20000108.





2000年1月8日文章




2000年1月8日文章(20000108)



本日文章總數: 115.

文章編碼: (20000108_01-115)




以下連結可直接看到每一篇主文章:

第1篇文 第2篇文 第3篇文 第4篇文 第5篇文 第6篇文 第7篇文 第8篇文 第9篇文 第10篇文

第11篇文 第12篇文 第13篇文 第14篇文 第15篇文 第16篇文 第17篇文 第18篇文 第19篇文 第20篇文

第21篇文 第22篇文 第23篇文 第24篇文 第25篇文 第26篇文 第27篇文 第28篇文 第29篇文 第30篇文

第31篇文 第32篇文 第33篇文 第34篇文 第35篇文 第36篇文 第37篇文 第38篇文 第39篇文 第40篇文

第41篇文 第42篇文 第43篇文 第44篇文 第45篇文 第46篇文 第47篇文 第48篇文 第49篇文 第50篇文

第51篇文 第52篇文 第53篇文 第54篇文 第55篇文 第56篇文 第57篇文 第58篇文 第59篇文 第60篇文

第61篇文 第62篇文 第63篇文 第64篇文 第65篇文 第66篇文 第67篇文 第68篇文 第69篇文 第70篇文

第71篇文 第72篇文 第73篇文 第74篇文 第75篇文 第76篇文 第77篇文 第78篇文 第79篇文 第80篇文

第81篇文 第82篇文 第83篇文 第84篇文 第85篇文 第86篇文 第87篇文 第88篇文 第89篇文 第90篇文

第91篇文 第92篇文 第93篇文 第94篇文 第95篇文 第96篇文 第97篇文 第98篇文 第99篇文 第100篇文

第101篇文 第102篇文 第103篇文 第104篇文 第105篇文 第106篇文 第107篇文 第108篇文 第109篇文 第110篇文

第111篇文 第112篇文 第113篇文 第114篇文 第115篇文










read.cgi?t= (44870)


Article 1:


回應:

[01|02|03|04|05|06|07|08|09]





焦點新聞﹕城巴車隊有新血,單層MAN終可加盟


Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) at Sat Jan 8 09:45:32 CST 2000 said:
由 於 本 板 曾 經 在 星 期 五 晚 先 後 發 生 主 頁 故 障 ,


以 及 被 人 惡 意 襲 擊 。 故 此 這 段 消 息 需 要 延 遲 發


佈 。 在 此 先 向 各 位 致 歉 。





日 前 收 到 一 節 可 靠 消 息 , 指 城 巴 已 經 成 功 跟


MAN的 香 港 代 理 達 成 協 議 , 買 入20部MAN單 層


巴 士 。 當 中 有 一 部 車 已 經 被 運 到 香 港 。 而 該 部


車 較 早 前 , 已 經 在 ‘ 巴 士 迷 俱 樂 部 ’ 的VCD內


亮 過 相 。 而 其 餘 的19部 車 , 目 前 依 然 身 在 德 國


MAN的 廠 房 。





為 配 合 這 二 十 部 車 的 加 盟 , 城 巴 將 會 售 出 二 十


部 現 有 的 單 層 巴 士 , 以 騰 出 車 隊 限 額 。 據 初 步


消 息 透 露 , 這 二 十 部 車 分 別 是 ﹕





— 七 部Dart SLF


— 十 部B6LE(ALX200車 身)


— 三 部B6(暫 時 未 知 是 那 批 車)





當 中 的ALX系 列 單 層 巴 士 , 由 於 它 們 的 車 身(據


聞 是 在 車 尾 部 份)出 現 了 一 些 問 題 , 所 以 它 們


將 會 全 數 被 運 回 英 國 。 而 原 本 以 這 批 車 作 為 字


軌 車 的260線 , 將 會 由 其 他B6LE頂 上 , 作 為 主


力 車 種 。





另 外 , 較 早 前 有 板 友 報 道 過 的 愉 景 灣 單 層MAN,


經 過 一 輪 查 證 之 後 , 證 實 它 們 是 來 自 愉 景 灣 本


身 的 訂 單 。 而 該 批 車 在 落 訂 時 , 已 經 是 單 門 設


計 , 並 配 有 行 李 架 。 估 計 這 批 車 將 會 被 用 來 行


走 將 來 愉 景 灣 往 機 場 及 其 他 地 區 的 對 外 路 線 。


另 外 , 由 於MAN的 代 理 行 手 頭 上 暫 時 只 有 城 巴


MAN的 電 子 牌 資 料 , 所 以 工 程 人 員 就 用 了 這 套


資 料 來 測 試 愉 景 灣 這 批 車 的 電 子 牌 了 。





至 於 城 巴 非 專 利 部 方 面 ,429和430在 短 期 內 ,


將 會 留 守 非 專 利 車 隊 。





如 果 大 家 對 於 上 述 消 息 有 任 何 問 題 , 歡 迎 隨 時


提 出 。^_^





P.S. 另 請Edward Hong和Tony(S3M61)兩 位 板 友 ,


在 見 字 之 後 跟 我 電 郵 聯 絡 。 多 謝 ﹗



Article 1: (Request 1)

即 所 有 現 時 仍 行 駛 中 的Dart, 請 問 它 們(7部 仍 有 牌 的 及8部 除 了 牌 的)的 去 向 如 何? 買 家 是 誰? 何 時 會 被 運 走?





> — 十 部B6LE(ALX200車 身)


> — 三 部B6(暫 時 未 知 是 那 批 車)





我 猜 會 是 以 下3架:


1301是 城 記 唯 一 的 非 低 地 台B6R


1304-1311中 的 其 中 兩 部, 單 門 的 單 層 巴 士 始 終 為 城 記 的 派 車 部 門 及 站 長 帶 來 不 便, 它 們 的 單 門 設 計 使 派 車 部 門 及 站 長 不 能 將 它 們 派 往 短 途 線 及 流 水 線, 如12,12A,12M,85,529等.





*1302-1303不 能 退, 否 則 雞 肋 線76便 無 低 地 台 字 軌 車 可 用.





> 當 中 的ALX系 列 單 層 巴 士 , 由 於 它 們 的 車 身(據


> 聞 是 在 車 尾 部 份)出 現 了 一 些 問 題 , 所 以 它 們


> 將 會 全 數 被 運 回 英 國 。 而 原 本 以 這 批 車 作 為 字


> 軌 車 的260線 , 將 會 由 其 他B6LE頂 上 , 作 為 主


> 力 車 種 。





這 批'細 笑'型 巴 士 不 但 車 尾 有 問 題, 連 車 頭 的 檔 風 玻 璃 也 有 問 題, 9/99有 一 次 在 小 西 灣 看 見1314行314, 它 被 泊 在 一 角, 一 班 車 長 圍 著 它 的 車 頭, 原 來 它 的 右 邊 檔 風 玻 璃 在 不 凵 的 行 駛 震 盪 中 鬆 脫 了, 可 見 它 的gasket設 計 不 太 穩 固!





> 另 外 , 較 早 前 有 板 友 報 道 過 的 愉 景 灣 單 層MAN,


> 經 過 一 輪 查 證 之 後 , 證 實 它 們 是 來 自 愉 景 灣 本


> 身 的 訂 單 。 而 該 批 車 在 落 訂 時 , 已 經 是 單 門 設


> 計 , 並 配 有 行 李 架 。





這 點 我 亦 可 以 肯 定, 因 為 我 摸 過 這 批 車 的 沙 板, 它 們 的 中 段(原 有 落 車 門 位 置)並 沒 有 駁 口.





> 另 外 , 由 於MAN的 代 理 行 手 頭 上 暫 時 只 有 城 巴


> MAN的 電 子 牌 資 料 , 所 以 工 程 人 員 就 用 了 這 套


> 資 料 來 測 試 愉 景 灣 這 批 車 的 電 子 牌 了 。





這 是 一 個 美 麗 的 誤 會!





> 至 於 城 巴 非 專 利 部 方 面 ,429和430在 短 期 內 ,


> 將 會 留 守 非 專 利 車 隊 。





427-484這 批 車 中, 請 問 還 有 多 少 架 仍 在 非 專 利 部? 是 否 全 屬 火 炭 廠?








Simon_28A :)



Article 1: (Request 2)

據 悉 這 批 車 將 會 被 運 回 英 國 捷 達 。 之 後 它 們 的


去 向 , 以 及 它 們 離 港 的 日 期 , 則 暫 時 不 清 楚 。



Article 1: (Request 3)

> Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) said:


> !


>


>


> 427-484這 批 車 中, 請 問 還 有 多 少 架 仍 在 非 專 利 部? 是 否 全 屬 火 炭 廠?





Only 429,430


today i saw 430 in 629.


>


>


> Simon_28A :)



Article 1: (Request 4)

> — 三 部B6(暫 時 未 知 是 那 批 車)


Maybe 1301,02,03



Article 1: (Request 5)

> Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) said:


>


> 請 問 當 呢 堆 車 離 開 城 巴 車 隊 後, 城 巴 車 隊 內 還 有 哪 些 單 層 車?





以 專 利 部 來 計 , 應 該 會 有48部B6和80部MAN。


(有 錯 請 指 正 。)



Article 1: (Request 6)

> Ross Geller (98701932j@polyu.edu.hk) said:


>


> Why does Citybus buy those single-deck (sd) Mans?


>


> Are there any routes need sd to run?


>


> If Citybus can buy those 15xx,


> why don't they buy those double-decker Mans?


>


> Of course, I know nothing.





It is Citybus' norm that:


1, They prefer using higher power-to-weight ratio buses.


2, After the withdrawal of all 36 Darts, 13 B6LEs, Citybus may find a shortage in single decker. So some new single deckers must supercede the position of those withdrawn single deckers.


3, In their concept, a large single decker may be utilized as a short double decker.





In my opinion, Citybus may only be able to introduce those double deckers by withdrawing some of its old double deckers.


However, Citybus seemed not willing to do so as they are refurbishing their oldest 11M Leyland Olympians (106 just went out after X'mas.)








Simon_28A :)



Article 1: (Request 7)

據 悉 九 巴 已 經 買 入 了 其 中 三 十 部 原 屬 城 巴 的 雙


層MAN。


而 剩 餘 的 一 批 車 , 除 了 其 中 一 部 已 被 冠 忠 買 入


之 外 , 其 他 的 暫 時 去 向 未 明 。


(有 錯 請 指 正 。)



Article 1: (Request 8)

如 果 城 巴 要 賣 雙 層 車 , 首 先 要 應 付 找 買 家 和 貶


值 價 的 問 題 。


而 目 前 這 兩 個 問 題 , 已 經 令 城 巴 無 意 在 現 階 段


賣 雙 層 車 了 。



Article 1: (Request 9)

Today, I took 1424. The driver that all single-deck buses will be changed to MAN. There may be short MANs in future.





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh






read.cgi?t= (44872)


Article 2:



回應:

[01|02|03]






[板務] 本板被炸調查報告


HKBDB Admin (-) at Sat Jan 8 09:53:16 CST 2000 said:
2000 年 1 月 7 日 晚 上 11:04 至 11:46, 本 板 被 板 友


taipo@pobox.com 在 本 板 能 夠 貼 文 的 地 方 貼 上 大 量 無 謂


的 文 章 充 塞 本 板, 導 致 本 板 的 主 頁 index 曾 經 負 荷 不 了


而 損 壞.





經 調 查 後, 襲 擊 來 自:


sun5.hkcampus.net, tswc2c113.netvigator.com,


bbig011099.netvigator.com.


有 時 候 兩 篇 帶 有 不 同 IP 的 文 章 有 相 差 不 遠 的 貼 文 時 間,


我 相 信 參 與 是 次 事 件 不 只 一 人. 他 們 在 上 列 的 時 間, 共


貼 上: 討 論 區: 697 篇, 特 別 所 見: 464 篇,


每 日 一 跪: 292 篇, 車 牌 報 料 中 心: 189 篇 無 聊 的 文 章.





而 本 板 曾 在 下 午 6:31 主 頁 的 檔 案 有 問 題, 導 致 文 章 標 題


數 目 由 零 開 始. 這 次 的 意 外 與 晚 上 的 滋 事 者 無 關, 不 過 在


6:31 至 23:04 這 段 時 間 內 的 文 章, 卻 因 為 滋 事 者 的 炸 板


行 動, 令 到 檔 案 因 為 負 荷 過 重 而 再 次 由 零 開 始, 先 前 的 文


章 內 容 被 炸 板 的 無 聊 文 章 蓋 過 了, 無 法 再 修 復. 如 果 沒 有


人 炸 板, 我 相 信 文 章 是 可 以 修 復 的. :(





最 後, taipo@pobox.com 已 經 被 停 板, 另 外 pobox.com


亦 已 經 不 接 受 申 請. 先 前 pobox.com 是 不 在 不 接 受 申 請


之 列 的, 因 為 它 只 有 30 日 試 用, 其 後 就 要 附 款. 但 受 到


今 次 事 件 影 響, 本 板 不 接 受 免 費 電 郵 的 工 作 更 需 要 嚴 格 進


行 了.





HKBDB Admin



Article 2: (Request 1)

板 主,那 是 否 代 表 我 們 以 後 都 不 能 看 見 在6:31-23:04


這 段 時 間 內 張 貼 的 新 文 章 呢?





豐 巴



Article 2: (Request 2)

> Christopher (chris_ng@hk.super.net) said:


> 還 有 板 友 資 料 一 欄 , 有 一 名 為 「 死 灰 復 燃 」 的 板 友 ,


> 實 是 用 作 攻 擊 板 助 家 祺 的 內 無 聊 內 容 , 這 資 料 至 今 仍


> 在 板 友 資 料 欄 內 。





可 否 指 明 出 事 地 方? 好 讓 我 可 以 處 理. :)





HKBDB Admin



Article 2: (Request 3)

呢 一 度


n=0393





入 面 既 字 眼 有 些 噁 心





~~~Tony(S3M61)~~~






read.cgi?t= (44910)


Article 3:


回應:

[01|02|03]




Re: 電子路線牌


JubiLanXe~ ATS ~269M (jubilant@netteens.net) at Sat Jan 8 22:03:07 CST 2000 said:
> LA22 (lauivy@hkabc.net) said:


>


> 請 俾d意 見!^_^


>


> LA22


> 中 巴 冷 虎 廿 二 之 頁





中 環 轉 利 安 好 似 唔 係 咁 喎


仲 有d字 同color...其 他 都 唔 錯





不 如 睇 我 呢 個





請 俾d意 見!^_^





JubiLanXe



Article 3: (Request 1)

兄 台 的'電 子 牌'有 少 少 問 題: 個 牌show 完 你 個 靚 網 頁 廣 告 之 後*跳 去Ma On Shan而 唔 係 轉 去



Article 3: (Request 2)

我 都 想 整 新 巴logo, 不 過 畫 極 都 唔 靚!





LA22








> Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) said:


>


> If you add Customer Service Hotline in English, Private, NWFB logo/CMB logo, it will be better.



Article 3: (Request 3)

點 解 「 利 安 」 、 「 港 澳 碼 頭 」 等 字 大 小


不 一?






read.cgi?t= (44907)


Article 4:


回應:

[01|02|03]





Re: 邊種巴士o既花名係'怪獸'?


Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) at Sat Jan 8 18:30:59 CST 2000 said:
> JubiLanXe~ ATS ~269M (jubilant@netteens.net) said:


> 邊 種 巴 士o既 花 名 係'怪 獸'?


>


> JubiLanXe





怪 獸 呢 個 名 真 係 好 怪, 因 為 各 式 奇 型 怪 狀o既 巴 士 都 可 能 俾 人 叫 怪 獸. :p





我 聽 過o既 就 包 括:


1, Albion VK-41EXL (L222-270)


2, Dennis/BACO Jubilant (N1-4)








Simon_28A :)



Article 4: (Request 1)

> LF293/1620(91) (lui94955@lui.hkcampus.net) said:


> 仲 有3N2呀,個d司 機 個 個 都 咁 叫


>


> LF293/1620(91)





曾 經 聽 過 有 人 話BL1-3係 怪 獸


睇 人 地D網 頁 又 話3N1-3係


跟 住 又 睇 第 二 個,寫 乜 野'中 巴 八 大 禽 獸'等 等O既 字 眼


所 以 先 開 呢 條THREAD...





JubiLanXe



Article 4: (Request 2)

> S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) said:


>


>


> 九 記BL1,BL2,BL3叫'怪 獸'


>


> S3N353





AL1算 唔 算 係~?



Article 4: (Request 3)

izusu of NLB






read.cgi?t= (44897)


Article 5:


回應:

[01|02]




Re: 為何當年LV要將車尾的bumper拆除?


ML50 (pwdckwan@lynx.bc.ca) at Sat Jan 8 13:52:45 CST 2000 said:
> LV13 (cslsy@i-cable.com) said:


> 如 題


> LV13﹝ 我 是 第 一 次 在 這 裡 貼 文 , 請 指 教 ﹞





記 得 以 前 有 人 說 過 是 用 以 分 辨LV及DS


但 我 倒 不 明 白 , 如 果 這 說 法 是 真 的 , 中 巴 為 何 要 拆 百 多 部LV的 泵 把 ,


而 不 拆30部DS的 泵 把 。


同 樣 , 我 亦 不 明 白 中 巴 要 將ML的 尾 粗 泵 把 , 換 成MB/MC的 幼 泵 把 。





ML50


Logical DM Maker



Article 5: (Request 1)

> opel (kkm@ctn.net) said:


> 因 車 身 重 量 過 唔 到 運x局,所 以 車 尾 泵 把 同 座 椅 都 改 過!


> opel從 身?開 車 唔 用 車 匙^_^





但 係 九 巴 和 嶼 巴 又 冇 拆?





ML50



Article 5: (Request 2)

> opel (kkm@ctn.net) said:


> 中 記 車 身 用(料)同 九 記 唔 同 所 以?





但 嶼 巴 有 些LD是 跟 中 巴 規 格 ....


anyways ... 我 在 尤 疑 緊ML換 泵 把 又 是 同 一 原 因





p.s. LV 座 位 有 否 重 新 編 排?


ML50






read.cgi?t= (44889)


Article 6:


回應:

[01|02|03]





Re: Do you see ME 20 and ME 37?


覺得張美妮特㊣的古競豪 (fatku@school.net.hk) at Sat Jan 8 11:59:17 CST 2000 said:
> benz (ywc98237@ywc.hkcampus.net) said:


> where are they? Their maxium speed have 90mph





乜 佢0地 唔 係76K掛 牌 咩?





昨 晚 夢 見 張 美 妮 的 古 競 豪 到 此 一 遊



Article 6: (Request 1)

> benz (ywc98237@ywc.hkcampus.net) said:


> do they fast





ME20 同 ME37 極 速 超 過 80 km/h , 但 兩 部 都 係 76K 掛 牌 ,


冇 乜 機 會 開 到 咁 快.





GZ5818/Tonio Tse



Article 6: (Request 2)

慢 到 黐 線 就 真!(當 然 係 車 長o既 關 係)





AD262---GR5386


ICQ#51715169



Article 6: (Request 3)

此 兩 架 車 仍 在76K掛 牌 之 列 。


呢 排 成 日 見ME37行76K





~~~Tony(S3M61)~~~






read.cgi?t= (44887)


Article 7:


回應:

[01|02|03|04]





Re: The fastest bus is BENZ! Do you agree?


Cummins LT10 (cumminsl@netvigator.com) at Sat Jan 8 12:32:43 CST 2000 said:
> benz (ywc98237@ywc.hkcampus.net) said:


> The fastest bus is BENZ !Do you agree?





As long as Cummins LT10+ZF4HP500 S3BL264-272 appears,


it isn't anymore.



Article 7: (Request 1)

唔 係0甘agree, 因 為Benz有 陣 時 在 屯 公 曾 被Daimler CVG6LX-30 (丹 拿F型, 行68X)甚 至 係Dennis Jubilant (行61X)扒 頭.





覺 得 張 美 妮 特 ㊣ 的 古 競 豪



Article 7: (Request 2)

> benz (ywc98237@ywc.hkcampus.net) said:


> Sometime Benz will slower than the other bus!But in fact Benz is faster than them!You can ALWAYS see Benz faster than the other bus!





算0羅......你 認 為 係 咪 係0羅......


部 車 快 與 唔 快,就 要 睇 睇 巴 士 公 司 有 無 同 架 車 收 速 同 個 師 傅 技 術 喇......


老 實 講,近 兩 年 來,自 從 九 巴 將 旗 下 的Benz調 往 上 水,大 埔 區 行 走,以 接 替 年 事 日 高 的 勝 利 二 型 後,便 把 它 們 收 速 收 到60-69km/h,一D都 唔 快.當 然,我 都 覺 得 此 舉 實 在 委 屈0左 批Benz!





覺 得 張 美 妮 特 ㊣ 的 古 競 豪 到 此 一 遊



Article 7: (Request 3)

咦?? 佢 係 咪 打 左 個 粗 口 既 英 文 併 音??? 'FAT??' 好 似 一 個 英 文 粗 口!?...



Article 7: (Request 4)

> your word is very right!


Now I aLWAYS want to see benz run to 90km !but..........lai!






read.cgi?t= (44876)


Article 8:


回應:

[01|02|03|04]





Re: [今日特別所見] 33xxL 今日行 25!!!


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sat Jan 8 16:04:09 CST 2000 said:
> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> [今 日 特 別 所 見] 33xxL 今 日 行 25!!!


> 原 來 佢 除 左 行 2 號 外, 原 來 還 會 行 25!!!


我 就 見 到:


3301.07.21.22.23.24.26L 行25


3303.10L行15


25 號 的10.6米 躉 得 番 一 架: 1633





P.S. 今 日 無33XXL 行2 號



Article 8: (Request 1)

I saw 3304L on 35, 3308L on 15, took 3304L on 25


10.6m: plus 1635





Anthony Lui


Anthony's Bus Homepage


http://drive.to/abh



Article 8: (Request 2)

新 巴 有35咩??





JubiLanXe



Article 8: (Request 3)

真 係?可 能 遲D會 行27,81A,81S添 呀!





新 巴25



Article 8: (Request 4)

仲 有720,M21,8p,8...





JubiLanXe






read.cgi?t= (44891)


Article 9:


回應:

[00]






Re: [投訴]板友態度惡劣


HKBDB Admin (-) at Sat Jan 8 13:19:27 CST 2000 said:
> NFS3 (eg2346bc1@hcy.hkcampus.net) said:


> 在http://www.webcomm.com.hk/cgi-bin/hkbdb/read.cgi?t=44812-26,


> 皮 皮~竟 然 貼 出 這 樣 的 說 話(留 意 最 後 幾 個 字!):


>


> (咁 我 夠 可 以 話L廠 霸 哂 大 部 份 樣 辦 車 啦... 啤~~~~~~~~)


>


> 請 板 主 板 助 採 取 適 當 行 動!





'啤' 之 嘛, 有 乜 野 問 題? 又 唔 係 粗 口.





HKBDB Admin






read.cgi?t= (44908)


Article 10:


回應:

[01|02]






Re: 勸大家搭AV141時要小心


Simon_28A (simon-clt@i-cable.com) at Sat Jan 8 18:25:39 CST 2000 said:
> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


> 今 日 搭282往 新 田 圍 時 , 上o左 一 架AV141(GX9426), 由 一 位 女 車 長 駕 駛 。


> 而 呢 轉 車 好 多 人 坐 , 走 上 上 層 時 , 幾 乎 已 經 坐 滿 , 唯 有 坐 車 尾 左 邊 既 位 。 點 知........嘩 ! 嚇o左 我 一 跳 , 前 面(最 左 邊)椅 背 上 居 然 用 雙 頭 筆 寫 上 色 情 廣 告 , 更 甚 既 係 , 車 窗 上 都 有 粗 口 字 句 。


>


> 所 以 勸 大 家 最 好 坐AV141時 , 唔 好 坐 上 層 左 邊 車 尾 , 費 事 睇 壞 眼 。


>


> 唉.....真 係 缺 德 到 非 常 嚴 重 。


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~





唔 知 可 唔 可 以 靠 色 情 廣 告 上o既 資 料 追 尋, 以 將 那 些 人 渣 繩 之 於 法?





Simon_28A



Article 10: (Request 1)

> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


>


> 可 否 講 得 文 雅D??? 而 家 你 好 似 犯 左 本 版 版 規, (因 為 你 寫'人 X') 成 為 本 世 紀 本 版 一 開 張 就 犯 規 就 唔 好 啦! 小 心 呀!





又 冇 講 粗 口...點 會 咁 容 易 比 人 停





JubiLanXe



Article 10: (Request 2)

> Metrobus A/C DP1932 (kinghoem@netteens.net) said:


>


> 其 實282線D車 大 多 出 現 這 個 問 題,實 在 慘 不 忍 睹


> 連 帶81K早 上 過282的 兩 架ADS也 不 能 幸 免 於 難


>


> 這 個 問 題 好 像 在 沙 廠 特 別 嚴 重......唉......





依? 那 麼 我 架AV102 未 又 不 能 幸 免 於 難.....






read.cgi?t= (44928)


Article 11:


回應:

[01|02]





Re: LS


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Sat Jan 8 21:01:38 CST 2000 said:
你 係 咪 指 SF ?





> 阿B (aeug@ismart.net) said:


> 我...死 喇...


> 以 為 眼 花...時 光 倒 流...


> 個 幾 月 前 已 經 係 咁...


> 唔...唔 係 呀...


> 搭 過 一 次..真 係High過 用Sunday


> D避 震.....真 係....震 死...



Article 11: (Request 1)

請 注 意 , LS 是 矮 身 短 陣 紅 番 頭...





N357



Article 11: (Request 2)

> G542 (taiwing@ihug.com.au)said:





>


> LS? ? 你 系 唔 系 講LV呀 ? ?


> LS系80年 代 初 退 役 , 及 部 份 已 經 改 裝 為 亞 歷 山 大 車


> 身 的 隹 牌 阿 拉 伯 五 型 巴 士 波 ! !


>


> G542





G542兄, 全 數LS都 沒 有 換 上Alexander車 身, 只 有LX及 少 部 份LW換 了Alexander車 身.





NWFB4001






read.cgi?t= (44935)


Article 12:


回應:

[01|02|03]





Re: 尋找以下既BL去向


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Sat Jan 8 21:08:42 CST 2000 said:
> 愛 上 左 女 班 長 既AD225 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) said:


> 小 弟 想 搵 以 下BL既 去 向


> BL25-DB7311


> BL26-DB7333


> BL41-DB9635


> BL74-DE3018


> BL77-DE2889


> 以 上 全 為87B前 掛 牌 車


> BL96-DG825


> BL113-DG2692


> 以 上 全 為82K前 掛 牌 車


> BL58-DE3742


> 以 上 為80M前 掛 牌 車





BL41行11k/月 尾 行11c


BL96行82K



Article 12: (Request 1)

> 愛 上 左 女 班 長 既AD225 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) said:


> BL113-DG2692


> 以 上 全 為82K前 掛 牌 車





該 車 近 兩 日 借 調 俾L廠 行70


今 日 下 午 兩 時 四 十 分 左 右 ,BL113途 經 新 田 圍 往 上 水


下 一 班 係AD147





~~~Tony(S3M61)~~~



Article 12: (Request 2)

不 過BL96已 經 冇 行82K一 排 啦


你 幾 時 見 到 呀



Article 12: (Request 3}

BL74-DE3018 行 2C






read.cgi?t= (44924)


Article 13:


回應:

[01|02]





Re: 新板友‧新諗頭:將新巴SF改為流動圖書館


RAY,AD178 (superay@ctimail3.com) at Sat Jan 8 19:31:49 CST 2000 said:
> 1186理 財 之 王 (ses10299@ses.hkcampus.net) said:


> 各 位 本 板o既 大 哥 大 姐,你 們 好!我 係 新o黎o既


> 板 友,我 會 向 大 家 多 多 學 習 。


> 一o黎 到 呢 個 板 貼 第 一 篇 文,就 諗 到o的o野:


> 將 新 巴SF改 為 流 動 圖 書 館


> 因 為 現 時 康 樂 文 化 事 務 署(仲 要 係 前 臨 市 局)o既


> 流 動 圖 書 館 都 有 成 廿 年 車 齡,架 車 又 細,地 台 又


> 高,藏 書 量 又 少;而SF因 山 頂 開 始 有 矮 躉 服 務


> 及rt.88陸 續 空 調 化 而 要 撤 離,行 車 證 又 就 快 到


> 期o既 情 況 之 下,新 巴 應 該 將 呢 批SF賣 俾/捐 俾 康


> 樂 文 化 事 務 署 改 做 流 動 圖 書 館 。
特 點 有:


> 1.低 地 台,方 便 傷 殘 人 仕 上 車(最 多 加 塊 板);


> 2.雙 層,藏 書 量 可 大 大 增 加;


> 3.夠 矮,過 到 山 頂 道o個 條 百 年 大 橋 。


> 備 註:可 在SF車 尾 位 加 裝 空 調 設 備,及 將 前 閘 與


> 所 有 窗 口 密 封(好 似 紅 心 巴/臻 美 巴 咁),咁 樣 一


> 架 流 動 圖 書 館 就 可 以 投 入 服 務 了 。


>
請 給 我 一 點 意 見 吧 。






SF都 有 不 少 車 齡 了,但 你 的 提 議 不 錯,可 以 先 換 掉 車 身


AD178



Article 13: (Request 1)

做 兒 童 圖 書 館 都 得 o既 ... 架 車 車 廂 頂 頭 o架 ...





> HJ2127ATR(1) (petehung@netvigator.com) said:


> 小 弟 舉 腳 贊 成!!雖 然SF的 車 齡 不 少,但 小 弟 認 為 仲 可 以o既,不 過 首 先 就 要 執 一 執!!



Article 13: (Request 2)

下 層 定 上 層 頂 頭?





JubiLanXe






read.cgi?t= (44922)


Article 14:


回應:

[01|02|03]





Re: 你最鍾意邊條巴士線的路線?


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sat Jan 8 20:32:27 CST 2000 said:
> Route6X (tommy373@netteens.net) said:


> 我 最 鍾 意 九 巴373P (尤 其 是 第 二 班 車)。


>


> 因 為 呢 班373P唔 經 大 窩 西 支 路 , 即 刻 落 大 埔 公 路 , 夠 晒 快 ! 而 且 仲 經 我 屋 企 , 哈 哈 !


>


> 各 版 友 , 你 又 鍾 意 邊 條 巴 士 線 的 路 線 呢 ?


>


>


> ★ ICQ#:5170 5919 ★


> 『Finding bus fans who live in Fanling / Sheung Shui』





唔 知 受 唔 受 埋 我 呢 ? 本 人 也 是 住 粉 嶺 區(ICQ:19983418)





有 少 少 想 更 正


果 條 係 粉 嶺 公 路 , 不 是 大 埔 公 路 , 不 過 好 耐 之 前 都 係 叫 大 埔 公 路(粉 嶺 段), 後 來 先 改 名 為 粉 嶺 公 路 。





當 然 ,373P尾 班 車 係AV32(GE556), 個 車 長 早 一 日 前 行 完 最 後 一 轉276P之 後(AV32係276P掛 牌), 響 上 水 總 站 會 換373P牌 , 然 後 先 駛 返 上 水 廠 。





我 最 喜 歡 既 始 終 都 係70, 尢 其 是 有 康 偈 正 車 行70時 , 響 大 埔 公 路 開 得 好 快 ; 以 前 用 雞 車 做70掛 牌 時 , 引 擎 聲 十 分 低 沉 , 而 且 上 斜 有 力 。





~~~Tony(S3M61)~~~



Article 14: (Request 1)

對 於 我o黎 講 , 當 然 係68M喇 。 因 為 呢 條 線 改 行 欖 隧 線 後 , 行 車 時 間 由 以 前 的40-45分 鐘 ,


大 大 宿 減 為25-30分 鐘 ( 有 時 候 更 快 , 我 試 過 唔 使 四 個 字 就 行 足 全 程 ) ,


而 且 分 站 數 目 也 減 少 了 很 多 , 真 係 有 少 少 坐 直 通 車 的 感 覺 。





68M


AD127/FM5444



Article 14: (Request 2)

215X


快 過 地 鐵


AD178-215X字 軌



Article 14: (Request 3}

641


當 年 讀 中 學~~初 中 得601...要 搭7:00車


有 左641..哈 哈~~返 學 可 以 搭7:40車 又 唔 會 遲


返 大 學 頭 堂 有641包 無 死


又 可 以 行 返 學~~正~~


愛 死641~~ ^^






read.cgi?t= (44913)


Article 15:


回應:

[01|02]





Re: 請問邊道影LM最好


Cityflyer (dycy8431@netvigator.com) at Sat Jan 8 21:42:14 CST 2000 said:
> William (JB3845) (wailap@netvigator.com) said:


>


> 個 人 覺 得 興 華 村 總 站 不 俗, 至 少 我 同 另 一 版 友,今 日 都 有 去 那 處 影 相,


>


> 我 地 仲 有 一 個 意 外 驚 喜 係LV32 行81


>


> 小 弟 網 頁


請 問 有 甚 麼 路 線 可 以 去 到 興 華 村



Article 15: (Request 1)

可 以 乘 任 何 一 條 前 往 柴 灣 的 路 線 (8P, A12,


85, 788, 789除 外 ) , 於 康 民 工 業 中 心 , 或 者


係 前 興 華 村 順 興 樓 ? 我 唔 係 好 記 得 座 樓 名 了 , 總


之 就 係 從 柴 灣 道 轉 右 之 後 落 車 , 之 後 , 過 馬 路 ,


向 上 山 行 , 見 到 有 電 梯 , 按 十 五 樓 , 向 左 行 , 一


路 行 到 馬 路 頂 , 就 向 右 落 樓 梯 , 跟 車 路 行 就 會 見


到 個 總 站 , 停 那 個 站 的 巴 士 線 包 括 有8X, 82, 83,


84, 106, 606, 780


至 於 話 康 民 工 業 中 心 站 , 會 停8, 694線 , 行 過 對


面 就 會 見 到 裕 興 樓 , 坐 特 大 電 梯 上 十 七 樓 , 出 去


後 轉 右 , 再 立 刻 轉 右 , 再 轉 左 , 那 兒 是 人 家 的 單


位 來 的 , 之 後 , 找 樓 梯 落 一 層 , 再 跟 原 因 方 向 走


, 便 會 走 到 馬 路 邊 , 轉 右 , 一 直 行 便 可 。





或 者 , 怕 麻 煩 的 話 , 就 坐 直 接 上 興 華 村 總 站 的 巴


士 線 吧 , 他 們 是81, 88以 及781, 以88最 慢 。


781只 在 繁 時 服 務 。



Article 15: (Request 2)

新 巴81,88 號 為 該 線 的 終 點 站






read.cgi?t= (44911)


Article 16:


回應:

[01|02]





Re: [討論] 用冇裝 turbo 既巴士行上斜路, 係咪會好傷車???


SzeKi (jackyyng@netteens.net) at Sat Jan 8 18:20:56 CST 2000 said:
> 細 佬~郵 差 叔 叔 (ausaiho@netvigator.com) said:


> [討 論] 用 冇 裝 turbo 既 巴 士 行 上 斜 路, 係 咪 會 好 傷 車??? 或 者 會 令 佢 地 好 快'玩 完'??? '提 早 退 休'???





咁 又 未 必 架 。


反 而 架 車 要 成 日 用 極 低 波 扯 盡 副 偈 上 斜 就 會 令 到


架 車 快 玩 完 , 副 偈 咁 開 會 好 快 有 損 耗 。


架 車 馬 力 太 大 , 個 盤 可 能 受 唔 住 , 唔 止 唔 會 令 架


車 長 壽 , 架 車 可 能 仲 早 玩 完 。 睇 下 批 超 級 短 康 都


幾 快 俾 人 拎 走 副 康 偈 都 知 啦 。



Article 16: (Request 1)

但 早 年 中 巴 的 紅 番 頭 配 用 Gardner 6LX 自 然 吸 氣引 擎 , 並 以 廿 多 年 車 齡 行 走 14 線...





N357



Article 16: (Request 2)

> Ray ,AD178, ATR66 (superay@ctimail3.com) said:


>


> 自 己 覺 得:


> 馬 力 小 對 底 盤 負 荷 較 小


> 但 若 上 時o亞o下 啞 下 就 傷 了(不 斷1轉2,再 跌1)


小 弟 亦 有 同 感,若 架 車 上 斜 時 不 停 轉 波 會 令 到 人 覺 得 架 車 好 傷


(自 己 認 為&覺 得)






read.cgi?t= (44896)


Article 17:


回應:

[01|02|03]





新巴千禧巴糢型......


屎撈雞罰抄 (cotquean@netvigator.com) at Sat Jan 8 13:31:56 CST 2000 said:
昨 天 小 弟 買 了 新 巴 千 禧 巴 糢 型 , 有 些 少 感 想 。





相 比 起CORXI, D 記 出 的TRIDENT無 疑 是 細 心 得 多 。





例 如TRIDENT的 精 縤 之 一---輪 鈴 , 糢 型 有 。


還 有 白 色 樓 梯 壁 板 、 八 仔 機 、 橙 色 錢 箱 、 上 下 層 冷 氣 槽 連 出 風 口...


座 椅 不 再 是 高 背 、 倒 鏡 不 會 過 大 。 而 且 椅 墊 是 微 斜 的 ,


還 有 上 層 車 頭 扶 手 是 真 的 不 是 印 的 。 不 過 上 油 方 面 可 以 做 得 更 好 ,


好 似 薄 左 少 少 。





不 過 細 看 錢 箱 , 才 發 現 另 一 間 模 型 生 產 商AXC其 實 手 工 好 好 ,


因 為 千 禧 巴 的 錢 箱 是 額 外 黏 上 去 的 、 而 且 歪 左 少 少 ,


相 反AXC的 出 品 中 , 錢 箱 連 銀 色 頂 都 整 到 。





不 過 D 記 出 的TRIDENT巳 經 高CORXI一 皮 。 唔 錯 。 希 望 佢 再 出14XX,16XX,33XXL


到 時 我 就 和 錢  一  同 歸 於 盡 !





提 醒 買 了1008的 板 友 , 關 引 擘 蓋 時 小 心 D , 因 住 刮 花 水 牌 !



Article 17: (Request 1)

> VA48,2102 (mirage13@netvigator.com) said:


> 其 實 這 部 更 買 時 很 我 很 失 望,見 到 個 錢 箱 難 左,電 子 牌 的 字 有 些 深 色 有 些 淺 色,部 部 不 同


> 又 有 很 多 補 油,我 曾 見 到 一 部 車 一 開 張 紙 就 見 到 部 車 有 手 指 摸,車 頭 的 窗 花o西,希 望


> 他 們 會 改 進.


>


> VA48,2102





點 解 我 頭 先 去Tuen Mun 80N問 新 巴 千 禧 巴 有 貨 未 時,佢 話 唔 知 幾 時 有 貨o既......佢 話 訂 車 要$298呀,咁 請 問 各 位 買o左 幾 多 錢 呀???





DennisDragon正



Article 17: (Request 2)

如 你 是 九 巴 之 友 或 巴 士 迷 會 會 員


去 深 水  三X買,可 獲9折(即$268)



Article 17: (Request 3}

可 到 灣 仔 金X訂 貨,賣$268.


我 也 買 了 兩 部.






read.cgi?t= (44873)


Article 18:


回應:

[01|02|03]





Re: [重答]30/60在長沙灣行法


SzeKi (jackyyng@netteens.net) at Sat Jan 8 12:34:07 CST 2000 said:
> 輝 仔 (cleng@net.polyu.edu.hk) said:


> 我 是 在 長 沙 灣 番 工 的.


>


> 30/60由 長 沙 灣 出 發, 離 開 長 沙 灣 廣 場 後, 是 在 長 順 街


> 右 轉 大 南 西 街, 右 轉 長 義 街, 左 轉 長 荔 街, 左 轉 荔 枝


> 角 道, 再 在 荔 枝 角 道 西 九 龍 走 廊 橋 底 掉 頭
去 美 孚 的.


>


> 但巴 士 狂 熱卻 寫 呢 兩 條 線 離 開 長 廣 到 長 義 街 後,右 轉


> 長 荔 街,左 轉 長 沙 灣 道, 再 上 橋 去 荔 枝 角 道
去 美 孚,


> 只 有32係 咁 行 法 喎!


>


> 希 望 有 關 人 仕 可 以 更 正 有 關 資 料. :)





據 我 多 年 搭32及 出 入 大 南 西 街 的 觀 察 ,30同60係 由 荔 枝 角 道


行 船 塢 出 番 去 美 孚 。


呢 兩 條 線 由 長 沙 灣 道 出 去 要 兜 大 圈 由 長 荔 街 出 番 去 , 即 係32


咁 街 法 。


但 係 有 一 排 呢 一 帶 大 修 路 , 好 似 真 係 有 一 排 改 左 做32的 行 法


, 但 係 都 應 該 時 間 唔 長 。


另 外 ,32上 荔 橋 係 上 青 山 公 路 出 上 葵 涌 , 唔 係 去 美 孚 架 。


呢 條 線 改 呢 個 行 法 都 成 八 九 年 , 係 因 為 船 塢 關 閉 , 而 且 兜 美


孚 好 晒 時 間 。 以 前 係 響 美 孚 站 對 開 掉 頭 由 甘 泉 街 對 開 上 番 青


山 公 路 。



Article 18: (Request 1)

九 巴 傳 真 資 料 太 過 舊 陳 皮 , 仲 係 N 年 前 果 個 版 本 。


(30 / 60 自 九 七 年 加 價 後 都 冇 任 何 改 動) 又 可 能 係


「 長 期 臨 時 = 永 久 」 關 係 丟 低 耐 左 就 冇 理 到 。



Article 18: (Request 2)

其 實 從 長 廣 出 發 要 向 西 行, 唔 理 你 行 船 塢 定 長 沙 灣 道, 都


係 要o係 長 義 街 兜 大 圈. 因 為 大 南 西 街 唔 俾 左 轉 長 沙 灣 道.



Article 18: (Request 3}

> SzeKi (jackyyng@netteens.net) said:


> 據 我 多 年 搭32及 出 入 大 南 西 街 的 觀 察 ,30同60係 由 荔 枝 角 道


> 行 船 塢 出 番 去 美 孚 。


> 呢 兩 條 線 由 長 沙 灣 道 出 去 要 兜 大 圈 由 長 荔 街 出 番 去 , 即 係32


> 咁 街 法 。





其 實 30/60 去 到 長 義 街 後 跟 32 出 長 沙 灣 道 過 美 孚 會


快 好 多, 因 為 只 係 停 一 次 燈, 路 程 都 短 d 啦,


都 唔 明 點 解 要 出 荔 枝 角 道.






read.cgi?t= (44869)


Article 19:


回應:

[01]





Re: testing


Christopher (chris_ng@hk.super.net) at Sat Jan 8 09:32:35 CST 2000 said:
> Albert (ktbilly@netvigator.com) said:


> testing





本 板 不 是 用 作Testing, 請 不 要 浪 費 本 板 的 硬 碟


空 間 , 如 要 測 試 是 否 貼 到 文 , 可 以 在 有 文 可 貼


的 時 候 順 道 作 測 試 , 不 用 這 樣 做 吧 !





純 粹 是 善 意 的 提 醒





Christopher



Article 19: (Request 1)

對 不 起,因 為 我 想 試  新 的 密 碼.






read.cgi?t= (44942)


Article 20:


回應:

[01|02]





Re: 251M一問


JubiLanXe~ ATS ~269M (jubilant@netteens.net) at Sat Jan 8 21:53:30 CST 2000 said:
> Cityflyer (dycy8431@netvigator.com) said:


> 請 問 如 在 荃 灣 土 上 車,可 不 可 以 行 完 錦 田 再 落 荃 灣 才 下 車





first, wt is 荃 灣 土 ??


second, 251M is circular. You can go from Tsing Yi and get off in Tsing Yi too...





JubiLanXe



Article 20: (Request 1)

甚 至 可 以 係 大 纜 隧 道 轉 車 站 九 龍 方 向 ,


囉 轉 車 票 轉 去 旺 角 、 尖 沙 咀 、 紅 磡 、


香 港 島 等 地...



Article 20: (Request 2)

可 以.都 係 俾8.40幾 抵 的






read.cgi?t= (44921)


Article 21:


回應:

[01|02]





Re: 請問各位


William (JB3845) (wailap@netvigator.com) at Sat Jan 8 21:27:12 CST 2000 said:
> /(^_^)\!!!!!新 人 (beanstanley@ctimail.com) said:


> 即 將 推 出 之 巴 士 模 型 有 邊 幾 款,幾 多 錢.


> 同 埋 邊 度 有 得 買 城 巴(英 國 版)638,海 洋 公 園OLYMPIAN巴 士 模 型.


> THANKS





英 國 版 坡 柴 現 於 天 星 碼 頭 城 巴 服 務 站 有 售. 今 日 我 都 買 左 兩 部.


$230 per each





小 弟 網 頁,多 多 指 教



Article 21: (Request 1)

> KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) said:


>


> 巴 士X界 售$320





嘩.. 噤 貴 呀.. 好 彩 我 買 的 只 需$230, 仲 唔 駛 去 噤 遠 買.


車 錢 都 可 以 慳 番. haaa



Article 21: (Request 2)

因 為 在 英 國 運 過 '?所 以 要 賣320元






read.cgi?t= (44944)


Article 22:


回應:

[01]






Re: [板務]如何得知字軌/掛牌表空缺?


9807 (lowfloor@sympatico.ca) at Sat Jan 8 21:57:35 CST 2000 said:
> Daniel (yip-chunkau@i-cable.com) said:


> 請 問 如 何 得 知 字 軌/掛 牌 表 空 缺?


像 現 時 的 情 況 下 , 應 該 會 係 板 的 左 邊 ,


當 有 空 缺 時 就 會 列 出 來 , 但 好 線 , 就 會 係


十 分 鐘 之 內 就 大 多 會 比 人 囉 左 架 啦 。





> 覺 得 個 板 窄 左 好 多 的Daniel


我 都 覺 得 係 , 我 而 家 都 用17吋 網 黎 睇


都 係 咁 話 。



Article 22: (Request 1)

十 秒 鐘 就 差 唔 多.






read.cgi?t= (44943)


Article 23:


回應:

[01|02]





Re: 邊d短途巴士線的收費不合理,但一樣更多人搭呢?


KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) at Sat Jan 8 21:45:01 CST 2000 said:
> 千 禧 小 丸 子 新 巴3301L rt.15 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) said:


> As title:


>


> 我 認 為:


>


> 新 記rt.2M,13,84M


>





2M平 時 都 唔 係 太 多 人 搭.


> 九 記rt.234M





234M?九 巴 有 條234M咩?


定 係234A,B?





我 會 覺 得296.


>


> what about u?


>


>


> 3301L JH6164



Article 23: (Request 1)

KMB 58M,58X,960 Tuen Mun Town Center Fare Division!


(To Leung King/Kin Sang Bound)


Hotdog:$3.0 A/C:$3.5



Article 23: (Request 2)

670,A70,A71 etc...





JubiLanXe






read.cgi?t= (44938)


Article 24:


回應:

[00]





Re: 聽聞2301明天會行681!!!


真理教教主(GX 7271) (dicksony@netteens.net) at Sat Jan 8 21:20:57 CST 2000 said:
> Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) said:


>


> 邊 度 聽 返 o黎? 可 靠 嗎?





from the message below , maybe can trust . because that message said 'Mon-Thu---102,Fri-Sat---171,Sun---681'


few days ago it really have run on 102,171






read.cgi?t= (44931)


Article 25:


回應:

[01]





Re: LV20,33一問


William (JB3845) (wailap@netvigator.com) at Sat Jan 8 21:30:03 CST 2000 said:
> 喜 歡BL85沙 仔 迷 (wong01@netteens.net) said:


> LV20,33今 日 行 什 麼 線





LV20 今 日 行9號





小 弟 網 頁,多 多 指 教



Article 25: (Request 1)

LV33 on rt.95 today!








3301L JH6164






read.cgi?t= (44926)


Article 26:


回應:

[01|02]





Re: 問新巴已除牌巴士所在


VA63 (kc10392@kc.hkcampus.net) at Sat Jan 8 19:56:47 CST 2000 said:
> BR4474 (c6091596@comp.polyu.edu.hk) said:


> 請 問 o依 家 有 幾 多 處 地 方 有 已 除 牌 新 巴 巴 士 所 在,


> 係 咪 有 柴 灣, 小 西 灣, 杏 花 村 附 近, 黃 竹 坑, 新 界, 仲 有 冇?


> 請 問 黃 竹 坑, 杏 花 村 附 近 同 新 界 有 幾 多 已 除 牌 新 巴 巴 士 呢?


小 西 灣 車 場 大 約 有 六 十 至 七 十 架,杏 花 村 有 幾 十 架.


黃 竹 坑 廠 天 台 有 十 幾 架(LV),黃 竹 坑 空 地 有 不 足 五 架(DL,LV,DS,SF).


蓮 花 地 應 該 冇.


(有 錯 請 指 正)





VA63~Eric~~



Article 26: (Request 1)

請 問 如 果 我 想 睇 到 泊 o係 車 廠 天 台 係 邊 幾 已 除 牌 巴 士,


咁 應 該 要 去 邊 度 睇? 咁 空 地 o的 車 係 咪 應 該 去 鴨 利 洲 大 橋 先 睇 到?



Article 26: (Request 2)

> Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) said:


>


> 杏 花 村 廠 見 過 有 多 輛 前DL及ML響 廠 度


> 有 部 份 都 仲 保 留 原 中 巴 色 彩


>


> ~~~Tony(S3M61)~~~





請 問 杏 花 村 車 廠 點 樣 去, o係 邊 度?


同 埋 請 問 o依 家 仲 有 冇 免 費 巴 士 由 小 西 費 往 返 杏 花 村?


如 果 有, 閒 日 有 冇 免 費 車? 佢 個 站 近 唔 近 杏 花 村 車 廠?






read.cgi?t= (44912)


Article 27:


回應:

[01]





Re: 九巴搞乜鬼?


SzeKi (jackyyng@netteens.net) at Sat Jan 8 18:22:19 CST 2000 said:
> 3AV50 (kmb3av50@ctimail3.com) said:


> 琴 日 返 學,平 時 搭3N132(43X),點 知 黎 架3BL162,不 過 唔 停 站(0下!)


> 架3BL162係 未 滿 座 的,係 度 等 車 既 人(包 括 我)當 然......


> 點 知 話 口 未 完,架3N132停 站,乜 大 把 位?


> 跟 住 呢 兩 架 車 就 梅 花 間 竹 地 停 站,


> 平 時 都 唔 係 咁 架,有 冇 人 點 解?


> (我 相 信 與 脫 班 無 關,因 為 架 車 未 爆!)


> 希 望 得 到 高 人 指 點!


> 唔 該!





會 唔 會 係 客 量 過 大 而 開 「 拖 卡 」 呀 ?


朝 早 的43X多 人 得 好 恐 怖......



Article 27: (Request 1)

搭 左 差 唔 多 兩 年 都 未 試 過~~





3AV50






read.cgi?t= (44888)


Article 28:


回應:

[01|02|03]





Re: 東區走廊直通快車?!


9807 (lowfloor@sympatico.ca) at Sat Jan 8 19:57:46 CST 2000 said:
> ML50 (pwdckwan@lynx.bc.ca) said:


> 今 日 聽 起 這 個 名 可 真 是 有 點 攪 笑 , 但 中 巴 當 年 確 實 用 這 名 稱 來 為


> 720,721,722,780,781的 站 牌 命 名 。 請 問 當 年788的 總 站 有 沒 有 用


> 此 名 稱?





開 線 個 時 就 係 有 的 。 係 中 環 永 和 街 總 站 曾 經 有 那 個 牌 的 。





> 另 問 黃 牌 「 半 直 通 」 線 的 全 名 是 什 麼?





市 區 半 直 通 路 線



Article 28: (Request 1)

咁 幾 時 改 為


[市 區 特 快 路 線 Urban Express Route]





從 前 黃 牌 線 是 不 是 以 下 幾 條?


10A,16,18,20,21,22,43x,80,87,88.





而 家:18,43X,88



Article 28: (Request 2)

> VA36 (kchojbl@school.net.hk) said:


>


> 21 一 直 都 冇 份 。





仲 有 條 40 號 以 前 都 係 黃 牌, 佢 既 前 身 係 黃 牌 4 號.



Article 28: (Request 3)

冇 又 會 大 小 同 價 既,唔 通 太 古 成D人 搭 車


要 貴D.






read.cgi?t= (44884)


Article 29:


回應:

[01]





三巴幾時開始有特快線?


Busworm (swu@netteens.net) at Sat Jan 8 11:39:50 CST 2000 said:
三 巴 幾 時 開 始 有 特 快 線?


'X'線 是 不 是 特 快 的 始 祖 呢?


仲 有'P','2XX'及'5XX'幾 時 有 開 始o既 呢?



Article 29: (Request 1)

> JubiLanXe~ ATS ~269M (jubilant@netteens.net) said:


>


> 1982 i think (KMB 15x/14x)


>


>


> Yes


>


> JubiLanXe





最 早 的 特 快 線 , 應 該 係 中 巴 的 四 號 黃 牌 車 , 七 十 年 代 就 已 經 有 了 。


當 年 的 三 角 碼 頭 , 因 為 太 多 車 渡 海 ( 從 油 麻 地 七 三 年 年 報 得 知 ) ,


所 以 很 塞 車 。 中 巴 便 開 辦 了 四 號 黃 牌 , 即 係 好 像 現 時 的 四 十 號 咁 ,


行 山 的 , 之 後 去 渡 輪 碼 頭 做 總 站 。





再 之 後 , 就 係 九 巴 的14X/15X,





再 之 後 , 就 係 中 巴 的 七 百 系 路 線 , 於 八 四 定 係 八 五 年 開 的 。






read.cgi?t= (44878)


Article 30:


回應:

[01]





[重貼] 致板主: 字軌表不能更新


Chik Wing Him (whchik@i-cable.com) at Sat Jan 8 10:48:22 CST 2000 said:
致 板 主:


小 弟 剛 才 欲 更 新 字 軌 表 九 巴5號 的 資 料, 更 新 後 按 了'Submit'及'Reload'鍵 後,


發 覺 資 料 沒 有 更 新, 但 當 我 再Login更 新 資 料 時, 所 更 新 的 資 料 卻 存 在.


請 問 是 否 發 生 什 麼 問 題 呢? 可 否 解 釋 一 下 呢?





謝 謝



Article 30: (Request 1)

> HKBDB Admin (-) said:


>


> 已 經 修 正 了, 不 便 之 處 敬 請 原 諒.


>


> HKBDB Admin


謝 謝 板 主! 問 題 已 經 修 正 了.






read.cgi?t= (44879)


Article 31:


回應:

[01]





Re: [消息] 278x 快將加車


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sat Jan 8 12:13:57 CST 2000 said:
> GZ5818 (kytse1@netvigator.com) said:


> 從 一 位 70x 車 長 口 中 得 知 ,


>


> 278x 快 將 加 兩 部 車 , 一 部 兩 味 , 一 部 正 字 軌 , 多 數 是 上 水 廠 派.


>


> 唔 知 加 什 麼 車 呢? 最 好 加 Volvo , 而 家 278x 全 用 Dennis ,


> 都 幾 悶...





等 我 明 日 去 証 實 一 下 先.......





而 家278X全 部 以3AD為 掛 牌 , 不 過 偶 然 間 會 有AL、AV、3AV等 替 代 原 本 既 掛 牌 。





我 相 信278X加 車 唔 會 有3AD, 基 本 上 成 個 上 水 廠 已 經 沒 有 足 夠 既3AD後 備 車 , 咁 會 否 派3AV或 者AV呢(AD都 有 可 能 , 反 正 有 一 批 前275既AD掛 牌)。





P.S:以 上 純 綷 本 人 猜 測








~~~Tony(S3M61)~~~



Article 31: (Request 1)

278X 有 AD GS227 掛 牌.





GZ5818/Tonio Tse






read.cgi?t= (44875)


Article 32:


回應:

[01]





Re: 新記想食言?


Busworm (swu@netteens.net) at Sat Jan 8 11:14:26 CST 2000 said:
> u.best (china@ismart.net) said:


> 新 渡 輪 即 將 接 手,新 記 曾 承 諾 搭 巴 士 轉 船 會 有Discount


> 為 可 現 在 仍 無 聲 氣?想 反 口?





有 話 過 咩


佢 話 研 究 考 慮 咋......



Article 32: (Request 1)

我 記 得 新 記 話 用 八 達 通 過  某 個Limit 會 有 Discount, 但 現 在, 唉






read.cgi?t= (44871)


Article 33:


回應:

[01]





[路線建議]將 42c '分 身'


269c (heidifmy@netteens.net) at Sat Jan 8 09:48:31 CST 2000 said:
建 議 的 42c 總 站 是 無 變 的,


但 往 長 亨 時 ,繞 入 新 蒲 崗 巴 土 總 站,行 彩 虹 道 出 龍 鑽 石 山 MTR station 個 站 後 ,行 龍 翔 道>荃 灣 路 往 青 衣 北 橋 後 ,返 回 現 有 路 線.返 方 向 亦 然.





開 條 新 線 (號 碼 未 想 倒)


由 Lam Tin MTR station 至 荃 灣(愉 景 新 成)


往 Lam Tin MTR station :


沿 E31 條 線 到 大 窩 口 MTR station 個 站 , 沿 現 時 的 rt.42c 到 黃 大 仙 後, 上 鳳 德 道 ,右 轉 經 荷 里 活 出 龍 翔 道 ,沿 rt.38 條 線 返 回 總 站 .


往 荃 灣(愉 景 新 成):


沿 現 時 的 rt.42c 到 龍 翔 道 (斧 山 道 游 泳 池 附 近)


行 天 橋 >迴 旋 處 入 鳳 德 道,到 鳳 德 村 後,


左 轉 行 天 橋 落 龍 翔 道 ,沿 沿 現 時 的 rt.42c 到 大 窩 口 MTR station ,行 前 D 左 轉 入 德 士 古 道.沿 E31 條 線 返 回 總 站 .


用 車:3AV + ATR ,班 次:10-15 分 鍾 一 班.


收 費:$7.5


畢 架 山 花 園 至 Lam Tin MTR station :$5.2


大 窩 口 MTR station 至 荃 灣(愉 景 新 成):$5.2


希 望 大 家 能 提 供 新 建 議 的 路 線 號 碼.



Article 33: (Request 1)

很 好 的 建 議,可 以 舒 緩38,40,42C在 繁 時 的 壓 力.








不 過 如 果 要 開 新 線 的 話,相 信 以 上 三 線 的 班 次 需


略 作 調 整.








另 外 往 荃 灣 的 分 段 收 費 可 考 慮 改 由 鍾 山 台 開 始,


跟38,42C看 齊.








> 希 望 大 家 能 提 供 新 建 議 的 路 線 號 碼.








40A











S3N370,GD605






read.cgi?t= (44948)


Article 34:


回應:

[00]





Re: 有S3BL174的地方,就有巴士迷?我愛你S3BL174


攝車王AD225-GM6242 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) at Sat Jan 8 22:17:25 CST 2000 said:
> S3BL174~Ken (k6538121@netvigator.com) said:


> 今 日 ‧S3BL174又 行81C,而 且 連 續 兩 日,今 日 下 午,仲 泊 了 在 一 個 靚 位,


> 我 叫 我 朋 友 幫 我 落 去 影 相,我 一 直 在 窗 口 望 實,一 陣 後,我 見 到 大


> 約 六 個 收 到 風 的 巴 士 迷 來 影 相,他 們 不 斷 圍  車 左 看 右 看,直 到


> 架 車 開 走,S3BL174足 足 泊 了 個 半 小 時 才 開 走[2:30~4:00],真 係 明 乎 其


> 實 的'表 演 車'..............


>


> 莫 非 它 的 吸 引 力 咁 大?真 的 有 萬 有 引 力?


> 連 我 也 深 深 愛 上 這 車!!!





係 呀 , 當 佢 掛87B時 , 我 亦 開 始 愛 上 左 他 , 不 過 成 年 幾 ,


我 至 影 得 兩 次 , 一 次 尾(6-98), 一 次 頭(21-10-99)


不 過 而 家 佢 又 週 圍 走






read.cgi?t= (44945)


Article 35:


回應:

[01]





急徵山頂巴士線15,15B,15C,515歷史資料


Eric (ericnet1@netvigator.com) at Sat Jan 8 21:54:24 CST 2000 said:
本 人 急 徵 山 頂 巴 士 線15,15B,15C,515的 以 下 資 料:





1. 開 辦 日 期


2. 路 線 演 變


3. 用 車 演 變





因 為 本 人 需 以 上 資 料 以 寫 作 專 欄. 謝 謝!





今 日 搭 了3302L來 回 山 頂 的Eric



Article 35: (Request 1)

> 3. 用 車 演 變


15用 車:


CMB:


GUY ARAB MK5 S/D(水 翼 船)→ex-LA→LS→SF→SD/BR1→SF→DC+SF+LF


NWB:


SF/LF+DC+2XXX→SF+2XXX→33XXL+2XXX





515用 車:13xx or 14xx


P.S.15A, 15M, 15X, N15唔 問O既?






read.cgi?t= (44941)


Article 36:


回應:

[01]





邊個話新記rt.38,42冇人搭!


千禧小丸子新巴3301L rt.15 (c8002953@net1.hkbu.edu.hk) at Sat Jan 8 21:28:10 CST 2000 said:
今 日 黃 昏,小 弟 係 興 利 中 心 觀 察 新 記rt.38,42客 量 如 何.


我 見 到 排 新 記rt.38,42條 人 龍 都 幾 長,雖 然 未 給 等 城 記


rt.72,72A的 人 龍 更 長!但 已 有 新 記 站 長 來 控 制 等rt.38,42


客 仔,後 來!有 架rt.38 DA82來 上 客,架rt.38 DA82都 半 滿!


之 後,有 架DA?? rt.42到 興 利 中 心 埋 站 上 客.碰 巧 ,有 架 城


記rt.72尾 除 跟 住 架 新 記rt.42 DA??入 站,WOW!!架 新 記rt.42


DA??來 到 興 利 中 心 後 幾 乎 想 頂 閘 咁 濟!!而 架 城 記rt.72亦 不 輸


蝕!!所 以,係 銅 鑼 灣 新 記 往 南 區 線 最 好 客 應 係rt.42,rt.38則 排


第2名.








新 巴rt.38,42 由 銅 鑼 灣(興 利 中 心)


往 南 區,冷 馬 收 費 只 收$5!








3301L JH6164



Article 36: (Request 1)

新 記 由 銅 鑼 灣 去 車 區 都 好 似 淨 係 得 呢 兩 條 同


埋63,65咋 喎 … …





42同38其 實 入 南 區 方 向 ,42好 客D係 因 為 華 富


多 人 住o卦 , 同 埋 香 港 仔o既 游 離 客 , 邊 度 有


車 咪 上 邊 架 囉 。





家 屬 證 終 被 『 褫 奪 』 (:p) ,


不 能 再 坐 『 霸 王 車 』 的


LX253





p.s.邊 度 有 人 話 過38同42冇 人 搭 ? 請 話 聲 我


知 , 等 我 去 睇 下 … …






read.cgi?t= (44939)


Article 37:


回應:

[00]





Re: 新巴DM11至13一問


William (JB3845) (wailap@netvigator.com) at Sat Jan 8 21:28:07 CST 2000 said:
> 喜 歡BL85沙 仔 迷 (wong01@netteens.net) said:


> Dm11至13行 什 麼 線 嗎?





DM11 今 日 在91號.






read.cgi?t= (44937)


Article 38:


回應:

[01]





(板規)呢句有d問題喎


MAN (iweb@i-cable.com) at Sat Jan 8 21:09:36 CST 2000 said:
我 發 現 新 板 規 的16條 有d文 字 上 的 問 題:





不 得 披 露 任 何 消 息 , 而 該 消 息 之 披


露 :


a) 會 妨 礙 巴 士 公 司 之 內 部 運 作 ; 或


b) 屬 於 非 法 或 不 合 乎 道 德 操 守 。





咁 究 竟 係 點 呢:


1.不 得 披 露 任 何 消 息 ?


2.如 消 息:


a) 會 妨 礙 巴 士 公 司 之 內 部 運 作 ; 或


b) 屬 於 非 法 或 不 合 乎 道 德 操 守 。


便 不 得 披 露 ?(我 會 覺 得 係 呢 個)





如 後 者 , 咁 可 唔 可 以 加 埋 呢 句 呢:


c)不 能 証 實 或 未 能 於短 期 內証 實





MAN



Article 38: (Request 1)

> 2.如 消 息:


> a) 會 妨 礙 巴 士 公 司 之 內 部 運 作 ; 或


> b) 屬 於 非 法 或 不 合 乎 道 德 操 守 。


> 便 不 得 披 露 ?(我 會 覺 得 係 呢 個)





答 對, 是 (2)





> 如 後 者 , 咁 可 唔 可 以 加 埋 呢 句 呢:


> c)不 能 証 實 或 未 能 於短 期 內証 實





板 規 19 條 已 作 出 有 關 規 定.





多 謝 你 的 意 見.





HKBDB Admin






read.cgi?t= (44981)


Article 39:


回應:

[00]





東隧過海線681城巴周日時段


*韋基利* (vf1s001@netvigator.com) at Sun Jan 9 04:16:45 CST 2000 said:
由 城 巴 站 長 亭 內 的 通 告 得 知 : 千 禧 廣 告 巴 士2301


將 會 在 周 日 及 公 眾 假 期 行 走681, 以 下 是 城 巴 提 供


服 務 時 段 , 希 望 可 幫 助 各 板 友 找 尋CTB-2301


中 碼0600-0645, 0800-0903, 1030-1140, 1310-1420,


1550-1700, 1821-1930, 2055-2200。


馬 市0700-0745, 0908-1020, 1154-1300, 1434-1540,


1707-1815, 1941-2045, 2216-2320。


以 上 時 段 只 供 參 考 , 如 有 出 入 , 請 指 教 ! !


相 信 繼CTB-2500行182後 城 巴 在 周 日 另 壹 驚 喜 了 ! !


另 由 上 述 那 份 通 告 得 知CTB-2301在 星 期 一 至 三 行102,


星 期 四 至 六 行171。


來 看2301還 會 有 一 段 長 時 間 行 過 海 線 。





愛 和 諧 、 平 靜 的 韋 基 利






read.cgi?t= (44934)


Article 40:


回應:

[00]





Re: 九巴ME37是不是甩了貼紙


JubiLanXe~ ATS ~269M (jubilant@netteens.net) at Sat Jan 8 21:29:48 CST 2000 said:
> 喜 歡BL85沙 仔 迷 (wong01@netteens.net) said:


> ME37有 沒 有 甩 貼 紙





甩 乜 野 貼 紙??banner??





JubiLanXe






read.cgi?t= (44929)


Article 41:


回應:

[01]





Re: 致板主:板務問題


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Sat Jan 8 20:01:43 CST 2000 said:
我 用 Netscape 4.01, 並 沒 有 你 所 述 的 問 題,


唔 知 你 用 乜 o野 OS o既 呢?





--


車 匙!





> Pirro Cheung (y931204@netvigator.com) said:


> 致 板 主:


> 為 什 麼 在 左 手 方 的icon會 和 文 章 蓋 起 來,使 我 們 讀 文 章 和 看 文 章 十 分


> 艱 難,煩 請 板 主 把 左 手 方 的icon縮 小


> Thank you!


> I am use Netscape Communicator 4.03



Article 41: (Request 1)

我 都 同 意, 不 過 千 萬 不 要 在 輸 入 時 強 制 跳 行, 否 則 貼 唔 到 html image.






read.cgi?t= (44927)


Article 42:


回應:

[01]





問當年字軌


VA52 (va52@hkguy.com) at Sat Jan 8 19:48:37 CST 2000 said:
想 問 問 當 年 中 巴 末 期 (98 年) 以 下 車 輛 是 編 為 甚 麼 路 線 的 字 軌 車 呢?





DA5


DA15


DA18


DA27





另, DA8 在 98 年 初 多 見 在 下 午 繁 忙 時 間 攝 112, 當 時 是 否 士 啤 車? 後 來 暑 假 到 了 101, 究 竟 是 替 了 LF264, 抑 或 是 代 替 入 廠 維 修 的 LA16? 後 來 有 沒 有 落 字 軌?


DA10 晨 早 跑 過 336 後, 在 甚 麼 線 服 務?


DA20 平 日 是 537 字 軌, 那 班 車 以 前 是 否 DA42?


DA21 是 否 690 字 軌? 經 常 見 它 在 690, 但 好 像 不 是 跑 全 日...


DA28 是 否 全 日 跑 904? 假 日 又 在 哪 裏?


DA29 年 初 是 否 士 啤 車? 後 來 有 否 落 了 101 字 軌?


DA39 後 期 常 在 970, 究 竟 它 還 是 不 是 504 字 軌?


DA41 以 前 是 537 字 軌, 但 DA76 進 來 以 後, 它 到 了 哪 裏?


DA51 是 否 305/905 字 軌? 假 日 又 如 何?





謝 謝 解 答!





VA52



Article 42: (Request 1)

> DA18


43X


>


> 另, DA8 在 98 年 初 多 見 在 下 午 繁 忙 時 間 攝 112, 當 時 是 否 士 啤 車? 後 來 暑 假 到 了 101, 究 竟 是 替 了 LF264, 抑 或 是 代 替 入 廠 維 修 的 LA16? 後 來 有 沒 有 落 字 軌?


> DA10 晨 早 跑 過 336 後, 在 甚 麼 線 服 務?


> DA20 平 日 是 537 字 軌, 那 班 車 以 前 是 否 DA42?


> DA21 是 否 690 字 軌? 經 常 見 它 在 690, 但 好 像 不 是 跑 全 日...





係,仲 有DA9.


> DA28 是 否 全 日 跑 904? 假 日 又 在 哪 裏?





有 時 行905


> DA29 後 來 有 否 落 了 101 字 軌?





是,





> DA51 是 否 305/905 字 軌?





據305字 軌 表(以 前)應 該 係






read.cgi?t= (44919)


Article 43:


回應:

[00]





[通告] - 新板規現已生效


HKBDB Admin (-) at Sat Jan 8 18:36:50 CST 2000 said:
請 各 板 友 留 意, 新 的 板 規 現 已 生 效.


為 保 障 閣 下 的 利 益, 我 們 鼓 勵 各 位


先 去 看 看 新 的 板 規, 及 遵 守 其 有 關


規 定. 雖 然 板 規 改 了, 但 基 本 上 我


們 的 管 理 方 針 是 不 變 的, 大 家 不 必


要 有 太 大 憂 慮.





如 有 疑 問, 歡 迎 提 出. 不 過 我 們 不


保 證 可 以 給 你 一 個 滿 意 的 答 覆 的. :)





http://www.webcomm.com.hk/hkbdb/rules.html





HKBDB Admin






read.cgi?t= (44909)


Article 44:


回應:

[00]





Re: [廣告]7M最新消息:試後加相


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sat Jan 8 17:36:27 CST 2000 said:
> George Chan(S3N171) (chan1669@netteens.net) said:


> 7M網 頁 將 於1月18日 晚 或 下 午 加 新/九2000年 巴 士 相,並 在 相 片 集 新 增 千 禧 巴 特 輯,希 望 各 位 繼 續 支 持


> 7M非 空 調 巴 士 網 頁 網 主 啟





請 問 有 冇 網 址 呢 ?Thx!





~~~Tony(S3M61)~~~






read.cgi?t= (44906)


Article 45:


回應:

[01]





建議︰新板面的設計


SzeKi (jackyyng@netteens.net) at Sat Jan 8 17:09:35 CST 2000 said:
我 覺 得 如 果 可 以 改 用FRAME PAGE, 將 個BANNER


同 個EDGE及 主 板 分 開 會 較 好 , 起 碼 可 以 慳 番LOAD


板 時 間 。


而 且 個 起 題 的 貼 文 區 可 唔 可 以 搬 番 上 去 ?


呢 幾 樣 我 覺 得 可 以 改 善......



Article 45: (Request 1)

咁 樣 會 有d怪...


但 係 而 家 又 唔 係 咁 方 便...





板 主o既 用 意 係 咪 想


板 友 睇 晒 今 日o既 貼 文 先 好 貼 文 呢??





JubiLanXe






read.cgi?t= (44905)


Article 46:


回應:

[00]





Re: o係元朗西搭277同搭76K去落馬洲相差幾耐時間


68M (cwlam@netteens.net) at Sat Jan 8 19:21:38 CST 2000 said:
> JubiLanXe~ ATS ~269M (jubilant@netteens.net) said:


> o係 元 朗 西 搭277同 搭76K去 落 馬 洲 相 差 幾 耐 時 間


>


> JubiLanXe





277全 程 大 慨 十 八 分 鐘 左 右


至 於76k方 面 , 我 太 耐 無 坐 ,exactly個 時 間 已 經 唔 記 得 , 不 過 係 超 過 卅 分 鐘





68M


AD127/FM5444






read.cgi?t= (44899)


Article 47:


回應:

[01]





【通告】3ASV3投票站恢復正常+多謝板主


ASV540/3ASV3 (bhywong@one.net.au) at Sat Jan 8 13:42:13 CST 2000 said:
通 告


由 於 本 板 近 日 裝 修 ﹐ 所 以3ASV3投 票 站 暫 停 服 務 左 兩 日 ﹐ 而 家 恢 復 正 常 。


另 外 我 要 多 謝 板 主 百 忙 中 抽 空 幫 本 人 搞 掂 密 碼o既 問 題 ﹐ 唔 該 晒 ﹗





今 日 投 票


巴 士 公 司 應 該 維 持 車 隊 平 均 車 齡 在 幾 多 年 內 ﹖





進 行 中o既 投 票


新 巴 服 務 質 素 如 何 ﹖ (昨 日o既 投 票)


歷 史 投 票:你 最 喜 歡o既 高 地 台 巴 士(冷 熱 都 得)


最 好 馬 力 巴 士 選 舉(祗 限 香 港)





公 佈 結 果


九 巴 應 唔 應 該 買 四 軸 工 程 車 呢 ﹖





應 該 (有 需 要) Yes (Needed) 13票 (72.2%)


唔 應 該 (無 需 要) No (useless) 4票 (22.2%)


無 意 見 No comment 1票 (5.5%)





結 果 在 此 如 欲 自 己 睇





九 巴 應 唔 應 該 搞 開 篷 專 利 線


應 該 Yes 22票 (88%)


唔 應 該 No 3票 (12%)


無 意 見 No comment 0票 (0%)





結 果 在 此 如 欲 自 己 睇








多 謝 各 位 擁 躍 支 持 ﹗





ASV540/3ASV3


3ASV3投 票 站



Article 47: (Request 1)

如 文 章 屬 網 頁 廣 告, 請 清 楚 在 標 題 寫 明, 請 不 要 寫 '通 告',


這 是 HKBDB Admin 專 用 的, 多 謝!





HKBDB Admin






read.cgi?t= (44894)


Article 48:


回應:

[00]





Re: 究竟邊一架係新巴第500架新巴士?


輝仔 (cleng@net.polyu.edu.hk) at Sat Jan 8 13:29:07 CST 2000 said:
> 大 腦 電 波 (leungweb@cyber-x.org) said:


> 相 信 大 家 都 知 道,由 從 新 巴 接 手 中 巴 業 務 以 來,均 有 宣 傳 第


> 100,200,300,350,及 第400架 巴 士.而 到 現 在 好 似 仍 未 宣 傳 第


> 500架 新 巴 士.第500架 新 巴 士 究 竟 係 邊 一 架?定 係 仍 未 出 牌 呢?





新 巴 頭 兩 張 訂 單 一 共o岩o岩 五 百 部 車 嘛! 理 論 上3340L會 係 第 五 百


部 新 巴.





但 如 果 新 巴 聲 粗o係33xxL出 完 前 來 到 就 唔 係 啦!






read.cgi?t= (44892)


Article 49:


回應:

[00]





Re: have you got DG 5010 (ME 28)photo?


Anthony Lui (anthony.lui@plink.cityu.edu.hk) at Sat Jan 8 17:59:16 CST 2000 said:
> benz (ywc98237@ywc.hkcampus.net) said:


> have you got DG 5010 (ME 28)photo





Go to Anthony's bus Homepage


http://drive.to/abh


You can see outside and inside.






read.cgi?t= (44886)


Article 50:


回應:

[00]





Re: [板務]已經兩日都未收密碼


HKBDB Admin (-) at Sat Jan 8 11:51:57 CST 2000 said:
> ASV540/3ASV3(九 巴68X代 貼 (ip28@netvigator.com) said:


> 板 主 ﹐ 我 已 經 等 左 兩 日 都 未 收 新 密 碼 ﹐ 亦 已 經 向 你 表 示 過 ﹐ 請 問 究 竟 係 唔 係 我 個 戶 口 已 被 取 消 呢 ﹖





由 於 系 統 一 次 過 要 送 出 差 不 多 二 千 封 email, 我 不 排 除


程 式 有 誤 導 致 電 郵 流 失. 如 果 未 收 到 通 知, 請 到 '會 員


服 務/申 請' 的 '忘 記 密 碼' 中 將 密 碼 再 次 送 到 你 的 郵 箱


之 中. 這 個 系 統 應 該 不 會 出 錯, 因 為 我 知 道 有 板 友 是 從


這 個 途 徑 得 到 密 碼 的.





HKBDB Admin






read.cgi?t= (44885)


Article 51:


回應:

[01]





小報告:新巴LM10及DA66


2A/DL13暗西怪客 (ngamsai99@ctimail3.com) at Sat Jan 8 11:42:40 CST 2000 said:
LM10的 長 幼 一 家 廣 告 已 更 換 , 現 該 新 廣 告 主 色 為 綠 色 , 今 日 行8號


DA66座 椅 已 更 換 成2+2, 今 日 行970,但 睇 唔 到 有 否 換 光 管 。





註:今 曰25號 又 有 矮 躉





報 告 完 畢


2A/DL13暗 西 怪 客



Article 51: (Request 1)

個 廣 告 已 換 左 成 個 星 期!


上 個 星 期 日 開 始 至 琴 日 都 行94A





LF293/1620(91)






read.cgi?t= (44881)


Article 52:


回應:

[00]





Re: 九巴隧道線 108 可否用ATS ??


PTC (king@ust.hk) at Sat Jan 8 11:34:43 CST 2000 said:
> Route6X (tommy373@netteens.net) said:


> 依 家 行 經 北 角 寶 馬 山o既 巴 士 都 用 低 地 台 巴 士 , 點 解 九 巴 唔 用ATS行108 o黎 提 升 呢 條 線 服 務 質 素 呢 ?


>


> 新 巴23B:DENNIS Dart SLF


>


> 新 巴25 :DENNIS Trident 10.3m / 10.6m


>


> 新 巴27 :DENNIS Dart SLF / DENNIS Trident 10.6m


>


> 新 巴81S:DENNIS Trident 12m


>


> 城 巴25A:MAN NL262


>


> 城 巴25C:MAN NL262


>


> 城 巴41A:VOLVO B6LE


>


> 城 巴529:(早 上 都 用DENNIS Trident 12m)


>


> 九 巴108:DENNIS Dragon 9.9m (????)


>


> 城 巴





好 難 講.不 嬲 九 記 派 車 都 唔 跟 風 個o番.


不 過 派 金 車 好 難 估 計,都 唔 係 好 明 點 解107會 有 金 躉.





PTC






read.cgi?t= (44880)


Article 53:


回應:

[01]





新巴VA51己翻新


新巴78 (adrianwo@hkstar.com) at Sat Jan 8 10:52:34 CST 2000 said:
>新 巴78(adrianwo@hkstar.com)said


>VA51今 日 行78,與VA61的 翻 新 佈 局 差 不 多,都 "?換 上 新 座 位 和 內 部(扶 手 柱,地 板......)不 同 之 處 "?呔 盤 及 車 頭 散 熱 風 扇 的 纖 維 蓋 等 的 地 方 均 由 黑 色 轉 為 灰 白 色



Article 53: (Request 1)

多 謝 你 的 報 告, 不 過


請 不 要 把 文 字 寫 在 有 > 符 號 的 一 行, 該 符 號 是 在 回 文 時 用 以 識 別 舊 文 的


Please don't type anything on the lines starting with a '>' sign. That sign is for identify last article.






read.cgi?t= (44874)


Article 54:


回應:

[00]





Re: 新記係有申請過開N970


Spice Bus DA85 (fungwb@ctimail.com) at Sat Jan 8 11:39:42 CST 2000 said:
> u.best (china@ismart.net) said:


> 早 在 一 年 前 便 傳 會 開N904/N970,為 可 現 在 仍 無 聲 氣?





有, 根 據 太 約 一 年 前 張 貼 於 鴨 利 洲 新 村 巴 士 總 站


站 長 室 的 職 員 通 告, 新 巴 曾 招 請 N970 線 字 軌 司 機.





當 然, 到 今 日 N970 仍 未 開 辦, 本 人 相 信 是 有 關 方 面 不 批 准.






read.cgi?t= (44868)


Article 55:


回應:

[00]





Re: 九巴千禧制服


HJ2127ATR(1) (petehung@netvigator.com) at Sat Jan 8 21:44:24 CST 2000 said:
> 巴 士 大 搜 查 (ckoamand@netvigator.com) said:


> 記 得 去 年 曾 有 板 友 提 及 九 巴 會 於 去 年 年 底 換 制 服,


> 但 直 到 現 在 也'毫 無 徵 兆',請 問 有 沒 有 人 有 最 新


> 消 息 呢?


>


> 另 外,九 記 近 來 是 否 想 棄 用'九 巴 服 務 日 日 進 步'


> 口 號!





小 弟 認 為 句 口 號 幾 順 口,無 必 要 改!!






read.cgi?t= (44947)


Article 56:


回應:

[00]





徵:251M,264M,298掛牌資料


KIT,AL65(641) (williamc@tsl.net.hk) at Sat Jan 8 22:04:33 CST 2000 said:



如 有251M,264M及298的 詳 細 掛 牌,


煩 請 列 出 來.





特 別 問 下AV202仲 係 唔 係251M字 軌,


298有 幾 多 新ADS掛 牌.





THX!






read.cgi?t= (44946)


Article 57:


回應:

[00]





[TBH廣告] 九巴路線廣告(西貢及北區線)


Edward Hong (edhong@netvigator.com) at Sat Jan 8 22:08:25 CST 2000 said:
The Bus Homepage 更 新:





1.九 巴 路 線 廣 告 (3/西 貢 篇 第 一 輯 ) — 共14張 相


包 括:


91M/ADS66(南 豐 廣 場)


93K/AV481(一 電 通)


95/AV96(新 都 城)


98A/S3N241(廉 政 廿 五 年)


98C/AV101(己 卯 兔 年)


98D/ATR108(Baleno)


296A/AV333(尚 德 商 場)


296C/AV106(房 署 客 戶 中 心)


296D/AV463(尚 德 商 場)


296X/AV333(尚 德 商 場)


298B/3AV48(通 成 廣 告)


299/ADS157(馬 鞍 山 百 佳)






在 此 感 謝Eddie Lam提 供298B資 料





2.九 巴 路 線 廣 告 (4/北 區 篇 第 一 輯 ) — 共8張 相


包 括:


70/ME29(聖 約 翰 救 傷 隊)


70X/ME20(生 命 熱 線)


73/ME3(奇 勝 插 頭)


73A/S3BL222(宜 家 傢 俬)


76K/ME32(JCG)


270/AA10(威 行 物 業)


270A/ADS86(牽 晴 間)


276P/3AD14(勞 工 安 全 條 例)






3. 每 周 相 片: 臨 區 局 無 牌 小 販(S3BL195),臨 市 局 綠 化 香 港(S3BL329)


為 兩 局 解 散 而 …





歡 迎 進 入: http://home.netvigator.com/~edhong/bus








The Bus Homepage


Edward Hong






read.cgi?t= (44940)


Article 58:


回應:

[00]





我整左架nfs3 勝利二型, 但...


m69 (lsming@ctimail.com) at Sat Jan 8 21:20:38 CST 2000 said:
我 整 左 架nfs3 勝 利 二 型, 但 我 只 能 在 fce viewer 度 睇 度, 但 不 可 以 在nfs3玩,請 高 人 指 教.





m69






read.cgi?t= (44936)


Article 59:


回應:

[00]





矮Trident行25號!!


HJ2127ATR(1) (petehung@netvigator.com) at Sat Jan 8 21:05:48 CST 2000 said:
小 弟 今 日 係 灣 仔 補 習 時,見 到 有 架 矮Trident行25號,


請 問 大 家 知 唔 知 道 架 車 係 唔 係 字 軌 車 呢!!






read.cgi?t= (44932)


Article 60:


回應:

[00]


致板主先生:車牌報料中心又有過期資料


HU7855 (trueplan@netvigator.com) at Sat Jan 8 20:23:28 CST 2000 said:
板 主 先 生 ,車 牌 報 料 中 心被 人 輸 入 了 舊 車 資 料 , 煩 請 看 看 , 謝 謝





HU7855









read.cgi?t= (44933)


Article 61:


回應:

[00]





[網頁廣告]LM10全新長幼一家廣告相片


970網頁-LF293/1620(91) (lui94955@lui.hkcampus.net) at Sat Jan 8 20:38:00 CST 2000 said:
新 巴 西 隧 快 線970網 頁 第 三 期 的 每 週 大 相 為LM10(全 新 長 幼 一 家 廣 告)行 走94A





歡 迎 參 觀





970網 主LF293/1620(91)啟






read.cgi?t= (44930)


Article 62:


回應:

[00]





詢問 681 週日下午城巴時段


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Sat Jan 8 20:04:27 CST 2000 said:
我 想 問 下 681 週 日 下 午 約 一 時 至 五 時 之 間,


城 巴 於 馬 鞍 山 總 站 開 出 的 頭 車 和 尾 車 時 段,


多 謝 解 答.





--


車 匙!






read.cgi?t= (44925)


Article 63:


回應:

[00]





[討論] 山頂纜車接駁巴士路線


細佬~郵差叔叔 (ausaiho@netvigator.com) at Sat Jan 8 19:34:07 CST 2000 said:
[討 論] 山 頂 纜 車 接 駁 巴 士 路 線


今 日 我 見 到 新 巴 用 好 多 20XX 行 15C (山 頂 纜 車 至 中 環 接 駁 路 線), 但 客 量 就 真 係 好 鬼 少 喇, 架 架 車 最 多 得 果 5-6 個 客, 有 時 更 加 會 冇 客 添, 但 係 呢 條 線 仲 要 行 全 日 喎?! 呢 舖 真 係 戥 新 巴 可 憐 啦~ 佢 肯 定 蝕 到 喊......





另 外, 我 想 問 下, 咁 原 本 城 巴 做 開 個 D 山 頂 纜 車 接 駁 開 頂 巴 士(熱 狗)去 晒 邊??? 難 道 '湯' 晒?






read.cgi?t= (44923)


Article 64:


回應:

[00]





徵求相片


/(^_^)\!!!!!新人 (beanstanley@ctimail.com) at Sat Jan 8 18:52:01 CST 2000 said:
徵 求 中 巴LF106,XF1,SF豪 華 版 珍  相 片.


THANKS






read.cgi?t= (44920)


Article 65:


回應:

[00]





LM7,LM9一問和ML2,SF25,LM5一問


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Sat Jan 8 18:39:56 CST 2000 said:
LM7,9現 大 多 數 行 什 麼 線





LM5,SF25,ML2是 不 是 泊 在 黃 廠 空 地






read.cgi?t= (44918)


Article 66:


回應:

[00]





Re: 最新巴士意外消息


CV7946 (anthonycm@ctimail.com) at Sat Jan 8 22:33:19 CST 2000 said:
> 電 腦 王 子 (shwong@chevalier.net) said:


> 由 於 唔 知 應 貼o係 邊 度,及'每 日 一 跪'只 得 壞 車 及 撞 車 沒 其 他


> 選 擇 所 以 在 此 貼 文 詳 情 如 下:


>


> 時 間:1800


> 地 點: 屯 門 公 路 九 龍 方 向,深 井 至 汀 九


> 有 關 車 輛:AV30,GD8850-60X


> 情 況:車 身 右 面 下 層 玻 璃 隱 約 見 有 一 塊 玻 璃 爆 裂,有 一 大 洞,


> 車 上 沒 乘 客,第 一 架 交 通 警 電 單 車 到 場,之 後 再 有 其 他 警 車 趕 去.





建 議 版 主 於'每 日 一 跪'內,除'壞 車','撞 車'外 加 設'其 他'這 選 擇,


'其 他'可 包 括 打 架,車 內 意 外 等.





CV7946





read.cgi?t= (44917)



Article 67:


回應:

[00]





[網頁廣告]尚德巴士互聯網加相


LF1 (rhs53254@rhs.hkcampus.net) at Sat Jan 8 18:32:55 CST 2000 said:
尚 德 巴 士 互 聯 網的 尚 德 巴 士 相 片 專 區 增 加 了 九 巴 丹 尼 士 祖 比 倫(N)相 片 , 歡 迎 參 觀 。


網 址: http://w3.to/sheungtak






read.cgi?t= (44916)


Article 68:


回應:

[00]





究竟.............


Beyond, WMW (chan-chan@i-cable.com) at Sat Jan 8 18:32:24 CST 2000 said:
城 記D雙 層Man幾 時o黎?






read.cgi?t= (44915)


Article 69:


回應:

[00]





今日...........


Beyond, WMW (chan-chan@i-cable.com) at Sat Jan 8 18:31:09 CST 2000 said:
今 日 便 是N343的 死 期..............






read.cgi?t= (44914)


Article 70:


回應:

[00]





九巴69P加回程


Eric (ericnet1@netvigator.com) at Sat Jan 8 18:28:25 CST 2000 said:
今 日 在 彌 敦 道 見 到69P加 回 程 通 告 如 下:





由2000年1月12日(星 期 三)起, 69P將 加 強 服 務 及 增 設 下 午 回 程.





路 線: 依 69X 至 天 瑞 路 後, 經 天 華 路, 天 葵 路, 天 龍 路, 天 城 路 及


天 恩 路.





天 中 開: 平 日 0700-0810, 每 15-20 分 一 班


佐 碼 開: 平 日 1749-1845, 每 14 分 一 班


假 日 停 開





Eric






read.cgi?t= (44904)


Article 71:


回應:

[00]





(廣告)紙巴士工作坊加入國慶巴-AV456


小傑仔~AL150 (chiukitng@hktcanada.com) at Sat Jan 8 15:23:02 CST 2000 said:
紙 巴 士 工 作 坊 在 二 千 年 的 第 一 次 更 新 ﹕


1. 加 入 雙 層 巴 士 服 務 五 十 載(AV456)


2. 加 入 電 子 牌AV112(快 餐 椅)


3. 更 新 的 九 巴ATS(10.6m 躉)





歡 迎 參 觀





由 十 月 中 開 始 整 到 一 月 頭 的AV456最 後 都 整 完 。 最 難 的 部 分 可 算 係 要 張 一 個 一 個 正 方 形 畫 上 去 呀 。 希 望 大 家 喜 歡 吧 。





小 傑 仔~AL150






read.cgi?t= (44903)


Article 72:


回應:

[00]





1999年度最佳紙巴士選舉結果公佈


SiuLam (suilam@netteens.net) at Sat Jan 8 15:07:16 CST 2000 said:








































































































































































































































































































































































































































































































































































Model 得 票 得 票 率%
九 巴 兔 年 26 15.625
九 巴 前AP1 17 10.625
龍 運LWA23飛 機 巴(紙 巴 士 工 作 坊) 16 10
九 巴AV456國 慶 及 雙 層 巴 士50年(81C


On the Net)
16 10
AXA國 衛 系 列 16 10
SBS超 奧 空 調12m 10 6.25
中 電 利 蘭 空 調12m 11 6.875
九 巴 新 色DMS(超 載 標 語) 9 5.625
九 巴N363(鄧 普 頓) 8 5
九 巴AA2 6 3.75
九 巴S3BL174 6 3.75
賀 聖 誕 單 層 紙 巴 士(小 林 設 計) 5 3.125
點 點 紅 系 列 2 1.25
九 巴 仔 系 列(Copyright. All Right


Reserved Red-Dots Limited,1999)
2 1.25
九 巴AF1 2 1.25
80年 代 清 潔 香 港 運 動 系 列 2 1.25
九 巴BL1 1 0.625
九 巴 丹 拿E型 1 0.625
星 空 聯 盟 系 列 1 0.625
新 巴#1014 1 0.625
城 巴#357(Economist) 1 0.625
中 巴 訓 練DMS 1 0.625



SiuLam






read.cgi?t= (44902)


Article 73:


回應:

[00]





[投票]世紀巴士選舉:你最難忘的巴士意外


豐巴 (simong@netvigator.com) at Sat Jan 8 14:45:41 CST 2000 said:
本 週[世 紀 巴 士]的 投 票 題 目 為:你 最 難 忘 的 巴 士 意 外





歡 迎 到 以 下 網 址 投 下 你 的 一 票:


http://www.freevote.com/booth/inthebus





[香 港 巴 士 投 票 區]題 目:你 覺 得 邊 間 巴 士 公 司 在 除 夕 夜 的 表 現 最 好?


Click here to vote!





深 情 ‧Raymond‧ 深 情 的 家





豐 巴






read.cgi?t= (44901)


Article 74:


回應:

[00]





[世紀巴士]最具代表性的香港巴士投票結果


豐巴 (simong@netvigator.com) at Sat Jan 8 14:43:46 CST 2000 said:
'最 具 代 表 性 的 香 港 巴 士'投 票 結 果 如 下:


第 一 位:利 蘭 勝 利 二 型---16票(17.0%)


第 二 位:九 巴 圓 頂 寶,丹 尼 士 長 矛---各15票(16.0%)


第 三 位:中 巴 白 水 箱---8票(8.5%)


第 四 位:中 巴 丹 拿 珍 寶---7票(7.4%)


第 五 位:Neoplan Centroliner---6票(6.4%)


第 六 位:九 巴Mercedes Benz O305---5票(5.3%)





投 票 人 次:94人





此 投 票 經 已 告 一 段 落.在 此 感 謝 曾 經


去 過 投 票 的 板 友 們, 並 希 望 你 們 能 繼 續 支 持!





豐 巴






read.cgi?t= (44900)


Article 75:


回應:

[00]





【改編舊歌一首】愛冷馬(九巴)


ASV540/3ASV3 (bhywong@one.net.au) at Sat Jan 8 13:58:40 CST 2000 said:
原 曲 ﹕ 愛 ﹑ 火 ﹑ 花(張 學 友)


填 詞 ﹕3ASV3





*可 不 可 以 快o的 變 全 冷


可 不 可 以 訂 多o的 新 車


城 巴 新 巴 搞 掂


九 巴 仲 未 搞 掂


真 係 應 該 檢 討o下


冷 馬 感 覺 好 嘛


熱 狗 感 覺 好 嘛


點 解 都 係 唔 快o的 全 冷


冷 馬 好 舒 服 呀


熱 狗 熱 死 人 呀


祗 想 九 巴 快o的 全 冷 咋 (九 巴 九 巴 快o的 全 冷 吧)





點 解 九 巴 永 遠 都 係 比 人 地 慢o架


要 搞 全 冷


用 七 八 年 就 夠 晒 啦


始 終 有 一 天 要 搞 掂 晒 全 冷


遲 早 都 係 要


點 解 唔 早o的


搞 掂 呢


快o的 啦*





*=重 複 第 一 段


()=最 尾 時 唱








希 望 大 家 比o的 意 見 ﹐ 因 為 我 第 一 次 作 曲 。





ASV540/3ASV3






read.cgi?t= (44898)


Article 76:


回應:

[00]





2000年各間巴士公司路線發展計劃


CF4180 (kayip@netteens.net) at Sat Jan 8 13:41:02 CST 2000 said:
請 問 哪 一 位 板 友 有2000年 各 間 巴 士 公 司 的 路 線


發 展 計 劃 呢?





如 果 有 的 話,可 否 在 板 上 貼 出,或 製 成 網 頁 供


大 家 瀏 覽,又 或 製 成 檔 案 供 下 載,以 方 便 有


興 趣 的 人 士.





衷 心 感 謝!





CF4180






read.cgi?t= (44895)


Article 77:


回應:

[00]





Re: 問九巴現有市區M線及11K資料


攝車王AD225-GM6242 (s957487@mailserv.cuhk.edu.hk) at Sat Jan 8 22:45:13 CST 2000 said:
> martin (lck1000@hkstar.com) said:


> 如 題,內 容 請 包 括 用 車,幾 時 開 辦,歷 史 發 展,路 線 變 化 等 等


>


> Thank you


>


> 慈 雲 山 居 民martin





等 我 講 下 我 條 代 表 線81M


81M 開 線 到 而 家 都 係 新 田 圍 至 九 龍 塘 地 鐵 站


用 車 由 最 初 既 圓 寶 到 有 通 用 儲 值 票 機 既BL


值 得 一 提 係 批BL服 務 左81M成 十 年


以 下 係 掛 過 既BL


BL54,65,67,68,69,77,120


後 來97年1月16日BL67同120甩 牌 , 加 左ADS153同154,


然 後99年4月26日BL54同77讓 位 俾ADS123同138, 之 後8月25日


BL轉 哂 做S3BL,9月30日ADS換 哂 做AD






read.cgi?t= (44893)


Article 78:


回應:

[00]





KMB ex-AH paper bus?


Jacky (jacky@imerchants.com) at Sat Jan 8 12:57:32 CST 2000 said:
Do anyone has KMB ex-AH paper bus (Argos bus today)?






read.cgi?t= (44890)


Article 79:


回應:

[00]





【廣告】祥華巴士路線專輯


Tony(S3M61) (op615221@netvigator.com) at Sat Jan 8 12:07:21 CST 2000 said:
(小 更 新)





祥 華 巴 士 路 線 專 輯在 千 禧 年 首 度 作 出 更 新 , 內 容 包 括 :





-新 增 設 一 個 非 常 設 投 票 區 , 是 期 投 票 項 目 為百 年 巴 士 大 事 投 票





-主 頁 大 更 新(早 在1月1日 想upload, 但 係 比 較 忙 , 唯 有 到 今 日 先upload)





-增 加 一 個 最 新 廣 深 火 車 時 間 表(位 於 廣 深 鐵 路 簡 介 內 , 雖 然 唔 關 巴 士 , 但 係 都 想 公 開)





歡 迎 參 觀





~~~Tony(S3M61)~~~






read.cgi?t= (44883)


Article 80:


回應:

[00]





一些關於KCR電子蘭的資料(文字版)


S3N98-72x (tckmail@hknet.com) at Sat Jan 8 11:34:38 CST 2000 said:
已 安 裝 車 頭 電 字 路 線 牌 的 九 鐵 利 蘭 有 :202、203、206、208、209、210、218;


今 日K12有206,K17有203,210






read.cgi?t= (44882)


Article 81:


回應:

[00]





[問]G544及N364....


GP7100 (kyd71633@kyd.hkcampus.net) at Sat Jan 8 11:28:25 CST 2000 said:
小 弟 想 問G544和N364在 解 凍 之 前,最 初 的 顏 色 是 玉 色 車 身 配


橙 色 間 條 , 但 後 來 是 改 了 另 一 種 顏 色(仍 未 解 凍), 小 弟 想 問


下 是 否 改 為 玉 色 車 身 配 紅 色 間 條 呢~?





thanks~!






read.cgi?t= (44877)


Article 82:


回應:

[00]





ML2會不會續牌


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Sat Jan 8 10:42:30 CST 2000 said:
ML2會 不 會 續 牌 嗎?





ML2,SF25,LM5泊 在 什 麼 地 方 等 死 嗎?






read.cgi?t= (44867)


Article 83:


回應:

[00]





頭條新聞(8.1.2000)﹕直通巴農曆年加價九成


Dennis Law (elawcy@alpha7.curtin.edu.au) at Sat Jan 8 08:48:06 CST 2000 said:
以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(8.1.2000)明 報 ﹕





直 通 巴 農 曆 年 加 價 九 成





以 下 報 道 是 節 錄 自 今 日(8.1.2000)蘋 果 日 報 ﹕





新 春 直 通 巴 加 價 八 成


輪 船 多 收 20 元   機 票 售 價 不 變






婦 過 路 遭 急 停 巴 士 嚇 暈






read.cgi?t= (44866)


Article 84:


回應:

[00]





7-1-00紅隧香港過九龍管道內火警


韋基利 (vf1s001@netvigator.com) at Sat Jan 8 04:07:53 CST 2000 said:
昨 日 下 午 四 時 右 左 , 紅 隧 香 港 過 九 龍 管 道 內 火 警 ,


過 九 龍 方 向 封 了 廿 多 分 鐘 , 銅 鑼 灣 近 紅 隧 入 口 附 近


大 擠 塞 , 固 導 致 多 條 紅 隧 過 海 線 出 現 不 正 常 , 大 量


私 牌 車 私 過 對 岸 , 如 果 過 海 線 只 由 單 獨 壹 間 公 司 經


營 的 話 , 便 不 須 要 分 某 公 司 之 時 段 , 這 樣 便 可 節 省


大 量 資 源 了 。 怪 不 得 運 豬 署 在 西 隧 過 海 線 決 定 由 單


壹 公 司 營 運 每 壹 條 路 線 ! !





愛 和 諧 、 平 靜 的 韋 基 利






read.cgi?t= (44949)


Article 85:


回應:

[01|02]





Re: SF25幾時退左?做乜退??


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Sat Jan 8 22:53:55 CST 2000 said:
> JubiLanXe~ ATS ~269M (jubilant@netteens.net) said:


> SF25幾 時 退 左?做 乜 退??


>


> JubiLanXe





SF25是1月7日 到 期





因 為 新 巴 賣 了33系 列,所 以 退 役



Article 85: (Request 1)

係 買 了33系 列 , 不 是 賣 了 。





Christopher



Article 85: (Request 2)

> SF25幾 時 退 左?





7/1 行 完 88 返 廠 之 後 。





> 做 乜 退??





行 車 証 到 期 咪 退 囉 , 有 乜 出 奇 ?





或 者 未 必 退 o架 , 可 能 續 完 牌 再 出 呢 行 過 。





近 排 咁 多 條 文 有 講 , 乜 你 冇 睇 咩 ?






read.cgi?t= (44954)


Article 86:


回應:

[01]





龍 運 巴 士 ... ... kikiant 之 訴 苦 篇


kikiant in Tai Po (alan66@hkstar.com) at Sat Jan 8 23:10:52 CST 2000 said:
龍 運 巴 士 ... ... kikiant 之 訴 苦 篇


From kikiant.





此 乃 今 天 我 乘 坐 龍 運 巴 士E31的 情 形:


5:17pm 東 涌 富 東 村 商 場 外 巴 士 站





我 和 一 位 朋 友 等 候E31路 線,


有 一 架 國 泰 廣 告 龍 運 巴 士 來 到,


於 是 我 和 他 便 上 車,


第 一 時 間 我 看 見 的 是 每 一 張 座 椅 都 沾 有 厚 厚 的 灰 塵!!!


然 後 我 看 見 無 人 坐 對 座,


我 想 去 坐, 但 原 來 有 嘔 吐 物 !!!


我 相 信 嘔 吐 物 已 在 此 久 時,


發 臭 至 全 車!!!


然 後 我 們 在 上 層 找 到 座 位,


當 我 們 坐 下 後,


再 見 到 嘔 心 的 事,


每 一 張 座 椅 的 椅 皮 都 被 人 畫 上 很 多 東 西!!!


用 了 一 個 小 時 才 到 荃 灣 第 一 個 站!!!!





1. 每 一 張 座 椅 都 沾 有 厚 厚 的 灰 塵


Q. 點 解 龍 運 唔 洗 座 椅?





2. 嘔 吐 物 已 在 此 久 時


Q. 為 何 司 機 在 終 點 站Check車 時 冇 人 清 潔?





3. 每 一 張 座 椅 的 椅 皮 都 被 人 畫 上 很 多 東 西


Q. 難 度 佢 睇 唔 度, 唔 會 整 走 佢 嗎?





4. 車 速: 60-68km/h


Q. 你 話 安 全, 但 反 而 危 險!!


如 果 因 為 你 行 得 慢, 人 地 爬 你 頭 而 度 至 意 外,


咁 責 任 歸 誰? 公 路 限80km/h及110km/h喎 !!!





5. A 線 用 普 通 車


Q. 點 解 唔 用 豪 華 車???


**但 我 無 話 一 定 要 用~





我 覺 得 龍 運 在 巴 士 上 做 得 唔 好!!!!


你 認 為 呢? 不 妨 討 論~





From kikiant in Tai Po,


icq: 35033777



Article 86: (Request 1)

> Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) said:


>


> 法 例 限 制 的 巴 士 車 速, 如 該 公 路 限 速 是 高 過 70km/h,


> 就 限 70km/h, 如 果 低 過 70km/h, 就 跟 公 路 限 速.


>


> --


> 車 匙!





但 點 解 城 巴 788 爆 車 可 輕 易 越 過 720 及 2X???


城 巴 A , E 線 可 輕 易 越 過 龍 運 A , E 線 ???






read.cgi?t= (44953)


Article 87:


回應:

[00]





Re: 九巴37班次係咪唔係好夠呢?


S3M142 (l98425@lskc.edu.hk) at Sat Jan 8 23:08:29 CST 2000 said:
> 37站 長 (50209203@plink.cityu.edu.hk) said:


> 小 弟 近 來 搭 親 都 頂 閘 咁 滯 , 我 諗 可 能 係 葵 盛 東 村 已 經 入 左 伙 既 關 係 , 多 左 好 多 人 搭 , 唔 知 大 家 覺 唔 覺 呢?


> 但 係 我 諗 九 巴 都 冇 乜 意 思 加 密37既 班 次 !


> 我 地 呢 頭 d 巴 士 線 唔 通 真 係 差 d ?


???





No,Of course not enough!! It has a 7-15(9-15)min/bus but it is enough!! Does the Terminus have enough space for 12m bus?


If yes, it can go to Tsim Sha Tsui and {use 12m bus/5-10min).(or not to TST is OK)






read.cgi?t= (44950)


Article 88:


回應:

[01]





66X 字軌車 S3N248 / EU 5242 車牌點解會轉 GL 9743


骨精強 (sypl@i-cable.com) at Sat Jan 8 22:35:36 CST 2000 said:
點 解 呢?



Article 88: (Request 1)

據 我 所 知, 該 車 應 是 停 牌 超 過 兩 年, 需 重 新 登 記


(有 錯 請 指 正)





M21






read.cgi?t= (44952)


Article 89:


回應:

[00]





加列山道天橋


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Sat Jan 8 22:55:11 CST 2000 said:
早 前 咪 有 板 友 貼 過 SF 或 者 33XX 經 過 加 列 山 道


橋 底 o既 相 o既? 我 忽 然 想 起, 何 不 從 後 影 3301


往 山 頂 過 橋 底, 那 麼 可 以 同 時 見 到 限 高 4 米 的 交


通 標 誌 和 3301 車 尾 的 車 高 4.17 米 的 廣 告, 我 想


會 幾 有 趣 囉, 好 似 新 巴 擺 明 犯 規 咁 :)





--


車 匙!






read.cgi?t= (44951)


Article 90:


回應:

[00]





問那裡有得download 可以做巴士電子牌的程式?


軒哥 (a125781@ctimail.com) at Sat Jan 8 22:43:48 CST 2000 said:
問 那 裡 有 得download  可 以 做 巴 士 電 子 牌 的 程 式 ?






read.cgi?t= (44959)


Article 91:


回應:

[01|02]





Re: 係你喇! 796M!


VA36 (kchojbl@school.net.hk) at Sat Jan 8 23:47:09 CST 2000 said:
> Eddie Lam (bustop@glink.net.hk) said:


> 今 日 下 午 大 約 三 點 幾 嚮 小 西 灣 登 上 LM10 行 8 號 , 架 車


> 仲 未 開 出 o既 時 候 望 見 一 架 躉 飛 快 地 駛 過 小 西 灣 道 ,


> 尾 牌 打 出 796M!


>


> 如 無 意 外 , 新 巴 應 該 入 左 將 軍 澳 線 資 料 落 電 子 牌 囉 。





咁 架 Trident 編 號 係 幾 多 ?



Article 91: (Request 1)

> Eddie Lam (bustop@glink.net.hk) said:


>


> 睇 唔 到 , 我 都 係 無 意 中 「 立 」 到 , 淨 係 知 係 一 部 十 二 米 亞 記 躉 。





呀 , 咁 究 竟 新 巴 會 派 邊 批 車 入 去 行 呢 ? 我 諗 就


Super Olympian 多 , 因 為 佢 現 時 冇 字 軌 ( 而 正 車


要 用 o既 線 ( 2X, 8, 694 ) 都 係 約 二 十 架 ) , 不 過 新


巴 又 會 唔 會 轉 登 甩 批 字 軌 過 去 呢 ?



Article 91: (Request 2)

> 請 問796M 的 字 體 如 何?





數 字 較 高 , M 字 較 矮 。






read.cgi?t= (44958)


Article 92:


回應:

[01]





Re: 到 8 Jan 為止還有多少架 SF


VA36 (kchojbl@school.net.hk) at Sat Jan 8 23:45:15 CST 2000 said:
> LF 13 (bg1222@angelfire.com) said:


> 現 在 33XXL 出 來 行 15 了


> 同 埋 SF 25 係 7 Jan 到 期


> 都 想 牛 河 一 下 買 少 見 少 既 SF


> Damiler 巴 士 就 黎 絕 跡 啦..





SF5, SF6, SF7, SF8, SF9, SF10, SF13, SF16, SF31.





註 : SF10 已 失 蹤 一 段 時 間 。



Article 92: (Request 1)

> Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) said:


>


> SF2-31 係 Leyland 巴 士, 唔 係 Daimler :)





我 只 知 Damiler 係 比 Leyland 收 購 左


但 邊 0的 寶 係 Damiler 出 品


而 邊 0的 寶 係 Leyland 出 品 呢??


請 多 多 指 教








LF 13






read.cgi?t= (44955)


Article 93:


回應:

[00]





Re: 【歷史性時刻】九巴最後一代的前置引擎服務車隊要告別了


S3N353 (cwyuen@glink.net.hk) at Sat Jan 8 23:41:55 CST 2000 said:
> 查 篤 撐 ‧ 查 小 欣 (cityflyer@i-cable.com) said:


> 當 時 間 到o左 二 零 零 零 年 一 月 九 日 零 時 零 分


> 零 秒 後,以 後 九 龍 與 及 新 界 再 沒 有 「 丹 尼 士 」


> 「 祖 比 倫 」 型(或 「 喝 采 」 型,又 稱 鴨 車)巴 士


> 為 市 民 服 務,全 香 港 亦 再 沒 有 這 個 型 號 的 巴 士


> 接 載 市 民,以 後 他 們 只 會 在 九 巴 訓 練 學 校 做


> 「 學 神 」 直 至 本 年 十 二 月 底 。 他 們 為 我 們 立


> 下 不 少 汗 馬 功 勞,曾 在 港 、 九 、 新 界 、 各 大 街


> 小 巷 及 香 港 海 底 隧 道 中 川 流 不 息;他 們 在 西 貢


> 、 柴 灣 道 、 司 徒 拔 道 、 大 埔 道 等 斜 路 締 造 不


> 少 慢 速 上 斜 記 錄;他 們 的 大 型 意 外 比 率 較 雞 車


> 為 少 中 少,幾 乎 差 了 十 個 馬 位 之 多;他 們......


> 數 之 不 盡 的 回 憶,一 一 都 是 這 個 型 號 留 給 我 們


> 的,我 們 應 該 為 祖 比 倫 、 喝 采 、 黑 金 剛 、 大 泵


> 把 與 及 鴨 車 這 一 大 堆 名 字 作 最 後 致 意,齊 為 他


> 們 來 敬 禮 吧!齊 為 九 巴 的 最 後 一 代 前 置 引 擎 車


> 敬 禮 吧!





其 實 不 用 等 到9/1/2000.鴨 車 早 在1/1/2000


已 經 停 止 為 市 民 服 務 啦!最 後 一 架 鴨N343好


似 無 出 街,留 在 車 廠 休 息.





近 日 見 多 架 訓 練 鴨 在 街 上 行 駛 的


S3N353






read.cgi?t= (44960)


Article 94:


回應:

[00]





問 AF 行車證之到期日


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Sat Jan 8 23:31:35 CST 2000 said:
請 問 有 沒 有 人 知 道 各 AF 之 行 車 證 到 期 日?


(我 尤 其 想 知 AF13 / DH 5921 的 行 車 到 期 日)


先 謝!





--


車 匙!






read.cgi?t= (44957)


Article 95:


回應:

[00]





黃廠有開頂 DM


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Sat Jan 8 23:25:31 CST 2000 said:
今 日 見 到 新 巴 黃 廠 泊 了 一 架 開 頂 DM, 但 因 遠 看 看 不


見 車 牌, 不 知 是 DM6 還 是 另 一 架 開 頂 DM?





--


車 匙!






read.cgi?t= (44956)


Article 96:


回應:

[00]





【板務問題】關於「板友資料」某部份仍未修改


查篤撐‧查小欣 (cityflyer@i-cable.com) at Sat Jan 8 23:25:05 CST 2000 said:
昨 日,本 人 在44801-4的 回 應 中 提 及 到 入 了


「 板 友 資 料 」 內 頁,想 從 該 處 返 回 主 頁,但 完 全


不 能,因 為 左 面 的 目 錄 欄 所 有 連 接 掣 按 不 到 。


現 在 希 望 有 關 人 士(包 括 板 主 及 板 助)能 夠 關 注


並 盡 快 更 正 程 式,免 得 我 們 帶 來 不 便 。






read.cgi?t= (44963)


Article 97:


回應:

[00]





連花地的所見


喜歡BL85沙仔迷 (wong01@netteens.net) at Sun Jan 9 00:03:41 CST 2000 said:
現 在 連 花 地 泊 在 什 麼 退 役 巴 士 等 死 嗎?





如 果 知 喜 愛 貼 文 嗎?






read.cgi?t= (44962)


Article 98:


回應:

[00]





評城巴千禧巴士


Gakei! (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Sun Jan 9 00:02:11 CST 2000 said:
先 講 架 503, 搞 到 架 車 冇 得 載 客 不 特 止,


而 且 在 一 個 長 方 物 體 上 全 貼 滿 貼 紙 有 何


難? 令 我 覺 得 欠 缺 心 思.





我 會 覺 得 在 遷 就 車 窗 的 限 制 下 設 計 出


最 靚 的 廣 告 才 是 藝 術. 藝 術 是 要 切 合


實 際 的. 一 架 不 能 載 客 的 巴 士 就 不 是 巴


士, 只 是 一 塊 立 體 廣 告 牌.





至 於 2301, 亦 只 是 上 下 兩 條 banner,


上 層 大 銀 幕 仲 要 遮 咁 半. 前 後 露 出 原 車 身,


是 否 貪 甩 廣 告 唔 駛 翻 油?





而 整 體 上 廣 告 本 身 太 花 呢 花 碌, 缺 乏 簡


單 的 圖 案 使 人 看 出 主 題, 只 是 一 堆 o野


堆 埋 一 堆, 驟 眼 看 還 以 為 是 旅 遊 協 會 賣


宣 傳 香 港 廣 告 o忝. (感 覺 有 o的 似 100D


巴 士.)





--


車 匙!






read.cgi?t= (44961)


Article 99:


回應:

[00]





歷年來,綠小打瓜過幾多條巴士線?


S3N247 (phoenix_lau@ctimail3.com) at Sat Jan 8 23:59:05 CST 2000 said:
我 覺 得 最 悲 慘 的 莫 過 於 九 巴3A,


她 的 被 殺 三 部 曲:


CUT車>改 循 環 線>瓜 柴





還 有 別 的 例 子 嗎?





同 埋 我 都 好 想 知 第 一 條 綠 小 線 是 哪 年 開 辦 的 。





THX!






read.cgi?t= (44966)


Article 100:


無回應:

[00]





請問珍寶底盤 CRG6跟FE33AGR有何不同?


S3N247 (phoenix_lau@ctimail3.com) at Sun Jan 9 00:12:38 CST 2000 said:
她 們 除 了 分 別 被 嵌 上METSEC/KMB及BACO車 身 外 ,


還 有 別 的 分 別 嗎?


而 中 巴LF又 是 哪 種 底 盤?





THX!






read.cgi?t= (44965)


Article 101:


無回應:

[00]





請問各位 DM10, DM9, ML2, LM5 去向


BR4474 (c6091596@comp.polyu.edu.hk) at Sun Jan 9 00:12:20 CST 2000 said:
以 上 車 輛 行 車 證 已 到 期, 未 知 去 向 如 何?






read.cgi?t= (44964)


Article 102:

無回應:

[00]





點解雞車停車會打冷震?


威文 (kmb960tm@ctimail3.com) at Sun Jan 9 00:11:36 CST 2000 said:
係o吾 係 關 波 箱 事?






read.cgi?t= (44967)


Article 103:


回應:

[01|02]





[廣告] AV513 及 2301 大相及黑金剛分頁


家祺.巴展中心 (joseph_k.k._lee@deloitte.com.hk) at Sun Jan 9 00:18:21 CST 2000 said:
香 港 巴 士 展 覽 中 心」 本 週 更 新 如 下 :





1 . 「每 週 大 相」 本 週 更 新 :


    ‧ 九 (巴) 龍 (年) 巴 士 AV513 ;


    ‧ 城 巴 千 禧 三 叉 戟 巴 士 2301 行 171,


      高 速 飛 馳 於 黃 竹 坑 道 。








2 . 「九 巴 黑 金 剛 分 頁」 加 入 相 片 11 張 , 包 括 :


    ‧ N214 行 2c, 首 架 出 牌 的 黑 金 剛 ;


    ‧ N335 行 2D ;


    ‧ N273 行 2F ;


    ‧ N314 行 3c ;


    ‧ N348 行 5c ;


    ‧ N318 行 5D ;


    ‧ N352 行 7B ,'Family Walks are Family Fun' 廣 告 ;


    ‧ N363 行 8 , 鄧 普 頓 廣 告 (左 車 身 ^_^);


    ‧ N266 行 10 , 人 權 法 治 廣 告 ;


    ‧ N336 行 11c ;


    ‧ N332 行 11x 。





預 計 下 次 更 新 日 期 : 二 千 年 一 月 十 六 日





歡 迎 參 觀 。





HKBEC




Article 103: (Request 1)

> 奧 黏P人 (hwc718@netvigator.com) said:


> 2301張 相 似 乎 係'Pan 鏡'相 播.另 問,你 影 呢 張 相 時 所 用 的 快 門 同 光 圈


> 係 幾 多?





快 門 1/60, 光 圈 f5.6



Article 103: (Request 2)

係 較 唔 切 快 門 、 set 錯 program 定 係 唔 夠 光 圈 ?





:p






read.cgi?t= (44970)


Article 104:


無回應:

[00]





換了新座位的AV528


GK4457 (97235785d@polyu.edu.hk) at Sun Jan 9 00:37:45 CST 2000 said:
AV528 HU9385


86 掛 牌 車


座 椅 牌 子 係 'Ivogelsitze' ...


唔 知 係 乜 國 家 文 字 呢? : )





部 份 座 椅 設 有 安 全 帶...


扶 手 柱 連 接 座 椅 位 置 也 是 新 款 的...





個 人 坐 後 感 並 不 差...


而 其 他 乘 客 也 留 意 到 座 椅 有 不 同,


但 反 應 也 是 不 錯...





另 問: 此 車 之 前 是 用 什 麼 座 椅 呢?






read.cgi?t= (44969)


Article 105:


無回應:

[00]





新板規數問


Volvo Zuper Olympian (fatfishz@netvigator.com) at Sun Jan 9 00:39:12 CST 2000 said:
1. 跟 據 牛 津 字 典 定 義 , 巴 士 指 八 座 位 或 以 上 而 行 走 固 定 路 線 的


車 輛 , 但 本 板 板 規 卻 指 巴 士 為 十 六 座 位 或 以 上 的 客 車 。 請 問 這


是 否 代 表 只 設 十 二 座 位 的Toyota Hiace學 校 小 型 巴 士 不 能 在 此 討 論


呢 ?


因 為 屋 村 縱 橫 打 算 加 入 一 個Toyota Hiace學 校 小 型 巴 士 的 畫 廊 , 不


知 在 完 功 後 可 否 在 此 賣 廣 告 。


(Rule:1c)





2.另 外 想 問 從 現 在 開 始 , 是 否 硬 性 規 定 所 有 投 訴 其 他 板 友


的 事 項 必 須 用 郵 電 解  , 任 何 人 在 此 貼 文 投 訴 其 他 板 友 , 包 括


主 板 貼 文 及 字 軌 表 , 無 論 有 理 冇 理 , 都 一 概 會 被 踢 出 板 ?


(Rule: 10b)





Regrads,


Volvo Zuper Olympian






read.cgi?t= (44968)


Article 106:


無回應:

[00]





問題一則.....thx!!


橙色一個巴 (orangebus@i-cable.com) at Sun Jan 9 00:31:36 CST 2000 said:
小 弟 自12月 做<大 專 校 花 選 舉>開 始,已 經 無 放 過 假,


明 天 可 以 放 假,想 問 一 問 架 城 記#2301明 天 會 係 邊 條 線??


會 唔 會still in 171 呢???





Thx!!!!





橙 色 一 個 巴





廣 告 時 間:想 回 顧 校 花 選 舉,請 到便 利 網 頁看 一 看la!!






read.cgi?t= (44971)


Article 107:


無回應:

[00]





新巴開蓬車 DM6 車牌


3AD46 (s986380@mailserv.cuhk.edu.hk) at Sun Jan 9 00:49:45 CST 2000 said:
我 的 朋 友 (他 是 此 板 板 友) 在 黃 竹 坑 廠 見 到 DM6 已 被 開 頂


DM6 的 fleet number 被 塗 去 , 新 的 車 牌 是 JJ4786





P.S. 不 知 道 為 什 麼 我 不 能 把 呢 個 牌 貼 上 車 牌 報 料 中 心 , 請 板 主 查 下 (Please :))






read.cgi?t= (44972)


Article 108:


無回應:

[00]





Re: DA93-96 / VA65-66 未能發揮預期用途?


SF7 (michaeltm@ses.hkcampus.net) at Sun Jan 9 01:37:45 CST 2000 said:
> DenniS DA54 (da54@netteens.net) said:


> 較 早 前 有 板 友 見 到 一 架 新 巴 Trident 攪 「 7 9 6 M 」 牌 ,


> 相 信 較 早 前 有 關 7 9 6 M 及 7 9 6 X 的 消 息 屬 實 。


>


> 不 過 這 件 事 的 證 實 , 使 我 想 起 一 個 問 題 的 衍 生 :


> 這 兩 條 路 線 都 是 四 位 數 字 / 字 母 , 哪 豈 不 是 代 表 原 本 新 巴


> 買 下 用 作 行 走 將 軍 澳 路 線 的 四 部 空 運 龍 及 兩 部 空 運 豪 不 能


> 攪 出 這 兩 條 路 線 的 號 碼 ? 那 便 不 就 代 表 她 們 不 能 成 為 該 兩


> 線 的 字 軌 車 ? 加 上 由 於 下 條 新 線 要 在 2001 年 底 才 投 入 服


> 務 , 看 來 這 六 部 車 要 先 在 港 島 行 走 兩 年 了 。


>


> 歡 迎 大 家 發 表 意 見 ! :)





新 巴 幾 時 有 講 過 話 o個 六 部 車 一 定 係 買 黎 行 將 軍 澳 線?






read.cgi?t= (44973)


Article 109:


無回應:

[00]





八達通消息一則


Allen Lee (terry-kkl@ismart.net) at Sun Jan 9 01:30:21 CST 2000 said:
九 巴 26 及 27 號 將 於 10日 (星 期 一)


接 受 八 仔





Allen Lee






read.cgi?t= (44974)


Article 110:


回應:

[00]





Seat question for long seats of Olympian


888 (royascot@netvigator.com) at Sun Jan 9 01:50:57 CST 2000 said:
Why 11/12m Olympian (have long seats on 2nd (5+5) and 3rd (3+4) axis) cannot use 闊 椅 on these long seats?





Thank you





888





read.cgi?t= (44975)


Article 111:


回應:

[00]





o黎睇o下......


錦英苑87D (m3060502@netvigator.com) at Sun Jan 9 01:58:40 CST 2000 said:
呢 度睇o下.


問 題 一:點 解 我 明 明 輸 入o左 類 別(撞 車),但 顯 示 出 來 卻 看 不 到?








補 充:S3M240懷 疑 收 掣 不 及 撞 到 前 面ATR99,S3M車 頭 全 凹,而ATR99則'腹 背 受 敵'車 尾 凹 晒,玻 璃 碎 裂,因 再 衝 前 撞 到 部 都 普 躉,所 以 車 頭 三 幅 玻 璃(樓 上,路 線 牌&樓 下)裂 晒,地 上 則 留 下 大 量 碎 片......之 後 好 似 話 有 部83K可 以 拉O黎 頂87D......






read.cgi?t= (44976)


Article 112:


回應:

[00]





板務: 某些文章的標題被名字蓋過了


錦才將軍長駐5B! (ronaldsamuel@ctimail.com) at Sun Jan 9 02:06:02 CST 2000 said:
某 些 文 章 的 標 題 被 名 字 蓋 過 了


我 是 用IE 4 的, 由 今 晨 起 就 有 以 上 現 象, FRONT PAGE 只 有 部 份, 但 回 應 欄 的 就 篇 篇 都 被 蓋 過 了






read.cgi?t= (44977)


Article 113:


回應:

[00]





(Oudated question)點download NFS3 game?


DA83 HG4178 (airbus332@hknet.com) at Sun Jan 9 02:34:31 CST 2000 said:
Would any boardmates like to tell me that how to dowaload the Need For Speed 3 game because I was missed the thread about the downloading method of that game.


thx


P.S. Please don't blame me that I have asked this repeated and annoyed question.





DA83






read.cgi?t= (44980)


Article 114:


回應:

[00]





我的代表車--DA1去了哪裏?


1st冷馬中巴-新巴DA1 (alx6@netvigator.com) at Sun Jan 9 04:12:26 CST 2000 said:
整 個 星 期 ,DA1不 見 了 ,


究 竟 她 去 了 哪 裏 ?


難 道 在......又 再 做 大 手 術 ?





很 想DA1返 回 和#3301L


一 起 攝2號 線 的DA1






read.cgi?t= (44978)


Article 115:


回應:

[00]





除#1001外,有沒有波浪紋卻無Banner的新巴?


1st冷馬中巴-新巴DA1 (alx6@netvigator.com) at Sun Jan 9 03:42:51 CST 2000 said:
如 題 , 謝 謝 解 答 。





DA1