20000301.





2000年3月1日文章




2000年3月1日文章(20000301)



本日文章總數::80.

文章編碼: (20000301_01-80)




以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文










49210-1


Article 1:


回應:

[00]





砍文通告 0301: 標題 49003


HKBDB Admin (-) at Wed Mar 1 14:28:18 CST 2000 said:
由 於 標 題 49003 內 的 罵 戰 很 嚴 重, 因 此 整 個 標 題 內 的


內 容 已 經 被 砍 了.





另 外 砍 文 通 告 因 為 公 司 午 飯 時 間, 所 以 稍 遲 貼 出, 敬


請 原 諒. :P





HKBDB Admin






49219-1


Article 2:



回應:

[00]






砍文通告 0301A: 標題 49126+49127


HKBDB Admin (-) at Wed Mar 1 16:46:26 CST 2000 said:
標 題 49126 及 49127 (同 一 topic) 內 因 為 是 商 業


廣 告, 已 經 被 砍 了. 由 於 是 初 犯, 只 是 砍 文 算 了, 不


作 其 他 追 究.





HKBDB Admin






49224-1


Article 3:


回應:

[01]




[板務] 最後通牒


HKBDB Admin (-) at Wed Mar 1 17:35:53 CST 2000 said:
標 題 49003 的 罵 戰 已 於 黑 色 罵 戰 警 告 中 砍 掉, 而 且


不 將 任 何 參 與 罵 戰 的 板 友 停 板, 已 經 算 是 一 個 特 赦.


請 各 板 友 不 要 再 在 這 題 目 內 發 起 另 一 場 罵 戰, 否 則


停 板 的 行 動 就 會 開 始. 如 果 板 友 不 珍 惜 是 次 機 會 我


也 沒 辦 法.





接 納 他 人 的 意 見 不 代 表 你 要 跟 隨 他 的 意 見, 遇 上 不


同 意 見 的 人, 不 理 他 就 可 以 了, 無 需 要 強 行 要 別 人


接 受 的, 表 達 了 自 己 的 意 見 就 可 以, 我 想 做 到 以 上


的 事 不 是 太 難 是 嗎?





我 的 家 頁 一 小 處 已 經 被 一 部 份 板 友 弄 得 很 不 好 看,


我 的 容 忍 亦 有 限 度, 希 望 各 位 學 會 接 納, 和 平 相 處.





注 意, 黑 色 罵 戰 警 告 生 效 已 經 超 過 24 小 時 了.





HKBDB Admin



Article 3: (Request 1)

> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


>


> 恕 我 無 知, 請 問 甚 麼 是'家 頁'?





家 頁 即 是 網 頁 (Homepage)





木 之 本   櫻






49205-1


Article 4:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09|10]

[11|12|13|14|15|16|17|18|19|20]

[21|22|23|24]





責任


Alex Chan (肥歷) (alexki@netvigator.com) at Wed Mar 1 14:40:43 CST 2000 said:
> 英 國 嵌--ASV540/3ASV3 (bhywong@one.net.au) said:


> o個 日 劉 雲 飛 兄 貼 左 一 篇 關 於九 巴/龍 運 的 問 題 而 令 到


> 本 板 氣 氛 緊 張
o既 文 章 ﹐ 49003


> 但 係 我 今 日 想 去 睇 返o既 時


> 候 就 斬 左 ﹐ 而 我CHECK過HISTORY﹐o個 篇 文 貼 左 唔 夠 五 日 ﹐


> 唔 通 本 板 開 始 唔 准 貼 投 訴 九 巴/龍 運o既 文 咩 ﹖


> 我 想 問o下 點 解 ﹗


> 另 外 ﹐ 就 算 斬 文 都 好 應 該 循 例 通 知 聲 掛 ﹐ 連 通 告


> 都 無 個 ﹐o甘 實 在 剝 削 好 多 板 友 貼 文 權 ﹗





首 先 , 希 望 你 在 作 出 無 理 指 控 前 , 可 以 先 了 解 板 規 :





板 規2(a)


本 板 全 屬 Ken Fung (kenf@hkstar.com) 所 有 , 他 亦 是 本 板


之 板 主 , 負 責 本 板 之 程 式 及 板 務 管 理 工 作 , 板 主 之


權 力 包 括 但 不 限 於 :


a) 刪 去 任 何 違 反 本 規 則 之 文 章 而 不 作 事 先 通 知 ;





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


這 條 文 已 列 明 板 主 有 刪 除 文 章 的 權 力 。 並 可 以


不 事 先 通 知 , 這 是 板 主 管 理 權 力 之 內 。








「 剝 削 」 貼 文 權 更 是 不 能 成 立 的 , 因 為 你 不 是


還 在 貼 文 去 作 出 所 謂 的 「 投 訴 」 嗎 ? 刪 文 唯 一


會 受 影 響 的 , 只 是 那 些 想 在 罵 戰 中 罵 勝 其 他 板


友 的 人 , 因 為 他 們 不 可 以 再 在 這 篇 文 中 繼 續 進


行 罵 戰 。





支 持 和 反 對 兩 方 的 意 見 已 在 該 文 , 以 至 之 前 的


文 章 中 闡 釋 得 十 分 清 楚 , 基 本 上 是 各 有 原 則 和


可 以 成 立 的 理 據 。 然 已 在 這 個 討 論 中 , 是 沒 有


絕 對 的 對 和 錯 的 , 因 此 個 人 認 為 , 只 要 表 明 自


已 的 立 場 便 足 夠 。








問 題 是 , 現 在 是 有 人 要 強 迫 別 人 改 變 自 己 的 思


想 , 而 要 順 從 另 一 種 思 想 , 本 來 , 和 而 不 同 是


本 板 中 的 傳 統 。 罵 戰 的 開 始 , 便 是 由 於 有 人 要


破 壞 這 個 共 識 , 要 別 人 信 服 其 言 論 而 起 。








容 我 大 膽 的 說 , 支 持 和 反 對 雙 方 , 也 有 人 進 行


以 上 所 言 , 希 望 改 變 別 人 思 想 的 行 動 , 而 且 已


經 到 了 一 個 失 控 的 地 步 。








有 人 在 此 與 六 四 相 題 並 論 , 這 根 本 是 顯 示 了 ,


有 人 曲 解 了 八 九 學 運 的 本 質 , 以 及 本 板 的 現 況


。 本 板 根 本 沒 有 所 謂 的 「 異 見 人 仕 」 , 板 內 也


沒 有 任 何 權 力 之 鬥 爭 , 六 四 事 件 是 中 共 內 部 權


力 鬥 爭 的 結 果 , 中 共 的 鎮 壓 藉 口 是 由 於 「 示


威 」 威 脅 了 社 會 秩 序 。








但 現 時 在 本 板 中 , 真 的 是 有 人 引 起 罵 戰 , 這 是


有 目 共 睹 的 , 板 主 的 行 動 只 是 把 有 問 題 的 文 章


刪 去 , 避 免 罵 戰 繼 續 進 行 。 我 想 問 , 有 板 友 的


生 命 安 全 因 而 受 影 響 嗎 ? 罵 戰 是 板 主 製 造 出 來


的 藉 口 嗎 ? 本 人 是 修 讀 中 國 政 治 的 , 在 我 眼


中 , 這 個 比 喻 是 完 全 不 可 以 接 受 的 。








本 板 真 的 不 可 張 貼 所 謂 的 「 反 九 巴 」 文 章 嗎 ?


這 理 點 是 不 成 立 的 , 因 為:


1   板 規 內 沒 有 這 樣 的 規 定


2   這 篇 文 在 張 貼 的 初 期 並 沒 有 刪 除 , 而 是 到


      了 演 變 成 為 罵 戰 以 後 , 才 被 刪 去 。 這 證 明


      文 章 刪 除 不 是 由 於 文 章 內 有 關 巴 士 公 司 的


      論 點 , 而 是 在 於 板 友 的 行 為 , 以 及 其 引 發


      罵 戰 的 現 實 。


3   本 板 也 有 批 評 九 巴 的 文 章 , 如 :


   269D 無 處 容 身!


   ATS用 途 … …


   九 記 司 機 又O黎 啦!


   對80K的feeling........old!!


   如 果270A行 全 日 的 話,你 估 會 有 金 車 行 嗎?等 等.....








另 外 , 這 兒 不 是 一 個 國 家 , 很 多 人 常 以 國 家 作


比 喻 , 這 是 不 恰 當 的 。 國 家 是 屬 於 人 民 的 , 但


香 港 巴 士 討 論 區 , 以 至 其 他 討 論 區 內 , 根 本 是


沒 有 所 謂 的 「 人 民 」 , 板 是 屬 於 建 造 這 個 板 的


人 , 而 不 在 於 參 與 討 論 的 人 , 這 一 點 十 分 重 要


。 因 為 , 這 裡 根 本 沒 有 任 何 東 西 屬 於 你 。








賦 予 參 與 者 貼 文 權 的 是 板 主 , 並 以 板 規 加 以 確


立 , 所 以 貼 文 者 是 必 須 受 到 板 規 所 有 條 文 的 約


束 。 這 個 不 是 「 統 治 者 與 人 民 」 的 關 係 , 因 為


人 民 是 必 須 受 到 統 治 者 的 統 治 , 但 參 與 者 是 可


以 不 接 受 板 規 的 。 然 而 , 由 於 板 友 的 貼 文 權 是


來 自 板 規 , 所 以 不 接 受 板 規 任 何 一 條 的 約 束 ,


也 表 示 了 不 接 受 這 個 貼 文 權 。








所 以 , 本 板 中 所 謂 的 人 權 , 便 是 對 於 貼 文 的 選


擇 權 , 沒 有 人 強 迫 板 友 必 須 貼 文 , 相 反 也 是 。


因 此 , 貼 文 者 , 是 要 接 受 和 遵 守 板 規 。 不 接 受


板 規 者 , 可 以 選 擇 不 貼 文 。 違 反 板 規 者 , 便 會


被 取 消 貼 文 權 。 這 是 一 個 合 理 的 做 法 。





回 到 言 論 自 由 的 問 題 , 以 往 已 多 次 重 申 , 自 由


是 有 限 制 的 , 沒 有 限 制 的 是 放 縱 , 是 社 會 所 不


容 許 的 。 在 這 兒 貼 文 者 , 便 已 經 享 有 言 論 自 由


, 有 關 的 自 由 是 受 到 板 規 的 保 護 和 規 範 。








希 望 以 上 的 說 明 , 可 以 讓 大 家 了 解 , 貼 文 時 要


負 上 的 責 任 。








Alex Chan.


( 肥 歷 )



Article 4: (Request 1)

> 公 安 (joelty@ismart.net) said:


> 請 不 要 濫 用 人 權


> 所 謂 人 權 是 要 在 不 影 響 他 人 的 權 利 下 行 使 權 利


>


> 另 外 呢 度 除 了 有 人 維 護 九 記 外


> 還 有 人不 惜 一 切油 黑 九 記


> 少 少o野 都 攪 大 佢


> 各 公 司 都 出 現 的 問 題


> 佢 地 唯 獨 罵 九 巴


>


>


>








真 係 估 都 估 唔 到 罵 戰 都 識 走 位 , 看 來 罵 戰 又 會 在 這 一 版


東 山 再 起 。





雞 同 鴨 講 、 口 同 鼻  , 左 手 打 右 手 。


永 遠 無 結 果 , 為 的 只 是 一 淡 氣 !





慳 番 口 氣 罷 啦 , 大 把 野 等 住 您 同 我 去 做 。





今 回 討 論 完 畢 , 九 巴 服 務 照 舊



Article 4: (Request 2)

> 對 九 巴 不 滿 的S3N354 (sfs00018@sfs.hkcampus.net ) said:


>


> 但 有 時 九 巴 真 的 做 得 好 差!!!





這 祗 是 你 的 意 見 罷, 亦 有 人 覺 得 九 巴 是 全 香 港 最 好 的 巴 士, 當 兩 方 都 認 為 自 己 立 場 對 時 就 會 發 生 罵 戰, 如 果 唔 鐘 意 板 主 刪 除 罵 戰 文 章, 可 以 去 第 二 個 討 論 區 繼 續, 甚 至 用 電 郵, 有 很 多 很 好 的 方 法 來 進 行 罵 戰 吧!



Article 4: (Request 3)

互 相 接 納 意 見(當 然 是 有 道 理 的 意 見)會 不 會 是 一 個 解 決 辦 法?



Article 4: (Request 4)

無 錯!


都 唔 明 點 解 有 人 會 盲 目 支 持 一 間 做 得 好 差 的 巴 士 公 司!


就 算 買 左 佢 股 票,仲 唔 放 手 咩?



Article 4: (Request 5)

> 本 板 真 的 不 可 張 貼 所 謂 的 「 反 九 巴 」 文 章 嗎 ? 這 理 點 是 不


> 成 立 的 , 因 為:


> 3   本 板 也 有 批 評 九 巴 的 文 章 , 如 :


>    269D 無 處 容 身!


>    ATS用 途 … …


>    九 記 司 機 又O黎 啦!


>    對80K的feeling........old!!


>    如 果270A行 全 日 的 話,你 估 會 有 金 車 行 嗎?等 等.....





但 係 一 講 到 全 冷 ﹑ 全 八 進 度 等 題 目 時 就 往 往 罵 戰 收 場 ﹐


因 為 有 人 唔 肯 面 對 現 實 ﹐ 同 九 巴 講 好 說 話 ﹐ 而 且 仲 要


歪 曲 事 實 地 辯 駁....





而 且 又 猛 烈 批 評 某 些 板 友 好 煩 ﹑ 無 聊 ﹑ 扣 帽 子 ﹑ 吠 等 等


非 常 人 心 攻 擊o既 說 話 ﹐ 所 以 好 希 望 如 果 板 主 係 主 持 公


道 時 ﹐ 就 應 該 殺 無 捨o個o的 人 。





英 國 嵌--ASV540/3ASV3



Article 4: (Request 6)

> 有 不 是 只 可 以 有 「 反 對 九 巴 的 文 章 」 , 而 不 可 以 有


> 「 支 持 九 巴 的 文 章 」 ?





至 弊 反 九 巴 文 章 好 易 被 某 人 砍 掉!


呢 度 真 係 九 巴 迷 佔 多 數!


一 支 持 城 巴 就 好 易 被 停 板!


>


>


> 個 人 認 為 , 板 主 執 行 板 規 時 , 一 向 是 沒 有 理 會 文 章


> 的 立 場 , 而 是 考 慮 文 中 的 言 論 有 沒 有 違 反 板 規 。





唔 通'吠'就 不 是 人 身 攻 擊?


該 人 竟 沒 有 被 停 板!!!



Article 4: (Request 7)

> 至 弊 反 九 巴 文 章 好 易 被 某 人 砍 掉!


> 呢 度 真 係 九 巴 迷 佔 多 數!


> 一 支 持 城 巴 就 好 易 被 停 板!





真 的 嗎 ?





本 人 在 巴 士 討 論 區 討 論 兩 年 , 一 向 是 被 人 視 為 支 持


城 巴 ( 我 早 期 的 簽 名 是 : 城 巴 香 港 仔 代 表Alex Chan)


如 是 者 我 是 不 是 一 早 便 已 被 停 板 呢 ?





事 實 上 , 我 兩 年 來 沒 有 被 停 過 板 , 這 足 以 證 明 , 問


題 不 是 在 於 你 對 巴 士 公 司 的 立 場 , 而 是 在 於 是 不 是


要 強 加 自 己 的 立 場 於 別 人 身 上 。





Alex Chan.


( 肥 歷 )



Article 4: (Request 8)

如 果 是 真 的 話, 可 以 e-mail 去 版 主/版 助 投 訴 呀~



Article 4: (Request 9)

> Eddie Lam (bustop@glink.net.hk) said:


>


> 唔 肯 面 對 現 實 o既 仲 包 括 唔 考 慮 實 際 狀 況 就 對 巴 士


> 公 司 作 出 無 理 批 評 o既 人 。 全 冷 , 全 八 達 通 問 題 一


> 早 講 過 好 多 次 , 理 由 亦 解 釋 過 好 多 次 , 只 係 佢 地 唔


> 聽 , 嘈 完 又 嘈 , 目 的 只 為 攻 擊 巴 士 公 司 。





呢 個 板 仲 有 好 多 唔 肯 面 對 現 實 o既 仲 包 括 唔 考 慮 實 際 狀 況 就 對 巴 士


公 司 作 出 無 理 支 持 o既 人 。 龍 運 , 金 巴 問 題 一


早 講 過 好 多 次 , 理 由 亦 解 釋 過 好 多 次 , 只 係 佢 地 唔


聽 , 嘈 完 又 嘈 , 目 的 只 為 盲 目 支 持 巴 士 公 司 。



Article 4: (Request 10)

> NWFB 740/740A (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


>


> 呢 個 板 仲 有 好 多 唔 肯 面 對 現 實 o既 仲 包 括 唔 考 慮 實 際 狀 況 就 對 巴 士


> 公 司 作 出 無 理 支 持 o既 人 。 龍 運 , 金 巴 問 題 一


> 早 講 過 好 多 次 , 理 由 亦 解 釋 過 好 多 次 , 只 係 佢 地 唔


> 聽 , 嘈 完 又 嘈 , 目 的 只 為 盲 目 支 持 巴 士 公 司 。





你 有 自 己 不 支 持 九 巴 的 立 場 , 別 人 也 有 支 持 九 巴 的 立


場 , 為 何 要 不 斷 的 「 嘈 完 又 嘈 」 , 強 要 板 友 「 反 對 九


巴 」 呢 ?





你 會 認 為 別 人 「 盲 目 支 持 九 巴 」 , 但 別 人 也 會 認 為 你


是 「 盲 目 反 對 九 巴 」 , 這 根 本 是 觀 點 與 角 度 的 問 題 ,


你 可 以 判 斷 你 的 觀 點 一 定 是 對 嗎 ? 同 樣 你 可 以 決 定 別


人 的 想 法 完 全 是 錯 嗎 ? 又 或 者 , 你 有 權 對 別 人 的 思 想


作 判 決 嗎 ?





你 有 你 反 對 , 他 有 他 支 持 , 這 才 是 言 論 自 由 , 別 人 的


想 法 與 你 不 同 , 便 要 別 人 改 變 , 這 根 本 是 一 言 堂 。 希


望 各 位 想 想 , 是 誰 在 剝 奪 別 人 擁 有 獨 立 思 考 的 權 利 。





Alex Chan.


( 肥 歷 )



Article 4: (Request 11)

> Eddie Lam (bustop@glink.net.hk) said:


> 如 果 板 主 決 定 左 係 砍 文 唔 出 通 知 , 你 地 嚮 度 又 「 唉 」


> 又 「 西 」 有 乜 用 o者? 呢 度 唔 係 法 庭 , 冇 得 比 你 上 訴 。


>


> 仲 好 意 思 搬 埋 「 人 權 」 出 黎 講 。





冇 得 上 訴?!


咁3ASV6兄 又 有 得 復 板?


佢 有 乜 特 別 原 因,可 以 復 板??


而 我 地 又 冇 得 上 訴?!


不 公 平




P.s.:希 望 本 板 會 出 現 一 個 包 公



Article 4: (Request 12)

> NWFB 740/740A (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


>


> 冇 得 上 訴?!


> 咁3ASV6兄 又 有 得 復 板?





人 地 話 砍 文 冇 上 訴


並 非 停 板 冇 上 訴



Article 4: (Request 13)

> sopp (sopp@parsonsmusic.com) said:


>


> 本 來 到 好 想 幫 你 一 把


> 但 駛 唔 駛 用 六 四 來 形 容ar


> 若 果 板 主 真 係 共 產 黨 排 除 異 己 的 話


> 你 連 這 篇 文 未post 便 已 死


>


> 但 我 都 希 望 表 示 一 下 我 的 意 見


> 以 往 板 主 kill 文 時 都 會 預 先 知 會 一 下


> 希 望 這 次 只 是 因 為 程 式 問 題 出 錯


> 若 板 主 真 是 要kill 文 時


> 希 望 能 在 板 主 專 用 區 先 通 知 一 聲


> 以 免 當 某 些 人 借 題 發 揮 時


> 我 們 也 可 以 應 對 一 下


>


> sopp





冇 錯,呢 度 同 六 四 冇 關,


但 係http://www.webcomm.com.hk/cgi-bin/hkbdb/read.cgi?t=49205-18


的 作 者 就 竟 然 話 係 度 冇 人 權,冇 得 上 訴,


呢 二 點 就 十 分 值 得 討 論!!!



Article 4: (Request 14)

好 ﹐ 我 聽 你 意 見 。


所 有(除HKPBDB改 唔 到)六 四 之 形 容 句 子 經 已 刪 除 。





英 國 嵌--ASV540/3ASV3



Article 4: (Request 15)

無 人 權/先 斬 後 奏 的 話 , 我 諗 係 呢 個 板 度 已 經


有 好 多 人 消 失 左 。 ( 同 樣 理 由 均 相 對 在 現 實 社


會 上 )





還 望 各 位 請 給 點 面 子 板 主 吧 , 此 乃 私 人 地 方 呀 !





獎 門 人



Article 4: (Request 16)

> 英 國 嵌--ASV540/3ASV3 (bhywong@one.net.au) said:


> o個 日 劉 雲 飛 兄 貼 左 一 篇 關 於九 巴/龍 運 的 問 題 而 令 到


> 本 板 氣 氛 緊 張
o既 文 章 ﹐ 49003


> 但 係 我 今 日 想 去 睇 返o既 時


> 候 就 斬 左 ﹐ 而 我CHECK過HISTORY﹐o個 篇 文 貼 左 唔 夠 五 日 ﹐


> 唔 通 本 板 開 始 唔 准 貼 投 訴 九 巴/龍 運o既 文 咩 ﹖


> 我 想 問o下 點 解 ﹗


> 另 外 ﹐ 就 算 斬 文 都 好 應 該 循 例 通 知 聲 掛 ﹐ 連 通 告


> 都 無 個 ﹐o甘 實 在 剝 削 好 多 板 友 貼 文 權 ﹗


>


> 希 望 六 四 事 件 唔 會 在 本 板 發 生


> 英 國 嵌--ASV540/3ASV3





你 話 本 板 剝 削 權 利,其 實 你 有 權 不 在 本 板 貼 文,


又 無 人 迫 你 一 定 要 貼 文 。


而 且 本 板 係nWo的 私 人 網 頁,他 有 權 刪 除 任 何 文 章!



Article 4: (Request 17)

> 東 邪 (yin1018@aol.com) said:


>


> - 一 篇 導 至 黑 色 罵 戰 警 告 的 文 章 , 應 唔 應


> 該 斬 ? 唔 斬 的 話 只 會 讓 火 頭 繼 續 燃 燒 , 再


> 甘 落 去 可 能 又 會 再 次 封 板 。 加 上 板 主 在 專


> 用 區 已 經 講 過 , “ 由 於 近 日 本 板 因 為 九 巴


> / 龍 運 的 問 題 而 令 到 本 板 氣 氛 緊 張 , 本 人


> 建 議 各 板 友 暫 時 不 要 將 討 論 和 愛 好 的 巴 士


> 公 司 拉 上 關 係 。 ” , 但 雲 飛 兄 又 重 提 舊 事 ,


> 點 起 火 頭 , 未 免 有 點 兒 那 個 。


>


> - 講 完 , 唔 想 引 起 罵 戰 。


>


> 東 邪


> GK 9112





希 望 你 可 以 體 諒 新 板 友 ﹐ 始 終 雲 飛 兄 都 係 新 加 入 ﹐ 一 加


入 就 比 人 排 斥 ﹐ 傳 出 去 本 板o既 聲 譽 你 估 會 點...





就 算 係 有 少 少 點 起 火 頭 要 斬 ﹐ 都 好 應 該 循 例 出 個 通 告 掛 。


就 今 次 事 件 我 覺 得 本 板 開 始 有o的 似 某 政 府 在1989年 某


月 某 日o甘 ﹐ 想 剝 削 人 權 ﹗





英 國 嵌--ASV540/3ASV3



Article 4: (Request 18)

> 3323L - JJ4211 (af1999@netvigator.com) said:


> 但 雲 飛 兄 只 是 講 道 理,只 是 有 人 堅 持 將 道 理 和


> 愛 好 的 巴 士 公 司 拉 上 關 係 ,才 有 爭 論 和 罵 戰,對 嗎?





o岩 ﹗ 雲 飛 兄 一 開 始 指 係 講 道 理 ﹐ 點 知 某 位 大 呀 哥 就o係


道 煽 風 點 火 ﹐ 搞 出 罵 戰 ﹗





不 過 點 都 無 理 由 唔 聲 唔 聲 斬 文 ﹐ 而 家 即 係 玩 先 斬 後 奏o甘


話 囉 播 ﹗





英 國 嵌--ASV540/3ASV3



Article 4: (Request 19)

> Mikhail (earthling@i-cable.com) said:


> 奏 比 邊 個 聽? 咁 個board係 人 地 私 人 地 方, 見 到 情 況 唔 妥 就 有 權take action啦! 大 家 可 以 睇o下 板 規, 就 知 板 主 做 野 前 要 知 會 邊 個.


> 況 且 今 次 唔 一 定 係 話 邊 個 唔 對,只 係 本 板 處 理 有 問 題 文 章o既 一 貫 做 法.


>


> Mikhail





一 貫 做 法 ﹖ 好 似 就 算 係 斬 文/殺 板 友 ﹐ 都 會 貼 通 告 告 知 ﹐


但 係 今 次 行 動 無 聲 無 色 ﹐ 似 乎.....(無o野 好 講)





英 國 嵌--ASV540/3ASV3



Article 4: (Request 20)

> 電 腦 王 子 (shwong@chevalier.net) said:


>


> 請 參 閱 今 日 最 新 版 的 板 規,就 可 知 道 板 主


> 點 解 無 用 ’ 板 主 專 用 區 ’ 或 出 ’ 砍 文 通 告 ’.





但 係o甘 播 ﹐ 雖 然 係 話 由 板 主 價 值 觀 來 裁 判 ﹐ 但 係 裁 判/


行 刑 都 應 該 公 佈 掛...無 聲 無 色 就 斬 文





正 如 好 似 死 囚 拉 去 槍 斃 都 要 公 佈 出 街 啦 。





英 國 嵌--ASV540/3ASV3



Article 4: (Request 21)

如 果 國 內 囚 犯 被 判 死 刑,要 拉 去 槍 斃o既 話,


大 可 先 交 由 監 房 看 守 所 等 佢 上 訴,其 間 單 位


負 責 人 可 以 找 人 去 先 行 解 決 後 不 了 了 之,


因 為 係 犯 人 於 國 內 犯 事,所 以 國 家 有 最 終


決 定 權,如 果 唔 想 被 處 分,又 點 解 要 於 國 內


犯 事 呢?同 樣 本 板 的 ’ 治 安 ’ 屬 板 主 的 管 轄 區,


板 主 當 然 有 權 做 佢 認 為 正 確o既 事,而 且


板 主/板 助 現 時 並 無 處 分 任 何 板 友,如 板 友


想 討 論,就 請 先 睇 睇 板 主 專 用 區,知 道 板 主


想 講 乜,如 果 話 題 比 較 敏 感 就 最 好 唔 貼 文,


否 則 唔 開 心o既 會 係 大 家(板 友 們 失 去 了


板 友,犯 錯 的 板 友 失 去 一 個 巴 士 討 論 區 …)





覺 得 板 主 是 次 事 件 沒 錯o既 電 腦 王 子


P.S.當 然 都 尊 重 各 位 意 見 啦.



Article 4: (Request 22)

> 3323L - JJ4211 (af1999@netvigator.com) said:


>


> 係 雲 飛 兄 提 出 一 些 道 理 論 據,那 位 大 哥 又 提 出 甚 麼 服 務 承 諾,甚 麼 證 據 去 反 駁 雲 飛 兄,罵 戰 就 是 這 樣 產 生 的 。





仲 有o個 位 大 哥 又 話 如 果 有 超 特 別 派 車 ﹐ 就 會 請 假 去 添...


簡 直 係 想 大 呀 雲 飛 兄 。





> 先 斬 無 奏 才 對





我 諗 雲 飛 兄 返 來 睇 文 時 唔 見 左 篇 文 ﹐ 一 定 會 大 吃 一 驚 ﹗





英 國 嵌--ASV540/3ASV3



Article 4: (Request 23)

我 相 信 再 在 本thread討 論 下 去 也 冇 結 論,還 是 待Admin給3ASV3兄 你 一 個 合 理 的 交 代 吧!



Article 4: (Request 24)

講 得 合 埋 的 就 話 沒 有 問 題 啦 , 但 係 這 條thread


有 些 人 歪 曲 事 實 , 甚 至 搞 到 罵 戰 。 唔 通 板 主 冇


權 砍 文 來 保 障 佢 自 己 的 利 益?





--------


看 了 這 網 頁 嗎? 看 過 了 的 話 ,


看 埋 我 的 個 人 網 頁 吧






Kwan


HR 8473






49190-1


Article 5:


回應:

[01|02|03|04|05|06]




Re: 今日新聞:


PTC (king@ust.hk) at Wed Mar 1 15:32:32 CST 2000 said:
> Leslie Chan (neoplan@ismart.net) said:


> 今 日(2000/3/1) 蘋 果 日 報


> 中 大 校 巴 超 載 遭 告 發


> 警 方 不 容 違 例   學 生 被 迫 遲 到


> http://hk01.www.appledaily.com.hk/page/20000301/newr134.htm


>


> Leslie Chan





'但 校 巴 在 供 不 應 求 下 , 甚 多 學 生 因 上 不 了 車 而 趕 不 及 上 堂 , 最 甚 者 竟 要 等 三 班 車 才 上 得 校 巴 , 學 生 最 終 遲 了 半 小 時 才 到 達 教 室 。 '





睇 怕 要 出 動 新 巴/城 巴 車 海 戰 術 先 至 可 以 扭 轉 呢 個 勢 囉.





PTC



Article 5: (Request 1)

只 等 三 架 校 巴 就 上 到 車 是 不 可 能 的


因 為 某 些 地 方 如 逸 夫 書 院 每 個 鐘 得 兩 三 架 車


或 者 等 極 都 無 車, 上 唔 到 堂 也





各 位 想 見 識 的 歡 迎 星 期 一 至 四 早 上 十 點 三 去 大 學 火 車 站 見 識 一 下 (下 午 一 點 三 或 兩 點 三 亦 可)


條 等 校 巴 的 人 龍 在 校 巴 站 打 完 蛇 餅 後 再 沿 火 車 軌 下 的 行 人 隧 道 排 過 去 對 面





尤 其 係 住 馬 鞍 山 的 板 友, 歡 迎 光 臨 觀 賞, 下 次 出 九 龍 前 過 o黎 中 文 大 學 睇 下 啦 (不 過 記 住 要 在 十 五 分 至 三 十 分 的 時 間 來 看)



Article 5: (Request 2)

> 野 比 大 雄 ‧ 荃 灣 德 武 帝 (busstop@netvigator.com) said:


>


> 唉 , 點 解 中 大 唔 向 九 巴 買 DM 呢 ?


> DM 應 該 唔 會 太 貴 (以 折 舊 計 同 旅 遊 巴 差 唔 多)


> 而 且 DM 應 該 入 到 中 大 喎 。





九 巴 車 係 專 利 巴 士 , 不 可 以 轉 售 給 非 專 利 巴 士


公 司 。





Christopher



Article 5: (Request 3)

Can double deckers serve CUHK?


Can they go to New Asia/Run Run Shaw Campus?





There may be a more serious problem that people may stand on the upper deck.





New buses of CUHK now are air-conditioned.





KMB lacks short buses, will they be sold in a few months?





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 5: (Request 4)

> 叻 ﹗ (letchan@netvigator.com) said:


>


> 中 大 最 新JD字 頭 果 架 都 係 冇 冷 氣 架 喎


> 有 冷 氣 果0的 係 中 大 向 強 記 租 返 來 的





also I would like to know is the 'Bedford' school bus still in service in CU campus?





Leslie Chan



Article 5: (Request 5)

那 架 是 Ford, 不 是 Bedford


已 在 上 年 暑 假 退 役


換 了 架 JD8769 的 新 校 巴 , 可 惜 依 舊 係 一 架 地 台 離 地 一 點 二 米 高 的 Isuzu


(100 Wong: 唔 該 比 少 少 意 見 比 呢D車!)





回 Anthony Lui: 就 算 租 番 來 的 旅 遊 巴 有 冷 氣, 都 甚 少 開 冷 氣, 車 廂 焗 到 乜 咁



Article 5: (Request 6)

> Leslie Chan (neoplan@ismart.net) said:


> 今 日(2000/3/1) 蘋 果 日 報


> 中 大 校 巴 超 載 遭 告 發


> 警 方 不 容 違 例   學 生 被 迫 遲 到


> http://hk01.www.appledaily.com.hk/page/20000301/newr134.htm


>


> Leslie Chan





Are the roads inside CUHK private roads. I think it should be. If so, it is public area. Buses there are only plants. They do not need licence when they do not go out of the campus. The police cannot charge them.





I think this is good, not because of safety. It can urge people going to 本 部 walk up the hill. I always do. It only takes about 10-15 minutes.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






49239-1


Article 6:


回應:

[01|02|03]





Re: 回想起N年前,巴士上可以.........................


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Wed Mar 1 19:50:12 CST 2000 said:
> CTI殺 價 超 人 (ads70.kmb@sbc.hkcampus.net) said:


> 突 然,我 回 想 起N年 前,巴 士 上 可 以 食 煙(smoking),記 得 有D司 機 一 路 渣 車 一 路 食 煙,駕 駛 技 術 十 分 好.之 後,因 為 冷 氣 巴 普 及,巴 士 上 才 不 可 吸 煙...


> 各 位 板 友 不 妨 分 享 一 下~~~^__^


>


> ICQ no.(55851284)





I remember when XF34 first entered service on route


5M, I recognized the driver because he smoke a pipe


instead of cigarette! (and it sure smelled too!)





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 6: (Request 1)

> ES6310 (phoenix_lau@ctimail3.com) said:


>


>


> 何 止 N 年 前 ,


> 現 在 仲 有 大 把 人 在 冷 馬 上 層 車 尾 吸 煙 ,


> 以 為 煙 味 會 被 抽 走 , 實 在 無 恥 極 了 。





N 年 前 教 育 電 視 在 DG3155 (BL116) 上 面 拍 ETV


教 導 學 生 不 要 抽 煙


不 過 唔 知 架 車 行 幾 多 號, 定 係 特 登 租 番 來 拍





請 問 有 無 人 睇 過 同 埋 錄 低 ?



Article 6: (Request 2)

> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


>


> 其 實 都 只 係 一 小 撮 人 的 惡 行 姐!


> 如 果 你 遇 到 呢D情 況,你 會 點 做?





I have once seen that someone


smoking something like 大 麻


on a S3BL in 22:00.


I am both scared and suprised, then I ran downstair.



Article 6: (Request 3)

Today I saw many students were smoke in A70,A71






49217-1


Article 7:


回應:

[01|02|03]





Re: 有冇搞錯,咁都話我錯?


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Wed Mar 1 18:02:22 CST 2000 said:
> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


> 尋 日 我 做 社 會 作 業,有 一 題 係 咁o既:


> 請 列 舉 出 中 國 企 業 在 香 港 投 資 的 公 司:


>


> 咁 我 林 住 寫 藝 東 包 冇 錯 啦!


> (九 巴(股 份50%)同 深 洲 一 間 運 輸 機 構(股 份50%)一 齊 搞 喎)


>


> 點 知 個miss竟 然 話 我 錯 喎,真 係.....


>


> 究 竟 我 錯o向 邊 度?





That'w what I don't like the education system in


Hong Kong!





Your teacher should explain to you, possibly in detail,


as to what went wrong in your passage.





I kinda doubt she has any idea regarding the 'AE'


company.





Or if 'AE' doesn't sound 'Chinese' to your teacher,


how about 'GDHK'?





If you wish, I can come by and 'reason' with your


teacher until you get a fair explaination.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 7: (Request 1)

> 3AD46 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) said:


> 我 勸 你 都 係 慳 番 淡 氣 算 了 (除 非 你 唔 合 格)


> 他 / 她 們 有 不 少 都 係 古 老 石 山


> 以 為 自 己 乜 都 o岩





雖 然 未 至 於 唔 合 格,但 係 事 實 上 真 係 佢 唔o岩 喎!


其 他part佢 都 執 得 好 「 緊 」,「 競 爭 力 」 唔 得 「 競 爭 能 力 」 至 得....


>


> 還 記 得 十 二 年 前 去 烏 溪 沙 青 年 新 村 旅 行


> 番 來 作 文 之 後 比 老 師 將 沙 田 二 字 刪 去, 改 為 西 貢


>


> 當 時 還 未 有 馬 鞍 山 區, 架 旅 遊 巴 係 經 過 西 貢 去 烏 溪 沙 的


> 沙 田 去 唔 去 到 烏 溪 沙 都 成 問 題 (是 否 要 在 馬 料 水 搭 船?)



Article 7: (Request 2)

> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


>


> 所 有 miss 同 阿 sir 都 認 為 自 己 係o岩 晒 架 啦, 加 上 佢 地 又 唔 係 巴 士 迷, 冇 巴 士 既 基 本 常 識, 所 以 都 冇 得'坳'...





That's what I don't like about the 'mentality' of


these teachers in Hong Kong, as if they haven't seen


something, they just assume they don't exist!





Also on the side story, when I was kid in Hong Kong


I wrote a passage regarding my trip to Macau, where


I stated the fact I took a 'jetfoil' there. My 'miss'


teacher crossed out the word and replaced with 'hydrofoil'


and my dad went to argue with the teacher!





Such action by these teachers could hinder the


confidence of their students. I'm sure glad you


weren't affected by them.





Maybe they would think buses can only run on diesel with


2 or 3 axles without any articulate...





I sure would love to give them a challenge if you


can give me the chance! At least ask them to give


me a definition as to what is 'Chinese investment


in Hong Kong'





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 7: (Request 3)

我 都 想 下 堂 同miss投 訴!


真 係 想 拎 埋 陳 生 本 香 港 巴 士 手 冊(九 巴)去 同 佢 講,有 証 有 據,睇 下 佢 有 乜 好 講!






49201-1


Article 8:


回應:

[01|02]





Re: 問M仔尾燈,各款巴士制動系統


公安 (joelty@ismart.net) at Wed Mar 1 13:01:10 CST 2000 said:
> 電 腦 王 子 (shwong@chevalier.net) said:


> 當 九 記M仔 停 車,司 機 拉 手 制 後,會 同 其 他


> 巴 士 一 樣 尾 燈 紅 燈 會 亮 著,直 至 鬆 開 手 制 止;


> 但 點 解 九 鐵M仔 準 備 停 車 時,尾 燈 先 係 亮 著,


> 但 拉 手 制 後 卻 熄 滅?各 款 巴 士 制 動 系 統 是 否


> 只 得 碟 式(超 豪)或 鼓 式 兩 種?各 種 巴 士


> 分 別 係 使 用 邊 款 制 動 系 統?


>


> 另 問 是 否 每 架 九 鐵 巴 士 都 裝 有 八 仔 機(包 括


> 3系 三 菱)?而501-503o既Dart SLF


> 是 否 後 備 車?九 鐵o既 三 菱 是 否 同 九 記AM


> 一 樣 有10年 代 理 作 保 養?是 項 保 養 屬


> 免 費 嗎?


>


> 有 無 板 友 可 再 確 定 是 否 有ATR轉 用4前 速


> 波 箱?如 已 成 事 實,表 示ATR用 邊 款 波 箱?


> 九 記 點 解 要 多 此 一 舉?本 身o既 波 箱 會 點


> 處 理?如 有M仔o既Voith DIWA 851


> 壞,可 否 取863.3而 代 之?


>


> 見503前 擔 左 輪 蓋 變 了 形o既 電 腦 王 子





唔 係 一 踏Brake就 著?!



Article 8: (Request 1)

> I-love-DENNIS (ywsing@netvigator.com) said:


>


> 制 動 系 統 基 本 上 只 得 碟 式 或 鼓 式 兩 種......


>


> 除 左 超 豪 同 九 記AP之 外, 好 似 冇 公 共 巴 士 用 碟 式.


> AP就 唔 清 楚.





AP是 全 碟 式 制 動 ,3ASV只 是 前 軸 用 碟 式 。


>


> 改 波 箱 只 怕 會 做 成 管 理 上 的 困 難.


>


ATR只 是 換 了 個 按 掣 而 已 , 該 車 依 然 用Voith


DIWA863.3波 箱 。





Christopher



Article 8: (Request 2)

> LV83 CM2681 (an7@isicmail.com) said:


> 以 小 弟 所 知, 一 踏Brake就 著.但 拉handbrake後,


> 司 機 未 必 踏Brake,而 拉handbrake後,尾 燈 未 必 著, ?> 司 機 踏Brake外.


> LV83.





無 錯,司 機 一 踩 腳 制 就 會 著 尾 燈,但 拉


手 制 後 照 計 司 機 唔 駛 仍 踩 實 腳 制,


除 非 司 機 鍾 意 多 此 一 舉 啦.


(有 錯 請 指 正)






49236-1


Article 9:


回應:

[01|02|03]






Re: Should 117 use AM?


ES6310 (phoenix_lau@ctimail3.com) at Wed Mar 1 19:16:46 CST 2000 said:
> 100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) said:


> Today my dad went to Causeway Bay near Percival


> Street to visit his doctor.


>


> Mom somehow got him to take B1 + Star Ferry + 10


> instead, after they heard about the horrible story


> regarding the 'improved' service of 117 by certain


> bus company.


>


> For some unknown reasons, as I heard from a guy


> being 'saving face', the bus company insists using


> double decker ADS buses, while apparently any AM


> bus can cope with the demand of 117.


>


> If the bus company uses AM's on 117, I think it can


> keep its frequency at 12-15 minutes, instead of


> asking passengers to wait 30 minutes on the streets,


> under the cold rain outside now, for a bus on 117.


>


> Apparently the bus company just lost two passengers, being


> my parents, to drop $17.8 into its farebox, instead, it seemed


> to be quite happy with just $7.4 and give the rest to other


> modes of transportation companies.


>


> I simply wish all the AM's from 212 would go to 117, while


> those ADS on 117 can go to 212, as those AM's on 212


> are often fully packed.


>


> Would you agree? Do you have any other suggestion?


>


> 100/911R/M1/300/917 Wong


> who sure filed the complaint to the bus company today,


> think about 'further action' to media and government


> department tomorrow...





同 意 。


但 亦 想 問 以 前A5是 否 用 過AM ?


紅 隧 拖 車 對 A M 的 底 盤 有 冇 損 害 ?



Article 9: (Request 1)

AM是 有 雙 大 樑 主 陣 的 , 所 以 可 以 過 紅 隧 ;


且 以 前337都 用 過AM。





Christopher



Article 9: (Request 2)

> E S 6 3 1 0 (phoenix_lau@ctimail3.com) said:


>


> 同 意 。


> 但 亦 想 問 以 前A5是 否 用 過AM ?





From other boardmates' sightings, yes! (and I think


I saw it once or twice or something...)





> 紅 隧 拖 車 對 A M 的 底 盤 有 冇 損 害 ?





Not sure about the franchised MK-117J, though I sure


see many other Mitsubitshi coaches like MS or MK-117J/217J


crossing the XHT everyday!





Actually I think those AM's have proven to be quite


reliable with very few breakdowns.





100/911R/M1/300/917 Wong



Article 9: (Request 3)

> Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) said:


> 贊 成


> 應 該 將212/b1/234x/238m o既AM[手 羅]去 行117





Does 234X still uses AM? Somehow I just can't find


any! Morning peak hours?





100/911R/M1/300/917 Wong






49229-1


Article 10:


回應:

[01|02|03]






Re: LV5冒煙!


傷心的巴士佬 (ml27da12@netteens.net) at Wed Mar 1 21:04:32 CST 2000 said:
> 紅 磡 超 富 (wong01@netteens.net) said:


> 頭 先 睇 有$$$新 聞,影 到LV5起 杏 花 村 冒 煙.


> 知 唔 知 係 邊 度 出 問 題?


>


> 紅 磡 超 富





y all words becomes BOLDED?



Article 10: (Request 1)

看TXB新 聞 都 有!



Article 10: (Request 2)

我 見 到 呀!當 時(15:40)我 坐 緊85(1540)去 筲 箕 灣,見 到 有 一 班 消 防


員 響 架LV5前 面 向 引 擎 蓋 射 水,不 過 架 車 好 似 都 無 黑 到,睇 黎


都 唔 係 好 嚴 重.個 位 置 響 杏 花 村 總 站84條 坑,行 緊84,旁 邊 無 其


他 車





P.S.真 係'橋',我 坐 架 車 同 個 時 間 都 一 樣



Article 10: (Request 3}

Most likely engine being overheated.





100/911R/M1/300/917 Wong


who just watched the news as well...






49222-1


Article 11:


回應:

[01|02]





Re: (建議)九/新巴 110 宣傳新招


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Wed Mar 1 17:37:13 CST 2000 said:
> 超 奧 再 現720 (cotquean@netvigator.com) said:


> 建 議 將 110 命 名 為 '文 娛 專 線',


>


> 為 行 走110的 車 隊 披 上 獨 有 顏 色 ,


>


> 重 點 宣 傳 110 途 經 科 學 館 、 太 空 館 、 藝 術 中 心 、


>


> 文 化 中 心 的 特 點 。


>


> 並 與 新 成 立 的 康 樂 及 文 化 事 務 署 合 作 ,


>


> 向 市 民 推 廣 文 化 、 文 娛 活 動 ,


>


> 並 於 車 廂 內 提 供 有 關 資 訊 。





咁 港 島 又 有 乜 好 宣 傳 呢?


你 講O既 全 部 都O向 九 龍 喎!



Article 11: (Request 1)

西 灣 河 都 有 個 文 娛 中 心 ,


明 年 又 有 間 中 央 圖 書 館 。



Article 11: (Request 2)

> 超 奧 再 現720 (cotquean@netvigator.com) said:


>


> 但 宣 傳 對 象 主 要 係 港 島 東 區 住 宅 區 來 往 九 龍 的 乘 客 ...


> 當 然 香 港 島 也 途 經 新 依 館(近)、 中 央 圖 書 館 、 維 園 。


> 星 期 日 一 家 大 細 坐110過 尖 東 散  心 都 幾 正 。





仲 有 銅 鑼 灣 購 物 區, 太 古 城......






49228-1


Article 12:


回應:

[01]





Re: 今日有短躉行43!!


3302L(冇心情版) (refchan@netteens.net) at Wed Mar 1 20:16:52 CST 2000 said:
> LV33 (hhshhl@ctimail3.com) said:


> 今 日 學 樂 器 的 時 候,望 出 去,突 然 見 到1619行43!!短 躉 正 式 殺 入43,不 知 是 否 代 表 以 後43也 有


> 短 躉 行?另 外 我 同 學 說VA4?(好 似 係VA46)曾


> 經 行 過43,不 知 有 冇 板 反 見 到?


> 今 日43用 車 有:2039,DM28,1619,2040….


>


> LV33


>


> 今 日 有 短 躉 行 新 巴43!!


>






今 日 五 車 順 序 係 :2037,DM17,2041,2039,DM28(1619)


得 五 架 , 仲 要 下 午 換 走DM28, 換 入1619



Article 12: (Request 1)

> 輝 仔 (cleng@net.polyu.edu.hk) said:


>


> 可 以 的 話 請 在 標 題 講 明 是 新 巴. 你 咁 講 好 易 令 好 多 金 巴


> 情 意 結 人 仕 空 歡 喜 一 場.


>


> 新 巴 正 遂 步 全 冷, 有 短 躉 行43唔 出 奇.





對 不 起,是 新 巴43。





多 謝 提 點!


LV33





今 日 有 短 躉 行 新 巴43!!








49215-1


Article 13:


回應:

[01]





Re: 藝東


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Wed Mar 1 16:24:45 CST 2000 said:
> HARRY (feanshek@ctimail3.com) said:


> 請 問 藝 東(落 馬 洲 穿 梭 巴 士)有 幾 多 部 車?係 原 九 巴AA幾?


>


> Thx!





10部 分 別 係:


AA43-47


另 外 仲 有:


HB4937


HB5093


HB5236


HB6061


HB6118


(冇 編 號o個D全 部 都 係 冇O向 九 巴 車 隊 服 役 過)



Article 13: (Request 1)

> Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) said:


>


> What are the licence plates of AA43-47?


>


> Anthony Lui


> Anthony's Bus Homepage


> http://drive.to/abh





AA43:GL8510


AA44:GL8563


AA45:GL9113


AA46:GL9435


AA47:GM261






49196-1


Article 14:


回應:

[01]





Re: 紙巴士--藍灣半島&維景灣畔(新巴超豪)


GW8272 (k16111984@hknet.com) at Wed Mar 1 16:57:47 CST 2000 said:
> 美 國 總 統 (dennis.dick@plink.cityu.edu.hk) said:


> 紙 巴 士 - - 藍 灣 半 島 & 維 景 灣 畔(新 巴 超 豪)


>


> 藍 灣 半 島


>


>


> 維 景 灣 畔


>


>


> 請 給 予 本 人 一 些 意 見 , 多 謝 !





really have this bus?



Article 14: (Request 1)

> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


>


> 請 問 何 處 有 得 買 呢 一 款 紙 巴 士?





買?


這 兩 款 紙 巴 士 係 自 製 呀, 應 該 冇 生 產.






49258-1


Article 15:


回應:

[01]





Re: 九龍灣廠內有架新車.....


ES6310 (phoenix_lau@ctimail3.com) at Wed Mar 1 21:28:30 CST 2000 said:
> KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) said:


>


> 頭 先 坐641去 到K廠,望 到2樓 有 一 架 車


> 由 於 只 是 車 尾,故 此 末 知 是 那 款 車.


>


> 其 車 尾 與 城 巴 色 應 該 一 樣,黃 色 加 車 頂 白 色.


> 十 分 以NC豪 車 尾,牌 箱 打 著107.其 牌


> 箱 短 過NC款 但 較 寬 闊.


>


> 你 估 係 咪 新MAN?





好 合 理 啊 ! 大 昌 行 近 在 咫 尺........



Article 15: (Request 1)

唔 知 會 否 是 澳 洲 車 身 的2架 之 一?






49255-1


Article 16:


回應:

[01]





Re: 入去睇o下啦!!!


3340L (a966193@ctimail3.com) at Wed Mar 1 21:13:30 CST 2000 said:
> GL1489 (leungtw@ctimail.com) said:


> 此 網 是 小 弟 第 一 個 網 頁 來 的,請 不 要 計 較!快 按 此


Why I can't go to your homepage



Article 16: (Request 1)

貼 錯!!!SORRY





GL1489


ICQ:56527837






49250-1


Article 17:


回應:

[01]





Re: 新巴在地鐵車廠出現...


72x!! (tckmail@hknet.com) at Wed Mar 1 22:09:40 CST 2000 said:
> 甜 甜 (mtsuen@hkg.com) said:


> 呢 個 問 題 我 都 唔 知 算 係 巴 士 定 係 鐵 路, 所 以 我 在 這


> 裡 提 出! 希 望 板 主 見 諒!


>


> 今 日(1/3/2000)中 午 十 二 點 左 右, 我 在 地 鐵 杏 花 村


> 廠 見 到 有 一 架 新 巴 竟 然 停 在 車 廠 內, 新 巴 在 地 鐵 車


> 廠 範 圍 內 都 不 特 止, 佢 仲 打 橫 停 在 近 東 區 走 廊 的 兩


> 條 放 車 的 路 軌 的 平 交 道 上, (好 似 電 車GO 入 面 的 緊


> 急 情 況 下, 有 輛 貨 車 停 在 路 中 的 平 交 道 上 一 樣!)


>


> 問 題 有 以 下:


>


> 1. 點 解 會 有 新 巴 以 咁o既 姿 態 出 現 呢?


>


> 2. 佢 地 在 做 什 麼 呢? (我 一 時 許 再 經 過 已 經 不 見 了 那 輛 新 巴)


>


> 還 有 其 他 問 題, 但 一 時 間 諗 唔 到 咁 多, 還 請 高 人 指 點 迷 津!


>


> EI 3年 級 的 甜 甜!





請 容 許 小 弟 加 把 口 一 問:點 解 以 前 荃 灣 地 鐵 車 廠 會 有 城 巴


停 係 入 面 的 呢?是 否 相 同 原 因?


另 外,架 車 由 邊 條 路 入 去 的 呢?



Article 17: (Request 1)

請 問 架 巴 士 係 甚 麼 類 型?單 層 定 雙 層?






49245-1


Article 18:


回應:

[01]





Re: [討論] 估下最後退役的是那種熱狗? 兼估下在何年消失?


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Wed Mar 1 19:58:42 CST 2000 said:
> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> [討 論]


> 估 下 最 後 退 役 的 是 那 種 熱 狗?


> 兼 估 下 在 何 年 消 失?


>


> 細 佬~郵 差 叔 叔


> ICQ#64015472






緊 係 九 記 熱 豪 啦!


我 估 大 約 會o向2010-2015年 間 退 役!





icq:62731248



Article 18: (Request 1)

我 估 係S3V, 至 少 會 行 多 七 、 八 年 。






49244-1


Article 19:


回應:

[01|02]





Re: 新巴龍年模型幾時有得賣?


ML熱狗(29) (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) at Wed Mar 1 19:51:29 CST 2000 said:
> CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) said:


> 如 題!


巴X世 界 昨 日 下 午 已 有 售


> 呢 款 模 型 限 量 生 產 幾 多 架?


好 像 是3888架



Article 19: (Request 1)

> 巴X世 界 昨 日 下 午 已 有 售





80X尋 晚 已 有,訂0左 貨0既 板 友 可 以 去 取 車!





> 好 像 是3888架





係 呀!





馬 鞍 山 之 友


HN7282,見 到 佢,記 得上!



Article 19: (Request 2)

> how much?





$298






49237-1


Article 20:


回應:

[01]





73K/78K/79K總站是否設在禁區??


Sodium BENZo@te~269M (jubilant@netteens.net) at Wed Mar 1 19:10:47 CST 2000 said:
73K/78K/79K總 站 是 否 設 在 禁 區??



Article 20: (Request 1)

> Man (manbus288@hknet.com) said:


> 全 部 都 是 。





咁 如 果 我 搭o個d巴 士 線 有 冇 特 別 野 要 注 意?






49231-1


Article 21:


回應:

[01]





Re: 59X的GK2671(S3V3)已出廠


Cummins LT10 (cumminsl@netvigator.com) at Wed Mar 1 20:00:56 CST 2000 said:
> GK9398(S3V19) (stephenbutt@aol.com) said:


> 59X Today In 07:45 GK2671(S3V3)Have Appear in Tuen Mun Pier Bus Terminus,and Take The Passenger To Go To Mong Kok,Unfortuneately,Route Screen Are Big Change To Small,It Was So unlucky!





If I remember correctly, it is not only change to small one,


but the smallest one, ie, those use on 3BL!





Any boardmate can confirm that or has photos??





Cummins LT10



Article 21: (Request 1)

I can Confirm The Route Screen Have Smaller As S3BL,because I Take This bus 2 times today!






49230-1


Article 22:


回應:

[00]






Re: 點解新記rt.9不再派16xx行走呢?


細佬~郵差叔叔 (ausaiho@netvigator.com) at Wed Mar 1 19:50:56 CST 2000 said:
> 豐 巴 (simong@netvigator.com) said:


> 9號 行16XX始 終 都 有 一 定 危 險 性,


> 而 且 既 然 買 左10.3米 躉,點 解 唔 利 用 佢 呢?


>





但 點 解 新 巴 又 唔 用 33XXL 行 19 , 27 同 63 ??






49218-1


Article 23:


回應:

[01]





Re: 問長短牛尾牌箱


PTC (king@ust.hk) at Wed Mar 1 20:51:26 CST 2000 said:
> 獎 門 人 (cr903@home.com) said:


> 頭 先 翻 睇 一D舊 照 同 舊 書 , 發 現 一 樣 野 。


> 以 前 九 巴 長 牛 同 短 牛 (Daimler E & F)


> 車 尾 牌 箱 點 解 會 移 左 去 右 邊 ?


> 據 當 年 除 左 首 批Daimler E型 之 外 , 其 餘


> 同 款 巴 士 應 該 已 經 取 消 左 車 尾 目 的 地 顯


> 示 制 度 。 請 問 當 中 是 否 有 玄 機 ?


> 勞 煩 指 點 指 點 !


>


> 獎 門 人 上





只 可 以 講 法 例 規 定 車 尾 要 寫 地 點 牌 已 經o係75年 間 取 消 。


所 以 照 計Daimler F 出 現 時 間 仲 實 施 緊 呢 條 法 例 ﹐


換 言 之 全 部Daimler Half-cab 車 尾 都 有 地 點 牌 。


但 丹 拿 珍 寶 呢 ﹖ 中 巴 同 九 巴o既 早 期 珍 寶 有 冇 車 尾 地 點 牌


呢 樣o野 呢 ﹖





牌 布 迷PTC



Article 23: (Request 1)

九 巴G1-G4車 尾 連 數 字 牌 都 無 呀!






49202-1


Article 24:


回應:

[01]





Re: 由葵涌去尖沙咀可以搭幾多號車?


100/911R/M1/300/917 (wongj1@netvigator.com) at Wed Mar 1 18:56:25 CST 2000 said:
> BENZ10 (ywc25035@ywc.hkcampus.net) said:


> 由 葵 涌 去 尖 沙 咀 可 以 搭 幾 多 號 車?





As suggested by the 'transportation guide' enclosed


in certain mapbook in Hong Kong, the author would


suggest you, if you come from places other than those


served by 35A, please take any bus route to Mongkok


like 37 and then transfer to other routes to Tsim


Sha Tsui.





100/911R/M1/300/917 Wong


who goes to Kwai Fong for Gundam models shopping


once in a while...



Article 24: (Request 1)

北 葵 涌----35A


中 葵 涌----地 鐵 或237A(只 限 早 上 繁 忙 時 間)


南 葵 涌----地 鐵






49249-1


Article 25:


回應:

[00]





Re: sorry blank


EK2409 (ek2409@i-cable.com) at Wed Mar 1 20:27:51 CST 2000 said:
> hingoh (a125781@ctimail.com) said:


> 1190今 日 1624 >





究 竟 你 想 做 乜 野 ? 今 日 特 別 所 見 你 都 未 玩 夠


仲 玩 埋 呢 度 ?! 你 想 試 野 唔 好 響 呢 度 試 , 唔 該 。






49253-1


Article 26:


回應:

[01]





南區今次大件事


3302L (refchan@netteens.net) at Wed Mar 1 20:50:14 CST 2000 said:
1.新 巴4X─


全 日行 走 ; 日 期唔 知


行 走 路 線 :


華 富 南 → 薄 扶 林 道 → 山 道 天 橋 → 干 諾 道 西天 橋→ 干 諾 道 中天 橋→ 干 諾 道 中隧 道→ 干 諾 道 中 → 夏 愨 道天 橋→ 告 士 打 道 → 菲 林 明 道 → 灣 仔 碼 頭 ;


灣 仔 碼 頭 → 菲 林 明 道 天 橋 → 軒 尼 詩 道 → 盧 押 道(修 頓)→ 告 士 打 道 → 夏 愨 道 → 干 諾 道 中 → 干 諾 道 西(西 隧 快 線 入 西 隧 前0個 段)→ 西 邊 街 → 薄 扶 林 道 → 華 富 南





2.城 巴37X─


今 個 月(三 月)起 縮 到 金 鐘 東落 晒, 減 兩 架 車





3.新 巴63─


四 月每 日行 走





4.隧 巴171─


六 月加 車 、 加 班





5.隧 巴107─


十 一 月加 車 、 加 班


其 後 新 樓 入 伙 後 再 改 善 班 次





6.(唔 明 點 解 運 豬 會 批 ! ?)新 巴43─


四 月起 變循 環 線


行 車 路 線 :


田 灣 巴 士 總 站 → 田 灣 山 道 → 田 灣 海 傍 道 → 華 貴 村 巴 士 總 站 → 田 灣 海 傍 道 → 石 排 灣 道 → 薄 扶 林 道 → 置 富 道 → 薄 扶 林 道 →山 道 天 橋 → 干 諾 道 中 → 干 諾 道 西 → 紅 棉 路 → 金 鐘 道 → 正 義 道 → 法 院 道(英 國 文 化 協 會 調 頭)→ 正 義 道 → 金 鐘 道 → 德 輔 道 中 → 域 多 利 皇 后 街 → 皇 后 大 道 中(90B行 走 路 線)→ 皇 后 大 道 西 →薄 扶 林 道 → 田 灣 海 傍 道 → 華 貴 村 巴 士 總 站 → 田 灣 海 傍 道 → 石 排 灣 道 → 田 灣 山 道 → 田 灣 巴 士 總 站





原 本 路 線 :


田 灣 巴 士 總 站 → 田 灣 山 道 → 田 灣 海 傍 道 → 華 貴 村 巴 士 總 站 → 田 灣 海 傍 道 → 石 排 灣 道 → 薄 扶 林 道 → 置 富 道 → 薄 扶 林 道 → 般 咸 道 → 堅 道 → 阿 畢 諾 道 → 雪 廠 街 → 遮 打 道 → 美 利 道 → 金 鐘 道 → 金 鐘 東 巴 士 總 站


金 鐘 東 巴 士 總 站 → 夏 愨 道 → 紅 棉 道 支 路 → 皇 后 大 道 中 → 德 己 立 街 → 威 靈 頓 街 → 擺 花 街 → 荷 李 活 道 → 阿 畢 諾 道 → 堅 道 → 般 咸 道 → 薄 扶 林 道 → 田 灣 海 傍 道 → 華 貴 村 巴 士 總 站 → 田 灣 海 傍 道 → 石 排 灣 道 → 田 灣 山 道 → 田 灣 巴 士 總 站


大 家 話 係 咪 改 得 過 份0左0的 呢 ! ?





43乘 客 ─ 新 巴3302L字



Article 26: (Request 1)

請 問 以 上 消 息 的 來 源 是 那 裏?





木 之 本   櫻






49252-1


Article 27:


回應:

[00]





Re: ME無限速!


GZ5818 (kytse1@netvigator.com) at Wed Mar 1 21:52:49 CST 2000 said:
> 3AD18HH5004 (cy146060@cy1.hkcampus.net) said:


> 今 日 搭76K去 華 明 架ME(DF7102)係 百 和 路 開


> 得 好 鬼 快 , 諗 著 睇 下 有 幾 多km/hr, 點 知 一


> 睇 原 來 支 指 針 壞 左 吾 郁 得 。 嘩!那 麼 車 長 連


> 架 車 超 速 都 吾 知 , 比 人 捉 到 點 算 呀!





咁 就 古 怪 了 , 其 他 快 ME : ME20 DF9705,ME31 DG6407 都 是 壞 錶 版,


而 極 速 都 十 分 高 , 唔 通 DF7102 都 係 有 高 極 速?





GZ5818/Tonio Tse






49247-1


Article 28:


回應:

[00]





Re: [建議]789,788經環翠後上東廊


2200 (dldennis@chevalier.net) at Wed Mar 1 20:44:43 CST 2000 said:
> chris (ckho@hkabc.net) said:


> 788and789在 非 繁 忙 時 間 客 量 少,不 如 像8P一 樣 行 法,加 上 柴 灣 路 客 量 很 多,一 定 搶 到 搭 地 鐵 的 乘 客.788and789又 可 以 加 密 班 次,將 來 可 以 同 新 巴 合 作,將781加 密 全 日 行 駛,將780取 消.更 加 可 以 物 盡 其 用,又 可 以 減 少 中 環 擠 塞.一 舉 兩 得,..





在 下 認 為 現 時 788 及 789 的 非 繁 忙 時 間 行 車 路 線 並 沒


有 問 題!





在 下 曾 經 在 非 繁 忙 時 間 乘 坐 此 兩 線, 發 現 客 量 並 不 如


想 像 般 弱, 因 為 現 時 行 車 路 線 能 夠 方 便 工 廠 區 的 搭 客,


當 中 有 不 少 人 乘 搭 此 兩 線 來 往 灣 仔 及 中 區, 所 以 在 下


並 不 會 認 為 此 行 車 路 線 有 問 題.





再 者, 若 改 行 現 時 8P 的 行 法, 這 樣 會 流 失 大 量 工 廠 區


的 搭 客. 而 且, 在 非 繁 忙 時 間, 由 住 宅 區 往 來 中 區 的 特


快 路 線 需 求 並 不 特 別 大, 反 而 來 往 工 廠 區 及 中 區 的 特


快 路 線 客 量 反 而 會 較 大 呢!





綠 川 光






49243-1


Article 29:


回應:

[00]





Re: 問前大帽山康偈MCW的客量


S3M224 (remusmok@asiaonline.cityu.edu.hk) at Wed Mar 1 21:58:19 CST 2000 said:
> ES6310 (phoenix_lau@ctimail3.com) said:


> 該 批 車 的 企 位 現 在 還 是 3 位 嗎 ?


> 若 是 的 話 , 何 故 不 改 回 2 0 人 ?


> 因 為 已 換 回 吉 偈 的 前 上 山 M C W 的 客 量


> 早 跟 一 般 原 裝 吉 偈MCW無 異 了 。





所 有Turbo M下 層 企 位 限 額 仍 為 三 位,不 改 回20位 可 能 係


怕 有 朝 一 日 批Dart一 次 過 跪 晒 仲 有 批Turbo M頂 住 掛~!





以 上 純 粹 講 笑,請 不 必 太 認 真. :p





S3M224






49226-1


Article 30:


回應:

[00]





Re: NLB Route Questions


HC8726 (z0127629@ismart.net) at Wed Mar 1 19:18:50 CST 2000 said:
> Volvo Zuper Olympian (fatfishz@netvigator.com) said:


> 1. Does anyone knows is A35 going to cut or increase frequency?


> Because from NLB hotline, it only tells frequency of A35 will be revised.





原 本 A35 線 響 今 日 ( 3 月 1 日 ) 會 減 班 次 , 但 係 宜 家


延 至 下 個 月 先 實 行





> 2. Was route 5 Mui Wo - Shek Pik cancelled?





已 經 於 2 月 19 日 取 消





HC8726






49225-1


Article 31:


回應:

[00]





Re: 有關巴士述語的問題一則


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Wed Mar 1 18:16:35 CST 2000 said:
> Ivan (lungkm@ctimail.com) said:


> 請 問 「 豬 扒 」 係 唔 係 指 超 奧 ﹖ 如 果 係0既 話,0甘 點 解 會 有


> 這 個 稱 號 呢 ﹖Thank you!


>


> Ivan





「 豬 扒 」 : Super





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






49223-1


Article 32:


回應:

[00]





Re: 近日柴廠&永泰道車廠有D乜'正'野???


細佬~郵差叔叔 (ausaiho@netvigator.com) at Wed Mar 1 19:46:29 CST 2000 said:
> SiuLam (suilam@netteens.net) said:


> As title


>


> Coz I may have a chance to go to visit this two places,


> But I want to know do this two places have special buses there??


> And are there any good buses can be met???


>


>


> SiuLam





個 次 我 見 到 個 度 D 上 落 斜 路 泊 晒 D ML, 以 廣 告 巴 居 多...






49221-1


Article 33:


回應:

[00]





Re: 九巴 53 路線多問


3AD46 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) at Wed Mar 1 20:35:32 CST 2000 said:
> SzeKi (jackyyng@netteens.net) said:


> 首 先 , 本 線 是 否 經 天 盛 ? 我 早 前 見 到 好 似 有 個 站 。


>


> 另 外 , 本 人 想 知 本 線 的 時 間 及 班 次 , 最 好 有 分 時 段 的 班


> 次 , 以 及 本 線 的 雙 向 分 段 資 料 。





53 在 坑 尾 輕 鐵 站 隔 離 有 站, 你 自 己 認 為 它 經 不 經 天 盛 ?





時 間 及 班 次 : http://www.geocities.com/Area51/Chamber/8644/freq/kmb-53.htm


雙 向 分 段 收 費 可 打 九 巴 熱 線 聽






49216-1


Article 34:


回應:

[00]





Re: 新巴6部空運貨站巴士一問


豐巴 (simong@netvigator.com) at Wed Mar 1 18:46:55 CST 2000 said:
> N.W.F.B.VA14 (adwel272@hkstar.com) said:


> 本 人 有 一 個 小 問 題,現 時 新 巴6部 空 運 貨 站 巴 士 已 經


> 正 式 服 務,行 駛 路 線:


> DA93-DA96:104


> VA65-VA66:112


> 本 人 想 問 這6部 巴 士 是 否 會 做104和112的 字 軌 車.





DA93-96現 在 可 以 說 是104字 軌,


至 於VA65,66則 還 未 可 肯 定.






49214-1


Article 35:


回應:

[00]





Re: 致7M字軌負責人


AV381/HN8357 (lvin@netteens.net) at Wed Mar 1 19:58:02 CST 2000 said:
> George Chan(S3N171) (s3n171@ismart.net) said:


> 請 問 我  代 表 車S3N171係 咪 唔 再 行7M?點 解S3M70經 常 麻 煩7M代 替S3N171行 ?








As my observation on last Saturday in Chuk Yuen, I cannot see any 'route informations paper' about 7M inside S3M70. Therefore, i think S3M70 is just replace 'you'(S3N171) for a few weeks only. Maybe S3N171 is staying in the depot for the COF, so S3N171 cannot appear in you eyes for a long time.


Or maybe S3N171 is being painted a new advertisement!





AV381/HN8357


who is unable to type Chinese words and update his homepage for three weeks until now.......






49213-1


Article 36:


回應:

[00]





Re: 九巴2號還須改道嗎?


輝仔 (cleng@net.polyu.edu.hk) at Wed Mar 1 17:32:27 CST 2000 said:
> 深 水 Mak (speed86@ismart.net) said:


> 小 弟 今 日 在 荔 枝 角 道 巴 士 站(三 和 對 面)等 車 時 , 赫 見 一 部 金 車 從 桂 林 街 轉 出 , 初 時 已 為 是ATS行2號 , 但 已 經 很 奇 怪 , 因 為2號 改 道 行 東 京 街 轉 入 荔 枝 角 道 , 但 這 部 原 來 是ATR, 就 令 我 質 疑 為 什 麼 該 段 路 若 能 行 十 二 米 躉 , 又 為 什 麼 要 改 道 呢 ? 真 是 百 思 不 得 其 解 。


> 這 樣 還 會 令 班 次 混 亂 。


>


> 請 各 位 代 替 我 解 答 。 唔 該!





可 能 九 巴 唔 想 咁 多 巴 士 塞 晒 入 去 桂 林 街 掛? 條 路 都 負


荷 唔 到 咁 多 車.






49209-1


Article 37:


回應:

[00]





Re: 59X的AV86/GH418已出廠數日


S3BL272 (stephen.tai@alumni.cityu.edu.hk) at Wed Mar 1 21:45:03 CST 2000 said:
> 屯 碼59x (97484228@plink.cityu.edu.hk) said:


> 1. 如 題


> 2. 想 問 下 宜 家59X係 唔 係 總 共 有11架 兩 味 空 調 車? (連 埋3架259C計)


> 3. 10/2起59M上 午 仍 然 派2班 車 行59X (1/3起 為


> S3BL365(S2)&S3BL269(3車)


> 下 午 則 再 沒 有59M車 行59X了(即59M-S8&S9行 返59M)





多 謝 你o既information...





S3BL272


屯 門 碼 頭 統 戰 部(巴 士 分 部)部 長






49208-1


Article 38:


回應:

[00]





Re: 有關廢'巴'場一問.


LV83 CM2681 (an7@isicmail.com) at Wed Mar 1 13:53:52 CST 2000 said:
> TitanTC1 (lky96038@lky.hkcampus.net ) said:


> 香 港 廢'巴'場 除 了 新 巴 小 西 灣 有 一 個,'年 花 地',河 上 鄉 之 外,仲 有 乜0野 其 他 場 呢,各 位?還 有,0依 家 有 乜 型 號 係 開 始 要'拎'去 廢'巴'場 呢?


> TitanTC1上


not -年 花 地,is 蓮 花 地.


LV83.






49203-1


Article 39:


回應:

[00]





Re: Is any web discussion about UK buses


William (London) (wongpl@aston.ac.uk) at Wed Mar 1 21:10:10 CST 2000 said:
> Chopio Siu (wwt51029@wwt.hkcampus.net) said:


> I want URL of web site just like HKBDB.


> thx!


>


> Because I will go to UK at June, I want have some information about UK buses.





I haven't find any similar URL for this yet, but you may contact myself on the above Email address or boardmates


NV58 tin.wong@kcl,ac,uk or


Eric seepy@aston.ac.uk


we hope we should be able to help u someway!






49200-1


Article 40:


回應:

[01]





新記reply有關取消rt.84 e-mail事宜!


小丸子新巴開篷DM6 rt.15C (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Wed Mar 1 12:06:39 CST 2000 said:
This is about NWFB rt.84 reply e-mail..





敬 啟 者 :





多 謝 您 在 2 0 0 0 年 2 月 2 8 日 有 關 對 本 公 司 服 務 意 見 之 電 子 郵 件 .





很 感 謝 您 對 本 公 司 服 務 的 關 注 及 表 達 路 線84的 重 要 性 . 事 實 上 , 本 公 司 現 時 未 有 任 何 通


告 有 關 路 線84號 服 務 的 更 改 ; 本 公 司 是 十 分 著 重 乘 客 的 意 見 , 如 有 任 何 路 線 更 改 , 定 必


會 充 分 考 慮 乘 客 及 地 區 團 體 的 意 見 後 , 與 運 輸 署 申 請 , 等 候 批 核 才 實 行 .





如 本 公 司 有 任 何 需 要 改 善 地 方 , 歡 迎 隨 時 提 供 參 考 , 並 希 望 繼 續 支 持 新 巴 . 謝 謝 !





  此 致





新 巴 乘 客Eric Tong








新 世 界 第 一 巴 士 服 務 有 限 公 司


顧 客 服 務 經 理








the e-mail how?








JJ4786 rt.15C



Article 40: (Request 1)

取 消84一 直 都 只 是 傳 聞 , 當 然 未 出 通 告 ,





出 左 通 告 先 投 訴 就 福 水 難 收 喇 。 而 其 就 其 在 新 巴 沒 有





直 接 否 認 會 取 消84, 態 度  眛 。








> 本 公 司 是 十 分 著 重 乘 客 的 意 見 , 如 有 任 何 路 線 更 改 , 定


>


> 會 充 分 考 慮 乘 客 及 地 區 團 體 的 意 見 後 , 與 運 輸 署 申 請 , 等 候 批 核 才 實 行 .





新 巴 回 覆 的 一 貫 官 腔 。











> 如 本 公 司 有 任 何 需 要 改 善 地 方 , 歡 迎 隨 時 提 供 參 考 , 並 希 望 繼 續 支 持 新 巴 . 謝 謝 !


>


>   此 致


>


> 新 巴 乘 客Eric Tong


>


>


> 新 世 界 第 一 巴 士 服 務 有 限 公 司








如 果 新 巴 落 實 取 消84, 我 建 議 想 投 訴 的 板 友 去 信 各 大 傳 媒





投 訴 , 或 許 更 有 用 處...






49197-1


Article 41:


回應:

[00]





Re: 請問城巴有無兼職車長呢?


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Wed Mar 1 12:15:04 CST 2000 said:
> 鴨 廠 原 居 民FZ1978 (s361457@hkg.com) said:


> 請 問 城 巴 有 無 兼 職 車 長 呢?





Yes.


Salary rate (Feb 2000):


purely part-time drier: HK$58 per hour


part-time driver from inspector: HK$64 per hour





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






49195-1


Article 42:


回應:

[00]





Re: [問路]元朗(西)往西貢


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Wed Mar 1 08:58:59 CST 2000 said:
> LEMON (i-ray@i-cable.com) said:


> 請 問 由 元 朗(西)往 西 貢 應 該 搭 甚 麼 路 線?





方 法 有 三 個


方 法 一


請 你 先 搭269C(元 朗 廣 場 有 站)往 彩 虹


再 轉 乘92線 前 往





方 法 二


請 你 先 搭276/276P(元 朗 廣 場 有 站)往 上 水 火 車 站


或64K(元 朗 西 總 站)往 大 埔 或 太 和 火 車 站


或76K(元 朗 西 總 站)往 粉 嶺 火 車 站





再 轉 火 車 往 沙 田 , 最 後 於 沙 田 市 中 心 轉299前 往





方 法 三(5-3-2000起 適 用)


先 搭269D(元 朗 廣 場 有 站)往 沙 田 火 車 站


再 於 沙 田 市 中 心 轉299前 往





~~~Tony(S3M61)~~~






49261-1


Article 43:


回應:

[00]





問:青衣路線開辦日期??


948 (kmbnwfbctb@ctimail3.com) at Wed Mar 1 22:01:25 CST 2000 said:
1)我 想 確 定 以 下 青 衣 路 線 開 辦 日 期 是 否 正 確





44 --20/10/1975


63M --26/5/1998


42A --23/4/1990


41M,43B --15/2/1988


948 --8/9/1997


248M,249M--22/6/1998


251M --19/10/1998


264M --14/7/1999





如 有 錯 誤,請 大 家 指 出!!





2)如 果 大 家 知 道 其 他 青 衣 路 線 確 實 開 辦 日 期,請 列 出!!





thxs!!








948






49260-1


Article 44:


回應:

[00]





[網頁廣告] '香港巴士迷互動網' 內容更新


T.W.C. (cityupdate@mail.mynvo.com) at Wed Mar 1 21:43:01 CST 2000 said:
'香 港 巴 士 迷 互 動 網' 由 三 月 起 新 增 內 容





網 址: http://go.to/busupdate





歡 迎 瀏 覽






49259-1


Article 45:


回應:

[00]





請問藝東皇崗巴士是否不會出齊10輛?


ES6310 (phoenix_lau@ctimail3.com) at Wed Mar 1 21:34:41 CST 2000 said:
否 則 有 車 年 驗 怎 麼 辦?


另 問10架 車 晚 上 泊 在 哪 裡?


將 來 會 有 轉 大 車 的 機 會 嗎?





THX!






49256-1


Article 46:


回應:

[00]





小弟的網頁開放!!!


GL1489 (leungtw@ctimail.com) at Wed Mar 1 21:06:45 CST 2000 said:
各 位 板 友 請 不 要 計 較 此 網 做 得 不 好,此 頁 乃 是 小 弟 第 一 個 的 網 頁!!!快 按 此





GL1489


ICQ:56527837






49251-1


Article 47:


回應:

[00]





【今特見】紅柱躉行102


我愛新巴! (cmb-da77@i-cable.com) at Wed Mar 1 20:42:31 CST 2000 said:
如 題






49248-1


Article 48:


回應:

[00]





哪些雞車換了'趟'門?


ML熱狗(29) (bwc-lo@bwc.hkcampus.net) at Wed Mar 1 20:10:23 CST 2000 said:
請 問 中 巴/新 巴 哪 些 雞 車 換 了 的 駕 駛 室'趟'門?


LV1,15,24,29,還 有 沒 有?






49246-1


Article 49:


回應:

[00]





NFSHS巴士站一問


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Wed Mar 1 19:56:40 CST 2000 said:
頭 先 去 完呢 度,我 發 現o向 最 底 架 車(Go Ahead廣 告 超 豪)側 邊 竟 然 有 個 新 巴 巴 士 站,究 竟 呢 個 巴 士 站 邊 度 有 得download呢?






49242-1


Article 50:


回應:

[00]





[廣告]三號幹線68X設「明報新界專線」內的巴士投訴及字軌表已開幕


九巴超豪68X (ip28@netvigator.com) at Wed Mar 1 19:36:39 CST 2000 said:
三 號 幹 線68X為 了 進 一 步 服 務 大 家 , 本 網 加 設 「 明 報 新 界 專 線 」 內 的 巴 士 投 訴 , 了 解 香 港 市 民 對 巴 士 服 務 的 要 求 。





2月 份 的 投 訴 ︰


22/2星 期 二---盼80K線 增 雙 層 空 調 巴 士





25/2星 期 五---盼 增 屯 門 往 上 的 巴 士 線





25/2星 期 五---屯 門 蝴 蝶 灣 對 外 巴 士 不 足





29/2星 期 二---上 水 居 民 促276單 層 巴 加 班





29/2星 期 二---睇44專 線 可 改 經 博 愛 醫 院





另 外 , 本 網 的 字 軌 表 己 開 幕 , 有 很 多 字 軌 表 已 投 入 服 務 , 請 入 內 參 觀 。





三 號 幹 線68X的 網 址 ︰
http;//route3.heha.net/



http://coolsite.to/route3






49241-1


Article 51:


回應:

[00]





[投票結果]三號幹線投票站


九巴超豪68X (ip28@netvigator.com) at Wed Mar 1 19:29:51 CST 2000 said:
今 期 投 票 ︰ 你 對 新 巴 評 幾 多 分??





結 果 ︰5票---10分


3票---9分


3票---8分


10票---7分


12票---6分


2票----5分


0票----4分


0票----3分


0票----2分


1票----1分


5票----0分


投 票 人 數 ︰41人






49240-1


Article 52:


回應:

[00]





今日是馬鞍山巴士司機的「惡夢」。


錦英苑87D (m3060502@netvigator.com) at Wed Mar 1 19:24:36 CST 2000 said:
    今 日 , 因 為 沙 田 醫 院 對 開 的 一 段 亞 公 角 街(上 斜 位)進 行 修 路 公 程 , 所 以 封 了 一 條 線 , 使 兩 面 方 向 都 大 塞 車 … …


而 我 搭 的86K亦 因 此 而 遲 了10分 鐘 到 錦 英 苑 。 今 日86K線 兩 面 總 站 都 十 分 空 虛 … … 因 為 所 有 車 都 擠 在 亞 公 角 街 。 而 由 馬 鞍 山 向 九 龍 方 向 的 車 龍 更 伸 延 到 亞 公 角 與 富 安 花 園 之 間 。(計 有64部 車 , 其 中50部 乃 巴 士 。)… …


    而 大 部 分 司 機 更 無 法 及 時 埋 站 , 而 遲 到 。85K在 沙 田 火 車 站 的 人 龍 更 伸 延 至 小 巴 站(60K)






49238-1


Article 53:


回應:

[00]





[HKBDB文章精選]加入二月份文章


豐巴 (simong@netvigator.com) at Wed Mar 1 19:15:51 CST 2000 said:
以 下 文 章 已 加 入 在[HKBDB文 章 精 選]內:


- 新 巴 電 子 尾 牌 出 文 字


- 當 年 今 日 ﹕ 不 想 回 憶 , 未 敢 忘 記 —870慘 劇


- 感 慨 香 港 的 巴 士 網 頁


- 巴 士 平 常 談 ﹕ 靠 自 己 去 捕 車 , 切 勿 濫 用 熱 線


- 假 如 城 巴 沒 有 配 額 限 制 。 。 。


- 講 是 講 非 ﹕ 新 巴 — 宣 傳 優 質 , 服 務 … … (+延 續)


- 回 應 Dennis Law 兄 有 關 新 巴 宣 傳 的 討 論


- 巴 士 迷 干 預 巴 士 運 作 的 兩 個 惡 例


- 講 是 講 非 ﹕ 路 線 指 南 比 高 下


- 270A線 的 競 爭 能 力





大 家 可 到http://www.angelfire.com/pop/bdbs/index.html


看 回 以 上 十 篇 及 在 一 月 份 登 出 的 精 彩 文 章.


歡 迎 光 臨 及 賜 教!





豐 巴






49257-1


Article 54:


回應:

[00]





網頁(討論區)廣告-香港交通自由討論地帶


頭腦空白的CX1 (hv6619@netvigator.com) at Wed Mar 1 21:21:42 CST 2000 said:
我 板(hkltdf)現 已 重 建 完 成 , 請 大 家 再 重 新 登 記 , 並 不 要


炸 板 。 對 於 近 日 我 板 被 炸 一 事 , 本 人 深 感 抱 歉 , 不 能 為 大


家 提 供 多 一 個 渠 道 讓 大 家 討 論 巴 士 。 希 望 大 家 能 夠 重 新 接 受 我 及hkltdf吧!





新 一 年 , 新 開 始 , 新 討 論 , 新 氣 象!





網 址:


http://hklbdf.heha.net/wwwboard/login.html





若 對hkltdf有 何 意 見 , 請 在 該 處 貼 文 或 在 此 回 文


聆 聽 是 最 重 要 的!





P.S:肺 腑 之 言:不 要 再 為 小 事 而 動 怒 而 在 任 何 討 論 區 發 生 罵 戰 了 。


恐 怕 這 樣 會 令 巴 迷 聲 譽 續 漸 下 降 了 。 人 生 的 最 大 幸 福 是 知 足 。






49235-1


Article 55:


回應:

[00]





About 373 today


GW8272 (k16111984@hknet.com) at Wed Mar 1 18:54:56 CST 2000 said:
Had gold bus in 373 this morning ?


seems today start to have


Thanx


Sorry for the poor English


sorry , type the wrong title below





GW8272






49234-1


Article 56:


回應:

[00]





About 278x


GW8272 (k16111984@hknet.com) at Wed Mar 1 18:55:52 CST 2000 said:
sorry type wrong title .






49233-1


Article 57:


回應:

[00]





Can anyone key the photo of s3n92 here ?


BSTC (tonyandtommy@ctimail3.com) at Wed Mar 1 18:31:01 CST 2000 said:
thx!






49232-1


Article 58:


回應:

[00]





誠徵各類巴士路線單張


johnson (yunanly@netvigator.com) at Wed Mar 1 18:13:41 CST 2000 said:
如 題,謝 謝!


如 有,請sent to yunanly@netvigator.com






49227-1


Article 59:


回應:

[00]





[廣告]7M更新消息


George Chan(S3N171) (s3n171@ismart.net) at Wed Mar 1 17:45:30 CST 2000 said:
7M非 空 調 巴 士 網 頁 更 新 以 下 內 容:


1.新 增MIDI歌-愛 拼 才 會 贏,歡 迎 下 載 該 歌 曲!


2.主 頁 新 增'每 週 大 相'一 欄,城 巴Leyland Olympian(116)行629成 為 加 欄 後 首 個 大 相


如 果 你 想 聽MIDI版 愛 拼 才 會 贏,請 睇7M非 空 調 巴 士


網 頁


http://w3.to/bp7m






49220-1


Article 60:


回應:

[00]





Serious Bus Accident [NFS Daily]


BigHead (s982193@mailserv.cuhk.edu.hk) at Wed Mar 1 16:59:28 CST 2000 said:
One of the photos:











There are more photos in the website:


Press to Look





Please tell me your feelings or comments





^___^


BigHead


ps: This is my first time to post photo in hkbdb. :-p






49212-1


Article 61:


回應:

[00]





NWFB RT.18


LV33 (hhshhl@ctimail3.com) at Wed Mar 1 18:12:04 CST 2000 said:
今 日 新 巴18號 用 什 麼 車 行,有 冇33XXL?





唔 該!





LV33





今 日 1619 行 新 巴43!!








49211-1


Article 62:


回應:

[00]





259B/C/D負責人去O左邊


屯碼59X (97484228@plink.cityu.edu.hk) at Wed Mar 1 14:29:46 CST 2000 said:
想 問 下259B/C/D字 軌 表 負 責 人 去O左 邊?


你 的Last Update 仍 然 係 上 個 世 紀 的29/12,但 兩 個 月 後 的29/2/2000都 過 埋,so please update as soon as possible or 俾 其 他 人 做 啦!






49207-1


Article 63:


回應:

[00]





請問BDB入面有沒有巴士司機?


benz (ywc98237@ywc.hkcampus.net) at Wed Mar 1 13:04:05 CST 2000 said:
請 問BDB入 面 有 沒 有 巴 士 司 機?






49206-1


Article 64:


回應:

[00]





請問你們認為邊一個巴士總站是最舊?


LEMON (i-ray@i-cable.com) at Wed Mar 1 12:56:28 CST 2000 said:
我 就 認 為 尖 沙 咀 碼 頭.






49204-1


Article 65:


回應:

[00]





Neoplan 有感


Kwan (hr8473@drexel.edu) at Wed Mar 1 12:44:35 CST 2000 said:
今 日 出 去 買printer, 等 閒 得 滯 走 去 搭 巴 士


番 家 。 等 下 等 下 , 見 到 起 碼 有30部Neoplan


巴 士 埋 站 , 部 部 都 有 幾 個 特 點:





1. 嘈 到 七 彩


2. 轉 彎 唔 係 好 得(係 唔 係 掛 接 都 係 咁)





之 後 就 坐 部3366(87年 單 層Neoplan)回 家 ,


唉 , 個ZF坡 箱 , 引 擎 唔 掂 之 外 , 連 上 斜 都


唔 係 好 得 , 上 次 見 部84年Neoplan上 條 小 斜


時 竟 然 跪o左 。





回 想 起 在 香 港 時 , 坐Neoplan時 都 係 有 這 些


問 題 , 唔 通 全 世 界 的Neoplan都 係 咁?~








--------


看 了 這 網 頁 嗎? 看 過 了 的 話 ,


看 埋 我 的 個 人 網 頁 吧






人 在 有 千 幾 部Neoplan巴 士 地 方 的


Kwan


HR 8473






49199-1


Article 66:


回應:

[00]





慨嘆近日貼相


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Wed Mar 1 11:58:37 CST 2000 said:
近 日 好 像 多 了 發 生 巴 士 網 頁 和 板 友 在 對 方 不 知


情 和 沒 有 說 明 來 源 的 情 況 下 把 網 上 相 片 放 在 板


上 和 網 頁 內 。 請 大 家 在 貼 相 和 引 文 時 留 意 這 點


, 在 貼 相 和 引 文 前 徵 詢 擁 有 者 的 意 見 , 除 非 不


知 擁 有 者 是 誰 或 不 能 跟 他 聯 絡 。 請 尊 重 知 識 產


權 。





There has been a more frequent trend of infringing copyright of pictures on the board or in homepages. Please be reminded that one should request for approval from the owner of such photographs or passages before posting such materials onto the net, unless you do not know who the owner is or you cannot, by any means, contact him. Please observe people's work. Thank you for your attention.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh





49198-1



Article 67:


回應:

[00]





回應: 開頂前城巴七號相


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Wed Mar 1 11:26:28 CST 2000 said:
以 下 相 片 是 由 一 張 利 蘭 公 司 的 照 片 裁 切 過 來 ,


希 望 較 早 前 徵 相 者 和 各 板 友 喜 歡 。











Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






49194-1


Article 68:


回應:

[00]





一日三部雙層車行273A+致70,78K掛牌表負責人


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Wed Mar 1 19:44:07 CST 2000 said:
今 日 朝 早 繁 忙 時 間 , 居 然 可 見 到 有 三 部 雙 層 巴 士 行273A。


包 括 :


ADS147(GZ6049)(Sorry!唔 係GS6381)


ADS48(GS5055)


AV(GY牌)





未 知 係 唔 係 成 日 有 乘 客 投 訴273A冇 雙 層 車 , 用 單 層 車 經 常 頂 閘 , 所 以 九 巴 加 派 多 幾 部 雙 層 車 行273A線 呢 ?








以 往 曾 有 板 友 提 到273A不 宜 用 雙 層 巴 士 , 因 為 好 少 人 會 上 上 層 坐 。 但 係 今 朝 坐 一 轉ADS48(GS5055), 響 彩 園 上 車 , 都 有 唔 少 人 坐 上 層 , 而 上 層 同 下 層 既 客 量 都 係 差 唔 多 , 只 係 剩 少 量 座 位 。


該 線 朝 早 繁 忙 時 間(7:00-8:00)都 係 以 學 生 居 多 。





另 外 , 致78K掛 牌 表 負 責 人 :DL兄 :


掛 牌 表 中 的ADS146(GZ4853)及ADS102(GU563)已 調 走 , 現 掛70及270A路 線 。 而ADS167(HA8854)及ADS169(HA9375)則 為78K新 掛 牌 。 請 更 新 !





同 時 亦 希 望70掛 牌 表 負 責 人 :Rick兄 更 新(資 料 同 上)。





~~~Tony(S3M61)~~~






49193-1


Article 69:


回應:

[00]





34M 負責人請注意...


Trident 周街行 (sfs00389@sfs.hkcampus.net) at Wed Mar 1 07:46:14 CST 2000 said:
AM33車 牌:EM6236






49192-1


Article 70:


回應:

[00]





新巴ML1是否運返英國?


新巴VA65 (pangkp@powerup.com.au) at Wed Mar 1 07:41:53 CST 2000 said:
如 題,ML1 是 否 運 返 英 國,去 博 物 館?是 否 新 巴 捐 出?


or 是 有 人 購 入?唔 該 各 位!


新 巴VA65.






49191-1


Article 71:


回應:

[00]





HKTA宣傳香港 -- 交通公具篇


9807 (lowfloor@sympatico.ca) at Wed Mar 1 07:38:01 CST 2000 said:
這 個 電 視 廣 告 , 相 信 在 香 港 的 板 友 是


沒 有 板 友 可 以 看 到 的 , 那 個 廣 告 , 是


Hong Kong Tourist Association在 外


國 賣 廣 告 宣 傳 香 港 的 。


第 一 篇 是 維 港/山 頂 纜 車 篇 , 第 二 篇 是


雀 仔 街 , 第 三 篇 是 公 共 交 通 。





在 這 裏 , 當 然 要 談 及 公 共 交 通 篇 了 。


在 該 段 廣 告 內 , 可 以 看 到 三 巴 的 低 地


台 巴 士 , 地 鐵 , 機 鐵 , 九 鐵 同 埋 輕 鐵


係 同 一 條 路 行 。 呢 個 , 當 然 係 電 腦 效


果 了 。 之 後 , 相 信 在 一 架 城 巴 的Cityflyer


上 面 宣 傳 該 車 為transit bus服 務 , 嘩


, 邊 有 一 架Cityflyer做 市 區 線 呢 ?


話 地 鐵 竟 然 可 以 係 機 鐵 入 面 拍 。


唔 知 政 府 係 宣 傳 香 港 的 同 時 , 是 否 應


該 可 以 公 肯 一 些 呢 。





但 是 , 該 段 廣 告 片 真 的 很 正 , 小 弟 都 知


道 有 本 板 板 友 住 在 加 拿 大 、 美 國 、 澳 洲


、 英 國 以 及New Zealand, 希 望 他 們 都


可 以 看 到 吧 !





如 果 在 加 拿 大 , 可 以 在Global, The Weather


Network, CFMT(Ontario), CTV上 面 看 到 ,


慢 慢 收 看 你 們 家 中 的 有 線/衛 星 電 視 , 或 許


都 有 可 能 看 到 該 廣 告 。 每 日 有 唔 同 款 的 。






49189-1


Article 72:


回應:

[00]





城巴龍年廣告躉2282


*韋基利* (vf1s001@netvigator.com) at Wed Mar 1 03:25:26 CST 2000 said:
今 天 晚 上 見 到 城 巴 龍 年 廣 告 躉2282時,發 覺


上 層 右 邊 有 部 份 透 視 廣 告 不 見 了!希 望 這 個


損 毀 會 修 理,回 複 原 來 樣 貌!





韋 基 利






49263-1


Article 73:


回應:

[00]





Re: [報料] 請大家見下九巴 1 號既龍年巴士...


公安 (joelty@ismart.net) at Wed Mar 1 22:47:59 CST 2000 said:
> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> [報 料]


> 請 大 家 睇 下 九 巴 1 號 既 龍 年 巴 士 (AV, 我 忘 記 了 車 牌 了...) , 大 家 細 看 在 車 門 側 的 載 客 量 數 字, 竟 是:


>


> (上 層 座 位:35 下 層 座 位: 32 下 層 企 位:3x(忘 了), 總 客 量 數 是: 13x)


>


> 應 真 搞 笑, 上 層 座 位 只 有 35 個, 但 總 客 量 數 竟 然 是 13x ?


>


> 呢 架 會 唔 會 係 龍 年 錯 體 版 巴 士 呢? haha~


>


> 細 佬~郵 差 叔 叔


> ICQ#64015472






上 層 座 位 應 該 是53


調 轉o左?!






49262-1


Article 74:


回應:

[00]





Re: 九記八仔


CZ6686行71K (dennis_leung@i-cable.com) at Wed Mar 1 22:37:46 CST 2000 said:
> 公 安 (joelty@ismart.net) said:


> 各 位 有 無 經 常 在 九 記 的 八 仔 線 發 覺o的 替 車 無 機(連 架 都 無)?


> 我 覺 得 好 唔 方 便, 因 為 很 多 人 因 此 塞 在 門 口 找 大 餅


>


> 其 實 我 認 為 九 記 應 該 保 證 八 仔 線 一 定 有 機 用


>


> 呢 幾 天 唔 知 天 水 圍o的3AD做 乜 唔 見 了 好 多


> o的 古 老Leyland又 無 八 仔, 攪 到 好 多 人 好 麻 煩





呢 個 情 況 我 睇 要 年 尾 先 有 改 善....






49264-1


Article 75:


回應:

[00]





Re: 43S


傷心的巴士佬 (ml27da12@netteens.net) at Wed Mar 1 23:35:12 CST 2000 said:
> eric ching (bching@hk.super.net) said:


> 請 問 九 巴 有 冇 開 辦 過43S?





好 似 係 由 香 港 雛 妓 學 院...唔 係 唔 係...係 香 港 科 技 學 院(青 衣)...即 係 依 家o個 個 香 港 專 業 教 育 學 院(青 衣 分 校)去 葵 芳 架 嗎





定 係 去 荃 灣 墳 場?






49266-1


Article 76:


回應:

[01]





Re: trident


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Wed Mar 1 23:59:44 CST 2000 said:
題 外 話, 九 巴 那 些 是 10.6 米 Trident.





> 老 周 好 靚 仔 (bching@hk.super.net) said:


> 請 問 九 巴d 10.3 trident係 計 加 三 定 加 四 架?



Article 76: (Request 1)

九 巴 是 沒 有10.3 米Trident 這 個 型 號 的






49268-1


Article 77:


回應:

[00]





Re: where is G308,G470?


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Thu Mar 2 00:10:53 CST 2000 said:
> eric ching (bching@hk.super.net) said:


> where is G308,G470?





不 存 在 於 世 上.






49267-1


Article 78:


回應:

[00]





Re: 尋車:DA56,64,67,70,71,VA16,48


西區攻略者- 5B (ronaldsamuel@ctimail.com) at Thu Mar 2 00:04:29 CST 2000 said:
> SeychellesRider-DA83 (50211641@plink.cityu.edu.hk) said:





DA56- 970






49265-1


Article 79:


回應:

[00]





九巴d退役車


eric ching (bching@hk.super.net) at Wed Mar 1 23:52:25 CST 2000 said:
請 洽 九 巴d退 役 車 係 哪 裡 肢 解 的??






49269-1


Article 80:


回應:

[00]





想問必達巴士的資料


eric ching (bching@hk.super.net) at Thu Mar 2 00:35:06 CST 2000 said:
想 問 必 達 巴 士 的 資 料!多 謝