 唔 想 用 公 司o既fax機 黎send我 自 己o既 投 訴), 而 且 兜 巴 自 己 都 話 支 持 環 保o架 啦, 有mud理 由 唔 俾D客 用e-mail投 訴o架!





唔 通 佢 想'借o左 聾 耳 陳 隻 耳'?





Simon_28A


Article 22: (Request 2)

每 間 公 司 會 有 唔 同 既 方 法, 新/城 有 無 流 動 服 務 中 心?





> Do you mean that the e-mail that I memtioned is wrong or that's no e-mail to KMB/??





九 巴 當 然 有e-mail address啦, 只 係 你 講 果 個 不 對.



Article 23:

Re: 九巴西


DM (bching@hk.super.net) at Tue Sep 7 22:12, 1999 said:


> martin (lck1000@hkstar.com) said:


> 想 問 下 九 巴 西 田 百 貨 車 身 廣 告 有 邊 幾 架?它 們 多 數 行 邊 條 線 同 隸 屬 邊 間 車 廠,請 列 出 來(連 車 牌,編 號,路 線).


> Thank you!!!


>


> /./.martin





DM26/5D(K)


Article 23: (Request 1)

BL??/DGxx17/81K (S)


AV???/HM3835/83K (S)





Jason Hei


Article 23: (Request 2)

> 東 邪 (GK 9112) (mingyin@hkstar.com) said:


>


> -   8 1 K 掛 牌 部 西 田 百 貨 應 該 係 BL120 - DG 4355.


>


> 東 邪


> GK 9112





昔 日 此 廣 告 車 是G251(S)


妳 可 在 新 田 圍 拍 到



Article 24:

冠忠雙層MAN


Pirro Cheung (y931204@netvigator.com) at Tue Sep 7 23:36, 1999 said:


有 沒 有 人 有 冠 忠 雙 層MAN相 看 看





Thank you





Pirro Cheung


HR8273



Article 25:

【轉載】廈門裝嵌之新巴及裝嵌商介紹


Colin Chang (kalim@accsoft.com.au) at Tue Sep 7 17:16, 1999 said:


今 日 在 學 校 圖 書 館 看 期 刊 , 無 意 間 找 到 一 段 介 紹 新 巴 在 廈 門 組 裝 新 車 的 介 紹 。 這 篇 文 章 除 介 紹 整 個 合 作 計 劃 外 , 亦 提 供 了 裝 嵌 商 「 廈 門 金 龍 」 的 背 景 資 料 , 故 特 別 打 上 來 讓 大 家 一 看 。





出 自 中 國 外 經 貿 部 的 英 文 官 方 刊 物 《 中 國 外 貿 》(China's Foreign Trade)九 九 年 七 月 號 第45至47頁 , 因 為 原 文 是 英 文 的 關 係 , 我 將 它 翻 譯 為 中 文 :





廈 門 金 龍 聯 合 汽 車 工 業 有 限 公 司 成 立 於 一 九 八 八 年 十 二 月 , 是 中 國 汽 車 工 業 裡 一 支 表 現 突 出 的 新 力 軍 。 一 九 八 九 年 , 該 公 司 以 散 件 進 口 形 式 , 從 平 冶 車 廠 引 進 最 先 進 的 設 計 和 生 產 技 術 來 生 產 了 十 六 輛 巴 士 , 其 中 大 部 份 用 作 出 口 外 銷 之 用 。





為 切 合 市 場 需 求 , 該 公 司 於 一 九 九 零 年 利 用 德 國 技 術 發 展 了 屬 於 自 己 的 第 一 代 產 品 ─ ─XMQ6700, 並 於 同 年 售 出 七 輛 予 廈 門 體 育 中 心 。 在 一 九 九 零 至 九 一 年 期 間 , 金 龍 根 據 市 場 反 應 改 進 了 自 己 的 產 品 。 一 九 九 二 年 , 金 龍 向 市 場 推 出 首 批 中 型 巴 士 , 緊 接 而 來 的 , 還 有 不 同 大 小 , 車 身 長 度 由 六 至 十 二 米 的 產 品 , 大 部 份 均 被 用 於 旅 遊 及 公 共 汽 車 服 務 之 上 。 該 公 司 於 同 年 錄 得 百 分 之 六 十 一 的 銷 售 增 長 , 及 至 一 九 九 八 年 , 全 年 產 量 已 達1,329輛 , 銷 售 金 額 由 一 九 九 零 年 的175萬 元 人 民 幣 激 增 至 一 九 九 八 年 的5億 零540萬 元 人 民 幣 , 增 幅 達288倍 。





金 龍 產 品 的 強 項 ─ ─ 包 括 種 類 繁 多 、 性 能 良 好 及 不 斷 推 陳 出 新 ─ ─ 已 令 該 公 司 成 為 全 國 領 先 的 巴 士 生 產 商 之 一 。 金 龍 巴 士 雖 然 已 在 旅 遊 車 及 公 共 汽 車 市 場 上 擁 有 一 定 佔 有 率 , 但 該 公 司 並 未 因 此 而 自 滿 , 反 而 於 一 九 九 八 年 繼 續 為 旗 下 產 品 提 高 質 量 , 從 而 減 低 顧 客 的 採 購 和 營 運 成 本 。





金 龍 一 直 致 力 開 托 出 口 業 務 , 其 巴 士 行 銷 多 個 國 家 , 包 括 黎 巴 嫩 、[余 又]利 亞 、 美 國 、 亞 根 延 及 塞 浦 路 斯 。





最 近 , 廈 門 金 龍 聯 合 汽 車 工 業 有 限 公 司 跟 英 國 華 特 亞 歷 山 大 有 限 公 司 在 廈 門 聯 合 完 成 了 組 裝 第 二 批 共 三 十 輛 新 型 雙 層 巴 士 的 工 作 。 這 批 新 車 是 由 香 港 新 世 界 第 一 巴 士 服 務 有 限 公 司 向 華 特 亞 歷 山 大 訂 購 的 , 並 已 在 付 運 途 中 。


新 世 界 第 一 巴 士 服 務 有 限 公 司 自 一 九 九 八 年 九 月 一 日 起 在 香 港 經 營 巴 士 業 務 , 到 目 前 為 止 已 有 三 百 輛 新 巴 士 在 營 運 當 中 。 華 特 亞 歷 山 大 副 總 栽 安 東 尼 彼 斯 最 近 在 巡 視 廈 門 金 龍 車 廠 時 表 示 : 「 廈 門 金 龍 跟 亞 歷 山 大 擁 有 相 似 的 公 司 文 化 和 管 理 方 式 , 因 此 , 我 們 有 信 心 在 配 合 廈 門 金 龍 的 優 良 政 策 和 公 司 形 象 下 , 雙 方 都 可 以 在 合 作 計 劃 中 分 享 到 成 果 。 」





ALX500型 低 地 台 巴 士 使 用 了 丹 尼 士 的 三 叉 戟 型 底 盤 , 是 結 合 數 十 年 來 巴 士 車 身 工 程 技 術 發 展 的 成 果 。ALX500型 低 地 台 巴 士 是 一 種 配 用 了 九 十 六 座 位 、 十 二 米 長 鋁 合 金 車 身 的 三 車 軸 底 盤 , 巴 士 上 車 門 裝 有 特 別 設 計 的 斜 台 , 為 殘 疾 及 推 動 輪 椅 的 人 仕 提 供 方 便 。 巴 士 車 身 以 鋁 合 金 為 主 要 用 料 , 既 提 供 了 優 美 流 暢 的 外 型 , 亦 易 於 組 裝 及 維 修 。





華 特 亞 歷 山 大 成 立 於 一 九 二 四 年 , 是 目 前 英 國 最 大 的 城 市 巴 士 車 身 製 造 商 , 擁 有 最 先 進 的 工 程 及 生 產 技 術 。 該 公 司 於 二 十 一 年 前 開 始 製 造 鋁 合 金 車 身 , 並 於 四 年 前 成 為 著 名 的 英 國 邁 發 爾 集 團 旗 下 一 員 。





丹 尼 士 成 立 於 一 八 九 五 年 , 在 英 國 特 種 車 輛 工 業 上 一 直 備 受 好 評 。 該 公 司 在 本 世 紀 初 率 先 設 計 了 「 迴 旋 式 駕 駛 軸 」(原 文 為worm-drive axle), 後 來 更 在 英 國 領 導 了 一 場 中 型 巴 士 革 命 。





在 成 立 十 年 後 , 廈 門 金 龍 在 中 國 優 秀 巴 士 生 產 商 中 達 到 了 令 人 滿 意 的 位 置 。 該 公 司 的 新 產 品 發 展 週 期 短 , 產 品 類 別 繁 多 , 包 括 車 長 由 七 至 十 二 米 的 旅 遊 巴 士 、 商 速 公 路 客 車 和 城 市 巴 士 。 除 台 灣 地 區 外 , 金 龍 產 品 行 銷 全 國 , 並 出 口 至 美 國 、 亞 根 延 及 黎 巴 嫩 等 九 個 國 家 。





為 了 達 到 質 量 標 準 及 符 合 付 運 要 求 , 廈 門 金 龍 採 取 了 多 項 措 施 , 除 在 組 裝 車 間 致 力 營 造 更 佳 的 科 技 和 生 產 環 境 外 , 更 派 出 主 要 技 術 人 員 到 英 國 接 受 培 訓 。 同 時 , 亞 歷 山 大 亦 派 出 專 家 到 廈 門 作 技 術 監 察 。 由 去 年 九 月 組 裝 首 批 雙 層 巴 士 時 開 始 , 無 論 在 亞 歷 山 大 副 總 栽 、 技 術 主 管 或 遠 東 區 總 經 理 的 單 方 面 巡 視 察 , 還 是 由 它 們 與 新 世 界 第 一 巴 士 的 經 理 一 起 進 行 的 聯 合 巡 察 中 , 雙 方 均 對 組 裝 過 程 的 質 量 感 到 滿 意 。





英 國 駐 廣 州 大 使 韋 費 爾 在 參 觀 過 雙 層 巴 士 組 裝 項 目 後 表 示 , 他 對 亞 歷 山 大 和 廈 門 金 龍 之 間 的 合 作 取 得 成 功 表 示 欣 慰 , 並 希 望 目 前 的 情 況 能 有 更 深 入 發 展 。


Article 25: (Request 1)

> SOPP (sopp@parsonsmusic.com) said:


> 新 巴 在 廈 門 裝 嵌 的Trient不 是with DM Body 嗎 ?





1091-1100咪 在 廈 門 嵌 囉 !DM車 身 全 數 都 在 英 國Northern Counties廠


裝 嵌 。





Christopher


Article 25: (Request 2)

> Colin Chang (kalim@accsoft.com.au) said:


> 丹 尼 士 成 立 於 一 八 九 五 年 , 在 英 國 特 種 車 輛 工 業 上 一 直 備 受 好 評 。 該 公 司 在 本 世 紀 初 率 先 設 計 了 「 迴 旋 式 駕 駛 軸 」(原 文 為worm-drive axle), 後 來 更 在 英 國 領 導 了 一 場 中 型 巴 士 革 命 。





有 冇 人 知 咩 叫 「 迴 旋 式 駕 駛 軸 」? 有 咩 特 別......



Article 26:

Re: 派車不當路線


Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) at Tue Sep 7 23:39, 1999 said:


> FatfishZ (fatfishz@netvigator.com) said:


> 請 問 有 那 些 路 線 派 車 不 當?


>


> 以 機 械 配 搭 計:-


> CTB 2xx 行 98 利 東 村 勁 跣


> _ _ 3xx 行 780 上 長 命 斜 無 力


> _ _ 14xx行 12 上Cotton Tree Drive無 力


>


> NLB Dart 行 A35 攪 到o的Dart廢 晒





咁 浪 費 資 源 算 唔 算 先? 如 果 算o既, 咁 就 有 大 把o勒!





S3M234 on 2A (大 力 偈 行 平 路, 好o徒!)





S3N on 23M & BL/ADS on 28 (大 家 都 話 樂 華 總 站o既 坑 設 計 好 有 問 題, 所 以 好 似 無mud偈. 不 過 可 唔 可 以 將28同23M調 坑? 亦 將28A永 久 擺 出 站 頭, free埋 條 坑 俾28擺 車?)





ADS on 234X (早 前 好 多 人 話234X行 唔 到AD, 其 實 只 要o係 灣 景 總 站 調 坑(將234X同34/34M對 調 坑), 同o係 尖 咀 調 站(將234X同5C對 調, 即234X擺 尖 碼, 5C擺 漢 口 道.) 咁 咪 得 囉!





ADS on 117 (據 聞 無 客, 不 如 用AM啦!)





AA on 296 (頂 晒 閘 都 唔 換 大 車, 不 如203E換ADS, 將203Eo既AN俾296.)





AM on B1 (話 明 購 物 線, D客 一 秋 二lung仲 要 上 架 特 高 地 台, 簡 直 虐 待!)





對 面 海 就 比 較 好 少 少, 一 般 都 無mud派 車 不 當 問 題, 除o左9, 14, 309頂 閘 外. (3601-3640落 地 後 就 會 好 好 多o架o勒!)





Simon_28A


Article 26: (Request 1)

Dart on 19 and 51 then...





How about 3AV's on 98C fully packed along Po Lam Road?





100/911R/M1/300/917 Wong


Article 26: (Request 2)

嶼 巴 是 因 為 開 辦A35線 才 會 買 果3架Dart, 唔 行A35,行 乜



Article 27:

Re: [相片]BL3在天水圍等死時的遺照


eric ching (bching@hk.super.net) at Tue Sep 7 22:58, 1999 said:


> 海 火 子, FP8329上! (tky808@hkschool.net) said:


> [相 片]BL3在 天 水 圍 等 死 時 的 遺 照


>


>


> 這 張 相 片 在8月 尾 攝, 可 見 當 其 他JUBILANT被 拖 走 後


> 只 餘BL3在 空 空 如 也 的 廠 內.



>


> 海 火 子, FP8329上!





the photo mis quite good


Article 27: (Request 1)

> jack (thomasky@ctimail.com) said:


>


> 那 車 泊 咁 遠?


> 請 問 你 點 影 的





把 鏡 頭 攝 落 那 些 網 之 間 拍?



Article 28:

Re: 雙工七日蝕本線


100/911R/M1/300/917 (invespac@netvigator.com) at Tue Sep 7 23:20, 1999 said:


> Volvo Zuper Olympian (fatfishz@netvigator.com) said:


> 蝕 本 線 有 好 多 , 成 日 俾 人 擺 上 檯(版)既 有:-


> KMB 298E


> NWFB 3A, 43, 43X, 88


> CTB 29R, 93C, 117


>


> 不 過 佢 地 都 有 一 個 特 點 , 就 係 班 次 勁 梳 , 而 且 只 行 工 半 ,


> or行peak hours, or只 行 六 日 , 蝕 極 有 限 。


>


> 但 請 問 有 那 條 線 勁 蝕 錢 , 但 係 又 行 七 日 , 兼 朝 六 晚 十 二 呢?


>


> 我 諗 到 有:-


> KMB 87


> CTB 41A





KMB 2C, 2D, 10, etc...





100/911R/M1/300/917 Wong


Article 28: (Request 1)

I guess Citybus's 92.


Article 28: (Request 2)

> 但 請 問 有 那 條 線 勁 蝕 錢 , 但 係 又 行 七 日 , 兼 朝 六 晚 十 二 呢?


>





KMB:72A



Article 29:

Re: 講是講非﹕新巴680的車長編更


S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) at Tue Sep 7 23:00, 1999 said:





> Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) said:


> 較 早 前 曾 經 有 板 友 提 到 , 部 份 駕 駛680線 的 新 巴 車 長 , 最 近 被 安 排 要


> 於 同 一 日 內 駕 駛109、115和680三 條 路 線 。 據 說 此 舉 令 部 份 車 長 有 微


> 言 。


>


> 為 此 我 曾 經 向 有 關 的 人 士 查 詢 。 據 了 解 , 以 往 駕 駛680線 的 新 巴 車 長


> , 會 被 安 排 在 港 澳 碼 頭 渡 過 一 小 時 的 午 飯 時 間 。 但 由 於 往 往 在 午 飯


> 時 間 過 後 , 從 港 澳 碼 頭 開 出 的680班 次 都 已 經 到 了 九 巴 時 段 , 所 以 當


> 時 該 批 車 長 在 過 了 午 飯 時 間 後 , 會 被 額 外 安 排 有 兩 小 時 的 候 命 時 間 ,


> 直 至 再 到 新 巴 開 車 的 時 間 為 止 。


>


> 但 這 種 安 排 , 除 了 換 來 其 他 路 線 部 份 車 長 的 不 滿 之 外 , 從 公 司 角 度 來


> 看 , 也 不 符 合 善 用 人 力 資 源 的 原 則 。 所 以 新 巴 就 決 定 安 排 駕 駛680線


> 的 車 長 , 在 以 往 的 ‘ 候 命 時 間 ’ 攝 其 他 隧 巴 線 。 因 此 就 導 致 有 車 長 要


> 在 一 日 內 駕 駛 三 條 路 線 的 情 況 了 。


>


> 其 實 何 解680線 的 編 更 制 度 會 如 此 奇 怪 呢 ﹖ 除 了 上 述 的 情 況 之 外 , 據


> 聞 兩 間 公 司 在 晚 間 開 出 的 尾 班 車 , 都 要 隔 岸 收 工 。 到 底 原 因 何 在 呢 ﹖


>


> 對 於 上 述 的 問 題 , 歡 迎 大 家 隨 便 發 表 意 見 。^_^





其 實 講 來 講 去,運 吉 要 負 上 責 任.點 解 一 條 路 線 要 兩 間


公 司 做 呢?一 間 公 司 搞 咪 得 囉!您 看 一 些 西 隧 線,如960,


961,968,969,970等 等 都 搞 得 不 錯.





S3N353


Article 29: (Request 1)

你 那 名 消 息 人 士 說 得 真 好 聽,


現 在 好 多 人 都 知 公 司 想 縮 吃 飯 時 間


如 果 好 似 那 人 所 說 咁, 咁 為 何109司 機 要 攝115呢?


單 是115 / 680 Or 109/680就 唔 得?


仲 有, 那 個 時 間 表 一 改 再 改


令 到 成 個 港 碼 的 車 長 也 不 安.


好 心 佢 公 佈 那 時 開 始 新 時 間 表


不 過 大 家 都 認 為 唔 改 仲 好.


Article 29: (Request 2)

在 中 巴 的 時 侯, 亦 有 111 師 傅 要 在 午 飯 時 間 駕 駛 680, 680 師 傅 駕 駛 111


的 情 況, 但 卻 不 致 於 要 三 線 互 調.


本 來 就 沒 有 隔 岸 收 工 的 情 況, 但 後 來 680 尾 車 由 2230 延 長 至 2330, 及 後


更 至 2350, 由 於 延 長 的 服 務 時 間 不 足 行 走 一 轉 車, 所 以 當 巴 士 開 到 對 岸


時 就 已 經 錯 過 了 尾 車 時 間, 便 要 吉 車 回 廠 了.





我 表 達 得 唔 係 咁 好, 希 望 你 明 啦~





VA52



Article 30:

Re: 相片,由此進


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Tue Sep 7 19:12, 1999 said:


> ATR4 (cameboy@netvigator.com) said:


>





相 片,由 此 進





相 中 巴 士 有 貨 車 阻 擋 , 巴 士 所 佔 範 圍 大 些 較 佳.





GZ5818/Tonio Tse


Article 30: (Request 1)

> Raymond (gl450@netteens.net) said:


>


> 我 從ATR4兄 同 你 個 方 法 進 入,都 是XOOM的Loco





你 可 以 在 browser 上 直 接 打 上 URL


http://members.xoom.com/hv6619/45cy.jpg





VA52



Article 31:

Re: 802&811


Eddie Lam (bustop@glink.net.hk) at Tue Sep 7 20:59, 1999 said:


A12 (yu880113@netteens.net) said:


> Why NWFB no write down 802 811.


> In Kmb 802 811 is black or red





802, 811 嚮 沙 田 馬 場 總 站 係 用 紅 底 白 字 牌 ,


但 東 隧 口 分 站 就 用 白 底 黑 字 牌 。


Article 31: (Request 1)

> A12 (yu880113@netteens.net) said:


>


> Why NWFB no write down 802 811.


>


>


> In Kmb 802 811 is black or red





KMB 101R & 102R are not on station post too


Article 31: (Request 2)

> In Kmb 802 811 is black or red



Article 32:

飛車之選~~~~黑夜飛都


翻新完又殘哂的DR5312 (jackyyng@netteens.net) at Tue Sep 7 21:56, 1999 said:


黑 夜 飛 雞 你 聽 過 啦 。 咁 黑 夜 飛 都 你 又 聽 過 未 ?





話 說 32 的 兩 架 掛 牌 兩 味 DL4669 同 DL5862 成 日 玩 飛 車 , 架 車 扯 到 盡 。


尋 晚 我 坐 架 DL5862 返 去 石 圍 角 , 架 車 落 青 山 公 路 飛 咁 快 , 好 似 架 私 家


車 衝 落 斜 咁 。 時 速 起 碼 有 七 十 五 公 里 。


今 晚 又 響 深 水 埔 搭 32 返 黎 , 又 係 DL5862 。 架 車 四 分 之 一 滿 上 青 山 公 路


, 竟 然 可 以 三 波 行 哂 上 斜 一 段 。


我 以 為 只 係 DL4669 只 會 咁 樣 , 原 來 連DL5862都 係 咁 。


另 呢 兩 架 兩 味 日 抖 一 轉 做 雙 向 , 其 餘 都 係 單 向 。 早 就 角 至 奧 , 晚 就 奧 至


角 。 多 時 唔 入 總 。


Article 32: (Request 1)

> Joe~305 (dartchm@netvigator.com) said:


> 甚 麼 夜 車 都 不 會 慢 得 去 邊~


> 以 前 放 工 坐42C尾 班 車 的DA龍 快 到 唔 信,


> 上 斜 又 有 力~個 零 字 就 由 長 發 上 到 沖 尾~


>


> ps:從 上 文 估 計Jacky兄 好 少 坐 夜 車~





唔 係 話 未 坐 過 , 真 係 比 較 少 囉 。


但 係 其 他 七 架 掛 牌 唔 到 十 點 都 唔 會 跑 。



Article 33:

Re: 296C Controlienr suddenly climbing fast


Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) at Tue Sep 7 22:45, 1999 said:


> Yot (saturn@vol.net) said:


> It was loading 60-70 people, but still very fast on Cheung Kwun O slope (towards Cheung Kwun O), arround 40KM I was it.


> And it passed through many 11, 12M Olympian.


> So great, I donno why, bcoz I found many times, Even almost


> empty, it is so slow in that road...


> Anyone lives Cheung Kwun O and found that ?





係 咪 個 師 傅 趕 收 工 食 飯 呀? 平 時 佢 地 都 係 蟻lan個 播!





Simon_28A


Article 33: (Request 1)

> Centroliner 幾 好 飛, 星 期 日 晚 係 隧 道 我 俾 個 師 傅 用80km扒 頭.





架 車o係 機 械 上 係 好 飛, 不 過 唔 係 個 個 師 傅 都 飛o架.



Article 34:

Re: 青衣城10月1日加及減路線


BD (mhtchan@ctimail3.com) at Tue Sep 7 17:50, 1999 said:


> Matthew Ho (95468048@cpccux1.cityu.edu.hk) said:


> 10月1日 起 由 深 井 及 美 孚 往 青 衣 城 的 路 線 會 取 消,


> 同 日 會 開 兩 條 新 線, 分 別 往


>


> 大 窩 口 及 葵 盛;


> 石 籬 及 石 蔭.


有 冇 詳 細Do既 資 料 呀?


係 咪 假 日 先 至 會 開?


THANK YOU


Article 34: (Request 1)

我 只 係 睇 佢 貼o係 站 牌 個 張 通 告 寫 會 加 線 同 減 線, 無 留 意 佢 有 冇 寫 服


務 時 間.



Article 35:

Re: [急問] 42A 之時間表!


HB 610 (sammi59@netvigator.com) at Tue Sep 7 22:37, 1999 said:


> 3AV99(GP7100) (kyd71633@kyd.hkcampus.net) said:


> 急 問42A之S1車 時 間 表 , 開 車 時 間.....





架 S1 車 收 左 工 啦!





如 果 明 天 S1 車 仲 係 取 3N2, S1 個 工 時大 約


上 段: 7.05am ~ 11.30am


下 段: 4.00pm ~ 8.00pm





42A 的S1 掛 牌 是 DK5625, 今 日 去 左 行 2 號 線.......





HB 610



Article 36:

Re: 一九九九年九巴經投標的主要採購年表


李尋歡 (peterwko@netvigator.com) at Tue Sep 7 21:54, 1999 said:


> martin (lck1000@hkstar.com) said:


> 一 九 九 九 年 九 巴 經 投 標 的 主 要 採 購 年 表


>


> 小 弟 想 知 九 巴 要'藥 物 投 標'離 做 乜?


>


> /./.martin





九 巴 有 自 己 的Medical Centre, 又 有 請 醫 生 護 士, 向 員 工 提 供 醫 療 服 務, 咁 你 話 使 唔 使 買 藥 丫?



Article 37:

Re: 問九巴20行邊到


爛巴士 (ckchan@iee.org) at Tue Sep 7 22:42, 1999 said:


> martin (lck1000@hkstar.com) said:


> 問 九 巴20歷 史[用 車,路 線,收 費,幾 時cut及 原 因].


> Thank you


> /./.martin





佐 敦 道 碼 頭 去 愛 民



Article 38:

隧巴 691 消息一則


HB 610 (sammi59@netvigator.com) at Tue Sep 7 21:23, 1999 said:


由 乳 豬 盤 得 悉, 691 路 線 將 於 1999 年 9 月 13 日 起 加 密 班 次,


平 日 早 上 坑 口 特 車 由 四 班 增 加 至 五 班, 資 料 如 下 :





坑 口 開 :


( 平 日 ) 6.40am ~ 11.40pm ....... 7 ~ 20 ( 分 )


( 假 日 ) 7.05am ~ 11.40pm ....... 12 ~ 20 ( 分 )


中 環   開 :


( 平 日 )6.40am ~ 11.40pm ....... 5 ~ 20 ( 分 )


( 假 日 )7.05am ~ 11.40pm ....... 12 ~ 20 ( 分 )





坑 口 特 車 開 車 時 間 如 下 :


7.32am, 7.36am, 7.40am, 7.50am, 8.05am.





HB 610


Article 38: (Request 1)

咁 請 問 邊 個 開 加 出o黎o既 第 3 班 車 ?





417



Article 39:

Re: ask Long Win Lance FLEET no.


我係醒目5B仔 (ronaldsamuel@ctimail.com) at Tue Sep 7 20:53, 1999 said:


> eric (leeeric@net.polyu.edu.hk) said:


> Do any broadmate know the fleetline number of Long Win Lance??


> Thanx


係FLEET NUMBER先 岩


Fleetline 係 巴 士 型 號 (珍 寶)



Article 40:

Re: ME37


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Tue Sep 7 17:28, 1999 said:


> 71B (kyc51313@kyc.hkcampus.net) said:


> Where is ME37 (DG5717)?





72A掛 牌,但 係 兩 味 車





~~~Tony(S3M61)~~~



Article 41:

CIte bus


eric hiong (bching@hk.super.net) at Tue Sep 7 23:35, 1999 said:


城 巴 有 什 麼 車tong?



Article 42:

Today's 117.


100/911R/M1/300/917 (invespac@netvigator.com) at Tue Sep 7 23:31, 1999 said:


This afternoon I needed to go to Caueway Bay (Yan Ping Road)


from Tsim Sha Tsui East.





Although I could of choose 108, I simply haven't tried any


SLF single deck bus across the harbor before, so I waited for


117 instead.





A broken Dart 1435 came by, and the first thing the driver


did was 'log on' as another passenger boarded on the bus, similar


to how buses of AEL.





He then said, 'now I've to count how many passengers cross


the tunnel, now the number is 10'. (at 1450 hour) His face,


along with another elderly passenger, showed much sadness.





The old man said, 'yeah, it wasn't as bad when it was as 917.


Many passengers took it to Macau Ferry tim!





The driver then said, 'Do you see the $5.4 plate? I can pretty


much hide it as no passenger would board on the bus after the


tunnel to Happy Valley.' He then added, 'Even for the other


direction, I might be lucky to get one or two passenger for


Mongkok. Zero if I was sandwiched by 118 and 171 buses...'





'After changing to 117, I actually got less time to rest than


before! Traffic jam at XHT is like h?ll!'





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 43:

Re: Fast KMB routes.


S3BL272 (96485332@plink.cityu.edu.hk) at Tue Sep 7 23:47, 1999 said:


> 100/911R/M1/300/917 (invespac@netvigator.com) said:


> In general, KMB is being perceived as the 'safe' company and


> drivers often drive slow.


>


> Though recently I encountered two cases which showed otherwise...


>


> 1)74X. Those drivers drive really fast and overtake most


> other heavy vehicles, including other buses.


>


> 2)64M, Tonight I took it from Tin Shui Wai, and it overtook


> a non-franchised CTB Leyland Olympian! That was amazing!


>


> I shall try these routes again sometime!


>


> Any other suggestion?


>


> 100/911R/M1/300/917 Wong





其 實 九 巴 司 機 一 向 都 好 快 ﹐ 好 似 屯 公 線O的 巴 士 一 般 都 好 快 ﹐ 而 首 推


59M﹐59X﹐60M同60X﹐ 搭 佢O地 都 好 爽 ﹗





S3BL272


Article 43: (Request 1)

本 來 呢,60Xo既 老 虎 頭 同3+2AV就 最 快o既,不 過 你 唔 搭 普 通 巴,咁 即 係 無


緣 可 以 嘗 試 到,至 於 批3+2AV,就 有 幾 架 去 左64M,唔 知 你 係 咪 搭 正o個 幾 架 啦!


至 於 其 餘o既3+2AV就 係 由261M調 黎...





城 巴o的5波 蘭 以 前 就 真 係 好 快 好 快o既....不 過 近 年 大 修 完 出 番 黎 之 後 就


大 不 如 前 咯!



Article 44:

see the content below


Insulin (mfs85410@mfs.hkcampus.net) at Tue Sep 7 23:23, 1999 said:


I wanna ask where is MB21


Thank u!!!



Article 45:

One More Departure for 529P


Ross Geller (98701932j@polyu.edu.hk) at Tue Sep 7 23:05, 1999 said:


According to the information from the Citybus hotline, Rt 529P


will have one more departure of 6:55 a.m., i.e. the same time


of First Bus's 81S.



Article 46:

鴨車


eric (bching@hk.super.net) at Tue Sep 7 23:04, 1999 said:


九 巴 仲 有 多 少 隻 鴨 車??



Article 47:

模型


eric ching (bching@hk.super.net) at Tue Sep 7 22:55, 1999 said:


為 何 現 在 的 模 型 要 訂 購???


我 們 消 費 者 好 似 吃 虧 些 喎



Article 48:

派更部


eric (bching@hk.super.net) at Tue Sep 7 22:44, 1999 said:


新 巴,城 巴 派 更 部 哪 裡?



Article 49:

[廣告]43BusStop更新~


Joe~305 (dartchm@netvigator.com) at Tue Sep 7 21:44, 1999 said:


43BusStop更 新 內 容 包 括~


M1在53,AA2在249M,ADS222在264M,3BL & DM


仲 有ADS & AP的 內 部 相~





請 多 多 支 持~^.^



Article 50:

(廣告) 九巴天地 更新!!


eric (leeeric@net.polyu.edu.hk) at Tue Sep 7 21:16, 1999 said:


九 巴 天 地


專 題 報 道



Article 51:

NWFB:R:2?


BryanLF18 (andy56k@ctimail.com) at Tue Sep 7 20:59, 1999 said:


Anyone can tell me what time can change all air-con bus to run(R:2)?


Thank you a lot


Bryan LF18



Article 52:

新加坡巴士一問


G542 (g542@paktin.com) at Tue Sep 7 20:24, 1999 said:





有 無 人 知 道 新 加 坡 新 巴 系97,98及99年 買 左D乜 野 車 呀 ? ?


及 現 在 新 巴 有 既 多 部12米Olympian呢 ? ?








Stephen Cho G542


ICQ#25915501


KMB 2E Bus Page



Article 53:

如果九鐵接駁巴士路線要換編號......


巴士文 (daraman@netvigator.com) at Tue Sep 7 19:42, 1999 said:


先 旨 聲 明 , 純 粹 個 人 狂 想 , 並 非 事 實 。





而 家 九 鐵 接 駁 巴 士 線 已 交 由 九 巴 「 營 運 」 , 理 論 上 路 線 是 歸 是


屬 於 九 巴 負 責 , 如 果 九 鐵 接 駁 巴 士 路 線 要 換 編 號 , 用 回 九 巴 的 傳 統 ,


將 英 文 字 母 放 後 , 以 及 自 區 域 編 號 , 情 況 會 如 何 ?





個 人 主 觀 認 為 :


K11一 城 往 返 火 炭 樂 信 徑 改 為89K;


K12大 火 往 返 八 號 花 園 改 為272K;


K17大 火 往 返 富 善 改 為275K;


K18大 火 往 返 廣 福 改 為271K;


以 上 三 線 改 為 全 冷 服 務 , 我 唔 熟 大 埔 , 未 知 是 否 恰 當 ?


K15旺 火 往 返 中 港 城 改 為1K;


K16紅 火 往 返 尖 咀 改 為8K。





其 實 說 到 底 , 呢 批 線 最 好 加 密 班 次 、 延 長 服 務 時 間 , 亦 可 某 程


度 上 跟 九 巴 相 近 路 線 合 併 。





常 坐K11的 巴 士 文



Article 54:

新巴新聞稿:新巴壹周年暨新巴綠色基金成立典禮


豐巴 (simong@netvigator.com) at Tue Sep 7 19:31, 1999 said:


以 下 文 章 摘 錄 至 新 巴 網 頁:





新 巴 壹 周 年 暨 新 巴 綠 色 基 金 成 立 典 禮


http://www.nwfb.com.hk/chi/news/press/050999.htm



Article 55:

[廣告]香港巴士資料中心更新


Kenrick DG3001 (h9808241@hkusua.hku.hk) at Tue Sep 7 19:20, 1999 said:


因 為sever的 問 題, 遲 左3日update.


每 週 大 相(SF31)更 新.





香 港 巴 士 資 料 中 心


Kenrick DG3001



Article 56:

好耐無系板出現過既-----做馬相-新巴MAN


G542 (g542@paktin.com) at Tue Sep 7 19:16, 1999 said:





新 巴 小 男 人 width=0 height=0>
<br /><br>
<br /><a href=唔 得 就 去 呢 度 睇 啦





請 評 分?





聽 晚 送 上Volgren CR221LD車 身 既 新 巴 大 男 人





Stephen Cho G542


ICQ#25915501


KMB 2E Bus Page



Article 57:

[討論]你係我個FRIEND,你會揀邊部?


JA2216(ATR123) (t263524@ctimail.com) at Tue Sep 7 17:02, 1999 said:


兩 星 期 前,小 弟 的 朋 友 亞DO晌 沙 田80X訂 了 部LF18,尋 日 佢 約 我


及 另 一 個FRIEND肥 仔 去 取 車,不 過 亞DO見 到 部LF18後 好 失 望,


不 斷 話 部 車 個 車 頭 好 怪(小 弟 都 有 同 感),之 後 亞DO同 四 眼 老 細 講


要 轉 模 型,後 來 佢 揀XA1及XA8其 中 一 部,最 後 佢 補$19買 左 部XA1!!


之 後 亞DO先 返 歸,我 同 肥 仔 走 去 坐86往 深 水[土 步],車 上 我 地


都 話 亞DO好 不 智.......





小 插 曲:當 亞DO揀XA1定XA8之 際,有 名 中 年 男 子 想 買LF18,但 此 人 不 知LF18要 訂,好 彩 因 為 亞DO捨 棄LF18,變 相 多 左 部,四 眼 老 細 就 將 部 模 型 轉 售 俾 呢 名 男 子!


問 題 兩 條,歡 迎 討 論:


1.如 果 你 係 亞DO,你 會 揀LF18定 係XA1/8?


2.如 果 你 又 係 亞DO,你 會 揀XA1定 係XA8?


我 就 梗 係 揀LF18同XA8啦!雖 然LF18車 頭 怪D,不 過 訂 左 當 然 唔 好'SAI',何 況 此 模 型 係ABC公 司 的'初 試 啼 聲',定 有 升 值 能 力!


而XA8隻 色 好 特 別,所 以 都 值 得 買!!





強 烈 反 對HN7282貼 翠X華 庭 廣 告 的 人


JA2216(ATR123)



Article 58:

如何為三巴騰出一些中環Quota?


Volvo Zuper Olympian (fatfishz@netvigator.com) at Wed Sep 8 00:24, 1999 said:


老 運 已 擺 明 中 環 唔 可 以 再 開 新 線 , 如 果 一 定 要 開 就 要cut其 他 線 ,


'吞'o的quota出o黎 俾 新 線 用 , 攪 到 好 多 線 開 唔 到 。 其 實 有 無


方 法 可 以 再'吞'多o的quota出o黎 呢?





本 人 諗o左 以 下 方 法:-


城 記:


90C 取 消 , 而 開 辦90D鴨 利 洲 大 街--鴨 利 洲 橋 道 , 提 供 八 達 通 及


轉 車 卷 免 費 轉 乘90號 服 務 , 90班 次 在 繁 忙 時 間 加 密 少 少 。 至 於


90D側 在 利 東 掉 頭 , 但 不 停 站 。 (費 事 俾 綠Van話 搶 佢 地 客)


估 計 可 慳 : 5個quota





5A 取 消 , 1延 長 至Felix Villas, 減 價 。 況 且 行 軒 尼 詩 道 去


Felix Villas更 方 便 乘 客 。


估 計 可 慳 : 6個quota





37A/B 取 消 , 重 開37M 金 鍾--隧 道--置 富 , 40M同7號 全 日 經 置 富 ,


好 過7號 而 家 日 日 幫ANA賣 廣 告 [全 日 空]。


估 計 可 慳 : 15個quota





Pls comment.



Article 59:

掂解仲要扮環保


日山十一郎 (hongbus@ismart.net) at Wed Sep 8 01:27, 1999 said:


新 記 同 九 記 過 去 大 半 年 不 斷sell環 保 一 面,又sell euro引 擎,


又 話 甚 麼 基 金,但 事 實 歸 事 實,巴 士 始 終 係 香 港 污 染 源 頭 之 一,


係 鐵 一 般 事 實,掂 解 仲 要 扮 環 保?即 係 佢 地 想 改 善 污 染 形 象,


但 唔 應 該 用 呢 個field呢sell.好 似(手 羅)自 己 黎 開 玩 笑.





怨 我 直 言





日 山 十 一 郎#



Article 60:

新巴一歲柴灣大搞空調化,唯獨忽視興華村乘客


搭新巴14號城市烏蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) at Wed Sep 8 01:22, 1999 said:


近 幾 個 月,因 為 新 巴 一 歲 壽 辰,所 以O係 柴 灣 區 大 搞 冷 馬 化 ‧ 但 係O係 柴 灣 區 全 面 大 搞 冷 馬 化O既 同 時,又 忽 略 興 華 村 喎!好 似81咁,除O左 星 期 日 及 公 眾 假 期 外,平 日 想 搵 架 冷 馬 都 好 難!又 好 似88咁,我 諗 我 都 唔 駛 多 講,大 家 都 知 佢 有 冇 冷 馬O勒O卦?!除O左81A同 埋781之 外(不 過 呢 兩 條 線 唔 開 全 日 呢!唉!),興 華 村 居 民 冇 得 選 擇,日 日 搭 熱 狗(老 人 家 又 唔 再 行 落 柴 灣 或 裕 興 樓 搭 車!)!點 解 新 巴 唔 盡 快 冷 馬 化 興 華 村O者?



Article 61:

中巴七十年代小改革為何不再延續至今?


搭新巴14號城市烏蠅Cityflyer (cityflyer@i-cable.com) at Wed Sep 8 01:54, 1999 said:


我 見Mike Davis本 書 度 中 巴 七 十 年 代 個Logo(O岩O岩 有 長 寶LF果 陣)係 用 「CMB」(方 體 字)作 為 公 司 標 誌;另 外China Motor Bus係 向 左 斜,並 唔 係 今 時 今 日 向 右 斜!點 解 中 巴 唔 再 繼 續 用,要 用 番 開 國 個 旗 仔Logo同 埋 字 體 向 右 斜 呢?



Article 62:

Re: 指鹿為馬


cky (kyfchiu@netvigator.com) at Wed Sep 8 03:06, 1999 said:


對 不 起... 本 來 此 文 原 應 是 某 一 thread 的 回 文,


但 係 唔 知 點 解... 變 了 做 新 的 文 章,


而 此 文 亦 只 刊 有 部 份 內 容, 所 以...


小 弟 將 之 砍 去 了.


大 家 可 回 有 關 文 章 之 thread 查 看.





打 搞 了, 不 好 意 思.